Via de Mail app kan het niet. Wat je wel kunt doen is natuurlijk via de website van gmail inloggen met de browser, die werkt ondertussen best goed.Sleehond schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:01:
Even een vraagje. Vandaag voor het eerst met de ipad aan het spelen.
Graag willen we (mijn vriendin en ik) nu onze 2 gmails toevoegen. Dat is gelukt, geen probleem mee verder.
Maar kun je je gmail ook afsluiten middels een wachtwoord? Nu kunnen we gewoon elkaars mails openen en direct alles lezen. Soms regel je wel eens online wat voor elkaar, daarom wil ik graag de postbussen, de mails, afsluiten met een wachtwoord. Ik zie dat echter nergens in de instellingen? Dat zou een gemis zijn. Of heb ik nu wat gemist?
Mhm jammer om te horen, dat vind ik wel een gemis moet ik zeggen. Maar goed, bedankt voor je tip, zal het eens via de browser proberen.sebastius schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:05:
[...]
Via de Mail app kan het niet. Wat je wel kunt doen is natuurlijk via de website van gmail inloggen met de browser, die werkt ondertussen best goed.
Tja, de iPad is een persoonlijk apparaat, niet echt gemaakt voor 'gezinsgebruik' wat dat betreft.
Gebruikersaccounts toevoegen aan een nieuwe IOS versie zou dus wat dat betreft lang niet zo gek zijnsebastius schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:07:
Tja, de iPad is een persoonlijk apparaat, niet echt gemaakt voor 'gezinsgebruik' wat dat betreft.
Je gebruikt toch ook geen telefoon met 2man?Sleehond schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:08:
[...]
Gebruikersaccounts toevoegen aan een nieuwe IOS versie zou dus wat dat betreft lang niet zo gek zijn?
Gebruikersaccounts helpen niet als iedereen toch de iPad afpaktSleehond schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:08:
[...]
Gebruikersaccounts toevoegen aan een nieuwe IOS versie zou dus wat dat betreft lang niet zo gek zijn?
Gewoon voor iedereen een iPad

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Beetje decadent misschien maar wij hebben er idd tweekmf schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:12:
[...]
Gebruikersaccounts helpen niet als iedereen toch de iPad afpakt
Gewoon voor iedereen een iPad
Ik weet niet of dat dit hier al eerder vermeld is, maar voor de mensen die nog twijfelen welke comic/manga app ze willen is dit een nuttige pagina/topic: http://www.avforums.com/f...-other-comic-readers.html
Kleine huishoudensebastius schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:21:
[...]
Beetje decadent misschien maar wij hebben er idd twee
Hoeveel iPads zijn er tegenwoordig gemiddeld in een huishouden vraag ik me af.
In Amerika zal 51% van de huishoudens een iPad hebben.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Vandaag een iPad (3) gehaald. en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van het scherm! Ik kom van de iPad 1 en het is zeker de moeite waard om de upgrade te doen.
Websites zijn er duidelijk, neem tweakers als voorbeeld.
Websites zijn er duidelijk, neem tweakers als voorbeeld.
automation fanboy
Ik heb de nieuwe iPad gezien bij een college, maar kon niet veel verschil merken met mijn iPad 2. Ja, als je inzoomt, maar goed, hoe vaak doe ik dat. Hoe kan ik (zonder te trollen) het verschil nou goed zien?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het maakt juist volledig uitgezoomed een verschil...carpebios schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:01:
Ik heb de nieuwe iPad gezien bij een college, maar kon niet veel verschil merken met mijn iPad 2. Ja, als je inzoomt, maar goed, hoe vaak doe ik dat. Hoe kan ik (zonder te trollen) het verschil nou goed zien?
Inderdaad, klinkt een beetje als het verhaal dat je altijd hoort: het "Ik zie geen verschil totdat ik zo'n apparaat zelf heb"-verhaal. (In andere woorden: je doet alsof er geen verschil is totdat je het apparaat zelf in handen hebt).Xeanor schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:06:
[...]
Het maakt juist volledig uitgezoomed een verschil...
Gewoon voor de gein eens FlickStackr gebruiken, en dan op de overzichtslijsten de kleinste icoontjes instellen.
Dan zie je gewoon gigantisch veel details. Je kan op bepaalde foto's gewoon het watermerk nog lezen dat in mijn foto's staat.
Voorbeeld:

Klik voor groter
En dit dan op een 10" scherm
Dan zie je gewoon gigantisch veel details. Je kan op bepaalde foto's gewoon het watermerk nog lezen dat in mijn foto's staat.
Voorbeeld:

Klik voor groter
En dit dan op een 10" scherm
[ Voor 4% gewijzigd door TranceSetter op 30-03-2012 23:56 ]
Het probleem is gewoon dat de iPad 2 eigenlijk te goed was, het was licht, bloedje snel, batterij was geweldig, korte laadtijd. En die dingen gelden nog steeds afgezien van de laadtijd, maar mensen zijn er aan gewend. Ik had precies hetzelfde gevoel, alle drie de iPad's heb ik gehad en de tweede was gewoon zo'n verademing en de iPad 3 heb ik even naar het scherm gekeken en daarna op mijn dock gezet. Weinig wow, maar wel een verplichte aankoop.
Is het normaal dat de nieuwe iPad leeg loopt ipv voller tijdens het spelen van een scooter op fulltime Brigittes met wifi? Modern combattant 3. Wanneer deze in de oplawder zit.
Tevens na 3 uur opladen pas rond 50% -.-?
En direct ff auto correct uitzetten shit..
[ Voor 16% gewijzigd door Draakje5 op 31-03-2012 00:08 ]
Waarom kan ik op een iPad niet zien hoelang ik met de batterij doe, zoals je dat op een iPhone wel kan bij 'Gebruik'?
[ Voor 85% gewijzigd door AntraXxX op 31-03-2012 00:49 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ik ben nu een paar dagen in het bezit van de iPad 3 en ik moet zeggen dat die erg goed bevalt.
Ik heb vanavond het beeld eens kunnen vergelijken met een Tab 10.1 en nu kon ik het verschil in resolutie wel zeer goed zien.
Ik heb vanavond het beeld eens kunnen vergelijken met een Tab 10.1 en nu kon ik het verschil in resolutie wel zeer goed zien.
PSN id: NL_SToRM
Verwijderd
Ik vind dat niet normaal, maar Apple wel. Dus...Draakje5 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:06:
Is het normaal dat de nieuwe iPad leeg loopt ipv voller tijdens het spelen van een scooter op fulltime Brigittes met wifi? Modern combattant 3. Wanneer deze in de oplawder zit.
Dan koop je hem niet.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 08:11:
[...]
Ik vind dat niet normaal, maar Apple wel. Dus...
volgens veel mondige mensen/trollen online was het toch de slechtste tablet ever ?!NotSoSteady schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:56:
Het probleem is gewoon dat de iPad 2 eigenlijk te goed was, het was licht, bloedje snel, batterij was geweldig, korte laadtijd.

Snap al dat gejank niet zo. Apple doet met de iphone niet anders 3 -->3GS, 4 --> 4S
Haters everywhere but I don’t really care
Kunnen we van beide kanten gewoon normaal discussiëren? Dit topic wordt er echt niet leuker op als we elke keer weer dezelfde discussie gaan voeren en vervolgens maar gaan trollen of op de man gaan spelen. Laten we hier inhoudelijk de iPad bespreken en niet elke keer gaan vergelijken.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik gebruik de nieuwe iPad al een week en ik ben eerlijk gezegd al gewoon geworden aan de retina display. Ik denk er soms wel aan omdat iets er scherper uitziet dan ik me herinner maar de nieuwigheid is er wel vanaf. Ik denk dan ook dat ik meer last heb om nu terug te gaan naar oudere toestellen, omdat ik wel merk dat ik minder moet inzoomen en me erger aan slecht leesbare text door te lage dpi.
Al bij al is het ook een voordeel want van de warmte, dikte, batterijduur, oplaadduur en gewicht heb ik helemaal geen last. In mijn ogen is het allround dan ook een goed toestel, voor mijn doeleinden.
Al bij al is het ook een voordeel want van de warmte, dikte, batterijduur, oplaadduur en gewicht heb ik helemaal geen last. In mijn ogen is het allround dan ook een goed toestel, voor mijn doeleinden.
Is dat wel normaal dan?
Tevens nu even in normaal nederlands zonder auto correct:
Ik was Modern Combat 3 aan het spelen. Een online shooter. De iPad zat aan het stopcontact met de bijbehorende apple lader. Maar het percentage van de iPad ging niet omhoog, het ging echter langzaam omlaag.
Kan dat, of hebben andere hier geen last van?
Dat kan, had je je brightness hoog staan? En gebruikte je wel de bijgeleverde kabel? Want hier zijn ook wat verhalen over te vinden in dit topic.
Ja , brightness op hoogste niveau. En ja, beide bijgeleverde spullen van de iPad voor de oplader gebruikt. Dus geen neppe kabels.noobynater schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:29:
Dat kan, had je je brightness hoog staan? En gebruikte je wel de bijgeleverde kabel? Want hier zijn ook wat verhalen over te vinden in dit topic.
[ Voor 3% gewijzigd door Draakje5 op 31-03-2012 11:51 ]
Ja dat klopt, bij vol gebruik gebruikt hij meer dan de 10W lader kan leveren tijdens het laden. Dus loopt hij langzaam leeg.
This space is occupied
Ja mensen die een Galaxy Tab hebben misschien.Phuncz schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 09:07:
[...]
volgens veel mondige mensen/trollen online was het toch de slechtste tablet ever ?!
Draakje5 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:06:

Stop nu eens met die eindeloze discussies over de batterij, warmte, gewicht en grootte aub
steekt enorm tegen... helft van het aantal posts hier in het topic gaan erover... genoeg lijkt me zo..
waarom grijpen de mods hier niet in?
steekt enorm tegen... helft van het aantal posts hier in het topic gaan erover... genoeg lijkt me zo..
Waarom kan ik op een iPad niet zien hoelang ik met de batterij doe, zoals je dat op een iPhone wel kan bij 'Gebruik'?
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Waarom houd je niet je mond en laatje mensen hun vragen stellen? Toevallig zijndr wat meer over de ipa batterijdan iets anders van de ipad.skank schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:11:
Stop nu eens met die eindeloze discussies over de batterij, warmte, gewicht en grootte aub
Kan wel een apart topic maken zoals de gele tint .... -zucht-
omdat die vragen al 30 keer aan bod gekomen zijnDraakje5 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:23:
[...]
Waarom houd je niet je mond en laatje mensen hun vragen stellen? Toevallig zijndr wat meer over de ipa batterijdan iets anders van de ipad.
Als je toch op de man gaat spelen: Ga zelf eens zoeken ipv zelf gelijk een vraag te stellen, wat je vroeg kon je makkelijk op Google vinden. En zet je auto-correct op Nederlands of zet hem aan..Draakje5 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:23:
[...]
