Waar zie jij de iPad staan? Apple TV heb ik al, wacht eerst wel op een jailbreak voor de Apple TV.loekf2 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:29:
[...]
Hmm.... leverbaar binnen een week in de NL Apple Store.
Over de grens in Duitsland (Gravis) claimden ze dat de 1080p AppleTV nog niet binnen hadden.
M'n iPad wel, over een uur de auto in ;-)
De pre-order van de iPhone 4S werd vorig jaar een week voor de launch om 10 uur in de ochtend mogelijk dus er is nog steeds een mogelijkheid dat we kunnen gaan pre-orderen.Ik denk dat je daarom een pre-order van de "new" iPad ook wel kan vergeten. Apple kennende bewaren ze die liever voor de retail.
Let's hope so, ik ga in ieder geval niet in de rij staan.Mediacj schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:42:
[...]
De pre-order van de iPhone 4S werd vorig jaar een week voor de launch om 10 uur in de ochtend mogelijk dus er is nog steeds een mogelijkheid dat we kunnen gaan pre-orderen.
Waanzinnig dat er om 3u snachts al rijen voor de winkel staan, en dat elk jaar opnieuw. Apple heeft het goed voor elkaar in ieder geval..Rivanov schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 03:19:
Sta ook in de rij in Oberhausen. Mannetje of 60 denk ik. Netjes afgezet met lint.
Of mensen worden steeds gekker omdat er minder subsidie is voor behandelingRaimon89 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:50:
[...]
Waanzinnig dat er om 3u snachts al rijen voor de winkel staan, en dat elk jaar opnieuw. Apple heeft het goed voor elkaar in ieder geval..
In elk geval kun jij online bij apple Duitsland je new Ipad al wel bestellen, maar staat er ook bij dat verwachte aflevering 2-3 weken duurt... link naar duitse site
one life, live it!
Ik ga er vanuit dat Apple natuurlijk wel een aantal iPads klaar heeft liggen voor de launch in NL van volgende week.erwin.heukels schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:53:
In elk geval kun jij online bij apple Duitsland je new Ipad al wel bestellen, maar staat er ook bij dat verwachte aflevering 2-3 weken duurt... link naar duitse site
Die nieuwe AppleTV ziet er wel nice uit. Neem aan dat je daar ook gewoon externe harde schijven op aan kunt sluiten...
Ennuh: hier al mensen die 'hem' hebben??
Ooh en weet men hier of Gravis ook naar NL shipt? Of heeft iemand er ervaring mee, laat ik het zo zeggen?
Ooh en weet men hier of Gravis ook naar NL shipt? Of heeft iemand er ervaring mee, laat ik het zo zeggen?
[ Voor 24% gewijzigd door Peter_Aragorn op 16-03-2012 08:59 ]
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Vergeet het maar.Peter_Aragorn schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:56:
Die nieuwe AppleTV ziet er wel nice uit. Neem aan dat je daar ook gewoon externe harde schijven op aan kunt sluiten...
Zeker nog nooit een Apple product in handen gehad? Externe harde schijven kun je vergeten ivm iTunes.Peter_Aragorn schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:56:
zo druk daar dan?hjs schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:54:
De grote baas heeft er twee hoor
[afbeelding]
Nou, bijna dan.
Nja heb een iPhone, iPod Touch, iPod Classic, iPod Shuffle, MacBook Pro... Nee, nog nooit een Apple product in handen gehad...NotSoSteady schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:02:
[...]
Zeker nog nooit een Apple product in handen gehad? Externe harde schijven kun je vergeten ivm iTunes.
Maargoed, ik dacht: Goh, wie weet kan het met de AppleTV wel... Jammer, dan laat ik dat mooie dingetje voor wat het is...
Apple TV even jailbreaken (waarschijnlijk ergens volgende week al mogelijk) en dan zet je gewoon een plex server op je MBP waar je vervolgens een HDD aanhangt. Zo doe ik dat, werkt prima.Peter_Aragorn schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:20:
[...]
Nja heb een iPhone, iPod Touch, iPod Classic, iPod Shuffle, MacBook Pro... Nee, nog nooit een Apple product in handen gehad...
Maargoed, ik dacht: Goh, wie weet kan het met de AppleTV wel... Jammer, dan laat ik dat mooie dingetje voor wat het is...
De iPad 3 is waarschijnlijk ook al binnen no-time gejailbreaked.
Straks eens kijken of ik op de bonnevoi een iPad 3 kan kopen
Vast niet.
Post ging over de ATV. iPad 3 is nog niet te vinden op de site van de Apple Store. AppleTV "HD" is nu wel te pre-orderen.NotSoSteady schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:36:
[...]
Waar zie jij de iPad staan? Apple TV heb ik al, wacht eerst wel op een jailbreak voor de Apple TV.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Niet in NL denk ik? Is volgende week toch pas?alienfruit schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:27:
Straks eens kijken of ik op de bonnevoi een iPad 3 kan kopenVast niet.
Wat een stilte hier vanochtend, staat iedereen ergens in Duitsland in de rij
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Net terug uit Duitsland.
Drukke bende weer, maar goed: iPad in the pocket
Haters everywhere but I don’t really care
Oberhausen.
Genoeg voorraad toen ik er was, maar ik stond er om 01:00
Denk dat het nu wel op is daar (kaartjes uitgedeeld aan mensen die in de rij stonden, dus er staat nog een rij, maar denk niet dat er nog iPads zijn).
Genoeg voorraad toen ik er was, maar ik stond er om 01:00
Denk dat het nu wel op is daar (kaartjes uitgedeeld aan mensen die in de rij stonden, dus er staat nog een rij, maar denk niet dat er nog iPads zijn).
Ik herinner me niet dat Apple ergens heeft gezegd dat om exact 10u de nieuwe iPad te pre-orderen valt hoor
Dat dacht ik dus ook, weet niet waar het vandaan komt dat vandaag de pre-order bij apple.nl zou beginnen maar dat is nergens door apple aangegeven.
Ik vroeg aan Tim Cook of die mij een gratis iPad zou gaan opsturen, zegt die nee.
OMG, wat een eikel. Dat deed Steve Jobs altijd veel beter!NotSoSteady schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:10:
[...]
Ik vroeg aan Tim Cook of die mij een gratis iPad zou gaan opsturen, zegt die nee.
Blijft Bluetooth 4.0 nog steeds zuinig als deze gebruikt wordt icm Bluetooth 2.1? Of moeten alle accesoires ook geüpgrade worden?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Nope. Bluetooth 4 (Smart) werkt op een totaal andere manier, waarbij beide kanten het moeten ondersteunen.kmf schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:16:
Blijft Bluetooth 4.0 nog steeds zuinig als deze gebruikt wordt icm Bluetooth 2.1? Of moeten alle accesoires ook geüpgrade worden?
Zie: Wikipedia: Bluetooth
[ Voor 12% gewijzigd door ChrisM op 16-03-2012 10:17 . Reden: Link toegevoegd ]
Eerste indruk??matthijst schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:01:
Net terug uit Duitsland.
Spettert de scherpte inderdaad van het scherm af ??

