Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Heeft iemand al een carkithouder met actieve oplader gevonden welke met een zuignap bevestigd kan worden? Ik had voor m'n Galaxy S2 een Brodit houder (geen zuignap, gewoon via autoradio bevestigd) maar wil voor m'n Galaxy S3 dus iets wat met zuignap bevestigd kan worden, en tevens oplaad. Kan echter niet 123 zoiets vinden...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Sander-B schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 00:38:
[...]

Ik heb een LG TV en LG homecinema-set (beide met die smart-toestanden uiteraard) en ik kan naar beide foto/video/muziek streamen via wifi zonder extra dongles en instellingen.

Naar de TV gaat het perfect, alleen naar de homecinemaset is soms wat buggy. Ik kan zelfs het volume aanpassen via de telefoon ;)

De S3 moet naar elke DLNA-server kunnen streamen zolang ze op hetzelfde netwerk zitten, er verschijnt dan een computerscherm met twee pijltjes (in/uit) in de linkerbovenhoek van je MP3-speler-app en rechtsboven in de galerij-app.
Zet je TV maar eens aan, moet gewoon werken.
Ik heb dus een Samsung tv dus zou moeten werken, ga je bij een Samsung tv naar smart tv en dan binnen het scherm naar de juiste app op je tv of op je tablet of smartphone (galaxy S3)?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
mvkdev schreef op maandag 30 juli 2012 @ 18:22:
Zat even op DX.COM te kijken voor een case, moest toch wel lachen toen ik dit zag ;D

[afbeelding]
Ik heb deze case (alleen dan in een andere kleur). De rand van het hoesje komt ca 1,5 mm boven het scherm uit. De cutouts zitten precies op de juiste plekken. Wel wordt het toestel dikker en iets zwaarder, maar ligt verder wel lekker in de hand. Mijn case heb ik hier besteld en was binnen een week binnen. Ik heb dezelfde fout op de sticker als die op DX staat :D.

Heb ook dit hoesje, maar ben hier niet kapot van. De geleverde kleur wijkt behoorlijk af van de getoonde kleur en het toestel steekt iets uit. Verder had de binnenkant wat oneffenheden op de 'lining'. Dit kon ik er wel af halen (zie het als soort pluisjes/achtergebleven resten). Aangezien het hoesje in het vooral erg strak is, was ik toch bang voor krasjes op m'n scherm (door schurende werking), waardoor ik dit hoesje niet gebruik. Mijn ervaring met de S2 is dat Gorillaglas toch eenvoudiger krast dan gedacht en dat zal bij de S3 niet veel anders zijn.

Uiteindelijk heb ik een Easecase besteld. Op die manier heb je toch een unieke case, waarvan de bouwkwaliteit dik in orde schijnt te zijn. Ik ben benieuwd.

[ Voor 3% gewijzigd door wilmundo op 01-08-2012 21:04 ]

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Sander-B schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 00:38:
[...]

Ik heb een LG TV en LG homecinema-set (beide met die smart-toestanden uiteraard) en ik kan naar beide foto/video/muziek streamen via wifi zonder extra dongles en instellingen.

Naar de TV gaat het perfect, alleen naar de homecinemaset is soms wat buggy. Ik kan zelfs het volume aanpassen via de telefoon

De S3 moet naar elke DLNA-server kunnen streamen zolang ze op hetzelfde netwerk zitten, er verschijnt dan een computerscherm met twee pijltjes (in/uit) in de linkerbovenhoek van je MP3-speler-app en rechtsboven in de galerij-app.
Zet je TV maar eens aan, moet gewoon werken.
En je hebt eerst een Samsung account aangemaakt?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:24
Le_Freak ! schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 01:00:
[...]

Ik heb dus een Samsung tv dus zou moeten werken, ga je bij een Samsung tv naar smart tv en dan binnen het scherm naar de juiste app op je tv of op je tablet of smartphone (galaxy S3)?
Ik heb geen Samsung tv, maar bij mijn LG is de procedure als volgt:
1) Zet je tv en/of homecinema set aan, bij mijn LG maakt het niet uit op welke input of in welke stand
2) Start op je telefoon de muziek/video/foto-applicatie
3) Je ziet het computerscherm in beeld verschijnen (op je telefoon), klik hier op en kies eventueel het juiste apparaat als er meerdere DLNA-apparaten gevonden zijn
4) Spelen maar!

Ik heb wel een Samsung account op de telefoon aangemaakt, maar dit zou hier niet nodig voor moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cases/pouches met een magneetsluiting... hoe zit dit nou?? Aan de vele cases die ik hier voorbij zie komen met magneetsluiting kan ik concluderen dat dit geen problemen gaat opleveren? De gebruiksaanwijzing van de S3 geeft namelijk aan dat je geen tassen/hoesjes etc. met magneetsluting mag gebruiken omdat dit schade aan het toestel kan opleveren. Op internet lees ik verschillende dingen. Wat zijn jullie ervaringen met soortgelijke cases/pouches en de S3, kan ik die van mij veilig gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diëla schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 09:29:
Cases/pouches met een magneetsluiting... hoe zit dit nou?? Aan de vele cases die ik hier voorbij zie komen met magneetsluiting kan ik concluderen dat dit geen problemen gaat opleveren? De gebruiksaanwijzing van de S3 geeft namelijk aan dat je geen tassen/hoesjes etc. met magneetsluting mag gebruiken omdat dit schade aan het toestel kan opleveren. Op internet lees ik verschillende dingen. Wat zijn jullie ervaringen met soortgelijke cases/pouches en de S3, kan ik die van mij veilig gebruiken?
Ik heb deze nu 3 weken http://www.ebay.com.au/it...ageName=ADME:L:OC:NL:3160 en ik heb geen enkel probleem ergens mee.
Her is echt een mooi mapje, goed afgewerkt en je kan hem heel makkelijk openklappen om zo te gebruiken.
Ik zie wel dat hij inmiddels 1 Aus Dollar duurder is geworden :)
Als je hen besteld hebt gelijk even mailen voor de kleur die je wilt hebben en ik had hem met 14 dagen ongeveer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
@ Diëla

Genoeg hoesjes zonder magneetsluiting, waarom niet gewoon het zekere voor het onzekere nemen? Ik heb nog nooit een magneetsluiting gehad en hem ook nog nooit gemist :)

ps. Ik heb een Sena ultraslim hoesje over, in zwart, ongebruikt. Sta open voor dm.

[ Voor 22% gewijzigd door bear87 op 07-08-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lplesage
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06 21:33
wilmundo schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 15:21:
[...]

Iplesage, heb je je Easecase al binnen? Ik ben bijzonder gecharmeerd van de aanpassingsmogelijkheden. In het verleden heb ik ook (fake) leather hoesjes gebruikt (Mda II, klaphoes, goede protectie, welk bulky; Mda Pro dat ding woog al bijna 3 ons en door het schuifhoesje veranderde het in een Tripple Whopper en finally een BB 9700, ook deze werd erg bulky door het hoesje). Vandaar dat ik bang ben dat een dergelijk hoesje het design teniet doet: added bulkyness and weight...