Waarom houd je niet je mond en laatje mensen hun vragen stellen? Toevallig zijndr wat meer over de ipa batterijdan iets anders van de ipad.
ivm apple-id
ik wou gisteren mn telenet emailadres gebruiken en dat ging precies niet
nu heb ik een ander xxx.xxx@me.com of zoiets
kan ik dat alsnog toch nog veranderen naar mn gewoon mailadres? kan nu zelf niet onmiddelijk kijken, ipad ligt buiten mn bereik
kan ik dat alsnog toch nog veranderen naar mn gewoon mailadres? kan nu zelf niet onmiddelijk kijken, ipad ligt buiten mn bereik
Ja dat kan gewoon, als je bij de store moet inloggen dan geef je gewoon dan je Apple id op.skank schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:34:
ivm apple-id
En als je het voor iCloud wil dan moet je het desbetreffende email account even toevoegen in de instellingen en dan zou je hem ook moeten kunnen gebruiken voor iCloud.
ja maar ik zit met die oude apple id henoobynater schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:43:
[...]
Ja dat kan gewoon, als je bij de store moet inloggen dan geef je gewoon dan je Apple id op.
En als je het voor iCloud wil dan moet je het desbetreffende email account even toevoegen in de instellingen en dan zou je hem ook moeten kunnen gebruiken voor iCloud.
of moet ik niet oud en nieuw invullen maar gewoon direct nieuw?
Ik heb de app Activity Monitor Touch geïnstalleerd. Is ook een gratis variant van.AntraXxX schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:14:
Oke ik raak een beetje het overzicht kwijt (voor mezelf
)
het volgende is het geval, ik heb nog aardig stripboeken van vroeger (Buck Danny, Kiekeboe etc)
Heb er voor de gein ff 2 ingescand (wil toch met mijn tijd mee gaan) en wil ze gaan lezen op mijn iPad... als dat bevalt ga ik de rest ook doen.
Maar wat is verstandig, ik ga ze niet allemaal op mijn iPad zetten (heb maar 16Gb), dus dan maar op mijn NAS.
Dus ik dacht aan het volgende: Filebrowser installeren en van de afbeeldingen PDF maken en dat dan plaatsen in iBook? of is dat heel raar?
of gewoon de PDF's in iTunes laden en dat via iBook bekijken?
het volgende is het geval, ik heb nog aardig stripboeken van vroeger (Buck Danny, Kiekeboe etc)
Heb er voor de gein ff 2 ingescand (wil toch met mijn tijd mee gaan) en wil ze gaan lezen op mijn iPad... als dat bevalt ga ik de rest ook doen.
Maar wat is verstandig, ik ga ze niet allemaal op mijn iPad zetten (heb maar 16Gb), dus dan maar op mijn NAS.
Dus ik dacht aan het volgende: Filebrowser installeren en van de afbeeldingen PDF maken en dat dan plaatsen in iBook? of is dat heel raar?
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak
Je moet invullen welk Apple id je wilt gebruiken, dus als je je oude niet meer wilt gebruik maar wel je nieuwe dan moet je dus je nieuwe invullen.skank schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:52:
[...]
ja maar ik zit met die oude apple id he
of moet ik niet oud en nieuw invullen maar gewoon direct nieuw?
Ik heb toevallig net ComicGlass gekocht aangezien dit de enige comic/manga reader is met ondersteuning voor het nieuwe scherm, en deze heeft support om comics van het netwerk af te halen en van Dropbox.appelsientje schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:09:
Oke ik raak een beetje het overzicht kwijt (voor mezelf)
Als je specifieke vragen hebt dan wil ik best even in de app kijken of ik ze kan antwoorden, maar misschien kun je het ook wel vinden.
ff kijken of ik het goed begrijp, met ComicGlass hoef ik geen PDF te maken van de scans, maar laat ik ze gewoon in een map staan op mijn NAS en kan ze dan bekijken?noobynater schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:16:
[...]
Je moet invullen welk Apple id je wilt gebruiken, dus als je je oude niet meer wilt gebruik maar wel je nieuwe dan moet je dus je nieuwe invullen.
[...]
Ik heb toevallig net ComicGlass gekocht aangezien dit de enige comic/manga reader is met ondersteuning voor het nieuwe scherm, en deze heeft support om comics van het netwerk af te halen en van Dropbox.
Als je specifieke vragen hebt dan wil ik best even in de app kijken of ik ze kan antwoorden, maar misschien kun je het ook wel vinden.
Trouwens dat idee van Dropbox is ook zo gek nog niet.. mocht ik me vervellen op mijn werk
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak
Wou net apple id aanpassen
vraagt hij direct achter visa of mastercard gegevens
ik kan niet anders dan dit te vertrouwen zeker?
vreemd ook dat je dit moet invullen en niet verder kan .... zonder
ookal staan er gratis apps in de store, je geraakt er dus niet in zonder een of ander rekening gegevens...
mag dit wel?
en is het betrouwbaar?
ookal staan er gratis apps in de store, je geraakt er dus niet in zonder een of ander rekening gegevens...
mag dit wel?
en is het betrouwbaar?
Volgens mij heb ik nooit rekeninghegevens moeten invullen.. Ooit een itunes card gekocht en dat was het.skank schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:05:
mag dit wel?
en is het betrouwbaar?
Nee, je kunt ze dan downloaden naar je iPad, maar comics nemen vrij weinig ruimte in beslag.appelsientje schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:19:
[...]
ff kijken of ik het goed begrijp, met ComicGlass hoef ik geen PDF te maken van de scans, maar laat ik ze gewoon in een map staan op mijn NAS en kan ze dan bekijken?
Trouwens dat idee van Dropbox is ook zo gek nog niet.. mocht ik me vervellen op mijn werk
Een volume manga met de plaatjes op 900x1300 in het png formaat is iets van 60-100MB per 200 pagina's.
Geen id aanmaken, gratis app kiezen en dan download, dan kan je wel zonder credit een account aanmakenskank schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:05:
mag dit wel?
en is het betrouwbaar?
Verwijderd
Na veel denken en afwegen toch maar voor de iPad 2 gegaan. Heb in de winkel beide apparaten nog een vast gehad, het scherm van de nieuwe iPad is duidelijker maar voor mij is de extra opslagruimte belangrijker. Heb nu een ipad 2 met 64gb gehaald.
