ik lees net dat de 128gb ipad al gelanceerd is... kan er echter nergens iets over vinden bij apple zelf..
bron is telegraaf
bron is telegraaf
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Officieel Apple berichtbartkoper schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:28:
ik lees net dat de 128gb ipad al gelanceerd is... kan er echter nergens iets over vinden bij apple zelf..
bron is telegraaf
[ Voor 21% gewijzigd door World Citizen op 29-01-2013 16:32 ]
FreeReef.nl
yes! dankjeWorld Citizen schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:32:
[...]
Officieel Apple bericht
http://www.apple.com/pr/l...ina-Display-to-128GB.html
[ Voor 16% gewijzigd door Vitruvius op 29-01-2013 18:23 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Geruchten, ze zijn toch zo betrouwbaar. Het is niet de eerste keer dat men er grandioos naast zit omdat:matthijst schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 18:31:
Maart /april de iPad 5, lijkt het:
[afbeelding]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
[ Voor 3% gewijzigd door Mr Ton op 29-01-2013 21:48 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Verwijderd
Ik zou dan toch voor een 16GB ipad gaan met een nas en 4TB aan hdd's, dat kost ongeveer evenveelVerwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:48:
Het is officieel:
http://www.macrumors.com/...on-february-5-for-799929/
Een aanvulling op de iPad reeks: een 128 Gb. voor wie het kan/wil betalen!
Ik gebruik al mijn Synology via de apps voor de Ipad en dat werkt als een trein, zeker al via een 5 Ghz draadloze verbinding.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:30:
Ik zou dan toch voor een 16GB ipad gaan met een nas en 4TB aan hdd's, dat kost ongeveer evenveel
Verwijderd
Gouden combi inderdaad, die synology is zo perfect, werkt heerlijk met de ipad.Roel1966 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 23:37:
Ik gebruik al mijn Synology via de apps voor de Ipad en dat werkt als een trein, zeker al via een 5 Ghz draadloze verbinding.
Ik had dat in eerste instantie niet verwacht omdat ik ook wel eens met een Kingston WI-drive geexperimenteerd heb maar dat vond ik maar traag werken. Daarentegen met de Synology en dan b.v. DS-File gaat dat echt bijna even snel als direct vanaf de Ipad.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:16:
Gouden combi inderdaad, die synology is zo perfect, werkt heerlijk met de ipad.
[ Voor 9% gewijzigd door blubbers op 03-02-2013 02:16 ]
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Verwijderd
mooie achterkantmatthijst schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 18:31:
Maart /april de iPad 5, lijkt het:
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door matthijst op 03-02-2013 10:25 ]
Het zou ook nog eens goed kunnen dat wel in maart de Mini met Retina scherm komt en ze misschien express de productie laag houden van de Mini zonder Retina. De kans zit er dan dik in dat mensen uiteindelijk na lang wachten op de gewone Mini dan voor de Retina versie kiezen.matthijst schreef op zondag 03 februari 2013 @ 10:23:
Retina mini in maart geloof ik sowieso niet meer in, omdat ze verwachtten dat ze eind maart pas voldoende kunnen produceren om aan de vraag te voldoen.
[ Voor 7% gewijzigd door matthijst op 03-02-2013 18:08 ]
Verwijderd
Zoals als dit:Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:52:
Welke twitterapp gebruiken jullie? Ik zoek er een die live mijn zoekresultaten ververst zodat ikde tweets kan blijvenvolgen
Verwijderd
Tweetbot, heel goed, maar doet niet wat jij zoektVerwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:52:
Welke twitterapp gebruiken jullie? Ik zoek er een die live mijn zoekresultaten ververst zodat ikde tweets kan blijvenvolgen
Canon EOS R | Olympus OM-1
This space is occupied
[ Voor 31% gewijzigd door Mr Ton op 05-02-2013 01:44 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Apple doet al járen meerdere product releases per sessie (soms), ik vind het persoonlijk het laatste jaar nogal rustig. De Mac Pro is niet refreshed, de iMac en Mac Mini zijn zeer beperkt gerefreshed, de iPods is men eens vergeten en het is al lang geleden dat men nog eens een echt nieuw product heeft gelanceerd, de iPad mini of Macbook Retina noem ik geen nieuwe producten.Collaborator schreef op maandag 04 februari 2013 @ 21:14:
Ik verwacht absoluut in maart uiterlijk April een aankondiging van een nieuwe herontworpen iPad met iPad mini-style case (zoals te verwachten) Hoe onwaarschijnlijk het misschien ook lijkt..
