Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Lapras schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 20:54:
Ik heb een probleem dat op vrij korte termijn opgelost moet worden. Ik heb een presentatie gemaakt die ik vanaf mijn iPad naar mijn TV wil zetten. Hiervoor heb ik een AV adapter van Apple gekocht waardoor ik mijn iPad via een HDMI kabel op mijn TV aansluit. Als ik dat doe, mirrort hij mooi het beeld naar mijn TV.

Het probleem is alleen dat de wifi uitvalt op het moment dat de TV connectie maakt met de iPad. Hij lijkt volledig het signaal te verliezen. Hoewel ik internet op mijn TV heb, is dit op geen manier aangesloten, dus daar kan het niet aan liggen.

Het is een iPad 2, 16 GB, wifi. De TV is een Samsung, maar ik ben het precieze nummer kwijt. Dit is op te zoeken, maar lijkt me er weinig toe doen.

Google geeft geen oplossingen, wel blijkt een iemand hetzelfde probleem te hebben. Ook met een Samsung TV.

Help, help, HLEP.
Lijkt me iets niet jofel met de AV adapter of de iPad zelf. Krijg je hetzelfde als je 'm gewoon aan de spanning aansluit of aan de computer ? Is het een originele of een B merk adapter ?

Hmm : lijkt iemand anders ook last van te hebben : https://discussions.apple.../3826386?start=0&tstart=0

Even iets anders, ik was naar het bovenstaande probleem aan het zoeken en stuitte op dit bericht : http://www.veterangeek.co...g-new-ipads-wi-fi-issues/
Are you facing Wi-Fi issues on your new iPad and wondering how to fix it? If you have managed to purchase a new iPad then you might have faced Wi-Fi issues on your new iPad. According to some users, they have been facing various issues with their new iPad after purchasing it.
Was gisteren naar uitzending gemist aan het kijken en wat aan het surfen en bij mij viel de WiFi ook weg. Mn laptop en iPhone hadden wel gewoon connectie. Hebben anderen met de 3rd gen hier ook problemen mee :?

[ Voor 25% gewijzigd door Spam op 17-05-2012 11:41 ]

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 10:18
Nee geen wifi issues hier met een iPad van het eerste uur. Zitten jullie wel op de laatste iOS versie? Heb overigens al presentaties gegeven met de iPad met vga adapter, ook zonder problemen. Is die hdmi adapter idd officieel?

[ Voor 37% gewijzigd door vgroenewold op 17-05-2012 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

De wifi problemen waren bijna altijd op te lossen met complete restore of met het nakijken van de wireless settings van de router (niet conform 802.11n spec).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Kent de IPad een zoekfunctie op het internet.

Bij windows heb je de leuke optie, Druk ctrl+f. En zoeken maar., maar de iPad kan dit blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Jeffrey88 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:24:
Kent de IPad een zoekfunctie op het internet.

Bij windows heb je de leuke optie, Druk ctrl+f. En zoeken maar., maar de iPad kan dit blijkbaar niet.
Swipe helemaal naar links, type je zoekterm in en tik op 'Search Web'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:37
Harm schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:31:
[...]

Swipe helemaal naar links, type je zoekterm in en tik op 'Search Web'.
Dan zoekt die toch gewoon in google en niet naar een woord op een pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Ok ik had vanaf het begin een screenshot moeten maken om het te verduidelijken,

Nu moet het wel duidelijk zijn '-)

http://img196.imageshack.us/img196/3569/1337271204365.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Draakje5 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:12:
[...]
Dan zoekt die toch gewoon in google en niet naar een woord op een pagina?
Klopt, in de browser zelf kan je ook je zoekterm intypen in het Google zoekveld, en dan in de suggestielijst die verschijnt helemaal naar onderen scrollen, daar staat dan ook 'On this page' bij (en no matches als hij niks gevonden heeft).

Dus op die manier kan je wel in een pagina zoeken. Je krijgt dan next/previous knoppen onderin om tussen de resultaten heen en weer te springen, als er meerdere zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-10 15:24

kronolith

[EDIT]

NEE! Liet gisteren m'n iPad vallen! Gelukkig geen grote beschadigingen, alleen een krasje op één van de hoeken. Hij is dus gelukkig redelijk sterk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Lapras schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 20:54:
Ik heb een probleem dat op vrij korte termijn opgelost moet worden. Ik heb een presentatie gemaakt die ik vanaf mijn iPad naar mijn TV wil zetten. Hiervoor heb ik een AV adapter van Apple gekocht waardoor ik mijn iPad via een HDMI kabel op mijn TV aansluit. Als ik dat doe, mirrort hij mooi het beeld naar mijn TV.

Het probleem is alleen dat de wifi uitvalt op het moment dat de TV connectie maakt met de iPad. Hij lijkt volledig het signaal te verliezen. Hoewel ik internet op mijn TV heb, is dit op geen manier aangesloten, dus daar kan het niet aan liggen.

Het is een iPad 2, 16 GB, wifi. De TV is een Samsung, maar ik ben het precieze nummer kwijt. Dit is op te zoeken, maar lijkt me er weinig toe doen.

Google geeft geen oplossingen, wel blijkt een iemand hetzelfde probleem te hebben. Ook met een Samsung TV.

Help, help, HLEP.
Probeer het op een TV zónder Wi-Fi. Als de verbinding dan níet wegvalt, dan weet je dat het probleem (schijnbaar) bij de TV ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
GekkePrutser schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:18:
[...]

Klopt, in de browser zelf kan je ook je zoekterm intypen in het Google zoekveld, en dan in de suggestielijst die verschijnt helemaal naar onderen scrollen, daar staat dan ook 'On this page' bij (en no matches als hij niks gevonden
Leuk idee, maar ik heb niks aan Google op dit punt. Ik weet hoe Google werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Laatst online: 13:07
Jeffrey88 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:33:
[...]

Leuk idee, maar ik heb niks aan Google op dit punt. Ik weet hoe Google werkt.
Oei, blijkbaar snap je niet helemaal wat hij bedoelt. In de suggestielijst kun je naar beneden scrollen. Daar vind je dan de matches op de pagina waar je je bevindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Safaci schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:42:
[...]

Oei, blijkbaar snap je niet helemaal wat hij bedoelt. In de suggestielijst kun je naar beneden scrollen. Daar vind je dan de matches op de pagina waar je je bevindt.
Aaaah, excuses ik snapte het inderdaad niet goed. Inmiddels werkt het perfect '-)

Ik dacht ga naar Google.nl 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10 12:37

jasjenl

Liab A Tymo

Safaci schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:42:
[...]

Hoef je niet eens voor te scrollen: zodra je op het zoekveld klikt verschijnt er direct boven het toetsenbord ook al een veld waarmee je direct op de huidige pagina kunt zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Beste iedereen,

Ik heb nu een ipad 2 (eerste versie) en heb nu de kans om deze te verkopen en zelf een nieuwe ipad (3) te kopen. Nu heb ik een dock en een choiix hoes voor de ipad 2.

Ergens heb ik gehoord dat de ipad3 dikker is maar volgens mij scheelt het heel weinig.

Heeft iemand hier toevallig een switch van ipad2 naar ipad3 gemaakt die ook in het bezig is van één van beide accesoires? Kun je die nog gewoon gebruiken? Ben bang dat de ipad3 niet meer in het dock zal passen.

Ik ben erg nieuwsgierig, anders wordt de switch ineens wel erg duur als ik de accesoires ook weer nieuw moet kopen.

Erg bedankt voor een antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Zonnetje83 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:11:
Beste iedereen,

Ik heb nu een ipad 2 (eerste versie) en heb nu de kans om deze te verkopen en zelf een nieuwe ipad (3) te kopen. Nu heb ik een dock en een choiix hoes voor de ipad 2.

Ergens heb ik gehoord dat de ipad3 dikker is maar volgens mij scheelt het heel weinig.

Heeft iemand hier toevallig een switch van ipad2 naar ipad3 gemaakt die ook in het bezig is van één van beide accesoires? Kun je die nog gewoon gebruiken? Ben bang dat de ipad3 niet meer in het dock zal passen.

Ik ben erg nieuwsgierig, anders wordt de switch ineens wel erg duur als ik de accesoires ook weer nieuw moet kopen.

De nieuwe iPad is 0.06 cm dikker. Het dock zou je als het gord is gewoon kunnen blijven gebruiken... de hoes weet ik niet zeker - er zit meestal wel wat speling tussen waardoor het in theorie gewoon moet kunnen (maar nogmaals: daar ben ik niet zeker van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Niet online
@uniciteit: thx! ik denk ook wel dat het kan maar ik ben voornamelijk nieuwsgierig (of het dus kan en) naar of de gaten voor bijv. camera en knopjes nog op dezelfde plek zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Niet online
Zonnetje83 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:11:
Beste iedereen,

Ben al iets verder: de hoes/case van Choiix past wel degelijk!

Zie hier een review ervan op youtube (lang leve reviews:P)
YouTube: [Review] Choiix Wake-Up Folio voor de nieuwe iPad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben hier vroeger regelmatig geweest, maar ben mijn gebruikersnaam vergeten, dan maar een nieuwe. Na lang twijfelen heb ik besloten ook een ipad te kopen, 16gb wifi. Films kan ik streamen vanaf mijn iMac dus dat is gen punt. Mijn vraag gaat eigenlijk over waar ik het beste de ipad kan kopen ivm garantie en het gele scherm. Gewoon via de apple site, bol.com of een ifactors ofzo? Nu ben ik over 6 weken in A'dam en ik zou hem daar kunnen kopen, maar als er iets aan is, moet ik natuurlijk terug naar daar en dat is niet handig.

Ik weet dat er al vee over is geschreven, maar om al die bladzijdes door te ploegen, en met de zoekfunctie kom ik er ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:40:
Hallo allemaal,

Ik ben hier vroeger regelmatig geweest, maar ben mijn gebruikersnaam vergeten, dan maar een nieuwe. Na lang twijfelen heb ik besloten ook een ipad te kopen, 16gb wifi. Films kan ik streamen vanaf mijn iMac dus dat is gen punt. Mijn vraag gaat eigenlijk over waar ik het beste de ipad kan kopen ivm garantie en het gele scherm. Gewoon via de apple site, bol.com of een ifactors ofzo? Nu ben ik over 6 weken in A'dam en ik zou hem daar kunnen kopen, maar als er iets aan is, moet ik natuurlijk terug naar daar en dat is niet handig.

Ik weet dat er al vee over is geschreven, maar om al die bladzijdes door te ploegen, en met de zoekfunctie kom ik er ook niet uit.
Ik heb al mijn appel spullen bij de saturn en/of mediamarkt gekocht. Dit i.v.m. het feit dat zij openlijk te koop lopen met 2 jaar garantie zoals wettelijk voorgeschreven. Pas sinds kort wil Apple er ook aan voldoen maar ik twijfel er nog steeds aan of dat dat daadwerkelijk zo is.

Mijn ipad komt bij camera.nu vandaan en dat is ook een prima zaak. ook daar 2 jaar garantie.

Dat was voor mij de reden om daar te kopen.

Saturn/mediamarkt dichtbij en camera.nu goeie ervaringen mee, vandaar. Hoop dat het je iets helpt.
(en ja....zoals ik eerder heb gelezen zullen er nu weer een hoop mediamarkt-bashers komen, maar ik heb gelukkig wel goede ervaringen met hen)

succes met je nieuwe ipad! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:53
is de ipad 2 instaat om films af te spelen die op mijn pc staan en in een thuis netwerk hangt? Wifi aanwezig.
Ben alleen benieuwd of een apple product dat kan aangezien de pc op windows draait.

Heb nog geen ervaring met apple, vandaar de vraag. Voor mijn doeleinden zou een ipad 2 prima zijn, alleen zal hij ook gebruikt gaan worden om series en films in bed te kijken. Dan zou het toch zonde zijn als na de aanschaf blijkt dat dit niet kan.
Of moet ik dan toch op de android tablets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49

barktus

Moehhhh!

Vandaag kwam ik er achter dat mijn iPad 2 last heeft van witte dode pixels. Er mee terug naar de iFactors, deze kunnen hem opsturen maar valt het niet binnen de garantie kost het me €50 of €79. De iPad 2 is op dit moment 1 jaar en 2 weken oud. :?

Voor de zekerheid even met Apple gebeld, meneer uw apparaat valt buiten de garantie. Eigenlijk mocht ik niet eens bellen omdat ik geen Apple care had etc.

Nu komt het meest belachelijke nog:
Als ik deze iPad als consument had gekocht had ik een beroep kunnen doen op het twee jarige consumentenrecht. Echter heb ik deze iPad vorig jaar zakelijk aangeschaft en is dit nu niet meer mogelijk.

Al met al dus een behoorlijk vervelende situatie :/

My middle finger salutes you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:52
Goofyduck384 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:24:
is de ipad 2 instaat om films af te spelen die op mijn pc staan en in een thuis netwerk hangt? Wifi aanwezig.
Ben alleen benieuwd of een apple product dat kan aangezien de pc op windows draait.

Heb nog geen ervaring met apple, vandaar de vraag. Voor mijn doeleinden zou een ipad 2 prima zijn, alleen zal hij ook gebruikt gaan worden om series en films in bed te kijken. Dan zou het toch zonde zijn als na de aanschaf blijkt dat dit niet kan.
Of moet ik dan toch op de android tablets?
Dit kan ik uit ervaring melden dat dat kan icm met Plex :) Gebruik hier zelf een Mac Mini Met plex media server + Synology en Plex op 2 iPads om films en series te streamen en dit gaat fantastisch

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
barktus schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:29:
Vandaag kwam ik er achter dat mijn iPad 2 last heeft van witte dode pixels. Er mee terug naar de iFactors, deze kunnen hem opsturen maar valt het niet binnen de garantie kost het me €50 of €79. De iPad 2 is op dit moment 1 jaar en 2 weken oud. :?

Voor de zekerheid even met Apple gebeld, meneer uw apparaat valt buiten de garantie. Eigenlijk mocht ik niet eens bellen omdat ik geen Apple care had etc.

Nu komt het meest belachelijke nog:
Als ik deze iPad als consument had gekocht had ik een beroep kunnen doen op het twee jarige consumentenrecht. Echter heb ik deze iPad vorig jaar zakelijk aangeschaft en is dit nu niet meer mogelijk.

Al met al dus een behoorlijk vervelende situatie :/
Zakelijk heb je volgens mij maar één jaar garantie inderdaad. Ik zou 't voor die €50 laten vervangen - wellicht krijg je dan ook nog een volledig nieuw apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49

barktus

Moehhhh!

Uniciteit schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 18:28:
[...]
Zakelijk heb je volgens mij maar één jaar garantie inderdaad. Ik zou 't voor die €50 laten vervangen - wellicht krijg je dan ook nog een volledig nieuw apparaat.
Het is helaas niet €50 euro om te vervangen. Dat zijn de kosten als ik hem op stuur en zou laten onderzoeken of het nog binnen garantie zou vallen. Besluit ik wanneer dat niet het geval is hem niet te laten maken dan kost het me dus alsnog die €50 "onderzoekskosten". Die je overigens aan Apple moet betalen en waar iFactors buiten staat.

Het maken kost helaas €250.

My middle finger salutes you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:52
barktus schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 18:39:
[...]

Het is helaas niet €50 euro om te vervangen. Dat zijn de kosten als ik hem op stuur en zou laten onderzoeken of het nog binnen garantie zou vallen. Besluit ik wanneer dat niet het geval is hem niet te laten maken dan kost het me dus alsnog die €50 "onderzoekskosten". Die je overigens aan Apple moet betalen en waar iFactors buiten staat.

Dan zou ik een refurb op de kop tikken

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

[...]

Zuur dat je er nu pas achter bent gekomen, 3weken terug had je zo een nieuwe gehad in de apple store

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice008
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-12-2020
Hallo,
Ik heb een heel merkwaardig probleem met mijn iPad 3.
Het duurt heel lang om de iTunes hitlijst te laden op de iPad3.
Terwijl de app store heel snel laad.
Ik heb ook al geprobeerd om de iPad te herstellen en dan iTunes opnieuw op te starten maar de store is nog steeds heel langzaam.
Hebben meer mensen dit probleem ?
Alvast bedankt,
Maurice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

maurice008 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 21:53:
Hallo,
Ik heb ook al geprobeerd om de iPad te herstellen en dan iTunes opnieuw op te starten maar de store is nog steeds heel langzaam.
Alvast bedankt,
Maurice
Nee deze problemen ken ik niet. Geen vertragingen op itunes.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 11:03
Hallo,
Alvast bedankt,
Maurice
Ik heb exact hetzelfde. Itunes over her algemeen is enorm traag. Syncen gaat wel snel eenmaal hij begint.

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Spam schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:58:
[...]

Is niet altijd mogelijk. Wat zitten stoeien met de live mail app van Microsoft maar die werkt weer niet samen als je uitnodiging wilt versturen via de calender app. Zit niets anders op dan er een slotje op te zetten...

Overigens wel ergens gelezen dat Apple wel maar meerdere login accounts zit te kijken...

http://www.techzine.nl/ni...ti-user-support-ipad.html

Weet iemand dat stukje software om in de foto synching tab van iTunes een netwerk schrijf te koppelen? _/-\o_

[update] ok beetje zitten slapen. Kan gewoon een netwerk schijf selecteren vanuit iTunes. Daarmee kan ik geselecteerde foto's vanuit de NAS direct via Sync over wifi op m'n ipad zetten.
Hmm....dat synchen van foto's direct van een NAS werkt niet zo best. Hij analyseert van alles, zet z'n 'iPod Photo Cache' mapje erbij en gaat vervolgens aan de slag maar kapt er dan mee. Wifi of draadje maakt niets uit. Heeft iemand anders hier ervaring mee ?

Of zijn er betere alternatieven ? Ik heb 40 GB beschikbaar en wil er wat foto's op zetten en niet afhankelijk zijn van wifi op andere plekken. Dus picasa oid werkt voor mij niet...

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Barktus, is het de moeite waard om hem daarvoor op te sturen? Je hebt hem immers al ruim een jaar gebruikt zonder blijkbaar iets te merken. Is het echt zo storend om daarvoor die kosten te maken? Anders zou ik het gewoon niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-10 13:18
[...]

4 woorden: European Law Consent Form. Via je APR ben je in staat om toch eventueel een claim te laten doen op de Europese wetgeving, daarvoor heeft Apple een formulier waarmee de meeste APR's een reparatie kunnen claimen qua kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonnieO
  • Laatst online: 18-08 15:18
Klein vraagje aan de experts. :)
Is het gebruikelijk dat de achterkant van mijn iPad3 een beetje statisch aanvoelt tijdens het opladen op het stroomnet? Via usb laden voel ik dit namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:00
Hmm, bij de iPad heb ik het niet gemerkt. Maar een Macbook kan een beetje stroef aanvoelen. Soms helpt het om de stekker om te draaien.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Hoedje schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:56:
Hmm, bij de iPad heb ik het niet gemerkt. Maar een Macbook kan een beetje stroef aanvoelen. Soms helpt het om de stekker om te draaien.
Ja en een geaarde stekker helpt ook heel goed (bij een Macbook krijg je er ook een verlengsnoer bij met randaarde, dit helpt perfect).

Volgens mij werkt dit bij de iPad echter niet omdat de aard-pen in de adapter zelf (onder de duckhead) daar van plastic is, dus zelfs dat geaarde snoer op de iPad adapter aansluiten gaat niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonnieO
Bedankt voor de tips. Vanavond zal ik de stekker eens omdraaien en een ander stopcontact proberen. Tot morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TonnieO schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:25:
Klein vraagje aan de experts. :)
Is het gebruikelijk dat de achterkant van mijn iPad3 een beetje statisch aanvoelt tijdens het opladen op het stroomnet? Via usb laden voel ik dit namelijk niet.
Ja, voel ik ook bij het opladen... En volgens mij voel je het niet als je via USB laadt omdat de iPad niet via USB opgeladen kan worden. Althans, die van mij doet het niet via USB, die geeft te weinig stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

GekkePrutser schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:17:
[...]
Volgens mij werkt dit bij de iPad echter niet omdat de aard-pen in de adapter zelf (onder de duckhead) daar van plastic is, dus zelfs dat geaarde snoer op de iPad adapter aansluiten gaat niet werken.
Mijn originele iPad charger heeft toch een metalen stukje onder de duckhead voor de aarding. Ik heb het ook nog nooit anders gezien. Heb je wel een originele ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Phuncz schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:01:
[...]
Mijn originele iPad charger heeft toch een metalen stukje onder de duckhead voor de aarding. Ik heb het ook nog nooit anders gezien. Heb je wel een originele ?
Hmm ik heb er zeker weten een met plastic, maar misschien was dat wel een iPod oplader (2.5W ipv 10W iPad oplader)... Ik heb ze beiden niet bij de hand maar wellicht heb ik ze in gedachten door elkaar gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 17-10 12:37

jasjenl

Liab A Tymo

De oplader van de iPad heeft geen randaarde, althans niet in Nederland. Ik moet bij mij ook de oplader op een bepaalde manier in het stopcontact steken om geen spanning te voelen op de behuizing van de iPad. Dat had ik bij mijn vorige tablet (Asus TF) ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:00
Hallo,
Alvast bedankt,
Maurice
Waar staan je spulletjes , lokaal op een NAS ??

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, de iPad geupdate naar 5.1.1, JB eraf gehaald, helemaal fresh en ben er eigenlijk
best wel klaar mee, vind 'm met nieuwe updates steeds 'trager' worden, of is dit een
gevoel dat niet klopt?

Heb 'm in een doos gestopt en gisteren aan die 'ouwe' van mij gegeven, hij is er érg blij
mee maar dat was ik niet meer. Op naar een iPad 3, even beetje rondkijken!

Bij jullie ook of? Dacht dat ik het niet erg zou vinden, merkte het al met 5.0.1 (zowel JB
als normaal), maar het begint gewoon irritant traag te worden (ja ik weet het, het is al 'n
apparaat van 2.5 jaar oud maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:48

Fjeze

AllesPerfect!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 07:54:
Ok, de iPad geupdate naar 5.1.1, JB eraf gehaald, helemaal fresh en ben er eigenlijk
best wel klaar mee, vind 'm met nieuwe updates steeds 'trager' worden, of is dit een
gevoel dat niet klopt?

Heb 'm in een doos gestopt en gisteren aan die 'ouwe' van mij gegeven, hij is er érg blij

Bij jullie ook of? Dacht dat ik het niet erg zou vinden, merkte het al met 5.0.1 (zowel JB
als normaal), maar het begint gewoon irritant traag te worden (ja ik weet het, het is al 'n
Heb me iPad ook verkocht, was tijd voor een nieuwe.
Heb toen een asus transformer prime gekocht, maar deze gaat er ook uit en dan komt er ook hier er iPad 3.

iPad 1 was inderdaad voort redelijk traag.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 07:54:
gevoel dat niet klopt?

Op mijn iPad heb ik al een tijdje iOS 5 (sinds de beta's) dus daar kan ik weinig over zeggen aangezien 't wat moeilijk vergelijken is, maar m'n iPhone 4 heb ik recent geupgrade van 4.1 naar 5.1.1 en ik heb juist 't idee dat dat allemaal wat vlotter geworden is.

[ Voor 4% gewijzigd door CyBeR op 22-05-2012 08:52 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:51:
[...]

Op mijn iPad heb ik al een tijdje iOS 5 (sinds de beta's) dus daar kan ik weinig over zeggen aangezien 't wat moeilijk vergelijken is, maar m'n iPhone 4 heb ik recent geupgrade van 4.1 naar 5.1.1 en ik heb juist 't idee dat dat allemaal wat vlotter geworden is.
Heb pas net een iPhone 4s dus kan er ook niet heel veel over zeggen helaas of het verschil
tussen 4- en 5 beter / bevorderlijker is maar de iPhone is redelijk nieuw. Maar jij hebt (ook)
een iPad 1 of?
Fjeze schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:50:
[...]

Heb me iPad ook verkocht, was tijd voor een nieuwe.
Heb toen een asus transformer prime gekocht, maar deze gaat er ook uit en dan komt er ook hier er iPad 3.

iPad 1 was inderdaad voort redelijk traag.
Dank voor je antwoord, kun je mij ook vertellen waarom je juist weer van de ASUS afstapt?
Ik vind dit namelijk écht een geduchte tegenstander van de iPad en eigenlijk zou ik liever
nog een TP hebben, maar die zijn wat duurder ;). Dus ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 21:16

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:07:
[...]

Heb pas net een iPhone 4s dus kan er ook niet heel veel over zeggen helaas of het verschil
tussen 4- en 5 beter / bevorderlijker is maar de iPhone is redelijk nieuw. Maar jij hebt (ook)
een iPad 1 of?

[...]

Dank voor je antwoord, kun je mij ook vertellen waarom je juist weer van de ASUS afstapt?
Ik vind dit namelijk écht een geduchte tegenstander van de iPad en eigenlijk zou ik liever
5.x.x is volgens benches en gebruikers een stuk sneller dan 4.x.x . Dat het langzamer aanvoelt zit wellicht tussen de oren, wat helpt bij de oudere devices is het uitzetten van bijv de spotlight functie

In geval van mijn ipad 2 is 5.1.x een stuk sneller dan 5.0.1, nja snapier. Een andere ipad 2 heb ik nog op 5.0.1 draaien en die lijkt wat lag te hebben tegenover 5.1.1.

[ Voor 9% gewijzigd door fynrd1 op 22-05-2012 09:17 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonnieO
TonnieO schreef op maandag 21 mei 2012 @ 12:36:
Bedankt voor de tips. Vanavond zal ik de stekker eens omdraaien en een ander stopcontact proberen. Tot morgen.
Gisterenavond even de stekker omgedraaid maar dit mocht niet helpen. Heb even een andere oplader geprobeerd (ipad1 oplader van de bovenbuurman) en voelde toen geen stroom op de achterkant staan. Straks maar even een belletje wagen dus. Ben in elk geval blij dat het niet aan de ipad ligt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

jasjenl schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:11:
De oplader van de iPad heeft geen randaarde, althans niet in Nederland. Ik moet bij mij ook de oplader op een bepaalde manier in het stopcontact steken om geen spanning te voelen op de behuizing van de iPad. Dat had ik bij mijn vorige tablet (Asus TF) ook.
Vreemd, dan zijn de Belgische wel voorzien voor aarding, vreemd genoeg. De stekker met aarding zit er niet bij maar die kan er wel opgezet worden.

Afbeeldingslocatie: http://i643.photobucket.com/albums/uu153/Phuncz/bafe53b5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 18-10 13:50
Je bedoelt die metalen steun? Die is alleen voor het opschuiven van de andere helft van de stekker .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Een metalen steun voor een plastic plug ? Dat is de aardingspin:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/f2DwM.jpg
Connector met geaarde stekker (2 pennen, 1 gat/randaarding)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WnbmV.jpg
Connector met ongeaarde stekker (2 pennen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

[...]
De Asus Transformer Prime is op dit moment zeker DE concurrent voor de iPad.
Echter vind ik de Tablet Apps op de iPad beter dan de Apps op Android, verder gebruik ik thuis vaak Airplay voor muziek en youtube en dat is niet mogelijk op de Asus Transformer Prime.

Ik vind de aansluitingen (USB,(Micro)SD, HDMI) en het toetsenbord wel echt super!

voor de geinteresseerde staat de Asus Transformer Prime 32GB met Dock ook op te koop hier in Vraag en Aanbod.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 04-10 14:45
Ik heb ook een Asus Transformer Prime gehad, ten eerste is de combinatie met het dock is echt geweldig, dat werkt echt prima samen en is de meerprijs ook echt waard. Alleen zijn er gewoon erg veel dingen aan de Prime die het "net niet" zijn. Slechte GPS, WiFi die 1 verdieping later van 20Mbps naar 5Mbps gaat etc. Mijn exemplaar had dan ook nog eens extreme backlight bleeding, maargoed dat zal niet bij elke TP zo zijn.

Heb nu een iPad 3, en die doet 't echt prima, heel erg mooi scherm en nergens problemen mee. Het enige wat ik mis is het dock, maar daar is ook zonder mee te leven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:39

Vis

Ik heb een vraagje m.b.t. de iPad 3 i.c.m. met Lightroom.
Ik weet dat het mogelijk is om foto's via Lightroom naar je iPad te brengen, maar is het ook mogelijk om je Catalogus erheen te brengen?
Dus dat je een soort interface van Lightroom op je iPad krijgt? Of dat daar een speciale app voor is o.i.d.?

Dat zou heel erg van pas komen imho

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Fjeze schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:19:
[...]
Ik vind de Samsung Galaxy Tab 10.1 dé concurrent voor de iPad. De Asus Transformer Prime verschilt op teveel vlakken om rechtstreeks te vergelijken, het toestel heeft een heel andere insteek. Want wie koopt een TF Prime zonder dock ? Niemand, dat is zijn unique selling point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik was van plan om binnenkort misschien de nieuwe iPad aan te schaffen.
De variant die ik op het oog heb is de 32GB met Wifi.

De belangrijkste reden hierachter is dat ik graag een apparaat wil dat mij kan helpen 'organiseren'. Het zal vooral gaan om studiewerk zoals projecten, deadlines en tentamens. Daarnaast zou ik er ook graag licht werk mee uitvoeren zoals een documentje typen, aantekeningen maken en artikelen lezen. Buiten het bovenstaande om was ik van plan om de iPad ook voor de triviale activiteiten veel te gebruiken. Zodat het in zekere zin mijn 'digitale buddy' zal zijn.

Ook al klinkt dit alles niet imposant. Na het lezen en bekijken van een redelijk aantal reviews op het internet, heb ik het gevoel dat ik mezelf te kort doe mocht ik niet voor een iPad gaan. Mijn vraag is dan ook of jullie nog enig (simpel)advies voor mij kunnen bieden. Bij voorbaat dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Kun je aangeven waar je nog vragen over hebt? Of waar je twijfels zitten? (En mogelijk naar welk ander apparaat je nog kijkt). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn twijfels zijn heel algemeen. Het is voor mij als student een dure aanschaf en ik wil graag de beste keuze maken voor mezelf. Na het doorlezen van alle reviews en comments/meningen van mensen ben ik er wel achter gekomen dat het een geweldig apparaat moet zijn. Ik heb reviews van andere tablets gezien waaruit bleek dat de iPad (relatief gezien, naar mijn mening)toch een beter apparaat is.

Vandaag ook nog gekeken nar de ASUS Transformer Prime, maar ben er niet van overtuigd.

Ik hoop op wat nieuwe perspectieven of gewoon een bevestiging(voor aanschaf). Tja, ik ben een twijfelaar 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Als het op budget aankomt zou je nog kunnen overwegen om 16 Gb te kiezen. 32 Gb is zeker handig maar als je ook dropbox met de app erbij gebruikt voor externe opslag voor documenten en andere zaken kom je een heel eind. Sterker nog, dropbox (plus de app) is altijd aan te raden als je een ipad hebt. Direct bestanden overzetten van je PC is dan een fluitje van een cent.

[ Voor 25% gewijzigd door CapTVK op 22-05-2012 22:44 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicow101
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-08 21:49
Ik zie het zo, je kunt prima autorijden in een VW, maar een Mercedes rijdt toch beter. Terugkerend naar het onderwerp, tablets, Flash gaat niet werken op een iPad, maar ik mis het als kiespijn.

[ Voor 3% gewijzigd door nicow101 op 22-05-2012 22:46 ]

Macbook Pro 14" M4 - iPhone 15 Pro - Watch - tv - AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Laatst online: 20:37

Tortelli

mixing gas and haulin ass

CapTVK schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:42:
Als het op budget aankomt zou je nog kunnen overwegen om 16 Gb te kiezen. 32 Gb is zeker handig maar als je ook dropbox met de app erbij gebruikt voor externe opslag voor documenten en andere zaken kom je een heel eind. Sterker nog, dropbox (plus de app) is altijd aan te raden als je een ipad hebt. Direct bestanden overzetten van je PC is dan een fluitje van een cent.
Ik heb een 64Gb versie en heb er geen seconde spijt van. Alleen aan games heb ik al zo'n 6-7Gb. Wat foto's en muziek erop, daarnaast nog wat andere apps en je zit al zwaar over de 16GB heen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:49
Tortelli schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 23:24:
[...]

Ik heb een 64Gb versie en heb er geen seconde spijt van. Alleen aan games heb ik al zo'n 6-7Gb. Wat foto's en muziek erop, daarnaast nog wat andere apps en je zit al zwaar over de 16GB heen......
En ik als student heb een 16GB versie en er meer dan genoeg aan. Ik gebruik hem vooral voor wetenschappelijke artikelen (PDF's), boeken, surfen, social networks etc. en af en toe een game. Heb nu nog 10GB vrij. Ik heb er overigens geen enkele film op staan, die stream ik via AirVideo en ook geen muziek (heb ik m'n iPhone voor).

Het voordeel is dat je aankopen er altijd af kunt gooien en later kosteloos opnieuw kunt installeren. Als ik een spel uitspeel, gooi ik het eraf en mocht ik het ooit opnieuw willen spelen download ik hem gewoon opnieuw.

16GB is voor 80% v/d gebruikers meer dan voldoende imo. Maar als je het geld hebt kun je altijd een 32GB nemen.

(overigens heb ik hiervoor een 32GB iPad 1 gehad en heb er nooit over de 16GB heen gezeten, vandaar dat ik daar nu bewust voor heb gekozen).

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen, als je een game er af gooit, ben je ook al je progress kwijt

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 18-10 13:50
Vraagje: kan dat zoekscherm ook uit?

Ik druk weleens te vaak op de home knop en san zit ik weer in dat zinloze acherm, zou mooi zijn als dat ook uit kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonnieO
Gisteren met Apple contact gehad. Ze sturen me een nieuwe oplader op (alleen dat stukje op bovenstaande foto)
Denk dat het probleem daarmee is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:39

Vis

Vis schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:45:
Ik weet dat het mogelijk is om foto's via Lightroom naar je iPad te brengen, maar is het ook mogelijk om je Catalogus erheen te brengen?
Dus dat je een soort interface van Lightroom op je iPad krijgt? Of dat daar een speciale app voor is o.i.d.?

Niemand???

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 22:24

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

RobbieB schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 23:45:
[...]

En ik als student heb een 16GB versie en er meer dan genoeg aan. Ik gebruik hem vooral voor wetenschappelijke artikelen (PDF's), boeken, surfen, social networks etc. en af en toe een game. Heb nu nog 10GB vrij. Ik heb er overigens geen enkele film op staan, die stream ik via AirVideo en ook geen muziek (heb ik m'n iPhone voor).

Het voordeel is dat je aankopen er altijd af kunt gooien en later kosteloos opnieuw kunt installeren. Als ik een spel uitspeel, gooi ik het eraf en mocht ik het ooit opnieuw willen spelen download ik hem gewoon opnieuw.

16GB is voor 80% v/d gebruikers meer dan voldoende imo. Maar als je het geld hebt kun je altijd een 32GB nemen.

(overigens heb ik hiervoor een 32GB iPad 1 gehad en heb er nooit over de 16GB heen gezeten, vandaar dat ik daar nu bewust voor heb gekozen).
Mijn iPad heeft 32 GB en ik heb nog 4 GB vrij. Hij is alleen gevuld met boeken, een kleine selectie foto's, apps en magazines. Muziek en films staan er niet op.
Aan 16 GB zou ik niet genoeg hebben.

Ik heb de 'cellular' versie genomen, zodat ik niet afhankelijk ben van een wifi-netwerk of een mobiele telefoon met tethering.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:30

TheVMaster

Moderator WOS
CapTVK schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:42:
:+ Als aanvulling hierop (met iets meer gratis opslag) zou je dan ook de (gratis) SkyDrive kunnen gebruiken…met afhankelijk van je Windows Live ID 7 of 25 GB gratis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Canaria schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:11:
[...]

Mijn iPad heeft 32 GB en ik heb nog 4 GB vrij. Hij is alleen gevuld met boeken, een kleine selectie foto's, apps en magazines. Muziek en films staan er niet op.
Aan 16 GB zou ik niet genoeg hebben.

Ik heb de 'cellular' versie genomen, zodat ik niet afhankelijk ben van een wifi-netwerk of een mobiele telefoon met tethering.
Voor mijn moeder wil ik ook een Ipad kopen. Zij zal hem waarschijnlijk enkel gebruiken voor het lezen van boeken en te internetten. Ik dacht dus dat 16gb ruim voldoende was, maar hoe krijg jij het dan voor elkaar om je hele Ipad zo vol te zetten met enkel boeken? Normale boeken zijn maar iets van rond de 5mb groot. Het lijkt me sterk dat je 2000 boeken tegelijk op je Ipad hebt staan. Het kan natuurlijk wel, maar het lijkt me alles behalve overzichtelijk. Ruimte voor muziek en film heeft mijn moeder niet nodig. Ze heeft via KPN gewoon Spotify premium en films kan ze streamen. Dus ik ben wel benieuwd hoe jij je Ipad zo vol krijgt. Komt dit enkel door die magazines? Magazines kunnen namelijk wel erg groot zijn, maar die bewaar je meestal dan ook niet zo heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:44
Ik heb voor boeken een e-reader. Leest een stuk lekkerder (e-inkt), de batterij gaat weken mee en is is ook handzamer dan met een ipad lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Hoe zijn 2 apparaten 'handzamer' dan 1 apparaat? En waarom leest het lekkerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:01
Heb jij altijd 2 dingen tegelijk beet dan :? Hij zegt dat een e-reader handzamer is dan een iPad, wat waarschijnlijk zal komen doordat zijn e-reader kleiner is dan een iPad.

En e-inkt leest lekkerder/makkelijker, omdat het geen lcd-scherm is wat fel in je gezicht staat te branden, maar het meer als papier leest.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb er ook aan gedacht om een ereader te kopen, maar ik vind e-ink overgewaardeerd. Verder gaat bladeren op een ereader tergend langzaam en is de keuze erg klein als je minimaal een 9"-scherm wilt. Veel van de boeken die ik lees zijn in pdf-formaat met veel schema's en afbeeldingen, die zijn op een kleiner scherm gewoon onleesbaar. Ten slotte lees ik het liefst 's avonds in bed, zonder leeslampje.

Inmiddels heb ik tientallen complete boeken gelezen op de iPad, daarbij heb ik geen last van mijn ogen gekregen. Op de nieuwe iPad kan ik bij epubs de letters heel klein zetten en bij pdf's hoef ik niet meer in te zoomen. Ik vind het ideaal!

Oja, wat betreft de opslagruimte: ik bewaar magazines liever wel :) heb bijvoorbeeld sinds 2004 een abonnement op MacWorld via Zinio en ik vind het leuk om oude uitgaven terug te lezen.

De ruimte die boeken innemen loopt snel op als je vooral non-fictie in pdf-formaat met kleur leest. Een boek is dan al snel 50-100 MB.

[ Voor 20% gewijzigd door Canaria op 23-05-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Hahn schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:08:
Heb jij altijd 2 dingen tegelijk beet dan :? Hij zegt dat een e-reader handzamer is dan een iPad, wat waarschijnlijk zal komen doordat zijn e-reader kleiner is dan een iPad.

En e-inkt leest lekkerder/makkelijker, omdat het geen lcd-scherm is wat fel in je gezicht staat te branden, maar het meer als papier leest.
Niet in je hand maar je hebt ze wel bij je.

E-inkt ken ik niet, zal me er eens in verdiepen. Is de iPad zo beroerd dan? Als je er de hele dag webpagina's op kunt lezen en games op kunt spelen dan lukt een boek lezen ook nog wel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:01
Dat je e-inkt niet kent was wel duidelijk ja :+ En iPad is ook prima vele uren naar te kijken (voor de meeste mensen iig), maar het kost wel meer moeite dan bijvoorbeeld iets van papier lezen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik zal maar niet vragen of het dan niet ook rustiger voor je ogen is om te browsen in e-inkt dan? ;)

Ben geen boekenlezer, sorry :)

Ik ben tot nu toe trouwens wel erg tevreden over de iPad. Doet alles wat het moet doen alleen video streamen vanaf mijn NAS wil niet erg lekker, maar heb ook nog niet de moeite genomen om erin te duiken. Hapert een beetje in Aceplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:17

vhal

ಠ_ಠ

Ik lees liever aan het strand op mijn ereader die eruit ziet als een el cheapo intertoys tablet dan op een willekeurige tablet die je op 100% helderheid moet zetten om iets te kunnen lezen. Maar zoals met veel dingen is het nogal persoonlijk. Zaken zoals comics en geillustreerde PDFs zijn inderdaad mooier op een tablet.

Maar een simpel epubje gewoon op de ereader.

Overigens zit ik te denken of een iPad werkbaar is om via CF foto's over te laden en weer te geven (zowel raw als jpg). De TFP is een leuk ding maar het kopiëren van files is ontzettend traag en buggy. Apple heeft helaas geen echte CF camera kit zover ik weet, alleen de 3rd party fabrikanten hebben wel 'iets' wat blijkbaar werkt.

[ Voor 37% gewijzigd door vhal op 23-05-2012 16:01 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:55:
Ik ben tot nu toe trouwens wel erg tevreden over de iPad. Doet alles wat het moet doen alleen video streamen vanaf mijn NAS wil niet erg lekker, maar heb ook nog niet de moeite genomen om erin te duiken.
Probeer AirVideo eens.

Je moet dan wel de AirVideo server op je computer draaien (die dus aan moet staan, kan helaas niet direct vanaf een NAS), maar dat werkt echt perfect voor mij. Zelfs als ik niet thuis ben kan ik ermee streamen omdat m'n upload snelheid redelijk goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneDD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-09 19:53
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:55:
Ik zal maar niet vragen of het dan niet ook rustiger voor je ogen is om te browsen in e-inkt dan? ;)

Ben geen boekenlezer, sorry :)

Ik ben tot nu toe trouwens wel erg tevreden over de iPad. Doet alles wat het moet doen alleen video streamen vanaf mijn NAS wil niet erg lekker, maar heb ook nog niet de moeite genomen om erin te duiken. Hapert een beetje in Aceplayer.
Zelf maak ik gebruik van AirVideo en ben daar erg tevreden over. De app converteert de video naar een acceptabel formaat om te streamen, zodat je geen last hebt van haperingen als je een 9gig HD Blueray gaat streamen :-). Je hebt er wel een pc voor nodig die aan staat en de conversie voor je regelt. Mijn films staan ook allemaal op mijn NAS, maar heb nog niets kunnen vinden dat zonder tussenkomst van een PC de conversie voor je regelt... Tot die tijd blijf ik AirVideo gebruiken.

zie ook: YouTube: Air Video app for iPad, iPhone streams video from your Mac/PC (Review) & http://itunes.apple.com/u...r-videos/id306550020?mt=8

**EDIT** Haha, RobbieB was me blijkbaar net voor

--------------
Zelf heb ik nog een vergelijkbare uitdaging. Naast allerlei films staan ook mijn foto's op mijn NAS. Het gaat in dit geval niet op jpg bestanden, maar om NEF files (RAW Nikon files). Het liefst zou ik op mijn iPad door mijn foto's op de NAS kunnen browsen. Helaas heb ik hier nog niets voor kunnen vinden, iemand nog goede tips?

[ Voor 25% gewijzigd door ReneDD op 23-05-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

RobbieB schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:00:
[...]

Probeer AirVideo eens.

Je moet dan wel de AirVideo server op je computer draaien (die dus aan moet staan, kan helaas niet direct vanaf een NAS), maar dat werkt echt perfect voor mij. Zelfs als ik niet thuis ben kan ik ermee streamen omdat m'n upload snelheid redelijk goed is.
Dank, maar het keyword is hier NAS. Ik heb al mijn video's op een NAS staan en juist om de reden dat ik dan niet steeds de PC aan moet zetten en de video's er eerst heen moet kopieren om video te kunnen kijken.

De NAS mag het coderen ook wel doen, die is ook krachtig genoeg. Maar dan moet ik er wel de juiste software voor hebben (het is een QNAP pro + nogwat).

Het moet ook lukken van een NAS toch? Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die het zo wil.

[ Voor 16% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 23-05-2012 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReneDD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-09 19:53
*Update*
Nevermind, de oplossing die ik had gevonden vereist dat je zelf handmatig je films converteert in een iPad formaat

[ Voor 76% gewijzigd door ReneDD op 23-05-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties. Ik ben van plan om het eind van de week een iPad te bezitten;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:02:
[...]

Dank, maar het keyword is hier NAS. Ik heb al mijn video's op een NAS staan en juist om de reden dat ik dan niet steeds de PC aan moet zetten en de video's er eerst heen moet kopieren om video te kunnen kijken.

De NAS mag het coderen ook wel doen, die is ook krachtig genoeg. Maar dan moet ik er wel de juiste software voor hebben (het is een QNAP pro + nogwat).

Het moet ook lukken van een NAS toch? Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die het zo wil.
Je kunt Plex Media Server proberen, in combinatie met de iOS-app. Ik gebruikte eerst ook Air Video, maar draai nu Plex op m'n computer. Die zorgt ook voor een realtime geconverteerde stream naar de iPad.

linkje: nieuws: Plex brengt back-end voor Synology- en Qnap-nas'en uit

[ Voor 10% gewijzigd door Canaria op 23-05-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Laatst online: 06-10 13:36
Mijn excuses als deze vraag is eerder is geweest maar ik heb de laatsete tijd problemen met mijn ipad3. Als hij onder de 10% zit doe ik 'm pas aan de lading, en eens in de zoveel tijd laat ik 'm helemaal leeglopen tot hij vanzelf uitvalt. Maar eenmaal aan de stroom wil hij tot max 87% procent opladen, verder wil hij niet. Als ik daarna de stekker er uit haal en vervolgens weer in doe gaat hij ook niet verder :S. Waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:00
Het lijkt erop dat je dan problemen hebt met de batterij. Het is overigens ook beter voor de batterij om hem gewoon onregelmatig op te laden, dus niet altijd helemaal of vrijwel helemaal leeg te laten lopen. Het lijkt me overigens sterk dat de batterij daardoor kapot is gegaan, waarschijnlijk heb je pech.

Overigens zou ik je wel aanraden om even te resetten en iOS opnieuw te installeren voordat je zeker(der) kan zijn dat het gaat om een hardware probleem.

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 23-05-2012 18:38 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0ey schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:40:
[...]

Ik heb ook een Asus Transformer Prime gehad, ten eerste is de combinatie met het dock is echt geweldig, dat werkt echt prima samen en is de meerprijs ook echt waard. Alleen zijn er gewoon erg veel dingen aan de Prime die het "net niet" zijn. Slechte GPS, WiFi die 1 verdieping later van 20Mbps naar 5Mbps gaat etc. Mijn exemplaar had dan ook nog eens extreme backlight bleeding, maargoed dat zal niet bij elke TP zo zijn.

Heb nu een iPad 3, en die doet 't echt prima, heel erg mooi scherm en nergens problemen mee. Het enige wat ik mis is het dock, maar daar is ook zonder mee te leven. :)
Een extra toetsenbordje voor bij de iPad 3 is wel mooi, die dingen van Apple zelf
(die van €69) voor thuis zijn goed genoeg, te groot om mee te slepen maar goed
ziet er wel gelikt uit.

Scheelt dat ik zelf, naast mijn iPhone 4s, een Android liefhebber ben en veel ROM's
flash op mijn Samsung SGS (en vorige toestellen), dus weet met slechte WiFi en
GPS wel raad (Cyanogenmod :+, andere modem en kernel etc), dat zou op zich
niet het probleem moeten zijn. Jammer dat het stock niet gewoon al goed is dus.
Vandaag een iPad én een Transformer in mijn handen gehad en ben er gewoon
nog niet uit. Té erg dit.
Fjeze schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:19:
[...]

Echter vind ik de Tablet Apps op de iPad beter dan de Apps op Android, verder gebruik ik thuis vaak Airplay voor muziek en youtube en dat is niet mogelijk op de Asus Transformer Prime.

Ik vind de aansluitingen (USB,(Micro)SD, HDMI) en het toetsenbord wel echt super!

voor de geinteresseerde staat de Asus Transformer Prime 32GB met Dock ook op te koop hier in Vraag en Aanbod.
Ah heel mooi! Jammer dat ik er net even niet het budget voor heb, vind 'm echt
vet! Maar je reden is zeker legitiem, ik vind de apps ook beter op iOS (tablet).
Gebruik van Airplay heb ik nog niet maar goed, blijf twijfelen hier. Dank voor je
visie B).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:43:
[...]

Een extra toetsenbordje voor bij de iPad 3 is wel mooi, die dingen van Apple zelf
(die van €69) voor thuis zijn goed genoeg, te groot om mee te slepen maar goed
ziet er wel gelikt uit.

Scheelt dat ik zelf, naast mijn iPhone 4s, een Android liefhebber ben en veel ROM's
flash op mijn Samsung SGS (en vorige toestellen), dus weet met slechte WiFi en
GPS wel raad (Cyanogenmod :+, andere modem en kernel etc), dat zou op zich
niet het probleem moeten zijn. Jammer dat het stock niet gewoon al goed is dus.
Vandaag een iPad én een Transformer in mijn handen gehad en ben er gewoon
nog niet uit. Té erg dit.
Nee, eigenlijk niet. Het ligt gewoon aan de hardware van de Prime, die is gewoon niet goed, dus met een andere ROM/kernel ga je het ook niet werkend krijgen, anders zou Asus ook geen GPS dongle opsturen.

Je mist trouwens wel het punt van het toetsenbord van de Prime, het is gewoon zo mooi omdat je de Prime er gelijk ingeklikt en oplaad, ermee kan opbergen etc. met de iPad gaat dat dus weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0ey schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:03:
[...]

Nee, eigenlijk niet. Het ligt gewoon aan de hardware van de Prime, die is gewoon niet goed, dus met een andere ROM/kernel ga je het ook niet werkend krijgen, anders zou Asus ook geen GPS dongle opsturen.

Je mist trouwens wel het punt van het toetsenbord van de Prime, het is gewoon zo mooi omdat je de Prime er gelijk ingeklikt en oplaad, ermee kan opbergen etc. met de iPad gaat dat dus weer niet.
Nou ja, neem aan dat ASUS ook niet wil dat je een CUSTOM ROM flasht, maar goed ik
moet me nodig even in dat probleem verdiepen. Want zag op Marktplaats wel advertentie
van mensen dat: 'er een GPS kan worden aangevraagd gratis....maar niet hoeft want de
GPS werkt al oké....'. Of ik heb het verkeerd gelezen? Krijgt het gewoon GEEN lock of ?
Anders stuur ik je wel even PM straks, beetje offtopic denk ;).

Maar je hebt gelijk, de iPad zou helemaal super- de super de super zijn als het gewoon
wel een (in)klikbaar toetsenbord zou hebben á la Transformer, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
J0ey schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:03:
[...]
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:08:
[...]
Maar je hebt gelijk, de iPad zou helemaal super- de super de super zijn als het gewoon
Maar gelukkig is er dit briljante alternatief van Logitech:

http://www.logitech.com/n.../ultrathin-keyboard-cover

Dit is eigenlijk gewoon een smartcover waar een keyboard in is verwerkt.

[ Voor 20% gewijzigd door RobbieB op 23-05-2012 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 19:08:
[...]

Nou ja, neem aan dat ASUS ook niet wil dat je een CUSTOM ROM flasht, maar goed ik
moet me nodig even in dat probleem verdiepen. Want zag op Marktplaats wel advertentie
van mensen dat: 'er een GPS kan worden aangevraagd gratis....maar niet hoeft want de
GPS werkt al oké....'. Of ik heb het verkeerd gelezen? Krijgt het gewoon GEEN lock of ?
Anders stuur ik je wel even PM straks, beetje offtopic denk ;).

Nog even snel over de Prime dan: er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, sommige Prime's krijgen gewoon geen lock en sommige een paar sec. maar de meeste schommelen daar tussenin, dus die verliezen vaak het signaal waardoor ze niet geschikt zijn voor navigeren.

WiFi is hetzelfde verhaal, maar het is over het algemeen gewoon allemaal net iets zwakker als de TF101 en TF300..

Het Logitech alternatief is inderdaad ook grappig, die ga ik eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vis schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:45:

Ik las net toevallig dít. Iets voor jou wellicht...
http://www.ipadclub.nl/38...tussen-ipad-en-lightroom/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

Ik las het ook, ziet er wel heel interessant uit. Eens paar reviews op YouTube bekijken

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 09:28
Allen,

de afgelopen dagen (agv het mooi weer) heb ik mezelf langzamerhand kunnen overtuigen om een tablet aan te schaffen. Ik dacht namelijk (met de aankomende (sport)zomer op het oog) dat het wel relax is om op mijn dakterras tv te kunnen kijken ipv binnen. 1ste keuze is dan iOS of Android. Nu heb ik zelf een iPhone 4 en ben wel overtuigd van iOS. Ook het vernieuwde scherm van de iPad is een extra reden om voor een Apple te gaan (destijds ook de reden dat ik gewacht heb met aanschaf smartphone totdat er een was met een 'scherp' scherm). Maar voordat ik 500 euro over de balk gooi deel ik graag mijn opvattingen die ik na het inlezen heb opgedaan (heb nog nooit een iPad in de handen gehad). Graag verneem ik van jullie, de gebruiker, wanneer ik het mis heb of dingen over het hoofd zie. Op de correcte opvattingen mag ook gereageerd worden maar dat zullen er waarschijnlijk teveel zijn ;)

