Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Smultie schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:55:
[...]

Want in Amerika en Azië liep iedereen al rond met 3MP-tabletschermen?
Ik vermoed dar hij bedoelt dat de 4G wel een plus is voor Amerikanen maar dat wij helaas daar niets aan hebben omdat 4G in Europa op andere frequentie zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Jpjedi schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:04:
[...]

Ik vermoed dar hij bedoelt dat de 4G wel een plus is voor Amerikanen maar dat wij helaas daar niets aan hebben omdat 4G in Europa op andere frequentie zit.
Now that would actually make sense ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-10 15:34
Osxy schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:56:
[...]

Volgens mij werkt dat ook als je hem op een Mac aansluit. Deze ondersteunen deze extra amperage voorzover ik weet.
Dat klopt, een iPhone, iPad, iPod, Alu Keyboard en de externe SuperDrive kunnen 1100 mA bij 5V eisen van een Mac. Dat geldt voor Mac's vanaf 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin.heukels
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:57:
[...]

Nou nou, wel 8 hele tientjes voor het instapmodel.....

Ik durf te wedden dat 9 van de 10 potentiele kopers met de nieuwe iPad de deur uitlopen als je beide modellen naast elkaar zet.
Hihi... Dit topic heeft in paar dagen tijd al 40+ pagina's met hoog welles / nietes discussie terwijl tweakers er ook al van beticht wordt teveel 'pro-android' te zijn. Fun ;-)

Enniewee... Ik heb net de kogel door de kerk gejaagd en bij de MM in A'dam de new iPad vast besteld en betaald dus kan vrijdag zonder wachtrij binnenlopen en ophalen hoop ik.

Nu weet ik niet of ik "gemiddelde consument" ben, maar dit was mijn afweging;
- paar maandjes met een Archos G9 tablet deden me beseffen dat Android nog niet at-par is met iOS
- hier komt nog eens bij dat mijn baas de email en kalender van Exchange heeft dichtgezet voor alles behalve iOS
- mijn vrouw heeft net een iPad 2 van haar baas gekregen en dat is al echt super

Maar waarom dan "extra betalen voor de nieuwe"?
- ik wil met iMovie ook mijn 1080p filmpjes kunnen editen en dus liefst de snelste CPU / GPU en RAM
- ik was al zwaar onder de indruk van avondje samen op de bank foto's kijken op de iPad 2 dus als het scherm echt weer zo veel beter is wil ik dat niet missen
- ik verwacht dat de new iPad ook wel weer een jaartje langer meegaat als iOS doorontwikkeld ivm snellere processor en meer RAM

Nu nog paar daagjes wachten dus blijf met plezier meelezen hier. Houdt het vriendelijk allemaal!

one life, live it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-10 14:45
matthijst schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:10:
[...]

[mbr]*knip*[/]

Asus Transformer Prime - Battery - 6579 mAh ==> 30 mAh / minuut
iPad 3 Battery - 11,560mAh ==> 32,38 mAh / minuut

Oftewel: de iPad 3 laadt sneller op dan de Asus Transformer Prime ;w

[mbr]Met argumenten discussieren is prima... op de man spelen is dat niet.[/]
Goed man, behalve dat die niet sneller op 100% is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-10 20:16
@erwin, avondje fotos kijken zeg je, waar stonden die dan? op een nas ofzo? hoe deed je dit?

overigens zal de asus tf700 even lang moeten opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-09 11:07

LoneWolf

Just a Byte

me_mrtn schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:18:
[...]

Dat klopt, een iPhone, iPad, iPod, Alu Keyboard en de externe SuperDrive kunnen 1100 mA bij 5V eisen van een Mac. Dat geldt voor Mac's vanaf 2007.
Hmm volgens mij is dat al weer meer, want ik meen iets van 500mA en 1500mA extra te hebben gezien in het systeemprofiel. Dit bij aangesloten ipad op mijn mac mini 2011.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin.heukels
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
skank schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:22:
@erwin, avondje fotos kijken zeg je, waar stonden die dan? op een nas ofzo? hoe deed je dit?
Met iTunes een paar favoriete mappen van mijn laptop gesynced op de iPad 2 van mijn vrouw.... Met 32Gb kun je genoeg foto's kijken... O ja, had ik al verteld dat we op de achergrond ook muziek via Bluetooth hadden streamen? Zonder enige vorm van hickup? Dat kreeg mijn Archos niet voor elkaar :X

one life, live it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:30
J0ey schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:21:
[...]

Goed man, behalve dat die niet sneller op 100% is.
Volgens jouw logica is een trabantje ook sneller dan een Ferrari, als je de Ferrari maar ver genoeg laat rijden :O

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
matthijst schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:35:
[...]

Volgens jouw logica is een trabantje ook sneller dan een Ferrari, als je de Ferrari maar ver genoeg laat rijden :O
Ik heb echt geen wat je wilt bewijzen, maar goed, prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:29

Osxy

Holy crap on a cracker

J0ey schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:37:
[...]

