Hmm, ik dacht dat fading light 10 tot 5 seconden was? Is dat anders op heroic dan op normal?
'k was ook maar random cijfers aant noemen hoor
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Ik had het deze week nog toen ik voor het eerst aan moest geven wie de debuff had en wanneer ze moesten klikken. Daarnaast moet je als tank ook nog de gebruikelijke dingen doen als taunten, cooldowns gebruiken e.d.dotorion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:38:
Ook een fijntje dat ze er een kleine randomisering hebben ingebouwd ... het ene moment zijn er nog twee seconden op Fading Light, dus kan je meteen op die knop gaan rammen, het ander moment zeven seconden en dan moet je dus nog wat wachten.
Heb mezelf zo al om zeep geholpen rond ~5%. Heel het gevecht ong. 2 tot 4 seconden op Fading Light gehad, dan opeens 7 seconden. Uit gewoonte vrij snell Heroic Will gebruikt en uit de Twilight realm gevlogen ... en dus ongeveer één seconde voor de timer verdween automatisch terug in de Twilight Realm getrokken. Instakill
Redelijk frustrerend om push-to-talk te gebruiken, je eigen timer in de gaten te houden en op tijd op de button te klikken...
Ik heb ook van 2s Fading Lights gehoord op Heroic ja, normal is te lang geleden. En ja, dat klinkt onwijs stoer
Hmm toen ik nog bartender gebruikte stond 'extra action bar' o.i.d. disabled maar met een macro /use specialomgwtfbbq button werkt het net zo goed.
Als je faalt op ultraxion kan je beter stoppen met spelen xD
Als je faalt op ultraxion kan je beter stoppen met spelen xD
Verwijderd
Welke trinket gebruik jij dan ? en welke talent spec als ik vragen mag ? dan ga ik dat eens even proberenLord_T schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:57:
[...]
Hangt ook van je talent tree af....
Ik houd aan:
Mastery > parry > dodge
tot cap en dan sta
Waarom parry > dodge? Omdat er een talent is die 10% crit block geeft na parry voor paar seconde...
Trinket (die 88 dodge stacked x10) wel meetellen want die zal vrijwel altijd up zijn.
alvast bedankt.
Ik mocht Ultraxion gister weer eens healen. Dan mis je ineens wel de alertheid op Fading Light, aangezien je die gewoon niet meer krijgt. Eerste timer die ik hoorde moest ik dus echt ff goed opletten dat ik niet te vroeg klikte 
Ook leuk, als ik DPS gebruik ik mijn muis eigenlijk niet, alles zit op keybinds waar ik makkelijk bij kan. Het klikken op die knop is dus zo'n beetje het enige wat ik met m'n muis hoef te doen daar. Maar als healer ben ik juist constant met die muis bezig icm mouseover macro's. Dan schrik je ff als je nog snel een GCD gebruikt tijdens de HoT cast en je dus die knop daarna moet opzoeken met je muis. Dacht dat ik de eerste echt compleet miste dus. Schrok me rot
Ook leuk, als ik DPS gebruik ik mijn muis eigenlijk niet, alles zit op keybinds waar ik makkelijk bij kan. Het klikken op die knop is dus zo'n beetje het enige wat ik met m'n muis hoef te doen daar. Maar als healer ben ik juist constant met die muis bezig icm mouseover macro's. Dan schrik je ff als je nog snel een GCD gebruikt tijdens de HoT cast en je dus die knop daarna moet opzoeken met je muis. Dacht dat ik de eerste echt compleet miste dus. Schrok me rot
2s heb ik niet meegemaakt (en ik ben tank dus ik krijg 50% van de debuffsBlistimo schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:45:
Ik heb ook van 2s Fading Lights gehoord op Heroic ja, normal is te lang geleden. En ja, dat klinkt onwijs stoer
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
HuehueYintha schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:56:
[...]
Is het niet de bedoeling dat die 'pants' uitgaan als je met je vriendin speelt
Zit inmiddels al een tijdje op combat, maar ik loop met name met de 85 epic pvp gear rond. Op zich wel redelijk voor damage output, maar je mist gewoon secondary stats als haste e.d. doordat je in plaats daarvan resilience hebt op alle equip. En mijn wapens zijn ook de pvp daggers en tja die doen nou eenmaal minder damage dan de drops van DSricmaniac schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:17:
Met rogue is het ook echt wel een questie van goeie spec en stats ja. Ik was eerst assassination en daar stond ik meestal 10-13 mee in LFR nu ben ik voor het eerst combat gegaan maar voor mij werkt dat gelijk fijner. Ik sta nu gemiddeld 7-10ste
Vanavond weer verder met mn warlock, momenteel level 38 of 39.
Viel me gisteravond op hoe rustig deze thread was tijdens 'wowtijd' ^^ dus iedereen zit nu te slacken op school/werk o.i.d. en vanavond onder 'wowtijd' is deze thread dood xD
Viel me gisteravond op hoe rustig deze thread was tijdens 'wowtijd' ^^ dus iedereen zit nu te slacken op school/werk o.i.d. en vanavond onder 'wowtijd' is deze thread dood xD
Vooral op woens en donder dagen, meest voorkomende raid dagen.Yintha schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:46:
Vanavond weer verder met mn warlock, momenteel level 38 of 39.
Zo dood als deze thread dan is, zo duur dat gems enz. op de AH dan ineens weer word
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
ik zit altijd alleen op me werk en school hier XD thuis game je toch =p geen tijd om dan contstant te tweakeren
Ik ben gisteren weer eens achter een apart fenomeen gekomen rondom Addons.
