One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
schoonmaken met verkeerd materiaal.Baatje schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:29:
Hoe ontstaan die krasjes dan? Stof? Te veel schoonmaken?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ook hier geen tv mogelijk via de ziggo app op een jailbroken iPad3 WIFI 16gb via Ziggo internet.HowsMyApple schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:22:
Weet niet of dit het juiste topic is hiervoor. Maar hebben nog meer mensen dat de Ziggo TV app het niet fatsoenlijk doet bij ze? Zodra ik een zender aan klik krijg ik de melding : TV kijken niet mogelijk. Live TV is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.
Terwijl op mijn moeders iPad het gewoon werkt...
Hopelijk is er geen vervelende jailbreak detectie in werking. Iemand het zelfde probleem op een niet gejailbreakte iPad?
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark
Heb al vanaf de launch een iPad 1 en overgestapt naar een iPad 3 en voor beide nooit een case gebruikt. Wel een sleeve waar ik de iPad in bewaar als ik hem niet gebruik. Beide iPad hebben geen krassen op het scherm gekregen en de eerste iPad heeft na 2 jaar hoogstens een kleine krassjes hier en daar. Als je gewoon een beetje voorzichtig bent en je verstand gebruikt kun je prima zonder case. De feel van een "naakte" iPad is echt veel relaxter dan met een case eromheen. Het ding is niet voor niets prachtig ontworpen in aluminium.Baatje schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:45:
Ik heb eindelijk na 2 jaar zeuren en afwegen afgelopen zaterdag een Ipad gekocht (nieuwe model, 16 gb). Nu ben ik normaal heel bang voor kapotte pixels of bijvoorbeeld krasjes.
Ik ga altijd met veel zorg met mijn spullen om maar mijn gevoel zegt dat ik de Ipad, zonder bescherming, niet krasvrij kan houden?
Moet ik daar maar niet zo op focussen en gewoon van het apparaat " genieten" ?
Hoe staan jullie daarin?
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark
Ik ben het met je eens dat wanneer je er goed mee omgaat er weinig kan gebeuren. Ik ben alleen het type wat er te veel mee bezig is. Jammer maar zo ben ik. Ook met mijn handhelds.MenN schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:20:
[...]
Heb al vanaf de launch een iPad 1 en overgestapt naar een iPad 3 en voor beide nooit een case gebruikt. Wel een sleeve waar ik de iPad in bewaar als ik hem niet gebruik. Beide iPad hebben geen krassen op het scherm gekregen en de eerste iPad heeft na 2 jaar hoogstens een kleine krassjes hier en daar. Als je gewoon een beetje voorzichtig bent en je verstand gebruikt kun je prima zonder case. De feel van een "naakte" iPad is echt veel relaxter dan met een case eromheen. Het ding is niet voor niets prachtig ontworpen in aluminium.
Maar goed ik laat het rusten en ga er maar van genieten!
Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....
De ipad op mijn wc is ondertussen al 2 jaat oud, van juli 2010. Ik heb nooit protectors gebruikt, afgezien van een latex hoesje zodat je m beter vast kan houden. Dr zitten wel al een paar krasjes op t scherm, maar die zie je niet als ie aan staat. Ding is best wel al een paar keer gevallen maar t enige wat een probl;eem is, is t kabeltje waar ik ondertussen al een vierde van heb gekochty ( voor 8 euro op de markt, dat hadden ze wat degelijker moeten maken. Na een tijdje gaat ie problemen krijgen met opladen en dan weet je hoe jaat t is.Baatje schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:45:
Ik heb eindelijk na 2 jaar zeuren en afwegen afgelopen zaterdag een Ipad gekocht (nieuwe model, 16 gb). Nu ben ik normaal heel bang voor kapotte pixels of bijvoorbeeld krasjes.
Ik ga altijd met veel zorg met mijn spullen om maar mijn gevoel zegt dat ik de Ipad, zonder bescherming, niet krasvrij kan houden?
Hoe staan jullie daarin?
Moet ik er wel bij zeggen dat ik m echt dagelijks gebruik en een van de reden waarom ie nu stationair op t toilet hangt is omdat ik m daar toch altijdf naart toe sleeptje als ik weer es moest..
In die 2 jaar dagelijks opladen is de batterij nouwelijks achteruit gegaan en afgezien van die krasjes is ie nog als toen ik m kocht. Ik gebruik m zelfs soms als onderzetter om mn koffie naar de woonkamer te brengen, dr is ook wel es over heen geknoeid, nooit een probleem mee gehad..
t filmpje is gemaakt met de ipad 2, gemonteerd met de 2 in avid studio en zelfs geupload naar youtube. Zelfs de link hiernaar tweakers is vanaf de ipad2 gedaan:)
1 ding met avid studio, dr zit een bug in waardoor hij alle filmpjes die je maakt ergens in t geheugen laat staan, zelfs als je ze gedelete hebt. na een tijdje neemt avid dan enkele gigabites aan ruimte in. De oplossing is avid verwijderen, herststarten en dan weer installeren en dan is t geheugen weer vrij, iets wat ik zo om de 2 maanden moet doen tot ze daar hopelijk wat aan gedaan hebben, maar das meer een probleem van avid dan de ipad denk ik. Voor de rest, bij veel gebruik om de week een keertje resetten en je hebt er geen kind aan. T ding is echt superstabiel.
ook een tip, gebruik google crome als brwoser, dan kan je naar je youtube filpjes blijven luisteren terwijl je op een andere tab aan t browsen bent, net als op de pc dus.
The freedom of saying E=MC3
Hebben jullie trouwens ook er wel eens last van dat bij het afspelen van een video in een browser (bijv. YouTube in safari) het beeld soms zwart blijft? Je hoort dan wel het geluid van het filmpje en alle controls om bijv. te stoppen of te switchen naar fullscreen verschijnen wel, maar het beeld van de video zelf blijft dan zwart. Één of meerdere keren de pagina reloaden helpt meestal uiteindelijk wel, maar echt prettig is dat natuurlijk niet.
