• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:14
kmf schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:46:
[...]

Als je zegt "beperkingen staat uit". Bedoel je dan dat het aan of uit staat bij facetime?

Die moet juist op aan staan om de functie te activeren:
Ik bedoelde dat ik geen gebruik maak van beperkingen. Dus alles staat dan aan als ik het goed heb.
ronaldm3 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:38:
[...]

Je kan beter een backup maken in itunes en dan op herstellen drukken, itunes slaat alles op en icloud max 5GB.

Wat geeft apple.nl aan als je het toestel checkt bij de garantie afdeling, zie je dan dat het een '3' is.

Heb je niet toevallig een beta van iOs 6 erop staan die misschien nog niet werkend is met Facetime?
Ik kan nu de garantie even niet checken maar ik weet zeker dat het een 3 is, ik zie namelijk duidelijk het verschil in resolutie met de 1 die ik hiervoor had :)
Het is ook geen beta van iOS 6, heb gewoon de laatste officiële versie van iOS erop staan, 5.1 geloof ik.

Dus een reservekopie in iTunes neemt ook de opgeslagen gegevens van je apps mee? Ik meende ergens in de handleiding gelezen te hebben dat iTunes minder kopieert dan iCloud.

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 13:40

ronaldm3

Apple Watch :)

Msniekers schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:09:
[...]

Ik bedoelde dat ik geen gebruik maak van beperkingen. Dus alles staat dan aan als ik het goed heb.

[...]

Ik kan nu de garantie even niet checken maar ik weet zeker dat het een 3 is, ik zie namelijk duidelijk het verschil in resolutie met de 1 die ik hiervoor had :)
Het is ook geen beta van iOS 6, heb gewoon de laatste officiële versie van iOS erop staan, 5.1 geloof ik.

Dus een reservekopie in iTunes neemt ook de opgeslagen gegevens van je apps mee? Ik meende ergens in de handleiding gelezen te hebben dat iTunes minder kopieert dan iCloud.
Ik doe altijd me iPhone back-uppen met iTunes en als ik dan een nieuwe iPhone heb kan ik verder gaan met waar ik was gebleven, dus ook met spelletjes, goed voorbeeld is angry birds ;)

Back-up in the cloud heb ik geen ervaring mee, doe alles via bovenstaand.

Power to the beat.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:01
Valt face-time niet alsnog vanuit de appstore te installeren?

Misschien een hele domme opmerking, maar volgens mij staat het icoontje van face-time standaard onderaan het scherm, misschien kijk je er overheen? :P

• fishbone1970
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-04 12:59
Ik heb ook als een gek gezocht op mn ipad 3 naar t icoon van facetime, na wat speurwerk op t internet
kwam ik toevallig tegen dat facetime wel aanwezig is doormiddel je CONTACTEN te gebruiken
Vanuit hier kan ik alsnog facetimen met mensen die in in CONTACS staan
Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb ( vreemde is wel dat met mn Ipod touch wel een icoon aanwezig is )

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ik vind het echt heel apart dat je geen FaceTime icon hebt.

Maarrrrr, in ander nieuws (of eerder een vraag): ik heb het gevoel dat er iets anders is in de App Store, maar ik weet niet wat. App Store app > onderin op hitlijsten drukken. Die pagina... het ziet er om de één of andere reden anders uit, maar ik weet niet waarom. Ik denk dat er eerst "Top iPad betaald" stond of iets dergelijks, maar "iPad" is dus weggevallen. Confirmation?

[ Voor 14% gewijzigd door Uniciteit op 16-08-2012 21:27 ]

Er is iets met de AppStore aan de hand ja. Deze week merkte ik dat ik een app van een ander account kon updaten tegelijkertijd met apps van mijn hoofdaccount zonder van store te wisselen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
Raymond schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:32:
Valt face-time niet alsnog vanuit de appstore te installeren?

Misschien een hele domme opmerking, maar volgens mij staat het icoontje van face-time standaard onderaan het scherm, misschien kijk je er overheen? :P
Nee het staat niet in de appstore helaas.. En ik ben echt alle icoontjes langsgegaan, het staat er niet tussen.
fishbone1970 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 20:18:
Ik heb ook als een gek gezocht op mn ipad 3 naar t icoon van facetime, na wat speurwerk op t internet
kwam ik toevallig tegen dat facetime wel aanwezig is doormiddel je CONTACTEN te gebruiken
Vanuit hier kan ik alsnog facetimen met mensen die in in CONTACS staan
Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb ( vreemde is wel dat met mn Ipod touch wel een icoon aanwezig is )
Klopt dit heb ik op mijn iPhone ook gezien, maar op de iPad kan ik niet voor FaceTime kiezen bij de contacten. FaceTime is gewoon niet ingeschakeld, maar ik kan het ook niet inschakelen omdat ik de optie bij de Instellingen mis :(
Dit weekend maar eens backuppen via iTunes en dan een herstel uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:57
Msniekers schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 08:13:
[...]

Nee het staat niet in de appstore helaas.. En ik ben echt alle icoontjes langsgegaan, het staat er niet tussen.

[...]

Klopt dit heb ik op mijn iPhone ook gezien, maar op de iPad kan ik niet voor FaceTime kiezen bij de contacten. FaceTime is gewoon niet ingeschakeld, maar ik kan het ook niet inschakelen omdat ik de optie bij de Instellingen mis :(
Dit weekend maar eens backuppen via iTunes en dan een herstel uitvoeren.
Misschien dom, maar: kun je niet gewoon terug naar de winkel? Het hoort er gewoon standaard op te zitten en als dat het niet zit, heb je recht op een ander. Of op zn minst, dat iemand het voor je tevoorschijn tovert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
Ik kan zeker terug naar de winkel, maar ik verwacht dat ze hem dan niet meteen omruilen voor een nieuwe maar opsturen ter 'reparatie'. Dan probeer ik liever eerst zelf een herstel uit te voeren, hopende dat de app dan tevoorschijn komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Geen aannames doen, gewoon checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Enige wat ik nog kan bedenken: misschien een import model uit een regio waar Facetime niet beschikbaar is?
Opmerking: FaceTime is mogelijk niet beschikbaar in alle landen of regio's.

Bron: http://support.apple.com/...locale=nl_NL&locale=nl_NL
Aanvullende:

Hij zou dan afkomstig kunnen zijn uit het Midden Oosten, op basis van dit support document (gaat echter over iPhone, niet iPad): http://support.apple.com/kb/HT1937

De kleine "5" achter Middle-East staat voor: FaceTime may be unavailable if your device originates from this region and becomes unlocked or is used in another country.

Nog een aanvulling:
Lijkt onder andere te gelden voor iPads uit Dubai: http://appletoolbox.com/2...y-ipad-iphone-ipod-touch/ Niet ondenkbaar dat hij daar misschien gekocht is en verhandeld in NL (waarschijnlijk door een particulier)?

Tot zover mijn Google-actie. :)

[ Voor 56% gewijzigd door MrAcid op 17-08-2012 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
Bedankt voor je zoekactie :)

Ik heb hem netjes in een 'normale' Dixons winkel gekocht, op de doos stond ook Nederlandse tekst. Dus ik ga er vanuit dat het een model voor de Nederlandse markt is.
Hoe dan ook ga ik vanavond nog proberen om de iPad te herstellen en morgen terug naar de winkel als het niet geholpen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Dat lijkt me het beste, Dixons gaat hem idd. waarschijnlijk opsturen en hetzelfde doen als jou: restore. Trouwens veel hulp van de tweakers vandaag en gisteren hier, dat is eens wat anders dan die hongerige trollen elke week. Nice one !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
Net de serienummers eens gecontroleerd, blijkt dat het serienummer van de (Nederlandse) doos niet overeenkomt met het nummer van de iPad. Dus waarschijnlijk heeft Dixons mij een buitenlands exemplaar verkocht. Vanavond terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Msniekers schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:48:
Net de serienummers eens gecontroleerd, blijkt dat het serienummer van de (Nederlandse) doos niet overeenkomt met het nummer van de iPad. Dus waarschijnlijk heeft Dixons mij een buitenlands exemplaar verkocht. Vanavond terug naar de winkel.
Was de doos dan niet gesealed?Dat valt toch metéén op.
Lekker winkeltje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
Nee de doos was niet gesealed, ik wist niet zeker of deze gesealed zou moeten zijn en heb hem toen zo meegenomen. Achteraf gezien natuurlijk niet zo slim :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Msniekers schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:18:
Nee de doos was niet gesealed, ik wist niet zeker of deze gesealed zou moeten zijn en heb hem toen zo meegenomen. Achteraf gezien natuurlijk niet zo slim :)
Ja natuurlijk moet die doos geseald zijn,indien niet is er mee gerommeld.
Ze hebben netjes een toestel van weet ik niet waar in een Nederlandse doos gestopt en je bent er ingetrapt,Sneu voor jou ,maar ik zou zeggen ,jong geleerd is oud gedaan. 8)7 .
Ik durf te wedden dat je de volgende keer naar het seal zal kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
Vanavond teruggegaan naar de Dixons met de iPad. De verkoper die er destijds ook was hing een verhaal op dat ze wel vaker niet-gesealde dozen terugkrijgen van Apple na een vervanging van een defecte iPad, waardoor er dus een verschil kan zitten in het serienummer op de doos en het serienummer op de iPad. Vreemd verhaal, vreemde verkoper..
Daarna aangegeven dat FaceTime ontbrak, er werd nog even een collega bijgehaald die aangaf dat de software dan bijgewerkt moet worden of dat ik de app moet downloaden.
Uiteindelijk na wat commentaar van mijn kant een nieuwe gesealde iPad meegekregen, mét FaceTime :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 10:59

jasjenl

Liab A Tymo

Volgens mij zijn ook al die Dixons winkels hetzelfde: waardeloos personeel dat de klant nooit in eerste instantie vooropstelt en waarbij je zelf altijd moeilijk moet doen om je gelijk te halen. Maar goed, uiteindelijk heb je het nu toch opgelost gekregen.

Ik merk trouwens dat er blijkbaar op m.youtube.com iets is aangepast waardoor je nu niet meer de standaard video controls krijgt. Irritant naar mijn mening, met name omdat fullscreen nu niet echt fullscreen meer is.. Waarom doet Google dat toch altijd, steeds weer dingen die gewoon goed werkten aanpassen zonder een goede reden.. Het wordt er echt niet altijd beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
jasjenl schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 23:32:
Ik merk trouwens dat er blijkbaar op m.youtube.com iets is aangepast waardoor je nu niet meer de standaard video controls krijgt. Irritant naar mijn mening, met name omdat fullscreen nu niet echt fullscreen meer is.. Waarom doet Google dat toch altijd, steeds weer dingen die gewoon goed werkten aanpassen zonder een goede reden.. Het wordt er echt niet altijd beter op.
Ik dacht eerst dat het aan mij lag maar ik heb precies het zelfde probleem met Youtube, gister had ik alles gewist van Chrome toen was de player weer normaal met echte fullscreen,maar vandaag deed die precies het zelfde! ook op iCab en Safari.
Hoop dat er een oplossing is of komt want dit is echt een drama!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:34
Laat die iPad mini maar komen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Zijn er mensen die dit gebruiken?
https://www.getcloak.com/

Ik ga binnenkort op vakantie en wil dan af en toe wel van free wifi gebruik maken, dit klinkt als een makkelijke oplossing om dat veilig te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jasjenl schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:37:
Zijn er mensen die dit gebruiken?
https://www.getcloak.com/

Ik ga binnenkort op vakantie en wil dan af en toe wel van free wifi gebruik maken, dit klinkt als een makkelijke oplossing om dat veilig te doen.
Gewoon een VPN service. Niks bijzonders toch?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

kmf schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 14:48:
[...]

Gewoon een VPN service. Niks bijzonders toch?
Wellicht niet, ik heb me er nooit zo in verdiept. Ik kreeg de indruk dat je bij andere VPN services wat meer met de hand zou moeten instellen en dat deze op dat vlak heel makkelijk is. Maar wellicht is dat bij alternatieven net zo simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VPN is simpelweg in de settings wat invullen. De vraag is, kies je voor een bekende VPN service of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Jups. Laat de iPad mini maar komen!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Nix_R schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 01:31:
[...]

Ik dacht eerst dat het aan mij lag maar ik heb precies het zelfde probleem met Youtube, gister had ik alles gewist van Chrome toen was de player weer normaal met echte fullscreen,maar vandaag deed die precies het zelfde! ook op iCab en Safari.
Hoop dat er een oplossing is of komt want dit is echt een drama!!
Inderdaad... what the fuck Google?

Het zou me niet verbazen als dit iets te maken heeft met de komende YouTube app (die Google zelf ontwikkelt en uitbrengt voor iOS). De fullscreen experience alleen met de officiële app... inclusief reclames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Dom vraagje: ik heb nu rechts bovenin naast het bluetooth logo een slotje met een pijl eromheen staan. Waar is dat van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Raymond schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 23:52:
Dom vraagje: ik heb nu rechts bovenin naast het bluetooth logo een slotje met een pijl eromheen staan. Waar is dat van?
Rotation lock. Dat betekent dat, ook al draai je het scherm, het scherm niet meedraait.

Dit kan je aan of uitzetten via de knop boven de volume buttons. Als dat net het geval is, dan : dubbelklik home button, swipe naar rechts, links komen nieuwe opties in beeld, rotation lock is hier beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Thanks!

Vanmiddag in de auto een stel vrienden angry birds laten spelen op de iPad, maar op een of andere manier lukt het dat soort mensen altijd om dit soort dingen per ongeluk in te schakelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Ik had de volgende vraag ook al eens elders gesteld, maar aangezien ik er daar geen antwoord op krijg probeer ik het ook nog maar eens hier.
Als je een foto naar een ipad kopieert, dan gaat de originele filenaam altijd verloren. Als je 'm dan weer terug kopieert naar de bron (bijv. een NAS) dan heet de file dus anders dan origineel. Echter, het viel me op dat als je een binary compare doet de bestanden ook daadwerkelijk anders zijn (de filesize verandert ook een beetje). Aangezien een foto wel als jpg op de ipad wordt opgeslagen vroeg ik me af: gaat de ipad de foto dan opnieuw comprimeren en gaat derhalve bij het kopiëren van een foto naar een ipad de kwaliteit achteruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:23

DizzyWeb

Ondertiteld

Yep, hij verkleint de foto's ook. Niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

DizzyWeb schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 17:35:
Yep, hij verkleint de foto's ook. Niks aan te doen.
Dat is niet het geval, de resolutie van de foto (waar ik het mee heb getest) bleef hetzelfde. Zelfs de exif informatie was nog intact en als je op de pixels inzoomde (op een pc) was er zo op het oog ook geen verschil te ontdekken.

[ Voor 20% gewijzigd door jasjenl op 20-08-2012 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
DizzyWeb bedoeld met verkleinen waarschijnlijk dat de foto verder gecomprimeerd wordt. Dus in een lagere kwaliteit wordt opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Raymond schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:42:
DizzyWeb bedoeld met verkleinen waarschijnlijk dat de foto verder gecomprimeerd wordt. Dus in een lagere kwaliteit wordt opgeslagen.
De file is inderdaad wel iets kleiner op de iPad, maar niet veel: het origineel was 3,87 mb, die op de iPad 3,86.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:12

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb wat filmpjes gemaakt met ipad 3, en wil die op mijn pc zetten.

Trouwens, ik vind de kwaliteit echt uitstekend, geluid iets minder, maar hij zat ook in de smartcase, misschien scheelt dat iets.

Maar ben aan het google-en en kom eigenlijk alleen maar uit op de omgekeerde vorm, dus van pc naar ipad. En nog wat zeer lastige dingen met jailbreak.

Maar kan ik niet via een makkelijke manier mijn ipad film naar mijn pc zetten?

(vast wel, alleen ik weet nog niet hoe ;-) )

edit

ik zet ze meteen op youtube nu, dat kan dus al. Maar direct op eigen pc ben ik nog niet achter.

[ Voor 10% gewijzigd door Turfschipper op 21-08-2012 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:27

breinonline

Are you afraid to be known?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

stalscu schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:11:
Ik heb wat filmpjes gemaakt met ipad 3, en wil die op mijn pc zetten.

Trouwens, ik vind de kwaliteit echt uitstekend, geluid iets minder, maar hij zat ook in de smartcase, misschien scheelt dat iets.

Maar ben aan het google-en en kom eigenlijk alleen maar uit op de omgekeerde vorm, dus van pc naar ipad. En nog wat zeer lastige dingen met jailbreak.

Maar kan ik niet via een makkelijke manier mijn ipad film naar mijn pc zetten?

(vast wel, alleen ik weet nog niet hoe ;-) )

edit

ik zet ze meteen op youtube nu, dat kan dus al. Maar direct op eigen pc ben ik nog niet achter.
Gewoon de iPad met de USB kabel op je pc aansluiten, dan verschijnt hij daar vanzelf in de verkenner en kun je alle foto's en filmpjes van je iPad halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Beide bedankt voor de snelle reacties.

Ik kom er nu wel uit, thanks.

edit

die usb, is dat nou een geintje? ipad heeft toch geen usb?

of zeg ik nu iets doms?

[ Voor 41% gewijzigd door Turfschipper op 21-08-2012 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

stalscu schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:27:

edit

of zeg ik nu iets doms?
Nee, is geen geintje. Heb je de kabel die in de oplader gaat wel eens goed bekeken? Dat is een USB kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:46
stalscu schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:27:

edit

of zeg ik nu iets doms?
Niet de USB-aansluiting, maar iets veel veelzijdiger; de Dock Connector. Naast USB dus ook gewoon HDMI, serieel, et cetera. Je hebt enkel een verloopstukje nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

me_mrtn schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:02:
[...]

Niet de USB-aansluiting, maar iets veel veelzijdiger; de Dock Connector. Naast USB dus ook gewoon HDMI, serieel, et cetera. Je hebt enkel een verloopstukje nodig.
En dat verloopstukje is dus gewoon de kabel die standaard meegeleverd wordt en ook in de oplader gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Kijk net naar de oplader, en idd, haha, ik zie het. Dus toch een domme vraag, ach ja, ;-).

Uploaden rechtstreeks naar youtube duurt wel lang vind ik. Maar als het er eenmaal op staat, vind ik de kwaliteit best goed, zeker voor een ipad.

Laat ik het zo zeggen: ruim voldoende voor mijn gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Uploaden naar Youtube vergt ook een snelle uploadsnelheid van je provider, niet een snel apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:19
Sinds 2 weken in het bezit van een ipad 3. Toch valt de "retinata ervaring" me wel een beetje mee of ik ben het te snel gewent. Veel standaard apps die ik heb zijn nog helemaal niet voor retina gemaakt. Zijn er nou "must have retina apps"? En dan met name goede games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Kijk even in de betreffende topics, ook zijn er genoeg lijstjes te vinden met google. Zelf vind ik Kingdom Rush echt geweldig. Goed afgewerkt en een verslavende gameplay...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Neefdave schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:25:
Sinds 2 weken in het bezit van een ipad 3. Toch valt de "retinata ervaring" me wel een beetje mee of ik ben het te snel gewentd. Veel standaard apps die ik heb zijn nog helemaal niet voor retina gemaakt.
Ik moet toch moeite doen om geen goede apps te vinden die Retina Display voor iPad niet ondersteunen. Alle grote bedrijven op enkele na zijn al maanden geupgrade.

Maar zoals de persoon boven mij al zei, advies voor apps vind je in de Topic Warning (rode kader hieronder):
[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:41:
[...]

Ik moet toch moeite doen om geen goede apps te vinden die Retina Display voor iPad niet ondersteunen. Alle grote bedrijven op enkele na zijn al maanden geupgrade.

Maar zoals de persoon boven mij al zei, advies voor apps vind je in de Topic Warning (rode kader hieronder):
[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2
Heel veel oude toppers zijn niet retina-geupgrade. Denk aan fieldrunners, real racing, battleheart, pirates, monkey island, sword&soldiers, small world.

Zij zijn wel te spelen en ze zien er niet slecht uit, maar ze zijn niet stunning zoals een echte retina-game dat wel kan zijn. (galaxy on fire 2 HD bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Volgens mij valt het voordeel van een Retina scherm pas echt op, als je na twee weken op een iPad3 gewerkt te hebben, je even een iPad2 in handen hebt.

Mij valt het iig altijd op, als ik in een winkel een iPad2 bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raymond schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:12:
Volgens mij valt het voordeel van een Retina scherm pas echt op, als je na twee weken op een iPad3 gewerkt te hebben, je even een iPad2 in handen hebt.

in een winkel merk ik het verschil juist minder, omdat je daar de ipad zo ver van je afhoudt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

kmf schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:08:
[...]

Heel veel oude toppers zijn niet retina-geupgrade. Denk aan fieldrunners, real racing, battleheart, pirates, monkey island, sword&soldiers, small world.

Zij zijn wel te spelen en ze zien er niet slecht uit, maar ze zijn niet stunning zoals een echte retina-game dat wel kan zijn. (galaxy on fire 2 HD bv)
Een aantal zijn bekend in ontwikkeling:
Fieldrunners 2 (mogelijk binnenkort iPad versie)
Real Racing 3 (verwacht dit jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neemt niet weg dat de voorgaande versies geen retina-upgrade krijgen. Hartstikke zonde.

(en ik twijfel HEEL erg of ik ze weer moet belonen door zowel de ipad als iphone versie te kopen. Ik beloon liever ontwikkelaars die een universal-versie maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 13:41
Raymond schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:12:

Nou, ik heb zelf een new iPad en ik stond gisteren nog bij de Mediamarkt bij de iPads te kijken, maar ik zie echt geen verschil in de schermen an sich. Dat verschil komt meer als je de fonts nader gaat bekijken. Dan zal je wel wat verschil zien, maar op armlengte is het echt nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Hmm, had je je bril wel op? :P

Het valt mij echt sterk op, de afzonderlijke pixels op het oude scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Mij valt het ook extreem op, moeder heeft een iPad 2 en dan lijkt het alsof je terug naar CRT-scherm-tijdperk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ja, idd :D Als je dat niet direct ziet dan twijfel ik aan je gezichtsvermogen :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op gebruiksniveau is het verschil overduidelijk. Op showroom niveau waarbij de iPads lager dan m'n riem gepositioneerd zijn, zie ik het verschil niet makkelijk.

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 09:17
Het klopt dat niet iedereen het verschil ziet zoals de iPads in bijv. de Mediamarkt liggen, afhankelijk van je lengte :P. Een retina scherm komt namelijk ook pas in een bepaalde afstand tov je ogen tot zijn recht. Afhankelijk van jouw zicht kun je een ideale retina afstand berekenen. Is een leuke formule voor die ik niet bij de hand heb.

Maar dat niet iedereen direct het verschil ziet is dus ook gewoon heel normaal. Een mooie vergelijksituatie is in iBooks een ebook te openen en op jouw leesafstand de twee ipads naast elkaar houden. Dan wil je geen oude ipad meer :P

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Goh, de Facebook app is eindelijk eens snel geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Phuncz schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:47:
Uploaden naar Youtube vergt ook een snelle uploadsnelheid van je provider, niet een snel apparaat.
Dat begrijp ik, maar mijn labtop doet het over dezelfde wifi toch sneller volgens mij.

Maar ok, het zijn ook grote filmpjes. En die wilde ik dus in korten, met windows live movie player. Heel de nacht bezig geweest. .mov file, doet windows live player niet. Urenlang oplossingen, converters, codecs etc etc. Werkt niet, of converteren duurt uren.

Dan op zoek naar andere progranmmas die .mov kunnen knippen en plakken. Niks. Misschien op de appstore, hier en daar een betaald programma. Mwa... ook niet veel.

Inmiddels half 7 in de ochtend.

Ik dacht, nou, dan zet ik de gehele video op youtube, die rip ik dan, en dan kan ik hem knippen in movie maker. Dat was het idee althans.

Kreeg een melding, de video is to big, met de vraag: wilt u de video inkorten?

HAHAHAHA, kan gewoon met het standard cameraprogrammatje op je ipad, waar je de videos ook mee schiet.

Heel de nacht voor niks zitten zoeken, LOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 10:45

ijskonijn

Now MOVE!

stalscu schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 07:10:
HAHAHAHA, kan gewoon met het standard cameraprogrammatje op je ipad, waar je de videos ook mee schiet.

Dat was het eerste wat ik dacht toen ik de 2e regel las, maar je hebt het zelf dus al ontdekt ;)

[ Voor 29% gewijzigd door ijskonijn op 24-08-2012 08:34 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

stalscu schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 07:10:
[...]
http://bit.ly/SuXcas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Ik zag dat N.O.V.A. 3 vandaag afgeprijsd was en aangezien ik daar wel benieuwd naar was heb ik die maar eens aangeschaft. Maar toch vind ik dat soort games altijd weer teleurstellend op een tablet, het loopt niet echt geweldig maar bovenal: het speelt gewoon voor geen meter. Echte consoles blijven toch veruit superieur voor dit soort console games, ik kan me echt niet voorstellen dat tablets daar ooit een volwaardige vervanging voor kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Maar vroeger waren consoles ook "helemaal niet geschikt voor shooters" en tegenwoordig is het heel normaal dat je met twee thumbsticks het hele gedoe klaarspeelt. Maar zelf kan ik er ook niet mee overweg, ik speel liever tower defense of iets met een aangepaste control scheme voor touchscreens ipv. twee "joysticks" op je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ja duh.... wat denk je dat ik heel de nacht heb lopen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Geen idee wat jij gedaan hebt, ik heb deze week nog 10 .mov filmpjes bewerkt, recoded en op Youtube geplaatst in 2 uur. En ik doe 1x per jaar videobewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:24

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Zo...gisteren na enkele maanden weer Splashtop gebruikt. Helaas bleek er een update te zijn naar 'Splashtop 2' welke ik zonder aarzelen uitvoerde....vervolgens blijk je 8 euro te moeten betalen voor functionaliteit die je al in de eerdere versie standaard had.

Meteen maar even een ticket aangemaakt bij de softwaremaker en, waarempel, vandaag hebben ze alle functionaliteit vrijgegeven op m`n account. :D +1 voor Splashtop!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Altijd leuk dat sommige bedrijven nog flexibel zijn op het gebied van service, je komt het niet vaak meer tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 07:23
Zou graag jullie advies/tips willen....

Onze iPad 3 (3 mnd oud) is gevallen en er zit nu een barst in het scherm (bovenaan in de witte rand, is dus gelukkig nog wel te gebruiken)

Degene die m heeft laten vallen zijn verzekering zal het betalen.

Echter ik zoek nu de beste reparatie tips. Ik hoorde dat de Apple Store in A'dam m niet repareert, maar je krijgt dan een refurbished exemplaar terug. Dit willen we niet, we willen gewoon een nieuw origineel scherm.

Wat kunnen we nu doen? (dus gewoon origineel, hoeft niet een el-cheapo oplossing omdat verzekering vergoedt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Laatst online: 17:27

breinonline

Are you afraid to be known?

Refurbished = bjjna nieuwe troep die gegarandeerd werkt. En soms nog wel beter dan nieuw. Waarom meen je trouwens recht te hebben op een compleet nieuw scherm: je eigen scherm is al 3 maanden oud. Kortom: doe niet zo moeilijk en laat hem lekker repareren.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reparatie via officiële kanalen=refurbished= garantie behouden.

Nieuwe scherm door vage reparateur= weg garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Yihaaa schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 23:42:
Onze iPad 3 (3 mnd oud) is gevallen

Echter ik zoek nu de beste reparatie tips. Ik hoorde dat de Apple Store in A'dam m niet repareert, maar je krijgt dan een refurbished exemplaar terug. Dit willen we niet, we willen gewoon een nieuw origineel scherm.
Ik denk dat je een verkeerd beeld van refurbished hebt. Refurbished wil zeggen "terug naar nieuwstaat gebracht" en eigenlijk is dat reparen maar volledig van enige gebruikssporen wissen. Dus geen krassen, geen vlekken, etc. Refurbished is dus niet "slechter" dan repareren, maar vroeger heeft het een slechte naam gekregen van merken als Philips.

Natuurlijk is dat met originele onderdelen ! Refurbishen wordt enkel gedaan op toestellen die economisch nog te herstellen zijn, dus meestal lichte schade zoals een deukje, enkel een gebarsten scherm, defecte batterij. Echter is Apple zéér zorgvuldig met de kwaliteit van de refurbished toestellen en kan je ze zoals "breinonline" al zegt niet onderscheiden van een nieuwe. Anders heb je het recht om moeilijk te doen.

Natuurlijk niet extreem perfectionistisch zijn, een krasje op de behuizing die je niet zonder vergrootglas kunt zien is echt mierenneuken en kan ook bij nieuwe toestellen gebeuren. Zo krijgen we hier wel eens mensen die onredelijk veeleisend zijn met de hobby om imperfecties te zoeken en zich eraan op te vreten.

"kmf" geeft ook nog het beste argument: als je van je garantie wilt blijven genieten, is er geen andere optie dan het via Apple regelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Phuncz op 26-08-2012 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Nog een ander voordeel: de batterij wordt sowieso omgewisseld voor een nieuwe en de outer-Shell wordt bij refurbished toestellen vervangen: onder die outer-Shell valt als het goed is ook het schem.

Oftewel: je laat de iPad repareren door een niet geautoriseerde reparateur, verliest garantie en als er problemen optreden met het scherm kan er moeilijk worden gedaan
OF
Je gaat naar de Apple Store voor een reparatie (refurbished model krijg je dan) waarbij je garantie hebt, een compleet nieuwe aluminium casing, compleet nieuwe batterijen (goed voor op de lange termijn) én een gloednieuw scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ik zit eigenlijk in dezelfde situatie (tante van m'n vriendin heeft de iPad bij ons thuis op 't terras laten vallen).
Waar kan ik een officiële reparatie aanvragen? Via de Apple-site kan ik niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Apple Store in Amsterdam of de Apple Premium Resellers over heel het land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
Phuncz schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 09:50:
[...]

Ik denk dat je een verkeerd beeld van refurbished hebt. Refurbished wil zeggen "terug naar nieuwstaat gebracht" en eigenlijk is dat reparen maar volledig van enige gebruikssporen wissen. Dus geen krassen, geen vlekken, etc. Refurbished is dus niet "slechter" dan repareren, maar vroeger heeft het een slechte naam gekregen van merken als Philips.

Natuurlijk is dat met originele onderdelen ! Refurbishen wordt enkel gedaan op toestellen die economisch nog te herstellen zijn, dus meestal lichte schade zoals een deukje, enkel een gebarsten scherm, defecte batterij. Echter is Apple zéér zorgvuldig met de kwaliteit van de refurbished toestellen en kan je ze zoals "breinonline" al zegt niet onderscheiden van een nieuwe. Anders heb je het recht om moeilijk te doen.

Natuurlijk niet extreem perfectionistisch zijn, een krasje op de behuizing die je niet zonder vergrootglas kunt zien is echt mierenneuken en kan ook bij nieuwe toestellen gebeuren. Zo krijgen we hier wel eens mensen die onredelijk veeleisend zijn met de hobby om imperfecties te zoeken en zich eraan op te vreten.

"kmf" geeft ook nog het beste argument: als je van je garantie wilt blijven genieten, is er geen andere optie dan het via Apple regelen.
Okay bedankt voor uitgebreide antwoord. We denken er nog even over na. Maar t gaat waarschijnlijk wel de weg via Apple worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRobert
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12:44
Weinig om nog over na te denken lijkt me.

Reparatie door Apple en dus nog garantie of je bijna nieuwe iPad door een "Hobbyist" laten repareren en daarbij gelijk je garantie verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
bacardicoconut schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 15:12:
Weinig om nog over na te denken lijkt me.

Reparatie door Apple en dus nog garantie of je bijna nieuwe iPad door een "Hobbyist" laten repareren en daarbij gelijk je garantie verliezen.
En daarnaast geen nieuwe behuizing + geen nieuwe batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
Ja het is meer het idee dat de hardware al eens gebruikt is zeg maar.....
Maar okay, ik geloof toch wel in Apple's "refurbished"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Een oudere quote van mezelf:
Phuncz schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:26:
dat is het juist: een "nieuw" toestel is ook door mensen in elkaar gezet, vastgenomen en aangezet. Bij Apple is refurbished hetzelfde als een [vroeger] defect toestel naar niet van nieuwstaat te onderscheiden [gebrachte staat].

Het enige waar je een probleem mee kan hebben, is met het idee dat het geen nieuwe is. Zoals op restaurant gaan: je weet ook niet precies hoe het tot stand is gekomen maar zolang het goed smaakt, smaakt het goed.
Afbeeldingslocatie: http://cdn3.sbnation.com/entry_photo_images/3676724/ipad_large_verge_medium_landscape.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wpcdn.padgadget.com/wp-content/uploads/2012/02/Foxconn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yihaaa schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 17:09:
Ja het is meer het idee dat de hardware al eens gebruikt is zeg maar.....
Maar okay, ik geloof toch wel in Apple's "refurbished"
Degene die de jouwe terugkrijgt als refurbished krijgt dan ook jouw hardware die al gebruikt is geweest...blijf je bezig,wees al blij dat het zo kan opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Mijn vrouw en ik zijn naar een tablet aan het kijken. Waar we hem oa voor willen gebruiken is af en toe een serie bekijken. Nu hebben we op de pc die avi/mkv bestanden.

Nu kan je die converteren en via iTunes kopiëren. Mijn ervaring met converteren is dat het tijd kost, en de pc is niet al te snel.

Je kan schijnbaar ook met die CCK andere apparaten dan camera's aansluiten. Als ik het echter zo lees is dat meer onofficieel en is er dus kans dat Apple dat bij een volgende iOs update dichttimmert.

Ik zag ook onderstaande post:
jasjenl schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:18:
[...]

Gewoon de iPad met de USB kabel op je pc aansluiten, dan verschijnt hij daar vanzelf in de verkenner en kun je alle foto's en filmpjes van je iPad halen.
Samen met (bv) deze app; http://itunes.apple.com/nl/app/avplayerhd/id407976815?mt=8, ben je dan ook niet klaar? Kan je dan niet de ipad via de bijgeleverde usb kabel aan je pc hangen, avi/mkv kopieren, afspelen maar.

Jailbreak willen we niet aan beginnen btw :).

Of willen we nu iets wat niet kan?

[ Voor 2% gewijzigd door JBrennan op 27-08-2012 14:50 . Reden: bekijk != verstuur ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-10 15:53
JBrennan schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:49:
Mijn vrouw en ik zijn naar een tablet aan het kijken. Waar we hem oa voor willen gebruiken is af en toe een serie bekijken. Nu hebben we op de pc die avi/mkv bestanden.

Nu kan je die converteren en via iTunes kopiëren. Mijn ervaring met converteren is dat het tijd kost, en de pc is niet al te snel.

Je kan schijnbaar ook met die CCK andere apparaten dan camera's aansluiten. Als ik het echter zo lees is dat meer onofficieel en is er dus kans dat Apple dat bij een volgende iOs update dichttimmert.

Ik zag ook onderstaande post:

[...]

Samen met (bv) deze app; http://itunes.apple.com/nl/app/avplayerhd/id407976815?mt=8, ben je dan ook niet klaar? Kan je dan niet de ipad via de bijgeleverde usb kabel aan je pc hangen, avi/mkv kopieren, afspelen maar.

Jailbreak willen we niet aan beginnen btw :).

Of willen we nu iets wat niet kan?
Video afspelen via de cck gaat niet lukken voor mkv's en dergelijke zonder jailbreak.

Video kun je het beste afspelen via een 3rd party app als AVPlayerHD. Die speelt in ieder geval 720P mkv's vloeiend af, 1080p zijn zoals door dit hele forum te vinden soms nog wat problemen.

En als je veel video wilt kijken dan is het zeer aan te raden om het 32gb of meer model te kiezen, aangezien 16gb echt wel krapjes is.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
MenN schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:35:
[...]

...

Video kun je het beste afspelen via een 3rd party app als AVPlayerHD. Die speelt in ieder geval 720P mkv's vloeiend af, 1080p zijn zoals door dit hele forum te vinden soms nog wat problemen.

...
Maar hoe krijg je dan die video bestanden op de ipad? Kan je die ipad soms als externe schijf benaderen via windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danieldg
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-09 20:35
Ik zelf gebruik altijd Vuze (azureus) voor converteren nadat ik series/films gedownload heb, hij het ze ook automatisch in iTunes dus allemaal erg simpel. Je kan tevens ook nog eens de kwaliteit selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:54
Heeft iemand ook last van strepen over het scherm? Bij mij zie je nu licht grijze verticale strepen aan de linkerkant van het scherm. Ook krijg ik soms verticale lijnen over het hele scherm, die bewegen en 'rondflitsen' (alsof een kapotte tv bewegende strepen vertoond). Na het scherm even uit gedaan te hebben, gaan de lijnen weg, maar de grijs/zwart/doorzichtige lijnen aan de linkerkant van het scherm zijn permanent.

Iemand die dit herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01:24

fynrd1

Fooled by Randomness

Amps schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 19:04:
Heeft iemand ook last van strepen over het scherm? Bij mij zie je nu licht grijze verticale strepen aan de linkerkant van het scherm. Ook krijg ik soms verticale lijnen over het hele scherm, die bewegen en 'rondflitsen' (alsof een kapotte tv bewegende strepen vertoond). Na het scherm even uit gedaan te hebben, gaan de lijnen weg, maar de grijs/zwart/doorzichtige lijnen aan de linkerkant van het scherm zijn permanent.

Iemand die dit herkent?
Op een computer is dit vaak een defecte videokaart..

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik speel niet vaak een game op mijn New IPad maar als ik speel moet ik een earphone gebruiken om de geluiden te kunnen horen. Is dit normaal of heb ik een instelling verkeerd staan. Is bij alle spellen, andere functionaliteiten met geluid werken prima. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:50
Weet iemand of er een app is die kan bijhouden hoeveel je van welke app gebruik gemaakt hebt in een bepaalde periode?

Bijv. 3 uur mail, 2 uur facebook, 2 uur internet, 3 uur games, enz....

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:52
hoefniks schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 20:59:
Ik speel niet vaak een game op mijn New IPad maar als ik speel moet ik een earphone gebruiken om de geluiden te kunnen horen. Is dit normaal of heb ik een instelling verkeerd staan. Is bij alle spellen, andere functionaliteiten met geluid werken prima. Iemand een oplossing?
Heb je niet toevallig de slider aan de zijkant op 'omlaag' staan? Als hij op rotation lock staat voor die knop, dan is het dubbelklikken op home, dan naar links swipen om 'mute' uit te zetten.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-10 15:53
JBrennan schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:04:
[...]

Maar hoe krijg je dan die video bestanden op de ipad? Kan je die ipad soms als externe schijf benaderen via windows?
De bestanden sleep je via iTunes op je ipad.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip* dit hoort in V&A

[ Voor 86% gewijzigd door Daedalus op 29-08-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Laatst online: 05-01-2022
ZpAz schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 21:59:
[...]

Heb je niet toevallig de slider aan de zijkant op 'omlaag' staan? Als hij op rotation lock staat voor die knop, dan is het dubbelklikken op home, dan naar links swipen om 'mute' uit te zetten.
Dank je wel, dat was het euvel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRobert
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12:44
voor het afspelen van films gebruik ik goodplayer.
deze speelt elk formaat en kun je tevens zonder itunes via wifi films op je ipad zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:46
Een bekende van mij heeft een HP7760 aangesloten op zijn windows 7 computer dmv USB en gedeeld voor de rest van het netwerk (laptops etc.).

Is er een app beschikbaar welke hij kan downloaden (eventueel betaald) zodat hij mij zijn ipad kan printen :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 10:45

ijskonijn

Now MOVE!

Grolsch schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 07:53:
Een bekende van mij heeft een HP7760 aangesloten op zijn windows 7 computer dmv USB en gedeeld voor de rest van het netwerk (laptops etc.).

Is er een app beschikbaar welke hij kan downloaden (eventueel betaald) zodat hij mij zijn ipad kan printen :?
Er is een HP ePrint app.
Deze gebruik ik zelf ook. Ik moet er wel bij zeggen dat ik een printer heb met Wifi, die vindt hij direct. Ik weet niet of die app ook met niet-wifi printers werkt (ik vrees van niet maar pin me er niet op vast), je kunt altijd proberen want de app is toch gratis :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gaat niet lukken,is geen wifi printer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-10 16:01
Kan ik de weergave van de calendar wijzigen? Als ik m op weekweergave zet dan begint hij bovenaan (01.00am) en krijg ik vaak een praktisch lege pagina omdat ik tot een uur of 9 niets heb gepland. Is het mogelijk om de weergave te laten beginnen ter hoogte van het vroegste event?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fractal
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06-2021

Tot voor kort werkte ik ook (printer is nu overleden) op deze manier en als je via Google zoekt op airprint_installer.exe dan vindt je de benodigde software en info. Werkte bij mij perfect maar als ik het mij goed herinner moet je wel iTunes op de pc hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fractal schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 12:58:
[...]

Tot voor kort werkte ik ook (printer is nu overleden) op deze manier en als je via Google zoekt op airprint_installer.exe dan vindt je de benodigde software en info. Werkte bij mij perfect maar als ik het mij goed herinner moet je wel iTunes op de pc hebben staan.
Werkt dit op een printer zonder wifi,mijn Canon heeft wifi dus geen probleem,maar ik vraag het me af
8)7
De HP7760 heeft geen wifi
Pagina: 1 ... 48 ... 77 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let op of je post niet beter past in:

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403390">~~~[iPad] Levertijden</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1450336">~~~[iPad] Importeren - deel 3</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1408926">~~~[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1418666">~~~[iPad] Provider(s) & abonnementen</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1452646">~~~[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1453427">~~~[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1</a>

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363593#item5">iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid</a>~~~[/html]