Hangt van je NAS af. Ik heb zelf een QNAP NAS en dan moet je dit installeren. Voor een Synology zou je hier wat moeten kunnen vinden (zoek naar de Logitech Media Server). Maar nogmaals, dit is wellicht wat omslachtig voor wat jij wil, wellicht zijn er simpelere oplossingen. Zelf heb ik ook echt een Squeezebox (Touch), dus voor mij was het installeren van zo'n server noodzaak. Dat ik daarbij automatsich de mogelijkheid kreeg om op mijn iPad relatief handig muziek af te spelen was voor mij meer een handige bijkomstigheidVerwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 14:42:
[...]
wat moet ik dan juist op mijn NAS zetten ?
Hebben ze daar dan gewoon feitelijk 'ingescande' pagina's in staan en niet een pdf-achtig formaat met scalable fonts? Dat is wel heel krom en inefficiënt dan...RobbieB schreef op zondag 29 april 2012 @ 14:43:
[...]
Jup, dat zijn echt de datavreters.. Ben wel benieuwd wat de National Geographic Magazine volgende maand gaat doen. Vanaf Juni wordt hij aangepast voor het Retina display en de edities zijn nu al 200-250MB.. Hopelijk gaan ze de tekst dan gewoon als tekst weergeven ipv als 'image'.
[ Voor 26% gewijzigd door jasjenl op 29-04-2012 15:30 ]