Ik heb ook vaker een glitch bij het connecten van een treinstation aan een weg. Aan de voorkant van het station ligt een weg eraan vast. Als ik die vast maak aan mijn wegennet veranderd het min of meer in een soort stationsplein
Ok, ik vind daar even geen voorbeeld van, maar was zojuist even aan het spelen en toen gebeurde het volgende. Er loopt een high dens avenue door mijn
stad dorp heen. daaraan ligt een commercial zone. het eerste wat opvalt zijn de med wealth gebouwen die 10 meter hoger liggen dan de avenue... waarom?
En rechts zijn de volgende 3 gebouwen aan het upgraden tot 1 gebouw. Het ziet er al vreemd uit omdat normaal gesproken een gebouw eerst gesloopt wordt en dan vanuit de grond opnieuw omhoog komt. hier wordt het er ' overheen' gebouwd.
De bouw is klaar.. en wederom torent het gebouw hoog boven de avenue uit... Al zien we de oude gevel nog vaag door het zand heen komen.
Vanwege files even verderop besluit ik een weg door de commercial zone heen te trekken. Het ontbreken van terraforming blijkt een gemis. Er ontstaat een oerlelijke bult. Maar er blijkt een nieuwe feature te zijn. Namelijk Archeologische opgravingen. Want wat blijkt? De oude gebouwen komen onder het zand vandaan!! Wat een topspel!
[
Voor 79% gewijzigd door
Northwave4500 op 15-03-2013 09:55
. Reden: plaatjes toegevoegd ]