[ Voor 41% gewijzigd door jasjenl op 07-08-2012 19:29 ]
Jup zelfde probleem hier, videootje restarten en dan doet ie t wel. Vroeger had ik dat niet.. Ik denk dat t probleem bij youtube ligt want op de pc heb ik tegenwoordig iets dergelijks, dan wordt t beeld groen en doet ie t allen full screen of anders om. Ze veranderen blijkbaar om de zoveel tijd iets. Ik heb ook een tijd gehad dat youtube t niet via de browser deed en alleen via de app. En een hele tijd kon ik niet op berichten van anderen reageren.jasjenl schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 17:30:
Ook in safari kun je blijven luisteren naar YouTube terwijl je een andere tab bekijkt, allen moet je het filmpje dan wel eerst weer 'doorstarten' door, nadat je een andere tab hebt geopend, dubbel te klikken op de home knop, dan helemaal naar links swipen en dan daar weer op play drukken. Omslachtig, maar het werkt wel...
Hebben jullie trouwens ook er wel eens last van dat bij het afspelen van een video in een browser (bijv. YouTube in safari) het beeld soms zwart blijft? Je hoort dan wel het geluid van het filmpje en alle controls om bijv. te stoppen of te switchen naar fullscreen verschijnen wel, maar het beeld van de video zelf blijft dan zwart. Één of meerdere keren de pagina reloaden helpt meestal uiteindelijk wel, maar echt prettig is dat natuurlijk niet.
Sinds kort ook gezeik met facebook, die nu automatisch de mobiele versie laadt die veel minder laat zien dan de desktop versie..
Dat moet dan haast wel. Want ook ik zit op een gejailbreakte iPadMenN schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:12:
[...]
Ook hier geen tv mogelijk via de ziggo app op een jailbroken iPad3 WIFI 16gb via Ziggo internet.
Hopelijk is er geen vervelende jailbreak detectie in werking. Iemand het zelfde probleem op een niet gejailbreakte iPad?
Me like so far, ga nu eerst eens wat apps installeren die hier genoemd zijn.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Spannend:)Oogje schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:59:
En voila, mn eerste post vanaf een iPad![]()
Niet... Niet met de standaard Video app in elk geval. Met andere players kan het wel.bartsled schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 22:22:
Ik heb nu een paar Mp4 files inclusief subs werkend in de Video app op de iPad. Echter ben ik niet te spreken over die doorzichtige balk die je achter je subs krijgt, weet iemand hoe ik dat aanpas?
Ook hele handige Apps voor je iPad, goed voor de batterij; http://itunes.apple.com/a...?alreadyRedirected=1&mt=8Oogje schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:59:
En voila, mn eerste post vanaf een iPad![]()
Handige browser; http://itunes.apple.com/a...?alreadyRedirected=1&mt=8
Flash Browser; http://itunes.apple.com/a...?alreadyRedirected=1&mt=8
[ Voor 24% gewijzigd door HereIsTom op 09-08-2012 00:15 ]
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
De mijne (iPad 2) is ook gejailbreakt en ik heb sinds gisteren of eergisteren ook last van deze foutmelding. Zeer frustrerend. Het lijkt er dus op alsof het alleen bij gejailbreakte iPads voorkomt.MenN schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 16:12:
[...]
Ook hier geen tv mogelijk via de ziggo app op een jailbroken iPad3 WIFI 16gb via Ziggo internet.
Heeft iemand al een oplossing gevonden?
Voor mij was de oplossing het kopen van een iPod Touch. Deze is gewoon onmogelijk krasvrij te houden. Sindsdien heb ik geen last meer van krasjes op mijn apparaten en ben ik genezenBaatje schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:45:
Hoe staan jullie daarin?

Als de achterkant van mijn iPad er net zo zo uitzien als van mijn iPod touch zou ik er nog steeds blij mee zijn. Gewoon gebruiken waarvoor dat ding gemaakt is. Enige wat ik wel probeer is om het scherm netjes te houden.
Ik gebruik dus geen case of screenprotectors.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
De iPad is met een heel dun silicon hoesje van 2 tientjes prima gaaf te houden en last heb je niet van zo'n ding. Sterker nog, ik heb 'm er vooral op zitten zodat ie stroef is en niet van m'n hand glijdt.Baatje schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 14:45:
Hoe staan jullie daarin?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Werkt perfect, kwalitatief erg goed en sluit strak aan.
Ik heb er toch maar een screenprotector op gedaan. Wat een gehannes is dat zeg :-)Exirion schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 08:46:
[...]
De iPad is met een heel dun silicon hoesje van 2 tientjes prima gaaf te houden en last heb je niet van zo'n ding. Sterker nog, ik heb 'm er vooral op zitten zodat ie stroef is en niet van m'n hand glijdt.
Maar zonder bubbels en op het oog maar 1 stofje te zien....tis niet anders.
Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....
Een battery app maakt op iOS niets uit, het kan enkel de batterij-laadstatus zien (hoeveel %) en daar wat extra informatie bij verzinnen. Het kan enkel méér energie verbruiken en dus langer nodig hebben om te laden, doordat je het gebruikt.HereIsTom schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 00:09:
[...]
Ook hele handige Apps voor je iPad, goed voor de batterij; http://itunes.apple.com/a...?alreadyRedirected=1&mt=8
Die lijkt verdacht veel voor iPhone only...Handige browser; http://itunes.apple.com/a...?alreadyRedirected=1&mt=8
Flash ? Betalen om Flash te kunnen zien ? Flash is op veel websites enkel gebruikt voor reclame.Flash Browser; http://itunes.apple.com/a...?alreadyRedirected=1&mt=8
Voor Flash games: zie games van Zynga en ontelbare gratis games in de app store. Voor Flash sites, stuur een mail naar de webmaster dat Flash dood is, de ontwikkeling op mobiele apparaten is voor goede redenen gestaakt.