Apple is echt een inhaalslag aan het maken als het gaat om releases sneller achter elkaar te plannen en meerdere producten tegelijk te launchen.
Sowieso ff wachten tot april natuurlijk, dan weet je het zeker.Mr Ton schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 01:42:
Moet ik nou wachten tot april of hem nu al aanschaffen en er vast van genieten? Lastig lastig. Apple maakt het ons erg lastig door de release cycle te doorbreken met de iPad 4 en het versienummer voortaan weg te laten.
Verwijderd
Verwijderd
Als je een laptop hebt, dan zou ik die hiervoor gebruiken, dat werkt een stuk fijner dan zaken op de ipad zetten vanaf je camera.Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:17:
Ik heb op vakantie gemerkt dat het toch wel handig is om extra opslagruimte bij te hebben. Foto's importeren met de connection kit, Video's voor de kleine (en onszelf).
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2013 19:07 ]
Dat hoeft ook niet, de tijd zal het uitwijzenAghanim schreef op maandag 04 februari 2013 @ 22:14:
Ondanks dat je het 'absoluut' verwacht, noem je geen enkel argument daartoe
[ Voor 40% gewijzigd door Collaborator op 05-02-2013 19:18 ]
This space is occupied
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
Ik heb nu al een 16GB 3G iPad. Maar ik merk dat dat toch wat weinig ruimte biedt. Paar Spelletjes voor mij zijn al snel 300-500MB en zelfs voor de kleine (2,5) zijn er al van die puzzel spelletjes van >100MB.
Hier hetzelfde inderdaad. iPad vanaf het begin op 32GB gehad, vriendinnetje zet er altijd een zooi spelletjes op, we gebruiken het als fotoalbum etc. en dan is 32GB gewoon een must. Op de iPhone heb ik minder apps en minder grote apps staan, veel minder foto's wel wat meer muziek maar 16GB red ik het goed mee.Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:42:
[...]
Ik heb nu al een 16GB 3G iPad. Maar ik merk dat dat toch wat weinig ruimte biedt. Paar Spelletjes voor mij zijn al snel 300-500MB en zelfs voor de kleine (2,5) zijn er al van die puzzel spelletjes van >100MB.
Dan nog een paar filmpjes erop plus de nodige andere zakelijke apps (iWorks is ook al 1,5GB) en lokale documenten (Evernote bijv.) en de iPad zit zo vol. Zelfs i.c.m. een NAS (voor streaming films en opvragen van documenten) en iTunes Match (geen lokale muziek dus). Ik moet regelmatig de cache van Foxtube leegmaken omdat ik anders de updates niet kan installeren.
Voor mijn iPhone is 16GB wel genoeg. Mijn iPad heeft wat meer ruimte nodig dan dat. Wel een goeie tip m.b.t. marktplaats. Denk dat als je het zo bekijkt de 32GB voldoende moet zijn om het jaar door te komen en dan in het najaar een keus voor langere termijn maken.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
This space is occupied
Ik wil je wakker maken uit je droom, maar die iPad betaal je zelf omdat je een x aantal jaar vast gaat zitten aan hogere tarieven dan een partij die geen iPad 'weggeeft', ze zijn er niet op uit om jou een cadeau te geven als ze dit niet dik terugverdienen. Het enige wat je doet is dat ding een soort op afbetaling afnemen. Bedenk goed dat je maandbedrag niet alleen bestaat uit een tarief voor stroom maar dat er ook dingen zijn als vastgoed die per aanbieder flink kunnen verschillen.Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:17:
Ik ben ook aan het twijfelen. Ik doe voor 3 maanden mee met de Oxxio Actie (ik blijf natuurlijk niet teveel betalen voor stroom+gas), zodat ik redelijk kan profiteren van korting op een iPad.
http://www.anandtech.com/show/6472/ipad-4-late-2012-review/2Jimijames75 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 10:48:
Mijn vriendin wil graag een fotoboek laten maken van onze vakantie, maar het scherm van haar laptop is niet zo best.
Ik vroeg me af hoe kleur echt de ipad 3 is, wie heeft daar ervaring mee?
