Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 256 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.626 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:57
Ik ga binnenkort voor: ElvUI + DBM + wat andere dingen. Ik ga echt niet Recount/Skada gebruiken, ben al dat "tuig" wat nerdgasms heeft over recount nummertjes erg zat, ik ga er niet aan meedoen.

Als de boss doodgaat, en jullie leven nog, is er dus geen issue, en geen nut om te zeiken over dps/healing :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
lanerios schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:10:
Ik ga binnenkort voor: ElvUI + DBM + wat andere dingen. Ik ga echt niet Recount/Skada gebruiken, ben al dat "tuig" wat nerdgasms heeft over recount nummertjes erg zat, ik ga er niet aan meedoen.

Als de boss doodgaat, en jullie leven nog, is er dus geen issue, en geen nut om te zeiken over dps/healing :P
Nouja, nerdgasm. Het is wel aardig om te zien hoe je het doet qua DPS/healing - vooral als de boss niet neer gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06-2023
Verbaast mij wel dat er zoveel preconfigged UIs gebruikt worden.

'k steek dat liever zelf in mekaar :)

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
rodie83 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:13:
[...]

Nouja, nerdgasm. Het is wel aardig om te zien hoe je het doet qua DPS/healing - vooral als de boss niet neer gaat ;)
Dan wel ja, maar als je kijkt bijvoorbeeld op: Kul Tiras, Sha'tar, Bloodhoof ed. Dan merk je gewoon te vaak dat trade er alleen maar over gaat wat voor nummertjes ze nu weer hebben. En even later gaan ze dood door simpele mechanics :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-06 14:26
lanerios schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:10:

Gelukkig zijn er nog mensen die Recound en Skada voor meer gebruiken dan alleen digitale penisvergelijkingen :p
Als officer/rl vond ik het altijd fijn om te kijken wat er gebeurt mbt interrupts e.d. en dat is eigenlijk nog steeds de hoofdreden waarom ik het gebruik. Niet om zo nodig D/H/TPS te vergelijken, maar om te kijken hoe je jezelf kunt verbeteren :p

Ik schuif deze discussie in dezelfde categorie als Gearscore. Deze addons hebben allebei een bepaald nut, maar het merendeel van de mensen gebruiken het verkeerd ... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-06 14:00
Bij tempestkeep solo gaat wel simpel met een dk. 1ste keer was met ivlen 362 +- ( wapen was 346)
De moelijke fase is de 3rde bij de laaste boss waarbij hij de die hunter mage warrior pala ress.
Kill altijd eerst hunter dan de mage ( hunter heeft stun en mage knockback). Gebruik niet al je CD tegelijk.

En geniet van je farm voor de mount, de gold is ook niet slecht. totaal 1125 tijd +- 40 minuten voor de totaale instance denk ik

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-06 13:53
Je hebt 2x rogues die precies hetzelfde moeten doen > boss dpsen.
Hebben ongeveer dezelfde gear en ontwijken beide alle fires etc.
Ene doet 5k dps meer dan de ander, dan weet je toch gewoon dat die rogue zichzelf kan verbeteren.

Dit vergelijken met Gearscore vind ik nogal kort door de bocht, aangezien je met recount skadaa wel degelijk iemands 'skill' kan meten mits je alle variabele erbij neemt (toegegeven dat doen er maar weinig)

Met healing done is het toch wat ingewikkelder, maar job van een dpser is toch zoveel mogelijk damage doen zonder dood te gaan, simpel gezegt en dat kan je prima mede beoordelen met recount/skadaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

sjaak88 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:23:
Met healing done is het toch wat ingewikkelder, maar job van een dpser is toch zoveel mogelijk damage doen zonder dood te gaan, simpel gezegt en dat kan je prima mede beoordelen met recount/skadaa.
DPS heeft geen punt waar het goed genoeg is, meer kan en moet altijd.

Healing is op een begeven moment gewoon genoeg (mensen gaan niet dood).

[ Voor 32% gewijzigd door Yintha op 16-03-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
sjaak88 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:23:
Dit vergelijken met Gearscore vind ik nogal kort door de bocht, aangezien je met recount skadaa wel degelijk iemands 'skill' kan meten mits je alle variabele erbij neemt (toegegeven dat doen er maar weinig)
You missed my point. Ik zei dat het een vergelijkbare situatie was. Ik sprak nergen over het meten van mensen hun skills, daar is de addon ook niet voor bedoeld, anders was het wel skillscore.

Waar ik op doelde was dat je met gearscore een heel snel overzicht kon krijgen wat voor gear een persoon draagt en hoe deze gegemmed/enchant was. Dat mensen dan alleen een hoog nummer zagen en zich daar episch mee voelen is hetzelfde als kijken naar balkjes in skada/recount en daar een conlusie uit trekken zonder er dieper naar te kijken.

Beide kortzichtig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
dotorion schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:15:
Verbaast mij wel dat er zoveel preconfigged UIs gebruikt worden.

'k steek dat liever zelf in mekaar :)
Dat komt denk ik doordat het wel eventjes kan duren voordat je eigen configuratie helemaal naar wens is, waar de meeste mensen gewoon meteen klaar willen zijn. Persoonlijk doe ik het ook liever zelf en ik wil daarbij ook zoveel mogelijk opties. Zo gebruikte ik eerst X-Perl, maar vond zelfs dat niet genoeg instellingen hebben. Daarom ben ik nu overgestapt op Shadowed Unit Frames. Daarmee kan ik tot op de pixel nauwkeurig helemaal zelf bepalen hoe alles eruit ziet. Kost je een uurtje of twee perfectionistisch knutselen, maar daar zijn we tweakers voor, hè. :p

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 15:08

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik ga weer beginnen met wow! Nadat ik mijn heil niet heb kunnen vinden in SWTOR, EVE en Skyrim kom ik weer naar huis ;)

Je krijgt 1 transfer voor de ressurection scroll, kan dit ALLEEN naar de server van degene die je uitnodigd of is het een restrictieloze transfer?
Als ik het goed begrijp kan ik dus op een nieuwe server een lvl 1 maken, die boosten tot 80 en dan een oud character gratis transferen naar deze nieuwe server?

Mijn warrior van 85 wordt dit keer niet mn main, maar een priest of druid wel (afhankelijk welke ik leuker vind healen, ik heb al een 77 priest dus de 80boost is voor een druid)
Ik heb altijd veel getanked en nu wil ik eens de andere kant van de medaille ontdekken door te healen!

[ Voor 5% gewijzigd door RMB op 16-03-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-06 17:33
En dan heb je nog types zoals ik die met een aantal addons beginnen en langzaam maar zeker er steeds meer krijgen. Ik begon destijds in Wotlk alleen met het noodzakelijke om te kunnen raiden maar daar zijn in de loop der tijd ook wat minder essentiele addons bij gekomen die het wel wat makkelijker maken.

Gisteren ook een LFR gedaan, moet wel zeggen het verschil met mijn gear vorige keer en nu + timen van cooldowns was toch wel een groot verschil op deathwing. Moet alleen de Natures Grace nog onder de knie krijgen nu maar afgezien daarvan kon ik toch nog een kleine 30K hps doen het eerste gedeelte van de fight en 25K+ hps overall. Alleen jammer dat de dpsers clueless waren en hem dus niet down kregen gelijk. Tweede keer wel gelukt met wat nieuwe dpsers maar ja zoals gewoonlijk geen loot voor mij in LFR. Vanavond de andere maar even doen en BH natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
RMB schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:35:
Je krijgt 1 transfer voor de ressurection scroll, kan dit ALLEEN naar de server van degene die je uitnodigd of is het een restrictieloze transfer?
Als ik het goed begrijp kan ik dus op een nieuwe server een lvl 1 maken, die boosten tot 80 en dan een oud character gratis transferen naar deze nieuwe server?
De lvl 80 boos EN transfer is voor 1 enkel character die al bestaat op je account. Je kunt dus geen nieuw char aanmaken op level 80 en een ander transferren en faction changen.

Heb die van m'n vriendin laast ook geresurrect (was afgelopen of 3 maart :p) en het betrof daar ook gewoon 1 enkel, al bestaande toon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-06 13:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RMB schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:35:
Ik ga weer beginnen met wow! Nadat ik mijn heil niet heb kunnen vinden in SWTOR, EVE en Skyrim kom ik weer naar huis ;)

Iemand mag mij dus graag een scroll sturen, ik heb mensen gePMd maar nog niks gehoord :)
Bij mijn weten is die transfer gelimiteerd aan de server van degene die je uitnodigt, en volgens mij kun je ook alleen het karakter dat je naar 80 boost transferen.

Ik zou je trouwens met liefde een scroll sturen, maar dat gaat zonder je real ID vrij lastig. :P Sowieso kruip ik dan voor op de mensen in de lijst onder de topicstart, dus lijkt me niet handig. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
NMe schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:40:
[...]
Ik zou je trouwens met liefde een scroll sturen, maar dat gaat zonder je real ID vrij lastig. :P Sowieso kruip ik dan voor op de mensen in de lijst onder de topicstart, dus lijkt me niet handig. :+
Via webinterface kun je wél inviten op realmnaam en character naam. In-game alleen via real ID :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:23
Xzito schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:19:
Bij tempestkeep solo gaat wel simpel met een dk. 1ste keer was met ivlen 362 +- ( wapen was 346)
De moelijke fase is de 3rde bij de laaste boss waarbij hij de die hunter mage warrior pala ress.
Kill altijd eerst hunter dan de mage ( hunter heeft stun en mage knockback). Gebruik niet al je CD tegelijk.

En geniet van je farm voor de mount, de gold is ook niet slecht. totaal 1125 tijd +- 40 minuten voor de totaale instance denk ik
Dat is een zieke inkomst voor 40 minuten :P. sweet

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

bedankt heren! Ik heb ondertussen een scroll binnen door hier te plaatsen, ik heb de zin snel verwijderd.
Toch iets effectiever, 5 min het forum spammen met mijn bedelen voor een scroll, dan PMs sturen ;)

Ik meen op de uitleg gelezen te hebben dat je de 80 boost enzo kunt activeren nadat je al gespeeld hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
RMB schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:43:
bedankt heren! Ik heb ondertussen een scroll binnen door hier te plaatsen, ik heb de zin snel verwijderd.
Toch iets effectiever, 5 min het forum spammen met mijn bedelen voor een scroll, dan PMs sturen ;)

Ik meen op de uitleg gelezen te hebben dat je de 80 boost enzo kunt activeren nadat je al gespeeld hebt!
ja je kan gewoon 7 days claimen.. dan maak je ergens een character aan. en dan kan je appart de rewards claimen (transfers, level 80 boost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Mijn vriendin moest haar char boosten op het moment dat ze de scroll accepteerde. Misschien dat ze iets veranderd hebben, maar ik zou er niet vanuit gaan ;)

Edit: Trolo, dan heb ik waarschijnlijk niet goed opgelet :p Maar goed, ik zat in DS ... I had right to be afwezig :p

[ Voor 27% gewijzigd door detheavn op 16-03-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-06 11:09
detheavn schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:45:
Mijn vriendin moest haar char boosten op het moment dat ze de scroll accepteerde. Misschien dat ze iets veranderd hebben, maar ik zou er niet vanuit gaan ;)

Edit: Trolo, dan heb ik waarschijnlijk niet goed opgelet :p Maar goed, ik zat in DS ... I had right to be afwezig :p
volgens mij is er idd alleen een exploit waardoor je dat kan doen.

even zoeken.. ohja van:
http://www.ownedcore.com/...t-free-char-xfer-sor.html

[qoute]
With SoR, you can boost up a char to lvl 80 and xfer him to another server. If you decide to xfer a lvl 85, you cant boost another char up to 80.
here is how to do it:
1. create the lvl 1 char or log on the char you want to boost to 80. make him transfer ready.
2. logout ingame, go into battlenet. choose realm transfer + lvl 80 boost to the char. click continue, but dont press the last button before transfer.
3. login, get 20k+ gold (or less, depends on lvl) on this char, so its over the transfer gold cap. logout.
4. press okay to the transfer. an error will appear: char has too much gold.
5. wait a short time. log on your char. he will pop up to 80.
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Jammer, om een nieuw character tot 80 te boosten + mijn 2 huidige chars op horde te krijgen moet ik dus 80 euro dokken (2x transfer voor bestaande chars en 2x factionchange), belachelijk eigenlijk!

Kan ik er ook voor kiezen om me door een alliance speler te laten inviten, en dan een horde character te boosten?

[ Voor 22% gewijzigd door RMB op 16-03-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06 12:00
ricmaniac schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:43:
[...]
Dat is een zieke inkomst voor 40 minuten :P. sweet
vindje ? dat is meestal een minuut of 10 op AH als ik er zin in heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDV91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-04-2016

KDV91

Me Gusta

Ben aan het sparen voor Artisan Riding 4750 Gold....
Moet nog maar 2500...

Farming ftw :)

Meh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darthaxx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-05 21:09
Mail me maar op cenktomz@gmail.com heb nog scrolls over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:30

mrsar

waar een sar is,is een wodka

darthaxx schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:10:
Mail me maar op cenktomz@gmail.com heb nog scrolls over.
foei

gister ook weer eens lfr gedaan (verveelde me :P ) maar wat is dat eigenlijk simpel,je kan letterlijk even afk gaan naar de wc ofzo zonder dood te gaan bij bepaalde bossfights xD

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Ik heb de afgelopen dagen mijn enchants eens bijgewerkt. Leuk, maar kost een hoop :p Windwalk op m'n wapen kostte 2k geloof ik. Aangezien ik naast enchants eigenlijk niet zo veel goud meer nodig heb was dat geen ramp, maar nu heb ik nog maar tegen de 3k over geloof ik. En het zou toch leuk zijn om weer wat gold te hebben, al was het om alts te financieren of om blacksmithing gear te kunnen kopen. Wat me opviel was dat de mats duurder waren dan de eindproducten. Ook bij gems is dit helaas het geval. Ik dacht dus leuk wat winst te kunnen gaan maken, maar als de uncut gems duurder zijn dan de cut gems houdt het toch echt op...

Ores farmen met mining duurt eigenlijk te lang om daar echt leuke winst aan over te houden heb ik het idee. Dan blijft voor mij nog prospecting over als optie om geld te verdienen met mijn professions of ik kan mogelijk met smelting nog wat realiseren. In beide gevallen dus ores opkopen, gebruiken en spullen weer verkopen. Daar ga je alleen geen gouden bergen aan overhouden denk ik. Tot nu toe was ik meer bezig met gear verzamelen etc, maar dat loopt nu toch echt bijna op z'n eind als ik LFR voorlopig als eindstation zie, dus nu vind ik dit ook wel interessant worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Wat is het toch moeilijk om die blauwe tekst in dat rood kadertje te lezen blijkbaar.

On-topic: ik gebruik Skada eigenlijk nog het vaakst om uit te vissen waarom ik gestorven ben op mijn tank.

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-06 15:11
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JbSxbJhx5FFhjTYEHAKVBa6w/full.jpg

Zouden de mensen die in de lijst staan en al een Spectral Mount hebben ontvangen, dit ook via DM aan mij kunnen doorgeven. Dan maak ik daar een aparte lijst van. Zo is het duidelijk wie nog geen Spectral Mount heeft en maken die ook een kans om de mount te bemachtigen.

Voor diegene die graag een scroll willen, kijk even in de 2e post van dit topic. Daar staan alle mensen in die bereid zijn je scroll te sturen. Post geen verzoeken in het topic zelf, maar vraag het via DM!!!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Laatst online: 26-06 14:00
Mektheb schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:02:
[...]

vindje ? dat is meestal een minuut of 10 op AH als ik er zin in heb :P
Het probleem met de AH is je moet wel spullen hebben om te verkopen of buy low sell high.
De engiste inkomsten van gold voor mij is Raids farmen 70 en 80's daarna Argent tournements pets verkopen.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Xzito schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:23:
[...]

Het probleem met de AH is je moet wel spullen hebben om te verkopen of buy low sell high.
De engiste inkomsten van gold voor mij is Raids farmen 70 en 80's daarna Argent tournements pets verkopen.
Ik denk ook dat hij bedoeld het bespelen van de AH.
Doe je dit goed dan kan je ongelooflijk veel gold verdienen, enige wat handig is is om een beetje een start kapitaal te hebben :+
Ik vind het geen ene ruk aan om te doen maar andere blijkbaar weer wel ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/11bnerd.jpg

Hierzo zie hoe caster gear eruit ziet in MoP.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Rakker, is dat een fake of een official? Ziet er echt uit als de wotlk levelling gear behalve de helm :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:03
@ Hierboven: Mortal Combat - Raiden?

Ik heb gister goed gelachen... Altrunnetje inclusief 3 gasten van de guild die we hebben overgenomen.
Dat is voorlopig nog even geen HC raid materiaal! De DK tank die het best aardig deed was onwijs zenuwachtig en liet dat elke 10 minuten weten op trilo... 'Ah man, ik zit echt te zweten hiero, ben ontzettend nerveus!' - Doe normaal joh, nergens voor nodig! En een paladin uit België die af en toe ook vreemd uit de hoek kwam.

Toch nog 6/8 gehaald - dat was al 1 baas meer dan ze hiervoor in hun eigen guild haalden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Xzito schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:23:
[...]

true.. die pets verdienen echt ziek ja :/ gekkehuiss
Rakkerzero schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:27:
[afbeelding]

Waar haal je die screens vandaan rakker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-06 18:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
oooh hahahah XD wist niet dat die al van MoP waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
[afbeelding]

HAHAAHAHAHAHAHAHAHA *kuch* HAHAHAHAHAHAHAaaAAaaa

Nee, echt, best leuk :)

Aleen jammer dat er een standaard undead in zit. Ik zit stiekem gewoon op een beetje updated player models te wachten. Zal voor mij geen doorslaggevende factor zijn of ik MoP ga spelen of niet, maar nu ik die Yakitaurens gezien heb smacht ik toch wel een beetje naar nieuwe models :p

Edit: Damn, check achtergrond. Gaan we nu nog betere belichtingseffecten krijgen in MoP? :|

[ Voor 7% gewijzigd door detheavn op 16-03-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[afbeelding]

Kwa style en detail wel goed, kwa looks zelf ? noty

MoP en zoveel nieuwe models en nog steeds oude models voor de players zelf kunnen ze echt niet maken :P
my part laten ze me nog 3 maanden cataclysm spelen met 100% zekerheid we new models hebben.

Dan dat ik in MoP weer tegen een plank aankijk :D

[ Voor 31% gewijzigd door Mektheb op 16-03-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-06 13:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ugly as fuck. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Tgoh .. heb al ergere leveling gear gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
True maar ik zou toch nog steeds bij elk item die ik krijg gelijk transmofo.

Puur om me oude looks te houden, of ik doe het zoals alle andere uitbreidingen ik hou gewoon me end game gear van de uitbreiding ervoor tot ik het hoogste level ben en dan craft ik wat ik kan craften en koop ik wat ik kan kopen en loot ik wat ik wil looten.
en dan op naar raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Mektheb schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:46:
...craft ik wat ik kan craften en koop ik wat ik kan kopen en loot ik wat ik wil looten. en dan op naar raiden.
Om te raiden wat je wil raiden ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
dotorion schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:49:
[...]

Om te raiden wat je wil raiden ;) ?
Juistem !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Hmm .. plaatje nog at verder goed bekeken: dat staff model hebben we toch al in-game of vergis ik mij nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
dotorion schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:52:
Hmm .. plaatje nog at verder goed bekeken: dat staff model hebben we toch al in-game of vergis ik mij nu?
ja ik d8 hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Ja het model van die staff is van Firelands (shared boss drop 1e 5 bosses)..

Hopelijk heeft die meneer de ondode dat vod voor Justice Points gekocht want het ziet er niet uit dus hopelijk ziet raiding gear er beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Yintha schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:54:
Hopelijk heeft die meneer de ondode dat vod voor Justice Points gekocht want het ziet er niet uit dus hopelijk ziet raiding gear er beter uit.
Ik hoop eerder dat het greenies zijn. Dan hebben we nog iets om naar vooruit te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Andere kant als je een pandaren caster heb is dat hoedje wel tof.
Alleen zal ik persoonlijk geen pandaren ras nemen ;)

Caster ziet er uit als Cata 346 vp gear, met een Aziatisch hoedje.

Transmog ftw :)

Mijn transmog setje wordt echt een toeristen setje, t-shirt, korte broek, wandelstok, en zonne bril (engineer) en dan lekker rond huppelen en van omgeving genieten want dat ziet er erg goed uit in de screenies.

Mist alleen nog een fototoestel ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:30

Seraphin

Meep?

Gisteren mijn mage op 85 gedinged; is in de verste verte nog niet gereed voor raids / 5man HC's dus eerst maar eens naar fire gespecced en normals ingegaan voor de JP farm.

Voor het eerst in mijn leven dat ik serieus met fire bezig ben geweest (het is altijd mijn lolmage frostfun geweest). Ik moet zeggen; het bevalt me wel. Inderdaad zéér afhankelijk van hotstreak procs, maar met de huidige gear kon ik op sommige bosses al 10k+ dps noteren; niiiice.

Overigens ook een héle leuke HoO run gehad. Ik kwam binnen als replacement vlak voor de neus van Temple Guard Anhuur. Ik zag al een paar skeletjes, dus had zo'n bang vermoeden dat ik in een groep terecht was gekomen die het niet helemaal begreep. Maar niets bleek minder waar! Uiteindelijk een hele leuke run geweest met een beetje heen en weer geklets, en alle bosses gekilled ipv zsm naar Rajh rushen. Het mooie daarvan was dat ik ook meteen 3 upgrades kon looten, dus meteen een mooie boost ín het benodigde ilvl.

Ben benieuwd of dit betekent dat ik wat meer met de mage ga spelen...... nu nog "even" TF erbij farmen ;)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
Seraphin schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:51:
Gisteren mijn mage op 85 gedinged; is in de verste verte nog niet gereed voor raids / 5man HC's dus eerst maar eens naar fire gespecced en normals ingegaan voor de JP farm.

Voor het eerst in mijn leven dat ik serieus met fire bezig ben geweest (het is altijd mijn lolmage frostfun geweest). Ik moet zeggen; het bevalt me wel. Inderdaad zéér afhankelijk van hotstreak procs, maar met de huidige gear kon ik op sommige bosses al 10k+ dps noteren; niiiice.

Overigens ook een héle leuke HoO run gehad. Ik kwam binnen als replacement vlak voor de neus van Temple Guard Anhuur. Ik zag al een paar skeletjes, dus had zo'n bang vermoeden dat ik in een groep terecht was gekomen die het niet helemaal begreep. Maar niets bleek minder waar! Uiteindelijk een hele leuke run geweest met een beetje heen en weer geklets, en alle bosses gekilled ipv zsm naar Rajh rushen. Het mooie daarvan was dat ik ook meteen 3 upgrades kon looten, dus meteen een mooie boost ín het benodigde ilvl.

Ben benieuwd of dit betekent dat ik wat meer met de mage ga spelen...... nu nog "even" TF erbij farmen ;)
Ik heb gisteren ook mijn mage wat gegeared tip zou ik zeggen koop/maak wat vicous pvp gear. Zodoende heb ik ervoor gezorgd dat hij kwa ilevel hoog genoeg zit om heroics in te kunnen en 1 lvl te kort komt voor lfr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Trouwens die undead die lijkt wel gephotoshopt hoe hij daar staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
  • Laatst online: 30-06-2024
Mektheb schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:41:
[...]

MoP en zoveel nieuwe models en nog steeds oude models voor de players zelf kunnen ze echt niet maken :P
my part laten ze me nog 3 maanden cataclysm spelen met 100% zekerheid we new models hebben.

I agree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
Yintha schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:56:
Trouwens die undead die lijkt wel gephotoshopt hoe hij daar staat
Idd.

Teveel belicht in vergelijking met de omgeving, geen schaduw op de grond, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
dotorion schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:04:
[...]

Idd.

Teveel belicht in vergelijking met de omgeving, geen schaduw op de grond, etc.
ja en ze voeten kloppen niet helemaal met de verhouding van de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

pentetic schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:52:
[...]

Ik heb gisteren ook mijn mage wat gegeared tip zou ik zeggen koop/maak wat vicous pvp gear. Zodoende heb ik ervoor gezorgd dat hij kwa ilevel hoog genoeg zit om heroics in te kunnen en 1 lvl te kort komt voor lfr
Is wellicht een oplossing. De BoE JP items worden trouwens al voor 250g aangeboden in /trade, dus met een beetje cash hoef je niet eens te "cheaten". Daar komt bij dat ik het ook wel prettig vind om eerst even in normals rond te blijven hangen.... laatste keer dat ik regelmatig met de mage heb gespeeld was in TBC, en zelfs dat was frost ipv fire. Kortom ik wil ff "oefenen" in de normals voordat me in moeilijkere settings waag.

(ik wil komende maandag natuurlijk geen posts zien in dit topic over "een enorme noobmage genaamd Zalan die steeds dood ging / wipes veroorzaakt / minder dps doet dan de tank") :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Seraphin schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:39:
[...]

Is wellicht een oplossing. De BoE JP items worden trouwens al voor 250g aangeboden in /trade, dus met een beetje cash hoef je niet eens te "cheaten". Daar komt bij dat ik het ook wel prettig vind om eerst even in normals rond te blijven hangen.... laatste keer dat ik regelmatig met de mage heb gespeeld was in TBC, en zelfs dat was frost ipv fire. Kortom ik wil ff "oefenen" in de normals voordat me in moeilijkere settings waag.

(ik wil komende maandag natuurlijk geen posts zien in dit topic over "een enorme noobmage genaamd Zalan die steeds dood ging / wipes veroorzaakt / minder dps doet dan de tank") :P
Ik had gisteren weer eens een run, met een tank die dps niet wilt boosten. Wat doe je dan als tank: We clearen eerst de hele instance tot aan met de laatste trash, vervolgens een votekick 'Noob dps'. Ik ben dan van mening dat de dps geen problemen veroorzaakt en alleen slechte dps doet, laat ze maar lekker mee doen vind ik dan. De votekick ging niet door. Vervolgens begint de (ja hoor, daar issie dan) hunter de boss te pullen (end of time). Tank heeft er maling aan en doet niets. Iedereen dood behalve de healer, die het leuk vind om het timeglass te gebruiken (toen kwam bij mij al in gedachte dat het wel eens een flinke repaibill kon gaan worden), Na 5 (of 6) keer het timeglass te gebruiken was het eindelijk een whipe... De tank wilde liever whipen omdat hij vond dat 'noob dps' niet geboost mogen worden...

Als ik als tank door een instance heen ga sta ik 7 van de 10 keer bovenaan met dps; dan zou het een flinke tijd kosten voordat de instance gecleared zou worden :(
Repair bill viel me uiteindelijk mee, slechts 35gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207968

Ik meende te lezen dat Blizzard Paypal ondersteund in Europa, echter toen ik vandaag mijn subscription ging verlengen stond deze mogelijkheid er (nog?) niet bij.. :/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Thysiej schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:45:
[...]

Ik had gisteren weer eens een run, met een tank die dps niet wilt boosten. Wat doe je dan als tank: We clearen eerst de hele instance tot aan met de laatste trash, vervolgens een votekick 'Noob dps'. Ik ben dan van mening dat de dps geen problemen veroorzaakt en alleen slechte dps doet, laat ze maar lekker mee doen vind ik dan. De votekick ging niet door. Vervolgens begint de (ja hoor, daar issie dan) hunter de boss te pullen (end of time). Tank heeft er maling aan en doet niets. Iedereen dood behalve de healer, die het leuk vind om het timeglass te gebruiken (toen kwam bij mij al in gedachte dat het wel eens een flinke repaibill kon gaan worden), Na 5 (of 6) keer het timeglass te gebruiken was het eindelijk een whipe... De tank wilde liever whipen omdat hij vond dat 'noob dps' niet geboost mogen worden...

Als ik als tank door een instance heen ga sta ik 7 van de 10 keer bovenaan met dps; dan zou het een flinke tijd kosten voordat de instance gecleared zou worden :(
Sta jij zelfs in End Time en zo nog steeds bovenaan de dps lijst als tank? Ik kom toch regelmatig dps tegen die echt flink hoog scoren op boss fights. Op trash lukt het mij zelfs om af en toe bovenaan te staan, maar dat ligt meer aan het aoe voordeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-06 12:12
Weet iemand of je op de server waar je speelt een extra character slot krijgt bij mop? Ik heb namelijk 10 classes op lvl 85 op 1 server en heb niet echt zin om de elfde class op een andere server aan te maken of een character te deleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pentetic
Seraphin schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:39:
[...]

Begrijpelijk voor mij was het ook meer een manier om te zorgen dat ik gear kreeg. Aangezien we woensdag een alt run deden in DS en mijn mage daar toch wel onder de maat zat met de gear dit ik van Wotlk nog had. Zodoende weet ik dat ik als we maandag weer verder gaan met deathwing mijn dps in ieder geval een stuk hoger is dan dat het daarvoor was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
IntToStr schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:52:
[...]

Sta jij zelfs in End Time en zo nog steeds bovenaan de dps lijst als tank? Ik kom toch regelmatig dps tegen die echt flink hoog scoren op boss fights. Op trash lukt het mij zelfs om af en toe bovenaan te staan, maar dat ligt meer aan het aoe voordeel :)
Precies daarom zei ik 7 van de 10 keer. Ik doe meestal tussen de 16 en 20k single target dps op mijn tank. Er zijn genoeg dps die dat niet voor elkaar krijgen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
[...]

Vervelende tanks zijn dat >.>

Votekick tank, je staat toch vooraan in de queue lijst als je al in een dungeon zit en de tank gaat weg/word gekicked.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:23

junglebeast

hier staat iets

Worra schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:53:
Weet iemand of je op de server waar je speelt een extra character slot krijgt bij mop? Ik heb namelijk 10 classes op lvl 85 op 1 server en heb niet echt zin om de elfde class op een andere server aan te maken of een character te deleten.
Kwam dit tegen van de Q & A van de blizzcon.
Q: I have 10 classes, one of each. Are you guys adding an 11th slot so we can make them!?
A: Totally understandable. Obviously, we have talked, no decision yet... One idea we've talked about is keeping the cap, but letting you have dozens of chars on one realm, then zero on another. I.e. an account cap, versus realm cap. No promises!

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Anoniem: 207968 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:49:
Ik meende te lezen dat Blizzard Paypal ondersteund in Europa, echter toen ik vandaag mijn subscription ging verlengen stond deze mogelijkheid er (nog?) niet bij.. :/ ?
In Nederland kan je wel via Ideal betalen =)
Waarom doe je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

[...]

Ik ben dan van mening dat de dps geen problemen veroorzaakt en alleen slechte dps doet, laat ze maar lekker mee doen vind ik dan.
Tsja, zolang alles netjes neer gaat en er geen deaths / wipes zijn, wat maak je je dan idd druk om de hoogte van de dps. Nog een extra nuance; als iemand relatief lage dps doet, maar wel healer-aggro oplost, traps zet, adds kite, gevaarlijke abilities interrupt, kortom: nuttig bezig is, dan liever dat dan iemand die er 2k extra uit perst maar de intelligentie heeft van "Donald" (www.darklegacycomics.com) :P

Aan de andere kant; als alle dps deprimerend laag scoort, dan levert dat extra "hassle" op: healer na iedere trashpack OOM, enrage timers, weet ik veel.

Ik heb weinig referentiemateriaal meer, maar als tank aan het begin van cata vond ik 10k (per) dps in de 5man HC's toch wel gewenst; als je met 3x 5k dps zat opgescheept, dan wist je dat je het als tank/healer een stuk zwaarder ging krijgen. Ook dan; ik heb prima HC's gecleared (met guildies) die beduidend lager zaten (gewoon ilvl negeren en oldschool naar de instance vliegen en naar binnen), maar daar stond tegenover dat je dan met een op elkaar ingespeeld groepje een instance deed (en de 15% buff ook niet had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Ach in de 4.3 hc's is 15k dps ook wel voldoende, gewoon niet in het vuur staan en alles komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
junglebeast schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 15:59:
[...]

Kwam dit tegen van de Q & A van de blizzcon.

[...]
Helaas is dit hetzelfde als tijdens TBC en wotlk en cata blizzcon geneuzel. Het gaat gewoon niet gebeuren, of in de cash store denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:23

junglebeast

hier staat iets

lanerios schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:21:
[...]

Helaas is dit hetzelfde als tijdens TBC en wotlk en cata blizzcon geneuzel. Het gaat gewoon niet gebeuren, of in de cash store denk ik.
Ach ik heb mijn Warlock en DK er al voor gedelete. Dus mij maakt het niks uit.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
WEEKEEEEEEEEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDD:D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

ricmaniac schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:25:
WEEKEEEEEEEEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDD:D:D:D
Weekend betekent vriendin + bijbaantje voor mij dus is niet zo leuk.

Beter is het zondagavond, dan kan ik weer gamen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Yintha schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:26:
[...]

Beter is het zondagavond, dan kan ik weer gamen :9~
Lol, vriendin is niet leuk _O-
Bijbaantje kan ik wel begrijpen, helemaal in het weekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403231

Een vriend in game via zijn real ID en scroll gestuurd. Vriend accepteert de scroll en koopt ook gelijk een 2 maanden pre-paid card.
Should your friend use a 60-day Pre-Paid Game Card or Pre-Paid Game Time to subscribe, you'll be able to redeem your mount immediately. Unlike other methods of payment (Credit Card for instance), Pre-Paid Game Cards and Pre-Paid Game Time are processed right away and do not stack behind the resurrected account’s 7 free days.
Mooi dan is die mount voor mij!... dat dacht ik tenminste.
Als ik inlog op mijn battle.net account en de tab history/status kijk is deze helemaal leeg. :?

Iemand hier ervaring mee en/of weet iemand een oplossing?
Ik heb ook op de WoW site gekeken maar kon geen eenduidig antwoord vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Bij mij duurde het even voordat ik in de history tab terug zag dat de scroll was geaccepteerd. Meer dan een dag in ieder geval. Nu staat het er wel. (En ik hoop dat degene die m'n scroll heeft geaccepteerd ook snel game time koopt :p)

Ik ga de mount trouwens maar op m'n mage claimen als ie beschikbaar is. Hoef ik die in ieder geval al niet meer te kopen. Op m'n main ga ik toch voor wat andere speciale mounts.

[ Voor 27% gewijzigd door IntToStr op 16-03-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Seraphin schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:51:

Toevallig Horde? Misschien binnenkort eens wat normale dungeons runnen samen met mijn warrior? Die is ook net 85, kan de JP prima gebruiken voor wat gear updates. Mocht mijn vriendin natuurlijk geen andere ideeen hebben en liever wat anders lvlen. ;)

Ik kon gisteren net aan de cata heroics in, maar deed nauwelijks 7k dps. Dus misschien toch eerst maar weer terug naar normal, daar kan dat nog gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Mektheb schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:41:
[...]

Dat je ze nu nog niet in de Screenshot of the Day screenies ziet, wil nog niet zeggen dat ze niet in de final zitten. Ze werken eraan en waarschijnlijk zijn er nog niet mee klaar. Misschien dat ergens halverwege de Beta de upgraded models erin komen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Rakkerzero schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:51:
[...]

Dat je ze nu nog niet in de Screenshot of the Day screenies ziet, wil nog niet zeggen dat ze niet in de final zitten. Ze werken eraan en waarschijnlijk zijn er nog niet mee klaar. Misschien dat ergens halverwege de Beta de upgraded models erin komen ofzo.
Ja precies, maar toch het is een "wens van me :P" dat het komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
ze kunnen het imo echt niet maken om het niet te doen. Wordt wel eens tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Yintha schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:26:
[...]
Weekend betekent hier dat mijn vriendin mij eens uit gaat leggen hoe ik mijn druid moet speccen naar resto en wat ik voor abilities moet gebruiken om een vet epische ... of falende dudu healer te worden :p

Ze probeert het in ieder geval <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Yesss :D ravenlord eindelijk gedropt w000t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDV91
  • Laatst online: 28-04-2016

KDV91

Me Gusta

detheavn schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 17:51:
[...]

Weekend betekent hier dat mijn vriendin mij eens uit gaat leggen hoe ik mijn druid moet speccen naar resto en wat ik voor abilities moet gebruiken om een vet epische ... of falende dudu healer te worden :p

Ze probeert het in ieder geval <3
haha nice! wel lief van der :)

Beste medetweakers ik had vanmiddag een vraag over bartender4 dat hij mijn interface veranderd heeft maar nu zie ik hem niet tussen de addon's staan waar kan ik hem vinden :(
(wil graag mijn xpbar zien xD)

Gelukt :)

[ Voor 1% gewijzigd door KDV91 op 16-03-2012 19:14 . Reden: Vond het zelf :) ]

Meh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

ricmaniac schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 18:03:
grats! vanavond ook nog maar eens wat runs proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ricmaniac schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 18:03:
Gratz _/-\o_

Ben bezig met Archeology en Netherwing Rep. Dus ik was vanmiddag bezig in Terrokar Forrest en was toch in de buurt van Sethekk Halls dus ook maar even naar binnen gelopen.
Vlak voor de boss even op RealID aan het kletsen. Pop mijn CD's en 4 seconden later ligt Anzu. Beantwoord even een vraag op RealID en click vervolgens op de boss.
YEEEESSSSS ! Kon ik ook mooi [Reins of the Raven Lord] oprapen.
Had hem al op mijn Druid op de ouderwetse manier met summonen, maar steeds pech op mijn Paladin. Jammer genoeg heeft mijn Druid ook de Tiger (lol 2e kill) dus stiekem hoop ik toch op account wide mounts.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Nu online
Gister de achievement Overly Defensive gehaald http://www.wowhead.com/achievement=1153, dat was het laatste moeilijke deel voor Battlemaster nog, nu nog een paar wins en wat flag defends en dan heb ik hem :D

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Gister ben ik dan eindelijk weer met WoW begonnen, 3 maanden geleden was mijn battle.net account gehacked maar toen had ik geen wow subscribtion, dus toen heb ik mn account teruggekregen maar de items kon ik dus niet checken.
Meteen gister een ticket gemaakt en binnen een uur was ik geholpen en heb ik mn items terug, top!

Toen heb ik mijn nieuwe character gemaakt op Sylvanas, een lvl 1 Troll Druid, die dus nu lvl 80 is!
Daarna ben ik me in gaan lezen over resto druid, ik heb heel weinig heal ervaring. Toen Healbot geïnstalleerd en afgesteld op de juiste spells en meteen de onderwaterdungeon ingegaan!

Top! Het was een groepje guildies die op teamspeak zaten met alleen mij als vreemde, en het ging erg lekker!
Ik had veel plezier aan mijn nieuwe druid en het healen verliep goed, mijn zorg was groot toen ik las dat iedereen zomaar een lvl 80 cadeau krijgt maar als je eerst wat tutorials leest is het erg goed te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207968

sjaak88 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 16:06:
[...]

In Nederland kan je wel via Ideal betalen =)
Waarom doe je dat niet?
Deed ik eerder ook meestal wel, maar als Blizzard iets meld danwel mee pronkt ga ik er vanuit dat het ook zo is ;) en die mogelijkheid stond er bij mij(nog) niet bij .. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nieuwe screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/dcwrow.jpg

Volgens mij is Valley of Four Winds. Ben er overigens niet zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Nu online
Rakkerzero schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 11:46:
Nieuwe screenshot:

[afbeelding]

Volgens mij is Valley of Four Winds. Ben er overigens niet zeker van.
Ziet er goed uit :)

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Indeed ziet er erg goed uit :), kan al niet wachten !
Tenzij D3 me nekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Erg sfeervol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mijn hoop in blizzard is erg gedaald de afgelopen dagen.. Moest kennis helpen met account issues. (Authenticator kapot). Hij scanned z'n paspoort netjes in, mailed hem naar Blizzard. Na 96 uur krijgen we een keer "Erg leuk zo, maar er moet een krant bij met de datum van vandaag of gister" (Dit vond ik al erg bizar). Goed, dit hebben we dus op donderdag ochtend gestuurd.
Hoeveel resultaat tot nu toe? 0

>_> Leuk voor de mensen die de scroll willen gebruiken en het zo dus gewoon niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Het zou niet goed zijn als het proces makkelijk zou zijn want dan is het nut van een authenticator weg.
Ik neem er zelf geen omdat ik geen zin heb om telkens een code op mn telefoon te vragen voordat ik inlog, je veiligheid ligt voornamelijk aan jezelf. Zo ben ik een keer gehacked omdat ik zo dom en naïef was in te loggen via een "blizzard" email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
RMB schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 16:09:
Het zou niet goed zijn als het proces makkelijk zou zijn want dan is het nut van een authenticator weg.
Ik neem er zelf geen omdat ik geen zin heb om telkens een code op mn telefoon te vragen voordat ik inlog, je veiligheid ligt voornamelijk aan jezelf. Zo ben ik een keer gehacked omdat ik zo dom en naïef was in te loggen via een "blizzard" email.
Dat snap ik inderdaad. Maar beetje raar dat vorige week voor m'n vriendin in 30 minuten (zonder krant met datum gezeur) gebeurt was. En nu opeens waarschijnlijk tot maandag gaat duren ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

dán is het inderdaad vreemd!
Sowieso een rare regel, kun je wat een krant gaan kopen want welke wower heeft dat nou ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik lees nauwelijks nog kranten, online genoeg te vinden (en meestal minder.. partijdig). Wordt gewoon irritant nu. Zou van ze verwachten dat ze hier echt bovenop zitten (dit soort cases bedoel ik) om nog meer uit die scrolls te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Ja inderdaad! Mij hielpen ze gister met het retrieven van gehackte items echter formidabel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Vast een "grappige" medewerker getroffen... Ik hoefde ook alleen een scan door te sturen en klaar. Vreemd verhaal, hopelijk snel opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
4 video's van Mists of Pandaria gelekt op youtube:

Scarlet Monastery + Scholomance Heroic

Jade Forest

The Wandering Isle

Valley of the Four Winds

Mochten ze niet meer beschikbaar zijn, ik heb ze gedownload en kan ze opnieuw uploaden.

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 17-03-2012 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Volgens mij gaat Pandaria er wel mooi uit zien :)

Vanavond een poging op Ragnaros gedaan met wat guildies, maar telkens als we in phase 2 kwamen werden de adds niet op tijd neergehaald en er vielen nog al wat mensen om door lava en traps. Ach ja, wie weet later nog een poging doen. In LFR zijn de rng goden me al een tijdje niet zo goed gezind. Ik kijk vaak terug wat de getallen waren die zijn gerolld, maar ik roll telkens iets als 3, 5 of 8 of zo :( Ooit gaan er betere tijden komen!

[ Voor 5% gewijzigd door IntToStr op 17-03-2012 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Morgenochtend om 8 uur vervalt de NDA. Dat betekent dus dat alle informatie/screens/filmpjes die bekend zijn eindelijk gedeeld mag gaan worden.
Verwacht komende week dan ook een hoop nieuwe dingen op het internet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:37

vhal

ಠ_ಠ

RMB schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 16:46:
dán is het inderdaad vreemd!
Sowieso een rare regel, kun je wat een krant gaan kopen want welke wower heeft dat nou ;)?
Zeker nooit het lokale suffertje in de bus gehad? :-P

Strava

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laat het niet zo zijn dat het nog enkel over scrolls gaat, bedelen is sowieso niet de bedoeling.
Als iemand het wilt aanbieden is dat prima om het topic niet onnodig te vervuilen dien je een DM te sturen naar Rakkerzero die je in de 2e post opneemt.