Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 13:25
sphere schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 08:45:
[...]

Je kan van alles exfat formatteren. Een kaartje hoeft niet per se SDXC te zijn.

En verder gewoon hier: http://tweakers.net/price...PJ-P29pio33Q3aemoHDnFL6Ag
Hoe bedoel je van alles exfat formatteren?
In het artikel een paar post hierboven staat dat het een sdxc kaartje moet zijn en dat je die exfat kan formatteren en dan niet meer gebonden zit aan files tot 4 GB, daar gaat het me om.
Zodat ik ook 1080p films top kan zetten die langer zijn dan 4 GB.
En nu zeg jij dat het met een sdhc of sd kaartje van 32 GB ook kan?
Klopt dat? En hoe doe je dat dan?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nebula M31 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 10:23:
Ik ben fan van deze flipcovers. In een aantal kleuren te krijgen en niet duur. Alle knoppen etc zijn bereikbaar en de achterkant en voorkant is beschermt en omdat het toestel dikker wordt is ie ook makkelijker vast te houden.

http://www.telecomparts.n...alaxy-S3-i9300-Black.html
het zijn idd leuke hoesjes. persoonlijk vindt ik deze beter, kan je meteen je kaartjes kwijt.

http://www.telecomparts.n...le-Wallet-Case-Black.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:50
Le_Freak ! schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:28:
[...]

Hoe bedoel je van alles exfat formatteren?
In het artikel een paar post hierboven staat dat het een sdxc kaartje moet zijn en dat je die exfat kan formatteren en dan niet meer gebonden zit aan files tot 4 GB, daar gaat het me om.
Zodat ik ook 1080p films top kan zetten die langer zijn dan 4 GB.
En nu zeg jij dat het met een sdhc of sd kaartje van 32 GB ook kan?
Klopt dat? En hoe doe je dat dan?
Iedere microSDHC kan je exfat formatteren :)
(insteek van dat artikel was hoe je een SDXC tot zijn recht laat komen, niet dat je voor exfat-format alleen SDXC kan gebruiken ;) ) )

En vraag je nu echt hoe je iets moet formatteren ? op Tweakers ?

ok, vooruit ...

open "deze computer" ofzo
klik met rechtermuis op de kaartlezer met daarin de microSD
kies voor formatteren
kies dan bij "instellingen" voor exfat
formatteren maar :9

[ Voor 7% gewijzigd door Ted038 op 22-06-2012 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:49
Zo, een blauwe Samsung flip cover via Amazon.co.uk en 32GB Class 10 Samsung kaartje via Amazon.de besteld. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Ted038 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:44:
[...]

Iedere microSDHC kan je exfat formatteren :)
(insteek van dat artikel was hoe je een SDXC tot zijn recht laat komen, niet dat je voor exfat-format alleen SDXC kan gebruiken ;) ) )

En vraag je nu echt hoe je iets moet formatteren ? op Tweakers ?

ok, vooruit ...

open "deze computer" ofzo
klik met rechtermuis op de kaartlezer met daarin de microSD
kies voor formatteren
kies dan bij "instellingen" voor exfat
formatteren maar :9
Bedankt voor je toelichting, maar inderdaad die tweede vraag had ik niet hoeven stellen 8)7

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij advies geven over een cover dat de hele telefoon beschermd.

Ik heb nu de originele flipcover van Samsung, wat een heel mooie cover is, maar ik zoek wat meer bescherming

De volgende 3 vind ik wel interessant

http://www.mobilefun.nl/3...g-galaxy-s3-flip-case.htm

http://www.mobilefun.nl/3...laxy-s3-i9300---zwart.htm

http://www.case-mate.com/...Galaxy-S3-Tough-Cases.asp

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Heeft iemand ervaring met de Tridea Allke? Ik vind ze er erg gaaf uit zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.oomma.com/ebay/TRIDEA-ALLKE_02.jpg

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Sinds anderhalve week het volgende kaartje in mijn S3 zitten.

http://www.dataio.nl/shop...ard-class-10-sandisk.html

Staat niet in de Pricewatch, vandaar dat ik het hier even post. Kost ook maar 4 euro meer dan een klasse 6 kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 20:11
Mooie flipcover van Melkco perfecte pasvorm, zacht leder.

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/ok94ll.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/1znnywy.jpg Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2vifuyc.jpg

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-08 16:10

KoffieNT

banaan

Ik heb de S3 (blauw) nu 2 weken in huis en heb een paar aan te raden accesoires:

Extra lader (Dealextreme, 4$)
Hoesje (Ebay, 4pond)
Screenprotector (Ebay, 3,50e en een paar extra via Dealextreme, 2$)
Stofdopje voor in de usbaansluiting (Ebay, 1pond, zag ik vanmiddag en leek me wel handig)

Je merkt wel dat er een screenprotector op zit, je vinger glijdt net wat stroever over het scherm, maar na een uurtje of 2-3 ben je er al aan gewend en merk je er niks meer van.

Ik ben nog wel van plan een achterkantje van de telefoon te kopen zodat de originele in de kast kan, maar die heb ik nog niet in dezelfde kleur en onder de 10euro gezien.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
KoffieNT schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 00:01:

Je merkt wel dat er een screenprotector op zit, je vinger glijdt net wat stroever over het scherm, maar na een uurtje of 2-3 ben je er al aan gewend en merk je er niks meer van.
Ik snap het gebruik van screen protecors niet helemaal. Op de s3 ligt gorrila glass dat vrijwel niet krast. Ik heb de note en deze heeft na tig maanden nog een onbeschadigt scherm. Ik heb 1 keer een screen protector proberen op te plakken maar ik werd helemaal frustie van bubbels die ik er maar niet uit kreeg, conclussie: na 5 pogingen richting prullenbak en nooit 1 meer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
KoffieNT schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 00:01:
Ik heb de S3 (blauw) nu 2 weken in huis en heb een paar aan te raden accesoires:

Extra lader (Dealextreme, 4$)
Hoesje (Ebay, 4pond)
Heb je daar een linkje van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Wolly schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 06:31:
[...]

Die laders zijn niet zo moeilijk te vinden (bijv. http://s.dealextreme.com/...l?category=520&sort=Price). Je moet alleen goed opletten met de output. De lader van de S2 heeft een output van 0,7A, maar aangezien de batterij van de S3 groter is, zou ik rond de 1A nemen. Niet dat minder Ampere slechter is, maar het duurt dan gewoon langer voordat je batterij helemaal vol is. :)

Tot zover mijn technische kennis :9

Let bij DX trouwens op dat niets is wat het lijkt; het komt vaak genoeg voor dat er bij een artikel staat dat het xx heeft maar minder is, zoals USB kaartjes. Meestal valt het wel mee en voor 4 euro voor een lader is het nog wel de moeite waard om te proberen, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supergrover
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 08:59
Ik zag ergens een mooi hoesje hangen van Hugo Boss, (krijg de link niet werkend, maar het is de Hugo Boss Alness). Volgens mij past die echter niet op de S3. Weet iemand of er dergelijk mooie hoesjes zijn waar de S3 wel netjes in past?

En Qua screen protectors heb ik gisteren eentje geprobeerd van screenward, maar dat liep uit op een fiasco. Allemaal bubbeltjes en stofdeeltjes. Lag waarschijnlijk aan mijn onkunde, maar vond het toch behoorlijk frustrerend.

Ik zoek een screenprotector die netjes het hele glas, dus scherm inclusief bezel, bedekt. Die van muvit (en ook die van screenward) zijn net iets te klein. Iemand een suggestie?

[ Voor 15% gewijzigd door supergrover op 27-06-2012 14:16 . Reden: Link verwijderd, want werkte niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Wolly schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 06:31:
[...]

Mijn hoesje

Die charger heb ik al een hele tijd (nog van mijn S1), maar die zijn er op DX heel veel te vinden. Zoals ilhanko al aangeeft, let effe op die A'tjes. Ik heb ook een 0,7A ipv 1,0A waardoor het dus wat langer duurt voordat ie vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Iemand al ervaring met een (desktop) cradle voor de S3?

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:21

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Wat zette jullie allemaal op die telefoon dat je niet genoeg hebt aan die 16GB intern?

Mijn HD2 op android heeft nu 8GB, waarvan nog 2 GB beschikbaar.
Heb er een aantal nummers op staan, europa navigatie (sygic).

Ik kan me voorstellen dat er wat meer games of apps op komen, eventueel een paar afleveringen van een serie....
Maar dan ga je toch nog niet over 16GB heen? of zie ik iets fout?

Ik kan eventueel de 8GB microSD van m'n HD2 in de S3 gaan stoppen (zodra ie binnen is), alleen is deze class 4. Zal je dat gaan merken met lag oid?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 16:49
FireDrunk schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:13:
Ook ik ben hier wel nieuwsgierig na, maar ook de Auto houder (in combinatie met een cover)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-06 00:20
Bij de SGS3 heb ik direct een (blauwe) originele Samsung FlipCover gekocht, en tot nog toe bevalt deze erg goed. Stevig, (erg) netjes, telefoon is gemakkelijk direct te gebruiken, ik kan zelfs nog de volumeknoppen er doorheen gebruiken, etc. Na een paar weken gebruik laat het plastic randje om de flipcover voorkant echter los. Het lijmlaagje begon in de hoeken, en gaat nu verder het hele toestel langs. Ik doe geen gekke dingen, behalve dat het toestel veel in m'n zak zit. Herkennen anderen dit probleem? Ik heb het toestel besteld bij een webshop, zal binnenkort maar 'ns gaan mailen. Zodra ik eraan toe kom zet ik hier een foto neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik heb op Ebay een Flipcover besteld voor 3,72, deze wordt geleverd met 2 screenprotectors en is in 9 kleuren te krijgen. Ik krijg hem als het goed is tussen nu en 6 dagen binnen dus ik zal mijn bevindingen ook een plaatsen.

Linkje: http://www.ebay.nl/itm/14..._trksid=p3984.m1497.l2649

Erg goedkoop naar mijn mening maar niet geschoten is altijd mis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:27
Vandaag mijn blauwe S III binnen gekregen, alleen nu ik naar hoesjes kijk vind ik ze eigenlijk allemaal mooier passen bij de witte variant. Want tja wat combineer je nou met dat blauw... denk erover om mijn telefoon maar terug te sturen en om te ruilen voor een witte.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janderk
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-07 11:51
FireDrunk schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:13:
Ik heb de officiële Samsung dock. Ik zou hem een 6,5 geven.

Voordelen: Hij is generiek. De Galaxy S2 past er ook in, omdat er geen zijkanten aanzitten. Dus als je meerdere Android telefoons in huis hebt is dit een voordeel.

Nu het slechte nieuws: Het ontbreken van zijkanten is direct het nadeel. Je moet een beetje mikken om de MicroUSB op de goede plek te krijgen. In de officiële desktop cradle van de S2 (cijfer=8) paste alleen de S2, maar dat had wel als voordeel dat je hem er blind in kon stoppen.

Het allerbeste was de Google Nexus One cradle (cijfer=9). Omdat deze met contactpuntjes (ipv microUSB) werkte kon je hem van een meter afstand er in gooien. OK ik overdrijf nu, but you get the point.

Ik ben genegen om een niet-originele desktop cradle te kopen, als deze wel goede zijkanten heeft.

Zit zelf te twijfelen aan de auto cradle, omdat de officiele S3 cradle ook een generiek model is. Als dat niet zo was had ik hem allang gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
coramoor schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 23:31:
dit ben ik van plan om te kopen de zwarte dan. ok dit heb ik net gekocht voor 10£ met screenprotector en free shipping hopelijk komt de hoesje en mob een beetje tegelijk aan hier.

http://www.ebay.co.uk/itm...6338189498#ht_4229wt_1163

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb hem zelf ook. Superding! Hier besteld en snel binnen: http://www.ebay.com/itm/G...&var=&hash=item2a1ebfa8bc)

Hij voelt ruw aan waardoor ik niet meer het gevoel heb dat de S3 uit mijn handen kan glippen. Ik heb nog geen doffe plekken/krassen kunnen ontdekken maar zo lang heb ik hem natuurlijk nog niet in gebruik. Het materiaal gebruik voelt iig wel goed.
De randen aan de voorkant steken trouwens 1mm uit waardoor de S3 op het rock hoesje leunt ipv op het scherm. Scheelt weer om krassen tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Nu online
janderk schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:59:
[...]

Ik heb de officiële Samsung dock. Ik zou hem een 6,5 geven.

Voordelen: Hij is generiek. De Galaxy S2 past er ook in, omdat er geen zijkanten aanzitten. Dus als je meerdere Android telefoons in huis hebt is dit een voordeel.

Nu het slechte nieuws: Het ontbreken van zijkanten is direct het nadeel. Je moet een beetje mikken om de MicroUSB op de goede plek te krijgen. In de officiële desktop cradle van de S2 (cijfer=8) paste alleen de S2, maar dat had wel als voordeel dat je hem er blind in kon stoppen.

Het allerbeste was de Google Nexus One cradle (cijfer=9). Omdat deze met contactpuntjes (ipv microUSB) werkte kon je hem van een meter afstand er in gooien. OK ik overdrijf nu, but you get the point.

Ik ben genegen om een niet-originele desktop cradle te kopen, als deze wel goede zijkanten heeft.

Zit zelf te twijfelen aan de auto cradle, omdat de officiele S3 cradle ook een generiek model is. Als dat niet zo was had ik hem allang gekocht.
Ik wil niet hoeven porren nee, dan kan ik het ding net zo goed neerleggen en de kabel er in stoppen.
Ik wil juist met 1 hand mijn telefoon erin kunnen rammen en niet bang hoeven te zijn dat er iets kapot gaat...

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

heeft iemand ervaring met

Skinomi TechSkin

• Toughest transparante beschermende film op de markt

• Duidelijke bescherming die is vrijwel onzichtbaar

• Behoud van uw apparaat oorspronkelijke ontwerp

• Beschermt uw toestel tegen krassen en "wear-and-tear"

• Gepatenteerde laag van UV-bescherming voor anti-vergeling

• Biedt bescherming zonder dat de functies van het apparaat

• Niet-plakkerig of beperkende buitenkant

• Levenslange garantie vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
BvDorp schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:16:
Bij de SGS3 heb ik direct een (blauwe) originele Samsung FlipCover gekocht, en tot nog toe bevalt deze erg goed. Stevig, (erg) netjes, telefoon is gemakkelijk direct te gebruiken, ik kan zelfs nog de volumeknoppen er doorheen gebruiken, etc. Na een paar weken gebruik laat het plastic randje om de flipcover voorkant echter los. Het lijmlaagje begon in de hoeken, en gaat nu verder het hele toestel langs. Ik doe geen gekke dingen, behalve dat het toestel veel in m'n zak zit. Herkennen anderen dit probleem? Ik heb het toestel besteld bij een webshop, zal binnenkort maar 'ns gaan mailen. Zodra ik eraan toe kom zet ik hier een foto neer.
Same here! Gewoon 'zomaar', 'ineens', hoekjes los, zelfs middenin begint het los te raken. Ik dacht dat ik langs een randje was gegaan of iets dergelijks, maar het lag dus niet aan mij.

Misschien ook maar even mailen naar de webshop idd! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-07 20:42
Is er toevallig iemand die al ervaring heeft met het metalen batterij klepje voor op de S3?
  • Hoe zit 'ie? Geen spelingen?
  • Hoe zit het met je bereik? Slechter/beter geworden?
Edit: Ik heb nog even op XDA gekeken en hier in dit forum is er iemand die zo'n cover op de foto heeft gezet. Ziet er wat mij betreft geweldig uit! Verder geven meerdere personen aan dat het bereik er niet minder is door deze back. Het enige dat niet meer werkt, is NFC. Maar dat boeit mij persoonlijk niet heel erg. :)

Edit 2: Gekocht, vond 'm zo mooi! :) Blauwe achterkant met witte rand, zal vast erg mooi zijn op mijn witte S3!

[ Voor 41% gewijzigd door Edzeau op 29-06-2012 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:32:
Vandaag mijn blauwe S III binnen gekregen, alleen nu ik naar hoesjes kijk vind ik ze eigenlijk allemaal mooier passen bij de witte variant. Want tja wat combineer je nou met dat blauw... denk erover om mijn telefoon maar terug te sturen en om te ruilen voor een witte.
Deze vind ik zelf erg mooi
http://www.mobilefun.nl/3...3---kiezelsteen-blauw.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
Jeroen04 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:02:
Is er toevallig iemand die al ervaring heeft met het metalen batterij klepje voor op de S3?
Edit: Ik heb nog even op XDA gekeken en hier in dit forum is er iemand die zo'n cover op de foto heeft gezet. Ziet er wat mij betreft geweldig uit! Verder geven meerdere personen aan dat het bereik er niet minder is door deze back. Het enige dat niet meer werkt, is NFC. Maar dat boeit mij persoonlijk niet heel erg. :)

Edit 2: Gekocht, vond 'm zo mooi! :) Blauwe achterkant met witte rand, zal vast erg mooi zijn op mijn witte S3!
Zeker heel mooi, ben erg benieuwd naar detail foto's
Wordt de s3 dikker hierdoor, hoe sluit ie aan, ziet het opp. Er als geborsteld rvs uit of el cheapo.

[ Voor 7% gewijzigd door Le_Freak ! op 29-06-2012 17:40 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
@le_freak! Ik zal het hier laten weten! Helaas nog lang wachten nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
Ik wil binnenkort de OP even grondig uitbreiden; ik heb zelf al wat zaken die ik er in wil, wie heeft nog absolute must-haves om in het lijstje op te nemen? Bij -grote- voorkeur (voor de toegankelijkheid) tevens een Nederlandse (web)winkel erbij!

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik mis eigenlijk nog goede verticale flipcovers als ik zo op internet zoek. Voor de S II waren er zat, ligt dat soms aan de vorm van de telefoon ofzo?

De "diary"-achtige horizontale flipcovers vind ik niet echt handig werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Was op zoek naar goede bescherming voor de S3, zonder dat het geheel te lomp wordt. Ik heb een voor mij prettige oplossing gevonden. Zal het delen: misschien kan iemand er iets mee.
Allereerst wilde ik graag zo'n originele (horizontale) flipcover van Samsung. Goede bescherming voor het scherm en toch elegant. Geheel blijft dun omdat de achterkant vervangen wordt. Probleem is dan nog wel dat het toestel glad is. Daarom wilde ik ook zo'n siliconen hoesje. Wist nog van de S2 dat dit heel veel grip geeft.
Heb geprobeerd deze twee te combineren en dat lijkt te werken.
Met deze twee hoesjes blijft het geheel behoorlijk dun terwijl je goede bescherming hebt. Nadeel zou kunnen zijn dat bij de scharnierkant het er iets minder fraai uitziet (zie laatste foto) en dat je tijdens bellen de flipcover iets minder makkelijk terugbuigt. Dit eerste ziet je echter alleen wanneer je van dichtbij kijkt, het laatste is mee te leven; de flipcover is net voldoende terug te buigen om niet irritant te laten zijn tijdens het bellen.

De blauwe flipcover had ik binnen een klein weekje binnen via Mobilefun, het siliconen hoesje via Dealextreme voor iets meer dan 2 euri.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/5137991/01.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/5137991/02.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/5137991/03.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/5137991/04.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/5137991/05.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door heutsm op 30-06-2012 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:58
Heb een vraagje over NFC tags...

Stel ik programmeer een NFC tag voor in mijn auto. Kan ik deze sticker dan gebruiken voor zowel bij het in en het uit stappen?

- Dus bij instappen de sticker scannen: Bluetooth aan, gps aan, etc.
- En bij het uitstappen dezelfde sticker scannen en dat alles weer uit gaat?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung Galaxy S3 GT-i9300 Extended Capacity 3600mAh Li-Ion Battery + White Back Cover ~ Mobile Phone Repair Parts Replacement - Samsung

http://www.amazon.co.uk/g...?ie=UTF8&m=A1FXV6IK13Z34A

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41axVNpJzxL._SL500_AA300_.jpg

SPIGEN SGP Samsung Galaxy S3 Crumena Leather Pouch Series Vegetable Brown

http://www.amazon.co.uk/g...?ie=UTF8&m=A1VT3UWY3RPGRP

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41ydlBhNqxL._SS400_.jpg

SanDisk 64GB Micro SDXC Ultra Card

http://www.amazon.co.uk/S...JTKM30/ref=dp_ob_title_ce

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41XVRQMA55L._SL500_AA300_.jpg

Heeft iemand een locatie waar die sd kaart te koop is voor een "normale" prijs? (be of nl)
zowel amazon.de als amazon.co.uk(tussen leverancier) leveren deze niet naar be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 12:17:
SanDisk 64GB Micro SDXC Ultra Card

http://www.amazon.co.uk/S...JTKM30/ref=dp_ob_title_ce

[afbeelding]

Heeft iemand een locatie waar die sd kaart te koop is voor een "normale" prijs? (be of nl)
zowel amazon.de als amazon.co.uk(tussen leverancier) leveren deze niet naar be.
Kijk eens rond bij http://www.dataio.nl. Ik heb daar mijn 64GB klasse 10 kaart gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Vandaag een Case-Mate Barely There gekocht, mat zwart, past op zich goed bij de blauwe S III. Voelt fijn aan, meer grip maar ook niet echt bulky. Voorlopig zit ie daar goed in. Maar even wachten tot er wat fatsoenlijke flipcovers komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Heeft er iemand een soort armband of iets soortgelijks aanschaft voor zijn S3?
Ik kan er maar 1 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Roodey schreef op zondag 01 juli 2012 @ 23:19:
Heeft er iemand een soort armband of iets soortgelijks aanschaft voor zijn S3?
Ik kan er maar 1 vinden.
Ik heb de belkin armband besteld.

http://www.mobielbereikbaar.nl/product/belkin-f8m409cwc02-easefit-sport-arm-strap-black-limelight

Nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
mastair schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 10:52:
Heb een vraagje over NFC tags...

Stel ik programmeer een NFC tag voor in mijn auto. Kan ik deze sticker dan gebruiken voor zowel bij het in en het uit stappen?

- Dus bij instappen de sticker scannen: Bluetooth aan, gps aan, etc.
- En bij het uitstappen dezelfde sticker scannen en dat alles weer uit gaat?
Ja dat kan. Ik gebruik als app NFC Task Launcher. Voorbeeld: Bluetooth On/Off -> kies Toggle. Stel Bluetooth staat uit, en je scant 'm als je instapt, dan gaat 'ie aan. Als je weer uitstapt, weer scannen en Bluetooth gaat uit.

Als Bluetooth al aan staat en je scant 'm, gaat 'ie echter weer uit :P

Vrij simpel dus..
- Enable = functie gaat aan, ook al staat 'ie al aan
- Disable = functie gaat uit, ook al staat 'ie al uit
- Toggle = functie gaat aan indien uit en andersom

Wat ik overigens een nadeel vind aan de NFC tags, is dat het niet werkt als je mobiel standby is, of heb ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik heb de volgende dock besteld, kan ik gelijk mijn extra batterij ook opladen:

Afbeeldingslocatie: http://images.mobilefun.co.uk/graphics/productgalleries/35464/a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.mobilefun.co.uk/graphics/productgalleries/35464/c.jpg

De officiële Samsung dock vond ik er niet stabiel uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:34

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Oef, die is nice! heb je een linkje voor me en alle andere lezers hier?

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Hij was helaas niet bij de Nederlandse mobilefun verkrijgbaar, dus ik heb hem vanuit Engeland besteld (krijg je dus wel een Engelse stroomplug)

De houder met extra batterij oplader:
http://www.mobilefun.co.u...-charging-dock-p35464.htm

De houder met een hdmi aansluiting:
http://www.mobilefun.co.u...-charging-dock-p35459.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Xof schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:09:
Hij was helaas niet bij de Nederlandse mobilefun verkrijgbaar, dus ik heb hem vanuit Engeland besteld (krijg je dus wel een Engelse stroomplug)

Mooie dock! Laat je het hier weten wanneer je 'm binnen hebt? Misschien dat ik wel voor zo één met hdmi-aansluiting ga. :)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Nu online
Ik ben ook zeker benieuwd! Laat even weten!

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Zal ik doen, verwacht hem ergens aan het eind van de week/begin volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Voor het eerst ben ik niet tevreden met de Brando Ultraclear, ding past voor geen meter. Veel te klein waardoor je irritante tandjes hebt om het hele scherm. Even klacht indienen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Vorige week deze in het zwart besteld:

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2nv8lcw.jpg

Kost 4 euro inc verzenden en voelt aan alsof ik hem hier voor 30 euro in de winkel heb gekocht, stevig dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
  • Laatst online: 19-08 08:45
Is ook de camera, led enz... zichtbaar als hij in de hoes zit ?
En waar heb je die besteld ?
KoffieNT schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 20:46:
Vorige week deze in het zwart besteld:

[afbeelding]

Kost 4 euro inc verzenden en voelt aan alsof ik hem hier voor 30 euro in de winkel heb gekocht, stevig dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-08 13:52
Xof schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:55:
Ik heb de volgende dock besteld, kan ik gelijk mijn extra batterij ook opladen:
Mooie lader! Mensen al ervaringen met nep-accu's van eBay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

KloyenZ schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 20:48:
Is ook de camera, led enz... zichtbaar als hij in de hoes zit ?
En waar heb je die besteld ?

[...]
Is netjes een ruimte voor gelaten ja;

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/zkmknn.jpg

Als je in mijn originele post even op het woordje Deze klikt zie je meteen waar ik hem besteld heb :).
edit: hey ik zie dat die aanbieding is afgelopen, maar hij zal ongetwijfeld te vinden zijn in het lijstje van die verkoper.

[ Voor 13% gewijzigd door KoffieNT op 03-07-2012 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
KoffieNT schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 22:44:
[...]

[afbeelding]

Als je in mijn originele post even op het woordje Deze klikt zie je meteen waar ik hem besteld heb :).
edit: hey ik zie dat die aanbieding is afgelopen, maar hij zal ongetwijfeld te vinden zijn in het lijstje van die verkoper.
Deze heb ik inmiddels ook in het wit mogen ontvangen, voelt zeer stevig aan er zit een screenprotector bij en zelfs een cleaningcloth Het enige wat mij tegenvalt is dat het lipje over de koptelefoon aansluiting zit. Verder komt er veel stof op het scherm terecht vanuit het hoesje, heb jij dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Ah dat klopt, de hoofdtelefoonaansluiting zit idd voor het lipje. Ik krijg mijn koptelefoonaansluiting er wel langsgeduwd maar helemaal perfect is het niet. Ik heb ook een screenprotector en doekje :).
Verder geen stofprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-08 13:14
Ik heb geen idee of hij goed gaat zijn, maar ik heb een cover besteld bij Artscow. Hier kun je allerlei prullaria laten bedrukken met je eigen foto's.

Ik heb Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/16856807/1.png gemaakt en gebruikt als afbeelding, hoop dat het er een beetje normaal uitziet straks, de lading muismatten en overige dingen die ik besteld hebben zagen er in ieder geval goed uit.

Als iemand anders het wil proberen, tot 18 juli betaal je $10 inclusief shipping met de code NEWCASES. Ik probeer geen reclame te maken, en ben ook niet geaffilieerd met de site. Ze doen overigens niet aan controle voor copyright beschermde afbeeldingen. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pff en weer 15 euro weggegooid aan een screenprotector... ik had zo langzaam al een nieuw scherm bij elkaar kunnen sparen. Waarom gaan die dingen niet fatsoenlijk erop, altijd stof en haartjes eronder... ik doe het al super precies... eerst scherm schoonmaken, in badkamer na het douchen zodat de stof omlaag is gezakt etc etc... grrrr. Heb het nog nooit zo erg gehad als met deze klote telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Bij mij ging het eerlijk gezegd heel makkelijk. Volgens de youtube-tutorial moest je het eerst schoonmaken met een beetje water en het er vervolgens 'nat' op leggen, maar op die manier kreeg ik er belletjes onder die ik er niet meer uit kreeg.

Daarna gewoon op mijn eigen manier gegokt. Het scherm en protecter goed schoongemaakt met het (droge) doekje en daarna van boven naar beneden er op gelegd, als je snapt hoe ik dat bedoel. Elke keer als ik een belletje kreeg weer een stukje terug gaan en op de plaats van het belletje duwen. Met een minuutje of 2 was het klaar en zit ie er perfect op.

Dus mijn tip; niet nat/vochtig er op leggen.
Cobaltos schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:25:
Ik heb geen idee of hij goed gaat zijn, maar ik heb een cover besteld bij Artscow. Hier kun je allerlei prullaria laten bedrukken met je eigen foto's.

Ik heb [afbeelding] gemaakt en gebruikt als afbeelding, hoop dat het er een beetje normaal uitziet straks, de lading muismatten en overige dingen die ik besteld hebben zagen er in ieder geval goed uit.

Als iemand anders het wil proberen, tot 18 juli betaal je $10 inclusief shipping met de code NEWCASES. Ik probeer geen reclame te maken, en ben ook niet geaffilieerd met de site. Ze doen overigens niet aan controle voor copyright beschermde afbeeldingen. })
Leuk idee, misschien ooit eens een bestellen :D.

[ Voor 4% gewijzigd door KoffieNT op 04-07-2012 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
KoffieNT schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:50:
Bij mij ging het eerlijk gezegd heel makkelijk. Volgens de youtube-tutorial moest je het eerst schoonmaken met een beetje water en het er vervolgens 'nat' op leggen, maar op die manier kreeg ik er belletjes onder die ik er niet meer uit kreeg.

Daarna gewoon op mijn eigen manier gegokt. Het scherm en protecter goed schoongemaakt met het (droge) doekje en daarna van boven naar beneden er op gelegd, als je snapt hoe ik dat bedoel. Elke keer als ik een belletje kreeg weer een stukje terug gaan en op de plaats van het belletje duwen. Met een minuutje of 2 was het klaar en zit ie er perfect op.

Dus mijn tip; niet nat/vochtig er op leggen.
[...]
Heb ik ook niet gedaan, maar eraf halen, haha dan zit het hele ding onder het stof, en dat krijg je er nooit af. Ik tilde een hoekje op om stofje eronder uit te halen, vervolgens zat er nog eens zoveel stof onder... de randen blijven "los" (je ziet dus dat die zich niet vast zuigen) en als je een keer met je vinger er langs gaat blijf je hangen en trek je het halve ding eraf.

Scherm is ook echt superstroef nu... bovendien past de screenprotector niet tot aan de randen, waaardoor je dus steeds die lelijke naad blijft zien, vooral onderaan bij de knop.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/8670852/screenprotector.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 04-07-2012 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobaltos
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-08 13:14
Wat bij mijn vorige telefoons goed werkte (heb het met mijn S3 nog niet gedaan) was eerst het scherm schoonmaken met een klein beetje ammoniak, daarna met water, en daarna in één vloeiende beweging de screenprotector opplakken in de badkamer.

Neem aan dat ammoniak ook met Gorillaglass geen kwaad kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schubbie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09-2024
iemand ervaring met dit? http://www.mobilesupplies...300mah-blauw-p-14003.html

Een extra grote accu van maar liefst 4300mah en je krijgt een groter kapje erbij. Handig voor bijvoorbeeld wanneer ik hem als navigatie gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schubbie schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:18:
iemand ervaring met dit? http://www.mobilesupplies...300mah-blauw-p-14003.html

Een extra grote accu van maar liefst 4300mah en je krijgt een groter kapje erbij. Handig voor bijvoorbeeld wanneer ik hem als navigatie gebruik.
Geen ervaring mee, maar die hij zal geen 4300 mah zijn. Wel meer dan de huidige accu, maar niet zoveel waarschijnlijk.

Het is misschien handig met navigeren, maar past hij met zo'n dikke achterkant nog in je houder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:05

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zo vandaag mn hoesjes en cases binnen gehad.
:

http://www.ebay.nl/itm/14...1497.l2649#ht_2148wt_1396

http://www.ebay.nl/itm/14...1497.l2649#ht_2303wt_1396

Bevallen me prima, kreeg er in totaal 4 scren protecters bij, maar die heb ik na 1 proberen gelijk weer eraf gehaald, vond geen gezicht allemaal luchtbellen en werkte gewoon nie zo lekker.
Maar de cases en hoesjes zelf(heb van beide 2 besteld vandaar de 4 protectors, broertje heeft ook een s3),
bevallen echt super.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Ik heb deze case inmiddels binnen (na 2 dagen al!) en ziet er goed uit! Perfect voor als je niet je telefoon en je portemonnaie mee wil nemen. De telefoon klikt er netjes in vast aan de zijkanten. De onder- en bovenkant zijn dus vrij. Dat ziet er goed uit.

De volgende accessoires moeten nog binnenkomen, dus daarover later meer; Barely Hard Case, alternatieve wallet case en 2 accu's en een oplader.

[ Voor 37% gewijzigd door Jasper op 05-07-2012 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
KoffieNT schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 22:44:
[...]

[afbeelding]

&
Hoe is de kwaliteit van het hoesje? De stiksels bijv, zijn die netjes gestikt? Hoe is de kwaliteit van het leer e.d.? Wat had beter gekund volgens jullie?
Zit er aan te denken om 'm zelf ook te halen nml. :)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Niet online
Scipionyx schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 23:10:
[...]

&

[...]

Hoe is de kwaliteit van het hoesje? De stiksels bijv, zijn die netjes gestikt? Hoe is de kwaliteit van het leer e.d.? Wat had beter gekund volgens jullie?
Ik heb hem zelf ook dus ik zal mijn bevindingen even plaatsen. Hij is netjes gestikt, het leer is uiteraard nep (doah) maar is verder helemaal netjes en een solide kleur. De knoppen komen mooi uit en het enige waar geen rekening mee is gehouden is de 3.5mm jack en de usb connector dus als de telefoon word opgeladen moet het hele hoesje opengeklapt worden. Bij de witte komt een soort stof van de binnenkant op het scherm terecht, maar bij de andere kleuren zou dit probleem niet voorkomen. Verder is die netjes en stevig, niets op aan te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Hmm wat raar. Misschien gewoon even een telecomwinkeltje binnen lopen zodat ze het voor je doen.
Scipionyx schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 23:10:
[...]

&

[...]

Voor 4 euro vind ik de kwaliteit echt prima. Wat beter had gekunt: Als hij dicht is, kun je niet bij het poortje aan de onderkant, dus je kunt hem dan niet opladen. Daarnaast is het gat voor de headphones bedekt met het sluitlipje. De headphones passen er wel langs, maar perfect is het niet.

Voor de rest vind ik hem voor 4 euro echt heel goed. De telefoon zit stevig op zn plek, het gat achterop voor de camera, flits en het speakertje zit perfect en verder lijkt ie gewoon alsof hij veel duurder is dan 4 euro.

Van dat stofprobleem wat hierboven wordt aangegeven heb ik zo goed als geen last van. Hebben de mensen met het stofprobleem een screenprotector? Misschien trekt het originele glas dat stof wel aan bijvoorbeeld en de screenprotector niet.

[ Voor 9% gewijzigd door KoffieNT op 06-07-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jasper schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:26:
Ik heb deze case inmiddels binnen (na 2 dagen al!) en ziet er goed uit! Perfect voor als je niet je telefoon en je portemonnaie mee wil nemen. De telefoon klikt er netjes in vast aan de zijkanten. De onder- en bovenkant zijn dus vrij. Dat ziet er goed uit.

De volgende accessoires moeten nog binnenkomen, dus daarover later meer; Barely Hard Case, alternatieve wallet case en 2 accu's en een oplader.
Wat me aan de meeste flip cases stoort is dat ze horizontaal open gaan... dat is toch niet handig, en in ieder geval niet met 1 hand te bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Phusebox schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 12:50:
[...]

Wat me aan de meeste flip cases stoort is dat ze horizontaal open gaan... dat is toch niet handig, en in ieder geval niet met 1 hand te bedienen.
Ik bedien mijn flip case wel met één hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ilhanko schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:54:
[...]

Same here! Gewoon 'zomaar', 'ineens', hoekjes los, zelfs middenin begint het los te raken. Ik dacht dat ik langs een randje was gegaan of iets dergelijks, maar het lag dus niet aan mij.

Misschien ook maar even mailen naar de webshop idd! :(
Hier idem dito! Ik heb de flipcover nu nog maar een paar dagen maar merk inderdaad dat de lijmlaag los begint te laten. Na een paar dagen toch wel een kwalijke zaak. Ik zie het eerst nog even aan, maar als ik dit zo hoor zou dit nog wel eens een productieprobleem/fout van Samsung kunnen zijn.

Zijn er meer mensen met een flipcover? Zo ja, hebben jullie wel of geen last van een loslatende lijmlaag aan de voorkant van de flipcover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 19-08 14:19
Bij mij laat de rubber laag aan de randen los... beetje jammer van een officiële accessoire à 30 euro.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansSt
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Ik gebruik hem nu een week of drie maar zie geen problemen, ik heb de blauwe versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:04

sphere

Debian abuser

KoffieNT waarom ben je overgestapt van de pouch naar de flip? Ik vind pouches fijner ivm zand namelijk.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Eigenlijk heb ik de flip alleen gekocht omdat ie zo goedkoop was en ik even wilde kijken wat ik nu fijner vind. Met de pouch heb je toch altijd het risico dat je het ding op de grond laat vallen, met de flip een stuk minder. En als ie valt, dan zit er toch een bescherming omheen.

De extra dikte zorgt er wel voor dat ik wat moet wennen aan het typen (ik houd het toestel altijd horizontaal), maar over het algemeen gaat het goed.

Als ie 20 euro was, was ik bij de pouch (ook iets van 4 euro) gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mip
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-08 09:21

Mip

Sinds gister de blije eigenaar van een case van Uunique
Afbeeldingslocatie: http://images.mobilefun.nl/graphics/450pixelp/35233.jpg
Erg tevreden mee, goede kwaliteit en de kleur komt vrijwel overeen met de phone

Ook heb ik een screenprotector van Anymode er bij gekocht
Aanrader! netjes uitsparingen voor de frontcam, flitser en home button
Makkelijk aan te brengen, geen enkel luchtbelletje of iets dergelijkt, prima!
Helaas niet goedkoop, €12,99 bij de Mediamarkt voor 2 plasticjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Xof schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:09:

Volgens mij is deze ook te koop bij pdashop, alleen zit er dan een merkje op de voet?

http://www.pdashop.nl/pro...samsung-galaxy-s-iii.html

Oh, nog geen voorraad... :|

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Zojuist deze besteld :)

Afbeeldingslocatie: http://minifotos.nl/images/titan.jpg

http://www.ebay.com/itm/S...5573.m2042#ht_2074wt_1396

[ Voor 195% gewijzigd door Darkfreak op 08-07-2012 12:34 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lplesage
  • Laatst online: 26-06 21:33
En ik heb de Easecase D4 vandaag besteld, die hier te vinden is met nog veel meer modellen en kleuren.

[ Voor 0% gewijzigd door lplesage op 08-07-2012 14:16 . Reden: typo ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 11:59
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 19:01:
[...]

Hier idem dito! Ik heb de flipcover nu nog maar een paar dagen maar merk inderdaad dat de lijmlaag los begint te laten. Na een paar dagen toch wel een kwalijke zaak. Ik zie het eerst nog even aan, maar als ik dit zo hoor zou dit nog wel eens een productieprobleem/fout van Samsung kunnen zijn.

Zijn er meer mensen met een flipcover? Zo ja, hebben jullie wel of geen last van een loslatende lijmlaag aan de voorkant van de flipcover?
Jep ook last van na een week... Kansloos! Die gaat mooi terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
https://www.spigen.com/ce...leather-pouch-series.html

Van de week binnen gekregen. Sluit perfect aan, erg stevig en er is een klein vakje uit gesneden waar de luidspreker zit. Dus het geluid klinkt niet gemoffeld als de telefoon over gaat. Zeer tevreden (al vind ik het wel aardig prijzig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

erikjannemann schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:12:

Van de week binnen gekregen. Sluit perfect aan, erg stevig en er is een klein vakje uit gesneden waar de luidspreker zit. Dus het geluid klinkt niet gemoffeld als de telefoon over gaat. Zeer tevreden (al vind ik het wel aardig prijzig).
Die is wel mooi zeg :O!
Ook handig inderdaad van dat speaker-gaatje!

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lplesage
PilatuS schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 18:22:
[...]

Kijk eens rond bij http://www.dataio.nl. Ik heb daar mijn 64GB klasse 10 kaart gekocht.
Of bij Amazon.de

Even een vraag over de formattering. Heeft een van jullie deze kaart werkend met exfat in de Galaxy S3?
Bij mij werkt hij alleen als ik hem formatteer met FAT32. exFat geformatteerd ziet de Galaxy S3 hem alleen als ik hem door het toestel laat formateren. Zodra ik hem een keer herstart, herkent deze hem niet meer.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
erikjannemann schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:12:

Valt ie er niet uit? En kun je hem ook opladen als hij in de cover zit of moet je de telefoon Er dan andersom indoen?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
Le_Freak ! schreef op maandag 09 juli 2012 @ 08:23:
[...]

Valt ie er niet uit? En kun je hem ook opladen als hij in de cover zit of moet je de telefoon Er dan andersom indoen?
Valt er niet uit. Zit er strak genoeg in. Ik ben gewend om de telefoon met de bovenkant naar de opening van het hoesje er in te drukken. (dit is ook de bedoeling gezien het uitgesneden vierkantje op de plek van de luidspreker). Aangezien de oplader aan de onderkant van het toestel moet worden aangesloten, zul je de telefoon inderdaad andersom in het hoesje moeten drukken. Dit gaat overigens prima.

Nog niet bij gemeld in vorige bericht maar het koord waarmee je de telefoon omhoog haalt uit het hoesje heeft een klein magneetje aan het uiteinde. Als je de telefoon dus in het hoesje hebt zitten, blijft dat koordje tegen het hoesje 'aangeplakt'. Werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb deze besteld:

S3 woodlook case

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mwBkVtkzKWpywzc8oYSRjWJu/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OvYN4MU4JxLzwfcgIi8yg9ue/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kefe16BfnEcZf1iqkOOrxjVq/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/k29DLXGG8n2mNF3uKfW2BSIu/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Is er al een betaalbaar alternatief voor Brodit? Verbaas me erover dat die Grote Chinese Kopieermachine die dingen nog niet namaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-08 20:19
Hey Phusebox,

waar heb je die ergens besteld of heb je een website van die fabrikant?

Google vindt namelijk niets met !roo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Astratuner schreef op maandag 09 juli 2012 @ 18:43:
[...]

Hey Phusebox,

waar heb je die ergens besteld of heb je een website van die fabrikant?

Google vindt namelijk niets met !roo.
Ff op eBay zoeken. Iroo i9300 moet voldoende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-08 20:19
Waarvoor dank _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-08 21:48

Toppertje

www.davideografie.nl

Ik ben eigenlijk opzoek naar een flip case waar ook iets van een polsbandje omheen kan zodat ik op vakantie gewoon mn foto's kan schieten met mn telefoon. Iemand al zoiets gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Hier 1 en 2, maar volgens mij niet de flip-style die je bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Ik zoek van die leren sleeves voor mijn S3, alleen heb ik tot nu toe niet echt gezien die er kwalitatief goed uitziet en ook nog eens mooi uitziet.. iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lplesage
Kijk eens op eBay

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Jeroen04 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:02:

Vandaag heb ik mijn battery back binnen gekregen! En ik moet zeggen, wauw! Wat is dat een goed alternatief van de standaard achterkant. Het sluit perfect aan, is niet zo glad als de originele en ik vind de tekst "Samsung Galaxy S3" achterop ook erg mooi. Als je niet beter wist, zou je zeggen dat het een originele was.

Ik heb wel het idee dat de telefoon een heeeeel klein beetje dikker en zwaarder is geworden, maar het toestel is al zo dun en licht dat het mij echt niet uitmaakt. Qua connectiviteit ook (nog) geen problemen gezien, dus ik ben erg blij! :)

Hier mijn foto's in Dropbox
Als er vragen zijn hoor ik het wel, ik kan deze wel echt aanraden!

Edit: Wat ik nu op de foto's (vooral niet) zie, is dat je op de foto's geen strepen ziet, wat je in het echt wel heel duidelijk ziet. Verticale strepen van boven naar beneden, brushed metal achtig.

[ Voor 5% gewijzigd door Edzeau op 10-07-2012 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere

sphere

Debian abuser

Maar is het nou plastic of metaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Het voelt koud aan dus het lijkt me echt metaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
  • Laatst online: 19-08 08:45
Waar besteld als ik mag vragen want ziet er goed uit
Jeroen04 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:09:
[...]

Vandaag heb ik mijn battery back binnen gekregen! En ik moet zeggen, wauw! Wat is dat een goed alternatief van de standaard achterkant. Het sluit perfect aan, is niet zo glad als de originele en ik vind de tekst "Samsung Galaxy S3" achterop ook erg mooi. Als je niet beter wist, zou je zeggen dat het een originele was.

Ik heb wel het idee dat de telefoon een heeeeel klein beetje dikker en zwaarder is geworden, maar het toestel is al zo dun en licht dat het mij echt niet uitmaakt. Qua connectiviteit ook (nog) geen problemen gezien, dus ik ben erg blij! :)

Hier mijn foto's in Dropbox
Als er vragen zijn hoor ik het wel, ik kan deze wel echt aanraden!

Edit: Wat ik nu op de foto's (vooral niet) zie, is dat je op de foto's geen strepen ziet, wat je in het echt wel heel duidelijk ziet. Verticale strepen van boven naar beneden, brushed metal achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ik heb mijn hoesje :D.
Zit goed en ziet er mooi uit.
Geluid word ook niet echt weggemoffeld of zo :).

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/18213874/20120710_232745.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkfreak schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:26:
[...]
Die is wel mooi zeg :O!
Ook handig inderdaad van dat speaker-gaatje!
Heb ook zo een, alleen jammer dat er ook zo geen gaatje aan de andere zijde zit (indien de telefoon met de micro usb aan het laden is zit er dus geen gaatje in het zakje ter hoogte van de speaker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Vandaag 64gb MicroSD class 6 bij Groupon in de aanbieding, iemand uit omgeving Amsterdam die de kosten voor 2 wil delen? Prijs per kaart is dan €29.50, lijkt aantrekkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
businka19 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:14:
Vandaag 64gb MicroSD class 6 bij Groupon in de aanbieding, iemand uit omgeving Amsterdam die de kosten voor 2 wil delen? Prijs per kaart is dan €29.50, lijkt aantrekkelijk :)
Ik zou er niet aan beginnen als ik het bedrijf zie waar het vandaan moet komen:

http://www.glamouretto.com/

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste