Heeft iemand een screenprotector gezien die de gehele voorkant bedekt? Ik heb 2 screenprotectors gehad maar die zijn zo gesneden dat ze alleen het stuk glas voor het scherm beschermen en de zijkanten niet.
Tsjeeh, wat ben ik blij met mijn Rock Case. Bleef net achter m'n USB kabeltje hangen waardoor het toestel werkelijk waar werd gelanceerd. Niks aan 't handje...
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Ik heb mijn dock ontvangen en ik moet zeggen dat ik er wel tevreden over ben. Als vergelijkingsmateriaal heb ik de officiële Galaxy S2 dock.
Vergeleken met deze dock is hij iets lichter en minder hoog, de telefoon schuift er ook iets lastiger in.
Maarja dit is dan ook geen officiele dock, maar voor mij is hij goed genoeg. De telefoon staat gewoon stabiel en hij laadt gewoon snel (zelfs met een extra batterij in de lader). Jammer dat Samsung zelf niet een zelfde soort dock heeft uitgebracht als van de S2.
Sorry voor de slechte kwaliteit foto's, maar het is wel redelijk goed te zien zo.
Vergeleken met deze dock is hij iets lichter en minder hoog, de telefoon schuift er ook iets lastiger in.
Maarja dit is dan ook geen officiele dock, maar voor mij is hij goed genoeg. De telefoon staat gewoon stabiel en hij laadt gewoon snel (zelfs met een extra batterij in de lader). Jammer dat Samsung zelf niet een zelfde soort dock heeft uitgebracht als van de S2.

Sorry voor de slechte kwaliteit foto's, maar het is wel redelijk goed te zien zo.
Ik heb mijn Rock case nu 2 weken om mijn telefoon zitten, en ik moet ook zeggen dat ik er uitzonderlijk blij mee ben. Hij voegt weinig dikte toe aan de telefoon, de cutouts zijn perfect, de pasvorm is mooi strak en het materiaal voelt erg bijzonder. Tot nu toe heeft hij mijn telfoon erg mooi beschermd, terwijl alles wel mooi berijkbaar is. Ik heb een hekel aan flip-covers. Elke keer als je je telefoon wilt gebruiken moet je een extra handeling verrichten, en foto's maken is al helemaal een ramp omdat die flap voor je camera hangt. Deze Rock case steekt net een klein beetje uit boven de schermrand uit waardoor ook het scherm niet op tafel komt als je hem met de schermkant omlaag legt. We hebben buiten een stenen tafel waar wel eens wat zand op ligt. Vroeger had ik niet gedroomd om mijn telefoon daarop te leggen, meteen krassen overal. Met deze Case maakt dat allemaal niets meer uit. Bovendien vind ik de case er stoer uitzien en alle knoppen en pluggen blijven goed te gebruiken.mastair schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 13:26:
Tsjeeh, wat ben ik blij met mijn Rock Case. Bleef net achter m'n USB kabeltje hangen waardoor het toestel werkelijk waar werd gelanceerd. Niks aan 't handje...
Foto van hoe hij bij mij binnen kwam:

"With a hammer like this, every problem looks like a nail!"
Waar is deze nu al te krijgen? Bijna overal is de leverdatum onbekend.Xof schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 13:43:
Ik heb mijn dock ontvangen en ik moet zeggen dat ik er wel tevreden over ben. Als vergelijkingsmateriaal heb ik de officiële Galaxy S2 dock.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jeroen04 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:02:
Is er toevallig iemand die al ervaring heeft met het metalen batterij klepje voor op de S3?
Staat een paar posts boven je?KloyenZ schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 21:01:
Waar besteld als ik mag vragen want ziet er goed uit
[...]
Deze is niet met hdmi out he..? Denk erover om die te bestellen (Samsung Galaxy S3 Case Compatible HDMI Charging Dock). Maar heb geen ervaring met Galaxy S3 <hdmi> TV. Iemand wel ervaring hiermee? Scheelt me weer 't kopen van een mediaspelerXof schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 13:43:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand vroeg trouwens naar screenprotectors die de gehele voorkant bedekken, ipv alleen het glas ter grootte van je display. Ik kwam hier enkele tegen die misschien wel geschikt zijn: http://www.mobilefun.co.u...-S3-Screen-Protectors.htm
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Helemaal eens met je verhaal. Heb hem net binnen en hij is echt degelijk! Enige nadeel is dat je je telefoon minder makkelijk in je zak laat glijden omdat de case stroef is.trueKAMi schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 13:43:
[...]
Ik heb mijn Rock case nu 2 weken om mijn telefoon zitten, en ik moet ook zeggen dat ik er uitzonderlijk blij mee ben.
Die Rock heb ik ook. Is heel mooi! Alleen enige nadeel is dat je voorkant nog krassen kan krijgen... Wil geen screenprotector...
Idd, een screenprotector is ook niet alles, zeker omdat de randen van het scherm wat bol lopen krijg je een screenprotector nooit helemaal netjes op deze telefoon.
Maar aan het eind van de dag blijft de telefoon een gebruiksvoorwerp, enige schade over tijd is onvermijdelijk en mag ook best. Je kan je best doen om hem netjes te houden, maar ik ga ervanuit dat het Gorillaglas 2 toch wel tegen een stootje kan en zeker 2 jaar netjes blijft. Zou allemaal goed moeten gaan, zolang je je S3 maar niet als bieropener gebruikt
Maar aan het eind van de dag blijft de telefoon een gebruiksvoorwerp, enige schade over tijd is onvermijdelijk en mag ook best. Je kan je best doen om hem netjes te houden, maar ik ga ervanuit dat het Gorillaglas 2 toch wel tegen een stootje kan en zeker 2 jaar netjes blijft. Zou allemaal goed moeten gaan, zolang je je S3 maar niet als bieropener gebruikt

"With a hammer like this, every problem looks like a nail!"
Ik moet zeggen dat ie er prachtig uitziet. Maar wat voegt het toe verder? Hij wordt zwaarder (oke zal niet veel zijn) en iets dikker (idem). Hoe zit het met de grip? Dat zou de enige reden zijn voor mij om de achterkant te vervangen...Jeroen04 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:09:
[...]
Vandaag heb ik mijn battery back binnen gekregen! En ik moet zeggen, wauw! Wat is dat een goed alternatief van de standaard achterkant. Het sluit perfect aan, is niet zo glad als de originele en ik vind de tekst "Samsung Galaxy S3" achterop ook erg mooi. Als je niet beter wist, zou je zeggen dat het een originele was.
Ik heb wel het idee dat de telefoon een heeeeel klein beetje dikker en zwaarder is geworden, maar het toestel is al zo dun en licht dat het mij echt niet uitmaakt. Qua connectiviteit ook (nog) geen problemen gezien, dus ik ben erg blij!
Hier mijn foto's in Dropbox
Als er vragen zijn hoor ik het wel, ik kan deze wel echt aanraden!
Edit: Wat ik nu op de foto's (vooral niet) zie, is dat je op de foto's geen strepen ziet, wat je in het echt wel heel duidelijk ziet. Verticale strepen van boven naar beneden, brushed metal achtig.
Deze heb ik ook besteld maar dan in het zwart voor mij en een donker blauwe voor iemand anders.KoffieNT schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:00:
[...]
Mijn hoesje
Die charger heb ik al een hele tijd (nog van mijn S1), maar die zijn er op DX heel veel te vinden. Zoals ilhanko al aangeeft, let effe op die A'tjes. Ik heb ook een 0,7A ipv 1,0A waardoor het dus wat langer duurt voordat ie vol is.
Net mijn SGP Samsung Galaxy S3 Crumena Leren Hoesje binnen gekregen en moet zeggen dat ik teleurgesteld ben. Ten eerste je moet veel moeite doen om de telefoon uit de hoesje te krijgen. Ten tweede er plakken lijm resten aan randen van de telefoon wat moeilijk te verwijderen zijn en bovendien dit zorgt ervoor dat na paar keer in en uit halen de telefoon met moeite in het hoesje gaat. Mijn advies niet kopen!
Voor 34 euro had je toch misschien beter dit custom ding kunnen bestellen: http://stores.ebay.com/EA...558&_trksid=p4634.c0.m322
Heeft er iemand ervaring met iVisor AG screenprotector? Ziet er wel degelijk uit en wil deze graag bestellen.
http://store.moshimonde.com/ivisor-ag-galaxy-s3-242.html
http://store.moshimonde.com/ivisor-ag-galaxy-s3-242.html
Multiple pc builds in progress
En ook ik heb m'n flipcover binnen.. Heb er alleen een beetje spijt van 
Met de cover zelf is niks mis mee. Ziet er prima uit, voelt goed aan e.d. Alleen.. ik moet me toestel nu iets anders bedienen. En als ik straks een dock aanschaf dan moet ik 'm steeds uit de cover halen. Dus nee, ik kijk wel naar een ander beschermmiddel voor me S3. Dit was gewoon een impuls-aankoop
Voor de liefhebber hier nog wat foto's:
Met de cover zelf is niks mis mee. Ziet er prima uit, voelt goed aan e.d. Alleen.. ik moet me toestel nu iets anders bedienen. En als ik straks een dock aanschaf dan moet ik 'm steeds uit de cover halen. Dus nee, ik kijk wel naar een ander beschermmiddel voor me S3. Dit was gewoon een impuls-aankoop
Voor de liefhebber hier nog wat foto's:
Galaxy S3 - Black flipcover | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Ik heb hem ook gisteren binnen gekregen en ik ben zeer tevreden! Geen lijmresten oid en hij past perfect. Het eruit halen gaat in het begin idd een beetje moeilijk, maar als het leer eenmaal wat soepelder is gaat het prima. Ik kan hem aanraden!khodamn schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 17:18:
Net mijn SGP Samsung Galaxy S3 Crumena Leren Hoesje binnen gekregen en moet zeggen dat ik teleurgesteld ben. Ten eerste je moet veel moeite doen om de telefoon uit de hoesje te krijgen. Ten tweede er plakken lijm resten aan randen van de telefoon wat moeilijk te verwijderen zijn en bovendien dit zorgt ervoor dat na paar keer in en uit halen de telefoon met moeite in het hoesje gaat. Mijn advies niet kopen!
Wellicht contact opnemen voor een nieuw exemplaar?
Verwijderd
Niemand?Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:43:
Heeft iemand een screenprotector gezien die de gehele voorkant bedekt? Ik heb 2 screenprotectors gehad maar die zijn zo gesneden dat ze alleen het stuk glas voor het scherm beschermen en de zijkanten niet.
Wel gezocht (in dit topic)?? Staat notabene iets boven je.. Scipionyx in "Accessoires voor de Samsung Galaxy SIII"
[ Voor 31% gewijzigd door Scipionyx op 13-07-2012 11:44 ]
@Peakaboo Het is idd iets stroever dan het gladde ding wat je er standaard bij krijgt!
Verwijderd
Ik ben ook zeer tevredenLunaticc schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:31:
[...]
Ik heb hem ook gisteren binnen gekregen en ik ben zeer tevreden! Geen lijmresten oid en hij past perfect. Het eruit halen gaat in het begin idd een beetje moeilijk, maar als het leer eenmaal wat soepelder is gaat het prima. Ik kan hem aanraden!
Wellicht contact opnemen voor een nieuw exemplaar?
Verwijderd
Je bedoelt onder... maar het viel niet op omdat het gecombineerd was met een ander bericht en ook niet een reply was op mijn vraag.Scipionyx schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:44:
[...]
Wel gezocht (in dit topic)?? Staat notabene iets boven je.. Scipionyx in "Accessoires voor de Samsung Galaxy SIII"
Als we kijken naar de pagina dan is het ook niet echt een specifiek antwoord op mijn vraag. Ik zie meerdere afbeeldingen waarop ze laten zien alsof het de voorkant bedekt en dat was bij de voorgaande twee die ik heb gehad ook zo maar ik heb zo het idee dat deze ook niet bedekkend zijn.
Is er iemand anders misschien met een specifiek merk en type?
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2012 23:05 ]
Zoals we weten komt samsung binnenkort met een draadloze oplader voor de S3. Heeft iemand ondertussen al ervaring met een universele draadloze oplader voor de S3 ?
Ik heb hem binnen in het rood. De passing is strak, maar dat zal nog wel iets ruimer worden. De stiksels zijn stevig, en voor kunstleer valt het me niks tegen. KoffieNT, bedankt.Dorpse schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:03:
Deze heb ik ook besteld maar dan in het zwart voor mij en een donker blauwe voor iemand anders.Ben erg benieuwd naar de kwaliteit.
Verwijderd
Oh zijn dat die twee pinnen naast de accu... ik dacht al rare antenne connector. Ik denk dat elke lader welke gebruik maakt van die pinnen naadloos zal werken zolang er maar de juiste voltage uitrolt. Ik heb wel mijn bedenkingen over draadloos laden. De lader die erbij zit is 1 ampere en dat kan een draadloos laad systeem nooit leveren. Het zal daarom waarschijnlijk ook heel lang duren voor de accu 100% vol is.Aloysxda schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 22:56:
Zoals we weten komt samsung binnenkort met een draadloze oplader voor de S3. Heeft iemand ondertussen al ervaring met een universele draadloze oplader voor de S3 ?
Ik heb de screenprotectors van Belkin besteld bij mobielbereikbaar.nl.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 22:55:
[...]
Je bedoelt onder... maar het viel niet op omdat het gecombineerd was met een ander bericht en ook niet een reply was op mijn vraag.
Als we kijken naar de pagina dan is het ook niet echt een specifiek antwoord op mijn vraag. Ik zie meerdere afbeeldingen waarop ze laten zien alsof het de voorkant bedekt en dat was bij de voorgaande twee die ik heb gehad ook zo maar ik heb zo het idee dat deze ook niet bedekkend zijn.
Is er iemand anders misschien met een specifiek merk en type?
http://www.mobielbereikba...amsung-i9300-galaxy-s-iii
Bedekt de hele voorkant, behalve natuurlijk de home knop, de speaker, camera en sensoren bovenaan. Er zit een doekje bij om het scherm van te voren af te nemen en een kaartje op de belletjes mee weg te wrijven na het aanbrengen van de protector. Prima dingetje, en je krijgt er 3. Wat mij betreft overbodig om er 3 te hebben, maar ach.
Verwijderd
Tnx daar kan ik wat mee.erikjannemann schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 09:16:
[...]
Ik heb de screenprotectors van Belkin besteld bij mobielbereikbaar.nl.
http://www.mobielbereikba...amsung-i9300-galaxy-s-iii
Bedekt de hele voorkant, behalve natuurlijk de home knop, de speaker, camera en sensoren bovenaan. Er zit een doekje bij om het scherm van te voren af te nemen en een kaartje op de belletjes mee weg te wrijven na het aanbrengen van de protector. Prima dingetje, en je krijgt er 3. Wat mij betreft overbodig om er 3 te hebben, maar ach.
Daar heb je gelijk in. Deze kwam ik tegen op ebay:Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 01:39:
[...]
Oh zijn dat die twee pinnen naast de accu... ik dacht al rare antenne connector. Ik denk dat elke lader welke gebruik maakt van die pinnen naadloos zal werken zolang er maar de juiste voltage uitrolt. Ik heb wel mijn bedenkingen over draadloos laden. De lader die erbij zit is 1 ampere en dat kan een draadloos laad systeem nooit leveren. Het zal daarom waarschijnlijk ook heel lang duren voor de accu 100% vol is.
http://www.ebay.com/itm/P...3378b6335b#ht_3103wt_1316
Als je de S3 daar een hele nacht op legt, dan zal de 's ochtens vast vol zijn. Scheelt in ieder geval het plagen van de mini usb connector

Heeft iemand al ervaring met zo'n lader ?
Sinds gisteren heb ik mijn nieuwe batterycover:

Heb je een link waar je deze besteld hebt?-TYPHOON- schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:00:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb net deze review gezien: YouTube: Powermat Review - Wireless Charging. ( MobilityMinded)Aloysxda schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 09:50:
[...]
Daar heb je gelijk in. Deze kwam ik tegen op ebay:
http://www.ebay.com/itm/P...3378b6335b#ht_3103wt_1316
Als je de S3 daar een hele nacht op legt, dan zal de 's ochtens vast vol zijn. Scheelt in ieder geval het plagen van de mini usb connector![]()
Heeft iemand al ervaring met zo'n lader ?
Vind het niet zo spectaculair als ik eerlijk mag zijn, je bent nog steeds evenveel tijd kwijt om het stekkertje in je telefoon te doen... dan kan je beter wachten op de galaxy s3 wireless charging kit van Samsung in september omdat je dan de telefoon fysiek op het apparaat kan leggen zonder de nodige handelingen.
Die heb ik ook gezien, maar de telefoon ziet er daarmee een stuk dikker uit, of is dat optisch bedrog?-TYPHOON- schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:00:
[afbeelding]
[afbeelding]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb dit weekend voor mijn toestel de echt lederen Valenta pocket 22 in het zwart gekocht voor €14,99 bij de Belcompany.
Hoewel ik reacties van kopers van dit product heb gelezen dat hij te strak is, valt dat bij mij wel mee. Bij mij gaat het toestel niet aan of verandert het volume niet. Hij zit wel strak, maar dat zorgt er ook voor dat hij er niet uit valt. Ik ga ervan uit dat het leer wat soepeler zal worden en het later wat makkelijker zal functioneren.
Als je hem ook wilt kopen dan eerst even proberen.
Hoewel ik reacties van kopers van dit product heb gelezen dat hij te strak is, valt dat bij mij wel mee. Bij mij gaat het toestel niet aan of verandert het volume niet. Hij zit wel strak, maar dat zorgt er ook voor dat hij er niet uit valt. Ik ga ervan uit dat het leer wat soepeler zal worden en het later wat makkelijker zal functioneren.
Als je hem ook wilt kopen dan eerst even proberen.
Ik doe mijn screenprotector niet in een vochtige omgeving op het scherm. Lijkt me ook niet goed voor het toestel. Ik plak hem in de keuken erop. Ik gebruik daarvoor altijd twee stukjes Scotch tape. Eén op een hoek en van de andere maak ik een cirkel met de kleverige kant aan de buitenkant. Plak de screenprotector er zo goed mogelijk op.Phusebox schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:43:
Pff en weer 15 euro weggegooid aan een screenprotector... ik had zo langzaam al een nieuw scherm bij elkaar kunnen sparen. Waarom gaan die dingen niet fatsoenlijk erop, altijd stof en haartjes eronder... ik doe het al super precies... eerst scherm schoonmaken, in badkamer na het douchen zodat de stof omlaag is gezakt etc etc... grrrr. Heb het nog nooit zo erg gehad als met deze klote telefoon.
Daarna komt de fase van het verwijderen van luchtbellen en stofjes. Plak de ene tape op de hoek. De cirkel pak je tussen je duim en wijsvinger. Til de screenprotector zo ver als nodig van het scherm en plak de cirkelvormige tape tegen of het scherm of de screenprotector waar het stofje op zit en trek het weer rustig los. Het stofje haal je hiermee weg. Dat gaat prima. Laat de screenprotector weer met wat druk, zodat de screenprotector gebogen wordt, weer tegen het scherm aan zakken om de luchtbellen te vermijden. Herhaal dit tot alle luchtbellen weg zijn.
Ik gebruik deze methode ook bij mijn camera en camcorder.
De methode heb ik ergens op een filmpje gezien, maar ik kan hem niet meer terugvinden.
Welke cases/hoesjes gebruiken jullie en is het "beste"?
Ik ben deze tegengekomen:
http://www.mytrendyphone....ung-galaxy-s3-80218p.html
Opzicht lijkt die me wel wat.
Zijn er mensen met flipcovers en kunnen die us melden of dat fijn is?
Persoonlijk lijkt me dat niks, al helemaal tijdens 't bellen.
Ik heb een goedkope flipcover van ebay, deze klapt naar beneden open zegmaar. Tijdens het bellen heb je er vrij weinig last van mits er geen wind op staat, anders wil die nog wel eens gaan klapperen tegen je gezicht en dat is NIET lekker
Das dezelfde als deze bijv:Johnnyzz schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:34:
Welke cases/hoesjes gebruiken jullie en is het "beste"?
http://www.ebay.com/itm/W...2a1e2f3aa3#ht_6890wt_1163
Staan er genoeg van op internet voor veel minder € incl verzenden.
[ Voor 11% gewijzigd door peakaboo op 16-07-2012 23:38 ]
http://www.benl.ebay.be/i..._trksid=p3984.m1497.l2649
Ik zal thuis nog wat foto's maken maar ik denk niet dat het meer dan een mm dikker is geworden.
Vanavond ook mijn bestelde bumper ophalen
[ Voor 21% gewijzigd door -TYPHOON- op 17-07-2012 10:30 ]
Aargh vandaag mijn flipcover uit Korea ontvangen, hebben ze een roze gestuurd in plaats van bruin... f*ckers.
Ha ha haPhusebox schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:16:
Aargh vandaag mijn flipcover uit Korea ontvangen, hebben ze een roze gestuurd in plaats van bruin... f*ckers.
Ja echt niet grappig, maar goed. Als ze niet reageren binnen twee dagen maar een klacht indienen via paypal en ebay.
Mooi roze is niet lelijk!Phusebox schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:16:
Het is gewoon hard pink... niet echt mijn smaak.
Bedankt, vind dit overigens de mooiste back cover die er is!-TYPHOON- schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 10:29:
[...]
http://www.benl.ebay.be/i..._trksid=p3984.m1497.l2649
Ik zal thuis nog wat foto's maken maar ik denk niet dat het meer dan een mm dikker is geworden.
Vanavond ook mijn bestelde bumper ophalen
Zoals beloofd enkele foto's:

Het verschil in dikte is er wel degelijk maar nu niet om te zeggen dat je cases niet meer passen of dat de telefoon nu dikker wordt...
Ook gisteren mijn bumper gaan halen (http://www.benl.ebay.be/i...ories&hash=item2572d6f304)

Er zijn wel wat machine sporen aan de bovenkant maar nu niet om te zeggen dat het stoort.
Ik merk niet echt een vermindering in ontvangst want ik had sowieso reeds een slechte ontvangst.
Het usb lader gaat er wel wat moeilijker in. Gewoon je GS3 wat dieper in de houder duwen en het werkt.
De twee dingen tezamen geeft mij toch een wat luxer gevoel en raar genoeg voelt het lichter aan dan met die andere case die ik had...

Het verschil in dikte is er wel degelijk maar nu niet om te zeggen dat je cases niet meer passen of dat de telefoon nu dikker wordt...
Ook gisteren mijn bumper gaan halen (http://www.benl.ebay.be/i...ories&hash=item2572d6f304)

Er zijn wel wat machine sporen aan de bovenkant maar nu niet om te zeggen dat het stoort.
Ik merk niet echt een vermindering in ontvangst want ik had sowieso reeds een slechte ontvangst.
Het usb lader gaat er wel wat moeilijker in. Gewoon je GS3 wat dieper in de houder duwen en het werkt.
De twee dingen tezamen geeft mij toch een wat luxer gevoel en raar genoeg voelt het lichter aan dan met die andere case die ik had...
Zijn er hier mensen die de S3 icm met een aux kabel in de wagen gebruiken? Ik heb namelijk een probleem muziek speelt goed af, maar als ik bel of wordt gebeld hoor ik de persoon maar hij/zij mij niet. Ik moet elke keer het kabeltje uitrekken en luidspreker aanzetten om een gesprek te kunnen voeren. Het lijkt net of de mic het dan niet doet ofzo.
-S3 met LFB (laatste update)
-Monster Aux kabel
-Originele Samsung Autohouder
-Monster Aux kabel
Aanname; als je de aux (aka hoofdtelefoon aansluiting) gebruikt verwacht de software dat er een (externe) mic aanwezig is zoals je dat bij de originele oordopjes ook hebt en wordt de standaard mic uitgeschakeld. Wellicht is dit softwarematig (customrom) te omzeilen?mafiatounes schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:16:
Zijn er hier mensen die de S3 icm met een aux kabel in de wagen gebruiken? Ik heb namelijk een probleem muziek speelt goed af, maar als ik bel of wordt gebeld hoor ik de persoon maar hij/zij mij niet. Ik moet elke keer het kabeltje uitrekken en luidspreker aanzetten om een gesprek te kunnen voeren. Het lijkt net of de mic het dan niet doet ofzo.
-Monster Aux kabel
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Dat denk ik dus ook, maar dit mag eigenlijk toch niet gebeuren? Bij alle andere toestellen One X, 4s, Note, Galaxy Nexus of S2 had ik hier nooit last van, normaal wordt er herkend of er wel of geen mic aanwezig is via de line out.renzo4000 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:57:
[...]
Aanname; als je de aux (aka hoofdtelefoon aansluiting) gebruikt verwacht de software dat er een (externe) mic aanwezig is zoals je dat bij de originele oordopjes ook hebt en wordt de standaard mic uitgeschakeld. Wellicht is dit softwarematig (customrom) te omzeilen?
Zal het dit weekend eens met een ander kabeltje proberen, ik heb persoonlijk niet echt behoefte aan een custom rom op het moment (tenzij CM10 officieel uit is in stabiele vorm).
Als iemand dit even kan uittesten met een kabeltje en zijn/haar ervaringen kan meedelen, weet ik of het een S3 probleem is of enkel bij mijn toestel.
Zo de SGS III net gehaald uit Maastricht dus tijd voor accessoires jacht 
Inmiddels heb ik al een car dock gevonden: de officiële car dock van Samsung zelf bij bol.com voor 24 euro. Goedkoopste en snelste leverbaar: http://www.bol.com/nl/p/s...y-s-iii/9005000012285646/
Nu zoek ik naar een batterij cover en een desktop dock. Batterij cover al gevonden op ebay maar het zijn biedingen dus nog even mee wachten. En iemand aanraders voor een dock? Die ik hier ben tegengekomen vind ik maar meh.
Inmiddels heb ik al een car dock gevonden: de officiële car dock van Samsung zelf bij bol.com voor 24 euro. Goedkoopste en snelste leverbaar: http://www.bol.com/nl/p/s...y-s-iii/9005000012285646/
Nu zoek ik naar een batterij cover en een desktop dock. Batterij cover al gevonden op ebay maar het zijn biedingen dus nog even mee wachten. En iemand aanraders voor een dock? Die ik hier ben tegengekomen vind ik maar meh.
Iemand een idee waar en of er afdekdopjes zijn voor de USB stekker?
Ik heb ze ooit ergens gezien.
Ben namelijk bang dat er enorm veel stof in komt met contactproblemen tot gevolg.
(heb het met mijn vorige telefoon al eens gehad namelijk).
Ben namelijk bang dat er enorm veel stof in komt met contactproblemen tot gevolg.
Dan blaas je er toch in of ff de stofzuiger er op?ComTech schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 22:00:
Ik krijg als het goed is ergens eind volgende week een screenprotector binnen die over de hele voorkant moet vallen, maar evengoed een zogenaamde "droge" protector is. Hij is al voorgevormd om de rondingen van de voorkant te volgen... Ik hou jullie op de hoogte.
Iplesage, heb je je Easecase al binnen? Ik ben bijzonder gecharmeerd van de aanpassingsmogelijkheden. In het verleden heb ik ook (fake) leather hoesjes gebruikt (Mda II, klaphoes, goede protectie, welk bulky; Mda Pro dat ding woog al bijna 3 ons en door het schuifhoesje veranderde het in een Tripple Whopper en finally een BB 9700, ook deze werd erg bulky door het hoesje). Vandaar dat ik bang ben dat een dergelijk hoesje het design teniet doet: added bulkyness and weight...lplesage schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:15:
En ik heb de Easecase D4 vandaag besteld, die hier te vinden is met nog veel meer modellen en kleuren.
Is er iemand die ervaring heeft met dit hoesje? http://www.spigen.com/samsung-galaxy-s3-ultra-thin-air-series.html
Tijd om een pouch aan te schaffen. Voor de s2 goede ervaringen met Konkis, mogelijk pak ik die weer. Maar ook leuk om iets nieuws te proberen.
Niemand hier de Pdair vertical pouch geprobeerd? Ziet er mooi uit en dat je knoppen + headphone ingang geheel vrij zijn is ook wel leuk. In Nederland bijzonder duur, via ebay ongeveer 21 euro.
Andere optie is de Spigen crumena.
Niemand hier de Pdair vertical pouch geprobeerd? Ziet er mooi uit en dat je knoppen + headphone ingang geheel vrij zijn is ook wel leuk. In Nederland bijzonder duur, via ebay ongeveer 21 euro.
Andere optie is de Spigen crumena.
[ Voor 126% gewijzigd door bear87 op 23-07-2012 02:13 ]
Ik heb ze zelf via ebay.ComTech schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 22:00:
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Laatst was er hier iemand die een HDMI dock had gekocht?
Iemand die ook die HDMI functie al geprobeerd heeft?
Iemand die ook die HDMI functie al geprobeerd heeft?
Even niets...
voor de 3de keer een bekeuring gehad omdat ik mijn rijbewijs niet bij had (ezel?), nu toch maar een hoesje kopen waar hij in kan..
http://zenuscase.net/andr...c-dual-leather-diary.html
Zodra ik hem binnen en in gebruik heb laat ik weten hoe hij bevalt.
http://zenuscase.net/andr...c-dual-leather-diary.html
Zodra ik hem binnen en in gebruik heb laat ik weten hoe hij bevalt.
Verwijderd
Ik heb deze
http://www.ebay.nl/itm/Le...ries&hash=item4166e42ba5#
Kunnen 2 pasjes in en is erg mooi. Bevalt mij heel goed
http://www.ebay.nl/itm/Le...ries&hash=item4166e42ba5#
Kunnen 2 pasjes in en is erg mooi. Bevalt mij heel goed
Na veel verschillende screenprotectors te hebben gekocht en uitgeprobeerd ben ik het zat.
Wie weet er voor een betaalbare prijs een fatsoenlijke screenprotector te vinden die de complete voorkant bedekt, niet stroef is, niet glimt, niet mat is, geen spiegeleffect is en die makkelijk aan te brengen is?
En heeft iemand ervaring met een Samsung Flip cover??
Wie weet er voor een betaalbare prijs een fatsoenlijke screenprotector te vinden die de complete voorkant bedekt, niet stroef is, niet glimt, niet mat is, geen spiegeleffect is en die makkelijk aan te brengen is?