Ik heb echt geen wat je wilt bewijzen, maar goed, prima!
Simpeler vergelijk.

Jij gaat gelijk met je collega tanken, jij hebt een 90 liter tank hij 45 liter. Hij is klaar in de helft van jou.
Volgens jou logica is zijn tank sneller gevult, in term van tijd wel. In term van liters per uur niet want daar waren jullie even snel.
Dat jij vervolgens meer KM's of meer stoplicht sprintjes kan doen dan hem negeer je dus maar even.

iPad vs Transformer Prime zelfde. iPad heeft grotere accu (tank) en duurt bij zelfde laadstroom dus langer om te laden. Maar met die accu kan je of langer doen of meer performance uit halen. Bottomline, per uur word de iPad sneller geladen maar er is meer om te vullen.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-10 20:16
Zal de asus tf700 ook zo lang nodig hebben om te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:09
erwin.heukels schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:19:
[...]

Nu weet ik niet of ik "gemiddelde consument" ben
Nee, ik denk het niet, ik geloof niet dat die op het forum van tweakers vertoeft... -:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Osxy schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:58:
[...]

Simpeler vergelijk.

Jij gaat gelijk met je collega tanken, jij hebt een 90 liter tank hij 45 liter. Hij is klaar in de helft van jou.
Volgens jou logica is zijn tank sneller gevult, in term van tijd wel. In term van liters per uur niet want daar waren jullie even snel.
Dat jij vervolgens meer KM's of meer stoplicht sprintjes kan doen dan hem negeer je dus maar even.

iPad vs Transformer Prime zelfde. iPad heeft grotere accu (tank) en duurt bij zelfde laadstroom dus langer om te laden. Maar met die accu kan je of langer doen of meer performance uit halen. Bottomline, per uur word de iPad sneller geladen maar er is meer om te vullen.
.. :P Ik snap de theorie wel, maar het maakt mij echt weinig uit, feit was alleen dat de iPad 1,2 en Prime sneller volledig opgeladen zijn. Ja, de nieuwe iPad laad misschien sneller op, maar hij is niet sneller vol. Dat was het enige wat ik probeerde te zeggen. Voor mij geen probleem verder, maar toch wel een beetje jammer.

[ Voor 3% gewijzigd door J0ey op 18-03-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Voor mij als consument gaat het vooral om de verhouding oplaadtijd:leeglooptijd.
Die is bij de nieuwe iPad dus slechter dan de oude iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:30
Smultie schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:05:
Voor mij als consument gaat het vooral om de verhouding oplaadtijd:leeglooptijd.
Die is bij de nieuwe iPad dus slechter dan de oude iPad.
Pfffffff
Tsja, zo kan je als fabrikant nooit winnen lijkt me :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
matthijst schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:08:
[...]

Pfffffff
Tsja, zo kan je als fabrikant nooit winnen lijkt me :)
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik koop de iPad zodra hij hier verkrijgbaar is, en ik ben ervan overtuigd dat het de beste tablet is die op dit moment verkrijgbaar is. Maar dat doet verder geen afbreuk aan mijn stelling hierboven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:42
Denk dat je niet druk moet maken om dit soort dingen. Het is altijd een trade off. Doen ze niet zo'n nieuwe functie als scherm zijn er meer mensen teleurgesteld dan dat mensen last hebben van een iPad die langzamer opgeladen is.

Je kan ook niet zomaar zeggen dat de nieuwe iPad met dubbele batt even snel opgeladen moet zijn als de oude iPad. Dat is misschien niet zomaar mogelijk met het oog op warmteontwikkeling, veiligheid en duurzaamheid van de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad. |Ze kunnen wel een lader meeleveren met dubbele vermogen, maar dan is de accu ook sneller naar z'n grootje.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Toch een leuk filmpje om hier te posten. Zien mensen wel het verschil tussen het Retina Display of niet?

Verbaasd keek ik dit filmpje:
YouTube: Watch as Apple customers try to tell the difference between the new iPad & iPad 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-10 21:08

PBP

alwaysleft schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:55:
Toch een leuk filmpje om hier te posten. Zien mensen wel het verschil tussen het Retina Display of niet?

YouTube: Watch as Apple customers try to tell the difference between the new iPad & iPad 2
Dan mankeer je wat aan je ogen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey

Ik moet zeggen dat dit geen goed voorbeeld is, ze hebben er volgens mij geen tekst op en iemand anders houd het vast. Als je het zelf vasthoud en er gewoon een pagina met wat tekst op hebt is het volgens mij makkelijk te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-10 20:57

vhal

ಠ_ಠ

dus je hebt tekst nodig om het retina gebeuren goed te kunnen zien... :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:19

Vuvuzela

My spire is forming

Of trollen voor gevorderden }) (samsung viral?) Lowres foto op de ipad3?

Ik denk eraan om morgen naar .de te rijden om een wifi only te kopen of 2. Uit brabant dus bij Venlo de grens over en dan aantal Mediamarkt en Saturns af evt de apple store in Oberhausen. Of zegt iemand nu dat ik geen kans meer maak?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 08:42
Dan bel je toch even? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10 12:14
Het heeft al veel minder zin om 1 extra mee te nemen voor extra €'s of benzinegeld. Op MP raken ze ze amper kwijt, omdat iedereen weet dat er eigenlijk bijna geen schaarste is.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-10 10:59

alwinus

Tweaked

deadsy33 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:12:
Ik zie het ook goed bij websites. De tekst is helemaal scherp in het menu van tweakers bij voorbeeld op standaard grootte. Op de iPad2 is dat niet het geval. En ga zo maar door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
deadsy33 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:12:
Geen idee? Ik heb nog geen nieuwe iPad in mn handen gehad, was maar een idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:19

Vuvuzela

My spire is forming

Gelukkig maar zoals toen met de iphone 4 dat die voor 1100 op mp stond vond ik wel erg gek. Maar die 2e bij mij zou voor een vriend zijn dus dan kan ik de brandstofkosten delen.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:47
alwinus schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:24:
[...]

Ik zie het ook goed bij websites. De tekst is helemaal scherp in het menu van tweakers bij voorbeeld op standaard grootte. Op de iPad2 is dat niet het geval. En ga zo maar door :)
Dat bevestigt alleen maar dat je het verschil vooral bij tekst ziet, niet echt bij andere zaken :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:09
Verschil tussen de camera's. Zojuist even gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/1W2A0O0h2d083s3x0r2U/comparison.143020.png

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:25:
[...]

Dat bevestigt alleen maar dat je het verschil vooral bij tekst ziet, niet echt bij andere zaken :P
Bekijk eens een plaatje van 2048x2048, fit to screen op beide apparaten naast elkaar. Ik kan je garanderen dat je verschil ziet. In dit filmpje lieten ze de homescreen zien, in de schemering. Het is niet gek dat je dan geen verschil ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-05 15:15
iPad gereserveerd bij iFactors. Hopelijk as vrijdag ophalen.
Heb al een iPhone4, maar dit wordt dus mijn eerste tablet.

Jullie advies graag (prijs buiten beschouwing gelaten):
  • AppleCare, nodig of overbodig?
  • Screen protector, nodig of overbodig?
  • Wil de Apple smart cover erbij kopen of zijn er betere?
Alle goedgemeende adviezen zijn welkom. Alvast bedankt *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

niekbaars schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:32:
iPad gereserveerd bij iFactors. Hopelijk as vrijdag ophalen.
Heb al een iPhone4, maar dit wordt dus mijn eerste tablet.

Jullie advies graag (prijs buiten beschouwing gelaten):
  • AppleCare, nodig of overbodig?
  • Screen protector, nodig of overbodig?
  • Wil de Apple smart cover erbij kopen of zijn er betere?
Alle goedgemeende adviezen zijn welkom. Alvast bedankt *O* *O* *O*
Applecare nooit gehad, vind ik overbodig, zelfde als screenprotector. Zolang je niet met je iPad gooit moet je heel wat doen om er krassen op te krijgen. Smartcover vind ik fijn, als je de achterkant ook wil beschermen zou ik voor iets anders gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

Hahn schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:25:
[...]

Niet alleen bij tekst. Ook foto's maar ook de iconen, filmpjes etc.. Die zogenaamde test zegt me niet zo veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:58
Vuvuzela schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:13:
Of trollen voor gevorderden }) (samsung viral?) Lowres foto op de ipad3?

Ik denk eraan om morgen naar .de te rijden om een wifi only te kopen of 2. Uit brabant dus bij Venlo de grens over en dan aantal Mediamarkt en Saturns af evt de apple store in Oberhausen. Of zegt iemand nu dat ik geen kans meer maak?
Ik ben gister in Koblenz alle mediamarkten, saturns etc. afgeweest. Enige wat nog op voorraad is zijn de 4g modellen, en heel soms een 16 gig wifi model. Ik zou echt niet weten waarom je nu nog naar .de moet rijden om er een te halen afgezien van het feit dat je voor die tank benzine nog 3 dagen kan opscheppen dat je al een nieuwe ipad hebt?

Overigens had ik ook al wel ingeschat dat de wifi only modellen allemaal op zouden zijn, maar een verkoper die we spraken vond dat juist raar, bij de ipad 2 waren alle modellen met sim meteen uitverkocht... Lijkt erop dat men niet meer zo happig is op extra data abonnementen.

[ Voor 15% gewijzigd door CopyCatz op 18-03-2012 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
PBP schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:34:
[...]

Applecare nooit gehad, vind ik overbodig, zelfde als screenprotector. Zolang je niet met je iPad gooit moet je heel wat doen om er krassen op te krijgen. Smartcover vind ik fijn, als je de achterkant ook wil beschermen zou ik voor iets anders gaan.
Niet mee eens, ik heb alleen de smartcover nu en die flap ik om de achterkant heen om mijn achterkant te beschermen en die doet niet voldoende beschermen. Op het Apple logo zit al een flinke kras helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:28
Op de achterkant een doorzichtige folie van bv BodyGuardz plakken , echt ideaal

Je hebt veel meer grip , bescherming tegen krassen is echt top en je doet niets ten koste van het design

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:28
alwaysleft schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:47:
[...]
Smartcover vind ik fijn, als je de achterkant ook wil beschermen zou ik voor iets anders gaan.

Niet mee eens, ik heb alleen de smartcover nu en die flap ik om de achterkant heen om mijn achterkant te beschermen en die doet niet voldoende beschermen. Op het Apple logo zit al een flinke kras helaas :(
Dus eigenlijk ben je het dus wel met hem eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier wat foto's genomen met mijn nieuwe iPad. Zoals je ziet; wel aardig, maar niet spectaculair.

Afbeeldingslocatie: http://s18.postimage.org/i76dfumft/IMG_0076.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s18.postimage.org/4ozh3kaah/IMG_0075.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s18.postimage.org/lyfy26049/IMG_0074.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s17.postimage.org/yi5ilvojz/IMG_0072.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s13.postimage.org/gzaio1jon/IMG_0077.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s7.postimage.org/tjrdkjxuz/IMG_0080.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s15.postimage.org/f8xvi9at7/IMG_0081.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s18.postimage.org/ufk1qtu6x/IMG_0082.jpg

En wat Low-Light:

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimage.org/vf15v1ukl/IMG_0084.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s18.postimage.org/jwonfegwp/IMG_0085.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s7.postimage.org/tddohgoq3/IMG_0086.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekbaars
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-05 15:15
cardwizard schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:55:
Op de achterkant een doorzichtige folie van bv BodyGuardz plakken , echt ideaal

Je hebt veel meer grip , bescherming tegen krassen is echt top en je doet niets ten koste van het design
Bedankt voor dit goede advies. Dat bedoelde ik ook: bescherming tegen krassen, zonder dat het ten koste gaat van design/gebruiksgemak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

cardwizard schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:58:
[...]

Dus eigenlijk ben je het dus wel met hem eens
Ik wil net zeggen :P, smartcover is prima als je de voorkant wil beschermen. Als de achterkant krasvrij wilt houden moet je voor iets anders gaan. Op mijn iPad1 nooit een cover gebruikt, ding ziet er als nieuw uit. Als je hem alleen thuis gebruikt is een cover ook niet echt een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 22:21
Voor mensen die nog zitten te twijfelen omdat het beeld wat meer geel is een mooi filmpje, even doorspoelen naar 9:00: YouTube: Apple New iPad (3rd Gen) Review

Door het geel is het scherm dus veel rustiger om te lezen en komt het bijna over als echt(oud gelig) papier tegenover het wat blauwer scherm van de Ipad 2. Het wit komt mij zelfs beter over op de nieuwe Ipad vergeleken met het wat blauwige van de Ipad 2 en wederom veel rustiger voor de ogen. Dit gecombineerd met het handmatig af kunnen stellen van de brightness zorgt denk ik voor meer kijk plezier.

Over brightness gesproken, ik lees veel verhalen over dat deze niet op maximaal te gebruiken is aangezien de nieuwe Ipad dan onhoudbaar warm wordt? De temperatuur schijnt ook flink op te kunnen lopen bij veel data overdracht over internet, en het schijnt dat hij ook veel warmer wordt dan de Ipad 2. Iemand die dit kan bevestigen? Schijnt bij sommigen voor zoveel ergernis te zorgen dat men besloten heeft de Ipad terug te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 10:21

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hadden ze een soortgelijke grap niet uitgehaald op de redactie van een of andere blog? Ik kan het filmpje alleen niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

heb al een paar uur in mijn klauwen gehad. ik vind de iPad (3) niet echt warm worden. een beetje maar das niet zo gek. Mijn laptop wordt vele malen warmer.

De maximale brightness. Als ik dat binnenshuis doe doet het pijn aan mijn ogen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-10 21:00
alwinus schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:00:
heb al een paar uur in mijn klauwen gehad. ik vind de iPad (3) niet echt warm worden. een beetje maar das niet zo gek. Mijn laptop wordt vele malen warmer.

De maximale brightness. Als ik dat binnenshuis doe doet het pijn aan mijn ogen!
Wat als je zware spellen speelt (bijvoorbeeld die shooter die voor retina is gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus

alwinus

Tweaked

die moet ik nog ff uitproberen. Tintin heb ik een uurtje gespeeld. Ook daar ging het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTiMod
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-10 17:55
LeVortex schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:01:
[...]

Wat als je zware spellen speelt (bijvoorbeeld die shooter die voor retina is gemaakt?
Ik heb zeker een uur InfinityBlade II zitten spelen welke geupdate is voor hoge resolutie maar geen hete ipad beetje warm maar totaal niet overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Laatst online: 18-03-2023
OCTiMod schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:24:
[...]

Ik heb zeker een uur InfinityBlade II zitten spelen welke geupdate is voor hoge resolutie maar geen hete ipad beetje warm maar totaal niet overdreven.
Nou.. dit filmpje doet anders vermoeden: http://www.youtube.com/watch?v=iVLlvGyc5nU Skip even naar 13:55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Modern Combat 3 gespeeld met full brightness en iPad aan de lader en ik kan twee dingen concluderen, een hij word links van de home button flink warm aan de achterkant en twee de lader heeft flink moeite met bijladen op dat moment, anders gezegd hij laadt geen procent bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Remius schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:31:
[...]

Nou.. dit filmpje doet anders vermoeden: http://www.youtube.com/watch?v=iVLlvGyc5nU Skip even naar 13:55.
Volgens hun dus 35 graden celcius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Uniciteit schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:44:
[...]

Volgens hun dus 35 graden celcius.
Volgens mij is dit redelijk standaard, mijn telefoon wordt ook vrij warm met intensief gebruik, de Prime ook. Moet zeggen dat ik het niet echt erg vind, zolang het maar niet pijn gaat doen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet toevallig ook lichaamstemperatuur. Altijd al het idee gehad dat de iPad warmte van m'n hand opneemt.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Ik moet wel zeggen dat mijn iPad1 ook iets warm word op de achterkant. Niet bloedheet, maar een beetje warm. Als hij uitstaat is hij ijskoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook Modern Combat 3 gespeeld. Full Brightness en aan de lader:

- 15 minuten gespeeld
- Best warm geworden in een hoek
- 1% batterij verloren! (aan de lader ja)

Het spel ziet er trouwens wel heel erg mooi uit

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2012 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Yay! Ik heb eindelijk een iPad. Door de launch van de 'new iPad' een iPad 2 geodkoop op de kop getik. Nu aan de bak ermee.

Ik ben op zoek naar apps om documenten te kunnen lezen vanuit Dropbox, eventueel te kunnen editten (geen hele documenten typen) en te kunnen opslaan in Dropbox.

Lezen kan sowieso met Dropbox, maar vooral het editten.

Voor PDF moet opmerkingen plaatsen + arceren met Goodreader en iAnnotate kunnen. Klopt dat? Zijn er mensen met ervaring hiermee? Enige goede raad?

Voor .doc en .ppt ligt dit wat ingewikkelder. Op m'n iPhone heb ik Office2 Plus, waarmee je door in-app aankopen gewijzigde .doc, .ppt en .xls kunt opslaan. Maar die is er niet voor de iPad. Zijn er alternatieven? Quick Office Pro of Documents to Go Premium wellicht? Iemand ervaring daarmee?

[ Voor 6% gewijzigd door Jo-re-mi op 18-03-2012 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Misschien wel handig om te vermelden, vanaf volgende week kan je de nieuwe iPad reserveren bij de MM en met 24 maanden geen rente in termijnen je iPad afbetalen wist een verkoper mij te vertellen vandaag. Dus de nieuwe iPad zou dan 20 euro per maand gaan kosten, zonder rente in plaats van in 1 keer 479 euro.

Mooie actie van de MM met de nieuwe iPad :)

http://www.mediamarkt.nl/...d=5&et_sub=prijsdoorbraak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Let wel op, zoals de kenners inmiddels weten, elke mediamarkt vestiging bepaald dit voor zich, de een zal het niet doen, de ander wel, of met andere voorwaarden. Bel dus altijd eerst even van te voren of loop jou Media Markt binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
thijszor schreef op zondag 18 maart 2012 @ 23:56:
Let wel op, zoals de kenners inmiddels weten, elke mediamarkt vestiging bepaald dit voor zich, de een zal het niet doen, de ander wel, of met andere voorwaarden. Bel dus altijd eerst even van te voren of loop jou Media Markt binnen :)
Er staat zwart op wit dat die actie geld op alle producten, dus dat mogen ze niet weigeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
alwaysleft schreef op maandag 19 maart 2012 @ 00:02:
[...]
Er staat zwart op wit dat die actie geld op alle producten, dus dat mogen ze niet weigeren ;)
Dat mogen ze wel want er zijn genoeg franchise MM's. Dus iedereen bepaalt ze eigen voorwaarde. Geen poot om op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Appleman schreef op maandag 19 maart 2012 @ 00:07:
[...]

Dat mogen ze wel want er zijn genoeg franchise MM's. Dus iedereen bepaalt ze eigen voorwaarde. Geen poot om op te staan.
Iedergeval in Maastricht wel ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-10 10:15

HKS-Skyline

Vroooom ?