Zojuist de MM Herzogenrath opgebeld. Ze hebben geen iPad3's binnen gekregen en ze weten ook niet wanneer ze deze binnen krijgen. Aan het eind van de dag nog maar eens bellen.
AMD Athlon XP 1600+ @ 1490 | A7V266-E | 512Mb DDR | 2x20Gb HD Raid | Finding time for some H2O cooling...
Normaal zijn vandaag en gisteren een deel van de demo units in de winkels in België en Nederland geplaatst, dus met wat geluk zou je ze bij de lokale Apple Reseller, Media Markt / Saturn met Apple Shop-in-Shop of bij de Apple Store in A'dam kunnen bezichtigen.
[ Voor 5% gewijzigd door Phuncz op 16-03-2012 10:29 ]
Ben ik blij dat ik daar niet vanmorgen om 8 uur voor de deur ben gaan staan.DMV schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:28:
Zojuist de MM Herzogenrath opgebeld. Ze hebben geen iPad3's binnen gekregen en ze weten ook niet wanneer ze deze binnen krijgen. Aan het eind van de dag nog maar eens bellen.
Tekst is wel heel erg scherp opeens ja 
Gebruik Zinio veel en die is weer traag zoals hij op de iPad1 in het begin was, dus hopelijk komen die snel met een fix
Gebruik Zinio veel en die is weer traag zoals hij op de iPad1 in het begin was, dus hopelijk komen die snel met een fix
Heb jij dezelfde problemen als in de Tweakers hands-on?matthijst schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:31:
Tekst is wel heel erg scherp opeens ja
Nee, de rest is allemaal prima, maar Zinio heeft volgens mij eind 2011 een laatste update gedaan
Graag ontopic blijven. De levertijden en beschikbaarheid in winkels mag in [iPad] Levertijden.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ow, crap. Dit wordt naast Mail en Safari ongeveer de enige app die ik ga gebruiken.matthijst schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:42:
Nee, de rest is allemaal prima, maar Zinio heeft volgens mij eind 2011 een laatste update gedaan
Thanks voor de info!
Daar kom ik net vandaan, rond de 20 man in de rij en 2 karren vol iPads! 10 minuten was ik weer weg mét iPad!DMV schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:28:
Zo, ben ook weer terug van Oberhausen. Was er vanochtend om 2:45. Ging perfect. Was erg goed georganiseerd!!

- iPad 32GB WiFi + 4G
- iPad 64GB WiFi + 4G
- Navy Blue Leather Smart Cover
- Apple TV 1080p
- iPad 32GB WiFi + 4G
- iPad 64GB WiFi + 4G
- Apple TV 1080p
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nou, dat geeft tenminste meer hoop wat betreft beschikbaarheid hier.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Mwah, dat gaan ze wel fixen lijkt mezAo schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:48:
[...]
Ow, crap. Dit wordt naast Mail en Safari ongeveer de enige app die ik ga gebruiken.
Thanks voor de info!
Kan je met zinio ook nederlandse bladen lezen?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Wel wat ja, maar je hebt ook een of andere Ako app voor nl bladen.
Net ff de ipad3 naast de 2 gehouden en kreeg meteen als reactie: "tering hey, die wil ik ook!"
Net ff de ipad3 naast de 2 gehouden en kreeg meteen als reactie: "tering hey, die wil ik ook!"
[ Voor 42% gewijzigd door matthijst op 16-03-2012 11:12 ]
Was er nog voorraad toen je wegging?VulcanRaven schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:49:
[...]
Daar kom ik net vandaan, rond de 20 man in de rij en 2 karren vol iPads! 10 minuten was ik weer weg mét iPad!
Ja nog redelijk veel. Waren niet zo veel mensen daar.
Prijs voor 16gb iPad was 'gewoon' €479?Rivanov schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:50:
Zo, ben ook weer terug van Oberhausen. Was er vanochtend om 2:45. Ging perfect. Was erg goed georganiseerd!!
[afbeelding]
- iPad 32GB WiFi + 4G
- iPad 64GB WiFi + 4G
- Apple TV 1080p
Vast wel. Prijzen zijn gewoon hetzelfde gebleven. 
Mijn god wat is dat Retina Display geweldig!!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
16GB is idd 479,-
Dat vind ik echt super! Het apparaat is duidelijk sterker dan de vorige, maar toch gewoon dezelfde (in mijn ogen zeer goede) prijs...Rivanov schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:18:
Vast wel. Prijzen zijn gewoon hetzelfde gebleven.
Thanks, ga even kijken.VulcanRaven schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:16:
[...]
Ja nog redelijk veel. Waren niet zo veel mensen daar.
1 per persoon?
In Oberhausen was het 2 per persoon.
Verwijderd
Maar weet iemand of ze nu op zijn in Oberhausen? Of dat het nog de moeite waard is er vanmiddag heen te karren?
Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:28:
Maar weet iemand of ze nu op zijn in Oberhausen? Of dat het nog de moeite waard is er vanmiddag heen te karren?
Oberhausen momenteel
What the f*ck!
Om 04:30 in de rij aangesloten en om 09:15 was ik de winkel weer uit. Leuke ervaring om mee te maken, maar waarschijnlijk 1x en nooit meer. 

- iPad 16GB WiFi
- iPad 32GB WiFi

- iPad 16GB WiFi
- iPad 32GB WiFi
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Over Oberhausen van iemand die er net vandaan komt:
https://twitter.com/#!/cristiaen/status/180604773450530816@vandenhof There is still stock, I guess they've more then enough. However tomorrow it could be all gone. So I would go today if I were you.
In filmpjes op youtube en op foto's van de Ipad 2 en de Ipad 3 naast elkaar zie ik vaak dat het scherm van de Ipad een gele tint heeft. Grijstinten lijken niet neutraal te zijn, maar te geel.
Zie ook: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1341622
[ Voor 13% gewijzigd door Seph op 16-03-2012 11:49 ]
RvdH schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:44:
Over Oberhausen van iemand die er net vandaan komt:
[...]
https://twitter.com/#!/cristiaen/status/180604773450530816
I guess they've more then enough
Oplossing : niet naast elkaar gebruiken , problem solved !Seph schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:47:
In filmpjes op youtube en op foto's van de Ipad 2 en de Ipad 3 naast elkaar zie ik vaak dat het scherm van de Ipad een gele tint heeft. Grijstinten lijken niet neutraal te zijn, maar te "warm/geel".
Dit is net zo iets als het zoeken naar backlight bleeding , als je de commentaren leest dan lig ik soms dubbel hoor : bij normaal gebruik zie je het niet , maar met volledig zwart scherm en helderheid op 80% dan ziet het er niet uit.......
get a life
Dat trekt wel weg, was bij de iPhone volgens mij ook zo.Seph schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:47:
In filmpjes op youtube en op foto's van de Ipad 2 en de Ipad 3 naast elkaar zie ik vaak dat het scherm van de Ipad een gele tint heeft. Grijstinten lijken niet neutraal te zijn, maar te geel.
[afbeelding]
Die gele gloed komt altijd door de lijm die nog ff moet drogen
Dat heet gewoon "gewenning" en "kleurtemperatuur". Draai maar eens een weekje het programma f.lux op je computer met gematigde settings (3400K en 6500K), dan lig je er niet meer zo van wakker.
[ Voor 58% gewijzigd door Phuncz op 16-03-2012 11:52 ]
Om 10 uur geslaagd in Mediamarkt herzogenrath. Voorraad was gelijk op:) maar nieuwe ipad in bezit:)
Ik ook:)heb nu ook de ipad 3:) voorraad was wel op:)VulcanRaven schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:49:
[...]
Daar kom ik net vandaan, rond de 20 man in de rij en 2 karren vol iPads! 10 minuten was ik weer weg mét iPad!
Net half uurtje terug uit Oberhausen. iPad 32GB WiFi + 4G binnen 

Alles was prima geregeld, was daar 01:45 uur. Stonden toen ongeveer 50-60 man die rond half 6 allemaal naar binnen mochten, wij mochten net niet meer naar binnen tot de opening van de store. Stonden toen buiten helemaal vooraan in de rij.. stoelen gepakt en tot 8 uur op de PS Vita gespeeld onder genot van Starbucks koffie. Naar binnen en binnen een half uur stonden we weer buiten, het ging dit keer erg vlotjes allemaal.
Dit was de rij toen ik net aansloot om 01:47:

Gezellig hoor

De rij om 6 uur: (minus wat dus binnen stond, 50-60 man)

