Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:22
Oscar Mopperkont schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:56:
[...]

het is niet van een mug een olifant maken. De iPad 3 is een mooi product, maar de keuze tov een iPad 2 is niet zo "logisch' als de iPad 2 tov de iPad 1. De iPad 3 is op punten gewoon minder geworden dan de 2 en dan is het dus een op meer punten een afweging maken dan alleen de prijs. Ik ben uiteindelijk toch voor de 3 gegaan, omdat prijsverschil maar EUR 40,- was (voor mij) en de iPad 3 denk ik langer "meegaat' (qua software die erop zal draaien etc.).

Enige waar ik nog hevig over twijfel is of ik mijn bestelling moet omzetten naar een witte. Heb nu zwart gekozen, omdat dit volgens mij fijner leest en het scherm (wat toch "het" ding is van de 3) beter uitkomt dan bij wit. Een witte vind ik echter weer mooier eruitzien. Lastig allemaal! :P
Nou dat de iPad langer mee zal gaan lijkt me sterk aangezien ze beide dezelfde chip gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

alwaysleft schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:02:
[...]

Als je veel foto's en muziek gaat opslaan en veel apps gaat installeren, ga voor de 32 GB ;)
Was ik niet van plan. Ik heb het ding eigenlijk gekocht als afstandsbediening voor de HTPC met XMBC die ik ook in de bestelling heb staan :)

Kun je ook door foto's heenbrowsen als ze extern opgeslagen staan? Daar zal toch wel een app voor zijn? Dan komen ze namelijk op de HTPC te staan en mocht ik dan niet via tv willen kijken, doe ik het wel zo.

Muziek komt sowieso op HTPC te staan en ik doe al jaren met een 4GB mp3 spelert die maar voor de helft volstaat met muziek (waarvan nog een keer de helft zo ongezien wegkan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Mensen die niet genoeg hebben aan 16GB luisteren waarschijnlijk veel muziek of kijken veel films. Ik heb een shitload. Ik heb 7 pagina's aan applicaties op mijn iPad 2 staan en heb nog 6GB over. De meeste apps zijn allemaal 20-30MB en laat ze verdubbelen naar het dubbele dan heb je nog meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-10 21:00
Oscar Mopperkont schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:10:
[...]

Was ik niet van plan. Ik heb het ding eigenlijk gekocht als afstandsbediening voor de HTPC met XMBC die ik ook in de bestelling heb staan :)

Kun je ook door foto's heenbrowsen als ze extern opgeslagen staan? Daar zal toch wel een app voor zijn? Dan komen ze namelijk op de HTPC te staan en mocht ik dan niet via tv willen kijken, doe ik het wel zo.

Muziek komt sowieso op HTPC te staan en ik doe al jaren met een 4GB mp3 spelert die maar voor de helft volstaat met muziek (waarvan nog een keer de helft zo ongezien wegkan).
Ik zou hem jailbreaken en dan xbmc erop installeren, streamen van films (let er op dat 1080p door de snelheid van wifi vaak niet wil) maar muziek moet lukken.
Jailbreaken kan trouwens nog niet, maar hoelang gaat dat duren.

ps: welke afstandbediening ga je gebruiken? XBMC constellation? Zo ja, ik ben zo benieuwd hoe die werkt (heb geen Pad of Phone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem ook de 16GB. Foto's moeten daar niet op, die staan op de NAS. Muziek staat op NAS + iPod Touch 4G. Zou dus enkel voor apps/mails/internet/enkele games & RDP moeten zijn. Misschien heel af en toe een filmpje voor in het vliegtuig maar dat gaat er dan daarna weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik heb toevallig nog een nieuwe 4G 16GB thuisliggen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

LeVortex schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:15:
Ik zou hem jailbreaken en dan xbmc erop installeren, streamen van films (let er op dat 1080p door de snelheid van wifi vaak niet wil) maar muziek moet lukken.
XBMC op de iPad zelf installeren? Waarom zou ik dat willen dan?

Was (nog niet) van plan om films op een iPad te gaan kijken (heb een 50" Kuro hangen, dus waarom zou ik, en in de trein neem ik wel mijn netbook mee, want die kan ik gewoon voor mijn neus neerzetten). Maar mocht ik ooit eens wat willen streamen vanaf mijn HTPC dan kan dat toch ook wel zonder dat ik er XBMC op zet?

Maw: je kunt toch ook wel foto's en films van een externe bron bekijken via de WiFi? Of zeg ik nu iets heel geks?
ps: welke afstandbediening ga je gebruiken? XBMC constellation? Zo ja, ik ben zo benieuwd hoe die werkt (heb geen Pad of Phone)
Geen idee :+

Ik zag dat je je iPad/iPod/andere tablet als AB kon gebruiken en dan makkelijk door alles heen kon scrollen en een muziekje of film kon aanzetten (zonder dat je per se tv aan moet hebbe, hetgeen bij muziek overbodig is). Weet alleen niet welke AB dat was. Ga ik nog wel uitzoeken als ik het allemaal heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-10 20:28

DarkSide

theres no place like ::1

Je kan inderdaad foto;s en films van een externe bron bekijken. Echter geen MKV's (weet niet of er players zijn die dat wel doen zonder jaiblreak).
Maar met xbmc kan dat wel. Daarbij is dat een van de eerste dingen die ik zou installeren op mijn iPad.
Temeer omdat ik dan lekker topgear kan kijken terwijl het vrouwtje naar desperate housewives kijkt.
Mijn film, serie en muziek collectie staat netjes in de xbmc database en kan dan makkelijk benaderd worden vanaf de iPad.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 07:03
Dat werkt bijvoorbeeld ook met Airplay.

Maar XBMC remote werkt prima, ik heb het op mijn iPhone draaien. Daarentegen gebruik ik meestal toch mijn Harmony remote of wireless tobo, wat net wat sneller werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-10 12:39

Tourniquet

Hiya, fellas!

DarkSide schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:39:
Je kan inderdaad foto;s en films van een externe bron bekijken. Echter geen MKV's (weet niet of er players zijn die dat wel doen zonder jaiblreak).
Maar met xbmc kan dat wel. Daarbij is dat een van de eerste dingen die ik zou installeren op mijn iPad.
Temeer omdat ik dan lekker topgear kan kijken terwijl het vrouwtje naar desperate housewives kijkt.
Mijn film, serie en muziek collectie staat netjes in de xbmc database en kan dan makkelijk benaderd worden vanaf de iPad.
Er zijn zeker players die MKV kunnen afspelen, zonder jailbreak. Ik gebruik zelf Ace Player. Deze ziet ook de PS3 media server die op m'n Mac draait en ik kan dus ook die streams op mijn iPad afspelen, inclusief SRT ondertitels.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Ruimtegebruik is heel persoonlijk. Ik heb al jaren een iPad en een iPhone, maar zelden kom ik over de 8GB ruimte gebruik heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

deBennie schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:53:
[...]
Zo'n simmetje heb je met een paperclip er toch zo uit? Of heb ik dat verkeerd?
Een standaard kleine paperclip zal passen, maar een iets grotere past al niet. Sowieso heb je zelden een paperclip bij de hand als je er écht eentje nodig hebt :/
Oscar Mopperkont schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:56:
[...]
het is niet van een mug een olifant maken. De iPad 3 is een mooi product, maar de keuze tov een iPad 2 is niet zo "logisch' als de iPad 2 tov de iPad 1.
Mijn punt ging over de issues die men bij een launch van een Apple product altijd uit "thin air" lijkt te trekken alsof 97% van alle toestellen defect zijn. Maar na een maandje hoor je niets meer over hitte, backlight bleeding, dead pixels en nog ander gein waar men zo'n schrik van heeft. Omdat men het allemaal vergeten is, omdat het zo'n miniscule "problemen" zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Phuncz schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:54:
Mijn punt ging over de issues die men bij een launch van een Apple product altijd uit "thin air" lijkt te trekken alsof 97% van alle toestellen defect zijn. Maar na een maandje hoor je niets meer over hitte, backlight bleeding, dead pixels en nog ander gein waar men zo'n schrik van heeft. Omdat men het allemaal vergeten is, omdat het zo'n miniscule "problemen" zijn.
Nouja, wilde het ook niet direct allemaal als problemen kwalificeren. Dat de iPad3 zwaarder is, is gewoon een feit. Dat het scherm van iPad 3 meer pixels heeft is ook een feit. Behoorlijk objectief lijstje dus dat je na kunt gaan om te kijken of je een 2 of 3 wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
Oscar Mopperkont schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:28:
[...]

XBMC op de iPad zelf installeren? Waarom zou ik dat willen dan?

Was (nog niet) van plan om films op een iPad te gaan kijken (heb een 50" Kuro hangen, dus waarom zou ik, en in de trein neem ik wel mijn netbook mee, want die kan ik gewoon voor mijn neus neerzetten). Maar mocht ik ooit eens wat willen streamen vanaf mijn HTPC dan kan dat toch ook wel zonder dat ik er XBMC op zet?

Maw: je kunt toch ook wel foto's en films van een externe bron bekijken via de WiFi? Of zeg ik nu iets heel geks?

[...]

Geen idee :+

Ik zag dat je je iPad/iPod/andere tablet als AB kon gebruiken en dan makkelijk door alles heen kon scrollen en een muziekje of film kon aanzetten (zonder dat je per se tv aan moet hebbe, hetgeen bij muziek overbodig is). Weet alleen niet welke AB dat was. Ga ik nog wel uitzoeken als ik het allemaal heb!
Omdat je met xbmc muziek, films en foto's kunt streamen en ze dus niet op je apparaat hoeft te hebben. Dat is dus wat je wilde al zijn er nog zat andere apps die hetzelfde kunnen zoals dropbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Precies, ik lees net dat er zat andere progjes zijn waarmee dat kan (en waarschijnlijk kleiner zijn en geen jailbreak vereisen). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-09 21:53
Om muziek, films en foto's te streamen heb je inderdaad echt geen jailbreak nodig. Daar zijn gewoon apps voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Tourniquet schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:43:
[...]

Er zijn zeker players die MKV kunnen afspelen, zonder jailbreak. Ik gebruik zelf Ace Player. Deze ziet ook de PS3 media server die op m'n Mac draait en ik kan dus ook die streams op mijn iPad afspelen, inclusief SRT ondertitels.
ACEplayer heb ik laatst ook gekocht, die speelt volgens mij echt alles. Ik heb al m'n muziek en series op een nas staan die het via UPNP aanbiedt, dat werkt prima samen met die ACEplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

Jheroun schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:49:
[...]

ACEplayer heb ik laatst ook gekocht, die speelt volgens mij echt alles. Ik heb al m'n muziek en series op een nas staan die het via UPNP aanbiedt, dat werkt prima samen met die ACEplayer.
Ondersteunt Aceplayer ook DVD's volledig, dus met menustructuur. Of speelt die ook slechts de VOB's af ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:25
Jheroun schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:49:
[...]

Dat is een goede tip, ik heb sinds dit weekend een AMD Brazos systeempje achter mijn tv geplakt echter heeft deze niet genoeg power voor AIRvideo. (ook al denk ik dat het voornamelijk aan de wifi verbinding ligt)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-10 12:39

Tourniquet

Hiya, fellas!

Als het alleen om streamen van UPnP/DLNA gaat, is er van de maker van AcePlayer ook "AirAV", dat is een gratis app.

http://itunes.apple.com/nl/app/airav/id480962404?mt=8
AirAV is an UPnP/DLNA media player that stream video, music, photo from UPnP/DLNA media servers to your iPhone, iPad or iPod.

Features
1.Support almost any video formats: WMV, AVI, MKV, RMVB, RM, XVID, MP4, 3GP, MPG...
2.Support almost any audio formats: MP3, WMA, RM, ACC, OGG, APE, FLAC,FLV...
3.Support smi, srt, ass, ssa, sub txt subtitle.
4.support almost all the Media Servers:
- Mac OS
MediaShare, TwonkyMediaServer, TVMOBILI, PS3 media server, Majestic, EyeConnect, Vuze,MediaLink,Orb, Playback..
- Windows
Win7 Media Player, TVMOBILI, Asset UPnP, FreeMi, XBMC, TVersity, Wild Media Server, TwonkyMediaServer...
- Linux
TVMOBILI, FUPPES, MediaTomb ..
- NAS
QNAP,Iomega, DS-207+, Synology DS101, DS106J
- Phone
Sony Ericsson C905

[ Voor 69% gewijzigd door Tourniquet op 19-03-2012 13:12 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik ga toch echt wel voor de 32GB versie. Alle apparaten van Apple die ik heb kies ik altijd de kleinste versies voor, maar de iPad met retina gaat er voor mij toch wel zorgen dat ik veel meer visuele dingen er mee ga doen, dus grote games, films, magazines, comics, boeken etc.

Aangezien veel apps toch groter zullen worden door het grotere artwork /textures kies ik toch voor een 32 GB. Mijn 16GB spullen zit ik nu ook altijd al tegen aan te hikken.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:25
Zojuist orderbevestiging van Alternate ontvangen. Omdat ik vrijdag toch moet werken heb ik geen zin om bij een winkel in de rij te staan en vervolgens toch niets met het apparaat te kunnen doen.

Als de iPad dit weekend nog bezorgd gaat worden dan ben ik helemaal tevreden, maar echt zeker weten kun je dat natuurlijk nooit :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:29

Vis

Ik ben ook van plan om dan toch maar een iPad te gaan kopen binnenkort.. en jawel, de nieuwe iPad!

Aangezien het scherm me toch echt aanspreekt, i.v.m. het presenteren van foto's aan klanten etc ben ik zeer te spreken over de kwaliteit ervan...

Het zal waarschijnlijk de 32GB versie worden.

Ik ben een leek qua Apple producten, maar hoe zit het precies met foto's op dat ding te zetten? Gaat dit gewoon zoals alle andere apparaten via USB en PC?
Of moet ik via omwegen werken, met bijv. iTunes o.i.d.?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Vis schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:38:
Ik ben ook van plan om dan toch maar een iPad te gaan kopen binnenkort.. en jawel, de nieuwe iPad!

Aangezien het scherm me toch echt aanspreekt, i.v.m. het presenteren van foto's aan klanten etc ben ik zeer te spreken over de kwaliteit ervan...

Het zal waarschijnlijk de 32GB versie worden.

Ik ben een leek qua Apple producten, maar hoe zit het precies met foto's op dat ding te zetten? Gaat dit gewoon zoals alle andere apparaten via USB en PC?
Of moet ik via omwegen werken, met bijv. iTunes o.i.d.?
Alles werkt via iTunes, super programma als je eenmaal doorhebt hoe alles werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:29

Vis

Oke... ben benieuwd... is het eigenlijk een must om hem te jailbreaken? Heb altijd het idee gehad dat de meeste apple apps geld kosten... is dit tegenwoordig nog zo, of hebben ze net als Android apps veel gratis apps ter beschikking?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

VeeGee schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:40:
Alles werkt via iTunes, super programma als je eenmaal doorhebt hoe alles werkt.
Het kan misschien handig werken, maar van wat ik ervan begrijp legt het ook wel heel veel beperkingen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 10:05
@Vis over het algemeen is het zo dat alle écht goede apps op beide platformen gewoon geld kosten.
Er is maar weinig wat echt goed is en alleen op Android gratis (of vice versa)

Dropbox is voor je misschien ook wel handig om snel foto's zonder iTunes op je iPad te krijgen. Mogelijkheden te over hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Heb em eindelijk binnen via Borderlinx, vrijdag opgestuurd en vanmiddag rond een uurtje of 12 kwam DHL aan de deur. Helaas bezorgt DHL niet op zaterdag (niet het service punt waar die van mij zat iig) maar al met al zeer snel en goede service!

Maar man man man wat een scherm! Had zelf de iPad 1, en heb een iPad 2 gekocht voor mn ouders vorig jaar, maar stiekem was ik wel erg jaloers op de snelheid en het niet-crashen van apps. Maargoed, ik ben blij met mn nieuwe iPad :D

Nu nog wachten op een jailbreak....

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
Vis schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:54:
Oke... ben benieuwd... is het eigenlijk een must om hem te jailbreaken? Heb altijd het idee gehad dat de meeste apple apps geld kosten... is dit tegenwoordig nog zo, of hebben ze net als Android apps veel gratis apps ter beschikking?
Wat een enorm slap excuus, je moet gewoon betalen voor apps of je moet de app niet gebruiken. Er zijn legio gratis apps en dit had je natuurlijk zelf al op kunnen zoeken in de iTunes store.

De meeste apps zijn ook niet zo duur en ik zou dan ook aanraden om of je CC te koppelen aan iTunes en mocht je dit liever niet willen dan een prepaid kaart bij een winkel halen (Mediamarkt, Dixons en waarschijnlijk nog meer) van bijvoorbeeld 20 euro zodat je de meeste apps die je wilt al kunt kopen.

Tuurlijk zijn er dure apps zoals pages, numbers en diverse games. Maar oh het kost geld dus ik moet hem jailbreaken hebben vindt ik nogal jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
LeVortex schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:13:
[...]
Wat een enorm slap excuus, je moet gewoon betalen voor apps of je moet de app niet gebruiken. Er zijn legio gratis apps en dit had je natuurlijk zelf al op kunnen zoeken in de iTunes store.

De meeste apps zijn ook niet zo duur en ik zou dan ook aanraden om of je CC te koppelen aan iTunes en mocht je dit liever niet willen dan een prepaid kaart bij een winkel halen (Mediamarkt, Dixons en waarschijnlijk nog meer) van bijvoorbeeld 20 euro zodat je de meeste apps die je wilt al kunt kopen.

Tuurlijk zijn er dure apps zoals pages, numbers en diverse games. Maar oh het kost geld dus ik moet hem jailbreaken hebben vindt ik nogal jammer.
Tjongejonge, geeft men > 600 euro uit aan een iPad. Is men te krenterig om een app van € 0.69 aan te schaffen? Ok, er zijn ook dure apps maar hier zijn ook wel goedkopere alternatieven voor.

[ Voor 1% gewijzigd door CappieL op 19-03-2012 14:38 . Reden: ik wil niet dat de geciteerde zich aangesproken voelt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
CappieL schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:18:
[...]

Tjongejonge, geef je > 600 euro uit aan een iPad. Ben je te krenterig om een app van € 0.69 aan te schaffen? Ok, er zijn ook dure apps maar hier zijn ook wel goedkopere alternatieven voor.
Nu lijkt het net of ik de krent ben :'(

Ik hoop dat ze bij de MM niet gelijk alle tablets verkopen maar er wel een paar neerleggen om te proberen, kan ik beslissen of ik het scherm echt nodig vind of dat ik een goedkopere iPad 2 op de kop kan tikken of toch een andriod tablet (Ik wil(de) zo graag een transformer prime maar die is/was zo slecht leverbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
-SaveMe- schreef op maandag 19 maart 2012 @ 12:51:
[...]

Ondersteunt Aceplayer ook DVD's volledig, dus met menustructuur. Of speelt die ook slechts de VOB's af ?
In dat formaat heb ik geen content dus ik zou het niet durven zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opzich niets mis met jailbreaken hoor, mits je het gebruikt voor functies die Apple zelf niet bied zoals XBMC, tetheren met je iPhone, apps boven de 50 mb limiet binnentrekken via 3G enz. Niet alle jailbreakers zijn gratis app whores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ik krijg de mijne via United Consumers (als het goed is eind april, 16GB WiFi), en ik wil hem ook jailbreaken puur voor XBMC. Op mijn Android phone heb ik zat free apps, maar ook een mail app van €25,- Als een app goed is en aan mijn eisen voldoet ben ik best bereid om ervoor te betalen.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:21
Mobile Safari Downsamples Your Images, No HD

“Apple does this to optimize rendering speed and improve overall browsing performance.
The behavior is also inherent to older iPhones and iPads.
However, the implication on an iPad 3 is more serious, especially if you are a photography enthusiast.
It means that you can't view HD-quality online pictures from sites like Flickr, Smugmug, or Zenfolio in their true native glory because the iPad 3 will reduce the viewable resolution.
This also happens if you try to view the JPEG file directly using the iPad 3’s Safari Web browser.
http://www.tomshardware.c...chmark-review,3156-5.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Je kan gewoon de nieuwe iPad bij gravis bestellen, voor 20 euro meer wordt die gewoon bij je thuis bezorgt. En je hoeft je ook nog nergens druk om te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
LeVortex schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:20:
[...]

Nu lijkt het net of ik de krent ben :'(

Ik hoop dat ze bij de MM niet gelijk alle tablets verkopen maar er wel een paar neerleggen om te proberen, kan ik beslissen of ik het scherm echt nodig vind of dat ik een goedkopere iPad 2 op de kop kan tikken of toch een andriod tablet (Ik wil(de) zo graag een transformer prime maar die is/was zo slecht leverbaar)
Ik heb mijn bericht aangepast. Ik doelde niet op LeVortex, maar op iedereen die een (duur) produkt koopt en er op deze manier goedkoper van wil profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:53
Sinds vrijdag al spelende met mijn iPad 3 64gb LTE en hij bevalt nog steeds prima (witte). In mijn review zijn een aantal keren vragen gesteld over de warmte en vandaag heb ik een infrared Thermometer geleend om, zoals zover mogelijk, de temperatuur te meten van de iPad.

Na 10 minuten real racing twee spelen met de iPad in de oplader is de temperatuur 25 graden Celsius. Dit is in linker onderhoek gemeten. De overige plekken zitten tussen de 20 en 21 graden Celsius.

Tijdens het meten draaide de replay van mijn laatste Real Racing 2 race (de meeste up to date versie, met Retina support)

Ik zal deze update ook nog in mijn review plaatsen

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/odxkj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
NotSoSteady schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:36:
Je kan gewoon de nieuwe iPad bij gravis bestellen, voor 20 euro meer wordt die gewoon bij je thuis bezorgt. En je hoeft je ook nog nergens druk om te maken.
Er staat nu binnenkort leverbaar op de site van gravis.de. Had hem vrijdag daar besteld, gaat hem niet worden voor vrijdag denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruben1123 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:43:
[...]

Er staat nu binnenkort leverbaar op de site van gravis.de. Had hem vrijdag daar besteld, gaat hem niet worden voor vrijdag denk ik..
Valt natuurlijk te zien welke versie, sommige versies zijn volop in stock (Witte 16GB WiFi). Ik had graag de zwarte 16GB WiFi besteld maar die is dan weer niet op stock..

Edit: Het gaat daar precies rap, de witte 16GB WiFi is ook niet meer in stock.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik heb de witte 16GB eerder vandaag besteld, in die e-mail staat levertijd maximaal 4 werkdagen. Thuis heb ik nog 2 zwarten liggen met 4G 16GB, mocht iemand nog interesse hebben. :)

[ Voor 67% gewijzigd door NotSoSteady op 19-03-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Bigg Balls schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:43:
Sinds vrijdag al spelende met mijn iPad 3 64gb LTE en hij bevalt nog steeds prima (witte). In mijn review zijn een aantal keren vragen gesteld over de warmte en vandaag heb ik een infrared Thermometer geleend om, zoals zover mogelijk, de temperatuur te meten van de iPad.

Na 10 minuten real racing twee spelen met de iPad in de oplader is de temperatuur 25 graden Celsius. Dit is in linker onderhoek gemeten. De overige plekken zitten tussen de 20 en 21 graden Celsius.

Tijdens het meten draaide de replay van mijn laatste Real Racing 2 race (de meeste up to date versie, met Retina support)

Ik zal deze update ook nog in mijn review plaatsen

[afbeelding]
Ik zie een aangesloten kabel, is ie aangesloten op het lichtnet?

Ik merk aan mijn laptop dat wanneer ik deze op schoot heb terwijl deze oplaad, hij (véél) minder warm wordt dan als ik op de accu bezig ben.

Kun je dat nog verifiëren?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1123
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:44:
[...]

Valt natuurlijk te zien welke versie, sommige versies zijn volop in stock (Witte 16GB WiFi). Ik had graag de zwarte 16GB WiFi besteld maar die is dan weer niet op stock..

Edit: Het gaat daar precies rap, de witte 16GB WiFi is ook niet meer in stock.
http://www.gravis.de/Appl...-Wi-Fi-16-GB-weiss-1.html

"Bald lieferbar"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1123
NotSoSteady schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:46:
Ik heb de witte 16GB eerder vandaag besteld, in die e-mail staat levertijd maximaal 4 werkdagen. Thuis heb ik nog 2 zwarten liggen met 4G 16GB, mocht iemand nog interesse hebben. :)
De levertijd is volgens mij gewoon wat UPS hanteert. 1 tot 4 werkdagen naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
Roeligan schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:49:
[...]

Ik zie een aangesloten kabel, is ie aangesloten op het lichtnet?

Ik merk aan mijn laptop dat wanneer ik deze op schoot heb terwijl deze oplaad, hij (véél) minder warm wordt dan als ik op de accu bezig ben.

Kun je dat nog verifiëren?
Hij is aangesloten op het lichtnet omdat ik dacht dat die dan warmer wordt in verband met het opladen van de Accu. Als je denkt dat het anders is test ik hem later ook nog even zonder oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, check mijn edit, deze morgen stond deze nog mooi in het groen. Ik was aan het twijfelen en heb het dan maar zo gelaten, wil graag een zwarte. Zaterdag ben ik in Düsseldorf en ga ik bij Gravis passeren, hopelijk hebben ze er tegen dan wel een hoop in stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CappieL schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:18:
[...]

Tjongejonge, geeft men > 600 euro uit aan een iPad. Is men te krenterig om een app van € 0.69 aan te schaffen? Ok, er zijn ook dure apps maar hier zijn ook wel goedkopere alternatieven voor.
http://theoatmeal.com/blog/apps

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ruben1123 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:50:
[...]

De levertijd is volgens mij gewoon wat UPS hanteert. 1 tot 4 werkdagen naar Nederland.
Ja maar dat stond volgens mij vanochtend ook bij de beschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Bigg Balls schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:51:
[...]

Hij is aangesloten op het lichtnet omdat ik dacht dat die dan warmer wordt in verband met het opladen van de Accu. Als je denkt dat het anders is test ik hem later ook nog even zonder oplader.
Warmte is voor mij geen issue. Ik ben wel benieuwd, wat ik melde merkte ik zelf op bij mijn laptop, dus kan me voorstellen dat het bij een tablet net zo is.

Mocht je er geen zin in hebben is dat geen prob, zoals gezegd maak ik me er neit druk om.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
Roeligan schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:17:
[...]

Warmte is voor mij geen issue. Ik ben wel benieuwd, wat ik melde merkte ik zelf op bij mijn laptop, dus kan me voorstellen dat het bij een tablet net zo is.

Mocht je er geen zin in hebben is dat geen prob, zoals gezegd maak ik me er neit druk om.
Ik zal het nog wel even proberen als die opgeladen is in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1123
NotSoSteady schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:01:
[...]

Ja maar dat stond volgens mij vanochtend ook bij de beschrijving.
Dat staat er nu ook, als je hem wil bestellen. Dus ik twijfel of ik mijn bestelling ga annuleren.. Ik wacht de komende paar dagen nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik heb ze een e-mailtje gestuurd met mijn uberdeutsch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1123
NotSoSteady schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:31:
Oke bedankt, ik wacht hun antwoord af via jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _odb_
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-08 20:10
NotSoSteady schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:31:
Heb ik zaterdagmiddag ook gedaan, in het engels. De reactie van Gravis was ook in het engels. Heb er eigenlijk niets aan, dit is wat er in stond:

'' We are working dilligently on a timely delivery of your iPad and will inform you as soon as it is available for delivery. We apologize for any inconvenience.'

Hopen dat ze van de week binnenkomen en dan gelijk verstuurd worden. Maar aan mijn ordernummer te zien zijn er nog heel wat voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Inderdaad, kijk als ik maar weet waar ik aan toe ben, als ze zeggen hij wordt deze week nog verstuurd dan is dat prima. Maar als het deze week niks wordt laat dan maar zitten, dan kan ik net zo goed nog een keer in NL kijken of naar de MM in Duitsland rijden, ik heb al een 4G versie liggen maar dat vind ik eigenlijk zonde omdat ik toch nooit onderweg een iPad nodig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:30
Niet om het een of ander, maar over levertijden en importeren zijn aparte topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:12
Ik heb op dit moment een iPad 1. Die is zo goed als verkocht, want ik wil een iPad 2 halen.

Maar wanneer kan ik dat het beste doen? Wat is de verwachting voor de prijzen die MediaMarkt e.d. gaat vragen voor een iPad 2 ? Nieuwprijs van een iPad 2 16GB WiFi zit op dit moment op 399... hoeveel gaat daar nog vanaf in de komende maanden denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-10 21:08

PBP

ThinkPadd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:08:
Ik heb op dit moment een iPad 1. Die is zo goed als verkocht, want ik wil een iPad 2 halen.

Maar wanneer kan ik dat het beste doen? Wat is de verwachting voor de prijzen die MediaMarkt e.d. gaat vragen voor een iPad 2 ? Nieuwprijs van een iPad 2 16GB WiFi zit op dit moment op 399... hoeveel gaat daar nog vanaf in de komende maanden denken jullie?
399 is de nieuwe adviesprijs en de iPad2 blijft gewoon bestaan als 'instapmodel' reken er maar niet op dat er nog een prijsverlaging aankomt. Behalve bij webshops die er soms 2tientjes vanaf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ah oke. En er kwam ook een budget model iPad 2 toch? Met maar 8GB opslag?

Maar die wil ik sowieso niet, 8GB is wel heel weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
PBP schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:09:
[...]

399 is de nieuwe adviesprijs en de iPad2 blijft gewoon bestaan als 'instapmodel' reken er maar niet op dat er nog een prijsverlaging aankomt. Behalve bij webshops die er soms 2tientjes vanaf doen.
Over 12 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Daarnaast zou ik als ik jou was toch echt de iPad 3 kopen, als je toch al van plan was om een nieuwe iPad te kopen. Het is 'maar 100 euro' verschil, maar het scherm heeft een flinke upgrade gekregen en dat lijkt me toch wel belangrijk: je doet immers alles met het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

ThinkPadd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:14:
Ah oke. En er kwam ook een budget model iPad 2 toch? Met maar 8GB opslag?

Maar die wil ik sowieso niet, 8GB is wel heel weinig.
Nee die komt er niet. Er blijft alleen een 16gb Wifi of Wifi+3g model bestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 12-10 20:28

DarkSide

theres no place like ::1

Hoe lang duurt het om de nieuwe iPad 100% op te laden.
Lees dat deze door de grotere accu ook langer nodig heeft dan de oude. Maar hoe lang is hij dan bezig?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

DarkSide schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:21:
Lees dat deze door de grotere accu ook langer nodig heeft dan de oude. Maar hoe lang is hij dan bezig?
Worden verschillende meldingen gedaan (heel topic op macrumors). Ene zegt 4,5uur andere ruim 5 uur, 6uur , 7uur. Oftewel langer dan de huidige iPad wat logisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Duurt inderdaad vele malen langer dan de iPad 2. Maargoed, laadt 'm gewoon 's nachts op.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 11-10 15:38
NotSoSteady schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:15:
Mensen die niet genoeg hebben aan 16GB luisteren waarschijnlijk veel muziek of kijken veel films. Ik heb een shitload. Ik heb 7 pagina's aan applicaties op mijn iPad 2 staan en heb nog 6GB over. De meeste apps zijn allemaal 20-30MB en laat ze verdubbelen naar het dubbele dan heb je nog meer dan genoeg.
Of veel games ;)

Games als Real Racing HD2, Infinity Blade 2, Fifa 11/12 nemen 100den MB's tot meer dan 1GB per stuk in. Dan heb je toch echt liever de 32GB versie.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
Duurt significant langer dan de iPad 2. Helemaal als je hem ook nog gebruikt in de tussentijd (zoals als ik vandaag deed).

Mijn schatting is ongeveer 6 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang hij daarna mee zal gaan (accu) is ook wel een aardige vraag..
Ik twijfel tussen een 2e 2 of een 3.. 2e hands 2 kan voor mij ook.. komende weken eens aankijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Weet iemand al of hier de winkels ook om 8:00 uur open gaan a.s. vrijdag? Of gewoon om 10:00 uur?
En welke winkels de iPad om 0:00 al gaan verkopen? De mediamarkt? (zo ja, alle Mediamarkten!?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 12:05

jasjenl

Liab A Tymo

edgarf28 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:56:
Weet iemand al of hier de winkels ook om 8:00 uur open gaan a.s. vrijdag? Of gewoon om 10:00 uur?
En welke winkels de iPad om 0:00 al gaan verkopen? De mediamarkt? (zo ja, alle Mediamarkten!?)
Ik was net even bij een Apple reseller in Doetinchem, maar die gaven aan dat ze de nieuwe iPads vrijdag pas rond een uur of 17.00u verwachten. Ze gingen gewoon om 10.00u open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bigg Balls schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:09:
[...]

Duurt significant langer dan de iPad 2. Helemaal als je hem ook nog gebruikt in de tussentijd (zoals als ik vandaag deed).

Mijn schatting is ongeveer 6 uur.
42w/h capaciteit. 10w charger. Dus 4.2uur lijkt me logischer?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Uniciteit schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:15:
Daarnaast zou ik als ik jou was toch echt de iPad 3 kopen, als je toch al van plan was om een nieuwe iPad te kopen. Het is 'maar 100 euro' verschil, maar het scherm heeft een flinke upgrade gekregen en dat lijkt me toch wel belangrijk: je doet immers alles met het scherm.
Als ik zo 100 euro over had dan had ik dat ook zeker gedaan, ware het niet dat ik ook een andere laptop (MacBook Pro) wil kopen ;)
PBP schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:15:
[...]

Nee die komt er niet. Er blijft alleen een 16gb Wifi of Wifi+3g model bestaan
Oke, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
kmf schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:33:
[...]

42w/h capaciteit. 10w charger. Dus 4.2uur lijkt me logischer?
Praktijk lijkt anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Heb zo net een iPad kunnen reserveren bij de Mediamarkt Middelburg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
edgarf28 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:50:
Heb zo net een iPad kunnen reserveren bij de Mediamarkt Middelburg!
Garantie dat je hem vrijdag hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Nvm..

[ Voor 99% gewijzigd door Lasteraar op 19-03-2012 20:05 . Reden: Laat maar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 04-10 14:45
Iemand al bij de lokale Apple official resellers langs geweest? Hebben die überhaupt wel voorraad (de voorgaande jaren)?

[ Voor 10% gewijzigd door J0ey op 19-03-2012 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Gerelateerd hieraan: Stel ik koop mijn nieuwe iPad bij een reseller, maar er blijkt iets mis mee te zijn binnen de garantietermijn, kan ik dan ook gewoon naar de Apple store in Amsterdam om deze om te ruilen/te laten repareren?

Ik heb vrijdag namelijk geen tijd maar ben zaterdag en zondag in Maastricht, terwijl ik normaal in Amsterdam woon en werk...

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Bekse schreef op maandag 19 maart 2012 @ 18:52:
[...]

Garantie dat je hem vrijdag hebt?
Ze hadden hem net in het systeem gezet, ik was dus de eerste.
Moest €79 aanbetaling doen.
Dus neem aan van wel...

Edit: ze gaan trouwens gewoon om 10:00 uur vrijdag open vertelde ze mij.

[ Voor 12% gewijzigd door edgarf28 op 19-03-2012 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
MrBlueEyes schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:55:
[...]

Of veel games ;)

Games als Real Racing HD2, Infinity Blade 2, Fifa 11/12 nemen 100den MB's tot meer dan 1GB per stuk in. Dan heb je toch echt liever de 32GB versie.
Ik snap nooit dat iemand plezier aan die games kan beleven zonder echte controller, ziet er allemaal best leuk uit, maar dit zijn simpelweg gaan games voor tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-10 23:30

Tortelli

mixing gas and haulin ass

_odb_ schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:36:
[...]

Heb ik zaterdagmiddag ook gedaan, in het engels. De reactie van Gravis was ook in het engels. Heb er eigenlijk niets aan, dit is wat er in stond:

'' We are working dilligently on a timely delivery of your iPad and will inform you as soon as it is available for delivery. We apologize for any inconvenience.'

Hopen dat ze van de week binnenkomen en dan gelijk verstuurd worden. Maar aan mijn ordernummer te zien zijn er nog heel wat voor mij :(
Ik heb vrijdag een 32GB Wifi wit besteld en heb ook nog niets gehoord. Heb het geld overgemaakt met spoed (geen paypal op zakelijke rekening) en heb zaterdag een orderbevestinging gehad. Verder geen info meer ontvangen... Ben benieuwd wanneer hij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Bijna alle APR's gaan nacht release doen van de nieuwe iPad. Toch gezellig lijkt me:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _odb_
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-08 20:10
Tortelli schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:16:
[...]

Ik heb vrijdag een 32GB Wifi wit besteld en heb ook nog niets gehoord. Heb het geld overgemaakt met spoed (geen paypal op zakelijke rekening) en heb zaterdag een orderbevestinging gehad. Verder geen info meer ontvangen... Ben benieuwd wanneer hij komt.
Ik heb dus precies hetzelfde! Nu is het op de site wel geüpdatet (als in geen voorraad).

Zie het '[iPad] Importeren - deel 3' topic ->
Vuvuzela schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:56:
Ik kreeg net een mail van Gravis.de over voorraad van iPad 3. Heb er zelf niet besteld.

Hello,

we will get a new delivery in a few weeks.

Mit freundlichen Grüßen,
Belooft niet veel goeds :(, een paar weken! Dan was ik wel langs de MM ofzo geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Mijne van 0 tot 100% in 6.5 uur. Dubbel zo lang ivm de iPad 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Van dat mailtje geloof ik persoonlijk niet veel aangezien ze op Twitter het hebben dat ze hopen deze week alle varianten weer te kunnen leveren.

GRAVIS_Germany: @qwallyty Wir rechnen mit einer neuen Lieferung im Laufe der Woche.

[ Voor 23% gewijzigd door NotSoSteady op 19-03-2012 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 10:21

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Vandaag mijn ipad opgehaald in Kleve, Duitsland. Het was de laatste. De medewerker zei dat 80% van de kopers nederlanders waren, 15, belgen en de rest duitsers voor de nieuwe ipad.

Daarnaast zouden ze in de loop van deze week weer nieuwe voorraad krijgen en ook demomodellen want nu staat er in de saturn een enorm ipad 2 bord met demomodellen van de ipad 2 erbij :)

sidenote: wat een mooi scherm, eindelijk kan het matchen met mijn iPhone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:28
Lt. Marx schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:35:
Vandaag mijn ipad opgehaald in Kleve, Duitsland. Het was de laatste. De medewerker zei dat 80% van de kopers nederlanders waren, 15, belgen en de rest duitsers voor de nieuwe ipad.

Daarnaast zouden ze in de loop van deze week weer nieuwe voorraad krijgen en ook demomodellen want nu staat er in de saturn een enorm ipad 2 bord met demomodellen van de ipad 2 erbij :)

sidenote: wat een mooi scherm, eindelijk kan het matchen met mijn iPhone!
Zwarte 16GB WiFi toevallig ? Ik belde ze daarvoor maar ze wouden die niet even voor me apart houden , dus ben ik maar niet gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Nou ik heb het gevoel dat het lang niet zo populair is, bij andere launches waren zo alle modellen weg. In het weekend heb ik er nog 2 verkocht voor 710, maar de 2 (16GB/4G) die ik nog over heb lijk ik nog niet aan de straatstenen kwijt te kunnen raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 10:21

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

cardwizard schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:39:
[...]
Zwarte 16GB WiFi toevallig ? Ik belde ze daarvoor maar ze wouden die niet even voor me apart houden , dus ben ik maar niet gegaan
Ja de zwarte 16gb 4g versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
NotSoSteady schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:40:
Nou ik heb het gevoel dat het lang niet zo populair is, bij andere launches waren zo alle modellen weg. In het weekend heb ik er nog 2 verkocht voor 710, maar de 2 (16GB/4G) die ik nog over heb lijk ik nog niet aan de straatstenen kwijt te kunnen raken.
Ligt eraan hoeveel jij ervoor vraagt denk ik? Als je dat ding voor €100 meer gaat aanbieden zullen er weinig mensen happen. (Ik weet niet of dat zo is, maar ik zie het redelijk vaak voorbij komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
J0ey schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:41:
[...]

Ligt eraan hoeveel jij ervoor vraagt denk ik? Als je dat ding voor €100 meer gaat aanbieden zullen er weinig mensen happen. (Ik weet niet of dat zo is, maar ik zie het redelijk vaak voorbij komen).
Nee vraag er 5 tientjes meer voor, in het weekend wil 100 euro nog wel maar dat kun je nu wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
NotSoSteady schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:43:
[...]

Nee vraag er 5 tientjes meer voor, in het weekend wil 100 euro nog wel maar dat kun je nu wel vergeten.
En voor die 5 tientjes heb je weer een leuke hoes.. Ik snap best dat sommige mensen dat kopen maar ik zou het persoonlijk niet doen voor die paar dagen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1123
NotSoSteady schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:43:
[...]

Mag je wel opschieten, want straks kan je het niet eens meer voor de normale prijs verkopen, omdat het toch een soort van 2e hands is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ruben1123 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:50:
[...]

Mag je wel opschieten, want straks kan je het niet eens meer voor de normale prijs verkopen, omdat het toch een soort van 2e hands is.
Zien we dan wel die andere twee zijn al weg met meer dan 100 euro winst per stuk dus kan wel wat lijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er lekker een gekocht, met mijn broer. Allebei één. We konden er meer meenemen; maar hadden er geen zin in: voor die paar tientjes (misschien honderd per iPad) het gedoe met het risico dat je achter het net vist. Een week later zijn ze hier ook te koop.

Ik ben er wel heel wijs mee. Kwam van een iPad 1 en vind het stiekem wel leuk dat ze dezelfde dag nog uitverkocht raakten.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V/A is verplaatst naar dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 11-10 15:38
NotSoSteady schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:16:
[...]

Ik snap nooit dat iemand plezier aan die games kan beleven zonder echte controller, ziet er allemaal best leuk uit, maar dit zijn simpelweg gaan games voor tablets.
Jawel hoor die games werken erg goed, alleen heb ik nooit zin om ze echt heel lang te spelen. Maar 1 potje of 1 race werkt erg goed. Bij Fifa 12 kan je ook nog eens je iPhone als controller gebruiken, werkt erg goed!

Daarnaast kan je ook analoge sticks kopen met zuignappen, die werken ook goed.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
MrBlueEyes schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:08:
[...]

Jawel hoor die games werken erg goed, alleen heb ik nooit zin om ze echt heel lang te spelen. Maar 1 potje of 1 race werkt erg goed. Bij Fifa 12 kan je ook nog eens je iPhone als controller gebruiken, werkt erg goed!

Daarnaast kan je ook analoge sticks kopen met zuignappen, die werken ook goed.
Ja weet ik, maar zonder fysieke feedback is gewoon niet leuk. Daarom vind ik persoonlijk die kleinere games meestal een stuk leuker, die lenen zich ook beter voor een touch screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1123
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 20:06:
Ik heb er lekker een gekocht, met mijn broer. Allebei één. We konden er meer meenemen; maar hadden er geen zin in: voor die paar tientjes (misschien honderd per iPad) het gedoe met het risico dat je achter het net vist. Een week later zijn ze hier ook te koop.

Ik ben er wel heel wijs mee. Kwam van een iPad 1 en vind het stiekem wel leuk dat ze dezelfde dag nog uitverkocht raakten.
Welke hebben jullie? En waar heben jullie die gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:21
Apple has taken the very good display on the iPad 2 and dramatically improved two of its major weak points: sharpness and color saturation – they are now state-of-the-art.
...
But there’s more…the new iPad’s picture quality, color accuracy, and gray scale are not only much better than any other Tablet or Smartphone, it’s also much better than most HDTVs, laptops, and monitors. In fact with some minor calibration tweaks the new iPad would qualify as a studio reference monitor.
http://www.displaymate.com/iPad_ShootOut_1.htm
Pagina: 1 ... 13 ... 77 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let op of je post niet beter past in:

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403390">~~~[iPad] Levertijden</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1450336">~~~[iPad] Importeren - deel 3</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1408926">~~~[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1418666">~~~[iPad] Provider(s) & abonnementen</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1452646">~~~[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1453427">~~~[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1</a>

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363593#item5">iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid</a>~~~[/html]