Voor interessante apps: [iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2
[ Voor 3% gewijzigd door Phuncz op 09-08-2012 10:09 ]
Dat is juist de reden om geen case te gebruiken. In plaats van de duurzame en luxe feel van aluminium ga je er lekker een el cheapo siliconen ding omheen doen.Exirion schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 08:46:
[...]
De iPad is met een heel dun silicon hoesje van 2 tientjes prima gaaf te houden en last heb je niet van zo'n ding. Sterker nog, ik heb 'm er vooral op zitten zodat ie stroef is en niet van m'n hand glijdt.

Bodyguardz Armor CF
+

Griffin Elan Sleeve for iPad
+

Apple Smart Cover Leather Black
Persoonlijk vind ik voor mij dit de beste oplossing:
- behoud van het profiel van de iPad
- extra bescherming door leather case (niet tegen vallen natuurlijk)
- krasbescherming voor scherm en achterkant
- geen zware of dikke case bij het gebruik van de iPad
De Smart Cover en Elan Sleeve had ik al van de vorige iPad, dus bij de release van de nieuwe iPad hoefde ik alleen de Bodyguardz aan te schaffen.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Is hier wellicht een oplossing voor in de vorm van VPN of een proxy? Dat ik dus het IP-adres van mijn iPad verander naar een Nederlands adres. Ik heb al flink wat zitten googlen, maar ik heb nog geen goede software gevonden. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.
slico schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:17:
Ik zit met een probleempje. Komend weekeinde zou ik in Turkije graag gebruik willen maken van mijn EredivisieLive Internet abonnement. Echter zou de site mijn iPad herkennen als buitenlands, waardoor ik geen wedstrijden kan kijken.
Is hier wellicht een oplossing voor in de vorm van VPN of een proxy? Dat ik dus het IP-adres van mijn iPad verander naar een Nederlands adres. Ik heb al flink wat zitten googlen, maar ik heb nog geen goede software gevonden. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.
Ja, maar daar heb je toch instellingen voor nodig? Zoals Server, account enz. Waar haal ik die vandaan? Een mailtje sturen naar UPC (mijn provider) om te vragen naar de VPN-instellingen en zij geven mij die en dan hoef ik ze alleen in te vullen?
Ik ben echt een leek op dit gebied.
Ik vergat er aan toe te voegen: stickers zonder een agressieve lijmlaag, dus die niet je iPad beschadigen, dat schijnt te kunnen namelijk. Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft.Phuncz schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:02:
Eerste hit op google met "custom ipad back cover": http://www.gelaskins.com/
Ik heb gegoogled op eigen ontwerp ipad sticker maar daar kwam jouw site mooi niet uit! Wel ipad-skin.nl, maar dat is half in het Duits, beetje vaag...
[ Voor 16% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 09-08-2012 15:36 ]
Bij Gelaskins staat:BeQuietAndDrive schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:34:
[...]
Ik vergat er aan toe te voegen: stickers zonder een agressieve lijmlaag, dus die niet je iPad beschadigen, dat schijnt te kunnen namelijk. Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft.
Ik heb gegoogled op eigen ontwerp ipad sticker maar daar kwam jouw site mooi niet uit! Wel ipad-skin.nl, maar dat is half in het Duits, beetje vaag...
•The new iPad & iPad 2 GelaSkins are fully compatible with Apple Smart Covers
•Our skins cover the front and back of the new iPad & iPad 2
•3M technology for easy application and clean removal
•Super-thin (less than 1mm) tough scratch protection
Als we hun moeten geloven laten ze dus geen sporen achter.
Misschien dat ik er ook eentje bestel. Staan best mooie designs bij!
Dat verschilt ook nogal met:BeQuietAndDrive schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:34:
Als je een specifieke "sleeve" zoekt voor de iPad zoek je ook niet op "hoesje"Phuncz schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:02:
Eerste hit op google met "custom ipad back cover": http://www.gelaskins.com/
Op mijn iPad 2 zat een skin van Bodyguardz, ook van 3M materiaal wat vermoedelijk ook hetzelfde is, en dat liet idd. enkel een beetje makkelijk te verwijderen resten na. Hij zag er na een paar minuten als nieuw uit. Alleen plakt die nest na een jaar toch wel best hard. Mogelijk helpt de haardroger bij het verwijderen wel.ReFresh F5 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:46:
Als we hun moeten geloven laten ze dus geen sporen achter.
[ Voor 28% gewijzigd door Phuncz op 09-08-2012 16:47 ]
Hier ligt intussen de nieuwe iPad die ik vanmiddag heb aangeschaft voor mijn ouders. Aangezien zij op de vankantielocatie zelf geen pc hebben en wel Wifi zou ik graag van jullie willen weten wat wijsheid is ten aanzien van het activeren. Morgen ga ik naar ze toe en ik vroeg me af of het wellicht handig is om alvast een iTunes-account aan te maken bijvoorbeeld.
Ik heb begrepen dat het in iOS5 mogelijk is om zonder pc te activeren, gaat dit soepel via Wifi? Mocht het niet anders kunnen dan kan ik de iPad wel vast uitpakken, maar het is wel zo leuk om hem nog in de doos te geven vind ik
Bedankt alvast voor de hulp!
[ Voor 5% gewijzigd door Phuncz op 10-08-2012 19:42 ]
Maar oh wat zijn we toch behoorlijk wat zaken heel slecht. Safari tabs, browser crashed behoorlijk vaak. Scrollen gaat vaak zeer stroperig, ook met andere browsers maar daar is het nog veel erger. Geen jump naa bodem van de pagina. WTF?. Zit nogal vaak op fora en krijg inmiddels een lamme vinger van al dat van top naar bodem scrollen. Typen van tekst is extreem moeilijk zonder een ak met typefouten.. Veel en vaak input lagg.... Waarom staat in godsnaam het @ teken altijd ergens verstopt op t keyboard als je mal adressen e.d. Invoert... Configurable... Nul comma nul
kan no g wel met een hele lijst komen.
Twitch TV app speelt helemaal niks af en dit met een max internet verbinding en ook max wifi.
