Valt me op dat in tegenstelling tot bij W7 de schijf in rust toch wel regelmatig geraakt wordt. Iedere 3 seconden of zo.
Ik heb nu Windows 8 naast Windows 7 geinstalleerd en ik moet concluderen dat het opstartscherm, waar je kunt kiezen tussen Windows 7 of 8 sterk hebben verbeterd. Je kan het nu gewoon met de muis aanklikken en er is een knop waarmee je direct de instellingen kunt veranderen. Zoals het default OS en de timer. Bij vorige versies moet je dit in windows zelf ergens zoeken en bij linux is het volgens mij nog ingewikkelder.
Verder moet ik wel enorm wennen aan de nieuwe interface, maar ik denk dat iedereen dat wel heeft, of je het nou haat of er van houdt.
Ik denk persoonlijk dat dit goed zal uitpakken voor microsoft. Een van de successen van iOS is dat het hetzelfde is. Als je een iPhone hebt kun je per direct uit te voeten met iPad. Door het OS gelijk te trekken zal het voor mensen makkelijker zijn om een windows tablet te kopen. Hoe dit voor de PC gaat uitpakken valt nog te bezien.
Verder moet ik wel enorm wennen aan de nieuwe interface, maar ik denk dat iedereen dat wel heeft, of je het nou haat of er van houdt.
Ik denk persoonlijk dat dit goed zal uitpakken voor microsoft. Een van de successen van iOS is dat het hetzelfde is. Als je een iPhone hebt kun je per direct uit te voeten met iPad. Door het OS gelijk te trekken zal het voor mensen makkelijker zijn om een windows tablet te kopen. Hoe dit voor de PC gaat uitpakken valt nog te bezien.
msconfig.exe is dat en die is zelfs in windows 8 nog af en toe handig (bijv. voor booten naar safemode)ApexAlpha schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 16:31:
[...] Zoals het default OS en de timer. Bij vorige versies moet je dit in windows zelf ergens zoeken en bij linux is het volgens mij nog ingewikkelder. [...]
Good news everyone:
Bij de nieuwe beta van Actual Tools: Multiple Monitors is het nu mogelijk om een startmenu op de secundaire schermen te zetten. Oftewel: metro op je primaire monitor en een simpel startmenu op de overige monitors. Geen gekloot meer om die metro naar een ander scherm te verplaatsen, waar ik dus eerst tegenaan liep en een goed alternatief voor start8 e.d. als je dus juist het startmenu op de andere schermen wilt hebben.
Kan ik eindelijk overstappen.
Zit te twijfelen of ik maar vast zal beginnen met de Consumer Preview of nog even wacht tot juni, wanneer de Release Preview uitkomt.
Bij de nieuwe beta van Actual Tools: Multiple Monitors is het nu mogelijk om een startmenu op de secundaire schermen te zetten. Oftewel: metro op je primaire monitor en een simpel startmenu op de overige monitors. Geen gekloot meer om die metro naar een ander scherm te verplaatsen, waar ik dus eerst tegenaan liep en een goed alternatief voor start8 e.d. als je dus juist het startmenu op de andere schermen wilt hebben.
Kan ik eindelijk overstappen.
Zit te twijfelen of ik maar vast zal beginnen met de Consumer Preview of nog even wacht tot juni, wanneer de Release Preview uitkomt.
aangezien niemand heeft geantwoord vraag ik het nog maar 1 keer…blamauci schreef op donderdag 19 april 2012 @ 21:15:
Ik heb een vraagje…
Hoe verander ik naar AHCI modus in windows 8?
Ik heb begrepen dat de StorAHCI key in het register moet worden veranderd onder het kopje start.
Na dat gedaan te hebben van 0 naar 1 dus bij mij. mijn register opgeslagen en afgesloten.
Daarna mijn in mijn bios AHCI modus ingesteld en gereboot. Krijg ik een inaccessible boot device BSOD. en na het terugveranderen naar IDE kon ik weer booten.
K kan nou mijn Snow Leo niet installeren. omdat die AHCI nodig heeft:(
Weet iemand hoe dit precies werkt?
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Onder W7/Vista werkt het als beschreven alhier: http://www.sevenforums.co...indows-7-vista.html?ltr=A .blamauci schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:37:
[...]
aangezien niemand heeft geantwoord vraag ik het nog maar 1 keer…
Weet iemand hoe dit precies werkt?
Verwijderd
Heb nu beide versies geprobeerd ,de 64 en 32 bit , jammergenoeg doen sommige progs het niet goed met de 64 bit . Dat probleem zal waarschijnlijk ook voor w7 64 bit zijn , dus niet een w8 probleem .Vindt die 64 bit versie wel goed , maar compatibiliteit van 32 bit blijft beter op oudere software die het wel goed doet onder w8 32bit . Of misschien nog een paar updates wachten , bij de laatste update zat er een upgrade voor alcohol 52
ja onder windows 7 /vista werkt dat zo ja.EricJH schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 19:47:
[...]
Onder W7/Vista werkt het als beschreven alhier: http://www.sevenforums.co...indows-7-vista.html?ltr=A .
Zoals ik al beschreef werkt windows 8 met een ander AHCI driver model. en dus werkt het anders.
Vandaar ook mijn vraag.
Ik ben niet gek en ik weet hoe ik moet googlen maar van windows 8 kan ik het niet vinden dus vraag ik het hier.
Welke programma's dan? kan me niet herinneren dat ik ooit een programma ben tegengekomen dat niet op Win7 of Win8 64-bit werkt....Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:02:
Heb nu beide versies geprobeerd ,de 64 en 32 bit , jammergenoeg doen sommige progs het niet goed met de 64 bit . Dat probleem zal waarschijnlijk ook voor w7 64 bit zijn , dus niet een w8 probleem .Vindt die 64 bit versie wel goed , maar compatibiliteit van 32 bit blijft beter op oudere software die het wel goed doet onder w8 32bit . Of misschien nog een paar updates wachten , bij de laatste update zat er een upgrade voor alcohol 52
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Lijkt erop dat de punkbuster service van bf1942 niet opgestart wordt met de 64 bit versie , met de 32 bit versie lijkt die wel op te starten. Omdat punkbuster zijn support heeft geindigd voor dit produkt is er alleen een door de communtie gemaakte update die werkt onder windows XP/W7/W8 32 bit . En rebirth doet het niet op 64 bitRamon schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 20:07:
[...]
Welke programma's dan? kan me niet herinneren dat ik ooit een programma ben tegengekomen dat niet op Win7 of Win8 64-bit werkt....
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 21:01 ]
Kun je dat programma dan niet wijzigen met compatibiliteitsmodus, zodat ie geforceerd in 32bit wordt gedaan?Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 21:00:
[...]
Lijkt erop dat de punkbuster service van bf1942 niet opgestart wordt met de 64 bit versie , met de 32 bit versie lijkt die wel op te starten. Omdat punkbuster zijn support heeft geindigd voor dit produkt is er alleen een door de communtie gemaakte update die werkt onder windows XP/W7/W8 32 bit . En rebirth doet het niet op 64 bit
Ik dacht overigens dat alleen applicaties die in de "Program files" stonden (ipv "Program Files (x86)" dir) in 64 bit werden afgespeeld en de rest braaf niet.
Andere optie is de affiniteit in te stellen (via Windows Taakbeheer), maar misschien crashed hij al voordat ie goed en wel opgestart is, dus dan gaat het niet.
Mja, dat kan ook tijdens het opstarten.
code:
1
| c:\windows\system32\cmd.exe /C start /affinity 1 notepad.exe |
Verwijderd
Hij is gefixed en de pb service doet het weer , De files van pb staan oa in de windows/system32 map , heb de compatibilteit omgezet naar xp sp3 en gereboot . Nu staan ze als actieve service in taakbeheer, dat is wel frapant dat zogoed als alle software gewoon werkt op de 64 bit versie . Sommige programmas hoef je niet eens te installeren , die kun je desnoods uit een andere directorie opstarten . De intel toolbox kun je gewoon kopieren vanuit een bestaande installatie naar de Program Files (x86) . Zelfde geldt voor de rst 8.8 storage managerMartinspire schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 00:57:
[...]
Kun je dat programma dan niet wijzigen met compatibiliteitsmodus, zodat ie geforceerd in 32bit wordt gedaan?
Ik dacht overigens dat alleen applicaties die in de "Program files" stonden (ipv "Program Files (x86)" dir) in 64 bit werden afgespeeld en de rest braaf niet.
Andere optie is de affiniteit in te stellen (via Windows Taakbeheer), maar misschien crashed hij al voordat ie goed en wel opgestart is, dus dan gaat het niet.
Overgens deed die service niet me desktop crashen , je wordt alleen gekicked met online gamen
Schijnt dat er in Juni een 2'de/nieuwe testversie van Win8 uitkomt de zo geheten "Windows 8 release preview" ben benieuwd of daar nog opvallende veranderingen in zullen zitten.
Maar Microsoft lijkt aardig op koers te liggen qua planningen? ik meen dat Win 8 ergens in oktober uit zou komen? als in juni die release preview komt lijken ze dat wel te gaan halen.
Khad in de planning om dit jaar een nieuwe pc te kopen, grote kans dat het een AIO touchscreen wordt dus dan heeft win8 ook een echte meerwaarde en dan is het voor mij wel zo verstandig om te wachten tot Win8 uit is.
Maar Microsoft lijkt aardig op koers te liggen qua planningen? ik meen dat Win 8 ergens in oktober uit zou komen? als in juni die release preview komt lijken ze dat wel te gaan halen.
Khad in de planning om dit jaar een nieuwe pc te kopen, grote kans dat het een AIO touchscreen wordt dus dan heeft win8 ook een echte meerwaarde en dan is het voor mij wel zo verstandig om te wachten tot Win8 uit is.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Windows 8 Release Preview komt inderdaad ergens in de eerste weken van juni uit. Ik verwacht niet dat Windows 8 al in oktober in de winkels ligt hoor, 'k denk eerder ergens halverwege tot eind november.
Als je echt 100% support voor Windows 8 wilt op je hardware, dan zou ik even wachten tot Windows 8 uit is...waarschijnlijk komen er dan ook wel een aantal leuke nieuwe devices op de markt.
Als je echt 100% support voor Windows 8 wilt op je hardware, dan zou ik even wachten tot Windows 8 uit is...waarschijnlijk komen er dan ook wel een aantal leuke nieuwe devices op de markt.
nouhja ik koop een All-in-one pc dus incl. windows licentie ik ben dus niet van plan eerste te betalen voor een win7 (oem) licentie om vervolgens een losse versie van windows 8 te moeten aanschaffen.
Ik ben niet zo bang dat de hardware niet ondersteund wordt, op de Asus AIO draait windows 8 iig prima, staat wel een review van op internet. en ik verwacht bij de HP TouchSmarts ook geen problemen
Het gaat me vooral om de licentie kosten (ik doe al jaren niet meer aan "kopietjes")...maar vlak voor een nieuwe windows versie worden bestaande systemen ook wel incl. gratis upgrade naar de nieuwe versie verkocht (om de verkopen niet al te veel te laten inkakken). Nu maar hopen dat mijn huidige pc het tot oktober/november uithoud
Ik ben niet zo bang dat de hardware niet ondersteund wordt, op de Asus AIO draait windows 8 iig prima, staat wel een review van op internet. en ik verwacht bij de HP TouchSmarts ook geen problemen
Het gaat me vooral om de licentie kosten (ik doe al jaren niet meer aan "kopietjes")...maar vlak voor een nieuwe windows versie worden bestaande systemen ook wel incl. gratis upgrade naar de nieuwe versie verkocht (om de verkopen niet al te veel te laten inkakken). Nu maar hopen dat mijn huidige pc het tot oktober/november uithoud
[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 07-05-2012 15:36 ]
Verwijderd
Let er wel even op dat 'gratis' doorgaans betekent 'tegen €30 die je alleen met een creditcard kan betalen' bij de meeste OEM's.
Alle huidige hardware zal ondersteunt worden, maar er zijn wat dingen waar Windows 8 een stuk aangenamer van wordt, zoals een videokaart met WDDM 1.2, een touchpad met Windows 8 support, een touchscreen met genoeg aanraakpunten en een goede gevoeligheid aan de randen (vooral dat laatste is nog wel eens een issue), een BIOS met UEFI (nóg sneller booten + secure boot), connected standby, en ga zo maar door.Chaoss schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:32:
Hey kenners,
Is winodws 8 beta al zover om op een pc als enige os te gebruiken of raden jullie dit af??
Is winodws 8 beta al zover om op een pc als enige os te gebruiken of raden jullie dit af??
Verwijderd
Ik gebruik persoonlijk alleen nog maar W8 op mijn eigen computer en mis eigenlijk niks. Had in het begin wat problemen met drivers, dus ik zou het eerst wel even uittesten, maar als alles goed loopt is het een prima, stabiel OS.
Niet bug vrij, maar stabiel genoeg 
Draait als main os op Mn laptop, ik raad het je aan om te proberen.
Draait als main os op Mn laptop, ik raad het je aan om te proberen.
ora et labora
Tja, het kan, maar het blijft een beta-OS zonder upgradepad naar de definitieve versie van w8 en zonder weg terug naar w7... dus ik zou het even houden bij een dual boot config.xamirz schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:43:
Hey kenners,
Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com
Hey,
Heel wat software (backups, VOIP applicaties, messengers,...) zitten vaak netjes in je system tray te wachten en komen ten gepaste of ongepaste tijden met een popup met een bepaalde melding. Bijvoorbeeld: iemand belt, en via de popup kan je de oproep beantwoorden/weigeren.
Maar als je met je metro-interface zit te werken, wat gebeurt er dan precies (in de uiteindelijke versie)? Ga je dan automatisch naar de "oude" interface om die popup te zien? Komt de popup dan bovenop de metro-interface?
Ik heb zelf eens getest met mijn videophonie-software, en als iemand mij belt, dan komt die popup enkel in de "oude" interface, en zie je dat dus pas als je zelf naar die oude interface gaat (te laat dus). Je hoort wel de melodie die afspeelt, maar zolang je in metro zit, zie je dus niets.
Ik weet dat de ideale oplossing is dat iedereen zijn bestaande applicaties aanpast aan de metro-interface. Maar ik denk dat we het allemaal er over eens zijn dat dat een hele tijd zal duren eer we zo ver zijn.
Ik begrijp dat het antwoord nog niet in de beta zit, maar ik veronderstel dat MS hier al over heeft nagedacht? Heeft iemand hier meer inzichten over?
Heel wat software (backups, VOIP applicaties, messengers,...) zitten vaak netjes in je system tray te wachten en komen ten gepaste of ongepaste tijden met een popup met een bepaalde melding. Bijvoorbeeld: iemand belt, en via de popup kan je de oproep beantwoorden/weigeren.
Maar als je met je metro-interface zit te werken, wat gebeurt er dan precies (in de uiteindelijke versie)? Ga je dan automatisch naar de "oude" interface om die popup te zien? Komt de popup dan bovenop de metro-interface?
Ik heb zelf eens getest met mijn videophonie-software, en als iemand mij belt, dan komt die popup enkel in de "oude" interface, en zie je dat dus pas als je zelf naar die oude interface gaat (te laat dus). Je hoort wel de melodie die afspeelt, maar zolang je in metro zit, zie je dus niets.
Ik weet dat de ideale oplossing is dat iedereen zijn bestaande applicaties aanpast aan de metro-interface. Maar ik denk dat we het allemaal er over eens zijn dat dat een hele tijd zal duren eer we zo ver zijn.
Ik begrijp dat het antwoord nog niet in de beta zit, maar ik veronderstel dat MS hier al over heeft nagedacht? Heeft iemand hier meer inzichten over?
I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.
Veel ontwikkelaars hebben er voor gekozen eigen trayicon popup dingen te maken in plaats van de standaard microsoft manier te gebruiken. Die zullen zowiezo niet in de Metro interface tevoorschijn komen. Neem aan dat de MS-style popups wel gewoon als een metro popup in metro kunnen komen. Of ze het ook echt zo hebben gedaan kan ik zo niet zeggenDries_Aendekerk schreef op maandag 07 mei 2012 @ 22:54:
[...] Maar als je met je metro-interface zit te werken, wat gebeurt er dan precies (in de uiteindelijke versie)? Ga je dan automatisch naar de "oude" interface om die popup te zien? Komt de popup dan bovenop de metro-interface?
[...]
Klopt. Maar sommige software komt gewoon in zijn geheel naar voren in de klassieke Windows 7 omgeving (in mijn geval zie ik direct beeld van de persoon die aanbelt), dat kan je niet vervangen door zo'n "balloon" ding van MS. Ik vind dit zeer handig in Win7.Caelorum schreef op maandag 07 mei 2012 @ 23:28:
[...]
Veel ontwikkelaars hebben er voor gekozen eigen trayicon popup dingen te maken in plaats van de standaard microsoft manier te gebruiken. Die zullen zowiezo niet in de Metro interface tevoorschijn komen. Neem aan dat de MS-style popups wel gewoon als een metro popup in metro kunnen komen. Of ze het ook echt zo hebben gedaan kan ik zo niet zeggen
I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.
In de notification toasts van W8 kun je meer kwijt als in de balloons van W7, zoals bijvoorbeeld images (voor zover ik weet geen bewegend beeld). Maar dat neemt niet weg dat de makers van jouw surveillance/deurbelsoftware een update voor W8 zouden moeten doen.Dries_Aendekerk schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 06:44:
[...]
Klopt. Maar sommige software komt gewoon in zijn geheel naar voren in de klassieke Windows 7 omgeving (in mijn geval zie ik direct beeld van de persoon die aanbelt), dat kan je niet vervangen door zo'n "balloon" ding van MS. Ik vind dit zeer handig in Win7.
Artstation: https://www.artstation.com/markvanberkel7 | Oeroude CG showreel: www.markvanberkel.com
maargoed niemand in deze draad kan mij vertellen hoe ik naar ahci verander in windows 8???
Edit: na een rondje zoeken oplossing gevonden
So, the full process:
- Enable the driver you need before changing the RAID mode setting in the BIOS:
(for Intel stuff, the driver name is usually iaStorV or iaStorSV, others may use storahci)
-- Delete the entire StartOverride key (or tweak the value) under HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\(DriverNameHere)
- Reboot to BIOS setup
- Enable AHCI or RAID mode
- Profit!
Mischien meerdere die hier iets aan hebben en mischien handig om in de FiPo te zetten. Zal vast vaker gevraagd gaan worden.
Edit: na een rondje zoeken oplossing gevonden
So, the full process:
- Enable the driver you need before changing the RAID mode setting in the BIOS:
(for Intel stuff, the driver name is usually iaStorV or iaStorSV, others may use storahci)
-- Delete the entire StartOverride key (or tweak the value) under HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\(DriverNameHere)
- Reboot to BIOS setup
- Enable AHCI or RAID mode
- Profit!
Mischien meerdere die hier iets aan hebben en mischien handig om in de FiPo te zetten. Zal vast vaker gevraagd gaan worden.
[ Voor 76% gewijzigd door blamauci op 09-05-2012 19:28 ]
Ik heb een raar probleem met Win8 x64.
Sinds een paar dagen ben ik bezig met Maya (3D software)
Ik heb een project op mijn bureaublad opgeslagen, en deze later verplaatst naar mijn dropbox.
Nu is er 1 mapje en 1 bestandje achter gebleven. welke ik niet kan verwijderen. Op het moment dat ik het probeer, zegt Windows: Kan dit item niet vinden..
Dan kan ik alleen op opnieuw of annuleren klikken..
Ook een reboot of de desktop vernieuwen werkt niet. Ook via de verkenner verwijderen kan niet.
Wie o wie heeft een idee?
Ik heb een project op mijn bureaublad opgeslagen, en deze later verplaatst naar mijn dropbox.
Nu is er 1 mapje en 1 bestandje achter gebleven. welke ik niet kan verwijderen. Op het moment dat ik het probeer, zegt Windows: Kan dit item niet vinden..
Ook een reboot of de desktop vernieuwen werkt niet. Ook via de verkenner verwijderen kan niet.
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Opnieuw opstarten in veilige modus?Silasje schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 23:25:
Ik heb een raar probleem met Win8 x64.
Iemand dit al gelezen?
Denk dat het een opluchting is voor een aantal mensen die Windows 8 te erg wennen vinden.
Bron
Denk dat het een opluchting is voor een aantal mensen die Windows 8 te erg wennen vinden.
Het lijkt erop dat dan ook de start knop weer terug komt!Windows RT is een versie van Windows 8 speciaal voor apparaten met een ARM-processor. In de praktijk zal dit de tabletversie zijn omdat mobiele apparaten veelal gebruikmaken van ARM. Naast de nieuwe metro-interface kunnen gebruikers ook switchen naar 'Windows Classic', vergelijkbaar met het uiterlijk van Windows 7 nu.
Bron
Ik denk dat dit gewoon een manier is van nu.nl om de desktopomgeving uit te leggen aan leken. "Desktop" ziet er nu in de CP ook uit (en werkt als) W7 (met als enig ontbrekend element de startbutton als zichtbare knop. Wat mensen vinden wennen aan W8 is Metro (veelal omdat ze niet willen wennen aan/investeren in het leren van iets nieuws volgens mij) En Metro is iets dat er nu eenmaal is om te blijven (en dat geldt dubbel voor WinRT waar het nu.nl artikel over gaat)ItWasntMe schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:55:
Iemand dit al gelezen?
[...]
Het lijkt erop dat dan ook de start knop weer terug komt!
Bron
Dat zegt idd helemaal niet over de startknop...
terug switchen naar de "windows classic" oftewel de win 7 omgeving kan nu ook al in de preview versie en met het opstarten van veel software gebeurd die sowieso al.
De kans dat de startknop in dit stadium nog terugkomt is erg klein, ergens in Juni komt de release preview uit, als hij daar niet in zit weet je zeker dat hij ook niet in de final versie zit.
terug switchen naar de "windows classic" oftewel de win 7 omgeving kan nu ook al in de preview versie en met het opstarten van veel software gebeurd die sowieso al.
De kans dat de startknop in dit stadium nog terugkomt is erg klein, ergens in Juni komt de release preview uit, als hij daar niet in zit weet je zeker dat hij ook niet in de final versie zit.
Op zich wordt daar niets nieuws verteld hoor? Het was al bekend dat je op de ARM-versie kan wisselen naar de "Windows Classic"-desktop. Alleen heb je daar niet zoveel aan omdat er geen apps (enkel MS's apps) op kunnen draaien (en omdat het niet echt lekker werkt met touch (waar MS altijd voor is verguisd)).ItWasntMe schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:55:
Iemand dit al gelezen?
[...]
Het lijkt erop dat dan ook de start knop weer terug komt!
Bron
Overigens wordt er met geen woord over een startknop gesproken dus hoe je eruit haalt dat die "terugkomt" zie ik niet echt.
Het viel mij zojuist op dat in de Consumer Preview (Home Editie?) ook VHD boot mogelijk is. Voorheen was dat alleen mogelijk met Enterprise/Ultimate. Ook kun je Consumer koppelen aan een domein. Voorheen kon dat alleen met Professional, Enterprise en Ultimate.
Ik zie het nut niet van een domeinkoppeling met Home edities, maar blijft VHD boot ook mogelijk in de RTM van de Consumer edities?
Is er al een WAIK beschikbaar van Windows 8?
Ik zie het nut niet van een domeinkoppeling met Home edities, maar blijft VHD boot ook mogelijk in de RTM van de Consumer edities?
Meer informatie over Windows 8 Enterprise:
Introducing Windows 8 Enterprise and Enhanced Software Assurance for Today’s Modern Workforce
Introducing Windows 8 Enterprise and Enhanced Software Assurance for Today’s Modern Workforce
De WAIK in Windows 8 heeft een andere naam, namelijk de Windows Assessment and Deployment Kit > ADKTrommelrem schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:28:
Het viel mij zojuist op dat in de Consumer Preview (Home Editie?) ook VHD boot mogelijk is. Voorheen was dat alleen mogelijk met Enterprise/Ultimate. Ook kun je Consumer koppelen aan een domein. Voorheen kon dat alleen met Professional, Enterprise en Ultimate.
[ Voor 53% gewijzigd door Turdie op 13-05-2012 15:23 ]
De consumer preview is een Ultimate versie.Trommelrem schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:28:
Hmm interessant dat imagex er nog steeds in zit. Ik dacht dat Microsoft imagex eruit wilde gooien om over te stappen op dism.shadowman12 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 15:20:
De WAIK in Windows 8 heeft een andere naam, namelijk de Windows Assessment and Deployment Kit > ADK
Ook interessant. Is de home editie dan niet voor consumers?
[ Voor 20% gewijzigd door Trommelrem op 13-05-2012 20:32 ]
Ik heb nooit ergens gelezen dat ImageX uitgefaseerd zou worden. Het is een veel gebruikte tool binnen Deployment en zal ondersteund blijven.Trommelrem schreef op zondag 13 mei 2012 @ 20:31:
[...]
Hmm interessant dat imagex er nog steeds in zit. Ik dacht dat Microsoft imagex eruit wilde gooien om over te stappen op dism.
Volgens mij wilden ze de voorganger van imagex eruit gooien genaamd
Je haalt twee fase van het product door elkaar, voor de Beta fase (waar we nu in zitten) heb je de Developer Preview en de Consumer Preview en binnenkort de Release Preview. En in dit geval heb je een image met alle beschikbare features van het product (zodat alles getest kan worden).Trommelrem schreef op zondag 13 mei 2012 @ 20:31:
Zodra Windows 8 uit ontwikkeling komt, zullen er verschillende edities zijn. Per editie zullen bepaalde features beschikbaar zijn.
Announcing the Windows 8 Editions
[ Voor 19% gewijzigd door Turdie op 13-05-2012 20:51 ]
Er komt geen home editie. Er komen 2 edities "Windows 8" en "Windows 8 Pro". De CP is gewoon de rijkst uitgeruste versie zodat alles getest kan worden.Trommelrem schreef op zondag 13 mei 2012 @ 20:31:
[...]
Hmm interessant dat imagex er nog steeds in zit. Ik dacht dat Microsoft imagex eruit wilde gooien om over te stappen op dism.
[...]
wut??shadowman12 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 20:45:
[...]
Zodra Windows 8 uit ontwikkeling komt en Windows 2012 zal heten,
[ Voor 16% gewijzigd door Ramon op 13-05-2012 20:48 ]
Sorry, Windows 2012 (Windows Server 2012) dat geldt voor Windows Server 8, niet voor de client, was daar even mee in de warRamon schreef op zondag 13 mei 2012 @ 20:46:
[...]
Er komt geen home editie. Er komen 2 edities "Windows 8" en "Windows 8 Pro". De CP is gewoon de rijkst uitgeruste versie zodat alles getest kan worden.
[...]
wut??
Ok. Duidelijk.shadowman12 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 20:45:
[...]
Ik heb nooit ergens gelezen dat ImageX uitgefaseerd zou worden. Het is een veel gebruikte tool binnen Deployment en zal ondersteund blijven.
Het viel me trouwens op dat de WinPE ook EFI executables heeft in de x86 versie. Is dat voor compatibiliteit met dualboot scenario's met x86 en x64 edities? Of is er echt 32-bit EFI support? Wist niet dat dat bestond?
Volgens mij wordt er in Windows 8 gebruik gemaakt van UEFI (voor Secure Boot):Trommelrem schreef op zondag 13 mei 2012 @ 21:00:
[...]
Ok. Duidelijk.
Het viel me trouwens op dat de WinPE ook EFI executables heeft in de x86 versie. Is dat voor compatibiliteit met dualboot scenario's met x86 en x64 edities? Of is er echt 32-bit EFI support? Wist niet dat dat bestond?
Protecting the pre-OS environment with UEFI
Ik heb geen informatie gevonden dat dit alleen voor 64 bit edities geldt, dus we kunnen er denk vanuit gaan dat dit zowel voor 32bits als 64bits edities geïmplementeerd zal worden.
[ Voor 13% gewijzigd door Turdie op 13-05-2012 21:14 ]
Huidige roadmap geeft 6 november aan als release.TheVMaster schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:36:
Windows 8 Release Preview komt inderdaad ergens in de eerste weken van juni uit. Ik verwacht niet dat Windows 8 al in oktober in de winkels ligt hoor, 'k denk eerder ergens halverwege tot eind november.
;-) Dat zou alleen maar mooier zijn.....ach hij gaat dan waarschijnlijk in augustus/september RTM. Waarschijnlijk is hij dan paar weken later weer via TechNET/MSDN beschibkaarNiekess schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:56:
[...]
Huidige roadmap geeft 6 november aan als release.
Ik vind trouwens de scroll balken e.d. in de Desktop mode extreem lelijk in Windows 8.
De vensters met strakke hoekjes in plaats van afgeronde hoekjes vind ik wel mooi.
Ik hoop wel dat ik Windows 8 nog ff kan meepakken met m'n Technet abbo
De vensters met strakke hoekjes in plaats van afgeronde hoekjes vind ik wel mooi.
Ik hoop wel dat ik Windows 8 nog ff kan meepakken met m'n Technet abbo
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
een stukje uit de c't:shadowman12 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 21:12:
[...]
Volgens mij wordt er in Windows 8 gebruik gemaakt van UEFI (voor Secure Boot):
Protecting the pre-OS environment with UEFI
Ik heb geen informatie gevonden dat dit alleen voor 64 bit edities geldt, dus we kunnen er denk vanuit gaan dat dit zowel voor 32bits als 64bits edities geïmplementeerd zal worden.
de beveiligingsfeature secure boot is onderdeel van het uefi protocol en niet van win8.
om mee te mogen doen met het windows logo programa is het zelfs verplicht om de functie standaard aan te zetten. als de optie in het bios is ingeschakeld kun je waarschijnlijk geen andere besturingssystemen zoals linux instaleren. of je dit uit kan schakelen hangt volledig af van de hardwarefabrikant.
win8 start gelukkig ook zonder secure boot
ora et labora
een stukje uit de c't:
Dat klopt dus niet, je kunt dan wel gewoon Linux installeren.de beveiligingsfeature secure boot is onderdeel van het uefi protocol en niet van win8.
om mee te mogen doen met het windows logo programa is het zelfs verplicht om de functie standaard aan te zetten. als de optie in het bios is ingeschakeld kun je waarschijnlijk geen andere besturingssystemen zoals linux instaleren. of je dit uit kan schakelen hangt volledig af van de hardwarefabrikant.
win8 start gelukkig ook zonder secure boot
[ Voor 60% gewijzigd door Turdie op 19-05-2012 14:35 ]
Ik dacht dat de RTM gelijk op Technet/MSDN kwam?TheVMaster schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:54:
[...]
;-) Dat zou alleen maar mooier zijn.....ach hij gaat dan waarschijnlijk in augustus/september RTM. Waarschijnlijk is hij dan paar weken later weer via TechNET/MSDN beschibkaar
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Het kan wel, maar toch weer niet: http://mjg59.dreamwidth.org/9844.htmlshadowman12 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:34:
[...]Dat klopt dus niet, je kunt dan wel gewoon Linux installeren.
Inderdaad, op dit moment werkt Microsoft ook met 2 branches, de win8rc en winmain.TheVMaster schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:54:
[...]
;-) Dat zou alleen maar mooier zijn.....ach hij gaat dan waarschijnlijk in augustus/september RTM. Waarschijnlijk is hij dan paar weken later weer via TechNET/MSDN beschibkaar
De win8rc werkt door naar de build voor de publieke Release Preview. Dit is voornamelijk bugs eruit halen.
De winmain is nu op de weg naar de RTM build, dit zijn de laatste bugs en wijzegingen toepassen.
Laatste build die bekend is voor de winmain branch is 8411.0.winmain.120502-1801.
En voor de win8rc is dat 8385.0.winmain_win8rc.120518-????.
[ Voor 0% gewijzigd door Niekess op 19-05-2012 15:11 . Reden: Net nieuwe win8rc build gezien.. :P ]
Ik zag ook op een of ander Russisch forum dat er een 8389.0.winmain_win8rc.???.??? build is. En tevens schijnt de Release Preview 6 Juni uit te komen tijdens de Computex beurs (gerucht vooralsnog).Niekess schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:00:
[...]
Inderdaad, op dit moment werkt Microsoft ook met 2 branches, de win8rc en winmain.
De win8rc werkt door naar de build voor de publieke Release Preview. Dit is voornamelijk bugs eruit halen.
De winmain is nu op de weg naar de RTM build, dit zijn de laatste bugs en wijzegingen toepassen.
Laatste build die bekend is voor de winmain branch is 8411.0.winmain.120502-1801.
En voor de win8rc is dat 8385.0.winmain_win8rc.120518-????.
[ Voor 7% gewijzigd door Turdie op 19-05-2012 15:35 ]
Lijkt me zwaar onwaarschijnlijk dat er nu al een 8389 build is gezien de 8385 deze week gekomen is en waarschijnlijk aan het einde van de week. Meestal maakt Microsoft elke dag 1 nieuwe build behalve in het weekend dus een 8389 is dan wel volgende week in de lijst.shadowman12 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:34:
[...]
Ik zag ook op een of ander Russisch forum dat er een 8389.0.winmain_win8rc.???.??? build is. En tevens schijnt de Release Preview 6 Juni uit te komen tijdens de Computex beurs (gerucht vooralsnog).
Ik draai nu al weken W8 en nog steeds tevreden. Alleen iTunes ligt dwars. Als ik een liedje stop kan ik niets meer doen en moet ik iTunes eerst weer herstarten. Erg irritant.
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Ik heb ook iTunes draaien, maar heb nergens last van. Weet je zeker dat je de laatste versie van iTunes hebt draaien?marcellux schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:19:
Ik draai nu al weken W8 en nog steeds tevreden. Alleen iTunes ligt dwars. Als ik een liedje stop kan ik niets meer doen en moet ik iTunes eerst weer herstarten. Erg irritant.
Mijn tip: klik op volume icoon in de taakbalk en versleep het schuifje.shadowman12 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:11:
[...]
Ik heb ook iTunes draaien, maar heb nergens last van. Weet je zeker dat je de laatste versie van iTunes hebt draaien?
Niet iTunes zelf waar Windows dus.
ora et labora
Ja, ik heb de laatste iTunes versie. Ik heb wel de hele bibliotheek op een andere schijf staan mss dat dat er iets mee te maken heeft?
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Windows 8 Release Preview is klaar en staat gepland voor release op 1 Juni. Exacte tijd is nog niet bekend.
Er is GEEN update functionaliteit voor de Release Preview. Je moet dus alles opnieuw installeren.
Bron: https://twitter.com/canouna/status/205015612026654721
(Canouna is de bekendste persoon voor updates over Windows 8, hij is oprichter van Winunleaked.)
Er is GEEN update functionaliteit voor de Release Preview. Je moet dus alles opnieuw installeren.
Bron: https://twitter.com/canouna/status/205015612026654721
(Canouna is de bekendste persoon voor updates over Windows 8, hij is oprichter van Winunleaked.)
Verwijderd
ik kan me voorstellen dat je met de Metro UI straks echt een touchscreen op je laptop wil hebben.
Waarom wordt hier door de hardware producenten nog steeds niet op ingespeld.
(wordt tijdens het typen van dit bericht als ik denk aan al die vette vingers op m'n mooie scherm, dus vet afstotende touchscreen alsjeblieft)
Als win 8 in Oktober uitkomt, tot wanneer (terugwerkend) kun je dan een gratis OS upgrade verwachten als je net nieuwe hardware gekocht hebt?
Waarom wordt hier door de hardware producenten nog steeds niet op ingespeld.
(wordt tijdens het typen van dit bericht als ik denk aan al die vette vingers op m'n mooie scherm, dus vet afstotende touchscreen alsjeblieft)
Als win 8 in Oktober uitkomt, tot wanneer (terugwerkend) kun je dan een gratis OS upgrade verwachten als je net nieuwe hardware gekocht hebt?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2012 12:48 ]
Heb hier nog het volgende probleem:
Als muziek speelt, en ik doe mijn pc in standby... en haal dan uit standby dan crasht windows.
Als muziek niet speelt, en ik doe hem in standby, haal hem eruit, dan krijg ik om de 20sec een glitch tijdens het afspelen van muziek. Maakt niet uit welke player ik gebruik.
Iemand soortgelijke problemen/oplossing tegengekomen? Gebruik de standaard drivers van Windows 8, heb een standaard ingebowde Realtek geluidschip
Als muziek speelt, en ik doe mijn pc in standby... en haal dan uit standby dan crasht windows.
Als muziek niet speelt, en ik doe hem in standby, haal hem eruit, dan krijg ik om de 20sec een glitch tijdens het afspelen van muziek. Maakt niet uit welke player ik gebruik.
Iemand soortgelijke problemen/oplossing tegengekomen? Gebruik de standaard drivers van Windows 8, heb een standaard ingebowde Realtek geluidschip
https://wren.co/join/Devian
Gelukkig worden zaken als Metro apps en thema van de desktop mooi opgelsagen in je live profielNiekess schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 20:07:
Windows 8 Release Preview is klaar en staat gepland voor release op 1 Juni. Exacte tijd is nog niet bekend.
[...]
Rest dus alleen nog zaken als desktop apps die je opnieuw moet installeren.
Je moet ook alle settings & tweaks van die desktop apps opnieuw doen. Zoals al je email accounts, al je (local side) rules etc.Caelorum schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 18:45:
[...]
Gelukkig worden zaken als Metro apps en thema van de desktop mooi opgelsagen in je live profiel
Rest dus alleen nog zaken als desktop apps die je opnieuw moet installeren.
Vandaar ook mijn teleurstelling over de backup mogelijkheden van Win8. Geef mij toch maar een fijne bare-metal restore!
Je bent teleurgesteld omdat het ene prerelease softwarepakket niet naar het andere prerelease pakket kan worden geupgrade?EgMaf schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 08:42:
[...]
Je moet ook alle settings & tweaks van die desktop apps opnieuw doen. Zoals al je email accounts, al je (local side) rules etc.
Vandaar ook mijn teleurstelling over de backup mogelijkheden van Win8. Geef mij toch maar een fijne bare-metal restore!
Op zich is het wel jammer ja, maar eigenlijk wel te verwachten idd.Ramon schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 10:40:
[...]
Je bent teleurgesteld omdat het ene prerelease softwarepakket niet naar het andere prerelease pakket kan worden geupgrade?
Misschien een soortgelijke vraag:
Kan de Release Preview dadelijk worden geupgrade naar de RTM?
Officieel waarschijnlijk niet, maar best een kans dat het op de een of andere manier toch nog mogelijk gaat zijn. Net zoals een full install doen met Win7 upgrade.Martinspire schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 11:25:
[...]
Misschien een soortgelijke vraag:
Kan de Release Preview dadelijk worden geupgrade naar de RTM?
Ik heb goed nieuws, er komt een officieel Nederlands language pack voor de Release Preview! Bron? MS Connect.
Verwijderd
Weer een flop van MS en dit kan de start van het faillisement zijn ze hebben dit millennium geen enkele inventiviteit getoond maar alleen ideeen van andere nageaapt. Windows mobiel, Vista, Bing, Msn, Live zijn niet aangeslagen. Ze hebben er wel 10miljard dollar ingepompt. De grote kracht van MS is marketing en advertising.Gebruikersvriendelijkheid, standarisatie en functionaliteit zijn ondergeschikte items. Nu de PC-markt instort(Dell bijna failliet, massaontslagen bij HP) zal de inkomstenbron gauw verdampt zijn en de anndeelhouders het hoofd van Steve Ballmer opeisen. Toch mogen we tevreden zijn wat MS in de vorige eeuw voor ons betekent heeft. Ga nog ff lekker spelen met mn tablet, zo'n ding werkt tenmiste fijn.
Houdoei
.
Houdoei
.
Naast dat ze juist wel ook innovatief zijn geweest (alleen slechtere producten opnoemen is ook een kust he?), is de tablet markt nu juist iets waar ze momenteel op richten met Windows 8. Zelf vind ik hem op de PC al goed en kan eigenlijk alleen maar concluderen dat het OS erg geschikt is op de tablet, afgaande op mijn ervaringen met WP7, Windows 8, Asus Transformer en iPad.Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 20:30:
[...] Ga nog ff lekker spelen met mn tablet, zo'n ding werkt tenmiste fijn. [...]
Overigens waar ik dus op doel met innovativiteit zijn de zaken die de consumenten normaal nooit zullen zien. Een paar mooie voorbeelden zijn hier te vinden: http://www.microsoft.eu/demos/. Het gaat er dus om dat Microsoft mee helpt aan projecten die wel innovatief zijn. Afgezien wat ze in hun eigen pakweg 10 research centers doen.
[ Voor 22% gewijzigd door Caelorum op 26-05-2012 20:49 ]
Nee, ik schreef:Ramon schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 10:40:
[...]
Je bent teleurgesteld omdat het ene prerelease softwarepakket niet naar het andere prerelease pakket kan worden geupgrade?
EgMaf schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 08:42:
[...]
De chinese 64-bit Release Preview-versie is gelekt jongens.
Schijnt dat je via de Windows Update een andere taal kan installeren.
Ik hoef em niet. Moet de 32-bit versie hebben voor mijn W500-tablet.
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Je kan niet de taal aanpassen via Windows Update uit mijn hoofd, dit omdat de Chinese Windows 8 versie gezien word als een aparte build.MelvinB schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:01:
MelvinB schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:01:
We gaan het zien, overigens is die iso ook niet 100% goed (de WIM-file), maar via een omweg toch te fixen.
[ Voor 7% gewijzigd door MelvinB op 29-05-2012 21:12 ]
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Volgens mij is dit outdated?TheVMaster schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 00:05:
BSOD
De BSOD wordt met de komst van Windows 8 zwart, in plaats van blauw.
Althans, in de developer preview ben ik een keer tegen een BSOD opgelopen:

Ja, die heb ik dus ookZerfox schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 22:10:
[...] Volgens mij is dit outdated?
Althans, in de developer preview ben ik een keer tegen een BSOD opgelopen:
[afbeelding]
is het wel de moeite waarom om release preview te draaien ipv cp?
alles weer opnieuw instaleren etc...
ora et labora
Dat kunnen we toch pas zeggen als we de release preview hebben kunnen uitproberen? Overigens zou ik geen leak installeren, lekker even wachten op de officiele die MS gaat releasen.mrc4nl schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 00:04:
Consumer Preview werkt heel goed maar de Release Preview heeft toch weer wat meer, hier even een lijstje van waarop ik zo 1-2-3 op kom.mrc4nl schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 00:04:
- Meer kleurschema's.
- Meer Metro buttons op Explorer.
- Adobe Flash is meegeleverd, werkt met Metro IE10
- Metro cursors
- Updates op huide Metro applicaties.
- Betere multi-monitor support.
Ben op dit moment de chinese leak aan het installeren en zal kijken of ik nog wat meer kan noemen.
Verwijderd
wanneer kunnen we de release preview downloaden?Niekess schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:16:
[...]
Consumer Preview werkt heel goed maar de Release Preview heeft toch weer wat meer, hier even een lijstje van waarop ik zo 1-2-3 op kom.
- Meer kleurschema's.
- Meer Metro buttons op Explorer.
- Adobe Flash is meegeleverd, werkt met Metro IE10
- Metro cursors
- Updates op huide Metro applicaties.
- Betere multi-monitor support.
Ben op dit moment de chinese leak aan het installeren en zal kijken of ik nog wat meer kan noemen.
zit nu op de consumer preview.
Verwijderd
Ik vraag me af in hoeverre je trojans binnenhaalt met die 'leaks' ? Het zou haast dom zijn om zo'n leak niet te misbruiken om je botnet verder uit te breiden als crimineel. Netjes wachten tot MS zelf de ISO beschikbaar maakt.
Ik heb trouwens een probleempje met Windows 8 CP.
Sinds ik een fixed IP aan m'n ethernetkaart heb gegeven om te kunnen printen (HP Photosmart) zit op een ander netwerk, niet verbonden met internet) krijg ik alijd 'Limited' Wifi verbindingen. Windows 8 herstarten en wifi doet het wel correct.
Is dit een bekend probleem? Ik heb al gezocht naar mogelijke oplossingen, maar daar gaat het enkel over niet ondersteunde drivers en chipsets voor wifi, terwijl die van mij netjes een W8 driver van Microsoft heeft gekregen. Een Atheros chipje (type ken ik niet vanbuiten)
Ik heb trouwens een probleempje met Windows 8 CP.
Sinds ik een fixed IP aan m'n ethernetkaart heb gegeven om te kunnen printen (HP Photosmart) zit op een ander netwerk, niet verbonden met internet) krijg ik alijd 'Limited' Wifi verbindingen. Windows 8 herstarten en wifi doet het wel correct.
Is dit een bekend probleem? Ik heb al gezocht naar mogelijke oplossingen, maar daar gaat het enkel over niet ondersteunde drivers en chipsets voor wifi, terwijl die van mij netjes een W8 driver van Microsoft heeft gekregen. Een Atheros chipje (type ken ik niet vanbuiten)
Ik gok later vandaagVerwijderd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:32:
[...]
wanneer kunnen we de release preview downloaden?
Is dat een vraag?
Die linkjes zullen vanzelf wel komen, ben maar niet bang.
Die linkjes zullen vanzelf wel komen, ben maar niet bang.
En ik vermoed nog wel het snelst op http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/download
Verwijderd
http://webwereld.nl/nieuw...s-8-komt-vandaag-uit.html
Laatste testversie Windows 8 komt vandaag uit
laat maar komen die handel.
Laatste testversie Windows 8 komt vandaag uit
laat maar komen die handel.
Oh hij komt vandaag al..... tja de koop kan pas in Oktober, moet dus nog een klein halfjaar overheen gaan.
Wat ik interessanter vind, wanneer de win9 komt, over 2 jaar al omdat win8 niet zo een succes wordt, of pas over 3.5 jaar.

Wat ik interessanter vind, wanneer de win9 komt, over 2 jaar al omdat win8 niet zo een succes wordt, of pas over 3.5 jaar.
Microsoft forbids class actions in new Windows licence
http://www.theregister.co..._microsoft_class_actions/
Interesting ...
edit: Hoewel ik denk dat dit niet echt gerelateerd is aan de Windows 8 release. Blijkbaar doen ze dit voor Xbox Live ook.
Daarnaast heeft Sony dit sinds enkele jaren ook als ik me goed herinner, als voorwaarde om toegang tot PSN te krijgen.
http://www.theregister.co..._microsoft_class_actions/
Interesting ...
edit: Hoewel ik denk dat dit niet echt gerelateerd is aan de Windows 8 release. Blijkbaar doen ze dit voor Xbox Live ook.
Daarnaast heeft Sony dit sinds enkele jaren ook als ik me goed herinner, als voorwaarde om toegang tot PSN te krijgen.
[ Voor 45% gewijzigd door Asgaro op 31-05-2012 17:09 ]
Helaas ga ik komende nacht op vakantie dussuh...ik verwacht niet dat ik de linkjes kan posten..ligt er beetje aan of ik vanavond slaap kan vatten, anders wil ik nog wel eens aan kijken..hehe..m'n laptop is er klaar voorVerwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 07:27:
Downloadlink hier zsm posten aub!!!
Verwijderd
prettige vakantie dan maar.TheVMaster schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:09:
[...]
Helaas ga ik komende nacht op vakantie dussuh...ik verwacht niet dat ik de linkjes kan posten..ligt er beetje aan of ik vanavond slaap kan vatten, anders wil ik nog wel eens aan kijken..hehe..m'n laptop is er klaar voor
dan moet 1 van de andere tweakers de links maar posten.
Waarom zou iemand voor jou de link moeten posten? Mis ik iets? Een publieke release wordt gewoon op Microsoft site beschikbaar gemaakt en illegale downloadlinks mogen hier niet gepost worden.Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:14:
[...]
prettige vakantie dan maar.
dan moet 1 van de andere tweakers de links maar posten.
Ik zeg, kijk dus lekker zelf op Microsoft (F5 FTW) en post de link voor ons
Ach..ik dacht dat hij doelde op de TS.....is wel handig dat daar die info in komt te staan....hij zal toch geupdate moeten worden, maar goed....mocht ik me nu vanacht nog vervelen en niet kunnen slapen...tja...wie weet doe ik dan nog iets...maar reken er niet opInflatableMouse schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:15:
[...]
Waarom zou iemand voor jou de link moeten posten? Mis ik iets? Een publieke release wordt gewoon op Microsoft site beschikbaar gemaakt en illegale downloadlinks mogen hier niet gepost worden.
Ik zeg, kijk dus lekker zelf op Microsoft (F5 FTW) en post de link voor ons
Kan ik ook.TheVMaster schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:25:
[...]
Ach..ik dacht dat hij doelde op de TS.....is wel handig dat daar die info in komt te staan....hij zal toch geupdate moeten worden, maar goed....mocht ik me nu vanacht nog vervelen en niet kunnen slapen...tja...wie weet doe ik dan nog iets...maar reken er niet op
[ Voor 2% gewijzigd door TheVMaster op 23-04-2021 16:02 ]
Verwijderd
18 uur lokale tijd is het laatste nieuws.PBP schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:16:
Is er al een tijd bekend wanneer hij vrijgegeven word dan?
Lokaal voor ons, of in Seattle? (Bronvermelding voorkomt dit soort vragen :-) )Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:40:
[...]
18 uur lokale tijd is het laatste nieuws.
oh, zou kunnen, ik lees dat altijd als (daar)lokale tijd.Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:45:
lokale tijd is NL tijd , hier dus.
Ik zie nog niks?Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 17:40:
[...]
18 uur lokale tijd is het laatste nieuws.
Hier al wel een video ervan:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fFsi85cKEC8]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fFsi85cKEC8]
Je zou ook deze RSS feed in de gaten kunnen houden:
code:
1
| https://msdn.microsoft.com/en-US/subscriptions/subscription-downloads.rss |
[ Voor 32% gewijzigd door Turdie op 31-05-2012 18:13 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees voor meer informative over standaard issues en vragen ook de Topicstart. Hier vind je ook de links naar de officiele Microsoft ISO's van de Release Preview en de product key.
Het is NIET nodig om te melden dat er weer een nieuwe RTM build te downloaden is....ook downloadlinks/locaties zijn NIET nodig! Daarnaast is het natuurlijk ook niet nodig om uit te leggen hoe je de (illegaal verkregen) RTM kunt activeren! Twijfel? Vraag het eerst even in een DM :-)
Updates voor de TS? Stuur TheVMaster een DM!
Lees voor meer informative over standaard issues en vragen ook de Topicstart. Hier vind je ook de links naar de officiele Microsoft ISO's van de Release Preview en de product key.
Het is NIET nodig om te melden dat er weer een nieuwe RTM build te downloaden is....ook downloadlinks/locaties zijn NIET nodig! Daarnaast is het natuurlijk ook niet nodig om uit te leggen hoe je de (illegaal verkregen) RTM kunt activeren! Twijfel? Vraag het eerst even in een DM :-)
Updates voor de TS? Stuur TheVMaster een DM!