Tweaker1987 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:37:
Ik heb ook een vraag, omdat de steden nu klein zijn. wat is de beste manier om snel een techstad te maken? ik heb nu alles volgebouwd met 100k Sims. en de wijken zijn $$ of $$$, maar nu heb ik geen ruimte meer voor processors/tv fabrieken. Laats staan voor het maken van Nuclear plant.
Hoe lossen jullie dat op? heel de stad slopen bij een x bedrag? en dan opnieuw indelen? i.c.m processor fabriek en alles high tech?
Dat ligt aan welke gronststoffen jij onder de grond hebt liggen en waar ze liggen.
Daarnaast hou rekening mee met de investeringen die je moet doen om bepaalde dingen te unlocken.
ik zou het heel simpel doen, spaar wat geld, ondertussen zorg je dat je langzaam je unlocks krijgt. Als je de unlocks hebt, ga je rustig aan je wegennet aanpassen zodat je inkomende/uitgaande vracht altijd ongestoord doorgang vinden. (zowel tussen fabrieken als verhandelstation als de snelweg met de regio)
Belangerijste is toch wel echt flink wat cash en niet met 1 of 2 miljoen aan de slag gaan, zodat je rustig je map kunt indelen enof kunt bepalen wat beste werkt in jou huidige map.
In mijn laatste map heb ik het ongeveer
zo gedaan
Rechts alle handel, links de stad. Werkte goed tot aan 150k inwoners in dat stadje (Omdat ze laag opgeleid waren, nu dus bezig met ze hooger opgeleid te krijgen. Om bepaalde kosten te drukken)