rtm geinstalleerd ter test en ik moet zeggen, er wordt je veel opgedrongen door microsoft, als je niet oppast tijdens de installatie.
Dan metro is nog steeds erg irritant aanwezig, en dat de metro applicaties gewoon blijven draaien terwijl je daar allang niet meer meebezig bent vind ik ronduit slecht.
Metro iconen voor desktop veel te groot, en aanmeld en afmeld iconen ook, waarom moet afsluiten zo moeilijk, eerst afmelden en dan pas afsluiten? Moet ik nu zelf een batch commando op me desktop zetten om af te sluiten shutdown etc.
Start8 voor startmenu geinstalleerd dat geeft wel wat normale werking terug, maar het ziet er niet uit,
microsoft, zijn mensen op de desktop blind of zo? Of draait microsoft het allemaal zelf op enkel 5 inch schermpjes???
En let op bij je netwerk en share instellingen, daar moet je wel wat wijzigen.
De boot partitie is naar 350 mb gegaan staat een wim recover bestand in nu.
Positief is taskmanager, meer info enz
Verkenner heeft een ribbon gekregen maar die staat standaard uit.
Nog steeds heeft microsoft de extensie uitstaan van een bestand wat ik erg slecht vind!!
Besturings interface absoluut ongeschikt voor desktop.
Metro werkt alleen fullscreen, dit is ronduit waardeloos.
Metro maken en niet eens meerdere schermen van metro naast elkaar kunnen zetten?? Het lijkt wel het oude dos tijdperk???
Metro applicaties sluiten niet !!
Let op met install en laat vooral niet alles auto doen!!!!!!!!!
Totaal onduidelijk hoe je van de ene metro applicatie naar een andere metro applicatie kan, (ja alt tab werkt alt f4 niet meer om de metro applicatie af te sluiten.).
Je kunt de metro applicatie afschieten onder taakbeheer.
Heb je geen email adres ingevoerd, en je klikt op mail, en je zegt daar cancel wordt je terug verwezen naar dat zelfde scherm ???

?
Rechten overnemen zit iets anders in elkaar.
Conclusie dit is geen desktop vervanger, dit is meer geschikt voor tablets en mobiel.
Ik blijf voor lopig lekker op win7 zitten en mocht microsoft dit toch blijven promoten ga ik naar linux toe.
Of apple.
[
Voor 3% gewijzigd door
wowi op 07-08-2012 17:08
]