Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-02 16:34
Heb jij de orginele nederlandse versie?
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 17:37:
Even wachten nog blijkbaar.....

Kom maar op met Jelly Bean

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.wjca
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 20:25
mr.wjca schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 17:57:
Hoi,

Sinds vandaag ben ik dan eindelijk aangesloten op het netwerk van vodafone met mijn SIII. Met nummer behoud.
Nu heb ik alleen het volgende probleem. Als ik een sms verstuur naar mijn vrouw iphone 3gs ontvangt ze deze wel maar als ze antwoordt krijg ik hem niet (wel op mijn oude iphone 3gs via imessage en wifi) ik heb nu imessage uit gezet maar krijg geen berichten van mijn vrouw op mijn SIII.
Ik heb gezocht maar niet echt een antwoord kunnen vinden nog.
Iemand een idee?
Willem
Ik quote me zelf even want opeens had ik het probleem en oplossing gevonden.
Ik heb namelijk bij mijn. Vrouw ook imessage uit gezet op de iphone. Dit gaf namelijk het probleem. Het moment dit was uitgezet kon ik opeens wel smsjes ontvangen op me SIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

ronic1 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 18:02:
Heb jij de orginele nederlandse versie?

[...]
Ik heb voor zover ik weet ook een originele Nederlandse versie en bij mij is sinds kort (vandaag?) ook veranderd in die melding, in plaats van 'Er is geen update' of iets dergelijks.

De update lijkt voor Nederland dus ook dichtbij te zijn :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 07:02
Helaas geeft de Vodafone S3 nog geen andere melding en ook Kies houdt het erop dat er geen nieuwere is. Maar lang zal het inderdaad niet duren en gelukkig lijken de Providers ook mee te gaan in deze update ronde en is het voordeel van unbranded er niet behalve dan op de mee geïnstalleerde crapware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 18:49:
[...]

Ik heb voor zover ik weet ook een originele Nederlandse versie en bij mij is sinds kort (vandaag?) ook veranderd in die melding, in plaats van 'Er is geen update' of iets dergelijks.

In Nederland, Nijmegen, heb ik hem simlockvrij gekocht. Er staat wel van die Vodafone rommel op.
Ze mogen wel eens opschieten met die update :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 20:45

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

[...]

Ik kreeg die melding ook, maar via kies kon ik de update erop zetten.
Probeer dat eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-02 16:34
zou mooi zijn :*)
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe weet ik of ik een Nederlands toestel heb?
Heb hem bij mm los gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:55

Creesch

bla bla!

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 20:43:
Hoe weet ik of ik een Nederlands toestel heb?
Heb hem bij mm los gekocht.
Echt niet lullig bedoelt, maar deze vraag is in dit topic al meerdere malen gesteld. Het is dus vrij eenvoudig zelf op te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 13:28
Creesch schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 20:50:
[...]

Echt niet lullig bedoelt, maar deze vraag is in dit topic al meerdere malen gesteld. Het is dus vrij eenvoudig zelf op te zoeken :)
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het antwoord, maar het gaat me toch wat ver om de ruim 300 pagina's van dit topic stuk voor stuk door te lopen. Met de zoek-functie is het namelijk niet te achterhalen. Misschien dat het antwoord toegevoegd kan worden aan de OP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Creesch schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 20:50:
[...]

Aangezien topic search niet werkt, bij deze een link.Overigens lees ik net dat de international unlocked versie pas in november de update krijgt. Koop je een keer niet een toestel dat gelocked is krijg je alsnog als laatste de update 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:32
beantherio schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 20:57:
[...]

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het antwoord, maar het gaat me toch wat ver om de ruim 300 pagina's van dit topic stuk voor stuk door te lopen. Met de zoek-functie is het namelijk niet te achterhalen. Misschien dat het antwoord toegevoegd kan worden aan de OP?
Tik in de dialer: *#1234# er komen drie regels op het scherm.

Als er in de onderste regel PHN staat dan heb je een Nederlands toestel.
(volledig onderste regel: I9300PHNBLH1)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002

Creesch

bla bla!

rockmanz schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 20:59:
[...]

Aangezien topic search niet werkt, bij deze een link.Overigens lees ik net dat de international unlocked versie pas in november de update krijgt. Koop je een keer niet een toestel dat gelocked is krijg je alsnog als laatste de update 8)7
Nieuwe layout had ik inderdaad niet bij stil gestaan, excuses, kwam gewoon over als een low effort vraag en soms kan ik daar niet zo goed tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Laatst online: 01-09 13:28
Megapaul schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 21:02:
[...]

Tik in de dialer: *#1234# er komen drie regels op het scherm.

Als er in de onderste regel PHN staat dan heb je een Nederlands toestel.
(volledig onderste regel: I9300PHNBLH1)
Bedankt voor je antwoord. Ik krijg deze 3 regels terug:
I9300XXBLH1
I9300XXLH1
I9300OXFBLH1
Het is blijkbaar een import-toestel. Wat ik ervan begrijp is dat dat de regio is met daarin "Austria, Belgium, France, Germany, Hungary, Italy, Spain, United Kingdom".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@megapaul, dank je voor je antwoord.
ik heb dus een Nederlands toestel.

