Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:02
J0ey schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:48:
[...]

Ja mja, heb geen zin om m'n iPad weer een paar weken kwijt te zijn..

[...]

Je vergeet alleen dat die rand er niet alleen zit voor de backlight, hij zit er ook om stof tegen te houden. Als die rand dus niet dicht is heb je binnen de kortste keren stof en troep tussen je scherm zitten.
Hoe kan daar stof en troep komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-10 14:45
deBennie schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:55:
[...]

Hoe kan daar stof en troep komen?
Via kieren bij je scherm, knoppen en dock connector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
NOS studio sport heeft live streams op de site staan. Silverlight of Windows media player kun je kiezen..
Iemand een tip hoe deze te kijken zijn op de iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Bij het schoonmaken van m'n iPad heb ik Onder een bepaalde hoek (met een bepaalde lichtinval) een miniscuul krasje op het scherm ontdekt. Het gaat echter maar om een krasje van 1-2mm (lijkt aan de binnenkant te zitten). Het stoort echter niet, omdat het praktisch niet is te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m@fkeez schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:21:
NOS studio sport heeft live streams op de site staan. Silverlight of Windows media player kun je kiezen..
Iemand een tip hoe deze te kijken zijn op de iPad?
Heeft jouw digitale tv provider geen eigen app? KPN en Ziggo hebben een app waarmee je tv op je iPad kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m@fkeez
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:35:
[...]

Heeft jouw digitale tv provider geen eigen app? KPN en Ziggo hebben een app waarmee je tv op je iPad kan kijken.
Die heeft ziggo idd. maar die gebruik ik eigenlijk nooit, omdat ik met Dreambox live kan streamen vanaf mijn Dreambox.

Maar helaas werken beide oplossingen op dit moment alleen thuis en niet onderweg. (Dreambox zou kunnen via een snelle internetverbinding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Mijn bodyguardz begint nu al aardig op te drogen, verbaast me keer op keer hoe goed al die bubbels verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk 2 jaar officiele garantie op Apple producten, ze zijn gezwicht voor de wet....

http://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Geldt die garantie nu ook voor diegene die een ipad op launch day (23 maart) hebben gekocht?

Of alleen voor aankopen het vanaf nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MP3-Junky schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:57:
Geldt die garantie nu ook voor diegene die een ipad op launch day (23 maart) hebben gekocht?

Of alleen voor aankopen het vanaf nu?
De europese wetgeving heeft altijd gegolden, maar Apple - $100.000.000.000 cash in huis - hield zich hier niet aan en repareerde niks gratis na 1 jaar. Nu de consumentenbonden met rechtzaken dreigden halen ze bakzeil en passen ze hun voorwaarden aan. Geldt met terugwerkende kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBK
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-09 09:55

RBK

Vraagje, zit er op de nieuwe Ipad nou wel of niet Siri?
Zo niet, is er mogelijkheid dat dit er later doormiddel van een software-update alsnog op komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Er zit wel voice recognition op (niet wanneer je iPad op de nederlandse taal staat ingesteld), maar helaas géén Siri. En wat de toekomst brengt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Tipje: Koop niet bij xando.

Je mag je iPad niet terugbrengen en je geld terugvragen, doen ze niet.
Je mag je iPad niet terugbrengen en ruilen, doen ze niet.

Je mag wel je iPad (van 1 week oud) op laten sturen en onderzoekskosten betalen omdat de gele waas en roze tint geen probleem is en 1 dode pixel te weinig is.

Heb je toch bij xando gekocht? jammer, dat wordt applecare aanschaffen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-10 15:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Eduardboon schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:31:

Je mag wel je iPad (van 1 week oud) op laten sturen en onderzoekskosten betalen omdat de gele waas en roze tint geen probleem is en 1 dode pixel te weinig is.

Gewoon even via Apple direct doen :) Overigens heb je gewoon een ondeugdelijk product en MOETEN ze hem omruilen. Dit kun je in werking stellen met een zogenaamde ingebreke-stelling.

[ Voor 11% gewijzigd door sebastius op 01-04-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Ik ga naar een apple certified servicer. Daar wordt hij dan omgewisseld. Gelukkig was dat mogelijk.

Ook leuk dat ze zeggen dat je 90 dagen gratis telefonische ondersteuning hebt en vervolgens met een 0900 nummer aankomen. (wel leuk dat je de shop in a' dam kunt bellen en laten doorverbinden en dan niets extras betaald.)

Maar om even inhoudelijk te zijn over de iPad 3:

Het is een prachtding. En als ik eenmaal van de problemen afben ga ik er hard van genieten. Tekst is heerlijk leesbaar (lees veel pdf' jes) en de performance is zeer goed te noemen. Ben geen vertragingen tegen gekomen in zowel browsen als gamen. Zelfs met mijn imperfecties gebruik ik het apparaat nog veelvuldig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:02
Eduardboon schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:31:

Belachelijk zeg!
Ik had ook een mooie met xando, via mijn werk had ik een week voor introducatiedatum een exemplaar (via een zakelijk account) gereserveerd, levering op de vrijdag (introductiedatum). De dag ervoor (op donderdag dus) hadden ze alle iPads binnen, die hebben ze snachts verkocht en het exemplaar welke ik had gereserveerd zou pas smaandags geleverd worden. Onbegrijpelijk, vooral gezien het om een zakelijk account ging. Dus die vrijdagmiddag toen bleek dat de iPad die dag niet geleverd zou worden ben ik naar de mediamarkt gegaan en daar een exemplaar opgehaald.
Mij zien ze daar bij xando in ieder geval niet meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Ook belachelijk dat Apple Xando hier niet op aanspreekt. Als ze zich zo gedragen zijn ze het label Premium Reseller niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Iemand trouwens een idee hoe het met dat geluid vana de ipad zit? Heb m namelijk op de helft staan en de unlock bijv of het typen op het toetsebord is vrijwel niet te horen! En ik geloof dat dit gisteren nog wel goed te horen was..hoe zit dat bij jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Draakje5 schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:37:
Ook belachelijk dat Apple Xando hier niet op aanspreekt. Als ze zich zo gedragen zijn ze het label Premium Reseller niet waard.
Er zijn een hoop APR's die die P niet verdienen, vooral als het op service aankomt, durven ze moeilijk te doen als het niet bij hun gekocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-09 21:53
Draakje5 schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:47:
Iemand trouwens een idee hoe het met dat geluid vana de ipad zit? Heb m namelijk op de helft staan en de unlock bijv of het typen op het toetsebord is vrijwel niet te horen! En ik geloof dat dit gisteren nog wel goed te horen was..hoe zit dat bij jullie.
Hou je hand niet op de speaker he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Xeanor schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:04:
[...]

Hou je hand niet op de speaker he...
Doe ik niet. Op de helft staat ie dus en er is niks mis met mijn oren. Geloof dat ie gister dan ook harder ging op 2-3 streepjes.
Hoe horen jullie t typen van de toetsen als ie op de helft staat? Wellicht lastig uit te leggen maar toch. Op de helft hoor ik het typen dus vrijwel niet meer met de tv aan, welke op normaal geluidsniveau staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik zwaar onder indruk ben van de accuduur, heb hem vanochtend rond 11 uur van de lader gehaald en hij is nu pas op 72%! En hij is best wel gebruikt vandaag met verschillende brightness standen (van 30-100%). Ik heb trouwens ook niet gemerkt dat ie echt warm word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Draakje5 schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:15:
[...]

Doe ik niet. Op de helft staat ie dus en er is niks mis met mijn oren. Geloof dat ie gister dan ook harder ging op 2-3 streepjes.
Hoe horen jullie t typen van de toetsen als ie op de helft staat? Wellicht lastig uit te leggen maar toch. Op de helft hoor ik het typen dus vrijwel niet meer met de tv aan, welke op normaal geluidsniveau staat.
Zelfs op het laagste geluidsniveau hoor ik geluid van de toetsen tijdens het typen. Heb je er misschien een hoesje of iets dergelijks omheen die de speaker afdekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
DarkFly schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:30:
[...]

Zelfs op het laagste geluidsniveau hoor ik geluid van de toetsen tijdens het typen. Heb je er misschien een hoesje of iets dergelijks omheen die de speaker afdekt?
Ook niet. Er zit niets om heen. Ik dacht ook dat het gisteren allemaal veel beter te horen was. Vreemd!

Oke ik merk het volgende nu op:

De toetsen en de lock button blijven op hetzelfde geluidsniveau. Al zet ik de iPad met de switches aan de zijkant op 1 blokje of op het max aantal blokjes, het geluid van de lock veranderd niet, idem dito voor de toetsen tijdens het typen.

Hoe kan dit?

Edit: inmiddels de beltoon veranderd naar een hoger niveau wat ook het geluid van o.a. die twee hiervoor beschreven dingen verhoogt.
Vind het maximale van filmpjes van youtube enzo toch nog wat laag. Ook van uitzending gemist moet ie op max en dan mag ie van mij part nog wel wat hoger..

[ Voor 17% gewijzigd door Draakje5 op 01-04-2012 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 10:18
Hè shit, butsje ontdekt in het aluminium. :( Verder niks aan de hand, maar wel zonde, geen idee of dat er al zat. Ga er niet mee terug denk ik, op dat punt na is het geheel perfect en tsja, op dat aluminium komen vanzelf wel krasjes op den duur.

Wat de accu nog betreft, ik lees overal dat het laden zo lang zou duren, maar ik ging vanochtend binnen een paar uur van 30 naar 75%, vond ik eerlijk gezegd nog verrassend vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
vgroenewold schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:39:
Hè shit, butsje ontdekt in het aluminium. :(
Hier links boven eentje in het aluminium, bij jou?. Die zat er al toen ik 'm kocht, kan niet anders. Ik leg m'n iPad namelijk iedere keer op een handdoek en nog nooit heeft 'ie iets hards aangeraakt behalve de bovenkant van de doos waarin de iPad zat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Draakje5 schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:38:
[...]

Ook niet. Er zit niets om heen. Ik dacht ook dat het gisteren allemaal veel beter te horen was. Vreemd!

Oke ik merk het volgende nu op:

De toetsen en de lock button blijven op hetzelfde geluidsniveau. Al zet ik de iPad met de switches aan de zijkant op 1 blokje of op het max aantal blokjes, het geluid van de lock veranderd niet, idem dito voor de toetsen tijdens het typen.

Hoe kan dit?
Kijk bij je geluidsinstellingen.. Je kan namelijk ervoor kiezen dat je de media volume en alert/systeem volume los van elkaar kan regelen... Als ik met de volume knop omlaag ga, gaat systeem geluid alleen zachter, niet media.. Voor media moet ik 2x home en dan links (rechts swipen) zie ik volume bar, daarmee kan ik weer media volume mee regelen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
ASNNetworks schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:49:
[...]

Kijk bij je geluidsinstellingen.. Je kan namelijk ervoor kiezen dat je de media volume en alert/systeem volume los van elkaar kan regelen... Als ik met de volume knop omlaag ga, gaat systeem geluid alleen zachter, niet media.. Voor media moet ik 2x home en dan links (rechts swipen) zie ik volume bar, daarmee kan ik weer media volume mee regelen.
Dankje.

Heb het gevonden inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Draakje5 schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:44:
[...]

Hier links boven eentje in het aluminium, bij jou?. Die zat er al toen ik 'm kocht, kan niet anders. Ik leg m'n iPad namelijk iedere keer op een handdoek en nog nooit heeft 'ie iets hards aangeraakt behalve de bovenkant van de doos waarin de iPad zat..
Rechtsonder, beetje dom dat ik niet meteen de boel goed bekeken heb. Ga jij daar mee terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
vgroenewold schreef op zondag 01 april 2012 @ 23:09:
[...]

Rechtsonder, beetje dom dat ik niet meteen de boel goed bekeken heb. Ga jij daar mee terug?
Oh ik zal even een foto maken. Het is zo klein, viel me pas na een aantal uren op nadat ik de iPad had. Zal bij jou wellicht groter zijn.

Ja, ik kan wel zeuren. Maar het is toch een deukje wat niet door mij is veroorzaakt.
Afbeeldingslocatie: http://oi40.tinypic.com/33u6adg.jpg

Afbeelding is van een Apple iPhone 4. Dus niet zeuren dat de kwaliteit slecht is :P - Ook al is de foto zo slecht als maar kan.

[ Voor 11% gewijzigd door Draakje5 op 01-04-2012 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Mijn ervaring is dat ze deukjes niet terugnemen onder het mom: Wie heeft het gedaan?

Je kan beter zeggen dat het aan je scherm ligt of dat het apparaat niet bevalt en je geld terughalen denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Eduardboon schreef op zondag 01 april 2012 @ 23:28:
Mijn ervaring is dat ze deukjes niet terugnemen onder het mom: Wie heeft het gedaan?

Je kan beter zeggen dat het aan je scherm ligt of dat het apparaat niet bevalt en je geld terughalen denk ik :P
Denk het ook. Deukjes wordt al gauw gezet op eigen schuld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 11:44
Maar zo maar zeggen. Hij bevalt eigenlijk toch niet zo goed, dus ik wil mijn geld terug, gaat ook niet zomaar hoor... Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Draakje5 schreef op zondag 01 april 2012 @ 23:29:
[...]

Denk het ook. Deukjes wordt al gauw gezet op eigen schuld..
Nou zou ik supergraag jou deukje hebben ipv mijn discoscherm hoor.

Je kunt gewoon zeggen dat je hem amper gebruikt, niet aan je verwachtingen voldoet enz. klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:44
Eduardboon schreef op zondag 01 april 2012 @ 23:31:
[...]

Nou zou ik supergraag jou deukje hebben ipv mijn discoscherm hoor.

Je kunt gewoon zeggen dat je hem amper gebruikt, niet aan je verwachtingen voldoet enz. klaar.
Je kan hem volgens mij niet eens meer ruilen aangezien hij uit zijn seal is gehaald en daarbij dus niet meer in dezelfde staat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Ja, de mijne is veel duidelijker, op die plek is het aluminium zelfs wat verbogen. Het valt niet echt op verder, maar wel heel wat beter dan dat van jou. ;) Ik kijk het nog effe aan maar denk dat ik het zo laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:57
Ik heb 'n vraagje:

Mijn oude Itunes PC is kapotgegaan, en ik heb inmiddels een andere PC waarop ik mijn Itunes heb geinstalleerd. Inmiddels werkt alles zoals het hoort, maar ik loop tegen iets aan...

Het importeren van nieuwe muziek en video's naar mijn iPad is wel mogelijk, maar de muziek en de video's die al op mijn iPad staan zou ik graag ook als backup op die nieuwe Itunes PC willen zetten. Alleen zie ik binnen Itunes daar geen mogelijkheid toe.

Hoe doen jullie dat?

Een google search hierop levert verschillende software pakketten op die allemaal beweren dat zij de enige zijn waarvan hun pakket werkt. Daarom wil ik eerst even op de ervaringen van meer ervaren Apple gebruikers afgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Tip: Infinity Blade is nu te koop voor 0,79 euro.

Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Draakje5 schreef op zondag 01 april 2012 @ 23:22:
[...]
Het is zo klein, viel me pas na een aantal uren op nadat ik de iPad had.
Dat lijkt op een afwerkingsfout van het aluminium frame. Je noemt dat een "deukje" en wil hem daarom inruilen ? Het het lijkt zo enorm minimaal dat enkel zeer kritische mensen het ooit zouden zien. Als je van letterlijk perfect afgewerkte apparaten houdt, dan is consumentenelectronica uit China altijd een gok he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010

pdavie2311

Live life to the fullest..

Hallo tweakers!!

Ik zit er aan te denken om vandaag de iPad 2 te halen..De iPad 3 is buiten mijn budget, maar wil wel graag Apple, gezien mijn macbook pro, iPhone en Apple TV 3....

Nu heeft de media markt aanbieding op accessoires, tablet mania..Garantie is toch gelijk als ik bij de media markt mijn iPad koop? Normaal koop ik alles bij de iCentre, maar die hebben geen aktie...Of heb je meer kans op maandagmorgen modellen bij de media markt..(laat het nu net maandag zijn, haha(

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-10 15:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

pdavie2311 schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:44:
Hallo tweakers!!

Ik zit er aan te denken om vandaag de iPad 2 te halen..De iPad 3 is buiten mijn budget, maar wil wel graag Apple, gezien mijn macbook pro, iPhone en Apple TV 3....

Nu heeft de media markt aanbieding op accessoires, tablet mania..Garantie is toch gelijk als ik bij de media markt mijn iPad koop? Normaal koop ik alles bij de iCentre, maar die hebben geen aktie...Of heb je meer kans op maandagmorgen modellen bij de media markt..(laat het nu net maandag zijn, haha(
Een iPad 2 kun je prima halen bij Mediamarkt, je hebt gewoon 2 jaar garantie. Meer maandagmorgenmodellen? Nee. Overigens kun je een iPad 2 ook prima 2ehands kopen. Scheelt je toch weer dik 100 euro op de prijs van een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Thanx voor de snelle reactie!! 2e hands? Tja..Als ik al een goede, zonder krassen wil in nieuwstaat vragen ze er ook nog 325 of meer voor..Dan heb ik voor die 70 euro liever een nieuwe!!! Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-10 21:32

DarkSide

theres no place like ::1

pdavie2311 schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:50:
.Dan heb ik voor die 70 euro liever een nieuwe!!! Toch?
Ik wel. Heb je ook weer garantie.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Precies.. Strakkies maar even kijken daaro..Of topic...
Ik zoek de TL-WR1043ND router bij de MM, maar die verkopen ze niet.??.Scheelt mij weer een winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
pdavie2311 schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:50:
Thanx voor de snelle reactie!! 2e hands? Tja..Als ik al een goede, zonder krassen wil in nieuwstaat vragen ze er ook nog 325 of meer voor..Dan heb ik voor die 70 euro liever een nieuwe!!! Toch?
Mjah, en voor 80€ extra heb je een compleet nieuwe met een superscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Smultie schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:13:
[...]

Mjah, en voor 80€ extra heb je een compleet nieuwe met een superscherm.
Nee. Dan heb je een nieuwe met hetzelfde scherm. Ipad 3 is toch echt 479.
Voor het superscherm moet je wat dieper in de buidel tasten

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:47
pdavie2311 schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:44:
Hallo tweakers!!

Je krijgt maximaal 25 euro korting op Apple staat in de folder.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
DarkSide schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:15:
[...]

Nee. Dan heb je een nieuwe met hetzelfde scherm. Ipad 3 is toch echt 479.
Voor het superscherm moet je wat dieper in de buidel tasten
Van 2e hands iPad 2 naar nieuwe iPad 2 is €75, en dat is een no-brainer schijnbaar,
terwijl je voor vrijwel hetzelfde bedrag erbovenop een iPad 3 koopt. Die houdt z'n waarde weer langer, en is voorzien van het superscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Smultie schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:17:
[...]

Van 2e hands iPad 2 naar nieuwe iPad 2 is €75, en dat is een no-brainer schijnbaar,
terwijl je voor vrijwel hetzelfde bedrag erbovenop een iPad 3 koopt. Die houdt z'n waarde weer langer, en is voorzien van het superscherm.
Ah op die manier. En voor 100,- meer heb je 32gb.
Zo kan je geld blijven uitgeven. :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
DarkSide schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:20:
[...]

Ah op die manier. En voor 100,- meer heb je 32gb.
Zo kan je geld blijven uitgeven. :-).
Ja, dat snap ik.
Maar ik vond het vreemd dat aan de ene kant €75 geen probleem is, en aan de andere kant €80 een onoverbrugbaar iets is.

Zal wel aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik snap de reactie wel over de 80 euro..Maar er moet natuurlijk ook een hoes om (die smartcase vind ik wel wat) en moet dus nog een nieuwe router kopen (TL-WR1043ND), dat is ook wel weer 80 euro extra...

