Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:02:
Ik ben voor het repareren van mijn trilfunctie hier geweest in Rijswijk ZH. Klaar terwijl u wacht en vriendelijke service. Je kan een uurtje later weer terug met je gerepareerde telefoon. Je moet wel eerst even bellen voor een afspraak als je dat wilt.

http://gsmrepareren.nl/eindgebruiker/walkin.php
Mijn telefoon was eerst ook al opgestuurd naar Solid Vision voor bovenstaande probleem.
Na 3 weken krijg ik hem terug.... Reparatie beschrijving : software update 8)7
Ik zette hem aan en probleem was niet opgelost. Hardware repareren met software kan niet en er ook nog 3 weken over doen. Daarna naar Vodafone geweest, hadden helaas geen module op voorraad, anders was hij direct gefixt. Nu had ik hem met 5 dagen terug via Dynafix, niet dat ik een hoge pet op heb van die lui... ;)

In dit geval beter als Solid Vision

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Oxellaar schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 06:44:
[...]

Je camera moduul is defect, ik heb exact hetzelfde gehad.
Werd keurig onder garantie gemaakt, heb hem ingeleverd bij een Vodafone servicepunt, kleine week later had ik hem terug.
Ik zie het inderdaad ja... exact hetzelfde probleem dus. Thanks voor de bevestiging, want dan weet ik dat het geen zin heeft om Jelly Bean te forceren via Odin. Ik heb het toestel dinsdag voor haar gekocht, dus ik hoop dat ik onder DOA direct een nieuw toestel mee krijg.
Maarten21 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:47:
[...]

Heb hetzelfde gehad, vooral in low-light. Meteen out-of-the-box. Meteen omgeruild. Vervelend om te zien dat dit dus ook zomaar kan voorkomen...
Precies, vooral in low-light zie je het scherm paars knipperen (op 800 ISO zie je het het ergst) en de lijnen verschijnen. Maar soms doet hij het gewoon goed, lijkt er niets aan de hand. Ik kan het ook niet reproduceren. Maar ik kreeg net een berichtje van haar dat het scherm nu helemaal zwart is als ze naar de camera gaat.
Ik had trouwens veel gezocht op Google, maar ik kon echt niemand vinden met een vergelijkbaar probleem, dus het klinkt niet wide spread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 02:53
Verleden vrijdagavond is de update bij mij binnengerold en uitgevoerd. Het beestje ging sowieso vrij snel, maar heb nu de indruk dat 'ie nog snappy'er is (Belgisch, unbranded toestel, trouwens).

Heb alleen een redelijk stevige kras die loopt van het midden tot de uiterste rand, waarschijnlijk door mezelf aangericht, weet alleen niet hoe. Ik ben er vrij voorzichtig voor.

Iemand een idee of ik zoiets kan laten vervangen, of is zoiets kansloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MonoKid schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:38:
Verleden vrijdagavond is de update bij mij binnengerold en uitgevoerd. Het beestje ging sowieso vrij snel, maar heb nu de indruk dat 'ie nog snappy'er is (Belgisch, unbranded toestel, trouwens).

Heb alleen een redelijk stevige kras die loopt van het midden tot de uiterste rand, waarschijnlijk door mezelf aangericht, weet alleen niet hoe. Ik ben er vrij voorzichtig voor.

Iemand een idee of ik zoiets kan laten vervangen, of is zoiets kansloos?
Vervangen kan maar is vrij prijzig, het glas wordt dan compleet met het display vervangen omdat dit aan elkaar vast zit, kost +/- 180,- ex montage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tapet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-08 15:48
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:03:
Hoi, heb nu eindelijk een S3 aangeschaft, maar aangezien ik de opslag erg klein vind, meteen een 64gb scandisk class 10 erin. daar ging het mis. heel vaak kaart niet herkent, dan weer wel etc. uiteindelijk (googlen) geformateert in fat32, alles er weer op (vooral muziek) maar nog steeds stopt mijn (rocket) player na een lied of 3 a 4 en loopt vast. Als ik dan bij opslag kijk, blijkt de sd-kaart niet meer gekoppeld en niet te benaderen. uitschakelen en batterij eruit wil dan alleen nog helpen. Weet iemand wat ik nog kan doen. ..behalve terugstappen naar 32 gig..want daar had/heb ik geen last!
Ik heb dit probleem ook gehad. Uiteindelijk bleek de oplossing eenvoudig. Vind iemand met een S2, en vraag de geheugenkaart voor je te formateren. Werkt bij mij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
  • Laatst online: 01-06 02:53
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:48:
[...]

Vervangen kan maar is vrij prijzig, het glas wordt dan compleet met het display vervangen omdat dit aan elkaar vast zit, kost +/- 180,- ex montage.
Bedankt voor de info! Dan kijk ik maar tegen de kras aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoma666
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-07-2022
Sinds de JB update (België) loop ik tegen een vervelend probleem aan. Als je bepaalde apps gebruikt bvb.
Google Talk video gesprek op locaal LAN via wifi, een filmpje bekijken op een website in de browser,...
Dan heeft de telefoon de neiging om zodra je het schem +-30 à 40 seconden niet aanraakt connectie via wifi te verliezen. De telefoon zet de backlight in lagere stand en tracht over te gaan op 3G connectie, waardoor de app zijn connectie verliest.
Dit staat los van de scherm timeout instelling (deze staat bij mij op 2 minuten)
Als je af en toe tikt op het scherm dan blijft alles goed. Hebben nog mensen daar last van en weet iemand misschien de oplossing?
-Wifi ingeschakeld laten in spaarstand staat op "Altijd aan"
-Wifi timer is uitgeschakeld.

[ Voor 6% gewijzigd door Yoma666 op 29-10-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-10 15:58
Heb je powersaving aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoma666
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-07-2022
Neen totaal niet. Ook al eens geprobeerd om via *#0011# de wifi powersave mode uit te zetten, maar dit lost het probleem ook niet op. Er zijn andere apps waarmee het probleem niet voorkomt (Youtube bijvoorbeeld)
Kunnen jullie eens google talk voicechat testen? Wil gewoon weten of 't een algemene issue is na JB upgrade of niet.(alvorens ik hard reset uitvoer :) ) Gewoon video conversation starten en proberen 5 minuten babbelen met iemand op je LAN zonder aan de telefoon te komen. Vervolgens erop letten of connectie wegvalt en enkele seconden erna je een melding krijgt dat ie opnieuw connectie maakt met je wifi netwerk.

[ Voor 17% gewijzigd door Yoma666 op 29-10-2012 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxellaar schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:24:
[...]

Mijn telefoon was eerst ook al opgestuurd naar Solid Vision voor bovenstaande probleem.
Na 3 weken krijg ik hem terug.... Reparatie beschrijving : software update 8)7
Ik zette hem aan en probleem was niet opgelost. Hardware repareren met software kan niet en er ook nog 3 weken over doen. Daarna naar Vodafone geweest, hadden helaas geen module op voorraad, anders was hij direct gefixt. Nu had ik hem met 5 dagen terug via Dynafix, niet dat ik een hoge pet op heb van die lui... ;)

In dit geval beter als Solid Vision
Ik heb mijn product (Galaxy Note I) 3x moeten opsturen naar Solid Vision, slechte service. Had zelfs aangegeven waar het probleem in zat, maar nee, ze luisteren niet. Eigenwijze mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:32

Totaalgeflipt

De enige echte

Heb zelf geen S3 maar kreeg van een vriendin de vraag om haar scherm te vervangen. Ze had hem laten stuiteren, er zit nu een paar dikke barsten in.

Zojuist van filmpjes bekeken op youtube, zoals deze
http://youtu.be/eo93EF7rVIw

Heb al wel meerdere schermen vervangen, zoals de Htc Desire, en een Htc Desire HD.
Hier al iemand dit uitgevoerd, en hoe pakte dit uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07 08:32
Ik heb mijn S3 vandaag ontvangen. Eerste indruk (t.o.v. de S2 die ik had) is erg positief. Over de meegeleverde headset ben ik echter minder te spreken. Draagcomfort is prima, maar de geluidskwaliteit is abominabel. Erg blikkerig en veel te weinig volume. Wat dat betreft geeft de ooit met mijn Blackberry Bold 9700 meegeleverde set veel beter geluid, al is daar het draagcomfort weer minder. Ik heb het al geprobeerd te corrigeren met een equalizer app, maar dat helpt nauwelijks. Is de meegeleverde set zo slecht, of is er iets mis met die van mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightshadow999
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-09 20:37

nightshadow999

nightshadow

Sinds vorige week overgestapt van mijn oude trouwe Motorola Milestone naar de Galaxy S3. Ik vind de batterijduur alleen nog erg tegenvallen. Ik vraag mij af of het normaal is dat 'Mobiel standby' zoveel gebruikt. Ik heb ook Netwerkmodus op alleen GSM gezet, zelfs dat lijkt er weinig invloed op te hebben.

14.30 uur op de accu (teruggelopen van ~60% tot 4%).
Mobiel standby: 57%
Scherm: slechts 50 min aan: 15%
Android-systeem: 9%
Apparaat in standby-stand: 7%
Sygic (niet eens aangehad!): 6%
Android-systeem (alweer?): 5%

Ik draai op versie 4.0.4 met een waarschijnlijk Franse of Vlaamse versie van de GS3.

Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? :/

[ Voor 3% gewijzigd door nightshadow999 op 30-10-2012 12:01 ]

Nightshadow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mij S3 sinds augustus, werkt geweldig; top toestel.
Tot vandaag..
Om Half 11 (een uurtje geleden) zat ik nog te surfen en facebooken enz.
Ik kom thuis, ik zie dat de notification led blauw pinkt, ik unlock scherm (althans dat probeer ik toch). Maar helaas, er gebeurt niks.
2 minuten gewacht en we blijven met een zwart scherm.
Ik haal de batterij er eens uit en steek ze terug in en probeer op te starten, helaas. Niks.
Ik heb ook al geprobeerd om hem in recovery mode te booten maar ook dat doet niks.

Heeft iemand een idee wat er mis mee kan zijn? Het toestel heeft een root maar heeft nooit een andere rom gehad dan de standaard Samsung rom.

Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:28:

Heeft iemand een idee wat er mis mee kan zijn? Het toestel heeft een root maar heeft nooit een andere rom gehad dan de standaard Samsung rom.

Help!
Die van mij is met dezelfde symptomen al twee weken in reparatie..

Hoorde inmiddels dat er al tien van die toestellen zo zijn ingeleverd..

Ik had zelfs geen root en was keurig aan het wachten op de JB-update..

Baalde al dat ik die niet live ging meemaken, maar het lijkt erop dat veel meer mensen balen dat ik die wel live ga meemaken (omdat de update er nog steeds niet is)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:28:
Ik heb mij S3 sinds augustus, werkt geweldig; top toestel.
Tot vandaag..
Om Half 11 (een uurtje geleden) zat ik nog te surfen en facebooken enz.
Ik kom thuis, ik zie dat de notification led blauw pinkt, ik unlock scherm (althans dat probeer ik toch). Maar helaas, er gebeurt niks.
2 minuten gewacht en we blijven met een zwart scherm.
Ik haal de batterij er eens uit en steek ze terug in en probeer op te starten, helaas. Niks.
Ik heb ook al geprobeerd om hem in recovery mode te booten maar ook dat doet niks.