Is er iemand die ervaring heeft met dit hoesje? http://www.spigen.com/samsung-galaxy-s3-ultra-thin-air-series.html
Ik heb de Easecase binnen. Hij is heel mooi en je kan de telefoon er gemakkelijk uithalen als je hem aan de zijkant vasthoudt.
Plaatjes:
http://i50.tinypic.com/5agw7m.jpg
http://i47.tinypic.com/nqsck3.jpg
http://i48.tinypic.com/33my0ec.jpg
http://i45.tinypic.com/30wnj9h.jpg

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
lplesage schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 22:12:
[...]

Ik heb de Easecase binnen. Hij is heel mooi en je kan de telefoon er gemakkelijk uithalen als je hem aan de zijkant vasthoudt.
Plaatjes:
http://i50.tinypic.com/5agw7m.jpg
http://i47.tinypic.com/nqsck3.jpg
http://i48.tinypic.com/33my0ec.jpg
http://i45.tinypic.com/30wnj9h.jpg
Dank voor de foto's. Ik heb zelf een A3 case besteld. Ik hoop dat die lekker dun is in het echt. Het valt mij op dat je je hoesje erg ingetogen hebt gehouden. Als men niet beter wist, zou men niet denken dat het een custom made hoesje is. Heb je hier bewust voor gekozen of vond je het risico te groot hoe het erg in het echt uit zou komen te zien?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een extra dikke batterij besteld via ebay of dx.. en hoe bevalt dit ik weet dat het de telefoon niet mooier maakt maar is soms wel super makkelijk... Graag een reactie.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Diëla schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 09:29:
Ik heb zelf een Wallet Case met magneet sluiting, maar zelfs mijn pinpas heeft hier geen last van. Ik neem aan dat als mn pinpas het aan kan dat het toestel er ook geen last van ondervind.

edit: Ik heb zelf de walletcase + autohouder besteld via amazone.co.uk voor ongeveer 20 euro. Daar kan je wel een flink stuk goedkoper een accessoires vinden. Helaas bezorgen ze alleen niet allemaal in Nederland, dus wel even uitzoeken.

Alsnog blijf ik wel sceptisch hierover en doe ik mijn tankpas hier niet in. Eerst maar even langdurig testen met mn pinpas (die vraag je toch zo opnieuw aan).

Zelf ben ik aan het kijken naar een mogelijkheid het beeld van mijn s3 op mijn televisie te krijgen (helaas geen smart-tv), Zijn er mensen met ervaring met een dongle hiervoor? Die van Samsung vind ik voor 80 euro toch redelijk prijzig.

[ Voor 18% gewijzigd door Deveon op 07-08-2012 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenixx2000
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-07 14:27
Ik heb zojuist een autohouder + autolader besteld via ebay en een silicon case via phonesandtablets.

Mijn autohouder voor m'n s2 was te smal en met een kabel van 1.5 meter komt er geen spanning te staan op de kabel/stekkers.
Ik heb al wel een insteekhoesje maar ik merk dat ik die steeds minder vaak gebruik en wil toch m'n s3 een beetje beschermen, vandaar die silicon case.

Ik zal mijn mening hier achterlaten als ik de spullen binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lplesage
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06 21:33
wilmundo schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 18:43:
[...]

Dank voor de foto's. Ik heb zelf een A3 case besteld. Ik hoop dat die lekker dun is in het echt. Het valt mij op dat je je hoesje erg ingetogen hebt gehouden. Als men niet beter wist, zou men niet denken dat het een custom made hoesje is. Heb je hier bewust voor gekozen of vond je het risico te groot hoe het erg in het echt uit zou komen te zien?
Je bedoelt dat ik er geen tekst op heb laten zetten. Zo vond ik hem wel het mooiste en het valt ook niet op dat er een Galaxy S3 in zit.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Niet online
Ja bijvoorbeeld, of een andere kleur microfiber aan de binnenkant. Maar het belangrijkste is dat jij er blij mee bent en dat het resultaat er sowieso mag wezen.

Ik heb een wireless gaming receiver besteld, waarmee het in theorie mogelijk zou moeten zijn om wireless xbox controllers aan te sluiten op de S3. Hiermee moet het dan mogelijk zijn om emulators te spelen.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Heb deze besteld en binnen:

Afbeeldingslocatie: http://imgs.inkfrog.com/pix/onlinediscountshop/Samsung_Galaxy_S3_SIII_i9300_S_Line_White_a_001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imgs.inkfrog.com/pix/onlinediscountshop/Samsung_Galaxy_S3_SIII_i9300_S_Line_White_b_001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imgs.inkfrog.com/pix/onlinediscountshop/Samsung_Galaxy_S3_SIII_i9300_S_Line_Black_d.jpg

http://www.ebay.com/itm/w...geName=ADME:X:RTQ:US:1123

Was vrij snel binnen, kwaliteit is goed. Hoesje is nog best stijf nu, denk dat het wel iets soepeler wordt. Sluit perfect aan en de camera en ingangen zijn goed bereikbaar. Enige nadeel tot nu toe is de powerknop aan de rechterkant die moet ik best hard indrukken voordat ie werkt. Zoals ik al zei, verwacht ik dat dat na een tijdje wel wat soepeler word. Tevens ben ik ervan overtuigd dat als mijn telefoon een smakkerd zou maken deze onbeschadigd blijft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bear87 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 13:29:
@ Diëla

Genoeg hoesjes zonder magneetsluiting, waarom niet gewoon het zekere voor het onzekere nemen? Ik heb nog nooit een magneetsluiting gehad en hem ook nog nooit gemist :)

ps. Ik heb een Sena ultraslim hoesje over, in zwart, ongebruikt. Sta open voor dm.
Deveon schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:28:
[...]

Ik heb zelf een Wallet Case met magneet sluiting, maar zelfs mijn pinpas heeft hier geen last van. Ik neem aan dat als mn pinpas het aan kan dat het toestel er ook geen last van ondervind.

edit: Ik heb zelf de walletcase + autohouder besteld via amazone.co.uk voor ongeveer 20 euro. Daar kan je wel een flink stuk goedkoper een accessoires vinden. Helaas bezorgen ze alleen niet allemaal in Nederland, dus wel even uitzoeken.

Alsnog blijf ik wel sceptisch hierover en doe ik mijn tankpas hier niet in. Eerst maar even langdurig testen met mn pinpas (die vraag je toch zo opnieuw aan).
Ik heb zelf de originele flipcover (in het wit) en heb er een bij die hier op lijkt: http://www.casesbuy.com/g...axy-s3-i9300---white.html.

Echter durf hem niet te gebruiken door de magneetsluiting. Toestel is mij iets te veel waard om het risico te nemen (niet van te voren aan gedacht dat een magneetsluiting slecht zou kunnen zijn). Nu dus helaas weer op zoek naar iets soortgelijks maar dan zonder magneet (gebroken wit of bruin leer, mooie afwerking, iets dat het geheel slank houdt). Zal het topic maar even doornemen.

Tips (met link) zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik gebruik nu al 2 maanden een hoesje met magneetsluiting en ik heb nog geen problemen ondervonden, zal wel meevallen hoe slecht het voor je tel is denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lang te hebben gezocht op internet naar reviews over cases/pouches/screenprotectors, toch uiteindelijk een aankoop gedaan. Voor zo'n telefoon mag je wel wat onderzoek doen :).

Waar ik mijn telefoon gekocht heb, heb ik direct voor 15 euro het volgende gekocht:
1. Screenprotector: 'screen guard'. Heel slechte kwaliteit. Glijden over het scherm gaat helemaal niet meer zoals het zou moeten, de 'home' knop is niet mooi uitgesneden, alsook de camera etc. bovenaan. Past dus helemaal niet goed. Ook plakken alle randjes van de screenprotector niet naar behoren. Deze screenprotector is dus niet aan te raden. Voor alle duidelijkheid en ter waarschuwing, het pakketje zag er als volgt uit, maar dan met een extra plakkertje erop met tekst dat dit voor de samsung galaxy SIII is: klik
2. Case: zoals vele malen hierboven vermeld is, werd het deze (door gebrek aan andere): klik
Op zich een mooi design, maar al snel vond ik de doorzichtigheid van de case niet meer zo mooi. Het S-concept is daarentegen wel mooi. Maar de telefoon voelde te log aan en ik had het gevoel dat de telefoon er gwn beetje beschadiging van opliep. De power knop, alsook de volume knoppen waren niet goed meer bereikbaar en gaven niet de respons meer zoals nodig zou zijn. Ook kwam de case altijd beetje scheef te zitten. Ook was de home button niet helemaal meer goed te bereiken, door het opzetrandje van de case. Wat ik zeer jammer vind bij zo'n caliber van gsm.

Deze screenprotector en case waren dus sowieso een tussenoplossing tot ik wat anders gevonden had. Ik wou het niet riskeren om opnieuw mijn gsm te laten vallen in de eerste dagen zoals mijn HTC Desire omdat ik nog geen bescherming had :).

Uiteindelijk ben ik terechtgekomen bij de plaatselijke fnac winkel. Ik had daar nog een waardebon te goed en met deze kwam dit perfect uit. Na vele pakjes te hebben mogen openmaken, heb ik het volgende gekocht:
1. Belkin screenprotectors. €9,99 Deze zijn van het type 'Protection plus transparent', net zoals deze dus, maar dan natuurlijk voor de SIII. Over het algemeen ben ik zeer blij met deze protector. Alles is goed uitgesneden, wel is het zo dat overal aan de randen er nog 2mm niet bedekt is van de voorkant van het toestel. De glijdbaarheid van het scherm is een beetje minder dan zonder, maar na een paar minuten ben je dit zeker gewend. Ook sluiten de randen voor 80% goed aan. In het pakketje zaten er drie stuks, dus heb ik er nog twee over :P.
2. Belkin pocket case. €17,99 Dit is deze. Deze leek mij de beste optie. Aanvankelijk wou ik gaan voor een case die open en toe kan klappen, maar volgende dingen hielden mij tegen:
- het hele toestel was niet bescherm vooral aan de zijkant.
- het gebruik van een magneetje of het clipje die het beweegbaar gedeelte van de case vasthoudt.
- het clipje van het beweegbaar gedeelte dat rechtstreeks op de telefoon aansluit in de opening waar je de achterkant van je toestel kan mee afhalen. Dit vind ik niet zo goed omdat door het gebruik ervan, de telefoon zelf zal bekrast worden.
- de knoppen die niet meer goed bereikbaar zijn.
Vandaar dat ik gekozen heb voor een pouch (net zoals bij mijn HTC Desire).
De belkin pouch voelt erg lekker aan, het ruikt ook een beetje naar echt leder, al kan ik mij niet uitspreken of het al dan niet echt leder is. In het begin is de pouch nog een beetje stroef door zijn perfecte pasvorm, maar dit komt wel los :). Ook is de pull tab gemaakt aan de hand van een rekker. Deze is zeer stroef, maar ik kwam dit al snel gewend. Ook geeft de rekker nu meer mee ;). Er is ook een extra opening voor de speaker, lijkt mij zeer handig om je mobieltje te horen. De slot voor de bankkaart(en) vooraan is voor mij nutteloos, al kan je er wel mee een leuke touch geven aan je pouch. Voorlopig zit er bij mij een wit kaartje in, om een contrast te hebben met het zwarte (pseudo?) leer. De gsm zelf kan ook diep genoeg in het zakje, zodat schade bijna uitgesloten is ter hoogte van de kant van de hoofdtelefooningang.

Zoals ik al zei, mocht ik alle pakketjes opendoen in de winkel. Onder andere heb ik deze 'snap folio' van Belkin geprobeerd. Net zoals bij mijn doorzichtige bumpercase, was de home knop niet meer zo bereikbaar. En de sluiting was ook niet wat ik zocht.
Ook heb ik een case geprobeerd van anymode, deze. Het metalen logo was niet mooi afgewerkt in het leder en niet alle randen van de telefoon waren goed beschermd.
Globo Comm flip case ook geprobeerd, maar deze had een magneetje voor de sluiting. Het leder (volgens mij is dit zeker vals), wordt onmiddelijk vuil (vingerafdrukken). Het magneetje sluit niet zo goed en de uitsparingen voor camera etc. achteraan vind ik sowieso niet zo mooi. Wel wordt de telefoon perfect geklemd in het plastiek. Had 3 minuten nodig om heelhuids mijn toestel er terug uit te halen :o.
Van Muvit dan ook maar iets geprobeerd :P. Deze. Zeer mooie case, alleen dat opnieuw de randen van het toestel niet beschermd zijn en dat het magneetje niet goed sluit.

Na al dit opzoekwerk etc heb ik nog altijd geen beschermfolie gevonden voor het 'glas' van de camera, iemand al iets gevonden? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:12
Ik heb net een Zenus Wood Oak Diary case besteld voor mijn S3, lijkt me wel handig dat je er ook een ID en creditcard in kan stoppen zodat je je portemonee thuis kan laten als je uit gaat. Weet niet of ik het echt ga gebruiken (ben normaal niet zo van de hoesjes eigenlijk maar proberen kan geen kwaad.

Afbeeldingslocatie: http://images.mobilefun.nl/graphics/450pixelp/35523.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
trueKAMi schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 13:43:
[...]

Ik heb mijn Rock case nu 2 weken om mijn telefoon zitten, en ik moet ook zeggen dat ik er uitzonderlijk blij mee ben. Hij voegt weinig dikte toe aan de telefoon, de cutouts zijn perfect, de pasvorm is mooi strak en het materiaal voelt erg bijzonder. Tot nu toe heeft hij mijn telfoon erg mooi beschermd, terwijl alles wel mooi berijkbaar is. Ik heb een hekel aan flip-covers. Elke keer als je je telefoon wilt gebruiken moet je een extra handeling verrichten, en foto's maken is al helemaal een ramp omdat die flap voor je camera hangt. Deze Rock case steekt net een klein beetje uit boven de schermrand uit waardoor ook het scherm niet op tafel komt als je hem met de schermkant omlaag legt. We hebben buiten een stenen tafel waar wel eens wat zand op ligt. Vroeger had ik niet gedroomd om mijn telefoon daarop te leggen, meteen krassen overal. Met deze Case maakt dat allemaal niets meer uit. Bovendien vind ik de case er stoer uitzien en alle knoppen en pluggen blijven goed te gebruiken.

Foto van hoe hij bij mij binnen kwam:
[afbeelding]
Ik heb deze sinds kort ook. Erg mooi en degelijk. Telefoon is een stukje zwaarder geworden waardoor het weer een beetje als een echte telefoon aanvoelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:08

sjirafje

No inspirational quotes here

Is er al wat meer bekend over dat draadloos laden?
Ik wil namelijk draadloosladen combineren met smarttags en een universele houder in de auto. Het idee is de smarttag en de draadloze lader te verwerken in de universele houder zodat ik mijn s3 niet uit het hoesje hoef te halen en hij zodra ik hem in de houder zet hij begint met opladen, de wifi uitzet, de buetooth aanzet en verbinding maakt met mijn autoradio.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 15:44

jerry_a

doei

sjirafje schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 23:59:
Ik wil namelijk draadloosladen combineren met smarttags en een universele houder in de auto. Het idee is de smarttag en de draadloze lader te verwerken in de universele houder zodat ik mijn s3 niet uit het hoesje hoef te halen en hij zodra ik hem in de houder zet hij begint met opladen, de wifi uitzet, de buetooth aanzet en verbinding maakt met mijn autoradio.
http://phandroid.com/2012...-s3-showing-up-in-stores/

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjirafje schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 23:59:
ik heb een aluminium hoesje gekocht, als je de tag wilt gebruiken werkt dit niet.
Het gaat niet door de aluminium hoes
Daarnaast wil ik mijn wekker uit en aan laten gaan door de nfc tag, het wordt niet uit en aan gezet, maar er komt gewoon een nieuwe wekker instelling bij.
Daarnaast dacht ik s'nachts de telefoon in de vliegtuigstand te zetten, helaas wordt dan ook de nfc chip uitgeschakeld.
leuk idee de NFC chip,maar het werkt niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Ik heb zo'n plastic hoesje dus dat zal geen problemen opleveren. Ik zie alleen dat die wireless opladers van die grote dingen zijn. Beetje jammer. Die van Palm lijkt wat kleiner, maar of die werkt met de originele cover weet ik niet.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Weet iemand waar ik de AllShare Cast hub voor een leuk prijsje kan krijgen? Ik heb al aardig veel gezocht maar nergens te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kereltje88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-12-2023
Ik heb nu een aantal weken mijn SPIGEN SGP Samsung Galaxy S3 Crumena Leather Case Pouch Series Black. En ik ben tot nu toe zeer tevreden. Op het begin was de pouch nogal strak, maar onderhand is hij iets uitgerekt en gaat mijn S3 er soepel in en uit. Maar de S3 zit nog steeds stevig in de pouch. Ik heb hem ondertussen één keer laten vallen en dankzij mijn pouch heb ik alleen een heel klein beetje schade aan de bovenkant van het toestel maar dit valt nauwelijks op. Het enige nadeel is dat wanneer je de MP3-speler aanzet en je de telefoon in de pouch schuift het volume even wegvalt doordat de volumeknop tegen de pouch aankomt, maar hier heb je geen last meer van als hij eenmaal in de pouch zit. Ten slotte ben ik zeer tevreden over het design van de pouch, hij ziet er zeer strak uit.

Ik ben momenteel op zoek naar een autohouder+oplader. Het liefst met een zuignap of eventueel een andere stevige constructie. Heeft iemand tips?

[ Voor 8% gewijzigd door Kereltje88 op 12-08-2012 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Wil je de s3 met of zonder hoesje in de houder zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kereltje88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-12-2023
sjirafje schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 12:56:
Wil je de s3 met of zonder hoesje in de houder zetten?
Dat maakt me in principe niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zehsebas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-08 11:01
Spam, dus weg.

[ Voor 86% gewijzigd door janvanduschoten op 15-08-2012 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
melvinnie schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 22:44:
Weet iemand waar ik de AllShare Cast hub voor een leuk prijsje kan krijgen? Ik heb al aardig veel gezocht maar nergens te vinden...
Same here..

Daarnaast ook op zoek naar een geschikte goedkope hdmi-kabel (en een usb-host kabeltje, maar dat is het probleem niet). De originele hdmi-kabel is me net wat te duur.

Heb deze gevonden maar die is wit! :P (ik wacht nog op antwoord terug op de vraag of ie toevallig ook in het zwart leverbaar is/komt)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07 00:34
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:39:

1. Belkin screenprotectors. €9,99 Deze zijn van het type 'Protection plus transparent', net zoals deze dus, maar dan natuurlijk voor de SIII. Over het algemeen ben ik zeer blij met deze protector. Alles is goed uitgesneden, wel is het zo dat overal aan de randen er nog 2mm niet bedekt is van de voorkant van het toestel. De glijdbaarheid van het scherm is een beetje minder dan zonder, maar na een paar minuten ben je dit zeker gewend. Ook sluiten de randen voor 80% goed aan. In het pakketje zaten er drie stuks, dus heb ik er nog twee over :P.
Ik heb dezelfde screenprotectors gekocht. Ook voor € 9.99 maar bij Van Den Borre. Makkelijk aan te brengen en niet veel last van.

Dan heb ik deze cover gekregen van een collega: (blijkbaar ook te koop bij Van den Borre)
Het is niet het mooiste covertje maar ik ben er wel zeer tevreden over. Het sluit mooi aan, niet te bombastisch.
Afbeeldingslocatie: http://www.vandenborre.be/WEB/images/products/zoom/samsung_slimcase-blue-gal-siii_8877610_1.jpg

Voor mijn vader heb ik dit hoesje besteld bij Mobilefun:
Afbeeldingslocatie: http://images.mobilefun.nl/graphics/450pixelp/35465.jpg
Het hoesje ziet er redelijk degelijk uit en heeft een magnetische sluiting. Als je echter ook je bankkaarten in dit hoesje bewaart dan krijg je zeer snel krassen op je screenprotector. Ik vond het persoonlijk ook niet superhandig om te telefoneren omdat je telkens het flapje moet ombuigen.

Wegens het bankkaartkrasprobleem heb ik nu een ander hoesje besteld bij PDair:
Afbeeldingslocatie: http://www.pdair.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/3/t/3tss3iwx1_1.jpg

Klik op de images voor meer info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdheuvel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-10-2017
Ik ben nog opzoek naar een autohouder waar de s3 inpast inclusief back protector. Het liefste ook zonder zuignap maar wel met vast stroomkabel.

Eigenlijk wil ik wil ik hem niet op de voorruit plakken omdat het lastig te bedienen is en het ziet er niet uit.
Ik had mijn hoop gevestigd op de brodit active holder maar dan moet de back protector eraf als je de s3 in de houder zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Scipionyx schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 09:57:
[...]

Same here..

Daarnaast ook op zoek naar een geschikte goedkope hdmi-kabel (en een usb-host kabeltje, maar dat is het probleem niet). De originele hdmi-kabel is me net wat te duur.

Heb deze gevonden maar die is wit! :P (ik wacht nog op antwoord terug op de vraag of ie toevallig ook in het zwart leverbaar is/komt)
Inmiddels reactie terug:
Hello

no, unfortunately, not.

Mit freundlichen Grüßen - Best Regards - Salutations - Saluti

-naam- - Kundenservice -
Kort maar krachtige antwoord.... :D

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Net deze flipcase besteld

http://www.ebay.nl/itm/30...1497.l2648#ht_2116wt_1273

Iemand ervaring?

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Nou, sinds een paar dagen de rockcase en screenprotector binnen, en vandaag even goed getest :+ :X

Screenprotector die erbij zat heb ik geprobeerd, maar ik kreeg het niet zonder luchtbelletjes en ook wordt het scherm er zeer stroef van, dus die laat ik maar zitten. Maar vandaag wel even (met rockcase er omheen) telefoon uit m'n hand laten mieteren op een vloer van marmer. Geen krasje/deukje/scheurtje te zien! Of dit door de rockcase of de telefoon zelf komt weet ik niet, maar het is wel een flinke opluchting.

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 10:44

nielsvv

100% Afol

Was ook al een enige tijd aan het zoeken naar een goede en degelijke case. Als fervent edc'er heb ik eens enkele contacten aangesproken en een case laten custom maken in Canada. Door de grote vraag naar cases voor 'grote' smartphones heeft hij deze in productie gebracht.

Zie http://skinthsolutions.com/the-skinth-milky-way-mw/

Dit word volledig met de hand gemaakt (door één enkele man) en is van topkwaliteit, hierdoor zit er meestal wel enkele weken levertijd op.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Weet iemand waar je de officiële micro-usb kabel van Samsung kunt nabestellen?
Dus precies dezelfde die bij mijn telefoon zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals gezegd in het algemene discussieforum (klik), heb ik een andere batterij cover gekocht.
Sowieso wou ik een andere battery cover, omdat de originele achterkant van de SIII veel te glad is (zeker als je iemand bent met zweethanden). Alsook paste de originele batterij cover niet. Er was een kleine opening ter hoogte van de volumeknoppen die een beetje indrukbaar was |:( . Vandaar deze battery cover gekocht: klik
Zeer mooie batterij cover, ook mooie blauwe kleur :-). Sluit nog beter dan de originele :X . Je SIII voelt ook beter in de hand. Er is nagenoeg geen verschil in dikte van je telefoon, tenzij je wil muggeziften over 0,1mm ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alucard.erbacam
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-04 14:54
melvinnie schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 22:44:
Heb de mijne hier gehaald: http://www.mobielbereikbaar.nl/product/samsung-ead-t10ed-allshare-cast-hub-origineel
Was toen de goedkoopste die ik kon vinden (62,95). Ben van plan volgende maand een 2e daar te bestellen voor de 2e TV.

Over het gebruik van het apparaat:
Foto's en video's van de telefoon gaan probleemloos.

Games gaan zo ver ik heb kunnen zien ook probleemloos.

Als ik Youtube (HD) of filmpjes speel doet hij na de eerste 30 seconden een schokje met onderbreking van geluid geven. De rest van dat filmpje gaat probleemloos. Dit gebeurt ook op de SIII van mn GF.

Verder heb ik geprobeerd om Blue rays (1080P 10 tot 12 gig) van mijn Server te streamen.
Dit ging niet met de default video player. Daarna met Mx player geprobeerd.
Buiten dat deze oplossing geluid niet synchroon speelt met het beeld, onderbreken de ondertitelingen op de TV (op de foon zijn ze er wel). Het sync probleem kan aan de bandbreedte liggen of aan het feit dat mijn film HD maar 10 megabyte per seconde wil doen (dit fix ik binnenkort en test dan verder)

Verder speelt hij 1080P Anime (Naruto en bleach, 1,5Gb per episode) wel vloeiend af met MX player. Echter onderbreken de subitles weer.

Ben erg benieuwd naar XBMC voor Android.
Vooral of deze ondersteuning gaat bieden voor Allshare cast , de ondertitels en of 1080P Films goed gaan spelen. Mocht dit zo zijn dan ben ik bang dat mijn mediacenter in ongebruik gaat raken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 22:46

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Phusebox schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:10:
Voor het eerst ben ik niet tevreden met de Brando Ultraclear, ding past voor geen meter. Veel te klein waardoor je irritante tandjes hebt om het hele scherm. Even klacht indienen maar.
Hier hetzelfde verhaal.

Had tot nu toe heel goede ervaringen met de pasvorm en kwaliteit van Brando, maar nu met de Ultra Clear versie voor de S3 dus niet.

• Eerdere versie voor andere telefoons bedekten altijd het hele display/glas -> deze niet, er zit een rand van zo'n 3mm rondom
• Deze rand is ook nog eens boven en onder niet even groot als aan de zijkanten
• De rondingen van de screenprotector volgen niet netjes de ronding van het toestel

Al met al zie je hem te goed zitten, iets wat bij bijvoorbeeld mijn Galaxy S absoluut niet zo is

Schijnt te maken te hebben met de ronding van het scherm, maar in mijn ogen kan de pasvorm dan nog steeds een stuk beter!

Brando gemaild, maar geen reactie :(

Is er toevallig iemand met een Zagg screenprotector die even aan zou kunnen geven of deze wel beter past?

[ Voor 7% gewijzigd door floriske.nl op 24-08-2012 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:17
Zelf heb ik sinds kort deze kit aangeschaft:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/a7617b6ffe429310e55b414d75624587.jpg

Kost maar € 39,99.

Eigenlijk een koopje want als je de waarde van de inhoud optelt kom je al rond de 90 euro uit als je alles los koopt.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvanhulst
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08-2021
En waar heb je deze set gekocht??
Megapaul schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:34:
[afbeelding]

Kost maar € 39,99.

Eigenlijk een koopje want als je de waarde van de inhoud optelt kom je al rond de 90 euro uit als je alles los koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
mvanhulst schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 18:27:
En waar heb je deze set gekocht??

[...]
Bij Belcompany.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Laatst online: 12-09 12:20

Toppertje

www.davideografie.nl

In een fysieke winkel of via internet?
Als ik op de site van de belcompany kijk staat ie er namelijk voor €89.99 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Toppertje schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 01:32:
[...]

In een fysieke winkel of via internet?
Als ik op de site van de belcompany kijk staat ie er namelijk voor €89.99 op.
Via de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik goeie microSIM adapters kan krijgen? Misschien op Ebay? Om te wisselen tussen mijn oude Sony ericsson en mijn S3 :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-07 17:32
svdheuvel schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:30:
Ik ben nog opzoek naar een autohouder waar de s3 inpast inclusief back protector. Het liefste ook zonder zuignap maar wel met vast stroomkabel.

Eigenlijk wil ik wil ik hem niet op de voorruit plakken omdat het lastig te bedienen is en het ziet er niet uit.
Ik had mijn hoop gevestigd op de brodit active holder maar dan moet de back protector eraf als je de s3 in de houder zet.
Ik heb inderdaad net de Active Brodit houder teruggestuurd omdat deze niet past... volgens de foto's lijkt de passieve houder meet ruimte aan de achterkant te hebben waardoor het misschien mogelijk is.
Verder kan (schijnbaar) de originele houder, helaas met zuignap, van Samsung wel een uitkomst bieden. Er is een Nederlandse review van op internet waar wordt verteld dat dit gewoon kan.
Misschien dat ik eens ga knutselen om deze op mijn Brodit Proclip te bevestigen.

Ik houd het topic in de gaten voor meer tips dus als anderen nog een optie of een idee hebben, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilmen
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 15:05
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 14:41:
Weet iemand waar ik goeie microSIM adapters kan krijgen? Misschien op Ebay? Om te wisselen tussen mijn oude Sony ericsson en mijn S3 :-).
Toen ik mijn S3 kocht heb ik bij T-mobile een adapter gratis meegekregen.
Is nl. een simpel kunststof dingetje.

Misschien als je een telefoonwinkel binnen loopt dat ze je gewoon eentje meegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07 00:34
croontje schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 12:31:
[...]

Wegens het bankkaartkrasprobleem heb ik nu een ander hoesje besteld bij PDair:
[afbeelding]

Klik op de images voor meer info :)
Dit hoesje is deze week binnen gekomen. Zeer mooi afgewerkt, een aanrader voor wie iets dergelijks zoekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Vorige week heb ik via eBay een hoesje (pouch) besteld, volgens de verkoper voor een i9300 (dus S3). Helaas was ie bij aankomst voor een S2, en steekt m'n gsm er nu ruim een halve centimeter bovenuit... -O- 't Kostte geen drol, 5 euro ofzo, maar toch jammer.

Zojuist (via een andere leverancier) nog een poging gewaagd, hopen dat ie nu wel 't juiste formaat heeft.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jubeth
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:11

jubeth

%^)

Zit te twijfelen tussen deze twee;

de Ballistic MAXX (zwart) of de Ballistic SG http://www.ebay.nl/itm/Ba...II-S3-Black-/290765374094
YouTube: Samsung Galaxy S3 drop test with Ballistic Case
YouTube: Samsung Galaxy S III Ballistic SG Case Review @DayDeal_com

de Seidio Active http://www.ebay.nl/itm/BL...e-i747-i535-/380457887933
YouTube: Seidio ACTIVE Case (with metal kickstand) for Samsung Galaxy S3

Ik neig naar de Ballistic, omdat die her en der, zelfs ondanks de goede prijs, veel beter reviewed wordt.
In ieder geval is mijn huidige Rock Quicksand case waardeloos voor het echt beschermen. De SGS3 is een vreselijk fragile kreng gebleken (LED was al stuk, na een halve meter drop uit mijn broekzak zittend op een stoel op een stoep, maar die kan ik vermoedelijk zelf repareren want dat is slechts een contactbreukje of een losgeslipt kabelvoetje o.i.d.).

[ Voor 12% gewijzigd door jubeth op 02-09-2012 18:59 . Reden: OK, heb de Ballistic SG besteld.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meegeleverde USB-kabel bij de S3 is wel heel erg kort. Daarom had ik liever een langere gehad. Voorlopig los ik dit op via 'USB-verlengdraden'. Maar deze geven precies minder mA door. Kan er mij iemand vertellen waar er langere USB-kabels te vinden zijn die 1000 mA stroom aankunnen? Liefst zo'n drie meter lang...

Verwijderd

Waar kan je in een Nederlands (web-)shop goedkoop en snel een uitgebreid wallet cases vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Mijn voorruithouderding is na ruim een week binnen. Voor $4,87 een perfect ding.

[ Voor 27% gewijzigd door jerry_a op 08-09-2012 19:48 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 22:21:
De meegeleverde USB-kabel bij de S3 is wel heel erg kort. Daarom had ik liever een langere gehad. Voorlopig los ik dit op via 'USB-verlengdraden'. Maar deze geven precies minder mA door. Kan er mij iemand vertellen waar er langere USB-kabels te vinden zijn die 1000 mA stroom aankunnen? Liefst zo'n drie meter lang...
Je kabel heeft gewoon weerstand, daarom haal je niet de 1000mA. Oplossing: Geen verlengkabels gebruiken maar gewoon een lange micro-usb kabel gebruiken. Hoewel je bij 3 meter altijd wel verlies van power hebt ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2012 @ 22:21:
Ik begrijp wat je bedoeld, ik heb voor mijn galaxy tab 10.1 toen via ebay een langere aangeschaft.
Maar zoek nu ook voor de S3 een langere "oplaadkabel / USB kabel"
Je gebruikt hem voor beide en in beide gevallen is het handiger een langere kabel te hebben.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-TYPHOON- schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:00:
Sinds gisteren heb ik mijn nieuwe batterycover:
[afbeelding]
[afbeelding]
Is deze cover ook glad als originele cover of toch niet? Hij lijkt mij toch wat ruwer dan originele cover.

Voor mij enige minpuntje van deze telefoon, dat achterkant zo glad en goedkoop aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of deze Mini draagbare desk stand uit deze pakket: http://www.samsunggalaxys...oor-de-samsung-galaxy-s3/
ergens los te kopen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Your Grandma
  • Laatst online: 11-09 18:19
Weet iemand misschien een pouch zonder trekkoordje of met een trekkoordje dat niet afgeeft?
Ik heb nu een el chipo ding van ebay, maar na een aantal dagen gebruik begint een streep zichtbaar te worden op de achterkant van mijn witte S3 precies daar waar het trekkoordje zit :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Your Grandma schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 20:32:
Weet iemand misschien een pouch zonder trekkoordje of met een trekkoordje dat niet afgeeft?
Ik heb nu een el chipo ding van ebay, maar na een aantal dagen gebruik begint een streep zichtbaar te worden op de achterkant van mijn witte S3 precies daar waar het trekkoordje zit :|
Ikzelf ben zeer tevreden van de Belkin pocket case. Ik heb de zwarte gekocht in de Fnac. Geeft niet af op mijn blauwe SIII. En met mijn nieuwe battery cover heb ik er sowieso geen probleem mee :-).

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 99% gewijzigd door Firefly III op 04-03-2016 17:32 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

• seezu
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-10-2024
Paar weken geleden een metalen bumper besteld op Ebay, en vandaag binnengekregen :)
Heb er al een tijdje mee gespeeld en voelt solide, maakt de telefoon niet veel groter en kan makkelijk bij de knoppen, top dus.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/S3Z0m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/L7E7a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7TdLh.jpg

Voor de geïnteresseerden, de bumper is op de onderstaande linkje te vinden.

http://www.ebay.nl/itm/26...m1497.l2649#ht_3184wt_906

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
seezu schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:46:
Paar weken geleden een metalen bumper besteld op Ebay, en vandaag binnengekregen :)
Heb er al een tijdje mee gespeeld en voelt solide, maakt de telefoon niet veel groter en kan makkelijk bij de knoppen, top dus.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb hem ook, sluit goed aan en voelt degelijk ... echter heb ik hem er weer afgehaald aangezien het ten koste ging van mijn GSM en WIFI signaal (niet heel erg, maar toch).

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

Iemand hier die een battery cover van de SGS3 kan vinden die wat weg heeft van deze HTC WPS? Zoek al een tijdje wat op eBay/Google maar kan niets vinden :( Met dat fel gekleurde band onderaan.
Afbeeldingslocatie: http://media.nu.nl/m/m1mzxqsajri1_700.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2012 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kilua
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-06-2023
[afbeelding]

Kost maar € 39,99.

Hoi Kan iemand mij informeren waar ik deze set nog kan kopen?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 17:07
seezu schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:46:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooi ding! Geen problemen met de achterkant(Krassen)?

Overigens heb ik een case binnen gekregen met een klein magneetje erin voor de sluiting, weet iemand of dit kwaad kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Weet iemand of dit hoesje wat is?

http://www.mobilefun.nl/3...sparant---samgsvtpucl.htm

Mijn eisen:

- licht in gewicht
- kleine opstaande rand rondom het scherm
- geen klepje of wat dan ook
- goed sluitend tegen stofophoping

Screenprotector hoeft ook niet, is compleet overbodig met het glas van de S3 :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdheuvel
  • Laatst online: 15-10-2017
http://www.ebay.co.uk/itm...uches&hash=item3a74d0a6b2

heb ik gekocht. Zit superstrak. Is licht en heeft een kleine opstaande rand.

En heeft een leukere prijs. }:O. Tevens ook leverbaar in wit

[ Voor 10% gewijzigd door svdheuvel op 25-09-2012 14:00 . Reden: prijs & kleur ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 15:52
http://www.ebay.com/itm/1..._trksid=p3984.m1497.l2649

deze heb ik, kleine opstaande rand voegt bijna geen gewicht toe.

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Dat ziet er beiden goed uit! Thanks!
Vanavond even beslissen :)

Mijn grootste angst is echt het vallen, en dan (plat) op het scherm. Dat overleeft ie echt niet. De achterkant zal mij een wordt wezen...

• Btje
  • Laatst online: 12-09 14:37
jerry_a schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 19:46:
Mijn voorruithouderding is na ruim een week binnen. Voor $4,87 een perfect ding.
Wat ik het nadeel van deze uitvoering vind is dat hij de zijkant van je foon kan beschadigen omdat dat lipje geen veertje heeft.

Die van Haicom voor 10 a 12,- hebben aan de kant waar hij eruit moet een lipje met een veertje zittten dit is een vele beter constructie.

http://www.ebay.de/itm/Au...35bd8e175d#ht_3573wt_1139

Xiaomi 13T Pro

• Btje
  • Laatst online: 12-09 14:37
Ik heb een donker grijze ROCK quicksand die overgenomen mag worden voor 10,- Ik ben toch meer een hoesjes man geeft mij meer gevoel van veiligheid.

Xiaomi 13T Pro

Verwijderd

Iemand toevallig deze batterij gekocht:

http://www.ebay.nl/itm/31...ain_3&hash=item4d02bd42e7

en wat zijn ervaringen eventueel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 22:04:
Iemand toevallig deze batterij gekocht:

http://www.ebay.nl/itm/31...ain_3&hash=item4d02bd42e7

en wat zijn ervaringen eventueel?
Ik kan niet geloven dat de capaciteit van die batterij zo hoog is. En al helemáál niet voor die prijs!
Ziet eruit als een gevaarlijk hakie-wakie-*plof* ding :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:10:
[...]

Ik kan niet geloven dat de capaciteit van die batterij zo hoog is. En al helemáál niet voor die prijs!
Ziet eruit als een gevaarlijk hakie-wakie-*plof* ding :?
Als je naar Positieve feedback van 99,8 van de verkoper kijkt zou je zeggen dat ie weet wat ie verkoopt, dus ja, zeg het maar, ik weet het ook niet

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
[afbeelding]

Kost maar € 39,99.

Iemand nog dit pakket ergens gezien voor 40-50 euro?
Heb geen zin om de volle 90 euro te betalen op site van Belcompany, kan dan net zo goed alles los kopen.

Verwijderd

Mcctje schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 01:32:
[...]

Iemand nog dit pakket ergens gezien voor 40-50 euro?
Heb geen zin om de volle 90 euro te betalen op site van Belcompany, kan dan net zo goed alles los kopen.
Naar E-Bay gekeken?

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01
Is er inmiddels meer ervaring hier met de Zenus diary covers? Op het oog lijken me het mooie covers maar ik kan op Google helaas weinig reviews en ervaringen vinden.

Vooral deze vind ik erg gaaf om te zien: http://zenuscase.net/andr...c-dual-leather-diary.html

[ Voor 29% gewijzigd door Miki op 29-09-2012 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Hm zowel op ebay.com als .nl gezocht maar niet de kit gevonden. Niet de officiële in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 19:00:
[...]

Als je naar Positieve feedback van 99,8 van de verkoper kijkt zou je zeggen dat ie weet wat ie verkoopt, dus ja, zeg het maar, ik weet het ook niet
Daar heb je een punt. Echter... Deze batterijen worden natuurlijk nog niet zo lang verkocht. Ach... de tijd zal ons dan leren of zo'n batterij betrouwbaar is ook op de wat langere termijn. Ik zou het in ieder geval niet doen.
Ik moet zeggen dat de 'stock' batterij lang genoeg mee gaat, ruim een dag bij redelijk gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Ik heb de stoute schoenen maar aangetrokken en de Zenus Prestige Classic Dual Leather Case besteld bij Digitalsonline.nl. Als de case binnen is zal ik mijn ervaringen hier posten.

Dit is de case:
Afbeeldingslocatie: http://www.digitalsonline.nl/upl/fts/1343599071.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Miki schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:07:
Ik heb de stoute schoenen maar aangetrokken en de Zenus Prestige Classic Dual Leather Case besteld bij Digitalsonline.nl. Als de case binnen is zal ik mijn ervaringen hier posten.

Dit is de case:
[afbeelding]
Ben je niet bang dat pasjes gaan krassen op je scherm? En hoe gaat die flap als je er mee wilt bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Ik denk(hoop) dat er niet zoveel speling in de flap zit waardoor de pasjes niet over je scherm schuren. Bellen lijkt me niet een probleem, net zoals de originele flip cover kun je deze omslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:46
Iemand idee waar ik een blauw/zwarte carbon fiber battery cover kan vinden, niet al te prijzig? Diegene die in het forum is gepost verzend niet naar NL

NVM: found it http://www.eforchina.com/...oc-0M8cNbui4.V1oXmnoaY.KQ

[ Voor 41% gewijzigd door thechib12 op 04-10-2012 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Hoi,

Mijn S3 is ook binnen, en ik ben aan het kijken voor een micro SD kaartje. Mij leek dit een interessante:
http://www.dixons.nl/foto...o-sdhc-hi-speed-32gb.html

Wat vinden jullie?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

Fabienvg schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:11:
Hoi,

Mijn S3 is ook binnen, en ik ben aan het kijken voor een micro SD kaartje. Mij leek dit een interessante:

Wat vinden jullie?
Veel te duur voor een classe 10 kaartje. Maar je vraagt dit in het verkeerde topic.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
Ziet er prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 15:48
Hoi,

Wat vinden jullie?
Zal wel prima zijn, maar gebruik zelf deze van samsung: pricewatch: Samsung microSDHC 32GB Class 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:24

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Hoi,

Wat vinden jullie?
Waarom niet gewoon pricewatch: Samsung microSDHC 32GB Class 10 ?
Besteld bij DataIO, prima bevallen.

Edit: damnit, spuit11 :(

[ Voor 3% gewijzigd door SayWhatAgain! op 05-10-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
SayWhatAgain! schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:21:
[...]

Waarom niet gewoon pricewatch: Samsung microSDHC 32GB Class 10 ?
Besteld bij DataIO, prima bevallen.

Edit: damnit, spuit11 :(
Oh, die lijkt mij inderdaad ook prima!

Ik heb zelf goede ervaringen met digitalsonline, maar ik zal DataIO eens proberen. Bedankt :)!

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Wat vinden jullie?
Het merk zegt me niets ik heb een san disk ultra 32 gb.
Hier een linkje, en nog goedkoper ook.
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/417436?WT.mc_id=gshop

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:08:
[...]

Het merk zegt me niets ik heb een san disk ultra 32 gb.
Hier een linkje, en nog goedkoper ook.
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/417436?WT.mc_id=gshop
Ik zie geen linkje, wellicht volgt die nog.

EDIT: Nu zie ik wel een linkje, oh damn.

EDIT2: Ziet er goed uit, deze even in overweging nemen. Thx!

[ Voor 14% gewijzigd door Montu op 05-10-2012 14:10 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert003
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-08 23:24
Ik ben op zoek naar een bluetooth apparaatje waarmee ik in de auto audio draadloos van de S3 over kan brengen naar de autoradio. Mijn wensen zijn:

- 100% betrouwbare connectie; Ik wil niet steeds hoeven te "pairen" om geluid te hebben. Liefst als ik instap dat de connectie gelegd wordt en ik alleen op play hoef te drukken op de S3 om verder te gaan waar ik gebleven was met afspelen.
- Audio kwaliteit moet goed zijn en storingsvrij.
- Telefoonfunctie hoeft niet (persé)
- uitgang op lijn niveau.

Ik heb 0 ervaring met carkits e.d. dus als iemand weet van het beste kun je die of die proberen graag.
Als het een kansloze missie is omdat je toch vaak geenconnectie hebt o.i.d. dan hoor ik het ook graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:02

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

En bevallen ze goed ?
Ik heb deze namelijk ook besteld, maar vind niet dat het usb dopje er goed in past, hij valt er ook heel snel uit.
Als je de telefoon uit je zak haalt dan ligt het dopje al op de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Speedy_Gonzalez schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 10:52:
[...]

En bevallen ze goed ?
Ik heb deze namelijk ook besteld, maar vind niet dat het usb dopje er goed in past, hij valt er ook heel snel uit.
Als je de telefoon uit je zak haalt dan ligt het dopje al op de grond.
Ben er zelf niet super tevreden over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Gisterenavond mijn Zenus diary case ontvangen van Digitalsonline.nl, levering was binnen twee dagen dus erg netjes. De kwaliteit van het hoesje is uitstekend d.w.z. mooi afgewerkt, mooie materialen en een uitstekende pasvorm. Zonder pasjes is het hoesje wat ruim waardoor er wat speling zit in de flap. Eenmaal gevuld sluit de hoesje mooi aan en is er nagenoeg geen speling. De pasjes zelf zinken mooi weg in 1 van de 3 gleuven en lijken het scherm nauwelijks te raken. Of het echt leer is zoals de verpakking suggereert is niet helemaal duidelijk maar zowel de buitenkant als de suède binnenvoering voelen kwalitatief goed aan. Het materiaalgebruik is niet te vergelijken met de valenta hoesjes die je bij bijvoorbeeld bij een MM of een BC aantreft.

Al met al een prima hoesje met een goede kwaliteit/prijs verhouding :)

Link naar de Zenus website:
http://zenuscase.net/andr...c-dual-leather-diary.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje i.v.m. cases. Ik heb dus een Galaxy S3 en ik kreeg bij de Phone House een screenprotector (2x), Official flip case en een leren flip case.

Nu heb ik natuurlijk mijn screenprotector aan mijn S3 gehangen, maar ik heb een probleempje... Beschermt die screenprotector het scherm in principe genoeg om in een broekzak te zitten, want die official flip case is zeeeeeeer onhandig om mee te typen als je hem achter het scherm vouwt en die leren flip case maakt hem ongeveer 2x zo dik en heeft rechte hoeken dus ligt ook niet opperbest in je handen?

Kunnen jullie mij een paar cases aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Zelfs zonder screenprotector is je scherm beschermt. Een keer per ongeluk samen met de sleutels in een zak, scherm heeft geen krassen wel de zilveren rand. Maar tja de krassen valt daar niet op dus maakt het helemaal niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

koop in iedergeval niet de Muvit rubberen bumper, die ligt e rgelijk af als je je telefoon uit je broekzak haalt, soms al bij het oppakken. wat een onding.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste