Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfelde ook tussen wel of geen 3g maar je kan beter je mobiel gebruiken als wifi modem dat scheelt weer 120 euro + data abonnementen voor de ipad zijn peperduur
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:51:
[...]

Tja, 3G op vakantie kan wel erg makkelijk zijn, vooropstaand dat je internet nodig hebt. Als je alleen voorgeinstalleerde apps gebruikt die geen internet nodig hebben (veel spelletjes en zo) en om je foto's erop te knallen dan mis je internet ook niet zo natuurlijk.

En dan nog, ik persoonlijk kan ook op vakantie prima een paar weekjes zonder internet. Moet je eens proberen, heerlijk :) vroeger deed je dat toch ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:37
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:13:
Ik twijfelde ook tussen wel of geen 3g maar je kan beter je mobiel gebruiken als wifi modem dat scheelt weer 120 euro + data abonnementen voor de ipad zijn peperduur

[...]
Ik heb een iPhone 4 dus ik ben van plan een Duo sim aan te vragen dan kan 1sim in de iPad. Was zeker niet van plan een apart abbo te nemen voor de iPad.

[ Voor 3% gewijzigd door JT888 op 14-03-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

JT888 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:21:
[...]

Ik heb een iPhone 4 dus ik ben van plan een Duo sim aan te vragen dan kan er 1 in de iPad ben niet van plan een apart abbo aan te sluiten voor de iPad.
Weet wel dat als je iPad dan online gaat, je telefoon niets meer doet. Je kunt dus niet meer gebeld worden. Lang leve Android telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Ik lees daar verschillende berichten over ... de één zegt je kan nog wel gebeld worden en de ander weer niet heb jij dit zelf getest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

JT888 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:21:
[...]

Ik heb een iPhone 4 dus ik ben van plan een Duo sim aan te vragen dan kan 1sim in de iPad. Was zeker niet van plan een apart abbo te nemen voor de iPad.
Waarom niet gewoon tetheren via je iPhone 4 door een persoonlijke hotspot op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Volgens mij moet je iPhone dan jailbreaken ik zal me hier even verder in moeten verdiepen. Maar indien deze ge jailbreaked moet worden (wat een woord) dan zal ik dit niet doen.

[ Voor 38% gewijzigd door JT888 op 14-03-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

JT888 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:26:
Volgens mij moet je iPhone dan jailbreaken ik zal me hier even verder in moeten verdiepen. Maar indien deze ge jailbreaked moet worden (wat een woord) dan zal ik dit niet doen.
Nee hoor, niet nodig. Onder 'Instellingen' heb je de optie 'Persoonlijke hotspot'. Hiermee kun je via WiFi, Bluetooth of USB met andere apparaten (laptop, tablet) gebruik maken van de mobiele dataverbinding van je iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Ik zie het ja als ik op klik staat er dat ik contact moet opnemen met Tmobile. Ik zal het ff navragen of het wel toegestaan is en of ze het kunnen activeren... Ah dat kost weer extra centjes om te gebruiken.

[ Voor 29% gewijzigd door JT888 op 14-03-2012 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Ik ga voor de variant Ipad3 + tethering via mijn SII :-)

Ik zit op de site van ifactors te kijken maar waar doe ik dan zo'n aanbetaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 20:23
Bekse schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:39:

Moet in de winkel. Heb ik gedaan in Zoetermeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet naar een ifactors filiaal langsgaan en daar kan je aanbetalen.

Volgens Ifactor gaan eerst de reserveringen van de voorraad af en wat er over is beschikbaar voor het winkelend publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd ben ook van plan met SII geen gedoe met providers en kan mooi mijn databundel gebruiken van mijn mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:56:
[...]

Ja idd ben ook van plan met SII geen gedoe met providers en kan mooi mijn databundel gebruiken van mijn mobiel.
Ook geen gedoe met iPhone van KPN hoor ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:53:
Je moet naar een ifactors filiaal langsgaan en daar kan je aanbetalen.

Volgens Ifactor gaan eerst de reserveringen van de voorraad af en wat er over is beschikbaar voor het winkelend publiek.

[...]
Dank voor de info. Dan hop ik morgen even langs de iFactors hier op de Lijnbaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Jo-re-mi schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:30:
[...]

Nee hoor, niet nodig. Onder 'Instellingen' heb je de optie 'Persoonlijke hotspot'. Hiermee kun je via WiFi, Bluetooth of USB met andere apparaten (laptop, tablet) gebruik maken van de mobiele dataverbinding van je iPhone.
Moet je provider dat wel ondersteunen.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hhhm, over de grootte van apps:
"The site also posted some screenshots of apps optimized by Apple for the new iPad’s Retina display claiming most apps are 2.5 to 3x larger. The site noted Keynote, as an example, has jumped to 327MB from 115MB before. iMovie is now 404MB, compared to the 70MB app before being upgraded for the new iPad. Of course, many new features packed into the latest updates could account for the increased file size. You can check out a screenshot of iPhoto running on the third-gen iPad and the full gallery of photos taken with the new camera after the break:"

Bron: http://9to5mac.com/2012/0...-megapixel-isight-camera/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:10:
Heb de mijn 32gig wifi only ook vandaag gereserveerd bij Ifactors het schijnt dat zei de enige zijn die reserveringen toestaan.

[...]
En zodra apple daar achter komt zullen zij wel een hele kleine voorraad krijgen, if at all. Dus beetje geheim houden :)

ik ga mijn geluk wel proberen op apple.com.

Aan de ene kant moet ik tweakers dankbaar zijn. Door hun "objectieve" handson waarbij zij als enige een "trage" iPad ervaren, zijn er gelukkig wat twijfelaars. Minder kapers op de horizon zullen we maar zeggen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
Dag allemaal, ik zit op het moment erg te twijfelen om mijn vriendin een ipad 2 te gaan halen. Ze wil hem vooral gebruiken om te internetten, spelletjes, facebook, etc... Maar omdat ze geen android of IOS tel heeft maar een oude Windows mobile kan ze niet whatsappen. Nu moet ze zeker tot augustus wachten voor ze een nieuwe tel mag uitzoeken en na veel zoeken kom ik er niet uit: Is het mogelijk om op een Ipad2 whatsapp te gebruiken zonder te jailbreaken? (En nee Imessenger is geen optie want niet iedereen heeft een iphone)

Ik ken iemand met een goedkope android tablet en daar werkt whatsapp probleemloos mee, en maakt hij gebruik van de huistelefoon om als telefoon nummer in te vullen. Ik heb op diverse sites gelezen dat het voor de meeste android tablets wel mogelijk is. Is het onmogelijk om whatsapp op een ipad2 te krijgen zonder 3G verbinding zonder jailbreak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Andyk125 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:23:
Dag allemaal, ik zit op het moment erg te twijfelen om mijn vriendin een ipad 2 te gaan halen. Ze wil hem vooral gebruiken om te internetten, spelletjes, facebook, etc... Maar omdat ze geen android of IOS tel heeft maar een oude Windows mobile kan ze niet whatsappen. Nu moet ze zeker tot augustus wachten voor ze een nieuwe tel mag uitzoeken en na veel zoeken kom ik er niet uit: Is het mogelijk om op een Ipad2 whatsapp te gebruiken zonder te jailbreaken? (En nee Imessenger is geen optie want niet iedereen heeft een iphone)

Ik ken iemand met een goedkope android tablet en daar werkt whatsapp probleemloos mee, en maakt hij gebruik van de huistelefoon om als telefoon nummer in te vullen. Ik heb op diverse sites gelezen dat het voor de meeste android tablets wel mogelijk is. Is het onmogelijk om whatsapp op een ipad2 te krijgen zonder 3G verbinding zonder jailbreak?
Van Whatsapp.com:
Welke Apple-apparaten worden door jullie ondersteund?
Alle bestaande iPhone-modellen worden ondersteund. Het maakt hierbij niet uit hoe oud of nieuw het apparaat is, zolang het apparaat op iPhone OS 3.1 of hoger draait. Op het moment bieden we geen ondersteuning voor iPods en iPads.
Lijkt er dus niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:26
What's app stuurt een SMS ter verificatie van je nummer welke what's app zelf oppakt en verwerkt dus dat kan niet.

[ Voor 21% gewijzigd door jongetje op 14-03-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
jongetje schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:28:
What's app stuurt een SMS ter verificatie van je nummer welke what's app zelf oppakt en verwerkt dus dat kan niet.
En mijn huistel kan ook smsjes ontvangen hoor :/

Maar dan zou het op een adroid tablet ook nie mogelijk zijn..

[ Voor 10% gewijzigd door Andyk125 op 14-03-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Laatst online: 05-08 22:18
Sterker nog, je kan WhatsApp niet eens installeren op je iPad ;) (zonder jailbreak te gebruiken) Er zijn wel andere applicaties die de iPad wel ondersteunen, echter zijn die niet zo populair, dus veel mensen zullen die niet hebben..

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:04
Andyk125 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:29:
[...]

En mijn huistel kan ook smsjes ontvangen hoor :/
Als jij WhatsApp op je huistelefoon kunt installeren, dan kan je mooi vanaf je huistelefoon WhatsAppen d:)b

Die SMS van WhatsApp moet dus wel op het apparaat aankomen waarop je WhatsApp wilt gaan gebruiken. Jij denkt waarschijnlijk dat er een code naar een nummer gestuurd wordt en dat je die code op een ander apparaat ter verificatie in zou kunnen vullen. Dat gaat dus niet.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
Hahn schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:31:
[...]
Als jij WhatsApp op je huistelefoon kunt installeren, dan kan je mooi vanaf je huistelefoon WhatsAppen d:)b

Die SMS van WhatsApp moet dus wel op het apparaat aankomen waarop je WhatsApp wilt gaan gebruiken. Jij denkt waarschijnlijk dat er een code naar een nummer gestuurd wordt en dat je die code op een ander apparaat ter verificatie in zou kunnen vullen. Dat gaat dus niet.
Ok en hoezo is dat mijn schoonvader dan wel gelukt, die kreeg dat smsje niet op zijn goedkope android tablet hoor 8)7 Snap je logica ook totaal niet, ik krijg ook wel eens ferificatiecodes via mijn mail en die kan ik dan op elke gewenste computer/laptop invullen, ook zonder internet..
ASNNetworks schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:30:
Sterker nog, je kan WhatsApp niet eens installeren op je iPad ;) (zonder jailbreak te gebruiken) Er zijn wel andere applicaties die de iPad wel ondersteunen, echter zijn die niet zo populair, dus veel mensen zullen die niet hebben..
Daar was ik al bang voor, naja dan kan ik wel ophouden met zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:04
Andyk125 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:35:
[...]

Snap je logica ook totaal niet, ik krijg ook wel eens ferificatiecodes via mijn mail en die kan ik dan op elke gewenste computer/laptop invullen, ook zonder internet..
Ja, ga even totaal andere programma's vergelijken met WhatsApp 8)7

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Je kan wel degelijk WhatsApp gebruiken op de iPad, ik heb het ook voor mijn iPod Touch, en het enige waar WhatsApp een smsje voor stuurt is verificatie. Als je het niet met een smartphone doet maar mat een tablet/mp3 speler dan krijg je gewoon een code die je moet invullen in de app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

zAo schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:22:
[...]

Weet wel dat als je iPad dan online gaat, je telefoon niets meer doet. Je kunt dus niet meer gebeld worden. Lang leve Android telefoons.
Ik dacht dat dat provider- en abonnement-afhankelijk was ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
noobynater schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:38:
Je kan wel degelijk WhatsApp gebruiken op de iPad, ik heb het ook voor mijn iPod Touch, en het enige waar WhatsApp een smsje voor stuurt is verificatie. Als je het niet met een smartphone doet maar mat een tablet/mp3 speler dan krijg je gewoon een code die je moet invullen in de app!
Het installeren van whatsapp op mijn iPad (wifi) is mij nog niet gelukt ...
Whatsapp verschijnt momenteel niet eens meer in de zoekresultaten, dat is ook wel eens anders geweest.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:44
WhatsApp is niet beschikbaar voor de iPad dus dat is onzin. Kun je alleen doen met een jailbreak.

[ Voor 30% gewijzigd door NotSoSteady op 14-03-2012 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
The proof of the pudding is in the eating...

Ff proberen of het lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
NotSoSteady schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:54:
WhatsApp is niet beschikbaar voor de iPad dus dat is onzin. Kun je alleen doen met een jailbreak.
Dat is ook wel eens anders geweest, de App is altijd availible for download geweest.
Maar tijdens het opstarten kwam dan de melding dat het apparaat niet ondersteund werd (dus nadat deze geinstalleerd was vanuit appstore).

Whatsapp zou zeker iets zijn wat ik zou gebruiken op de iPad, dat dit op een iPod touch wel mogelijk is verbaast me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online
Hij doet 't. Met FullForce gaat 'ie zelfs mooi fullscreen. Je kan alleen niet op twee apparaten Whatsappen met 1 mobiel nummer dus ik heb 'm weer verwijderd van m'n ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Sefyu schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:38:
Hij doet 't. Met FullForce gaat 'ie zelfs mooi fullscreen. Je kan alleen niet op twee apparaten Whatsappen met 1 mobiel nummer dus ik heb 'm weer verwijderd van m'n ipad.
wifi of 3G ipad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:19

muhda

Time & Space traveler

Zijn er ook tweakers die er over nadenken om Applecare voor de ipad aan te schaffen.
Of is dit niet nodig en kan je het beter via de verzekering regelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Waarom zou je AppleCare in Nederland kopen? Je hebt al recht op twee jaar garantie en ik denk niet dat veel mensen de telefonische ondersteuning nodig hebben.

Het zou enkel en alleen goed zijn als ze AppleCare+ zouden aanbieden (kost je $49 per schade geval, maar wordt je iPad wel gerepareerd/vervangen als hij kapot is door eigen schade)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Geen haar op m'n hoofd die ooit aan AppleCare gedacht heeft, gewoon netjes met je spullen omgaan dan gebeurt er niet veel.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Uniciteit schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 20:07:
Het zou enkel en alleen goed zijn als ze AppleCare+ zouden aanbieden (kost je $49 per schade geval, maar wordt je iPad wel gerepareerd/vervangen als hij kapot is door eigen schade)
AntraXxX schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 20:10:
Geen haar op m'n hoofd die ooit aan AppleCare gedacht heeft, gewoon netjes met je spullen omgaan dan gebeurt er niet veel.
Een artikel Should You Get AppleCare+ For The New iPad? op culfofmac.com bracht me aan het denken, maar inderdaad ik koop toch geen Applecare. Gewoon voorzichtig er mee omgaan en een goeie case/hoes aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
AppleCare+ is (nog) niet beschikbaar in Nederland.
AppleCare (zonder de +) is "2 jaar garantie + extra telefonische ondersteuning". Je hebt al twee jaar recht op die garantie en in Italië is Apple dan ook al flink op de vingers getikt (boete en op de Apple website duidelijk verwijzen naar de uitspraak).

[ Voor 3% gewijzigd door Uniciteit op 14-03-2012 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
TLRnZ schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 19:22:
[...]

Dat is ook wel eens anders geweest, de App is altijd availible for download geweest.
Maar tijdens het opstarten kwam dan de melding dat het apparaat niet ondersteund werd (dus nadat deze geinstalleerd was vanuit appstore).

Whatsapp zou zeker iets zijn wat ik zou gebruiken op de iPad, dat dit op een iPod touch wel mogelijk is verbaast me.
Misschien jaren geleden, WhatsApp is iPhone only staat er ook gewoon duidelijk bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
NotSoSteady schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 20:31:
[...]

Misschien jaren geleden, WhatsApp is iPhone only staat er ook gewoon duidelijk bij.
Ik heb mijn iPad nu ongeveer een half jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
TLRnZ schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 20:34:
[...]

Ik heb mijn iPad nu ongeveer een half jaar ;)
Dan heb je het verkeerd gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
NotSoSteady schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 21:07:
[...]

Dan heb je het verkeerd gezien. :)
Niet, hij heeft gewoon gelijk. Je kan immers ook iPhone apps op de iPad draaien. Als het klopt dat je Whatsapp nu niet meer uit de App Store kan halen (op de iPad), dan is dat sinds kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Uniciteit schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 21:09:
[...]

Niet, hij heeft gewoon gelijk. Je kan immers ook iPhone apps op de iPad draaien. Als het klopt dat je Whatsapp nu niet meer uit de App Store kan halen (op de iPad), dan is dat sinds kort.
Idd, als je even Googled vind je meerdere artikelen die dit bevestigen maar ook dat er een check in WhatsApp is ingebouwd om te verifiëren of deze idd op een toegestaan apparaat gebruikt word.

Tevens schijnt via jailbreak en tweaks toch mogelijk te zijn (in ieder geval <5.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperzkillz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-02-2023
Ik draai Whatsapp prima op mijn gejailbreakte Ipod Touch.Dus het kan wel.

PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 12:41
Gaat de 32GB wifi only versie hier in NL 579 kosten? of wordt deze 599?

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
NoepZor schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:28:
Gaat de 32GB wifi only versie hier in NL 579 kosten? of wordt deze 599?
579 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 12:41
Kijk :) ik heb namelijk een "beetje" kleingeld gespaard, voor 579 heb ik genoeg ;)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik moet ook nog even m'n kleingeld tellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Is zo. Bron: iFactors die hebben hem al in de computer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Uniciteit schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 21:09:
[...]

Nee dat kan dus niet, alleen met een jailbreak.

Vereisten: Compatibel met iPhone.Vereist iOS 3.1 of nieuwer.

http://itunes.apple.com/n...essenger/id310633997?mt=8

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/29cvx2w.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Wow!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4ycik.jpg

Duidelijk te zien dat ontwikkelaars snel met nieuwe icons moeten komen. :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Deze afbeelding is 1536 * 2048 pixels groot. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-05 15:15
16, 32 of 64G?
Mijn iphone 4 met 16G (effectief 13.75G) heeft 5.1G muziek, 0.12G video, 1.35G foto's, 5.4G apps en 0.69G overige. Dus nog maar 1.25G over en dan heb ik er niets bijzonders op staan.
Dit wordt mijn eerste iPad maar ik ga ervan uit dat ik daar meer video en apps op zet dan op mijn iPhone, dus dan is 16G al direct aan de krappe kant.
Voor de zekerheid sla ik 32G over en ga ik zelfs voor Wifi + 64G
Wil zeker 2 jaar met deze iPad doen en dan zal het iPad 5th generation instapmodel minimaal 32G zijn en dan lijkt me 3rd generation 64G juist beter verkoopbaar (wie wil er nu nog een 2e hands iPad1 kopen met 4G?)

Vandaag 150 euri aanbetaald bij onze vrienden die beginnen met i en eindigen op Factors.
Dus 23/3 in huis? :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Er is geeneens een iPad 1 met 4GB en over 2 jaar is die iPad van jou net zoveel waard als de iPad 1 nu, daarom is het altijd voordeliger om jaarlijks te upgraden. En hoe kan iFactors jou kan beloven dat je hem de 23ste in huis hebt? 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 15-03-2012 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-05 15:15
NotSoSteady schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 01:45:
Er is geeneens een iPad 1 met 4GB en over 2 jaar is die iPad van jou net zoveel waard als de iPad 1 nu, daarom is het altijd voordeliger om jaarlijks te upgraden. En hoe kan iFactors jou kan beloven dat je hem de 23ste in huis hebt? 8)7
Ik bedoelde de iPhone1 4Gb
Ik wil 2 jaar met mijn iPad doen, maar als het interessanter is om toch over een jaar te upgraden, dan kan dat altijd nog beslissen.
Ga ook 2 jaar met mijn 1Phone4 doen. Vond de overstap na een jaar naar 4S niet interresant genoeg. Het is gewoon ieder jaar aankijken en beslissen.

iFactors belooft niets. Er staat ook een vraagteken achter mijn 23/3 datum.
iFactors garandeerd alleen, dat als ze hem in de winkel hebben, dat aanbetaalde reserveringen voor klanten voor de deur gaan. En afhankelijk van de voorraad. Als ze er 100 hebben gekregen en er zijn 40 rserveringen dan kunnen ze die allemaal honoreren en ook nog 60 klanten voor de deur blijmaken. Krijgen ze er maar 20 dan kunnen ze alleen de eerste 20 reserveerders verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andromedae
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 12:38
De eerste reviews zijn inmiddels online:
The embargo has lifted on the reviews for the 3rd Generation iPad, and they are starting to trickle out. Here are links and summaries of some of the more prominent reviews:

Macworld Review and Video

- Text in most apps will automatically take advantage of Retina display, though with some exceptions (Kindle App)
- "The third-generation iPad had a frame rate 1.6 times that of the iPad 2"
- 3rd Gen iPad almost identical physically to iPad 2
- Video quality of 1080p video recorded was "very good" even in low light
- "AT&T’s LTE network in San Francisco was impressive." with 14.5Mbps/20.6Mbps download and upload rates.

LoopInsight Review

- "Remember how startling it was to go from one of those giant standard definition projector TVs to an HDTV? That’s what this is like."
- Screen is a huge different from iPad 2.
- Movies and photos are crystal clear

TechCrunch

- "Once you see and use the new iPad, there will be no going back."
- LTE: "Really fast. Faster-than-my-WiFi fast."
- LTE: 40 mbps down and 20mbps up on Verizon
- Bigger battery, and does get noticeably warm in lower left corner after prolonged use.
Zelf heb ik al besloten om voor de nieuwe iPad zonder 4G te gaan. Ik twijfel slechts nog tussen de 16GB of 32GB versie, alleen dat €100 verschil tussen de versies vind ik zo moeilijk te verkroppen voor maar 16GB extra...

[ Voor 1% gewijzigd door Andromedae op 15-03-2012 02:42 . Reden: kromme zin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 21:56
Ik denk dat met de komst van uberhaupt de herbenoeming naar "iPad" in plaats van 2/3/4/5/6/etc. er toch een moment van stabiliteit komt in hun tabletontwikkeling. De eerste iPad was echt een first of its kind, net zoals de eerste iPhone. Er zijn in de daarop volgende versies grote veranderingen doorgevoerd, zowel in hardware als in uiterlijk, omvang, gewicht, etc.

Bij zowel de iPhone 4S als de iPad 3 is the merken dat er qua hardware niet meer veel grote upgrades plaats (gaan) vinden. Het scherm wat nu in de 3 komt zal ook nog in de 4e, 5e en 6e generatie zitten verwacht ik. Misschien zelfs nog langer, de pixels zijn immers kleiner dan je kan zien met je oog, dus de resolutie nog hoger maken zou weinig invloed hebben op de beeldkwaliteit, wel op de performance. De CPU, GPU en opslagruimte is iets wat ze door de jaren heen sowieso wel blijven verbeteren, maar verder zie ik er niet zo denderend veel meer aankomen. Ze zullen iOS blijven tweaken om echt top of the line te zijn, maar qua hardware in de iPad zal er na de 3 weinig revolutionairs meer plaatsvinden, net zoals hun MacBooks: een stabiele productlijn zonder grote veranderingen. Die tijd is voor tablets en telefoons onderhand wel aangebroken wat mij betreft.

Apple wil dan ook met Android blijven concurreren door het platform stabiel en betrouwbaar te houden denk ik. De talloze verschillende hardware voor Android devices begint inmiddels een ware hel te worden voor bijv. gameontwikkelaars, vanwege alle installatie-errors en dergelijke.

Wat dat betreft denk ik: zou best wel eens kunnen dat een hoop iPad 3 bezitters toch geen sterke neiging hebben een iPad 5 te halen over 2 jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdamhof
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-02 18:11
Apple Store (NL) is nu aan het updaten. Zou ik met een uurtje mijn bestelling kunnen plaatsen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Maar dan moet ik werken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:39
Is alweer online, helaas geen mogelijkheid tot bestellen van iPad 3 :S
Wanneer komt Apple nou met die mededeling? :(

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
In de prijsvergelijker van de concurrent staan al een aantal webshops waar je de ipad al kan bestellen.

http://nl.hardware.info/prijsvergelijker#search:ipad3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rdii
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:36
Kon gisteren bij de iCentre nog niks reseveren of pre-orderen, ze wisten nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Laatst online: 20:26
jongetje schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:28:
Ik heb op de ipad van mijn Whatsapp geïnstalleerd met haar gsm nummer. Werkt goed.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

bing69 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:42:
[...]

Ik heb op de ipad van mijn Whatsapp geïnstalleerd met haar gsm nummer. Werkt goed.
Wait... whut? Kan aan mij liggen, maar ik snap werkelijk geen snars van deze zin, of ligt dat aan mij :?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
bing69 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:42:
[...]

"Ik heb op de ipad van mijn ..., Whatsapp geïnstalleerd met haar gsm nummer. Werkt goed" i guess ?
Wat veel belangrijker is, welke iPad en hoe welke stappen heb je gevolgd om dit werkend te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
knny schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 08:52:
Is alweer online, helaas geen mogelijkheid tot bestellen van iPad 3 :S
Wanneer komt Apple nou met die mededeling? :(
Als het net zo gaat als met de pre-order van de iPhone 4S dan kun je morgen pre-orderen, mocht er morgen niks te zien zijn dan kun je er denk ik wel vanuit gaan dat er hier geen pre-order komt.

Reactie Apple op dinsdag:
Hartelijk dank voor uw email.

Het is helaas niet bekend of er een pre-order mogelijk komt voor de nieuwe iPad.

De iPad zal vanaf 23 Maart in Nederland beschikbaar zijn, zo ook op onze website. Indien er een mogelijkheid is om de iPhone te pre-orderen zal dit direct op de website vermeldt staan, houd daarom goed de website in de gaten.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd, mocht u toch nog vragen hebben, kunt u mij altijd terug emaillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
TLRnZ schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:30:
[...]

"Ik heb op de ipad van mijn ..., Whatsapp geïnstalleerd met haar gsm nummer. Werkt goed" i guess ?
Wat veel belangrijker is, welke iPad en hoe welke stappen heb je gevolgd om dit werkend te krijgen ?
Installeer WhatsApp op je iPad of iPod Touch

[ Voor 6% gewijzigd door NotSoSteady op 15-03-2012 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 15:15
De reviews van de gerespecteerde websites staan online en ze zijn lovend:

The Verge heeft imo de meest complete review en de beste video review.

Wat me vooral opvalt aan de reviews is dat alle negatieve punten die Tweakers na een half uur durende hands-on vond, totaal niet gevonden worden. Het enige puntje van kritiek is dat hij wat zwaarder is, maar dat dit niet opweegt tegen de extra accuduur.

Dus het valt me eigenlijk een beetje tegen van Tweakers dat ze na een half uur durende hands-on zo'n schijnbaar uitgebreide review kunnen schrijven. Maar goed, als journalist mag je natuurlijk niet té positief zijn over Apple, dadelijk gaan ze nog denken dat je een fanboi bent.... 8)7

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Je draait het de foute richting uit: tweakers (de bezoekers) willen zien dat Tweakers (de website) niet pro-Apple is maar pro-Android. De meeste tweakers snappen niet dat je van beide kan genieten naargelang je eisen/wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 19:38
Laten we nog ff op de review wachten voor de conclusie :)
Had The Verge review vanochtend gelezen, goed stuk idd.

[ Voor 33% gewijzigd door SidewalkSuper op 15-03-2012 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
iPad launch.

YouTube: Cavalli gekte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Laatst online: 11-05-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Andromedae schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 02:27:
De eerste reviews zijn inmiddels online:
[...]

Zelf heb ik al besloten om voor de nieuwe iPad zonder 4G te gaan. Ik twijfel slechts nog tussen de 16GB of 32GB versie, alleen dat €100 verschil tussen de versies vind ik zo moeilijk te verkroppen voor maar 16GB extra...
Idem hier, ik heb de iPad1 1x op een prepaid 3G simmetje gebruikt, als ik in geval van nood internet onderweg op de iPad nodig heb maak ik wel ff een hotspot van mijn iPhone (scheelt weer 2e simmetje). Navigeren doe ik ook niet met een iPad (veel te log), dus GPS achtige zaken hoeven niet.

16GB of 32GB is voor mij een kwestie van ff koekeloeren hoe vol mijn iPad1 nu staat, zou alleen om apps moeten gaan. Muziek/video stream je, verder knal ik er niks op behalve wat boeken. Dus 16GB is hopelijk genoeg, vind 100 euro verschil idd veel voor die paar GB.

[ Voor 4% gewijzigd door 2Dutch op 15-03-2012 11:23 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyraxz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:51
Ook ik heb the new ipad aanbetaald bij Ifactors Zoetermeer. Klanten die hebben aanbetaald krijgen een telefoontje als de ipad NIET de 23ste voor hen beschikbaar komt. De verkoper had een lijst met ongeveer 50 aanbetalingen...
Ik ben dan ook benieuwd hoe de losse verkoop gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
2Dutch schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:22:
[...]

Idem hier, ik heb de iPad1 1x op een prepaid 3G simmetje gebruikt, als ik in geval van nood internet onderweg op de iPad nodig heb maak ik wel ff een hotspot van mijn iPhone (scheelt weer 2e simmetje). Navigeren doe ik ook niet met een iPad (veel te log), dus GPS achtige zaken hoeven niet.

16GB of 32GB is voor mij een kwestie van ff koekeloeren hoe vol mijn iPad1 nu staat, zou alleen om apps moeten gaan. Muziek/video stream je, verder knal ik er niks op behalve wat boeken. Dus 16GB is hopelijk genoeg, vind 100 euro verschil idd veel voor die paar GB.
Ik ook, ik heb nu nog 7GB over dus een 32GB is gewoon overkill. Als ik muziek wil luisteren heb ik wel Spotify en films stream ik meestal ook gewoon via Netflix. Het ist trouwens wel lullig voor de mensen met een iPad 2, die krijgen straks apps die een stuk groter zijn en dan kunnen ze er nog niks mee. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 21:56
Ik heb gereserveerd bij de Media Markt in Enschede, aanbetaling word ik nog mogelijk voor gebeld, ze hadden nog geen artikelnummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
Xeanor schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:25:
Ik heb gereserveerd bij de Media Markt in Enschede, aanbetaling word ik nog mogelijk voor gebeld, ze hadden nog geen artikelnummers.
Oke dat is gek, Ik had eergister gebeld naar mijn lokale media markt en daar waren reserveringen niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:26
RobbieB schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:53:
De reviews van de gerespecteerde websites staan online en ze zijn lovend:

The Verge heeft imo de meest complete review en de beste video review.

Wat me vooral opvalt aan de reviews is dat alle negatieve punten die Tweakers na een half uur durende hands-on vond, totaal niet gevonden worden. Het enige puntje van kritiek is dat hij wat zwaarder is, maar dat dit niet opweegt tegen de extra accuduur.

Dus het valt me eigenlijk een beetje tegen van Tweakers dat ze na een half uur durende hands-on zo'n schijnbaar uitgebreide review kunnen schrijven. Maar goed, als journalist mag je natuurlijk niet té positief zijn over Apple, dadelijk gaan ze nog denken dat je een fanboi bent.... 8)7
Vooral jammer is dat andere sites het nieuws dan overnemen, zoals Elsevier met de voorbarige kop:
Nieuwe iPad maakt niet alle verwachtingen waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me af hoe de nieuwe iPads worden geplaatst in Apple stores (en verkooppunten). Zoals theVerge zegt: als je het nieuwe scherm naast het oude scherm plaatst, dan is de nieuwe iPad een instant buy.

In de applestores worden iPad 2's sowieso als "product specscard" getoond, maar in NL en verkooppunten?
deBennie schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:28:
[...]

Vooral jammer is dat andere sites het nieuws dan overnemen, zoals Elsevier met de voorbarige kop:
En daarom vind ik dat Tweakers een beetje aan hun "journalistic honor" moet werken voordat ze zoiets uitspugen.

Enige troost is dan dat dit er hopelijk voor zorgt dat er wat minder mensen tijdens de launch zullen kopen zodat er wat over blijft voor mij >:)

[ Voor 8% gewijzigd door kmf op 15-03-2012 12:35 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

deBennie schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:28:
[...]
Ach, bekijk het van de positieve kant en doe je zelf een voordeel mee.
Mensen blijven misschien door dit nieuws, bij hun huidige iPad of wachten af met bestellen. Waardoor er meer kans voor ons is om een iPad te bemachtigen tijdens de lounge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:05
Ik heb net mail ontvangen van verschillende Apple Resellers (dus geen Retail Stores). Apple Resellers gaan niet morgen om 0800 open, maar houden gewoon hun eigen openingstijden aan (MStores bijvoorbeeld gaan om 1000 open).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Wat stel je voor dan? Als de redacteur het op drie toestellen constateert en er Apple mee confronteert en hij krijgt er nog een antwoord op ook, dat hij dan maar aan zijn 'honor' denkt en het maar niet publiceert?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:35:
Wat stel je voor dan? Als de redacteur het op drie toestellen constateert en er Apple mee confronteert en hij krijgt er nog een antwoord op ook, dat hij dan maar aan zijn 'honor' denkt en het maar niet publiceert?
De redacteur geeft dat antwoord op 2 manieren weer, in het ene verhaal bevestigd de Apple medewerker het, in het tweede verhaal is de Apple medewerker verbaast.
Dus dan vraag ik me af, wat is het nou?

Zie ook mn eerdere reacties hierover:
deBennie in "[iPad] Ervaringen & Discussie - deel 13"

[ Voor 10% gewijzigd door deBennie op 15-03-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ruben1123 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:27:
[...]

Oke dat is gek, Ik had eergister gebeld naar mijn lokale media markt en daar waren reserveringen niet toegestaan.
Elke MediaMarkt is verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:35:
Als ie duidelijk had gemaakt dat ie alles op alles had gezet om de iPads traag te maken, dan kan ik er mee leven. Maar nu zegt ie dat de iPad trager is, terwijl hij niet had verteld dat hij dus allerlei dingen deed die je in praktijk nooit zal doen.
"Ooh ooh ik scroll als een bezetene door foto's en dan wordt ie trager!!!!1111"
"Ooh ooh, ik open grote apps en sluit het direct weer!! En het sluiten is niet instant!!!111"

"oh, scrollen door webpagina's en andere dingen zijn toch even snel als de iPad2, laten we dat maar niet opschrijven, dat is niet interessant."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
kmf schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:48:
[...]

Als ie duidelijk had gemaakt dat ie alles op alles had gezet om de iPads traag te maken, dan kan ik er mee leven. Maar nu zegt ie dat de iPad trager is, terwijl hij niet had verteld dat hij dus allerlei dingen deed die je in praktijk nooit zal doen.
"Ooh ooh ik scroll als een bezetene door foto's en dan wordt ie trager!!!!1111"
"Ooh ooh, ik open grote apps en sluit het direct weer!! En het sluiten is niet instant!!!111"

"oh, scrollen door webpagina's en andere dingen zijn toch even snel als de iPad2, laten we dat maar niet opschrijven, dat is niet interessant."
Hij baseerde deze bevinden ook op iPhoto, een applicatie die helemaal nog niet beschikbaar was voor de iPad 2. De "journalist" van Tweakers sprak ook dat de shut-down animatie van applicaties schokte, nou dat doet mijn iPad 2 ook met Fifa dus zo heel bijzonder is dat ook niet. En waar hebben we het over? Een shutdown animatie die 1 van de 100 keren niet helemaal vloeiend werkt. Zoals ik al in de reactie in de review zette, van Apple worden alleen maar extreme producten verwacht. Maar als je goed kijkt dan kun je niet elk jaar een revolutie verwachten. Mensen denken volgens mij dat Apple zelf alles ontwikkeld, maar zij zijn gewoon afhankelijk van de technologische cyclus van suppliers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
VeeGee schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:35:
Ik heb net mail ontvangen van verschillende Apple Resellers (dus geen Retail Stores). Apple Resellers gaan niet morgen om 0800 open, maar houden gewoon hun eigen openingstijden aan (MStores bijvoorbeeld gaan om 1000 open).
Morgen of volgende week vrijdag :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:05
TLRnZ schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:56:
[...]

Morgen of volgende week vrijdag :) ?
MStores in Duitsland beginnen morgen met de verkoop, dit is conform de door Apple gestelde release date van 16 maart in o.a. VS, UK, FR en Duitsland :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Laatst online: 12-09 11:27
Man oh man, wat een gezeik over een hands on.

De medewerker kon misschien wel eerst verbaasd zijn over het feit dat de iPad schokte en later bevestigen gezien het ook eerder veelvuldig voorkwam maar dacht dat het een incident was. (theorie)

Arnoud schrijft gewoon zijn bevindingen en zegt ook later dat bij de review en goed op getest zou worden. Moest hij anders zwijgen over wat hij had gezien? The Verge maar vooral Joshua is de grootste Apple fanboy op aarde. Hij zal waarschijnlijk als laatste van iedereen kritiek geven op Apple vooral hij een nieuwe site heeft geopend en de views nodig heeft.

Ik heb zelf een iMac en een iPhone en zal ook de nieuwe iPad kopen maar man oh man, laat iedereen zijn (pre)reviews schrijven en als je echt zeker wilt weten hoe het apperaat werkt, ga dan naar de locale dealer later en speel er lekker zelf mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
RRCreations schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:58:
Man oh man, wat een gezeik over een hands on.

De medewerker kon misschien wel eerst verbaasd zijn over het feit dat de iPad schokte en later bevestigen gezien het ook eerder veelvuldig voorkwam maar dacht dat het een incident was. (theorie)

Arnoud schrijft gewoon zijn bevindingen en zegt ook later dat bij de review en goed op getest zou worden. Moest hij anders zwijgen over wat hij had gezien? The Verge maar vooral Joshua is de grootste Apple fanboy op aarde. Hij zal waarschijnlijk als laatste van iedereen kritiek geven op Apple vooral hij een nieuwe site heeft geopend en de views nodig heeft.

Ik heb zelf een iMac en een iPhone en zal ook de nieuwe iPad kopen maar man oh man, laat iedereen zijn (pre)reviews schrijven en als je echt zeker wilt weten hoe het apperaat werkt, ga dan naar de locale dealer later en speel er lekker zelf mee. :)
Ach ja, arnoud schrijft 'gewoon' en de verge is een fanboy. Lekker suggestief allemaal.
En over die mederwerker, ik kan ook wel vanalles misschien verzinnen.

Het is gewoon vreemd dat tweakers een redelijk negatieve review heeft terwijl 4 andere (zie mijn andere posts) hands-on reviews (sommige zelfs inclusief filmpjes) niks van wat tweakers schrijft laat zien.
Ben je met me eens toch dat dat op z'n minst apart is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Laatst online: 11-05-2021
Morgenvroeg maar eens naar de Media Markt hier vlakbij over de grens, benieuwd of en hoeveel voorraad ze zullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-08 18:31
T3 heeft op youtube een stel video,s staan over de nieuwe ipad, en vergelijkingen.

YouTube: Kanaal van T3

o.a een vergelijking met een kindle haha, is toch geen partij. en een asus transformer prime

en een hands-on

YouTube: New iPad 3 Review: Hands-on; release date, price and specs

[ Voor 49% gewijzigd door angelico66 op 15-03-2012 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik word helemaal gek van dat gezeur over die Kindle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 15:15
RRCreations schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:58:
The Verge maar vooral Joshua is de grootste Apple fanboy op aarde. Hij zal waarschijnlijk als laatste van iedereen kritiek geven op Apple vooral hij een nieuwe site heeft geopend en de views nodig heeft.
Weleens een Apple Fanboy zo met een galaxy Nexus om zien gaan:
Afbeeldingslocatie: http://26.media.tumblr.com/tumblr_luxvxrQmR11r0qc6vo1_r1_250.gif

Wat ik met mijn stukje bedoelde is dat alle andere reviews ronduit lovend en positief zijn en geen enkele v/d negatieve punten vinden die in de Tweakers hands-on stonden.

Daarnaast vond ik de hands-on zeer uitgesproken over een ervaring van een drie kwartier.
We zullen moeten wachten op een reviewexemplaar, voordat we defintief iets kunnen zeggen over de snelheid. We hopen dat het iets is dat bij release verholpen wordt, maar aangezien het apparaat over een week al uitkomt, lijkt dat onwaarschijnlijk.
De laatste zin is duidelijk bedoeld om te zeggen dat de software dús sluggish is en ook in het releasemodel zit.

Natuurlijk, dit zijn persoonlijke ervaringen, maar ik vind het vreemd dat dit 1 persoonlijke ervaring is die niemand anders waarneemt. En voor een site met +100.000 views per dag vind ik dan dus dat je wat genuanceerder moet zijn bij een dergelijke first-impression review.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
ipad benchmark!

http://www.engadget.com/2...irmed-no-boost-in-cpu-sp/

http://www.tinhte.vn/threads/1139326/

[ Voor 16% gewijzigd door angelico66 op 15-03-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Laatst online: 12-09 11:27
Ik vind zelf de Galaxy nexus een geweldige telefoon, liever de Samsung Note maar ik heb nog altijd een iPhone 4. Je kan ook van meerdere producten houden maar je kan ook van een merk als geheel houden. Ik citeer over de antennagate:

"And we get it -- there have been people out there suggesting that Apple simply didn't test their phone before letting it out into the market. Or that they were so bone-headed that they only tested it in those special cases made for bringing the phone to bars, so of course they didn't see the antenna issue. But let's be honest -- this is a multi-billion dollar company that's been making wireless devices for a long, long time. This isn't their first phone, it's their fourth, and though there have been reception issues with the previous models, nothing suggests that Apple isn't doing its due diligence on these phones. The truth is, we didn't need the tour to understand that, but it's possible some people do."

Hij heeft geen enkele harde vraag gesteld, noch iets negatiefs gezegd over Apple terwijl het toch echt duidelijk is dat er iets niet goed is gegaan bij Apple. Maar dit gaat teveel off-topic. Laten we wachten op alle reviews ook die van tweakers en zelf een hands-on houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
http://www.tinhte.vn/threads/1139326/
Smultie schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:20:
[...]

Nieuw, als in "2 dagen oud"?
Dan wel ja!

[ Voor 8% gewijzigd door angelico66 op 15-03-2012 13:24 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 77 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let op of je post niet beter past in:

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403390">~~~[iPad] Levertijden</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1450336">~~~[iPad] Importeren - deel 3</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1408926">~~~[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1418666">~~~[iPad] Provider(s) & abonnementen</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1452646">~~~[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1453427">~~~[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1</a>

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363593#item5">iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid</a>~~~[/html]