Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 10:21

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

En optimaal te genie ten van het display is natuurljik even deftige high res achtergrond nodig. Heir even Santa, hele mooie:
http://fiftyfootshadows.net/2012/03/19/retina-ipad/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-10 20:15
Lt. Marx schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:24:
En optimaal te genie ten van het display is natuurljik even deftige high res achtergrond nodig. Heir even Santa, hele mooie:
http://fiftyfootshadows.net/2012/03/19/retina-ipad/
Mooi! Hier ook een goede site voor achtergronden; vooral natuur.

http://interfacelift.com/...apple/new_ipad_(3rd_gen)/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.F.H.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 22:09
Weet iemand of de Bijenkorf Cadeaucards ook bij het Apple Center in de Bijenkorf Amsterdam te besteden zijn? De website van Bijenkorf is daar niet echt duidelijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-10 15:57
J0ey schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:56:
Iemand al bij de lokale Apple official resellers langs geweest? Hebben die überhaupt wel voorraad (de voorgaande jaren)?
Jup. Ik heb uit betrouwbare bron dat er voldoende voorraad is, in ieder geval voor de eerste dag... ;)

[ Voor 6% gewijzigd door RobbieB op 19-03-2012 21:59 ]

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Gravis is de 4G versie allesinds terug op stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wat is jullie strategie voor vrijdag als je hem direct wil hebben? Zijn ze vrijdag meteen bij APRs en bijv. De MediaMarkt beschikbaar of moet je echt naar de Apple Store in Amsterdam als je wat later op de dag pas tijd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo slecht verkocht, door de voorraad die overal nog is.

CUPERTINO, California―March 19, 2012―Apple® today announced it has sold three million of its incredible new iPad®, since its launch on Friday, March 16. The new iPad features a stunning new Retina™ display, Apple’s new A5X chip with quad-core graphics, a 5 megapixel iSight® camera with advanced optics for capturing amazing photos and 1080p HD video, and still delivers the same all-day 10 hour battery life* while remaining amazingly thin and light. iPad Wi-Fi + 4G supports ultrafast 4G LTE networks in the US and Canada, and fast networks around the world including those based on HSPA+ and DC-HSDPA.**

“The new iPad is a blockbuster with three million sold―the strongest iPad launch yet,” said Philip Schiller, Apple’s senior vice president of Worldwide Marketing. “Customers are loving the incredible new features of iPad, including the stunning Retina display, and we can't wait to get it into the hands of even more customers around the world this Friday.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Hoorde dat de Xando landwijd zo'n 1600 iPads krijgt. dat wordt dus over 3 of 4 winkels verspreid.. prima dunkt me? Ook heb ik nu bevestigd dat je bij Xando je iPad NU kan kopen en vrijdag op kan halen. Ik heb het nog specifiek gevraagd aan de instore manager in Zwolle. Mocht je dus nog je geld kwijtwillen voor vrijdag, naar xando of een apr die het ook zo regelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
monnick schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:09:
Wat is jullie strategie voor vrijdag als je hem direct wil hebben? Zijn ze vrijdag meteen bij APRs en bijv. De MediaMarkt beschikbaar of moet je echt naar de Apple Store in Amsterdam als je wat later op de dag pas tijd hebt?
En als je helemaal geen tijd hebt? Kun je dan donderdag op vrijdagnacht om 12u in de Online Apple Store terecht of pas 's ochtends? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-10 21:08

PBP

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:11:

CUPERTINO, California―March 19, 2012―Apple® today announced it has sold three million of its incredible new iPad®, since its launch on Friday, March 16. The new iPad features a stunning new Retina™ display, Apple’s new A5X chip with quad-core graphics, a 5 megapixel iSight® camera with advanced optics for capturing amazing photos and 1080p HD video, and still delivers the same all-day 10 hour battery life* while remaining amazingly thin and light. iPad Wi-Fi + 4G supports ultrafast 4G LTE networks in the US and Canada, and fast networks around the world including those based on HSPA+ and DC-HSDPA.**

“The new iPad is a blockbuster with three million sold―the strongest iPad launch yet,” said Philip Schiller, Apple’s senior vice president of Worldwide Marketing. “Customers are loving the incredible new features of iPad, including the stunning Retina display, and we can't wait to get it into the hands of even more customers around the world this Friday.”
Verdriedubbeling van de iPad2 cijfers in het eerste weekend :X . En dan die berichten vorige week 'geen lange wachtrijen bij lancering nieuwe iPad' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:11:

Komt ook omdat het in zoveel landen te koop is gegaan, en dan ook nog een week later in nog meer landen. Dat gaat echt de records verbreken van meeste apparaten in 1 maand.

Ze maken het zichzelf wel moeilijk voor volgend jaar....

Hopelijk is er genoeg voor NL.. :X

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-09 21:53
kmf schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:33:
[...]

Ze maken het zichzelf wel moeilijk voor volgend jaar....
Als mensen eenmaal redelijk wat geld hebben uitgegeven aan allerhande Apps en heel tevreden zijn met hun iPad, wordt hun volgende tablet sowieso weer een iPad. Indien niet volgend jaar, dan wel een van de jaren erna.

Volgens mij zijn er maar weinig mensen die van iOS naar Android overstappen, qua tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:05
Ze weten natuurlijk ook steeds beter in te schalen hoeveel ze nodig hebben per regio voor een nieuwe introductie. Dat scheelt enorm voor de logistiek.
Verdriedubbeling van de verkoopcijfers is trouwens het minst gunstige geval, in het meest gunstige geval is het verzesvoudiging van de verkoopcijfers. Er werden namelijk geen cijfers bekend over het 1e weekend van de 2e iPad, maar de schattingen waren 500.000 tot 1.000.000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Toch knap dat je met een nieuw product mindere benchmarks doet scoren. iPad 2 versus the new iPad:

http://blog.gsmarena.com/...wser-benchmarks-are-here/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Bij arstechnica is het weer anders ;)
Afbeeldingslocatie: http://static.arstechnica.net/2012/03/19/ipad3_sunspider-4f67460-intro.png

Review van arstechnica is overigens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Eigenlijk alleen nog echt benieuwd naar de Anandtech review :)

Ah en zie daar... net een review uit over het display :) http://www.anandtech.com/...d-retina-display-analysis

[ Voor 7% gewijzigd door SidewalkSuper op 19-03-2012 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-10 19:59
Lijkt erop dat we pre-orders via de store.apple.nl/nl kunnen vergeten?
Maar hopen dat er idd ruim voldoende voorraad is, geen zin om ergens uren in een rij te gaan staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:34
Ik zag een foto van een bord bij een Media Markt waarop een nachtopening wordt aangekondigd. Is het bekend welke filialen hieraan mee zullen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:45
bartvb schreef op maandag 19 maart 2012 @ 23:46:
Lijkt erop dat we pre-orders via de store.apple.nl/nl kunnen vergeten?
Maar hopen dat er idd ruim voldoende voorraad is, geen zin om ergens uren in een rij te gaan staan :+
Ik sprak vandaag de store manager van een APR, blijkbaar is het zo dat bv in amerika de verkoop voor een groot deel in handen van apple zelf ligt (dmv de apple stores), en de situatie in Nederland met APR's redelijk apart is. Als apple op de eigen store een preorder gaat open zetten (en dus voorraad gaat reserveren), trekken ze als het ware de eigen handel voor en zou dat meteen heibel worden tussen Apple en de APR's. dus ik ben vandaag maar gestopt met f5'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
CopyCatz schreef op maandag 19 maart 2012 @ 23:57:
[...]
Ik sprak vandaag de store manager van een APR, blijkbaar is het zo dat bv in amerika de verkoop voor een groot deel in handen van apple zelf ligt (dmv de apple stores), en de situatie in Nederland met APR's redelijk apart is. Als apple op de eigen store een preorder gaat open zetten (en dus voorraad gaat reserveren), trekken ze als het ware de eigen handel voor en zou dat meteen heibel worden tussen Apple en de APR's. dus ik ben vandaag maar gestopt met f5'en :)
De situatie is juist precies hetzelfde. In Amerika kan je ze ook overal kopen, Best Buy, Target, Amazon...

Overigens wou ik vandaag naar de Apple Store in Belfast rijden (woon in Ierland) maar hoewel die gisteren nog zeiden genoeg voorraad te hebben, moest je vandaag juist reserveren om er een mee te kunnen nemen (ondanks dat ze al een paar dagen beschikbaar zijn). Kennelijk krijgen ze de komende dagen niet en geven ze van de bestaande voorraad elke dag wat vrij. Zal wel met de op handen staande release in de rest van Europa te maken hebben. Ik zou het in Nederland ook in de gaten houden of dat niet het geval gaat zijn.

Gelukkig hadden ze bij een Noord-Ierse Currys (soort Dixons) er nog wel eentje voor me liggen :D En het was nog dichterbij ook, net over de grens. Gelukkig was het een exemplaar zonder backlight bleeding of lichtschijnsel tussen glasplaat en scherm. Hij wordt inderdaad wel warm, ik had tot nu toe de iPad 1 en die was altijd ijskoud, zelfs tijdens hard gamen. Deze wordt best aardig warm tijdens gewoon surfen en dergelijke, ik heb nog niet eens iets met 3D gedaan. Het is heel erg gelocaliseerd op 1 plek (ongeveer links, middenhoog achterop als je hem rechtop houdt). Maargoed daar wen ik wel weer aan, al is het niet zo comfortabel, je krijgt er een beetje zweterige handen van...

Verder is het scherm echt helemaal top!!

Edit: Te vroeg gejuicht: toch een probleem: De microfoon is compleet doof, tenzij je er in blaast hoort hij niks.. Met externe iPhone 4 headset werkt het wel, maar met de ingebouwde niet. Dus geen dictatie en video opnames :( Het is ongetwijfeld een hardware fout, maar ik huiver om hem terug te sturen aangezien hij geen backlight of pixel problemen heeft :'( Maar ik heb toch maar een garantiegeval aangemeld...

[ Voor 9% gewijzigd door GekkePrutser op 20-03-2012 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:19

Vuvuzela

My spire is forming

Zou de MM Den Haag dit bedoelen voor donderdag 23.59?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:13
hmm store is down zou het? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
En store is terug, niets nieuws.

[ Voor 76% gewijzigd door Eduardboon op 20-03-2012 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:10:
[...]

Ja weet ik, maar zonder fysieke feedback is gewoon niet leuk. Daarom vind ik persoonlijk die kleinere games meestal een stuk leuker, die lenen zich ook beter voor een touch screen.
Dat was vrijdagmiddag al, allebei een 32GB wifi zwart. Tetheren & Hotspot kan via de iPhones, dus een extra sim is niet nodig voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Laatst online: 12-10 10:21

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Mijn scherm hier is toch best wel geel. Ik zal later vandaag hiervan wat foto's posten. Ik kijk het even aan maar ga hem anders wel terugbrengen. Meer mensen hier last van de gele waas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:24
Heb super spijt dat ik hem niet eerder had besteld. Verwachte leverdatum is nu Verwacht rond: 02-05-2012 bij bol.com. Heb de 32GB Wifi versie besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:52
Mensen kunnen we het weer over de iPad zelf hebben en niet alleen over levertijden en reserveringen? Begint mij een beetje te vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
SanderF1 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:07:
Gerelateerd hieraan: Stel ik koop mijn nieuwe iPad bij een reseller, maar er blijkt iets mis mee te zijn binnen de garantietermijn, kan ik dan ook gewoon naar de Apple store in Amsterdam om deze om te ruilen/te laten repareren?

Ik heb vrijdag namelijk geen tijd maar ben zaterdag en zondag in Maastricht, terwijl ik normaal in Amsterdam woon en werk...
Iemand?

Zag gistermiddag trouwens dat Real Racing 2 HD in de aanbieding was voor maar 2,49 - maar tegen de tijd dat ik thuis was en op iTunes kon was ie weer 5,49 - toch jammer!

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.F.H.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 22:09
M.F.H. schreef op maandag 19 maart 2012 @ 21:16:
Weet iemand of de Bijenkorf Cadeaucards ook bij het Apple Center in de Bijenkorf Amsterdam te besteden zijn? De website van Bijenkorf is daar niet echt duidelijk over.
Ik heb zelf al antwoord, net even met Bijenkorf en iCenter gebeld. Bijenkorf Cadeaucards kunnen gewoon bij het Bijenkorf iCenter in Amsterdam en Rotterdam ingewisseld worden. Daarnaast weten ze niet hoeveel iPads er vrijdag binnenkomen maar kan je wel gedurende de dag waarschijnlijk bellen om te reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderF1 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:21:
[...]

Iemand?

Zag gistermiddag trouwens dat Real Racing 2 HD in de aanbieding was voor maar 2,49 - maar tegen de tijd dat ik thuis was en op iTunes kon was ie weer 5,49 - toch jammer!
Weet je zeker dat het Real Racing 2HD was? Real Racing 1 is namelijk wel 2,39 (let wel: 39 ipv 49). Misschien keek je niet goed. Anders had ik RR2HD ook wel gewild. (H)

Heb net al dat vliegspel van de presentatie gekocht. Wat een graphics. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Ik heb de URL nog naar mezelf gemaild zodat ik het gisteravond niet zou vergeten...was echt 2 HD voor 2,49 - bummer!

Weet iemand hoe het zit met mijn vraag m.b.t. garantie?

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-05 15:15
SanderF1 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:07:
Gerelateerd hieraan: Stel ik koop mijn nieuwe iPad bij een reseller, maar er blijkt iets mis mee te zijn binnen de garantietermijn, kan ik dan ook gewoon naar de Apple store in Amsterdam om deze om te ruilen/te laten repareren?

Ik heb vrijdag namelijk geen tijd maar ben zaterdag en zondag in Maastricht, terwijl ik normaal in Amsterdam woon en werk...
Gewoon ff bellen naar Apple store Adam en vragen. Laten repareren via een andere winkel zal geen probleem zijn, maar ruilen, terwijl je hem net ergens anders gekocht, weet ik niet.

Trouwens gisteren aandacht over 1 - 2 jaar garantie van Apple in Kassa.
Kijk ff op uitzending gemist. Ze beginnen er mee, dus je hoeft niet door te spoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 09:41

Vmu

Rotatate

De benchmarks van ars laten zien dat de ipad 2 en 3 eigenlijk even snel zijn. Het grote verschil is dus het scherm, bijkomend is de betere camera. Om dat aan te sturen is de 3 dus iets dikker en zwaarder.
Ik denk dat ik marktplaats eens af ga struinen voor een ipad2 3g 32G.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 23:36

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Correct me if I'm wrong maar je hoeft een webshop niet offline te halen als je een nieuw product moet toevoegen? Zou bol.com blij van worden...

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:21
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:12:
[...]

Correct me if I'm wrong maar je hoeft een webshop niet offline te halen als je een nieuw product moet toevoegen? Zou bol.com blij van worden...
Dat zou je inderdaad denken, maar het voegt wel een extra spannings-element toe aan het geheel. Wellicht dat dat de reden erachter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
Vmu schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:59:
De benchmarks van ars laten zien dat de ipad 2 en 3 eigenlijk even snel zijn. Het grote verschil is dus het scherm, bijkomend is de betere camera. Om dat aan te sturen is de 3 dus iets dikker en zwaarder.
Ik denk dat ik marktplaats eens af ga struinen voor een ipad2 3g 32G.
Maar bij een tablet draait het juist om het scherm.
De prestaties van de iPad2 waren al indrukwekkend en vorig jaar blijkbaar haar tijd vooruit. Daar viel op dit moment blijkbaar niet zoveel winst te halen.
Als je nu een 2 hebt, dan begrijp ik als je niet overstapt naar een 3 alleen voor het scherm.
Alhoewel er hier genoeg zijn, die dat wel voldoende vinden om over te stappen.
Maar als je nog geen iPad (of de 1) hebt, dan begrijp ik niet dat je nu alsnog voor de 2 zou gaan. Die is welliswaar goedkoper, maar je gaat je je gegarandeerd snel irriteren aan de (on)scherpte van het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:12:
[...]

Naast het feit dat veel websites zulke downtimes opnemen, lijkt het me ook onderdeel van Apple's geheimhouding. Stel je voor dat ze per ongeluk een een product al per ongeluk online hebben gezet terwijl het nog effe geheim gehouden moet worden... (zoals zoveel leaks van zoveel bedrijven)

Waarschijnklijk is dit hun policy:
close store for public
update internally
check
check again
check another time
extra check to make sure everyting's correct
are we sure we aren't leaking anything? check
another check
set online.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
niekbaars schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:26:
Maar als je nog geen iPad (of de 1) hebt, dan begrijp ik niet dat je nu alsnog voor de 2 zou gaan. Die is welliswaar goedkoper, maar je gaat je je gegarandeerd snel irriteren aan de (on)scherpte van het scherm
Ik heb een iPad 1 en ben niet anders gewend. Ik irriteer me ook niet echt aan de (on)scherpte van het scherm, maar denk dat als ik het scherm van de iPad 3 binnenkort zie wel denk van; "Wow, wat een schitterend scherm zeg!". Dan valt het scherm van de iPad 1 denk ik toch behoorlijk tegen.

Als ik een nieuwe iPad koop, dan ga ik waarschijnlijk niet voor de 2 maar gewoon voor de 3. Daarmee boek ik immers een grotere vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
kmf schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:28:
[...]

Naast het feit dat veel websites zulke downtimes opnemen, lijkt het me ook onderdeel van Apple's geheimhouding. Stel je voor dat ze per ongeluk een een product al per ongeluk online hebben gezet terwijl het nog effe geheim gehouden moet worden... (zoals zoveel leaks van zoveel bedrijven)

Waarschijnklijk is dit hun policy:
close store for public
update internally
check
check again
check another time
extra check to make sure everyting's correct
are we sure we aren't leaking anything? check
another check
set online.
Mwa, je hebt natuurlijk een ontwikkel omgeving, test-sites en stage-sites.

Je kunt content best toevoegen en dat nog live benaderbaar maken zonder de website uti de lucht te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 09:41

Vmu

Rotatate

syltheboy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:35:
[...]

Ik heb een iPad 1 en ben niet anders gewend. Ik irriteer me ook niet echt aan de (on)scherpte van het scherm, maar denk dat als ik het scherm van de iPad 3 binnenkort zie wel denk van; "Wow, wat een schitterend scherm zeg!". Dan valt het scherm van de iPad 1 denk ik toch behoorlijk tegen.

Als ik een nieuwe iPad koop, dan ga ik waarschijnlijk niet voor de 2 maar gewoon voor de 3. Daarmee boek ik immers een grotere vooruitgang.
Aan de andere kant, als je nu een ipad2 koopt is dat vrij snel verdiend ten opzichte van de prijs van een ipad3.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deBennie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:36:
[...]

Mwa, je hebt natuurlijk een ontwikkel omgeving, test-sites en stage-sites.

Je kunt content best toevoegen en dat nog live benaderbaar maken zonder de website uti de lucht te halen.
Kan best, maar hoeveel staging-content worden er niet per ongeluk gepublished? Gezien al die leaks, best veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
kmf schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 10:40:

Kan best, maar hoeveel staging-content worden er niet per ongeluk gepublished? Gezien al die leaks, best veel.
Ik snap je punt alleen kun je dit natuurlijk nooit goed meten omdat je simpelweg niet weet hoeveel content er dagelijks live wordt gezet via een test/stage omgeving.

Nee, het offline gaan van een shop om te updaten is simpelweg niet van deze tijd. Het is daarom denk ik enkel een bijdrage aan het opbouwen van de 'spanning' bij introductie van een nieuw model. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:50
Tuurlijk is dat pure marketing. OMG, denkt er serieus echt iemand dat Apple de Store offline haalt om 'm bij te werken?!
Zodra die Store 1 seconde offline staat, praat de hele wereld er al weer over --> gratis publiciteit!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Wel dure publiciteit dan, hoewel Apple niet echt zal wakker liggen van een uurtje gemiste inkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 17:42
iCentre heeft via hun Facebook pagina wat meer duidelijkheid gegeven over de openingstijden op vrijdag:
Hi iedereen. Er komen veel vragen binnen over onze openingstijden op 23 maart aanstaande. Tijd voor wat duidelijkheid dus:

Om 00:00 uur openen Amsterdam, Groningen, Haarlem, Leeuwarden en Tilburg. Deze vestigingen blijven sowieso tot 01:30 uur open en zullen de ochtend daarna weer volgens reguliere openingstijden openen.

Om 07:00 uur openen Alkmaar, Almere, Amstelveen, Assen, Delft, Ede, Emmen, Heerenveen, Hengelo, Hoorn, Leidschendam, Lelystad, Oss, Tilburg, Uitgeest, Zaandam en Zeist.

De overige vestigingen (iCentre de Bijenkorf Amsterdam, Rotterdam en Den Haag, én iCentre Sneek) zullen volgens reguliere openingstijden openen.
Ik denk dat ik om 07:00 's ochtends maar naar Alkmaar ga :) Ben de avond daarvoor ook in A'dam dus zou nog even langer kunnen blijven daar maar ik heb zo het gevoel dat Alkmaar rustiger zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:53
chainzz schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:09:
iCentre heeft via hun Facebook pagina wat meer duidelijkheid gegeven over de openingstijden op vrijdag:

[...]

Ik denk dat ik om 07:00 's ochtends maar naar Alkmaar ga :) Ben de avond daarvoor ook in A'dam dus zou nog even langer kunnen blijven daar maar ik heb zo het gevoel dat Alkmaar rustiger zal zijn.
Wil je hem echt meteen hebben? Ik bedoel dat ding is echt overal te koop van de Dixons, MyCom tot waarschijnlijk V&D. Je kan toch ook even voor je werk of tijdens lunchpauze langslopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roog1317
  • Laatst online: 12-10 08:15
Ik kan bevestigen dat Dixons geopend is de nacht van donderdag op vrijdag van 0:00 tot 1:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
Roog1317 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:16:
Ik kan bevestigen dat Dixons geopend is de nacht van donderdag op vrijdag van 0:00 tot 1:00 uur.
Betreft dit alle vestigingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
pelt schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:15:
[...]

Wil je hem echt meteen hebben? Ik bedoel dat ding is echt overal te koop van de Dixons, MyCom tot waarschijnlijk V&D. Je kan toch ook even voor je werk of tijdens lunchpauze langslopen?
Wil 'm opzich wel op vrijdag wel hebben ja... Ik heb zo het gevoel dat 'ie rond het middaguur al overal uitverkocht is, of overdrijf ik nu een beetje? Ik heb het gevoel dat de Apple Store in Amsterdam wel een flinke levering gaat krijgen maar het is maar de vraag of de iCentre's er ook genoeg binnen krijgen. Ik werk trouwens in Haarlem maar het iCentre daar gaat om middernacht al open. Ik was eerst van plan om gewoon heel vroeg richting Haarlem te gaan maar vanwege die middernachtopening heb ik het gevoel dat 'ie de volgende ochtend daar al wel uitverkocht is. Nu wil ik eigenlijk gewoon vroeg naar Alkmaar gaan en daarna richting Haarlem om te werken.

Ohja en ik koop 'm ook eigenlijk gewoon het liefst bij een iCentre o.i.d., ook vanwege service enzo.

[ Voor 5% gewijzigd door chainzz op 20-03-2012 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
chainzz schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:21:
[...]

Wil 'm opzich wel op vrijdag wel hebben ja... Ik heb zo het gevoel dat 'ie rond het middaguur al overal uitverkocht is, of overdrijf ik nu een beetje? Ik heb het gevoel dat de Apple Store in Amsterdam wel een flinke levering gaat krijgen maar het is maar de vraag of de iCentre's er ook genoeg binnen krijgen. Ik werk trouwens in Haarlem maar het iCentre daar gaat om middernacht al open. Ik was eerst van plan om gewoon heel vroeg richting Haarlem te gaan maar vanwege die middernachtopening heb ik het gevoel dat 'ie de volgende ochtend daar al wel uitverkocht is. Nu wil ik eigenlijk gewoon vroeg naar Alkmaar gaan en daarna richting Haarlem om te werken.
Ik weet uiteraard de hoeveelheden niet die de winkels hebben, maar ik kan me echt niet voorstellen dat hij uitverkocht raakt in een relatief grote stad als Haarlem. Maar inderdaad als je zeker wilt zijn, kan je uiteraard vroeg gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb even een lijstje gemaakt van winkels waarbij ik langs ga op vrijdag. :)
Gelukkig zijn er in den haag al 5 verkooppunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
pelt schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:24:
[...]

Ik weet uiteraard de hoeveelheden niet die de winkels hebben, maar ik kan me echt niet voorstellen dat hij uitverkocht raakt in een relatief grote stad als Haarlem. Maar inderdaad als je zeker wilt zijn, kan je uiteraard vroeg gaan.
Nee ik kan het ook compleet mis hebben hoor, ik heb ook nog nooit zo'n iPad release in NL meegemaakt dus hoe het de voorgaande jaren ging weet ik ook allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Waarom horen al deze posts niet thuis in het levertijden topic maar in het ervaringen topic eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:31:
Waarom horen al deze posts niet thuis in het levertijden topic maar in het ervaringen topic eigenlijk?
Niet, maar tijdens een release is het wel erg lastig om het juiste topic bij het juiste bericht te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-10 19:32
Heb je al een topic report gemaakt? Ik vind het nu wel handig om zo af en toe op de hoogte gebracht te worden. Zoveel zijn er nog niet met ervaringen van de nieuwe iPad. Maar goed, als je er aan stoort maak je toch een report aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Geen idee wat een report is, maar kan wel eens kijken. Er is een levertijden topic, dat lijkt me uitstekend geschikt voor het mededelen van je whereabouts aan de wereld op een bepaalde ochtend ;)

Een big issue is het ook weer niet natuurlijk :) maar de logica ontgaat me enigszins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Laatst online: 24-09 11:35
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:40:
Geen idee wat een report is, maar kan wel eens kijken. Er is een levertijden topic, dat lijkt me uitstekend geschikt voor het mededelen van je whereabouts aan de wereld op een bepaalde ochtend ;)

Een big issue is het ook weer niet natuurlijk :) maar de logica ontgaat me enigszins.
Ik vind het ook tamelijk irritant. Op enige andere fora hier op tweakers word je zowat verketterd als je een bericht in het verkeerde topic plaatst, maar hier kan alles zomaar. De topics staan nota bene bijna onder elkaar. Ik kom in dit topic omdat ik twijfel of ik naast mijn iPad 2 nog een iPad 2 wil kopen of toch een iPad 3. Dus ben ik nieuwsgierig naar ervaringen. Niet in waar pietje of klaasje in de rij gaat staan om zijn iPad te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
kadoendra schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:50:
[...]

Ik vind het ook tamelijk irritant. Op enige andere fora hier op tweakers word je zowat verketterd als je een bericht in het verkeerde topic plaatst, maar hier kan alles zomaar. De topics staan nota bene bijna onder elkaar. Ik kom in dit topic omdat ik twijfel of ik naast mijn iPad 2 nog een iPad 2 wil kopen of toch een iPad 3. Dus ben ik nieuwsgierig naar ervaringen. Niet in waar pietje of klaasje in de rij gaat staan om zijn iPad te halen.
Veel ervaring zal je niet vinden als bijna iedereen nog in de rij moet gaan staan hé? De meeste zullen hier toch niet meer regelmatig kijken als ze eenmaal hun Ipad hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ja, huppa, alles over vrijdag en levertijden hier:

[iPad] Levertijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 09:22
Nou ik heb hem uit de verpakking gehaald, op het eerste gezicht best een mooi scherm. Maar of het nou zo wereldschokkend is als andere mensen het doen voorkomen, nee totaal niet. En hij is echt behoorlijk zwaar vergeleken met de iPad 2.

[ Voor 13% gewijzigd door NotSoSteady op 20-03-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@NotSoSteady, sorry hoor maar wat je nu zegt gaat echt nergens over 'en hij is echt behoorlijk zwaar vergeleken met de iPad 2'.

Dan heb je echt twee flauwe armpjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iPad 3: niet voor mietjes nerds.

[ Voor 20% gewijzigd door kmf op 20-03-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Lancering iDevices (incl nieuwe iPad) afgezet naar units per dag per land
http://twitpic.com/8ywr6y

Erg interessant, omdat nu voor het eerst ook per land inzichtelijk is wat de aantallen zijn. Beter vergelijkbaar dus met de oude resultaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:05:
@NotSoSteady, sorry hoor maar wat je nu zegt gaat echt nergens over 'en hij is echt behoorlijk zwaar vergeleken met de iPad 2'.

Dan heb je echt twee flauwe armpjes..
Nou voordat je over mijn armpjes begint, iedereen kan voelen dat dat die iPad 3 echt een behoorlijk stukje zwaarder is dan de iPad 2. Het is niet zo dat het erg hinderlijk is, maar mijn vriendin zei ook direct dat die een stuk zwaarder was. En het scherm is mooi, maar ook niet wereld shocking. Persoonlijk vind ik het echt een teleurstellende update.

[ Voor 20% gewijzigd door NotSoSteady op 20-03-2012 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
SidewalkSuper schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:08:

Erg interessant, omdat nu voor het eerst ook per land inzichtelijk is wat de aantallen zijn. Beter vergelijkbaar dus met de oude resultaten :)
Ik ben niet zo goed met grafieken, ik zie het land overzicht niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
SidewalkSuper schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:08:

Ziet er leuk uit, maar ik vraag me wel echt af in hoeverre deze bron te vertrouwen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
deBennie, sorry ik bedoelde niet dat het per land is uitgezet tegen elkaar, maar dat nu het aantal landen waar de verkoop van start gaat is meegenomen in de berekening van units per dag.
Als Apple zegt dat zij een openingsweekend hadden met 3 miljoen verkochte iPads dan nemen ze daarin niet mee dat er tov de vorige keer meer landen vanaf de openingsdag meedoen.

Maw zo kom je makkelijker aan records. Met deze grafiek kun je zien dat het daadwerkelijk wel een record was als je daar rekening mee houdt :)

@Smultie Horace Dediu is een analist die zijn sporen heeft verdiend. Lees zijn site op www.asymco.com eens. Vele interessante artikelen die veelal over de mobiele telefonie industrie gaan.

[ Voor 15% gewijzigd door SidewalkSuper op 20-03-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ah okay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

NotSoSteady schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:10:
[...]

Nou voordat je over mijn armpjes begint, iedereen kan voelen dat dat die iPad 3 echt een behoorlijk stukje zwaarder is dan de iPad 2. Het is niet zo dat het erg hinderlijk is, maar mijn vriendin zei ook direct dat die een stuk zwaarder was. En het scherm is mooi, maar ook niet wereld shocking. Persoonlijk vind ik het echt een teleurstellende update.
Ik ben wel benieuwd of je dit nog steeds vindt als je na een week of twee gebruik opeens weer je vorige iPad gaat gebruiken. Vaak is dat zo'n 'oh ja, toch wel...'momentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
NotSoSteady schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:56:
Nou ik heb hem uit de verpakking gehaald, op het eerste gezicht best een mooi scherm. Maar of het nou zo wereldschokkend is als andere mensen het doen voorkomen, nee totaal niet. En hij is echt behoorlijk zwaar vergeleken met de iPad 2.
Scherm met verdubbeling (+50%) ppi is volgens jou niet wereldschokkend, maar 50gram (=8%) meer gewicht is behoorlijk zwaarder ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-10 19:19
http://nl.hardware.info/r...eview-de-nieuwe-benchmark hier nog een Nederlandse review. Wat mij betreft de beste. Ik ga in elk geval mijn iPad 1st gen. vervangen ;) Maar wat ik me eigenlijk afvraag en dat is me nergens echt duidelijk geworden. Die 4G werkt niet in Europa heb ik begrepen. Maar ondersteunt de iPad ook nog 3G?

[ Voor 30% gewijzigd door et36s op 20-03-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
et36s schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:22:
http://nl.hardware.info/r...eview-de-nieuwe-benchmark hier nog een Nederlandse review. Wat mij betreft de beste. Ik ga in elk geval mijn iPad 1st gen. vervangen ;) Maar wat ik me eigenlijk afvraag en dat is me nergens echt duidelijk geworden. Die 4G werkt niet in Europa heb ik begrepen. Maar ondersteunt de iPad ook nog 3G?
Ja 3G werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Ruben1123 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:53:
[...]

Veel ervaring zal je niet vinden als bijna iedereen nog in de rij moet gaan staan hé? De meeste zullen hier toch niet meer regelmatig kijken als ze eenmaal hun Ipad hebben..
Er zijn er anders genoeg die al in Duitsland zijn geweest. Dus. En bovendien laat dat onverlet dat het dan nog irritant is als het alleen maar over voorraden gaat, waar bovendien nog niks over te vertellen is omdat niemand het weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik moet trouwens even terugkomen op dat scherm, dat is echt super. Beide staan nu naast elkaar, en het is echt een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
NotSoSteady schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:38:
Ik moet trouwens even terugkomen op dat scherm, dat is echt super. Beide staan nu naast elkaar, en het is echt een wereld van verschil.
:?

van:
NotSoSteady schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:56:
Nou ik heb hem uit de verpakking gehaald, op het eerste gezicht best een mooi scherm. Maar of het nou zo wereldschokkend is als andere mensen het doen voorkomen, nee totaal niet.
naar
en het is echt een wereld van verschil.
in 45 minuten tijd??

[ Voor 43% gewijzigd door deBennie op 20-03-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 22:47
Hij zegt toch dat 'ie erop terugkwam? :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Jah, heel bijzonder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
In een uur tijd ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 12:05

jasjenl

Liab A Tymo

Benieuwd wat ie er over een uur van vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik had ze nog niet zo goed naast elkaar gehouden, voor de rest leuk apparaat, maar niks bijzonders als je van de iPad 2 komt. Jammer maar helaas, de stap van de iPhone 4 naar de iPhone 4S vond ik persoonlijk beter dan die van de iPad 2 naar de new iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
NotSoSteady schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:56:
[...]

Ik had ze nog niet zo goed naast elkaar gehouden, voor de rest leuk apparaat, maar niks bijzonders als je van de iPad 2 komt. Jammer maar helaas, de stap van de iPhone 4 naar de iPhone 4S vond ik persoonlijk beter dan die van de iPad 2 naar de new iPad.
Waarom vond je de stap van de 4 naar 4s beter? Zowel het uiterlijk als het scherm zijn bij beide versies identiek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Stop feeding the trolls, the'll go away if you stop feeding them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:48
Dit is niet de huiskamer, dus het slowchatten wordt hier niet gewaardeerd. Verder mogen levertijden en beschikbaarheid in [iPad] Levertijden worden besproken en niet hier.

Dit topic is ook al behoorlijk vol. Wie zou er een nieuw deel willen openen en daarbij ook wat extra aandacht in de TS willen stoppen? Stuur dan even een DM :)

[ Voor 28% gewijzigd door Hoedje op 20-03-2012 16:01 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Dit mag dus in [iPad] Levertijden

[ Voor 94% gewijzigd door Hoedje op 20-03-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Graag een topic report aanmaken en niet reageren. Dit voegt immers ook niets toe aan het topic.

[ Voor 81% gewijzigd door Hoedje op 20-03-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Bij de 1 kreeg je een ruitjespatroon in Safari als je te hard scrollde, bij 2 heb ik begrepen dat dat al veel minder het geval was, hoe is het bij 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-10 20:23
Slashdotter schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:27:
Bij de 1 kreeg je een ruitjespatroon in Safari als je te hard scrollde, bij 2 heb ik begrepen dat dat al veel minder het geval was, hoe is het bij 3?
De iPad1 was & is gewoon traag.
Ikzelf heb nu nog een iPad2 en daar had ik bijna niet.
Bij de 'new' iPad (oftewel de iPad3) denk ik dat het hetzelfde is als de iPad2. Qua specificaties zit er niet veel verschil tussen de 2 & de 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
deBennie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:57:
[...]

Waarom vond je de stap van de 4 naar 4s beter? Zowel het uiterlijk als het scherm zijn bij beide versies identiek...
Het verschil in snelheid, nu zit er ook wel een quad core gpu in maar daar doe ik niet zoveel mee. De camera, iets wat ik niet gebruik op de iPad. Maar het is wel hoe langer je het gebruikt hoe meer je het scherm gaat waarderen, en de vorm factor van de iPad 3 is minder dan die van de iPad 2. Waardoor je een gevoel krijgt dat je een stapje terug doet. Begrijp me niet verkeerd het is een prachtig product, maar er zijn toch wel wat dingen wat jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Het ruitjespatroon was in een iOS update (ik meen 4.3) ook verholpen bij de oude iPad. Alleen was hij wel een stuk langzamer als de 2 uiteraard. iPad3 lijkt met z'n 1GB wel te profiteren met meerdere safari tabs open als ik zo de userreviews lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
NotSoSteady schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:31:
[...]

Het verschil in snelheid, nu zit er ook wel een quad core gpu in maar daar doe ik niet zoveel mee.
heh?? Die quad core cpu stuurt je retina scherm aan. Gebruik je de 3, dan gebruik je de quad core cpu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:06
Vormfactor is inderdaad wel een stuk minder bij de 3: die 0,6mm extra maakt wel het verschil.
Het scherm is super, maar echt, ik weet niet of ik het aan kan, elke keer die 0,6mm in de hand houden...

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
matthijst schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:39:
Vormfactor is inderdaad wel een stuk minder bij de 3: die 0,6mm extra maakt wel het verschil.
Het scherm is super, maar echt, ik weet niet of ik het aan kan, elke keer die 0,6mm in de hand houden...
Deze reacties komen ook keer op keer terug. Persoonlijk vind ik zo'n uitspraak te dom voor woorden.

Ja het is maar 0.6mm en 50 gram extra, maar bij een apparaat als de iPad maakt elke gram uit als je hem lang vasthoudt om te lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
deBennie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:39:
[...]

heh?? Die quad core cpu stuurt je retina scherm aan. Gebruik je de 3, dan gebruik je de quad core cpu...
Ja heb je een puntje, maar zag liever ook een quad core cpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VChunky
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-10 16:13
Hmmm, ik begin nu toch echt te twijfelen of ik vrijdag een nieuwe iPad bestel. De draagbaarheid is toch aanzienlijk afgenomen door de behoorlijke toename van gewicht en dikte. Ik vind het belangrijk dat het apparaat in mijn tas past en dat ik er geen kromme rug aan overhoud.
Dat het scherm veel mooier is geworden boeit mij eigenlijk niet. Ik typ altijd blind en luister vooral naar mijn huidige iPad, kijken doen we niet aan. Twijfels.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
matthijst schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:39:
Ja nou iedereen die hem in zijn handen heeft gehad die zegt direct dat die zwaarder is, dat is niet erg maar doet niks aan het feit af dat het wel een stap terug is en daarom ook best mag worden opgemerkt.

[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 20-03-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:40

Vis

NotSoSteady schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:48:
[...]

Ja nou iedereen die hem in zijn handen heeft gehad die zegt direct dat die zwaarder is, dat is niet erg maar doet niks aan het feit af dat het wel een stap terug is en daarom ook best mag worden opgemerkt.
Daarom! De iPad 3 is de perfecte instap iPad! :) voor degene die nog geen iPad hadden, zullen ook niks te zeiken hebben over het gewicht, like me :)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:48
NotSoSteady schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:48:
[...]

Dat klopt, maar het wordt een beetje afgezaagde discussie. Ik denk dat iedereen die keuze over het gewicht en dikte zelf moet maken. Als je dat te zwaar of te dik vindt, dan heb je ook altijd nog de keuze voor een iPad 2.

[ Voor 42% gewijzigd door Hoedje op 20-03-2012 16:52 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Vis schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 16:52:
[...]

Daarom! De iPad 3 is de perfecte instap iPad! :) voor degene die nog geen iPad hadden, zullen ook niks te zeiken hebben over het gewicht, like me :)
De nieuwe iPad vind ik persoonlijk ook de stap wel waard van de iPad 2, maar mensen mogen ook wel een kritisch kijken. Ik heb bijna Apple product wat op de markt is, maar daarom blijf ik altijd nog wel kritisch kijken. En dit topic gaat over ervaringen. En dit was dus mijn ervaring, misschien een toevoeging voor mensen die de switch willen maken of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Die nieuwe iPad is toch zo zwaar geworden dat je er een gratis sportschool abo bij krijgt?

Nevertheless ga ik hem halen in Amsterdam. Gewoon, als de tweede of derde lading er is en ik niet in de rij hoef te staan.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Toegegeven, 50 gram is best veel voor een tablet om qua gewicht te groeien. Je krijgt er natuurlijk wel een 2x zo zware batterij voor terug.

Het gezeik over de dikte is echter totaal hilarisch. 0.6mm kom op man, waar praat je over. Overal is al gemeld dat hij in een iPad2 case past dus dat is echt een non-issue.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Pagina: 1 ... 14 ... 77 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let op of je post niet beter past in:

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403390">~~~[iPad] Levertijden</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1450336">~~~[iPad] Importeren - deel 3</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1408926">~~~[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1418666">~~~[iPad] Provider(s) & abonnementen</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1452646">~~~[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1453427">~~~[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1</a>

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363593#item5">iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid</a>~~~[/html]