Was wel erg makkelijk om hier te komen trouwens, anderhalf uur werk ongeveer? Geen tekorten, geen geld problemen gehad.. http://i.imgur.com/WwNbKGt.jpg
Die wegen zien er niet helemaal bugvrij uit, zoals linksboven...Mmore schreef op maandag 04 maart 2013 @ 19:53:
Was wel erg makkelijk om hier te komen trouwens, anderhalf uur werk ongeveer? Geen tekorten, geen geld problemen gehad.. http://i.imgur.com/WwNbKGt.jpg
Ik begin nu toch wel schrik te krijgen voor de grootte van de steden. Als je een plaats hebt waar alles vlak is zal het nog wel meevallen. Maar heb een gebied met bergen, dan ben je zo veel plaats daaraan al kwijt. En je kan niet terraformen.
I'll do what I can, but expect very little.
Europe servers zijn iig al wel alvast online
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ik blijf het vaag vinden...die regional highway, ok kan ik inkomen...maar waarom kun je geen aansluitingen bijbouwen of de snelweg uitbreiden...das echt grote onzin.
InderdaadBlackthunderAwf schreef op maandag 04 maart 2013 @ 19:55:
[...]
Die wegen zien er niet helemaal bugvrij uit, zoals linksboven...
Dus eventjes voor de zekerheid.
Ik zet origin af.
Ik zet VPN aan die verbonden is via Hong Kong.
Zet origin terug op. (en log automatisch terug aan met men huidig account of moet ik een nieuw account maken met men address ergens in Hong Kong?)
Ga naar Store in origin, klik op order Simcity.
Ik betaal met Visa (want paypal gaat niet?).
Ik kan hopelijk spel downloaden via origin, een keer alles gedownload en de launcher gestart is kan ik de VPN afzetten? (en blijven spelen ?)
Ik zet origin af.
Zet origin terug op. (en log automatisch terug aan met men huidig account of moet ik een nieuw account maken met men address ergens in Hong Kong?)
Ik kan hopelijk spel downloaden via origin, een keer alles gedownload en de launcher gestart is kan ik de VPN afzetten? (en blijven spelen ?)
Bijna H3m3L. Die methode heb ik gedaan, maar 'order is under review' en ik verwacht dat 'ie gecancelled gaat worden. Net als bij Tsurany. Ik zou proberen een nieuw account te maken met adres in HK, maar dat is voor mijzelf te veel gezeur. Dan nog maar een dagje wachten.
Ja inderdaad want ik heb al een game aan dit origin account (FIFA) en speel het ook nog regelmatig, en dan zal ik altijd moeten switchen. Mmore heb jij een nieuw origin account dan gemaakt met een adress in HK ?
Nee hoor, gewoon m'n Nederlandse account gebruikt. Ging ook direct goed, kon gelijk downloaden 
Weet iemand hoe je Recycling dingen verzameld?
Een Recycling dingen verzamelaar bouwenMmore schreef op maandag 04 maart 2013 @ 20:30:
Wat bedoel je precies?
Hier nog een link van een leuke city lay-out: http://chongzhang.net/Project-NEST
combinaties van cirkels en 6-hoeken, met voorbeelden van zoning.
Misschien in SimCity niet het meest effficient, maar het ook wil ook wat
(Lijkt een beetje om het voorbeeld wat eerder was gepost van CitiesXL...)
combinaties van cirkels en 6-hoeken, met voorbeelden van zoning.
Misschien in SimCity niet het meest effficient, maar het ook wil ook wat
(Lijkt een beetje om het voorbeeld wat eerder was gepost van CitiesXL...)
Steam: McKluit
Je loopt zo wel het risico dat je paypal of creditcard geblokkeerd wordt omdat ze fraude vermoeden als je ineens aan de andere kant van de wereld inlogt.H3m3L schreef op maandag 04 maart 2013 @ 20:16:
Dus eventjes voor de zekerheid.
Ik zet origin af.
Mijn Recycling center heeft "Recyclables" nodig om goed te werken maar ik die worden niet verzameld door de truckjes en ook niet bij de garbage plant opgehaald... 
Edit: gevonden, wordt vanzelf opgehaald als ie lang genoeg staat en mensen gaan sorteren
Edit: gevonden, wordt vanzelf opgehaald als ie lang genoeg staat en mensen gaan sorteren
[ Voor 22% gewijzigd door Mmore op 04-03-2013 20:36 ]
Nu de game bijna uit is ga ik er vanuit dat iedereen zich wel heeft aangemeld voor de "samen speel" tabel.
Ik verhuis deze tabel daarom naar het Kroeg topic en zal deze niet meer bijwerken, alles kan daar gedaan worden, in het GoogleDoc document of natuurlijk in een van de groepen topic's.
Succes allemaal!
Ik verhuis deze tabel daarom naar het Kroeg topic en zal deze niet meer bijwerken, alles kan daar gedaan worden, in het GoogleDoc document of natuurlijk in een van de groepen topic's.
Succes allemaal!
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik wacht nog mooi op jullie ervaringen, de mapsize zou voor mij wel eens de reden kunnen zijn dat ik het spel niet haal. Voor de rest ziet het spel er uit om de vingers bij af te likken!
Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.
Map size zou je echt zelf moeten ervaren. Je kan meer dan je verwacht in de beperkte ruimte die je krijgt.
Net een nuclear power reactor neergezet -- heb nu echt niets meer naar om te kijken behalve water, wat volgens mij gewoon op aan t gaan is. Ik heb geen natuurlijke waterbron (zee, rivier) en er zijn nog geen andere spelers in de regio.
Ben bezig met een high-tech / eduction stad en heb op 't moment rond de 1800 studenten.
Ook steeds meer wolkenkrabbers enzo. http://i.imgur.com/1cvcB8G.jpg -- sommige wegen en dergelijke reageren niet helemaal lekker maar behalve die kleine dingetjes is 't echt een heerlijk spel.
Ben bezig met een high-tech / eduction stad en heb op 't moment rond de 1800 studenten.
Ook steeds meer wolkenkrabbers enzo. http://i.imgur.com/1cvcB8G.jpg -- sommige wegen en dergelijke reageren niet helemaal lekker maar behalve die kleine dingetjes is 't echt een heerlijk spel.
Voor de mensen zonder al te veel geduld: Weet dat je met oneigenlijk gebruik van Origin (= het maken van een VPN verbinding om op die manier een product te activeren waar je eigenlijk nog geen recht op hebt) een ban riskeert, en houd ook rekening met het feit dat EA over het algemeen een stuk minder laks (en behulpzaam) dan Valve is.
Zelf geen ervaring mee (gelukkig) maar in het verleden wel het e.e.a. aan horror stories gelezen...
Zelf geen ervaring mee (gelukkig) maar in het verleden wel het e.e.a. aan horror stories gelezen...
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Je leest geen verhalen over ban´s, eerder over spellen die ineens geweigerd worden en je alsnog opnieuw kan kopen via de ´normale weg´.
Ik kijk nu naar deze: http://nl.twitch.tv/lyph3/new
Jammer om te zien dat die stad zo klein is, die wilde ik juist gaan spelen met een gigantische Manhatten style eiland.Bobbus schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:27:
Ik kijk nu naar deze: http://nl.twitch.tv/lyph3/new
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zit ook maar weer heel weinig planning in, het is allemaal zo snel mogelijk proberen dingen te unlocken.
@Tsurany, kan volgens mij prima, gewoon zorgen dat werkgelegenheid elders te vinden is.
Als je alles tegelijk wilt hebben zoals lyph3 b.v. dan blijft er idd weinig ruimte voor woningen en commercial.
@Tsurany, kan volgens mij prima, gewoon zorgen dat werkgelegenheid elders te vinden is.
Als je alles tegelijk wilt hebben zoals lyph3 b.v. dan blijft er idd weinig ruimte voor woningen en commercial.
Only fools are enslaved by time and space.
Hier staan nog wat livestreams: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9332915.page
http://nl.twitch.tv/directory/game/SimCityJoep2 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 22:07:
Hier staan nog wat livestreams: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9332915.page
aangezien ze toch allemaal op twich zitten...
Leuk om al die live-streams te zien, hoewel ik toch liever zelf speel dan toe te kijken hoe iemand anders speelt.
Ik ben heel benieuwd hoe het spel gaat zijn. De laatste dagen weer veel SC4 gespeeld, en dat lijkt een heel ander spel dan de nieuwe Simcity. Ik hoop dat het een verbetering is!
Ik zag op Kickstarter een project van een aantal ontwikkelaars die ook dol zijn op Simcity en soortgelijke city builders, maar het niet eens zijn met het pad dat EA heeft gekozen. Daarom willen zij, samen met de community een eigen, realistische, DRM vrij citybuilder willen maken onder de naam Civitas.
http://www.kickstarter.com/projects/1584821767/civitas-plan-develop-and-manage-the-city-of-your-d
Ik ben heel benieuwd hoe het spel gaat zijn. De laatste dagen weer veel SC4 gespeeld, en dat lijkt een heel ander spel dan de nieuwe Simcity. Ik hoop dat het een verbetering is!
Ik zag op Kickstarter een project van een aantal ontwikkelaars die ook dol zijn op Simcity en soortgelijke city builders, maar het niet eens zijn met het pad dat EA heeft gekozen. Daarom willen zij, samen met de community een eigen, realistische, DRM vrij citybuilder willen maken onder de naam Civitas.
http://www.kickstarter.com/projects/1584821767/civitas-plan-develop-and-manage-the-city-of-your-d
Misschien een mooie optie om in 2014 Simcity op te volgen...What is Civitas?
Civitas will be a revolutionary, open ended, community driven, highly moddable city building game, where you are not only responsible for terraforming the land, zoning, and building the structures, but you will also be able to manage many other aspects of your civilization. Civitas can either be played as a single player game, or you can play online with other city builders to make entire regions, share resources, and compete for citizens to build the largest city. We will not limit you to one or the other, both will be full featured and complete. Feel free to play it whenever, wherever, and however you want. Civitas will be available for Mac and PC through various digital download services.
The word "Civitas" is the Latin term for "citizenship" or "city-state", which is a great description in itself for what you will be able to build from the ground up in this game.
The very basic flow of the game will follow this design:
- Terraform the land
- Zone the land for your city
- Build the structures that make up your city
- Manage all aspects of the city for everything from transportation, utilities, emergency management, natural resources, and commerce.
- Continue to grow your city. Meet the demands of the civilization you have created and respond to natural and unnatural disasters to make your city as great as you want it to be. Civitas will include a fully featured day-night system for added realism.
Voor degenen die dan wakker zijn:
Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Italy, Netherlands, Norway, Poland, Spain, Sweden, Switzerland get #SimCity Wed at 3:01pm PST:
Heb me niet kunnen inhouden en hem gister ook nog maar besteld. Heb er zin in, maar ik ben totaal nieuw tot de SC genre. Mochten er hier nog nieuwe regio's hier starten dan voeg ik me daar wel bij, denk dat het wel verstandig is dat ik zelf eerst even ga prutsen
I'm an Ironman!
Ja, dat is dus gewoon donderdag 7 maart, 00:01
Mooi zo, mijn key is in Origin geparkeerd
Geen slechte deal, de LE voor 34 euro bij Amazon.com, ga ik vaker doen!
Staat trouwens ook gewoon bij: Verkrijgbaar 7 maart 2013 0:01
[ Voor 21% gewijzigd door BobB op 05-03-2013 08:35 ]
De online winkel van FRS in België verkoopt hem nu al blijkbaar, de Nederlandse nog niet.straks eens in een filiaal langs gaan.
Gelieve hier alles te bespreken met betrekking tot de release: [Simcity 2013] Origin
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
is goedkoopste simcity nog steeds rond €30 ????
in de nrc-next een leuk stukje over simcity. http://db.tt/9Ngz19oA (link naar artikel r van
EA zal wel blij zijn dat de NRC promotiemateriaal aanprijst als screenshot.thvers schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:04:
in de nrc-next een leuk stukje over simcity. http://db.tt/9Ngz19oA (link naar artikel r van
Wow, het is echt wel een vet spel geworden zeg. Gister via VPN gespeeld. Mijn vriendin (die niet van gamen houd) heeft de hele avond zich druk gemaakt over dat alles recht en hoekig was. Dus uiteindelijk hebben een een nieuwe stad gemaakt met een hoge WAF factor ;-)
WAF factor?JiBo schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:19:
Wow, het is echt wel een vet spel geworden zeg. Gister via VPN gespeeld. Mijn vriendin (die niet van gamen houd) heeft de hele avond zich druk gemaakt over dat alles recht en hoekig was. Dus uiteindelijk hebben een een nieuwe stad gemaakt met een hoge WAF factor ;-)
Heb net al vanaf de twitter van TotalBiscuit begrepen dat de servers van amerika overvol zijn.
Je wordt in een queue geplaatst (ook met singleplayer!) waarbij elk HALF UUR wordt gecontroleerd of er ruimte is om te joinen...wat is dat voor onzin :-S
Je wordt in een queue geplaatst (ook met singleplayer!) waarbij elk HALF UUR wordt gecontroleerd of er ruimte is om te joinen...wat is dat voor onzin :-S
Denk dat ik de release night maar laat schieten, goed ga slapen, en vrijdag top savonds laat ga spelen.
Overigens nog niks gekregen van onlinekeystore.com - Maar ik verwacht dat die gewoon rond de 7de~8ste komen..
Overigens nog niks gekregen van onlinekeystore.com - Maar ik verwacht dat die gewoon rond de 7de~8ste komen..
Haha herkenbaar, mijn vriendin bemoeide zich ook steeds met mijn stad tijdens de beta's die ik gespeeld hebJiBo schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:19:
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Hoop dat dat hier in de EU niet is dan.Mythio schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:26:
Heb net al vanaf de twitter van TotalBiscuit begrepen dat de servers van amerika overvol zijn.
Ga vanavond wel ff zorgen dat ik hem alvast helemaal klaar heb staan.
Maar voor de SP zou dat echt wel naaiend zijn.
Waar waren die betatests dan voor?
Ik zag net ook op Twitch dat de servers van Amerika op "busy" stonden en dat het inderdaad een halfuur duurt voordat er een nieuwe poging ondernomen kan worden. Nu maar hopen dat de Europese servers niet al te druk zijn maar ga er niet vanuitMythio schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:26:
* Vincitore hoopt dat er niemand voordringt in de wachtrij van Europe.
nvm
[ Voor 95% gewijzigd door tha_crazy op 05-03-2013 09:35 ]
Dat gebeurde bij de beta ook al.tha_crazy schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:32:
[...]
Hoop dat dat hier in de EU niet is dan.
Ga vanavond wel ff zorgen dat ik hem alvast helemaal klaar heb staan.
Maar voor de SP zou dat echt wel naaiend zijn.
Waar waren die betatests dan voor?
Waar dan, want als ik kijk (op .co.uk) staat er 8 maart? Zie ook geen key alleen de gewone dvd uitvoeringBobbus schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 08:34:
Mooi zo, mijn key is in Origin geparkeerdGeen slechte deal, de LE voor 34 euro bij Amazon.com, ga ik vaker doen!
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
Net bij de mediamarkt Breda geweest hier om de hoek.
Lag hij gewoon al in het schap.
Wilde een foto maken voor jullie maar werd door 1 van de medewerkers gezegd dat ik geen fotos mag maken
????
Vernomen dat mycom aan de stadionstraat hem ook al verkoopt
Lag hij gewoon al in het schap.
Wilde een foto maken voor jullie maar werd door 1 van de medewerkers gezegd dat ik geen fotos mag maken
Vernomen dat mycom aan de stadionstraat hem ook al verkoopt
.co.uk is ook niet hetzelfde als .comFireFoz schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:37:
[...]
Waar dan, want als ik kijk (op .co.uk) staat er 8 maart? Zie ook geen key alleen de gewone dvd uitvoering
In de UK is de releasedatum 8 maart.
Je kan games gewoon bij amazon.com pre-orderen, en dan versturen ze hem (vaak gratis) zodat hij op de release dag binnen is.
En omdat vandaag release dag is in de VS, heeft hij hem dus net binnen.
Ooh dat heb ik ook eens aan de hand gehad. Wilde een tv bekijken, maakte een foto voor,mijn vriendin en werd er toen op gewezen dat het niet is toegestaan.
Ik weet niet precies hoe de wetgeving dit regeld voor winkels maar de MediaMarkt is gewoon een openbare ruimte toch?
Ik weet niet precies hoe de wetgeving dit regeld voor winkels maar de MediaMarkt is gewoon een openbare ruimte toch?
Weet iemand dat als je SImcity eerder kan verkrijgen via de winkels je ook eerder kan spelen?
Nee, een winkel is absoluut geen openbare ruimte. Het kan je gewoon verboden worden foto's te maken, al is dat vrij kinderachtig van een verkoper.
En voor de release discussie: Cloud in "[Simcity 2013] Origin"
Hoe moeilijk is dat nu?
Hoe moeilijk is dat nu?
[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 05-03-2013 09:45 ]
Ok op .com staat ie idd wel, maar voor $59,95:RocketKoen schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:41:
[...]
.co.uk is ook niet hetzelfde als .com
In de UK is de releasedatum 8 maart.
Je kan games gewoon bij amazon.com pre-orderen, en dan versturen ze hem (vaak gratis) zodat hij op de release dag binnen is.
En omdat vandaag release dag is in de VS, heeft hij hem dus net binnen.
http://www.amazon.com/Sim...B007FTE2VW/ref=pd_cp_vg_0
prijs veranderd?
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Ze hadden aangegeven bij de Beta dat het was om de load te testen.
Dan zou je toch wel verwachten dat het aardig is afgevangen
Minder servers draaien levert meer winst op. Iedereen die nu speelt heeft toch gepre-ordered. En dus al betaalt.tha_crazy schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:47:
[...]
Ze hadden aangegeven bij de Beta dat het was om de load te testen.
Dan zou je toch wel verwachten dat het aardig is afgevangen
Ja, 1 van de redenen dat ik eigenlijk EA zo veel mogelijk probeer te mijden.RocketKoen schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:03:
[...]
Minder servers draaien levert meer winst op. Iedereen die nu speelt heeft toch gepre-ordered. En dus al betaalt.
Echter, het is simcity.
Hoe moeilijk is dat nu? Nou heel moeilijk, een topic met de titel "Origin" geeft mij geen enkele aanwijzing dat er daar gepraat moet worden over release data en/of verkoop dingen. Ook de Mod Break bespreekt dit totaal niet.Tsurany schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:45:
Nee, een winkel is absoluut geen openbare ruimte. Het kan je gewoon verboden worden foto's te maken, al is dat vrij kinderachtig van een verkoper.
Hoe moeilijk is dat nu?
Ooh omdat je er zo in kunt lopen dacht ik.Tsurany schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:45:
Nee, een winkel is absoluut geen openbare ruimte.
Zullen we alle aankoop/preload en verwante ervaringen binnen [Simcity 2013] Origin houden? Dan blijft het hier overzichtelijk en blijft het over de game gaan 
Ik zal het topic hier ook even in de waarschuwing zetten voor snelle toegang.
Ik zal het topic hier ook even in de waarschuwing zetten voor snelle toegang.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dat geld helaas niet zo, je zou namelijk ook zo mijn tuin/huis in kunnen lopen (beide gevallen moet je door een deur) maar dat maakt het natuurlijk nog niet openbare ruimte.Donstil schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:04:
[...]
Hoe moeilijk is dat nu? Nou heel moeilijk, een topic met de titel "Origin" geeft mij geen enkele aanwijzing dat er daar gepraat moet worden over release data en/of verkoop dingen. Ook de Mod Break bespreekt dit totaal niet.
[...]
Ooh omdat je er zo in kunt lopen dacht ik.
Dat is gewoon zo gegroeid en nu is het voor het gemak misschien handiger om de release daar vooral te bespreken. Anders ga je in twee topics over exact hetzelfde praten terwijl je hier juist leuk in-depth SimCity als game kunt bespreken; zonder ondergesneeuwd te worden in Origin postsDonstil schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:04:
[...]
Nou heel moeilijk, een topic met de titel "Origin" geeft mij geen enkele aanwijzing dat er daar gepraat moet worden over release data en/of verkoop dingen. Ook de Mod Break bespreekt dit totaal niet.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
heb eigenlijk een vraag over de regio's. kan je zomaar aansluiten bij een bepaalde regio? En dan heb ik het niet specifiek over de regio's die hier op het forum zijn opgezet, maar in het algemeen. of dien je dit echt als een groep op te zetten?
Hangt er vanaf of de starter van de regio gekozen heeft voor een public of een private regio. In geval van een public regio kan dit wel, private regio is invite only
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Duidelijk. Nog een andere vraag: hoe zit het met de global market. Kan je hier als individueel ook aankopen / verkopen doen?Riqy schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:27:
Hangt er vanaf of de starter van de regio gekozen heeft voor een public of een private regio. In geval van een public regio kan dit wel, private regio is invite only
Ja, als je een tradedepot in je eigen stad hebt kan je zelf importeren en exporteren van de global market.
Volgens mij zonder ook wel, maar dan alleen voor de fabrieken die het nodig hebben. Afaik heb je geen trade depot nodig om kolen voor je kolencentrale te kopen. Je kan dan alleen geen grote hoeveelheden kolen opslaan als het goedkoop is.
Er is een plek vrijgekomen in regio 7. We zoeken één iemand die twee steden wil runnen in Discovery Delta, op de maps Barleycorn Point en Honeysuckle Marsh. Meer info in het regio topic!
Btw: Als iemand die al kan spelen een screenshot van de regio Horizon Archipelago zou kunnen dumpen zodat we kunnen zien welke steden waar liggen, dan zou ik daar geen nee tegen zeggen
Wishlist Backpack Survivors op Steam !
Nu ik dan eindelijk de game op kan starten, merk ik bij mijn dual monitor setup dat de game de muis insluit als hij fullscreen draait.
Als ik echter de game op windowed zet (alt+enter) heb ik de titelbalk erboven en zit de taakbalk ook over de game heen. Is er een manier om de game lekker 100% van het scherm te laten gebruiken, maar wel je muis naar het andere scherm te laten gaan? Of hoe de game anders zo kan worden neergezet dat deze gewoon op de beschikbare ruimte past?
Ik ben vaak actief bezig op 2 schermen, maar wil niet dat de game gepauzeerd wordt als ik even een tweakers reactie maak bv.
Als ik echter de game op windowed zet (alt+enter) heb ik de titelbalk erboven en zit de taakbalk ook over de game heen. Is er een manier om de game lekker 100% van het scherm te laten gebruiken, maar wel je muis naar het andere scherm te laten gaan? Of hoe de game anders zo kan worden neergezet dat deze gewoon op de beschikbare ruimte past?
Ik ben vaak actief bezig op 2 schermen, maar wil niet dat de game gepauzeerd wordt als ik even een tweakers reactie maak bv.
Dat kun je zien in dit Google Spreadsheet. Daarin staan afbeeldingen van de regions met locaties van steden.BSTNjitRam schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:47:
Btw: Als iemand die al kan spelen een screenshot van de regio Horizon Archipelago zou kunnen dumpen zodat we kunnen zien welke steden waar liggen, dan zou ik daar geen nee tegen zeggen
Die wat daar in staat heb ik er zelf in gezetSnoz Lombardo schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:49:
[...]
Dat kun je zien in dit Google Spreadsheet. Daarin staan afbeeldingen van de regions met locaties van steden.
Er stond ook bij dat dit speculatie wasvan iemand op een ander forum.
Dus als iemand een definitieve versie daarvan online zou kunnen zetten (Martinspire?
Wishlist Backpack Survivors op Steam !
Ja uiteraard dat begrijp ik maar omdat de MediaMarkt hier geen deuren heeft (is gewoon een grote open pui, ook geen schuifdeuren) twijfelde ik eraan.Puc van S. schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:05:
[...]
Dat geld helaas niet zo, je zou namelijk ook zo mijn tuin/huis in kunnen lopen (beide gevallen moet je door een deur) maar dat maakt het natuurlijk nog niet openbare ruimte.
Maar goed lekker belangrijk verder, fotograferen tegenhouden is gewoon wat kinderachtig.
Het verbod op fotograferen is vanwege diefstal gevaar...
Eigenlijk een beetje een verouderde reden denk ik aangezien ongezien foto's maken niet zo moeilijk meer is tegenwoordig, maar het fotograferen/in kaart brengen van beveiligingscamera's is iets wat vaak gedaan word door professionele "dieven"
Eigenlijk een beetje een verouderde reden denk ik aangezien ongezien foto's maken niet zo moeilijk meer is tegenwoordig, maar het fotograferen/in kaart brengen van beveiligingscamera's is iets wat vaak gedaan word door professionele "dieven"
Is er al bekend hoe het gaat met de serials en Windows / Mac versies van SimCity?
Ik zou het spel graag nu al spelen maar heb een Mac. Nu kan ik via Bootcamp Windows gebruiken, maar op ten duur wil ik toch graag gewoon de Mac versie kunnen draaien zodat ik niet iedere keer moet rebooten.
Wat als ik nu naar de MediaMarkt, MyCom, Dixons oid ga om het spel te kopen voor Windows? Kan ik dan via Origin uiteindelijk de Mac versie ook draaien? Of kost het geintje me dan 120 euro in totaal?
Ik zou het spel graag nu al spelen maar heb een Mac. Nu kan ik via Bootcamp Windows gebruiken, maar op ten duur wil ik toch graag gewoon de Mac versie kunnen draaien zodat ik niet iedere keer moet rebooten.
Wat als ik nu naar de MediaMarkt, MyCom, Dixons oid ga om het spel te kopen voor Windows? Kan ik dan via Origin uiteindelijk de Mac versie ook draaien? Of kost het geintje me dan 120 euro in totaal?
Zo mijn eerste 100k stad al gehad ,maar is moeilijker te halen dan in de beta en casino's zijn ook moeilijker om winst mee te maken.
En nog een bug dat je je 2e stad wel geld kunt geven maar het komt niet op de balans (of ik doe het niet goed maar dan hoor ik het graag )
Maar voor de rest loopt de game goed en is het enorm leuk
En nog een bug dat je je 2e stad wel geld kunt geven maar het komt niet op de balans (of ik doe het niet goed maar dan hoor ik het graag )
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Verwijderd
Zodra de mac client uit is kun je daar gratis op verder spelen.Johnvh schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:00:
Is er al bekend hoe het gaat met de serials en Windows / Mac versies van SimCity?
Je hoeft maar 1x te kopen. Straks (ergens tegen de lente) origin installeren op je mac en je kan spelen.. En je kan bijvoorbeeld ook als je klaar bent op je mac verder gaan op een windows laptop..Johnvh schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:00:
In de beta was het zo, dat er letterlijk door een autootje geld gehaald bij het gemeentehuis van je stad, en dit autootje vertrekt vervolgens naar de stad waar je het geld aan geeft. Hiervan krijg je vervolgens een melding dat het geld verstuurd is.beuker19 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:01:
Zo mijn eerste 100k stad al gehad ,maar is moeilijker te halen dan in de beta en casino's zijn ook moeilijker om winst mee te maken.
Als je dan in de andere stad speelt, zie je het autootje aankomen via de snelweg en zodra het is afgeleverd bij het gemeentehuis, wordt het geld aan je saldo toegevoegd. Je ontvangt dan een melding dat je geld het ontvangen.
Ik heb interesse in SimCity, maar nou is mij niet helemaal duidelijk of mijn laptop dit gaat kunnen draaien. Ik heb een i5 (daar zal het issue niet zitten) met een Intel HD 3000 Graphics kaart. Is dat afdoende om SimCity een beetje fatsoenlijk te kunnen draaien? Zit 4Gb geheugen in de laptop, waarvan een deel als shared videogeheugen gebruikt wordt. De specs zeggen " Intel Series 4 geïntegreerde graphics of beter", maar ik heb geen idee of dit beter is, of juist slechter
Slechter, er zijn mensen die het er wel op hebben gedraaid overigens. Wil het wel voor je testen als ik Simcity heb. Ik hem een i5 430M en kan mijn GF 310M uitschakelen, dus kan het makkelijk testen.
Alleen als je geen politiebureau hebt heb je kans datje het kwijt bent?spacemouse schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:07:
[...]
In de beta was het zo, dat er letterlijk door een autootje geld gehaald bij het gemeentehuis van je stad, en dit autootje vertrekt vervolgens naar de stad waar je het geld aan geeft. Hiervan krijg je vervolgens een melding dat het geld verstuurd is.
Als je dan in de andere stad speelt, zie je het autootje aankomen via de snelweg en zodra het is afgeleverd bij het gemeentehuis, wordt het geld aan je saldo toegevoegd. Je ontvangt dan een melding dat je geld het ontvangen.
Psn - Sevyxs
Is er al wat bekend over hoe de servers zich houden in de regio's die al kunnen spelen? Ik heb nog geen klachten gehoord over lange downloadtijden, login problemen of onstabiele servers. Zou het voor de verandering nu eens goed gaan?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Dat zou wel een aardige toevoeging zijn als je veel crime hebt. Het risico dat je geldloper wordt bestolen.Sevyx schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:10:
[...]
Alleen als je geen politiebureau hebt heb je kans datje het kwijt bent?
is er ook een mogelijkheid om het spel offline te spelen en gewoon een sandbox met onbeperkt geld te starten?
Heh, moet je eens kijken op http://reddit.com/r/simcityMagic schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:10:
Is er al wat bekend over hoe de servers zich houden in de regio's die al kunnen spelen? Ik heb nog geen klachten gehoord over lange downloadtijden, login problemen of onstabiele servers. Zou het voor de verandering nu eens goed gaan?
Niet offline, maar wel met sandbox modusDenniz0229 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:14:
is er ook een mogelijkheid om het spel offline te spelen en gewoon een sandbox met onbeperkt geld te starten?
Die melding krijg ik ook maar dan start ik de stad op waar ik het geld naartoe heb gestuurd en dan nietsspacemouse schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:07:
[...]
In de beta was het zo, dat er letterlijk door een autootje geld gehaald bij het gemeentehuis van je stad, en dit autootje vertrekt vervolgens naar de stad waar je het geld aan geeft. Hiervan krijg je vervolgens een melding dat het geld verstuurd is.
Zal het vanmiddag nog een x proberen
Dit kan misschien wel even duren qua afstand en dergelijke.beuker19 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:15:
[...]
Die melding krijg ik ook maar dan start ik de stad op waar ik het geld naartoe heb gestuurd en dan niets
Zal het vanmiddag nog een x proberen
Als de traffic in 1 van de twee steden heel slecht is heeft dit ook invloed.
dus het is een verplicht internet connectie game? hoezo fail...Sinus_rhythm schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:15:
[...]
Niet offline, maar wel met sandbox modus
maar goed, als ik online sandbox doe kan ik waarschijnlijk niet starten met een onbeperkt budget?
Hmm, mijn main source van info is dit topic, en hier had ik het nog niet gelezen. Het lijkt enkel om de download servers te gaan als ik het zo lees, de gameservers zie ik nog niets van (of is iedereen nog aan het downloadenKoppensneller schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:14:
[...]
Heh, moet je eens kijken op http://reddit.com/r/simcity
Wel jammer dat dit weer een probleem is. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om voor die paar dagen wat extra capaciteit te huren?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Weet ik wacht echt af tot de auto van de 1e naar de 2e stad is gereden en ik de melding krijg dat het geld is aangekomenMythio schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:20:
[...]
Dit kan misschien wel even duren qua afstand en dergelijke.
Als de traffic in 1 van de twee steden heel slecht is heeft dit ook invloed.
Je hebt een selectie aan cheats tot je beschikking daar zal vast wel een variant van shift+FUND tussen zittenDenniz0229 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:20:
[...]
dus het is een verplicht internet connectie game? hoezo fail...
maar goed, als ik online sandbox doe kan ik waarschijnlijk niet starten met een onbeperkt budget?
Een klein deel van het 'probleem' is dat mensen buiten een bepaade regio via vpn of andere trukjes proberen het spel eerder te downloaden.Magic schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:21:
[...]
[...]
Wel jammer dat dit weer een probleem is. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om voor die paar dagen wat extra capaciteit te huren?
maar neem aan dat dit online niet kan toch? zou anders beetje oneerlijk zijn.Puc van S. schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:22:
[...]
Je hebt een selectie aan cheats tot je beschikking daar zal vast wel een variant van shift+FUND tussen zitten
kan sowieso op de site van simcity nergens de requirements vinden...
en de site ziet er ook uit alsof die 10 jaar geleden is gemaakt...
De sandbox mode telt niet mee in de klassementen, voor het geval je dat bedoeld
My iRacing
Het is ook alleen in sandbox mode dat dat kan, dan doe je overigens (om die reden) niet mee voor achievements/challenges en het leaderboard.Denniz0229 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:23:
[...]
maar neem aan dat dit online niet kan toch? zou anders beetje oneerlijk zijn.
In de sandbox mode speel je wel online maar zijn de leaderboards en achievements uitgeschakeld, en cheats ingeschakeld. Het zou inderdaad oneerlijk zijn als iemand zich naar de top van een leaderboard cheat.Denniz0229 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:23:
[...]
maar neem aan dat dit online niet kan toch? zou anders beetje oneerlijk zijn.
kan sowieso op de site van simcity nergens de requirements vinden...
en de site ziet er ook uit alsof die 10 jaar geleden is gemaakt...
Steam ||
Let op:
Kroeg- en slowchattopic en de indeling in regions: SimCity Kroegtopic
Het grote klachten en problemen topic staat hier: [SimCity] Klachten en problemen. Ook voor de Mac!
Let op:
Gaat het om release ervaringen, kopen, Origin, cd keys of verwante zaken? Doe dat s.v.p. in [Simcity 2013] Aanschaf & Origin. Zo kunnen we het hier bij de game zelf houden.
Kroeg- en slowchattopic en de indeling in regions: SimCity Kroegtopic
Het grote klachten en problemen topic staat hier: [SimCity] Klachten en problemen. Ook voor de Mac!
Let op:
Gaat het om release ervaringen, kopen, Origin, cd keys of verwante zaken? Doe dat s.v.p. in [Simcity 2013] Aanschaf & Origin. Zo kunnen we het hier bij de game zelf houden.