Wilde net mn virusscan installeren (Symantec endpoint) maar deze is niet helemaal compatible. Kan ik zonder virusscan in windows 8?
Standaard staat Windows Defender aan in Windows 8.The_Scarabial schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 18:54:
Wilde net mn virusscan installeren (Symantec endpoint) maar deze is niet helemaal compatible. Kan ik zonder virusscan in windows 8?
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Verwijderd
als je weet wat je doet, sommige systemen run ik bewust zonder en doe ik random een remote scan op vanaf een andere pc, tot nu toe alles virus vrij.The_Scarabial schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 18:54:
zolang je van vage sites en download weg blijft:)
geen rare attachements uit je mail opent enz.
en op 8 draait defender, die je boel schoon houd.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2012 19:15 ]
In Windows 8 heeft MS de gratis antivirus Microsoft Security Essentials ingebouwd onder de naam Windows Defender.Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:15:
[...]
als je weet wat je doet, sommige systemen run ik bewust zonder en doe ik random een remote scan op vanaf een andere pc, tot nu toe alles virus vrij.
zolang je van vage sites en download weg blijft:)
geen rare attachements uit je mail opent enz.
en op 8 draait defender, die je boel schoon houd.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik neem aan dat ze de tekst issues aanpakken?
Oh die store, die apps
Zelfde als wp7 maar gratieesjj
Oh die store, die apps
[ Voor 24% gewijzigd door StrongArmLance op 16-06-2012 19:36 ]
Dank, ga het dan maar proberen met de Defender, zal niet veel bijzonders op dat systeem gebeuren, aangezien het mn laptop betreft.
Viel mij ook op dat er standaard al anti-virus in windows 8 zit. Vraag me af hoe de anti-virusbedrijven daarop reageren, want er is nu niet echt meer noodzaak om een apart anti-viruspakket aan te schaffen...
Dual boot op partities werkt hier gewoon. Wellicht had je Win 7 de diskcheck nodig en staat het los van de multiboot.kristan schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:56:
[...]
Windows 8 installeren op partities is een drama, in plaats van een normaal dual boot menu start eerst een windows booter, die het weliswaar wat mooier weergeeft, maar langer duurt. Daarna klik ik op Windows 7, de pc loopt vast. Ik zet hem uit, windows 7 start met diskcheck en ik zit eindelijk weer in windows 7. Werkt voor geen meter.
Om het Windows 8 bootmananger te omzeilen moet je fast boot uitzetten. Dat kan onder Power Options -- > Choose what the power button does --> zet "Turn on fast start up (recommended)." uit.
Mocht je problemen hebben of dingen willen wijzigen in de Win 7 bootloader dan kun je EasyBCD gebruiken.
Was er toch al niet natuurlijk met MSE, die gratis te downloaden is. Ik ben er blij om. Nou nog hopen dat pc fabrikanten geen (Norton) crap meer meeleveren en het kopen van een nieuwe PC wordt weer een stapje leuker.Palomar schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:39:
Viel mij ook op dat er standaard al anti-virus in windows 8 zit. Vraag me af hoe de anti-virusbedrijven daarop reageren, want er is nu niet echt meer noodzaak om een apart anti-viruspakket aan te schaffen...
Ah zo,EricJH schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:41:
[...]
Dual boot op partities werkt hier gewoon. Wellicht had je Win 7 de diskcheck nodig en staat het los van de multiboot.
Om het Windows 8 bootmananger te omzeilen moet je fast boot uitzetten. Dat kan onder Power Options -- > Choose what the power button does --> zet "Turn on fast start up (recommended)." uit.
Mocht je problemen hebben of dingen willen wijzigen in de Win 7 bootloader dan kun je EasyBCD gebruiken.
de diskcheck was niet nodig, die werd noodzaak toen hij vastliep na geboot te zijn uit de W8 booter.
Maar ik zal er naar kijken, thanks.
Ja klopt, en zo zijn er nog wel een aantal gratis te downloaden. Echter moet je wel zelf nog de keuze maken welke scanner je gaat downloaden en/of kopen. Nu staat e ral een op en je krijgt dus ook geen beveiligingsmelding meer dat je geen virusscanner hebt. Met andere woorden, iedereen vindt het wel best zo en koopt geen aparte virusscanner meerRamon schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:43:
[...]
Was er toch al niet natuurlijk met MSE, die gratis te downloaden is. Ik ben er blij om. Nou nog hopen dat pc fabrikanten geen Norton crap meer meeleveren en het kopen van een nieuwe PC wordt weer een stapje leuker.
Vind het zelf overigens ook goed. Denk ook dat een virusscanner van Microsoft zelf beter integreert met het OS dan een third party applicatie, waarvan de makers niet precies weten hoe windows intern werkt en allerlei vage truukjes uithalen om je pc te beschermen ten koste van performance. Betekent in mijn geval echter dat ik mn contract met NOD32 niet meer verleng en denk dat NOD32 daar niet blij mee is
En over afsluiten gesproken, dat vind ik om Win8 niet echt op een logische plek zitten. Zat me een ongeluk te zoeken hoe ik mn pc uit kon zetten. Bleek dat in die rechter balk onder 'settings' te staan. Vraag me af hoe een 'leek' dit gaat vinden. Of het moet in win8 meer de bedoeling worden dat je je pc uitzet dmv. de aan/uit-knop op het apparaat zelf.
Klopt niks van.Palomar schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:52:
[...]
Ja klopt, en zo zijn er nog wel een aantal gratis te downloaden. Echter moet je wel zelf nog de keuze maken welke scanner je gaat downloaden en/of kopen. Nu staat e ral een op en je krijgt dus ook geen beveiligingsmelding meer dat je geen virusscanner hebt. Met andere woorden, iedereen vindt het wel best zo en koopt geen aparte virusscanner meer
Vind het zelf overigens ook goed. Denk ook dat een virusscanner van Microsoft zelf beter integreert met het OS dan een third party applicatie, waarvan de makers niet precies weten hoe windows intern werkt en allerlei vage truukjes uithalen om je pc te beschermen ten koste van performance. Betekent in mijn geval echter dat ik mn contract met NOD32 niet meer verleng en denk dat NOD32 daar niet blij mee is
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik Heb nu W8 op een wat oudere pc geinstaleerd maar als de installatie af is gelopen en nadat ik het bootlogo zag krijg ik geen beeld meer, en daarmee bedoel ik dat het beeldscherm wel beeld krijgt, maar dan alleen zwart, de specs zijn: Intel Core 2 Duo 6(3?)00, zeker weten de 6000 serie, en de videokaart is een Point of View GT8500 512MB
Alvast bedankt, Ton
Alvast bedankt, Ton
Acer V5-573G + (i5 3570k+8GB+GTX 760)= Plezier :)
Probeer eens in Safe MOde te booten? Krijg je daar wel beeld dan heb je een probleem met de grafische kaart driver. Download dan de driver voor Win 8 RP van de fabrikant van je graka of kijk of Windows update een driver heeft.
TopTon,
Bij de eerste opstart na installatie had ik hetzelfde probleem. Bij mij hielp de monitor een keer uitzetten en opnieuw aan . . .
Later had ik het nog een keer en toen hielp simpelweg de hdmi kabel naar tweede beeldscherm van de graka verwijderen. Ik heb een dualboot met W7 en had de uitbreiding naar tweede beeldscherm nog aanstaan in W7. Op de een of andere manier kan W8 daar niet mee overweg. Als ik nu W8 opstart trek ik standaard de stekker er even uit.
Voor wat het waard is . . .
Bij de eerste opstart na installatie had ik hetzelfde probleem. Bij mij hielp de monitor een keer uitzetten en opnieuw aan . . .
Later had ik het nog een keer en toen hielp simpelweg de hdmi kabel naar tweede beeldscherm van de graka verwijderen. Ik heb een dualboot met W7 en had de uitbreiding naar tweede beeldscherm nog aanstaan in W7. Op de een of andere manier kan W8 daar niet mee overweg. Als ik nu W8 opstart trek ik standaard de stekker er even uit.
Voor wat het waard is . . .
Dat dus. Verder als je uitlogt, win+c, ctrl+alt+del of waar je verder ook maar dat power icoontje vind kan je afsluiten.Palomar schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:54:
[...]. Of het moet in win8 meer de bedoeling worden dat je je pc uitzet dmv. de aan/uit-knop op het apparaat zelf.
Grappig is wel dat het op een xbox ook onder Settings zit, dus misschien niet logisch, maar wel consistentPalomar schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:54:
En over afsluiten gesproken, dat vind ik om Win8 niet echt op een logische plek zitten. Zat me een ongeluk te zoeken hoe ik mn pc uit kon zetten. Bleek dat in die rechter balk onder 'settings' te staan. Vraag me af hoe een 'leek' dit gaat vinden. Of het moet in win8 meer de bedoeling worden dat je je pc uitzet dmv. de aan/uit-knop op het apparaat zelf.
Overigens is het natuurlijk wel zo dat het voorheen onder Start zat en MS daar jaren voor is gedist. ( "Op start drukken om af te sluiten! Wat dom!")
[ Voor 3% gewijzigd door Ramon op 16-06-2012 23:53 ]
Heb sinds gisteren de Acer iconia tab w500.
Hier direct de release preview van Windows 8 op geinstalleerd en het werkt echt enorm snel.
Nu heb ik gisteren dus de hele dag wat lopen spelen met de tablet en er is eigenlijk maar een ding waar ik mee zit.
Hoe gebruik je sneltoetsen op een tablet?
De w500 heeft een hardwarematige Windows key maar als je deze gebruikt in combinatie met een onscreen keyboard letter dan doet dit helaas niks.
Het onscreen keyboard mist de Windows key zover ik zien kan.
Wat ik vooral gebruik is "vlaggetje+r" " ctrl+shift+esc" .
Nu kan ik wel bij run komen door door mijn apps te zoeken in het metro menu maar bijvoorbeeld taskmanager word lastiger.
Iemand enig idee hoe of wat? En zijn er nog wat andere tablet tips&tricks? al wat lopen google'n maar dan vind je vooral tips etc voor desktop use.
Hier direct de release preview van Windows 8 op geinstalleerd en het werkt echt enorm snel.
Nu heb ik gisteren dus de hele dag wat lopen spelen met de tablet en er is eigenlijk maar een ding waar ik mee zit.
De w500 heeft een hardwarematige Windows key maar als je deze gebruikt in combinatie met een onscreen keyboard letter dan doet dit helaas niks.
Nu kan ik wel bij run komen door door mijn apps te zoeken in het metro menu maar bijvoorbeeld taskmanager word lastiger.
Iemand enig idee hoe of wat? En zijn er nog wat andere tablet tips&tricks? al wat lopen google'n maar dan vind je vooral tips etc voor desktop use.
Waar staan Power Options?EricJH schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:41:
[...]
Dual boot op partities werkt hier gewoon. Wellicht had je Win 7 de diskcheck nodig en staat het los van de multiboot.
Bij control panel zie ik niets waar ik dat soort dingen kan instellen...
Gevonden, ik heb ook tabbladen gevonden in de metro browser
Mijn god wat omslachtig, die fast start up maakt het dus onmogelijk w7 te starten, waar het uitgeschakelt er voor zorgt dat je pc eerst opnieuw opstart om dan pas w7 te starten

[ Voor 22% gewijzigd door StrongArmLance op 17-06-2012 11:36 ]
Op de W500 kan je toch prima in Metro werken en dan heb je die shortcuts toch ook eigenlijk niet nodig?amaterasu schreef op zondag 17 juni 2012 @ 08:26:
Heb sinds gisteren de Acer iconia tab w500.
Verwijderd
Gister de nieuwste Nvidia drivers voor Win8 geïnstalleerd (302.80)
Onderstaande is hiermee volledig opgelost..
Onderstaande is hiermee volledig opgelost..
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 13:23:
Nu hopen dat Nvidia (snel) een nieuwe (beta) driver uitbrengt, die sommige Metro apps niet laat crashen.
Als ik de windows drivers gebruik geen probleem alleen wordt de gt525m dan niet gebruikt bij games en dergelijke, met de Nvidia 296.17 (win8 beta driver) werken games prima maar heb ik boven staand probleem.
Met de laatste whql van Nvidia 301.42, crashed de hele laptop als ik "Manage 3D settings" aan klik in de Nvidia settings.
Iets waar ik helemaal niet bij kan (Nvidia settings) met de standaard windows driver. (You are currently not ussing a Nvidia cpu..etc) waardoor ik niet kan aangeven welke programma de Nvidia kaart moeten gebruiken i.p.v. de Intel.
Dell Vostro 3750
Intel HD 3000 / Geforce GT525m
Moet zeggen dat de Metro Browser, als hij gewend is, super werkt!
Nu nog wat mooier.
Ook dat hij eindelijk tijdens installaties, mocht er wat missen (zoals .NET etc. dat hij dat uit zichzelf gaat downloaden)
Hoe veilig is het om dit als enige os te installeren?
Over EasyBCD, hoe krijg ik het voor elkaar niet in die windows bootloader te komen, maar gewoon de een of de ander starten zonder lastige onnodige reboots?
Nu nog wat mooier.
Ook dat hij eindelijk tijdens installaties, mocht er wat missen (zoals .NET etc. dat hij dat uit zichzelf gaat downloaden)
Hoe veilig is het om dit als enige os te installeren?
Over EasyBCD, hoe krijg ik het voor elkaar niet in die windows bootloader te komen, maar gewoon de een of de ander starten zonder lastige onnodige reboots?
[ Voor 78% gewijzigd door StrongArmLance op 17-06-2012 13:49 ]
ja idd. Ben super scheel geweest en zag taskmanager enz niet tussen me apps en dacht deze dus alleen te kunnen openen met shortkeysRamon schreef op zondag 17 juni 2012 @ 11:29:
[...]
Op de W500 kan je toch prima in Metro werken en dan heb je die shortcuts toch ook eigenlijk niet nodig?
Is die aankondiging van Microsoft voor vandaag al geweest?
Of hoe laat (NL tijd) begint dat?
Of hoe laat (NL tijd) begint dat?
Het begint vannacht om 0:30, morgen dus eigenlijk.
Of je installeert de diverse .NET versies alvast zelf.kristan schreef op zondag 17 juni 2012 @ 13:34:
Moet zeggen dat de Metro Browser, als hij gewend is, super werkt!
Nu nog wat mooier.
Niet doen. Hoewel het heel stabiel is het is en blijft een testversie; mijn advies lekker Win7 en Win8 naast elkaar draaienHoe veilig is het om dit als enige os te installeren?
Heb je het over de Windows 7 bootloader (die met de zwarte achtergrond)? Stel het default OS in en zet de tijd dat de bootloader de keuze geeft op 0s.Over EasyBCD, hoe krijg ik het voor elkaar niet in die windows bootloader te komen, maar gewoon de een of de ander starten zonder lastige onnodige reboots?
Als je reboot krijgt als je naar Windows 8 boot is dat dan om de Win8 bootloader te herstellen? Gebeurt dat iedere keer. Als dat zo is dubbelcheck dan dat Fast Start Up uit staat.
Even een vraagje aan jullie die Windows 8 al wel hebben geïnstalleerd. Hoe goed is Windows 8 te besturen met alleen een toetsenbord? Gaat dit beter dan bijvoorbeeld met Windows 7? Ik las eerder in dit topic al dat de Metro interface prima met het toetsenbord te besturen is, maar blijf je hier ook bij of neig je toch naar de muis?
Ik merk dat sinds ik volledig over ben op Windows 8 sinds de Consumer Preview, niet heel anders met mijn laptop gebruik maak van Windows. Dus niet echt andere/extra/minder sneltoetsen. Er zijn wel kleine verschillen in gebruik, maar ik ben van mening dat het niet noemenswaardig is. (vele anderen hier schreeuwen moord en brand, maar zo ervaar ik het niet)Wasrek schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:53:
Even een vraagje aan jullie die Windows 8 al wel hebben geïnstalleerd. Hoe goed is Windows 8 te besturen met alleen een toetsenbord? Gaat dit beter dan bijvoorbeeld met Windows 7? Ik las eerder in dit topic al dat de Metro interface prima met het toetsenbord te besturen is, maar blijf je hier ook bij of neig je toch naar de muis?
Op mijn Acer Iconia Tablet is het gebruik heel anders zonder toetsenbord, en beiden werken voor mij prima. Mijn vrouw en kinderen hebben op de pc én op de tablet wel eens zoiets van hoe moet dit of hoe moet dat, maar als je het verteld hebt, dan vinden zij het ook prima om mee te werken.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Eh....met alleen een toetsenbord? Dan zou ik je willen adviseren om gewoon bij MS DOS te blijvenWasrek schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:53:

Nee ff serieus..als jij met Windows 7 geen enkel probleem had om dit met alleen een toetsenbord te bedienen, dan denk ik dta dat met Windows 8 ook best gaat lukken.
Zelf gebruik ik sinds januari al geen Windows 7 meer en ik moet eerlijk zeggen dat dat gewoon erg goed werkt hoor met muis + keyboard...
zoals C[heellangnummer] hierboven ook al zegt, er zijn wel wat verschillen...ook met de muis moet jesoms ff zoeken, maar goed...na dikke 3 maanden gebruik moet ik zeggen dat het gewoon goed werkt. Ik wil niet meer terug naar Windows 7 iig.
[ Voor 12% gewijzigd door TheVMaster op 18-06-2012 20:22 ]
Ik heb wel eens geen muis op mijn desktop* en persoonlijk vind ik Win8 fijner met alleen toetsenbord dan windows 7. Overall maakt het niet veel uit, maar een paar specifieke taken zijn echt een stuk sneller te doen nu. Vooral het doorlopen van het startmenu (startscreen nu natuurlijk) is een stuk verbeterd.
* de muis receiver zit dan in mijn laptop en als ik dan snel even wat wil doen is het teveel moeite om de receiver om te switchen...
* de muis receiver zit dan in mijn laptop en als ik dan snel even wat wil doen is het teveel moeite om de receiver om te switchen...
Verwijderd
Iemand een manier om flash te installeren op windows 8? Heb dat toch nodig voor een aantal programma's ( nero )
Verwijderd
Gewoon installeren zoals onder Windows 7.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 00:25:
Iemand een manier om flash te installeren op windows 8? Heb dat toch nodig voor een aantal programma's ( nero )
Pak alleen niet de Metro browser maar de desktop browser.
(open desktop, linksonder zie je Internet Explorer op de taakbalk)
Verwijderd
Dat snap ik. Maar ik krijg een melding dat flash hem niet kan registreren ofzo... niemand dat ook?Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 00:28:
[...]
Gewoon installeren zoals onder Windows 7.
Pak alleen niet de Metro browser maar de desktop browser.
(open desktop, linksonder zie je Internet Explorer op de taakbalk)
Flash player werkt hier prima, Flash het editing programma geen idee.
Je kunt ook gewoon op www.surface.com kijken
daar staan pic's, specs en een video....
Verwijderd
Net op Theverge en Engadget live gevolgd en.... call me impressed.
Met concurrerende prijzen zoals MS zegt => instant buy.
Na mijn huidige ervaring met een Acer W500 en Windows 8 CP,
wordt dat denk ik 2x ARM en 1x de Intel versie
Met concurrerende prijzen zoals MS zegt => instant buy.
Na mijn huidige ervaring met een Acer W500 en Windows 8 CP,
wordt dat denk ik 2x ARM en 1x de Intel versie
Wat nu al Microsoft de perfecte manier vindt om virussen buiten de deur te houden zodat je geen virusscanner meer nodig hebt. Dan hebben de anti-virus bedrijven ook geen bestaansrecht meer op het Windows platform. Gaan ze dan ook miepen?Palomar schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:39:
Als een autofabrikant een vervelende "bug" in het systeem van een auto oplost waardoor geen hardware van een derde partij meer nodig is om het probleem op te lossen gaat die derde partij dan ook klagen?
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Wat zouden die Surface tablets hier ongeveer gaan kosten in euries?
De .NET installeert al zelf, het was een complimentEricJH schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:17:
[...]
Of je installeert de diverse .NET versies alvast zelf.
[...]
Niet doen. Hoewel het heel stabiel is het is en blijft een testversie; mijn advies lekker Win7 en Win8 naast elkaar draaien
[...]
Heb je het over de Windows 7 bootloader (die met de zwarte achtergrond)? Stel het default OS in en zet de tijd dat de bootloader de keuze geeft op 0s.
Als je reboot krijgt als je naar Windows 8 boot is dat dan om de Win8 bootloader te herstellen? Gebeurt dat iedere keer. Als dat zo is dubbelcheck dan dat Fast Start Up uit staat.
Het vervelende aan het naast elkaar draaien is dat je soms een programma op de een hebt staan of op de ander.
Ik heb een blauwe bootloader, waar er staat windows 8 en 7 in een vormgegeven menu, niet zo maar iets
Niet alleen die van jouWesleyRBK schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 02:26:
Vind het filmpje machtig gedaan:
http://youtu.be/dpzu3HM2CIo
Maar dat is mijn mening.
RT of Pro

Cleartype HD is een Samsung scherm? Klik
Laat maaar
Daarnaast
"Bron"The x86 version is said to be priced around the same level as ultrabooks, and most estimates range around $1000, while the ARM (Windows RT) version is said to be priced "competitively" with other tablets on the market. Considering the fact that Microsoft is charging OEMs $80-$95 for a Windows RT license, it is extremely unlikely for most ARM tablets to be priced below $400. My guess is most WinRT tablets will be priced at the same level as the iPad and so will the Microsoft Surface. Any move by Microsoft to undercut other WinRT tablets on pricing would result in an open revolt from OEMs.
[ Voor 39% gewijzigd door StrongArmLance op 19-06-2012 11:26 ]
Ze blijven aan de gang bij MS
...weer nieuwe icoontjes voor de App Store, SkyDrive, en Sports apps zo te zien (op www.surface.com)
Met de Comodo Firewall of Comodo Internet Security suite kun je virussen heel goed buiten de deur houden met een slimme combinatie van whitelisting en sandboxing voor onbekende programma's. In het kort: alles wat onbekend is aan de leiband.CAP-Team schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 10:02:
[...]
Wat nu al Microsoft de perfecte manier vindt om virussen buiten de deur te houden zodat je geen virusscanner meer nodig hebt. Dan hebben de anti-virus bedrijven ook geen bestaansrecht meer op het Windows platform. Gaan ze dan ook miepen?
Er is een Win 8 compatible versie die in dit topic op de Comodo Forums te vinden is.
Mwoah, die van de appstore "Store" wel, skydrive ziet er al zo uit op windows phone dacht ik en sports krijg je alleen headlines in beeldGusev schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:53:
Ze blijven aan de gang bij MS...weer nieuwe icoontjes voor de App Store, SkyDrive, en Sports apps zo te zien (op www.surface.com)
Ik ben momenteel de presentatie aan het kijken van Surface en Windows 8 is ondertussen al 2 x vastgelopen, toch wel jammer eigenlijk, zeker voor op zo'n presentatie (13:47 en op 19:20)
http://www.engadget.com/2...s-surface-keynote-online/
Best vreemd aangezien hij niets bijzonders doet met het OS
Ach, dan weet je meteen waarom die spullen nog niet in de winkel liggen.
Natuurlijk is het nog niet af maar kom op, een OS dat vastloopt als je IE start? 
Dat is toch iets dat je vooraf kan testen
Duh, ik weet zeker dat het niet elke keer vastloopt als ze IE starten...filenox schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:06:
Natuurlijk is het nog niet af maar kom op, een OS dat vastloopt als je IE start?
Ach ook de detectie van de hand met het schrijven van de pen ging de eerste x niet vlekkeloos.
Dit zie ik meer als een aankondiging van een product, dan een echte product launch.
Er is niets verteld over welke versie van win8 er gebruikt is voor de demo.
Wie is dat nog de DP en niet eens de CP.
Dit ging meer om het principe en de mogelijkheid.
Dit zie ik meer als een aankondiging van een product, dan een echte product launch.
Er is niets verteld over welke versie van win8 er gebruikt is voor de demo.
Wie is dat nog de DP en niet eens de CP.
Dit ging meer om het principe en de mogelijkheid.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
WZor zegt 399 dollar voor RT en 499 dollar voor x86. Lijken me mooie prijzen. Niet raar, want het is Microsoft en ze hebben toch concurrentie van een iPad 2 van 399 dollar.
Ik kan me die prijzen maar moeilijk voorstellen.
Als de (32GB) RT 399 dollar is, en de (64GB) Pro al 499 dollar, wat moet die 64GB RT dan kosten om nog toegevoegde waarde te hebben tov de 32GB RT, en toch voldoende goedkoper te zijn als de 64GB Pro?
Die 399 dollar voor de 32GB RT klinkt wel redelijk, maar dan verwacht ik eerder 449 of 499 voor de 64GB RT, en dan 599 voor de Pro (hoop ik
) en 699 voor de Pro 128GB.
RT prijzen zijn dan incl Office Home & Student RT, Pro prijzen zonder office, en telkenst ook nog zo'n slordige 50 - 100 dollar voor de keyboards.
Maar voorlopig is dat allemaal speculaas
Ik zou het er in ieder geval nu al graag aan uitgeven!
Als de (32GB) RT 399 dollar is, en de (64GB) Pro al 499 dollar, wat moet die 64GB RT dan kosten om nog toegevoegde waarde te hebben tov de 32GB RT, en toch voldoende goedkoper te zijn als de 64GB Pro?
Die 399 dollar voor de 32GB RT klinkt wel redelijk, maar dan verwacht ik eerder 449 of 499 voor de 64GB RT, en dan 599 voor de Pro (hoop ik
RT prijzen zijn dan incl Office Home & Student RT, Pro prijzen zonder office, en telkenst ook nog zo'n slordige 50 - 100 dollar voor de keyboards.
Maar voorlopig is dat allemaal speculaas
Ik denk dat ze het wellicht net als bij de xbox gaan doen. Verkopen met verlies om zo de markt te kopen.
Denk dat wel verschil in batterijduur zit tussen de RT en x86. Weet niet of dat al ergens genoemd is, maar kan me best voorstellen dat de RT 2 keer zo lang meegaat op dezelfde accu (is gewoon gehele andere techniek).EgMaf schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:04:
Die 399 dollar voor de 32GB RT klinkt wel redelijk, maar dan verwacht ik eerder 449 of 499 voor de 64GB RT, en dan 599 voor de Pro (hoop ik) en 699 voor de Pro 128GB.
Maar voorlopig is dat allemaal speculaasIk zou het er in ieder geval nu al graag aan uitgeven!
Gokje: 399 voor de 32GB RT, 499 voor de 64GB RT, 899 minimaal voor de x86 Pro. Hoe je bij 599 voor de Pro komt geen ideeEgMaf schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:04:
Die 399 dollar voor de 32GB RT klinkt wel redelijk, maar dan verwacht ik eerder 449 of 499 voor de 64GB RT, en dan 599 voor de Pro (hoop ik) en 699 voor de Pro 128GB.
Maar voorlopig is dat allemaal speculaasIk zou het er in ieder geval nu al graag aan uitgeven!
volgens de keynote zullen ze competetief en verglijkbaar geprijst worden als andere vergelijkbare tablets of ultra portables.
De asus tf300 32gb wifi only is 399,- en met dock 499,- Dit zal de minale prijs zijn voor de RT versie. Maar kan zomaar zijn dat MS, door de behuizing, meer aan Transformer Prime prijzen denkt. Dan komt er nog 100,- bij
De surface pro zou vergelijkbaar aan een ultra portable geprijst worden.
Niet zo op de hooge van die prijzen maar een ux21 met 11,6" scherm 128gb ssd en een i7 doet zo'n 999,-
Ik neem aan dat een i5 dan wat goedkoper kan. En de 64 GB weer 100,- goedkoper
denk dus minmaal 699.
De asus tf300 32gb wifi only is 399,- en met dock 499,- Dit zal de minale prijs zijn voor de RT versie. Maar kan zomaar zijn dat MS, door de behuizing, meer aan Transformer Prime prijzen denkt. Dan komt er nog 100,- bij
De surface pro zou vergelijkbaar aan een ultra portable geprijst worden.
Niet zo op de hooge van die prijzen maar een ux21 met 11,6" scherm 128gb ssd en een i7 doet zo'n 999,-
Ik neem aan dat een i5 dan wat goedkoper kan. En de 64 GB weer 100,- goedkoper
denk dus minmaal 699.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Presentatie is sowieso vrij dramatisch, maar ja zenuwen hefilenox schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:03:
Ik ben momenteel de presentatie aan het kijken van Surface en Windows 8 is ondertussen al 2 x vastgelopen, toch wel jammer eigenlijk, zeker voor op zo'n presentatie (13:47 en op 19:20)
Die kickstand is niet zo revolutionair, Archos heeft dat al een paar jaar.
En dat pennetje HTC. Al is dat al veel vaker gebruikt natuurlijk, wat ook interessant was, was dat op het moment van tekenen hij zijn palm er oplegt en dat alles beweegt, hopen nu op PalmProof Technology.
Kan hij vaak genoeg zeggen dat het niet beweegt en dat er Palmblock is, het is niet te zien.
Gelukkig werd die tweede kerel afgewisseld (die eerste was ook niet super), hij werd en schor en kwam totaal niet uit zijn woorden en maakte irritante pauzes, presentatie technisch. Tuurlijk het gaat om het product, maar pleur het dan op een website. 3e was prima
Ik ga mijn halfbakken laptopje inleveren (scherm is niet OK, garantie en na 3x krijg ik mijn geld weer
[ Voor 38% gewijzigd door StrongArmLance op 19-06-2012 20:25 ]
Ik wil de Pro, betere reso en wil mijn normale progs ook kunnen draaien.
Ik wou eerst gaan voor de Iconia W510, maar de Surface Pro heeft een veel mooier design. Ook belangrijk.
Ik wou eerst gaan voor de Iconia W510, maar de Surface Pro heeft een veel mooier design. Ook belangrijk.
En inderdaad een competitieve prijs, goedkoper lijkt hij dan verscheidene ultrabooks, maar oh zo mooi en oh zo snel (of vergis ik me hier
)
Te koop aangeboden: Acer Iconia Tab W500 met toetsenbord en 32GB SD kaart.

De Surface gaat zeker hier in huis komen, kan niet wachten.
De Surface gaat zeker hier in huis komen, kan niet wachten.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
De link naar win8 in de openingspost, is dat de laatste build?
Ik wilde via de ms site downloaden, kreeg eerst de upgrade assistant. Deze concludeerde dat mijn cpu te oud is.
Beetje vreemd, is een 2500k, maar goed, kan dus niet verder naar de download daar.
Ik wilde via de ms site downloaden, kreeg eerst de upgrade assistant. Deze concludeerde dat mijn cpu te oud is.
Beetje vreemd, is een 2500k, maar goed, kan dus niet verder naar de download daar.
Ga even in je UEFI/BIOS en zet NoExecute bit aan onder CPU settings. Kan zijn dat het iets anders is, maar heeft iig te maken met een optie die uitstaat onder CPU settings welke gaat over security. (bijv. Intel® Trusted Execution Technology)Reepje schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:59:
[...]
Dan kan je daarna installeren. Doe je bovenstaande niet gaat die er toch om zeuren tijdens de installatie van win8 zelf.
[ Voor 3% gewijzigd door Caelorum op 20-06-2012 21:42 ]
Wat gebeurt er als je op die link klikt, ik bedoel....je pc zal er vast iet van ontploffen....dan had je zelf wel kunnen uitvogelen of dat de laatste build was....ff Googlen of de Release Preview inderdaad de meeste recente release is......je MAG ook zelf wel iets doen ;-) maar om ff op jou vraag terug te komen, ja dat is de laatste release.....Reepje schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:59:
De link naar win8 in de openingspost, is dat de laatste build?
@TheVmaster. Ik dacht me nog te herinneren dat met win7 de ene build na de andere je om de ogen vloog. Door op de link te klikken krijg ik geen info welke build het is...maar goed blijkbaar heeft de preview geen verschillende builds, dat wist ik niet. Gewoon ruim 2 uur downloaden en er dan achter komen dat ik een prehistorische build had leek me niets, dus dan meer even vragen......
@caelorum. Dank je, dat was het inderdaad. (no execute op enabled zetten in uefi dus)
@caelorum. Dank je, dat was het inderdaad. (no execute op enabled zetten in uefi dus)
Weet iemand ook hoe je de refreshtid van die mail-tile op het startscherm kunt aanpassen? Als ik nieuwe mail ontvang heb ik niet het idee dat het daar tijdig in komt te staan. Startte net mn windows 8 pc en in dat blokje stond een mail van 17/6, terwijl ik al tig nieuwe mails heb ontvangen sindsdien
Ik krijg verder ook geen notificatie van nieuwe mail. In de tile staat ingesteld dat het een 'live tile' is.
Hier hetzelfde probleem, de mail-tile blijft 'ongelezen' mail aangeven wanneer ik deze al heb gelezen via de browser (gmail) of via de mail-app op mijn iOS apparaat. Soms verdwijnt het wel, soms niet. Beetje onvoorspelbaar helaas en daarmee is de live-tile ook tamelijk nutteloos geworden.Palomar schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 19:55:
Weet iemand ook hoe je de refreshtid van die mail-tile op het startscherm kunt aanpassen? Als ik nieuwe mail ontvang heb ik niet het idee dat het daar tijdig in komt te staan. Startte net mn windows 8 pc en in dat blokje stond een mail van 17/6, terwijl ik al tig nieuwe mails heb ontvangen sindsdienIk krijg verder ook geen notificatie van nieuwe mail. In de tile staat ingesteld dat het een 'live tile' is.
Als iemand hier een oplossing voor heeft hoor ik het ook graag
Heb nog eens even zitten klikken en ontdekte nu pas hoe je bij de instellingen van e-mail komt. Als je de mail app gestart hebt en met de muis naar de hoek rechtsonder gaat, dan komt er een zijbalk in beeld met een menu-item 'settings'. Ik dacht altijd dat dat de algemene settings voor windows zijn, maar dat zijn kennelijk de app-specifieke settings.shappie schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 20:01:
[...]
Hier hetzelfde probleem, de mail-tile blijft 'ongelezen' mail aangeven wanneer ik deze al heb gelezen via de browser (gmail) of via de mail-app op mijn iOS apparaat. Soms verdwijnt het wel, soms niet. Beetje onvoorspelbaar helaas en daarmee is de live-tile ook tamelijk nutteloos geworden.
Als iemand hier een oplossing voor heeft hoor ik het ook graag
Daar kun je in de accountsettings instellen dat je notifications krijgt (stond uit) en tevens heb ik ingesteld dat ie elke 15 minuten mail moet checken. Dat stond op 'as it arrives', maar misschien werkt dat niet goed (push e-mail, dat werkt op mn iPhone ook niet). Nu krijg ik iig een notificatie en de tile laat de nieuw email zien
Dat waren leaks van interim builds. Bij Win 7 waren er ook enkel een beta en RC als officiele releases.Reepje schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:52:
@TheVmaster. Ik dacht me nog te herinneren dat met win7 de ene build na de andere je om de ogen vloog.
Op je iPhone kun je gmail als Exchange configureren, daarna krijg je wel fatsoenlijke push-mail.Palomar schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 20:53:
[...]
Heb nog eens even zitten klikken en ontdekte nu pas hoe je bij de instellingen van e-mail komt. Als je de mail app gestart hebt en met de muis naar de hoek rechtsonder gaat, dan komt er een zijbalk in beeld met een menu-item 'settings'. Ik dacht altijd dat dat de algemene settings voor windows zijn, maar dat zijn kennelijk de app-specifieke settings.
Daar kun je in de accountsettings instellen dat je notifications krijgt (stond uit) en tevens heb ik ingesteld dat ie elke 15 minuten mail moet checken. Dat stond op 'as it arrives', maar misschien werkt dat niet goed (push e-mail, dat werkt op mn iPhone ook niet). Nu krijg ik iig een notificatie en de tile laat de nieuw email zien(duurt helaas wel max. 15 minuten).
Tijdens het typen van deze reactie bedacht ik me dat ik dit misschien ook wel onder Win8 kon doen en Win8 heeft inderdaad ook Exchange support. Dus zojuist even ingesteld en getest, werkt nu prima. Mijn google calendar werkt ook gewoon via Exchange.
Ik krijg nog geen notification als in de desktop zit (terwijl ik dit wel had aangevinkt volgens mij), maar zodra ik de mail lees in mijn browser is hij weg op de live-tile. Nog eens even uitvogelen hoe het zit met die notifications, vast iets ergens niet helemaal goed staan...
Oeh, leg uit. Vul je gewoon de gegevens van je Gmail-account in terwijl je Exchange als optie kiest? En je hebt verder geen Exchange dingen? Ik ben benieuwd of dit echt werkt, dit zou op Windows Phone ook wel een uitkomst zijn. "As it arrives" werkt daar ook niet.shappie schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:23:
[...]
Op je iPhone kun je gmail als Exchange configureren, daarna krijg je wel fatsoenlijke push-mail.
Tijdens het typen van deze reactie bedacht ik me dat ik dit misschien ook wel onder Win8 kon doen en Win8 heeft inderdaad ook Exchange support. Dus zojuist even ingesteld en getest, werkt nu prima. Mijn google calendar werkt ook gewoon via Exchange.
Ik krijg nog geen notification als in de desktop zit (terwijl ik dit wel had aangevinkt volgens mij), maar zodra ik de mail lees in mijn browser is hij weg op de live-tile. Nog eens even uitvogelen hoe het zit met die notifications, vast iets ergens niet helemaal goed staan...
Ik ga 't nu proberen, kijken of het hier werkt.
Dat zijn altijd contextspecifieke settings geweest, de algemene zitten onder "Change PC settings" op de charms bar. Op de startscreen kan je bijv. settings over de tiles instellen (eigenlijk alleen wel of niet administrative tools zien) en op de plain old desktop staan er in die settings wat linkjes naar plekken waar je instellingen kan veranderen. Datzelfde menu kan je overigens ook oproepen met win+i.Palomar schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 20:53:
[...] dacht altijd dat dat de algemene settings voor windows zijn, maar dat zijn kennelijk de app-specifieke settings. [...]
Inderdaad voor een Exchange account kiezen en dan de juiste gegeven invoeren. Wat je moet invullen kun je hier vinden: http://email.about.com/od...e_ActiveSync_Settings.htmFred-Erik schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:41:
[...]
Oeh, leg uit. Vul je gewoon de gegevens van je Gmail-account in terwijl je Exchange als optie kiest? En je hebt verder geen Exchange dingen? Ik ben benieuwd of dit echt werkt, dit zou op Windows Phone ook wel een uitkomst zijn. "As it arrives" werkt daar ook niet.
Ik ga 't nu proberen, kijken of het hier werkt.
Wow, het werkt inderdaad, bedankt voor de tip! En het werkt ook op mijn Windows Phone, wat ik nog handiger vind.shappie schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:44:
[...]
Inderdaad voor een Exchange account kiezen en dan de juiste gegeven invoeren. Wat je moet invullen kun je hier vinden: http://email.about.com/od...e_ActiveSync_Settings.htm
Over de notifications: is het normaal dat je een toast message krijgt bij een ingekomen email dan?
Heh, bij mij werkt de gmail "As items arrive" wel gewoon.
Bij mij niet en ik krijg het met de Exchange-manier ook niet aan de praat. Hoor bijv. net een piepje op mn iPhone dat er mail binnenkomt. Ik wacht daarom bewust een tijdje totdat er op mn win8 pc ook iets gebeurt, maar helemaal niks. Pas als ik de mail app start dan komt er een mailtje binnen.Caelorum schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 23:17:
Heh, bij mij werkt de gmail "As items arrive" wel gewoon.
FF een wilde gok, maar je hebt neem ik aan notifications wel aanstaan?
Dat is een bug in de RP lijkt mij. Ik heb er ook last van.Palomar schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 10:49:
[...]
Bij mij niet en ik krijg het met de Exchange-manier ook niet aan de praat. Hoor bijv. net een piepje op mn iPhone dat er mail binnenkomt. Ik wacht daarom bewust een tijdje totdat er op mn win8 pc ook iets gebeurt, maar helemaal niks. Pas als ik de mail app start dan komt er een mailtje binnen.
Ik hoop wel dat er notificatie-geluiden worden toegevoegd in de RTM.
Ja hoor, staat allemaal aan. Als ik hem instel op elke 15 minuten checken dan werkt het ook.Caelorum schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 12:22:
FF een wilde gok, maar je hebt neem ik aan notifications wel aanstaan?
Ook nog even voor de zekerheid gecheckt of push mail uberhaupt werkt met mn gmail-account door het op mn iphone en ipad ook in te stellen en daar krijg ik gewoon binnen een paar seconden een notificatie bij nieuwe mail.
Lijkt wel een bug ofzo. Alleen vreemd dat het bij sommige mensen wel werkt.
Windows 8 heeft bijna RTM status, er worden nu een paar builds gecompiled met elke was bugs opgelost of weer wat kapot. Uit die collectie builds gaan ze stemmen welke het meest stabiel is en dus de echte RTM status krijgt.
Builds voor nu zijn deze..
8500.0.winmain_win8rtm.120619-2000
8500.0.winmain_win8rtm.120620-2000
8500.0.winmain_win8rtm.120621-2000
8500.0.winmain_win8rtm.120622-2230
8500.0.winmain_win8rtm.120623-1707
8500.0.winmain_win8rtm.120623-2000
Dus Windows 8 krijgt de build nummer 8500.
Verwijderd
^ Dat is mooi. Kan de RTM snel naar de computer-fabrikanten. De eerste Windows 8-systemen zullen dan wel snel in de winkel liggen. Ik kan niet wachten tot ik een Asus Transformer Book 14" kan oppikken. Serieuze laptop en (grote) tablet in een!
Mee eens. Zo'n tablet wil ik wel (maar dan wel kleiner, ik heb al genoeg grote laptops)
We are shaping the future
Zou ook fijn zijn als er prijzen bekend gemaakt worden. En OEM/Retail condities.Niekess schreef op maandag 25 juni 2012 @ 00:33:
Windows 8 heeft bijna RTM status, er worden nu een paar builds gecompiled met elke was bugs opgelost of weer wat kapot. Uit die collectie builds gaan ze stemmen welke het meest stabiel is en dus de echte RTM status krijgt.
Ben benieuwd naar interessante? pre-order mogelijkheden.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Meer mensen waarbij Spotify niet meer functioneert in de release preview. Ook de beta versie voor Windows 8 doet het niet.
Geen geluid of wil ie niet opstarten? Foutmeldingen ed?ormagon schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:16:
Meer mensen waarbij Spotify niet meer functioneert in de release preview. Ook de beta versie voor Windows 8 doet het niet.
ora et labora
Linkje naar de beta voor Windows 8 aub? Bij mij werkt de gewone overigens goed
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Ben benieuwd wanneer de RTM op Technet verschijnt..
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Excuus, dat was wel een heel simpel bericht inderdaad. De eerste keer dat ik hem opstart werkt dit gewoon, het eerste liedje dat ik afspeel doet het ongeveer een minuut waarna het programma vastloopt. Afsluiten lijkt dan te werken maar in de taskmanager zie je dat het programma toch nog actief is, deze task is niet te stoppen. Als je dan spotify toch aanklikt om op te starten krijg je de mededeling dat het programma reeds actief is. Ondertussen het programma verwijderd om opnieuw te installeren maar dan krijg ik de mededeling dat ik spotify al eerder heb geïnstalleerd, en of ik deze versie wil vervangen. Klik je op OK krijg ik na 2 seconde de volgende melding: "De installater is niet in staat op Spotify te installeren omdat de bestanden in gebruik zijn door een ander proces (Foute code: 18)". Dit terwijl het programma gewoon verwijderd is en er ook geen task actief is die naar spotify hint.mrc4nl schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:29:
[...]
Geen geluid of wil ie niet opstarten? Foutmeldingen ed?
/edit
Spotify heeft toegang van de firewall, heb er even geen virusscanner opstaan en de applicatiegeschiedenis is verwijderd. Ik heb nog wel een windows.old map en hoewel ik het me niet kan voorstellen zit die misschien in de weg. Zal hem even verwijderen.
[ Voor 10% gewijzigd door ormagon op 25-06-2012 12:17 ]
Ik had zo'n soort installatie probleem ook met Canon printer drivers.ormagon schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:10:
[...]
Excuus, dat was wel een heel simpel bericht inderdaad. De eerste keer dat ik hem opstart werkt dit gewoon, het eerste liedje dat ik afspeel doet het ongeveer een minuut waarna het programma vastloopt. Afsluiten lijkt dan te werken maar in de taskmanager zie je dat het programma toch nog actief is, deze task is niet te stoppen. Als je dan spotify toch aanklikt om op te starten krijg je de mededeling dat het programma reeds actief is. Ondertussen het programma verwijderd om opnieuw te installeren maar dan krijg ik de mededeling dat ik spotify al eerder heb geïnstalleerd, en of ik deze versie wil vervangen. Klik je op OK krijg ik na 2 seconde de volgende melding: "De installater is niet in staat op Spotify te installeren omdat de bestanden in gebruik zijn door een ander proces (Foute code: 18)". Dit terwijl het programma gewoon verwijderd is en er ook geen task actief is die naar spotify hint.
Mijn oplossing was in windows 7 compatibility mode installeren.
Misschien kan je op die manier ook spotify opnieuw installeren?
Helaas nietGandalf schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:16:
[...]
Ik had zo'n soort installatie probleem ook met Canon printer drivers.
Mijn oplossing was in windows 7 compatibility mode installeren.
Misschien kan je op die manier ook spotify opnieuw installeren?
Windows.old krijg je dus niet met de hand verwijderd.
Je moet via Cleanup gaan en zo je oude Windows versie verwijderen.
Je moet via Cleanup gaan en zo je oude Windows versie verwijderen.
Mja, je kan het wel verwijderen met de hand, maar het kost nogal wat moeite. Het is inderdaad makkelijker om het met de disk cleanup tool te doen.
Volgens een bron (Wzor) bij Winunleaked wordt 8500.0.winmain_win8rtm.120623-1707 de RTM-versie.
Ik herrinner mij dat Windows 7 was geleaked en dat die versie checksum-identiek was aan de RTM.
Kunnen we Release Preview upgraden naar de RTM of moeten we dan een nieuwe schone installatie doen?
Ik heb geen idee..maar reken er op dat je gewoon een clean install moet doen 
Kijk gewoon eens ff in de TSSnake schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:42:
Linkje naar de beta voor Windows 8 aub? Bij mij werkt de gewone overigens goed
[ Voor 59% gewijzigd door TheVMaster op 25-06-2012 20:45 ]
SourceRecently, a Microsoft employee, identified on Twitter as "tripparks", the "Senior Software Development Lead in Test at Microsoft", responded to a Twitter question about the freezing problem and that we should "stay tuned". Now Techie-buzz.com reports that the freezing build has now been corrected in internal builds of Windows 8, little surprise here as we would expect Microsoft to fix this bug before launching.
Betreft de freezing bug in de RP.
[ Voor 3% gewijzigd door MelvinB op 25-06-2012 21:32 ]
Is dat de bug die ervoor zorgt dat je na een tijdje gewoon een vastgelopen Windows 8 hebt? Ik heb namelijk zelf bij mijn install gehad dat ik meerdere malen gewoon niets kon doen (applicaties stopten gewoon en ook de taken in taakbeheer werden niet vernieuwd). Ik kon uit de logs niet halen wat er precies de boosdoener was, maar als hij vrijwel dagelijks vastloopt en op den duur ook de muis niet meer kan bewegen is dat erg raar. Dacht zelf dat het een driverprobleem was, maar als het iets anders was (wat nu gefixed is), dan is dat natuurlijk geweldig!
Hierdoor heb ik mijn Win8 installatie dan ook verwijderd omdat er gewoon niet mee te werken was.
Edit: zo te zien wel, maar ik kan nog nergens een tijdelijke fix vinden.
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 26-06-2012 02:03 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees voor meer informative over standaard issues en vragen ook de Topicstart. Hier vind je ook de links naar de officiele Microsoft ISO's van de Release Preview en de product key.
Het is NIET nodig om te melden dat er weer een nieuwe RTM build te downloaden is....ook downloadlinks/locaties zijn NIET nodig! Daarnaast is het natuurlijk ook niet nodig om uit te leggen hoe je de (illegaal verkregen) RTM kunt activeren! Twijfel? Vraag het eerst even in een DM :-)
Updates voor de TS? Stuur TheVMaster een DM!
Lees voor meer informative over standaard issues en vragen ook de Topicstart. Hier vind je ook de links naar de officiele Microsoft ISO's van de Release Preview en de product key.
Het is NIET nodig om te melden dat er weer een nieuwe RTM build te downloaden is....ook downloadlinks/locaties zijn NIET nodig! Daarnaast is het natuurlijk ook niet nodig om uit te leggen hoe je de (illegaal verkregen) RTM kunt activeren! Twijfel? Vraag het eerst even in een DM :-)
Updates voor de TS? Stuur TheVMaster een DM!