Zo. Zojuist SimCity voor het eerst gespeeld! Aannemede dat enkele maanden na de release de gekste dingen er wel uit zouden zijn. Ik moet zeggen: ik vermaak me zeer!
Wel vielen me een aantal dingen op:
- Soms verdwijnt mijn muiscursor. Die is dan ook niet meer terug te krijgen. Hier schijnt maanden geleden al een patch voor te zijn uitgekomen maar helaas..
- De graphics van de bewegende onderdelen zijn lager dan ik dacht. Klopt het dat dit vrij fuzzy is? Ik doel dan op politie-agenten, bussen, timmermannen, etc.
- Er wordt geklaagd dat er te weinig bussen zouden zijn. Vervolgens zie ik op één plek in mijn stand een complete kudde bussen tegelijk van een stoplicht vertrekken

.
- Blijkbaar zit ik op server Azië2. Toen ik naar Europa switchte was ik al mijn steden kwijt. Maakt dit nog veel uit als ik op Azië blijf spelen?
- Nederlandse vertaling is crap

. Zitten veel fouten in helaas.
Ik vind het tot nu toe allemaal erg leuk maar nog wel wat lastig om het totaalplaatje te behouden.. ik heb nu een stad met flink wat olie-industrie maar echt een overzicht van mijn totale inkomsten ontbreekt dan weer.
[
Voor 3% gewijzigd door
Eagle Creek op 24-06-2013 21:24
]