Het valt op dat de iPad 3 en 4 een vooral "neutraal" scherm hebben: zeer kleuraccuraat, beschaafde resultaten. Als je liever felle kleuren en grote contrasten ziet, dan is bv. Asus of Samsung interessanter.What made the iPad 3's display so great was that it shipped well calibrated from the factory.
Bedankt voor jullie reacties, denk dat we de ipad maar gaan gebruiken om de fotos te selecteren. Ti's zonde als je een mooi boek laat afdrukken en je er foto's tussen hebt zitten die helemaal niet uit de verf komen.Phuncz schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 11:41:
[...]
http://www.anandtech.com/show/6472/ipad-4-late-2012-review/2
Dat is ook inclusief de iPad 4de generatie, MS Surface en een heel assortiment Android tablets.
Een quote van dat artikel:
[...]
Het valt op dat de iPad 3 en 4 een vooral "neutraal" scherm hebben: zeer kleuraccuraat, beschaafde resultaten. Als je liever felle kleuren en grote contrasten ziet, dan is bv. Asus of Samsung interessanter.
Ik denk dat foto's die je afdrukt langer bij je blijven, en dan heb ik niet over één jaar of twee, maar over bijv 30/40/50 jaar.matthijst schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 14:23:
Of gewoon een map op de iPad aanmaken?
Scheelt weer klooien met fotoboeken en net zo handzaam.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Verwijderd
Foto's alleen digitaal bewaren is wel een groot risico nemen.Kassad schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 19:30:
Ik zie dat toch anders, ik vind het heerlijk dat ik geen fysieke zaken meer heb maar dat ik alles (in de cloud) heb opgeslagen.
[ Voor 83% gewijzigd door Hoedje op 10-02-2013 12:16 ]
Als je nou de moeite neemt om één pagina terug te lezen, dan staat daar het antwoord al...Jimijames75 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 10:23:
Mijn vriendin wil graag een fotoboek laten maken van onze vakantie, maar het scherm van haar laptop is niet zo best.
Ik vroeg me af hoe kleur echt de ipad 3 is, wie heeft daar ervaring mee?
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Verwijderd
daar stond ook al zijn vraag, hij vraagt het gewoon 2 keerbreinonline schreef op zondag 10 februari 2013 @ 10:29:
[...]
Als je nou de moeite neemt om één pagina terug te lezen, dan staat daar het antwoord al...
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2013 19:38 ]
Whole lot of stars ***
Dat is mij ook al opgevallen.Rudios schreef op zondag 10 februari 2013 @ 20:15:
Ik heb een iPad 3 en de app iTunes lagged enorm. Iemand hier meer last van? (iOS 6.1)
Vandaar dat er ook 3 maanden staat denk ;-)Cartman! schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 15:02:
[...]
Ik wil je wakker maken uit je droom, maar die iPad betaal je zelf omdat je een x aantal jaar vast gaat zitten aan hogere tarieven dan een partij die geen iPad 'weggeeft', ze zijn er niet op uit om jou een cadeau te geven als ze dit niet dik terugverdienen. Het enige wat je doet is dat ding een soort op afbetaling afnemen. Bedenk goed dat je maandbedrag niet alleen bestaat uit een tarief voor stroom maar dat er ook dingen zijn als vastgoed die per aanbieder flink kunnen verschillen.
Heb geen ervaring met iTunes, maar heb wel last van dat de Appstore zo traag als wat is.. duurt echt 10 seconde voordat plaatjes geladen zijn in bijv. hitlijsten en scrollen gaat echt niet soepel.Rudios schreef op zondag 10 februari 2013 @ 20:15:
Ik heb een iPad 3 en de app iTunes lagged enorm. Iemand hier meer last van? (iOS 6.1)
Ik heb hier hetzelfde probleem, zowel op een iPhone 5 als iPad 4...J0ey schreef op maandag 11 februari 2013 @ 20:18:
[...]
Heb geen ervaring met iTunes, maar heb wel last van dat de Appstore zo traag als wat is.. duurt echt 10 seconde voordat plaatjes geladen zijn in bijv. hitlijsten en scrollen gaat echt niet soepel.
An a day keeps the doctor away.
