Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:42
@peakaboo
Welke browser gebruik je? Ik gebruik Dolphin en vind het een fijne browser maar ik heb wel het idee dat die vrij veel batterij gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m1tchel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-07-2023
GuitarJJ schreef op maandag 05 november 2012 @ 18:35:
Ik merk dat de Samsung Calendar mijn agenda-items van Google niet meer wil synchroniseren.

Bij accounts -> Google staat Agenda wel aangevinkt, maar staat er naast het synchronisatierondje een rode uitroepteken. Daarbij staat dat het synchroniseren momenteel niet mogelijk is. Handmatig ook niet. Laatste synchronisatie was op 31 oktober (update Jelly Bean). Wellicht dat de update/JB ermee te maken heeft.

Iemand met hetzelfde probleem, of iemand met een oplossing?

[afbeelding]
Ik had dat probleem ook sinds de update. Heb het opgelost door in applicatie beheer de gegevens te wissen van de onderste apps en opnieuw op te starten.
- Agenda opslaan
- Je agenda app (bij mij S Planner)

Weet niet zeker of S Planner ook moest. Had het voor de zekerheid toch maar gedaan en na een reboot kon ik weer synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net JB update binnen, Vodafone toestel, eerste indruk is gewoon top!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 06:55

Mad_Demon

de dokter

Na een factory reset is er ondanks een backup van Kies niks teruggezet en moet ik alles handmatig terugzetten. Toestel blijft hakkelig. PDF's worden minder snel geladen. Haperingen bij games. Het is alsof er op de achtergrond allerlei processen bezig zijn. Ben nog steeds niet tevreden over JB :(

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:51
Merk hetzelfde.Veel dingen soepel en snel, maar afgewisseld met haperingen. Minder stabiele en soepele browser. Accuprestaties slechter, veel wakker op achtergrond om een of andere reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik hoor verschillende verhalen en behalve wat instellingen die ik moest herstellen heb ik (nog) niet zoveel gewerkt. Zou het wellicht uitmaken of de update met Kies is gedaan?

En bij de browser hebben jullie het allen over de standaard browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-05-2023
m1tchel schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 07:58:
[...]

Ik had dat probleem ook sinds de update. Heb het opgelost door in applicatie beheer de gegevens te wissen van de onderste apps en opnieuw op te starten.
- Agenda opslaan
- Je agenda app (bij mij S Planner)

Weet niet zeker of S Planner ook moest. Had het voor de zekerheid toch maar gedaan en na een reboot kon ik weer synchroniseren.
Dank u zeer! Na het enkel wissen van "Agenda opslaan" werkte alles weer naar behoren! :)

https://www.booksformanagers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige verandering waar ik niet blij ben met JB is dat bij openen van e-mail en standaard browser automatisch gedimd worden, terwijl mijn helderheid standaard op max staat. Iemand enige idee waarom is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 23:31

dbzfan

Nee.

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 13:01:
Enige verandering waar ik niet blij ben met JB is dat bij openen van e-mail en standaard browser automatisch gedimd worden, terwijl mijn helderheid standaard op max staat. Iemand enige idee waarom is dat?
Staat bij instellingen je "spaarstand" aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• griphin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:48
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 13:01:
De browser heeft een eigen instelling voor de schermhelderheid (dit was al zo in ICS, zoek maar eens in dit topic). Voor de gewone e-mail app geldt dat misschien sinds JB ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dbzfan schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 13:08:
[...]

Staat bij instellingen je "spaarstand" aan?
Het is inderdaad spaarstand, die bij mij met ICS aan stond, zonder dat het display werd gedimd met openen van e-mail en standaard browser. Met JB moet je hem uitzetten als je niet wil dat display gedimd wordt met deze twee apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Voor alle duidelijkheid: volgens mij hoef je niet de spaarstand zelf uit te zetten, enkel het vinkje bij "scherm dimmen ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cplatinck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-01-2022
hi all,

misschien een stomme vraag maar vermits de prijs een heel stuk lager is in NL tegenover B zou ik een SIII bestellen of gaan kopen in NL... ik veronderstel dat dit toch geen problemen geeft bij gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat iemand mij kan helpen hier na talloze google zoekacties niet veel wijzer geworden.

Ik stap weer terug over naar de iphone en zou graag mijn smsjes die op mijn S3 staan willen overzetten naar mijn iphone, iemand enig idee hoe ik dit voor mekaar kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:39
cplatinck schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:28:
hi all,

misschien een stomme vraag maar vermits de prijs een heel stuk lager is in NL tegenover B zou ik een SIII bestellen of gaan kopen in NL... ik veronderstel dat dit toch geen problemen geeft bij gebruik?
In NL zijn veel telefoons verkocht die uit andere landen afkomstig zijn, o.a. Frankrijk, Roemenie, UK. Ik kan me niet voorstellen dat het problemen geeft door een telefoon uit een ander land te kopen. Mocht je ergens tegenaan lopen, dan kun je altijd nog trucjes uithalen om je telefoon naar Belgie om te zetten (Samsung rom Belgie + CSC changer).

Iemand andere info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magrec
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:15
laurens0619 schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:32:
[...]

probeer eens je notificatiescherm open te zetten als je de pair uitvoert. Bij mij stond daar opeens een "popup" waar ik toestemming moest verlenen die dus niet naar voren kwam anders.
En dat was de oplossing. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BvDorp schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:37:
[...]

In NL zijn veel telefoons verkocht die uit andere landen afkomstig zijn, o.a. Frankrijk, Roemenie, UK. Ik kan me niet voorstellen dat het problemen geeft door een telefoon uit een ander land te kopen. Mocht je ergens tegenaan lopen, dan kun je altijd nog trucjes uithalen om je telefoon naar Belgie om te zetten (Samsung rom Belgie + CSC changer).

Iemand andere info?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2012 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:57:
Misschien dat iemand mij kan helpen hier na talloze google zoekacties niet veel wijzer geworden.

