Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:58:
[...]
Vreemd, want volgens mij is het Apple Nederland zelf in de MM, ze zijn geen APR. Bij mij deed Dixons totaal niet moeilijk, er werd gelijk gezegd dit is absoluut een productiefout en geld terug omdat ze niets konden aangeven wanneer ze weer iPads op voorraad krijgen.
Vraag anders naar de manager van de MM of idd. naar de Apple Store.
Over de MM kunnen we wel een apart topic beginnen.
Heb daar 2 weken geleden een iPad2 3G gekocht. De behuizing zat gewoon niet mooi aangesloten op het scherm, vooral het zwarte plastic deel bovenop waar de 3G antenne in zit. Ik vind dat ik dit van een vrij prijzig apparaat niet mag verwachten.
Ik kon hem niet ruilen, was er al na 2 dagen;
- Nee meneer, het is een licentie-gebonden product. Als je hem aanzet, wordt de iPad meteen geregistreerd. Dit heb ik afgedaan als bullsh*t; het apparaat bevat gewoon een productiefout.
Daar waren we het over eens later, maar opeens had ik zelf die schade veroorzaakt en kon ik niet bewijzen dat het al zo was toen ik hem uit de doos haalde.
Ze wilden alleen opsturen ter reparatie, wat natuurlijk gekkenwerk is na 2 dagen gebruik.
Ik had zelf eerst Apple gebeld en ze zeiden ook dat de MM niet moeilijk moet doen om omruilen. Het serienr was genoteerd met aantekening dat deze als DOA wordt opgestuurd...
Volgens die kerel bij de MM had ik direct naar de winkel moeten komen en niet eerst zelf Apple moeten bellen... Eigen initiatief wordt blijkbaar niet gewaardeerd door die gasten daar.
Ik begon te koken zowat en heb de manager gevraagd te komen. Na veel bombarie en steeds dezelfde argumenten te hebben aangehoord, toch een nieuwe gekregen.
Bij thuiskomst bleek het 'nieuwe' exemplaar deukjes in de behuizing te hebben en krassen op de achterkant. Weer teruggegaan naar de MM en warempel; ik kreeg zonder horten of stoten een nieuwe in mijn handen gedrukt. Deze direct uit de verpakking gehaald en gecontroleerd op onzuiverheden. Deze zag er helemaal netjes uit en heb ik nu in gebruik gehouden natuurlijk. Ik had het idee dat de eerste omruiler een reeds gebruikte was. Temeer omdat de doos ook nogal wat vuilig was. Zat wel een seal omheen en de iPad zag er nieuw uit, maar toch. Deze werd direct omgeruild.
Ik heb veel elektronica bij de MM vandaan, dat weten ze ook, maar mij zullen ze daar niet meer zien. Dan geef ik liever iets meer uit de volgende keer, zodat ik goede service heb.
Sorry voor lange verhaal, maar ben nu wel mijn ei kwijt en ik geef als tip om de MM te vermijden indien je Apple producten wil kopen. Voor de prijs hoef je er niet heen in elk geval, die zijn hetzelfde...
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200