Voor een naar ik van te voren aannam zo uitgecrystaliseerd en doorontwikkeld product lijkt het vaak wel of dit een ipad 1ste generatie van een maand oud is. De volgende gaat zeker niet meer een apple worden... Geef wel 300 euro minderuit voor een android apparaa met iets mindere specs. Kennelijk kan apple niet leveren.
[ Voor 8% gewijzigd door Darth Malak op 10-08-2012 23:35 ]
Ik vind dat je een beetje erg overdrijft..
Ik heb sinds aanschaf van mijn iPad 3 met 16GB echt bijna nergens over te klagen qua gebruiksgemak..
Top apparaat imo
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Don't feed the trollVis schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:05:
Ik vind dat je een beetje erg overdrijft..
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Inderdaad... Ik heb een android tablet gehad (geen prul merk maar een Asus Transformer) en trust me, een iPad is een verademing in vergelijking met dat.Exirion schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:09:
[...]
Don't feed the trollIk ken werkelijk niemand, zelfs niet een paar anti-Apple diehards op m'n werk, die zo'n onzin bij elkaar roepen.
Safari is gewoon een middelmatige browser, helaas kan de concurentie niet laten zien hoe het wel moet omdat Apple delen van de webservices afgesloten houdt. Daarom zal in de praktijk Chrome altijd trager zijn dan Safari. Gelukkig is Chrome in gebruik wel een fijne, complete en vooral moderne browser. Het scrollen naar beneden is ook iets om simpel van te worden.
Ach, ik geef wel eerlijk toe dat ik het soms ook vervelend vind van die auto correctie woorden, maar dan moet je maar even op het kruisje mikken.bartsled schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:22:
En je hebt ook de mensen die niet toegeven dat een apparaat flaws heeft... De ipad is echt geen uniek compleet perfect product hoor. Er zitten nog behoorlijk wat haken en ogen aan. Het is alleen dat het amdere haken en ogen zijn dan die je bij de concurent aantreft.
Safari is gewoon een middelmatige browser, helaas kan de concurentie niet laten zien hoe het wel moet omdat Apple delen van de webservices afgesloten houdt. Daarom zal in de praktijk Chrome altijd trager zijn dan Safari. Gelukkig is Chrome in gebruik wel een fijne, complete en vooral moderne browser. Het scrollen naar beneden is ook iets om simpel van te worden.
Het verhaal met het naar beneden scrollen zal mij echt aan m'n kont roesten, met een 'harde' veeg ben je binnen 2 sec. onderaan een lange pagina... Dus ligt er maar net aan hoe je het doet
Apple fan much??? Is dit het ipad ervaringen topic of niet. Ga dan svp niet je apple fanboy taal uitkramen zeg.Exirion schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:09:
[...]
Don't feed the trollIk ken werkelijk niemand, zelfs niet een paar anti-Apple diehards op m'n werk, die zo'n onzin bij elkaar roepen.
Dit zijn gewoon mijn ervaringen. Dat jij geen enkele negatieve punten over jengeliefde apple kunt annhoren wil niet zeggen dat je anderen moet gaan afkraken.
Man, je loopt te zeiken en overdrijven. Niemand hier heeft last van schokkend gescroll. Als jij daar zo'n last van hebt dan zal er wel een app draaien die loopt te kloten met je geheugen of CPU load. Kijk daar eerst eens naar. Ik heb zowel een Galaxy tablet als een iPad voor ontwikkelwerk, maar voor gebruik laat ik die Android tablets links liggen. Juist omdat alles daarop veel houteriger gaat en (IMHO) minder logisch qua bediening is.Darth Malak schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:49:
Dit zijn gewoon mijn ervaringen. Dat jij geen enkele negatieve punten over jengeliefde apple kunt annhoren wil niet zeggen dat je anderen moet gaan afkraken.
Verwijderd
Waarom zou je een jump naar bodem willen? Vooral op een forum is het handig dat je eerst eerdere reacties leest. Daarbij kan je heel snel scrollen door een snelle beweging te maken...Darth Malak schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:32:
Mijn eerste apple product ooi een maand of anderhalf geleden gekocht. IPad3 32gb.
Maar oh wat zijn we toch behoorlijk wat zaken heel slecht. Safari tabs, browser crashed behoorlijk vaak. Scrollen gaat vaak zeer stroperig, ook met andere browsers maar daar is het nog veel erger. Geen jump naa bodem van de pagina. WTF?. Zit nogal vaak op fora en krijg inmiddels een lamme vinger van al dat van top naar bodem scrollen.
geen last van inputlag hier, @-teken is niet verstopt en al helemaal niet als je de volgende HTML5 code gebruikt:Typen van tekst is extreem moeilijk zonder een ak met typefouten.. Veel en vaak input lagg.... Waarom staat in godsnaam het @ teken altijd ergens verstopt op t keyboard als je mal adressen e.d. Invoert... Configurable... Nul comma nul
1
| <input type="email" /> |
Daarbij heb ik nog nooit een crash in Safari gehad...
Dus je bepaald je mening op een third party app, die sowieso al slecht beoordeeld is, makes sense... (haters gonna hate)Twitch TV app speelt helemaal niks af en dit met een max internet verbinding en ook max wifi.
Je kan het ook gewoon uitzettenVis schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 00:31:
[...]
Ach, ik geef wel eerlijk toe dat ik het soms ook vervelend vind van die auto correctie woorden, maar dan moet je maar even op het kruisje mikken.
Verwijderd
Adobe’s Flash products are 100% proprietary. They are only available from Adobe, and Adobe has sole authority as to their future enhancement, pricing, etc. While Adobe’s Flash products are widely available, this does not mean they are open, since they are controlled entirely by Adobe and available only from Adobe. By almost any definition, Flash is a closed system.Phuncz schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:08:
[...]
Flash ? Betalen om Flash te kunnen zien ? Flash is op veel websites enkel gebruikt voor reclame.
Voor Flash games: zie games van Zynga en ontelbare gratis games in de app store. Voor Flash sites, stuur een mail naar de webmaster dat Flash dood is, de ontwikkeling op mobiele apparaten is voor goede redenen gestaakt.
2[/TOPIC]
Hahaha, Apple die Adobe beschuldigt dat het systeem niet open is. Vervang het woord Adobe / Flash hierboven eens in Apple / iOS en lees het nog eens.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2012 07:45 ]
In iCab Mobile heb ik dat onder 'gestures' ingesteld. 3 finger tap > scroll to bottom. Werkt perfect.
Je kan ook een 2 finger swipe kiezen of iets dergelijks.
Ik kan deze browser niet genoeg aanraden.
Leuk verhaaltje, maar waar je vergelijking compleet mank slaat is het gegeven dat je op Android, Windows of Linux systeem geen iOS nodig hebt om het internet 100% tot je te krijgen.Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 07:42:
[...]
Adobe’s Flash products are 100% proprietary. They are only available from Adobe, and Adobe has sole authority as to their future enhancement, pricing, etc. While Adobe’s Flash products are widely available, this does not mean they are open, since they are controlled entirely by Adobe and available only from Adobe. By almost any definition, Flash is a closed system.
Hahaha, Apple die Adobe beschuldigt dat het systeem niet open is. Vervang het woord Adobe / Flash hierboven eens in Apple / iOS en lees het nog eens.
Flash heb je (helaas) in best veel gevallen nog wel nodig.
Een OS mag best proprietary zijn, wmb. Een veelgebruikte plugin, die ook nog eens belachelijk veel resources vreet, is een stuk kwalijker.
Zelfs Android ondersteunt sinds 4.1 geen Flash meer, terwijl het hebben van Flash jarenlang een USP van Android over iOS was.
[ Voor 5% gewijzigd door Smultie op 11-08-2012 10:08 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik wel hoor. Op een Ipad 1. Dat ding heb ik al 2 jaar en vanaf dag 1 is de browser een drama en ontzettend crash gevoelig. Ik heb sinds kort ook een Infinity en die bevalt echt 100x beter dan de Ipad.Exirion schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 01:04:
[...]
Man, je loopt te zeiken en overdrijven. Niemand hier heeft last van schokkend gescroll.
Weet iemand trouwens of ik gekochte apps naar een ander account kan migreren? Ik wil mijn Ipad naar mijn zus doen inclusief alle door mij gekochte apps.
Laat maar zitten joh. Het klinkt alsof je slecht slaapt en volledig in de stress schiet als iemand in het ervaringen topic zijn ervaringen post. Zoek dan toch gewooN een andere hobby. Maar om jou gerust te stellen zal ik ook een aantal positieve ervaringen melden, goed? En ik heb geen android tablet dus ik snap helemaal niet waarom je die uberhaupt noemt.. Zoals gezegd is dit mijn eerste tablet.Exirion schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 01:04:
[...]
Man, je loopt te zeiken en overdrijven. Niemand hier heeft last van schokkend gescroll. Als jij daar zo'n last van hebt dan zal er wel een app draaien die loopt te kloten met je geheugen of CPU load. Kijk daar eerst eens naar. Ik heb zowel een Galaxy tablet als een iPad voor ontwikkelwerk, maar voor gebruik laat ik die Android tablets links liggen. Juist omdat alles daarop veel houteriger gaat en (IMHO) minder logisch qua bediening is.
De display is geweldig, vele malen beter dan wat ik bij andere tablets heb gezien. Tekst is veel beter leesbaar. De ipad is erg stevig en robust gemaakt. Voelt erg degelijk aan. De interface is op die paar dingen na gewoon goed doordacht en ziet er zoals bij de iphone strak uit. En ja, twitch tv was een slecht voorbeeld omdat diemhet echt bij niemand goed doet.
Happy?
[ Voor 3% gewijzigd door Darth Malak op 11-08-2012 10:40 ]
Verwijderd
Je iPad is 2,5 jaar ouder dan een Asus Transformer Infinity, niet echt een rechte vergelijking. Een iPad 3 is ook "100x beter" dan de iPad 1.Danfoss schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:26:
[...]
Ik wel hoor. Op een Ipad 1. Dat ding heb ik al 2 jaar en vanaf dag 1 is de browser een drama en ontzettend crash gevoelig. Ik heb sinds kort ook een Infinity en die bevalt echt 100x beter dan de Ipad.
Gekochte apps zijn gekoppeld aan je account. Tenzij je de account aan haar geeft (naam en paswoord, verwijder je kredietkaart), zal dat niet mogelijk zijn.Weet iemand trouwens of ik gekochte apps naar een ander account kan migreren? Ik wil mijn Ipad naar mijn zus doen inclusief alle door mij gekochte apps.
Als het toestel niet werkt zoals je verwacht (Safari die crasht) is een restore of terugzetten naar fabrieksinstellingen vaak de oplossing. Indien je een jailbreak hebt, probeer het eens zonder na een restore, er zijn genoeg (niet-geupdate apps) daar die het hele spel in de war schoppen.Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:51:
Ik vind het invoerveld voor safari echt traag bij sommige sites. Bij andere sites gaat het prima. Ook crasht safari hier wel eens. Best vervelend. Bij de andere programma's op de iPad gaat het prima. Ik vraag mij af of het gaat werken als ik hem terugzet op fabrieksinstellingen. Ik vermoed echter van niet.
http://support.apple.com/kb/HT1414?viewlocale=nl_NL
[ Voor 32% gewijzigd door Phuncz op 11-08-2012 11:10 ]
Ik heb wat vragen aan jullie ervaringsdeskundigen, als dat mag.
Mijn oma is een vrouw van tegen de 80. Ze heeft (in theorie) dr eigen laptop. Die wordt eigenlijk vooral gebruikt door mn opa - een fotograaf. Hij gebruikt die laptop voor de samenkomsten van de fotoclub. Daarom staat die nu vol met fotoshop software, en dat maakt de laptop erg traag. Ècht traag. Mijn opa wil ook niet graag dat ik in msconfig klooi, een andere manier van versnellen ziet ie ook niet zitten. Nu vroeg ik me af, of een iPad geen goed idee is. Dan heeft ze een ultramobiel apparaat, met in ieder geval mail en internet. Ook zal iets als uitzendinggemist en de NOS teletekst app zal dr goed bevallen. Ook kan ze nu fatsoenlijk werken, het booten van de laptop duurt al 10 minuten, vervelend als je even nu.nl wil checken.
