Ik begin het een beetje gehad te hebben met die iPad
initieel besteld bij Mycom (binnen een week van release) en gelijk stof onder het scherm. 4x omgeruild, 4x stof onder het scherm. De ene keer nog erger dan de andere en tevens gelijk het vervelendste; een week per keer moeten wachten, of langer.
Mycom’s advies na 4 keer omruilen; vraag je geld terug en probeer het bij Apple zelf. Kan ik inkomen, verzenden kost hen blijkbaar ook geld.
Mag nog wel omruilen daar als ik echt wil maar prima ik probeer Apple zelf wel, er is nu toch voldoende voorraad.
Bij Apple online besteld; 1e iPad --> Deuk in de seal rand en weer stof. Ook lichte beschadiging op de achterkant. Heel vriendelijk geholpen door een bepaald persoon daar en belt me ook terug om te kijken of dit exemplaar wel goed is.
Nieuwe iPad is me beloofd door deze medewerker, 1 dag later in huis (aangegeven dat ik dan niet aanwezig zou zijn, ook reactie op terug gehad, maar toch bezorgd). Wonder boven wonder vriendin thuis en neemt de nieuwe iPad aan.
Ik kom die avond thuis (gisteravond), maak de iPad open en ja hoor: een grote deuk in het aluminium boven de sim tray, krassen aan de achterkant op het aluminium (lijkt alsof er een hoesje omheen heeft gezeten) en weer stof.
Ik weer bellen, iets minder vriendelijke medewerker aan de lijn.. wel behulpzaam. Krijgt zoveel iPads in zijn handen en ik moet wel de grootste pechvogel ooit zijn, nog nooit eerder van gehoord. Maar goed, hij vind het allemaal wel best en zal me weer een nieuwe opsturen.
Daarop mijn vraag of ik niet gewoon eens langs mag komen bij het Supportcenter om daar eens 10 iPads uit te pakken om het verdomme te laten zien, snap ook wel dat dat niet kan maar niet geschoten is altijd mis. Kunnen ze ook gelijk verifiëren dat ik dat ding echt niet laat vallen... Nee nee kan niet want wij zitten in Barcelona (Dikke bullshit want ze zitten in Maastricht, en daar woon ik) maar goed dat mogen ze niet zeggen. Ja als u echt zo iets wilt regelen moet u naar Amsterdam..
Ja ik zit er nu wel serieus over na te denken ja!
nieuwe iPad opgestuurd maar ben bang dat de volgende weer precies hetzelfde gezeur heeft, en ik WIL een iPad! Nu paar maanden verder en ik heb er nog steeds geen...
Trouwens leuk en aardig dat die 2e medewerker bij Apple zegt dat dit de eerste keer is dat hij er van hoort, maar mensen geven er volgens mij gewoon niks om. 4 personen die ik ken hebben er een, allemaal “perfect exemplaar, geen problemen”.
2 minuten in mijn handen; daar, daar en daar en je ziet het zelfs als hij aan staat… “Oh ja, je hebt gelijk! Ach ja…”. Support forums staan er vol mee, en er
zijn wel goede exemplaren.
Helaas zie ik het dus ZEER duidelijk.
Suggesties?

Android liever niet maarja, misschien maar wachten op de volgende iPad?