Ik had al gezocht ,lees al maanden mee maar kwam hier toch niet echt uit.
Zag zoveel voorbij komen dat ik het op een gegeven moment niet zag.
Had ook al gegoogeld hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Bah sorry guys. Ik dacht een NLD toestel te hebben maar ik heb blijkbaar toch ook een import. Mijn type is i9300dbtblh4. O.a. Duitsland dus. Dat zal de reden zijn dat de mijne al aan het voorbereiden is.

edit:
En na een tijd pielen de update erop gezet (.NET 4.0 zorgde ervoor dat Kies niet wilde verbinden ;(). Ziet er tot nu toe heel goed uit, maar nog geen factory reset gedaan. Ga eerst kijken hoe het werkt zonder :) Moest wel weer wat overbodige apps disablen/uninstallen, maar voor de rest is alles bewaard gebleven.

[ Voor 44% gewijzigd door Cloud op 23-10-2012 00:36 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikT
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 20:35
ik heb een lichtgroene streep van boven naar beneden over mn scherm lopen, voordat ik er mee terug naar de winkel ga wil ik toch hier eens vragen of iemand een idee heeft wat hiervan de oorzaak kan zijn. De streep staat er zodra het scherm geactiveerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06:54
Dit is raar. Ik ben recentelijk verhuisd, maar gebruik nog steeds mijn oude router met exact dezelfde configuratie als eerst. Verbruikte Wi-Fi op mijn oude adres nauwelijks stroom, nu vreet ie de batterij leeg. Het enige wat anders is, is dus de internetverbinding/het modem. Ik zie wel dat dit modem voortdurend informatie verzend naar de router, dus het lijkt erop dat dit probleem komt doordat de Wi-Fi van de telefoon alle Wi-Fi signalen oppikt en niet weet hoe ie hiermee om moet gaan. Ik vermoed ook dat het een hardware probleem is; mijn vriendin heeft exact dezelfde telefoon met dezelfde firmware, maar haar batterij verbruik is gewoon normaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-09 16:46
Ik vermoed eerder dat een app of service op je telefoon actief blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Tadango schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:05:
Ik vermoed eerder dat een app of service op je telefoon actief blijft.
Nee, de telefoon is opnieuw opgestart voordat ik ging slapen, en geen enkele app is geopend. En hoe zou je dan verklaren dat ie dit alleen op mijn thuisnetwerk doet? Waarom zie ik de battery drain dan niet altijd?
BBS laat in ieder geval niks zien. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
@xeeder Dankjewel voor update..

Vond er niet veel over in forum..

Op Twitter heb ik al gehoord dat het toch vaker voorkomt bij S3..

Drie weken in reparatie zou volgens de Mediamarkt richtlijnen betekenen dat ik ook een nieuw toestel kan kiezen..

Dan ga ik voor de HTC One X+..

Kom van de Sensation en die gebruik ik nu ook.. Mis weinig.. Vind het scherm beter dan bij de S3.. zeker in de zon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:39
zunrob schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:56:
Dit is raar. Ik ben recentelijk verhuisd, maar gebruik nog steeds mijn oude router met exact dezelfde configuratie als eerst. Verbruikte Wi-Fi op mijn oude adres nauwelijks stroom, nu vreet ie de batterij leeg. Het enige wat anders is, is dus de internetverbinding/het modem. Ik zie wel dat dit modem voortdurend informatie verzend naar de router, dus het lijkt erop dat dit probleem komt doordat de Wi-Fi van de telefoon alle Wi-Fi signalen oppikt en niet weet hoe ie hiermee om moet gaan. Ik vermoed ook dat het een hardware probleem is; mijn vriendin heeft exact dezelfde telefoon met dezelfde firmware, maar haar batterij verbruik is gewoon normaal...
Als het werkt, en dit aangegeven wordt door de indicatie in je statusbalk, lijkt het me zinniger om de oorzaak te zoeken in de software. Het kan zijn dat een widget of service op de achtergrond actief is. Je kunt dit opsporen door bij Instellingen -> Gegevensverbruik -> WiFi te kijken wat er nu data zit te duwen. En je kunt bij Instellingen -> Batterij kijken of een applicatie onevenredig veel energie verbruikt. Mocht het niet teveel moeite voor je zijn, dan kun je een factory reset overwegen om hier zeker van te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 18:31
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:15:
[...]

Als ik jou was zou ik een andere lader proberen, ik heb het vermoeden dat je lader nu niet voldoende levert.
Ik heb 2 laders geprobeerd (in beide auto's verschillend)....

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 17:40

maffe

maffe

Op Youtube is een filmpje waarbij dhr Coronel een SmartTV laat zien:
YouTube: Samsung ES6800: UE32ES6800, UE40ES6800, UE46ES6800, UE55ES6800 3D LED tv's! Bekijk demo
Op 5:25 minuut, zie je pagina gedeeld naar TV. Hoe doet ie dat? Volgens mij is dit niet de standaard browser? Welke app wordt daar gebruikt? Je ziet boven in beeld: "Browser Share" ??
Hij gebruikt dacht ik een SGS2, ik heb een SGS3.
Ik heb gebeld en gechat met PD, maar ze kunnen het niet vertellen en Tom is niet bereikbaar :)
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
BvDorp schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:58:
[...]

Als het werkt, en dit aangegeven wordt door de indicatie in je statusbalk, lijkt het me zinniger om de oorzaak te zoeken in de software. Het kan zijn dat een widget of service op de achtergrond actief is. Je kunt dit opsporen door bij Instellingen -> Gegevensverbruik -> WiFi te kijken wat er nu data zit te duwen. En je kunt bij Instellingen -> Batterij kijken of een applicatie onevenredig veel energie verbruikt. Mocht het niet teveel moeite voor je zijn, dan kun je een factory reset overwegen om hier zeker van te zijn.
Dankje voor je reactie. Ik heb dit probleem al langer op twee veel gebruikte Wi-Fi netwerken, echter op mijn eigen netwerk was alles prima. Sinds de verhuizing trekt ie nu ook op mijn eigen netwerk de accu zo snel leeg. Een factory reset heb ik al vaker geprobeerd, en dat hielp niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
zunrob schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:18:
[...]

Dankje voor je reactie. Ik heb dit probleem al langer op twee veel gebruikte Wi-Fi netwerken, echter op mijn eigen netwerk was alles prima. Sinds de verhuizing trekt ie nu ook op mijn eigen netwerk de accu zo snel leeg. Een factory reset heb ik al vaker geprobeerd, en dat hielp niet...
Kijk, dat het al eerder voorkwam verandert de zaak. Indienen voor garantie? Zorg even dat je niet geroot bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 20:03
nils7 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:47:
[...]

Ik heb 2 laders geprobeerd (in beide auto's verschillend)....
De SGS3 verbruikt best veel stroom tijdens het navigeren met scherm flink aan. Je zal dus echt een lader moeten hebben die meer A levert om ervoor te zorgen dat je telefoon niet leegloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
BvDorp schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:23:
[...]

Kijk, dat het al eerder voorkwam verandert de zaak. Indienen voor garantie? Zorg even dat je niet geroot bent?
Inderdaad. Ik zal deze week even langs een repair center gaan, ze willen allereerst proberen er nieuwe firmware op te zetten. Mocht dat niet werken moet ie richting Samsung. Blijkbaar zit de Wi-Fi chip op het moederbord, en moet Samsung dit solderen. (iemand die dit kan bevestigen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:55:
[...]

Gewoon een stock rom erop via Odin en unrooted zonder risico
Zo gewoon is dat voor mij niet 8)7 Ik zie lange stappenplannen op internet, maar jij zegt dat ik met een paar klikjes in Odin ook geen enkel spoor van een root meer heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:55
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:34:
[...]

Zo gewoon is dat voor mij niet 8)7 Ik zie lange stappenplannen op internet, maar jij zegt dat ik met een paar klikjes in Odin ook geen enkel spoor van een root meer heb?
De stappenplannen die ik vind zijn niet zo lang hoor. Gewoon je counter op 0 zetten met Triangleaway en dan full wipe. Backup op je geheugenkaartje zetten en deze eruit halen voor je hem opstuurt.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

virtualJac schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:38:
[...]

De stappenplannen die ik vind zijn niet zo lang hoor. Gewoon je counter op 0 zetten met Triangleaway en dan full wipe. Backup op je geheugenkaartje zetten en deze eruit halen voor je hem opstuurt.
Die heb ik ook gevonden, maar Triangle Away heeft root access nodig. En die root access heb ik dus niet meer sinds een softwareupdate. (Ik weet trouwens niet of het er wat mee te maken heeft, maar ik kan me niet herinneren ergens een triangle gezien te hebben) :P

Edit: Het is me inmiddels gelukt door hem opnieuw te rooten. Hij is nu weer terug naar stock firmware en de flash counter is gereset! Joepie!

Nu wilde ik eigenlijk mijn back-up terugzetten met Kies. Alleen krijg ik nu een error in Kies: "Dit apparaat wordt niet ondersteund door Kies 2.0". Het enige dat ik te weten kom is dat dit kan komen doordat het vinkje bij USB-foutopsporing uitstaat (dat is het niet, die staat aan), en anders door een verkeerde CSC-code door het flashen van de ROM. De gegevens die ik heb:

AP: I9300XXBLH1
CP: I9300CELH1
CSC: I9300PHNBLH1

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik weet niet wat te doen, en ik wil toch graag connecten met Kies om de back-up er weer op te krijgen!

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2012 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Dat vinkje moet juist UIT staan, dus een leeg vakje, als USB foutopsoring aanstaat dan zal KIES je telefoon inderdaad niet herkennen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koldur schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:57:
Dat vinkje moet juist UIT staan, dus een leeg vakje, als USB foutopsoring aanstaat dan zal KIES je telefoon inderdaad niet herkennen.
Oh eh, correctie, dat dus. :+
Het vinkje staat nu weer uit, maar ik krijg nog dezelfde error in Kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:13:
[...]