Maar ze is erg bang om iets te mollen. En zelf zou ze nooit op het idee gekomen zijn. Denken jullie dat het een goed idee is om een worp in die richting te doen? Voor mij is een iPad een logisch ding, maar wat zal.een vrouw van die leeftijd denken?
and thanks for all the fish.
Verwijderd
Dat terugzetten dat vind ik maar een eng gebeuren. En dan alle betaalde apps kwijt zijn? Ik heb geen jailbreak, gewoon standaard met wat apps geïnstalleerd. Niet eens veel apps.Phuncz schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 11:05:
[...]
Als het toestel niet werkt zoals je verwacht (Safari die crasht) is een restore of terugzetten naar fabrieksinstellingen vaak de oplossing. Indien je een jailbreak hebt, probeer het eens zonder na een restore, er zijn genoeg (niet-geupdate apps) daar die het hele spel in de war schoppen.
http://support.apple.com/kb/HT1414?viewlocale=nl_NL
Dan installeer je die gewoon opnieuw vanuit iTunes of zelfs vanuit de StoreVerwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:43:
[...]
Dat terugzetten dat vind ik maar een eng gebeuren. En dan alle betaalde apps kwijt zijn? Ik heb geen jailbreak, gewoon standaard met wat apps geïnstalleerd. Niet eens veel apps.
End of Page-bookmarkDarth Malak schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:32:
Geen jump naa bodem van de pagina. WTF?. Zit nogal vaak op fora en krijg inmiddels een lamme vinger van al dat van top naar bodem scrollen.
Werkt ideaal. Ik heb GoT nog steeds op 200ppp staan en kan toch direct naar de nieuwste posts. 'Home' is bovenaan de pagina (bijvoorbeeld op de tijd) tappen, maar dat wist je waarschijnlijk al
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Thx.. ga die eens proberen.. Had al ergens een andere app hiervoor gevonden maar die werkt niet echt lekker. En ja, dat naar de top scrollen wist ik ja.. Vandaar dat ik het zo vreemd vind dat er geen standaard mogelijkheid voor is/was...Canaria schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 14:18:
[...]
End of Page-bookmark
Werkt ideaal. Ik heb GoT nog steeds op 200ppp staan en kan toch direct naar de nieuwste posts. 'Home' is bovenaan de pagina (bijvoorbeeld op de tijd) tappen, maar dat wist je waarschijnlijk al
Ik zet zelf tegenwoordig liever de post volgorde omgekeerd (kan in het instellingen menu van GoT).Darth Malak schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 14:21:
[...]
Thx.. ga die eens proberen.. Had al ergens een andere app hiervoor gevonden maar die werkt niet echt lekker. En ja, dat naar de top scrollen wist ik ja.. Vandaar dat ik het zo vreemd vind dat er geen standaard mogelijkheid voor is/was...
Dan heb je 2 voordelen: Nieuwe posts komen bovenaan, en je kan gewoon op de grote topictitel klikken (in plaats van het kleine woordje 'last', ook niet onhandig op een touchscreen
Maar het is wel even wennen als je dan op de computer het forum bezoekt want daar is het dan natuurlijk ook andersom
Jouw oma moet effe met m'n ouders van rond de 75 pratenZalmanman schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:21:
Beste Tweakerts,
Ik heb wat vragen aan jullie ervaringsdeskundigen, als dat mag.
Mijn oma is een vrouw van tegen de 80. Ze heeft (in theorie) dr eigen laptop. Die wordt eigenlijk vooral gebruikt door mn opa - een fotograaf. Hij gebruikt die laptop voor de samenkomsten van de fotoclub. Daarom staat die nu vol met fotoshop software, en dat maakt de laptop erg traag. Ècht traag. Mijn opa wil ook niet graag dat ik in msconfig klooi, een andere manier van versnellen ziet ie ook niet zitten. Nu vroeg ik me af, of een iPad geen goed idee is. Dan heeft ze een ultramobiel apparaat, met in ieder geval mail en internet. Ook zal iets als uitzendinggemist en de NOS teletekst app zal dr goed bevallen. Ook kan ze nu fatsoenlijk werken, het booten van de laptop duurt al 10 minuten, vervelend als je even nu.nl wil checken.
Maar ze is erg bang om iets te mollen. En zelf zou ze nooit op het idee gekomen zijn. Denken jullie dat het een goed idee is om een worp in die richting te doen? Voor mij is een iPad een logisch ding, maar wat zal.een vrouw van die leeftijd denken?
Ik heb vorig jaar een iPad 2 voor hun gekocht, en zij gebruiken het met plezier. Zij benutten natuurlijk niet de volledige mogelijkheden van een iPad (je zal hun niet een 3D scan maken van een beeldje bv
De Ziggo App om iets anders te kijken terwijl de TV op voetbal of OS staat, de krant wordt dagelijks binnengehaald en gelezen, foto's van de kleinkinderen die ik via messages stuurt kunnen ze openen en inzien (email vatten ze niet helemaal).
Facebook wordt gebruikt om te zien wat de familie hebben uitgespookt.
En als er niks is op tv, wordt er een filmpje gestreamed vanuit de iPad en bekeken op de grote tv. Door middel van dat "pijltje richting de tv"-knop (AppleTV mirroring)
Zij zijn er blij mee. En dat mensen die nauwelijks een videorecorder kunnen bedienen.
Bijkomend voordeel: ik heb een keer op afstand via facetime hun "tv gerepareerd" (de digitale ontvanger van ziggo stond op standby

Nee hoor, kritiek is prima, maar niet als het slap geblaat en ongenuanceerd gerant is.Darth Malak schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 10:38:
Laat maar zitten joh. Het klinkt alsof je slecht slaapt en volledig in de stress schiet als iemand in het ervaringen topic zijn ervaringen post.
Nou, lees je eigen post nog eens goed:En ik heb geen android tablet dus ik snap helemaal niet waarom je die uberhaupt noemt.. Zoals gezegd is dit mijn eerste tablet.
Ik vind dat gewoon een dikke troll. Dat jij mij vervolgens voor fanboy uitmaakt, tja... Je begon zelf erg ongelukkig met je 'kritiekpuntjes'.Darth Malak schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:32:
De volgende gaat zeker niet meer een apple worden... Geef wel 300 euro minderuit voor een android apparaa met iets mindere specs. Kennelijk kan apple niet leveren.
Verwijderd
Daar wacht ik en nog even mee totdat ik er de tijd voor heb en ik duidelijk weet hoe het moet!GekkePrutser schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 13:57:
[...]
Dan installeer je die gewoon opnieuw vanuit iTunes of zelfs vanuit de StoreZie het Purchases tabje onder Updates in de app store app op je iPad.
Verwijderd
De Google Asus Nexus voor $200 schijnt een geweldig ding te zijn, misschien dat iets voor jou?Darth Malak schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 23:32:
Mijn eerste apple product ooit. Geef wel 300 euro minderuit voor een android apparaat met iets mindere specs. Kennelijk kan apple niet leveren.
Verwijderd
Verwijderd
Wat voor belang heeft Ziggo daarbij?Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 21:28:
Zojuist jailbroken iPad hersteld via iTunes, Ziggo app werkt niet meer op jailbroken devices
Het is niets nieuws: https://www.google.nl/sea...sn't+work+when+jailbrokenVerwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 21:28:
Zojuist jailbroken iPad hersteld via iTunes, Ziggo app werkt niet meer op jailbroken devices
Het valt wel op dat het bijna allemaal van TV maatschappijen afkomt, ik vermoed dat het een extra stukje code is dat verkocht is geweest aan MPAA en andere bedrijven die veel belang hechten aan anti-piraterij.
Paar posts hiervoor lees ik dat iemand hem via iTunes weer un-jailbroken heeft, kan dat dan ook nog?
Samsung S23 Ultra 256GB
Verwijderd
Voila http://support.apple.com/kb/HT1414wvexeltweakers schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 23:47:
Wat mij tot de volgende vraag brengt: hoe krijg ik mijn jailbroken iPad (1) weer terug in zijn fabrieksstand, dus de jailbreak weer opheffen?
Paar posts hiervoor lees ik dat iemand hem via iTunes weer un-jailbroken heeft, kan dat dan ook nog?
Verwijderd
Thx...geen verkeerd iadvies. Gelukkig zijn er ook nog mensen die geen slaap verliezen als jewat kritiek puntjes hebt. En gewoon met goede tips komenGekkePrutser schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:24:
[...]
Ik zet zelf tegenwoordig liever de post volgorde omgekeerd (kan in het instellingen menu van GoT).
Dan heb je 2 voordelen: Nieuwe posts komen bovenaan, en je kan gewoon op de grote topictitel klikken (in plaats van het kleine woordje 'last', ook niet onhandig op een touchscreen) En hoef je niet naar je bookmark menu.
Maar het is wel even wennen als je dan op de computer het forum bezoekt want daar is het dan natuurlijk ook andersomWende voor mij snel maar niet iedereen denkt er zo over.
En als jij nu in het vervolg zelf wat minder flamerig dit topic binnen komt zetten, dan zul je zien dat er nog veel meer mensen zijn die je van goede tips kunnen voorzien.Darth Malak schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 01:04:
[...]
Thx...geen verkeerd iadvies. Gelukkig zijn er ook nog mensen die geen slaap verliezen als jewat kritiek puntjes hebt. En gewoon met goede tips komen
& & & & & &
Bedankt! Als Windows Boy ben ik toch niet zo zeker met IOS-apparaten...Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 00:36:
Jailbreaken is puur softwarematig. Dit kan je heel eenvoudig terugdraaien door je iPad te restoren via iTunes. Hierbij wordt alle data van je iPad gegooid en iOS opnieuw geïnstalleerd.
Samsung S23 Ultra 256GB
Hier ook, nog niet de moeite genomen om de app te herinstalleren.Vis schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 11:19:
Wie heeft er ook problemen met de ziggo app? Ik kan niets bekijken.. Heb mijn iPad NIET gejailbreakt...
Heb je toevallig net een update geinstallerd? shutdown je pad eens en herstart hem. Dat was iig bij de laatste update een probleem.Vis schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 11:19:
Wie heeft er ook problemen met de ziggo app? Ik kan niets bekijken.. Heb mijn iPad NIET gejailbreakt...
Smultie schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 09:54:
En als jij nu in het vervolg zelf wat minder flamerig dit topic binnen komt zetten, dan zul je zien dat er nog veel meer mensen zijn die je van goede tips kunnen voorzien.
Ja dacht ik ook al aan, had het al gedaan maar zonder succes.. Heb zojuist eens de wifi router aan en uit gezet en dat heeft geholpen, hij doet het nu weerDarth Malak schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 12:24:
[...]
Heb je toevallig net een update geinstallerd? shutdown je pad eens en herstart hem. Dat was iig bij de laatste update een probleem.
EDIT: Wat stom, ipv het commentaar lezen misschien de koptekst bij de app. Laat maar, het ligt idd aan Riptide.

[ Voor 16% gewijzigd door J0ey op 12-08-2012 20:58 ]
Eventjes een schets hoe het er nu bij mij uit ziet.
Ik heb ongeveer een jaar geleden een huis gekocht en gebruik internet van Ziggo. Hier heb ik ook in de meterkast mijn router staan. Op de hele beneden verdieping heb ik perfect internet. Op de bovenverdieping is dit een heel stuk minder (daar heb ik ook een pc staan). Ik heb de verbinding boven opgelost door te kiezen voor een homeplug (zoon ding wat je in het stopcontact steekt etc en je hebt een prima lan verbinding.).
Nu wil ik een ipad gaan aanschaffen welke ik ook buiten (achter in mijn tuin) en boven wil gebruiken. Nu zit ik echter alleen met een probleem dat de ipad dus geen netwerk aansluiting heeft (zoon grote opening om een kabel in te pluggen). Nu zit ik dus met het probleem dat ik boven en buiten geen internet verbinding hebt.
Is er een mogelijkheid om dit wel voor elkaar te krijgen? Zoja wat moet ik doen om dit voor elkaar te krijgen? Moet ik dan gewoon nog een router kopen die ik erbij gebruik? En zoja welke kan ik daar voor gebruiken?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Gewoon boven een router er bij is het handigste. Dan ben je verzekerd dat je andere wifi-apparaten ook gaan werken.Oxigeon schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 14:40:
Ik heb een vraag wat betreft de internetverbinding die ik wil gaan gebruiken in combinatie met een nog aan te schaffen Ipad.
Eventjes een schets hoe het er nu bij mij uit ziet.
Ik heb ongeveer een jaar geleden een huis gekocht en gebruik internet van Ziggo. Hier heb ik ook in de meterkast mijn router staan. Op de hele beneden verdieping heb ik perfect internet. Op de bovenverdieping is dit een heel stuk minder (daar heb ik ook een pc staan). Ik heb de verbinding boven opgelost door te kiezen voor een homeplug (zoon ding wat je in het stopcontact steekt etc en je hebt een prima lan verbinding.).
Nu wil ik een ipad gaan aanschaffen welke ik ook buiten (achter in mijn tuin) en boven wil gebruiken. Nu zit ik echter alleen met een probleem dat de ipad dus geen netwerk aansluiting heeft (zoon grote opening om een kabel in te pluggen). Nu zit ik dus met het probleem dat ik boven en buiten geen internet verbinding hebt.
Is er een mogelijkheid om dit wel voor elkaar te krijgen? Zoja wat moet ik doen om dit voor elkaar te krijgen? Moet ik dan gewoon nog een router kopen die ik erbij gebruik? En zoja welke kan ik daar voor gebruiken?
Je kan de bovenste router dezelfde SSID+wachtwoord geven als de onderste, dan spring de iPad gewoon over.
Dan kan ik misschien ook eindelijk met mijn iphone en samsung fatsoenlijk als ik in bed lig verbinding maken met mijn wifi. Heb ergens nog wel een router liggen geloof ik
EDIT: En het is gelukt. Op de bovenverdieping heb ik VOL bereik. Nu eens kijken of ik nog ergens een losse homeplug kan krijgen die ik buiten bij mijn tuinhuisje kan krijgen.
[ Voor 16% gewijzigd door Oxigeon op 14-08-2012 11:04 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Volgens de handleiding moet er gewoon bij Instellingen een Facetime optie zijn, die heb ik op mijn iPhone wel maar het ontbreekt op de iPad.
Facetime zit onder "twitter" in m'n iPad's instellingen. Heb je daar niks tussen twitter en safari?Msniekers schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:12:
Ik heb de app niet, overal gezocht. De zoekfunctie op de iPad vindt ook niks, en in de appstore is deze blijkbaar niet te downloaden.
Volgens de handleiding moet er gewoon bij Instellingen een Facetime optie zijn, die heb ik op mijn iPhone wel maar het ontbreekt op de iPad.
1ste hit op Google:Msniekers schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:58:
Ik probeer Facetime in te stellen op mijn iPad 3 maar het staat helemaal niet bij mijn Instellingen. Als ik de iPad doorzoek op Facetime wordt er niks gevonden. Moet ik eerst iets anders activeren voordat het bij Instellingen verschijnt?
http://support.apple.com/kb/TS3367?viewlocale=nl_NL
En als er echt geen FaceTime app is, dan vraag ik me af of je wel een iPad 3 hebt. Misschien is het een namaak, of zelfs de eerste generatie iPad: is er wel een camera?
Het is zeker een iPad 3, ik heb een iPad 1 gehad en weet het verschil wel. Er zit dus ook een camera in.
Staat het facetime logo wel op je homescreen?Msniekers schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 08:40:
Beperkingen staat uit.
Het is zeker een iPad 3, ik heb een iPad 1 gehad en weet het verschil wel. Er zit dus ook een camera in.
Hier zie je het logo staan http://www.apple.com/nl/ipad/built-in-apps
Power to the beat.
Ik denk dat ik een backup ga maken via iCloud, als ik het goed heb gaan savegames van apps dan ook mee in de backup? Vervolgens de iPad terugzetten naar fabriekinstellingen en de backup weer terugzetten van iCloud.
Je kan beter een backup maken in itunes en dan op herstellen drukken, itunes slaat alles op en icloud max 5GB.Msniekers schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:20:
Nee het logo staat niet op mijn homescreen.. Ik heb echt nergens iets staan van FaceTime, niet op mijn homescreen en niet bij de instellingen.
Ik denk dat ik een backup ga maken via iCloud, als ik het goed heb gaan savegames van apps dan ook mee in de backup? Vervolgens de iPad terugzetten naar fabriekinstellingen en de backup weer terugzetten van iCloud.
Wat geeft apple.nl aan als je het toestel checkt bij de garantie afdeling, zie je dan dat het een '3' is.
Heb je niet toevallig een beta van iOs 6 erop staan die misschien nog niet werkend is met Facetime?
Power to the beat.
Als je zegt "beperkingen staat uit". Bedoel je dan dat het aan of uit staat bij facetime?Msniekers schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 08:40:
Beperkingen staat uit.
Die moet juist op aan staan om de functie te activeren:

Dit topic is gesloten.
~~~[html]Let op of je post niet beter past in:
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403390">~~~[iPad] Levertijden</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1450336">~~~[iPad] Importeren - deel 3</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1408926">~~~[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1418666">~~~[iPad] Provider(s) & abonnementen</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1452646">~~~[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1453427">~~~[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1</a>
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363593#item5">iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid</a>~~~[/html]