[ Voor 8% gewijzigd door BillSpaarbank op 13-02-2013 10:49 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Net nogmaals gebeld en ik laat hem ophalen door UPS. Ik durf te beweren dat het geen gebruikersschade is. We zullen zien wat ze ervan zeggenPhuncz schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 10:52:
Als er totaal (maar echt hélémaal) geen schade is aan de buitenkant die erop duidt dat het toestel gevallen is, zoals een deukje, verbuiging of putje, dan zou Apple het eventueel misschien willen omruilen, bij de Apple Store.
Ik zou eerder kiezen voor wis alle data en terug zetten naar fabrieksinstellingen wanneer er persoonlijke dingen op staan. Alleen herstel alle data en instellingen wist niet alles en zet alleen de apps en de ipad terug naar standaard instellingen voor zover mij bekend dan.Phuncz schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:26:
Maak een backup via iTunes, koppel hem los en doe op het toestel "Herstel alle data en instellingen".
Hmmmm ik dacht dat het een kras was op m'n iPad, maar dat blijkt idd een barst te zijn. Hij zit in de zwarte balk, in de buurt v/h microfoontje naar de achterkant. Nee hij is nooit gevallen en hij zit zo goed als altijd in een cover. iPad 3e gen.BillSpaarbank schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 10:47:
Ik heb spontaan een barst in mijn 3e generatie iPad zitten. De barst zit in de zwarte balk aan de achterzijde van de GSM en GPS module. Iemand dit ook wel eens gehad?
Ik heb al even contact met Apple gehad, en zij konden het van afstand uiteraard niet beoordelen. Ik kan hem insturen of langs de Apple store gaan. De medewerker die ik sprak gaf aan dat het misschien door warmteontwikkeling is ontstaan. Het toestel is niet gevallen en heeft zover ik weet ook niet onder druk gestaan of iets dergelijks. Iemand ervaring?
-edit- Blijkbaar toch niet de enige: https://discussions.apple.../2585850?start=0&tstart=0
Toch maar even gekeken. Ik heb geen zichtbare barsten. Natuurlijk ff met goede zaklamp gekeken voor haarscheurtjes,maar niets.Hulliee schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 19:16:
[...]
Hmmmm ik dacht dat het een kras was op m'n iPad, maar dat blijkt idd een barst te zijn. Hij zit in de zwarte balk, in de buurt v/h microfoontje naar de achterkant. Nee hij is nooit gevallen en hij zit zo goed als altijd in een cover. iPad 3e gen.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
De vraag voor mij is, of dit kwaad kan. Zo te zien zit het niet los.Michael Knight schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 19:28:
[...]
Toch maar even gekeken. Ik heb geen zichtbare barsten. Natuurlijk ff met goede zaklamp gekeken voor haarscheurtjes,maar niets.
Betreft een launchmodel, gekocht op dag 1. Altijd in hoes (na twee maanden zo`n Apple Case) bewaard.
Ding gaat 5 dagen per week mee en zit in een volle boekentas en wisselt tig keer per dag van locatie.
Waarschijnlijk zal het dan een productiefout zijn. Gewone 'abuse' lijkt het niet direct te veroorzaken.
Ik denk niet dat het kwaad kan. Bij mij is hij net niet helemaal doorgescheurd. Geen idee wat er gebeurt als hij wel helemaal doorbreekt. Misschien komt het los uit de behuizing. Anders even op ifixit kijken hoe de constructie in elkaar steekt.Hulliee schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 20:19:
[...]
De vraag voor mij is, of dit kwaad kan. Zo te zien zit het niet los.
Ik heb hem ook op dag 1 gekocht, dus nog even garantie gelukkig.
[ Voor 14% gewijzigd door Polen op 16-02-2013 14:26 ]
[ Voor 19% gewijzigd door BillSpaarbank op 21-02-2013 15:04 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Slashdotter op 24-02-2013 22:33 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Executor16 op 20-12-2013 15:41 ]
Je moet denk ik niet vergeten dat de Ipad 2 op een resolutie werkt van 1024 x 768 in vergelijking met de nieuwe Ipad die op 2048 x 1536 werkt. Ondanks de veel snellere cpu neemt het renderen van foto's gewoon meer tijd in beslag en zeker als het hi-res foto's zijn.Executor16 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 00:16:
Bij mijn iPad 2 heb ik dit echt nog nooit gehad. Ik heb alleen maar jpegs op de iPad, afkomstig van een EOS50D en van een iPhone. Alles staat netjes in events en niet in 1 grote folder.