Al jaren gebruik ik recount voor het registreren en tonen van het combatlog. Nu logde ik gisteren weer eens in op mijn warlock om eventjes wat dummy dps te doen. Elke keer kreeg ik screenfreezes, mijn gehele WoW liep vast. Al snel kwam ik erachter dat dit kwam door recount. Addon verwijderd, WTF verwijderd van mijn lock en alle data ervan weggehaald. Addon opnieuw geïnstalleerd, in de hoop dat het wel werkte.
Nog steeds liep WoW vast, waardoor ik genoodzaakt ben Skada te installeren. Ik vraag mij sterk af, hoe het kan dat als ik alle data van recount verwijderd heb op een character, dat het alsnog gebeurt dat WoW vastloopt.
Iemand ervaring met recount waardoor WoW vastloopt? Het zou mij niet verbazen als ik ergens nog een stukje code van LUI V3 heb staan, waardoor de hele game vastloopt...
Al jaren gebruik ik recount voor het registreren en tonen van het combatlog. Nu logde ik gisteren weer eens in op mijn warlock om eventjes wat dummy dps te doen. Elke keer kreeg ik screenfreezes, mijn gehele WoW liep vast. Al snel kwam ik erachter dat dit kwam door recount. Addon verwijderd, WTF verwijderd van mijn lock en alle data ervan weggehaald. Addon opnieuw geïnstalleerd, in de hoop dat het wel werkte.
Nog steeds liep WoW vast, waardoor ik genoodzaakt ben Skada te installeren. Ik vraag mij sterk af, hoe het kan dat als ik alle data van recount verwijderd heb op een character, dat het alsnog gebeurt dat WoW vastloopt.
Iemand ervaring met recount waardoor WoW vastloopt? Het zou mij niet verbazen als ik ergens nog een stukje code van LUI V3 heb staan, waardoor de hele game vastloopt...
Ik had ook een hoop ellende toen ik laatst eens tukui probeerde te installeren. Liep ook van alles vast met foutmeldingen en graphische bugs. Ook na verwijderen van de addon nog wat restellende. Misschien moet ik maar eens een kale game installeren en de addons die ik gebruik opnieuw toevoegen. En wie weet helpt skada ipv recount ook wel iets voor mijn freezes.
Wat zou moeten helpen is het leegmaken van je 'Interface' folder en de gehele WTF folder leegmaken. Vervolgens de repair tool aanslingeren om al de verplichte bestanden in die folders weer terug te zetten. Dan hoef je niet een hele schone installatie te doenIntToStr schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:05:
Ik had ook een hoop ellende toen ik laatst eens tukui probeerde te installeren. Liep ook van alles vast met foutmeldingen en graphische bugs. Ook na verwijderen van de addon nog wat restellende. Misschien moet ik maar eens een kale game installeren en de addons die ik gebruik opnieuw toevoegen. En wie weet helpt skada ipv recount ook wel iets voor mijn freezes.
Als we het default GM antwoord gaan volgen vergeet dan niet ook de 'cache' folder te deletenThysiej schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:07:
[...]
Wat zou moeten helpen is het leegmaken van je 'Interface' folder en de gehele WTF folder leegmaken. Vervolgens de repair tool aanslingeren om al de verplichte bestanden in die folders weer terug te zetten. Dan hoef je niet een hele schone installatie te doen
Het default GM antwoord werkt in dit geval prima. Ik heb alleen geen zin om vervolgens weer een hele tijd bezig te zijn met het installeren en - vooral - configureren van de addonsYintha schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:08:
[...]
Als we het default GM antwoord gaan volgen vergeet dan niet ook de 'cache' folder te deleten
Ik heb dit altijd met een verouderde Recount versie.Thysiej schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:02:
Ik ben gisteren weer eens achter een apart fenomeen gekomen rondom Addons.
Gehele map van recount verwijderen en up to date Recount in plaats en probleem was altijd opgelost.
Ik denk dus dat je inderdaad nog iets van gedateerde addon(s) of code ertussen heb zitten, ofzoiets
Ik gebruik wowmatrix voor het up to date houden en installeren van addons, echter staat niet elke addon in deze database
http://www.wowmatrix.com/
Ik gebruik de Curse client, mijn addons zijn altijd up-to-date. Alle addons die ik gebruik staan in de Curse database, ideale tool dus:)
is curse client niet gewoon beter? aangezien je ook vanaf daar gelijk kan installeren en updaten?Yintha schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:19:
Ik gebruik wowmatrix voor het up to date houden en installeren van addons, echter staat niet elke addon in deze database
Als je je spyware etc wil laten panieken ja. Ik merk dat wowmatrix een stuk beter te doen is met goede spyware/antivirus dan Curse (waarbij allebei standaard gewoon in paniek raken).ricmaniac schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:21:
[...]
is curse client niet gewoon beter? aangezien je ook vanaf daar gelijk kan installeren en updaten?
Ook is de opstart tijd en memory usage van Curse gewoon dramatisch.
[ Voor 10% gewijzigd door corset op 15-03-2012 16:23 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Ik gebruik Curse Client ook en het werkt heel goed kan alles zo vanuit het programma installeren en updaten.
Hmmmmm
En ik doe alles gewoon handmatig nog downloaden en in de interface map plaatsen
Misschien toch maar eens kijken wat dat is dan;p
Maar toch zou ik eens even kijken of je niet per ongeluk wat oude codes er tussen hebt staan dat dat curse programma misschien niet heeft opgeruimd?
En ik doe alles gewoon handmatig nog downloaden en in de interface map plaatsen
Misschien toch maar eens kijken wat dat is dan;p
Maar toch zou ik eens even kijken of je niet per ongeluk wat oude codes er tussen hebt staan dat dat curse programma misschien niet heeft opgeruimd?
Ach, iedereen zijn voorkeur. Ik heb nog nooit een virus/spyware binnengehaald met de curse cliënt. Tevens heb ik er nog nooit een melding over gehad en staat mij ook niets bij dat er via de Curse cliënt spyware binnen gehaald wordt...lanerios schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:22:
[...]
Als je je spyware etc wil laten panieken ja. Ik merk dat wowmatrix een stuk beter te doen is met goede spyware/antivirus dan Curse (waarbij allebei standaard gewoon in paniek raken).
Ook is de opstart tijd en memory usage van Curse gewoon dramatisch.
Ik heb een tijdje een addon gebruikt die niet in de curse DB stond. Het kan zijn dat deze wat code heeft achtergelaten die recount laat flippen. Toch gek dat het maar op één character is....Maar toch zou ik eens even kijken of je niet per ongeluk wat oude codes er tussen hebt staan dat dat curse programma misschien niet heeft opgeruimd?
[ Voor 22% gewijzigd door Thysiej op 15-03-2012 16:31 ]
Dat zeg ik ook niet.. wat ik zeg is dat bepaalde spyware/antivirus programma's Curse gewoon niet lekker vinden.Thysiej schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:26:
[...]
Ach, iedereen zijn voorkeur. Ik heb nog nooit een virus/spyware binnengehaald met de curse cliënt. Tevens heb ik er nog nooit een melding over gehad en staat mij ook niets bij dat er via de Curse cliënt spyware binnen gehaald wordt...
en over je andere stuk:
http://forums.tentonhammer.com/showthread.php?t=45072
http://www.threadmeters.c...ning_to_all_Curse_client/
etc
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dat kan WoWMatrix ook. Welke van de twee je gebruikt boeit echt niet.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:22:
Ik gebruik Curse Client ook en het werkt heel goed kan alles zo vanuit het programma installeren en updaten.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Hallo allemaal,
Ik volg deze topic al een paar dagen, en ik dacht inmezelf laat ik maar meeposten over mijn ervaringen en vragen, en misschien kan ik jullie ook met antwoorden op sommige vragen meehelpen.
Ik speel WoW zelf al sinds TBC maar sinds WoTLk was ik gestopt, tot een paar maanden geleden.
Ik doe zelf mainly PvP en mijn main is een Feral Combat druid, ik heb zelf ook nog een Resto Shaman, Fire Mage, Shadow Priest, Unholy DK.
Zoals ik al eerder zei speel ik alleen PvP en soms doe ik wat Old Content raids voor de mounts en Transmog gear.
Ik speel op de server Sylvanas bij Alliance, als mensen mij willen toevoegen voor arena's of dungeons ofzo kunnen ze mij een Dm sturen en dan voeg ik ze wel toe via Real Id/Naam.
Zelf twijfel ik al een lange tijd om ook aan Raids mee toe doen, maar ik twijfel met welk character ik dat zal gaan doen, want mijn PvE ervaring is heel erg weinig en mijn vriendengroep bestaat voornamelijk uit PvPers. Mijn voorkeur gaat naar Fire mage omdat ik daar weinig PvP mee doe, en omdat de damage ook insane is.
Ik zal mezelf (wanneer ik thuis ben) inschrijven voor de spelerslijst en SoR.
Ik volg deze topic al een paar dagen, en ik dacht inmezelf laat ik maar meeposten over mijn ervaringen en vragen, en misschien kan ik jullie ook met antwoorden op sommige vragen meehelpen.
Ik speel WoW zelf al sinds TBC maar sinds WoTLk was ik gestopt, tot een paar maanden geleden.
Ik doe zelf mainly PvP en mijn main is een Feral Combat druid, ik heb zelf ook nog een Resto Shaman, Fire Mage, Shadow Priest, Unholy DK.
Zoals ik al eerder zei speel ik alleen PvP en soms doe ik wat Old Content raids voor de mounts en Transmog gear.
Ik speel op de server Sylvanas bij Alliance, als mensen mij willen toevoegen voor arena's of dungeons ofzo kunnen ze mij een Dm sturen en dan voeg ik ze wel toe via Real Id/Naam.
Zelf twijfel ik al een lange tijd om ook aan Raids mee toe doen, maar ik twijfel met welk character ik dat zal gaan doen, want mijn PvE ervaring is heel erg weinig en mijn vriendengroep bestaat voornamelijk uit PvPers. Mijn voorkeur gaat naar Fire mage omdat ik daar weinig PvP mee doe, en omdat de damage ook insane is.
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Als je goed in PvP bent ( Arena's bedoel ik vooral) dan moet PvE niet echt een probleem zijn hoor.kivanco schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:40:
Hallo allemaal,
Goede pvpers zijn meestal ook prima in raids, andersom uhmm is het wat minder
Maar zonder gein, het is even een nieuwe speelstijl leren als het ware, maar zeker niet echt moelijk hoor.
En je moet gewoon de class kiezen welke je het leukst lijkt in raids. Spriest is een leuke uitdaging vind ik zelf.
Ja tijdens LFR scoor ik wel hoog op de DPS meter, en ik weet ook wat ik moet gaan doen enzo, maar dat is LFR en dat is niet echt iets waar je mee kan showen.sjaak88 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:47:
[...]
Als je goed in PvP bent ( Arena's bedoel ik vooral) dan moet PvE niet echt een probleem zijn hoor.
Goede pvpers zijn meestal ook prima in raids, andersom uhmm is het wat minder![]()
Maar zonder gein, het is even een nieuwe speelstijl leren als het ware, maar zeker niet echt moelijk hoor.
En je moet gewoon de class kiezen welke je het leukst lijkt in raids. Spriest is een leuke uitdaging vind ik zelf.
Ik wil zelf Fire mage gaan spelen, omdat ik Mage spelen echt leuk vindt maar ik kan er in PvP weinig mee.
Frost lukt wel, maar Fire is een heel ander verhaal, en dat terwijl het in BG's heel goed gaat.
En over mijn PvP skills wil ik zelf geen oordeel over geven, dat doen andere wel, maar ik weet genoeg over mijn Main classes waarmee ik speel en de andere gebruik ik voor tussentijdse lol in Battlegrounds en dergelijke.
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Minimum is 3 seconden, max 9. Bij 3 seconden begint DBM bij 2 seconden te tellen, altijd lekker "stressen" danNMe schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:55:
[...]
2s heb ik niet meegemaakt (en ik ben tank dus ik krijg 50% van de debuffs). Wel dat DBM bij 2 begint af te tellen, maar hij zegt dat 2 als je nog 3 sec hebt en 1 met nog 2 sec zodat je niet te laat klikt.
Voor je raiders met click problemen, laat ze een macro maken. Meen dat het /click ExtraActionButton1 is. Eventueel een stopcast ervoor (geen idee of dat nodig is), keybinden en gaan met die banaan
edit:
hmm, volgens mij had ik even een extra pagina terug moeten lezen
[ Voor 6% gewijzigd door toolkist op 15-03-2012 17:04 ]
Curse client opstarten, ff laten checken en dan weer afsluiten werkt prima.
Dusss.. Diablo 3 komt 15 mei uit. Ik denk nu zelf dat MoP ergens in juli in de winkels ligt. (ja ik neem dus eind juni terug
)
Dusss.. Diablo 3 komt 15 mei uit. Ik denk nu zelf dat MoP ergens in juli in de winkels ligt. (ja ik neem dus eind juni terug
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
3s zegt de ingame log. Maar ik heb echt wel 2s gehad! Niet eens de DBM warning maar echt debuff timer.toolkist schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:57:
[...]
Minimum is 3 seconden, max 9. Bij 3 seconden begint DBM bij 2 seconden te tellen, altijd lekker "stressen" dan
Voor je raiders met click problemen, laat ze een macro maken. Meen dat het /click ExtraActionButton1 is. Eventueel een stopcast ervoor (geen idee of dat nodig is), keybinden en gaan met die banaan
edit:
Maar als tank heb ik dan ook 50% van de fading lights

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
http://eu.battle.net/wow/.../bloodscalp/Tweaks/simpleVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:50:
[...]
Welke trinket gebruik jij dan ? en welke talent spec als ik vragen mag ? dan ga ik dat eens even proberen
alvast bedankt.
Daar kan je spec wel vinden... en trinket is van spine in DS.... heb hem toevallig niet equipped....
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
2s is de snelste fading light op Ultra HC inderdaad, geeft DBM ook gewoon goed weeer hierOsxy schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:27:
[...]
3s zegt de ingame log. Maar ik heb echt wel 2s gehad! Niet eens de DBM warning maar echt debuff timer.
Maar als tank heb ik dan ook 50% van de fading lights
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
ik heb serieus nog steeds Ravenlord niet. ga het denk ik maar opgeven
troost je, ik dacht hetzelfde totdat hij eindelijk een keer dropte. Gewoon niet opgeven.ricmaniac schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 00:20:
ik heb serieus nog steeds Ravenlord niet. ga het denk ik maar opgeven
Om je even een hart onder de riem te steken, mij duurde de gehele WotLK expansion om de oude ZG mounts te krijgen. En toen dropten beide mounts nog binnen 2 resets en vlak voordat Blizzard ZG zou verwijderen.

doneShukie schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 00:57:
[...]
Iemand die een scroll of resurrection zou kunnen sturen naar Thelcar op Outland?
[ Voor 48% gewijzigd door DJrDJ666 op 16-03-2012 07:08 ]
*zojuist waarschuwing gelezen*
[ Voor 82% gewijzigd door Ashy op 16-03-2012 07:44 ]
Ik deed elke dag SH/MGT met een irl vriend van me, op een dag na ~ 30 Raven Lord kills dropte die mount, ik win ^^ vriend helemaal pisseddeadsy33 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 06:50:
[...]
troost je, ik dacht hetzelfde totdat hij eindelijk een keer dropte. Gewoon niet opgeven.
Om je even een hart onder de riem te steken, mij duurde de gehele WotLK expansion om de oude ZG mounts te krijgen. En toen dropten beide mounts nog binnen 2 resets en vlak voordat Blizzard ZG zou verwijderen.
Ongeveer 2 weken later met <50 kills van KT dropt die kip mount ook, ik win -> vriend helemaal pissed op me ^^.
ja die white sunstrider heb ik wel allang. dropte de 15e keer ofzo.. ook hetzelfde gedaan .. elke dag SH en MGTYintha schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:23:
[...]
Ik deed elke dag SH/MGT met een irl vriend van me, op een dag na ~ 30 Raven Lord kills dropte die mount, ik win ^^ vriend helemaal pissed
Ongeveer 2 weken later met <50 kills van KT dropt die kip mount ook, ik win -> vriend helemaal pissed op me ^^.
Toch jammer, gisteren 2e deel LFR gedaan, zitten er 3 andere rogues in met allemaal 1e stage van de legendary daggers en vol met epic pve equip, winnen ze alle rolls, incl. die op de axe aan het eind bij Deathwing. Niet onverwacht, maar blijft frustrerend 
Gisteren wel eerste heroic gedaan met warrior, was even wennen, DPS was ook erg matig van mijn kant, maar nu wel van m'n JP nieuwe pants kunnen halen en even wat reforges gedaan en gems bijgekocht. Vanavond volgende try!
Gisteren ook toevallig ravenlord mount geprobeerd te krijgen, simpele run eigenlijk met rogue
Uiteraard geen drops, maar toch weer wat kunnen disenchanten. Ook niet verkeerd!
Gisteren wel eerste heroic gedaan met warrior, was even wennen, DPS was ook erg matig van mijn kant, maar nu wel van m'n JP nieuwe pants kunnen halen en even wat reforges gedaan en gems bijgekocht. Vanavond volgende try!
Gisteren ook toevallig ravenlord mount geprobeerd te krijgen, simpele run eigenlijk met rogue
[ Voor 15% gewijzigd door Baroshir op 16-03-2012 08:46 ]
Verwijderd
Had nog nooit gehoord van WOWMatrixNMe schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:31:
[...]
Dat kan WoWMatrix ook. Welke van de twee je gebruikt boeit echt niet.
Ik gebruik het nu sinds een maand en daarvoor had ik het ook nog nooit gehoord. Maar het is echt een erg handig programma, het houdt goed bij welke add-ons een update nodig hebben. Eerst vond ik dit erg moeilijk bij te houden, zeker als je veel add-ons hebt. WoWmatrix kan dit echter allemaal voor je bij houden.
ps: niet elke add-on wordt ondersteund, maar veel wel.
Verwijderd
Ok niceeXtink schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 08:50:
[...]
Ik gebruik het nu sinds een maand en daarvoor had ik het ook nog nooit gehoord. Maar het is echt een erg handig programma, het houdt goed bij welke add-ons een update nodig hebben. Eerst vond ik dit erg moeilijk bij te houden, zeker als je veel add-ons hebt. WoWmatrix kan dit echter allemaal voor je bij houden.
ps: niet elke add-on wordt ondersteund, maar veel wel.
Wowmatrix heb ik al gebruikt in of zelfs nog net voor TBC tijd
Het enige nadeel van CC vind ik dat het zo lang duurt voordat de app getoond wordt op je scherm. Het lijkt wel alsof het in java is geschreven oid... Gelukkig gaat het op mijn ssd al een stuk sneller, maar op mijn 'oude' RAID0 configuratie mocht ik gauw 20 seconden wachten tot de app getoond werd op het scherm. Voor de goede orde: de applicatie start bij mij als mijn pc opstart; het gaat dus puur om het tonen van de applicatie zelf.. Daar zouden ze nog wel eens wat aan mogen doen..Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:14:
[...]
Ok nicenaja blijf maar gewoon CC gebruiken daar ben ik bekend mee
ik heb geen SSD maar duurt toch echt geen 20 secThysiej schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:22:
[...]
Het enige nadeel van CC vind ik dat het zo lang duurt voordat de app getoond wordt op je scherm. Het lijkt wel alsof het in java is geschreven oid... Gelukkig gaat het op mijn ssd al een stuk sneller, maar op mijn 'oude' RAID0 configuratie mocht ik gauw 20 seconden wachten tot de app getoond werd op het scherm. Voor de goede orde: de applicatie start bij mij als mijn pc opstart; het gaat dus puur om het tonen van de applicatie zelf.. Daar zouden ze nog wel eens wat aan mogen doen..

Verwijderd
Heb ik nog nooit last van gehad als ik addon's installeerde had ik wow niet aanstaan en starte ik wow op en daar stonden ze danThysiej schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:22:
[...]
Het enige nadeel van CC vind ik dat het zo lang duurt voordat de app getoond wordt op je scherm. Het lijkt wel alsof het in java is geschreven oid... Gelukkig gaat het op mijn ssd al een stuk sneller, maar op mijn 'oude' RAID0 configuratie mocht ik gauw 20 seconden wachten tot de app getoond werd op het scherm. Voor de goede orde: de applicatie start bij mij als mijn pc opstart; het gaat dus puur om het tonen van de applicatie zelf.. Daar zouden ze nog wel eens wat aan mogen doen..
Btw heb gister de addon (GRID) geinstalleerd maar nu zie ik mijn xp balk niet meer iemand een idee om hem weer terug te krijgen ?
Voor mijn gevoel duurt het veel te lang. Als de client al is opgestart, waarom moet ik dan nog 6 seconden wachten voordat ik überhaupt het scherm te zien krijg? Stel je voor dat Word of Outlook zo zou werken, dan zou iedereen toch redelijk chagrijnig worden;)ricmaniac schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:28:
[...]
ik heb geen SSD maar duurt toch echt geen 20 sec.. gewoon een seconden of 6
Naar mijn weten doet Grid niets met je experience bar. Het is een addon voor je raid en party frames, niet voor je expierience bar... Ik heb zelf een flinke tijd met grid gewerkt. Nu sinds cata overgestapt naar Vuhdo en dat bevalt met echt stukken beter. Standaard worden alle debuffs netjes getoond, geen geklooi meer om addins voor je addon te downloaden en het is wat makkelijker in te stellen naar mijn mening.Btw heb gister de addon (GRID) geinstalleerd maar nu zie ik mijn xp balk niet meer iemand een idee om hem weer terug te krijgen ?
Daarnaast doet het ook nog eens niets met je experience bar:P
Ik kan me van WoWMatrix herinneren dat er al jaren terug discussie en klachten van addonmakers over was en ik het daarom gestopt ben om te gebruiken.
Was iets van zonder toestemming en/of credit geven geld verdienen (reclame inkomsten) aan het werk van anderen.
Zal niet iedereen boeien, maar voor mij reden het gebruik te stoppen.
Was iets van zonder toestemming en/of credit geven geld verdienen (reclame inkomsten) aan het werk van anderen.
Verwijderd
Naar mijn weten doet Grid niets met je experience bar. Het is een addon voor je raid en party frames, niet voor je expierience bar... Ik heb zelf een flinke tijd met grid gewerkt. Nu sinds cata overgestapt naar Vuhdo en dat bevalt met echt stukken beter. Standaard worden alle debuffs netjes getoond, geen geklooi meer om addins voor je addon te downloaden en het is wat makkelijker in te stellen naar mijn mening.
[/quote]
Dan is het een andere addon... dacht dat het grid was die je layout veranderde dan is het bartender4 geweest
.
My bad
[/quote]
Dan is het een andere addon... dacht dat het grid was die je layout veranderde dan is het bartender4 geweest
My bad
Niks van meegekregen.JoeBravo schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:48:
Ik kan me van WoWMatrix herinneren dat er al jaren terug discussie en klachten van addonmakers over was en ik het daarom gestopt ben om te gebruiken.
Ze verdienen er sowieso geld mee ( reclame moneysellers) niet storen voor eindgebruikers hoor.
Maar na het installeren van addons krijg je de mogelijkheid om geld te doneren dus ik denk dat die discussie daarmee ook over is.
Bartender zet inderdaad standaard je experience bar uit. In de eigenschappen van de addon staat een lijstje met alle beschikbare bars. Ergens onderaan in die lijst staat de 'experience bar'. Klik erop en vink het veldje 'enable' weer aan; heb jij je experience bar weer terug:)Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:51:
Dan is het een andere addon... dacht dat het grid was die je layout veranderde dan is het bartender4 geweest.
My bad
Yep, zal Bartender geweest zijn.Dan is het een andere addon... dacht dat het grid was die je layout veranderde dan is het bartender4 geweest.
/bt4 en eventjes op zoek gaan naar die XP bar
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Bartender is het inderdaad, rechtsklik op het icoontje op je minimap dan 'experience bar' enablenVerwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:51:
Dan is het een andere addon... dacht dat het grid was die je layout veranderde dan is het bartender4 geweest.
My bad
Verwijderd
ThanksYintha schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:53:
[...]
Bartender is het inderdaad, rechtsklik op het icoontje op je minimap dan 'experience bar' enablen
GzMektheb schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:01:
Thunderfury is mine !!! woop woop
Wat voor class speel je?
Ik ben op dit moment puur een DK aan het levelen zodat ik hopelijk op 85 KT solo kan killen puur om Al'ar te farmen
Doen meer mensen dat eigenlijk, wekelijks TK doorlopen voor Al'ar, en is het solo goed te doen met een DK?
Gratz Mektheb!
Heb gisteravond mijn deleted warrior laten restoren. Blijkt dat ik die char zowat compleet kaal gestript verwjderd had. Dus kan eerst weer gear gaan verzamelen. (Had vreemd genoeg wel mijn Tier 4 en Tier 9 nog in de bank zitten.)
Heb gisteravond mijn deleted warrior laten restoren. Blijkt dat ik die char zowat compleet kaal gestript verwjderd had. Dus kan eerst weer gear gaan verzamelen. (Had vreemd genoeg wel mijn Tier 4 en Tier 9 nog in de bank zitten.)
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
MAGEsjaak88 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:04:
[...]
Gz
Wat voor class speel je?![]()
Ik ben op dit moment puur een DK aan het levelen zodat ik hopelijk op 85 KT solo kan killen puur om Al'ar te farmen![]()
Doen meer mensen dat eigenlijk, wekelijks TK doorlopen voor Al'ar, en is het solo goed te doen met een DK?
./runs
Als je goede gear en skills hebt, lukt het. Vriend van me 2 mannen hem op 1DK en op zijn andere solo'd hij hem.sjaak88 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:04:
[...]
Gz
Wat voor class speel je?![]()
Ik ben op dit moment puur een DK aan het levelen zodat ik hopelijk op 85 KT solo kan killen puur om Al'ar te farmen![]()
PSN: Redrafted
Ik hoop dat het te doen is met ~ilvl 375 ongeveer.Xerox schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:12:
[...]
Als je goede gear en skills hebt, lukt het. Vriend van me 2 mannen hem op 1DK en op zijn andere solo'd hij hem.
Wat ik er van begrepen heb is het nog best pittig.
Waarschijnlijk even alle mechanics goed leren kennen en op tijd LoS gaan voor MC oid.
Maar dat kom wel goed, ik houd wel van een uitdaging
vriend van me solo'd hem al 7 weken ofzo nu met ze DK. http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/Iquri/simple .. hij had de eerste keer zo'n 150k health. wel bloodspec
Gratz Mektheb!
Ja ik doe vrij regelmatig TK, niet elke week maar wel vaak met guildies, de mount is een keer gedropt en degene die hem won stopte 2 weken later met WoW..
Ja ik doe vrij regelmatig TK, niet elke week maar wel vaak met guildies, de mount is een keer gedropt en degene die hem won stopte 2 weken later met WoW..
DK solo TK kan dus alleen als je echt DS gear hebt? (Non LFR)
Jammer
had gehoopt dat ik ook kans zou maken (doe eigenlijk alleen LFR)
Jammer
Kan bestlanerios schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:25:
Jammerhad gehoopt dat ik ook kans zou maken (doe eigenlijk alleen LFR)
Ik las vorige week op mmo-champion dat het ook mogelijk is om als retribution paladin TK te soloen. Men dacht daar dat het zelfs mogelijk moet zijn om als protection paladin te doen maar met dps gear, ondanks de nieuwe WoG variant. De ret pala heeft het dit jaar gedaan in ieder geval. Ik wil het ook eens gaan proberen, ben benieuwd hoe ver ik kom.
Lijkt mij sterk, ik heb namelijk al vids gezien van DK's die KT soloen voor 4.3 uit was.lanerios schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:25:
Jammerhad gehoopt dat ik ook kans zou maken (doe eigenlijk alleen LFR)
Meer gear maakt het uiteraad wel een stuk makkelijker lijkt me =)
Zoek eens op youtube, het zijn niet alleen dk's en pala's die KT solo kunnen doen, blijkbaar kunnen mages en shamans het ook en waarschijnlijk nog meer classes.
Het is ook een best pittige fight, maar met ilvl 375 wordt het moeilijk inderdaad.sjaak88 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:15:
[...]
Ik hoop dat het te doen is met ~ilvl 375 ongeveer.
Wat ik er van begrepen heb is het nog best pittig.
Waarschijnlijk even alle mechanics goed leren kennen en op tijd LoS gaan voor MC oid.
Maar dat kom wel goed, ik houd wel van een uitdaging
Vriend van me is PvP geared en doet het.
Als je in je uppie bent, hoef je je geen zorgen te maken over MC, dat is alleen met meer dan 1 speler.
Als mage met TF (al dan niet transmogged) rondhobbelen in Org.... het is dat 90% van de mensen niet (meer) weet wat voor zwaard dat is, maar van de overigen kun je wel een paar whispers verwachten XDMektheb schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:01:
Thunderfury is mine !!! woop woop
Anyhoe; GZ! Blijft een waanzinnig gaaf ding.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ik weet niet hoe DK's het tegenwoordig precies doen, maar toen ik ht bekeek paar maanden geleden zat er echt een heel taktiek achter.Xerox schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:33:
[...]
Het is ook een best pittige fight, maar met ilvl 375 wordt het moeilijk inderdaad.
Vriend van me is PvP geared en doet het.
Als je in je uppie bent, hoef je je geen zorgen te maken over MC, dat is alleen met meer dan 1 speler.
Hij was ook halverwege Tempest Keep ipv in de room van KT, waarom precies snapte ik toen niet, waarschijnlijk zodat hij meer tijd had voordat de volgende alweer kwam oid.
ThanksSeraphin schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:34:
[...]
Als mage met TF (al dan niet transmogged) rondhobbelen in Org.... het is dat 90% van de mensen niet (meer) weet wat voor zwaard dat is, maar van de overigen kun je wel een paar whispers verwachten XD
Anyhoe; GZ! Blijft een waanzinnig gaaf ding.
Moet zeggen ik gistere al een hoop wishpers gehad heb, van damn lucky bastard ! how long did it take you ?.
2e binding gister
1e binding 2 weken geleden
Dus mja ken iemand die al 3 jaar bezig is bijna.
Verwijderd
Ik zou diegene niet willen zijn die al 3 jaar bezig is.Mektheb schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:39:
[...]
Thanks
Moet zeggen ik gistere al een hoop wishpers gehad heb, van damn lucky bastard ! how long did it take you ?.
2e binding gister
1e binding 2 weken geleden
Dus mja ken iemand die al 3 jaar bezig is bijna.
Die tactiek gebruikte ik ook 1 keer, maar dat kost veel tijd.sjaak88 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:36:
[...]
Ik weet niet hoe DK's het tegenwoordig precies doen, maar toen ik ht bekeek paar maanden geleden zat er echt een heel taktiek achter.
Hij was ook halverwege Tempest Keep ipv in de room van KT, waarom precies snapte ik toen niet, waarschijnlijk zodat hij meer tijd had voordat de volgende alweer kwam oid.
Namelijk de 4 adds in een verschillende hoek plaatsen. (2 bij ingang, 1 bij baas zelf in hokje en 1 bij de 2e/3e baas). Hierdoor krijg je inderdaad meer tijd om de adds te doden en dus niet dood te gaan.
Kael'Thas hoef je sowieso niet in de hal te doen van Al'ar, maar kan je in de kleine doorgangen doen, gewoon zorgen dat je wegspringt/zweeft zodra Gravity Lapse is.
Ach zo ben ik al sinds karazan bezig die mount te krijgen en die is ook pas 1keer gedropt en toen heb ik gepassed >.>Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:42:
[...]
Ik zou diegene niet willen zijn die al 3 jaar bezig is.
Hahaha, ik heb de mount in Utgarde Pinnacle ooit gepassd omdat ik dacht hij een 100% rate had xDMektheb schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:44:
[...]
Ach zo ben ik al sinds karazan bezig die mount te krijgen en die is ook pas 1keer gedropt en toen heb ik gepassed >.>
hahah ja ik ken dat dat had serenian in ZG die passde de razzashi raptorYintha schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:45:
[...]
Hahaha, ik heb de mount in Utgarde Pinnacle ooit gepassd omdat ik dacht hij een 100% rate had xD
Bij mij was wel geinig. ik was al trial mee met een guild in karazan toen die tijd. was me allereerste run dropte die mount XD ik mocht gewono mee rollen als trial en won haha 
UP mount heb ik ook vorgie week paar keer gedaan .7e keer dropte die voor mij
UP mount heb ik ook vorgie week paar keer gedaan .7e keer dropte die voor mij
Jongens ik ben na anderhalf jaar maar weer eens begonnen met WoW en een vriend van mij zij dat ik beter add-ons kon gaan gebruiken omdat dat schijnbaar fijner speelt. Dan heb ik nu de vraag, wat zijn echt de handige addons en waar kan ik die vinden?
Verwijderd
bij de TS (topicstarter) staat een lijst van addon's die het beste zijn om te gebruiken.
Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 256
Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 256
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2012 10:49 ]
Ga naar pagina 1, druk ctrl+f en typ in: "Tweakers Toprated Addons".rubjo99 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:47:
Jongens ik ben na anderhalf jaar maar weer eens begonnen met WoW en een vriend van mij zij dat ik beter add-ons kon gaan gebruiken omdat dat schijnbaar fijner speelt. Dan heb ik nu de vraag, wat zijn echt de handige addons en waar kan ik die vinden?
Dan ben je er direct.
In de startpost staan een paar veel gebruikte.rubjo99 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:47:
Op http://www.curse.com/addons/wow staan er heel veel, gesorteerd op functie. Bijv. speciale addons voor je class, of voor als je veel bezig bent met professions enz. Aan de hoeveelheid downloads kan je wel zien of iets de moeite waard is om te proberen.
Ons vragen welke addons voor jou beter zijn is een goede vraag.
Je kan beter vragen welke addons je kan gebruiken voor een specifiek doel+ inderdaad de TS
Je kan beter vragen welke addons je kan gebruiken voor een specifiek doel+ inderdaad de TS
Zelf ben ik heel erg fan van ElvUI, is een soort pakket die alles net is beter en duidelijker maakt.
Deadly boss mods is een hele handige. die verteld je wanneer bosses welke aanval doen bijvoorbeeld.rubjo99 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:47:
Omen is handig. die laat je zien hoeveel treat je hebt in gevechten.
dat zijn eigenlijk de belangrijkste imo.
Ik gebruik zelf altijd Bagnon dat vind ik een hele fijne addon.. Laat in 1 overzicht je bags zien. alle slots als 1 groot vak zeg maar. niet dat je 5 losse bags open hebt staan.
Hebben ze nu al een oplossing gevonden voor die currency ( met name je valor en justice points) te weergeven in je bags ?ricmaniac schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:52:
[...]
Deadly boss mods is een hele handige. die verteld je wanneer bosses welke aanval doen bijvoorbeeld.
Omen is handig. die laat je zien hoeveel treat je hebt in gevechten.
dat zijn eigenlijk de belangrijkste imo.
Ik gebruik zelf altijd Bagnon dat vind ik een hele fijne addon.. Laat in 1 overzicht je bags zien. alle slots als 1 groot vak zeg maar. niet dat je 5 losse bags open hebt staan.
Heb zelf al feral druids zien soloen voor 4.3, maar dan wel dmv adds kiting etc. Scheelt een stuk dat je solo niet te maken hebt met de mind control.Yintha schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:33:
Zoek eens op youtube, het zijn niet alleen dk's en pala's die KT solo kunnen doen, blijkbaar kunnen mages en shamans het ook en waarschijnlijk nog meer classes.
Ik 3 of 4 man hem meestal met wat vrienden, dan stropen we alle oude content af op 1 dag voor monies
We laten dan onze rogue altijd LoS staan zodat hij onze MC eraf kan stabben
Over de curse client: Ik gebruik heb wel, maar ik vind het een achterlijk traag programma. Als hij in je system tray hangt en je wilt 'm openen, dan duurt het soms gewoon echt lang voordat je uberhaupt iets met de client kunt... De oude client (heb ik het over jaaaaren terug) reageerde veel sneller.
niet dat ik weet. ik gebruik het alleen voor gold en items ;pBoempatat schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:07:
[...]
Hebben ze nu al een oplossing gevonden voor die currency ( met name je valor en justice points) te weergeven in je bags ?
Gelukkig ben ik niet de enige die er last van heeft... Als je erop googled zie je dat heel veel mensen er last van hebben... Curse heeft wel een aantal oplossingen zo te zien, vanavond maar eens even proberendetheavn schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:16:
[...]
Over de curse client: Ik gebruik heb wel, maar ik vind het een achterlijk traag programma. Als hij in je system tray hangt en je wilt 'm openen, dan duurt het soms gewoon echt lang voordat je uberhaupt iets met de client kunt... De oude client (heb ik het over jaaaaren terug) reageerde veel sneller.
TF transmoggen zal sowieso niet lukken maar het is toch wel leuk om deze in je inventory te hebben. Wat mij betreft toch een echte legendary itt de meuk die je nu krijgt.
Over de addons...ik heb genoeg aan TukUI, DBM, Needtoknow, Serenity en Skada
/hi < 8MB addon geheugen, het voordeel is dat alles vrij gemakkelijk te managen is (wat ik dus gewoon handmatig doe). Alleen voor TukUI is enige vorm van lua editing noodzakelijk.
/hi < 8MB addon geheugen, het voordeel is dat alles vrij gemakkelijk te managen is (wat ik dus gewoon handmatig doe). Alleen voor TukUI is enige vorm van lua editing noodzakelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 16-03-2012 11:23 ]
Ik ook ^^ricmaniac schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:16:
[...]
niet dat ik weet. ik gebruik het alleen voor gold en items ;p
Alleen wil ik graag zoals in de standaard UI mijn badges laten weergeven rechts vanonder bij je gold
naast het curreny icon drukken en dan op show in bag ?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Die optie zit er volgens mij al heel lang in, in ieder geval sinds de 4.0 releaseBoempatat schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:07:
[...]
Hebben ze nu al een oplossing gevonden voor die currency ( met name je valor en justice points) te weergeven in je bags ?
Character menu > Currency > click op een currency bijv. honor points > 'show on backpack' aanvinken.
Je kan er 3 of 4 tegelijk showen.
I know, maar dat is in bagnon niet toepasbaar ook met die optie aan. Jammer genoeg :c
Al las ik wel ergens dat er een plugin zou voorzien zijn, genaamd currencytracker
Al las ik wel ergens dat er een plugin zou voorzien zijn, genaamd currencytracker
Bij mij ElvUI, DBM, Skada, Cargbags Nivaya, Altoholic, Atlasloot en Reforger Lite.deadsy33 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 11:23:
Die laatste omdat ik lui ben ...
Ik gebruikte in het verleden een zooi of 100 addons ... Voornamelijk om zoiets als Elv/Tuk voor elkaar te krijgen, maar tegenwoordig hebben zowel addon authors als blizzard het zo makkelijk gemaakt, dat je eigenlijk met een bare minumum gewoon kunt werken
Dit topic is gesloten.
Let op:
Laat het niet zo zijn dat het nog enkel over scrolls gaat, bedelen is sowieso niet de bedoeling.
Als iemand het wilt aanbieden is dat prima om het topic niet onnodig te vervuilen dien je een DM te sturen naar Rakkerzero die je in de 2e post opneemt.
Laat het niet zo zijn dat het nog enkel over scrolls gaat, bedelen is sowieso niet de bedoeling.
Als iemand het wilt aanbieden is dat prima om het topic niet onnodig te vervuilen dien je een DM te sturen naar Rakkerzero die je in de 2e post opneemt.