Hmm oke bedankt. Blijft raar dat je op de iPad het batterijgebruik niet kan zien en op de iPhone wel..fractal schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:58:
[...]
Ik heb de app Activity Monitor Touch geïnstalleerd. Is ook een gratis variant van.
Verwijderd
Verstandige keuze. Je iPad blijft tenminste koel, opladen gaat zeer snel en qua performance scoort ie zelfs iets beter dan de iPad 3. Hij is daarbij ook nog dunner en lichter!Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:15:
Na veel denken en afwegen toch maar voor de iPad 2 gegaan. Heb in de winkel beide apparaten nog een vast gehad, het scherm van de nieuwe iPad is duidelijker maar voor mij is de extra opslagruimte belangrijker. Heb nu een ipad 2 met 64gb gehaald.
Zelf heb ik ook nog getwijfeld of ik nou een 32 GB iPad 3 of een 64 GB iPad 2 moest kopen. Uiteindelijk ben ik toch maar voor de nieuwste gegaan (met 32 GB minder opslagruimte) en ben daar zeer blij mee. Ik kom immers van een iPad 1 en het scherm vind ik echt stukken mooier. Ook het scherm van de iPad 2 is al een stuk mooier.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:00:
[...]
Verstandige keuze. Je iPad blijft tenminste koel, opladen gaat zeer snel en qua performance scoort ie zelfs iets beter dan de iPad 3. Hij is daarbij ook nog dunner en lichter!
Dacht dat het schermmexact hetzelfde was als dat van de ipad 1syltheboy schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:05:
[...]
Zelf heb ik ook nog getwijfeld of ik nou een 32 GB iPad 3 of een 64 GB iPad 2 moest kopen. Uiteindelijk ben ik toch maar voor de nieuwste gegaan (met 32 GB minder opslagruimte) en ben daar zeer blij mee. Ik kom immers van een iPad 1 en het scherm vind ik echt stukken mooier. Ook het scherm van de iPad 2 is al een stuk mooier.
Gast, waarom? Ben je jarloers dat je geen iPad 3 hebt?Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:00:
[...]
Verstandige keuze. Je iPad blijft tenminste koel, opladen gaat zeer snel en qua performance scoort ie zelfs iets beter dan de iPad 3. Hij is daarbij ook nog dunner en lichter!
Verwijderd
Ik ga binnenkort naar New York en ben ook nog aan het twijfelen of ik nou de 2 of de nieuwe ga halen. Ga binnenkort denk nog ff naar de Mediamarkt ofzo om ze even goed te vergelijken.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:00:
[...]
Even goed de 2 schermen vergelijken.
Verwijderd
Haal die apple oogkleppen eens van je af. Deze iPad is duidelijk one step forward, two steps backwards. Het retinascherm is mooi, maar daar is alles mee gezegd. Ik heb de iPad 1 geupdate naar de iPad 2, dat was een vooruitgang. Dunner, lichter, veeeeeeeel sneller etc. De iPad 3 is geen echte vooruitgang. We wachten op de iPad 4.J0ey schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:19:
[...]
Gast, waarom? Ben je jarloers dat je geen iPad 3 hebt?
Dat is jouw mening. Dunner en lichter is gewoon onzin, dat merk je echt bijna niet met dagelijks gebruik, of je moet kippenarmpjes hebben. Enige situatie dat je het merkt is als je met 1 arm aan het lezen bent. Het scherm is in mijn ogen! toch wel een vooruitgang die groter is dan groter en lichter, en de 0,6 mm en 50 gram zeker waard is. Heb je überhaupt al een iPad 3 geprobeerd? En dan bedoel ik niet even snel een blik werpen in de Mediamarkt/andere winkel.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:24:
[...]
Haal die apple oogkleppen eens van je af. Deze iPad is duidelijk one step forward, two steps backwards. Het retinascherm is mooi, maar daar is alles mee gezegd. Ik heb de iPad 1 geupdate naar de iPad 2, dat was een vooruitgang. Dunner, lichter, veeeeeeeel sneller etc. De iPad 3 is geen echte vooruitgang. We wachten op de iPad 4.
Sneller ben ik wel met je eens, het was slimmer als ze er een quad core CPU of iig een verbeterde CPU in hadden gedaan. Niet alleen een verbeterde GPU.
Verwijderd
Het Retina scherm is fantastisch, dat hij wat zwaarder geworden is jammer, maar liever zo'n topscherm dan pixels tellen op de iPad 2. Verticale modus is onbruikbaar op de iPad 2, waar nu op de 3 ik niet anders gebruik. Ik gebruik nu zelfs liever mijn iPad 3 i.p.v mijn MacBook Pro 17 welke ook een super scherm heeft.
Opmerkingen van stap voorwaarts of achteruit is JOUW mening. Ga niet iemand anders jouw mening opdringen, iedereen heeft zijn eigen voorkeur
Opmerkingen van stap voorwaarts of achteruit is JOUW mening. Ga niet iemand anders jouw mening opdringen, iedereen heeft zijn eigen voorkeur
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2012 18:45 ]
Verwijderd
Het gaat om ervaringen in dit topic. Ik heb dus een iPad 3 gekocht en die is na twee dagen retour Apple gegaan, om de redenen genoemd. Ik had de iPad 2 nog niet verkocht, dus die blijft nog een jaartje hier in gebruik. Het is gewoon niet prettig om continu een warme ipad op je schoot te hebben, terwijl je gewend bent dat ie zo koel is.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:42:
Het Retina scherm is fantastisch, dat hij wat zwaarder geworden is jammer, maar liever zo'n topscherm dan pixels tellen op de iPad 2. Verticale modus is onbruikbaar op de iPad 2, waar nu op de 3 ik niet anders gebruik. Ik gebruik nu zelfs liever mijn iPad 3 i.p.v mijn MacBook Pro 17 welke ook een super scherm heeft.
