Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de telecom-winkel hebben ze nu €1,50 korting op de Casemate pop hoesjes voor de s3. heb m gister ontvangen en die textuur aan de zijkant zorgt ervoor dat hij lekker in de hand ligt plus dat je hem ook nog eens liggend kunt neerzetten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:26:
Bij de telecom-winkel hebben ze nu €1,50 korting op de Casemate pop hoesjes voor de s3. heb m gister ontvangen en die textuur aan de zijkant zorgt ervoor dat hij lekker in de hand ligt plus dat je hem ook nog eens liggend kunt neerzetten.
Verwijderd in "Accessoires voor de HTC One X"
Verwijderd in "[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming"

Het KvK nummer dat op je webwinkel staat klopt niet, moet je even naar kijken

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letsa
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 10:20
alucard.erbacam schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:28:
Zover ik kan uitvogelen op XDA enzo zijn de subtitles ook een probleem met de MHL-HDMI kabel en hebben ze source van de hardware decode chip nodig om het werkend te krijgen, helaas is die source tot nu toe niet vrijgegeven. (zover ik weet).
Thanks voor de link naar de hub. Voor wat betreft het probleem met de subtitles, kan het verstandig zijn om te proberen zo veel mogelijk ruchtbaarheid te geven aan deze link: Android Issue 32564: subtitles not displayed over hdmi when using hw decoding: :
Subtitles are not being displayed over hdmi when using hardware decoding. They appear only on the tablet screen. This happens with all video players. This is not a video player bug. Been discussing the problem with several devs from different video players and they all said it is an android issue.
. Blijkbaar is het een euvel dat meerdere apparaten treft, en ligt de fout bij Android zelf?

*edit*
Is dit een mogelijke workaround?

[ Voor 5% gewijzigd door letsa op 14-11-2012 16:31 . Reden: workaround toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alucard.erbacam
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-04 14:54
letsa schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:27:
[...]
Thanks voor de link naar de hub. Voor wat betreft het probleem met de subtitles, kan het verstandig zijn om te proberen zo veel mogelijk ruchtbaarheid te geven aan deze link: Android Issue 32564: subtitles not displayed over hdmi when using hw decoding: :
[...]
. Blijkbaar is het een euvel dat meerdere apparaten treft, en ligt de fout bij Android zelf?

*edit*
Is dit een mogelijke workaround?
Bedankt voor de tips.
Heb dit gelijk getest: HW ovelay gedisabled en gestest met MX player (net als in bovenstaande reactie, was ik vergeten te vermelden), resultaat:
Software: Stotteren en ondertitels op TV en foon
Hardware: Vloeiend en ondertitels op foon en niet TV

Echter zag ik nu ook de standaard video player staan en heb ik deze gekozen (die kan ik met Es file explorer via netwerk niet kiezen om iets te spelen vandaar MX, maar op de SD kaart gaat het met dezelfde film wel). resultaat:
Hardware: Video en ondertitels op TV (en geen beeld op de foon)

Daarna geprobeerd of dit aan de Player of aan de HW overlay disabling: heb het vinkje weggehaald en develop opties weer uitgezet, daarna weer geprobeerd met de standaard player, resultaat:
Hardware: Video en ondertitels op TV (en geen beeld op de foon)

Conclusie:
Optie lijkt geen effect te hebben op MX player
Optie lijkt geen effect te hebben op default player: maar die doet het schijnbaar sowieso wel.
Dit ziet in ieder geval al beter uit, hoop dat XBMC for Android deze functie ook aan de gang krijgt :)

• letsa
alucard.erbacam schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:15:
Echter zag ik nu ook de standaard video player staan en heb ik deze gekozen (die kan ik met Es file explorer via netwerk niet kiezen om iets te spelen vandaar MX, maar op de SD kaart gaat het met dezelfde film wel).
Ik ben helemaal niet bekend met Android en de (on)mogelijkheden van het OS. Maar heb je File Expert al geprobeerd, eventueel in combinatie met de SMB Mount Plugin om een samba share gemount te krijgen als 'gewone' folder? Al vereist de plugin wel een ge-roote phone.

Wellicht kan de standaard video player dan toch de bestanden via het netwerk benaderen, omdat gedacht wordt dat ze in een lokale dir staan.

[ Voor 3% gewijzigd door letsa op 15-11-2012 12:32 ]

• alucard.erbacam
letsa schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:29:
[...]
Ik ben helemaal niet bekend met Android en de (on)mogelijkheden van het OS. Maar heb je File Expert al geprobeerd, eventueel in combinatie met de SMB Mount Plugin om een samba share gemount te krijgen als 'gewone' folder? Al vereist de plugin wel een ge-roote phone.

Wellicht kan de standaard video player dan toch de bestanden via het netwerk benaderen, omdat gedacht wordt dat ze in een lokale dir staan.
Bedankt voor de tip.
Ik heb de telefoon momenteel niet geroot dus kan de plug-in niet echt testen.
Heb echter wel de file-expert geprobeerd, welke ook via het netwerk niet kan spelen.

Wat ik verder wel heb getest is met een USB OTG kabel, een card reader, een micro sd naar sd converter en de micro sd kaart van 32GB (die ik uit de foon heb gehaald) geprobeerd hoe hij reageert op bestanden als massa opslag, waarbij hij gewoon de film speelt met de standaard speler.
Lijkt me dat het verschil puur met netwerk te maken heeft en wat je zegt (mounten) gewoon zou moeten werken. Hij zou geen verschil moeten zien tussen de fysieke file en de gemounte file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letsa
alucard.erbacam schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:33:
[...]
Lijkt me dat het verschil puur met netwerk te maken heeft en wat je zegt (mounten) gewoon zou moeten werken. Hij zou geen verschil moeten zien tussen de fysieke file en de gemounte file.
Inderdaad, aangenomen dat dit zal werken, is de mogelijkheid aanwezig dat de standaard-player het 1080p bronbestand in hardware mode kan afspelen over HDMI met subtitles. Een mogelijke bottleneck in dat scenario lijkt me echter dat het toestel ook actief data over WIFI aan het binnenhalen/verstoken is. Wellicht dat dit de rest van de processen (output over HDMI) vertraagt of anderzins in de weg zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 07:02
Kun je naast foto's ook films, youtube en games zien op je tv met de volgende kabel:

Samsung HDTV Adapter microUSB -> HDMI, voor Galaxy S III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alucard.erbacam
kousje schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:21:
Kun je naast foto's ook films, youtube en games zien op je tv met de volgende kabel:

Samsung HDTV Adapter microUSB -> HDMI, voor Galaxy S III
Kort: Ja, muv subs (alleen via default vid player)
Lang: Je zie alles wat op je telefoon scherm te zien is ook op de TV, als je de film met de default player kan spelen zie je ook de subtitels op de tv, als je een andere player gebruikt alleen in software mode (die 1080P niet trekt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 10:54
Ik ben op zoek naar een goedkope bumper, siliconen of kunststof maakt denk ik niet veel uit? Dan zou ik het beste op ebay kunnen kijken, neem ik aan? Daarnaast wil ik een touch screen protector. Daar heb ik meer eisen aan. Hij mag optisch niks veranderen en hij moet zo dun zijn dat er niet te veel invloed uitgeoefend wordt op de touch-gevoeligheid.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
http://shop.brando.com/

Voor je screenprotector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud.thuis
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:01
haffies schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:51:
Omdat ik een enorme hekel heb aan touchscreen-toetsenbordjes zou ik er graag een bluetooth-variant met fysieke toetsen aan koppelen, is hier een mogelijkheid voor?
Zag net deze bij Brando....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Qi (single) loader plus (witte) achterkant 69,99 incl
Helaas heb ik zelf een blauwe

hier wordt gesproken over andere mogelijkheden maar die zijn of niet duidelijk of niet leverbaar

[ Voor 31% gewijzigd door jeanj op 28-11-2012 10:43 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Laatst online: 09-09 10:54
haffies schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:51:
Omdat ik een enorme hekel heb aan touchscreen-toetsenbordjes zou ik er graag een bluetooth-variant met fysieke toetsen aan koppelen, is hier een mogelijkheid voor?
Dit is ook een optie. Weet niet precies of het voor de Galaxy S3 werkt, maar op PC en Nokia N900 werkt het.
Accuduur is prima, er zit een touchpad op, toetsjes zijn fijn en tot 3 knoppen tegelijk indrukken werkt. Daarbij zit er een usb-bluetooth connector die je kan wegstoppen in het apparaat en als je deze gebruikt heb je een kapje om het gat af te dekken. Ook zit er een lasertje op, kortom: heel veel waar voor je geld en reviews zijn positief.

vrede in rust

• -TYPHOON-
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:50
Ik heb vorige week mijn Spigen Neo Hybrid Infinity White ontvangen.
Ondanks de negatieve berichten ondervind ik geen problemen en ben ik zeer tevreden.
Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetwizstore.com/images/SGP/87/nei4.jpg

• wolver1ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-01 07:07
RomanII schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:28:
Twee jaar lang trouwe dienst voor mijn HTC Desire.

Maat 10 is voor de S3:

http://www.gripis.com/Gri...r-Size-10-creased-black_1
Zoals jij heb ik ook met een Gripis voor HTC Desire een paar jaar gelopen. Prima hoesje, dus na aanschaf van S3 gelijk ook eentje via eBay besteld. Binnen 1 dag binnen (Duitsland > Denemarken). Wat mij gelijk opviel is dat het hoesje te strak om de telefoon zit. Instoppen van de telefoon gaat moeizaam en de kans dat de volume rocker of aan/uit knop ingedrukt wordt is groot. Fatsoenlijk naar muziek luisteren gaat dus niet als je je telefoon in het hoesje wilt houden, en als je telefoon compleet uitstaat wordt ie bij het instoppen door de drukte aangezet. Maar goed, omdat het leer is, kan het zo zijn dat het hoesje wat tijd nodig heeft om uit te rekken. Maar ik kan mij niet herinneren dat ik het hetzelfde probleem met Desire had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ik heb sinds kort een Galaxy S3 en ik ben op zoek naar een case dat mijn s3 mooi beschermd. Het moet geen flip zijn maar een case dat alle kanten van mijn s3 beschermd dus geen open rand ( boven en beneden ) waar kan ik zulke cases vinden in een Fysieke Winkel in Amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anagorn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-08 18:45
Phusebox schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:49:
Vandaag mijn screenprotector met holle randjes ontvangen die over de hele voorkant moet passen... dit weekend eens proberen. Tevens mijn iRoo hout look flip case binnen. Erg nice.
Hoe bevalt je iRoo flip case nu? Is het van goede kwaliteit en zorgt het voor goede bescherming? Blijft het uiteinde wat je omslaat goed zitten? Ik ben ook geneigd hem te bestellen namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:46

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

-TYPHOON- schreef op donderdag 29 november 2012 @ 06:22:
Ondanks de negatieve berichten ondervind ik geen problemen en ben ik zeer tevreden.
[afbeelding]
Ik vind dit een van de mooiste cases die ik tot nu toe gezien heb. Zou ook goed bij m'n witte S3 passen gok ik.

Wel jammer van de slechte recensies en hoge prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TYPHOON-
Mja ik was ook eerst een beetje sceptisch maar mijn case heeft helemaal geen defecten zoals vaak genoemd...
Waarschijnlijk zat er in het begin ergens een slechte batch tussen die voor deze berichten gezorgd heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Vandaag ook mijn S3 toegekregen.
Ik heb er een Valenta pouch bijgekocht om hem in te steken en via Ebay een siliconen case om de achterkant te beschermen.
Is een screenprotector (à la Zagg) een must voor de S3?

Ik twijfel dat ik hem in de pouch zou steken of voorlopig eerst even met die case rond te lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022
Gisteren mijn otterbox commuter voor s3 binnengekregen. Mooie case, en supergoede bescherming, maar niet mijn ding. Het is de zwarte. Iemand interesse? Zal hem zo ook even op V&A zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik had een pouch besteld bij mijn S3 maar dit is precies toch wat teveel gedoe.
Nu, er zijn ontelbare cases op de markt waardoor ik het bos door de bomen niet meer zie.
Iemand aanraders (uit persoonlijke ervaringen)?
Ben toch ook aan het twijfelen om een Zagg-screenprotector bij te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Ik ben erg tevreden over de Casemate Tough. Maar hiervan wordt de S3 wel zwaarder en een stuk groter. Is wel een 'hufterproof' hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.benl.ebay.be/i..._trksid=p3984.m1423.l2649
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/3405426/hotlink/1sgs3ebay.PNG

Iemand erevaring? Voor zo'n € 5.
Heb 'em meteen besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik ben al een tijdje op zoek naar een andere achterkant voor de Galaxy S3. Ik wil graag een achterkantje waar meer grip op zit, zoals bij de Galaxy S2 en Galaxy Nexus. De S3 is mij al een paar keer uit mijn handen geglipt omdat hij zo spekglad is. Ik zoek dus geen cover ofzo maar een batterij achterkantje.

Weet iemand waar ik zoiets kan kopen?

[ Voor 9% gewijzigd door EnigmaNL op 09-12-2012 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Laatst online: 00:49

g0tanks

Moderator CSA
EnigmaNL schreef op zondag 09 december 2012 @ 22:27:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een andere achterkant voor de Galaxy S3. Ik wil graag een achterkantje waar meer grip op zit, zoals bij de Galaxy S2 en Galaxy Nexus. De S3 is mij al een paar keer uit mijn handen geglipt omdat hij zo spekglad is. Ik zoek dus geen cover ofzo maar een batterij achterkantje.

Is een dunne cover zoals de Rock Quicksand ook geen optie?

Afbeeldingslocatie: http://www.qatarliving.com/files/imagecache/page_480/2012/06/30/5gc5j15mc3kc3mf3jdc6m30cd6e7262fd1fc2.jpg

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Nee want dat past niet in mijn sleeve en ik wil het toestel niet groter hebben dan het nu al is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Anagorn schreef op maandag 03 december 2012 @ 22:49:
[...]

