[Windows 8] Ervaringen & discussies - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste
Acties:
  • 118.057 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Mocht je zo snel mogelijk willen weten wanneer de RTM beschikbaar is, dan kun je deze RSS feed in de gaten houden:

MSDN: MSDN Subscriber Downloads - product availability depends on your subscription program details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shadowman12 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:19:
Mocht je zo snel mogelijk willen weten wanneer de RTM beschikbaar is, dan kun je deze RSS feed in de gaten houden:

MSDN: MSDN Subscriber Downloads - product availability depends on your subscription program details.
:+ Ik denk dat het ook vrij snel op Twitter (en in dit topic) staat.....lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:31

BM

Moderator Spielerij
sewer schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:39:
Ben er in ieder geval al achter dat die desktopmode in Windows 8 niet exact hetzelfde gedrag heeft bij het uitvoeren van executables als windows 7. Bij onze eigen winforms-programmatuur vandaag al 2 bugs gevonden die alleen onder windows 8 te reproduceren zijn.

Had ik eerlijk gezegd niet verwacht, van Vista naar 7 hadden we geen enkele discrepantie gezien, en van XP naar Vista ook alleen maar dingen die je kon verwachten (bijv. UAC-gerelateerde dingen zoals proberen iets weg the schrijven naar HKLM, terwijl het programma niet elevated runt).

Vooralsnog ga ik ervan uit dat het gewoon keiharde windowsbugs zijn :P
Toevallig .net software? Dan zou het ook nog een issue in de CLR kunnen zijn :) En d'r zullen vast wel wat dingen gewijzigd zijn in de kernel, dus mss dat bepaalde zaken onder W8 gewoon anders opgelost moeten worden dan in 7 en Vista. Dat het in voorgaande versies goed ging wil niet zeggen dat je dit keer bij een migratie geen issues vind ;)

Misschien moet ik binnenkort mijn pc toch ook maar omzetten naar W8. Ik zit eigenlijk te wachten tot ik 'm kan kopen (geen msdn), maar mss moet ik maar een voorproefje nemen, en 'm netjes kopen als ie in de winkel ligt. De previews hebben me stiekem toch best enthousiast gemaakt :)

[ Voor 10% gewijzigd door BM op 14-08-2012 22:22 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:35
Weet iemand of Windows 8 al om 0:00 morgen kan worden gedownload :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
mprkooij schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:37:
Weet iemand of Windows 8 al om 0:00 morgen kan worden gedownload :) ?
Officieel niks over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

TheVMaster schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 09:47:
[...]

Laten we hopen dat de bijgewerkte versies van de ADK, MDT 2012 Update 1 (en eventueel SCCM 2012) wel snel beschikbaar komen :+
mag hopen dat ze de irritante pxe failures eruit hebben gekregen in sccm rtm dan de RC2
heb hier tot 3x toe een test omgeving uit niets stuk gehad dat geen enkel systeem meer wou pxe'en naar de distri. random en onverklaarbaar. schijnt wel vaker te gebeuren.
op dit moment is het zelf zover dat wat ik ook doe pxe niet meer werkt.

pxe rol weg, wds eraf, distri weg, alles opnieuw en nog niet werken. ja als ik snapshot terug zet na baseline waar alles werkte doet hij het wel weer.
ik ben sccm 2012 moe, 2007 R3 was stabieler.

ben benieuwd wanneer mijn msdn windows 8 gaat tonen, kan ik gelijk de slate 7 vers installeren:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

Anoniem: 114616 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 11:49:
En wat is het verschil met de gelekte RTM's en die versies van morgen??

( nero werkt nu wel onder Enterprise itt de Vorige 8 versies )
RTM is natuurlijk dezelfde als de gelekte versie. M betekent manufacturer dus de leveranciers zoals Dell, Asus ed zetten die op nieuwe computers. Dl's zijn origineel omdat de MS hashcodes van de ISO bekend zijn.
Er is geen verschil van een dl van bijv. mydigitallife van 1 week geleden in de MS technet van morgen.

[ Voor 17% gewijzigd door RAAF12 op 14-08-2012 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:06
BM schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:21:
[...]

Toevallig .net software? Dan zou het ook nog een issue in de CLR kunnen zijn :)
Nee, 'oude' Delphi 2007 meuk. Nu moet ik zeggen dat we ook af en toe ook wel wat leipe dingen doen (bijv. tussendoor de control word wijzigen), maar vreemd genoeg zit dit gewoon in de user interface, een scherm sluit niet af onder windows 8 terwijl dat ie dat wel in 7 doet. Maar het zal wel weer iets zieligs zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangezien het vandaag 15 augustus is wil ik jullie graag voorstellen aan Deel 3 van het [Windows 8] Ervaringen & Discussies topic! Deze gaat dus op slot!
Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees voor meer informative over standaard issues en vragen ook de Topicstart. Hier vind je ook de links naar de officiele Microsoft ISO's van de Release Preview en de product key.

Het is NIET nodig om te melden dat er weer een nieuwe RTM build te downloaden is....ook downloadlinks/locaties zijn NIET nodig! Daarnaast is het natuurlijk ook niet nodig om uit te leggen hoe je de (illegaal verkregen) RTM kunt activeren! Twijfel? Vraag het eerst even in een DM :-)

Updates voor de TS? Stuur TheVMaster een DM!