Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Patch 4.1 was niet echt gewelding, Patch 4.2 daily's is niet mijn ding en Fireland op ragnaros na voelde nou niet echt epic.Thysiej schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:24:
[...]
Ik vind dat ze met cata de plank helemaal niet zo mis hebben geslagen hoor:
- Phased content is een leuke feature, ze moeten het alleen niet meteen overal in willen stoppen
- Tier 11 was leuk om te doen
- 1-60 leveling experience is top! Deed vorige week badlands, waar je Deathwing moet punchen e.d.; echt te grappig voor woorden
- Deathwing encounter is uniek, zoiets kenden we tot nu toe echt niet
- Er is niemand meer in Dalaran, dat was hun bedoeling ook![]()
- Legendary questlines zitten goed in elkaar, is echt een unieke ervaring; helaas alleen voor rogues/caster dps...
- Ze hadden eindelijk pixels over om ragnaros benen te geven
- Ze hebben een secundary profession aangeboden met de bedoeling dat deze makkelijk uit is te breiden met nieuwe loot.
- Nieuwe gamers kunnen hun skills verbeteren in de LFR. Ook al is hier zoveel gezeur over (ook op dit forum), toch doen we het eigenlijk allemaal wel...
- Veel realms hebben geen login queue meer![]()
en als we nog even langer nadenken kan ik nog wel een paar dingen verzinnen
De starters heroics waren geweldig, T11 vond ik erg leuk op Windboss na.
lvl 1-60 is leuk maar na lvl 14 vond ik het wel welletjes en tadaa LFR lvling. Sinds kort opnieuw een poging met een shaman en vriendin met priest en alleen questen.
Hoeveelheid Raid Bosses zijn laag 7 FL en 8 DS
DS vind ik wel leuk nog, FL tja moet maar omdat er nog iemand bijna haar staff heeft.
End game vind ik het gewoon matig en dailies zijn nou niet mijn ding, de 4.1 heroics waren leuk voor een week of 2.
Had meer content en bosses verwacht, jammer dat vash raid niet doorging had het probleem met weinig bosses wel opgelost.
-edit-
Het is niet dat ik me niet vermaakt, ik speel het nog steeds dus dat zit wel goed
Had alleen meer verwacht.
[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 14-03-2012 14:48 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
nachtmerries nog van toen we die deden met nieuwe 2e raidgroep toendertijd...mocht ik daar invallen ivm missende dps.....aaaargh wat heb ik een hekel aan die windbossDerr_Hans schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:47:
[...]
De starters heroics waren geweldig, T11 vond ik erg leuk op Windboss na.
bosses wel opgelost.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Een echte tweaker op bladefist!Tijn96 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:14:
[...]
invite mij dan een keer! speel ook allaince en zoek nog een guild, weet niet of ik ook kan joinen als casual?
hij pakt m niet fatsoenlijk; d (e met ' ) r e k (main, hunter)
zwaan (tank, dps)
Ik zou je kunnen inviten als friend rank omdat je op GoT zit
Mocht het zo zijn dat ik bijv. vanavond al uit mijn huidige guild ga dan worden al mijn alts + friends ook verwijderd verwacht ik.
Tot die tijd, sure! /w me me maar op Yintha of mijn alt Genophobia
dat is lame, wat hebben jouw vrienden er mee te maken dat jij daar weg gaat >.>Yintha schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:55:
[...]
Een echte tweaker op bladefist!
Ik zou je kunnen inviten als friend rank omdat je op GoT zithet is wel zo dat ik bezig ben met het leaven van mijn guild (Ik heb een application ingediend bij Sanity).
Mocht het zo zijn dat ik bijv. vanavond al uit mijn huidige guild ga dan worden al mijn alts + friends ook verwijderd verwacht ik.
Tot die tijd, sure! /w me me maar op Yintha of mijn alt Genophobia
Maja from russia with love he
Waarom mensen met friend rank in de guild houden waarvan de 'echte member' weg is? ^^ op die manier krijg je een soort GobMektheb schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 14:58:
[...]
dat is lame, wat hebben jouw vrienden er mee te maken dat jij daar weg gaat >.>
Maja from russia with love hehaha gl
Al zit je vriendin Serenian nog steeds in de guild ^^ zegt elke dag vrolijk "Hey guys" ^^.
Ach ja succes met je app !
Maar ik zelf zit in een guild met DS op heroic 25 man. en dat is zeker niet easy. Maargoed, laat de haters haten
Precies.ricmaniac schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:22:
Ik kan niet tegen sommige mensen die zeggen dat deze expension weinig met zich mee bracht enzo (daarmee refereer ik naar wat vrienden IRL) dan zeggen ze dat de raids zo ontiegelijk makkelijk zijn enzo. Maar die bitches hebben zelf alleen maar LFR gedaan.. en niet eens in het begin maar pas sinds een week of 3.
Maar ik zelf zit in een guild met DS op heroic 25 man. en dat is zeker niet easy. Maargoed, laat de haters haten
Haha ja echt he, in mijn 'raidgroup' steken we al een tijdje op 2/8HC (kut setup/activity).ricmaniac schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:22:
Ik kan niet tegen sommige mensen die zeggen dat deze expension weinig met zich mee bracht enzo (daarmee refereer ik naar wat vrienden IRL) dan zeggen ze dat de raids zo ontiegelijk makkelijk zijn enzo. Maar die bitches hebben zelf alleen maar LFR gedaan.. en niet eens in het begin maar pas sinds een week of 3.
En mijn vrienden: 'ja ik ga echt geen wow meer spelen veels te casual allemaal noobs'.
Zeg die shit pas als je 14k achievements hebt en alle HC raid content op farm hebt
Verwijderd
Die zelfde mensen hebben waarschijnlijk ook altijd alleen maar DPS gespeeld.Yintha schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:32:
[...]
Haha ja echt he, in mijn 'raidgroup' steken we al een tijdje op 2/8HC (kut setup/activity).
En mijn vrienden: 'ja ik ga echt geen wow meer spelen veels te casual allemaal noobs'.
Zeg die shit pas als je 14k achievements hebt en alle HC raid content op farm hebt
Er ging voor mij in ieder geval een hele nieuwe WoW wereld open toen ik begon met healen/tanken.
Zelfde verhaal met PvP...
idd 100% met je eens. Maar die gasten die dat zeggen zijn te casual en denken als ze 85 zijn 10 BG'S doen en 1 keer allebei de LFR doen het klaar is >_> .. AAARH nu maak ik mezelf weer gek omdat ik ze niet kan overtuigen verdommeYintha schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:32:
[...]
Haha ja echt he, in mijn 'raidgroup' steken we al een tijdje op 2/8HC (kut setup/activity).
Hmm ik heb zowel dps als healer gespeeld in een end game environment.Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:38:
[...]
Die zelfde mensen hebben waarschijnlijk ook altijd alleen maar DPS gespeeld.
Er ging voor mij in ieder geval een hele nieuwe WoW wereld open toen ik begon met healen/tanken.
Vind healing niet persé moeilijker. het gaat bij raiden niet om je rol tasks (dps/heal) maar om de specifieke dingen van een bossfight zoals uit het vuur lopen enzo xD
Sowieso nooit panicken tijdens het raiden dan maak je alleen maar meer fouten.
Mijn eerste HC unsleeping kill (5% nerf)
flash heal the boss to death laatste 5% >.<
YouTube: Has Left The Guild - Heroic: Yor'Sahj The Unsleeping (Discipline Priest PoV
Klinkt bekend Ik begon in Vanilla/TBC op mijn Shaman. mijn Warrior was mijn Main in wotlk en Resto Druid als alt omdat ik altijd liep te vloeken op de healers ik zal de generieke gedacht van mij destijds eens hieronder neer zetten :Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:38:
[...]
Vanilla/TBC -> Shaman(DPS) -> grmbl grmbl kut tanks/healers doe eens je functie
WOTLK -> Warrior(Tank) -> zucht het zal eens niet de DPS zijn die aan het kutten is/healer doe je werk zorg dat ik blijf leven !
WOTLK -> Resto Druid -> Tank/DPS don't stand in bad things !!!!! Your driving me nuts
Cata -> Shaman(DPS) -> "Let's just take things easy and follow your specific class/role, mistakes can happen so Rage with your mic off and get your act together and try again "
Kortom Als DPS liep ik altijd te zeiken op de tanks/healers, dacht dat ik het wel beter kon, als tank liep ik altijd te zeuren dat de DPS zijn aggro bij zich moest houden en de healer op de tanks moesten letten, en als healer liep ik te zeiken over de DPS die weer een door vuur liep/out of range was, waardoor ik niet meer bij de tank kon enz enz.
Het heeft een paar expansions gekost maar uiteindelijk heb ik veel meer begrip gekregen voor de 3 Main roles.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Zelfde verhaal hier alleen zegt iedereen dat het makkelijk is op Normal en dat HM wel leuk is.Yintha schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:32:
[...]
Helaas dachten ze er niet zo over ten tijde van FL maar moet eerlijk zeggen dat ik dat zelf ook niet had.
FL was saai en na 2 weken hadden de meeste al van, laat de volgende patch maar komen.
Normals zijn makkelijk op het moment, HM's is voor ons nog wel uitdagend en ook met onze raid setup/activity wat gelukkig beter gaat nu kunnen we nu echt focussen op HM's.
bekend verhaal, was ooit tank op mijn DK maar Raids tanken vind ik eigenlijk niet zo leuk als 5-mans tanken.Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:38:
[...]
toen ben ik mijn mage gaan mainen ten tijde van Naxx net voordat Ulduar kwam, mage mainen in een 10man strict waar we echt leuk mee deden in de 10man strict competitie van de realm, hadden realm first Anub HM voor 10man strict, 2de realm LK normal kill en toen stopte de guild
Had toen ook mijn huidige main net lvl 80, heb nog wel geprobeerd op mijn mage maar het kon me eigenlijk niet bekoren. Wat ICC gepugged als healer op mijn priest en was verkocht, zei de nieuwe guild (25man ook niets aan (vind ik
Dat gezegt te hebben is mijn tank verre van HM rdy daar waar tanken wellicht intressanter wordt.
Maar normals is eigenlijk op Gunship na niets aan als tank want je hoeft niets speciaals te doen imo
Raid content is vrij makkelijk qua mechanics, en er zijn aanzienlijk minder raid bosses dan er in WotLK waren.Yintha schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:32:
[...]
Content word ook veel sneller dumbed down gemaakt, een voorbeeld is spine of deathwing, iedereen was het er wel over eens dat een encounter waar je voor de gemiddelde guild behoorlijk op moest class stacken, gewoon niet echt fun was, maar tegelijk met de correctie in tendon hp (15%) begonnen ook al de 5% de-buffs op bosses. Ik zelf had liever een 2/3 weken periode daartussen gezien maar het is niet anders
Dus wow is 100% zeker meer casual als dat het ooit was, maar het is niet noodzakelijk slecht, voor de mensen die vast zitten is het een uitkomst dat zij nu de debuff hebben, en voor de high end guilds is het farmen van de mounts en het doen van sale-runs nu vrij relaxed.
Maar het is idd wel grappig al die mensen die de content niet eens hebben gedaan die het veroordelen.
Enige wat ik persoonlijk mis ten opzichte van vanilla, en het is een beetje elitst natuurlijk, maar toen was epic ook nog echt epic en speciaal, toen ik me BWL shoulders kreeg op me warrior en dan de complete set bijna had, zag je niemand anders daar mee tot ver in patch/volgende patch, je had altijd het idee dat je armor set speciaal was en mensen herkende je ook alleen al aan je gear. Tegenwoordig heeft iedereen de zelfde set (pre-transmog) LFR is het zelfde als Heroic tier gear alleen even een ander kleurtje, dat vind ik zelf vrij cheesy, zou wel iets extra's op mogen zitten
Moet eerlijk zeggen dat de meeste LFR setjes betere colour scheme heeft dan de normal/hm's.Terence(x) schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:51:
[...]
Tegenwoordig heeft iedereen de zelfde set (pre-transmog) LFR is het zelfde als Heroic tier gear alleen even een ander kleurtje, dat vind ik zelf vrij cheesy, zou wel iets extra's op mogen zitten
Priest t13 Paars vind ik 3x niets, normal is wel beter dan LFR maar voor mages vind ik LFR setje weer het leukste.
Druid LFR vind ik ook mooier qua kleur dan HM/Normal versie.
Zo vind ik dat wel bij meer classes
maarja, meeste gebruiken toch transmog, ik iig wel behalve op mijn priest want t13 normal is

Maar mijn mage vind uld 10man shoulders toch het prettigst om te dragen
Denk ook omdat deze shoulders goede herinneringen geeft
Heb niet gespeeld ten tijde van vanilla dus dat gevoel miss ik niet dat Epic echt Epic was.
Maar ben het wel met je eens dat HM gear toch net ffkes wat extra mag hebben, tis puur cosmetisch maar huidige gear looks op HM heeft imo niet echt een epic HM look.
Wat ze eventueel zouden kunnen doen is de armor in 3 varianten uitbrengen.Terence(x) schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:51:
[...]
Enige wat ik persoonlijk mis ten opzichte van vanilla, en het is een beetje elitst natuurlijk, maar toen was epic ook nog echt epic en speciaal, toen ik me BWL shoulders kreeg op me warrior en dan de complete set bijna had, zag je niemand anders daar mee tot ver in patch/volgende patch, je had altijd het idee dat je armor set speciaal was en mensen herkende je ook alleen al aan je gear. Tegenwoordig heeft iedereen de zelfde set (pre-transmog) LFR is het zelfde als Heroic tier gear alleen even een ander kleurtje, dat vind ik zelf vrij cheesy, zou wel iets extra's op mogen zitten
- De LFR variant is gewoon het armor, met de normale kleurtjes, frutsels, uitsteeksels, e.d.
- De normal variant is zoals de LFR, maar dan met de 'glow' op shoulders/head
- De heroic variant heeft dan een vorm van animatie erbij, zoals bijv groene meuk dat uit death knight shoulders druipt, die spirit beesten die uit de shaman shoulders en de vleugels van warlock tier 6, dat soort dingen.
Indeed Ulduar Tier for mage all the way !Derr_Hans schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:06:
[...]
Moet eerlijk zeggen dat de meeste LFR setjes betere colour scheme heeft dan de normal/hm's.
Priest t13 Paars vind ik 3x niets, normal is wel beter dan LFR maar voor mages vind ik LFR setje weer het leukste.
Druid LFR vind ik ook mooier qua kleur dan HM/Normal versie.
Zo vind ik dat wel bij meer classes
maarja, meeste gebruiken toch transmog, ik iig wel behalve op mijn priest want t13 normal is
Maar mijn mage vind uld 10man shoulders toch het prettigst om te dragen
Denk ook omdat deze shoulders goede herinneringen geeft
Heb niet gespeeld ten tijde van vanilla dus dat gevoel miss ik niet dat Epic echt Epic was.
Maar ben het wel met je eens dat HM gear toch net ffkes wat extra mag hebben, tis puur cosmetisch maar huidige gear looks op HM heeft imo niet echt een epic HM look.
Ieuw, dat was die lelijke non-robe set. Jij bent echt gek af en toe
Ik vind de rode druid T13 set wel mooi trouwens, stuk mooier dan de gele en de blauwe.
Het enige leuke dat ik mag doen is sappers deathgrippen D:
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Shoulders zijn alleen tof, draag de naxx 10man robe erbijBlistimo schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:16:
[...]
Ik vind de rode druid T13 set wel mooi trouwens, stuk mooier dan de gele en de blauwe.
Head Piece is ok alleen heeft mijn mage zo'n grote hoofd dat het niet staat (gnomes
Wil nog de Zwarte model van deze shoulders, is een HM drop in Uld 25 geloof ik.
Helemaal vetBlistimo schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:16:
[...]
Head op NON SHOW ( uit dus )

Title Hand of a'dal of Bane of Fallen King.
En perfecte mage of the Kirintor.
[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 14-03-2012 16:45 ]
Dat zou idd een mooi idee zijn, maar toch, het mag nog wel iets unieker, het mag gerust wel een beetje op elkaar lijken, maar ik zie liever zoiets als de multistage items voor de legendary quest.BlackMage schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:08:
[...]
Wat ze eventueel zouden kunnen doen is de armor in 3 varianten uitbrengen.
- De LFR variant is gewoon het armor, met de normale kleurtjes, frutsels, uitsteeksels, e.d.
- De normal variant is zoals de LFR, maar dan met de 'glow' op shoulders/head
- De heroic variant heeft dan een vorm van animatie erbij, zoals bijv groene meuk dat uit death knight shoulders druipt, die spirit beesten die uit de shaman shoulders en de vleugels van warlock tier 6, dat soort dingen.
LFR simpele wapens, normal 2nd stage, en 3rde stage echt de gave gfx effecten op heroic tier.
Maarja is wishfull thinking
Ik zie de casual-tears al op het forum vloeien als ze dat gaan doen ;p
Verwijderd
Het probleem is dat de casual content te makkelijk is, en dan heb ik het vooral over 5mans. Ik speel regelmatig, maar niet op vaste uren. In TBC had ik nog veel plezier met de heroics in de maanden wanneer ik geen tijd had voor raiding. De enige content die nu niet faceroll is, zijn de heroic modes, maar dan moet je in een raidguild zitten met minstens 2x per week attendance op een vast uur.ricmaniac schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 15:22:
Dus ja ik zeg dat de expansion te makkelijk is en de gear veel te snel verdiend wordt, ook al raid ik geen heroic modes meer.

Bij deze heb ik best wel wat vragen. Wat zijn het? Familie van de Tauren lijkt me duidelijk. Of zijn het nieuwe Tauren models? Of de aziatische tauren, ik noem ze maar even Yakitauri, naar het japanse gerecht yakitori. Ze hebben ook wel wat weg van een os, gezien de Ox-clan banner op de achtergrond.
[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 15-03-2012 00:33 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
[ Voor 20% gewijzigd door Rone op 15-03-2012 02:40 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Een soort Taunka met yak invloeden omdat ze in het hooggebergte leven?
Voorlopig vind ik die van dat fort / die tempel in de sneeuw eigenlijk het mooist. Die eerste met de ronde poort had wel een mooi terrein maar ademde niet zoveel sfeer uit.
@Rakkerzero: jij zou die beesten meteen spietsen ... Alliance speler zeker
-------
Gisteren nogal laat thuis dus ik dacht, ik doe snel even een BG om mijn dagelijkse CP toch binnen te halen.
De BG bleek Twin Peaks te zijn en tot mijn grote verbazing hebben we vlotjes 3-0 gehaald. Toen ik joinde waren er eerst een paar dubbele flag carrier kills (onze DPS killde hun flag carrier op hetzelfde moment als dat de onze neerging) dus ik dacht: ik heb het zitten, dat wordt een lange match.
Ik bleek ook de enige healer te zijn dus nam ik mezelf voor om bij onze flag carrier te blijven. Met succes, we haalden snel 2-0 flagcaps. En dan ... een bang moment. Onze flag carrier haalde vlot onze basis met vlag nr 3, maar als ik op de kaart keek zag ik wat ons daar te wachten stond: de EFC had onze basis niet verlaten. Hun hele team was in onze basis blijven rondhangen en slachtte iedereen af die er binnen probeerde te gaan.
Toch geprobeerd om vanuit LoS een beetje healing uit te delen zodat we die vijanden buiten kregen, maar zonder al te veel mana te verbruiken. Ik dacht, als een rogue mijn flagcarrier omlegt achter mijn rug dan zijn we eraan voor de moeite. Het andere team had nog een minuut of tien dus het was volstrekt mogelijk om nog te verliezen (been there done that). Onze flagcarrier was zelf een rogue dus heel moeilijk is het niet om die even aan stukken te scheuren met de juiste DPS.
Uiteindelijk toch de vijand weten buiten te kuisen uit onze basis en die laatste vlag gescoord. Met een happy feeling uitgelogd
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
http://www.gamerreaction....ds/2011/03/GuildWars2.jpgricmaniac schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 08:50:
Je moet stoppen met die moP screenschots :P! word steeds ongeduldiger haha

Uh nee! Ik speel al jaren Horde. Alliance trekte mij om een of andere reden niet zo.dotorion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 08:35:
@Rakkerzero: jij zou die beesten meteen spietsen ... Alliance speler zeker?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Dat had ik eerst ook tot dat al mijn vrienden Alliance gingen spelen nu bevalt het me welRakkerzero schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:37:
[...]
Uh nee! Ik speel al jaren Horde. Alliance trekte mij om een of andere reden niet zo.
- I find his grim stare rather mooving.
- Those guards will really beef up security in Pandaria.
- Any ox-cuse for a pun, eh
- I'm friesian this discussion in its tracks
- Gee, why do you always have to milk these things for all they're worth?
- Okay folks, this is getting udderly ridiculous.
- No need to have a cow about it.
- For the herd!
Sinds gister hebben we een klein NL guildje overgenomen/ zijn we gemerged. Ze kregen het niet voor elkaar fatsoenlijk te raiden. Te weinig Nlers met skills en voldoende commitment om een beetje normal DS te raiden… Na een paar Skype gesprekken zag ik het wel zitten. Ze zijn bij ons gekomen als socials. Waarschijnlijk vormen ze met hun raiders en onze alts een 2de raidteam. Win-win aangezien wij met alts DS clearen en ze zelf op 5/8 bleven steken.
Gister konden we meteen een invaller van de nieuwe recruits gebruiken ivm ziekte van een vaste raider. In ieder geval morchok en Yor heroic kunnen omleggen. Zon'Ozz ging minder… te veel melee en nog een beetje onwennig! Sowieso wel leuk om weer wat meer leven in de guild te hebben... Ik moest hard lachen toen ik een rogue van hun een invite gooide genaamd 'ongestealth' past goed bij onze shadowpriest 'aarsplug'.
Verwijderd
Na een lange tijd als DPS warrior gespeeld te hebben wil ik het nu toch eens gaan proberen als tank:)
ik heb wat leuke gear kunnen verzamelen, maar nu is de vraag wat ik het beste kan stacken.
dodge/parry/mastery ? en moet dodge/parry gelijk zijn ? en welke volgorde van spells kan ik het beste gebruiken ? ik hoop dat hier een ervaren tank warrior is die mij verder kan helpen hier mee
alvast bedankt voor de reacties.
Heb wel zin in de Beta dingen testen en blizzard in de richting sturen om Priests op te maken
Mastery Gemmen, Na Mastery Reforgen live and breath mastery and be one with mastery.Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:47:
Goedemorgen,
Na een lange tijd als DPS warrior gespeeld te hebben wil ik het nu toch eens gaan proberen als tank:)
ik heb wat leuke gear kunnen verzamelen, maar nu is de vraag wat ik het beste kan stacken.
dodge/parry/mastery ? en moet dodge/parry gelijk zijn ? en welke volgorde van spells kan ik het beste gebruiken ? ik hoop dat hier een ervaren tank warrior is die mij verder kan helpen hier mee
alvast bedankt voor de reacties.
Tot je de CTC cap heb gehaald met je parry en dodge en mastery in totaal dan stamina geloof ik
Maar ben geen warrior dus dit is een erg beknopte versie van stats
Maar iig voor warriors en paladins is Mastery Stacken tot je de CTC cap (102.5%) heb gehaald.
-edit-Sorry dubbel post, 2de keer deze fout in korte tijd..
Koffie

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 15-03-2012 09:58 ]
Cho'gall ging vrij gemakkelijk dood en toen stonden we voor Sinestra.
Iemand nog tips voor deze draak ? Wreck leek niet helemaal goed te gaan...
"Don't let your dreams be memes"
Verwijderd
Kijk is op wowhead.com daar staan vaak goeie tips op.Wootlock schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:05:
Gisteren wegens gebrek aan ranged onze HC DS10 gestopt en naar BoT gegaan om een keer naar Sinestra te kijken.
Cho'gall ging vrij gemakkelijk dood en toen stonden we voor Sinestra.
Iemand nog tips voor deze draak ? Wreck leek niet helemaal goed te gaan...
Kan geen link geven (zit op het werk.)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 10:12 . Reden: info ]
Helemaal mee eens.. Toen waren Heroics nog echt moeilijk omdat je niet zo simpel gear kreeg.. LFR was ook in de eerste week echt belachelijk makkelijk.. En nee heb helaas geen tijd om vast DS 10 te raiden ( wel gecleared op 3 chars daar niet van ). Zou graag de HC versies willen zien maar mijn guild zit vast op 2/8. En geen tijd / zin om bij andere guild te raiden ivm werk etc.Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 23:38:
[...]
Het probleem is dat de casual content te makkelijk is, en dan heb ik het vooral over 5mans. Ik speel regelmatig, maar niet op vaste uren. In TBC had ik nog veel plezier met de heroics in de maanden wanneer ik geen tijd had voor raiding. De enige content die nu niet faceroll is, zijn de heroic modes, maar dan moet je in een raidguild zitten met minstens 2x per week attendance op een vast uur.
Dus ja ik zeg dat de expansion te makkelijk is en de gear veel te snel verdiend wordt, ook al raid ik geen heroic modes meer.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
De eerste week van LFR, haha ik heb toen in LFR Spine 3x een barrel roll gedaan (dachten toen dat dit moest).hmr schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:28:
[...]
Helemaal mee eens.. Toen waren Heroics nog echt moeilijk omdat je niet zo simpel gear kreeg.. LFR was ook in de eerste week echt belachelijk makkelijk.. En nee heb helaas geen tijd om vast DS 10 te raiden ( wel gecleared op 3 chars daar niet van ). Zou graag de HC versies willen zien maar mijn guild zit vast op 2/8. En geen tijd / zin om bij andere guild te raiden ivm werk etc.
Nu hebben alle DPS in LFR tunnel vision [enabled] waardoor het vaak voorkomt dat de almagation doodgaat voor hij 9 stacks heeft

Lijkt me sterk dat je dit de eerste week hebt gedaan aangezien toen alleen de eerste 4 bosses available warenYintha schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:34:
[...]
De eerste week van LFR, haha ik heb toen in LFR Spine 3x een barrel roll gedaan (dachten toen dat dit moest).
Nu hebben alle DPS in LFR tunnel vision [enabled] waardoor het vaak voorkomt dat de almagation doodgaat voor hij 9 stacks heeft

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik bedoel dat spine available was!hmr schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:36:
[...]
Lijkt me sterk dat je dit de eerste week hebt gedaan aangezien toen alleen de eerste 4 bosses available waren![]()
haha was een beetje aan het trollen
Chrisje @ neptulon ;-)
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gezien de lag toen maar als dps verder gegaan in deel 2 en omdat m'n gear steeds minder tank en steeds meer dps wordt kom ik zowaar ook steeds hoger in de dps lijsten. Helaas maar 1 item waar ik op kon rollen in de hele run en helaas ook verloren.
Later deze week deel 1 nog maar eens als tank doen. Dat is sowieso een eenvoudiger deel en minder erg als je even lag hebt. Zijn er misschien nog settings die berucht zijn qua lag veroorzaken die ik lager kan zetten?
Tegenwoordig killen ze 2 corruptions..Yintha schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:34:
[...]
De eerste week van LFR, haha ik heb toen in LFR Spine 3x een barrel roll gedaan (dachten toen dat dit moest).
1 algamation die genuked wordt, de andere wordt aan de achterkant getanked als de ene ontploft gaat de andere tank naar voren. Dit versneld het hele process wel en kom weinig tunnel vision dps tegen die de algamation neerhaalt voordat hij 9 stacks heeft ondertussen spawned algamation 3 en wordt achterin getanked.
Tunnel vision DPS komt nu wel steeds meer voor op DW Madness.
Er wordt gewoon niet meer single target gedaan en de Terror's in Phase 2 worden maar door een aantal mensen gedps'd >.>
Ben blij dat ik al 2-3 weken geen LFR meer doe (geen gear nodig / geen zin in). alleen soms om voor guildies items te ninja-en (slecht he).Derr_Hans schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:44:
[...]
Tegenwoordig killen ze 2 corruptions..
1 algamation die genuked wordt, de andere wordt aan de achterkant getanked als de ene ontploft gaat de andere tank naar voren. Dit versneld het hele process wel en kom weinig tunnel vision dps tegen die de algamation neerhaalt voordat hij 9 stacks heeft ondertussen spawned algamation 3 en wordt achterin getanked.
Tunnel vision DPS komt nu wel steeds meer voor op DW Madness.
Er wordt gewoon niet meer single target gedaan en de Terror's in Phase 2 worden maar door een aantal mensen gedps'd >.>
Wat voor lag bedoel je precies? Framerate drops of echt internetverbinding lag dus een hoge latency?IntToStr schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:42:
Later deze week deel 1 nog maar eens als tank doen. Dat is sowieso een eenvoudiger deel en minder erg als je even lag hebt. Zijn er misschien nog settings die berucht zijn qua lag veroorzaken die ik lager kan zetten?
Makkelijkste is om even al je addons uit te zetten en kijken of het nu minder of weg is, dan zit er meestal een slechte of out of date addon tussen.
Niks downloaden tijdens wowen maja dat spreekt voor zich ;p
Er zijn bepaalde poorten voor wow die je open kan zetten, dit kan in een lagere latency resulteren.
Is het je framerate dan je settings omlaag doen
Zelfde reden waarom ik LFR doe, behalve als ik op mijn druid zit deze heeft effectief nog gear nodig.Yintha schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:48:
[...]
Ben blij dat ik al 2-3 weken geen LFR meer doe (geen gear nodig / geen zin in). alleen soms om voor guildies items te ninja-en (slecht he).
Maar idd als ik op mijn priest gaat is het omdat ik dan kan rollen op Spirit items voor een alt shammy die gebruikt gaat worden in alt runs of DW trinket/weapon, als ik op mijn mage gaat is het voor tokens voor onze rogue die van hunter naar zijn rogue is geswitch als main.
Zelfde doen hun als ik op mijn druid gaat aangezien ik deze gaat gebruiken voor alt run tank en healing.
Ja jullie soort mensen zorgen er voor dat een hard werkende rogue als ik de gear niet kan halen!Derr_Hans schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:57:
[...]
Zelfde reden waarom ik LFR doe, behalve als ik op mijn druid zit deze heeft effectief nog gear nodig.
Maar idd als ik op mijn priest gaat is het omdat ik dan kan rollen op Spirit items voor een alt shammy die gebruikt gaat worden in alt runs of DW trinket/weapon, als ik op mijn mage gaat is het voor tokens voor onze rogue die van hunter naar zijn rogue is geswitch als main.
Zelfde doen hun als ik op mijn druid gaat aangezien ik deze gaat gebruiken voor alt run tank en healing.
If you can't beat them, join themricmaniac schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:12:
[...]
Ja jullie soort mensen zorgen er voor dat een hard werkende rogue als ik de gear niet kan halen!omdat mensen ninja'en voor friends / guildies.
Soms heb je pech, soms heb je geluk.ricmaniac schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:12:
[...]
Ja jullie soort mensen zorgen er voor dat een hard werkende rogue als ik de gear niet kan halen!omdat mensen ninja'en voor friends / guildies.
Vorige week practisch geen loot op 5 characters.
Gister op mijn priest krijg ik bij 1 boss 2 tier tokens en een wand en bij een andere nog weer een andere tier token.
Kijken of de rest van mijn characters ook nog geluk gaan krijgen deze week.
http://www.wowinterface.c...81-LeatrixLatencyFix.html
Mn MS is nooit hoger dan 25-30 terwijl mijn internetverbinding gewoon ADSL beun is ;p
Zal eens proberen uit te vinden of het framerate is of latency. Ik verdenk m'n ziggo modem/router ook wel als mogelijke boosdoener als m'n vrouw tv kijkt tijdens het spelen (gaat als stream over netwerk vanaf nas met tvkaart).
Het lijkt heel erg op een connectie die eventjes weg is geweest. Dit heb ik ook vaak de laatste tijd.IntToStr schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:29:
Dank voor de lag tips. In mijn geval bevriest m'n scherm eigenlijk. Alles blijft hangen, het spel reageert niet op de acties die ik uitvoer (behalve lopen) en dan ineens gebeurt er een hoop tegelijk. Maar tijdens het bevriezen kan ik dus niet op (speciale) knoppen klikken.
Zal eens proberen uit te vinden of het framerate is of latency. Ik verdenk m'n ziggo modem/router ook wel als mogelijke boosdoener als m'n vrouw tv kijkt tijdens het spelen (gaat als stream over netwerk vanaf nas met tvkaart).
Je kan er achter komen of dit het geval is door naast wow een command prompt te openen (start->uitvoeren->cmd) en daar bijvoorbeeld google continu pingen (ping google.nl -t). Als je dan weer in wow merkt dat het niet goed gaat even kijken of je op dat zelfde moment ook timeouts ziet in je command prompt.
Als je hier inderdaad last van hebt, zit je wel met een probleem wat niet makkelijk op te lossen is. Als je op een Wifi zit kan dit de oorzaak zijn, anders moet je denken aan nieuwe router/modem proberen en anders wellicht overstappen van provider als het probleem blijft bestaan.
Ik zit inderdaad op wifi en ik ben ook bang dat ik regelmatig kleine (of grotere) connectieproblemen heb. Ach ja, maar zien wat ik er van kan maken. Wow is niet belangrijk genoeg om er nieuwe routers of providers voor te nemen.BlackMage schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:39:
[...]
Het lijkt heel erg op een connectie die eventjes weg is geweest. Dit heb ik ook vaak de laatste tijd.
Je kan er achter komen of dit het geval is door naast wow een command prompt te openen (start->uitvoeren->cmd) en daar bijvoorbeeld google continu pingen (ping google.nl -t). Als je dan weer in wow merkt dat het niet goed gaat even kijken of je op dat zelfde moment ook timeouts ziet in je command prompt.
Als je hier inderdaad last van hebt, zit je wel met een probleem wat niet makkelijk op te lossen is. Als je op een Wifi zit kan dit de oorzaak zijn, anders moet je denken aan nieuwe router/modem proberen en anders wellicht overstappen van provider als het probleem blijft bestaan.
Ook niet belangrijk genoeg om een simpele kabel te gebruiken?IntToStr schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:43:
[...]
Ik zit inderdaad op wifi en ik ben ook bang dat ik regelmatig kleine (of grotere) connectieproblemen heb. Ach ja, maar zien wat ik er van kan maken. Wow is niet belangrijk genoeg om er nieuwe routers of providers voor te nemen.
Waarschijnlijk lost dit al je problemen op.
Dan moet ik een kabel dwars door de huiskamer leggen naar de meterkast. Huis is niet heel kabelvriendelijk helaas. Ik ga nog wel wat met de settings spelen en hopelijk vind ik een oplossing die me enigszins normaal laat spelen.sjaak88 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:44:
[...]
Ook niet belangrijk genoeg om een simpele kabel te gebruiken?
Waarschijnlijk lost dit al je problemen op.
Als het even kan gewoon doen... Ik had dezelfde problemen, kabeltje gelegd, nooit meer 1 seconde lag of D/c's!
Windows vista toevallig?IntToStr schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:48:
[...]
Dan moet ik een kabel dwars door de huiskamer leggen naar de meterkast. Huis is niet heel kabelvriendelijk helaas. Ik ga nog wel wat met de settings spelen en hopelijk vind ik een oplossing die me enigszins normaal laat spelen.
Nope, windows 7 64bit op laptop met nvidia 420m graphics en core i5 processor.
http://www.martin-majowski.de/wlanoptimizer/ dit zou je eens kunnen proberen, heb het zelf ook gebruikt toen ik nog wifi gebruikteIntToStr schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:02:
[...]
Nope, windows 7 64bit op laptop met nvidia 420m graphics en core i5 processor.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
KloptTijn96 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:07:
Kan iemand mij uitleggen wat LFR is? Ik dacht looking for raid maar zeker weten doe ik het niet
LFR = Looking for raid, oftewel de makkelijkste variant van de Dragon Soul raid. dit is nieuw sinds patch 4.3 en voor zover ik weet zal blizzard in Mists of Pandaria voor elke raid een LFR variant gaan uitbrengenTijn96 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:07:
Kan iemand mij uitleggen wat LFR is? Ik dacht looking for raid maar zeker weten doe ik het niet
Dus raid moeilijkheden
LFR: = 25man pug
Normal = 10/25 (niet echt pugbaar maar kan wel)
Heroic = moeilijk
Oh haha dus toch, maar wordt dat vaak gedaan via de chat /1 ? Want dat wil ik eigenlijk ook wel
Nee druk op Control + i op je toetsenbord om in het menu te komen, je hebt wel een average itemlevel nodig van volgens mij 371Tijn96 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:10:
[...]
Oh haha dus toch, maar wordt dat vaak gedaan via de chat /1 ? Want dat wil ik eigenlijk ook wel
Er droppen minder goede items en de bosses zijn makkelijk (veel makkelijker).
[ Voor 10% gewijzigd door Yintha op 15-03-2012 12:12 ]
Dus het is vooral om de bosses te leren kennen en een beete te gearen? Wat droppen ze dan 378 of?Yintha schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:11:
[...]
Nee druk op Control + i op je toetsenbord om in het menu te komen, je hebt wel een average itemlevel nodig van volgens mij 371
Er droppen minder goede items en de bosses zijn makkelijk (veel makkelijker).
er dropt ilvl 384 geloof ikTijn96 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:16:
[...]
Dus het is vooral om de bosses te leren kennen en een beete te gearen? Wat droppen ze dan 378 of?
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
En normal 391?
Ok thanks. Straks eens ff kijken of het wat is, ben benieuwtIntToStr schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:19:
LFR is 384 (min ilvl 372), normal is 397 en heroic 410. Bosses worden steeds moeilijker qua damage, maar ook steeds meer mechanics.
Gebruik van die adapters van bvb belkin ofzo ?IntToStr schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:48:
[...]
Dan moet ik een kabel dwars door de huiskamer leggen naar de meterkast. Huis is niet heel kabelvriendelijk helaas. Ik ga nog wel wat met de settings spelen en hopelijk vind ik een oplossing die me enigszins normaal laat spelen.
Hoe goed is jouw signaal met de Wifi? Sterk, matig, zwak? Want is het signaal niet sterk dan kan je als tip geven om de frequentie in de wifi router eens veranderen. Dat wil ook nog weleens helpen om een signaal verbetering te geven.IntToStr schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:43:
[...]
Ik zit inderdaad op wifi en ik ben ook bang dat ik regelmatig kleine (of grotere) connectieproblemen heb. Ach ja, maar zien wat ik er van kan maken. Wow is niet belangrijk genoeg om er nieuwe routers of providers voor te nemen.
391 is heroic firelands volgens mij.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Het probleem in Win vista/7 is dat een bepaalde service elk X aantal seconden de hele omgeving scant naar nieuwe netwerken dat veroorzaakt waarschijnlijk de freezes, ik heb er zelf ook ervaring mee.Rakkerzero schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:43:
[...]
Hoe goed is jouw signaal met de Wifi? Sterk, matig, zwak? Want is het signaal niet sterk dan kan je als tip geven om de frequentie in de wifi router eens veranderen. Dat wil ook nog weleens helpen om een signaal verbetering te geven.
Signaal en frequentie en zo is allemaal in orde. Dat had ik al wel nagelopen, maar toch dank voor de tip!Rakkerzero schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:43:
[...]
Hoe goed is jouw signaal met de Wifi? Sterk, matig, zwak? Want is het signaal niet sterk dan kan je als tip geven om de frequentie in de wifi router eens veranderen. Dat wil ook nog weleens helpen om een signaal verbetering te geven.
391 is inderdaad FL heroic.
Klopt maar de laatste boss in firelands (ragnaros) dropt een hoger itemlevel (397?)
En spine/madness in Dragon Soul droppen ook hogere itemlevels.
Hangt ook van je talent tree af....Derr_Hans schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:57:
[...]
Mastery Gemmen, Na Mastery Reforgen live and breath mastery and be one with mastery.
Tot je de CTC cap heb gehaald met je parry en dodge en mastery in totaal dan stamina geloof ik
Maar ben geen warrior dus dit is een erg beknopte versie van stats
Maar iig voor warriors en paladins is Mastery Stacken tot je de CTC cap (102.5%) heb gehaald.
-edit-Sorry dubbel post, 2de keer deze fout in korte tijd..
Koffie
Ik houd aan:
Mastery > parry > dodge
tot cap en dan sta
Waarom parry > dodge? Omdat er een talent is die 10% crit block geeft na parry voor paar seconde...
Trinket (die 88 dodge stacked x10) wel meetellen want die zal vrijwel altijd up zijn.
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Acht jaar is dan ook 'n eeuwigheid in computertermenricmaniac schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:56:
Je merkt trouwens wel degelijk dat content gedetailleerder en zwaarder wordt van WoW.. op een PC die ik nog op zolder zag staan waar ik vroeger MC en AQ raids van 40 man op deed zonder problemen heb ik nu op die PC last van fps drops naar 1 met cataclysm raids XD
Volgende week weer terug naar Yor'sahj heroic.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Klik altijd op die button die is zo groot dat je niet kunt missenNMe schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:22:
Gisteren ingevallen voor een nieuwe (undergearde) DPS toen de guild aan Ultraxion heroic toe was. Afgelopen week faalde het team nog collectief, elke try vergat er wel iemand op Heroic Will te klikken. Gisteren dreigde het dezelfde kant op te gaan toen dezelfde hunter twee tries op rij dood ging. De eerste try werd uiteindelijk een 0.7% wipe, de tweede ging vrij vroeg al mis. Ik heb haar toen maar verteld hoe ze de welbekende macro maakte zodat ze een knop kon gebruiken in plaats van te moeten klikken, en toen ging het zowaar goed. Netjes iedereen nog in leven toen de boss neerviel.
Volgende week weer terug naar Yor'sahj heroic.
m'n spells zijn so gekeybind dat ik mijn muis vrij heb gedurende de hele fight en voor mij klikken een stuk makkelijker is.
Blijf met mijn rogue nog wel rond plek 15 hangen, inmiddels weer even naar mij reforges gekeken en wat geschoven, maar ik mis gewoon PVE equip... Hopen dat ik wat meer rolls ga winnen bij LFR
Gisteren was het eigenlijk de bedoeling om wat neer te halen op heroic maar aangezien er iemand miste hebben we besloten om maar met alts een run te doen. Aangezien ik geen alt had die gegeared is dacht ik lfr te kunnen doen, mooi niet dus. Ze stonden erop dat ik met mijn mage mee ging (had iets van 272 ilevel (nog wat icc 10 heroic ) kwa gear) welke ik dus destijds met herben/mining geleveld heb. Alle bosses down gekregen op deathwing na daar kwamen we toch net wat te kort op het laatste platform (met twee healers en één tank).
Al met al zijn we niet echt hardcore en dat vind ik wel best eigenlijk die tijd heb ik met wotlk wel gehad. Moet nog wel wat dingen onder de knie krijgen healing wise (Symbioses en Natures grace uptime basicly samen met wat encounter stuff). Zit te denken aan beide toe te voegen aan poweraura maar dat moet ik nog even uitzoeken.
Is het niet de bedoeling dat die 'pants' uitgaan als je met je vriendin speeltBaroshir schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:31:
Gisteren 1e deel LFR weer gedaan, zowaar eindelijk eens geluk met rolls, vriendin had zomaar 4 items, ik 1 item (pants). Eigenlijk niet op gerekend, maar toch leukGeen wipes, stonden zonder problemen na 45 minuten weer buiten.
Nature's Grace vind ik wat lastiger. Daarbij hangt het echt van de encounter af of je hem wilt bewaren voor een fase of dat je hem op cooldown wilt gebruiken. Ik heb nu zelf een power aura die alleen te zien is wanneer ik 'm proc, zodat ik weet hoe lang ik er nog van kan profiteren, maar andersom lijkt hji me in sommige gevallen ook erg handig. Desalniettemin ontkom je er soms niet aan hem ongepland te proccen, waarmee het echt goed plannen van je NG CD op sommige fights wat lastiger zal blijken
100% uptime probeer ik inderdaad ook niet te krijgen. Op dit moment swiftmend ik wanneer ik kan wat al voor een redelijke uptime zorgt. Puntjes die ik gewoon nog moet leren is vervolgens regrowth op clearcast te doen, deze gebruik ik uit gewoonte nog bijna altijd voor healing touch. Deze wijziging zal de uptime van de natures grace voor mij al heel erg verhogen doordat ik er eigelijk eerst totaal niet mee bezig was en dus bijna nooit up was op tree form na met instant regrowth (waar het opzich een goed moment is voor de haste buff).Blistimo schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:58:
Symbiosis is heel goed te tracken middels een power aura, dat doe ik zelf ook, met een subtiele groene cirkel om mijn char heen en een timertje erbij zodat je kunt zien wanneer deze afloopt. Maar zelfs dan zal het lastig blijven 100% uptime te houden, iets wat ook bijna niet te doen is.
Nature's Grace vind ik wat lastiger. Daarbij hangt het echt van de encounter af of je hem wilt bewaren voor een fase of dat je hem op cooldown wilt gebruiken. Ik heb nu zelf een power aura die alleen te zien is wanneer ik 'm proc, zodat ik weet hoe lang ik er nog van kan profiteren, maar andersom lijkt hji me in sommige gevallen ook erg handig. Desalniettemin ontkom je er soms niet aan hem ongepland te proccen, waarmee het echt goed plannen van je NG CD op sommige fights wat lastiger zal blijken
Is en blijft apart dat ik destijds de guild waar ik nu in zit met icc 10 man geholpen heb toen ik in een 25 man guild zat (toen er nog geen shared lockout was) en nu ben ik de persoon die de hulp nodig heeft.
[ Voor 6% gewijzigd door pentetic op 15-03-2012 14:07 ]
Ik heb ook geen probleem met die button en snap ook niet hoe anderen dat wel kunnen hebben. De vorige raid ben ik (raidleader/GMLcount schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:26:
[...]
Klik altijd op die button die is zo groot dat je niet kunt missen![]()
m'n spells zijn so gekeybind dat ik mijn muis vrij heb gedurende de hele fight en voor mij klikken een stuk makkelijker is.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Heb ook al gehoord van guildies dat er niks gebeurde als ze erop klikten, voornamelijk mensen die addons zoals bartender/dominos gebruiken.NMe schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:10:
[...]
Ik heb ook geen probleem met die button en snap ook niet hoe anderen dat wel kunnen hebben. De vorige raid ben ik (raidleader/GM) compleet uitgeflipt tegen mensen die keer op keer op keer doodgingen omdat ze niet op een knopje kunnen drukken. Gisteren ging het dus alleen bij die ene persoon nog mis en ze beweerde dat dat een technisch probleem was omdat ze wel klikte maar het niet werkte.
Ikzelf gebruik bartender en heb er nog nooit problemen mee gehad gelukkig
Ik gebruik hier ook bartender en moet zeggen dat ik het probleem zelf ook niet heb gehad. Wel heb ik tijdens een 5 man heroic run gehad dat de knop om te dismounten van de Sandbox Tiger, de knop wilde op geen mogelijkheid tevoorschijn komen. Achteraf konden we er wel om lachen dat de tank pulde en iedereen langzaam dood ging en ik maar op dat ding zat heen en weer te gaan.dotorion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:13:
[...]
Heb ook al gehoord van guildies dat er niks gebeurde als ze erop klikten, voornamelijk mensen die addons zoals bartender/dominos gebruiken.
Ikzelf gebruik bartender en heb er nog nooit problemen mee gehad gelukkig
Met rogue is het ook echt wel een questie van goeie spec en stats ja. Ik was eerst assassination en daar stond ik meestal 10-13 mee in LFR nu ben ik voor het eerst combat gegaan maar voor mij werkt dat gelijk fijner. Ik sta nu gemiddeld 7-10steBaroshir schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:31:
Gisteren 1e deel LFR weer gedaan, zowaar eindelijk eens geluk met rolls, vriendin had zomaar 4 items, ik 1 item (pants). Eigenlijk niet op gerekend, maar toch leukGeen wipes, stonden zonder problemen na 45 minuten weer buiten.
Blijf met mijn rogue nog wel rond plek 15 hangen, inmiddels weer even naar mij reforges gekeken en wat geschoven, maar ik mis gewoon PVE equip... Hopen dat ik wat meer rolls ga winnen bij LFR
Meest gehoorde quote van tanks die doodgaan op Ultraxion in LFR. De timer van Fading Light telt af naar het moment dat je doodgaat, die wil je dus rond de "one" klikken. Hour of Twilight telt af naar het begin van de cast. Als je dan iets te vroeg je button klikt, voordat de timer afloopt, ben je alweer teruggephased voordat HoT ook daadwerkelijk wordt gecast. Niet dat dat dodelijk is in LFR, maar het wil nog wel eens misgaan.IntToStr schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:15:
Iets waar ik de eerste keer last van had was dat DBM grote warnings geeft van "HOUR OF TWILIGHT IN X SECONDS!!!1111", maar die countdown is tot de start van de cast. Ik dacht dat die teller aangaf voor wanneer je moest klikken. Kan ook bij haar zoiets stoms zijn. Alleen zag ik gelukkig vrij snel dat er toch iets mis bleek met de timing en dat je dus tijdens de cast kunt klikken. Fading light was dan weer wel een countdown voordat je moet klikken.
Oh, ook leuk trouwens als je de HoT cast time van HC gewend bent geworden en dan weer in LFR terecht komt. Dan klik ik zelf dus ook geregeld te vroeg
Heb mezelf zo al om zeep geholpen rond ~5%. Heel het gevecht ong. 2 tot 4 seconden op Fading Light gehad, dan opeens 7 seconden. Uit gewoonte vrij snell Heroic Will gebruikt en uit de Twilight realm gevlogen ... en dus ongeveer één seconde voor de timer verdween automatisch terug in de Twilight Realm getrokken. Instakill
Dit topic is gesloten.
Laat het niet zo zijn dat het nog enkel over scrolls gaat, bedelen is sowieso niet de bedoeling.
Als iemand het wilt aanbieden is dat prima om het topic niet onnodig te vervuilen dien je een DM te sturen naar Rakkerzero die je in de 2e post opneemt.