Opmerkingen van stap voorwaarts of acheruit is JOUW mening. Ga niet iemand anders jouw mening opdringen, iedereen heeft zijn eigen voorkeur.
Beter scherm, meer werkgeheugen, hogere resolutie, beter camera vs 1 mm dikker en ietsje minder licht. Ik weet het wel. De grafische performance is trouwens ook echt soepeler dan bij de iPad 2, waarschijnlijk door de ramuitbreiding. Je bent gek als je nu een iPad 2 kiest, of hij moet al voor 200 euro op marktplaats staan.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:24:
[...]
Haal die apple oogkleppen eens van je af. Deze iPad is duidelijk one step forward, two steps backwards. Het retinascherm is mooi, maar daar is alles mee gezegd. Ik heb de iPad 1 geupdate naar de iPad 2, dat was een vooruitgang. Dunner, lichter, veeeeeeeel sneller etc. De iPad 3 is geen echte vooruitgang. We wachten op de iPad 4.
De warmte heb ik nog helemaal niks van gemerkt. Het laden maakt niks uit aangezien je dat meestal 'snachts doet.
[ Voor 6% gewijzigd door Collaborator op 31-03-2012 18:48 ]
This space is occupied
Heb sinds gisteren de nieuwe iPad met 64GB en "4G".
Ik ben het wel eens met de Tweakers review dat het verschil niet dag en nacht is. Bij boeken en comics helpt het zeker flink, en daar gebruik ik het apparaat ook veel voor (naast papers e.d. lezen op mijn werk), Internetten is ook wat mooier allemaal. Maar daar blijft het wel een beetje bij, ik vind het heel belangrijke punten van verbetering, maar kan mij goed voorstellen dat mensen die dat minder van belang vinden het niet perse een "selling point" vinden. Ik kom van de 1 af en dan is het een heerlijk verschil, dat deze ietsjes zwaarder en dikker is dan de 2 is apart ja, maar absoluut geen breekpunt, alleen op papier kan je er echt kritiek op hebben. Grappige is zelfs dat deze 4G versie nog steeds lichter is dan de wifi versie van de 1. Ik vind dat ze een prima balans hebben gekozen, men kon technisch gewoon niet anders met dit scherm en dan is het nog steeds knap dat het geheel minder zwaar en dunner is dan de 1.
Dan de warmte; ja hij wordt een tikkeltje warmer dan mijn 1. Nou nou, wat een probleem, echt weer duidelijk het zoveelste onzinnige xxx-gate verhaal van de media. Groots ergens een punt van maken waar vervolgens in de praktijk niets van een nadeel in te vinden is.
Dan de warmte; ja hij wordt een tikkeltje warmer dan mijn 1. Nou nou, wat een probleem, echt weer duidelijk het zoveelste onzinnige xxx-gate verhaal van de media. Groots ergens een punt van maken waar vervolgens in de praktijk niets van een nadeel in te vinden is.
[ Voor 12% gewijzigd door vgroenewold op 31-03-2012 19:05 ]
Persoonlijk vind ik het wel lekker in de winter, met de iPad kreeg ik altijd zulke koude vingers. En ik upgrade elk jaar, vanwege het simpele feit dat je maar weinig hoeft bij te leggen. Een keer investeren, elk jaar daarna voor zo'n 150 euro upgraden, zowel iPhone als iPad. Ideaal die 2e hands prijzen van de iPad. Heb mijn zwart iPad 3 verkocht en voor 410 een 5 dagen gebruikte witte gekocht, veel beter kun je het niet krijgen.vgroenewold schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:58:
Heb sinds gisteren de nieuwe iPad met 64GB en "4G".Ik ben het wel eens met de Tweakers review dat het verschil niet dag en nacht is. Bij boeken en comics helpt het zeker flink, en daar gebruik ik het apparaat ook veel voor (naast papers e.d. lezen op mijn werk), Internetten is ook wat mooier allemaal. Maar daar blijft het wel een beetje bij, ik vind het heel belangrijke punten van verbetering, maar kan mij goed voorstellen dat mensen die dat minder van belang vinden het niet perse een "selling point" vinden. Ik kom van de 1 af en dan is het een heerlijk verschil, dat deze ietsjes zwaarder en dikker is dan de 2 is apart ja, maar absoluut geen breekpunt, alleen op papier kan je er echt kritiek op hebben. Grappige is zelfs dat deze 4G versie nog steeds lichter is dan de wifi versie van de 1. Ik vind dat ze een prima balans hebben gekozen, men kon technisch gewoon niet anders met dit scherm en dan is het nog steeds knap dat het geheel minder zwaar en dunner is dan de 1.
[ Voor 10% gewijzigd door NotSoSteady op 31-03-2012 19:28 ]
Altijd lachen hoe men de iPad 3 "te warm" vind maar ik vond de iPad 2 zeker niet "koel", gewoon wat minder warm. Maar warm, dat is mijn GSM ook, die voelt ook warmer aan dan 25°C, zeker na een kwartiertje internetten of bellen.Collaborator schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:47:
[...]
De warmte heb ik nog helemaal niks van gemerkt. Het laden maakt niks uit aangezien je dat meestal 'snachts doet.
Maar ja, ieder zijn voorkeuren. Ik kan me niet druk genoeg maken over de kleine negatieve verschillen om de grotere positieve verschillen te vergeten.
[ Voor 10% gewijzigd door Phuncz op 31-03-2012 19:33 ]
Wat verwacht je van de 4 dan?Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:24:
[...]
Snellere processor waardoor de accu nog groter moet zijn en het nog langer duurt om hem op te laden?
Of beter graphics, zodat hij nog net iets warmer wordt?

Verwijderd
Rare opmerking, waarom zou iemand meteen jaloers zijn als ze kritisch zijn over een product? Snap dat geflame om een product niet.J0ey schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:19:
[...]
