Net mijn eerste major-city-fail meegemaakt

Had een stad gebouwd met adviezen die op het net was tegengekomen, dus minimale industrie, minder winkels en een slinger weg met weinig kruispunten.
Nadelen zitten daar ook aan; al het riool moet door 1 weg, de slinger hield het dus al snel niet meer, want om rioolverstopping te voorkomen moest ik bypasses maken die al snel erg druk werden. De stad groeide goed door en ik besloot voor de chips te gaan. Chips liepen goed, grondstoffen deels ingekocht, deels import. Probleem is alleen dat het AGES duurt voordat je bij je grote handelsdepot (die je kunt ontsluiten met trein/boot) een Legeringen/plastic depot kan maken. Alles moet dan dus binnenkomen via de weg naar je kleinehandelsdepots.
Toen liep het mis. Alles draaide in de stad rond de CPU's, ik tikte net 200k inwoners aan en de stad liep plots volledig dicht. CPU fabrieken liepen dicht omdat niets meer binnenkwam en niets meer eruit ging. Meerdere keren zag ik de benodigde vrachtwagen (met bv legeringen) stad binnenkomen, bij leeg handelsdepot aankomen (VOL) en vervolgens VOL weer terugkeren. De frustratie
Vervolgens de helft van mn residential omvergegooid en taxes naar 14% om de broek op te kunnen houden. Maar op een heel klein stukje residential woonden vervolgens nog 90k sims

Nouja, FAAL dus.
Wat is nu de beste wegstructuur?