07:00 uur

Alles was prima geregeld, was daar 01:45 uur. Stonden toen ongeveer 50-60 man die rond half 6 allemaal naar binnen mochten, wij mochten net niet meer naar binnen tot de opening van de store. Stonden toen buiten helemaal vooraan in de rij.. stoelen gepakt en tot 8 uur op de PS Vita gespeeld onder genot van Starbucks koffie. Naar binnen en binnen een half uur stonden we weer buiten, het ging dit keer erg vlotjes allemaal.
Dit was de rij toen ik net aansloot om 01:47:

Gezellig hoor

De rij om 6 uur: (minus wat dus binnen stond, 50-60 man)

07:00 uur

Verwijderd
Ik kwam er helaas nergens achter maar ik heb nog een 3G kaartje van mijn iPad2.
Werkt deze gewoon in de nieuwe iPad ?

LOL! Dat ben ik die onder het lint doorkruipt.
Hehe lolRivanov schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:54:
[afbeelding]
LOL! Dat ben ik die onder het lint doorkruipt.
Ja hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:53:
Ik kwam er helaas nergens achter maar ik heb nog een 3G kaartje van mijn iPad2.
Wat ik me bij dit soort dingen dan altijd afvraag; wat doe je als je moet p*ssen? 6 uur op een stoel zitten en koffie drinken, gaat toch wel bepaalde effecten hebben?Benny schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:52:
Net half uurtje terug uit Oberhausen. iPad 32GB WiFi + 4G binnen
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk, sommige ipad's 2 en iphone's hadden ook een dergelijk probleem en dat verdween niet.SidewalkSuper schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:50:
Die gele gloed komt altijd door de lijm die nog ff moet drogen
Verwijderd
Mijn oude iPhone, iPod Touch en iPad hadden ook een gele tint. Die tint is nooit weggegaan.
Er was in de rij een afgelegen hoekje met wat gras en volgens mij zo'n elektriciteitshuisje ofzo waar iedereen ging pissen, deden wij dus ook maar.. beetje asociaal maarja je moet wat..zag dat iemand daar ook over z'n nek was gegaan..kadoendra schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:02:
[...]
Wat ik me bij dit soort dingen dan altijd afvraag; wat doe je als je moet p*ssen? 6 uur op een stoel zitten en koffie drinken, gaat toch wel bepaalde effecten hebben?
Blokje rondgelopen en toen ff gepist inderdaad
Zat denk ik vlak voor je, Benny... Zo'n stoeltje bij die restaurants opgehaald en beetje zitten hangen de hele tijd... Achter me een paar Duitsers en toen Nederlanders met bier , waren jullie dat?
Zat denk ik vlak voor je, Benny... Zo'n stoeltje bij die restaurants opgehaald en beetje zitten hangen de hele tijd... Achter me een paar Duitsers en toen Nederlanders met bier , waren jullie dat?
Ah, bier. Ook heel verstandig als je niet wilt plassenmatthijst schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:12:
Blokje rondgelopen en toen ff gepist inderdaad![]()
Nou het kan die uren wel iets verlichten, wel lullig als ze je er niet in laten omdat je zat bent en naar alcohol ruikt.kadoendra schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:22:
[...]
Ah, bier. Ook heel verstandig als je niet wilt plassen