Help!
aan de lader hangen?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangt al een tijdje aan de lader nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:14
Is het ook mogelijk om in de galerij zelf albums aan te maken, of gaat dat echt alleen op basis van de mappen waarin de foto's staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:43:
Hangt al een tijdje aan de lader nu..
Ondertussen binnen gedaan, dit wordt een tijdje zonder smartphone denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-09 20:18
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:35:
[...]

Ondertussen binnen gedaan, dit wordt een tijdje zonder smartphone denk ik..
Heb je hem wel opgeladen met de originele lader? Ik had een keer een zelfde incident, toestel helemaal "dood". Heb een DX lader waar ik hem had aangehangen maar na een paar uur nog steeds niks. Toen toch maar de originele lader eraan gehangen, na 15 min kon ik hem weer opstarten... pfieeeuuhw.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renzo4000 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:37:
[...]

Heb je hem wel opgeladen met de originele lader? Ik had een keer een zelfde incident, toestel helemaal "dood". Heb een DX lader waar ik hem had aangehangen maar na een paar uur nog steeds niks. Toen toch maar de originele lader eraan gehangen, na 15 min kon ik hem weer opstarten... pfieeeuuhw.
Jep, heb geen andere lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik er vanuit gaan dat de Samsung S3 LTE niet in Nederland komt, ik weet dat hier geen 4g netwerk is maar de 2gig ram leek me een zeer grote +
Ik kan nu verlengen wat ik niet doe(KPN lease BS) en kan een heel goedkoop abro afsluiten via tele2.
Als iemand info heb graag, want op NL versie van samsung is het still, op de AU DE is er zat info over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jb Update is er :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
downloading.277 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:11

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Grappig hij is hier ietsje kleiner... maar hij is er inderdaad!

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
Update draait. Lijkt soepeler en vooral sneller te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-10 23:37

The Legend

*Plop*

Update binnen, geinstalleerd, kijk ik bij Android-versie: 4.04 8)7

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straider
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-07 22:14
Hmm bij mij begon de update pas 8:18 en is hij nog steeds bezig met downloaden.. zal wel later worden vandaag :D

Maar geen 4.1 dus?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straider
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-07 22:14
Ah.. binnen. 277.49MB Jellybean :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:11

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

The Legend schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:56:
Update binnen, geinstalleerd, kijk ik bij Android-versie: 4.04 8)7
Dan heb je denk ik een eerdere update gemist. Gewoon weer even wachten.

Hier is ie opzienbaarlijk snel geinstaleerd, 15 minuutjes ofzo. Ik had de update aan gezet, even wat werk gedaan en toen hoorde ik hem alweer opnieuw opstarten.

Ziet er allemaal net even weer gelikter uit, en voelt ietsje sneller. Wel mooi dat mapjes er nu wat professioneler uitzien, dat viel het meeste op. We gaan weer verder waar we gebleven waren...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Nee hoor, ik heb de laatste weken regelmatig updates gechecked juist vanwege JB. Vandaag voor het eerst een update melding (van 277MB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:47

Snippertje

Light up your life

Update via kies gedaan. Wat me opvalt is dat de stock browser een stuk sneller is, sneller dan chrome nu. Ook hoeft de stock browser niet steeds te herladen als je hem opnieuw start.

Verder leuke animaties en de blokkeerstand is erg welkom :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Laatst online: 30-09 14:08

Leviathan23

I am the proof....

Voor de geïnteresseerde:

Baseband: I9300CEDLI1
Build: JRO03C.I9300XXDLIH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Snippertje schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:36:
Update via kies gedaan. Wat me opvalt is dat de stock browser een stuk sneller is, sneller dan chrome nu. Ook hoeft de stock browser niet steeds te herladen als je hem opnieuw start.

Verder leuke animaties en de blokkeerstand is erg welkom :)
vooral het uitschakelen van de LED meldingen is erg handig! vooral 's nachts!! niet je hele kamer verlicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:01
Ik krijg:

"toegang tot de software-updateservice beschikbaar voor gebruikers in volgorde van verzoek, probeer het later"

Krijgt iemand dezelfde melding?
Tot nu toe elke dag handmatig gekeken voor update's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Je moet even via kies updaten dan.

Overigens ander vraagje, ik heb widgetlocker gekocht. Alleen deze ontgrendelt ook al doormiddel van een druk op de home knop. Kan ik dit ergens aanpassen? Ik kan het niet vinden in de opties, daarbij is widgetlocker ook best vaak vetraagd waardoor ik het standaard samsung lockscreen zie, is hier iets aan te doen? Hij staat al op altijd actief (met zo'n icoontje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
mr.DJ95 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:43:
Ik krijg:

"toegang tot de software-updateservice beschikbaar voor gebruikers in volgorde van verzoek, probeer het later"

Krijgt iemand dezelfde melding?
Tot nu toe elke dag handmatig gekeken voor update's
Waarschijnlijk is update dan wel via Kies te downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
Klopt, met kies heb ik nu inderdaad meer succes. Kies is alleen niet mijn favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Snippertje schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:49:
Je moet even via kies updaten dan.

Overigens ander vraagje, ik heb widgetlocker gekocht. Alleen deze ontgrendelt ook al doormiddel van een druk op de home knop. Kan ik dit ergens aanpassen? Ik kan het niet vinden in de opties, daarbij is widgetlocker ook best vaak vetraagd waardoor ik het standaard samsung lockscreen zie, is hier iets aan te doen? Hij staat al op altijd actief (met zo'n icoontje).
Bij -uit mijn hoofd- knoppen en invoer kan het gebruik van home-button in "locked"-modus worden uitgezet..

Vond zelf altijd lockscreen met patroon zonder verdere beveiliging het snelste en veiligste.. S3-origineel dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

_Nick__ schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:55:
[...]

Bij -uit mijn hoofd- knoppen en invoer kan het gebruik van home-button in "locked"-modus worden uitgezet..

Vond zelf altijd lockscreen met patroon zonder verdere beveiliging het snelste en veiligste.. S3-origineel dus..
Ik gebruik helemaal geen beveiliging en die opties die jij aangeeft staat er niet tussen. Alleen home button toestaan in tool modus, maar dat stond al uit. Zal ook maar een patroon proberen, kijken of het dan werkt.

Edit: hmm dan moet ik dus eerst unlocken van widget locker om vervolgens nog een patroon in te voeren bij het oude lockscreen, omslachtig.

[ Voor 11% gewijzigd door Snippertje op 31-10-2012 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn94
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-09-2022
*Edit

Woops wrong topic...

[ Voor 94% gewijzigd door martijn94 op 31-10-2012 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
Leuk dat kies, onderdelen van firmwareupgrade downloaden 99% en wilt al een uur zelfs na poging 2 niet verder. Itunes 2.0 samsung edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-10 12:24
mr.DJ95 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:39:
Leuk dat kies, onderdelen van firmwareupgrade downloaden 99% en wilt al een uur zelfs na poging 2 niet verder. Itunes 2.0 samsung edition
ik heb precies hetzelfde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
Ik lees op internet veel van dat soort meldingen, ook met oudere update's op andere toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
mr.DJ95 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:41:
[...]

Ik lees op internet veel van dat soort meldingen, ook met oudere update's op andere toestellen
ik ben nu even een backup aan het maken en probeer het dan met update dat je alles kwijt bent misschien dat dat wel werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
werkt ook niet >:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Laatst online: 17-09 00:52
Hier gelukt.

Nadat kies wilde updaten heb ik mijn PC even opnieuw gestart omdat ik hierboven verhalen las dat het niet wilde lukken.
(even wat anders proberen dacht ik)

Daarna kies als administrator gestart.

Daadwerkelijke updateproces duurde totaal 10 minuten tot een klein kwartier ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
Toch maar een keer odin proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ben nog een beetje huiverig om te updaten. Mijn SGS1 heeft met latere firmwares nooit zo fijn gewerkt als met de originele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Despen
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik krijg in ieder geval nog niks te zien, niet via OTA en ook niet via KIES.

AP: I9300BUBLG3
CP: I9300BULG2
CSC: I9300VFGBLH2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Ik heb een tijdje terug de poolse officiële firmware geflashed met odin. Er stond toen een link naar een guide dat je telefoon niet geroot hoefde te zijn. Nu als ik de telefoon aan Kies leg krijg ik dat de telefoon niet ondersteund is om te updaten via Kies. OTA update kan ook niet omdat ik al 4.1 heb.

Nou heb ik de officiele firmware gedownload van sammobile en probeer ik die NL versie te flashen. Maar ik krijg een 'FAIL' in Odin. Hij wil om de een of andere reden niet flashen... Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Of hoe ik van die poolse versie naar de nederlandse kan komen?

/edit: Laat maar. Uiteidenlijk een thread op XDA gevonden waar iemand adviseerde om alle samsung programma's op de achtergrond af te sluiten. Ik had Kies niet aan staan, maar in processen op de achtergrond draaiden nog wel 2 samsung progamma's. Afgesloten, en opnieuw geflashed met Odin. Nu gewoon gelukt.

[ Voor 20% gewijzigd door erikjannemann op 31-10-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook juist de JB update binnen gehad ! Via Fota kreeg ik de melding van " wachtrij" . Dan direct de laptop gebruikt en via KIES is ie wel direct beschikbaar . Installatie is prima verlopen en op 10 minuutjes klaar .

Toestel voelt nu echt wel snel(ler) aan . Dat was het al in ICS , maar nu JB nog dat tikkeltje smoother .
De standaard browser is idd een héle vooruitgang _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
Jahoor, voorbij de 99%. Had alles met kies uitgemieterd zoals air en die troep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zojuist jellybean geïnstalleerd, maar zoveel verschil merk ik nou niet. Ik verwacht te veel denk ik :9
vroeger was ik blij als er veel was veranderd in de lay-out met andere kleuren enzo, daardoor kreeg je een soort Wauw-effect, zo van kijk nou eens hoe alles anders is. En dan alles uitzoeken hoe het werkt, maar dat is natuurlijk niet meer omdat dit soort updates eigenlijk niet meer zijn dan een toevoeging aan een op zich al goed systeem. Er worden steeds betere ingrediënten aan toe gevoegd. Soms iets te veel zout, maar dat haal je er zelf dan maar tussenuit,

S-voice is er nog steeds, had verwacht dat ze die weg zouden laten. Niet dus.

Google now is nergens terug te vinden als een programma met de naam "Google Now"

nee, dan staat er: spraakgestuurde opdrachten. beetje wazig vind ik dat.

Het loopt allemaal net iets strakker, ietsje sneller, niet veel. Als ik snel scroll tussen mijn contacten of andere dingen merk ik af en toe nog steeds iets of wat vertraging, en hapert het zoals eerst.

De eerste keer openen van mijn contacten duurt nu geen 4 seconden meer maar 3. Dus al met al ietsjepietsje sneller.

Wel fijn dat de standaard browser sneller is, nu is google chrome weer tergend langzaam. Het is ook nooit goed he 8)7

Goed, de rest moet ik nog ff ontdekken, maar ik denk niet dat ik nog veel meer ga vinden om te melden.

In ieder geval hebben ze niet gelogen dat jellybean in oktober zou komen, uitgerekend op de allerlaatste dag van de maand heb ik hem binnengekregen. Eerst kreeg ik de melding op mijn telefoon maar toen ik zag dat updaten op deze manier 2 uur en 55 minuten zou duren toch maar even op kies aangesloten, en binnen 10 minuten werd mijn s3 verrijkt met JellyBean.

Beter laat dan nooit!

Nu maar weer wachten op de volgende update... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En die zal er hopelijk komen in december zodat je programma's kan draaien in multiview zoals bij de nieuwe Note 2 . Bijvoorbeeld helft scherm browser, met aan de onderste helft uw mail-cliënt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023

Ary

Ik heb sinds mijn JB-update geen camera app meer! Iemand anders dat probleem? Had em een poos geleden wel gemod om dat foto-geluidje eruit te halen.

Iemand toevallig de stock .apk voor me? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Despen schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:16:
Ik krijg in ieder geval nog niks te zien, niet via OTA en ook niet via KIES.

AP: I9300BUBLG3
CP: I9300BULG2
CSC: I9300VFGBLH2
Ik heb het hetzelfde. We hebben Vodafone en moeten nog effe wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
mr.DJ95 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:48:
Jahoor, voorbij de 99%. Had alles met kies uitgemieterd zoals air en die troep
hoe heb je dit voor elkaar gekregen:P? wat heb je waar uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 08:06
Ik ben ook bezig al vanaf 11.30 uur ongeveer maar het is me NIET gelukt om die 4.1 te installeren.
al 6 x op me laptop geprobeerd en 3 a 4 x op me PC maar NEE.
ik geef het op probeer ander keer wel weer. (owja ook OTA lukt niet,"Toegang tot softwareupdateservice beschikbaar voor bla bla bla")
jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09 12:02
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:55:
[...]

Ik heb het hetzelfde. We hebben Vodafone en moeten nog effe wachten!
Hier ook. Helaas, dacht eindelijk JB via de reguliere weg te kunnen installeren. Maar goed, wachten het rustig af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Net ook maar geïnstalleerd met KIES. Moet zeggen dat het toestel veel soepeler, sneller is geworden. Alles reageert net ff wat directer en lekkerder.
Bij de browser valt dit direct op.
Geen last meer van hoofdscherm refreshs.
Ben benieuwd naar de batterijduur.
Mooie update!

-Edit- Valt me op dat de notificatie led nu wat minder fel brandt. Weet niet of het aan mij ligt. Mensen die dit kunnen bevestigen?

[ Voor 19% gewijzigd door BMW_M3 op 31-10-2012 16:49 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik heb het toch maar gedaan. Mijn gevoel geeft aan dat de emailapp minder lekker werkt en dat de "venstertjes" nu wat meer geanimeerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
BMW_M3 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:38:

-Edit- Valt me op dat de notificatie led nu wat minder fel brandt. Weet niet of het aan mij ligt. Mensen die dit kunnen bevestigen?
LED minder fel komt door een andere aansturing van de LED vanuit JB blijkbaar. Hebben alle JB roms voor de S3 "last" van. Zelf vind ik het alleen maar fijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Krypt op 31-10-2012 19:24 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Erg tevreden met de JB update! Stock browser is veel sneller en eindelijk af van de steeds crashende launcher :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
  • Laatst online: 13-08 18:20
Zijn er mensen die al wat meer hebben verdiept in google now?

Ik vind het vreemd dat de kaarten die ik selecteer om ''aan te staan''.. niet worden weer gegeven..

Wanneer je klikt op voorbeeldkaarten weergeven, en bijv bij het weer, opinstellingen klikt, staat bovenaan bij kaart wordt weergegeven ; ''altijd'' ( en daar rechtsboven staat 'aan')

Wanneer ik zeg maar in het 'home scherm' van now ben, zie ik vervolgens nergens het weer staan.

Verder werkt het wel erg goed met afspraken. Plan voor de grap in google calender een afspraak in om een uurtje vanaf nu, en typ bij locatie bv Amsterdam Arena in. Vervolgens zie je in google Now vanzelf de kaart met route om direct te navigeren, en je krijgt een melding dat je bv om 20:55 moet vertrekken om op tijd te zijn..very cool..

Vreemde hierbij is wel..dat je zelf google now moet vernieuwen...wil je de kaart tevoorschijn krijgen..

Buiten dit allemaal, tevreden met update. Stock browser is een stuk sneller. Hier valt me vooral op dat tabs niet meer constant opnieuw geladen moeten worden wanneer je switcht naar een ander app. EINDELIJK!!!!! Verder is het wel vreemd, dat wanneer je in de browser klikt op het tabladenoverzicht, dat je tabs niet kan verwijderen door ze weg te swipen naar boven of na beneden..maar dat je perse op het minnetje moet klikken..maar goed...dat is een klein detail.
Wat verder nog een beetje jammer is bij de browser..dat wanneer je 7 tab's opent..en je gaat dan de tabbladoverzicht in..dat het super traag loopt.. ( waarom is mij een raadsel ).. als ik internet kan t soms zijn dat ik echt rond 5 / 6 / 7 tabs tegelijk nodig heb..maar goed..iets om ook voor lief te nemen gezien de grote vooruitgang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Google Now vult zich vanzelf als hij de kaarten noodzakelijk acht. Ik was eerst het weer ook kwijt, maar die is vanzelf terug gekomen.
Daarbij begint ie, als ie al wat locatie geschiedenis heeft verzameld, ook te melden hoe lang het duurt voordat je thuis of op je werk bent. Maar het duurt een tijdje voordat het allemaal gevuld is.

Daarbij is Google Now nu nog geoptimaliseerd op de VS en engelse taal. Als je 'm Nederland gebruikt én je hebt 'm op nederlands staan dan krijg je gewoon minder informatie.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 06:55

Mad_Demon

de dokter

Nou, had ik de update maar niet uitgevoerd. Toestel is merkbaar langzamer geworden. Bij unlockscherm is de "wateranimatie" schokkerig en reageert het scherm pas na een seconde. Bij het invoeren van cijfers (zoals bij de ABN AMRO app) gaat het invoeren ook heel traag, 1 karakter per seconde.

M'n toestel is kreupel :( Hoe krijg ik ICS weer terug?

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad_Demon schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 22:43:
Nou, had ik de update maar niet uitgevoerd. Toestel is merkbaar langzamer geworden. Bij unlockscherm is de "wateranimatie" schokkerig en reageert het scherm pas na een seconde. Bij het invoeren van cijfers (zoals bij de ABN AMRO app) gaat het invoeren ook heel traag, 1 karakter per seconde.

Misschien eens hard resetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krypt schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 19:23:
[...]

LED minder fel komt door een andere aansturing van de LED vanuit JB blijkbaar. Hebben alle JB roms voor de S3 "last" van. Zelf vind ik het alleen maar fijn.
Heb ik ook gemerkt . En wat ik nu nog merk, is dat de notification bar , een grijzere tint heeft, t.o.v ICS waar ie echt zwart was . Echter als je de notification bar in JB naar beneden schuift , dan komt ie wel zwart ...

Beetje vaag.

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/23moj84.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2012 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:11
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 22:53:
[...]

Heb ik ook gemerkt . En wat ik nu nog merk, is dat de notification bar , een grijzere tint heeft, t.o.v ICS waar ie echt zwart was . Echter als je de notification bar in JB naar beneden schuift , dan komt ie wel zwart ...

Beetje vaag.

[afbeelding]
Ik ben hier juist erg blij mee. Ik denk dat de reden is omdat onze S3 een AMOLED scherm heeft. Zwarte notificatie balk heeft als gevolg een soort van inbranden (is een niet lineaire verloop van degradatie per kleur, vooral blauw degradeert sneller dan de andere kleuren) na verloop van tijd, de grijze balk moet dit zoveel mogelijk voorkomen.
Mijn oude SGS1 heeft hier duidelijk wel last van, erg irritant, heb je een rare gloed op de plek waar normaal de notificatie balk staat als je aan het browsen bent.

[ Voor 6% gewijzigd door Koldur op 31-10-2012 23:24 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van de grijze balk heb ik ook gemerkt ja. Nu loopt mijn mooie diepzwarte achtergrond er niet meer mooi in over, verdraaid nog eens aan toe :P Ik heb ook gemerkt dat je de geen-geluid-of-trillingstand nu niet meer met de volumeknoppen in kunt stellen. Alleen nog melodie en trilling. Maar dat is maar een klein dingetje waar ik me aan stoor. Verder ben ik er heel blij mee, alles loopt zo soepel! En wat een mooie animatie als je een app-map opent :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:14

knakworst

Get more sats!

Die app mapjes is nu alleen moeilijker te zien welke apps erin zitten. Zal wel met patenten te maken hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:55
Nou ik zag pas net op Tweakers dat de update er eindelijk was. Ik proberen via OTA, daar zegt ie de wachtrij gedoe zoals andere mensen zeiden.

Toen via Kies geprobeerd, eerst zag ik alleen maar mijn firmware versie echter niet wat de nieuwste was. Na de 2e keer aansluiten werkte het eindelijk wel, echter kreeg ik de melding van Kies dat m'n accu bijna leeg was. Had wel verwacht dat 500mA wel genoeg was (usb kabel) met 20% accu om even snel te kunnen updaten. Blijkbaar niet, dus even snel aan de AC lader en straks maar updaten. Ik ben erg benieuwd :) Hopelijk werken al m'n Apps nog bij Jelly Bean.

Alleen even via XDA de Flash App downloaden zodat ik nog steeds Flash kan gebruiken tijdens het browsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goechel
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:30
In JB valt me op dat er geen animatie meer is van de video's in de standaard videospeler, miniaturen overzicht. Zijn er meer mensen die dit is opgevallen?
Verder loopt alles soepel en werkt de standaard dlna feature weer naar behoren.
Ook de livestreams in de NOS app doen het nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Tot nu toe tevreden over de kleine veranderingen.

Animaties zijn weer net even wat anders, maar choquerend is het niet echt allemaal. Hoop dat de accuduur met JB er beter op wordt, al was ik niet geheel ontevreden op dat gebied, ik doe tenslotte met gemak 2 volle dagen met een lading.

Google Now is best fraai, ben benieuwd wat dat op de langere termijn toevoegt.
Werkt ook samen met s-planner die ik als standaard gebruik (maar die synct dan dus wel mijn google calendar via mijn gmail account)

Verder valt mij 1 ding wel op.
De instelling van de schermhelderheid is een beetje vaag geworden.
Ik kreeg het idee dat het scherm niet meer zo helder/donkerder was als voorheen en ook de aanpassingstijd tussen lichte en donkere omgeving duurde wat langer was mijn beleving.

Als ik de notificationbar naar beneden trek en de slider voor de helderheid verschuif dan past de helderheid zich aan.
Maar als ik dan het vinkje van automatisch aan of uit zet kan ik nogmaals de slider instellen.
Zo kun je ze dus in automatische als in handmatige stand allebei helemaal naar beneden zetten bijvoorbeeld.
Ik weet niet beter dan dat het vinkje bij automatisch verdwijnt als je op de slider tikt (omdat je dan daarmee de auto instelling opheft zegmaar)

Weet iemand het nut daarvan, en is mijn bevinding bij jullie hetzelfde met de JB update?
Of was dit voorheen ook al zo en valt het mij toevallig nu pas op dat je beide standen (auto en handm.) kunt aanpassen?
goechel schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 23:49:
In JB valt me op dat er geen animatie meer is van de video's in de standaard videospeler, miniaturen overzicht. Zijn er meer mensen die dit is opgevallen?
Bij mij draaien in de standaard videospeler gewoon animaties.

[ Voor 20% gewijzigd door gijsvogel op 01-11-2012 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Als mijn telefoon een zwart beeld toont dan zie ik (met veel moeite) blauw-ige streeppjes en een paar stippen. Nu zie je het niet direct maar het zit mij niet lekker. Is dit normaal of moet ik mij zorgen maken ofzo? Ik heb hem pas net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08 21:46
Die animatie in de videoplayer doet het gewoon onder JB maar ik denk dat je een reset hebt gedaan en dan duurt het even voordat alles weer is geladen
goechel schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 23:49:
Verder loopt alles soepel en werkt de standaard dlna feature weer naar behoren.
Ook de livestreams in de NOS app doen het nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08 21:46
Dit klinkt inderdaad als een probleem die kan worden opgelost met een factory reset.
Van ICS naar JB is softwarematig toch een groot verschil en om alle resten van ICS kwijt te raken is een reset erg aan te raden.
Naar een flash van bv 4.0.0 naar 4.0.1 leegde ik alleen de cache in het cwm menu maar met de update naar JB moet ik toch echt even reseten
Mad_Demon schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 22:43:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-10 16:53
Heeft iemand anders ook last van battery drains sinds de update? Ik heb toevallig sinds 3 dagen heel veel media op mn telefoon staan (video) en zie nu dat de mediascanner echt gewoon 60% van de batterytime heeft verbruikt.

Heb hem nu middels startup manager uitgeschakeld (via andere thread ontving ik deze tip), maar toch wel frappant. Batterij laadt maar heel traag nu heb ik ook het idee.

Ik kan overigens ook bevestigen dat de LED minder fel is (positief!).

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Ik wacht nog steeds op mijn JB "server handelt verzoeken op volgorde af, probeer later nog eens".

Kies wil ik niet op mijn pc te installeren, iemand al via Odin SG3 geüpdate? Wacht nog dit weekend af en anders doe ik het handmatig....

(samsung heeft vlgs mij servers uit jaar nul!)

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:29

agaam

dit is mijn huisdier

ik heb de laatste versie geinstalleerd van Visual C++ Runtime 2008 maar blijft een probleem geven via kies, zodra ik kies opstart en hij wil hem updaten naar de nieuwe firmware geeft hij een error, citeer kan de ordinaal 9272 niet vinden in dll-bestand mfc90u.dll, hoop dat dit een beetje duidelijker is :)

[ Voor 76% gewijzigd door agaam op 01-11-2012 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
agaam schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:28:
ik hoor niemand over deze error kiestrayagent.exe mfc90u.dll. ben ik dan de enige
Leuk verhaal, lekker kort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Laatst online: 13:35
Kan iemand me helpen met het volgende:

Ik heb al mijn contacten in 'Google contacts'. Was al zo met mn iPhone en toen ik mijn S3 kreeg synchroniseerde hij dat netjes. Alleen die contacten werden weergegeven bij contacts. Ik heb bij veel contacten ook hun verjaardag ingevuld staan en deze werden ook keurig weergeven in mijn agenda (en widget). Sinds de update naar JB van gisteren staan deze niet meer in mijn agenda. Nu ging ik kijken bij 'contacts' en staan er ineens een hoop dubbele contacten tussen (sommige alleen met whatsapp tekentje).

Meer mensen die hier last van hebben? Weten hoe ik dit terugkrijg?

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag voor mensen die hem al hebben geupdated naar JB. Worden al je gegevens en instellingen bewaard na update?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:14

knakworst

Get more sats!

Merlijn_merlin schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:17:

Kies wil ik niet op mijn pc te installeren, iemand al via Odin SG3 geüpdate? Wacht nog dit weekend af en anders doe ik het handmatig....

(samsung heeft vlgs mij servers uit jaar nul!)
Kies gaf bij mij aan dat het toestel niet wordt ondersteund. De OTA update bleef wachtrij aangeven. Via Odin gedaan, originele firmware gedownload via samfirmware. Ging allemaal perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:10:
Vraag voor mensen die hem al hebben geupdated naar JB. Worden al je gegevens en instellingen bewaard na update?

Alvast bedankt
ik heb geüpdatet en alle gegevens inclusief apps blijven bestaan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan mij uiteindelijk helpen. Ik worstel al weken met een 64gb sd card van scandisk.
als ik het kreng formateer, en muziek eropzet. dan speelt mijn player het drie vier nummers af en dan freeze. moet battery verwijderen om weer te rebooten. allerlei mogelijkheden reeds geprobeerd.
Geformateerd in de telefoon, op laptop, in fat32 en een s2. allen gelijk resultaat. 3/4 nummers..freeze.
een 32 gb kaartje werkt gewoon probleemloos.
In mijn dochters galaxy pocket draait deze (64gb) kaart trouwens als een tierelier.
Heb de JB update afgewacht in de hoop dat dit iets zou oplossen..helaas.
wat is nu wijsheid, zoals NasT al zei, inleveren op garantie. Vrede hebben met max 32gb? of een andere tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HubD1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-09 23:09
knakworst schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:10:
[...]

Kies gaf bij mij aan dat het toestel niet wordt ondersteund. De OTA update bleef wachtrij aangeven. Via Odin gedaan, originele firmware gedownload via samfirmware. Ging allemaal perfect.
Kies ondersteund mijn toestel ook niet en Odin kwam ik niet helemaal uit.
In downloadmode zetten en dan die samfirmwarefile (7xxmb) alleen bij PDA zetten (geen PITfile), dan flashen met repartition uit?
Ik durfde het niet goed aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als kies niet ondersteunt, opstarten kies in "uitvoeren als admin" dan herkent ie 'm wel. wat ook handig is..virusscanner/firewall uitzetten. anders blijjft updat vaak hangen bij 99%...
suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:55
agaam schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:28:
ik hoor niemand over deze error kiestrayagent.exe mfc90u.dll. ben ik dan de enige
Ontzettend duidelijk en ook goed uitgelegd.

Als je eerst uitlegd wat je probleem is misschien kunnen we helpen. Gezien de meeste zulke problemen met files zelf oplossen dus er zullen vast mensen zijn die dan inderdaad niet klagen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
mfc90u.dll is onderdeel van de Visual C++ Runtime 2008 files. Installeer de laatste versie daarvan eens opnieuw.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
wat voor land code heb ik als er i9300bulg2 staat????
kan in alle lijsten op internet deze code niet weervinden.

ik heb nl nog steeds geen update.

toestel is gewoon bij de mediamarkt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 23-09 15:06

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

firefighter2 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:00:
wat voor land code heb ik als er i9300bulg2 staat????
kan in alle lijsten op internet deze code niet weervinden.

ik heb nl nog steeds geen update.

toestel is gewoon bij de mediamarkt gekocht.
Klinkt als.. Bulgarije.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HubD1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-09 23:09
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:49:
Als kies niet ondersteunt, opstarten kies in "uitvoeren als admin" dan herkent ie 'm wel. wat ook handig is..virusscanner/firewall uitzetten. anders blijjft updat vaak hangen bij 99%...
suc6
Kies herkent de telefoon wel als I9300, maar zegt: toestel wordt niet ondersteund. Ook als admin niet.

Heb deze foon overgekocht met root etc. van iemand, denk dat het daardoor komt. Vandaar dat ik odin wilde proberen, maar weet niet exact hoe. Staan wel heel veel tutorials op het net, maar ik zie door de bomen het bos niet meer helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
ik krijg de update nu wel 100% binnen maar krijg vervolgens melding dat me batterij bijna leeg is terwijl die 77% batterij heeft en dus niet gaat updaten -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:39
HubD1 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:37:
[...]

Kies herkent de telefoon wel als I9300, maar zegt: toestel wordt niet ondersteund. Ook als admin niet.

Heb deze foon overgekocht met root etc. van iemand, denk dat het daardoor komt. Vandaar dat ik odin wilde proberen, maar weet niet exact hoe. Staan wel heel veel tutorials op het net, maar ik zie door de bomen het bos niet meer helaas.
Toch denk ik dat alle ODIN handleidingen deze onderdelen delen:
1. Telefoon opladen, uitzetten en opstarten met volume down + home + power tegelijk indrukken tot scherm oplicht
2. Samsung USB drivers installeren
2. ODIN opstarten, en bij 'PDA' het .tar bestand met de nieuwe firmware selecteren
3. Telefoon aansluiten, wachten tot geel balkje met [COMxxx] verschijnt
4. Druk op Start
5. ???
6. Profit

Je kunt ook nog CWM recovery (zit er ws. op, omdat je telefoon ook geroot is) en Mobile Odin aan de slag, maar daar zal ik je verder niet vermoeien. Mocht je meer willen lezen / weten, dan is de TS van [Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware een mooi startpunt!

Omdat KIES zo ongelooflijk brak is, is het wellicht een idee om de handleiding voor het installeren van de JB-update via ODIN in de TS op te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 30-09 18:42

Yucko

One clown to rule them all !

BvDorp schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:59:
[...]

Toch denk ik dat alle ODIN handleidingen deze onderdelen delen:
1. Telefoon opladen, uitzetten en opstarten met volume down + home + power tegelijk indrukken tot scherm oplicht
2. Samsung USB drivers installeren
2. ODIN opstarten, en bij 'PDA' het .tar bestand met de nieuwe firmware selecteren
3. Telefoon aansluiten, wachten tot geel balkje met [COMxxx] verschijnt
4. Druk op Start
5. ???
6. Profit

Je kunt ook nog CWM recovery (zit er ws. op, omdat je telefoon ook geroot is) en Mobile Odin aan de slag, maar daar zal ik je verder niet vermoeien. Mocht je meer willen lezen / weten, dan is de TS van [Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware een mooi startpunt!

Omdat KIES zo ongelooflijk brak is, is het wellicht een idee om de handleiding voor het installeren van de JB-update via ODIN in de TS op te nemen?
mwa, geroot wil niet zeggen dat CWM erop zit ;) En Mobile Odin is inderdaad superhandig.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmert26 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:58:
ik krijg de update nu wel 100% binnen maar krijg vervolgens melding dat me batterij bijna leeg is terwijl die 77% batterij heeft en dus niet gaat updaten -.-
Nochtans ook de update gedaan met een 70 tal procent batterij en ging perfect !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 22:25
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:11:
[...]

Nochtans ook de update gedaan met een 70 tal procent batterij en ging perfect !
WiFi is wat bij mij de accu leegzuipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
pff, zal wel weer aan mij liggen :9 , dat samsung KIES is zo brak als het maar kan
Pagina: 1 ... 80 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.