Je SSD heeft geen drivers. Je SATA controller heeft een driver. Ik gebruik de beta drivers van lenovo:Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 13:35:
Andere issue is dat mijn Intel SSD (G2 postville van 80 GB) niet volledig in Windows 8 wordt ondersteund. De SSD toolbox installeert niet en de gebruikte driver is er eentje van Microsoft gedateerd 2006. Dit betekent geen TRIM-functie en als ik in een explorer-scherm door bestanden scroll dan is telkens een duidelijke hapering te merken. Hopelijk komt Intel snel met een update want anders ben ik straks genoodzaakt om terug te stappen naar Windows 7.
http://support.lenovo.com...etail.page?DocID=DS027683
handmatig installeren via device manager, onder "IDE ATA/ATAPI controllers" als het goed is.

iastor = rapid storage driver. Ik zie dat het geschuif met partities mijn alignement heeft verprutst. Even kijken hoe ik dat kan oplossen...
Overigens ondersteunt de standaard msahci driver wel gewoon trim. Ik weet alleen niet zeker of DIPM ook werkt. Vandaar dat ik nu de rapid storage driver draai.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2012 13:46 ]