Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:26
RRCreations schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:20:
Hij heeft geen enkele harde vraag gesteld, noch iets negatiefs gezegd over Apple terwijl het toch echt duidelijk is dat er iets niet goed is gegaan bij Apple. Maar dit gaat teveel off-topic. Laten we wachten op alle reviews ook die van tweakers en zelf een hands-on houden!
Die zijn er toch al?
Bv deze van the verge:
http://www.theverge.com/2012/3/14/2870533/ipad-review

Wat zegt ie over performance?
The fact that the new iPad touts an A5X SoC versus a completely new generation of chip may give some buyers pause, but in my testing I see no evidence that the processor in the iPad isn't every bit as powerful as it should be. While there's not some obvious speed boost in comparison to the previous generation iPad, there's certainly no stutter, stagger, or delay when using the tablet.
Apps opened and closed quickly and without issue, app switching was efficient, and graphically-intensive games played smoothly on the device.
Misschien was arnoud per ongeluk z'n eigen iPad 2 aan t testen? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RRCreations schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:58:

Arnoud schrijft gewoon zijn bevindingen en zegt ook later dat bij de review en goed op getest zou worden. Moest hij anders zwijgen over wat hij had gezien?
Er is een zeer groot verschil tussen "zwijgen" en "beargumenteren". Als hij had opschreven hoe hij had getest/vergeleken (niet praktijkgericht, op apps die alleen op de nieuwe ipad waren) dan was het prima geweest. Maar nee "het voelt trager aan" tja... :O

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Haha, ik zei alle reviews, en niet naar mijn ogen, fanboy Joshua. Het kan best zijn dat toevallig alle 3 iPads gewoon weg iets fouts hadden(batch fout). Nogmaals, wacht gerust en kijk zelf met je eigen ogen, dat zal ik sowieso wel zelf doen!

@kmf
Hands-on van tweakers

Om de een of andere reden verbood Apple om tijdens de hands-on de camera te gebruiken. Per iPad die geprobeerd kon worden, stonden twee Apple-medewerkers te kijken of je niet 'per ongeluk' de camera zou starten of een benchmark zou draaien - nog iets dat verboden bleek te zijn. Dat is dus ook niet gelukt.

Hij had gewoon weg geen keus en moest afgaan op zijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

deBennie schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:01:
[...]

Ach ja, arnoud schrijft 'gewoon' en de verge is een fanboy. Lekker suggestief allemaal.
En over die mederwerker, ik kan ook wel vanalles misschien verzinnen.

Het is gewoon vreemd dat tweakers een redelijk negatieve review heeft terwijl 4 andere (zie mijn andere posts) hands-on reviews (sommige zelfs inclusief filmpjes) niks van wat tweakers schrijft laat zien.
Ben je met me eens toch dat dat op z'n minst apart is?
Dus, Arnoud liegt en hij heeft het stiekem niet geconstateerd, hij schreef het alleen om mensen te pesten? Het is gewoon goed dat hij het opschrijft, het zijn dingen die ik wel wil lezen. En als je Tweakers.net kent dan weet je ook best dat ze, wanneer het review exemplaar het wel gewoon goed doet- dat keurig zullen vermelden.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johiem
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 08:57
Zojuist een mail gehad van iCentre.

Ze konden me niks vertellen over de procedure en ik moest hun bellen op de daadwerkelijke release dag.

Wat zou dit kunnen betekenen? Geen preorder? Geen kennis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-05 15:15
johiem schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:52:
Zojuist een mail gehad van iCentre.

Ze konden me niks vertellen over de procedure en ik moest hun bellen op de daadwerkelijke release dag.

Wat zou dit kunnen betekenen? Geen preorder? Geen kennis?
Bellen op de release dag? GOOD LUCK :F :Y :N _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RRCreations schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:32:

@kmf
Hands-on van tweakers

Om de een of andere reden verbood Apple om tijdens de hands-on de camera te gebruiken. Per iPad die geprobeerd kon worden, stonden twee Apple-medewerkers te kijken of je niet 'per ongeluk' de camera zou starten of een benchmark zou draaien - nog iets dat verboden bleek te zijn. Dat is dus ook niet gelukt.

Hij had gewoon weg geen keus en moest afgaan op zijn ogen.
Ik hoef geen benchmarks.

Maar dit is wat arnoud had toegelicht in [iPad] Apple event 7 maart (toevallig is die hele discussie verwijderd)
arnoudwokke schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 01:39:
Ik heb een paar dingen gedaan om te kijken of de nieuwe iPad snel bleef. Vervolgens heb ik die handelingen, waar mogelijk, herhaald op een iPad 2. Dit zijn ongeveer:
- Snel scrollen door veel foto's, onder meer in iPhoto <- de nieuwe iPad kon dit gewoon niet bijbenen. Thumbnails verschenen pas seconden later op het scherm en het scrollen ging schokkerig. Ik heb dit op drie iPads gereproduceerd. Een Apple-medewerker die ik het heb verteld, bevestigde het. 'It cannot catch up when you do that'

- Een grafische zware game starten en vervolgens op de Home-knop rammen <- na het drukken op de Home-knop sloot hij in ongeveer de helft van de gevallen niet direct af. Ook stotterde afsluitanimatie (je weet wel, dat het venster naar het midden van het homescreen toe verdwijnt. Ik heb heel wat afgespeeld op de iPad 2, maar dat had ik nog nooit gezien.

- Snel op een foto inzoomen en uitzoomen, vervolgens volgende foto oproepen <- ook hierbij ging het niet altijd feilloos. Omdat het hierbij ging om fullsize-foto's, vond ik dat enigszins logisch.

- Snel apps opstarten en afsluiten <- geen lag, bleef vlekkeloos gaan

- Snel scrollen in de browser <- geen lag, bleef vlekkeloos gaan

In alle tijd dat ik een iPad 2 in gebruik heb gehad, heb ik nooit lag gezien. Daar komt bij dat Apple veelal een functie of feature pas toepast als het vlekkeloos werkt. Dit heb ik dus nog nooit gezien op een Apple-product bij de aankondiging (wel bij veel andere producten trouwens - bijna geeneen werkt bij de aankondiging zonder vertragingen). Omdat het een Apple-product is en de release snel is, vind ik dat ik de lat hoger mag leggen.

We mochten onze cameraman niet meenemen, anders hadden we hier een schitterende video gemaakt. Geen enkel Nederlands medium mocht dat trouwens. Mijn cameraskills behoren tot de beroerdste op de redactie. Mijn foto's zijn veelal al nauwelijks acceptabel, ik waag me daarom niet aan video :)
Als ik de "testmethode" zo lees, is het absoluut niet representatief. En echt een "picking bones in an egg".
Want de "testmethode" was niet toegelicht in de handson, en het feit dat dit hele stukje
- Snel apps opstarten en afsluiten <- geen lag, bleef vlekkeloos gaan

- Snel scrollen in de browser <- geen lag, bleef vlekkeloos gaan
effetjes vergeten wordt, vind ik erg schrijnend.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Een Apple-medewerker die ik het heb verteld, bevestigde het. 'It cannot catch up when you do that'
Wat later is arnoud wat genuanceerder en verteld hij dit:
Ik was trouwens niet de enige die het heeft gezien, ik heb het zoals gezegd gecheckt met een van de meer technische Apple-medewerkers die er was en die bevestigde mijn bevindingen. Tot zijn eigen verbazing overigens.
arnoudwokke in "[iPad] Ervaringen & Discussie - deel 13"

Er zit wel een verschil tussen 'bevestigen' en 'tot z'n eigen verbazing'.
Het 1e geeft aan dat het bekend is bij apple dat de new iPad dat (scrollen) niet aan kan, het 2e geeft aan dat het niet bekend is bij apple dat de new iPad dat (scrollen) niet aan kan.
Dus ja, wat is het nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Het gaat nu al pagina's lang over Arnoud Wokke zijn hands-on review, kunnen we het er niet gewoon over eens zijn dat het erop lijkt dat hij de enige was die vertragingen waarnam en hij ook gewoon een mens is ?