Uiteraard heeft de iPad 3 een superscherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Eventueel dan even wachten en doorsparen ? Het is een luxe-item en geen primaire behoefte dus als je de nieuwe echt wilt, kan je net zo goed nog eventjes wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Dan zou ik de iPad toch wat hoger op het lijstje plaatsen dan de router en er tijdelijk een spotgoedkope case bijkopen. Je geeft rond de 500 Euro uit, je gebruikt het ding wellicht meer dan een jaar, dan zou ik niet beknibbelen op 100 Euro meer of minder. Maandje of 2 sparen en de router en smartcase kunnen erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Bij de mediamarkt is het nu Tablet Mania....

Je krijgt 75 euro accesoires cadeau bij een aankoop van een ipad duurder als 450 euro..

Dus als dat het probleem was, is hier je oplossing.

Echt balen, vorige week die ipad, daar gekocht, ga toch proberen deze actie ook te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Niet waar... Je krijgt bij een iPad €25.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Roeligan schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:47:
Niet waar... Je krijgt bij een iPad €25.
Ow ok, zie het net ja, beetje jammer weer :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Laatst online: 04-06-2023
joffrey19 schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:24:
Bij de mediamarkt is het nu Tablet Mania....

Je krijgt 75 euro accesoires cadeau bij een aankoop van een ipad duurder als 450 euro..

Dus als dat het probleem was, is hier je oplossing.

Echt balen, vorige week die ipad, daar gekocht, ga toch proberen deze actie ook te krijgen.
Ik ook....als het binnen 14 dagen goedkoper wordt krijg je dat verschil toch ook bij MM. Lijkt me hetzelfde met een die € 25,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:16
Boontjes schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:09:
[...]

Ik ook....als het binnen 14 dagen goedkoper wordt krijg je dat verschil toch ook bij MM. Lijkt me hetzelfde met een die € 25,-
Hij is nu toch niet goedkoper, je krijgt alleen 25 euro wat je aan accessories mag uit geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was deze week eens toevallig langs dixons en probeerde daar eens de iPads. Het viel me op dat zoals de iPads daar zijn opgesteld (op een lage tafel, terwijl jij staat) ik niet kan zeggen of zij de nieuwe of oude Ipads zijn.

Alleen als ik het in m'n handen neemt en dichterbij houdt, dan kan ik zien of het beeld retina is of niet. Het wordt allemaal wat moeilijker gemaakt omdat er geen vergelijkingsmateriaal is (als alle iPads het oude model zijn...)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:16
kmf schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:02:
Ik was deze week eens toevallig langs dixons en probeerde daar eens de iPads. Het viel me op dat zoals de iPads daar zijn opgesteld (op een lage tafel, terwijl jij staat) ik niet kan zeggen of zij de nieuwe of oude Ipads zijn.

Alleen als ik het in m'n handen neemt en dichterbij houdt, dan kan ik zien of het beeld retina is of niet. Het wordt allemaal wat moeilijker gemaakt omdat er geen vergelijkingsmateriaal is (als alle iPads het oude model zijn...)
Oke en wat is je punt? Volgens mij moet je een iPad ook in je handen houden he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:54
Wat gaan er volgens mij ook veel (onwetende) mensen genept worden op Marktplaats etc. Verwacht je de iPad 3, krijg je de iPad 2.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Vervolgje op mijn gedoe met xando.

Na een mailtje naar de helpdesk is het toch mogelijk gebleken mijn defecte iPad 3 te wisselen tegen een nieuwe. Zodra er een op voorraad is wordt ik opgebeld en mag ik komen ruilen. Heel netjes van xando! Hopelijk is dat model meteen goed en hoef ik niet weer terug daarna :-). Maar pluimpje dat het alsnog kan (al had het meteen gemoeten natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NotSoSteady schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:06:
[...]

Oke en wat is je punt? Volgens mij moet je een iPad ook in je handen houden he.
Punt is: Apple moet snel met wat extra inrichtingseisen komen voor een store-in-stores/resellers.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
AntraXxX schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:12:
Wat gaan er volgens mij ook veel (onwetende) mensen genept worden op Marktplaats etc. Verwacht je de iPad 3, krijg je de iPad 2.
Slimme mensen gaan naar instellingen en zoeken de productcodr op o bekijken deze op de achterknt van de ipad, staat ie volgens mij ook. Ff vergelijken met de apple websiteipad code's en je zou niet genept kunnen worden. Natuurlijk hoop mensen die wellicht hierniet na kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Waar vind je de code's van de ipads 3 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Moet je de ipad even in je winkeleagenje don bij de apple.nl webwinkel.

Zo heeft dewitte ipad 3. 16gb wifi de unieke code: Bestelnummer: MD328NF/A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
NotSoSteady schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:13:
[...]

Hij is nu toch niet goedkoper, je krijgt alleen 25 euro wat je aan accessories mag uit geven.
Ik heb er toch een accessoire bij gekocht voor de volle prijs en prijsverschillen binnen 2 weken krijg je toch terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
pdavie2311 schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:52:
Ik snap de reactie wel over de 80 euro..Maar er moet natuurlijk ook een hoes om (die smartcase vind ik wel wat) en moet dus nog een nieuwe router kopen (TL-WR1043ND), dat is ook wel weer 80 euro extra...
Een case koop je natuurlijk gewoon voor max 10 euro bij DealExtreme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
AntraXxX schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:12:
Ik kijk regelmatig even op Marktplaats en zie constant die oplichters advertenties van 350 euro voor een iPad3 :')

Als je al een iPad3 te koop had dan zou je natuurlijk iets onder de winkelprijs zitten om het verlies te minimaliseren/winst maximaliseren. Alleen oplichters die toch niet gaan leveren hanteren dit soort prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Slashdotter schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:54:
[...]

Ik kijk regelmatig even op Marktplaats en zie constant die oplichters advertenties van 350 euro voor een iPad3 :')

Als je al een iPad3 te koop had dan zou je natuurlijk iets onder de winkelprijs zitten om het verlies te minimaliseren/winst maximaliseren. Alleen oplichters die toch niet gaan leveren hanteren dit soort prijzen.
Bij marktplaats hanteer ik dan ook het volgende: als ik niet kan afhalen koop ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Zo!! Jullie hadden nog gelijk ook!! Ik heb net de iPad 3 gehaald!! Gemakkelijk ging dat niet!! Ik wou de 16GB Wifi, maar nergens meer te krijgen!! In Amsterdam wel, maar dat was niet te doen!! Apple store, levertje 2 week..Iedereen gebeld, Dixons, Dynabite, noem maar op!! Wat denk je? Bij de Dixons op nog geen 5min van mijn huis lag er nog eentje, hahahhahahaha!!!

Inderdaad moeilijk het verschil te zien met de iPad 2..Aan de doos kun je het zien, daar staat het Logo van iCloud op, dat heeft de 2 niet op de doos...Alles is ingesteld, alleen krijg ik mijn POP account niet aan de praat..Ik pak dezelfde instellingen als die van mijn iPhone, maar het lukt me niet??

Ziggo heb ik en ik weet hoe ik dit moet instellen met inkomende en uitgaande post...Vreemd toch? Iemand die dit weet? Nog tips om mijn nu nog helemaal schone iPad 3 te besmetten met de eerste APP? Welke moet dat zijn???

Edit..Als ik fotostream aanzet komen al mijn pics van mijn iPhone erop.. dat zijn er veel, moet ik die eerst verwijderen?/

[ Voor 6% gewijzigd door pdavie2311 op 02-04-2012 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Wil je niet zenuwachtig maken, maar het icloud logo staat ook op de doos van de ipad 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Mss bij instellingen dan? Weet ik veel hoe ik het dan kan zien? Mijn eerste iPad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Instellingen - info. Daar staat een versienummer. Zie post naar boven:

" Moet je de ipad even in je winkeleagenje don bij de apple.nl webwinkel.

Zo heeft dewitte ipad 3. 16gb wifi de unieke code: Bestelnummer: MD328NF/A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Je kunt ook een screenshot maken en kijken wat de resolutie is. Een screenshot maak je door op de power en home button tegelijk te drukken, dan zou het scherm even wit moeten flitsen als bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Pffff...Heb de iPad 3...Haha.....MC705NF/A, dit staat bij mijn model en ook in de store bij de zwarte 16GB Wifi...

Zei al in de winkel, als het een 2 blijkt, breng ik hem terug...lol....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Weet iemand hier een video streaming applicatie die 10 bit, stylized subs, 1080p support en de mogelijkheid heeft om gelijk via Wi-Fi te kopiëren naar de iPad zodat je hem ook lokaal kunt bekijken? Uiteraard moet hij dan wel via de interne video renderer werken zodat ie ook 1080p support en minder CPU belasting heeft (= langere accu duur).
Kan namelijk zelf niet iets vinden wat dit allemaal zo support, tot nu toe lijkt Streamtome het beste, maar deze support maar to 720p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Net gehoord dat ik mijn iPad met kieren tussen het scherm en touchscreen (je kan de backlight dus iets zien zitten) mag houden tot er nieuwe voorraad is, als die er is mag ik hem omruilen. Nette sevice! APR (iAm Store) trouwens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
NotSoSteady schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:13:
[...]

Net even naar de MM geweest en die € 25,- van de Tablet Mania zonder problemen gekregen...netjes hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Boontjes schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:52:
[...]

Net even naar de MM geweest en die € 25,- van de Tablet Mania zonder problemen gekregen...netjes hoor.
Ik vind de actie wel erg vreemd...
Bij aankoop van een tablet boven de €450,- euro krijg je €75,- euro accessoires korting.

De iPad kost €479,- (goedkoopste versie), en dan krijg je maar €25,- euro. :S

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Hun marge op een iPad is waarschijnlijk helemaal geen 75 euro of daaromtrent (iets minder wegens de accessoires hebben ze ook een marge op) dus dan zouden ze verlies maken.

[ Voor 22% gewijzigd door CyBeR op 02-04-2012 21:27 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
CyBeR schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:27:
Hun marge op een iPad is waarschijnlijk helemaal geen 75 euro of daaromtrent (iets minder wegens de accessoires hebben ze ook een marge op) dus dan zouden ze verlies maken.
Marge op een ipad zal nog geeneens boven de 30€ zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Iemand ervaring met het volgende?

E-mail versturen mislukt.
'' Er is een kopie in 'Uitgaand' geplaatst. De server accepteert de ontvanger 'email@mail.nl'niet.

Op m'n iPhone werkt het namelijk wél.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:50
Draakje5 schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:45:
Iemand ervaring met het volgende?

E-mail versturen mislukt.
'' Er is een kopie in 'Uitgaand' geplaatst. De server accepteert de ontvanger 'email@mail.nl'niet.

Op m'n iPhone werkt het namelijk wél.
Ergens in je SMTP instellingen fout zitten.
Waarschijnlijk staat SSL niet aan (weet uit ervaring dat bij Ziggo SSL wel aanmoet staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Oh, en voor degene die het "onzin" vond dat er door een niet goed gesloten scherm stof doorheen kon komen; volgens mij heb ik de 1e al (als het stof is?)

Afbeeldingslocatie: http://i1229.photobucket.com/albums/ee469/JoeyL8/IMAG0404.jpg?t=1333400005

Edit:

Nog even bekeken, hier kan je de randen met elkaar vergelijken, zoals te zien is de rand dus echt niet goed afgedicht.

Afbeeldingslocatie: http://i1229.photobucket.com/albums/ee469/JoeyL8/IMAG0406.jpg?t=1333400484

En er komt licht doorheen. :+

Afbeeldingslocatie: http://i1229.photobucket.com/albums/ee469/JoeyL8/IMAG0407.jpg?t=1333400478

Okay, genoeg erover.. ik mag hem iig omruilen, maar ik zou het ook even doen als meer mensen hetzelfde hebben, want er komt dus wel troep doorheen.

[ Voor 50% gewijzigd door J0ey op 02-04-2012 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
SSL staat aan.
SMTP is tevens identiek aan de SMTP van mail gegevens op de iPhone.

Edit: Mijn SMTP staat op uitgaant smtp.upcmail.nl alleen kan ik deze niet op SSL zetten. Dan blijft die namelijk eeuwig laden en uiteindelijk krijg ik een error.

[ Voor 49% gewijzigd door Draakje5 op 02-04-2012 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Ik heb nog geen stofjes kunnen ontdekken maar ik zal het in de gaten houden, sowieso tot en met woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiervoor heb ik het omgeruild, geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 23:26:
Hiervoor heb ik het omgeruild, geen probleem.
Ik mag 'm ook omruilen ja, alleen hebben ze geen voorraad. Ik zie nu echt dat mn hele scherm al vol met stof zit op een wit scherm :/ overal zitten kleine puntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 14:42
J0ey schreef op maandag 02 april 2012 @ 23:33:
[...]

Ik mag 'm ook omruilen ja, alleen hebben ze geen voorraad. Ik zie nu echt dat mn hele scherm al vol met stof zit op een wit scherm :/ overal zitten kleine puntjes.
Heb dit ook met mijn iphone. Reeds te oud dus omruilen heeft geen zin. Zou er zeker mee teruggaan. Nu niet dan komen die problemem later wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Valt dit ook onder backlight bleeding?
In het licht is het zeer moeilijk te constateren maar snacht's valt het goed op aan de zijkanten.

Zoals je ziet aan de onderkant op de foto (zijkant iPad in het echt) zitten een aantal uitstulpjes van licht. Tevens links onder op de foto is het iets lichter dan overall. Nemen ze dit terug?
Afbeeldingslocatie: http://oi43.tinypic.com/34djy2c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
Op dat roze in de linkerbovenhoek na ziet je iPad er echt goed uit. Als je in een donkere ruimte iBooks op sepia zet en je ipad op tafel legt (plat) en je kunt nog met plezier lezen, dan is er dus echt niets aan de hand :-). Let ook op kleurvariatie tussen portrait en landscape.

Zolang je kleuren uniform zijn heb je geen probleem en dan boeit bleeding ook nihil (Al zal het daar altijd iets feller zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-07 13:00
Hmm even een extreempje qua oplaadtijden hiero. Gister avond om 22:00 de ipad 3 op 25% aan de lader gehanger (het blokje op netstroom). Vanochtend toen de wekker ging om 5:15 (ja vroeg he?) was de ipad slechts tot 80% opgeladen...

55% in 7 uur. Dat is dus ruim 13 uur voor volledig opladen.

Dat is toch niet normaal? Heb de ipad meerdere malen herstart, er zijn geen applicaties open, het scherm staat uit.

Ok, misschien is het blokje wel stuk. Nu op mijn werk met een ander blokje, andere kabel en ander stopcontact(duh) in 30 minuten tijd 2% opgeladen..

Lijkt me niet heel ok toch?

edit: om het nog even mooier te maken. De app "Boost Magic" geeft aan dat de acuu nu voor 92% is opgeladen, terwijl de ipad zelf zegt dat hij nu 88% is...

edit2: Boost Magic is nu naar 94%. Ipad zelf zegt nog steeds 88%.

edit3: (de laatste want volgens mij heb ik wat paddo's op vanmorgen). net even de ipad uitgezet, om vervolgens uit te laden. Dat doet hij niet. Stekker eruit en erin start de ipad op.. en dan is de batterij nog maar 86% en volgens Boost Magic 87%.
8)7

[ Voor 28% gewijzigd door pgerrits op 03-04-2012 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Das wel vreemd idd

[ Voor 90% gewijzigd door pdavie2311 op 03-04-2012 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pgerrits schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 07:58:
Hmm even een extreempje qua oplaadtijden hiero. Gister avond om 22:00 de ipad 3 op 25% aan de lader gehanger (het blokje op netstroom). Vanochtend toen de wekker ging om 5:15 (ja vroeg he?) was de ipad slechts tot 80% opgeladen...
Heb je wel de 10W iPad lader gebruikt. Zowel thuis als op het werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Is het echt zo dat als je een streepje licht onder je scherm ziet, dat daar dan ook stof doorheen komt. Ik heb de mijne (64 gb wifi), bij de BCC gehaald, en ik heb ook bovenaan een streepje licht als ik m heel schuin houdt. Omdat de hoek zo scherm moet zijn om 'm te zien heb ik er dus echt geen last van. Maar is het toch beter om 'm te ruilen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-07 13:00
kmf schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:15:
[...]

Heb je wel de 10W iPad lader gebruikt. Zowel thuis als op het werk?
Ik dacht dat ik gewoon de 10watt versie heb.. Degene die je bij de ipad krijgt, Maar tot mijn verbazing is dat ding gewoon 5 watt. Waarom krijg je (als het toch 5 watt is) niet die smalle oplader die je ook bij je iphone krijgt?

Maar goed vanavond maar eens zoeken naar een 10 watt maar ben bang dat me dat 29?? euro gaat kosten (aldus de apple store). Toch wel apart dat je voor een product van 700 euro een lader erbij moet kopen die geschikt is voor dit apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

pgerrits schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:33:
[...]

Ik dacht dat ik gewoon de 10watt versie heb.. Degene die je bij de ipad krijgt, Maar tot mijn verbazing is dat ding gewoon 5 watt. Waarom krijg je (als het toch 5 watt is) niet die smalle oplader die je ook bij je iphone krijgt?

Maar goed vanavond maar eens zoeken naar een 10 watt maar ben bang dat me dat 29?? euro gaat kosten (aldus de apple store). Toch wel apart dat je voor een product van 700 euro een lader erbij moet kopen die geschikt is voor dit apparaat.
Als jij 100% zeker weet dat je een 5W later erbij gekregen hebt, lijkt me dat een foutje wat ontstaan is bij het inpakken in de fabriek. Die dunne 5W lader is vrij nieuw, vroeger waren de 10W en 5W laders uiterlijk exact identiek en afhankelijk van waar je woont kun je nog steeds een oude bij je iPhone krijgen.

In dit geval zou ik naar de winkel gaan en proberen 'm om te ruilen voor een 10W lader. Of even Apple bellen en de situatie uitleggen. Een iPad hoort namelijk absoluut zeker met een 10W lader geleverd te worden. 5W is, zoals je zelf al ondervindt, niet genoeg.

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeR op 03-04-2012 09:39 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-10 11:14
Rare manier van nadenken, je koopt een iPad met stroomadapter en je denkt toch dat Apple gebruikers verplicht om naast je "5W" adapter een "10W" adapter erbij te laten kopen? Alle iPad's vanaf de eerste generatie worden uitgeleverd met een 10W voeding. Deze hoef je niet apart erbij te kopen. Mocht je op een vreemde manier een 5W voeding hebben gekregen betwijfel ik eerlijk gezegd waar je de iPad hebt gekocht? Alle iPads zijn namelijk in doos geseald met een 10W voeding, dus mocht je het van marktplaats hebben of via via hebben gekregen kan het zijn dat er een foutje is gemaakt door de verkopende partij en is eventueel de doos al open geweest.

Er zijn namelijk geen 5W voedingen officieel geleverd door Apple in vorm van de 10W voeding (klein vierkant blokje met een EU stekker). Mocht je toch op vreemde wijze een 5W voeding hebben, dan is het waarschijnlijk een goedkope chinese replica voor de iPhone.

offtopic:
Mocht de user zijn eigen adapters verwarren kun je deze post als ongeschreven beschouwen
Pagina: 1 ... 25 ... 77 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let op of je post niet beter past in:

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403390">~~~[iPad] Levertijden</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1450336">~~~[iPad] Importeren - deel 3</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1408926">~~~[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1418666">~~~[iPad] Provider(s) & abonnementen</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1452646">~~~[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1453427">~~~[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1</a>

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363593#item5">iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid</a>~~~[/html]