Ik stap weer terug over naar de iphone en zou graag mijn smsjes die op mijn S3 staan willen overzetten naar mijn iphone, iemand enig idee hoe ik dit voor mekaar kan krijgen?
Vermits je overstapt op Iphone,misschien eens kijken op het Iphone topic..maar ik denk niet dat het lukt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan88
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05-2023
Ik wil nog even terugkomen op mijn probleem dat mijn GPS op willekeurige momenten aan staat. dit heb ik sinds de JB update.
Bij volgende applicaties is locatiebepaling uit gevinkt:
Weer
Facebook
Twitter
Google Locaties
Google Now (volledig uitgeschakkeld)

Heeft iemand een idee wat het nog kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-06-2022
Sinds een paar uur een S3 :) Prima toestel. Maar waar config je de nachtmodus. Ik wil s'nachts geen bliepjes bij inkomende emails maar wel gebeld kunnen worden.. Zit al uren te zoeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10 08:30
chowmonkey schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 20:58:
Sinds een paar uur een S3 :) Prima toestel. Maar waar config je de nachtmodus. Ik wil s'nachts geen bliepjes bij inkomende emails maar wel gebeld kunnen worden.. Zit al uren te zoeken 8)7
systeeminstellingen > blokkeerstand... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chowmonkey schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 20:58:
volgens mij kan je hem alleen maar helemaal stil zetten..of niet.
zelf heb ik de smart silencer app. maar daar staat als melding bij dat samsung users even niet de optie tot andere meldingen dan bellen mogen in/uitschakelen..zal nog later geactiveerd worden..leuk...
dus moet ie toch op stil....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
micheldenhaag schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 21:29:
[...]

systeeminstellingen > blokkeerstand... :9
Pfffff, thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeh ook van mij...JB-optie dus..? waas bij ics toch niet..of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 21:34:
[...]

yeh ook van mij...JB-optie dus..? waas bij ics toch niet..of wel?
Nee, ics kent dit niet. Daar kun je het wel regelen met apps van derden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

micheldenhaag schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 21:37:
[...]

Nee, ics kent dit niet. Daar kun je het wel regelen met apps van derden.
tja daarom had ik die silencer app. goh, weer geld voor nix, zeker omdat het niet mogelijk is mail etc uit te zetten, en met de nu ingebakken blokeerstand kan dit wel.Fijn!
zelfs selectief contacten doorlaten!
thx again..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met soundmanager kan je alle geluiden zelf instellen savonds om 11 uur gaat alles uit exl beltoon en smorgens 6 uur automatisch alles weer aan,,met tijdschema . gebruik al jaartje ,bevalt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:26:
Voor alle duidelijkheid: volgens mij hoef je niet de spaarstand zelf uit te zetten, enkel het vinkje bij "scherm dimmen ..."
Bedoel je voor e-mail of browser? Mij gaat het meer om e-mail, daar kan ik die optie niet vinden "scherm dimmen". Ik gebruik Dolphin als browser, daar gaat ie niet dimmen. Toevallig zag ik dat ie bij standaard browser wel ging dimmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via andere forum kwam ik tot oplossing: instellingen van spaarstand openen, dan achtergrondkleur uitvinken en hij gaat niet meer dimmen bij e-mail en standaard browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoma666
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-07-2022
Ik ondervind één groot probleem sinds de JB update:
Wifi connectie naar DLink Dir-635 WPA2 Personal valt om de 2-3-4 minuten weg. Hij gaat dan even over naar 3G en maakt opnieuw connectie met de router. Op ICS nooit problemen mee gehad.
Connectie blijft perfect stabiel naar Draytek 2920N en Linksys 4200, maar op de oudere DIR-635 blijft ie systematisch herverbinden om de x minuten.
Al vanalles zitten proberen zowel op de router als op de telefoon (wifi powersave uitzetten, wifi op altijd aan zetten, fixed IP, zelfs factory reset van de telefoon en de router maar blijft hetzelfde)
Zijn er nog mensen die dit ondervinden, eventueel met andere routers? Valt vooral op als je iets open zet zoals langere internet stream via telenet Yelo app (ok die zuigt volledig, maar toont wel mooi het probleem), of video call over Google talk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 22:04
Ik vind het raar dat als ik de blokkeerstand in Jelly Bean aanzet de meldingen van mail nog wel doorkomen. Hierdoor heeft die hele blokkeerstand weinig nut voor mij. Op deze manier word ik nog steeds gewekt als er 's nachts mail binnen komt.

Werkt dit bij jullie ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 19:48

RMX

En Ja hoor, deze jongen heeft weer een probleem met zn telefoon. Is er iemand bekend met het volgende probleem:
Hij laad niet meer goed op, maximaal tot 50 procent. En met de adapter er aan loopt hij zelfs leeg..
Ben bang dat de connector kapot is ofzo. Heb meerdere laders / kabels geprobeerd, dus dit is uitgesloten. Iemand ervaring?

[ Voor 10% gewijzigd door RMX op 06-11-2012 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Laatst online: 01-10 23:31

dbzfan

Nee.

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:13:
Via andere forum kwam ik tot oplossing: instellingen van spaarstand openen, dan achtergrondkleur uitvinken en hij gaat niet meer dimmen bij e-mail en standaard browser.
Dat zeggen we toch al steeds 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
RMX schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 23:49:
En Ja hoor, deze jongen heeft weer een probleem met zn telefoon. Is er iemand bekend met het volgende probleem:
Hij laad niet meer goed op, maximaal tot 50 procent. En met de adapter er aan loopt hij zelfs leeg..
Ben bang dat de connector kapot is ofzo. Heb meerdere laders / kabels geprobeerd, dus dit is uitgesloten. Iemand ervaring?
Heb het al een paar keer hier gelezen. Waars is je toestel deft zie bv ook deze post:vaagisdenaam in "[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie"

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Nu online
magrec schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:11:
[...]

Jammer dat ze het nog niet opgelost hebben :( ik ervaarde het namelijk al op de s2 met android 2.3

Mooi dat het gelukt is :)

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

magrec schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:11:
[...]

Die melding in de notificatiebar krijg ik niet. Wat staat er bij die melding?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
EnigmaNL schreef op maandag 05 november 2012 @ 22:46:
@peakaboo, heb jij een Vodafone toestel?
Wel bij vodafone gekocht, maar geen branded toestel ofzo
D-e-n schreef op maandag 05 november 2012 @ 23:45:
@peakaboo
Welke browser gebruik je? Ik gebruik Dolphin en vind het een fijne browser maar ik heb wel het idee dat die vrij veel batterij gebruikt
Ik gebruik chrome van google, dan blijf ik synced met mn desktop favs enz. Erg handig! Misschien op papier niet de snelste browser, maar snel genoeg voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:50
Christiaan88 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:25:
Ik wil nog even terugkomen op mijn probleem dat mijn GPS op willekeurige momenten aan staat. dit heb ik sinds de JB update.
Bij volgende applicaties is locatiebepaling uit gevinkt:
Weer
Facebook
Twitter
Google Locaties
Google Now (volledig uitgeschakkeld)

Heeft iemand een idee wat het nog kan zijn?
Ik had zelf problemen programma's als standaard in te stellen, erg vaag, opgelost door in recovery mode te gaan en cache wissen uitgevoerd: opgelost! Kan je nog even proberen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escape2Dawn
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 10:55
Wanneer ik foto's aan de contactpersonen toevoeg in gmail, dan worden deze heel erg slecht weergegeven op de telefoon in de contactenlijst. Als ik vervolgens via de telefoon een foto toevoeg, is de kwaliteit wel goed. Hoe kun je dit het beste instellen en waardoor komt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tapet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-08 15:48
De JB update blijkt maar een kleine update.
Twee zaken vallen mij heel erg op.
1) De automatische helderheid is sterk verbeterd. Het is nu mogelijk automatische helderheid te gebruiken, terwijl je wel kan kiezen voor een donkerder of juist helderder profiel. Ik ben hier heel erg blij mee.
2) Het probleem met volgorde van de app’s in mappen is weer terug. Dit probleem had bestond bij het kopen van de S3, was verholpen in de vorige update, maar is met de laatste update weer terug. De volgorde blijft verspringen, vooral na een herstart van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10 15:56
Ik heb een vaag probleem betreffend de Galaxy S3.
Mijn collega (ook een S3, duits met LTE) en ik komen beide niet op 1 bepaalde router binnen het bedrijf. (Andere wifi netwerken geen problemen mee.)
Deze blijft alleen verbinden, maar komt niet tot een verbinding.
Iphones en de Galaxy S2 lukt het wel mee.

Iemand een idee? Of is dit een Jelly Bean probleem?

[ Voor 4% gewijzigd door Koen87 op 07-11-2012 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Ik merk dat de batterijduur toch wel een aardige deuk heeft opgelopen sinds de update naar JB.
Voorheen deed ik met gemak 2-2,5 dag met een volle accu, maar dat is nu ineens gereduceerd tot 1-1,5 dag.

Heb al rondgezocht en diverse instellingen aangepast en wat dingen uitgezet die blijkbaar toch weer aan waren gezet met de update (samsung account sync bijv)
Google now staat uit, locatieservices staan weer zoals voor de update.
Heb geen nieuwe app installaties gedaan sindsdien.

Ik wil best BBS installeren, maar zonder creditcard kom je dan niet ver en het is me niet helemaal duidelijk of het toestel daarvoor geroot moet zijn.
Weet iemand dat toevallig, of iemand die een grote drain heeft gevonden na de update?
Ik draai stockrom zonder root.

Ik hoor het graag als iemand nog een tip heeft

[ Voor 3% gewijzigd door gijsvogel op 07-11-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Viel mij ook op ja. Ik zie dat wifi de hele tijd aan staat, weet niet of dat voorheen ook zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Sponz schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:29:
Viel mij ook op ja. Ik zie dat wifi de hele tijd aan staat, weet niet of dat voorheen ook zo was.
Mijn wifi staat altijd aan, logt automatisch in op bekende netwerken daardoor.
Uiteraard schakelt de telefoon dan vanzelf over op mobiel internet als er geen wifi bereik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Laatst online: 15:44
Ik wou net gaan posten dat sinds de update mijn batterij veel harder leegstroomt dan eerst. Dit is echter alleen met WiFi aan (en verbonden met een netwerk). Ik verlies nu per nacht zo'n 30 procent aan accu. Terwijl dit voorheen rond de 5 a 6 procent lag. Dit is behoorlijk vervelend. Zet ik WiFi 's nachts uit dan loopt mijn accu bijna niet leeg... Ik heb BBS geïnstalleerd (kun je gratis van XDA halen), maar daar wordt ik niet heel veel wijzer van... Mijn vermoeden is dan ook dat het niet zozeer ligt aan een wakelock, maar dat de WiFi continu iets aan het doen is.
Er zijn in ieder geval meer mensen met dit probleem:
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=38720
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=35481
Hopelijk vindt iemand snel een oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:28
@zunrob

Zou je misschien BBS kunnen openen en dan en dan ipv 'other' kiezien voor 'Partial Wakelocks'. Hiervan een screenshot maken en hier kunnen posten? Dan kunnen we je misschien ook echt helpen ipv alleen maar zeggen dat je accu snel leegloopt op wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Weet iemand waar je voor een redelijke prijs je scherm kan laten vervangen? Mijn scherm is inmiddels zo erg gecracked dat ik op bepaalde plekken dingen niet meer kan lezen. Op internet en via de "officiële" manier vind ik alleen maar prijzen van 200€+...

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:29:
Weet iemand waar je voor een redelijke prijs je scherm kan laten vervangen? Mijn scherm is inmiddels zo erg gecracked dat ik op bepaalde plekken dingen niet meer kan lezen. Op internet en via de "officiële" manier vind ik alleen maar prijzen van 200€+...
Veel goedkoper zul je niet uitkomen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
sslojko schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:36:
@zunrob

Zou je misschien BBS kunnen openen en dan en dan ipv 'other' kiezien voor 'Partial Wakelocks'. Hiervan een screenshot maken en hier kunnen posten? Dan kunnen we je misschien ook echt helpen ipv alleen maar zeggen dat je accu snel leegloopt op wifi.
Sorry, hier is een link naar de log. Daar staat alle info in. :)
https://www.dropbox.com/s...-2012-11-06_135000643.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:37:
[...]

Veel goedkoper zul je niet uitkomen denk ik.
Klopt. Probleem is dat de glasplaat aan het fysieke scherm gelijmd is. Hierdoor is de telefoon zo heerlijk dun, maar daardoor is het niet haalbaar deze twee los te vervangen. Dit betekent dat je dus ook het AMOLED paneel moet vervangen, en lager dan dit bedrag zul je dus niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Jedi_Pimp schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:29:
Goede ervaring met deze jonge ondernemers die niet van driehoog achter opereren maar gewoon in een bedrijvenverzamelgebouw in den haag:

http://www.touchfix.nl/reparatie/samsung/galaxy-s3-i9300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-09 22:58
Wie het weet mag het zeggen !!

Had al maanden bij mijn telefoon icoon '11' staan, dus net alsof ik 11 gemiste oproepen heb.
Wissen van alle logboeken mocht niet baten, en kreeg het NIET weg.

Nu JB erop gezet en de S3 draait prima, MAAR nog steeds die achterlijke '11' bij mijn telefoon icoon.

Zeg het maar, ik heb geen idee meer. Nogmaals, wissen van records/logboeken/sms/etc etc etc etc bood geen relaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dbzfan schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 23:55:
[...]

Dat zeggen we toch al steeds 8)7
Nee, je zei alleen: Staat bij instellingen je "spaarstand" aan?

Spaarstand staat nog steeds aan, maar in instellingen van spaarstand heb ik achtergrondkleur uitgevinkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Ik vond dit in jouw linkjes, ik zal eens testen wat dat doet:
De eerste kan ik me alleen niet heel veel bij voorstellen, maargoed.
I think I maybe found a solution. I had noticed that some coworkers agreed with me while others had no problem at all with 4.1. The only difference was users with the CPU hog had alternative keyboard applications installed. Deriving from this discussion I went to “Languages and Input” and selected the default keyboard application simply again. After doing that, the CPU hog was gone, Android system load and battery life returned to normal.
— Andreas
Verder melden veel mensen (tijdelijk) verbeteringen na het volgende:
the steps I took to restore my battery life were:
1. disable google now
2. in system settings->location services, disable and then re-enable "google's location service" and "location and google search"
3. in google maps->settings->location settings, disable all location reporting and disable location history. (google now seems to enable these and leave it set)
worked for me, hope it helps someone else
Verder ook nog deze, maar ik weet nog niet helemaal zeker wat het wissen van de mediaopslag doet.
Misschien dat iemand anders weet wat er dan verwijderd wordt en of dat gewenste effecten heeft.

Batterij er uit halen voor een tijdje ga ik ook na het drainen nog wel doen.
I followed the steps #37 and rebooted, but still it didn't work for me. When I cleared the Media Storage data and then removed the battery for 10 mins... that did it. It's day 3 and everything is on par again pre JB. Android OS is at 10%.

To clear the Media Storage Data.
1) Go to Settings
2) Apps
3) Media Storage
4) Clear Data
5) Accept any warnings, etc
6) Shut down the phone and remove the battery
7) Wait at least 10 mins and then reinsert the battery
8) Hopefully it works for you.
Verdere suggesties mbt verslechterde batterijverbruik na JB nog steeds welkom trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
gijsvogel schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:14:
[...]

Ik vond dit in jouw linkjes, ik zal eens testen wat dat doet:
De eerste kan ik me alleen niet heel veel bij voorstellen, maargoed.

[...]

Verder melden veel mensen (tijdelijk) verbeteringen na het volgende:

[...]

Verder ook nog deze, maar ik weet nog niet helemaal zeker wat het wissen van de mediaopslag doet.
Misschien dat iemand anders weet wat er dan verwijderd wordt en of dat gewenste effecten heeft.

Batterij er uit halen voor een tijdje ga ik ook na het drainen nog wel doen.

[...]

Verdere suggesties mbt verslechterde batterijverbruik na JB nog steeds welkom trouwens.
Ik ben benieuwd naar je resultaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Weet iemand trouwens waarom na installatie van JB je iedere keer als je een photo bestand (JPG, GIF, Etc) wilt bekijken je iedere keer dan moet kiezen met welk programma (bv Quickpic) je het bestand wilt bekijken ?

Je klikt dan bijv. op Quickpic en dan op op de keuze om dat iedere keer te doen bij dat formaat en vervolgens als je vanuit de folder weer een bestand kiest dan heb je iedere keer dat zelfde gezeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deff
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09-2020
-Edwin- schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 23:48:
Ik vind het raar dat als ik de blokkeerstand in Jelly Bean aanzet de meldingen van mail nog wel doorkomen. Hierdoor heeft die hele blokkeerstand weinig nut voor mij. Op deze manier word ik nog steeds gewekt als er 's nachts mail binnen komt.

Werkt dit bij jullie ook zo?
K9 mail gebruiken.
Uitstekend mailappje en je kan naar wens een stilteperiode instellen.
Voila!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:39

Prosperot

Today is a gift...

Koen87 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:14:

Mijn collega (ook een S3, duits met LTE)
Vraagje, heeft de duitse S3 LTE ook nederlandse menu's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Bomberman71 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:19:
Weet iemand trouwens waarom na installatie van JB je iedere keer als je een photo bestand (JPG, GIF, Etc) wilt bekijken je iedere keer dan moet kiezen met welk programma (bv Quickpic) je het bestand wilt bekijken ?

Je klikt dan bijv. op Quickpic en dan op op de keuze om dat iedere keer te doen bij dat formaat en vervolgens als je vanuit de folder weer een bestand kiest dan heb je iedere keer dat zelfde gezeur.
Koldur in "[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie"

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Koldur, bedankt voor de info !!
Wat bedoel je precies met de recovery mode ? Helemaal echt resetten de telefoon ?

[ Voor 57% gewijzigd door Bomberman71 op 07-11-2012 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
BvDorp schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:59:
[...]

Klopt. Probleem is dat de glasplaat aan het fysieke scherm gelijmd is. Hierdoor is de telefoon zo heerlijk dun, maar daardoor is het niet haalbaar deze twee los te vervangen. Dit betekent dat je dus ook het AMOLED paneel moet vervangen, en lager dan dit bedrag zul je dus niet komen.
Is niet waar, heb genoeg ervaringen op XDA gelezen waar users met enig vakmanschap het schermpje hebben losgekregen en zonder het AMOLED te verwijderen een ander schermpje er op hebben kunnen zetten. Het moet dus kunnen en er zullen ongetwijfeld mensen zijn die dit kunnen maar vraag me af waar. Heb geen zin om 1/3 telefoon te betalen (180 euro).

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Bomberman71 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 23:15:
Koldur, bedankt voor de info !!
Wat bedoel je precies met de recovery mode ? Helemaal echt resetten de telefoon ?
Volume up, home knop en power on tegelijk (power on als laatste) indrukken en dan kiezen voor "wipe cache partition" en het moet opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Mijn broer heeft gisteren zijn GS3 Zwart binnen gekregen, van Studentmobiel.
Boekje bleek uit een of ander oostblok land te komen (Roemenie?) en bij het opstarten kreeg ie ook een oostblok taaltje maar kon ie direct wijzigen naar het Nederlands.

Zijn er meerdere mensen die toestellen hebben ontvangen uit het buitenland?
Zo ja, boeit dit eigenlijk wat?

Maar goed, na alles ingesteld te hebben direct gekeken of de JB update beschikbaar was, en dat was zo, dus die meteen erop geknalt.
Loopt verder wel lekker soepel. Ik heb natuurlijk wel gezegd dat ik de GS3 maar niks vond :p heb zelf een Galaxy Nexus, ben meer van de pure vanilla Android ervaring. Maar dat terzijde.

Nu had ie wel problemen met de Instagram app... deze crashte telkens als ie een foto had gemaakt.

Meer mensen last van?

Thanks

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
zunrob schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:37:
Ik ben benieuwd naar je resultaten!
Ok, even een tussenstandje dan maar.

Zie ook een screenshot van het batterijverloop.

Bij het nemen van die foto staat de telefoon gewoon al een goed uur aan zonder bijzondere aanpassingen, De telefoon was hiervoor vanaf 100% geladen, maar ik had hem een reboot gegeven.
Wat mij opvalt is dat de batterijgrafiek van die foto begint NA de reboot op zo'n 90%, het stuk ervoor is dus ineens vergeten? vaag...
Om te testen of dit steeds gebeurt na een reboot zet ik (bij 1) het toestel 5 minuten helemaal uit (uitschakelen).
Dat is de zwarte hik in de grafiek.
Vlak daarna doe ik ook nog een reboot, maar ook dan gaat de batterijgrafiek gewoon verder met meten.

Als je verder nog kijkt naar de screenshot die ik op dat moment nam valt mij weer op dat de blauwe balk van wifi aan is geweest totdat ik de telefoon weer aan zet :? Raar...

Verder (Ná 1 in de eerste grafiek)
Hier schakel ik alle locatiegebonden services uit en doe de tip uit mijn vorige post van het standaard toetsenbord instellen, waarna het batterijverbruik enigszins stabiliseert, maar nog steeds harder achteruitgaat dan wat ik met ICS gewend was.

(Bij 2)
Hier ben ik even anderhalf uur de deur uit geweest.
Voor zover ik mij kan herinneren was het voorheen zo dat op zulke momenten er bij het automatisch overschakelen naar mobiele gegevens geen 'verbruik' meer was voor wifi en er dus een gat in de blauwe wifi balk ontstond.
Verder doe ik na punt 2 niet veel bijzonders met de telefoon, ik verwijder daarvoor nog wat niet gebruikte apps en check nogmaals of alle locatieservices uit staan, hierbij vind ik er nog 1 in de maps app van google en log ik uit op mijn Google+ account om eventuele synchronisatie daarvan uit te schakelen.
Deze 2 kwamen namelijk naar voren in de lijst met batterijgebruik.
Wat dan opvalt is dat het verbruik harder afneemt tussen punt 2 en 3 als tussen 1 en 2... :X
Vaag want ik heb alleen maar meer uitgezet...

Na de telefoon vervolgens dus bijna niet te gebruiken besluit ik om de batterij dan maar helemaal te drainen, zodoende kan ik voordat ik naar bed ga de batterij er nog even 20 minuten uit halen voordat ik m de rest van de nacht aan de lader hang.
Dat is dus bij punt 3.
En dan lijkt de batterij ineens alle kracht gevonden te hebben want drainen duurt ineens eeuwen als je het gebruik vergelijkt met normaal gebruik.

Ter vergelijk:

Normaal (volgens het eerste gedeelte van de grafiek) Wifi aan, af en toe wat applicaties gebruikt zoals browser en FB app maar verder niets schokkens behalve dan met de locatieservices uitzetten gespeeld te hebben.

Nu:
- schermhelderheid van automatisch afgehaald en op 100% gezet, met een time-out van 10 minuten.
- naast Wifi, nu ook GPS en BT aangezet.
- alle mogelijke accounts synchronisatie aangezet (waaronder Samsung account die niet wil syncen en een 3 tal andere die standaard uit staan.
- Alle mogelijke locatieservices aangezet.
- Google Now aangezet.
- Google+ weer aangemeld en wat oude foto's (100 stuks oid) automatisch laten uploaden
- MP3 speler op vol volume over een hoofdtelefoon muziek laten afspelen.
- een wifi-analyzer app laten scannen (scoort nog wel vrij hoog in cpu gebruik namelijk)
- Hulplamp (flitserlamp) continue aan gehad
- TV gekeken via ziggo live tv app (hierdoor blijft het scherm continue aan)
- Facebook app op de achtergrond open gezet
- Browser op de achtergrond open gezet.
- een spelletje op de achtergrond laten draaien

Allemaal tegelijk dus! meer belasting kon ik eigenlijk niet bedenken.... Ik heb de videospeler nog even in een pop-up laten draaien maar dan schakelt de MP3 speler zichzelf uit.
Als je die laatste 2 uur en 15 minuten (50% van de batterijlading bij 'volledige belasting' dus(zie hierboven)) vergelijkt met de ongeveer 7 à 8 (de vorige 50%) uur daarvoor (de 'weinig belasting') dan snap ik er weinig meer van...
Het strookt gewoonweg niet met elkaar... 8)7

Goed, na wat screenshots gemaakt te hebben en alle instellingen weer uit/terug/normaal gezet te hebben ging de telefoon vanzelf uit en heb ik de batterij er uit gehaald.
Daarna weer er in gedaan en opgeladen de rest van de nacht terwijl de telefoon uit stond. Toen hij vanochtend vol was weeropgestart (dus een reboot leek me overbodig verder (dit zou misschien de batterijcache oid leeg maken??) )

Nu aan het kijken wat er gebeurt, maar wat me vanochtend bij de normale gang van zaken al weer opviel is dat er na het eerste half uur al weer 3% van de lading gebruikt was.
Hiervoor met ICS haalde ik de telefoon van de lader en had hij na een half uur nog steeds de volle 100% bij hetzelfde gebruik als vandaag :(

Update:
Zit inmiddels op 6,5 uur en nog 80% batterij, ziet er dus niet bijzonder veelbelovend uit.
Heb wel in de tussentijd BBS via XDA geinstalleerd om eventueel verdere oorzaken te kunnen vinden en heb cache gewist in recovery modus.
De lijn van de grafiek ziet er echter redelijk hetzelfde uit voor als na de wipe (lichte stabilisering)
Voor het moment weet ik het niet, maar het drainen icm de batterij er even uit lijkt vooralsnog de grootste duit in het zakje te hebben gedaan.

[ Voor 4% gewijzigd door gijsvogel op 08-11-2012 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
gijsvogel schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:09:
[...]

Ok, even een tussenstandje dan maar.

Zie ook een screenshot van het batterijverloop.
[ .. ]
Het is leuk dat je zo van de buitenkant naar je telefoon kijkt, maar dit zegt weinig over wat er in je telefoon gebeurt. Als een of andere app constant loopt te crashen op 1 core, kun je de belasting over de andere 3 laten wisselen maar maakt dat weinig uit natuurlijk.

BetterBatteryStats kun je ook gratis downloaden van XDA (even zoeken) en dan kun je wat meer onderzoek doen. Heb je dit al gedaan? En wat laat Instellingen -> Batterij bij de Apps zien? En heb je al Wipe Dalvik Cache gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
BvDorp schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:18:
En wat laat Instellingen -> Batterij bij de Apps zien?
Bedoel je dit?
BBS zal ik opzoeken, gevonden, thx
Dalvik cache ga ik ook eens op onderzoek uit, thx Ook gedaan, al ziet het recovery scherm er wat anders uit als wat ik her en der op filmpjes op youtube zie.
(heb bijv geen advanced optie en het android poppetje ligt op zn rug met een uitroepteken er boven)
(of ligt dat aan wel/geen root acces?)
maar (alle??) cache gewiped dus we zullen zien

[ Voor 44% gewijzigd door gijsvogel op 08-11-2012 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Ik heb sinds de update last van de volume instellingen van de MP3 speler. Heeft iemand al een oplossing gevonden voor het volgende (heb op de interwebs nog niets gevonden)?

Eerst zette ik het volume op het hoogst bij de MP3 speler zodat de input voor de autoradio hard genoeg was en regelde ik het volume met het volume van de radio. Nu gaat het volume telkens automatisch terug naar halfvol en als ik hem om max zet, krijg ik de melding dat gehoorbeschadiging blablabla. Weet iemand of ik kan aanzetten dat het volume gewoon onthouden wordt en niet automatisch op een medisch verantwoord niveau wordt gezet?

Dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik heb sinds ik bij S Voice bij de instellingen alle vinkjes uitgedaan een verbetering gemerkt. Volgens mij staat er ook 1 aan waarbij je met een stemcommando de telefoon kan bedienen. Hierbij staat ook aangegeven dat dit een battery drain kan veroorzaken.

Ik dacht dat als je S Voice niet inschakelt dit ook niet werkt. Maar volgens mij maakt t niet uit of je S Voice ooit heb gebruikt of niet.
Dus: Inschakelen. Bij instellingen alles uitvinken. Misschien heb je hier wat aan.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-10 07:02
Vis schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:29:
...

Nu had ie wel problemen met de Instagram app... deze crashte telkens als ie een foto had gemaakt.

Meer mensen last van?

Thanks
Ja, crasht bij mij ook altijd, ik maak meestal gewoon een foto met de camera en dan laad ik 'm in de instagram app. Als je instagram alleen soms voor de grap gebruikt is dat geen probleem, anders is het wel ruk ja.

Daarnaast heb ik nog een probleempje, ik kan gekopieerde content (of het nou links zijn of gewoon tekst) niet plakken, nergens, soms krijg ik wel het 'klembord' knopje te zien maar zodra ik daar op klik gaat het knopje weg en kan ik alsnog niks plakken, sinds de JB update, iemand anders ditzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
@ BMW: Thanks, ga het eens proberen, al heeft het me voorheen nooit echt problemen opgeleverd of naar voren gekomen als accu-vreter.

@nilsepils: Als je (na tekst kopieren) lang drukt op de plaats waar je wilt plakken dan verschijnt er bij mij een pop-up/ballon met "plakken"
Bij jou niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-10 07:02
gijsvogel schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:55:
@ BMW: Thanks, ga het eens proberen, al heeft het me voorheen nooit echt problemen opgeleverd of naar voren gekomen als accu-vreter.

@nilsepils: Als je (na tekst kopieren) lang drukt op de plaats waar je wilt plakken dan verschijnt er bij mij een pop-up/ballon met "plakken"
Bij jou niet?
Nope, soms eentje met klembord, soms helemaal niks, heel vervelend :( reboot geprobeerd, verder niet echt een idee wat ik zou kunnen doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Raar, mijn gsm heeft opeens zelf zijn beltonen gewijzigd? :P
Vandaag de S3 van een collega gezien; hij heeft ook pas de update naar JB gehad. Het enige verschil wat ik kon vinden is zijn baseband versie, maar ik weet niet precies wat dat is... Kan iemand dat uitleggen? Ik heb het idee dat het een soort bios iets is, dus software om de hardware te laten functioneren... Bij hem is in ieder geval geen sprake van Battery Drain wanneer hij verbonden is met Wi-Fi...

[ Voor 12% gewijzigd door zunrob op 08-11-2012 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de update had ik met Plug In Launcher ingesteld dat Winamp startte bij het insteken van een koptelefoon. Sinds de update start echter de standaard MP3 speler ook met spelen, waar kan ik dit uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 15:34
Wat is KIES toch kut :(!

Na 10x wil ie nu wel ineens doorgaan met updaten :') iTunes is bagger, maar dit is echt pure schijt

[ Voor 69% gewijzigd door MrGizMo op 08-11-2012 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
zunrob schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:21:
Raar, mijn gsm heeft opeens zelf zijn beltonen gewijzigd? :P
Vandaag de S3 van een collega gezien; hij heeft ook pas de update naar JB gehad. Het enige verschil wat ik kon vinden is zijn baseband versie, maar ik weet niet precies wat dat is... Kan iemand dat uitleggen? Ik heb het idee dat het een soort bios iets is, dus software om de hardware te laten functioneren... Bij hem is in ieder geval geen sprake van Battery Drain wanneer hij verbonden is met Wi-Fi...
Dat had ik gisteren ook! Opeens maffe meldingstonen (spontaan zeegeruis uit m'n telefoon, duurde een minuut tot ik doorhad waar het geluid uberhaupt vandaan kwam). Ik draai een Custom Samsung-gebaseerde ROM, dus het zit ergens dieper in de JB update. Iemand anders dit probleem?

@gijsvogel heeft het allemaal iets geholpen? En zie je het zitten een test te doen met een custom rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 16:57
Pff ik probeer al sinds het nieuws uit is mijn S III te updaten, maar OTA geeft steeds een melding iets met volgorde van gebruikers. Van ellende net maar KIES geïnstalleerd, nou feest. Bij een back-up maken gaat het al fout, en vervolgens tijdens de software update klapt KIES er gewoon uit. En nu herkent hij mijn telefoon niet meer...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
@BvDorp

Ja. hier ook het probleem met de geluiden, toen je zei zeegeruis kon ik ineens een raar geluid gisterenavond plaatsen en een melding die ik gemist had ook :)
Als je vervolgens in de lijst met meldingstonen kijkt dan staat er geen enkel geluid geselecteerd, dus ook het zeegeluidje niet...

Mbt batterij, nu 25 uur en 47% over, maar vannacht wel wifi en data uit gezet.
Hier evt logfile van BBS
Ik haal er niet heel veel uit eerlijkgezegd.

Heb op zich geen behoefte aan custom rom want ik ben verder best tevreden met stock
Was trouwens het andere recovery mode scherm te wijten aan wel of geen root acces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:32
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 22:02:
Voor de update had ik met Plug In Launcher ingesteld dat Winamp startte bij het insteken van een koptelefoon. Sinds de update start echter de standaard MP3 speler ook met spelen, waar kan ik dit uitzetten?
Als je naar instellingen en applicatiebeheer gaat en vervolgens naar de app plug in launcher daar de standaardinstellingen wissen (even naar beneden scrollen) en dan opnieuw instellen.
Mocht dit niet werken doorloop dezelfde stappen alleen na de standaardinstellingen wissen eerst ff
een reboot.
Als laatste optie zou je je telefoon kunnen opstarten in recovery mode.
(vol up, home en power tegelijk) en kies dan wipe cache.
Phusebox schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:24:
Pff ik probeer al sinds het nieuws uit is mijn S III te updaten, maar OTA geeft steeds een melding iets met volgorde van gebruikers. Van ellende net maar KIES geïnstalleerd, nou feest. Bij een back-up maken gaat het al fout, en vervolgens tijdens de software update klapt KIES er gewoon uit. En nu herkent hij mijn telefoon niet meer...
Gaat je telefoon nog wel gewoon aan?
Dan kies deinstalleren, pc rebooten dan kies opnieuw installeren.

Als je telefoon niet meer opstart dan via odin flashen.
Je telefoon moet dan wel in download mode kunnen (vol down, home en power tegelijk)

[ Voor 4% gewijzigd door Megapaul op 09-11-2012 11:57 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich werkt 4.1 prima.. heb alleen een probleem met de ABN AMRO App. Het invoeren van de cijfercombinatie gaat erg traag. Wanneer je te snel tikt slaat hij cijfers over. Komt dit probleem meer voor en wat is de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 20:05
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:48:
Op zich werkt 4.1 prima.. heb alleen een probleem met de ABN AMRO App. Het invoeren van de cijfercombinatie gaat erg traag. Wanneer je te snel tikt slaat hij cijfers over. Komt dit probleem meer voor en wat is de oplossing?
Heb het probleem ook met de abn amro app. Maar zag dat er vandaag een update van de app was maar dat hielp ook al niet.

Ik denk dat we het heel rustig moeten invoeren , voorlopig zit er niet anders op. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Laatst online: 17:39

SebasFM

BOFH

Bomberman71 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 17:49:
Wie het weet mag het zeggen !!

Had al maanden bij mijn telefoon icoon '11' staan, dus net alsof ik 11 gemiste oproepen heb.
Wissen van alle logboeken mocht niet baten, en kreeg het NIET weg.

Nu JB erop gezet en de S3 draait prima, MAAR nog steeds die achterlijke '11' bij mijn telefoon icoon.

Zeg het maar, ik heb geen idee meer. Nogmaals, wissen van records/logboeken/sms/etc etc etc etc bood geen relaas.
Dat is als je muziekspeler op pauze staat. Gaat het weg als je via de ingebouwde muziek app muziek gaat afspelen?

[ Voor 0% gewijzigd door SebasFM op 09-11-2012 13:48 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg deze week een melding over de update naar 4.1. Toen ik de opdracht tot updaten gaf kreeg ik na de eerste reboot de volgende melding: "signature verification failed". Ik heb m'n toestel geroot. Ik heb geprobeerd om hem te updaten via wifi. Moet ik hem misschien via kies updaten, of moet er meer gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dancis schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:08:
[...]

Heb het probleem ook met de abn amro app. Maar zag dat er vandaag een update van de app was maar dat hielp ook al niet.

Ik denk dat we het heel rustig moeten invoeren , voorlopig zit er niet anders op. :-(
Vreemd, ik heb geen enkele probleem met ABN Amro app, heb ook 4.1. Ik gebruik alleen geen standaard toetsenbord.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
  • Laatst online: 16:48

E-B

Dancis schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:08:
[...]

Pfew, ik was al bang dat het aan mij lag! Ik heb het probleem ook. Vanmiddag geprobeerd cache/settings e.d. te verwijderen maar dat mocht niet baten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 15:34
Phusebox schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:24:
Ja had precies hetzelfde, kies start of gewoon niet op, of klapt er gewoon helemaal uit :'). Had even de NOD32 uitgezet en het liep als een trein door ineens :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chowmonkey
Na omzwervingen van SE X10 die mij een gezonde dosis aversie gaf tegen Android naar de Iphone 4 met slecht bereik weer naar de Blackberry met goed bereik nu sinds een paar dagen de Galaxy S3. Ik ben ontzettend positief verrast. Echt een verademing vergeleken met vorige telefoons. Gewoon snel, overal goed bereik. Prima camera voor een telefoon. De nachtmodus is een uitkomst en ben dus erg blij. Ik heb wel een klein vraagje. Als ik muziek luister en ik zet het volume wat harder dan moet ik bij een telefoontje later het volume weer zakken anders horen mensen mij slecht. Is het volume van de muziek en telefonie op de e.e.a. manier los te koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-10 18:15
WTF. Opeens zit er een dikke barst in het scherm van m'n Galaxy S3. Er zat er al 1tje bovenin, maar nu ook een rechtsonderin over het scherm. Morgen ga ik direct naar de BelCompany. 3 maanden geleden wel een keer laten vallen, maar toen was er niets aan de hand. Deze zit er echt zomaar in gekomen... Ik sta natuurlijk helemaal niet sterk (rand van telefoon is beschadigd), maar dit is wel heel gek. Geeft wel aan hoe zwak het scherm is...

Galaxy S3
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/voAXcwk3AANxn5Fk0BdNLZBj/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yezWKMuUADEp8S2H0hPyYK1b/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6JDlgnnFEo0bB3l2vaIMXodg/thumb.jpg

Die barst rechtsboven kan ik mee leven, die zit ook precies op het beschadigde hoekje. Hoewel ook die scheur pas een maand later erin kwam.

Die onderin daarintegen, die zit er pas net in, toen ik hem van m'n bureau pakte... Waar hij is gebarsten zitten ook geen beschaderingen..

Iemand tips over hoe ik dit kan laten repareren?

[ Voor 13% gewijzigd door TheJVH op 09-11-2012 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
SebasFM schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:48:
[...]

Dat is als je muziekspeler op pauze staat. Gaat het weg als je via de ingebouwde muziek app muziek gaat afspelen?
Sebas, bedankt voor het reageren.
Nee, de muziekplayer heeft geen enkele invloed op de '11' bij het bellogboek.
Dit heb ik inmiddels al maanden, zowel met 4.0 als nu met 4.1 en ondertussen allerlei software gebruikt, installed, uninstalled maar het is altijd zo gebleven.

Het is gewoon ongelovelijk raar en vind zelfs met wat google werk niemand die dit rare fenomeen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Bomberman71 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 23:38:
[...]

Sebas, bedankt voor het reageren.
Nee, de muziekplayer heeft geen enkele invloed op de '11' bij het bellogboek.
Dit heb ik inmiddels al maanden, zowel met 4.0 als nu met 4.1 en ondertussen allerlei software gebruikt, installed, uninstalled maar het is altijd zo gebleven.

Het is gewoon ongelovelijk raar en vind zelfs met wat google werk niemand die dit rare fenomeen heeft.
Instellingen>Applicatiebeheer>Alles

Zoek Badge Provider
Gedwongen stoppen
Gegevens wissen
Opnieuw opstarten

Misschien dat dat voor je werkt.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
BMW_M3 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 23:52:
[...]

Zoek Badge Provider
Gedwongen stoppen
Gegevens wissen
Opnieuw opstarten

BINGO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hartelijk bedankt M3, dit was de oplossing.
Hoop dat het eventueel ook andere mensen zal helpen die mischien ook dit probleem een keer tegen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Bomberman71 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 23:56:
[...]

BINGO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hartelijk bedankt M3, dit was de oplossing.
Hoop dat het eventueel ook andere mensen zal helpen die mischien ook dit probleem een keer tegen komen.
Mooi zo. Fijn als iets waar je je lange tijd aan stoort opgelost is.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lausemaus
  • Laatst online: 28-09 07:32
BMW_M3 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 23:52:
[...]

Zoek Badge Provider
Gedwongen stoppen
Gegevens wissen
Opnieuw opstarten

Thanx! _/-\o_
Dit heeft ook geholpen om de 1 weg te krijgen bij Samsung Apps.
Er stond de hele tijd dat er een update beschikbaar was, maar als ik er op klikte was er niks om te updaten.
Nu is het iig weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is Jelly Bean een kut update, alleen maar last van battery drains en een oplossing ervoor is er niet. Zijn meerdere mensen die dit al gemeld hebben. Smartphone blijft telkens in ''awake'' staan terwijl het op standby staat.

Afbeeldingslocatie: http://i1220.photobucket.com/albums/dd452/Achillaes/Screenshot_2012-11-09-22-50-54.png Afbeeldingslocatie: http://i1220.photobucket.com/albums/dd452/Achillaes/Screenshot_2012-11-09-22-51-05.png
Afbeeldingslocatie: http://i1220.photobucket.com/albums/dd452/Achillaes/Screenshot_2012-11-09-22-51-18.png Afbeeldingslocatie: http://i1220.photobucket.com/albums/dd452/Achillaes/Screenshot_2012-11-09-22-51-46.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:52

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:51
@Hugo. Hier ook. Erg irritant. Hoop op een update of iets dergelijks. Ben al terug naar fabrieksettings, maar dat helpy helaas niet. Eerder kon ik prima 19 uur standby met 4 uur screen on time halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Laatst online: 29-09 18:30
Zit er een Nederlandstalige handleiding bij een S3? Mijn moeder wil dit namelijk heel graag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:06
n1ck schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 14:30:
Zit er een Nederlandstalige handleiding bij een S3? Mijn moeder wil dit namelijk heel graag weten.
http://downloadcenter.sam...Rev.1.0_120921_Screen.pdf

Hier is de nederlandse handleiding, mocht ze hem al willen lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Laatst online: 29-09 18:30
KilljoyNL schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 14:35:
[...]

http://downloadcenter.sam...Rev.1.0_120921_Screen.pdf

Hier is de nederlandse handleiding, mocht ze hem al willen lezen :)
Bedankt maar ze overweegt er een te kopen maar wil graag een Nederlandstalig "boekje" erbij :-)
Vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Laatst online: 18-03 07:02
Ik heb continu problemen met mijn sd kaart. Ik krijg vaak de melding dat hij beschadigd is. De kaart formateer ik als FAT32. Moet ik de kaart anders formatteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilljoyNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:06
n1ck schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 14:39:
[...]

Bedankt maar ze overweegt er een te kopen maar wil graag een Nederlandstalig "boekje" erbij :-)
Vandaar mijn vraag.
Ik heb een rode S3, hier zat een engels boekje bij.
Pagina: 1 ... 82 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.