Nieuwe ipad schijnt wat warmteprobleempjes te hebben in sommige gevallen:

http://www.engadget.com/2...your-new-ipad-heating-up/

ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladerash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 11:33
Niet vreemd.. Het nieuwe scherm + SoC zorgen ervoor dat de ipad 70% meer stroom slurpt dan ipad2.
Groot deel daarvan wordt omgezet in hitte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HKS-Skyline schreef op maandag 19 maart 2012 @ 01:41:
Nieuwe ipad schijnt wat warmteprobleempjes te hebben in sommige gevallen:

http://www.engadget.com/2...your-new-ipad-heating-up/

ik ben benieuwd.
wmac 3 minutes ago

You are holding it incorrectly.

You should hold it in a way that your fingers do not touch the hot point :)
Toegegeven, toch best grappig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Toch maar een iPad 3 besteld. Wilde eigenlijk voor de iPad 2 gaan, omdat die lichter is en sneller laad, maar kon de verleiding niet weerstaan om toch voor het nieuwste te gaan.

Edit: Verkeerde topic... :X Nouja, heb dus een iPad besteld, maar wilde dat in het LivingSocial topic bestellen. Heeft me namelijk de helft van het geld gescheeld ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 19-03-2012 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op maandag 19 maart 2012 @ 07:17:
Toch maar een iPad 3 besteld. Wilde eigenlijk voor de iPad 2 gaan, omdat die lichter is en sneller laad, maar kon de verleiding niet weerstaan om toch voor het nieuwste te gaan.

Edit: Verkeerde topic... :X Nouja, heb dus een iPad besteld, maar wilde dat in het LivingSocial topic bestellen. Heeft me namelijk de helft van het geld gescheeld ;)
Ik snap je laatste zin geloof ik niet helemaal, maar als je ergens een iPad voor de helft van 't geld kunt bestellen, laat het ons dan ook even weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Je kon met 25% korting bonnen voor BOL.com kopen (bon van 20€ voor 15€) via een online webactie. Maar die is gister al verlopen. Geen iPad koopjes dus.

En nu terug naar het onderwerp. Toevallig al eigenaren die iets hebben gemerkt van extra warmte ontwikkeling? Op zich niet zo bijzonder, in feite stop je bijna twee keer zoveel power in hetzelfde omhulsel. Die warmte moet toch afgevoerd worden.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik eens vragen wat een Ipad nu kost ? 16 gig wifi en 4G ? Ben ik juist en kost dit 800 euro ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:13:
Mag ik eens vragen wat een Ipad nu kost ? 16 gig wifi en 4G ? Ben ik juist en kost dit 800 euro ?
Voor 700Euro verkoop ik wel een 16GB 4G aan je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kmf schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:15:
[...]

Voor 700Euro verkoop ik wel een 16GB 4G aan je :)
Hehe, vond het al zo raar :d
Ik keek toevallig op deze site : http://apple-shop.be/inde...=product/category&path=61

Maar wat kost die nu echt ? Wil es weten of ik het wel waard vind, en mijn laptop niet vervang door opnieuw een laptop ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trabbie_
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:53
Bericht hoort hier niet maar kijk nu eens boven het topic..... pricewatch: Apple iPad WiFi + 4G (voorjaar 2012) 16GB Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dank je. En mijn excuses als het hier niet past

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Smultie schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:07:
[...]

Ik snap je laatste zin geloof ik niet helemaal, maar als je ergens een iPad voor de helft van 't geld kunt bestellen, laat het ons dan ook even weten :P
Helaas, kan niet meer. Dat was een actie gister va LivingSocial, waar je (met wat werk) Bol.com-tegoed kon kopen voor de helt van het geld.

Ik zat al te denken aan het misschien kopen van een tablet en doordat die actie voorbijkwam, werd de keuze wat makkelijker. Alleen had ik eerst de iPad 2 op het oog, omdat die dus nogal wat voordelen heeft over de iPad3 (soepeler in gebruik, minder warm, lichter, dunner, geen schermissues meer, sneller opladen, goedkoper, etc.), maar nu prijsverschil ook nog maar de helft was (EUR 40,- ipv EUR 80,-) ben ik toch maar voor de iPad 3 gegaan. Hopelijk krijg ik daar geen spijt van! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Mensen, stop onmiddellijk met het kopen van de nieuwe iPad want:

- hij wordt gloeiend heet, je verbrand je vingers eraan !!!

Afbeeldingslocatie: http://asset0.cbsistatic.com/cnwk.1d/i/tim/2010/12/21/ap03_610x468.jpg

- backlightbleeding is zo fel dat je jezelf verblind !!!

Afbeeldingslocatie: http://cloud.lbox.me/images/l/200911/Powerlight-HX-G011-1W-1xAA-LED-Flashlight-Black_xpmn1258530262812.jpg

- hij is retetraag, geen quadcore CPU dus traaaagggg !!!

Afbeeldingslocatie: http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20061217172642/uncyclopedia/images/archive/4/40/20070623075717!Startrek-BSoD.gif

Oftewel: stop maar allemaal met eentje te kopen, het is toch zo'n enorm fail-product, dan heb ik de mijne vrijdag zéker !! :P

Ik kon het niet laten, bij elke release van een Apple product zijn er idioten die van een mug een olifant maken.

[ Voor 9% gewijzigd door Phuncz op 19-03-2012 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phuncz schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:32:
Mensen, stop onmiddellijk met het kopen van de nieuwe iPad want:

- hij wordt gloeiend heet, je verbrand je vingers eraan !!!

[afbeelding]

- backlightbleeding is zo fel dat je jezelf verblind !!!

[afbeelding]

- hij is retetraag, geen quadcore CPU dus traaaagggg !!!

[afbeelding]

Oftewel: stop maar allemaal met eentje te kopen, het is toch zo'n enorm fail-product, dan heb ik de mijne vrijdag zéker !! :P

Ik kon het niet laten, bij elke release van een Apple product zijn er idioten die van een mug een olifant maken.
Je vergeet zomaar:

-het enorme toename in gewicht
-de oplaadduur die wel 48h in beslag neemt
-extreem uitgezet in dikte
-aluminium is slecht voor milieu
-appels bevatten teveel suiker

fanboy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje, ik ben komend weekend in Duitsland en heb gelezen dat de nieuwe iPad daar al gereleased is. Zal ik die daar goedkoper kunnen kopen als hier in België? Kan ik als buitenlander daar zonder problemen een iPad WiFi aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 09:22
Die Wi-Fi is lastig te verkrijgen in DE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:18:
Die Wi-Fi is lastig te verkrijgen in DE.
Heb gekeken op de website van 'Gravis', daar hebben ze enkele WiFi's in stock en is amper 5km van mijn hotel. Ga een mailtje sturen of als ik eentje kan reserveren voor zaterdag. De taal kan ik gewoon op Nederlands instellen veronderstel ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:20:
[...]

Heb gekeken op de website van 'Gravis', daar hebben ze enkele WiFi's in stock en is amper 5km van mijn hotel. Ga een mailtje sturen of als ik eentje kan reserveren voor zaterdag. De taal kan ik gewoon op Nederlands instellen veronderstel ik?
Ja tuurlijk, volgend weekend ergens wat halen is toch geen probleem meer denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb toch besloten om voor een 4G te gaan.
Onderhand is de iPad zo belangrijk geworden dat ik het wel belangrijk genoeg vind om deze remote te kunnen leegmaken als deze ooit gestolen is.
Er komt meer en meer gevoelige informatie op.

http://www.symantec.com/c...phone-honey-stick-project

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 19:52
Past deze case op de ipad 3 gewoon?

http://www.bol.com/nl/p/e...index.html#product_images

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:21
kmf schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:33:
Ik heb toch besloten om voor een 4G te gaan.
Onderhand is de iPad zo belangrijk geworden dat ik het wel belangrijk genoeg vind om deze remote te kunnen leegmaken als deze ooit gestolen is.
Er komt meer en meer gevoelige informatie op.

http://www.symantec.com/c...phone-honey-stick-project
Wacht even, mis ik je punt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
deBennie schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:35:
[...]

Wacht even, mis ik je punt? :)
Hij wil 4G omdat hij de iPad wil kunnen wissen van afstand, niet zo moeilijk om te begrijpen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Oh B)
Ik vat 'm. :)

Maarr..wat als de 'eerlijke vinder' het kaartje eruit trekt?
Daarnaast, het lijkt me best waarschijnlijk dat degene die de verloren iPad heeft gevonden ooit via WIFI op t internet gaat. Zodra dat gebeurd dan is het wissen op afstand toch ook mogelijk?

[ Voor 94% gewijzigd door deBennie op 19-03-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deBennie schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:40:
Oh B)
Ik vat 'm. :)

Maarr..wat als de 'eerlijke vinder' het kaartje eruit trekt?
Daarnaast, het lijkt me best waarschijnlijk dat degene die de verloren iPad heeft gevonden ooit via WIFI op t internet gaat. Zodra dat gebeurd dan is het wissen op afstand toch ook mogelijk?
Nou, er gaat sowieso een lock code op, dus op wifi lukt dan niet.
Een simkaart krijg je niet zomaar uit de iPad (of iPhone), dus heb ik nog effe tijd om een findmyipad->remote wipe te doen.
De lockcode moet na x keer proberen de ipad wissen.

Het uiteindelijk doel is dat de gegevens veilig zijn.
Dat de iPad kwijt is is jammer... Maar in NL heb je toch niks aan de politie als je je iDevice via findmy... gevonden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
kmf schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:51:

Een simkaart krijg je niet zomaar uit de iPad (of iPhone), dus heb ik nog effe tijd om een findmyipad->remote wipe te doen.
Op voorwaarde dat je direct door hebt dat je iPad in andere handen is.
Zo'n simmetje heb je met een paperclip er toch zo uit? Of heb ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Phuncz schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:32:
het is niet van een mug een olifant maken. De iPad 3 is een mooi product, maar de keuze tov een iPad 2 is niet zo "logisch' als de iPad 2 tov de iPad 1. De iPad 3 is op punten gewoon minder geworden dan de 2 en dan is het dus een op meer punten een afweging maken dan alleen de prijs. Ik ben uiteindelijk toch voor de 3 gegaan, omdat prijsverschil maar EUR 40,- was (voor mij) en de iPad 3 denk ik langer "meegaat' (qua software die erop zal draaien etc.).

Enige waar ik nog hevig over twijfel is of ik mijn bestelling moet omzetten naar een witte. Heb nu zwart gekozen, omdat dit volgens mij fijner leest en het scherm (wat toch "het" ding is van de 3) beter uitkomt dan bij wit. Een witte vind ik echter weer mooier eruitzien. Lastig allemaal! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deBennie schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:53:
[...]

Op voorwaarde dat je direct door hebt dat je iPad in andere handen is.
Zo'n simmetje heb je met een paperclip er toch zo uit? Of heb ik dat verkeerd?
Ik heb meestal geen paperclip voor handen. :)

Maar het uiteindelijke doel is dat de gegevens weg zijn. En 4G is gewoon een extra geruststelling daar op.

(Dat ie dan ook GPS heeft en makkelijker te gebruiken is op vakantie is mooi meegenomen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamaka
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-10 19:27
Ik denk aan een 64gb wifi zodat je over een jaar nog een goede prijs kan maken, een 16gb is in die tijd te klein is mijn redenering. Dus voor de handel anticiperen op later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oscar Mopperkont schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:56:
[...]

Enige waar ik nog hevig over twijfel is of ik mijn bestelling moet omzetten naar een witte. Heb nu zwart gekozen, omdat dit volgens mij fijner leest en het scherm (wat toch "het" ding is van de 3) beter uitkomt dan bij wit. Een witte vind ik echter weer mooier eruitzien. Lastig allemaal! :P
Ik heb zowel een witte als een zwarte. Ik vind wit beter voor mij omdat ik het mooier vind, maar ook omdat boeken "mooier" uitzien. Net een compleet witte pagina. Zwart stoorde nou juist.

Voor fotografie en films is dat juist het tegenovergestelde: http://www.richardpeters....review-for-photographers/

Maar ik lees dus meer dan dat ik foto's of films bekijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Yamaka schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:57:
Ik denk aan een 64gb wifi zodat je over een jaar nog een goede prijs kan maken, een 16gb is in die tijd te klein is mijn redenering. Dus voor de handel anticiperen op later.
Is 16GB echt snel te klein?

Zoveel nemen die apps toch ook niet in beslag? En muziek en foto's ben ik niet van plan er heel veel op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Oscar Mopperkont schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:01:
[...]

Zoveel nemen die apps toch ook niet in beslag? En muziek en foto's ben ik niet van plan er heel veel op te zetten.
Mwa, sommige apps 'balloonen'.

Hier staat een lijstje:
http://news.cnet.com/8301...-in-size-not-necessarily/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
[...]

Als je veel foto's en muziek gaat opslaan en veel apps gaat installeren, ga voor de 32 GB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. iPad3 WiFi 16GB - 479EUR, iPad 3 WiFi 64GB - 679EUR. Dat is een verschil van 200EUR, je betaald dus nu 200EUR meer om hem later nog iets te laten opbrengen.

Pakt dat je binnen enkele jaren die 16GB wilt verkopen voor laten we zeggen 175EUR 2dehands. Denk je dat je een 64GB dan kan verkopen voor 375EUR? Ik denk het eerlijk gezegd niet, dus lijkt het mij niet zo'n interessante redenering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
64GB lijkt me weer moeilijker te verkopen, aangezien je vast een hogere prijs voor vraagt dan een 32GB. En mensen dan toch vaker voor een goedkopere 32GB gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik heb een 16GB iPhone, en daar zit ik te veel aan apps-management te doen om ruimte vrij te maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamaka
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-10 19:27
kmf schreef op maandag 19 maart 2012 @ 11:04:
[...]64GB lijkt me weer moeilijker te verkopen, aangezien je vast een hogere prijs voor vraagt dan een 32GB. En mensen dan toch vaker voor een goedkopere 32GB gaan.
Ja, zit wat in, dus zou een 32gb/wifi uitvoering een goede keus zijn! Bedankt voor de inbreng. :)
Pagina: 1 ... 12 ... 77 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let op of je post niet beter past in:

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403390">~~~[iPad] Levertijden</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1450336">~~~[iPad] Importeren - deel 3</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1408926">~~~[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1418666">~~~[iPad] Provider(s) & abonnementen</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1452646">~~~[iPad] App Store Ervaringen & Discussie - deel 2</a>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1453427">~~~[iPad] Games - Ervaringen & discussie - deel 1</a>

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363593#item5">iPads, iPods, iPhones & iTunes Beleid</a>~~~[/html]