Waar ga ik het voor gebruiken:
- bekijken van live-tv via de ziggo app zowel buiten als op de slaapkamer
- lezen van ebooks buiten/binnen
- surfen/mailen (zodat ik dit niet meer vanaf m'n laptop hoef te doen thuis)
- games (niet zoveel;heb een ps3 en speel liever 'echte' games geen casuals)
- muziek speel ik af via iTunes Match (sinds kort op m'n iPhone en werkt verrassend goed)
- bekijken van tv-series zoals bv. Top Gear/Big Bang Theory

Waar ga ik het niet voor gebruiken:
-3G, ben geen student meer dus zit niet meer in de trein

Waar ik over twijfel:
- Als ik bv. Plex Mediaserver installeer op mn laptop (heb nog geen NAS en dat duurt nog wel even) dan kan ik volgens mij via de Plex app films/tv series op de tablet zien. Ik heb dan geen Android-tablet nodig omdat iTunes maar enkele video-formaten slikt? Dan is er ook geen jailbreak nodig hiervoor?
- Heb begrepen dat schermverhouding 4:3 fijner is voor surfen/e-books maar dat 16:9 uiteraard beter is voor films/games(?). Ik verwacht niet super veel films te kijken (doe ik liever op de grote tv) maar bij series (16:9 formaat) zal je dus wel zwarte balken krijgen. Is dat erg hinderlijk? Voelt beetje jaren '90 aan (dvd's letterboxed kijken op een 4:3 tv)
- Is de nieuwe iPad een fijn apparaat om ebooks/pdf's te lezen?
- Als ik muziek stream via iTunes Match/Spotify en films/series via Plex en bestanden share via Dropbox dan lijkt mij 16 gb capaciteit voldoende. Dan kan ik overal ter wereld, mits er wifi is, mijn video/audiobestanden afspelen. Kun je trouwens ook al e-books in de iCloud delen?
- Nu is het denk ik voor elke tablet lastig om een goede weergave te borgen bij het zitten in de volle zon. Maar ik las in de Tweakers-review dat de helderheid van de nieuwe iPad lager ligt dan de iPad 2. Heeft iemand hier ervaringen mee? Spiegelt het scherm hevig en zijn er wellicht 'concurrenten' die een mat-scherm bieden?
- Nu zit ik ook nog aan een Apple TV te denken. Zolang de ATV 3 niet gejailbreakt is kan ik Plex (of Xbmc) niet draaien. Maar als ik de Ipad laat mirroren via de ATV dan kan ik, volgens mij, toch Plex gebruiken (in max. 720p dan, agv mirroring)
- Momenteel gebruik ik sporadisch Xbmc (Plex helemaal niet) omdat ik meestal de bestanden direct met VLC afspeel op mijn tv. Echter die vlieger gaat met een iPad niet meer op, omdat ik wil streamen en niet direct vanaf de iPad wil afspelen. Nu spreekt het idee van Plex (waarbij je 1 database server hebt en meerdere clients kunt gebruiken voor dezelfde db) mij meer aan. Maar Plex zou vooral beter werken op een Mac en mijn klapdoos is een Windows apparaat. Ervaringen?
- Mijn iPhone is niet gejailbreakt (zie de noodzaak niet) en als Plex kan draaien op de iPad dan zie ik ook de noodzaak van een jaibreak niet zozeer. Vergeet ik wat? Zitten er toch niet meer voordelen aan een jailbreak (dan niet de opgeleukte thema's noemen, dat boeit mij niet, en kan me niet voorstellen dat je alleen daarvoor je garantie verspeelt)
- Naast de beperkingen van iTunes en het hebben van weinig connectoren zijn er nog andere redenen waarom ik wellicht toch een Android (of Windows-8) tablet moet overwegen? Want qua software lijkt iOS mij toch nog ongenaakbaar. Vind het op mijn iPhone zoveel fijner tov Android op een Galaxy bv.

Als laatste ben ik benieuwd of er meer mensen zijn die eigenlijk nooit de noodzaak van een tablet zagen (want al een smartphone/laptop/htpc etc) maar nu niet meer zonder kunnen. Of iig het gebruiksgemak van bv. een laptop nu ouderwets vinden? Of die een tablet hebben aangeschaft maar dat hij/zij nu vooral stof ligt te happen en dus beter niet aangeschaft had kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:22

Crazy D

I think we should take a look.

De meeste punten zijn prima met de nieuwe iPad, maar over iTunes Match: let op dat je niet streamt maar download. Dus als je fanatiek alles aan het luisteren bent, loopt je iPhone/iPad wel gewoon vol met muziek (die te verwijderen is uiteraard).

eBooks kun je op dropbox gooien en daar vandaan openen in iBooks of een PDF reader. Werkt perfect, heb 'm al maanden niet meer aan iTunes gehangen, alle boeken doe ik via dropbox (meteen back-up van mijn boeken). De nieuwe iPad is nog een stuk relaxter om op te lezen dan de iPad2. eBooks ging al prima, maar PDF's vind ik toch wel een serieus stukje beter leesbaar en ook websites lezen is trouwens veel beter te doen.

Die zwarte balken bij video kijken vind ik niet hinderlijk maar ja dat is persoonlijk.

Spiegeling van het scherm buiten weet ik niet, ik zit niet zoveel buiten ;)

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
"lezen van ebooks buiten/binnen"

Ipad 3 leest zo fijn. Meteen een tip bluefire reader deze is gratis. En zoals via vermeld werkt het in combinatie met dropbox vrij makkelijk.

http://www.bluefirereader.com/bluefire-reader.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Laatst online: 22:42
Wat betreft ereaders: Op Android moet ik de eerste gratis goede ereader nog tegenkomen. Op mijn iPad 1 werkte de meegeleverde reader perfect. Hier scoort iOS duidelijk beter.

Voor ebooks lezen is Android een beetje een teleurstelling voor mij. Ik ben nl. net geswitcht van een iPad 1 naar een Galaxy Tab 10.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-10 17:40
deadsy33 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:57:
Overigens zit ik te denken of een iPad werkbaar is om via CF foto's over te laden en weer te geven (zowel raw als jpg). De TFP is een leuk ding maar het kopiëren van files is ontzettend traag en buggy. Apple heeft helaas geen echte CF camera kit zover ik weet, alleen de 3rd party fabrikanten hebben wel 'iets' wat blijkbaar werkt.
Ik heb zelf de CF reader van http://store.micgadget.com/ gekocht en deze werkt zonder problemen op de nieuwe iPad. Snelheid is niet echt goed maar ook de snelheid van de camera connection kit van Apple is niet je-van-het.

Ik gebruik de reader in combinatie met de raw bestanden van een Nikon D700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rerder
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05-2024
Richub schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:49:
Wat betreft ereaders: Op Android moet ik de eerste gratis goede ereader nog tegenkomen. Op mijn iPad 1 werkte de meegeleverde reader perfect. Hier scoort iOS duidelijk beter.

Voor ebooks lezen is Android een beetje een teleurstelling voor mij. Ik ben nl. net geswitcht van een iPad 1 naar een Galaxy Tab 10.1.
Las dat Bluefire er ook is voor Android. Probeer die eens zou ik zeggen op IOS werkt die voor mij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Laatst online: 22:42
Bedankt! Deze werkt prima. :)
Pagina: 1 ... 38 ... 77 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let op of je post niet beter past in:

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403390">~~~[iPad] Levertijden</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1450336">~~~[iPad] Importeren - deel 3</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1408926">~~~[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1418666">~~~[iPad] Provider(s) & abonnementen</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1452646">~~~[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1453427">~~~[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1</a>

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363593#item5">iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid</a>~~~[/html]