Ik zie ineens wel een verband met die gele tint....NotSoSteady schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:25:
[...]
Nou het kan die uren wel iets verlichten, wel lullig als ze je er niet in laten omdat je zat bent en naar alcohol ruikt.
Voor me stond een gast in redelijk hoog tempo Bacardi's weg te tikkenNotSoSteady schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:25:
[...]
Nou het kan die uren wel iets verlichten, wel lullig als ze je er niet in laten omdat je zat bent en naar alcohol ruikt.
Ja viel me al op dat er aardig wat werd gezopenmatthijst schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:32:
[...]
Voor me stond een gast in redelijk hoog tempo Bacardi's weg te tikken
Wij stonden net voor die Nederlanders met bier, vlakbij dus jamatthijst schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:12:
Blokje rondgelopen en toen ff gepist inderdaad![]()
edit: wat is dat scherm heeerlijk zeg
[ Voor 3% gewijzigd door Benny op 16-03-2012 12:37 ]
Ach als je met een stel vrienden heen gaat en je doet een paar drankjes dan is het vast ook wel gezellig. Maar je moet er toch niet aan denken om daar in je eentje 5 uur lang te staan.Benny schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:36:
[...]
Ja viel me al op dat er aardig wat werd gezopen
[...]
Wij stonden net voor die Nederlanders met bier, vlakbij dus ja
edit: wat is dat scherm heeerlijk zeg

Het begint mij nu ook een beetje te kriebelen, straks maar even naar Nordhorn rijden.
[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 16-03-2012 12:41 ]
Ik kwam gelukkig een Nederlandse jongen tegen in de parkeergarage. Daar ben ik mee opgetrokken die 5 uur in de rij. Ging echt zeer snel.
Tsja, ik zou het niemand gunnen om zo'n ding af te nemen voor 100 boven de verkoopprijs. Krijg er altijd een beetje een concertkaartjes gevoel bijNotSoSteady schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:50:
De eerste iPad's staan alweer op VA.

Ben wel benieuwd naar jullie verdere ervaringen behalve het scherm is mooi! Of is er gewoon niet veel meer te melden dan dat?
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Netjes is het niet. Maar als iemand besluit om 600,- voor een 16gb wifi new ipad neer te leggen. Dan mag die persoon dat zelf weten.BillSpaarbank schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:59:
[...]
Tsja, ik zou het niemand gunnen om zo'n ding af te nemen voor 100 boven de verkoopprijs. Krijg er altijd een beetje een concertkaartjes gevoel bijMaar ieder zijn goed recht. Ik vind het walgelijk.
Ben wel benieuwd naar jullie verdere ervaringen behalve het scherm is mooi! Of is er gewoon niet veel meer te melden dan dat?
Ik persoonlijk zou gewoon even wachten.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Er is niet echt meer te melden dan dat. De camera is ook flink verbeterd, maar dat is juist een functie die ik op m'n iPad nooit gebruik.
Verwijderd
Al problemen met de snelheid geconstateerd?
(en stottert ie nog steeds als je naar Spotlight gaat?)
(en stottert ie nog steeds als je naar Spotlight gaat?)
De eerste keer 'hangt' ie een milliseconde ofzo. Daarna niet meer.
ja maar dat doet mijn iphone 4S ook wel eens als je naar spotlight gaat
Ik kom van een iPad 2 en dan is er verder eigenlijk niet veel meer te melden dan 'het scherm is mooi'BillSpaarbank schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:59:
[...]
Tsja, ik zou het niemand gunnen om zo'n ding af te nemen voor 100 boven de verkoopprijs. Krijg er altijd een beetje een concertkaartjes gevoel bijMaar ieder zijn goed recht. Ik vind het walgelijk.
Ik vind het scherm van de iPad al vanaf dag 1 matig vooral als je het scherm van de iPad gewend bent. Vooral die kleine pixelated letters irriteren me dood.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Let op of je post niet beter past in:
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403390">~~~[iPad] Levertijden</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1450336">~~~[iPad] Importeren - deel 3</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1408926">~~~[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1418666">~~~[iPad] Provider(s) & abonnementen</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1452646">~~~[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1453427">~~~[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1</a>
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363593#item5">iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid</a>~~~[/html]
~~~[html]Let op of je post niet beter past in:
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403390">~~~[iPad] Levertijden</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1450336">~~~[iPad] Importeren - deel 3</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1408926">~~~[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1418666">~~~[iPad] Provider(s) & abonnementen</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1452646">~~~[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1453427">~~~[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1</a>
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363593#item5">iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid</a>~~~[/html]