Oh eh, correctie, dat dus. :+
Het vinkje staat nu weer uit, maar ik krijg nog dezelfde error in Kies.
Heb je apps uitgezet in je applicatiebeheer? Het kan zijn dat je een app hebt uitgezet wat nodig is om met KIES te communiceren, of je hebt "gewoon" de verkeerde gelokaliseerde ROM geflasht.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

maffe schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:30:
YouTube: Samsung ES6800: UE32ES6800, UE40ES6800, UE46ES6800, UE55ES6800 3D LED tv's! Bekijk demo
Op 5:25 minuut, zie je pagina gedeeld naar TV. Hoe doet ie dat? Volgens mij is dit niet de standaard browser? Welke app wordt daar gebruikt? Je ziet boven in beeld: "Browser Share" ??
Ik heb gebeld en gechat met PD, maar ze kunnen het niet vertellen en Tom is niet bereikbaar :)
Iemand enig idee?
Blijkbaar heet dat ding inderdaad Browser Share. Nieuwe Android app. Maar niemand heeft het behalve TC?
Hier nog een link, wordt het ook gedemonstreerd...
http://www.youtube.com/watch?v=DtFyAXtIuig
Ik moet het ook!! Please iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
maffe schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 21:15:
[...]

Blijkbaar heet dat ding inderdaad Browser Share. Nieuwe Android app. Maar niemand heeft het behalve TC?
Hier nog een link, wordt het ook gedemonstreerd...
http://www.youtube.com/watch?v=DtFyAXtIuig
Ik moet het ook!! Please iemand??
Voor zover ik kan vinden is het simpelweg niet uitgebracht. Iemand die meer weet hierover, of over Allshare Cast?

EDIT: Allshare Cast heeft de Samsung Dongle nodig (soort Apple TV kastje), en werkt helaas ook niet op bestaande Samsung TV's

[ Voor 11% gewijzigd door BvDorp op 23-10-2012 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
maffe schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:30:
Iemand enig idee?
Ach wat maakt het uit, dat linkje door sturen naar je TV is totaal niet nodig. Die kan je zelf ook wel intypen.

Of gaat het juist bij jou om om je telefoon als muis en toetsenbord te kunnen gebruiken tijdens het browsen? Want als het daarom gaat weet ik wel een oplossing. Ik heb zelf de Samsung 40ES6140 trouwens. Normaal gesproken had je App Samsung Remote maar jammer genoeg werkt die dus niet op de S3, ik baalde eigenlijk wel ervan. Tot ik achter kwam dat Samsung een perfect werkende App heeft die werkt op de S3. Deze App heet Allshare Control, als je telefoon en TV op zelfde netwerk zit moet hij die herkennen in de App, deze App werkt trouwens ook voor hun wasmachine :+ en airco's. Maar met deze App kan je je telefoon als afstandsbediening voor je TV gebruiken maar kan je ook je telefoon als muis en toetsenbord gebruiken :D

Hier is screenshot van de App:

Afbeeldingslocatie: http://pornokoekjes.nl/image/6bc503df3cfb83222157ad7946971821.jpg

Is dit wat je zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko306 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:30:
[...]

De SGS3 verbruikt best veel stroom tijdens het navigeren met scherm flink aan. Je zal dus echt een lader moeten hebben die meer A levert om ervoor te zorgen dat je telefoon niet leegloopt.
Ik heb goede ervaringen met deze
http://www.amazon.co.uk/T...TF8&qid=1351060997&sr=8-4
. Laad alles goed op: S2, S3, Playbook, Iphone, Ipad...ook tijdens zaken als navigeren e.d.)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe

maffe

maffe

linkkrw schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 05:24:
[...]

Ach wat maakt het uit, dat linkje door sturen naar je TV is totaal niet nodig. Die kan je zelf ook wel intypen.

Of gaat het juist bij jou om om je telefoon als muis en toetsenbord te kunnen gebruiken tijdens het browsen? Want als het daarom gaat weet ik wel een oplossing. Ik heb zelf de Samsung 40ES6140 trouwens. Normaal gesproken had je App Samsung Remote maar jammer genoeg werkt die dus niet op de S3, ik baalde eigenlijk wel ervan. Tot ik achter kwam dat Samsung een perfect werkende App heeft die werkt op de S3. Deze App heet Allshare Control, als je telefoon en TV op zelfde netwerk zit moet hij die herkennen in de App, deze App werkt trouwens ook voor hun wasmachine :+ en airco's. Maar met deze App kan je je telefoon als afstandsbediening voor je TV gebruiken maar kan je ook je telefoon als muis en toetsenbord gebruiken :D

Is dit wat je zoekt?
Deze Allshare control heb ik al even getest, maar slaat na 1 minuut gebruik vast op de S3.
Wat ik heb kunnen zien: Gaat de goede kant op... maar veel mensen klagen dat die App nog niet goed werkt.

Wat mij steekt: Samsung heeft die Browser Share app. Gebruiken het als lekkermakertjes in YouTube filmpjes en geven het aan leveranciers van TV's... Maar geef dit ook aan de gewone gebruiker.
Het toetsenbord en muis deel als afstandsbediening is cool. Kom op Samsung, releasen die hap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:45

alienfruit

the alien you never expected

Woei. Eindelijk Jelly Bean update :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:01
welke landcode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubenus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:12
Heb je een Nederlandse versie? Via Kies? OTA zegt mijne nog steeds geen update beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook nog geen update. Iets meer informatie graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goechel
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
Volgens https://twitter.com/SGS3Update nog geen PHN versie beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoma666
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-07-2022
Mijn LUX GS3 is nu bezig met de update (in België). Veel sneller dan ik eigenlijk had verwacht hem te ontvangen... De vorige update batches waren voor mijn telefoon weken na de andere.
Hopelijk boot ie zodadelijk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Ik heb een I9300XEFDLJ2 (Frankrijk e.d. , gekocht bij Belsimpel) en sinds gisteren via Kies (wat een ruk-pakket!) Jelly Bean ontvangen. Gaat als de brandweer.

Twee puntjes na de upgrade:
- Dat Google Nu kan me nog niet echt boeien. Iemand daar als positieve ervaringen mee? Is het eigenlijk wel uit te zetten (gewoon enkel de classic search) want dat kan ik nergens vinden.
edit: gevonden in de instellingen van Google Nu zelf, voorlopig zet ik hem uit. Ik maak zelf wel uit wanneer ik info/kaarten 8)7 krijg.

- er zijn combinaties gemaakt van mijn google contacten, dat wil ik niet. Per combinatie kan ik ontkoppelen maar is het ook mogelijk alles koppelingen ongedaan te maken. Met HTC op Android 4.0 kan dat wel maar op de Galaxy S3 kan ik het nergens vinden.

[ Voor 73% gewijzigd door aardbeix15 op 24-10-2012 11:11 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan88
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05-2023
Mijn GS3 (België) gaf ook een melding dat er een update is. Maar tijdens het downloaden kreeg ik de melding "Er is een wifi verbinding beschikbaar, wilt u verder downloaden?". Ik vermoed dat mijn internetverbinding even is weggevallen.
Als ik nu bij software update in het menu op bijwerken klik krijg ik de melding "Toegang tot software-updateservice beschikbaar voor gebruikers in volgorde van verzoek. Probeer het later". Wat moet ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-05-2023
Christiaan88 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:43:
Mijn GS3 (België) gaf ook een melding dat er een update is. Maar tijdens het downloaden kreeg ik de melding "Er is een wifi verbinding beschikbaar, wilt u verder downloaden?". Ik vermoed dat mijn internetverbinding even is weggevallen.
Als ik nu bij software update in het menu op bijwerken klik krijg ik de melding "Toegang tot software-updateservice beschikbaar voor gebruikers in volgorde van verzoek. Probeer het later". Wat moet ik nu doen?
Via KIES (d.m.v. usb-kabel) de update downloaden.

https://www.booksformanagers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07 08:32
Christiaan88 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:43:
Wachten? Het lijkt me dat jouw plaats in de wachtrij is vervallen en je opnieuw achteraan bent gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

De functie slim sluimeren (scherm blijft aan zolang je ernaar kijkt) lijkt in JB nu wel goed te werken. In ICS zag je wel het oog-icoontje maar ging het scherm toch uit. Nu blijft i mooi aan of wordt de dim van het display weer opgeheven. Hij ligt nu schuin-onder mijn gezicht op mijn bureau en hij gaat niet uit, prima voor mij :)

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Laatst online: 25-09 16:46
Die sluimer optie werkte bij mij prima met ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 10:55
Yeah! JB is binnen.
Landcode: XX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Wat staat er achter CSC? (toets *#1234# in je dialer -> CSC: I9300???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-10 15:58
Nog geen update voor CSC I9300TNLLH2 in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:25

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Maarten21 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:46:
Nog geen update voor CSC I9300TNLLH2 in ieder geval...
Klopt. Volgens mij, wat ik zo lees, hebben enkele Vodafone en Tele2 klanten een update ontvangen.

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je die werkbalk, uit deze link, op het scherm? Ik heb de S3 met benelux versie en reeds de JB update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
Welke werkbalk? Kan je wat specifieker zijn? Wat van Android noem je een werkbalk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• griphin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-10 21:17
Als je het filmpje had bekeken, had je meteen gezien wat hij bedoelde. Er wordt vanaf de linker zijkant een app balk in het shcerm getrokken, van waaruit extra apps werden opgestart. Wat ik nog interessanter vond was het parallel draaien van 2 apps op het scherm. Ofwel, het scherm werd in 2-en gedeeld om de 2 apps tegelijk te tonen/gebruiken. Zal wel in een update komen, maar vast niet snel in NL...

[ Voor 16% gewijzigd door griphin op 25-10-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
griphin schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:59:
Als je het filmpje had bekeken, had je meteen gezien wat hij bedoelde. Er wordt vanaf de linker zijkant een app balk in het shcerm getrokken, van waaruit extra apps werden opgestart. Wat ik nog interessanter vond was het parallel draaien van 2 apps op het scherm. Ofwel, het scherm werd in 2-en gedeeld om de 2 apps tegelijk te tonen/gebruiken. Zal wel in een update komen, maar vast niet snel in NL...
Dat is een feature uit de galaxy note 2. Erg handig om te multitasken.
Volgens geruchten hoorde ik dat dit in december komt met android 4.1.2.
Nog even wachten dus :)

Bron: http://www.samsunggalaxys...galaxy-s3-vanaf-december/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

griphin schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:59:
Het is inderdaad de optie voor het splitsen van het scherm die mij het meest interesseert. :P
MurtnR schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:02:
[...]

Dat is een feature uit de galaxy note 2. Erg handig om te multitasken.
Volgens geruchten hoorde ik dat dit in december komt met android 4.1.2.
Nog even wachten dus :)

Bron: http://www.samsunggalaxys...galaxy-s3-vanaf-december/
Bedankt voor de snelle reactie, zal dan nog even wachten. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• operationflash
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-08 08:29
Tjebakka schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:59:
[...]

Klopt. Volgens mij, wat ik zo lees, hebben enkele Vodafone en Tele2 klanten een update ontvangen.
Ik heb Vodafone maar nog geen update gehad helaas met *#1234# krijg ik: CSC:I9300VFGBLH2 en heb landcode VDF volgens kies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 10:55
Amboe schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:28:
[...]

Wat staat er achter CSC? (toets *#1234# in je dialer -> CSC: I9300???)
I9300XEFDLJ2

Heb ik verkeerd gekeken? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 22:59
Ik had een vraagje betreffende de S3, ik weet niet of ik daar hier voor goed zit.. Here goes nothing.

Ik heb momenteel een Galaxy S2, werkt prima en is nog z.g.a.n.

Nu is het alweer tijd om mijn abonnement te verlengen en zou dat betekenen dat ik naar €23,- p/maand het eerste jaar en €46,- p/maand ga. (Momenteel €45,-)

Nu is mijn vraag alleen of het de overstap waard is. Er is namelijk de mogelijkheid een éénjarig SIM-ONLY abonnement te nemen voor de prijs van €12,- voor 4 maanden en de rest van de 8 maanden periode voor €22,-.

Wat zijn jullie ervaringen met de S3 in vergelijking met de S2? Is het verstandiger om SIM-only te nemen en af te wachten voor een betere telefoon volgend jaar? Of is de S3 echt een stuk beter dan de S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:25

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Scallius schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:38:
Ik had een vraagje betreffende de S3, ik weet niet of ik daar hier voor goed zit.. Here goes nothing.

Ik heb momenteel een Galaxy S2, werkt prima en is nog z.g.a.n.

Nu is het alweer tijd om mijn abonnement te verlengen en zou dat betekenen dat ik naar €23,- p/maand het eerste jaar en €46,- p/maand ga. (Momenteel €45,-)

Nu is mijn vraag alleen of het de overstap waard is. Er is namelijk de mogelijkheid een éénjarig SIM-ONLY abonnement te nemen voor de prijs van €12,- voor 4 maanden en de rest van de 8 maanden periode voor €22,-.

Wat zijn jullie ervaringen met de S3 in vergelijking met de S2? Is het verstandiger om SIM-only te nemen en af te wachten voor een betere telefoon volgend jaar? Of is de S3 echt een stuk beter dan de S2.
-> Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:22
Ik heb ook de XXLH1 maar via kies krijg ik geen melding dat er nieuwe firmware is?
Overigens eerste Android telefoon en Kies nooit gebruikt, wellicht kijk ik ergens langs...
Wil nu dan ook wel Jellybean erop, toch?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:00

Snuffel

Vroem!

Ik vind dat Kies maar bagger werken. 9 van de 10 keer herkent Kies mijn telefoon niet eens. En via Wifi verbinden wil al helemaal niet.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 19:48

RMX

Pff. Mijn batterij word ook met de dag slechter. 's Morgens volledig opgeladen, tegen 5 uur compleet leeg! Volgens de batterystats zie ik niks geks, 40% scherm. En het mooie is dat ik de laatste dagen te geconcentreerd ben op het werk dat ik hooguit het scherm een half uur aan heb. Zou zo maar kunnen dat dit is gekomen sinds ik Jelly Bean heb. Heb de Poolse versie namelijk. Mensen met tips? Hard reset raadzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google Now aanstaan zeker.

dat slupt je accu leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Super goede review dit, Galaxy S3 versus iPhone 5: http://www.gsmarena.com/i...laxy_s_iii-review-837.php

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 19:48

RMX

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:12:
Google Now aanstaan zeker.

dat slupt je accu leeg
Klopt die staat inderdaad aan. Ik lees ook dat sommige wifi netwerken de batterij leegtrekken. Iemand ervaring mee? Anders zal ik morgen een aantal apps freezen met Titanium Backup, kijken of dat scheelt. Verder nog iemand tricks? Sinds ik de S3 heb haal ik, zelfde als met de S2, nog net geen dag helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
RMX schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:54:
[...]

Ik lees ook dat sommige wifi netwerken de batterij leegtrekken. Iemand ervaring mee?
jup,
Probleem bij mij is onder wifi van kpn hotspots. (gratis wifi op mijn werk (restaurant))

Volledige wifi verbinding (met internet) is er pas na authenticatie via de browser dmv akkoord gaan met de voorwaarden.
Als je nog geen authenticatie hebt voltooid, of tussen verschillende hotspots wandelt, waardoor een eventuele authenticatie wordt 'gereset' dan lijkt het voor de telefoon net alsof er een volledige verbinding is, maar dat is dan dus alleen de verbinding tussen de telefoon en het wifi modem/router van de hotspot (niet met het internet dus...)

In die laatste status probeert de telefoon dan de hele tijd van alles te doen, maar omdat er geen verbinding met internet ligt blijft hij zonder resultaat gegevens stampen en trekt hij de accu sneller leeg als met een geauthenticeerde verbinding, althans dat is mijn ervaring.

Een oplossing heb ik nog niet gevonden helaas.
Alhoewel, ik heb vandaag 1 van de 3 routers losgekoppeld omdat mijn telefoon de hele tijd tussen 2 routers aan het schakelen was en daardoor steeds opnieuw om authenticatie vroeg.
Het resultaat ben ik nog aan het testen.
Maar het zou in mijn geval beter werken als de routers extenders van hetzelfde netwerk zouden zijn, lijkt er nu op dat elke hotspot zijn eigen willetje heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook constant wakelocks nu ik jelly bean heb.... Google now al uitgezet en geen nieuwe apps geinstalleer dat ik weet... hoe kan ik erachter komen waaar die wakelocks vandaan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:32
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 07:12:
Ik heb ook constant wakelocks nu ik jelly bean heb.... Google now al uitgezet en geen nieuwe apps geinstalleer dat ik weet... hoe kan ik erachter komen waaar die wakelocks vandaan komen?
Better battery stats downloaden via xda developers of de market.
Dan kan je zien welke processen er zijn.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-09 12:02
Ik heb eindelijk mijn (zakelijke) Samsung S3 binnen. Jarenlang exclusief iPhone gebruiker geweest maar het is eigenlijk een verademing om met Android te werken. Sommige menustructuren zijn wat onduidelijk, maar er is tot op heden wel goed uit te komen.

Ik heb overigens een I9300VFGBLH2.. Dat 'ie van Vodafone af komt lijkt me duidelijk. maar GB staat voor Engeland, dat is mij niet helemaal duidelijk van die "rootgalaxys3iii.com" site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-05-2023
Zojuist Update van Kies geinstalleerd. Mijn s3 werd herkend maar na een paar minuten werd de verbinding verbroken en vanaf dat moment krijg ik elke keer de melding dat het toestel niet door Kies2.0 word herkend.
Wat nu te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank S
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-07 08:32
Kies (en driver) geheel de-installeren en opnieuw de laatste versie (downloaden van Samsung-site) installeren wil nog wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
Frank S schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:33:
Kies (en driver) geheel de-installeren en opnieuw de laatste versie (downloaden van Samsung-site) installeren wil nog wel eens helpen.
Bedankt voor jr snelle antwoord.
Zo gezegd zo gedaan en Kies opnieuw geinstalleerd en ja hij herkend mijn telefoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:20:
[...]

Better battery stats downloaden via xda developers of de market.
Dan kan je zien welke processen er zijn.
Oke ik zal die app even kopen in de loop van de week. Maar weten jullie suggesties van apps die voor wakelocks kunnen zorgen in jb? Google now kwam al boven en die heb ik al uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:21
Wie heeft hier de tip ? Door gebruik te maken van de standaard browser op de S3, kun je filmpjes afspelen die op de Telegraaf website staan. Dit werkt allemaal prima, maar vindt opera mobile een fijnere browser. Daarop wil het me niet lukken om dit soort filmpjes af te spelen. Bij instellingen, geavanceerd, Adobe flash, heb ik alle instellingen geprobeert, maar krijg dit niet werkend. Is hiervoor misschien een andere mogelijkheid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog altijd geen update voor mijn phone ..... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 14:08

Leviathan23

I am the proof....

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:42:
Nog altijd geen update voor mijn phone ..... :s
alle landen om ons heen hebben hem inmiddels, zelf branded telefoons! komop Samsung!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat valt wel mee, mijn Bulgaarse heeft ook geen update. Het is Samsung wel aan te rekenen dat het zo langzaam gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 10:26
De mijne zegt gelukkig niet meer dat er geen update is, alleen dat ik op mijn beurt moet wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:09
Aloysxda schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:18:
Wie heeft hier de tip ? Door gebruik te maken van de standaard browser op de S3, kun je filmpjes afspelen die op de Telegraaf website staan. Dit werkt allemaal prima, maar vindt opera mobile een fijnere browser. Daarop wil het me niet lukken om dit soort filmpjes af te spelen. Bij instellingen, geavanceerd, Adobe flash, heb ik alle instellingen geprobeert, maar krijg dit niet werkend. Is hiervoor misschien een andere mogelijkheid ?
ICS browser. Gebruik ik voor >99%.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:00

Snuffel

Vroem!

Ge1949 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:26:
[...]

Bedankt voor jr snelle antwoord.
Zo gezegd zo gedaan en Kies opnieuw geinstalleerd en ja hij herkend mijn telefoon weer.
Straten als admin werkt ook

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
Snuffel schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:50:
[...]

Straten als admin werkt ook
Wat is straten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:51
Starten wellicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
Klopt. Vandaag wilde Kies mijn s3 weer niet zien. Een paar keer geprobeerd en elke keer mislukte het. Toen inderdaad Kies opgestart als admin en ja hoor, Kies herkende mijn telefoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Laatst online: 08:00
Ge1949 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:28:
Zojuist Update van Kies geinstalleerd. Mijn s3 werd herkend maar na een paar minuten werd de verbinding verbroken en vanaf dat moment krijg ik elke keer de melding dat het toestel niet door Kies2.0 word herkend.
Wat nu te doen?
Hier het zelfde probleem, straks die oplossing maar eens proberen. Wel een beetje kansloos van Samsung.... Ben ik eindelijk van iTunes af blijkt dat Samsung z'n eigen gedrocht heeft 8)7

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-10 07:02
YuriV schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 12:44:
[...]

Hier het zelfde probleem, straks die oplossing maar eens proberen. Wel een beetje kansloos van Samsung.... Ben ik eindelijk van iTunes af blijkt dat Samsung z'n eigen gedrocht heeft 8)7
Ik had exact dit gevoel :'( zo jammer... nou is de versie nu wel beter als die ik in eerste instantie gedownload had, want die kon ik gewoon 9 van de 10 keer niet opstarten, deze doet het meestal wel, maar is tergend traag, nog erger dan iTunes :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Sinds vandaag heeft mijn vriendin opeens last van allemaal lijnen op haar scherm in camera modus. Front facing camera doet het gewoon goed. Als ik een andere camera app installeer dan geeft deze dezelfde lijnen weer. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Hardware defect? Soms gaat het namelijk weg... en dan even later is het weer terug. Het treedt met name op in donkere situaties.

Afbeeldingslocatie: http://img252.imageshack.us/img252/2696/20121028181724.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, heb nu eindelijk een S3 aangeschaft, maar aangezien ik de opslag erg klein vind, meteen een 64gb scandisk class 10 erin. daar ging het mis. heel vaak kaart niet herkent, dan weer wel etc. uiteindelijk (googlen) geformateert in fat32, alles er weer op (vooral muziek) maar nog steeds stopt mijn (rocket) player na een lied of 3 a 4 en loopt vast. Als ik dan bij opslag kijk, blijkt de sd-kaart niet meer gekoppeld en niet te benaderen. uitschakelen en batterij eruit wil dan alleen nog helpen. Weet iemand wat ik nog kan doen. ..behalve terugstappen naar 32 gig..want daar had/heb ik geen last!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

Formatteer hem eens als exfat ipv fat32.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
das nou net het probleem. alles groter dan...wordt automatisch als exfat geformat. samsung schijnt daar toch problemen mee te hebben. de exfat was een ramp. heb ik zelfs een kaartje mee gesloopt!
via een progje (want normaal kan je een 64gb kaartje helemaal niet fat32'en) het kaartje uiteindelijk dus in fat32 gezet. situatie is wel verbeterd, maar toch nog hickups. vrpoeg mij dus af of er anderen zijn met problemen/ oplossingen.
Kan natuurlijk ook aan de player liggen of dat ik geroot heb??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikT
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 20:35
ik ben al een tijdje op zoek naar de omschrijving van de draaibare schermen maar ik kan het niet goed vinden. De schermen waar de aps en widgets op staan, standaard 7 schermen. Ik zou er graag een paar extra bij willen maar ik weet niet of dat uberhaupt wel mogelijk is, wie kan mij dit vertellen? Als ik de juiste omschrijving wist dan had ik dit uiteraard wel ergens op dit forum of internet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 23:31

dbzfan

Nee.

Andere launcher? Nova bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:09
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:03:
Hoi, heb nu eindelijk een S3 aangeschaft, maar aangezien ik de opslag erg klein vind, meteen een 64gb scandisk class 10 erin. daar ging het mis. heel vaak kaart niet herkent, dan weer wel etc. uiteindelijk (googlen) geformateert in fat32, alles er weer op (vooral muziek) maar nog steeds stopt mijn (rocket) player na een lied of 3 a 4 en loopt vast. Als ik dan bij opslag kijk, blijkt de sd-kaart niet meer gekoppeld en niet te benaderen. uitschakelen en batterij eruit wil dan alleen nog helpen. Weet iemand wat ik nog kan doen. ..behalve terugstappen naar 32 gig..want daar had/heb ik geen last!
Klinkt meer als een hardware probleem. Fat32 gaat het niet oplossen, ik heb hier een 32gb kaartje juist naar exfat geformatteerd zonder problemen. Herstart misschien?

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
deuxani schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:18:
Sinds vandaag heeft mijn vriendin opeens last van allemaal lijnen op haar scherm in camera modus. Front facing camera doet het gewoon goed. Als ik een andere camera app installeer dan geeft deze dezelfde lijnen weer. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Hardware defect? Soms gaat het namelijk weg... en dan even later is het weer terug. Het treedt met name op in donkere situaties.

[afbeelding]
Je camera moduul is defect, ik heb exact hetzelfde gehad.
Werd keurig onder garantie gemaakt, heb hem ingeleverd bij een Vodafone servicepunt, kleine week later had ik hem terug.

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben voor het repareren van mijn trilfunctie hier geweest in Rijswijk ZH. Klaar terwijl u wacht en vriendelijke service. Je kan een uurtje later weer terug met je gerepareerde telefoon. Je moet wel eerst even bellen voor een afspraak als je dat wilt.

http://gsmrepareren.nl/eindgebruiker/walkin.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
deuxani schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:18:

[afbeelding]
Heb hetzelfde gehad, vooral in low-light. Meteen out-of-the-box. Meteen omgeruild. Vervelend om te zien dat dit dus ook zomaar kan voorkomen...
Pagina: 1 ... 79 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.