@linkkrw: De NU.nl app 'reset' zich normaal niet als je switched. Ik kan soms ook multi-tasken (bv nu.nl->chrome->terug) en dan reageert NU.nl wel goed. En dat geldt ook voor andere applicaties (maw, ze resetten niet). Maar heb, als ik eens 'echt' wil mult-tasken vaak genoeg van app-kills:
- Waze opstarten->home drukken->flitsmeister opstarten->switchen naar Waze (gevolg, Waze wordt vaak opnieuw opgestart)
- NLradio->play->home drukken->chrome (gevolg, niet altijd, NLradio stopt met spelen. Play icoontje linksbovenin staat nog staats aan. Switchen naar NLradio en dan moet ik weer op play drukken)
- NU.nl->lezen artikel->nuJIJ->chrome->paar pagina's lezen->back (gevolg, vaak, niet altijd, reload van artikel en vervolgens NU.nl)
- En nog meer voorbeelden.
De iPhone is idd niet multi-tasken, maar deze werkt wel veel beter. TomTom opstarten->home->je dingen doen->terug (gevolg, TomTom blijft gewoon doordraaien en wordt nooit gekilled. Zelfde met andere apps). Ik heb een iPhone 4S gehad en was op zich erg tevreden met dat ding. Ja, het had idd zijn nadelen, maar 'multi-tasken' (met nadruk op ' ') ging wel beter op de iPhone (en ja, ik ken dus het gebrek aan multi-tasken op de iPhone).
Je zou voor de gein maar eens moeten lezen op xda-dev, tweakers, google over het herstarten van TouchWiz en/of apps na het draaien van zwaardere apps. Genoeg klachten.
Voor mij iig zo erg, dat als JB niet de boel verbetert, dat ik de iPhone 5 zwaar overweeg.
Update: Ik ga nu net naar play store, update een app en ga vervolgens via back->back naar de home screen.... arrghh, reload launcher...
[
Voor 4% gewijzigd door
Anteros op 06-09-2012 16:11
]