Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Ik heb sinds een week een Samsung Galaxy S3 (ik ga de ellende met het home-button-issue op de HTC One S niet langer uitzitten) en ik ben benieuwd naar julie praktijkervaringen met hoesjes/cases.

Als ik zo Google blijkt de SGS3 gewoon een kwetsbaar toestel, Gorilla Glass 2 is nu eenmaal niet erg dik en het glas loopt tot op de hoeken. Iig heb ik een negatieve ervaring met de HTC One X, die barste bij 50 cm vallen met een Rock Hard Case.

Gelukkig heb ik mijn SGS3 nog niet laten vallen maar ik ben wel op zoek naar serieuze bescherming. Ik heb er nu een Body Glove Dropsuit op zitten. Op zich een goed hoesje lijkt me, plenty grip, er zit wat lucht/demping in de hoeken en via een zeshoek-raster aan de binnenzijde wordt de schok verdeeld (claimt men op de verpakking). Hij is ook een stuk minder zacht dan andere siliconen/TPU hoesje, het lijkt meer op rubber (maar wel geurloos). Helaas kan ik nergens op internet een goede praktijk droptest met dit hoesje vinden. Niet iedereen zal het wat vinden, echter de uitstraling mag van mij best ruig zijn, voor mij voorlopig ideaal.

Maar ik heb ook een Ballistic SG Maxx besteld :P die is wellicht wat al te ruig voor dagelijks gebruik maar tijdens mijn outdoor-vakanties, scouting activiteiten en tijdens het klussen komt deze mij denk ik wel van pas.

Kortom wat zijn jullie praktijk valpartij-ervaringen met bumpers/hoesjes/cases op de SGS3. Barst het hoesje, de telefoon of geen van beiden? Welke hoogte welke ondergrond, kortom deel je hartstilstand-momenten :)

[ Voor 14% gewijzigd door aardbeix15 op 08-10-2012 12:08 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
Mijn momenten:
IC trein van tafel afgeschoven, niks aan de hand.
Thuis van mijn buro (0,5 meter denk ik?) ondergrond laminaat, niks aan de hand.
Buiten bij het uitstappen van de auto waarschijnlijk verkeerd in me broekzak gestopt, niks aan de hand.

In alle gevallen gewoon mijn kale witte S3. Geen screenprotectors rotzooi, irritante dikmakende hoesjes of tijdrovende case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01
Mcctje schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:11:
Mijn momenten:
IC trein van tafel afgeschoven, niks aan de hand.
Thuis van mijn buro (0,5 meter denk ik?) ondergrond laminaat, niks aan de hand.
Buiten bij het uitstappen van de auto waarschijnlijk verkeerd in me broekzak gestopt, niks aan de hand.

In alle gevallen gewoon mijn kale witte S3. Geen screenprotectors rotzooi, irritante dikmakende hoesjes of tijdrovende case.
Good for you d:)b

Ff serieus, wat draagt het bij aan dit topic? Als mensen graag een hoesje ter bescherming of gemak willen kopen dan moet dat toch kunnen of niet soms? Ik ben blij dat het juist een beetje leeft en dat we elkaar van goede koop adviezen kunnen voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
Miki schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:31:
Ff serieus, wat draagt het bij aan dit topic?
Volgens mij is het gewoon een antwoord op de vraag die gesteld wordt? Er wordt gevraagd naar praktijkervaringen met vallen van de S3.

Ikzelf heb de telefoon niet standaard in een hoes zitten, maar ik ben dan ook iemand die de telefoon niet los in de zak heeft, maar in de laptoptas/binnenzak jas. Mijn S1 is in de 2,5 jaar dat ik hem had maar één keer gevallen, dat was na 2 jaar en 5 maand :P Dus voor mij is het niet echt nodig.

Ik ben wel 2 weken terug met een vistrip naar noorwegen geweest, toen had ik hem in een hoesje gedaan waarin hij in zo'n plastic houder zit en een flap voor het scherm had. Dat geeft volgens mij de beste bescherming, maar is niet echt lekker werken als je er regelmatig ff op wilt kijken. Maar wel een prettig gevoel op de boot, waar ik 300x lomp tegen de railing knalde door de golfslag :+

Al die bumpercases: Ik heb er mijn twijfels over, want de krachten worden daar toch vaak mee op de telefoon overgebracht. Als je hem echt wilt beschermen, moet je iets zoeken naar iets dat de krachten zèlf opvangt en da's geen soepele rubber/siliconen case, maar iets stevigs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

burgt schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:23:
koop in iedergeval niet de Muvit rubberen bumper, die ligt e rgelijk af als je je telefoon uit je broekzak haalt, soms al bij het oppakken. wat een onding.
Mijn telefoon is na 8 dagen bezit dus gevallen en natuurlijk net als de hoes er half af lag, het resultaat: Een glasplaat doormidden bijna horzontaal (in portrait mode) en rechts onder een breukje net over het scherm.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Laatst online: 12-09 08:29
Miki schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:31:
[...]

Good for you d:)b

Ff serieus, wat draagt het bij aan dit topic? Als mensen graag een hoesje ter bescherming of gemak willen kopen dan moet dat toch kunnen of niet soms? Ik ben blij dat het juist een beetje leeft en dat we elkaar van goede koop adviezen kunnen voorzien.
Boven mij word er gevraagd naar ervaringen met vallen. Dus geef ik mijn ervaring met de S3. Als je een hoesje wilt hou ik je niet tegen hoor integendeel het zou zonde zijn van je dure telefoon als die kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haffies
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-07 05:03
Omdat ik een enorme hekel heb aan touchscreen-toetsenbordjes zou ik er graag een bluetooth-variant met fysieke toetsen aan koppelen, is hier een mogelijkheid voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek dus een case die mijn GS3 goed beschermt. Ook zou ik graag hebben dat je vooraan ook nog een boordje hebt zodat hij nooit op het scherm ligt.

Extra scherm bescherming is toch zeker niet nodig hé bij normaal gebruik? Ik ben nog erg weiger en durf het precies niet te riskeren om zonder extra bescherming rond te lopen. (hoewel mijn vriend dat al een hele tijd met z'n iPhone doet en er niets aan is) (zit altijd in broekzak/binnenzak jas of ligt op tafel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:46
Zelf een carbon fiber leather case besteld, Het is wel lomp en misschien niet handig in gebruik, maar hij moet toch 2 jaar mee. Liever een klein beetje onhandigheid dan een telefoon van rond de 500 euro aan diggelen.

Eigenlijk zocht ik een dun goed beschermend hoesje, alleen zo ver niks kunnen vinden.

Linkie; http://www.eforchina.com/...-SIII---i9300--Black-.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Erg watte? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
haffies schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:51:
Omdat ik een enorme hekel heb aan touchscreen-toetsenbordjes zou ik er graag een bluetooth-variant met fysieke toetsen aan koppelen, is hier een mogelijkheid voor?
Ik heb het net getest met mijn apple bluetooth toetsenbord en die werkt prima. Wordt gewoon door de telefoon herkend als een toetsenbord/invoerapparaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg weiger, ik wil dat er niets van "schade" aankomt omdat ie nog nieuw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Kom je uit België oid? Want die uitdrukking is nieuw voor me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:29
Als het goed is komt morgen mijn S3 binnen, maar heb wel alvast wat aan accessoires besteld.

een bumper: http://www.ebay.nl/itm/28..._trksid=p3984.m1497.l2649
deze heb ik al thuis liggen.

een www.gelaskins.com skin met eigen foto en matching wallpaper (niet op deze foto te zien) :)
Afbeeldingslocatie: http://i144.photobucket.com/albums/r195/Gh0st3112/gelaskins.jpg

Zal nog wel even een update plaatsen als alles op en in elkaar zit.

[ Voor 5% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 10-10-2012 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:01:
Kom je uit België oid? Want die uitdrukking is nieuw voor me :P
Jap België en meer bepaald West-Vlaanderen (redelijk dialect :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haffies
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-07 05:03
Raymond schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 21:50:
[...]

Ik heb het net getest met mijn apple bluetooth toetsenbord en die werkt prima. Wordt gewoon door de telefoon herkend als een toetsenbord/invoerapparaat :)
Eigenlijk had ik er even bij moeten zetten dat ik een portable variant bedoelde, voor in de broekzak/rugzak zeg maar :P

Maar bedankt voor het testen, dat is in ieder geval een bruikbare oplossing voor thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag de otterbox commuter kopen, maar weten jullie waar die beschikbaar is in België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:17

dbzfan

Nee.

Aangezien mijn houder voor in de auto door de postbezorger kapot is aangeleverd wil in er gewoon een in de winkel kopen, maar nu vroeg ik me af of er al zo'n houder in de winkels ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Geachte tweakers, wie van jullie weet er nog echt goede sites met mooie stijlvolle strakke cases voor de galaxy s3.
En dan bedoel ik vooral niet die lompe stootbumpers, snap niet dat je zo'n telefoon aanschaft en dan zo'n lomp ding om je telefoon doet.
Ik ben daarom op zoek naar sites met stijlvolle lederen cases, hoesjes om hem in te doen van kalfsleer, dat soort strakke hoesjes.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:12

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 06:35:
staan lederen tas, ziet er leuk uit, :) [spam=weg]
Handig om films te kijken in het vliegtuig. Ik heb deze gekocht. Ik zal laten weten of hij bevalt zodra hij binnen is:
http://www.ebay.com/itm/3..._trksid=p3984.m1497.l2649

[ Voor 23% gewijzigd door dusty op 20-05-2013 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Vraagje: ik heb een Samsung smart tv UE55D7000 (2011), en twee Samsung galaxy S3 telefoons en een Galaxy tab 10.1
Als ik nu mediabestanden vanaf de telefoons en tab eenvoudig draadloos op mijn tv wil afspelen, heb ik dan de Samsung Allshare wifi mediahub nodig of zitten die mogelijkheden al in de tv, tab en telefoon ?

Hieronder de link van de mediahub:
http://www.mobielbereikba...ce=beslist&utm_medium=cpc

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Commuter vind ik nergens in Belgishe betrouwbare webshops, jullie wel?

Moest hij niet te krijgen zijn, wat neem ik dan best? Een TPU case of een hard case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 10:54
sphere schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 08:45:
[...]

Je kan van alles exfat formatteren. Een kaartje hoeft niet per se SDXC te zijn.

En verder gewoon hier: http://tweakers.net/price...PJ-P29pio33Q3aemoHDnFL6Ag
En ja, dat kan in Windows (7), ja, de Samsung Galaxy S3 kan er mee overweg en ja, op het kaartje past een full-hd film van +4GB en die wordt moeiteloos afgespeeld. Dus hierbij: werking bevestigd.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phil Ivey
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-06 18:07
Le_Freak ! schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:11:
Geachte tweakers, wie van jullie weet er nog echt goede sites met mooie stijlvolle strakke cases voor de galaxy s3.
En dan bedoel ik vooral niet die lompe stootbumpers, snap niet dat je zo'n telefoon aanschaft en dan zo'n lomp ding om je telefoon doet.
Ik ben daarom op zoek naar sites met stijlvolle lederen cases, hoesjes om hem in te doen van kalfsleer, dat soort strakke hoesjes.
Zoek is op Spigen, heb zelf een argos cover van ze en bevalt me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:22

Laguna

Connaisseur

Le_Freak ! schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:11:
http://www.senacases.com/samsung-cases/galaxy-s-3/

Stijlvol, kwaliteit en prijzig.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:23
Vrijdag krijg ik na veel problemen met de HTC one X een Samsung S3 toegestuurd.
Heb wel alvast dit hoesje besteld. Handig voor mn pasjes en was niet duur.

http://www.vandenberg-tel...k-case-hoes-pu-leder-wit/

Deze week ook nog een classe 10 samsung 32gb micro sdtje bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 11:59
Is een class 10 wel echt nodig? class 4 moet toch ook genoeg zijn ?
Of zeg ik nu iets doms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:44
Was van plan om deze te bestellen voor me S3.. iemand ervaring mee?
Afbeeldingslocatie: http://img3.etsystatic.com/000/0/6736327/il_fullxfull.334218655.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Punkbuster op 16-10-2012 21:12 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Dat ziet er a beter uit ja, helaas zie je dit soort sites weinig.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-07 10:11
Even een vraag over MHL op deze topic. Ik ben al jaren een gebruiker van een iPhone. Een van de grote voordelen van de iPhone was de accessoires en met name de docking stations. Zo ben ik in veel hotel kamers een standaard iPod dock tegen gekomen en werkt het feilloos met mijn iPhone. Echter wordt iOS steeds brakker, loopt steeds verder achter en vind ik de SIII en mooi toestel. En nu dat Apple met die nieuwe stomme stekker is gekomen.

En toen las ik over MHL en dacht : DIT IS HET :9 Wat als de audio docking business die MHL nu eens omarmt om op die manier een concurent te worden voor de lightning of 30 pins ipod connector van apple ?

Of denk ik nu te simpel :?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:30
Iemand goede ervaringen met een bepaalde carkit? Alleen om in te zetten (navigatie) en op te laden. Bellen gaat via Bluetooth.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
virtualJac schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 08:10:
Iemand goede ervaringen met een bepaalde carkit? Alleen om in te zetten (navigatie) en op te laden. Bellen gaat via Bluetooth.
Een woord: Brodit!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal mee eens! Zoals bij Miele: er is geen betere! Al jaren tevreden gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Is er al iets bekend over die draadloze oplader? Prijs en waar je die kan kopen en wanneer?
Zou er toch al moeten zijn zo langzamerhand.

[ Voor 20% gewijzigd door Le_Freak ! op 19-10-2012 08:00 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gentlemen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-08 08:38
Heeft er iemand nog enige tips voor must-have hoesjes voor mijn webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-06 00:20
Ik ben van plan die Palm Touchstone draadloze lader in de SGS3 in te bouwen. Iemand hier toevallig ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Weet iemand waar de officiële dockingstation voor de S3 is te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
Vandaag mijn custom Gelaskins binnen gekregen, moet zeggen dat het kwalitatief goed spul is.
Het is geen goedkope stickerzooi, maar degelijke 3M shizzle :)

Afbeeldingslocatie: http://i144.photobucket.com/albums/r195/Gh0st3112/Untitled-4.jpg

* Gh0stw4lk3r is happy met z'n "persoonlijke" foon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-07 10:11
Spam schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:44:
Even een vraag over MHL op deze topic. Ik ben al jaren een gebruiker van een iPhone. Een van de grote voordelen van de iPhone was de accessoires en met name de docking stations. Zo ben ik in veel hotel kamers een standaard iPod dock tegen gekomen en werkt het feilloos met mijn iPhone. Echter wordt iOS steeds brakker, loopt steeds verder achter en vind ik de SIII en mooi toestel. En nu dat Apple met die nieuwe stomme stekker is gekomen.

En toen las ik over MHL en dacht : DIT IS HET :9 Wat als de audio docking business die MHL nu eens omarmt om op die manier een concurent te worden voor de lightning of 30 pins ipod connector van apple ?

Of denk ik nu te simpel :?
Hmm, niet echt een reactie gekregen hier. Anyone ?

Ik lees trouwens dit op de MHL wiki :
The Galaxy S III is the first MHL device to use a different connector - one that is not compatible with all other MHL devices and accessories.[13] Consumers assumed that the MHL branding ensured compatibility so they were surprised when MHL accessories did not work with the Galaxy S III[14] (the incompatibility is due to the S3 using an 11 pin connector rather than a 5 pin).

After about a month of confusion following the release of the Galaxy S III a movement developed around boycotting Samsung accessories - an explanation for the 11-pin connector came out, but this did not necessarily end the boycott
Wat is dat toch met fabricanten en standaarden :? 8)7

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Sinds gisteren de Ballistic SG Maxx om mijn SGS3 :P wat een ding. Nu kan je echt lomp te werk gaan zonder dat het toestel er iets aan ondervindt. Wellicht wat al te ruig voor dagelijks gebruik (ik probeer het nu even uit) maar tijdens mijn outdoor-vakanties, scouting activiteiten en tijdens het klussen komt deze mij denk ik wel van pas.

De losse plastic screenprotector geeft goede bescherming maar je levert ook iets aan gevoeligheid en helderheid.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mip
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-09 07:36

Mip

Eergister is mn pakketje van Dealextreme ontvangen met:
-Sportarmband: prima band, heeft een uitsparing voor de earphone-plug en de bovenflap zit over je phone heen dus hij blijft ook mooi droog bij regen
-Auto-houder: doet wattie moet doen, de tel past perfect (wel zonder hoes of case uiteraard!) en de houder is in alle standen te zetten. gisteren uitgebreid getest in combinatie met Sygic, helemaal top _/-\o_ de oplader niet getest aangezien ik al een auto-lader heb. iemand interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allesvooriphone
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17:48
zit er erg over na te denken om dit hoesje te kopen
http://www.ebay.nl/itm/SP...896356a2ed#ht_2174wt_1347

Iemand nog andere aanbevelingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Zojuist als verrassing voor mijn vrouw ook maar een Galaxy S3 besteld. Ze zat al 2 jaar te vloeken op haar BB curve (en terecht). Ze had er geen BB enterprise server bij.

Ik kwam deze accessoire nog tegen:

Dual Charger Cradle+2x USB Cable+2300mAh Battery For Samsung Galaxy S3 i9300

Iemand ervaring?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn94
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-09-2022
Iemand enig idee of deze in een nederlandse Webshop te bestellen is ?

Afbeeldingslocatie: http://lghttp.16708.nexcesscdn.net/80849A/spigen/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/s/3/s3_flip_0014_lumi.jpg

http://www.spigen.com/cel...eohybrid-lumi-series.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contagio
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 17:19

Contagio

Vullend

allesvooriphone schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:19:
zit er erg over na te denken om dit hoesje te kopen
http://www.ebay.nl/itm/SP...896356a2ed#ht_2174wt_1347

Iemand nog andere aanbevelingen ?
Uit welk materiaal bestaat dit hoesje? Is het hard of zacht rubber?

Ziet er strak uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:52
Weet er iemand of de officiële Samsung Dock (EDD-D200BEGSTD) werkt in landscape modus? Ik wil graag een filmpje kijken/spelletje spelen terwijl hij rechtop blijft staan..

Of zijn er misschien leuke alternatieven waarmee ik mijn SIII in landscape modus rechtop kan laten staan, met een standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Schijnen klote hoesjes te zijn omdat de power knop niet goed is uitgemeten in het ontwerp proces. Lees de reviews maar eens op na.

http://www.google.nl/sear.....0.0...1ac.1.S76Uy8L-Ckc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Weet iemand waar je voor een redelijke prijs je scherm kan laten vervangen? Mijn scherm is inmiddels zo erg gecracked dat ik op bepaalde plekken dingen niet meer kan lezen. Op internet en via de "officiële" manier vind ik alleen maar prijzen van 200€+..

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 11:59
Micheldenhaag vermelde deze net in het andere topiq:
http://www.touchfix.nl/reparatie/samsung/galaxy-s3-i9300
Wie weet is het wat voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
KilljoyNL schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:02:
Micheldenhaag vermelde deze net in het andere topiq:
http://www.touchfix.nl/reparatie/samsung/galaxy-s3-i9300
Wie weet is het wat voor je.
Zou veel goedkoper moeten kunnen maar toch bedankt.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
Nieuwe gelaskins binnen gekregen.
Designed for humans....
Afbeeldingslocatie: http://i144.photobucket.com/albums/r195/Gh0st3112/DSC_2134.jpg

Mijn gifkikkers vinden de skin wel ok :)

[ Voor 6% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 08-11-2012 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Bugatti TwoWay leather case, die ik vorige week dinsdag (!) gekocht heb, thuis bezorgd gekregen.
Het is een werkelijk prachtig hoesje, heel mooi afgewerkt en vooral heel heel handig!
Hier enkele afbeeldingen. Binnen 2 weken zal ik een update doen om even te melden hoe het met de staat van het hoesje zit!

Btw.: Het heeft zo lang geduurd om hier te komen omdat het een internationale bestelling was (ik woon in België) en omdat het betaald is met een overschrijving. ;)
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img266/989/204818.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img20/1808/204752.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img542/8459/20121108204557.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img69/7203/20121108204425.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img560/6485/20121108170016.jpg
Mijn excuses voor de grootte.
En ik maak geen sluikreclame voor Adidas of Nike ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:00
Jedi_Pimp schreef op woensdag 07 november 2012 @ 23:56:
[...]

Zou veel goedkoper moeten kunnen maar toch bedankt.
http://dx.com/p/genuine-r...4882&Utm_source=affiliate

En dan nog een coupon code van 15 of 20%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Laatst online: 19:54
Gh0stw4lk3r schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:55:

een www.gelaskins.com skin met eigen foto en matching wallpaper (niet op deze foto te zien) :)
[afbeelding]
Is dit een eigen foto die je daar hebt laten maken? Heb ook even op de site gekeken, maar de standaard foto's daar zijn niet echt mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
Dat was een eigen foto ja, via hun site laten maken.
Resultaat was ook best ok moet ik zeggen :) en zoals je hierboven kan zien hebben ze (imo) ook best leuke eigen designs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackfalck
  • Laatst online: 10-09 10:09
Sinds kort heb ik een nieuw hoesje gekocht voor mijn Galaxy S3, en ik ben er super tevreden mee!
Het toestel wordt haast niet dikker, en is toch top beschermd! Het toestel wordt haast niet dikker omdat je de originele batterij cover eraf haalt, en dan het hoesje er voor in de plaatst vast klikt. Slim bedankt door de heren van Samsung. Daarnaast kostte het helemaal niet zoveel geld. ( ook belangrijk)
Een stuk minder dan je scherm laten vervangen :9

Deze heb ik:
Afbeeldingslocatie: http://www.extracompleet.nl/components/com_virtuemart/shop_image/product/luxe_flip_cover__50943db032aed.jpg
Eventueel waren er ook nog andere kleuren verkrijgbaar, mja ik had een blauw toestel dus was een blauw hoesje mooier :D:
Afbeeldingslocatie: http://www.extracompleet.nl/components/com_virtuemart/shop_image/product/luxe_flip_cover__50323eedcdb0a.jpg

Hier heb ik mijn hoesje besteld:
http://www.extracompleet....lip-cover-hard-case-blauw
Erg goedkoop en het werd snel bezorgd!

Voor de liefhebbers de witte versie (Andere kleuren zoals oranje, paars roze rood etc zijn ook te koop):
http://www.extracompleet....-flip-cover-hard-case-wit

Hopelijk doe ik iemand een plezier met deze informatie!

[ Voor 8% gewijzigd door blackfalck op 12-11-2012 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
blackfalck schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:41:
Sinds kort heb ik een nieuw hoesje gekocht voor mijn Galaxy S3, en ik ben er super tevreden mee!
Het toestel wordt haast niet dikker, en is toch top beschermd! Het toestel wordt haast niet dikker omdat je de originele batterij cover eraf haalt, en dan het hoesje er voor in de plaatst vast klikt. Slim bedankt door de heren van Samsung. Daarnaast kostte het helemaal niet zoveel geld. ( ook belangrijk)
Een stuk minder dan je scherm laten vervangen :9

Deze heb ik:
[afbeelding]
Eventueel waren er ook nog andere kleuren verkrijgbaar, mja ik had een blauw toestel dus was een blauw hoesje mooier :D:
[afbeelding]

Hier heb ik mijn hoesje besteld:
http://www.extracompleet....lip-cover-hard-case-blauw
Erg goedkoop en het werd snel bezorgd!

Voor de liefhebbers de witte versie (Andere kleuren zoals oranje, paars roze rood etc zijn ook te koop):
http://www.extracompleet....-flip-cover-hard-case-wit

Hopelijk doe ik iemand een plezier met deze informatie!
Ben erg benieuwd of je over een paar weken nog zo content bent :+

Hoesjes zijn alles behalve duurzaam, internet staat er vol mee dat deze hoesjes binnen de kortste keren stuk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letsa
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 10:20
trueKAMi schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:23:
Ik heb pas een blauwe SIII besteld, en ik heb er meteen een paar accessoires bij besteld, heb ik meteen een complete set.

(...)

- Een micro USB host-kabeltje en een powered USB hub, zodat ik deze trucs met de telefoon kan:
Youtube: Samsung Galaxy S3: Connectivity demo - USB OTG, MHL, bluetooth keyboards/mice, games
microUSB host kabeltje op Ebay
Powered USB hub bij Factoryprices

- En tot slotte een HDMI-converter. Ben erg benieuwd hoe het is om met de telefoon aan de TV te hangen, en lekker films te kijken.
HDMI converter bij Factoryprices
Ik ben benieuwd of iemand kan nagaan of de volgende toepassing mogelijk is met de Samsung Galaxy SIII:

1) 720p/1080p MKV film afspelen
2) vanaf een USB OTG aangesloten harddisk/pendrive
3) output naar een TV over een MHL naar HDMI verbinding
4) terwijl de telefoon opgeladen wordt.

Zo ja, dan ben ik ook benieuwd of datzelfde mogelijk is vanaf een WIFI benaderbare samba share? :+

[ Voor 29% gewijzigd door letsa op 12-11-2012 21:12 . Reden: kortere quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alucard.erbacam
  • Laatst online: 19-04 14:54
letsa schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:10:
[...]
Ik ben benieuwd of iemand kan nagaan of de volgende toepassing mogelijk is met de Samsung Galaxy SIII:

1) 720p/1080p MKV film afspelen
2) vanaf een USB OTG aangesloten harddisk/pendrive
3) output naar een TV over een MHL naar HDMI verbinding
4) terwijl de telefoon opgeladen wordt.

Zo ja, dan ben ik ook benieuwd of datzelfde mogelijk is vanaf een WIFI benaderbare samba share? :+
Dit is mogelijk met de officiële dock die binnenkort uitkomt, deze heeft 3 usb poorten, een HDMI uitgang en als ik het goed begrijp kan hij ook tegelijk laden.
1080P/720P doet hij mits je Hardware decoding gebruikt. Op het moment dat je software decoding gebruikt red hij de 1080P niet (720P red hij net). Heb dit gestest met de allshare cast hub.
Je vraagt je misschien af waarom je ooit software decoding wil gebruiken:
Omdat ondertitels met hardware decoding alleen op het telefoonscherm gerenderd worden en niet op de TV, met software decoding doet hij dat wel. Momenteel zit ik zelf met het dilemma dat ik hem graag als media-center zou gebruiken. Echter in software mode trekt hij 1080P niet en in hardware mode heb ik geen ondertitels...... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letsa
alucard.erbacam schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 01:20:
[...]
Heb dit gestest met de allshare cast hub.
Als ik het goed begrijp, connect de Galaxy S3 (eerste device) via WIFI met de allshare cast hub (een tweede device), waarna de hub het signaal omzet naar HDMI en vervolgens de TV (derde device).

AllShare wordt op Wikipedia omschreven als een DLNA server. In jouw verhaal neem ik aan dat de Galaxy S3 native een MKV weet te decoderen, dit via een AllShare app (server) op de telefoon aan kan bieden aan de AllShare Cast Hub, waarna deze het signaal doorstuurt naar de TV.

Ik las echter over de Hub: [quote]maakt draadloos verbinding met je S3 met behulp van een directe Wi-Fi verbinding[/quote]Als de S3 direct met de hub in verbinding staat, kan de S3 dan nog wel gelijktijdig met je thuisnetwerk verbonden zijn om de bron-MKV te benaderen?

*edit*
Oh, misschien is dit de reden dat het enkel gaat werken met de dock die nog moet uitkomen. 8)7

Voor wat betreft de subtitles: kan het zijn dat het niet renderen van de ondertiteling met hardware acceleratie, een limiet is van de AllShare Cast Hub? En dat dit wel met de dock en/of een MHL-to-HDMI adapter mogelijk is?

[ Voor 12% gewijzigd door letsa op 13-11-2012 09:53 . Reden: koffie op de vroege morgen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alucard.erbacam
letsa schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:49:
[...]

*edit*
Oh, misschien is dit de reden dat het enkel gaat werken met de dock die nog moet uitkomen. 8)7

Voor wat betreft de subtitles: kan het zijn dat het niet renderen van de ondertiteling met hardware acceleratie, een limiet is van de AllShare Cast Hub? En dat dit wel met de dock en/of een MHL-to-HDMI adapter mogelijk is?
Zover ik kan uitvogelen op XDA enzo zijn de subtitles ook een probleem met de MHL-HDMI kabel en hebben ze source van de hardware decode chip nodig om het werkend te krijgen, helaas is die source tot nu toe niet vrijgegeven. (zover ik weet).

Aan de hand van je (doorstreepte) reactie heb ik me wel gerealiseerd dat het WIFI (en tegelijk casten naar de hub) een bottleneck zou kunnen vormen en een goede test belemmerd.
Heb even uitgezocht of de hub 1080P aankan en volgens Samsung kan dat.Link
Nu heb ik het volgende gedaan om het WIFI te elimineren:

32GB SD leegehaald en ex-fat geformateerd (zodat de blu-ray van 9gigabyte zou gaan) en daar een blu-ray
van 9 gigabyte op gezet. (Lezen 10 Megabyte per seconde schrijven 5, volgens mijn berekening is 1,6 lezen nodig voor de blu-ray) Deze geprobeerd op de foon zelf met als resultaat:
Hardware decoding werkt prima
Softeware decoding werkt prima
Daarna de telefoon via de cast hub aan de TV gehangen met als resultaat:
Hardware decoding werkt prima, subs op de foon en niet op de TV
Software decoding stottert, subs op de foon en op de TV

Enige wat ik niet kan testen is het verschil tussen de Hub en de MHL-HDMI kabel (die heb ik niet) maar aangezien HW decoding werkt naar TV en software niet denk ik niet dat daar verschil in zal zitten (maar kan natuurlijk).

Ter verdere info is hier een link naar de uit te komen dock in Duitsland: Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de telecom-winkel hebben ze nu €1,50 korting op de Casemate pop hoesjes voor de s3. heb m gister ontvangen en die textuur aan de zijkant zorgt ervoor dat hij lekker in de hand ligt plus dat je hem ook nog eens liggend kunt neerzetten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 14:26:
Bij de telecom-winkel hebben ze nu €1,50 korting op de Casemate pop hoesjes voor de s3. heb m gister ontvangen en die textuur aan de zijkant zorgt ervoor dat hij lekker in de hand ligt plus dat je hem ook nog eens liggend kunt neerzetten.
Verwijderd in "Accessoires voor de HTC One X"
Verwijderd in "[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming"

Het KvK nummer dat op je webwinkel staat klopt niet, moet je even naar kijken

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letsa
alucard.erbacam schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:28:
Zover ik kan uitvogelen op XDA enzo zijn de subtitles ook een probleem met de MHL-HDMI kabel en hebben ze source van de hardware decode chip nodig om het werkend te krijgen, helaas is die source tot nu toe niet vrijgegeven. (zover ik weet).
Thanks voor de link naar de hub. Voor wat betreft het probleem met de subtitles, kan het verstandig zijn om te proberen zo veel mogelijk ruchtbaarheid te geven aan deze link: Android Issue 32564: subtitles not displayed over hdmi when using hw decoding: :
Subtitles are not being displayed over hdmi when using hardware decoding. They appear only on the tablet screen. This happens with all video players. This is not a video player bug. Been discussing the problem with several devs from different video players and they all said it is an android issue.
. Blijkbaar is het een euvel dat meerdere apparaten treft, en ligt de fout bij Android zelf?

*edit*
Is dit een mogelijke workaround?

[ Voor 5% gewijzigd door letsa op 14-11-2012 16:31 . Reden: workaround toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alucard.erbacam
letsa schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:27:
[...]
Thanks voor de link naar de hub. Voor wat betreft het probleem met de subtitles, kan het verstandig zijn om te proberen zo veel mogelijk ruchtbaarheid te geven aan deze link: Android Issue 32564: subtitles not displayed over hdmi when using hw decoding: :
[...]
. Blijkbaar is het een euvel dat meerdere apparaten treft, en ligt de fout bij Android zelf?

*edit*
Is dit een mogelijke workaround?
Bedankt voor de tips.
Heb dit gelijk getest: HW ovelay gedisabled en gestest met MX player (net als in bovenstaande reactie, was ik vergeten te vermelden), resultaat:
Software: Stotteren en ondertitels op TV en foon
Hardware: Vloeiend en ondertitels op foon en niet TV

Echter zag ik nu ook de standaard video player staan en heb ik deze gekozen (die kan ik met Es file explorer via netwerk niet kiezen om iets te spelen vandaar MX, maar op de SD kaart gaat het met dezelfde film wel). resultaat:
Hardware: Video en ondertitels op TV (en geen beeld op de foon)

Daarna geprobeerd of dit aan de Player of aan de HW overlay disabling: heb het vinkje weggehaald en develop opties weer uitgezet, daarna weer geprobeerd met de standaard player, resultaat:
Hardware: Video en ondertitels op TV (en geen beeld op de foon)

Conclusie:
Optie lijkt geen effect te hebben op MX player
Optie lijkt geen effect te hebben op default player: maar die doet het schijnbaar sowieso wel.
Dit ziet in ieder geval al beter uit, hoop dat XBMC for Android deze functie ook aan de gang krijgt :)

• letsa
alucard.erbacam schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:15:
Echter zag ik nu ook de standaard video player staan en heb ik deze gekozen (die kan ik met Es file explorer via netwerk niet kiezen om iets te spelen vandaar MX, maar op de SD kaart gaat het met dezelfde film wel).
Ik ben helemaal niet bekend met Android en de (on)mogelijkheden van het OS. Maar heb je File Expert al geprobeerd, eventueel in combinatie met de SMB Mount Plugin om een samba share gemount te krijgen als 'gewone' folder? Al vereist de plugin wel een ge-roote phone.

Wellicht kan de standaard video player dan toch de bestanden via het netwerk benaderen, omdat gedacht wordt dat ze in een lokale dir staan.

[ Voor 3% gewijzigd door letsa op 15-11-2012 12:32 ]

• alucard.erbacam
letsa schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:29:
[...]
Ik ben helemaal niet bekend met Android en de (on)mogelijkheden van het OS. Maar heb je File Expert al geprobeerd, eventueel in combinatie met de SMB Mount Plugin om een samba share gemount te krijgen als 'gewone' folder? Al vereist de plugin wel een ge-roote phone.

Wellicht kan de standaard video player dan toch de bestanden via het netwerk benaderen, omdat gedacht wordt dat ze in een lokale dir staan.
Bedankt voor de tip.
Ik heb de telefoon momenteel niet geroot dus kan de plug-in niet echt testen.
Heb echter wel de file-expert geprobeerd, welke ook via het netwerk niet kan spelen.

Wat ik verder wel heb getest is met een USB OTG kabel, een card reader, een micro sd naar sd converter en de micro sd kaart van 32GB (die ik uit de foon heb gehaald) geprobeerd hoe hij reageert op bestanden als massa opslag, waarbij hij gewoon de film speelt met de standaard speler.
Lijkt me dat het verschil puur met netwerk te maken heeft en wat je zegt (mounten) gewoon zou moeten werken. Hij zou geen verschil moeten zien tussen de fysieke file en de gemounte file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letsa
alucard.erbacam schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:33:
[...]
Lijkt me dat het verschil puur met netwerk te maken heeft en wat je zegt (mounten) gewoon zou moeten werken. Hij zou geen verschil moeten zien tussen de fysieke file en de gemounte file.
Inderdaad, aangenomen dat dit zal werken, is de mogelijkheid aanwezig dat de standaard-player het 1080p bronbestand in hardware mode kan afspelen over HDMI met subtitles. Een mogelijke bottleneck in dat scenario lijkt me echter dat het toestel ook actief data over WIFI aan het binnenhalen/verstoken is. Wellicht dat dit de rest van de processen (output over HDMI) vertraagt of anderzins in de weg zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 07:02
Kun je naast foto's ook films, youtube en games zien op je tv met de volgende kabel:

Samsung HDTV Adapter microUSB -> HDMI, voor Galaxy S III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alucard.erbacam
kousje schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:21:
Kun je naast foto's ook films, youtube en games zien op je tv met de volgende kabel:

Samsung HDTV Adapter microUSB -> HDMI, voor Galaxy S III
Kort: Ja, muv subs (alleen via default vid player)
Lang: Je zie alles wat op je telefoon scherm te zien is ook op de TV, als je de film met de default player kan spelen zie je ook de subtitels op de tv, als je een andere player gebruikt alleen in software mode (die 1080P niet trekt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Ik ben op zoek naar een goedkope bumper, siliconen of kunststof maakt denk ik niet veel uit? Dan zou ik het beste op ebay kunnen kijken, neem ik aan? Daarnaast wil ik een touch screen protector. Daar heb ik meer eisen aan. Hij mag optisch niks veranderen en hij moet zo dun zijn dat er niet te veel invloed uitgeoefend wordt op de touch-gevoeligheid.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
http://shop.brando.com/

Voor je screenprotector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud.thuis
  • Registratie: Januari 2010
Zag net deze bij Brando....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Qi (single) loader plus (witte) achterkant 69,99 incl
Helaas heb ik zelf een blauwe

hier wordt gesproken over andere mogelijkheden maar die zijn of niet duidelijk of niet leverbaar

[ Voor 31% gewijzigd door jeanj op 28-11-2012 10:43 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Dit is ook een optie. Weet niet precies of het voor de Galaxy S3 werkt, maar op PC en Nokia N900 werkt het.
Accuduur is prima, er zit een touchpad op, toetsjes zijn fijn en tot 3 knoppen tegelijk indrukken werkt. Daarbij zit er een usb-bluetooth connector die je kan wegstoppen in het apparaat en als je deze gebruikt heb je een kapje om het gat af te dekken. Ook zit er een lasertje op, kortom: heel veel waar voor je geld en reviews zijn positief.

vrede in rust

• -TYPHOON-
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:50
Ik heb vorige week mijn Spigen Neo Hybrid Infinity White ontvangen.
Ondanks de negatieve berichten ondervind ik geen problemen en ben ik zeer tevreden.
Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetwizstore.com/images/SGP/87/nei4.jpg

• wolver1ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-01 07:07
RomanII schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 20:28:
Twee jaar lang trouwe dienst voor mijn HTC Desire.

Maat 10 is voor de S3:

http://www.gripis.com/Gri...r-Size-10-creased-black_1
Zoals jij heb ik ook met een Gripis voor HTC Desire een paar jaar gelopen. Prima hoesje, dus na aanschaf van S3 gelijk ook eentje via eBay besteld. Binnen 1 dag binnen (Duitsland > Denemarken). Wat mij gelijk opviel is dat het hoesje te strak om de telefoon zit. Instoppen van de telefoon gaat moeizaam en de kans dat de volume rocker of aan/uit knop ingedrukt wordt is groot. Fatsoenlijk naar muziek luisteren gaat dus niet als je je telefoon in het hoesje wilt houden, en als je telefoon compleet uitstaat wordt ie bij het instoppen door de drukte aangezet. Maar goed, omdat het leer is, kan het zo zijn dat het hoesje wat tijd nodig heeft om uit te rekken. Maar ik kan mij niet herinneren dat ik het hetzelfde probleem met Desire had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ik heb sinds kort een Galaxy S3 en ik ben op zoek naar een case dat mijn s3 mooi beschermd. Het moet geen flip zijn maar een case dat alle kanten van mijn s3 beschermd dus geen open rand ( boven en beneden ) waar kan ik zulke cases vinden in een Fysieke Winkel in Amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anagorn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-08 18:45
Phusebox schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 13:49:
Vandaag mijn screenprotector met holle randjes ontvangen die over de hele voorkant moet passen... dit weekend eens proberen. Tevens mijn iRoo hout look flip case binnen. Erg nice.
Hoe bevalt je iRoo flip case nu? Is het van goede kwaliteit en zorgt het voor goede bescherming? Blijft het uiteinde wat je omslaat goed zitten? Ik ben ook geneigd hem te bestellen namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:46

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

-TYPHOON- schreef op donderdag 29 november 2012 @ 06:22:
Ondanks de negatieve berichten ondervind ik geen problemen en ben ik zeer tevreden.
[afbeelding]
Ik vind dit een van de mooiste cases die ik tot nu toe gezien heb. Zou ook goed bij m'n witte S3 passen gok ik.

Wel jammer van de slechte recensies en hoge prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TYPHOON-
Mja ik was ook eerst een beetje sceptisch maar mijn case heeft helemaal geen defecten zoals vaak genoemd...
Waarschijnlijk zat er in het begin ergens een slechte batch tussen die voor deze berichten gezorgd heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Vandaag ook mijn S3 toegekregen.
Ik heb er een Valenta pouch bijgekocht om hem in te steken en via Ebay een siliconen case om de achterkant te beschermen.
Is een screenprotector (à la Zagg) een must voor de S3?

Ik twijfel dat ik hem in de pouch zou steken of voorlopig eerst even met die case rond te lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022
Gisteren mijn otterbox commuter voor s3 binnengekregen. Mooie case, en supergoede bescherming, maar niet mijn ding. Het is de zwarte. Iemand interesse? Zal hem zo ook even op V&A zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik had een pouch besteld bij mijn S3 maar dit is precies toch wat teveel gedoe.
Nu, er zijn ontelbare cases op de markt waardoor ik het bos door de bomen niet meer zie.
Iemand aanraders (uit persoonlijke ervaringen)?
Ben toch ook aan het twijfelen om een Zagg-screenprotector bij te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Laatst online: 13-02-2024
Ik ben erg tevreden over de Casemate Tough. Maar hiervan wordt de S3 wel zwaarder en een stuk groter. Is wel een 'hufterproof' hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.benl.ebay.be/i..._trksid=p3984.m1423.l2649
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/3405426/hotlink/1sgs3ebay.PNG

Iemand erevaring? Voor zo'n € 5.
Heb 'em meteen besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik ben al een tijdje op zoek naar een andere achterkant voor de Galaxy S3. Ik wil graag een achterkantje waar meer grip op zit, zoals bij de Galaxy S2 en Galaxy Nexus. De S3 is mij al een paar keer uit mijn handen geglipt omdat hij zo spekglad is. Ik zoek dus geen cover ofzo maar een batterij achterkantje.

Weet iemand waar ik zoiets kan kopen?

[ Voor 9% gewijzigd door EnigmaNL op 09-12-2012 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Laatst online: 23:45

g0tanks

Moderator CSA
EnigmaNL schreef op zondag 09 december 2012 @ 22:27:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een andere achterkant voor de Galaxy S3. Ik wil graag een achterkantje waar meer grip op zit, zoals bij de Galaxy S2 en Galaxy Nexus. De S3 is mij al een paar keer uit mijn handen geglipt omdat hij zo spekglad is. Ik zoek dus geen cover ofzo maar een batterij achterkantje.

Is een dunne cover zoals de Rock Quicksand ook geen optie?

Afbeeldingslocatie: http://www.qatarliving.com/files/imagecache/page_480/2012/06/30/5gc5j15mc3kc3mf3jdc6m30cd6e7262fd1fc2.jpg

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Nee want dat past niet in mijn sleeve en ik wil het toestel niet groter hebben dan het nu al is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Anagorn schreef op maandag 03 december 2012 @ 22:49:
[...]

Hoe bevalt je iRoo flip case nu? Is het van goede kwaliteit en zorgt het voor goede bescherming? Blijft het uiteinde wat je omslaat goed zitten? Ik ben ook geneigd hem te bestellen namelijk..
Telefoon is paar keer van relatief lage afstand gevallen en er is nergens een beschadiging te zien. Het uiteinde dat je omslaat blijft perfect zitten, de magneet is vrij krachtig. Enige nadeel is dat, zeker met 3 pasjes erin, het geheel vrij dik wordt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Laatst online: 13-02-2024
EnigmaNL schreef op zondag 09 december 2012 @ 22:27:

Misschien zoiets?:

http://www.ebay.nl/itm/Pe...m3cc929e7fe#ht_1859wt_906

Op ebay staan heel veel andere achterkanten voor de S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Vandaag is m'n ZENS wireless charger binnen, werkt als een trein! Klein minpuntje is wel dat de cover met de wireless tech de hele telefoon voelbaar zwaarder maakt.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikjannemann schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:13:
[...]

Misschien zoiets?:

http://www.ebay.nl/itm/Pe...m3cc929e7fe#ht_1859wt_906

Op ebay staan heel veel andere achterkanten voor de S3.
Ik heb precies zelfde gekocht, grip is veel beter met deze achtekant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, die Rock Quicksand ziet er wel goed uit!
Zou hij ook de schok absorberen als je hem laat vallen? Het is natuurlijk veel mooier dan zo'n lelijke bumper.

• KloyenZ
  • Laatst online: 13:29
Waar heb je die gekocht ?
-TYPHOON- schreef op donderdag 29 november 2012 @ 06:22:
[afbeelding]

• -TYPHOON-

• KloyenZ
  • Laatst online: 13:29
en echt tevreden van ? ik heb een white s line cover en na 3 dagen al blauw van men jeans. Dus geen goede kwaliteit en zoek iets beter.
Enig idee of hij ook nog in een pouch past ? Dat hij dus dun is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KetchupFTW
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-12-2022
KetchupFTW schreef op donderdag 27 december 2012 @ 15:27:
Ik heb een kras in het midden van mijn scherm op mijn S3, nou heb ik gehoord dat screenprotectors er goed in zijn om deze te verbergen, maar welke kan ik dan het best nemen? Hij moet natuurlijk ook beschermen tegen nieuwe krassen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TYPHOON-
Wel dit is normaal een van de dunnere cases die er zijn
met case zijn de afmetingen:
breedte: 7,5 cm
hoogte: 1,1 cm
lengte: 14 cm

Ben er zeer tevreden van, geen van de gekende problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hehe eindelijk komt de officiële extended battery voor de SIII uit. Wel jammer dat mijn Otterbox niet meer gaat passen.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste