Er is niets dat de problemen met verkeer gaat helpen omdat de simulatie gewoon verkeerd werkt. Domme agents die gewoon willekeurig door je stad dwalen is een bizar domme keuze. Die zie je aan ALLE gesimuleerde agents; niet alleen bussen e.d. maar ook energie.LoneRanger schreef op zondag 30 juni 2013 @ 11:06:
Pfff, je snapt toch wel dat wat jij quote vooral ging over het opnieuw laden van je stad en dan geen file hebben een mogelijke bug te noemen? Achterliggende gedachte was vooral het mijden van onnodig verkeer want ook een metro gaat je problemen echt niet oplossen.
Ze marketen het als iets dat je verkeersproblemen oplost. Of het dat ook daadwerkelijk doet boeit niet, ze profiteren van bugs in het spel omdat een hoop mensen niet weten dat hun verkeersproblemen gewoon niet aan henzelf liggen maar dat de basissimulatie enorm broken is.lol, jij denk dat een luchtschip je gaat helpen met het verkeer?
Ik mag toch aannemen dat jij ook wel weet dat die dlc allang op de plank lag en vooral cosmetisch is zoals dat parkje met die ballonnen. Dat je vind dat ze het niet kunnen maken dlc uit te brengen omdat het spel niet goed [genoeg] werkt zou ik me nog iets bij kunnen voorstellen hoewel ik er persoonlijk geen problemen mee heb.
https://niels.nu