1. het kan dat er problemen waren op softwarematig gebied (grote kans)
1a. programma's die niet rekening houden met de nieuwe aanpassingen in iOS 5.1
1b. programma's die een memory leak hebben/hadden
1c. bugs aanwezig in de geinstalleerde 5.1 (misschien zelfs beta?)
2. het kan dat er problemen waren op hardwarematig gebied (kleine kans)
2a. preproductiemodel met issues (zeer onwaarschijnlijk)
2b. oudere hardware (zeer onwaarschijnlijk)
3. Arnoud zuigt het uit zijn duim (zeer kleine kans)

Ik zet mijn geld op softwarematige issues. In de retail heb ik ook al meegemaakt dat een iPad behoorlijk traag was, een reboot loste dit vaak op maar in sommige uitzonderlijke gevallen was een clean install nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door Phuncz op 15-03-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:44
Laten we de discussie over de Tweakers hands-on maar vergeten. Het heeft geen zin om daarover door te blijven gaan. Inmiddels zijn de eerste reviews beschikbaar en die zijn imo toch wel betrouwbaarder, vanwege het simpele feit dat zij lange tijd met het apparaat hebben kunnen spelen.

Het is veel leuker om de nieuwe iPad te bespreken. Ik twijfel ook nog een beetje tussen zwart/wit en 16/32. Daarnaast verwacht ik overigens wel een pre-order mogelijkheid via de website.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Hoedje schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:27:
Het is veel leuker om de nieuwe iPad te bespreken. Ik twijfel ook nog een beetje tussen zwart/wit en 16/32. Daarnaast verwacht ik overigens wel een pre-order mogelijkheid via de website.
Na een iPad 1 - 32GB Wi-Fi, iPad 2 - 16GB Wi-Fi (white) wordt het nu een 16GB Wi-Fi (white) wederom. Ik heb iTunes Match voor al mijn muziek, ik kijk geen films onderweg dus aan meer dan 16GB heb ik niet veel.
Zelf heb ik hem "gereserveerd" bij mijn vorige werkgever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johiem
Laten we de discussie over de Tweakers hands-on maar vergeten. Het heeft geen zin om daarover door te blijven gaan. Inmiddels zijn de eerste reviews beschikbaar en die zijn imo toch wel betrouwbaarder, vanwege het simpele feit dat zij lange tijd met het apparaat hebben kunnen spelen.

Inderdaad. Zelf ben ik al zeker van de kleur, namelijk wit. Heb al mij Apple devices in het zwart, wil wel wat anders. Grootte is idd een twijfel punt.

Wil eigenlijk reserveren, zodat ik vrijdagmiddag kan halen bij MM of iCentre Leeuwarden (als die ze krijgen).

We kunnen alleen maar wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rdii
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:36
Ik ga ook voor een 16gb Wi-Fi white. Hopelijk komt iCentre snel met wat nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
Heb hem besteld op Take It Now. Kijk het wel even aan, desnoods ga ik op die vrijdag met openingstijd naar de winkels om er een te kopen.

Zwart, 16GB

[ Voor 5% gewijzigd door Ruben1123 op 15-03-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyraxz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:51
Ben ook erg benieuwd naar de tijd. Zal het 23 maart 17.00 worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:19

muhda

Time & Space traveler

Ik ga voor zwart & 32. Ben benieuwd naar de prijs.
Ik wil namelijk ook nog een hoes/case kopen om krassen te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 22:07

PBP

Ik ga ook voor 32gb zwart, om mijn iPad1 32gb te vervangen. Prijs zal wel vanaf 479 of 499 zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
PBP schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:53:
Ik ga ook voor 32gb zwart, om mijn iPad1 32gb te vervangen. Prijs zal wel vanaf 479 of 499 zijn :P
479 is de prijs voro 16GB, 32GB wordt rond de 579 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Ik vind het toch wel interessant met de Tweakers hands-on, want uit de extra info blijkt wel dat er eigenlijk is gezocht naar problemen en er wordt niet in de hands-on vermeldt dat bijvoorbeeld andere dingen juist vlekkeloos gingen!

Het is natuurlijk goed dat hij het meldt, maar hij had er wel wat duidelijker over mogen zijn. Nu wordt er sterk gesuggereerd dat de performance van de iPad 3 slechter is dan dat van de iPad 2, en ik durf te wedden dat als men dezelfde dingen zou uitproberen op de iPad 2 (als hij nu op de 'iPad 3' heeft gedaan), de lag op de iPad 2 vergelijkbaar zou zijn.

Ik twijfel ook nog tussen zwart en wit, maar ik denk toch dat ik voor zwart ga - altijd toch een 'veilige' optie (en daarnaast zijn de knoppen (stand-by, geluid, rotation lock) ook zwart). Het zal waarschijnlijk wel 32 GB worden, aangezien de apps zoiezo al groter worden en omdat je er nu ook echt hoge kwaliteit foto's en misschien zelfs films op zult zetten.

[ Voor 13% gewijzigd door Uniciteit op 15-03-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie

Nou lekker, gaan we de discussie beperken tot het roepen welke iPad je gaat kopen. Goed gedaan hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johiem
deBennie schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:02:
[...]

Nou lekker, gaan we de discussie beperken tot het roepen welke iPad je gaat kopen. Goed gedaan hoor!!
Dat wordt helemaal niet gezegd. Er wordt gezegd dat te discussie moet worden beperkt tot het bespreken van de nieuwe iPad, maar dan niet over hands on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:15
Nice, net even contact gehad met de duitse MediaMarkt en de iPad 3 ligt morgenvroeg in hun schappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
VulcanRaven schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:26:
Nice, net even contact gehad met de duitse MediaMarkt en de iPad 3 ligt morgenvroeg in hun schappen!
Dat is goed om te horen! Met welke vestiging had je contact opgenomen?

En gelden er nog aangepaste openingstijden of gewoon vanaf 10:00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart155
  • Laatst online: 13:07
VulcanRaven schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:26:
Sjiek! Weet je ook vanaf hoe laat? 8u of 10u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
hmm.. twijfel nog steeds of ik naar MediaMarkt of naar Apple Store Oberhausen ga. Heb toch het idee dat je stuk minder lang in de rij hoeft te staan bij MM, maar bij de andere kant ben je bij Oberhausen wel zeker dat je hem gaat krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:05
MM gaat ook gewoon om 1000 open volgens mij. Als ik het persbericht van Apple juist interpreteer gaan alleen de retail stores om 0800 open.
Zijn er mensen die ervaring hebben met een iPad 2 halen bij de MM op launchday?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart155
VeeGee schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:41:
MM gaat ook gewoon om 1000 open volgens mij. Als ik het persbericht van Apple juist interpreteer gaan alleen de retail stores om 0800 open.
Zijn er mensen die ervaring hebben met een iPad 2 halen bij de MM op launchday?
Ik heb de eerste iPad bij de MM gehaald, op m'n gemak na m'n werk. Mensen lagen voor de winkel, maar de MM had er meer als voldoende... Zelfs na 17u nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
bart155 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:46:
[...]

Ik heb de eerste iPad bij de MM gehaald, op m'n gemak na m'n werk. Mensen lagen voor de winkel, maar de MM had er meer als voldoende... Zelfs na 17u nog...
Inderdaad, ik ga ook gewoon netjes die vrijdag langs de MM en denk dat ik gewoon met een Ipad3 onder mijn armen naar buiten kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Laatst online: 19-09 13:33
Nou toen ik de iPad 2 wilde halen op launch day bij MM (ook na m'n werk) waren er niet genoeg, je moet er echt wel op tijd bij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Laatst online: 02-09 20:37
Denk dat ik gewoon zorg dat ik uurtje of 9 bij een MM in een wat kleinere stad voor de deur sta terwijl al die andere fanatiekelingen allemaal vanaf midden in de nacht al uren staan te wachten in Oberhausen :) Verwacht echt geen enorme rijen bij een mediamarkt in Lingen bijvoorbeeld, en lijkt me ook niet dat ze er maar 30 stuks binnenkrijgen o.i,d. Mediamarkt krijgt altijd wel redelijke voorraden volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart155
Benny schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:53:
Denk dat ik gewoon zorg dat ik uurtje of 9 bij een MM in een wat kleinere stad voor de deur sta terwijl al die andere fanatiekelingen allemaal vanaf midden in de nacht al uren staan te wachten in Oberhausen :) Verwacht echt geen enorme rijen bij een mediamarkt in Lingen bijvoorbeeld, en lijkt me ook niet dat ze er maar 30 stuks binnenkrijgen o.i,d. Mediamarkt krijgt altijd wel redelijke voorraden volgens mij
Ssssttt... Mijn idee ook... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 20:05

alwinus

Tweaked

hmm misschien naar de saturn in Kleve

Oberhausen vind ik te ver weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 21:20
Gelukkig hij wordt weer warm, in de winter kreeg ik soms gewoon koude vingers als ik in bed lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:41
Ik snap die 2048-by-1536-pixel resolution niet, dan zou je toch kleinere letters, icons moeten hebben?
Het scherm met al je mapjes en applicaties zijn nog steeds zo groot als de Ipad 1 en 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Benny schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:53:
Nou dat gaat meestal vies tegenvallen, want er hoeven maar 30 andere mensen zo te denken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Samplex schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:35:
Ik snap die 2048-by-1536-pixel resolution niet, dan zou je toch kleinere letters, icons moeten hebben?
Het scherm met al je mapjes en applicaties zijn nog steeds zo groot als de Ipad 1 en 2...
Alles heeft gewoon 4x zoveel pixels gekregen, dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen (of te bedenken :+)? ;)

Bestond een icoon eerst uit 200 pixels (ik zeg maar wat), dan bestaat het nu uit 800 pixels, waardoor het dus ook veel scherper is en oogt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Zou morgen de pre-order in NL van start gaan? ik hoop toch zeer dat dat dan voor 8 AM gebeurd, anders is er geen kans op een iPad het weekje later voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:39
Hoop dat Apple het nog even officieel bekend maakt wanneer de iPad te bestellen is in Apple Store NL

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Blijf het ook vreemd vinden dat Apple de specs nog niet in het Nederlands online heeft. Normaal binnen 2 dagen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Koen- schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 18:11:
Blijf het ook vreemd vinden dat Apple de specs nog niet in het Nederlands online heeft. Normaal binnen 2 dagen toch?
Met een beetje geluk in april... zoals gewoonlijk. Ik zie Apple zelden nieuwe productpagina's snel omzetten naar het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Dat vertalen is best een pittig proces. Vooral omdat Apple een goedkeuring moet geven. 1 pagina gaat misschien wel 5x door de molen van Cupertino. Iedere marketing uiting is zo ontzettend zorgvuldig opgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-08 18:31
ik heb niemand over deze benchmark gehoord?

http://www.tinhte.vn/threads/1139326/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 27-08 23:11
Omdat je 2 dagen te laat bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:22
12 uur voor de opening staan de eerste 5 al in de rij in Oberhausen zo is te lezen op Twitter. :*)

https://twitter.com/#!/search/ipad%20oberhausen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Wil hem zaterdag bij Media Markt Herzoghenrath gaan halen. Maak ik dan nog kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Koen- schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:02:
Wil hem zaterdag bij Media Markt Herzoghenrath gaan halen. Maak ik dan nog kans?
Hoe moeten wij dat weten?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Mijn glazenbol zegt duidelijk ja :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Mn flesje ingestraald jomanda water begint helemaal te schudden als ik je post lees. Doen!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stelletje wolven hier en maar hebben hebben hebben!
zeker teveel naar de mediamarkt reclame gekeken haha kopen, kopen, kopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Vraagje; heb hier een goede oude iPad1 met het originele Apple hoesje. Een iPad3 lijkt me wel wat, maar ik vind die smartcovers niks. Is er een iPad1-achtig hoesje beschikbaar voor de iPad2/3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:10:
stelletje wolven hier en maar hebben hebben hebben!
zeker teveel naar de mediamarkt reclame gekeken haha kopen, kopen, kopen.....
En jij volgt dit topic omdat... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 21:43
Ik morgenvroeg. Wie nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:37
wian schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:10:
Vraagje; heb hier een goede oude iPad1 met het originele Apple hoesje. Een iPad3 lijkt me wel wat, maar ik vind die smartcovers niks. Is er een iPad1-achtig hoesje beschikbaar voor de iPad2/3 ?
Mischien moet je de topic waarschuwing even lezen ?

On topic: Het verbaast me eigenlijk best wel dat veel mensen met een iPad 2 al overgaan stappen.
Persoonlijk heb ik nooit een iPad gekocht dus ik snap mezelf wel dat ik nu overstag ga.

[ Voor 39% gewijzigd door JT888 op 15-03-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Ik eis wel foto's en impressies morgen van de mensen die naar Duitsland rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Ik zal je morgenvroeg laten weten of er nog voorraad is. :P
Aanwezig. Hoelaat ben jij van plan te gaan?

[ Voor 28% gewijzigd door RDMA op 15-03-2012 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

https://www.facebook.com/...n/posts/10150626635458311
Liebe Apple-Fans. Soeben haben wir erfahren, dass Apple den organisatorischen Ablauf für morgen geändert hat, woraufhin wir euch jetzt unverzüglich informieren. Dies hat zur Folge, dass der CentrO Eingang (Burger King) morgen erst um 5 Uhr (statt 4 Uhr) geöffnet wird.
Zou het persoonlijk ook erg waarderen om statusupdates te lezen, hier of in het importeren topic, dan weet ik of het zin heeft om morgen direct na m'n werk (13:00) naar .de te gaan :)

Nieuwe iPad review van FoD: http://www.funnyordie.com...?playlist=featured_videos

[ Voor 97% gewijzigd door RvdH op 15-03-2012 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:39
Niet echt iets nieuws ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:19
PBP schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:24:
Ik eis wel foto's en impressies morgen van de mensen die naar Duitsland rijden :P
Ha... kreeg net een mail van Gravis in Dusseldorf dat er morgen een iPad 3 voor me klaart ligt ;-)

Foto's/reviews natuurlijk.

AppleTV HD hadden ze nog niet binnen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Raimon89 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:00:
[...]

Ik zal je morgenvroeg laten weten of er nog voorraad is. :P

[...]

Aanwezig. Hoelaat ben jij van plan te gaan?
Is mediamarkt herzogenrath om 10 uur open...ja he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ik ben morgen ook van de partij, Mediamarkt herzogenrath :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
10 uur gaat het open inderdaad, kan me niet voorstellen dat er bij die MM rijen mensen zullen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Raimon89 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:04:
10 uur gaat het open inderdaad, kan me niet voorstellen dat er bij die MM rijen mensen zullen staan.
Is het wel zeker dat die voorraad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
alwaysleft schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:05:
[...]
Is het wel zeker dat die voorraad hebben?
Geen idee, geen contact gehad. Maar ga er wel vanuit dat ze iPads zullen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Het staat wel groot op de website van duitsland MM dus neem aan van wel: http://www.mediamarkt.de/...d=4&et_lid=10&et_sub=ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Of heeft iemand al gebeld naar de MM in duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
Hopelijk heb je gelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Rickth64 op 15-03-2012 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Hoelaat ga jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
Nog geen tijd in gedachte. Jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Rickth64 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:17:
[...]

Nog geen tijd in gedachte. Jij?
Denk dat ik er rond half 10 probeer te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Denk wel dat de mediamarkt voorraad heeft. Toch de grootste keten buiten de apple store voor apple in europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Hoe zat het in het verleden eigenlijk met de lokale Apple store om de hoek? :P Hebben die een kleine voorraad, of überhaupt voorraad met de release date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Als er hier in NL al rijen staan bij de MM staan die er ook wel in DE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
Raimon89 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:26:
[...]

Denk dat ik er rond half 10 probeer te zijn.
Ik denk dat ik toch wel iets eerder ga. Uur of 8. Beter te vroeg dan te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
NotSoSteady schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:36:
[...]

Als er hier in NL al rijen staan bij de MM staan die er ook wel in DE.
Hier kon je vorig jaar anders gewoon binnenlopen bij de Nederlandse MM voor een iPad 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Raimon89 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:43:
[...]

Hier kon je vorig jaar anders gewoon binnenlopen bij de Nederlandse MM voor een iPad 2.
Wou net zeggen, verwacht geen massale drukte bij de kleinere mediamarkten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:37
Ik woon aan de grens bij Duitsland en rij normaal altijd naar Oberhausen (50km) , echter zit er op 10km afstand een Saturn en die maken op hun site ook reclame dat "das neue iPad" vanaf morgen daar te koop is.....

Wou er eigenlijk geen kopen maar het kriebelt wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 19:31

Vuvuzela

My spire is forming

alwaysleft schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 22:46:
[...]
Wou net zeggen, verwacht geen massale drukte bij de kleinere mediamarkten
Maar hoe zou het dan zijn met de voorraad ipads in die kleinere winkels? Ik twijfel of ik de ipad moet bestellen zodra dat kan op apple.NL of de 23ste 2a3 uur bij een mediamarkt van te voren wachten, en hopen dat er genoeg voorraad is.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoniQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 22:13
@cardwizard kan je er dan niet gelijk ook 1 voor mij meenemen haha...

Ik zit net als vele andere te twijfelen of ik hem moet pre orderen zodra dat kan op de Apple store site! Of dat ik moet hopen dat de voorraad de 23ste gewoon genoeg is bij MM!

[ Voor 37% gewijzigd door SoniQ op 15-03-2012 23:12 . Reden: Te vroeg op verzenden geklikt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Er lopen 2 dingen door mekaar, sommige hebben het over mediamarkt duitsland zoals ik...sommigen over MM Nederland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mmm. Minder nieuws. Zie dat vorig jaar de iPad 2 pas vanaf 5 uur in de middag werd verkocht. Zie:
http://www.ifun.de/ipad-v...ig-im-retail-store-10849/

Zorgelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alwaysleft schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:19:
Mmm. Minder nieuws. Zie dat vorig jaar de iPad 2 pas vanaf 5 uur in de middag werd verkocht. Zie:
http://www.ifun.de/ipad-v...ig-im-retail-store-10849/

Zorgelijk?
Hoezo? Jij koopt het toch niet omdat het zo traag was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
kmf schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:22:
[...]

Hoezo? Jij koopt het toch niet omdat het zo traag was?
Gaaap. Wat ik wil zeggen is dat het dus dan om 5 uur begint bij de MM. Zou jammer zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
alwaysleft schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:25:
[...]

Gaaap. Wat ik wil zeggen is dat het dus dan om 5 uur begint bij de MM. Zou jammer zijn
Als je in 2011 leeft? :P Volgens mij was er nu niet zo'n regel, maar dat zou iemand anders moeten bevestigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
J0ey schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:36:
[...]

Als je in 2011 leeft? :P Volgens mij was er nu niet zo'n regel, maar dat zou iemand anders moeten bevestigen..
Als we het over de verkoop in Duitsland hebben:
  • Apple Store vanaf 8:00 uur in de ochtend
  • Media Markt / Saturn vanaf 10:00 uur
Bron: ifun.de

In Nederland vorig jaar bij de iPad 2 release inderdaad vanaf 17:00 uur.

[ Voor 8% gewijzigd door ZiSE op 15-03-2012 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Ik haak toch af voor morgenvroeg, combinatie van andere verplichtingen en de kans dat je twee uur voor de ingang wacht van een winkel met nauwelijks voorraad heeft me van gedachten doen veranderen.

Hopelijk snel Nederlandse pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Raimon89 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 23:49:
Ik haak toch af voor morgenvroeg, combinatie van andere verplichtingen en de kans dat je twee uur voor de ingang wacht van een winkel met nauwelijks voorraad heeft me van gedachten doen veranderen.

Hopelijk snel Nederlandse pre-order.
Waarop baseer je nauwelijks voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Is meer een voorgevoel. Ik hou het forum morgenvroeg in de gaten, mocht er voorraad zijn dan zou het fijn zijn als jullie dat hier posten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
Raimon89 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 00:28:
Is meer een voorgevoel. Ik hou het forum morgenvroeg in de gaten, mocht er voorraad zijn dan zou het fijn zijn als jullie dat hier posten. :)
Ik hou je op de hoogte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
Sta ook in de rij in Oberhausen. Mannetje of 60 denk ik. Netjes afgezet met lint.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:39
Nou Apple gooi die online store eens dicht en update naar de iPad 3 zodat ik een pre order kan doen :s

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
De rij in Oberhausen rond vijf uur:
https://mobile.twitter.co...80501901249482752?photo=1

Hoop Nederlanders staan daar in de rij zie ik op Twitter.

[ Voor 4% gewijzigd door Koen- op 16-03-2012 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
knny schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 07:18:
Nou Apple gooi die online store eens dicht en update naar de iPad 3 zodat ik een pre order kan doen :s
Bij de Apple TV staat nu wel een 'Nieuw' dingetje. Stond er gisteren nog niet toch? Google Cache laat 'm ook niet zien. Moet de store dan wel down voor een nieuw product of zal dat gisteren al gebeurd zijn en wordt ie vandaag pas actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
djpdjpnl schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 07:45:
[...]

Bij de Apple TV staat nu wel een 'Nieuw' dingetje. Stond er gisteren nog niet toch? Google Cache laat 'm ook niet zien. Moet de store dan wel down voor een nieuw product of zal dat gisteren al gebeurd zijn en wordt ie vandaag pas actief?
Je kunt m nu ook kopen, 109 euro

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
Hoppa! Twee tickets in de pocket. 32GB WiFi + 4G en 64GB WiFi + 4G.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Om 3 uur s'nachts in de rij staan, en dan vinden ze het ook nog gek dat Apple een sekte wordt genoemd. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
itsme schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 07:48:
[...]

Je kunt m nu ook kopen, 109 euro
Ah natuurlijk, de Apple TV 2 ging wereldwijd op 16 maart in de verkoop.. Had het idee dat het al later in de maand was. :P Het is nog vroeg.

Maar dat neemt niet weg dat we Store geupdate is zonder eerst plat te gaan..

[ Voor 12% gewijzigd door djpdjpnl op 16-03-2012 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
djpdjpnl schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 07:55:
[...]

Ah natuurlijk, de Apple TV 2 ging wereldwijd op 16 maart in de verkoop.. Had het idee dat het al later in de maand was. :P Het is nog vroeg.

Maar dat neemt niet weg dat we Store geupdate is zonder eerst plat te gaan..
Ik denk dat je daarom een pre-order van de "new" iPad ook wel kan vergeten. Apple kennende bewaren ze die liever voor de retail. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 22:19
NotSoSteady schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 07:57:
[...]

Ik denk dat je daarom een pre-order van de "new" iPad ook wel kan vergeten. Apple kennende bewaren ze die liever voor de retail. |:(
Hmm.... leverbaar binnen een week in de NL Apple Store.

Over de grens in Duitsland (Gravis) claimden ze dat de 1080p AppleTV nog niet binnen hadden.

M'n iPad wel, over een uur de auto in ;-)

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Pagina: 1 ... 6 ... 77 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let op of je post niet beter past in:

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403390">~~~[iPad] Levertijden</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1450336">~~~[iPad] Importeren - deel 3</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1408926">~~~[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1418666">~~~[iPad] Provider(s) & abonnementen</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1452646">~~~[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1453427">~~~[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1</a>

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363593#item5">iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid</a>~~~[/html]