Kanseleur schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 00:12:
De IT-afdeling heeft mij verteld dat een iPad (of een Android-tablet) niet veilig genoeg is, maar ik mag wel vanaf mijn laptop (VPN) inloggen. Volgens mij kan het dan met een iPad ook, niet?
Sinds een recente update van iOS is de OpenVPN app volledig ondersteund, waardoor je idd. via VPN kan inloggen. Dat de IT-afdeling de iPad of andere tablets niet veilig genoeg vinden kan een mentaliteitsprobleem zijn of hypocriete visie: een laptop is ook niet veilig en een GSM ook niet. Meestal krijg je zo'n reacties dat het "slecht" of "onveilig" is als ze er geen zin in hebben om het uit te zoeken, een persoonlijke negatieve mening over hebben of algemene onkunde betreft.Onze IT-afdeling heeft al aangegeven niet mee te willen werken aan twee platformen, dus dan houdt het een beetje op, zoveel invloed heb ik ook weer niet om dat te veranderen.
De provider maakt geen ruk uit hoe onveilig het is, zolang je VPN verbinding veilig is (dus correct werkend), zal alles veilig verlopen. VPN is sowieso opgebouwd om een veilige verbinding te garanderen, in de mate van het mogelijke. Het staat een apparaat toe om te functioneren alsof het aan het lokale ("veilige") netwerk is verbonden, ongeacht de locatie waar je je bevind.Kortom, zou je veilig kunnen inloggen en gegevens kunnen uitwisselen? Uiteraard ga ik ervan uit dat er op een beveiligd netwerk ingelogd wordt, maar is een mobiel netwerk (bijv. Vodafone, KPN) veilig? Nu schijnen certificaten voor de beveiliging te zorgen...?
Ja en je kan al sinds iOS 1.0 op andere typen VPN inloggen, zoals PPTP, L2TP, IPSec (Cisco variant)..Phuncz schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 16:14:
[...]
Sinds een recente update van iOS is de OpenVPN app volledig ondersteund, waardoor je idd. via VPN kan inloggen.
Verwijderd
Dat Chrome iedere keer crasht komt door de laatste update. Als je Chrome eraf gooit en weer opnieuw installeert, zijn de problemen als het goed is weg.Gabliboeba schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:57:
Nou, lekker dan, dat iOS6. Eerst al alles kwijt na een update. Nu wordt elke keer het wifi netwerk vergeten, waardoor ik telkens opnieuw het wachtwoord in moet voeren. En als klap op de vuurpijl crasht Chrome ook nog eens iedere keer kort na het openen. Ook na reboot en hard reset.
Tsprotector en een reboot en crome werkt weerPetersNL schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:46:
[...]
Dat Chrome iedere keer crasht komt door de laatste update. Als je Chrome eraf gooit en weer opnieuw installeert, zijn de problemen als het goed is weg.
Bing
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Dan heb je de extra Apple Protection zeker? Daar vallen dacht ik in ieder geval 'normale' gebruikssporen onder en zonder problemen het omwisselen van de iPad.fynrd1 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:54:
Vandaag een afspraak gehad bij de geniusbar, reden was een reeks luie pixels. Ik was de vorige week al langs geweest (dag voor het verstrijken van de garantie) maar ze zaten nogal krap in tijd. Ik heb hierdoor een week extra garantie gehad. Op basis van 1 vrij duidelijke luie pixel hebben ze hem omgewisseld voor een nieuwe, de andere waren volgens de genius al niet eens meer boeiend ook wat gebruikers schade niet. Ik stond eerlijk gezegd nogal perplex van het feit dat ik niets eens hoefde te verdedigen waarom ik hem graag zou willen opruimen. Wat een service zegHet gaat overigens om een ipad 2 3g 64gb, misschien hadden ze ruimte nodig in het magazijn
denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)
Nee heb ik niet, maar misschien telt het mee dat dit mijn 4e iDevice is sinds de iPhone 3G? Of kijken ze daar niet naar?Bluepenguin schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 17:08:
[...]
Dan heb je de extra Apple Protection zeker? Daar vallen dacht ik in ieder geval 'normale' gebruikssporen onder en zonder problemen het omwisselen van de iPad.
Anders is het inderdaad een bijzondere service
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq