Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-09 21:36
Omdat ik hier nog geen foto's ben tegen gekomen van de zwarte 'Sapphire Black' SGS3 hierbij:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/60042471/sgs3front.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/60042471/sgs3front2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/60042471/sgs3back.jpg

Ik wilde eigenlijk geen SGS3 vanwege de tot nu toe beschikbare kleuren, maar toen ik deze zwarte zag oogde het toch gelijk als een ander toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-10 07:02
Ik kan sinds Jelly Bean niet meer makkelijk kopieren/plakken ed. en als ik op klembord klik komt de balk niet meer beneden, wat doe ik fout?! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frag1le schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:00:
Omdat ik hier nog geen foto's ben tegen gekomen van de zwarte 'Sapphire Black' SGS3 hierbij:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik wilde eigenlijk geen SGS3 vanwege de tot nu toe beschikbare kleuren, maar toen ik deze zwarte zag oogde het toch gelijk als een ander toestel.
Mooi :O

Heeft de zijkant een zilvere kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:36:
[...]

Mooi :O

Heeft de zijkant een zilvere kleur?
De zijkant is donker grijs, beetje carbon achtige kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik kon vandaag m'n contacten niet zien op m'n handsfree radio.
Met ICS ging het wel goed. Telefoon verbindt wel met de bluetooth radio maar de contacten zijn niet zichtbaar.
Gaat om een BMW 1 Professional kit. Misschien dat een reset zou helpen? Of is dit iets nieuws in JB?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:10

Snippertje

Light up your life

Ik gebruik de standaard browser nu, had hem op full screen gezet bij instellingen en dan labs. Alleen dat beviel niet, maar als ik fullscreen weer ui tink blijft hij toch op fullscreen staan. Hoe krijg ik dit weer uit?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mariconjo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-10-2024
virtualJac schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:52:
Kan iemand me helpen met het volgende:

Ik heb al mijn contacten in 'Google contacts'. Was al zo met mn iPhone en toen ik mijn S3 kreeg synchroniseerde hij dat netjes. Alleen die contacten werden weergegeven bij contacts. Ik heb bij veel contacten ook hun verjaardag ingevuld staan en deze werden ook keurig weergeven in mijn agenda (en widget). Sinds de update naar JB van gisteren staan deze niet meer in mijn agenda. Nu ging ik kijken bij 'contacts' en staan er ineens een hoop dubbele contacten tussen (sommige alleen met whatsapp tekentje).

Meer mensen die hier last van hebben? Weten hoe ik dit terugkrijg?
Het lijkt erop dat JB je contacten"uit elkaar heeft getrokken". Dus alle contacten met bv. Whatsapp komen dan 2 keer voor in je contactenlijst, 1 keer meer het Google teken en 1 keer met het Whatsapp icoontje. Via de functie 'contact koppelen' kun je dat weer ongedaan maken. Verklaard nog niet waarom ze niet meer in je agenda staan natuurlijk. (Je hebt na de update al wel een keertje gesynced met Google?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:41

Vmu

Rotatate

Voordat ik mijn S3 laat opsturen Samsung: Heeft iemand een camera waarbij SPOT metering wel werkt zoals het hoort? Namelijk dat de belichting afgesteld wordt op het gebied dat je aanraakt? Dus niet in het midden. Hij doet het bij mij precies het zelfde als center metering.
Ik heb het bij een andere S3 ook gezien en ik denk dat dat niet zo hoort.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:29

agaam

dit is mijn huisdier

Krypt schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:39:
mfc90u.dll is onderdeel van de Visual C++ Runtime 2008 files. Installeer de laatste versie daarvan eens opnieuw.
ik heb de laatste versie geinstalleerd van Visual C++ Runtime 2008 maar blijft een probleem geven via kies, zodra ik kies opstart en hij wil hem updaten naar de nieuwe firmware geeft hij een error, citeer kan de ordinaal 9272 niet vinden in dll-bestand mfc90u.dll,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frag1le schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:41:
[...]

De zijkant is donker grijs, beetje carbon achtige kleur.
Heeft de zwarte 2GB aan ram?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:10

Snippertje

Light up your life

Vmu schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:10:
Voordat ik mijn S3 laat opsturen Samsung: Heeft iemand een camera waarbij SPOT metering wel werkt zoals het hoort? Namelijk dat de belichting afgesteld wordt op het gebied dat je aanraakt? Dus niet in het midden. Hij doet het bij mij precies het zelfde als center metering.
Bedoel je scherp stellen op waar je drukt? Dat werkt hier gewoon goed.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Snippertje schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:21:
[...]

Bedoel je scherp stellen op waar je drukt? Dat werkt hier gewoon goed.
Ja dat werkt.
Maar wat ik bedoel is belichting instellen op waar je drukt. Probeer dat maar eens. Moet je wel in de opties de belilchting op spot zetten.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:09
Nilsepils schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:02:
Ik kan sinds Jelly Bean niet meer makkelijk kopieren/plakken ed. en als ik op klembord klik komt de balk niet meer beneden, wat doe ik fout?! :O
Als ik iets wil kopiëren dan druk ik lang op tekst. Als ik iets wil plakken druk ik lang op de plek waar ik het wil plakken. Als dat niet werkt: rebooten. Als het dan nog niet werkt, dan weet ik het ook niet.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:11

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Vreemd issue: de beltoon "Facebook Pop" die deed het eerst wel, maar doet het na de update niet meer.
Ringtone staat er wel, maar als ik hem probeer af te spelen dan hoor je niets...
Heeft iemand dat ook? Ik vind dat een hele handige ringtone aangezien je het wel hoort maar heel subtiel is...

lama, al opgelost, maar nog steeds doet de eigenlijke Facebook Pop het niet... vreemd...

[ Voor 14% gewijzigd door DerOllie op 01-11-2012 20:49 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:29

EiT

Vandaag kreeg ik de update naar 4.1.1 binnen, nu werkt echter opladen niet meer. Kabel is gewoon goed, werkt op andere Samsung telefoon gewoon goed en probleem begonnen na de update.

Als ik naar settings ga en dan status staat er: Battery status: Charging (AC). Maar er gebeurd dus niets.

Iemand met zelfde probleem of eventuele oplossing?

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alucard.erbacam
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-04 14:54
EiT schreef op donderdag 01 november 2012 @ 21:53:
Vandaag kreeg ik de update naar 4.1.1 binnen, nu werkt echter opladen niet meer. Kabel is gewoon goed, werkt op andere Samsung telefoon gewoon goed en probleem begonnen na de update.

Als ik naar settings ga en dan status staat er: Battery status: Charging (AC). Maar er gebeurd dus niets.

Misschien stating the obvious maar laad hij echt niet of laat hij niet zien dat hij laad (software upgrade probleem)? Eventueel al een hard reset gedaan, of gekeken of hij laad als je het toestel uitzet en hem dan aan de lader hangt?

[ Voor 6% gewijzigd door alucard.erbacam op 01-11-2012 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Het valt mij wat tegen dat de contact sync voor twitter nog steeds niet werkt onder 4.1

Misschien (ik had dit her en der gelezen) verwachtte ik onterecht dat dit met JB weer zou werken.
Maar het ligt voor zover ik nu kan beoordelen dus aan twitter zelf dat het niet werkt.

Met ICS was onder accounts de twitter account namelijk niet sync-baar met de contactpersonen maar onder JB wel, alleen doet het dus niets met de contactpersonenlijst.

Ik heb een tijdje contapps naast de gewone contacts gebruikt vanwege dit gebrek, maar daar waren de whatsapp contacten dan weer niet te syncen...dus dat resulteerde weer in een incomplete lijst.

Is er toevallig iemand die met stock-rom het al voor elkaar heeft gekregen om de koppeling met twitter contactpersonen te leggen naar het normale 'telefoonboek'? (dus geen 3rd party apps)

Momenteel heb ik als alternatief (of workaround) maar handmatig via google contacts de twitter URL van de betreffende contactpersonen ingevuld in het veld: URL
Deze geeft dan in het contact overzicht een apart kopje weer met: Website, waar dan dus weer diezelfde URL verschijnt en klikbaar is.
Op die manier opent via de browser dan de hoofdpagina van die persoon op twitter.com, en een balk bovenin de browser vraagt als of ik de pagina wil openen met de twitter-app.
Resultaat dus hetzelfde, maar wel een kleine omweg.

Iemand een makkelijker alternatief ter aanbeveling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT

EiT

alucard.erbacam schreef op donderdag 01 november 2012 @ 22:56:
[...]

Misschien stating the obvious maar laad hij echt niet of laat hij niet zien dat hij laad (software upgrade probleem)? Eventueel al een hard reset gedaan, of gekeken of hij laad als je het toestel uitzet en hem dan aan de lader hangt?
Hij laad wel als het toestel uitstaat (wel zeer traag). Hard reset bedoel je factory reset? Op moment weinig zin om alle apps+data kwijt te raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Als je even in PW kijkt bij de specs van de zwarte..... dan zie je dat hij exact hetzelfde is als de eerdere kleuren.

Wat voor kleuren ze ook uitbrengen, mijne gaat waarschijnlijk binnenkort in de verkoop.
Hij bevalt prima, maar ga waarschijnlijk voor de LG Nexus, nooit gedacht dat ik ooit interesse zou krijgen in een LG :9 Hoe hard Samsung ook zn best doet om te updaten, het duurt mij te lang.
Krijgen we eindelijk 4.1, dan komt 4.2 alweer uit, zo loop je altijd achter.
Ook de costom roms kunnen het niet bijhouden, CM10 is nog niet stable te krijgen voor de S3.

De Nexus zal straks ook nadelen hebben, maar de specs liegen er niet om. :*)

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
Alleen de i9305 met 4G LTE heeft 2GB ram.

Ik heb gewoon een i9300 met 1GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:35
mariconjo schreef op donderdag 01 november 2012 @ 17:59:
[...]

Het lijkt erop dat JB je contacten"uit elkaar heeft getrokken". Dus alle contacten met bv. Whatsapp komen dan 2 keer voor in je contactenlijst, 1 keer meer het Google teken en 1 keer met het Whatsapp icoontje. Via de functie 'contact koppelen' kun je dat weer ongedaan maken. Verklaard nog niet waarom ze niet meer in je agenda staan natuurlijk. (Je hebt na de update al wel een keertje gesynced met Google?)
Het is inmiddels opgelost. Heb alle contacten verwijderd op mn telefoon (voor de zekerheid ff backup gemaakt in Google contacts), Vervolgens opnieuw gesynct en 'whatsapp' contacten op niet synchroniseren gezet. Nu staan mn contacten met verjaardag ook weer in calender. 8)7 Bedankt voor je antwoord in ieder geval.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
Oxellaar schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 06:47:
[...]

Als je even in PW kijkt bij de specs van de zwarte..... dan zie je dat hij exact hetzelfde is als de eerdere kleuren.

Wat voor kleuren ze ook uitbrengen, mijne gaat waarschijnlijk binnenkort in de verkoop.
Hij bevalt prima, maar ga waarschijnlijk voor de LG Nexus, nooit gedacht dat ik ooit interesse zou krijgen in een LG :9 Hoe hard Samsung ook zn best doet om te updaten, het duurt mij te lang.
Krijgen we eindelijk 4.1, dan komt 4.2 alweer uit, zo loop je altijd achter.
Ook de costom roms kunnen het niet bijhouden, CM10 is nog niet stable te krijgen voor de S3.

De Nexus zal straks ook nadelen hebben, maar de specs liegen er niet om. :*)
Wat zijn voor jouw de redenen om voor de LG Nexus 4 te gaan?
Behalve dan de snellere updates en de betere specs?

Op gsmarena in deze review tussen de SGS3 en de LG Optimus G (waar de LG Nexus 4 op gebasseerd is qua hardware zoals je wellicht weet) is het verschil in performance niet zo heel erg groot. Uiteraard is de S4 pro in sommige benchmarks een stukje sneller dan de SGS3 maar in sommige ook weer niet.
Tuurlijk draait er op de Optimus G een LG-versie van Android die nu niet bekend staat voor z'n prestaties maar het is natuurlijk ook niet raar dat de S4 Pro nog niet goed scoort, de beschikbare apps en benchmarks zijn er nog niet voor geoptimaliseerd. De vraag is hoe lang dat nog moet duren.

Daarbij heeft de LG Nexus 4 (bij de launch) max maar 16 GB opslag (met een hoop cloudstorage, waar ik bijv geen behoefte aan heb), geen verwisselbare accu, geen microsd een iets kleiner scherm en softwareknoppen die eigenlijk alleen maar een stuk van het scherm innemen. Daarbij heeft de SGS3 een Wolfsen audio DAC en is het voor mij nog een raadsel welke audio dac de Nexus 4 gebruikt.
En tja het is een LG, de degelijkheid moet dus nog maar blijken.
Hierbij wil ik een eventuele toekomstige verkoopwaarde buiten beschouwing laten.

Ik wil je er niet vanaf praten maar dit waren uiteindelijk mijn beweegredenen om toch voor de SGS3 te kiezen (uiteraard dan wel in het zwart :) ). Dus ik zou er goed over nadenken of de LG Nexus 4 niet misschien een beetje tegen zal vallen als je nu al een SGS3 hebt.

ps. ik draai de CM10 nightly van 30 oktober en deze is toch echt wel stable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:32
EiT schreef op donderdag 01 november 2012 @ 21:53:

Schoonvader had dit. Batterij eruit en er weer in. Daarna geen problemen meer

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:03
Vraagje over het standaard email programma. Als ik mijn mail ophaal via pop dan komt de mail natuurlijk gewoon binnen maar als ik dan thuis de mail ook weer ophaal op de computer en ik haal daarna weer de mail op via de S3 dan wordt de mail verwijderd op de S3 die ik eerder die dag had opgehaald. Hiervoor had ik een iphone 4s en daar bleef de mail gewoon opstaan ook na mail ophalen op de pc. Graag zou ik willen dat de mail bleef staan op de S3 totdat ik hem zelf verwijder. Heb al google geraadpleegd maar daar niet kunnen vinden. Ik er een instelling waarbij de mail op de S3 blijf bestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-10 10:30
edebee schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:10:
Vraagje over het standaard email programma. Als ik mijn mail ophaal via pop dan komt de mail natuurlijk gewoon binnen maar als ik dan thuis de mail ook weer ophaal op de computer en ik haal daarna weer de mail op via de S3 dan wordt de mail verwijderd op de S3 die ik eerder die dag had opgehaald. Hiervoor had ik een iphone 4s en daar bleef de mail gewoon opstaan ook na mail ophalen op de pc. Graag zou ik willen dat de mail bleef staan op de S3 totdat ik hem zelf verwijder. Heb al google geraadpleegd maar daar niet kunnen vinden. Ik er een instelling waarbij de mail op de S3 blijf bestaan?
Dat is naar mijn idee de juiste werking van POP. Wanneer je je mail instelt als IMAP, haalt ie alleen een kopietje van de mail op, en blijft de eigenlijke mail op de server staan, tot jij hem op je pc binnenhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serotonine schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:20:
[...]

Dat is naar mijn idee de juiste werking van POP. Wanneer je je mail instelt als IMAP, haalt ie alleen een kopietje van de mail op, en blijft de eigenlijke mail op de server staan, tot jij hem op je pc binnenhaalt.
Ik heb een S2 maar denk dat de gewone e-mail app gelijk is. Op mijn PC werk ik ook met POP en heb ik ingesteld dat mail na 180 dagen van de server verwijdert wordt, op mijn S2 heb ik ingesteld dat mail na ophalen "nooit" van de server verwijdert mag worden en dat werkt prima.
Met IMAP moet je wel voldoende ruimte op de e-mail-server hebben, want ook verzonden items worden gesynct, en dat kost al gauw heel wat ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Spark_
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-12-2023
Vmu schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:10:
Ik weet vrij zeker dat je in de camera app alleen gebruik kunt maken van touch-to-focus; en dat 'SPOT' metering precies dát is: precies in het midden de belichting bepalen. Het icoontje van SPOT-metering suggereert dat wat mij betreft ook.

Sowieso zou het dan weer onduidelijk zijn hoe je op een specifieke plek moet focussen, aangezien het bij een foto nemen niet mogelijk is om 'half in te drukken' zoals je dat op een normale camera wel zou doen.

Maargoed, ik vind het ook wel spijtig dat de functie zoals jij 'm omschrijft niet tot de mogelijkheden behoort!

PS. Hmm, misschien is het gedrag veranderd sinds JB? http://forums.dpreview.com/forums/post/50021484

[ Voor 4% gewijzigd door _Spark_ op 02-11-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aleeh
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 15:36
Heb gisteren m'n S3 via odin geupdate en er een factory reset overheen gegooid.
Weet toevallig iemand waar nu de voice commands staan ? lijkt wel of ze verdwenen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Spark_
aleeh schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:01:
Heb gisteren m'n S3 via odin geupdate en er een factory reset overheen gegooid.
Weet toevallig iemand waar nu de voice commands staan ? lijkt wel of ze verdwenen zijn.
In de instellingen van Samsung's S-Voice.

Je kunt ook onder 'language and input' de voice recognizer veranderen naar Samsung, dan vind je de opties ook onder 'voice search'. Ik heb echter liever Google als voice recognizer, en m'n voice commands lijken nog te werken (ik heb ze dus wel in S-Voice aangezet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisabella
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 16:10
Het synchronisatieschema van de email lijkt voor geen meter te werken icm Pop
Op mijn eigen S3 stond deze voor de update ingesteld om automatisch iedere 15min mn mail op te halen.
Op die van mijn vriendin stond deze op handmatig.
Na de update worden mijn email niet meer om de 15min opgehaald terwijl dat wel ingesteld staat (account al een keer opnieuw aangemaakt, heeft niets geholpen).
Na de update worden de email automatisch opgehaald op de S3 van mn vriendin terwijl ze dat niet heeft ingesteld.

Meer mensen last van?|
Vind het heel erg irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firefighter2 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:00:
wat voor land code heb ik als er i9300bulg2 staat????
kan in alle lijsten op internet deze code niet weervinden.

ik heb nl nog steeds geen update.

toestel is gewoon bij de mediamarkt gekocht.
Het is een Vodafone NL toestel, ik heb hem ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aleeh
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 15:36
_Spark_ schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:13:
[...]

In de instellingen van Samsung's S-Voice.

Je kunt ook onder 'language and input' de voice recognizer veranderen naar Samsung, dan vind je de opties ook onder 'voice search'. Ik heb echter liever Google als voice recognizer, en m'n voice commands lijken nog te werken (ik heb ze dus wel in S-Voice aangezet).

Dag Spark,
S-Voice zit er wel op aleen Voice cmd for apps die in de vorige versie in 'language and input' stond is weg.
kan nu niet op voice command een shot maken met mijn camera

edit
heb het al gevonden thanks commands geactiveerd en weer terug gezet naar google (vindt persoonlijk google ook fijner werken)

[ Voor 10% gewijzigd door aleeh op 02-11-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lisabella schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:14:
Het synchronisatieschema van de email lijkt voor geen meter te werken icm Pop
Op mijn eigen S3 stond deze voor de update ingesteld om automatisch iedere 15min mn mail op te halen.
Op die van mijn vriendin stond deze op handmatig.
Na de update worden mijn email niet meer om de 15min opgehaald terwijl dat wel ingesteld staat (account al een keer opnieuw aangemaakt, heeft niets geholpen).
Na de update worden de email automatisch opgehaald op de S3 van mn vriendin terwijl ze dat niet heeft ingesteld.

Meer mensen last van?|
Vind het heel erg irritant
Zelfde probleem hier.
Met ics werd netjes mail op gehaald om de ingestelde tijd. Het synchroniseren wat je in het pulldown menu vind stond daarbij uit.

Nu met jb moet dat synchroniseren aanstaan om mail op te laten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

_Spark_ schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:40:
[...]

Ik weet vrij zeker dat je in de camera app alleen gebruik kunt maken van touch-to-focus; en dat 'SPOT' metering precies dát is: precies in het midden de belichting bepalen. Het icoontje van SPOT-metering suggereert dat wat mij betreft ook.

Sowieso zou het dan weer onduidelijk zijn hoe je op een specifieke plek moet focussen, aangezien het bij een foto nemen niet mogelijk is om 'half in te drukken' zoals je dat op een normale camera wel zou doen.

Maargoed, ik vind het ook wel spijtig dat de functie zoals jij 'm omschrijft niet tot de mogelijkheden behoort!

PS. Hmm, misschien is het gedrag veranderd sinds JB? http://forums.dpreview.com/forums/post/50021484
Idd, maar als dat zo is, waarom bestaat er dan ook "Centrumgericht" die precies het zelfde doet en waarom deed mijn HTC desire wel spot meting waar ik het scherm aanraakte? Ik denk dat er iets niet klopt.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Spark_
Vmu schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:43:
[...]
Idd, maar als dat zo is, waarom bestaat er dan ook "Centrumgericht" die precies het zelfde doet en waarom deed mijn HTC desire wel spot meting waar ik het scherm aanraakte? Ik denk dat er iets niet klopt.
Center-weighted doet niet hetzelfde als spot-metering. Zie http://debbiehodge.com/20...graphy-tutorial-metering/ voor een visualisatie van de concepten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

_Spark_ schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:52:
[...]

Center-weighted doet niet hetzelfde als spot-metering. Zie http://debbiehodge.com/20...graphy-tutorial-metering/ voor een visualisatie van de concepten.
Hey bedankt dat zocht ik nog.
Maar waarom werkt spot metering op mijn telefoon alleen in het midden terwijl ik andere s3 eigenaars zie waarbij het eerst wel op een andere plek leek te werken? Is dat een bug of een feature? Ik kan nergens een beschrijving vinden hoe spot metering hoort te werken en bij Teleworld weten ze het ook niet zeker.
Ik weet wel zeker dat op mijn HTC spot metering daar werkt waar ik het scherm aanraak. Op die manier kun je met tegenlicht toch mooie foto's maken.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:28
Vmu schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:59:
[...]

Hey bedankt dat zocht ik nog.
Maar waarom werkt spot metering op mijn telefoon alleen in het midden terwijl ik andere s3 eigenaars zie waarbij het eerst wel op een andere plek leek te werken? Is dat een bug of een feature? Ik kan nergens een beschrijving vinden hoe spot metering hoort te werken en bij Teleworld weten ze het ook niet zeker.
Ik weet wel zeker dat op mijn HTC spot metering daar werkt waar ik het scherm aanraak. Op die manier kun je met tegenlicht toch mooie foto's maken.
Als je in de instellingen in bij de camera kijkt, dan kun je hem instellen bij 'meting' en dan op 'spotmeting' zetten ipv 'centrumgericht'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

sslojko schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:03:
[...]

Als je in de instellingen in bij de camera kijkt, dan kun je hem instellen bij 'meting' en dan op 'spotmeting' zetten ipv 'centrumgericht'.
Klopt.
Maar dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag of spot meting werkt zoals het hoort te werken.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Vmu schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 14:06:
[...]

Klopt.
Maar dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag of spot meting werkt zoals het hoort te werken.
Nee, ook bij mij verandert de belichting niet mee als ik ergens druk in het beeld terwijl hij op spotmeting staat. De AF doet het dan wel gewoon
spotmeting = centrumgericht, maar bij centrumgerichtg speelt er meer mee. Centrumgericht is denk ik een brakke vertaling can "centre weighted"of zoiets. Volgens mij is dat dat het over het hele beeld bepaald wordt, maar dat het midden van het beeld het zwaarst meetelt. Dit schijnt vaak de beste foto's te geven.

Hoe dan ook, ik ervaar exact hetzelfde als jij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT

EiT

Speedfightserv schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:59:
[...]

Schoonvader had dit. Batterij eruit en er weer in. Daarna geen problemen meer
Bedankt, loste het probleem op. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• judith.1987
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Hallo. Ik heb een probleem en hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb een S3 en heb steeds meer problemen met het opladen. Hij doet er een nacht over om op 70% te komen, loopt zelfs leeg wanneer hij aan de oplader zit en de accu houdt het opgeladen nog geen 7 uur meer vol. Ik ben al naar de VF winkel geweest en daar zeggen ze dat het aan de Android versie ligt. Ik moet volgens hun wachten op de update naar Jelly Bean maar deze blijft vooralsnog uit. Ik vind het erg vervelend en lees op internet dat er veel mensen zijn met dit probleem. Wat kan ik hier tegen doen? Heeft iemand wat tips voor me? (PS: Ik ben maar een leek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Welke hoesjes/covers gebruiken jullie? Ik heb echt GEEN idee welke ik zou aanschaffen. Die van Samsung zelf lijkt mij iig niet de beste optie omdat hij niet heel praktisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Laatst online: 01-09 13:28
Hoiz schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 20:26:
Welke hoesjes/covers gebruiken jullie? Ik heb echt GEEN idee welke ik zou aanschaffen. Die van Samsung zelf lijkt mij iig niet de beste optie omdat hij niet heel praktisch is.
In dit topic is daarover al het nodige besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
beantherio schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 20:48:
[...]

In dit topic is daarover al het nodige besproken.
Oh excusi, ik zat al naar dat topic te zoeken. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Frag1le schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 08:51:
[...]

Wat zijn voor jouw de redenen om voor de LG Nexus 4 te gaan?
Behalve dan de snellere updates en de betere specs?
Voor ik de SGS3 kocht wilde ik eigenlijk al een Nexus, de Galaxy Nexus dus.
Maar die viel mij bij de release al wat tegen, al is het zeker een mooi toestel, maar hij presteerde gelijk of minder als de oudere SGS2.
Ik wil een Nexus omdat ik direct de laatste versie van Android wil hebben. Ookal heeft de LG Nexus zijn mindere kanten en de S3 eigenlijk niet één imo, vandaar dat ik toch voor de S3 ben gegaan.
Maar nu er een nieuwe Nexus komt gaat het weer kriebelen.
Op gsmarena in deze review tussen de SGS3 en de LG Optimus G (waar de LG Nexus 4 op gebasseerd is qua hardware zoals je wellicht weet) is het verschil in performance niet zo heel erg groot. Uiteraard is de S4 pro in sommige benchmarks een stukje sneller dan de SGS3 maar in sommige ook weer niet.
Tuurlijk draait er op de Optimus G een LG-versie van Android die nu niet bekend staat voor z'n prestaties maar het is natuurlijk ook niet raar dat de S4 Pro nog niet goed scoort, de beschikbare apps en benchmarks zijn er nog niet voor geoptimaliseerd. De vraag is hoe lang dat nog moet duren.

Daarbij heeft de LG Nexus 4 (bij de launch) max maar 16 GB opslag (met een hoop cloudstorage, waar ik bijv geen behoefte aan heb), geen verwisselbare accu, geen microsd een iets kleiner scherm en softwareknoppen die eigenlijk alleen maar een stuk van het scherm innemen. Daarbij heeft de SGS3 een Wolfsen audio DAC en is het voor mij nog een raadsel welke audio dac de Nexus 4 gebruikt.
En tja het is een LG, de degelijkheid moet dus nog maar blijken.
Hierbij wil ik een eventuele toekomstige verkoopwaarde buiten beschouwing laten.

Ik wil je er niet vanaf praten maar dit waren uiteindelijk mijn beweegredenen om toch voor de SGS3 te kiezen (uiteraard dan wel in het zwart :) ). Dus ik zou er goed over nadenken of de LG Nexus 4 niet misschien een beetje tegen zal vallen als je nu al een SGS3 hebt.
Audio interesseert mij totaal niks bij een telefoon, daar gebruik ik hem nooit voor. Er staat niet één enkele mp3 op en oordopjes zitten nog in het plastic.
Daarbij komt dat ik mijn telefoons niet verkoop, ik bewaar ze allemaal, leuk voor later :P
ps. ik draai de CM10 nightly van 30 oktober en deze is toch echt wel stable.
Ik draai ook CM10 en bevalt mij prima, maar 4.2 komt al heel snel al uit....
En CM11(?) is nog lang niet in zicht, misschien slaan ze 4.2 wel over en wachten ze op een major update.

Maar ik ga sowieso eerst maar eens wat reviews afwachten, want ben idd nog helemaal weg van mijn SGS3

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:02
Ik heb een vreemde vraag omdat ik hem waarschijnlijk niet in het juiste topic vraag maar bij deze;
Ik heb Launcher 7 met de plugin/theme folder listview.
Nu werkt dit prima echter er staat met dikke groene letter folder en dat is storend.

http://cdn4.staztic.com/c...eme-for-launcher7-2-2.jpg

Dit is aan te passen in de xml file maar ik zie niet eens de folder waar het in is geiinstalleerd, even voor de duidelijkheid ik heb een ongeroote telefoon.

Ook het in windows zichtbaar maken van hidden folders is niets te bekennen van waar de xml zou staan, moet ik hiervoor mijn telefoon rooten om bij de systeemfiles te komen? Of is er een programma dat ik (liefst via windows) kan gebruiken om deze wel te vinden/laten zien.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een raar probleem met het synchroniseren van mijn mail.
Ik gebruik google mail, als ik een item op mijn computer invoer staat het ook gelijk netjes in de agenda van mijn telefoom. Maar nu komt het omgekeerd lukt het niet.Vul ik een item op mijn telefoon in dan komt het niet op mijn google agenda in de computer. Is dit een instellingdie ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 23:40:
Is dit een instellingdie ik over het hoofd zie?
Staat sync aan? Laatste icoon in je slide down menu.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 23:40:
Ik heb een raar probleem met het synchroniseren van mijn mail.
Ik gebruik google mail, als ik een item op mijn computer invoer staat het ook gelijk netjes in de agenda van mijn telefoom. Maar nu komt het omgekeerd lukt het niet.Vul ik een item op mijn telefoon in dan komt het niet op mijn google agenda in de computer. Is dit een instellingdie ik over het hoofd zie?
Pak je de Google calendar of de calendar voor je samsung account? Die laatste synchroniseert bij mij helemaal niets terwijl de Google calendar uitstekend werkt.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@r!k schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 00:37:
[...]

Pak je de Google calendar of de calendar voor je samsung account? Die laatste synchroniseert bij mij helemaal niets terwijl de Google calendar uitstekend werkt.
Ik gebruik de google calendar ik denk dat er ergens een instelling niet goed staat, maar waar? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
@ leonmm (en @ @r!k)

Ik heb hiervoor even de app van calendar geinstalleerd en geprobeerd wat er gebeurde.
Bij mij het zelfde probleem, afspraak plannen op computer synct naar telefoon, afspraak op telefoon synct idd niet naar Google agenda.
Vaag, en ik kan ook niet ontdekken welke instelling het wel aan de praat zou krijgen.

Maar for all that mathers... ik gebruik eigenlijk al vanaf dat ik mijn S3 heb de s-planner van samsung zelf en laat deze syncen met de account van gmail/calendar en dat werkt altijd perfect.
Daarmee kan ik 2-way afspraken in de telefoon en op de pc (outlook) (maar ook google agenda) bijhouden, wijzigen en aanmaken.
na automatische sync is alles altijd up to date bij mij met s-planner

Als het bij jullie niet zou werken vind ik dat vreemd, wellicht in s-planner eens de account instellingen nagaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gijsvogel schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 01:47:
@ leonmm (en @ @r!k)

Ik heb hiervoor even de app van calendar geinstalleerd en geprobeerd wat er gebeurde.
Bij mij het zelfde probleem, afspraak plannen op computer synct naar telefoon, afspraak op telefoon synct idd niet naar Google agenda.
Vaag, en ik kan ook niet ontdekken welke instelling het wel aan de praat zou krijgen.

Maar for all that mathers... ik gebruik eigenlijk al vanaf dat ik mijn S3 heb de s-planner van samsung zelf en laat deze syncen met de account van gmail/calendar en dat werkt altijd perfect.
Daarmee kan ik 2-way afspraken in de telefoon en op de pc (outlook) (maar ook google agenda) bijhouden, wijzigen en aanmaken.
na automatische sync is alles altijd up to date bij mij met s-planner

Als het bij jullie niet zou werken vind ik dat vreemd, wellicht in s-planner eens de account instellingen nagaan..
Okay thanks ga ik morgen eens even proberen. Het rare is wel dat het een tijdje goed gewerkt heeft. Maar ja er moet wel eens iets mis gaan dan blijf je ook atent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 02:06:
[...]

Okay thanks ga ik morgen eens even proberen. Het rare is wel dat het een tijdje goed gewerkt heeft. Maar ja er moet wel eens iets mis gaan dan blijf je ook atent. ;)
Als je meerdere agenda's heb aangemaakt staan die niet direct aangevinkt voor de sync in s calendar, misschien is dat het? Zoiets had ik namelijk van de week met de Denver Bronco's agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:43:
[...]

Ik heb deze melding van het weekend ook gehad. Ik moest opnieuw inloggen en daarna bleef hij weg. Hoe vaak krijg je ongeveer deze melding normaal gesproken (eenmaal per week ofzo?).

[...]

Ik heb alle text-naar-spraak gerelateerde services uitgezet. Dit gebruik ik toch niet. Je moet dan "Google Tekst-naar-spraak-engine" en "Samsung TTS" uitschakelen.
Waar zet je google-naar spraak engine en samsung tts uit? Mijn toestel is niet geroot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 17:15:
[...]

Waar zet je google-naar spraak engine en samsung tts uit? Mijn toestel is niet geroot...
In applicatiebeheer onder alle applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Is het mogelijk om een Pebble Blue S3 om te laten zetten naar een Zwarte variant?

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:14
Na de JB update kan ik Cyberon Voice Commander met geen mogelijkheid meer als standaard app instellen om via mijn Bluetooth carkit knop te laten starten. Iemand hier een idee om dit op te lossen?

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 22:43:
Hallo,

Is het mogelijk om een Pebble Blue S3 om te laten zetten naar een Zwarte variant?

Gr
Jazeker. Moet je even "S3 Color Changer" downloaden uit de Play Store. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TYPHOON-
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:26
Hoeveel RAM hebben jullie in gewoon gebruik nog vrij?
Soms als ik aan het spelen ben dan hapert de S3 precies alsof ie te weinig RAM heeft.
Als ik dan kijk heeft die nog maar iets van een 120 mb vrij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
danielkraak schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 23:01:
[...]

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mip
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 15:21

Mip

sinds JB trilt mn phone niet meer bij de melodie-stand
iemand anders die dit ook ervaart?
alle instellingen heb ik nagelopen, zou het gewoon moeten doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
Mip schreef op zondag 04 november 2012 @ 10:30:
Je hebt ook de instelling: Sound and vibration aan staan?

(plaatje van google images)
Afbeeldingslocatie: http://media.primeinspiration.com/files/photos/1346637319a317df_l.png

Hier werkt het gewoon met stockrom als die optie aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mip
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 15:21

Mip

ja, staat aan. iemand nog ideeen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:21
Flash filmpjes afspelen ging altijd prima met de standaard browser op de S3. Sinds de Jelly bean update, krijg ik een soort van dobbelsteen te zien, op de plek waar het filmpje zou moeten afspelen. Hebben jullie dit ook, of heb ik misschien een instelling verkeerd staan ?

Edit:
Probleem gevonden. Flash deed het bij mij op geen enkele browser. Nu heb ik de flash player verwijderd en met de stock browser en Maxthon browser lopen filmpjes vlekkeloos. Soms snap je er geen biet van, maar het werkt tenminste :9 :9
Maxthon is trouwens een fantastische browser. Lekker snel en smooth.

[ Voor 36% gewijzigd door Aloysxda op 04-11-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoknok
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:59

knoknok

n00b 4 life

Mip schreef op zondag 04 november 2012 @ 10:30:
ik zit met precies hetzelfde probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Mip schreef op zondag 04 november 2012 @ 12:33:
ja, staat aan. iemand nog ideeen? :)
Hier werkt het wel, vaag.
Maar hij trilt wel gewoon in de stille modus neem ik aan?

Waar je ook nog kunt kijken (als je dat nog niet gedaan hebt) is bij de instellingen van de spaarstand.
Daar kun je namelijk ook nog een vinkje aan of uitzetten bij trillingsreactie.
En verder heb je (evt per contactpersoon) een in te stellen of aan te maken trilpatroon, misschien staat daar een instelling fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoknok
  • Laatst online: 13:59

knoknok

n00b 4 life

heb de instellingen van de slaapstand gecontroleerd en ook uit gezet.. bij de contacten staat ook niets ingesteld.. ben bang dat het een hard reset gaat worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Laatst online: 14-09 16:39
danielkraak schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 23:01:
[...]

Dit werkte bij mij ook, maar ik moest eerst de CSC (Country Specific Code) wijzigen naar UK International, voor deze app beschikbaar was. Op XDA is te vinden hoe dat moet: klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lausemaus
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-09 07:32
Ik heb een vraag
Ik heb een map gemaakt op het startscherm, en iedere keer als ik de map open krijg ik te horen: de map is open (met een afschuwelijk engels accent). Weet iemand waar ik dit uit kan zetten? Kan het zelf niet vinden

edit:
laat maar. Heb m teruggezet naar de fabrieksinstellingen omdat whatsapp het ook niet goed deed, zelfs na het opnieuw installeren van de app.
Heb alleen nou het probleem dat whatsapp blijft hangen met initialiseren ... zucht ... storing

[ Voor 34% gewijzigd door lausemaus op 04-11-2012 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 20:15:
[...]

In applicatiebeheer onder alle applicaties.
Thanks, zo is het probleem inderdaad opgelost. TTS gebruik ik toch niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lani100
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 15:20
Hoi,

ik weet niet of deze vraag hier thuis hoort maar ik had een galaxy s1 met al mijn contacten in mn google account nu log ik met dat account in op mn galaxy s3 en al mijn contacten zijn nu weg ik heb ook al gekeken op de oude galaxy en daar zijn ze ineens ook weg weet iemand of ik die contacten nog terug kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan88
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05-2023
Sinds ik JB op mijn S3 heb geïnstalleerd staat de GPS vaak aan (het icoontje is toch aan). Weet iemand wat dit kan zijn? Google Now heb ik al uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Misschien je weer applicatie die ververst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Bad Brains schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 22:45:
Ik heb een vreemde vraag omdat ik hem waarschijnlijk niet in het juiste topic vraag maar bij deze;
Ik heb Launcher 7 met de plugin/theme folder listview.
Nu werkt dit prima echter er staat met dikke groene letter folder en dat is storend.

http://cdn4.staztic.com/c...eme-for-launcher7-2-2.jpg

Dit is aan te passen in de xml file maar ik zie niet eens de folder waar het in is geiinstalleerd, even voor de duidelijkheid ik heb een ongeroote telefoon.

Ook het in windows zichtbaar maken van hidden folders is niets te bekennen van waar de xml zou staan, moet ik hiervoor mijn telefoon rooten om bij de systeemfiles te komen? Of is er een programma dat ik (liefst via windows) kan gebruiken om deze wel te vinden/laten zien.
Niemand hier een antwoord op? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan88
erikjannemann schreef op zondag 04 november 2012 @ 20:37:
Misschien je weer applicatie die ververst?
Bedankt. Daar had ik nog niet naar gekeken. Ik heb daar de huidige locatie gebruiken uitgeschakeld. Ik hoop dat het hiermee opgelost is.

Was dit voordien nog niet in de weerapplicatie? Voor JB had ik het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan88
lani100 schreef op zondag 04 november 2012 @ 19:59:
Hoi,

ik weet niet of deze vraag hier thuis hoort maar ik had een galaxy s1 met al mijn contacten in mn google account nu log ik met dat account in op mn galaxy s3 en al mijn contacten zijn nu weg ik heb ook al gekeken op de oude galaxy en daar zijn ze ineens ook weg weet iemand of ik die contacten nog terug kan krijgen
Heb je al eens gekeken of ze nog in Gmail staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Christiaan88 schreef op zondag 04 november 2012 @ 20:40:
[...]

Bedankt. Daar had ik nog niet naar gekeken. Ik heb daar de huidige locatie gebruiken uitgeschakeld. Ik hoop dat het hiermee opgelost is.

Was dit voordien nog niet in de weerapplicatie? Voor JB had ik het probleem niet.
Geen idee, ik heb dat verversen altijd uit staan. Bij mij stond het na de update ook niet aan. Naast de weer applicatie zijn er misschien nog wel andere applicaties die je locatie proberen te bepalen. Doet facebook niet ook zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-10 23:37

The Legend

*Plop*

Hmm, nu een paar dagen JB en ik merk dat de stock browser regelmatig crasht. Veel vaker dan voor de update en zonder dat ie zwaar gebruikt wordt. Meer mensen last van?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_JE
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:01
Had zelf ook het probleem van het niet trillen. Dit opgelost door audio manager te installeren Google Play: AudioManager .

hierbij rechtsonderin het trill icoontje aaklikken en dan op altijd te zetten, hierna gewoon de app weer verwijderd en werkt nu gewoon weer zoals het hoort =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:09
The Legend schreef op zondag 04 november 2012 @ 21:54:
Hmm, nu een paar dagen JB en ik merk dat de stock browser regelmatig crasht. Veel vaker dan voor de update en zonder dat ie zwaar gebruikt wordt. Meer mensen last van?
Ik gebruikte ics browser voor de update, had nergens last van. Nu met de stock browser ook toch relatief vaak vastlopers...

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magrec
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:15
Wellicht dat de vraag al gesteld is maar ik heb een probleem met de carkit van mijn Ford Focus en de Galaxy S3. Met mijn vorige telefoon (desire z) kon ik na het pairen van de telefoon met de carkit mijn adresboek benaderen en hierdoor ook via voice control oproepen plaatsen. De Galaxy S3 blokkeert blijkbaar het adressenboek en hierdoor kan ik ook geen gebruik maken van voicedialing van mijn focus wat ik toch wel erg fijn vind als ik aan het rijden ben.

Weet iemand hoe dit is op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:32
Gebruikt hier iemand ook de app vodafone contacten backup?
Ik heb deze op mijn S3 geinstalleerd en een backup gemaakt. Als ik vervolgens online inlog in de vodafone contacten backup zie ik keurig welke contacten er vodafone hebben.
Alleen op mijn telefoon zie ik maar bij 2 contactpersonen een vodafone logo staan en bij alle andere (vodafone) contacten niet.

Heb contact gehad met de smartphone crew, die gaven aan dat de contacten op de telefoon zelf moeten staan (dat was al zo) vervolgens gaven ze aan de app op de telefoon te deinstalleren en daarna opnieuw te installeren. Dat heeft niet echter niet geholpen.

Wel heb ik heb bij een aantal contacten welke ook in whatsapp staan 2 icoontjes staan in het toestel.
Namelijk een telefoon en een whatsapp icoon. Ik heb een bij een aantal contactpersonen deze van elkaar ontkoppeld maar ook dit helpt niet. :(

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

magrec schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:10:
Wellicht dat de vraag al gesteld is maar ik heb een probleem met de carkit van mijn Ford Focus en de Galaxy S3. Met mijn vorige telefoon (desire z) kon ik na het pairen van de telefoon met de carkit mijn adresboek benaderen en hierdoor ook via voice control oproepen plaatsen. De Galaxy S3 blokkeert blijkbaar het adressenboek en hierdoor kan ik ook geen gebruik maken van voicedialing van mijn focus wat ik toch wel erg fijn vind als ik aan het rijden ben.

Weet iemand hoe dit is op te lossen?
Heb je ook JB?
Ik heb dit sinds de JB update met mijn BMW 1 ook. Telefoon pairt wel over de bluetooth met de auto en ik kan bellen en gebeld worden. Alleen mijn contacten zijn niet zichtbaar. Met ICS werkte dit gewoon wel.
Ik weet niet of er iets veranderd is in android met de nieuwe versie omtrent dit.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magrec
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:15
BMW_M3 schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:06:
[...]

Heb je ook JB?
Ik heb dit sinds de JB update met mijn BMW 1 ook. Telefoon pairt wel over de bluetooth met de auto en ik kan bellen en gebeld worden. Alleen mijn contacten zijn niet zichtbaar. Met ICS werkte dit gewoon wel.
Ik weet niet of er iets veranderd is in android met de nieuwe versie omtrent dit.
Ik heb nog versie 4.04 (vodafone branded) maar ik heb inderdaad dus alleen maar dat ik gebeld kan worden. Bellen kan ook maar dan moet ik of mijn telefoon pakken of op mijn dashboard een nummer intoetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
magrec schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:42:
[...]

Ik heb nog versie 4.04 (vodafone branded) maar ik heb inderdaad dus alleen maar dat ik gebeld kan worden. Bellen kan ook maar dan moet ik of mijn telefoon pakken of op mijn dashboard een nummer intoetsen.
probeer eens je notificatiescherm open te zetten als je de pair uitvoert. Bij mij stond daar opeens een "popup" waar ik toestemming moest verlenen die dus niet naar voren kwam anders.

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Ok lekker, daar gaan we dan: een hele lijn dode subpixels op mn scherm... :(

Precies door het midden van de batterij indicator. Op een wit scherm zie je net een grijs lijntje er doorheen lopen, bij een groen scherm is er niets aan de hand,op een geel scherm zie ik er groene stippen tussendoor, en op een blauw scherm zit er gewoon een zwarte streep doorheen. Conclusie: Blauwe subpixels zijn dood(?).

Opnieuw opstarten, ook met eerst de batterij verwijderd te hebben heeft niet de oplossing gebracht. Andere oplossingen?

Nieuw scherm? Heb de telefoon sinds 13 juli, bij Tmobile zelf vandaan, telefoon ziet er werkelijk als nieuw uit verder... Reparatie dan maar? Iemand ervaring hiermee?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Cybpraetorian schreef op maandag 05 november 2012 @ 15:03:
Ok lekker, daar gaan we dan: een hele lijn dode subpixels op mn scherm... :(

Precies door het midden van de batterij indicator. Op een wit scherm zie je net een grijs lijntje er doorheen lopen, bij een groen scherm is er niets aan de hand,op een geel scherm zie ik er groene stippen tussendoor, en op een blauw scherm zit er gewoon een zwarte streep doorheen. Conclusie: Blauwe subpixels zijn dood(?).

Opnieuw opstarten, ook met eerst de batterij verwijderd te hebben heeft niet de oplossing gebracht. Andere oplossingen?

Nieuw scherm? Heb de telefoon sinds 13 juli, bij Tmobile zelf vandaan, telefoon ziet er werkelijk als nieuw uit verder... Reparatie dan maar? Iemand ervaring hiermee?
Garantie claimen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lani100
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 15:20
Christiaan88 schreef op zondag 04 november 2012 @ 20:43:
[...]

Heb je al eens gekeken of ze nog in Gmail staan?
staan ze ook niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik constateer het volgende probleem op mijn Samsung Galaxy S3. Sinds de nieuwe update blijk ik problemen te hebben met de batterijduur. Mijn smartphone blijft constant in ''awake'' staan terwijl het al die tijd in standby staat. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb naar al mijn sychronisaties gekeken, Gmail, Twitter, Samsung account staan uit.
Afbeeldingslocatie: http://i1220.photobucket.com/albums/dd452/Achillaes/Screenshot_2012-11-05-16-19-44.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-05-2023
Ik merk dat de Samsung Calendar mijn agenda-items van Google niet meer wil synchroniseren.

Bij accounts -> Google staat Agenda wel aangevinkt, maar staat er naast het synchronisatierondje een rode uitroepteken. Daarbij staat dat het synchroniseren momenteel niet mogelijk is. Handmatig ook niet. Laatste synchronisatie was op 31 oktober (update Jelly Bean). Wellicht dat de update/JB ermee te maken heeft.

Iemand met hetzelfde probleem, of iemand met een oplossing?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oYe8I.png

https://www.booksformanagers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
BMW_M3 schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:06:
[...]

Heb je ook JB?
Vaag, ik heb in een E60 en een F10 niet eens opnieuw moeten pairen. Alles werkt zoals bij ics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2012 @ 17:29:
Mensen ik constateer het volgende probleem op mijn Samsung Galaxy S3. Sinds de nieuwe update blijk ik problemen te hebben met de batterijduur. Mijn smartphone blijft constant in ''awake'' staan terwijl het al die tijd in standby staat. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb naar al mijn sychronisaties gekeken, Gmail, Twitter, Samsung account staan uit.
[afbeelding]
om te kunnen zien waarom moet je even kijken naar partial wakelocks, met de screenshot van nu kun je niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Ik heb zoals sommigen hier ook ineens absurde batterydrain gehad. 8 uur standby en hij viel uit. Ik heb uiteindelijk alle locatiegebonden meuk en sync van samsung (die ineens weer actief stond) uitgezet en nu gaat het weer. Na een dag werken nog steeds 50% over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Fakir schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:43:
[...]

Vaag, ik heb in een E60 en een F10 niet eens opnieuw moeten pairen. Alles werkt zoals bij ics
Ja raar inderdaad dat t met een E87 niet werkt. De eerste keer na de update stapte ik in en alles deed het ook inderdaad net als met ICS automatisch. Ik zag alleen dat er een aantal contacten ontbraken. Niet te veel aandacht aan besteed en de telefoon uit het systeem verwijderd om daarna opnieuw te pairen. En sindsdien geen contacten meer. Als ik de eerste keer pair krijg ik op de S3 de melding dat de auto toestemming vraagt voor inzien van mijn contacten en belhistorie, waarop ik op akkoord klik. Ik krijg ze alleen niet te zien.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

... en de rij subpixels doet het weer vreemd genoeg. Ik wordt gek... even aanzien hoe het nu gaat...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william181
  • Laatst online: 26-09 05:08
ik wil op mijn homescreen mappen maken, maar telkens ga de S3 spreken als ik de map open of sluit.

Weet iemand hoe ik dat uit kan zetten?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Laatst online: 01-10 07:02
william181 schreef op maandag 05 november 2012 @ 21:23:
ik wil op mijn homescreen mappen maken, maar telkens ga de S3 spreken als ik de map open of sluit.

Weet iemand hoe ik dat uit kan zetten?

gr
Achter het menu toegankelijkheid zit het kopje 'services' waar je talkback uit kan zetten, dan zou hij als het goed is niet meer moeten praten, al was er laatst wel een bug icm andere apps die bij de services staan, deze is er naar mijn weten in JB uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william181
  • Laatst online: 26-09 05:08
Nilsepils schreef op maandag 05 november 2012 @ 21:24:
[...]

Achter het menu toegankelijkheid zit het kopje 'services' waar je talkback uit kan zetten, dan zou hij als het goed is niet meer moeten praten, al was er laatst wel een bug icm andere apps die bij de services staan, deze is er naar mijn weten in JB uit.
Ja bingo, maar talkback stond er niet tussen, heb andere dingen uit gezet in dat menu.
Thnks voor your help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
2 zaken vallen mij op na de update naar JB en zijn ook echt merkbaar in de praktijk:

- Batterijverbruik is best wel afgenomen, haal nu makkelijk 2 dagen terwijl ik er eerst 1 haalde
- Ik heb een betere internetontvangst binnen H tot H+ nu, terwijl ik eerst met een trage G verbinding had

Voor mij een vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
@peakaboo, heb jij een Vodafone toestel?
Pagina: 1 ... 81 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.