Daarnet een clear screenprotector op mijn iPad3 gezet. Ben nooit een grote fan daar van geweest. Maar aangezien ik deze iPad waarschijnlijk volgend wil verkopen in afwachting op de volgende versie...
Voor normaal gebruik merk ik er niks van qua beeld. Maar bij bestanden waarbij je extreem scherp beeld nodig hebt ( [url="ghttp://metropoint.metro.lu/20120509_MetroHolland.pdf"]kranten-pdfs[/url] in landscape mode, dus 2 pagina's op het scherm) dan merk ik wel dat het net wat waziger is.
Even een maandje aan kijken of ik het wat vind...
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:07:
Hoe werkt die AVPPlayer dan precies? want je kan toch geen avi of mkv bestanden op je ipad zetten.. Hoe krijg je dat voor elkaar zonder dat itunes zegt dat de video niet op je ipad afgespeeld kan worden?
Ben trouwens nog niet in het bezit van de AVPplayer maar wil het wel aanschaffen als het de moeite waard is.
bedankt
Elke app heeft z'n eigen diskruimte. Hier kan je alles in gooien wat je wilt.
Al die players dus ook. Als je daar een mkv, divx,avi, wmv in gooit, dan kan die app het gebruiken.
Al naar gelang de app zijn er verschillende manieren om bestanden er in te zetten. De meeste videoplayers kunnen gewoon via FTP of SMB (windows share if you will) bestanden binnen trekken. Bijna allemaal kan je via itunes ook bestanden direct in de opslagruimte van DIE app gooien.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp