Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-10 14:22
Ik zie zulke mooie dingen al he :3 - Durf het haast niet meer te zeggen haha, maar vandaag een hele stage dag zonder begeleiding, dus ik zal eens kijken of ik hier aan de slag kan gaan.

Veel mensen gaan allemaal de Hi tech kant op, verdient dat nou het beste met export/handel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-10 22:20

RoyK

Hobby tekenaar

LocalJoost schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:17:
[...]

Zit met het zelfde probleem, door een Tornado mijn Nuclear plant moeten sluiten.. Vaag trouwens dat door een tornado, die niet eens de plant zelf geraakt heeft, mijn workers ineens uneducated zijn??
Anyhoo, ineens unskilled workers, radiation en nu de helft van mijn stad onder de fallout..
Oftewel: Game over dude

ps.. is het ieder voor zich bij de bouw van een grote constructie? We zijn een vliegveld aan het bouwen en ik heb middels 79.000 vaten ruwe olie gebracht en mn maat bijna 1500 ton legering. Maar ik zie zijn legeringen niet en hij ziet mijn ruwe olie niet.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

LunaTempesta schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:20:
Ik zie zulke mooie dingen al he :3 - Durf het haast niet meer te zeggen haha, maar vandaag een hele stage dag zonder begeleiding, dus ik zal eens kijken of ik hier aan de slag kan gaan.

Veel mensen gaan allemaal de Hi tech kant op, verdient dat nou het beste met export/handel?
ik heb een stad met alleen maar smelters.. en maak metaal en legeringen. Het levert een hoop hoofdpijn op. Je hebt erts en kolen nodig... dus die importeer ik om ruimte over te houden in de stad voor de apperatuur.. boeiend is het niet. Een TV levert per 1000 ton bijna 200K op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-10 23:31
RoyK schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:20:
[...]

Oftewel: Game over dude

ps.. is het ieder voor zich bij de bouw van een grote constructie? We zijn een vliegveld aan het bouwen en ik heb middels 79.000 vaten ruwe olie gebracht en mn maat bijna 1500 ton legering. Maar ik zie zijn legeringen niet en hij ziet mijn ruwe olie niet.
Nee, volgens mij doe zamel je het materiaal samen in en niet iedereen voor zichzelf. Althans, dat is wat ik er van begrepen heb.

[ Voor 4% gewijzigd door icratox op 20-03-2013 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
RoyK schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:22:
[...]

ik heb een stad met alleen maar smelters.. en maak metaal en legeringen. Het levert een hoop hoofdpijn op. Je hebt erts en kolen nodig... dus die importeer ik om ruimte over te houden in de stad voor de apperatuur.. boeiend is het niet. Een TV levert per 1000 ton bijna 200K op.
Levert, als in, daar heb je koste koste van de import al afgehaald? Want dat vindt ik opsich best veel 200k. ha ha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer m'n stad zo schoon mogelijk te houden met zoveel mogelijk inwoners. Doe dan ook helemaal niets met grondstoffen als olie en kolen. Enige wat ik verkoop zijn de grondstoffen die ik krijg door het recyclecenter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:50
Ik maak telkens verlies op transport en electra. Dit kost alleen maar geld. Waarom moeten mensen hier niet net zoals in de echte wereld voor betalen? Mijn stroomverbruik of treinticket betaal ik toch ook? Dan moet er toch geld binnenkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 16:01

LocalJoost

plaatje hieronder

LunaTempesta schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:24:
[...]

Levert, als in, daar heb je koste koste van de import al afgehaald? Want dat vindt ik opsich best veel 200k. ha ha.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Fjx3K3jqhgn4S8n70U4RJbiw/full.png
zoiets dus

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:41

World Citizen

FreeReef.nl

Johnvh schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:27:
Ik maak telkens verlies op transport en electra. Dit kost alleen maar geld. Waarom moeten mensen hier niet net zoals in de echte wereld voor betalen? Mijn stroomverbruik of treinticket betaal ik toch ook? Dan moet er toch geld binnenkomen?
Vraag jij geen belasting dan?

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johnvh schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:27:
Dat krijg je ook, mensen betalen belasting. Let op dat je onderdelen van bijv. windmolens uit kunt zetten als je die tijdelijk niet nodig hebt. Scheelt veel geld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

LunaTempesta schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:24:
[...]

koop ruwe olie in. Maak zelf plastic en legeringen. Dus goedkoop erst, kolen en ruwe olie inkopen. Respectievelijk 5k, 5k, en 5k. Dan kan je chips maken als je wat verder ben TVs en computers. Tel uit je winst :) Ik draai niet voor niets 7 tot 10 miljoen per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-10 23:31
Heb jij geen last van sims die klagen over te hoge belastingen? Bij mij lijkt de grens steeds 10% te zijn, zodra ik meer ga vragen lijken ze standaard over te hogen belastingen te klagen.

Zit momenteel in mijn laatste stad ook met -9k en soms -10k of -7k. Maak me er geen zorgen om vanwege mijn tech export. Zou dat wegvallen, dan ben ik in no time failliet :P Moet toch even een reserve gaan aanleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

icratox schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:31:
[...]

Heb jij geen last van sims die klagen over te hoge belastingen? Bij mij lijkt de grens steeds 10% te zijn, zodra ik meer ga vragen lijken ze standaard over te hogen belastingen te klagen.
Had ik eigenlijk alleen last van bij $$$ sims en industry, vandaar dat die op 10% staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
@World Citizen @schiphauwer

Uiteraard vraag ik belasting. Maar daarmee is gratis OV toch niet logisch? Of komt de stroom gratis uit jullie stopcontacten omdat je belasting betaald?
Dan kom ik graag even mijn computers, oven, wasmachine en droger bij jullie neerzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ik heb nu een stukje stad met industrie alleen en een region waar alle mensen wonen. Ik zie wel iedereen van region naar region gaan om te werken. En mijn sims hebben ook de bschikking tot onderwijs etc (in de region waar ze wonen). Maar in mijn industrie gebied blijft alles hangen, en wilt het niet naar medium tech gaan. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-10 09:28
Nu 1,5 week aan het spelen en vind het spel steeds leuker worden. Problemen met politie, water en dat soort dingen als je veel inwoners hebt is wel vervelende maar ook wel leuk om dit op te lossen.

Wie kan mij vertellen waarom ik geen inkomsten zien van bijvoorbeeld vrachtwagen met vuil of politie als ik die naar andere steden stuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Inkomsten van vuilnis ophalen zie je in ieder geval wel in je monthly overview verschijnen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Snap er niets meer van heb nu 2e stad met vooral winkels en nog niet overdreven veel, dit omdat er vraag was vanuit de indusstrie. maar nu zie ik weer geel bankje half en dondergeel helemaal. moet ik dan alweer nieuwe fabrieken maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkem
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 10:15
Ik heb even de werkelijke kosten van een Solar Farm uitgerekend. Best prijzig.
Ik ben ervan uitgegaan dat je zelf alle grondstoffen levert (en dus niet importeerd) en wat het zou opleveren als je deze grondstoffen verkocht zou hebben (export). *pps = prijs per stuk

EenheidAantalpps (§)§
Plastic115.000121.380.000
Alloy6004837,52.902.500
Processors45.000673.015.000
Reseach175.000
Aanschaf500.000
Totaal7.972.500

<GoT>Bokkem#2393

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ja logisch dat die dingen duur zijn, anders stelt end-game nog minder voor dan het nu al doet ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
LocalJoost schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:32:
[...]

Had ik eigenlijk alleen last van bij $$$ sims en industry, vandaar dat die op 10% staan. :)
Ik dacht eigenlijk "er schuilt een VVD stemmer in LocalJoost, zijn belasting voor rijke staat op 10% en de rest op 11%" :)
DanielWW2 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 00:56:
[...]

Dank u.
Mijn gratis game is ook binnen. Ik had persoonlijk liever een coupon ter waarde van €30 gehad zodat ik Crysis 3 kon kopen of een functionele game maar nu heb ik MoH Warfighter. O-)
Die had ik ook wel gewild, Crysis2 heeft me goed vermaakt terwijl ik dat niet verwacht had.
Daarom wil ik 3 wel spelen maar heb er geen 50,- voor over.

[ Voor 41% gewijzigd door Donstil op 20-03-2013 11:05 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

LunaTempesta schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:52:
Ik heb nu een stukje stad met industrie alleen en een region waar alle mensen wonen. Ik zie wel iedereen van region naar region gaan om te werken. En mijn sims hebben ook de bschikking tot onderwijs etc (in de region waar ze wonen). Maar in mijn industrie gebied blijft alles hangen, en wilt het niet naar medium tech gaan. Hoe kan dit?
Op de education tab kun je zien hoeveel van je sims "educated" zijn. Afhankelijk hiervan kan je industrie naar een hoger tech level. Ook het tech level van je Sims staat vemeld op diezelfde tab.

Ik meen echter dat er ook een afhankelijkheid is van de onderwijsvoorziening in je stad zelf.. Verder is alleen een community college of university van invloed op tech level. Grade school en High school niet geloof ik.
Donstil schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:04:
[...]

Ik dacht eigenlijk "er schuilt een VVD stemmer in LocalJoost, zijn belasting voor rijke staat op 10% en de rest op 11%" :)
Ej! :(

[ Voor 3% gewijzigd door LocalJoost op 20-03-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkem
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 10:15
Johnvh schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:40:
@World Citizen @schiphauwer

Uiteraard vraag ik belasting. Maar daarmee is gratis OV toch niet logisch? Of komt de stroom gratis uit jullie stopcontacten omdat je belasting betaald?
Dan kom ik graag even mijn computers, oven, wasmachine en droger bij jullie neerzetten :)
Is het logisch dat er een dino door de stad loopt dan? Het is maar een spelletje man!

<GoT>Bokkem#2393

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Laatst online: 10-10 21:04
bokkem schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:06:
[...]

Is het logisch dat er een dino door de stad loopt dan? Het is maar een spelletje man!
ey, reuzehagedis! geen dino.

Stel je voor een dino... tss :+

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
Hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Terecht toch? Rijke mensen leveren een stuk meer op dan arme mensen dus die dienen ook voordelen te krijgen ;) Uiteindelijk betalen ze absoluut gezien toch een stuk meer belasting ook al is dat relatief gezien minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
LocalJoost schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:06:
[...]

Op de education tab kun je zien hoeveel van je sims "educated" zijn. Afhankelijk hiervan kan je industrie naar een hoger tech level. Ook het tech level van je Sims staat vemeld op diezelfde tab.

Ik meen echter dat er ook een afhankelijkheid is van de onderwijsvoorziening in je stad zelf.. Verder is alleen een community college of university van invloed op tech level. Grade school en High school niet geloof ik.
Ik zie het ja :+ Bij college staat er aangegeven dat het tech level erdoor omhoog gaat.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PheraX
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 13:01
waarom kunnen we niet gewoon 40% belasting vragen aan inwoners? net als hier in nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tsurany schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:15:
[...]

Terecht toch? Rijke mensen leveren een stuk meer op dan arme mensen dus die dienen ook voordelen te krijgen ;) Uiteindelijk betalen ze absoluut gezien toch een stuk meer belasting ook al is dat relatief gezien minder.
Ooh ik ben er niet tegen hoor begrijp me niet verkeerd, was meer een grapje.

(Stemt zelf ook vvd)
PheraX schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:16:
waarom kunnen we niet gewoon 40% belasting vragen aan inwoners? net als hier in nederland
25% is maximaal.

Heb ik wel eens gedaan, mijn eerste stad stond op omvallen en toen heb ik alles naar 25% gedaan.

Je harkt geld binnen zolang het kan en dan vervolgens doneer je dat aan je tweede stad :)

[ Voor 31% gewijzigd door Donstil op 20-03-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Die had ik ook wel gewild, Crysis2 heeft me goed vermaakt terwijl ik dat niet verwacht had.
Daarom wil ik 3 wel spelen maar heb er geen 50,- voor over.
Nu in de Origin sale € 39,99 geloof ik voor Digital Delux versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DarthNeo schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:19:
[...]

Nu in de Origin sale € 39,99 geloof ik voor Digital Delux versie :)
Ooh dat valt alweer mee, ik wil eigenlijk de PS3 versie (speelde Crysis2 ook op de PS3) maar misschien koop ik de pc versie dan wel even, thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
Donstil schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:20:
[...]

Ooh dat valt alweer mee, ik wil eigenlijk de PS3 versie (speelde Crysis2 ook op de PS3) maar misschien koop ik de pc versie dan wel even, thnx.
PS3 was geloof ik ook in de sale, niet alleen PC versie. Je zou ook nog de normale versie kunnen doen, die was nog goedkoper. Kan hier nu niet kijken voor je op het werk, maar zag het gisteren wel voorbij komen :)

Zit er ook ernstig aan te denken om hem nog aan te schaffen nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Laatst online: 17-10 13:30
euh.... wtf ik heb nog geen gratis game gekozen en nu krijg ik die melding niet meer :s FML.. hoop dat dit alleen op men laptop is en niet straks op men PC hij gaf ook aan dat er iets niet goed was, problemen met verbinding..

*edit*

ik klik op 'vandaag gefeatured' en nu komt hij weer bij die aanbieding-dinges-voor-gratis-spel-en-kan-ik-weer-een-keuze-maken. :)

[ Voor 40% gewijzigd door snowD op 20-03-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:09
Das zuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:07
snowD schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:28:
euh.... wtf ik heb nog geen gratis game gekozen en nu krijg ik die melding niet meer :s FML.. hoop dat dit alleen op men laptop is en niet straks op men PC hij gaf ook aan dat er iets niet goed was, problemen met verbinding..

*edit*

ik klik op 'vandaag gefeatured' en nu komt hij weer bij die aanbieding-dinges-voor-gratis-spel-en-kan-ik-weer-een-keuze-maken. :)
Zelfde hier, was nog aan het twijfelen tussen Mass Effect en Deep Space....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Laatst online: 17-10 13:30
ik heb BF3 gekozen.... aangezien ik slecht ben in FPS :-D doch ik graag BF3 wil spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Community college neer 'geplopt'/ Sims educated. Maar nog gaat mijn tech level niet omhoog. Gek gek.

Kan je een gebied wel helemaal industry maken zonder dat er echt mensen in dat gebied wonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:19
LunaTempesta schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:38:
Community college neer 'geplopt'/ Sims educated. Maar nog gaat mijn tech level niet omhoog. Gek gek.

Kan je een gebied wel helemaal industry maken zonder dat er echt mensen in dat gebied wonen?
Die College moet wel in de buurt van je industrie staan. ;)

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:47
En heb geduld.... Als je om 11:15 uur erachter komt dat college helpt, en je meldt om 11:38 uur dat je er een hebt gebouwd, verwacht dan niet dat je industrie meteen omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

Serotonine schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:41:
En heb geduld.... Als je om 11:15 uur erachter komt dat college helpt, en je meldt om 11:38 uur dat je er een hebt gebouwd, verwacht dan niet dat je industrie meteen omhoog gaat.
Je kan voor de gein even wat industry slopen en kijken wat er gebeurt als het weer rebuild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Als je bezig bent met andere stad en je hebt daar veel winkels, gaat de vracht dan automatisch vanuit een andere stad naar die winkels ?
En als je een stad hebt waar je goede opleiding hebt komen die mensen dan ook naar een andere stad ?

[ Voor 27% gewijzigd door soccerroos op 20-03-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:06

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

soccerroos schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:47:
Als je bezig bent met andere stad en je hebt daar veel winkels, gaat de vracht dan automatisch vanuit een andere stad naar die winkels ?
En als je een stad hebt waar je goede opleiding hebt komen die mensen dan ook naar een andere stad ?
Ik heb zelf nog nooit de vracht zien verhuizen naar de andere stad. Wel zie ik studenten etc vanuit de andere stad komen/gaan.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaria
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-10 22:41

Xaria

Boventitel

Donstil schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:18:
[...]

Ooh ik ben er niet tegen hoor begrijp me niet verkeerd, was meer een grapje.

(Stemt zelf ook vvd)

[...]

25% is maximaal.

Heb ik wel eens gedaan, mijn eerste stad stond op omvallen en toen heb ik alles naar 25% gedaan.

Je harkt geld binnen zolang het kan en dan vervolgens doneer je dat aan je tweede stad :)
Bij mij is toch echt 20% de max..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Xaria schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:01:
[...]

Bij mij is toch echt 20% de max..
Ooh dat zou ook kunnen, misschien is het verschil tussen wel of niet bureau van financiën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:06

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Donstil schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:06:
[...]

Ooh dat zou ook kunnen, misschien is het verschil tussen wel of niet bureau van financiën.
Nee, met of zonder beide is max 20%.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:57
Kurkentrekker schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 08:24:
Weet iemand wat je nog kunt met je Trading HQ en je Electronics HQ als je ze helemaal geupgrade hebt? Ik heb ze nu maar gewoon uit staan, want ze lijken niet echt iets te doen, behalve dat ze me maandelijks een berg centen kosten. Export en productie loopt gewoon door, maar ik wil uit die -26k rode cijfers komen!
Werken je trade port e.d. dan nog wel? Heb bij mij die dingen weer aan moeten zetten omdat mijn trade niet begon toen ik mn trade port neerzette (hij was wel open maar deed niets)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacemouse
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 19:56
Yagermeister schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:55:

Ik heb zelf nog nooit de vracht zien verhuizen naar de andere stad. Wel zie ik studenten etc vanuit de andere stad komen/gaan.
In de regio view heb ik wel eens gezien dat vracht van de ene stad naar de andere ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-10 11:34

Metro2002

Memento mori

Gisteren toch gezwicht en simcity via origin gekocht, wel raar dat het spel daar 60 euro kost terwijl de retailprijs 45 is maargoed, nadeel van hebberig zijn :+

Gelukkig geen problemen gehad met de verbinding maar moet wel even wennen aan de interface en het bouwen van vooral de wegen. Had gisteren 2 wegen parallel aan elkaar lopen maar de ruimte daartussen was te klein voor een zone, ik kon wel een zone aangeven maar er bouwde niks.

Kan ik trouwens een nieuwe stad beginnen als ik het echt helemaal verknoei?

Kan niet wachten om vanavond verder te spelen.

En nog een vraag , kan ik simcity (of elk spel gekocht via origin) ook op een andere pc installeren als ik daar origin op zet en inlog met mijn eigen codes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
Metro2002 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:07:
Gelukkig geen problemen gehad met de verbinding maar moet wel even wennen aan de interface en het bouwen van vooral de wegen. Had gisteren 2 wegen parallel aan elkaar lopen maar de ruimte daartussen was te klein voor een zone, ik kon wel een zone aangeven maar er bouwde niks.
Je kunt van te voren met behulp van die stippellijntjes zien wat de aanbevolen ruimte is tussen twee wegen.
Daarnaast zie je bij het zoneren twee streepjes die aangeven tot waar 1 zone ruimte nodig heeft.
Kan ik trouwens een nieuwe stad beginnen als ik het echt helemaal verknoei?
Ja dat kan.
En nog een vraag , kan ik simcity (of elk spel gekocht via origin) ook op een andere pc installeren als ik daar origin op zet en inlog met mijn eigen codes?
En dat kan ook.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om een 2e windmolenpark te openen? Ik heb er 1 die vol zit en de tweede mag je wel plaatsen, maar ondanks dat er "powering the city"boven staat blijft de wattage op 0 staan en de molens draaien niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:14:
Weet iemand of het mogelijk is om een 2e windmolenpark te openen? Ik heb er 1 die vol zit en de tweede mag je wel plaatsen, maar ondanks dat er "powering the city"boven staat blijft de wattage op 0 staan en de molens draaien niet.
Hebben ze genoeg werknemers?

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan tb
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04-2024
Hmm heb dat ook nog niet gehad. Er staan toch geen hoge gebouwen voor of zo?

[ Voor 42% gewijzigd door Johan tb op 20-03-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nefiorim schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:14:
[...]

Hebben ze genoeg werknemers?
Hij geeft netjes in het groen aan "powering the city" en zeurt niet over werknemers.
Dat lijkt dus goed te staan. Ook gewoon aan de weg aangesloten. Volgens mij heb ik zelfs autos het terrein op zien rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johan tb schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:16:
Hmm heb dat ook nog niet gehad. Er staan toch geen hoge gebouwen voor of zo?
Nee, er staan volgens mij ook geen grote gebouwen voor. Hij staat eigenlijk tegenover het andere windmolenpark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Dit is mijn recent verbouwde tech stad. Draai televisies als een malle hehe. Importeer olie, erts en kool. plastic en legeringen prodcueer ik zelf (duurdere aankopen. Scheeld behoorlijk. 3 depo's met een trein verbinding.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/050WNGqakDljAqonOsX7uUWr/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lNWNIchEkrsRwQgVWY6lDecd/full.png

ik ben overgestapt op kern energie omdat andere energiebronnen het niet trekken. Vind het wel eng met kernenergie.. kan goed mis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:00
Hoi mensen,

Ben fan van simcity maar door alle problemen rondom deze game heb ik hem nog niet gekocht.

Is het spel inmiddels al speelbaar? of nog heel veel gezeik?

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:26
Origin geeft nu aan dat ik m'n gratis game mag downloaden. BF3 it is! :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
RoyK dat ziet er echt super uit. Je hebt dus half industrie en half resedential daar? Of zijn al die hoge gebouwen commerce? Ik krijg mijn gebouwen maar niet omhoog :c

---

Ik heb ook BF3 gekozen. Altijd CoD gespeelt vanwege vrienden sleur, maar was erg benieuwd naar bf3. Mijn eerste shooter was ook battlefield vietnam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

yes, 50 / 50 alleen staat de windt verkeerd hehe.. dus de mensen zijn niet zo blij. maar goed, daar zijn ziekenhuizen voor. Toch? Jammer dat mijn buurman er zo weinig van bakt.. anders hadden we de airport al af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Laatst online: 10-10 21:04
RoyK schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:44:
yes, 50 / 50 alleen staat de windt verkeerd hehe.. dus de mensen zijn niet zo blij. maar goed, daar zijn ziekenhuizen voor. Toch? Jammer dat mijn buurman er zo weinig van bakt.. anders hadden we de airport al af.
Beste RoyK,

*niet echt grappig*

Met Vriendelijke groeten,
De Buurman.

[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 20-03-2013 16:10 ]

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:08
RoyK schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:44:
Hoe kom je in godsnaam aan zoveel cash, en -90k per uur?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-10 23:53
HertogJack schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:33:
Hoi mensen,

Ben fan van simcity maar door alle problemen rondom deze game heb ik hem nog niet gekocht.

Vraag me ook af of er al nieuws is m.b.t. groter maken van de maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

HertogJack schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:33:
Hoi mensen,

bug waar ik gisteren tegenaan liep was die met het recycling center..... op een gegeven moment vertraagt de productie van alloy en plastic (in mijn geval) tot een stop, enige manier om het dan weer aan de gang te krijgen is em slopen en opnieuw bouwen wat niet grappig is als hij volledig is uitgebouwd aka 220k.

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Michaelg schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:50:
[...]

begonnen met 1 chip fabriek..ging goed.. 2e erbij..ging hard.. 3e erbij...ging heeel hard. TVs verkoop je voor bijna 200k. Misschien ook een beetje geluk gehad.. want ik krijg het in een andere stad niet voor elkaar. Ik heb de jongens om me heen al miljoenen gegeven..mijn hele stad om gegooid.. nieuwe fabrieken gebouwd en het blijft maar op de 40 miljoen hangen.. krijg het niet op. Wat nu? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Michaelg schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:50:
[...]

Export van TV/CPU/PC levert ontiegelijk veel op. Die winsten worden niet opgenomen in je balans (erg lame).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

RoyK schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:54:
[...]

begonnen met 1 chip fabriek..ging goed.. 2e erbij..ging hard.. 3e erbij...ging heeel hard. TVs verkoop je voor bijna 200k. Misschien ook een beetje geluk gehad.. want ik krijg het in een andere stad niet voor elkaar. Ik heb de jongens om me heen al miljoenen gegeven..mijn hele stad om gegooid.. nieuwe fabrieken gebouwd en het blijft maar op de 40 miljoen hangen.. krijg het niet op. Wat nu? :S
Alles platgooien en een andere specialisatie nemen, misschien wil je wel een echt mooie stad bouwen?

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Laatst online: 13-10 23:25
RoyK schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:31:
Dit is mijn recent verbouwde tech stad. Draai televisies als een malle hehe. Importeer olie, erts en kool. plastic en legeringen prodcueer ik zelf (duurdere aankopen. Scheeld behoorlijk. 3 depo's met een trein verbinding.

ik ben overgestapt op kern energie omdat andere energiebronnen het niet trekken. Vind het wel eng met kernenergie.. kan goed mis gaan.
Hmm, lijkt net of je treinverbinding ophouden... Zie ik het verkeerd of hoe zit dat? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
DoubleYouPee1 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:50:
[...]

Vraag me ook af of er al nieuws is m.b.t. groter maken van de maps.
Op Twitter heeft de lead designer aangegeven dat er aan gewerkt wordt. Kan even duren volgens hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-10 23:53
Darf schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:00:
[...]

Op Twitter heeft de lead designer aangegeven dat er aan gewerkt wordt. Kan even duren volgens hem.
Oke, dan wacht ik nog wel even af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
killbillfast schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:53:
[...]

bug waar ik gisteren tegenaan liep was die met het recycling center..... op een gegeven moment vertraagt de productie van alloy en plastic (in mijn geval) tot een stop, enige manier om het dan weer aan de gang te krijgen is em slopen en opnieuw bouwen wat niet grappig is als hij volledig is uitgebouwd aka 220k.
Ik had precies hetzelfde gisteren en bij de nieuw gebouwde ook na verloop van tijd :s

Vol met input, maar de output stokt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ik denk ook dat Simcity online, mits met goede mensen, echt een stuk makkelijker is.

Om 3 steden in je eentje draaiend te houden met coal, energy, services etc is gewoon een drama. Misschien ook maar voor de 50/50 aanpak gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

killbillfast schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:58:
[...]

Alles platgooien en een andere specialisatie nemen, misschien wil je wel een echt mooie stad bouwen?
Mooie steden zijn leuk.. maar daar verdien je alleen geen geld mee. Vierkantjes.. dat is wat ze graag bij EA / MAXIS zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Hoe doen jullie het met afval? gwn de lucht in sturen ?
Verder blijven mensen maar zeuren dat het crisis is terwijl de belasting behoorlijk laag staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

RoyK schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:31:
Oh, dat is wel briljant.. en ik maar recyclen en plastic / alloy importeren omdat ik niet genoeg maak.. |:( |:(
Vanavond maar even ombouwen denk ik zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
  • Laatst online: 18:44
Je kan nog meer winst maken met alleen tv-fabrieken. Het kost wat meer om de benodigde grondstoffen te importeren, maar de ruimte die je nu kwijt bent aan het fabriceren van die grondstoffen kan je dan gebruiken voor extra tv-fabrieken. Het is wel een extra investering (tv-fabrieken kosten een hoop geld), maar geld heb je op een gegeven moment toch zat. Ook produceren tv-fabrieken een hoop luchtvervuiling dus moet je wel oppassen met de wind.

Overigens maakt het voor gebouwen die je zelf neerzet niet zoveel uit of er straling in de buurt is, dus zolang je je kerncentrale bij je eigen fabrieken in de buurt zet (en voor voldoende water en slimme mensen zorgt) kan het niet zoveel kwaad.

SteamID: PistolenPaultje - WoWS: General_Lack_of_Interest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

ik kan de boel vast nog verder uitbouwen.. maar de drive is helemaal weg. Als straks de grote constructie af is (airport) dan ben ik geloof ik wel klaar. helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-10 10:38
RoyK schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:36:
ik kan de boel vast nog verder uitbouwen.. maar de drive is helemaal weg. Als straks de grote constructie af is (airport) dan ben ik geloof ik wel klaar. helaas.
Hoe kan je dan alleen olie, erst en kool importeren om verder stuff te maken. Om alles te maken heb je toch de niveau 1 gebouwen nodig, zoals de oliebron en de erstmijn? Nadat je dan een X aantal hebt gedelft op een dag kan je de volgende gebouwen unlocken en zij maken pas de legeringen enzo.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoyK schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:05:
[...]

Mooie steden zijn leuk.. maar daar verdien je alleen geen geld mee. Vierkantjes.. dat is wat ze graag bij EA / MAXIS zien..
Tja, Amerikanen houden nu eenmaal van efficiëntie ipv die kronkelwegen door de binnenstad die altijd vast staan of bevolkt zijn door fietsers die altijd graag met z'n 3'en naast elkaar fietsen.
Als ze het Euopean style gemaakt hadden hadden de Amerikaanse tweakers weer lopen zeuren. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-10 23:12
Curva schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:49:
[...]

Hoe kan je dan alleen olie, erst en kool importeren om verder stuff te maken. Om alles te maken heb je toch de niveau 1 gebouwen nodig, zoals de oliebron en de erstmijn? Nadat je dan een X aantal hebt gedelft op een dag kan je de volgende gebouwen unlocken en zij maken pas de legeringen enzo.
Dat vroeg ik me inderdaar ook al af ;)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

Riqy schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:52:
[...]

Dat vroeg ik me inderdaar ook al af ;)
Is het niet zo dat de approvals uit die gebouwen met de hele regio gedeeld worden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Je kan ook starten met alleen een recycling plant. Die maakt dan alloy en plastic uit afval. Daarmee kan je dan weer processors maken en uiteindelijk tv's. Zolang je genoeg handelt (door bv. eerst een tijdje de tv's voor jezelf te houden en ze dan in één keer allemaal te exporteren) kun je uiteindelijk alles unlocken.

Daarnaast worden de approvals als het goed is met de hele regio gedeeld (maar dat schijnt nogal buggy te zien af en toe).

[edit] Niet alle approvals worden met de hele regio gedeeld (het staat in de description van de gebouwen).

[ Voor 11% gewijzigd door Joe_P op 20-03-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-10 10:38
LocalJoost schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:54:
[...]

Is het niet zo dat de approvals uit die gebouwen met de hele regio gedeeld worden???
Volgens mij niet, want je mag bijvoorbeeld een oliebron ook alleen maar plaatsen als er uberhaupt olie in de grond zit in de stad.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-10 19:01
Voor oliebronnen wellicht, maar voor refineries en dergelijke worden de approvals gedeeld inderdaad. Ik kon onlangs ook een refinery bouwen zonder de uitbrieding bij mn HQ te hebben. Blijkbaar was iemand anders in de regio me al voor. Scheelde me mooi 400k ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:50

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Sommige zijn lokaal, geloof die van je Handelshoofdgebouw, je Metaalhoofdgebouwuitbreidingen zijn wel weer regionaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RoyK schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:54:
[...]
krijg het niet op. Wat nu? :S
Opnieuw beginnen in een andere regio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-10 11:34

Metro2002

Memento mori

LoneRanger schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:50:
[...]

Tja, Amerikanen houden nu eenmaal van efficiëntie ipv die kronkelwegen door de binnenstad die altijd vast staan of bevolkt zijn door fietsers die altijd graag met z'n 3'en naast elkaar fietsen.
Als ze het Euopean style gemaakt hadden hadden de Amerikaanse tweakers weer lopen zeuren. :P
De gemiddelde nederlandse stad is anders een stuk efficienter en dichter op elkaar gebouwd dan de gemiddelde amerikaanse stad (grote metropolen uitgezonderd) waar alles op autogebruik is ingericht en dus ruimer opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Het is wel jammer dat tv's maken ongeveer de enige manier is om heel veel winst te draaien. Zolang de casino's niet goed werken en je goed geld wilt verdienen kom je dus altijd uit op een stad die tv's maakt om winst te draaien en verder eigenlijk naar wens is in te delen (m.u.v. van de vereiste mensen en utilities).

Natuurlijk kan je jezelf andere doelen stellen (zoveel mogelijk mensen of toeristen), maar het zou leuk zijn als je ook via andere specialisaties zoveel winst zou kunnen maken.

Daarnaast is het bouwen van een special work ook geen uitdaging meer als je eenmaal genoeg geld hebt. Gewoon alle grondstoffen inkopen en het is een kwestie van wachten totdat alle spullen naar de bouwplek gebracht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Lucky-Shirt schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 15:04:
Sommige zijn lokaal, geloof die van je Handelshoofdgebouw, je Metaalhoofdgebouwuitbreidingen zijn wel weer regionaal.
Dat is niet helemaal waar, je trade HQ werkt wel regionaal maar alleen voor de kleine depo's.
Voor de trade port moet je alles weer lokaal opzetten.

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
Joe_P schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 15:15:
Het is wel jammer dat tv's maken ongeveer de enige manier is om heel veel winst te draaien. Zolang de casino's niet goed werken en je goed geld wilt verdienen kom je dus altijd uit op een stad die tv's maakt om winst te draaien en verder eigenlijk naar wens is in te delen (m.u.v. van de vereiste mensen en utilities).

Natuurlijk kan je jezelf andere doelen stellen (zoveel mogelijk mensen of toeristen), maar het zou leuk zijn als je ook via andere specialisaties zoveel winst zou kunnen maken.

Daarnaast is het bouwen van een special work ook geen uitdaging meer als je eenmaal genoeg geld hebt. Gewoon alle grondstoffen inkopen en het is een kwestie van wachten totdat alle spullen naar de bouwplek gebracht zijn.
Nou ook met toerisme (convention center enzo) lukt het mij aardig om flinke winsten te maken hoor.
En dat doe ik zonder TV's te maken of zo. Ik verkoop alleen alle metal en alloy vanuit mijn recycle plant.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Curva schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:49:
[...]

Deze stad is niet in 1 avondje gebouwd.. netjes alle updates moeten maken zoals we allemaal ondergaan. Onderwijs in je stad, eerst plastic recyclen..en mijn handel poorten vrij gespeeld. op een gegeven moment ging het heel hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Meekoh schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 15:19:
[...]

Nou ook met toerisme (convention center enzo) lukt het mij aardig om flinke winsten te maken hoor.
En dat doe ik zonder TV's te maken of zo. Ik verkoop alleen alle metal en alloy vanuit mijn recycle plant.
Dat stadion en convention center brengen idd ook wel aardig geld binnen. Misschien een leuk idee voor een volgende stad/regio. Alleen jammer dat het zo'n grote stap is om weer helemaal opnieuw te beginnen als je al een stad hebt die miljoenen winst maakt (hij staat ook in een GoT regio dus kan helaas geen stad ernaast claimen en geld giften).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalessyn
  • Laatst online: 22-01-2014
Ik vraag me wel af hoe dat zal gaan wanneer de wereldmarkt eenmaal goed gaat werken. Iedereen en z'n moeder staat TVs in elkaar te schroeven, terwijl het enige nut ervan het bouwen van Great Works is (of mis ik wat?)...

Wanneer de prijzen afhankelijk gaan worden van vraag en aanbod lazert de prijs van TVs toch gigantisch in elkaar? Er zal vast een bodemprijs zijn, maar ik neem aan dat die toch flink lager zal liggen dan de huidige prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier al een aantal maal dat er bugs zitten als je de gokwereld in wilt. Kan iemand vertellen wat daar mis gaat?

Ik wil heel graag een Las Vegas bouwen, maar door de berichten hier ben ik bang dat het nooit van de grond komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
Ik kan mijn gemeendschaphuis niet meer uitbreiden :S terwijl ik naar mijn gevoel nog genoeg plaats heb. of moet je keuzes maken voor die uitbreidingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalessyn
  • Laatst online: 22-01-2014
soccerroos schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:10:
Ik kan mijn gemeendschaphuis niet meer uitbreiden :S terwijl ik naar mijn gevoel nog genoeg plaats heb. of moet je keuzes maken voor die uitbreidingen ?
Je mag inderdaad per niveau dat je behaalt (ik dacht dat het begint bij 15000 inwoners) één uitbreiding kiezen. Overigens is het vaak niet nodig om meer dan één uitbreiding te bouwen, aangezien een hele regio uitbreidingen met elkaar deelt. Op een map van 16 spelers is dus maar één Department of Utilities nodig voor de complete regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Kalessyn schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:04:
Ik vraag me wel af hoe dat zal gaan wanneer de wereldmarkt eenmaal goed gaat werken. Iedereen en z'n moeder staat TVs in elkaar te schroeven, terwijl het enige nut ervan het bouwen van Great Works is (of mis ik wat?)...

Wanneer de prijzen afhankelijk gaan worden van vraag en aanbod lazert de prijs van TVs toch gigantisch in elkaar? Er zal vast een bodemprijs zijn, maar ik neem aan dat die toch flink lager zal liggen dan de huidige prijs.
ja, dat is een goede vraag..en wie koopt die tvs eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe_P
Kalessyn schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:04:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Vooral aangezien er eigenlijk bijna geen vraag zal zijn naar bv. tv's of computers (die zijn alleen voor special works echt nodig). Sowieso is het vreemd dat je allemaal dingen produceert die niet per se nodig zijn voor het functioneren van de stad (zoals bv. bij Anno), dan is het aanbod toch altijd hoger dan de vraag (aangezien je ook 'gratis' grondstoffen kan krijgen door afval te recyclen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-10 19:28
Er zullen best wel mensen zijn die TV's inkopen om zo een great works te bouwen als ze hun steden niet gespecialiseerd hebben op het bouwen van TV's. Daarnaast zal er wel een fake sink zijn die TV's opkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:04:
Ik lees hier al een aantal maal dat er bugs zitten als je de gokwereld in wilt. Kan iemand vertellen wat daar mis gaat?

Ik wil heel graag een Las Vegas bouwen, maar door de berichten hier ben ik bang dat het nooit van de grond komt.
Het is zeker mogelijk, zelfs met de huidige problemen, maar je zal gewoon heel goed moeten nadenken over wat je bouwt, hoe je het bouwt en wat de grootste problemen zijn met een gokstad. Dit is zeker de moeilijkste optie en ik zou dan ook zeker niet aanraden om hiermee te beginnen. Mij is het gelukt een stad winstgevend te houden, totdat ik besloot om een $$$ casino neer te zetten en hierdoor grotendeels het verkeer kwam vast te staan.
Ik kan mijn gemeendschaphuis niet meer uitbreiden terwijl ik naar mijn gevoel nog genoeg plaats heb. of moet je keuzes maken voor die uitbreidingen ?
Je stad zal eerst moeten groeien, voor dat je meer elementen van het stadhuis mag neer zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v0LrAtH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-12-2024
Christiaan676 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:17:
Er zullen best wel mensen zijn die TV's inkopen om zo een great works te bouwen als ze hun steden niet gespecialiseerd hebben op het bouwen van TV's. Daarnaast zal er wel een fake sink zijn die TV's opkoopt.
En niet te vergeten: laat je TV stadje alvast nu lopen tot je enkele tientallen miljoenen op de bank hebt. Mocht de markt dan totaal om zeep gaan in één of andere patch, dan zwem je nog in het geld om alles om te gooien.
Pagina: 1 ... 108 ... 131 Laatste

Let op:
Kroeg- en slowchattopic en de indeling in regions: SimCity Kroegtopic

Het grote klachten en problemen topic staat hier: [SimCity] Klachten en problemen. Ook voor de Mac!

Let op:
Gaat het om release ervaringen, kopen, Origin, cd keys of verwante zaken? Doe dat s.v.p. in [Simcity 2013] Aanschaf & Origin. Zo kunnen we het hier bij de game zelf houden.