Gast, waarom? Ben je jarloers dat je geen iPad 3 hebt?
Wacht maar als het straks zomer word, dan gaan jullie voelen hoe warm hij word.
Over een jaar is de techniek weer een stapje verder en kan Apple misschien nog wat meer rekenkracht in hetzelfde jasje stoppen en toch het stroomgebruik binnen de perken houden (die-shrinks helpen nogal). En ook op accugebied staat de ontwikkeling niet stil. Volgend jaar kan er zomaar eens een veel betere iPad zijn. Of niet natuurlijk, maar dan heb je dit jaar toch weer 479 euro bespaard. Toch?matthijst schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:34:
[...]
Wat verwacht je van de 4 dan?
Snellere processor waardoor de accu nog groter moet zijn en het nog langer duurt om hem op te laden?
Of beter graphics, zodat hij nog net iets warmer wordt?
Launching containers into space
Verwijderd
Hoe gaat dat eigenlijk met de iPads in de wat warmere landen? Klagen mensen daar meer over de het heet worden?MaxPoweR schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:46:
De toon van de reactie van hem was het meer.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:45:
[...]
Rare opmerking, waarom zou iemand meteen jaloers zijn als ze kritisch zijn over een product? Snap dat geflame om een product niet.
Als mijn iPad defecten vertoont omdat die te warm is geworden (boven de maximale grens die Apple aanstelt) (en ook al zou dit niet kunnen door een beveiligd systeem) dan is mij niets te verwijten. Hadden ze die batterij maar niet tot 32 graden moeten laten kunnen gaan.
[ Voor 12% gewijzigd door Draakje5 op 31-03-2012 19:55 ]
Dan is het buiten warmer schat ik zo in, mijn laptop wordt altijd nog veel warmer, het is echt een non-issue.MaxPoweR schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:46:
Mensen vergeten ook dat het alleen maar is als je echt erg zware games speelt, als je gewoon op een terrasje wat aan het internetten bent ofzoiets is er echt niets aan de hand hoor..
Verwijderd
Ik kijk op mijn ipad soms uren achter elkaar tv en ik kan nu niet echt zeggen dat hij zo overdreven warm wordt.. Ik heb dat probleem gewoon niet of het is gewoon niet storend. Ook bij internetten ed merk ik er niets van. Ook laadt hij gewoon op tijdens het tv kijken en het internetten.
Ik heb zelf ook de ipad1 en de ipad2 gehad en nu de upgrade gemaakt naar de nieuwe ipad en ik heb geen minuut spijt. Het scherm is zoveel mooier met internetten, lezen, foto's bekijken enz. En ook het feit dat de tabbladen in Safari niet steeds herladen is voor mij al een hele verademing.
Iedereen heeft zo wel een eigen mening over de nieuwe ipad en de een wil er het geld wel aan uitgeven en de ander vind het de moeite niet waard. Prima toch, zoveel mensen zoveel meningen..
Ik heb zelf ook de ipad1 en de ipad2 gehad en nu de upgrade gemaakt naar de nieuwe ipad en ik heb geen minuut spijt. Het scherm is zoveel mooier met internetten, lezen, foto's bekijken enz. En ook het feit dat de tabbladen in Safari niet steeds herladen is voor mij al een hele verademing.
Iedereen heeft zo wel een eigen mening over de nieuwe ipad en de een wil er het geld wel aan uitgeven en de ander vind het de moeite niet waard. Prima toch, zoveel mensen zoveel meningen..
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2012 20:51 ]
Ik heb 'm nu 1 week; minpunten:
- wordt stukken warmer dan de iPad 2 ook bij normaal gebruik
- batterij laadt niet op als je de iPad tegelijk blijft gebruiken
👉🏻 Blog 👈🏻
Is dat iOS 5.1?Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 20:49:
En ook het feit dat de tabbladen in Safari niet steeds herladen is voor mij al een hele verademing.
👉🏻 Blog 👈🏻
En ook nog pluspunten of blijft die warmte/batterij lader eindeloze discussie voortdurenkraades schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 20:49:

Net mijn iPad voor het eerst aan de lader gehangen, hij was helemaal 0% en het is de eerste keer aan de lader dus duurt het wat langer.
Ben benieuwd.
Ben benieuwd.
Precies...PBP schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:28:
[...]
En ook nog pluspunten of blijft die warmte/batterij lader eindeloze discussie voortduren
Ik zit net een uur of 3 achter elkaar Inf Blade 2 te spelen en hij wordt lauw warm...
Tjeezzz tis toch wat zoveel grafische kracht in zo'n klein jasje en dan maar zeiken....
MuziekLiefhebbert
Het lijkt een beetje of er twee type ervaringen zijn m.b.t. De warmteontwikkeling van de nieuwe iPad; mensen die bij 'normaal' gebruik relatief veel extra warmte ervaren en mensen die dit alleen ervaren bij het voor langere tijd spelen van zware games.oldsmelly schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 22:02:
[...]
Precies...
Ik zit net een uur of 3 achter elkaar Inf Blade 2 te spelen en hij wordt lauw warm...
Tjeezzz tis toch wat zoveel grafische kracht in zo'n klein jasje en dan maar zeiken....
Zelf heb ik tot op heden ook nergens last van en is de iPad bij surfen, mailen etc heerlijk koel en helemaal vergelijkbaar aan de iPad 1. Maar ik kan me goed voorstellen dat wanneer de iPad ook bij relatief simpel gebruik een stuk warmer wordt, je dat als een nadeel ervaart.
Mijn ervaring na een week gebruik: fantastisch apparaat, lekker snel en heerlijk scherm. Ik kwam van de iPad 1 af en dat vond ik ook mooi, maar de nieuwe iPad is echt helemaal af. Een genot om mee te werken en wat mij betreft voor alle iPad 1 bezitters een upgrade waard (mits je het geld ervoor hebt liggen natuurlijk).
Feiten heet dat.oldsmelly schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 22:02:
[...]
Precies...
👉🏻 Blog 👈🏻
Mijn handen waren gisteravond letterlijk aan het zweten door de hitte die vanuit de iPad kwam tijdens het opladen + modern combat 3. Moet eens kijken of ik iets kan vinden om de temperatuur te meten..
Ik kwam net nog wat interessant tegen toen ik het Game Center samen met het recente apps menu opende. Ik erger me een beetje aan de onscherpe iconen van nog niet optimized apps (zoals Angry Birds Free), bekijk ik deze in het Game Center zijn ze ineens haarscherp, vergelijk zelf:
Photobucket maakt de print screen kleiner omdat 'ie te groot is

Maar bekijken we het naast elkaar:

Dat is imo toch wel een groot verschil, zouden ze de Game Center icoons niet beter in de applijst kunnen gebruiken? (Of is daar een mogelijkheid voor)
Photobucket maakt de print screen kleiner omdat 'ie te groot is

Maar bekijken we het naast elkaar:

Dat is imo toch wel een groot verschil, zouden ze de Game Center icoons niet beter in de applijst kunnen gebruiken? (Of is daar een mogelijkheid voor)
Wellicht komt dat icon uit gamecenter, waar 'ie al geupdate is? Die andere komt sowieso direct uit jouw app en die zal nog niet geupdate zijn.
Volgens mij wilde Apple al langer dat je hogere-resolutie artwork instuurde voor de app store en dergelijke. De gamecenter apps zijn namelijk allemaal mooi, en je vertelt mij niet dat die allemaal al geupdate zijn.
Volgens mij wilde Apple al langer dat je hogere-resolutie artwork instuurde voor de app store en dergelijke. De gamecenter apps zijn namelijk allemaal mooi, en je vertelt mij niet dat die allemaal al geupdate zijn.
[ Voor 45% gewijzigd door CyBeR op 01-04-2012 01:08 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Wat doe jij in godsnaam met dat ding? Bij gemiddeld gebruik merk ik praktisch niks van die warmte. Bovendien laadt ie gewoon bij tijdens gebruik, zij het uiteraard trager.kraades schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 20:49:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Volledig eens met hierboven. Wat wel waar is, is dat hij idd niet laadt als je de brightness op full hebt staan.
Als ik met de modellen in de Apple store speel dan kan ik streaming video's naar mijn idee niet in de volle kwaliteit bekijken. Is dit bij een aangeschafte te verhelpen met andere instellingen ?
Als voorbeeld video: Videoreview: De nieuwe iPad
Ik kan de video volgens mij niet hoger dan 360p mobiel formaat bekijken. Het zag er in ieder geval allemaal erg blokkerig uit terwijl bovenstaande video er op mijn p.c stralend uit ziet. (zelfs zonder HD aan)
Als voorbeeld video: Videoreview: De nieuwe iPad
Ik kan de video volgens mij niet hoger dan 360p mobiel formaat bekijken. Het zag er in ieder geval allemaal erg blokkerig uit terwijl bovenstaande video er op mijn p.c stralend uit ziet. (zelfs zonder HD aan)
Ik merk ook flinke warmtestijging bij normaal,gebruik.Exirion schreef op zondag 01 april 2012 @ 01:22:
[...]
Wat doe jij in godsnaam met dat ding? Bij gemiddeld gebruik merk ik praktisch niks van die warmte. Bovendien laadt ie gewoon bij tijdens gebruik, zij het uiteraard trager.
Wat ik meer storend vind, is bij grote PDF tijdschrift met foto's, hij nog steeds een seconde blokjes geeft wanneer je naar volgend pagina gaat.. Had dat met upgrade hardware wel anders verw8.
Verder top hoor.
Dan zal je er mee terug moeten denk ik, want dat klopt gewoon niet. Tenzij je dus zware games de hele tijd speelt.kraades schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 20:49:
Tsja. De iPad wordt warm als je grafisch intensieve games speelt en de iPad wordt warm als je hem aan het opladen bent. Wat zal er dan gebeuren als je beide tegelijk doet?
Ik vind het zo bizar dat mensen verwachten dat een iPad altijd koel zou moeten blijven; pak een MacBook air en wat flashfilmpjes en je krijgt hem ook warm.
Ik vind het zo bizar dat mensen verwachten dat een iPad altijd koel zou moeten blijven; pak een MacBook air en wat flashfilmpjes en je krijgt hem ook warm.
Ik denk dat het dan neerkomt op wat iemand "flink" noemt, want bij normaal gebruik wordt de iPad wat warmer ja, maar dat komt voor mij niet in de buurt van flink, totaal geen issue hier en ook zeker geen minpunt (dan zou ik er namelijk last van moeten hebben). Je zou het alleen een minpunt kunnen noemen tov de iPad 2, die ik niet heb. Wat de snelheid bij PDF's betreft geef ik je gelijk, dat had ik ook wel wat vlotter verwacht, zeker met 1 GB aan ram. Wellicht worden die zaken nog verbeterd.joffrey19 schreef op zondag 01 april 2012 @ 08:40:
[...]
Ik merk ook flinke warmtestijging bij normaal,gebruik.
Wat ik meer storend vind, is bij grote PDF tijdschrift met foto's, hij nog steeds een seconde blokjes geeft wanneer je naar volgend pagina gaat.. Had dat met upgrade hardware wel anders verw8.
Verder top hoor.
Inderdaad, allemaal wat overdreven als je het mij vraagt. Wanneer ik m'n MacBook Pro een tijdje flink aan het werk heb dan wil ik 'm ook niet meer op m'n schoot hebben, zo warm wordt ie. En dat is een flink stuk warmer dan de iPad ooit zal worden.matthijst schreef op zondag 01 april 2012 @ 09:05:
Tsja. De iPad wordt warm als je grafisch intensieve games speelt en de iPad wordt warm als je hem aan het opladen bent. Wat zal er dan gebeuren als je beide tegelijk doet?
Argh, ik bekijk m'n tablet toevallig even van de zijkant met full brightness en wat zie ik? Een streep langs het scherm waar de backlight doorheen komt.
Verder is die perfect, hopelijk wordt die omgeruild.
Verwijderd
Maak je geen zorgen, dit is geen discussiepunt en wordt gewoon gewisseld door Apple.J0ey schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:02:
Argh, ik bekijk m'n tablet toevallig even van de zijkant met full brightness en wat zie ik? Een streep langs het scherm waar de backlight doorheen komt.Verder is die perfect, hopelijk wordt die omgeruild.
Alleen omdat ik vorige week naar Engeland ben geweest heb ik de tablet nog niet echt kunnen controleren, en nu ben ik dus 1 dag over de 8 dagen omruilen heen van de Apple Premium Reseller.. Zouden ze daar moeilijk over doen?Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:10:
[...]
Maak je geen zorgen, dit is geen discussiepunt en wordt gewoon gewisseld door Apple.
Het betreft een defect.J0ey schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:26:
[...]
Alleen omdat ik vorige week naar Engeland ben geweest heb ik de tablet nog niet echt kunnen controleren, en nu ben ik dus 1 dag over de 8 dagen omruilen heen van de Apple Premium Reseller.. Zouden ze daar moeilijk over doen?
Mochten ze lastig doen, spreek je ze aan op de garantie die je hebt op de iPad. Die garantie limiteert zich niet tot 8 dagen.
Hetzelfde is waar voor mij, vooral de snelheidsboost is duidelijk merkbaar.Senser schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 22:57:
[...]
Mijn ervaring na een week gebruik: fantastisch apparaat, lekker snel en heerlijk scherm. Ik kwam van de iPad 1 af en dat vond ik ook mooi, maar de nieuwe iPad is echt helemaal af. Een genot om mee te werken en wat mij betreft voor alle iPad 1 bezitters een upgrade waard (mits je het geld ervoor hebt liggen natuurlijk).
Het scherm is helemaal top, dit irriteerde me vaak bij mijn iPad "classic" ivm mijn iPhone 4:).
Deze post herinnert me er wel aan dat de spellingscheck / auto aanvullen nog uit moet, of simpelweg eens tot een bruikbaar iets gefixed moet worden.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik zou hier niet voor terug gaan zelf, je ziet het praktisch nooit en de kans dat je een ander mankement krijgt is natuurlijk ook aanwezig. Mijn iPad heeft namelijk hetzelfde maar ik ziet het alleen onder extreme hoeken, en ik zie het ook niet als ik bijvoorbeeld aan tafel zit en hij ligt plat. Als hij verder perfect is (geen gele waas, geen dode pixels en weet ik wat er allemaal voor problemen kunnen zijn) dan vind ik het mijn tijd niet waard, zelf ben ik allang blij dat ik er een heb kunnen bemachtigen.Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:10:
[...]
Maak je geen zorgen, dit is geen discussiepunt en wordt gewoon gewisseld door Apple.
Maar iedereen moet natuurlijk zelf beslissen.
Op mijn iPad 1 kon ik ook een soort van backlight-bleeding waarnemen (ook op laagste helderheid), maar had hem toen via marktplaats (geseald) gekocht. In het dagelijks gebruik had ik hier echter geen last van. Op mijn iPad 3 is het hele scherm gewoon egaal en ik heb "nog" geen back-light bleeding kunnen waarnemen (helderheid voor de helft). Indien dit wel zo is op volle helderheid, dan maak ik er niet zo'n probleem van, omdat je het bij normaal gebruik dan gewoon niet ziet.
Ja mja, heb geen zin om m'n iPad weer een paar weken kwijt te zijn..Draakje5 schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:34:
[...]
Het betreft een defect.
Mochten ze lastig doen, spreek je ze aan op de garantie die je hebt op de iPad. Die garantie limiteert zich niet tot 8 dagen.
Je vergeet alleen dat die rand er niet alleen zit voor de backlight, hij zit er ook om stof tegen te houden. Als die rand dus niet dicht is heb je binnen de kortste keren stof en troep tussen je scherm zitten.noobynater schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:42:
[...]
Ik zou hier niet voor terug gaan zelf, je ziet het praktisch nooit en de kans dat je een ander mankement krijgt is natuurlijk ook aanwezig. Mijn iPad heeft namelijk hetzelfde maar ik ziet het alleen onder extreme hoeken, en ik zie het ook niet als ik bijvoorbeeld aan tafel zit en hij ligt plat. Als hij verder perfect is (geen gele waas, geen dode pixels en weet ik wat er allemaal voor problemen kunnen zijn) dan vind ik het mijn tijd niet waard, zelf ben ik allang blij dat ik er een heb kunnen bemachtigen.
Maar iedereen moet natuurlijk zelf beslissen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Let op of je post niet beter past in:
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403390">~~~[iPad] Levertijden</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1450336">~~~[iPad] Importeren - deel 3</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1408926">~~~[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1418666">~~~[iPad] Provider(s) & abonnementen</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1452646">~~~[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1453427">~~~[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1</a>
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363593#item5">iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid</a>~~~[/html]
~~~[html]Let op of je post niet beter past in:
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403390">~~~[iPad] Levertijden</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1450336">~~~[iPad] Importeren - deel 3</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1408926">~~~[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1418666">~~~[iPad] Provider(s) & abonnementen</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1452646">~~~[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1453427">~~~[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1</a>
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363593#item5">iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid</a>~~~[/html]