Hoe bevalt je iRoo flip case nu? Is het van goede kwaliteit en zorgt het voor goede bescherming? Blijft het uiteinde wat je omslaat goed zitten? Ik ben ook geneigd hem te bestellen namelijk..
Telefoon is paar keer van relatief lage afstand gevallen en er is nergens een beschadiging te zien. Het uiteinde dat je omslaat blijft perfect zitten, de magneet is vrij krachtig. Enige nadeel is dat, zeker met 3 pasjes erin, het geheel vrij dik wordt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
EnigmaNL schreef op zondag 09 december 2012 @ 22:27:

Misschien zoiets?:

http://www.ebay.nl/itm/Pe...m3cc929e7fe#ht_1859wt_906

Op ebay staan heel veel andere achterkanten voor de S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Vandaag is m'n ZENS wireless charger binnen, werkt als een trein! Klein minpuntje is wel dat de cover met de wireless tech de hele telefoon voelbaar zwaarder maakt.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikjannemann schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:13:
[...]

Misschien zoiets?:

http://www.ebay.nl/itm/Pe...m3cc929e7fe#ht_1859wt_906

Op ebay staan heel veel andere achterkanten voor de S3.
Ik heb precies zelfde gekocht, grip is veel beter met deze achtekant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, die Rock Quicksand ziet er wel goed uit!
Zou hij ook de schok absorberen als je hem laat vallen? Het is natuurlijk veel mooier dan zo'n lelijke bumper.

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 13:29
Waar heb je die gekocht ?
-TYPHOON- schreef op donderdag 29 november 2012 @ 06:22:
[afbeelding]

• -TYPHOON-

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 13:29
en echt tevreden van ? ik heb een white s line cover en na 3 dagen al blauw van men jeans. Dus geen goede kwaliteit en zoek iets beter.
Enig idee of hij ook nog in een pouch past ? Dat hij dus dun is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KetchupFTW
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-12-2022
KetchupFTW schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:27:
Ik heb een kras in het midden van mijn scherm op mijn S3, nou heb ik gehoord dat screenprotectors er goed in zijn om deze te verbergen, maar welke kan ik dan het best nemen? Hij moet natuurlijk ook beschermen tegen nieuwe krassen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TYPHOON-
Wel dit is normaal een van de dunnere cases die er zijn
met case zijn de afmetingen:
breedte: 7,5 cm
hoogte: 1,1 cm
lengte: 14 cm

Ben er zeer tevreden van, geen van de gekende problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hehe eindelijk komt de officiële extended battery voor de SIII uit. Wel jammer dat mijn Otterbox niet meer gaat passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Er is sinds deze week de actie om een gratis flipcover van Samsung te kunnen bemachtigen als je sinds 01-01-13 je SIII hebt aangeschaft. :)

http://www.samsung.com/nl...lipcover-siii/uitleg.html

Misschien wel even handig om hier te vermelden.

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Laatst online: 03-09 19:06
Net een s3 gekocht, wat kies ik nu best voor bescherming? Ik wil niet zon ding waarbij je hem telkens uit een slip moet halen om te kunnen tupen..
Werkt zon flipcase handig? Of beter. Gewoon een bescherming voor achteraan en zon screen protector vooraan?
Of ietsanders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
skank schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:28:
Net een s3 gekocht, wat kies ik nu best voor bescherming? Ik wil niet zon ding waarbij je hem telkens uit een slip moet halen om te kunnen tupen..
Werkt zon flipcase handig? Of beter. Gewoon een bescherming voor achteraan en zon screen protector vooraan?
Of ietsanders?
Zie mijn post van een poosje geleden, werkt nog steeds prima voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skank
  • Laatst online: 03-09 19:06
heutsm schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 12:53:
[...]

Zie mijn post van een poosje geleden, werkt nog steeds prima voor mij.
Ik wil geen fllipflap ding :)
Ondertussenal dit besteld: http://www.pdashop.nl/pro...-duo-screenprotector.html
Toch bedankt vr de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb een probleempje met mijn screenprotector. Die beschermt boven het scherm zelf niets meer. Ik wil nu dus een screenprotector die ook de bovenkant beschermt en gewoon mooie uitsnijdingen heeft voor sensoren/camera... momenteel gebruik ik de ss flipcase dus er zullen wel geen krassen op komen, maar ik wil terug naar een backcover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam, dus weg.

[ Voor 100% gewijzigd door janvanduschoten op 14-01-2013 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand uberhaupt of er polycorbnaten battery covers (accuklepjes) worden verkocht van hetzelfde materiaal als de achterkant van een Sony Xperia S of HTC One X? Soms heb ik geen zin in een hoesje maar hou echt niet van de glossy glibberige achterkant. Als ik op internet kijk zie ik alleen aluminium, metalen, plastic en "leren" battery cover.

Ik heb overal gezocht, heb zelf een metalen zilveren achterkant wat ik nu gebruik. Maar hoop dat er wordt verkocht waar ik lang naar zoek. Ik hoop echt dat het aan mijn search tags ligt.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2013 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:34
Heeft iemand trouwens ervaring met die 3e partij accu's die op internet rondzwerven bv van 5100mAh?
zou daar extra capaciteit mee te halen zijn en zou je er echt langer mee doen of ontploft die rommel in je zak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:43

Steeffoon

Smartphone-nerd

WeeDzi schreef op maandag 21 januari 2013 @ 10:32:
Heeft iemand trouwens ervaring met die 3e partij accu's die op internet rondzwerven bv van 5100mAh?
zou daar extra capaciteit mee te halen zijn en zou je er echt langer mee doen of ontploft die rommel in je zak :D
Zou ik absoluut niet aan beginnen. De kwaliteit is hiervan stukken minder. Zolang het niet van Samsung zelf is, raad ik het af. Het zou in het ergste geval inderdaad tot ontploffing kunnen leiden. Ik heb een originele accu van Samsung erbij gekocht, en een extra bureaulader, zodat ik hem ook nog eens los van m'n telefoon kan opladen. Ideaal.

Gr Stefan

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 15:52
agaam schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:59:
wie weet waar ik deze auto houder kan vinden? en of hij past voor de samsung s3
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=400256154645
[afbeelding]
Ik heb zelf deze besteld, hoop hem in de loop van de week binnen te krijgen. Laat wel even weten of het wat is of niet :)
http://www.ebay.nl/itm/29...1497.l2649#ht_9463wt_1401

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
timmert26 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:41:
[...]

Ik heb zelf deze besteld, hoop hem in de loop van de week binnen te krijgen. Laat wel even weten of het wat is of niet :)
http://www.ebay.nl/itm/29...1497.l2649#ht_9463wt_1401
Heb hem binnen en ik moet zeggen dat hij voor de prijs zeker stevig eruit ziet en aanvoelt. Hij was echter wel 3 weken onderweg. Galaxy s plus/2/3 passen er allemaal in en zitten ook goed vast. Je kunt hem verstellen en je telefoon draaien terwijl die aan de ruit hangt. Voor E2,80 eigenlijk niks dan lof _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2hd73uw.jpg
Heb besloten om toch eens mijn collectie te posten. De sleeve en sterretjes cover kostten allebei zo'n €1,30 in de action. Kun je nog sukkelen voor die prijs. Dan de doorzichtige back cover die ik het meest gebruik en de officiële flipcase (vind ik niet erg handig).

Ik denk er echter wel aan om de nieuwe officiële extended battery te kopen (3000 mAh) met dus bijhorende achterkant of een nieuwe achterkant met carbon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.sonymobile.com...art-wireless-headset-pro/

Deze vandaag gekocht via mobielbereikbaar.nl voor 90 euro, wat een wereld ding. Enige minpunt is dat je je contacten niet kan openen en bellen, wel laatste gesprekken openen en dan bellen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2013 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://s18.postimage.org/dx4reqy6t/edit.jpg

Op deze plek is de behuizing beschadigd en dit wil ik graag vervangen. Nu is mijn vraag: kun je er een nieuwe alliminium rand omheen zetten?

Zo ja, waar kan ik zoiets bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lupercus
  • Laatst online: 30-01 14:59
Wellicht een beetje een stomme vraag, maar ik kan het antwoord gewoon niet vinden ...

Kun je bij deze Galaxy SIII LTE ook gewoon de standaard bijgeleverde lader van de oude Galaxy S of de eerste Ace gebruiken? Zo langzamerhand ligt hier een overdaad aan oudere Galaxy's maar ze hebben allemaal verschillende laders en vóórdat ik nou nodeloos een tweede lader voor die SIII koop ...

Thanx bij voorbaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
Lees de kleine lettertjes op de laders en vergelijk die met elkaar, dan weet je genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Het is tegenwoordig toch allemaal micro-USB? Dat past allemaal op elkaar. Alleen de laad-tijden kunnen wat verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kereltje88
  • Laatst online: 23-12-2023
Ik ben op zoek naar een carkit voor mijn S3. Een houder, liefst met zuignap en een oplader voor in de auto. Heeft iemand tips of suggesties, het heeft geen haast dus ik ben ook bereid om via e-bay te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
Kereltje88 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 14:25:
Ik ben op zoek naar een carkit voor mijn S3. Een houder, liefst met zuignap en een oplader voor in de auto. Heeft iemand tips of suggesties, het heeft geen haast dus ik ben ook bereid om via e-bay te bestellen.
http://www.ebay.nl/itm/29...1497.l2649#ht_9463wt_1401 ik heb deze houder gekocht en bevalt me prima, oplader heb je alleen een 12volt naar usb nodig, daar past je snoer gewoon in mits juiste ampere(1.0 voor s3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik aan een klasse 6 geheugenkaart voor mijn S3 voldoende, of moet dit echt hoger zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lupercus
Miki schreef op zondag 03 maart 2013 @ 09:41:
Lees de kleine lettertjes op de laders en vergelijk die met elkaar, dan weet je genoeg ;)
Ja dat is juist het punt, ze hebben een andere output (officiële SIII lader heeft een hoger ampèrage).dus ik vraag me af of daarmee de batterij beschadigd wordt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lupercus
Raymond schreef op zondag 03 maart 2013 @ 09:55:
Het is tegenwoordig toch allemaal micro-USB? Dat past allemaal op elkaar. Alleen de laad-tijden kunnen wat verschillen.
Dus de verschillen in output-ampèrage maken niets uit kennelijk ... OK thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
Lupercus schreef op zondag 03 maart 2013 @ 18:10:
[...]

Dus de verschillen in output-ampèrage maken niets uit kennelijk ... OK thanx!
Het maakt wel degelijk wat uit omdat je batterij niet volledig geladen wordt met laders met een lage ampère. Er zijn genoeg reacties in het Galaxy S3 topic waarbij gebruikers bleven hangen op 98% met gebruik van andere laders. Dit fenomeen kwam ook ter sprake bij de Nokia N97 van weleer.

Dus nee, geen schade maar echt goed is het nu ook weer niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Miki op 03-03-2013 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lupercus
Miki schreef op zondag 03 maart 2013 @ 22:25:
Het maakt wel degelijk wat uit omdat je batterij niet volledig geladen wordt met laders met een lage ampère. Er zijn genoeg reacties in het Galaxy S3 topic waarbij gebruikers bleven hangen op 98% met gebruik van andere laders. Dit fenomeen kwam ook ter sprake bij de Nokia N97 van weleer.
Inderdaad had ik dat probleem met een andere telefoon / lader combi. Fantastisch, thanx! Alweer een raadsel opgelost _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik aan een klasse 6 geheugenkaart voor mijn S3 voldoende, of moet dit echt hoger zijn? Na lang onderzoek wordt het mij niet duidelijk of ik met een klasse 6 kaart optimaal gebruik kan maken van alle functies van de S3 of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
@superlol, 4x vragen helpt niet.

En het ligt aan de snelheid van de kaart zelf. klasse 6 van een goed merk kan sneller zijn dan klasse 10 van een ander merk. En voor een s3 is een klasse 4 al genoeg. ligt namelijk aan je gebruik welke snelheid je nodig hebt. En er is geen prijsverschil tussen 6 of 10. dus pak wat je leuk vindt.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kereltje88
timmert26 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 14:39:
[...]

http://www.ebay.nl/itm/29...1497.l2649#ht_9463wt_1401 ik heb deze houder gekocht en bevalt me prima, oplader heb je alleen een 12volt naar usb nodig, daar past je snoer gewoon in mits juiste ampere(1.0 voor s3)
Thanks voor de tip, ik heb hem besteld. Als oplader bedoel ik eigenlijk een oplader die je in een sigarettenaansteker-aansluiting kunt doen, oude auto ;) . Weet iemand waar ik deze een kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
http://www.allekabels.nl/...-sigarettenaansteker.html dit soort pluggen hebben gewoon een usb poort, kun je veel meer mee dan een specifieke oplader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kereltje88
timmert26 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:53:
http://www.allekabels.nl/...-sigarettenaansteker.html dit soort pluggen hebben gewoon een usb poort, kun je veel meer mee dan een specifieke oplader
Bedankt voor de tip. Is het voltage van die plug in orde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
Kereltje88 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:34:
[...]

Bedankt voor de tip. Is het voltage van die plug in orde?
volgens mij wel, zijn hetzelfde als op de originele oplader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcos5
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07-2023
Dit weekend hier : http://smacc.nl/samsungmo...it-extended-battery-kit-4 de nieuwe 3.000 mAh accu besteld van Samsung,

en inmiddels binnen. Benieuwd hoe lang ik met deze accu kan doen.

[ Voor 3% gewijzigd door marcos5 op 12-03-2013 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
marcos5 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 21:01:
Dit weekend hier : http://smacc.nl/samsungmo...it-extended-battery-kit-4 de nieuwe 3.000 mAh accu besteld van Samsung,

en inmiddels binnen. Benieuwd hoe lang ik met deze accu kan doen.
krijg je daar niet hele dikke telefoon van? vind je dit hinderlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcos5
  • Laatst online: 09-07-2023
timmert26 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 10:57:
[...]

krijg je daar niet hele dikke telefoon van? vind je dit hinderlijk?
Nee, valt reuze mee, is wel iets dikker en een klein beetje zwaarder, maar eigenlijk ligt hij zelfs iets fijner in de hand vind ik.

Na 1 dag gebruik (niet heel intensief, maar wel gedurende de hele dag) heb ik nu nog 63% over, terwijl ik met mijn oude 2.0000 mAh batterij met hetzelfde verbruik rond de 25% zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Reload
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 14:29
RbBdOs schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 18:17:
Er is sinds deze week de actie om een gratis flipcover van Samsung te kunnen bemachtigen als je sinds 01-01-13 je SIII hebt aangeschaft. :)

http://www.samsung.com/nl...lipcover-siii/uitleg.html

Misschien wel even handig om hier te vermelden.
Iemand ook ervaring hoe lang het ongeveer duurt voordat je de gratis flipcover ontvangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jubeth
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:11

jubeth

%^)

Inmiddels heb ik deze Ballistic SG (Shell Gel) Case, de zwart-wit versie, al zo'n 7 maanden (intensief) gebruikt, en ben er heel tevreden mee. Een fotootje van mijn S3;
Afbeeldingslocatie: http://afluisterland.nl/img/3170327.JPG
Is al een paar keer gevallen, heeft de schokjes perfect opgevangen. Toestel heeft wel een wat grotere look gekregen dan 'ie eigenlijk is, maar dat deert mij niet. Ik kan 'm nog prima in 1 hand bedienen e.d. (en ik heb geen bijzonder grote handen..). Grip is echt prettig; stevig, solide, niet glibberig of glad. En ik vind het design, met de a-symmetrie van de linker en rechterkant van het toestel heel fijn, want daardoor heb ik het toestel sneller op de goede manier vast. Het contrastrijke, met het wit, is goed zichtbaar bij weinig licht e.d. wat ook helpt bij het vinden van m'n mobiel.
Het zachte deel is wel een beetje stofmagneet misschien, maar ik ben er eerlijk gezegd nooit bewust mee bezig en heb er geen last van.

[ Voor 4% gewijzigd door jubeth op 18-03-2013 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanno
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-05 21:45
Heeft er iemand ervaring met de griffin survivor voor de galaxy s3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martini1
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-04-2022
Iemand ook ervaring hoe lang het ongeveer duurt voordat je de gratis flipcover ontvangt?
Jazeker, heb deze gisteren ontvangen. Duurde ongeveer 4 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09-2022

ITG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09-2022

ITG

Zijn er ook flipcovers waarbij niet alleen de camera/flitser en speaker vrij zijn maar ook aan de voorkant de meldingled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martini1
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-04-2022
ITG schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 20:28:
Zijn er ook flipcovers waarbij niet alleen de camera/flitser en speaker vrij zijn maar ook aan de voorkant de meldingled?
Gaatje ponsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-08-2022
Iemand die een Qi wireless charging receiver kan aanraden ? (intern)
Op ebay vind ik er vele terug maar aangezien die allemaal van goedkope fabricanten komen weet ik niet welke ik kan vertrouwen.

(vb: http://www.benl.ebay.be/s...w=Qi+wireless+receiver+S3 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Iemand ervaring met deze, denk eraan om hem te kopen.
http://www.groupon.be/dea...a-International-/20027928

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kereltje88
Ik ben op zoek naar een nieuwe oplader. Weet iemand een site waar je tegen een mooie prijs een oplader van goede kwaliteit kan bestellen?

Mijn oplader laad heel traag op zowel via het stopcontact als usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43

Wurtul

simon says.....

Kereltje88 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:50:
Ik ben op zoek naar een nieuwe oplader. Weet iemand een site waar je tegen een mooie prijs een oplader van goede kwaliteit kan bestellen?

Mijn oplader laad heel traag op zowel via het stopcontact als usb.
Volgens mij kun je eerst beter een andere usb kabel nemen. Heb ik ook gedaan en daarna ging het opladen veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Iemand hier ervaring met armbanden voor de S3? Ik zoek er eentje die ik kan gebruiken met hardlopen. De igadgitz ziet er wel goed uit, maar over elke armband kan ik wel slechte en goeie recensies vinden :)

Afbeeldingslocatie: http://images.esellerpro.com/2209/I/435/20/lrgscaleU1648%20Samsung%20Galaxy%20S3%20Classic%20Armband%20Front.jpg

(hopelijk werkt hotlinken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Topic maar es in de gaten houden... Toch benieuwd naar betere accu's voor deze foon...

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahraman11
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:32
Heb ik een paar weken geleden een glazen screen protector gekocht namelijk deze: http://www.aliexpress.com...t-tempered/767886389.html
Plakt dat ding gewoon niet op mijn scherm. Iemand die nog goede alternatieven heeft? Het liefst wel in het rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Een paar dagen geleden is mijn originele usb kabel overleden en moet nu opladen met een 3 meter lange kabel die ik voor data overzetten naar mijn tablet gebruik. Het probleem is dat het opladen met dat ding onbegonnen werk is, waarschijnlijk is de kabel te lang? In ieder geval, ik zoek een nieuwe kabel, liefst niet te duur. Iemand concrete tips voor een goede kabel, de oplader is verder wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:07
Ik ben op zoek naar een achterkantje voor een GS3 waar je zelf een foto op kan laten zetten. Ik had voor mijn moeder cover hier gekocht: http://www.yoursurprise.be/telefooncase/samsung-galaxy-s3 maar deze gaat OM de telefoon. Nu is het probleem dat er geen hoesje meer bestaat waar hij in past (pouch). Ik zou het mooi vinden als er een achterkantje is die je vervangt, in plaats van een hoesje er nog op. Weet iemand hier toevallig wat voor? Of misschien een mooie hoes die je zelf kan laten bedrukken?

Bij voorbaat dank.

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
11 Mei besteld in america en vandaag binnen. Sta helemaal versteld..

Afbeeldingslocatie: http://i281.photobucket.com/albums/kk202/fr0z0n3/DSC07340.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i281.photobucket.com/albums/kk202/fr0z0n3/DSC07336.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i281.photobucket.com/albums/kk202/fr0z0n3/DSC07331.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i281.photobucket.com/albums/kk202/fr0z0n3/DSC07325.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i281.photobucket.com/albums/kk202/fr0z0n3/DSC07344.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
kahraman11 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:38:
Heb ik een paar weken geleden een glazen screen protector gekocht namelijk deze: http://www.aliexpress.com...t-tempered/767886389.html
Plakt dat ding gewoon niet op mijn scherm. Iemand die nog goede alternatieven heeft? Het liefst wel in het rood.
dit is een vervanging van je scherm, als je een barst in je scherm hebt kun je dit zelf voor 12 dollar kopen. Dan moet je met een föhn de lijm warm maken en met de tools die je erbij krijgt je scherm loswrikken en dan deze er weer opdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 23:23
Ik ben op zoek naar een 64 GB microSDXC kaartje. Ik heb eerder de sandisk gehad, maar helaas hield deze er na een half jaartje mee op (er schijnen wel meer problemen te zijn met dit kaartje in combinatie met de SIII). Vervolgens maar een gekocht van Samsung, maar deze hield er na een paar weken ook mee op :S Heeft iemand een suggestie voor een goed alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 01:33
thomasv93 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 19:31:
11 Mei besteld in america en vandaag binnen. Sta helemaal versteld..

[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je voor mij een link van waar je de blauwe gekocht hebt ?

*** edit ***

Bedankt: http://www.dbacases.com/thin-grip.html

[ Voor 30% gewijzigd door Albert020 op 28-08-2013 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:17
nvt

[ Voor 99% gewijzigd door Megapaul op 28-08-2013 22:49 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Albert020
Heb een probleem met me screenprotector wilde plaatsen ging dit in het midden best goed, maar aan de zijkanten wil deze niet plakken (ongeveer 1 milimeter van de randen van de screenprotector plakt gewoon niet). Ik heb dus de eerste protector al weggegooid, er zit er nog één in het pakje dus heb nog een poging, zelfde probleem !!!

Welke screenprotectors zijn goed voor de Galaxy S3 en plakken ook aan de randen goed ?

[ Voor 12% gewijzigd door Albert020 op 05-09-2013 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:17
Albert020 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 21:56:
Heb een probleem met me screenprotector wilde plaatsen ging dit in het midden best goed, maar aan de zijkanten wil deze niet plakken (ongeveer 1 milimeter van de randen van de screenprotector plakt gewoon niet). Ik heb dus de eerste protector al weggegooid, er zit er nog één in het pakje dus heb nog een poging, zelfde probleem !!!

Welke screenprotectors zijn goed voor de Galaxy S3 en plakken ook aan de randen goed ?
ik heb zelf screenprotectors van het merk muvit, wel wat duurder maar ze werken prima, geen problemen met randen.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 12:27

Veritas

concedo nulli

Ik ben voor mijn S3 op zoek naar een dergelijk hoesje:
Afbeeldingslocatie: http://www.senacases.com/samsung-cases/galaxy-s-3/lusio/4.png
via: http://www.senacases.com/samsung-cases/galaxy-s-3/lusio/#

Maar dan een beetje betaalbaar, aangezien deze 50$ is.

Deze van Belkin is op zich een idee, maar daar passen minder pasjes in:
Afbeeldingslocatie: http://www.belkin.com/images/productmt/569129/250.jpg
via: http://www.belkin.com/nl/...process?Product_Id=660261

Is wel beter betaalbaar, rond de 20€.

Iemand een suggestie?

[ Voor 9% gewijzigd door Veritas op 16-09-2013 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:23

sphere

Debian abuser

Heeft er iemand een dual sim in gebruik? Ik lees op internet de magic sim of de qsim. Heeft iemand er ervaringen mee?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Zijn er mensen die ervaring hebben met de Samsung Extended Battery Kit ( EB-K1G6USU ) ?

Afbeeldingslocatie: http://brain.pan.e-merchant.com/1/3/21304331/l_21304331_001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:05
Is of er hier iemand ervaring heeft met een app om bepaalde in-ear oordopjes voor de iphone te laten werken op een android telefoon en dan de S3. Bv de Yurbuds Inspire Duro werken alleen met de iphone. Sommige functies werken wel maar bv het volume harder en zachter werkt dan weer niet.
Wil eventueel de genoemde dopjes aanschaffen voor tijdens het hardlopen. En het volume aanpassen indien nodig en dan niet eerst de telefoon hoeven te pakken.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste