Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Roeligan schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:10:
Maar het feit dat je al 10x een omruil nodig had baart me dan weer wel zorgen :+
Ik heb nog nooit een defect Apple product gehad.
J0ey schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:16:
[...]

Maar als jij binnen de 8/14 dagen bij een winkel komt hoor je gewoon een nieuw product te krijgen, dat staat gewoon in de wet en staat op ook de bon. Als ze je dan ineens een refurbished iPad gaan geven ga ik daar niet mee akkoord, simple as that. Ik betaal geen €479,- voor een tweedehands product, en ja dat is het.
dat is het juist: een "nieuw" toestel is ook door mensen in elkaar gezet, vastgenomen en aangezet. Bij Apple is refurbished hetzelfde als een defect toestel naar niet van nieuwstaat te onderscheiden.

Het enige waar je een probleem mee kan hebben, is met het idee dat het geen nieuwe is. Zoals op restaurant gaan: je weet ook niet precies hoe het tot stand is gekomen maar zolang het goed smaakt, smaakt het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-10 14:45
Phuncz schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:26:
dat is het juist: een "nieuw" toestel is ook door mensen in elkaar gezet, vastgenomen en aangezet. Bij Apple is refurbished hetzelfde als een defect toestel naar niet van nieuwstaat te onderscheiden.

Het enige waar je een probleem mee kan hebben, is met het idee dat het geen nieuwe is. Zoals op restaurant gaan: je weet ook niet precies hoe het tot stand is gekomen maar zolang het goed smaakt, smaakt het goed.
Ja prima natuurlijk, maar ik betaal voor een nieuw product, dan wil ik ook een nieuw product. Ik kan me herinneren dat toen de iPad 2 nog nieuw was de refurbished iPad 2's begonnen vanaf 399,- terwijl de nieuwe 479,- was. Ik betaal die 479, dan wil ik ook een nieuw product, punt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:30

Osxy

Holy crap on a cracker

J0ey schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:30:
[...]

Ja prima natuurlijk, maar ik betaal voor een nieuw product, dan wil ik ook een nieuw product. Ik kan me herinneren dat toen de iPad 2 nog nieuw was de refurbished iPad 2's begonnen vanaf 399,- terwijl de nieuwe 479,- was. Ik betaal die 479, dan wil ik ook een nieuw product, punt. :P
Jij kan niet het verschil zien tussen een nieuwe iPad en een refurbished, zo simpel is het.

Overigens kan de winkel swap exemplaren krijgen van Apple, deze zijn zonder doos om kosten te sparen. Of de winkel kiest voor het gemak voor zichzelf en de klant en ruilt simpelweg alleen de iPad om om zo te zorgen dat ze altijd een compleet pakket naar Apple terug kunnen sturen zonder het gezeur van mogelijk missende kabeltjes etc. (ik gok maar wat in de 2e)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Osxy schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:55:
[...]

Jij kan niet het verschil zien tussen een nieuwe iPad en een refurbished, zo simpel is het.

Overigens kan de winkel swap exemplaren krijgen van Apple, deze zijn zonder doos om kosten te sparen. Of de winkel kiest voor het gemak voor zichzelf en de klant en ruilt simpelweg alleen de iPad om om zo te zorgen dat ze altijd een compleet pakket naar Apple terug kunnen sturen zonder het gezeur van mogelijk missende kabeltjes etc. (ik gok maar wat in de 2e)
Ah, dat laatste zal het dan wel zijn denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een topic voor Apps ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:26
Zie topicwaarschuwing (app store ervaringen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Osxy schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:55:
[...]

Overigens kan de winkel swap exemplaren krijgen van Apple, deze zijn zonder doos om kosten te sparen.
Klopt, vaak hebben de stores enkele unpacked iPads iggen, speciaal voor de omruil. Niet in dozen gepakt, vanwege kostenbesparingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:26:
[...]

Klopt, vaak hebben de stores enkele unpacked iPads iggen, speciaal voor de omruil. Niet in dozen gepakt, vanwege kostenbesparingen.
Maar deze komt wel van Apple. Moest vandaag m'n iPad inleveren en morgen of overmorgen kwam die iPad dan binnen, zonder doos en accessoires. Misschien omdat de iPad 3th gen net nieuw is dat ze ze apart moeten aanvragen ofzoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ahum, vandaag teruggegaan met een Asus transformer Prime en uiteindelijk toch maar besloten een Ipad 3 te pakken. Tja, ondanks dat de Prime een prima tablet is ( als alles tenminste werkt ) kreeg ik toch bij de Ipad 3 een gevoel van meer degelijkheid.

In elk geval heb ik meteen gekeken naar backlight bleeding en gelukkig helemaal niets van backlightbleeding te zien en zelfs niet een klein beetje dus dat is al prima. Daarna eventjes Wifi uitgetest vanwege dat er problemen met wifi zou zijn bij de nieuwe Ipad 3, maar integendeel t.o.v. de Prime die half half werkte.

De Ipad 3 had meteen verbinding op volle sterkte en de snelheid gemiddeld 30 Mbit per seconde met een 120 Mbit abbo van Ziggo. Dus gelukkig ook geen Wifi problemen en in zijn algemeen vind ik het beeld toch wel echt heel sterk.

Voorheen had ik even een Ipad 2 maar die vond ik in vergelijk met een Android tablet met 1280 x 800 resolutie toch tegen vallen eerlijk gezegd. Echter... nu bij de Ipad 3 met het retina scherm valt ergens weer een Android tablet met 1280 x 800 weer in het niet en is dit veel rustiger aan de ogen.

Enfin, tot nu toe heel enthousiast in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er een app waarmee ik de files op mijn externe HD kan bekijken ? Externe HD zit in hetzelfde netwerk als de iPad. Dus niet via USB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:38:
Bestaat er een app waarmee ik de files op mijn externe HD kan bekijken ? Externe HD zit in hetzelfde netwerk als de iPad. Dus niet via USB...
Lees eventjes de waarschuwing want dit soort vragen horen [iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2 thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Mooie aan refurb, die van Apple iig, is dat die wel gecontroleerd zijn op werking. Minder grote kans op een defecte dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:11

pdavie2311

Live life to the fullest..

Hmmmm...ik dacht juist dat ook de wifi problemen te maken hebben met het niet herkennen van eigen netwerk? Daar loop ik dus nu al een weekje tegenaan..qua verbindingssnelheid merk ik niet zo veel..vanmorgen weer bij het pakken van de iPad, moet ik weer mijn wachtwoord invoeren...

Gisteren bij de dixons waar hij ook vandaan komt, een smartcover gekocht en gevraagd over dit wifi probleem..vanuit Apple hebben zij nog niets gehoord hierover..kijk, mijn wachtwoord invoeren duurt 5 seconden, maar om dit iedere keer te moeten doen, begint nu irritatie op te wekken!

De optie vergeet dit netwerk ofzoiets kan ik niet vinden bij netwerken(mijn netwerk), anders moet ik er toch maar mee terug...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:59
Dixons is ook niet bepaald de plek om iets te gaan vragen over Apple.. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Snap ik...maar daar komt de iPad vandaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb je een unieke ssid voor je router? kan het zijn dat je ipad een andere detecteerd met dezelfde naam?

heb je al een restore geprobeerd?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Hij vind maar 2 netwerken bij mij hier..ik heb herstel netwerkinstellingen gedaan, maar dat is niks..zoeken naar mijn netwerk en wachtwoord weer ingeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Roel1966 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:14:
Ahum, vandaag teruggegaan met een Asus transformer Prime en uiteindelijk toch maar besloten een Ipad 3 te pakken. Tja, ondanks dat de Prime een prima tablet is ( als alles tenminste werkt ) kreeg ik toch bij de Ipad 3 een gevoel van meer degelijkheid.

In elk geval heb ik meteen gekeken naar backlight bleeding en gelukkig helemaal niets van backlightbleeding te zien en zelfs niet een klein beetje dus dat is al prima. Daarna eventjes Wifi uitgetest vanwege dat er problemen met wifi zou zijn bij de nieuwe Ipad 3, maar integendeel t.o.v. de Prime die half half werkte.

De Ipad 3 had meteen verbinding op volle sterkte en de snelheid gemiddeld 30 Mbit per seconde met een 120 Mbit abbo van Ziggo. Dus gelukkig ook geen Wifi problemen en in zijn algemeen vind ik het beeld toch wel echt heel sterk.

Voorheen had ik even een Ipad 2 maar die vond ik in vergelijk met een Android tablet met 1280 x 800 resolutie toch tegen vallen eerlijk gezegd. Echter... nu bij de Ipad 3 met het retina scherm valt ergens weer een Android tablet met 1280 x 800 weer in het niet en is dit veel rustiger aan de ogen.

Enfin, tot nu toe heel enthousiast in elk geval.
Herkenbaar.
Had ook een TF Prime, deze was niet goed en dus geruild, kreeg m'n geld terug omdat hij niet leverbaar was en sinds gister een new iPad(3). Mijn eerste Apple device ook :+
De TFP is zo'n beetje de top qua Android tablets maar de iPad3 vond ik net ff iets beter, het scherm is super.
AppStore heeft meer keuze en beter apps.
Voordeel van de TFP is dat hij makkelijk mkv's kan streamen via het netwerk zonder veel te kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:19:
Hij vind maar 2 netwerken bij mij hier..ik heb herstel netwerkinstellingen gedaan, maar dat is niks..zoeken naar mijn netwerk en wachtwoord weer ingeven..
ik bedoel een complete restore van iOS

http://www.ehow.com/how_6...e-restore-apple-ipad.html

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.Death
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-07 17:24
Redje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:19:
[...]

Herkenbaar.
Had ook een TF Prime, deze was niet goed en dus geruild, kreeg m'n geld terug omdat hij niet leverbaar was en sinds gister een new iPad(3). Mijn eerste Apple device ook :+
De TFP is zo'n beetje de top qua Android tablets maar de iPad3 vond ik net ff iets beter, het scherm is super.
Voordeel van de TFP is dat hij makkelijk mkv's kan streamen via het netwerk zonder veel te kloten.
Met Goodplayer kun je ook mkv's streamen. Alleen 1080p mkv's wordt te veel. Voor series perfect hoor.

PC | Server | FP4All.org | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Ik heb om deze redenen de ipad 2 16gb wifi gekocht.
Ik wou zo goedkoop mogelijk, en dankzij hotspot van men HTC heb ik geen 3G nodig . . .

Ik heb de nieuwe ipad vast gehad in de winkel nadat ik men 2 al had gekocht (was er voor smartcover, zeker aan te raden, heb hem in comb met een belkin snap shield met een ijzeren strip --> nodig anders plakt je smartcover niet tege de achterkant) en ik vond die nieuwe ipad eigenlijk storend zwaarder. Misschien in men kop zo, maar ik wist direkt dat ik geen 2 vasthad.
Het retina scherm viel me totaal niet op. Waarop de verkoper reageerde dat ik naar een site moest surfen want dat het daar tot zijn recht komt. Inderdaad is het voor tekst zeer knap, maar ik zie de meerwaarde van 80 euro er niet in. Dus ben perfect gelukkig met mijn lichtere, dunnere, minder warme en goedkopere ipad 2 :-)

Waarvoor wordt de ipad 2 gebruikt:
Beetje mobiel internet lezen. Heb een huge laptop die eig als desktop dient. Dus sleur men ipad overal mee, ligt overal rond te slingeren. Even oppaken en wat opzoeken op het internet, wat tweakers of 9GAG lezen.
ebook of een artikel lezen. Documenten nalezen, jammer genoeg niet editen want dit kost weer geld (ffs apple . . .)
Heel zelden een game ( WTF! die kosten allemaal veel geld! Was wel wennen met android waar alles gratis is bijna).
In bed of op de zetel een aflevering van american dad zien, ofwel over het net ofwel via airvideo van men computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

DaemonAngel schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:51:
Heel zelden een game ( WTF! die kosten allemaal veel geld! Was wel wennen met android waar alles gratis is bijna).
Angry Birds Space:
iOS: ad-free € 0,79
Android: gratis met ads of ad-free voor € 0,75

Modern Combat 3:
iOS: € 5,49
Android: € 5,49

Plants vs Zombies:
iOS: € 2,39
Android: € 2,39

Ik snap het niet waar jij dat prijsverschil ziet, bedoel je gratis (free) games, ad-supported games of illegale games ? Als je games op tablets duur vind, raad ik je aan nooit naar een portable gaming console te gaan, daar betaal je minimaal € 30 voor nieuwe games en het is zeker niet gegarandeerd dat er meer gameplay in zit dan.

[ Voor 15% gewijzigd door Phuncz op 11-04-2012 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
DaemonAngel schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:51:
In bed of op de zetel een aflevering van american dad zien, ofwel over het net ofwel via airvideo van men computer.
Er zijn zat leuke gratis games die gratis zijn of weinig kosten en gemakkelijk met een iTunes card zijn aan te schaffen. Bv.

Jetpack Joyride; Temple Run......enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
Was even vergeten dat ik op een apple topic zat. Daar wordt apple commentaar niet geapprecieerd.
Het is niet omdat het product goed werkt dat je er geen opmerkingen mag op hebben, dat was btw zelf Jobs zijn idee.

@ Phuncz: ik vermoed dat als je nog wat langer zoekt je er nog meer zult vinden hoor . . .
Het gaat inderdaad over FREEware. Op je android kan je ook betalende apps vinden, dus aub geen voorbeelden meer. Maar je kan altijd een freeware variant vinden die hetzelfde doet . . .
Vaak inderdaad wel met advertenties. Maar dit stoort me niet direkt veel ...
Kijk gwn maar eens naar de top 50 apps voor beide als je me niet gelooft . . .
Ik heb een portable gaming console en ik betaal geen 30 euro voor men games . . . Dus begrijp je punt niet. En dit is ook offtopic.

Ik werk zowel met android als met apple. Dus ben itt tot sommige geen apple fanboy met oogkleppen.
iOS versus android merk je gewoon dat je voor veel apps moet betalen. Al is het niet veel. Van 1 of 2 euro ga ik niet arm worden. Maar heb gewoon heel lang zonder credit card aan men android gekoppeld gewerkt en hier geen last van gehad. Nu met iOS merk ik dat zonder een credit card eraan gelinked je heel weinig apps kunt gebruiken.
Je gaat er niet arm van worden van die paar euro (zeker niet als je een apple device koopt voor die prijs .. . ) maar het blijft een feit dat je voor bijna alle apps (niet alleen games want daar dient mijn tablet niet voor) moet betalen.

@FunZip: thx voor de voorbeelden, zal ze eens checken. Al game ik zelden of nooit op men tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een portable gaming console en ik betaal geen 30 euro voor men games
dat spreekt boekdelen...

Ook voor Apple zijn er zat gratis games. Ook premium games worden vaak gratis aangeboden tijdens acties.

ben zelf allochtoon, maar stoort me toch wel een beetje aan de hoeveelheid (bewuste?) taalvauten en interpuncties...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-09 21:53
Bijna iedere game heeft een gratis demo variant, kan je het eerst proberen.

Daarnaast willen mensen die games maken graag geld zien voor alle tijd en moeite die ze erin steken. Ook al is dat 2 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:47
DaemonAngel schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:03:
Was even vergeten dat ik op een apple topic zat. Daar wordt apple commentaar niet geapprecieerd.
Op Apple zeiken heb ik geen moeite mee, maar met "geld vragen voor document editten, ffs apple!" toch echt wel. Op Android is alles "gratis" ja, maar daar zie je zelden apps van niveau, en de meeste developers zijn zich weer aan het terugtrekken van de Android markt omdat er gewoon te weinig te verdienen is. Je moet maar eens aanleren dat je voor bepaalde zaken (en kwaliteit) moet betalen. Ik neem aan dat je niet de hele dag bezig bent met "office betalen, ffs microsoft!", "buskaartje betalen, ffs!".

Ik heb vorige week alle iWork apps aangeschaft op de iPad, mijn duurste aankopen ooit, maar het feit dat je gewoon een volwaardige presentatie of opgemaakte brief op je iPad kunt maken, daar heb ik best geld voor over. Vroeger was ik ook wel van het "gratis", maar een business model als op de ipad vind ik prima. Niks is echt duur, je software heeft meer waarde in je eigen ogen, dwingt je om kritisch te kijken. En als je met bv pasen ff op de aanbiedingen let krijg je nog een hoop gratis / bijna voor niks ook.

[ Voor 9% gewijzigd door CopyCatz op 11-04-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

DaemonAngel schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:03:
Het is niet omdat het product goed werkt dat je er geen opmerkingen mag op hebben, dat was btw zelf Jobs zijn idee.
Ik praat over feiten, jij praat ineens over emoties. Waarom ineens in aanvalsmode ?
[b]DaemonAngel schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:03:
@ Phuncz: ik vermoed dat als je nog wat langer zoekt je er nog meer zult vinden hoor . . .
Het gaat inderdaad over FREEware. Op je android kan je ook betalende apps vinden, dus aub geen voorbeelden meer. Maar je kan altijd een freeware variant vinden die hetzelfde doet . . .
Vaak inderdaad wel met advertenties. Maar dit stoort me niet direkt veel ...
Kijk gwn maar eens naar de top 50 apps voor beide als je me niet gelooft . . .
Het waren de eerste 3 games die bij opkwamen waar ik van vermoedde dat ze in beide app stores/marketplaces zouden staan. Dus ofwel had ik heel veel geluk toen ik mijn punt wou bewijzen, ofwel oordeel jij zonder feitelijke argumenten.
Ik werk zowel met android als met apple. Dus ben itt tot sommige geen apple fanboy met oogkleppen.
Dat heeft niemand hier gezegd, jij bent deze reply begonnen met de aanname dat hier veel fanboys zitten. Zolang je neutraal blijft en over feiten praat, heeft niemand je fanboy te noemen.
iOS versus android merk je gewoon dat je voor veel apps moet betalen. Al is het niet veel. Van 1 of 2 euro ga ik niet arm worden. Maar heb gewoon heel lang zonder credit card aan men android gekoppeld gewerkt en hier geen last van gehad. Nu met iOS merk ik dat zonder een credit card eraan gelinked je heel weinig apps kunt gebruiken.
Hoezo ? Je hebt enkel een kredietkaart nodig voor aankopen (apps of in-app-purchases), niet voor andere zaken. Als je toch wilt betalen maar geen kredietkaart gebruiken, zijn er nog altijd de iTunes prepaid cards die je bij zowat elke winkel kan kopen die Apple producten verdeelt. Zelfs in supermarkten en krantenwinkels zal je ze vinden.
Je gaat er niet arm van worden van die paar euro (zeker niet als je een apple device koopt voor die prijs .. . ) maar het blijft een feit dat je voor bijna alle apps (niet alleen games want daar dient mijn tablet niet voor) moet betalen.
Ik vind 330.000 gratis apps en 410.000 betaalde apps. "bijna alle apps" is niet echt van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Redje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:19:
Herkenbaar.
Zelf ben ik ook totaal geen Apple fanboy en qua pc werk ik uiteindelijk toch altijd gewoon met Windows omdat mij dat nu eenmaal het beste bevalt en ik er gewend aan ben. Bij een tablet vond ik het toch weer anders en gaat het mij erom dat ik zonder veel toestanden gewoon mijn boekje lezen kan.

Nummer 1 was voor mij dan ook het scherm en het vloeiende verloop bij lezen en daarin scoort de Ipad gewoon toch nog steeds het beste in. En tja dat streamen van films was voor mij eigenlijk niet belangrijk omdat ik daar mijn mediaplayer en de gewone tv voor heb.

Evenzogoed wil ik voorop stellen dat ik de Prime echt niet wil afkraken maar het gewoon jammer blijf vinden dat men met zo'n goede en krachtige hardware dan net verzuimd om alles goed af te werken. Ergens vind ik het ook niet kunnen dat Wifi en GPS niet goed werkt door een constructiefout.

Verder nog even een opmerking wat betreft IOS en Android namelijk eigenlijk hoort dit niet hier in dit topic thuis alvorens de hele discussie nog verder gaat uit lopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Roel1966 op 11-04-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:02
Xeanor schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:11:
Bijna iedere game heeft een gratis demo variant, kan je het eerst proberen.

Daarnaast willen mensen die games maken graag geld zien voor alle tijd en moeite die ze erin steken. Ook al is dat 2 euro.
Dat is echt niet waar; het merendeel van de duurdere games heeft geen demo.
Het zou mijn voorkeur hebben als bijvoorbeeld het eerste lvl gratis is en dat je dan vervolgens de overige content kan bijkopen (upgrade to full game).

Een money returned option within 30m after purchasing zou ook welkom zijn.
Het gaat idd maar om een paar euro, maar geld weggooien is nou eenmaal zonde.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net gemerkt dat screenshots met de nieuwe iPad HUGE zijn.

Komt natuurlijk ook omdat ze PNGs zijn ipv JPGs. Een iPad1-2 screenshot is iets van 600KB, een iPad3 screenshot rond de 2MB.

Dat maakt het maken van screenshot op de nieuwe iPad ook wat trager. (en het duurt ook wat langer voordat ze in photostream belanden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-10 10:00
Of misschien heeft het meer te maken met het feit dat ze een slordige 4,5 keer meer pixels bevatten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zeg ik ook ;)

Het is dus meer bedoeld als waarschuwing voor mensen die 16GB-modellen kopen. Als zelfs screenshots 2-3x zo groot worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:56

Exirion

Gadgetfetisjist

kmf schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:23:
Het is dus meer bedoeld als waarschuwing voor mensen die 16GB-modellen kopen. Als zelfs screenshots 2-3x zo groot worden...
Hint: pr0n kun je gewoon opslaan he, je hoeft geen screenshots te maken :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exirion schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:31:
[...]

Hint: pr0n kun je gewoon opslaan he, je hoeft geen screenshots te maken :+
Hint: pr0n op een retina-scherm is een nieuwe beleving :+

en screenshots van tijdschriften is best wel een goed idee. Goed voor het archief en zo

[ Voor 17% gewijzigd door kmf op 11-04-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
Bospa01 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:09:
[...]

Dat is echt niet waar; het merendeel van de duurdere games heeft geen demo.
Het zou mijn voorkeur hebben als bijvoorbeeld het eerste lvl gratis is en dat je dan vervolgens de overige content kan bijkopen (upgrade to full game).

Een money returned option within 30m after purchasing zou ook welkom zijn.
Het gaat idd maar om een paar euro, maar geld weggooien is nou eenmaal zonde.
Hier ben ik het mee eens.
Veel games zijn uiteindelijk niet zo leuk.
Jammer genoeg kost de demo versie van de nice games ook geld.
Maar het zou wel een goede manier zijn om me zover te krijgen er toch voor te betalen :-).

@rest:
Dat je emoties afleidt uit die tekst kan zijn. Maar dit was niet gerelateerd aan wat ik zei. Mogelijks de manier waarop. Dus dit was allesinds niet de bedoeling.
Ik baseer me op gebruikservaring hiervan. Vermits ik beide systemen tegelijk gebruik op toestellen van een gelijkwaardige prijs (wat belangrijk is in het vergelijken van de OS).

Ze hebben imo beide voordelen en nadelen.
Android krijgt genoeg kritiek zodat ze hun best doen aan hun nadelen te werken, ik vind het alleen jammer dat kritiek op het iOS niet aanvaard wordt maar hiervoor een verklaring voor gegeven wordt. Men krikkelige reactie was als gevolg van een reactie op een post ergens anders die ik net gelezen had die hiertoe betrekking had. Vandaar dat dit al in men post stond :p Apologies dus, maar de essentie blijft waar.

Vermits ik wat nadelen reeds opgesomd heb ook wat voordelen dan. Het werkt enorm vlot!
Mijn iPad wou ik een tablet waar ik mee kon werken zonder dat ik al teveel moest nadenken of tweaken. Gewoon iets dat werkte. Had geen behoefte er dingen aan te veranderen. Het moest doen wat ik wou. En dit doet de iPad. Hier faalt de concurrentie vind ik jammer genoeg wel. Je betaald evenveel maar je toestel werkt minder vlot.

Verder ga ik niet meer reageren op posts om de 2 OS te vergelijken, als je ze beide gebruikt weet je dit dus moet niemand je dit vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
De VoiceOver functie, kan ik ook andere talen downloaden?

[ Voor 167% gewijzigd door Jeffrey88 op 11-04-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Laatst online: 13:22
Waarmee maken jullie eigenlijk het scherm van de ipad schoon? Ik heb al moeite om het scherm van mijn telefoon goed schoon te krijgen, laat staan het grotere scherm van de ipad (als ik hem eindelijk binnen krijg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:48
Dracula schreef op woensdag 11 april 2012 @ 18:18:
Waarmee maken jullie eigenlijk het scherm van de ipad schoon? Ik heb al moeite om het scherm van mijn telefoon goed schoon te krijgen, laat staan het grotere scherm van de ipad (als ik hem eindelijk binnen krijg)
Tissue met een beetje water werkt gewoon goed. Dus een deel van de tissue vochtig maken, daarmee scherm schoonmaken en met het droge gedeelte scherm droog maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:04

alwinus

Tweaked

Gebruik een zacht doekje die ook voor tv's en brillen gebruikt kunnen worden :) Maak niks nat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Tissues maken krassen. Een theedoek is nog beter.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-05 15:15
Doekjes en tissues, die niet krassen zijn prima.
Of "professionele" iPad middelen
Sidekick koolstofstempel: www.lenspen.com
Microvezeldoekje: www.toddygear.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:10

vhal

ಠ_ಠ

Gewoon een microvezeldoek van carclean.nl...kan je heel je leven lang een iPad boenen en houd je nog geld over itt die overpriced schoonmaakmeuk.

...en als er 1 groep bestaat die nogal kieskeurig zijn voor hun doeken dan zijn het wel de cardetaillers (en lak is over het algemeen zachter dan je iPad)

[ Voor 12% gewijzigd door vhal op 11-04-2012 18:59 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

deadsy33 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 18:57:
Gewoon een microvezeldoek van carclean.nl
That says about everything !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Washandje een beetje nat maken en dan schoonvegen, dan met de droge kant eroverheen en hij is weer als uit de doos.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik gebruik gewoon het doekje die ik bij mijn iMac kreeg (werkt prima). Af en toe (eens in de 2 weken) gebruik ik een vochtig papieren brillendoekje. Ik heb wel voor de zekerheid een screen-protector aangebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
Gewoon microvezel doekjes is het eenvoudigste. Die dingen kosten niks tegenwoordig en kun je even goed op je monitor, telefoon, tablet en TV gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik heb ook eens zo'n speciale microvezel doek (zachter en tijner dan normaal) speciaal voor glas gekocht ergens op de markt. Dat werkt ook prima.

[ Voor 3% gewijzigd door syltheboy op 11-04-2012 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Laatst online: 15:56
Een micro vezel doekje, die de huisvrouw ook gebruikt! Werkt perfect.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Laatst online: 13:22
Micro vezel it is. Nu ik er aan denk heb ik ooit bij mijn telefoon ook al zo een doekje gehad, geen idee waarom ik die nooit heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:39
Let er op: niet dit (microfiber/vezel) doekje gebruiken wanneer je iPad aan staat ofwel wanneer je iPad scherm warm is, dat is namelijk niet bevorderend voor het scherm van de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Laatst online: 07-10 10:18
Draakje5 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:55:
Let er op: niet dit (microfiber/vezel) doekje gebruiken wanneer je iPad aan staat ofwel wanneer je iPad scherm warm is, dat is namelijk niet bevorderend voor het scherm van de iPad.
? Care to explain? :) Volgens mij maakt dat echt helemaal niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
vgroenewold schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:10:
[...]

? Care to explain? :) Volgens mij maakt dat echt helemaal niks uit.
Iets met die vezels van het doekje die dan op dat scherm kunnen geraken door de warmte.
Ik heb er geen verstand van, maar het is me door iemand met veel verstand gezegd waarvan je best mag aannemen dat het waar is. Ik zorg er in ieder geval voor dat ik 'm schoonmaak als die uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Daarom dat ik hem altijd besproei met screen cleaner, lekker nat en koud voordat we gaan vegen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-05 15:15
Phuncz schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:52:
Daarom dat ik hem altijd besproei met screen cleaner, lekker nat en koud voordat we gaan vegen !!
Wel een beetje voorzichtig sproeien: die vochtsensors in de iPad zijn erg gevoelig. Voor je het weet claimt Apple bij een garantiegevalletje, dat het je eigen schuld is door vocht in de iPad :Y :N :Y :N :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Laatst online: 07-10 10:18
Het zou mij verbazen als dat dus een probleem is met de warmte die de iPad genereert, dat is echt minimaal en al helemaal via het scherm, bovendien mocht er een vezeltje afkomen, dan is dat ook zo weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
vgroenewold schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:06:
Het zou mij verbazen als dat dus een probleem is met de warmte die de iPad genereert, dat is echt minimaal en al helemaal via het scherm, bovendien mocht er een vezeltje afkomen, dan is dat ook zo weg.
Iemand had hier laatst een video gepost. Het scherm wordt warm op de plek waar de batterij zich bevindt. De achterkant wordt minder warm doordat het aluminium de warmte verspreidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 11:21
Pff, na lang twijfelen toch een ipad 3 (16gb zwart) gehaald. Net aan gedaan en na 2 seconden viel mij meteen al een dode (zwarte) pixel op. Zal de mycom eens mailen hoe ze hier mee om gaan want voor mij is het erg storend. Koop de ipad 3 speciaal voor het uber retina scherm en daar is niet echt van te genieten met zo'n pixel.

edit: volgens mij zijn het ook meerdere aan elkaar vast, valt echt heel erg op namelijk en lijkt groter te zijn dan de overige pixels. :( :( :(
edit2: Net contact gehad met mycom en ik kan hem daar omruilen zodra er een nieuwe ligt. :) Dat is wel netjes.

[ Voor 28% gewijzigd door warcow op 12-04-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Laatst online: 17:04
warcow schreef op donderdag 12 april 2012 @ 13:58:
Pff, na lang twijfelen toch een ipad 3 (16gb zwart) gehaald. Net aan gedaan en na 2 seconden viel mij meteen al een dode (zwarte) pixel op. Zal de mycom eens mailen hoe ze hier mee om gaan want voor mij is het erg storend. Koop de ipad 3 speciaal voor het uber retina scherm en daar is niet echt van te genieten met zo'n pixel.

edit: volgens mij zijn het ook meerdere aan elkaar vast, valt echt heel erg op namelijk en lijkt groter te zijn dan de overige pixels. :( :( :(
Gewoon mee terug gaan. Je mag hem omruilen voor een nieuwe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:11
Net mijn iPad 64GB+4G ontvangen. na het aanzetten zag ik een Dikke zwarte zandkorrel in het scherm :@
straks naar apple store of ze die dikke zwarte zandkorrel eruit kan halen of niet >__<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Nope, dat halen ze er niet uit. Dat wordt omruilen. Ik zou ook nooooooooit willen dat een winkel mijn iPad zou (trachten te) herstellen, zoiets krijgt niet iedereen schadeloos open en zonder de juiste tools en omgeving ook niet schade- en stofvrij terug dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
cmegens schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:10:
[...]

Gewoon mee terug gaan. Je mag hem omruilen voor een nieuwe...
Ik heb ook een dooie pixel en gekocht bij mycom: omruilen geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik zou nooit een Apple apparaat bij een niet-Apple winkel kopen; Apple zelf is namelijk heel makkelijk met omruilen en terugbrengen enzo; andere vendors willen nog wel 's moeilijk doen.

Case in point: ik heb per ongeluk vorige week een witte iPad besteld ipv de zwarte die ik moest hebben. Gisteren is 'ie geleverd (en is dat feit geconstateerd), heb ik gebeld naar Apple, die hebben een omruil in gang gezet en vandaag is zowel de nieuwe verstuurd (komt morgen) en de oude opgehaald. Zie dat 's voor elkaar te krijgen bij dixons o.i.d.…

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik denk dat je daarvan schrikt, hoe goed sommige winkels daarmee omgaan. Hangt misschien van de vestiging af, maar ik ben totnutoe altijd hardstikke goed geholpen bij de plaatselijke mycom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het is voor veel "klassieke" winkelhouders ook niet standaard procedure een gebruikt product terug te nemen zonder enige compensatie, misschien is het een procedure die sommige resellers nog niet kennen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Aceplayer is momenteel gratis voor de geinteresseerden. Werkt super met de nas, helaas haperen mkv,v wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Draakje5 op 12-04-2012 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Draakje5 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:42:
Aceplayer is momenteel gratis voor de geinteresseerden. Werkt super met de nas, helaas haperen mkv,v wel.
Thanks voor de tip!

Trouwens, nu we het er toch over hebben.... Kent iemand een goede app of website waar dit soort aanbiedingen wordt bijgehouden???

[ Voor 21% gewijzigd door Smultie op 12-04-2012 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:11
Heb vandaag mijn 64GB+4G omgeruild voor een nieuw in doos bij applestore :D (gekocht bij bol.com), normaal doen ze alleen een swap (refurbisch) als het NIET via apple store is gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Kev7381 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:49:
Heb vandaag mijn 64GB+4G omgeruild voor een nieuw in doos bij applestore :D (gekocht bij bol.com), normaal doen ze alleen een swap (refurbisch) als het NIET via apple store is gekocht
Er zijn nu nog geen refurbished iPad's hoor, heb die van mij overigens ook kunnen omruilen met een nieuwe ivm backlight die zichtbaar was door de kieren van het scherm en stof onder het scherm. :)

EDIT: Wtf, toen ik m'n iPad's serial op de Apple site invulde stond er:

Your product is covered for eligible hardware repairs and service under Apple's Limited Warranty.
Estimated Expiration Date: April 11, 2013

En nu ik al m'n apps en gegevens heb terug gezet (via iTunes restore) staat er dit:

Your product is covered for eligible hardware repairs and service under Apple's Limited Warranty.
Estimated Expiration Date: March 22, 2013

De datum van m'n oude iPad. :/ Hoe kan dat?

EDIT:

Ah, omdat m'n oude iPad ook was aangemeld voor reparatie denk ik. Staat nu bij:

We're sorry, but this is a serial number for a product that has been replaced. Please check your information and re-enter your serial number. If your information is correct, you may need to contact us.

Opzich wel logisch ja. :P

[ Voor 47% gewijzigd door J0ey op 12-04-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Jazeker smultie, daar heb ik m ook vandaan: http://appshopper.com/ipad/prices/free/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Smultie schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:44:
[...]

Thanks voor de tip!

Trouwens, nu we het er toch over hebben.... Kent iemand een goede app of website waar dit soort aanbiedingen wordt bijgehouden???
Appshopper. Gewoon de rss-feed op price updates bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:20
Draakje5 schreef op donderdag 12 april 2012 @ 20:42:
Heel erg bedankt, was al tijdje aan het zoeken/bedenken welke app ik wilde hebben om films/series af te spelen. Nu deze gratis is ga ik deze zeker als eerste proberen! Gierige Hollander, haha >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
Ik heb nu een zwarte 16GB. Geen dode pixels, backlight bleeding of gloed, gelukkig. Nu mag ik gaan wennen aan iOS (alles Android tot nu toe) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snicker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-10 07:56
Klein vraagje over de garantie: als ik een iPad koop bij een Apple Store in de USA (wat ik van plan ben...), kan ik dan in het geval van een dode pixel ook aankloppen bij een Apple Store hier in NL? Of verspeel ik dan alle mogelijkheden daarop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:20
Werelds schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:43:
Ik heb nu een zwarte 16GB. Geen dode pixels, backlight bleeding of gloed, gelukkig. Nu mag ik gaan wennen aan iOS (alles Android tot nu toe) :P
Ook m´n eerste tablet en eerste iOS. Android telefoon. Maar ik ben toch inmiddels in zeer korte tijd aardig verkocht aan iOS kan ik je melden. Het werkt gewoon erg vlot, Android heeft gewoon nog steeds zijn haperingen/stroperigheid op sommige momenten. Heb gewoon het gevoel dat iOS en de hardware gewoon perfect op elkaar zijn afgestemt. En de reden waarom ik ook een Ipad heb genomen en geen Android tablet is omdat er hier toch al wel veel meer apps te krijgen zijn voor de tablet. Android loopt daar aardig in achter.

Conclusie:

Erg tevreden met mijn Ipad/iOS tablet
tevreden met mijn android telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:49
Sleehond schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:34:
Heb gewoon het gevoel dat iOS en de hardware gewoon perfect op elkaar zijn afgestemt.
Dat is natuurlijk dan ook het grote voordeel van Apple en z'n iOS, het bedrijf ontwikkeld beide. In tegenstelling tot het android gebeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
Sleehond schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:34:
[...]

Ook m´n eerste tablet en eerste iOS. Android telefoon. Maar ik ben toch inmiddels in zeer korte tijd aardig verkocht aan iOS kan ik je melden. Het werkt gewoon erg vlot, Android heeft gewoon nog steeds zijn haperingen/stroperigheid op sommige momenten. Heb gewoon het gevoel dat iOS en de hardware gewoon perfect op elkaar zijn afgestemt. En de reden waarom ik ook een Ipad heb genomen en geen Android tablet is omdat er hier toch al wel veel meer apps te krijgen zijn voor de tablet. Android loopt daar aardig in achter.

Conclusie:

Erg tevreden met mijn Ipad/iOS tablet
tevreden met mijn android telefoon
Het "wennen" was dan ook meer bedoeld op dingen die ik mis vergeleken met Android - en ja, dat kan en is zo (zie hieronder) ;)
Ik ben het er alleen niet mee eens dat "Android" soms stroperig is. Het hangt natuurlijk heel erg van het apparaat en de ROM af, maar zowel Gingerbread op m'n Desire als ICS op de Transformer (TF101) draaien net zo soepel als iOS 5.1 nu draait (en de TF101 draait al zo soepel vanaf ASUS' tweede update voor hun HC). Af en toe merk je op alle drie dat de CPU druk bezig is en dan haperen ze, maar dat is te verwachten en helemaal niet storend. M'n telefoon komt ook verbazingwekkend goed mee met de andere twee, van mij mag HTC wel een nieuwe uitbrengen op dit formaat met eenzelfde AMOLED (ik heb een van de eerste).

Wat ik dus wel echt mis is Opera (Mobile). "In den beginne" op WinMo was het al de browser en toen ze met de Android versie kwamen ben ik hem ook meteen gaan gebruiken. Skyfire zowel op WinMo als Android geprobeerd, maar Opera is nog steeds een stuk beter. De gebruikers ervaring is gewoon een stuk completer; alles wat je op de desktop hebt, heb je in Mobile ook, alleen dan met een interface die geschikt is voor smartphones en tablets. Wat Opera echter de eerste keus maakt voor mij is de belachelijke snelheid. M'n Desire houdt de iPad gewoon probleemloos bij met het laden van webpagina's; met als verschil dat hij bijvoorbeeld op T.net zelfs de desktop versie van de site laadt, in plaats van een licht afgeslankte pagina als op de iPad. Wanneer er JavaScript aan te pas komt ligt Opera sowieso voor op WebKit.
Safari verbleekt dan ook heel erg (vooral omdat ik dus al zo lang Opera gebruik, inclusief Opera Link), dus ik ga denk ik eens kijken hoe de andere browsers zijn. Iemand ervaring met recente versies van bijvoorbeeld Skyfire? :)

Overigens wat betreft het scherm: als ik m'n Desire er naast houdt met allebei op volle brightness zie je inderdaad een "rozige" gloed. Echter heeft dat niets te maken met een probleem van het scherm in de zin dat het kapot zou zijn, dat is gewoon een eigenschap van het scherm - ik denk dat veel van de meldingen dus niet helemaal correct zijn (de mensen met gele gloed en vlekken uiteraard wel). Het wit punt van de iPad is gewoon laag, is ook altijd zo geweest. Merk je op zich niets van, tot je een apparaat er naast houdt met een hoger wit punt. Hetzelfde heb je met monitors, er is niets mis met een TN panel voor dagelijks gebruik tot je een IPS panel er naast hebt staan. Mijn Desire is overigens wel een uit de eerste paar leveringen, met een fatsoenlijk AMOLED scherm dus.
Ik vind het in elk geval niet storend; het valt me niet eens op tenzij ik bewust m'n Desire er naast houdt. Ik sta er ook niet van te kijken, want wat hun panel keuze betreft heeft Apple nog wel wat te verbeteren; de iPhone 4 heeft nou ook niet bepaald een geweldig scherm (op gebied van kleuren en kleur echtheid!) en de Cinema displays zijn hun geld wat dat betreft ook niet waard.

Al met al heel erg tevreden met m'n aankoop, alleen Opera zal een gemis blijven :D

Straks wel even kijken hoe ver ik kan komen qua bestanden via m'n Ubuntu, want ik heb geen behoefte om iTunes te gaan installeren. Hij ziet het apparaat in elk geval wel al meteen, dus het zal even zoeken worden naar de juiste software :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:15
Ik weet niet hoor, maar qua kleurechtheid zit de iPad 3 helemaal in de top van de top.
Excellent
99 percent of Std
See Figure 2
http://www.displaymate.com/Gamut_6.html
http://www.displaymate.com/iPad_ShootOut_1.htm

Daar valt zowat niks aan te winnen meer en is met recht het beste op de markt in de complete mobiele devices categorie.

AnandTech had ook nog wat kleurechtheidstests en dergelijke gedaan
http://www.anandtech.com/show/5688/apple-ipad-2012-review/4

[ Voor 20% gewijzigd door SidewalkSuper op 13-04-2012 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
Met de nieuwe iPad wel ja, oudere modellen en de iPhones absoluut niet - de Cinema displays zijn dezelfde panels die je in een Dell Ultrasharp van minder dan de helft ziet, ga je qua prijs daartussen zitten krijg je panels die veel beter zijn :)

Een hoger witpunt betekent overigens ook niet dat de kleuren beter kloppen, dat is niet wat ik beweer. Feit is alleen wel dat voor een leek een hoger witpunt beter uitziet omdat het er dan meer "uit springt". Ik heb ook niks aan te merken op dit scherm, just sayin' ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Werelds op 13-04-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:27
Net aceplayer getest.
Speelt alles af MAAR
Dvd's ok
Series 720 lukt half, soms stottering
Mkvs 1080 speelt hij af maar enorm traag en in schokken

Alles staat op unfair server

Iemand ideetjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 18:10
skank schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:14:
Net aceplayer getest.
Speelt alles af MAAR
Dvd's ok

Iemand ideetjes?
Welke iPad? Het probleem is volgens mij dat deze apps geen volledige toegang hebben tot de hardware van de GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
skank schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 10:14:
Net aceplayer getest.
Speelt alles af MAAR
Dvd's ok

Iemand ideetjes?
Ja, Aceplayer kan (net als alle andere players in de appstore) geen gebruik maken van de gpu voor het afspelen van videomateriaal. Het cpu gedeelte van de A5X is niet sterk genoeg voor 1080p en sommige 720p bestanden.

De enige player die mijn 720p .mkv's tot nu toe altijd goed heeft afgespeeld is AVPlayerHD. Will je ook 1080p kunnen bekijken dan heb je ruwweg 2 oplossingen:

- wachten op de jailbreak en XBMC
- je pc of laptop het beeld naar je iPad laten streamen door middel van Streamtome, Airvideo of Plex

Ik moet zeggen dat ik met Plex tot nu toe met afstand de beste resultaten heb geboekt. Zelfs een 1080p .mkv bestand van 20 GB wordt on the fly geconverteerd en zonder hakkelen naar mijn iPad gestreamd over wireless N. Enige nadeel is wel dat je PC of laptop moet aanstaan om iets te kunnen bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Werelds schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:43:
[...]

Het "wennen" was dan ook meer bedoeld op dingen die ik mis vergeleken met Android - en ja, dat kan en is zo (zie hieronder) ;)
Ik ben het er alleen niet mee eens dat "Android" soms stroperig is. Het hangt natuurlijk heel erg van het apparaat en de ROM af, maar zowel Gingerbread op m'n Desire als ICS op de Transformer (TF101) draaien net zo soepel als iOS 5.1 nu draait (en de TF101 draait al zo soepel vanaf ASUS' tweede update voor hun HC). Af en toe merk je op alle drie dat de CPU druk bezig is en dan haperen ze, maar dat is te verwachten en helemaal niet storend. M'n telefoon komt ook verbazingwekkend goed mee met de andere twee, van mij mag HTC wel een nieuwe uitbrengen op dit formaat met eenzelfde AMOLED (ik heb een van de eerste).

Wat ik dus wel echt mis is Opera (Mobile). "In den beginne" op WinMo was het al de browser en toen ze met de Android versie kwamen ben ik hem ook meteen gaan gebruiken. Skyfire zowel op WinMo als Android geprobeerd, maar Opera is nog steeds een stuk beter. De gebruikers ervaring is gewoon een stuk completer; alles wat je op de desktop hebt, heb je in Mobile ook, alleen dan met een interface die geschikt is voor smartphones en tablets. Wat Opera echter de eerste keus maakt voor mij is de belachelijke snelheid. M'n Desire houdt de iPad gewoon probleemloos bij met het laden van webpagina's; met als verschil dat hij bijvoorbeeld op T.net zelfs de desktop versie van de site laadt, in plaats van een licht afgeslankte pagina als op de iPad. Wanneer er JavaScript aan te pas komt ligt Opera sowieso voor op WebKit.
Safari verbleekt dan ook heel erg (vooral omdat ik dus al zo lang Opera gebruik, inclusief Opera Link), dus ik ga denk ik eens kijken hoe de andere browsers zijn. Iemand ervaring met recente versies van bijvoorbeeld Skyfire? :)

Overigens wat betreft het scherm: als ik m'n Desire er naast houdt met allebei op volle brightness zie je inderdaad een "rozige" gloed. Echter heeft dat niets te maken met een probleem van het scherm in de zin dat het kapot zou zijn, dat is gewoon een eigenschap van het scherm - ik denk dat veel van de meldingen dus niet helemaal correct zijn (de mensen met gele gloed en vlekken uiteraard wel). Het wit punt van de iPad is gewoon laag, is ook altijd zo geweest. Merk je op zich niets van, tot je een apparaat er naast houdt met een hoger wit punt. Hetzelfde heb je met monitors, er is niets mis met een TN panel voor dagelijks gebruik tot je een IPS panel er naast hebt staan. Mijn Desire is overigens wel een uit de eerste paar leveringen, met een fatsoenlijk AMOLED scherm dus.
Ik vind het in elk geval niet storend; het valt me niet eens op tenzij ik bewust m'n Desire er naast houdt. Ik sta er ook niet van te kijken, want wat hun panel keuze betreft heeft Apple nog wel wat te verbeteren; de iPhone 4 heeft nou ook niet bepaald een geweldig scherm (op gebied van kleuren en kleur echtheid!) en de Cinema displays zijn hun geld wat dat betreft ook niet waard.

Al met al heel erg tevreden met m'n aankoop, alleen Opera zal een gemis blijven :D

Straks wel even kijken hoe ver ik kan komen qua bestanden via m'n Ubuntu, want ik heb geen behoefte om iTunes te gaan installeren. Hij ziet het apparaat in elk geval wel al meteen, dus het zal even zoeken worden naar de juiste software :)
dat "Android" soms stroperig is
Af en toe merk je op alle drie dat de CPU druk bezig is en dan haperen ze
Dat is nou het mooie van een Apple product, die werken altijd goed. Het Android OS doet best een paar leuke dingen, maar het werkt gewoon nooit lekker. Veel mensen klagen ook over het multitask systeem van iOS, ik persoonlijk vind het geniaal. Mijn vriendin heeft een LG 2X met ICS en die wordt gewoon echt traag als je maar apps op de achtergrond draait, met mijn iPhone of iPad nooit geen problemen mee, terwijl apps zoals TomTom ook gewoon in de achtergrond door blijven gaan. Ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
Heeft ook nadelen. Namelijk dat je niets kan laden en ondertussen iets anders doen.
Zit op de iPad nu. Schitterend ding. Maar men volgende Phone die men desire vervangt wordt wel terug android. Htc one s mogelijk. Laptop dan wel weer MacBook xd.
De waarom leg ik uitgebreid op aanvraag wel uit xd.
En ja er zit een sterke redenering achter hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik heb ook voornamelijk ervaring met Android en nu 2 weekjes met iOS en vind juist het multitasken in iOS echt slecht geregeld. D'r zijn bijna geen (media)-apps die op de achtergrond blijven spelen. Downloads vallen stil, enzovoorts. Dat doet Android veel beter (iig mijn SGS) imho.
De notification-area van Android loopt ook rondjes om die van iOS: Als je een app op de achtergrond hebt draaien, blijft die in die area zichtbaar en kan je die ook snel benaderen. Als je dus een mediaspeler hebt die op de achtergrond aan het spelen is, kan je die dus in 1x benaderen. Je hoeft dus niet zoals in iOS alle apps langs om te zien welke herrie staat te maken :+

Ik vind totnutoe iOS en Android redelijk gelijkwaardig qua beleving. iOS lijkt wat consequenter (dwingt wat meer conformiteit af), maar Android is flexibeler (met betere multitasking en notificationdinges) en de menu/terugtoets mis ik echt in iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
NotSoSteady schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:17:
[...]

Welke iPad? Het probleem is volgens mij dat deze apps geen volledige toegang hebben tot de hardware van de GPU.
iPad 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

NotSoSteady schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:23:
Dat is nou het mooie van een Apple product, die werken altijd goed. Het Android OS doet best een paar leuke dingen, maar het werkt gewoon nooit lekker.
Dat is toch te extreem hoor, Apple werkt "niet altijd goed", het ligt eraan van welk perspectief je kijkt. Het is gebruiksvriendelijker en stabieler, door de stricte applicatieregels. Maar Android werkt wel vrij goed met 4.0 en de juiste hardware. Het is niet zo snappy als iOS omdat het ook structureel anders in elkaar zit.
Veel mensen klagen ook over het multitask systeem van iOS, ik persoonlijk vind het geniaal. Mijn vriendin heeft een LG 2X met ICS en die wordt gewoon echt traag als je maar apps op de achtergrond draait, met mijn iPhone of iPad nooit geen problemen mee, terwijl apps zoals TomTom ook gewoon in de achtergrond door blijven gaan. Ideaal!
Inderdaad, vroeger waren er veel klachten van Android-gebruikers en Apple-haters dat Apple's multitasking geen echte multitasking was, dat het te beperkt was, maar het was voor de meeste gebruikers wel een toevoeging zonder nadelen omdat de batterijduur vergelijkbaar was en op gebied van prestaties niet veel moest inboeten.

Ondertussen is iOS al bijgebeend en is er in mijn ogen geen argument meer dat iOS's multitasking niet goed genoeg meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
Tjoekie schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:19:
[...]

Ja, Aceplayer kan (net als alle andere players in de appstore) geen gebruik maken van de gpu voor het afspelen van videomateriaal. Het cpu gedeelte van de A5X is niet sterk genoeg voor 1080p en sommige 720p bestanden.

De enige player die mijn 720p .mkv's tot nu toe altijd goed heeft afgespeeld is AVPlayerHD. Will je ook 1080p kunnen bekijken dan heb je ruwweg 2 oplossingen:

- wachten op de jailbreak en XBMC
- je pc of laptop het beeld naar je iPad laten streamen door middel van Streamtome, Airvideo of Plex

Ik moet zeggen dat ik met Plex tot nu toe met afstand de beste resultaten heb geboekt. Zelfs een 1080p .mkv bestand van 20 GB wordt on the fly geconverteerd en zonder hakkelen naar mijn iPad gestreamd over wireless N. Enige nadeel is wel dat je PC of laptop moet aanstaan om iets te kunnen bekijken.
Al m'n films staan op een unfair server. Die staat ook aan dus das geen probleem. Dus daarop moet airvedo of plex om het te kunnen? Heb je wat meer uitleg? Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Raymond schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:55:
Ik heb ook voornamelijk ervaring met Android en nu 2 weekjes met iOS en vind juist het multitasken in iOS echt slecht geregeld. D'r zijn bijna geen (media)-apps die op de achtergrond blijven spelen. Downloads vallen stil, enzovoorts. Dat doet Android veel beter (iig mijn SGS) imho.
De notification-area van Android loopt ook rondjes om die van iOS: Als je een app op de achtergrond hebt draaien, blijft die in die area zichtbaar en kan je die ook snel benaderen. Als je dus een mediaspeler hebt die op de achtergrond aan het spelen is, kan je die dus in 1x benaderen. Je hoeft dus niet zoals in iOS alle apps langs om te zien welke herrie staat te maken :+

Ik vind totnutoe iOS en Android redelijk gelijkwaardig qua beleving. iOS lijkt wat consequenter (dwingt wat meer conformiteit af), maar Android is flexibeler (met betere multitasking en notificationdinges) en de menu/terugtoets mis ik echt in iOS.
Ik vraag me af welke media apps jij dan gebruikt, Google Music, Spotify, Grooveshark blijven gewoon allemaal doorspelen. En die andere media-apps kun je zelf aanzetten door 2x op de home-button te drukken, naar links te swipen en op play te drukken. En dat geld ook voor het probleem van "rondjes" lopen om het notificatie systeem van Android, 2x home button > swipe naar links > pauze, stop, next.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
@ NotSoSteady: Multi tasken op iOS is dan ook niet altijd echt multi tasken. Dat traag worden van de LG van je vriendin ligt toch echt aan dat ding; ik weet niet of LG veel rotzooi er op zet, maar wellicht moet je gewoon eens een fatsoenlijke ROM installeren. Ik kan in elk geval in de auto gewoon even uit Navigon gaan en weer terug springen zonder vertragingen op m'n Desire. En even voor de goede orde: de Desire is inmiddels 2 jaar oud, single-core 1 GHz Snapdragon S1 met slechts 576 MB RAM, dus het is absoluut geen monster telefoon meer :)

En Apple producten "werken gewoon"? Praat me er niet van, heb hier een PowerBook waar ik uiteindelijk via FireWire naar m'n Windows PC en vervolgens doorgelust naar een Lion VM opnieuw Leopard op heb kunnen installeren (Tiger wilde niet eens, wat jammer is aangezien Leopard zo traag is). Krijg je er van, als het ding geen USB boot ondersteunt en de optische drive hapert :P
Ik ben al lang blij dat ik via Ubuntu waarschijnlijk gewoon uit de voeten kom zonder iTunes te hoeven gebruiken. "Het werkt gewoon" - als je Apple's bloatware gebruikt; bij Android zit het vaak op de telefoon, bij Apple op je PC (en ja, het draait iets lekkerder op OS X, maar ook daar vind ik het een slecht stukje software) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Werelds schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:01:
@ NotSoSteady: Multi tasken op iOS is dan ook niet altijd echt multi tasken. Dat traag worden van de LG van je vriendin ligt toch echt aan dat ding; ik weet niet of LG veel rotzooi er op zet, maar wellicht moet je gewoon eens een fatsoenlijke ROM installeren. Ik kan in elk geval in de auto gewoon even uit Navigon gaan en weer terug springen zonder vertragingen op m'n Desire. En even voor de goede orde: de Desire is inmiddels 2 jaar oud, single-core 1 GHz Snapdragon S1 met slechts 576 MB RAM, dus het is absoluut geen monster telefoon meer :)
Dat weet ik wel al blijven apps als TomTom wel gewoon werken, en er staat al een custom rom op en het blijft gewoon geheugen wegvreten bij elke app die je opent. Het is ook maar net wat de definitie van traag is, als het iets langzamer draait dan normaal gesproken dan noem ik het traag, terwijl het misschien voor de ander geen probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
Dat zijn de trade offs hè

Echt multi tasken met apps die blijven draaien op de achtergrond met als nadeel dat met veel apps het systeem logisch vertraagd. Dit heeft Apple ook als je apps laat openstaan die werkelijk draaien.

De andere trade off is stabiliteit versus openheid. Hoe minder opties en hoe meer closet het systeem hoe stabieler, wat logisch is.

Naar die 2 kijk je om te zien wat je het liefste hebt. Men iPad moest stabiel en vlot zijn dus Apple. Men gsm heb ik liever open en de Widgets etc dus android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van de functies die op achtergrond moeten doordraaien, draaien toch ook door op de achtergrond?

Welke soort apps zal je willen dat ie op de achtergrond door blijft draaien dan?

edit: ik ken wel een paar dingen. Bv importeren van comics door comiczeal. Duurt heel lang, maar de app moet actief zijn om dat te doen. Maar dat komt omdat de programmeur het gewoon vertikt om het op de achtergrond te laten draaien 8)7
Dat is slechts een kwestie van slechte programmering. Want Goodreader kan perfect op de achtergrond een flinke folder downloaden.

[ Voor 51% gewijzigd door kmf op 13-04-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
DaemonAngel schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:17:
Dat zijn de trade offs hè

Echt multi tasken met apps die blijven draaien op de achtergrond met als nadeel dat met veel apps het systeem logisch vertraagd. Dit heeft Apple ook als je apps laat openstaan die werkelijk draaien.

De andere trade off is stabiliteit versus openheid. Hoe minder opties en hoe meer closet het systeem hoe stabieler, wat logisch is.

Naar die 2 kijk je om te zien wat je het liefste hebt. Men iPad moest stabiel en vlot zijn dus Apple. Men gsm heb ik liever open en de Widgets etc dus android.
Ik vind persoonlijk niet dat dit iets met openheid heeft te maken, je geeft zelf al aan dat Apple alleen apps laten openstaan die werkelijk its doen, terwijl de apps van Android altijd in het geheugen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
skank schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:00:
[...]

Al m'n films staan op een unfair server. Die staat ook aan dus das geen probleem. Dus daarop moet airvedo of plex om het te kunnen? Heb je wat meer uitleg? Thx
Plex werkt met een media server en met een client. De client installeer je op je iPad en de media server op een pc of laptop. In de media server geef je het path op naar je server waar je films e.d. staan. Vervolgens kun je alles dan streamen naar de iPad. Hier kun je alle info wel vinden.

Voor een echt soepele ervaring heb je trouwens wel een goed (stabiel en snel) draadloos netwerk nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen jammer dat je Plex niet eerst kan testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb the new iPad al een weekje en ik ben van plan om een tesktverwerker applicatie te gaan kopen.
Nu zag ik in de appstore 'Pages' Kan je hiermee bestanden maken en bewerken van de recente microsoft office versies? Bijvoorbeeld word, excel 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:34:
Ik heb the new iPad al een weekje en ik ben van plan om een tesktverwerker applicatie te gaan kopen.
Nu zag ik in de appstore 'Pages' Kan je hiermee bestanden maken en bewerken van de recente microsoft office versies? Bijvoorbeeld word, excel 2007.
Pages is een tekstverwerker, dus bestanden gemaakt in excel zul je hiermee niet kunnen openen en bewerken. Naar mijn weten kunnen word bestanden wel worden geopend. Voor excel bestanden zou je de app 'numbers' kunnen gebruiken.
Ik heb geen ervaring met andere office-apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

En Apple producten "werken gewoon"? Praat me er niet van, heb hier een PowerBook waar ik uiteindelijk via FireWire naar m'n Windows PC en vervolgens doorgelust naar een Lion VM opnieuw Leopard op heb kunnen installeren (Tiger wilde niet eens, wat jammer is aangezien Leopard zo traag is). Krijg je er van, als het ding geen USB boot ondersteunt en de optische drive hapert :P
Ik ben al lang blij dat ik via Ubuntu waarschijnlijk gewoon uit de voeten kom zonder iTunes te hoeven gebruiken. "Het werkt gewoon" - als je Apple's bloatware gebruikt; bij Android zit het vaak op de telefoon, bij Apple op je PC (en ja, het draait iets lekkerder op OS X, maar ook daar vind ik het een slecht stukje software) ;)
Voor een laptop van tussen de 6 en 9 jaar oud moet je ook niet verwachten dat ze allemaal USB boot supporten, zeker niet in de tijd dat Apple hevig Firewire aan het pushen was. Als je in plaats van een USB-schijf een Firewire-schijf had gekocht, had je dat probleem niet gehad. Iets wat niet zo gek was in de tijd dat de Powerbooks verkocht werden. Nu is Firewire dood natuurlijk, doordat de markt gekozen heeft voor USB.

iTunes werkt op Windows zeer traag, op MacOS X werkt het toch veel beter. iTunes is trouwens geen bloatware, Apple heeft geen bloatware. Niet omdat het merk zo "cool" is, maar omdat het er geen enkel voordeel mee te halen heeft itt. HP, Dell, Sony, Acer, Toshiba en andere laptopfabrikanten die niet hun eigen software maken. Microsoft verkoopt ook bloatware-free toestellen tegenwoordig, ook sommige fabrikanten beginnen ermee.

Gezien je bedoeling, sterk verouderde Mac-computer met defecte onderdelen voorzien van nieuwe software, vraag ik me af wat je eigenlijk wilt bewijzen met je post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 16:12
@ NotSoSteady: Dat traag worden van de LG van je vriendin ligt toch echt aan dat ding; ik weet niet of LG veel rotzooi er op zet, maar wellicht moet je gewoon eens een fatsoenlijke ROM installeren.
Het is toch slecht als je een fabrieksstandaard al moet gaan aanpassen omdat het niet lekker loopt? Het mooie van Android (opensource) is ook meteen het nadeel. Fabrikanten gooien er teveel troep in/op. Neem nou HTC Sense. Wat is dat een lomp ding. Begrijp me niet verkeerd, ik heb een Desire Z en ben er geweldig blij mee. Maar ik vind het belachelijk dat ik wel toegewezen ben aan custom ROMs om hem fatsoenlijk te laten draaien. Ook met de Galaxy Tab 10.1, die vond ik pas soepel lopen na een custom ROM. Nee dan kies ik toch liever iets wat uit de verpakking meteen soepel draait. Het is niet dat Android slechter is, maar de fabrikanten verpesten het met hun eigen schillen en apps.

Het wordt sowieso ook nog aangedikt door slechte drivers en trage of geen updates vanuit de fabrikant. Android an sich is top, maar je bent niet alleen van google afhankelijk

[ Voor 13% gewijzigd door CyPh op 13-04-2012 15:36 ]

Uw advertentie hier?

Pagina: 1 ... 29 ... 77 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let op of je post niet beter past in:

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403390">~~~[iPad] Levertijden</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1450336">~~~[iPad] Importeren - deel 3</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1408926">~~~[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1418666">~~~[iPad] Provider(s) & abonnementen</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1452646">~~~[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1453427">~~~[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1</a>

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363593#item5">iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid</a>~~~[/html]