Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

DaemonAngel schreef op woensdag 24 april 2013 @ 17:40:
Het blijft altijd voorkeur; maar zelfs op apple fansites lees ik veel hoop bij mensen om in iOS 7 een meer android interface te krijgen.
Dat is onzinnig, welk voordeel heb je als een iPhone hetzelfde is als een Android toestel qua software ? De volgende vraag is dan zeker voor een 5" scherm en vervangbare batterij...

Als er iets is dat Apple niet mag doen, naast in een sluimer vallen, is het de concurrentie na-apen. Dat is het signaal dat ze niet meer de innovator zijn maar de naloper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:41
Phuncz schreef op woensdag 24 april 2013 @ 18:54:
[...]

Dat is onzinnig, welk voordeel heb je als een iPhone hetzelfde is als een Android toestel qua software ? De volgende vraag is dan zeker voor een 5" scherm en vervangbare batterij...

Als er iets is dat Apple niet mag doen, naast in een sluimer vallen, is het de concurrentie na-apen. Dat is het signaal dat ze niet meer de innovator zijn maar de naloper.
+1 keer 1000 ;) Ik zit totaal niet te wachten op widgets of live tiles of wat dan ook. Hopelijk komt Apple met een interface die nog niemand bedacht heeft, maar mega awesome is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-09 11:11
Ik moet zeggen dat ik bepaalde dingen zoals je 3G uitzetten, helderheid aanpassen, WiFi snel aan en uitzetten toch wel handig vind. Ik weet dat het ook op iOS kan, maar dan moet je jailbreaken en daar heb ik geen zin in.

IG: @festenfotografie | Sony a7III + Tamron 28-75mm F/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
MJ23 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:18:
Ik moet zeggen dat ik bepaalde dingen zoals je 3G uitzetten, helderheid aanpassen, WiFi snel aan en uitzetten toch wel handig vind. Ik weet dat het ook op iOS kan, maar dan moet je jailbreaken en daar heb ik geen zin in.
Niet per se, er is een trucje dat je bookmarks kan maken op je home screen direct naar bepaalde functies, zoals 3G enz.. Zonder jailbreak.

Ik ben alleen de link even kwijt, ik zal vanavond thuis even zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
GekkePrutser schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:48:
[...]

Niet per se, er is een trucje dat je bookmarks kan maken op je home screen direct naar bepaalde functies, zoals 3G enz.. Zonder jailbreak.

Ik ben alleen de link even kwijt, ik zal vanavond thuis even zoeken.
Dat werkt niet meer sinds iOS 6 toch? Anders ben ik benieuwd naar de link :)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Niet online
Volgens mij worden die pref:// urls bedoeld? Die werken niet meer op de nieuwere IOS. Zie link

http://gigaom.com/2011/11...gs-from-your-home-screen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Niemand wilt de zaken die ik opsomde, maar er zijn vanalle workarounds en jailbreaks om het te doen. Blijkbaar willen toch veel mensen dit hoor :p.

En het is niet onzinning . . . Ik zei niet hetzelfde. Je quote me dus dan zal je het wel gelezen hebben. Meer android interface staat er.
Zoals het snel kunnen aanpassen van je wifi, 3G enzo. Dit is altijd naar de instellingen bij Apple en vind ik storend op mijn iPad. Dit gaat sneller op mijn android.

Gewoon vierkantjes die niets doen en waar een melding door een rode 1 komt. Wauw, dit is echt extreem saai.

Apple is al lang niet meer aan het innoveren maar aan het nalopen. Kijk naar de notificatie balk (pull down) dit zat al lang in android.
Ik vind dit handig dus het stoort me niet dat ze dit nadeden. Ik vind dit juist goed.

Hetgeen ik dus bedoelde is dat Apple meer zoals android een actieve interface gaat gebruiken ipv de saaie niets doende. Maar daarom niet hetzelfde als android. Op de Apple manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

DaemonAngel schreef op donderdag 25 april 2013 @ 09:46:
Apple is al lang niet meer aan het innoveren maar aan het nalopen. Kijk naar de notificatie balk (pull down) dit zat al lang in android.
Nalopen zou ik niet zeggen, eerder achter de feiten lopen. Ik denk dat ze daarom Scott Forstal ook hebben ontslagen en Jonathan Ive op iOS design hebben gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

Ik heb regelmatig het probleem dat foto's van mijn contactpersonen op de iPad door elkaar gegooid worden, waardoor er ineens de verkeerde foto's bij bepaalde contactpersonen staan. Hebben jullie daar ook last van? Ik heb al mijn contacten in mijn google account opgeslagen, dus ik maak geen gebruiken van icloud of lokale contacten. Heel irritant als er weer ineens een verkeerde foto verschijnt bovenaan een mail die ik van een contact persoon heb ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

shameblaster schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 22:20:
Hoe werkt bij jullie de uitzending gemist van sbs of Veronica.
Ik krijg geen fatsoenlijk beeld itt andere sites.
Bijv:
http://www.sbs6.nl/progra...het-buitenland-4-thailand
Iemand hier nog tips over?
Of heeft dit met flash te maken

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:48
shameblaster schreef op donderdag 25 april 2013 @ 20:47:
[...]

Iemand hier nog tips over?
Of heeft dit met flash te maken
Misschien dat je m op kijk.nl wel kunt kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william181
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 02:33
Hoihoi,

Ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik de 16gb ipad4 of de 32gb ipad4 zou moeten kopen.

Geeft iemand ervaring hiermee hihi?

Ik zal de ipad voornamelijk gebruiken om te surfen - emailen - paar spellentjes spelen. youtube enz

Graag jullie mening/visie hierop.

William

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:01
Je geeft het antwoord zelf eigenlijk al aardig... Denk je die 16GB meer nodig te hebben voor mail, surfen, YouTube of spelletjes? Ik denk van niet.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkop
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-05 13:53
william181 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 22:45:
Hoihoi,

Ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik de 16gb ipad4 of de 32gb ipad4 zou moeten kopen.

Ik zal de ipad voornamelijk gebruiken om te surfen - emailen - paar spellentjes spelen. youtube enz

William
Als je echt alleen maar gaat surfen, mailen en paar spelletjes gaat spelen heb je wel genoeg aan 16GB denk ik.

Maar achteraf wil je er misschien toch nog flink wat apps en muziek enzo erop zetten en dan is iets meer geheugen toch wel gewenst.
Ik heb afgelopen week de iPad 32GB gekocht omdat je het geheugen niet kan uitbreiden, en ik weet van mezelf dat ik binnen een jaar waarschijnlijk toch wel de 16GB vol zou hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 21:40
Mijn mening is dat je van geheugenruimte nooit genoeg kan hebben. Alleen daarom zou ik al voor de 32 GB gaan.

Zeker als dit je eerste tablet wordt, is de kans groot dat je het apparaat in de toekomst voor meer en/of andere zaken gaat gebruiken dan aanvankelijk gepland. Dan kan je beter of safe spelen en de 32 GB versie kopen.

Uitbreiden is inderdaad niet mogelijk en ik ga er vanuit dat je wel een aantal jaar met het apparaat wilt doen, dus dan is het zonde als je al op korte termijn te weinig geheugenruimte hebt, met bijbehorende ergernissen daarover.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:04
william181 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 22:45:
Hoihoi,

William
Ik heb een 16 GB Ipad 1. Effectief is daar iets van 13,5 GB van beschikbaar dacht ik, en dat loopt bij normaal gebruik toch sneller vol dan je denkt. Ter vergelijking: ik heb sinds 2 maanden ook een ipad mini met 16GB, en die staat nu al voor de helft vol met wat apps (niet eens zoveel), foto's en een paar filmpjes die ik ermee gemaakt heb.

Daarnaast heb je op de ipad ook altijd nog wat vrije ruimte nodig om updates te kunnen installeren. Muziek en video heb ik er niet (meer) op staan en ik schoon regelmatig mijn apps op, en dan is het prima te doen. Maar 32GB is comfortabeler, en voldoende om bij normaal gebruik niet tegen de geheugengrens aan te lopen. Het heeft ook mijn voorkeur, ware het niet dat ik de meerprijs voor 16GB extra te hoog vind. Daarom heb ik ook nog geen ipad 4: met 32GB vind ik hem simpelweg te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik heb een 16GB icm. iTunes Match, want mijn muziek past net niet op die overgebleven 13,5GB ofzo en zo kan ik ook effectief andere dingen doen. Ik heb iTunes Match genomen omdat het voor 25€ per jaar mijn hele library backupped, online beschikbaar maakt (voor iOS en iTunes), upgrade als ik lagere kwaliteit nummers heb en op al mijn toestellen die ruimte niet moet innemen. Enige voorwaarde is dat ik een internetverbinding heb maar dat is tegenwoordig niet meer zo moeilijk.

Hierdoor kan ik gerust een hele bende games, apps en foto's op mijn toestel zetten. Een beetje nuchter omspringen met de ruimte en grote apps of games wissen die je toch niet meer gebruikt, houdt het allemaal binnen de perken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen O schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 09:21:
Mijn mening is dat je van geheugenruimte nooit genoeg kan hebben. Alleen daarom zou ik al voor de 32 GB gaan.
Laten we nu niet doen alsof 32GB heel veel is. Het is allemaal wat behelpen, of je nu 16 GB of 64 GB hebt, het zit hoe dan ook snel vol.

Ik heb de 16GB en strips en tijdschriften e.d. op de nas staan en die stream ik erheen en ik heb nu een stuk of 20 strategische games erop voor mijzelf en een stuk of 40 games voor de kids en heb nog 3 GB over aan vrije ruimte.

Het is wel nadelig als ik een diablo erop wil zetten, dan moet er 4 GB vrij zijn aan installatieruimte. Dat irriteeerd me altijd wel, eerst dingen eraf, dan diablo erop en dan weer dingen erop die er eerst af moesten. Boel werk voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:03
Vaag verhaal. Je hebt nog 3GB vrij op je 16GB.
Diablo is 4GB voor installatie dus aan 20 zou je genoeg hebben. Maar 32GB is dan te weinig?
Logica van niks.

Heb zelf ook een 32GB en krijg m alleen vol als ik op vakantie ga en d'r 10GB aan tv-series op zet.
Uiteraard kan je ook prima een 128GB versie vol knallen met avi's, maar aangezien je iPad maar 10 uur meegaat kan je toch niet alles in 1 zit kijken...

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Wat is een "Diablo" ? Ik ken de PC-games wel, maar op iOS is daar niets van te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:18:
Wat is een "Diablo" ? Ik ken de PC-games wel, maar op iOS is daar niets van te vinden.
sorry, bedoelde baldur's gate, haal die 2 altijd door elkaar.
matthijst schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 11:11:
Vaag verhaal. Je hebt nog 3GB vrij op je 16GB.
Diablo is 4GB voor installatie dus aan 20 zou je genoeg hebben. Maar 32GB is dan te weinig?
Logica van niks.
Ik zeg: hoe "groot" het geheugen van de ipad ook is, het zit altijd vol. 32 GB is niks, 16 GB is niks. Je moet bij beide keuzes maken. Ok, met 32 GB past er meer op, maar een paar films, wat tv series, wat spellen en dan past er ook niks meer bij.

In combi met een synology nas kan je echter veel streamen en is het geheugen van de ipad voor opslag minder interessant.

Zoveel geld betalen voor 16 GB meer is gewoon wat zonde van het geld. Eigenlijk alleen interessant als je veel op reis bent of geld over. Ik heb voor op reis een android tablet met meer opslag.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:59:
sorry, bedoelde baldur's gate, haal die 2 altijd door elkaar.
Ah ok, dat is duidelijker. Dat was idd. een groot spel geloof ik, vooral vervelend als je moet updaten.
Ik zeg: hoe "groot" het geheugen van de ipad ook is, het zit altijd vol. 32 GB is niks, 16 GB is niks. Je moet bij beide keuzes maken. Ok, met 32 GB past er meer op, maar een paar films, wat tv series, wat spellen en dan past er ook niks meer bij.
Mijn eerste iPad was een 32GB (16GB was uitverkocht) en die heb ik nooit volgekregen, daarom later altijd 16GB's gekocht. Ik heb niets aan films of series onderweg, muziek is al borderline "nodig" voor mij, maar ik heb het dan ook meer voor thuis en soms op locatie makkelijk te kunnen browsen.
Zoveel geld betalen voor 16 GB meer is gewoon wat zonde van het geld. Eigenlijk alleen interessant als je veel op reis bent of geld over. Ik heb voor op reis een android tablet met meer opslag.
Dat is het voornamelijk ja, als je veel onderweg bent en je wilt gebruik maken van media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:59:
Ah, dan begreep ik je verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:43
Het is allemaal erg persoonlijk, ik heb een 16gb ipad3 en heb nooit last van ruimte gebrek. Ik gebruik Spotify voor muziek, heb 3-4 spelletjes die ik speel en lees boeken en strips. Ik heb altijd wel 3gb over.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 12:20

Rudios

Lost in space?

Ik heb een iPad3 16gig en kom nooit boven de 10gig. Ook kun je veel kwijt in iCloud.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudios schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:50:
Ik heb een iPad3 16gig en kom nooit boven de 10gig. Ook kun je veel kwijt in iCloud.
iCloud is geen HDD in de lucht. alle data daar zitten ook opgeslagen in de app.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11-2023
Mannen!

Ik wil al een tijdje een iPad 2 16gig wi-fi (tweedehands) kopen. Aangezien ik de meeste aanbiedingen op Marktplaats niet vertrouw en er hier niet zoveel worden aangeboden, keek ik ook even naar een derde generatie iPad. Heb daar ook en tweedehandse in gevonden, alleen betaal ik daar wel wat meer voor, maar is dat 't waard?

Ik wil de iPad namelijk gebruiken voor films/series/school en af en toe een keer een game oid, dus dat er bijv een betere camera in zit trekt me totaal niet. Verder weet ik de verschillen niet echt, behalve dat de derde generatie Retina is (toch?) en uit de schappen gaat (waarom?) en de iPad 2 over 't algemeen wel een stukkie goedkoper is. Mijn vraagje aan jullie dus of ik beter kan wachten tot ik een leuke, tweedehandse iPad 2 tegenkom, of voor de derde generatie moet gaan? :)

P.S. updates blijven wel gewoon komen voor de derde generatie toch? En hoe zit dat met jailbreaken? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Tukkerrandy op 28-05-2013 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Gewoon een 3 halen; scherm is echt zoveel beter.
Hij gaat eruit omdat de 4 er is. De 2 houden ze ernaast als budget crappy scherm versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
matthijst schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:14:
Gewoon een 3 halen; scherm is echt zoveel beter.
Hij gaat eruit omdat de 4 er is. De 2 houden ze ernaast als budget crappy scherm versie :)
Lees op internet juist dat het verschil in scherm pas echt zichtbaar is wanneer je met fotobewerking programma's werkt of slechtziend bent.. ;) Maar goed, ik hoor graag meer meningen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:23
Ik heb eerst een iPad 1 gehad 16gb, en nu heb ik een iPad 3 met 16gb. Maar ik moet zeggen dat met de retina versie ik toch echt vaker ruimte gebrek heb (ongeveer een gb'tje of 2 over) aangezien de retina versies van apps ook meer opslag gebruiken. Met 16gb kan je niet echt een paar films op je iPad hebben staan, naast een aantal vakantie foto's en wat muziek. Ik zou nu zeker kiezen voor de 32gb variant.

Dat gezegd, het voordeel van een retina scherm is echt vooral te zien bij het lezen van webpagina's pdf's boeken ect. Je hoeft nauwelijks nog in te zoomen wat op een iPad 2 echt nog vaak nodig is. Wat betreft foto's en video's vind ik het verschil juist minder. Tuurlijk het ziet er een stuk mooier uit, dat is leuk maar niet wereld schokkend. De hoge resolutie voegt wat mij betreft echt een behoorlijke meerwaarde toe aan lees activiteiten.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 20-09 21:07
idd, ik heb mijn 16GB ook omgeruild voor een 32GB exemplaar. Ik was android-phone appjes gewend van 10MB, dus dacht dat 50MB voor een app wel de max zou zijn. En toen installeerde ik wat Apple-office apps (keynote enzo) van 800MB/stuk en toen was ik een illusie armer :P Dat iPad-tijdschriften iets van 75-150MB/stuk zijn, had ik ook niet verwacht :+

Met 16GB ben je steeds bezig om ruimte te maken, zonder dat je echt veel op je iPad hebt staan. 32GB is dan al een heel stuk relaxter.

Verder heb ik nooit anders gehad dan iPad3 en 4, dus ik ben niet anders gewend dan retina. Als ik dan een iPad2 onder ogen krijg, dan vind ik dat maar een knakending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tukkerrandy schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:28:
[...]

Lees op internet juist dat het verschil in scherm pas echt zichtbaar is wanneer je met fotobewerking programma's werkt of slechtziend bent.. ;) Maar goed, ik hoor graag meer meningen :)
het verschil wordt heel duidelijk als je dingen met kleine letters gaat lezen. Bv tijdschriften.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Tukkerrandy schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:28:
[...]
LOL de noob die dat zegt mag je hard uitlachen om zijn gebrek aan inzicht en kennis ! Fotobewerking heeft juist meer voorkeur voor accurate kleuren en een grote gamut, resolutie is minder belangrijk. Slechtziende mensen gaan niet beter zien met hoge-resolutie schermen, mijn moeder (minder goed zicht) ziet het verschil niet tussen haar iPad 2 en mijn iPad 3, terwijl het mij juist héél erg opvalt.

Zoals gezegd is geweest, vooral bij tekst valt het op, maar ik merk het overal eigenlijk. Enkel als je voornamelijk video ermee kijkt is het minder interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
Phuncz schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:55:
[...]

LOL de noob die dat zegt mag je hard uitlachen om zijn gebrek aan inzicht en kennis ! Fotobewerking heeft juist meer voorkeur voor accurate kleuren en een grote gamut, resolutie is minder belangrijk. Slechtziende mensen gaan niet beter zien met hoge-resolutie schermen, mijn moeder (minder goed zicht) ziet het verschil niet tussen haar iPad 2 en mijn iPad 3, terwijl het mij juist héél erg opvalt.

Zoals gezegd is geweest, vooral bij tekst valt het op, maar ik merk het overal eigenlijk. Enkel als je voornamelijk video ermee kijkt is het minder interessant.
Ah ok, ik las het op internet hoor (ben 't artikel zo kwijt, was van april vorig jaar ergens), ik ben wel iemand die dat makkelijk overneemt omdat ik er de ballen verstand van heb :D

Maar films en series kijken is wel 't voornaamste wat ik er waarschijnlijk mee ga doen, denk dat het dan ook verstandiger is (ook in geval van iPad 2) om een 32 gig te nemen, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ja inderdaad, als het hoofdzakelijk als media player gaat dienen wel. Maar ik hoop dat je bekend bent met de beperkingen ? Want voor videos zijn in mijn ogen de betere Android tablets meer geschikt door het gebrek aan beperkingen op de hardware acceleration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
Phuncz schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:00:
Ja inderdaad, als het hoofdzakelijk als media player gaat dienen wel. Maar ik hoop dat je bekend bent met de beperkingen ? Want voor videos zijn in mijn ogen de betere Android tablets meer geschikt door het gebrek aan beperkingen op de hardware acceleration.
Niet echt :p Welke beperkingen zijn dr dan? En wat heeft dat voor gevolgen als ik bijv een paar series download en die op de iPad wil knikkeren? Voor zover ik weet, ondersteunt iOS bepaalde videobestanden zoals Xvid enzo niet, maar die kun je toch gewoon converteren?

Edit: wat Matthijs zegt overigens: ik lees ook dat de iPad een langere levensduur heeft dan menig Android tablet, speelt voor mij ook wel een rol ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Tukkerrandy op 28-05-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Kan alles spelen wat ik erop gooi en de accu gaat 10 uur mee, ben wel benieuwd waarom je dan toch beter een android tablet zou kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Misschien had je al wat reviews op t.net gelezen, maar anders zijn deze zeker de moeite waard:
- productreview: Apple iPad WiFi + Cellular (voorjaar 2012) 64GB Wit review door Bigg Balls
- productreview: Apple iPad 2 Wi-Fi 16GB Zwart review door Tomba
- productreview: Apple iPad Wi-Fi 16GB Zwart review door andromedaan
Achtereenvolgens de 3e, de 2e en de 1e generatie iPad, geeft misschien een goed idee van de verschillen tussen de generaties.

denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
Bluepenguin schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 19:40:
Misschien had je al wat reviews op t.net gelezen, maar anders zijn deze zeker de moeite waard:
- productreview: Apple iPad WiFi + Cellular (voorjaar 2012) 64GB Wit review door Bigg Balls
- productreview: Apple iPad 2 Wi-Fi 16GB Zwart review door Tomba
- productreview: Apple iPad Wi-Fi 16GB Zwart review door andromedaan
Achtereenvolgens de 3e, de 2e en de 1e generatie iPad, geeft misschien een goed idee van de verschillen tussen de generaties.
Hm, enige nadeel wat ik voor mezelf wel vind opgaan, is dat de iPad 3 gewoon fijner leest dan de iPad 2, in geval met pdfjes voor school en boeken (ook al lees ik die nooit :D) wel nadelig, maar financieel gezien is dat verschil voor mij te groot om te overbruggen, dus ga voor de 2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

matthijst schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 19:27:
Kan alles spelen wat ik erop gooi en de accu gaat 10 uur mee, ben wel benieuwd waarom je dan toch beter een android tablet zou kunnen kopen.
Omdat voornamelijk alleen .mp4 bestanden met h.264 encodering hardware-accelerated zijn, de rest mag de CPU oplossen wat nogal een probleem geeft bij HD en FullHD filmpjes in bv. .mkv formaat. Android laat ook toe met geheugenkaarten te werken.

Meestal kreeg ik kritiek als ik een iPad durfde aan te raden voor video-gebruik, nu krijg ik kritiek omdat ik een Android aanraad ervoor. Het is ook nooit goed :P
Tukkerrandy schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 19:25:
[...]
Niet echt :p Welke beperkingen zijn dr dan? En wat heeft dat voor gevolgen als ik bijv een paar series download en die op de iPad wil knikkeren? Voor zover ik weet, ondersteunt iOS bepaalde videobestanden zoals Xvid enzo niet, maar die kun je toch gewoon converteren?
Als je converteren geen probleem vind, is er natuurlijk niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Neu, maar ik heb het zelf gewoon nooit meegemaakt en toch aardig wat series op de ipad gekeken ondertussen, vandaar. Gebruik cinexplayer en die speelt alles (wat ik kijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tukkerrandy schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 17:42:
[...]

Ah ok, ik las het op internet hoor (ben 't artikel zo kwijt, was van april vorig jaar ergens), ik ben wel iemand die dat makkelijk overneemt omdat ik er de ballen verstand van heb :D
Ik denk dat er niet zo zeer over fotobewerking ging, maar het bekijken van foto's. Dat is namelijk prachtig op de retinascherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
Phuncz schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 20:34:
[...]

Omdat voornamelijk alleen .mp4 bestanden met h.264 encodering hardware-accelerated zijn, de rest mag de CPU oplossen wat nogal een probleem geeft bij HD en FullHD filmpjes in bv. .mkv formaat. Android laat ook toe met geheugenkaarten te werken.

Meestal kreeg ik kritiek als ik een iPad durfde aan te raden voor video-gebruik, nu krijg ik kritiek omdat ik een Android aanraad ervoor. Het is ook nooit goed :P

[...]

Als je converteren geen probleem vind, is er natuurlijk niets aan de hand.
Hoor wel dat 't (ellendig) lang kan duren, maar goed. Voor tripjes weg enzo heb ik dat wel over, als ik thuis kijk kan ik gewoon Plex gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
Antwoord op de bovenstaande reacties.

Ik heb zelf een iPad 2, 3 en mini gehad.

Het retina scherm valt voornamelijk op met tekst.
(off-topic: de retina schermen ivm fotobewerking voor de rMBP wordt over gesproken omdat je meer beeldruimte hebt, meer pixels en dus gemakkelijker kan werken, niet omdat het beeld zoveel 'mooier' is. Voor te bewerken is iets dat mooi is ook niet nodig. )

Dus retina scherm op een iPad, vooral nuttig voor veel tekst. Maar ik zou nu toch geen iPad 2 meer gaan kopen.

Films kijken ben ik zelf ook van het oordeel dat een android tablet zoals de google nexus 10 beter is. Waarom? Beter scherm, beter geluid. Daarbuiten is hij ook goedkoper EN je kan veel gemakkelijker je films erop krijgen. Doordat het minder gesloten is als Apple iOS kan je simpelweg met drag en drop zonder conversie werken. Ook kan je externe USB sticks of HD's aansluiten. Zeer handig!

My 2 cents gebaseerd op mijn hierboven gegeven argumenten; voor films de google nexus 10 kopen :-)

reviews: Nexus 10: Googles grote tablet onder de loep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
DaemonAngel schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 01:13:
Antwoord op de bovenstaande reacties.

Ik heb zelf een iPad 2, 3 en mini gehad.

Het retina scherm valt voornamelijk op met tekst.
(off-topic: de retina schermen ivm fotobewerking voor de rMBP wordt over gesproken omdat je meer beeldruimte hebt, meer pixels en dus gemakkelijker kan werken, niet omdat het beeld zoveel 'mooier' is. Voor te bewerken is iets dat mooi is ook niet nodig. )

Dus retina scherm op een iPad, vooral nuttig voor veel tekst. Maar ik zou nu toch geen iPad 2 meer gaan kopen.

Films kijken ben ik zelf ook van het oordeel dat een android tablet zoals de google nexus 10 beter is. Waarom? Beter scherm, beter geluid. Daarbuiten is hij ook goedkoper EN je kan veel gemakkelijker je films erop krijgen. Doordat het minder gesloten is als Apple iOS kan je simpelweg met drag en drop zonder conversie werken. Ook kan je externe USB sticks of HD's aansluiten. Zeer handig!

My 2 cents gebaseerd op mijn hierboven gegeven argumenten; voor films de google nexus 10 kopen :-)

Heb al een deal, morgen waarschijnlijk spreken we op m'n school af, probeer ik 'm uit en ga ik tot koop over ;) Mocht hij niet bevallen, gaat hij de deur alsnog weer uit, maar die kans acht ik (voorlopig) nog niet zo groot :p

Alleen hoezo geen iPad 2 meer kopen? Bedoel je dat in het kader van 'als je het je voornamelijk om films gaat --> Google Nexus 10' of meer zo van 'de iPad 2 is verouderd en dat betekent x'? :)

Ik lees overigens wel dat de Nexus 10 een matige accuduur heeft, dat vind ik dan weer zo zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
Tukkerrandy schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 01:56:
[...]

Heb al een deal, morgen waarschijnlijk spreken we op m'n school af, probeer ik 'm uit en ga ik tot koop over ;) Mocht hij niet bevallen, gaat hij de deur alsnog weer uit, maar die kans acht ik (voorlopig) nog niet zo groot :p

Alleen hoezo geen iPad 2 meer kopen? Bedoel je dat in het kader van 'als je het je voornamelijk om films gaat --> Google Nexus 10' of meer zo van 'de iPad 2 is verouderd en dat betekent x'? :)

Ik lees overigens wel dat de Nexus 10 een matige accuduur heeft, dat vind ik dan weer zo zonde.
Goh, je kan nog altijd een iPad 2 kopen hoor. Als deze in goede staat is en voor een nette prijs kan dit even goed.
Zelf zou ik voor films enzo gewoon eerder een google nexus 10 kopen wegens het betere beeld, geluid dat recht op je afkomt uit 2 boxen en gemakkelijker films bij de hand hebben.

De iPad 2 is inderdaad ondertussen wel verouderd en de kans zit er ook wel in dat bij het uitkomen van de iPad 5 de markt weer overspoelt wordt met iPad 2's (en 3 en 4) maar veel mensen slaan een generatie over.

Anyway, als je liever een iPad/Apple product hebt moet je het kopen he :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaemonAngel schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:02:
De iPad 2 is inderdaad ondertussen wel verouderd en de kans zit er ook wel in dat bij het uitkomen van de iPad 5 de markt weer overspoelt wordt met iPad 2's (en 3 en 4) maar veel mensen slaan een generatie over.
Ik denk dat de gemiddelde ipad 2 bezitters pas gaat upgraden als je met de ipad 2 zaken niet meer kan (vergelijkbaar met de ipad 1 nu). Dat zal volgens mij nog niet het geval zijn als de ipad 5 uitkomt, maar pas als de ipad 6 op de markt komt.

Daarnaast vermoed ik dat veel mensen de oude ipad gewoon houden voor de kids of voor op de slaapkamer of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 20-09 21:07
kweenie, mijn iPad4 gaat gewoon V&A op en dat geld ga ik gebruiken voor de aanschaf van de iPad5.

shut up and take my money! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
DaemonAngel schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 01:13:
Films kijken ben ik zelf ook van het oordeel dat een android tablet zoals de google nexus 10 beter is. Waarom? Beter scherm, beter geluid.
Dat scherm worden ze niet zo heel wild van hier (resolutie wel, maar kleuren etc, mweh):

En stereo speakers is wel leuk, maar meestal kijk je op een tablet omdat de normale TV bezet is of je onderweg bent, dus hoeveel je dan aan speakers hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
matthijst schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:46:
[...]

Dat scherm worden ze niet zo heel wild van hier (resolutie wel, maar kleuren etc, mweh):

En stereo speakers is wel leuk, maar meestal kijk je op een tablet omdat de normale TV bezet is of je onderweg bent, dus hoeveel je dan aan speakers hebt?
Idd, heb toch altijd oordoppen in. Heb inmiddels de iPad 2 al met dank aan een vriendelijke user hier _/-\o_

Ben nu bezig met XBMC, even wat oriënteren en dan kijken of 't voor mij gemakkelijk is. De man waarvan ik 'm overnam, zei dat je dan in principe series/films op je iPad kan zitten via de XBMC server oid, dus ook wanneer ik geen wifi heb kan ik dan af en toe lekker van een serietje of filmpje genieten. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

edit: nevermind, schijnt fake te zijn

[ Voor 88% gewijzigd door PBP op 31-05-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo tweakers,

Ik heb vandaag eindelijk de ipad 4 gehaald, wel 2hands. Alleen ik zoek nog een website waar ik een oplader voor thuis kan bestellen + een kabel + nog geluidsoordopjes. Ik vroeg me af is het slim om de orginele te kopen of juist niet ?

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

De nieuwe oordopjes (Ear Pods) zouden goede kritieken krijgen, al kan je misschien betere (of slechtere) vinden voor dezelfde prijs. Persoonlijk vind ik 30€ niet teveel aangezien je voor dopjes met remote daar makkelijk aan zit, zonder zeker te zijn dat ze ook beter zijn.

De lader en kabel worden apart verkocht en op deze raad ik zéker niet aan te besparen. Er zijn "goedkopere" namaaks te krijgen, maar die zijn altijd van minderwaardige kwaliteit. Denk aan langer nodig om te laden, potentieel gevaarlijk warm worden en stroom verbruiken als er zelfs niets geladen wordt.

Een iPad 4 zonder accessoires, klinkt als gestolen goederen, heb je er wel een bon bij gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Phuncz schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 19:56:
De nieuwe oordopjes (Ear Pods) zouden goede kritieken krijgen, al kan je misschien betere (of slechtere) vinden voor dezelfde prijs. Persoonlijk vind ik 30€ niet teveel aangezien je voor dopjes met remote daar makkelijk aan zit, zonder zeker te zijn dat ze ook beter zijn.
Ik vind die nieuwe Ear Pods inderdaad een stuk beter, ik heb zat van de oude en daar zat bijna geen bas in. En vielen continu uit mijn oren (zelfs de 1e generatie die een wat plakkerig rubber randje hadden). De nieuwe klinken veel voller. Bijna zo goed als echte in-ears, maar zonder het nadeel dat ze je oren afsluiten (alhoewel dat soms ook wel een voordeel is, waardoor ik ze nu naast elkaar gebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn "goedkopere" namaaks te krijgen, maar die zijn altijd van minderwaardige kwaliteit.
Er zullen vast opladers zijn die minder goed zijn, maar er zijn er vast ook genoeg die evengoed werken.
Wel apart dat ze er niet bijzaten, lijkt mij ook geen zuivere koffie...

In dit geval zou ik trouwens wel de originele kopen, zo heel duur is het nu ook weer niet en je hebt er jaren plezier van en je kan hem gelijk in de winkel aanschaffen. Als je een goede oplader uit China haalt ben je zo ook weer 2 a 3 weken verder. En dan moet je nog wel een goede oplader vinden en dat kost wat uitzoekwerk.

Maar ik geloof wel dat er ook goede opladers zijn die niet Apple branded zijn. Zo heel bijzonder is een oplader natuurlijk ook weer niet (ik laad mijn ipad2 ook geregeld op met een usb oplader van de Hema als ik te lui ben om beneden de originele te pakken).

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2013 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 20:55:
[...]

Er zullen vast opladers zijn die minder goed zijn, maar er zijn er vast ook genoeg die evengoed werken.
Wel apart dat ze er niet bijzaten, lijkt mij ook geen zuivere koffie...
De uitzonderingen bevestigen de regel ;)
De betere voedingen kosten vaak evenveel of meer en dan zie ik het nut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 21:00:
De uitzonderingen bevestigen de regel ;)
De betere voedingen kosten vaak evenveel of meer en dan zie ik het nut niet.
Ik zou hem ook gewoon morgen / maandag in de winkel kopen (origineel). Gelijk een goede hoes erbij (al die vrienden om mij heen besparen daarop en dan klagen dat de automatische vergrendeling etc. niet meer werkt).

Dat er trouwens mensen zijn die een ipad 4 2e hands verkopen. Ik zou mijn ipad nooit meer wegdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De lader en kabel worden apart verkocht en op deze raad ik zéker niet aan te besparen. Er zijn "goedkopere" namaaks te krijgen, maar die zijn altijd van minderwaardige kwaliteit. Denk aan langer nodig om te laden, potentieel gevaarlijk warm worden en stroom verbruiken als er zelfs niets geladen wordt.

Een iPad 4 zonder accessoires, klinkt als gestolen goederen, heb je er wel een bon bij gekregen ?
Bedankt voor je reactie, zover ik weet is het niet gestolen. Ze hadden het over dat het een dubbele ipad is en kado gekregen. Als hij gestolen is hoe kan ik dat opzoeken. Want ik krijg de bon morgen te zien. Dus de opladers op marktplaats en op de chinese website's zijn dus niet betrouwbaar ? Zijn er geen alternatieve ? die wel betrouwbaar zijn maar waar je geen hoofdprijs voor betaald ?

http://www.tiptopdeal.nl/ ? betrouwbaar

nogmaals bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Als je je afvraagt waarom namaak zo goedkoop is:

http://www.righto.com/201...gers-in-lab-apple-is.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kabel kan je volgens mij wel zonder problemen goedkoper krijgen (zoals bij die link, dat lijkt me niet verkeerd). De oplader kan beter origineel als je zekerheid wilt. Maar goedkopere doen het ook wel hoor. Maar let wel even op de zaken die hier genoemd zijn, dus na het opladen uit het stopcontact halen etc.

Het is nu ook weer niet zo dat die niet originele opladers niet werken. Ze laden misschien wat minder snel op etc. Dus na het opladen uit het stopcontact halen e.d. (maar dat is bij elke oplader wel aan te raden, ook met de originele).

Ik denk alleen persoonlijk wel dat je met de aanschaf van een niet originele + verzendkosten al snel richting de 10 a 12 euro komt, voor 7 euro meer heb je een originele uit de winkel. En je doet er waarschijnlijk je hele levensduur van de ipad mee, dus niet verstandig daarop te besparen. En ja, die dingen zijn eigenlijk veel te duur. Gaat natuurlijk nergens over dat een oplader met kabel 40 euro kost, maar alles van Apple is wat duurder. En deze exra aanschaf ben je snel vergeten en je hebt de ipad 4 nu waarschijnlijk ook wat goedkoper omdat er geen oplader e.d. bijzit.

Zelf heb ik trouwens gewoon een oude koptelefoon op de ipad aangesloten en geen originele Apple koptelefoon. Toen ik nog een mp3 speler van Apple had vond ik ze al niet al te best.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2013 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik download via protube een filmpje van YouTube , 2048p. (Ben in bezit van iPad 4)

,te geen mogelijkheid is dit af te spelen , niet op videoapp die standaard in iPad zit, noch via AvPlayerHD

YouTube zelf staat toe maar max in 720p te kijken.... Hoe kan ik nu dan die volle 2048p ervaren, ook al heb ik de 2048p kunnen downloaden en op m'n iPad staan??

( iPad heeft een jailbreak ondergaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 21:45:
Die kabel kan je volgens mij wel zonder problemen goedkoper krijgen (zoals bij die link, dat lijkt me niet verkeerd).
Helaas, zoals ik al zei, is het niet gewoon een kabel. Er zullen namaakkabels bij zijn die een iPad niet kunnen laden ivm. 2A over de aders of omdat de chip niet goed is. Grote kans dat deze goedkope kabels enkel binnen specificatie zijn voor iPhones te laden.
(maar dat is bij elke oplader wel aan te raden, ook met de originele).
Apple's laders zijn juist gekend voor hun minimale (<50mW) verbruik wanneer niet geladen wordt dus het kost je op jaarbasis verwaarloosbare centen, letterlijk.
Gaat natuurlijk nergens over dat een oplader met kabel 40 euro kost, maar alles van Apple is wat duurder. En deze exra aanschaf ben je snel vergeten en je hebt de ipad 4 nu waarschijnlijk ook wat goedkoper omdat er geen oplader e.d. bijzit.
Zelf heb ik maar éénmaal een extra lader moeten kopen, omdat ik mijn originele vergeten ben op hotel. Domme fout maar ook niet iets wat me vaak overkomt. Als je dan ook bedenkt dat het een universele USB lader is, valt de prijs natuurlijk wel mee, zeker gezien het technisch goede ontwerp van het ding zoals de verwisselbare en universele stekker, laag verbruik en degelijke bouw.

De kabel is een ander verhaal maar eerlijk gezegd ben je bij HTC, Sony of Samsung ook makkelijk (soms zelfs meer) 20€ kwijt voor een "simpele" micro-USB kabel. Natuurlijk zijn daar ook weer namaak van, echter hebben die geen stalen stekker met microchip maar gewoon 5 draadjes en een blikken stekker.
Toen ik nog een mp3 speler van Apple had vond ik ze al niet al te best.
Het is hier al een paar keer gezegd dat de nieuwe dopjes (Ear Pods) een grote verbetering zijn met universele lof erover. De oude werden zelden goed ontvangen.
'720p' en '1080p' hebben te maken met een standaard voor televisies, wat overeenkomt met respectievelijk 1280x720 'progressive' 16:9 verhouding en 1920x1080 'progressive' 16:9 verhouding. 2048p (je bedoelt 2048x1536, een 4:3 verhouding) zoals je noemt bestaat niet en zover ik weet is er op Youtube niets boven 1080p te vinden. 720p en 1080p slaan ook gewoon op de mogelijkheden van het scherm, niet van de media, alhoewel men daar wel gemakkelijkheidshalve gebruik van maakt.

Sowieso heeft het weinig nut die extra 128 pixels (7%) te zoeken, zeker met sterk gecomprimeerde en lage bitrate video zoals op Youtube ga je dat niet merken. Kies maar voor "1080p" op Youtube want dat is sowieso de beste kwaliteit (relatief dan) die je daar gaat vinden. Hou ook rekening ermee dat het geen voordeel heeft als de bron (het geuploade filmpje) zelf niet van een hoge resolutie is. Als er maar 720p beschikbaar is, wil dat zeggen dat het filmpje dat de gebruiker heeft geupload ook niet genoeg resolutie had om in 1080p beschikbaar te zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Phuncz op 01-06-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 21:45:
[...]
Zelf heb ik trouwens gewoon een oude koptelefoon op de ipad aangesloten en geen originele Apple koptelefoon. Toen ik nog een mp3 speler van Apple had vond ik ze al niet al te best.
offtopic:
kan bevestigen wat Gekkeprutser al zei: de nieuwe Earpods zijn een forse vooruitgang tov de oude dopjes. Enige andere headset die me te binnen schiet voor hetzelfde geld is de Logitech UE 200vi in het blauw of paars.

Zoals meer gezegd zou ik voor de oplader niet uitwijken naar een ander merk dan Apple zelf, het kost meestal nauwelijks minder en het kost moeite om één te vinden die vrijwel zeker goed is. En winkels waar je die originele laders kunt krijgen zijn er haast in ieder (wat groter) winkelcentrum wel.

Ook al is de iPad een cadeau geweest, waarom heeft de verkoper dan geen lader, die hoort er ook bij een kado toch gewoon bij .....
Vraag anders in ieder geval naar de originele verpakking of een ander bewijsding, want anders blijft het wel sterk klinken als een mogelijk gestolen exemplaar.

denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuycky
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-05-2024
Iemand ervaring met Offline Pages PRO?
Mijn vraag is of de video's op de website van tweakers.nl ook ondersteund zullen worden door deze app?
M.a.w. gaat het om HTML5 video's?

Offline Pages Pro offers unique benefits not available in standard version:
- Save multiple pages and entire websites by following links automatically
- Download HTML5 video and watch it offline
- Auto-update your favorite pages (great for blogs!)
- Organize pages with tags and mark them as read/unread
- Cut through the noise using intelligent download. It only saves the important links you'll want to check out, and ignores other links.

https://itunes.apple.com/...-offline/id391462107?mt=8

Thx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huh? Er is al jaren een deel 2? Handig dat deze op slot zit dan :+

Edit: kennelijk post ik in beide delen 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2013 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 03:29

Arrogant

S.F.W.

Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 19:09:
[...]

huh? Er is al jaren een deel 2? Handig dat deze op slot zit dan :+

Edit: kennelijk post ik in beide delen 8)7
"App Store" != "iPad" :+

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, zie het nu ook.

van mij mag alles wat ik interessant vind in 1 topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:43
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:50:
lol, zie het nu ook.

van mij mag alles wat ik interessant vind in 1 topic :P
Maar dan kan je het op je werk niet meer bekijken ;-)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
Bijna een week in 't bezit van een iPad en ik zou m nu al niet meer weg kunnen denken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdfoto
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 11:47

Sjoerdfoto

Fotografeert en klust.

Sinds gisteren in het bezit van een iPad, fantastisch!

Puntje waar ik mij aan stoor: facebookmeldingen ontvang ik op beide apparaten (logisch). Maar wanneer dat een gespreksmelding is, en ik start dat gesprek op mijn iPad (wat ik het liefste doe), dan komen alle volgende berichten ook als notificatie binnen op mijn iPhone. Terwijl wanneer ik notificatie van een gesprek ontvang op mijn iPhone en ik ga dat gesprek verder op mijn MacBook, dan komen de volgende gesprekken niet als melding. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Laatst online: 10:46

page404

Website says no

zijn hier mensen die een vergelijking kunnen maken tussen een iPad en bv een Galaxy Tab2? Ik ken iemand die heeft "niks met tablets" maar mag er één uitzoeken. Wat zijn nu overwegingen om voor de één of de andere te kiezen?
Ik heb een zware voorkeur voor de iPad, maar die kan ik lastig onderbouwen. wat ik kon verzinnen was dit:

iPad
+ goed scherm
+ goeie app store
+ goede accuduur
+ lange ondersteuning/updates
- prijs

Samsung Galaxy
+ uitbreidbaar geheugen
+ prijs
+ prima app store
- minder degelijk (plastic)

Is dit realistisch en zijn er nog andere punten? Ik ga er vanuit dat in normaal gebruik (browsen, email) die twee apparaten gelijkwaardig zijn,

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

Sjoerdfoto schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:51:
Sinds gisteren in het bezit van een iPad, fantastisch!

Puntje waar ik mij aan stoor: facebookmeldingen ontvang ik op beide apparaten (logisch). Maar wanneer dat een gespreksmelding is, en ik start dat gesprek op mijn iPad (wat ik het liefste doe), dan komen alle volgende berichten ook als notificatie binnen op mijn iPhone. Terwijl wanneer ik notificatie van een gesprek ontvang op mijn iPhone en ik ga dat gesprek verder op mijn MacBook, dan komen de volgende gesprekken niet als melding. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
Wachten op iOS 7 denk ik. Daarin schijnt er alert synchronisatie te zijn. Maar of dat ook voor de Facebook app geldt, weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

page404 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:04:
Is dit realistisch en zijn er nog andere punten? Ik ga er vanuit dat in normaal gebruik (browsen, email) die twee apparaten gelijkwaardig zijn,
Tab2 is wel trager voor andere toepassingen, maar het lijkt erop dat je voor een onervaren gebruiker wat zoekt en dan zou ik gewoon de ipad aanraden, die is in iedergeval door iedereen goed te bedienen, een tab2 is wel lastiger voor onervaren gebruikers namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

page404 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:04:
Apple iPad
+ goed scherm
+ zeer goede app store
+ gebruiksvriendelijk
+ kwalitatief degelijk
+ lange ondersteuning/updates
+ waardevastheid
+ ruime keuze aan accessoires
- duurder

Samsung Galaxy
+ uitbreidbaar geheugen voor media
+ goedkoper
+ flexibeler voor power users
- minder tablet-designed apps in de play store
- reële kans op malware
- minder degelijk (plastic)
Ik heb het wat aangepast hoe het in mijn ogen accurater is.

Uiteindelijk blijft het kiezen voor de persoon hoe veel moeite hij of zij heeft met het woord "Apple" en "Samsung", aangezien daar nogal polariserende emoties bij loskomen bij veel mensen. Als er geen sterke emotionele banden zijn verbonden aan de merken, kan die persoon misschien uitleggen wat belangrijk is voor hem of haar. Als het een a-technisch persoon is, is een iOS toestel makkelijker in gebruik dan een Android toestel. Als het een technisch aangelegde persoon is, zal een Android toestel misschien een betere keuze zijn. Ik zeg "misschien" want ik heb een iPad en beschouw me toch als technisch aangelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om nar youtube te luisteren en degelijk verder te surfen op het internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 08:21:
Is er een manier om nar youtube te luisteren en degelijk verder te surfen op het internet?
Multitask bar, Naar rechts, play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de youtube app aanzet en ik ga vervolgens via de multitaskbalk naar safari dan gaat ee youtube filmpje op puze

Aha zie wat je bedoeld maar de playknop links op de bar werkt niet voor youtube app.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2013 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 08:21:
Download FoxTube uit de appstore. Die speelt door met het scherm uit of tijdens het draaien van andere apps.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

Phuncz schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 19:11:
[...]

Uiteindelijk blijft het kiezen voor de persoon hoe veel moeite hij of zij heeft met het woord "Apple" en "Samsung", aangezien daar nogal polariserende emoties bij loskomen bij veel mensen. Als er geen sterke emotionele banden zijn verbonden aan de merken, kan die persoon misschien uitleggen wat belangrijk is voor hem of haar. Als het een a-technisch persoon is, is een iOS toestel makkelijker in gebruik dan een Android toestel. Als het een technisch aangelegde persoon is, zal een Android toestel misschien een betere keuze zijn. Ik zeg "misschien" want ik heb een iPad en beschouw me toch als technisch aangelegd.
Dank je! Ik denk dat gebruiksgemak een van de belangrijkste eisen gaat zijn. Dus dat is een duidelijke pre voor de iPad.
Ik ben zelf trouwens ook aardig technisch onderlegd, maar mijn thuiscomputer etc moet gewoon werken :P dus prima dat ik daar geen 'onderhoud' aan hoef te doen. Mijn wasmachine hoef ik ook niet elke week te updaten en te 'onderhouden' ;)
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:38:
[...]

Tab2 is wel trager voor andere toepassingen, maar het lijkt erop dat je voor een onervaren gebruiker wat zoekt en dan zou ik gewoon de ipad aanraden, die is in iedergeval door iedereen goed te bedienen, een tab2 is wel lastiger voor onervaren gebruikers namelijk.
Die Tab2 is al een oud beestje blijkbaar. Is er al een nieuwer model dat vergelijkbaar is met iPad 3/4?

Dank jullie beiden! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

page404 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:50:
Is er al een nieuwer model dat vergelijkbaar is met iPad 3/4?
Zeker, de note, wel 540 euro, even uit het hoofd iets sneller dan de ipad 4 (al denk ik niet dat je bij een keuze tussen bijv. een ipad 4 of note niet zo op de snelheid hoeft te letten)
page404 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:50:
Mijn wasmachine hoef ik ook niet elke week te updaten en te 'onderhouden' ;)
Mijn tv en 3d bluray home cinema set updaten al bijna elke maand, dus ... :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragrootenboer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-08 20:03
Weet iemand toevallig wanneer de ipad 5 ongv uitkomt? Ik wil er namelijk 1 gaan kopen, maar als over 2 of 3 maanden een nieuwe uitkomt wacht ik liever denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Helaas, dat kan niemand vertellen. Het kan elke maand dit jaar nog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragrootenboer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-08 20:03
Hmm jammer! Het verwachtingspatroon zegt het najaar natuurlijk. Dat is pas over 4a5 maanden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Phuncz schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 19:11:
[...]

Uiteindelijk blijft het kiezen voor de persoon hoe veel moeite hij of zij heeft met het woord "Apple" en "Samsung", aangezien daar nogal polariserende emoties bij loskomen bij veel mensen. Als er geen sterke emotionele banden zijn verbondenb aan de merken, kan die persoon misschien uitleggen wat belangrijk is voor hem of haar. Als het een a-technisch persoon is, is een iOS toestel makkelijker in gebruik dan een Android toestel. Als het een technisch aangelegde persoon is, zal een Android toestel misschien een etere keuze zijn. Ik zeg "misschien" want ik heb een iPad en beschouw me toch als technisch aangelegd.
Ik ben technisch aangelegd en veel functies van de iPad waren me na maanden gebruik een raadsel. Ipv. een knopje werken sommige functies met gestures waar ik persoonlijk geen fan van ben. Mijn voor/tegens voor een iPad:

+ vrij betrouwbaar, weinig vastlopers
+ hele mooie apps, vrijwel alles is van hoge kwaliteit
+ prachtig scherm
+ speciale tablet apps
- je betaalt je scheel voor die mooie apps, gratis apps bestaan bijna niet vanwege in-app aankopen
- de speciale tablet apps zijn vaak duurder dan de 'normale' versie
- geen user accounts, widgets, beoperkte notficaties, toggle switches
- weinig tot geen vrijheid voor customization

Er zijn weinig echt goede alternatieven voor de iPad verkrijgbaar en dat maakt het vooral lastig, de Nexus 10 is prachtig maar in NL niet makkelijk te verkrijgen. De Nexus 7 is wellicht interessant als je naar een iPad Mini kijkt. iOS heeft de naam intuitief te zijn maar met die gestures ben ik het daar niet mee eens. Klein voorbeeldje... als ik een app heb die muziek speelt en ik ga browsen met Chrome dan zie ik bovenin een muzieknoot, ik verwacht dat ik daarop kan klikken of uitklappen maar nee, je moet met je hele hand gaan swipen om bij je app uit te komen die muziek speelt. Op Android schuif je t naar beneden en kun je afhankelijk van de app die je gebruikt direct de controls gebruiken zonder weg te hoeven uit je huidige app. Het zijn misschien kleine dingen. Zoals Phuncz zegt heeft het met voorkeur te maken. Uiteindelijk denk ik dat je aan een goede tablet (zowel iPad als als midden/hoogsegment Android) sowieso geen buil valt. Het goedkope spul van onder de 100 euro zou ik links laten liggen tenzij je zeer technisch bent en met custom roms aan de gang wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boppo84
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:15
Ik heb een vraagje over hoe je kunt zoeken in boeken.

Ik heb hier zo'n 30 boeken van 1 auteur met titels die niet veel van elkaar verschillen, maar om verhalen te kunnen vinden, zou het handig zijn als je kunt zoeken in een groep boeken ipv per boek te moeten zoeken.

Is het mogelijk om in meerdere boeken tegelijk te zoeken?

Met de zoekfunctie van de ipad zelf, kun je niet eens boeken vinden op titel en binnen iBooks dus alleen maar per boek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Nu online

talin

ES-MA

Boppo84 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 17:21:
Ik heb een vraagje over hoe je kunt zoeken in boeken.

Ik heb hier zo'n 30 boeken van 1 auteur met titels die niet veel van elkaar verschillen, maar om verhalen te kunnen vinden, zou het handig zijn als je kunt zoeken in een groep boeken ipv per boek te moeten zoeken.

Is het mogelijk om in meerdere boeken tegelijk te zoeken?

Met de zoekfunctie van de ipad zelf, kun je niet eens boeken vinden op titel en binnen iBooks dus alleen maar per boek.
maar wat zoek je nu precies?
je wil in de inhoud van de boeken gaan zoeken?
volgens mij gaat dat niet lukken en kan je alleen zoeken op de meta data, dus de info die je bij de boeken hebt opgegeven, de iPad kan nooit alle inhoud van die boeken indexeren en zoekbaar maken.

( volgens mij )

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik kan alleen mijn ervaringen delen mbt Goodreader. Dat heeft veel functionaliteit voor het lezen en annoteren van PDF, TXT files en andere documenten. Goodreader heeft verder een goede zoek functie voor het vinden en beheren van files. Snel zoeken op een bepaalde titel/filenaam gaat razend snel. Binnen PDF's/documenten heb je daarnaast een uitstekende text search die vlot werkt en hij houdt ook nog eens 20 zoektermen in z'n history list dus je kan snel een andere term terug zoeken als het nodig is.

Maar wat jij vraagt, achter elkaar in verschillende PDF's doorzoeken. Nee, dat kan Goodreader niet.

Edit: Niet helemaal wat je precies wil maar ik denk dat wat jij nodig hebt is de bookmark functionaliteit. Ja, Goodreader heeft die
http://www.goodiware.com/gr-man-view-pdf.html#bookmarks

[ Voor 12% gewijzigd door CapTVK op 20-06-2013 17:51 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op zondag 16 juni 2013 @ 20:52:
- je betaalt je scheel voor die mooie apps, gratis apps bestaan bijna niet vanwege in-app aankopen
Dat is wel heel relatief hoor, ik vind de apps juist goedkoop, geef zelf ongeveer 50 euro per maand aan apps (vooral games) uit. Deze maand wel 1 spel voor 10 euro gekocht (kotor) en ga zo x-com kopen voor 18 euro, maar dat zijn gewoon volledige spellen die voor de pc het veelvoudige kosten (gekost hebben bij release).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 19:10:
[...]

Dat is wel heel relatief hoor
Ik deel die mening maar ik zei niets omdat Cartman! heel specifiek zei dat het zijn voor- en nadelenlijst was.

Maar mijn mening is dus ook dat de App Store alles behalve duur is. Ik vind een paar euro voor games die je uren en uren bezighouden echt kleingeld, aangezien vele PC/console games aan 50-70€ gaan en vaak genoeg maar 10 uur gameplay bieden. De kwaliteit van de games is dan wel hoger maar dat wil niet zeggen dat een goede tower-defense game niet leuk kan zijn :)

PLANTS VS ZOMBIES 2 !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik zit sinds gisteren met een groot probleem, in safari s de zwarte balk met de tijd en accu tatus weg.

Hoe kan ik die terug toveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Je hebt safari in full screen mode gekregen op de iPad? Ik dacht dat dat niet eens mogelijk was.

Ik neem aan dat de zwarte balk verder gewoon te zien is op de homescreen van de iPad.

De standaard oplossing is even een reset doen of de iPad opnieuw opstarten.

Of doe een force quit. Dit is handig bij apps die "hangen". Zorg ervoor dat je de app (safari) open hebt staan. Druk dan op de wake/sleep button totdat je power off slider te zien krijgt. Je moet hem nu niet uitzetten maar in plaats daarvan de home button 6 sec ingedrukt houden. De app wordt dan uitgeschakeld en je gaat terug naar je homescreen. Dan kan je safari opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CapTVK schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 08:37:
Je hebt safari in full screen mode gekregen op de iPad? Ik dacht dat dat niet eens mogelijk was.

Ik neem aan dat de zwarte balk verder gewoon te zien is op de homescreen van de iPad.

De standaard oplossing is even een reset doen of de iPad opnieuw opstarten.

Of doe een force quit. Dit is handig bij apps die "hangen". Zorg ervoor dat je de app (safari) open hebt staan. Druk dan op de wake/sleep button totdat je power off slider te zien krijgt. Je moet hem nu niet uitzetten maar in plaats daarvan de home button 6 sec ingedrukt houden. De app wordt dan uitgeschakeld en je gaat terug naar je homescreen. Dan kan je safari opnieuw opstarten.
Ja wel gewoon te zien bij homescreen en overige apps.

Safari werkte gewoon alleen geen balk, force quit is de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 19:55
Ik zag vandaag het mediamarkt krantje, met daarin de ipad 16GB voor 422. Dit is een flinke prijsdaling, of is de 4 al vaker zo goedkoop geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
In de pricewatch staat ie voor 459€ dus als het echt een iPad4 is dan heb je een mooie aanbieding.

Wie trouwens een goedkope maar makkelijk te gebruiken password manager zoekt. KyPass Pro is nu in de aanbieding. Als je een dropbox folder hebt kan je daar je wachtwoord bestanden encrypten en zowel op je PC (via het normale Keepass programma) als op je iPad (KyPass).

Ik gebruik het zelf al een poosje en raad het iedereen aan.

iTunes: http://appshopper.com/link/kypass-2

[ Voor 5% gewijzigd door CapTVK op 23-06-2013 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Even een vraagje? Mijn dochter heeft de Ipad 2 16gb laten vallen, nu zijn we all risk verzekerd, en hoe het er nu naar uit ziet krijgen wij alles vergoed.

De Ipad heeft een barst van boven naar onder, maar voor de rest werkt die nog, heeft het zin om het te laten maken?? Of wat kan ik er voor vragen als ik hem te koop zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juulgamer
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-12-2021
Frank1973 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:53:
Even een vraagje? Mijn dochter heeft de Ipad 2 16gb laten vallen, nu zijn we all risk verzekerd, en hoe het er nu naar uit ziet krijgen wij alles vergoed.

De Ipad heeft een barst van boven naar onder, maar voor de rest werkt die nog, heeft het zin om het te laten maken?? Of wat kan ik er voor vragen als ik hem te koop zet?
Mijn mening zou zijn: niet verkopen (als je hem echt niet wilt laten maken wel) maar je krijgt niet heel veel geld meer voor een ipad met een grote barst ( het is trouwens een 2 en geen retina). Ik zou hem laten maken of hem toch verkopen en meteen voor een 4de generatie of een windows 8 tablet gaan. ;) dit is mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juulgamer
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-12-2021
Hoe kan ik windows 8 op mijn ipad krijgen? Zou dit werken: Win8 Metro Testbed (app) moet je hiervoor heel de tijd bij je pc blijven of kan je het gewoon verbinden en vanaf dan overal gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Niet, Windows 8 vereist computer hardware.
Windows 8 RT bedoel je misschien, maar die werken ook niet op tablets waar Windows 8 RT nog niet op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:46
Ik wil een iPad 32 GB kopen. Ik ging eerst wachten op de iPad 5 maar zoals het er nu naar uitziet zal dit wel oktober worden en aangezien ik over een paar weken op vakantie vertrek heb ik besloten om niet langer te wachten zodat ik 'm mee kan nemen op reis.
Nu zie ik in de Pricewatch dat ie online bij Komplett 40 euro goedkoper staat dan bij Apple zelf. Wat raden jullie aan: kopen bij Apple zelf of gewoon online voor de goedkoopste gaan? Ben je beter af bij Apple als er zich eventuele problemen voor doen?
Pagina: 1 ... 63 ... 77 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let op of je post niet beter past in:

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403390">~~~[iPad] Levertijden</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1450336">~~~[iPad] Importeren - deel 3</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1408926">~~~[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1418666">~~~[iPad] Provider(s) & abonnementen</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1452646">~~~[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1453427">~~~[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1</a>

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363593#item5">iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid</a>~~~[/html]