Ik heb de samsung flip cover sinds ongeveer twee weken en hij bevalt me prima.bart_wbd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:15:
Na veel verschillende screenprotectors te hebben gekocht en uitgeprobeerd ben ik het zat.
Het geheel blijft mooi dun want het enige wat er aan dikte bijkomt is het dunne dekseltje over de voorkant.
Je hoeft de cover ook niet naar achteren te buigen tijdens het bellen, cover kan gewoon op de s3 blijven zitten. Voor het luidsprekertje hebben ze een mooi gleufje er in gemaakt.
Ik heb er ook al meerdere geprobeerd, allemaal bij de leveranciers van het bedrijf waar ik werk. Verschillende prijsklassen geprobeerd maar ze zijn allemaal net niet "het" De meeste zijn heel lastig aan te brengen, en als ze er eenmaal opzitten wil je ze er direct waar afhalen omdat ze stroef zijn en slecht in de zon kunnen (Wat al lastig is bij de S3) Ik heb het opgegeven en vertrouw op het gorilla glassbart_wbd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:15:
Een tijdje geleden heb ik een teflon wax gekocht. Dit gaat perfect op mijn auto. Zowel op de lak als de ruiten. Dit doe ik ook al een paar jaar op mijn smartphone. Hier heb ik een screenprotector op. Deze zijn veel stroever, vergeleken met het standaard venster. Even inpoetsen met de wax en het display is spiegelglad. Tevens krijg je veel minder vingervlekken.
http://www.interflon.com/...interflon-wax-%28spray%29

Verwijderd
De spray gebruik je bij het aanbrengen of om de protector schoon te makenAloysxda schreef op maandag 23 juli 2012 @ 22:26:
Een tijdje geleden heb ik een teflon wax gekocht. Dit gaat perfect op mijn auto. Zowel op de lak als de ruiten. Dit doe ik ook al een paar jaar op mijn smartphone. Hier heb ik een screenprotector op. Deze zijn veel stroever, vergeleken met het standaard venster. Even inpoetsen met de wax en het display is spiegelglad. Tevens krijg je veel minder vingervlekken.![]()
![]()
Deze spray gebruik je niet bij het aanbrengen. Dit gebruik je als de screenprotector er op zit. Deze wordt hier spiegelglad van en werkt daarbij veel fijner als zo'n stroef venster.
Verwijderd
Wat denken jullie van een "waterproof cover"?
YouTube: WINNER Skin waterproof for Samsung Galaxy Note i9220 / N7000 dirtproof weatherproof case cover
Zou dit werken, zou je kunnen zwemmen?
edit: Iemand weet van zo een box voor de s3? Na lang zoeken niks gevonden.
YouTube: WINNER Skin waterproof for Samsung Galaxy Note i9220 / N7000 dirtproof weatherproof case cover
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2012 00:36 ]
Ik zou het niet doen. Ziet er absoluut niet waterdicht uit. Misschien tegen wat spatwater, maar echt onder water lijkt me waardeloos.Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 23:29:
Wat denken jullie van een "waterproof cover"?
[afbeelding]
Ik soort van onderwater zakje gekregen van Ben.Gotez schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 09:07:
[...]
Ik zou het niet doen. Ziet er absoluut niet waterdicht uit. Misschien tegen wat spatwater, maar echt onder water lijkt me waardeloos.
Het is een universele afsluitbare zakje en het ziet eruit alsof het niet waterdicht is. Maar het werkt toch gewoon hoor. Zeer simpel idee, briljant gewoon!
Verwijderd
Ik heb vandaag de Samsung galaxy S3 Allshare Cast Dongle aangeschaft (draadloos streamen) . Het werkt echt super.
Hoe gaat dat in zijn werk? Zit er ook een dongle in je S3 of werkt dit wel gewoon draadloos en zonder kastjes aan je telefoon?
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:00:
Ik heb vandaag de Samsung galaxy S3 Allshare Cast Dongle aangeschaft (draadloos streamen) . Het werkt echt super.
[ Voor 4% gewijzigd door melvinnie op 24-07-2012 21:14 ]
wilmundo, nee ik heb hem nog niet binnen, maar zal het in dit forum laten weten zodra ik hem binnen heb.wilmundo schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 15:21:
[...]
Iplesage, heb je je Easecase al binnen? Ik ben bijzonder gecharmeerd van de aanpassingsmogelijkheden. In het verleden heb ik ook (fake) leather hoesjes gebruikt (Mda II, klaphoes, goede protectie, welk bulky; Mda Pro dat ding woog al bijna 3 ons en door het schuifhoesje veranderde het in een Tripple Whopper en finally een BB 9700, ook deze werd erg bulky door het hoesje). Vandaar dat ik bang ben dat een dergelijk hoesje het design teniet doet: added bulkyness and weight...
Is er iemand die ervaring heeft met dit hoesje? http://www.spigen.com/samsung-galaxy-s3-ultra-thin-air-series.html
Zojuist SPIGEN SGP Samsung Galaxy S3 Crumena Leather Case Pouch Series Black besteld via amazon.de. Kwam op een totaal van € 33,78 incl. verzendkosten.
Verwijderd
Dit werkt gewoon draadloos. Je Samasung Galaxy S3 beschikt namelijk over Wifi-direct. Net zoiets als bluetooth alleen dan veel sneller. Hierdoor werkt het dus ook zonder een wifi verbinding en dat is echt ideaal. De dongle (hub) sluit je aan aan je tv/beamer. OP je Galaxy s3 klik je op het icoontje allshare cast en dan heeft hij al verbinding. Echt ideaal. Mocht je het nog steeds niet snappen kijk op Youtubemelvinnie schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 21:14:
Hoe gaat dat in zijn werk? Zit er ook een dongle in je S3 of werkt dit wel gewoon draadloos en zonder kastjes aan je telefoon?
[...]
Dat is bijna 10 euro duurder dan Ebay, had je haast?Kereltje88 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:26:
Zojuist SPIGEN SGP Samsung Galaxy S3 Crumena Leather Case Pouch Series Black besteld via amazon.de. Kwam op een totaal van € 33,78 incl. verzendkosten.
Welke kleur heb je gekozen btw?
Verwijderd
misschien..........Blackbear87 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 22:24:
[...]
Dat is bijna 10 euro duurder dan Ebay, had je haast?
SPIGEN SGP Samsung Galaxy S3 Crumena Leather Case Pouch Series Black
Ik hoop hem deze week nog binnen te krijgen, en zoals Proo al aangaf, zwartbear87 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 22:24:
[...]
Dat is bijna 10 euro duurder dan Ebay, had je haast?
Waar heb je die aangeschaft? En wat doe je er in de praktijk precies mee? Foto's films games?Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:00:
Nu lees ik het volgende:
"De Samsung AllShare Cast Dongle is een mediastreamer voor televisies en monitors die nog niet voorzien zijn van Samsung’s AllShare-technologie."
Ik heb een smart tv van Samsung, namelijk de UE55D7000 dus heb ik die dongle niet nodig dan?
[ Voor 30% gewijzigd door Le_Freak ! op 26-07-2012 11:05 ]
Vandaag mijn screenprotector met holle randjes ontvangen die over de hele voorkant moet passen... dit weekend eens proberen. Tevens mijn iRoo hout look flip case binnen. Erg nice.
Ik zoek eigenlijk een case die mooi om de achterkant van de telefoon zit, en ook een klein beetje van de voorkant van de telefoon bedekt. Dus net niet je scherm bedekkend, maar wel nog de overgang van de bezel naar je glasplaat. Ik zag al de ROCK case cover, is er ook een vergelijkbaar iets, maar dan doorzichtig ofzo? Of andere goede ideeën?
Verwijderd
je hebt er genoegzunrob schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:22:
Ik zoek eigenlijk een case die mooi om de achterkant van de telefoon zit, en ook een klein beetje van de voorkant van de telefoon bedekt. Dus net niet je scherm bedekkend, maar wel nog de overgang van de bezel naar je glasplaat. Ik zag al de ROCK case cover, is er ook een vergelijkbaar iets, maar dan doorzichtig ofzo? Of andere goede ideeën?
http://www.mobilefun.nl/30567/samsung/galaxy-s3/cases.htm
Maar deze vind ik erg mooi
http://www.mobilefun.nl/3...3---kiezelsteen-blauw.htm
Heb zelf de Case-Mate Barely There. Hij is vrij onopvallend aan de voorkant, achterzijde is mat (zwart in mijn geval) en heeft goede grip.zunrob schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:22:
Verwijderd
Ik heb dit bericht verkeerd geplaatst merk ik zelf op, dus ik zet het hier nogmaals weg.
Ik ging op zoek naar een goede case, en ik kwam uiteindelijk uit bij de PDair. Met name omdat ik daar al eens eerder een flip-cover van heb gehad en het beschermd zéér goed. Ik vind ze alleen nogal prijzig. Bij Coolblue is ie 34,95. Maar ik keek op de website van PDair en daar kon ik 'm veel goedkoper bestellen voor 29,99 dollar. Omgerekend is dat ongeveer 24 eurootjes!! Dat scheelt toch 10 euro en er werden niet eens verzendkosten gerekend! Ik heb er wel een weekje op moeten wachten, viel me nog mee aangezien het uit Hongkong moest komen, daar zit het bedrijf. Vorige week donderdag besteld en betaald via PayPall en een paar uurtjes geleden lag het pakketje netjes in de brievenbus. Misschien dat iemand iets aan deze tip heeft;)
Ik ging op zoek naar een goede case, en ik kwam uiteindelijk uit bij de PDair. Met name omdat ik daar al eens eerder een flip-cover van heb gehad en het beschermd zéér goed. Ik vind ze alleen nogal prijzig. Bij Coolblue is ie 34,95. Maar ik keek op de website van PDair en daar kon ik 'm veel goedkoper bestellen voor 29,99 dollar. Omgerekend is dat ongeveer 24 eurootjes!! Dat scheelt toch 10 euro en er werden niet eens verzendkosten gerekend! Ik heb er wel een weekje op moeten wachten, viel me nog mee aangezien het uit Hongkong moest komen, daar zit het bedrijf. Vorige week donderdag besteld en betaald via PayPall en een paar uurtjes geleden lag het pakketje netjes in de brievenbus. Misschien dat iemand iets aan deze tip heeft;)
Dat is een populaire case, ik heb me alleen altijd afgevraagd wat het nut ervan is. Bescherming biedt hij zo goed als niet toch? Het is hard plastic dus als je hem laat vallen is er geen sprake van het absorberen van de val.Phusebox schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:40:
[...]
Heb zelf de Case-Mate Barely There. Hij is vrij onopvallend aan de voorkant, achterzijde is mat (zwart in mijn geval) en heeft goede grip.
Vandaag mijn (reserve) orginele blauwe back cover binnen gekregen.
Verzending duurde 2 weken. Kostte net geen 10 euro en gratis verzenden.
[ Voor 10% gewijzigd door Megapaul op 27-07-2012 00:54 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Verwijderd
Spam, dus weg.
[ Voor 153% gewijzigd door janvanduschoten op 28-07-2012 08:59 . Reden: spammert ]
Vandaag mijn SPIGEN SGP Samsung Galaxy S3 Crumena Leather Case Pouch Series Black ontvangen via Amazon Duitsland. Ik had hem op woensdag besteld en vandaag ontvangen, precies op tijd aangezien ik maandag op vakantie ga richting Londen. Ik ben tevreden met de leveringstijd en de verpakking waarin hij geleverd wordt is zeer degelijk.
Ik vind hem er zeer strak uitzien. Mijn S3 past er precies in, hij zit nu redelijk strak maar dat zal in de loop van de tijd wel soepeler gaan aangezien het leer is. Het systeem dat ervoor zorgt dat hij omhoog komt werkt ook prima. En er zit een kleine opening die precies over de speaker heen valt. Ik ben tot nu toe heel tevreden.
Ik vind hem er zeer strak uitzien. Mijn S3 past er precies in, hij zit nu redelijk strak maar dat zal in de loop van de tijd wel soepeler gaan aangezien het leer is. Het systeem dat ervoor zorgt dat hij omhoog komt werkt ook prima. En er zit een kleine opening die precies over de speaker heen valt. Ik ben tot nu toe heel tevreden.
[ Voor 12% gewijzigd door Kereltje88 op 28-07-2012 21:43 ]
Ik heb vandaag een Fitbag beat besteld van (echt) nappa leer, in de kleur cognac. Ook heb ik een Sena ultraslim laten komen, in de kleur zwart. Ik zal een update plaatsen hier als ik ze ontvangen heb en laten weten hoe ze bevallen.
Het idee van fitbag is wel leuk, je kiest je materiaal uit, de kleur, vervolgens typ je in welke telefoon je hebt en dan wordt hij voor je gemaakt.
Het idee van fitbag is wel leuk, je kiest je materiaal uit, de kleur, vervolgens typ je in welke telefoon je hebt en dan wordt hij voor je gemaakt.
Dat is de enige cover die erop hoort, al het andere is zonde van het design.Megapaul schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 00:53:
Vandaag mijn (reserve) orginele blauwe back cover binnen gekregen.
http://www.pdashop.nl/pro...ther-pocket-black-22.html
Heb deze besteld alleen iedere keer als ik de telefoon erin schuif drukt hij de aan/uit knop in aan de zijkant.
Niemand die daar last van heeft?
Vind dit soort cases wel de fijnste maar vrees dat ze allemaal hetzelfde probleem hebben met de knop aan de zijkant.Voorheen had ik een htc en daar zit die knop bovenop.
Dan ga ik maar voor deze wel duur maar lijkt mij de beste.
http://bit.ly/Q0Qs3s
Heb deze besteld alleen iedere keer als ik de telefoon erin schuif drukt hij de aan/uit knop in aan de zijkant.
Vind dit soort cases wel de fijnste maar vrees dat ze allemaal hetzelfde probleem hebben met de knop aan de zijkant.Voorheen had ik een htc en daar zit die knop bovenop.
Ik heb er met mijn SPIGEN SGP Samsung Galaxy S3 Crumena Leather Case Pouch Series Black geen last van.ComTech schreef op zondag 29 juli 2012 @ 19:18:
Hier ook precies het zelfde probleem, zit alleen maar in de broekzak verder niks. Wel heel slecht dit....ilhanko schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:54:
[...]
Same here! Gewoon 'zomaar', 'ineens', hoekjes los, zelfs middenin begint het los te raken. Ik dacht dat ik langs een randje was gegaan of iets dergelijks, maar het lag dus niet aan mij.
Misschien ook maar even mailen naar de webshop idd!
hoelang heb je dat hoesje al? Als het echt leer is gaat dat nog wel oprekken, dat lees je over al die leren hoesjes. Eerste 1 a 2 weken kan het vervelend zijn, daarna moet het wat ruimer worden. Bovendien is dit hoesje niet speciaal gemaakt voor de S3, maar het is een universeel hoesje. Dat is ook niet je van het.ComTech schreef op zondag 29 juli 2012 @ 19:18:
En ik lees op de site van PDAshop dat de eerste batch te krap was, maar dat de nieuwe batch wel moet passen, welke batch heb jij ?
Tip: Koop geen universeel hoesje, maar neem iets dat speciaal voor de S3 wordt gemaakt. Ik heb voor mijn S2 (dezelfde knop aan de zijkant) altijd zo'n hoesje gebruikt en dat is nooit een probleem geweest!
Btw, die Samsung cover gaat voor 14 pond op Amazon. Dat is een waanzinnig prijsverschil met de winkel die je link!
[ Voor 20% gewijzigd door bear87 op 29-07-2012 21:26 ]
Iemand?Le_Freak ! schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:57:
[...]
Waar heb je die aangeschaft? En wat doe je er in de praktijk precies mee? Foto's films games?
Nu lees ik het volgende:
"De Samsung AllShare Cast Dongle is een mediastreamer voor televisies en monitors die nog niet voorzien zijn van Samsung’s AllShare-technologie."
Ik heb een smart tv van Samsung, namelijk de UE55D7000 dus heb ik die dongle niet nodig dan?
Ik heb op 16 juli al gemeld dat die van mij wel strak zit, maar de aan/uit- en volumeknop niet indrukt. Ik heb in de dikke twee weken dat ik hem heb niet de indruk dat het leer soepeler is geworden.ComTech schreef op zondag 29 juli 2012 @ 19:18:
In het begin heb ik de SG3 er met de scherm tegen het lipje aan in gedaan in de verwachting dat het leer aan de andere kant ook soepeler zou worden. Maar daar was ik mee gestopt.
Die van mij had ik gewoon bij de Belcompany gekocht en ter plekke erin gedaan om te kijken of hij goed pastte.
Verwijderd
http://www.dealextreme.co...lack-white-146427?item=20
iemand hier ervaring mee extra zware batterij.. of een andere?
iemand hier ervaring mee extra zware batterij.. of een andere?
Ik heb een LG TV en LG homecinema-set (beide met die smart-toestanden uiteraard) en ik kan naar beide foto/video/muziek streamen via wifi zonder extra dongles en instellingen.Le_Freak ! schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 10:57:
[...]
Waar heb je die aangeschaft? En wat doe je er in de praktijk precies mee? Foto's films games?
Nu lees ik het volgende:
Naar de TV gaat het perfect, alleen naar de homecinemaset is soms wat buggy. Ik kan zelfs het volume aanpassen via de telefoon
De S3 moet naar elke DLNA-server kunnen streamen zolang ze op hetzelfde netwerk zitten, er verschijnt dan een computerscherm met twee pijltjes (in/uit) in de linkerbovenhoek van je MP3-speler-app en rechtsboven in de galerij-app.
Zet je TV maar eens aan, moet gewoon werken.
Iemand enig idee hoe ik de originele flipcover van Samsung kan gebruiken én een Brodit houder?
Kan ik deze cover naar achterslaan zodat hij in de ruimte tussen de houder en de achterkant van de telefoon zit?
Of wordt dit toch echt veel wisselen van achterkant?
Twijfel daarnaast ook nog erg tussen een actieve of een passieve houder. Die actieve is zo'n gefrut ben ik bang, het moet allemaal maar net passen.
Kan ik deze cover naar achterslaan zodat hij in de ruimte tussen de houder en de achterkant van de telefoon zit?
Of wordt dit toch echt veel wisselen van achterkant?
Twijfel daarnaast ook nog erg tussen een actieve of een passieve houder. Die actieve is zo'n gefrut ben ik bang, het moet allemaal maar net passen.