Ik bedoelde dat ik geen gebruik maak van beperkingen. Dus alles staat dan aan als ik het goed heb.kmf schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:46:
[...]
Als je zegt "beperkingen staat uit". Bedoel je dan dat het aan of uit staat bij facetime?
Die moet juist op aan staan om de functie te activeren:
Ik kan nu de garantie even niet checken maar ik weet zeker dat het een 3 is, ik zie namelijk duidelijk het verschil in resolutie met de 1 die ik hiervoor hadronaldm3 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:38:
[...]
Je kan beter een backup maken in itunes en dan op herstellen drukken, itunes slaat alles op en icloud max 5GB.
Wat geeft apple.nl aan als je het toestel checkt bij de garantie afdeling, zie je dan dat het een '3' is.
Heb je niet toevallig een beta van iOs 6 erop staan die misschien nog niet werkend is met Facetime?
Het is ook geen beta van iOS 6, heb gewoon de laatste officiële versie van iOS erop staan, 5.1 geloof ik.
Dus een reservekopie in iTunes neemt ook de opgeslagen gegevens van je apps mee? Ik meende ergens in de handleiding gelezen te hebben dat iTunes minder kopieert dan iCloud.