Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:44
Is me trouwens ook opgevallen dat Galaxy S3 standaard .FLAC ondersteunt. Aangezien ik langzaam van MP3 naar FLAC wil gaan. Aangezien opslag tegenwoordig laag is en vind ongeveer 600MB wel meevallen per CD. De Wolfson DAC is gelukkig weer terug in de S3 (Yamaha DAC in de S2 was veel minder).

Wel heerlijk hoor om lossless audio te luisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-04 01:19
@BvDorp

Bedankt, ik zal de spaarstand eens uit gaan zetten en kijken wat dat doet.
De andere instellingen staan al zoals je verder noemt.
3G is geen hele goede uitvalsoptie, vanwege slecht bereik binnen op werk en trekt ook de accu sneller leeg.
Maar het meest vervelende van alles blijft dat het dus voor de update prima werkte....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 09:12
Gisteren ben ik toch overgestapt naar Cyanogenmod 10. Ik begon me te ergeren aan een paar kleine punten in de Samsung software:
- Muziek speler verlies Random activatie na een dag of meer. Dus in de auto speelt de hele lijst opeens op alfabet
- Links uit deels geladen email werken vaak niet. Je moet dan de hele email laden om een link te kunnen gebruiken
- Indien 100% geladen geen charge indicatie. Navigatie edg gaat dan op spaar modus. Erg vervelend.

Ik mis eigenlijk geen Samsung onderdelen, behalve de optie om via de camera het scherm aan te houden bij gebruik. Dat gebruik je toch meer dan je denkt. Verder ben ik alleen maar blij met de snelheid en het schone van CM10. Ik heb het ook op de transformer prime inmiddels ook al draait het daar nog niet 100%. Op de GS3 heb ik nog niets gevonden wat niet werkt.

Btw, redraw problemen had ik met de Samsung firmware ook niet hooguit (0.3sc oid), en ook geen slechte accu tijd. Op de 3 punten hierboven na was de Samsung software gewoon super goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Mijn launcher redraw is opgelost door apex te gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32
Tadango schreef op maandag 10 september 2012 @ 08:38:
[...]
- Indien 100% geladen geen charge indicatie. Navigatie edg gaat dan op spaar modus. Erg vervelend.
[...]

Btw, redraw problemen had ik met de Samsung firmware ook niet hooguit (0.3sc oid), en ook geen slechte accu tijd. Op de 3 punten hierboven na was de Samsung software gewoon super goed.
Dat navigatie-probleem heb ik hier eigenlijk niet. Bij 100% blijven Waze en Sygic gewoon netjes doorgaan.

Hoe zit het nu met de accu-tijd in CM? Zelfde als stock of toch minder? Vroeger met mijn LG P990 was CM9 echt miserabel slecht op dat gebied...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Ik heb de laatste maanden echt super resultaten met CM op het gebied van accu tijd. In het begin was CM7 niet zo goed, maar dat werd ergens vorig jaar een stuk beter. Met CM9 en CM10 heb ik nooit problemen gehad. Op de TF201 werkt het nog beter dan origineel en op de SGS3 nog 67% over na 19 uur met wifi en BT aan en push email edg, op 3G connectie. Origineel is niet echt beter.

Als navigatie gebruik ik google navigatie, bevalt me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-03-2024
vraagje over de led indicator: ik vind het 's avonds als ik hem op mijn nachtkastje heb liggen (in de lader) irritant als de Led gaat branden bij het binnen komen van mail,whatsapp etc etc. overdag geen probleem maar 's nachts verlicht die LED de hele slaapkamer.
nu had ik de gekochte versie van Light flow geinstalleerd en dat werkte prima voor het uitgaan 's nachts van de led, alleen daar buiten vond ik de app dramatisch, led bleef knipperen vaak terwijl ik niks "gemist" had.
dan moest ik bijv nog een keer whatsapp openen en sluiten alvorens de led uitging.
iemand hier nog betere apps voor, of kan het gewoon ergens standaard ingesteld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-07 11:56
KJTDominicus schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:40:
vraagje over de led indicator: ik vind het 's avonds als ik hem op mijn nachtkastje heb liggen (in de lader) irritant als de Led gaat branden bij het binnen komen van mail,whatsapp etc etc. overdag geen probleem maar 's nachts verlicht die LED de hele slaapkamer.
nu had ik de gekochte versie van Light flow geinstalleerd en dat werkte prima voor het uitgaan 's nachts van de led, alleen daar buiten vond ik de app dramatisch, led bleef knipperen vaak terwijl ik niks "gemist" had.
dan moest ik bijv nog een keer whatsapp openen en sluiten alvorens de led uitging.
iemand hier nog betere apps voor, of kan het gewoon ergens standaard ingesteld worden?
Kan je hem niet beter op z'n kop leggen als je gaat slapen?

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:22

Leviathan23

I am the proof....

tikkietrugjaap schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:44:
[...]

Kan je hem niet beter op z'n kop leggen als je gaat slapen?
dat doe ik dus ook of gewoon uitzetten in zijn geheel voordat je gaat slapen......of leg er iets op.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
Leviathan23 schreef op maandag 10 september 2012 @ 12:51:
[...]

dat doe ik dus ook of gewoon uitzetten in zijn geheel voordat je gaat slapen......of leg er iets op.....
ja maar hij is ook mijn wekker dus moet hem wel makkelijk kunnen pakken! ga hem toch niet op z'n kop leggen!?! zonde van het scherm en als de wekker dan gaat kan ik hem niet blindelings snoozen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-07 09:37
Zet autosync dan uit 's avonds, via tasker oid.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
Taigu schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:18:
Zet autosync dan uit 's avonds, via tasker oid.
dan krijg ik volgens mij nog wel gewoon whatsapp berichten binnen.....
maar ik vind dat niet de oplossingen eerlijk gezegd! ik kan zelf ook wel bedenken dat als ik hem op de kop leg het ledje niet meer te zien is maar dat is toch niet de oplossing!
zijn er andere goede apps waarmee je de led indicator kan aanpassen (ook met een soort van slaapstand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 388445

Je kan je telefoon op stil zetten en zorgen dat je wekker wel te horen is volgens mij. Bij mij ligt het toestel altijd op zijn 'buik' op 'stil' als ik ga slapen, geen last van ledjes en piepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KJTDominicus
Anoniem: 388445 schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:27:
Je kan je telefoon op stil zetten en zorgen dat je wekker wel te horen is volgens mij. Bij mij ligt het toestel altijd op zijn 'buik' op 'stil' als ik ga slapen, geen last van ledjes en piepjes.
En als de wekker gaat, moet je eerst de telefoon omdraaien! ellende dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Dikke ellende ja, zo ben je al oververmoeid voordat je uberhaupt opgestaan bent.
Beetje flauw, vind je zelf ook niet?

Anyway, on topic: ik heb er nog nooit mee gespeeld, maar mijn S3 heeft bij Settings gewoon een entry voor Led Indicator, met 3 vinkjes; Charging, Low Battery en Missed event. Heb je daar al iets mee geprobeerd, met name die laatste?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Voordeel van CM10 -> Quite hours. Daarmee kan je telefoon en meldingen uitzetten 's nachts. Wellicht een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 367894

probeer eens "lightmanager" werkt goed.
je kan de kleuren ook zelf instellen, daarbij ook de tijd dat je de led niet aktief wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-07 16:17

Nyarlathotep

Crawling Chaos

KJTDominicus schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:15:
[...]

ja maar hij is ook mijn wekker dus moet hem wel makkelijk kunnen pakken! ga hem toch niet op z'n kop leggen!?! zonde van het scherm en als de wekker dan gaat kan ik hem niet blindelings snoozen :-)
Sjonge wat een moeilijk gedoe zeg :|
Koop een reguliere wekker voor een tientje en je bent van de ellende af.
En 'zonde' van het scherm om hem ondersteboven te leggen? Heb je soms zand op je nachtkastje liggen :D

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357522

KJTDominicus schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:15:
[...]

Als mijn wekker gaat sta ik op !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
KJTDominicus schreef op maandag 10 september 2012 @ 13:23:
[...]

dan krijg ik volgens mij nog wel gewoon whatsapp berichten binnen.....
maar ik vind dat niet de oplossingen eerlijk gezegd! ik kan zelf ook wel bedenken dat als ik hem op de kop leg het ledje niet meer te zien is maar dat is toch niet de oplossing!
zijn er andere goede apps waarmee je de led indicator kan aanpassen (ook met een soort van slaapstand).
Anders zet je mobiele data en/of wifi uit. Of zet in WhatsApp de LED notificatie gewoon uit. Of je gebruikt de "Blocking mode" in je instellingen om op bepaalde tijd bepaalde belletjes of notificaties uit te zetten (ik gok een JB feature?).

Er zijn zat oplossingen, misschien moet je de tijd die jij steek in het bedenken van de meest flauwe redenen om een aangedragen oplossing niet praktisch te vinden maar eens wat nuttiger gaan besteden.

[ Voor 13% gewijzigd door Taigu op 10-09-2012 15:56 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat
  • Laatst online: 20-05-2020

Repeat

:')

Ik heb een vraag waar ik het antwoord niet op kan vinden:

Momenteel gebruik ik een iPhone waarmee ik in de auto via een dock muziek kan luisteren en via BT met de carkit handsfree kan bellen.
Ik zou graag een S3 willen kopen, maar die kan ik natuurlijk niet meer gebruiken in het iPod dock. Muziek zou ik dan wel kunnen afspelen via BT, maar dan kan ik hem ondertussen niet meer gepaired houden met de carkit denk ik. Of is er wel een mogelijkheid om via BT zowel met de muziek als met de carkit verbonden te zijn?

De aux in van de radio gebruiken vind ik geen optie.

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Dat wil samen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Laatst online: 20-06 18:59

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Lightflow doet het prima hoor. Ik denk dat je een nieuwere versie nodig hebt, want het onterechte witte ledje wat af en toe opkomt is allang gefixt. En dan kun je de led gewoon om een bepaalde tijd uitschakelen of inschakelen voor de nacht. Of.. je legt hem inderdaad gewoon op de kop 's nachts. Doe ik ook nog wel eens met de S3 van m'n vrouw die dan de hele slaapkamer verlicht. :9

[ Voor 6% gewijzigd door hars73 op 10-09-2012 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Ik vind dat de S3 raar gedrag vertoont als ik ''meldingen'' uitzet in de toggle menu. Ik wil namelijk telefonisch bereikbaar blijven in de nacht maar geen trillingen bij meldingen ontvangen. Als ik nu meldingen uitzet trilt de telefoon inderdaad niet bij whatsapp berichten. Maar bij nieuwe mail trilt die dan wel. En daar wil niet voor wakker worden gemaakt. Kan iemand mij dan het nu van meldingen uitzetten vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Dat niet, maar je kan instellen dat je mail tussen bepaalde tijden niet opgehaald wordt, waarmee je probleem denk ik ook is opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07 18:54
Gratis, eenmalig instellen en goed: https://play.google.com/s...hbGZyYXkudGltZXJpZmZpYyJd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-07 06:51

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Zojuist m'n update gehad via Kies voor PDA:LH3 / PHONE:LH1 / CSC:LH4 (DBT)

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 21:36
Taigu schreef op maandag 10 september 2012 @ 15:36:
[...]

Anders zet je mobiele data en/of wifi uit. Of zet in WhatsApp de LED notificatie gewoon uit. Of je gebruikt de "Blocking mode" in je instellingen om op bepaalde tijd bepaalde belletjes of notificaties uit te zetten (ik gok een JB feature?).

Er zijn zat oplossingen, misschien moet je de tijd die jij steek in het bedenken van de meest flauwe redenen om een aangedragen oplossing niet praktisch te vinden maar eens wat nuttiger gaan besteden.
Vind ik een beetje onzin dit :) zijn vraag is: Is er een app waarmee je een bepaalde tijd je LED kan uitzetten, maar dat deze buiten die tijd om wel normaal reageert als er meldingen binnenkomen. De reden hiervoor is dat hij niet de telefoon op de kop wil leggen. Wat wordt aangedragen zijn alternatieven maar geen oplossingen voor deze specifieke vraag. Als dit niet past bij wat hij wil dan mag hij dat toch zelf weten :P ik vind het geen gekke vraag hoor! Zou toch hartstikke mooi zijn als je dit via een app zou kunnen automatiseren zodat je er zelf geen extra handelingen meer voor hoeft te doen?

@ hierboven: Wat voor update is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:51
HellStorm666 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:38:
Hmm ik zit nog op PDA:LH1 / Phone: LH1 / CSC:LH1 (PHN)

Wat bekenenen die losse nummers/versies eigenlijk allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:12

dbzfan

Nee.

Slikt de SIII ook ntfs sd kaartjes? Dit ivm het bekijken van hd films..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-07 21:53
Ik heb net m'n SGS3 binnen en ik merk dat de (rear) camera niet goed werkt.
Het scherm flikkert enorm en vooral in low-light situaties komt er een blauwe of paarse waas op het scherm met strepen.
Hieronder staat een voorbeeld foto.

De frontcamera werkt overigens wel gewoon goed.

SGS3camerabroken

Is m'n s3 defect of is dit softwarematig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 470093

hars73 schreef op maandag 10 september 2012 @ 21:36:
[...]

Lightflow doet het prima hoor.
Ik heb persoonlijk andere slechte ervaringen met Lightflow. Ik heb het meerdere keren geinstalleerd, maar telkens als ik het aanzet wordt een vreemde spraakmodus geactiveerd. Telkens als ik dan een willekeurige map open bijvoorbeeld, zegt een vrouw in brak Nederlands-Engels: "De map is geopend" ("die mep is keopent") en als ik hem sluit "De map is gesloten". Dwars door de stille stand heen ook. Zodra ik Lightflow uitzet is het weer verdwenen. The hell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-06 13:44
Anoniem: 470093 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:02:
[...]

Ik heb persoonlijk andere slechte ervaringen met Lightflow. Ik heb het meerdere keren geinstalleerd, maar telkens als ik het aanzet wordt een vreemde spraakmodus geactiveerd. Telkens als ik dan een willekeurige map open bijvoorbeeld, zegt een vrouw in brak Nederlands-Engels: "De map is geopend" ("die mep is keopent") en als ik hem sluit "De map is gesloten". Dwars door de stille stand heen ook. Zodra ik Lightflow uitzet is het weer verdwenen. The hell?
Dat zou een fout zijn in Android zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 16:32
Anoniem: 470093 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:02:
[...]

Dat is al vaak voorbij gekomen. Dan moet je bij Settings > Accessibility de opties Talkback (en Light Flow?) uitzetten. Light Flow werkt dan gewoon nog, maar je telefoon brabbelt niet meer tegen je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wekko306 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:10:
[...]

Dat is al vaak voorbij gekomen. Dan moet je bij Settings > Accessibility de opties Talkback (en Light Flow?) uitzetten. Light Flow werkt dan gewoon nog, maar je telefoon brabbelt niet meer tegen je.
Talkback staat al uit, dat is het rare :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-06 19:05
Jelly Bean zal in Oktober voor de SGS3 verschijnen, bevestigd door Samsung:
http://crave.cnet.co.uk/m...med-for-october-50009150/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 16:32
Anoniem: 470093 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:16:
[...]

Talkback staat al uit, dat is het rare :P
En zet Light Flow eens uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:51
maikel_rox schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 14:55:
Jelly Bean zal in Oktober voor de SGS3 verschijnen, bevestigd door Samsung:
http://crave.cnet.co.uk/m...med-for-october-50009150/
Ik gok eerder, de uitgelekte ROMS voelen bijna af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Zijn er hier meer mensen die verschil merken in accutijd wanneer opgeladen de telefoon opgeladen wordt via USB? Valt me nou al een paar keer op dat wanneer de telefoon (al dan niet 100%) via USB opgeladen wordt, deze sneller leeg raakt dan wanneer de telefoon opgeladen wordt via stopcontact. Uiteraard bij hetzelfde normale gebruik.
Zou er verschil in kunnen zitten of zit het alleen maar tussen m'n oren? ;)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:32
HellStorm666 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:38:

Hmm ik zit nog op PDA:LH1 / Phone: LH1 / CSC:LH1 (PHN)
DBT is de Duitse versie deze heeft dus blijkbaar eerder een update dan de PHN (nederlandse) versie.
Ik ben hem inmiddels aan het installeren.
Merk je nog veranderingen/verbeteringen met LH3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
Tiroz schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:49:
[...]

Vind ik een beetje onzin dit :)
Mag je onzin vinden :) Maar volgens mij post ik in mijn eerste reactie op hem al een mogelijke oplossing. Althans een indirecte. Via een simpele Google actie had hij/zij kunnen vinden dat het via tasker gewoon kan. Ik geef toe, je quote niet mijn vriendelijkste reply ooit, maar ik word niet echt vrolijk van de manier van antwoorden door de vragensteller en het zeer beperkt tonen van eigen initiatief (imho).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-07 18:41

KoffieNT

banaan

Ik heb een map 'ge-hide' door een de map te hernoemen naar de mapnaam, maar met een . er voor. Dus: .map
Dan ziet hij hem niet meer in de gallery, maar ook niet in de (Astro) file manager. Het vervelende is nu dat wanneer ik hem aansluit op de pc, ook niet meer zie.

Watskeburt? Hoe krijg ik die map nu terug?

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403748

Mensen ik zit met een groot probleem waar ik graag een oplossing voor zou willen hebben. Sinds kort ben ik overgestapt van een iPhone naar een Samsung Galaxy S3. Tot nu toe heel tevreden over deze smartphone, behalve het volgende problematiek. Wanneer ik een word- of pdf document probeer te downloaden komt keer op keer de melding ''mislukt'' te staan, wanneer ik het bestand probeer te openen in het notificatiescherm. Dit resulteert in het niet kunnen verplaatsen van het bestand naar de desbetreffende map, om het te openen met een ''office'' app. Weet iemand hier misschien een oplossing voor? Ik ben nu namelijk instaat om toch weer naar de iPhone terug te gaan mocht het niet tot een oplossing resulteren.
Afbeeldingslocatie: http://i1220.photobucket.com/albums/dd452/Achillaes/Screenshot_2012-09-11-23-28-42.png
Afbeeldingslocatie: http://i1220.photobucket.com/albums/dd452/Achillaes/Screenshot_2012-09-11-23-29-00.png

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 403748 op 11-09-2012 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:12

dbzfan

Nee.

Andere office app installeren? Andere downloads werken wel?

• Fire69
Die Polaris Officeviewer is crap.
Zoek gewoon in de Play Store naar een paar alternatieven en kijk welke je het beste bevalt.

Volgens mij heb ik eens ThinkFree Office Viewer bij een user geinstalleerd en die leek toch tevreden te zijn erover...

Het punt is dat ik geen enkele word of pdf document kan downloaden (er staat telkens de vermelding mislukt bij vermeldt) waardoor het überhaupt niet mogelijk is om het te openen in een office app.

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 403748 op 12-09-2012 00:16 ]

• Taigu
KoffieNT schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 23:41:
Ik heb een map 'ge-hide' door een de map te hernoemen naar de mapnaam, maar met een . er voor. Dus: .map
Dan ziet hij hem niet meer in de gallery, maar ook niet in de (Astro) file manager. Het vervelende is nu dat wanneer ik hem aansluit op de pc, ook niet meer zie.

Watskeburt? Hoe krijg ik die map nu terug?
Es file explorer heeft een optie om bestanden en mappen beginnende met een punt weer te geven. (settings - file options uit mijn hoofd)

dbzfan schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 23:58:
Andere office app installeren? Andere downloads werken wel?
Alle andere downloads werken wel.

• Fire69
Anoniem: 403748 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:13:
Het punt is dat ik geen enkele word of pdf document kan downloaden (er staat telkens de vermelding mislukt bij vermeldt) waardoor het überhaupt niet mogelijk is om het te openen in een office app.
Ik zie in je eerste screenshot toch echt wel 'Download uitgevoerd' staan?
In de tweede screenshot staat het icoontje van Polaris erbij en daar gaat het verkeerd...

• jubeth
  • Laatst online: 17-02 21:01

jubeth

%^)

Just seemed handy to let you all see the insides:

Fire69 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:33:
[...]

Ik zie in je eerste screenshot toch echt wel 'Download uitgevoerd' staan?
In de tweede screenshot staat het icoontje van Polaris erbij en daar gaat het verkeerd...
Weet je zeker dat het Polaris is, aangezien ik geen Polaris in mijn app lijst heb staan en ik ook niet voor deze app https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wPolarisOffice&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwyLDEsImNvbS53UG9sYXJpc09mZmljZSJd betaalt heb.

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 403748 op 12-09-2012 00:46 ]

• viper1982
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-02 06:36
Moet zeggen dat ik redelijk tevreden ben. Snelheid is puur beter dan mijn vorige mobiel (Galaxy S1).
Alleen het zogenoemde "gorilla-glas" is prut. Heb hem laten vallen vanaf mijn salon tafel (+\- 30cm hoog) en er zit al een kras op. Terwijl ik filmpjes gezien heb waar iemand met een stanly mes hem te lijf gaat zonder resultaat :s

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-07 14:35

vrede in rust

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-07 11:11
viper1982 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 04:25:
Moet zeggen dat ik redelijk tevreden ben. Snelheid is puur beter dan mijn vorige mobiel (Galaxy S1).
Alleen het zogenoemde "gorilla-glas" is prut. Heb hem laten vallen vanaf mijn salon tafel (+\- 30cm hoog) en er zit al een kras op. Terwijl ik filmpjes gezien heb waar iemand met een stanly mes hem te lijf gaat zonder resultaat :s
Je mag echt van geluk spreken dat er slechts een kras op zit! Bij mij gebeurde hetzelfde, met als resultaat een flinke barst over het gehele scherm. Dit voornamelijk omdat het drukpunt aan de rand zat, en dus een zwak punt is. Wat mij betreft is dat stuk van Gorilla Glass 2 een grote hoax, vooral gezien het feit dat mijn S2 meerdere malen is gevallen zonder een enkel krasje.

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

• vaagisdenaam
  • Niet online
Jochemp schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:30:
[...]

Je mag echt van geluk spreken dat er slechts een kras op zit! Bij mij gebeurde hetzelfde, met als resultaat een flinke barst over het gehele scherm. Dit voornamelijk omdat het drukpunt aan de rand zat, en dus een zwak punt is. Wat mij betreft is dat stuk van Gorilla Glass 2 een grote hoax, vooral gezien het feit dat mijn S2 meerdere malen is gevallen zonder een enkel krasje.
Dat is wat ik eerder in dit topic ook al vroeg, of het echt zo gevaarlijk was als de SIII eens viel.
Mijn Desire HD heeft, nogmaals, echt de gruwelijkste val- en vliegpartijen gezien, en ik heb geen enkel krasje op het scherm, terwijl de rest van de telefoon (ook het aluminium met de lak) er bijzonder afgeleefd uitziet...
Had gehoopt dat de SIII ook zo stevig zou zijn...

• Tiroz
Taigu schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:36:
[...]

Mag je onzin vinden :) Maar volgens mij post ik in mijn eerste reactie op hem al een mogelijke oplossing. Althans een indirecte. Via een simpele Google actie had hij/zij kunnen vinden dat het via tasker gewoon kan. Ik geef toe, je quote niet mijn vriendelijkste reply ooit, maar ik word niet echt vrolijk van de manier van antwoorden door de vragensteller en het zeer beperkt tonen van eigen initiatief (imho).
Helaas komen whatsapp-berichten gewoon binnen als je autosync aanstaat, dus dat is 'm dan helaas ook niet :) Ik vind niet dat hij zelf geen initiatief toonde, misschien was dat het voor jou! Hij had al een ' oplossing' in principe (= initiatief) maar die werkte niet goed. Maar goed, hopelijk kan ie er nog wat op vinden!

Als ik Light Flow uitschakel stopt de spraakfunctie en als ik hem inschakel start het weer. Onafhankelijk van of Talkback aan of uit staat.

• silitek
  • Laatst online: 08-07 10:34
vaagisdenaam schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:59:
[...]

Dat is wat ik eerder in dit topic ook al vroeg, of het echt zo gevaarlijk was als de SIII eens viel.
Mijn Desire HD heeft, nogmaals, echt de gruwelijkste val- en vliegpartijen gezien, en ik heb geen enkel krasje op het scherm, terwijl de rest van de telefoon (ook het aluminium met de lak) er bijzonder afgeleefd uitziet...
Had gehoopt dat de SIII ook zo stevig zou zijn...
Blijft zeker gevaarlijk ook de manier hoe het toestel terecht komt bij een val. Kan al van 30cm hoogte gebeurd zijn 8). De mijne ook een keer langs m'n broekzak gestoken en in m'n reactie gaf ik hem nog een kick na.
M'n prijzige Flip Cover is mijn redding geweest, 50euro wel waard. Voor de uitstraling spuuglelijk zo'n ding :+ Noodzakelijk zeg maar.

Tubes....It's what make music music!

• Taigu
Tiroz schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:07:
[...]

Helaas komen whatsapp-berichten gewoon binnen als je autosync aanstaat, dus dat is 'm dan helaas ook niet :)
Klopt, maar als je wat verder denkt/zoekt dan vind je dat tasker ook je LED 's avonds uit kan zetten. Zie de link die ik post, dat bedoelde ik met indirecte oplossing en weinig initiatief. Beetje nadenken is niets mis mee toch ;)

Anoniem: 403748 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:40:
[...]

Weet je zeker dat het Polaris is, aangezien ik geen Polaris in mijn app lijst heb staan en ik ook niet voor deze app https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wPolarisOffice&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwyLDEsImNvbS53UG9sYXJpc09mZmljZSJd betaalt heb.
Dat icoontje dat te zien is in screenshot 2 is echt wel het icoontje van Polaris,
Dan zal je Polaris wel hebben zeker? :+

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Taigu schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:22:
[...]

Es file explorer heeft een optie om bestanden en mappen beginnende met een punt weer te geven. (settings - file options uit mijn hoofd)
Heb het even geprobeerd. Ook met die optie aangevinkt is de map verdwenen, wtf |:(

KoffieNT schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:38:
[...]

Heb het even geprobeerd. Ook met die optie aangevinkt is de map verdwenen, wtf |:(
Zie met es explorer wel andere mappen met een punt ervoor ?
Als je helemaal geen mappen met een punt ziet zijn de instellingen in es explorer waarschijnlijk niet goed.

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Ja, andere mappen met een punt zie ik wel. Behalve die ik dus moet hebben.

[ Voor 34% gewijzigd door KoffieNT op 12-09-2012 17:26 ]

KoffieNT schreef op woensdag 12 september 2012 @ 17:02:
Ja, andere mappen met een punt zie ik wel. Behalve die ik dus moet hebben.
tja dan zal hij inderdaad wel weg zijn, helaas.
(neem aan dat je de zoek functie in es explorer ook al hebt gebruikt)

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Ik had de search gebruikt, niet te vinden. Zonet nogmaals gedaan, vindt ie de map wel..

Gelukkig maar :D. Bedankt!

• Fire69
Anoniem: 403748 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 00:40:
[...]

Zoals hierboven gezegd, check het icoontje ;)

Maar waar jij naar linkt is Polaris Office, dat is de versie waarmee je bestanden kan bewerken.
Bij veel phones zit Polaris Viewer, waarmee je enkel de bestanden kan bekijken.

Even bij mij gechecken via Settings - Application Manager - All, daar staat inderdaad Polaris Viewer 4.0 :)

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik had voor de S3 de Samsung Galaxy Mini.... Met de galaxy mini ben ik op vakantie geweest naar Oost-Turkije en naar Portugal... in beide landen heb ik de navigatie (Google Maps) intensief gebruikt (ik zit bij Vodafone en had toen nog een abonnement waarbij je je datategoed mee kon nemen naar het buitenland a 5 euro in de maand.... op e.o.a. manier heeft Vodafone dat voor particulieren afgeschaft).

In Turkije en Portugal kon ik rustig 2 uurtje navigeren, en had ik zo'n 10 Mb aan data verbruikt... niet slecht dacht ik zo...
Nu heb ik de S3 en ik toog deze zomer vol goede moed met de navigatie (Google Maps) naar Zwitserland... al snel kwam ik er achter dat mijn dataverbruik explosief te noemen was... uiteindelijk ben ik het gaan testen.. ik keek naar mijn datacounter widget... ik zette de navigatie aan... typte een plaats... nadat de plaats gevonden was sloot ik de applicatie weer... hooguit een minuutje... en dat kostte me dan 3 tot 5 Mb (heb het een paar keer getest, kon het haast niet geloven)... Terug in Nederland ook weer even getest, en ook toen was het dataverbruik ontzettend hoog... Heb daarna de rekening afgewacht in de hoop dat de datacounter widget het mis had, maar helaas :)

In de Vodafone winkel wisten ze ook niet waar het aan kon liggen... ze adviseerden mij de smart-phone-crew te bellen, want die konden in de computer zien welke applicatie ik had gebruikt... maar ja, dat weet ik zelf ook wel: Google Maps !.... die heb ik dus niet gebeld... het meisje in de winkel kwam nog wel met een andere interessante gedachte: de S3 is veel sneller dan de Galaxy Mini... misschien dat hij dus ook veel sneller data kan binnenhalen?

Weet iemand van jullie wat er aan de hand kan zijn? Moet ik de volgende vakantie mijn Galaxy Mini weer gaan gebruiken, of is er iets anders aan de hand, mogelijk een setting ofzo?

• Fire69
Ligt het niet gewoon aan het feit dat de nieuwe versie van Maps veel meer data lokaal cached?
Dus je geeft een bestemming in en Maps begint als een gek alles in een straal van x kilometer te downloaden?

• V-rg
Mensen die Office pakket willen hebben. Ga in je App menu naar "Meer Services" en daar staat Polaris Office 4.0, dit is de complete versie gratis en niet de viewer!

Samsung heeft namelijk later pas deal gemaakt om Polaris "bij te leveren".

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-07 16:55
linkkrw schreef op donderdag 13 september 2012 @ 02:24:
Mensen die Office pakket willen hebben. Ga in je App menu naar "Meer Services" en daar staat Polaris Office 4.0, dit is de complete versie gratis en niet de viewer!

Samsung heeft namelijk later pas deal gemaakt om Polaris "bij te leveren".
Dat is dus in het "Samsung Apps" en daar bij Meer Services

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-jrZ_xZaz22M/UAJYE4959mI/AAAAAAAAAbo/hUwhWgxjW8g/s1600/Polaris+Office.png

• vaagisdenaam
  • Niet online
Werkt prima, bedankt voor de tip!
Dan kan ik nu al die Samsung rommel weer uitzetten :-)

• P.O. Box
  • Niet online
Fire69 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:35:
Ligt het niet gewoon aan het feit dat de nieuwe versie van Maps veel meer data lokaal cached?
Dus je geeft een bestemming in en Maps begint als een gek alles in een straal van x kilometer te downloaden?
dat zou zo maar kunnen, maar ik heb in de instellingen staan bij : Instellingen > Offline en cache >Automatische cache ----> Alleen Wi-Fi

verder heb ik alle Locatie-instellingen uit staan (zoals, delen met anderen),

of is het gewoon sowieso onmogelijk om aan de caching te ontkomen?

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Misschien bepaalde 'lagen' aanstaan? Verkeersinformatie etc..?

• P.O. Box
  • Niet online
TripleQ schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:00:
Misschien bepaalde 'lagen' aanstaan? Verkeersinformatie etc..?
goeie... maar helaas... zelfs satteliet (die ik in turkije en portugal wel aan had staan) had ik uitgezet in zwitserland... mocht niet baten :(

moet ik misshcien overstappen op een ander navigatieprogramma? of hebben die hetzelfde probleem?

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-07 13:07

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

P.O. Box schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:11:
[...]

goeie... maar helaas... zelfs satteliet (die ik in turkije en portugal wel aan had staan) had ik uitgezet in zwitserland... mocht niet baten :(

moet ik misshcien overstappen op een ander navigatieprogramma? of hebben die hetzelfde probleem?
Gewoon de map van de regio waar je zit van te voren via je WIFI binnen halen. Hoef je ter plekke geen data verkeer meer te genereren voor de kaart, slechts alleen nog voor de route, maar als je slechts af en toe even kijkt waar je zit of de telefoon als interactieve kaart gebruikt tijdens het rijden is er helemaal geen data verkeer.

http://www.websonic.nl/ni...-kaarten-downloaden-28521

www.youtube.com/DerOllie

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:51
Cybpraetorian schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:19:
Gewoon de map van de regio waar je zit van te voren via je WIFI binnen halen. Hoef je ter plekke geen data verkeer meer te genereren voor de kaart, slechts alleen nog voor de route, maar als je slechts af en toe even kijkt waar je zit of de telefoon als interactieve kaart gebruikt tijdens het rijden is er helemaal geen data verkeer.
Da's idd een vette functie ja. Heb 'm in de states ook veel gebruikt. precachen op wifi van 't hotel, en dan gaan. Nadeel is wel dat je maar een bepaald bereik hebt, je kaart mag maar max 80MB zijn oid, dus een heel land precachen gaat niet op.

• Tiroz
Taigu schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:15:
[...]

Klopt, maar als je wat verder denkt/zoekt dan vind je dat tasker ook je LED 's avonds uit kan zetten. Zie de link die ik post, dat bedoelde ik met indirecte oplossing en weinig initiatief. Beetje nadenken is niets mis mee toch ;)
Ah, goeie! Had ik nog niet zo meegekregen maar dat lijkt mij dan de perfecte oplossing!

• P.O. Box
  • Niet online
Cybpraetorian schreef op donderdag 13 september 2012 @ 09:19:
[...]

http://www.websonic.nl/ni...-kaarten-downloaden-28521
helaas... mijn vakanties bestaan vaak uit een hoop rondgerij en dan zit ik al gauw aan de max... een hele stad is volgens mij ook al niet te doen (maar zal het nog eens proberen)...

oh, ik zie dat deze functionaliteit nu verbeterd is... heb nu "heel lissabon" gedownload...
wat ik wel vreemd vind: dat is maar 2,6 mb.... als dat maar 2,6 mb is, waarom kost me een lokatiecheck in zwitserland dan meer dan 3 mb? of heb ik nu alleen maar de grote lijnen binnengehaald?

[ Voor 16% gewijzigd door P.O. Box op 13-09-2012 11:53 ]

• HansSt
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Misschien een idee om navfree te gebruiken, het is nog niet wereld dekkend maar je kunt landen downloaden

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:16

Flipm0de

geen

Mis eigenlijk maar 1 ding ivm mn iphone.
meerdere notificaties. Als ik nu 1 whatappje krijg zie ik t bericht in mn notifications center. Als ik er 2 krijg zie je aalleen nog maar '2 nieuwe berichten'. Op de iphone zie je meerdere berichten van dezelfde afzender (whatsapp). Is hier een appje voor? Moet android vast kunnen :)

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:49
Flipm0de schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:12:
Mis eigenlijk maar 1 ding ivm mn iphone.
meerdere notificaties. Als ik nu 1 whatappje krijg zie ik t bericht in mn notifications center. Als ik er 2 krijg zie je aalleen nog maar '2 nieuwe berichten'. Op de iphone zie je meerdere berichten van dezelfde afzender (whatsapp). Is hier een appje voor? Moet android vast kunnen :)
Volgens mij wordt zoiets soortgelijks dadelijk mogelijk in Jelly Bean (meen ik ergens gelezen te hebben)...

• Taigu
zunrob schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:29:
[...]

Volgens mij wordt zoiets soortgelijks dadelijk mogelijk in Jelly Bean (meen ik ergens gelezen te hebben)...
Klopt. Je ziet dan "2 berichten van 2 contacten"

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ja, maar volgens mij ondersteund Whatsapp dat helemaal nog niet.
Ik zie het althans nooit op 4.1

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Wanneer ik een foto upload naar Google+ dan heb is deze wel erg klein eigenlijk, terwijl de resolutie staat ingesteld op 3264x2448.

Op deze pagina zie ik foto's van veel betere kwaliteit.
http://www.gsminfo.nl/blo...msung-galaxy-s-iii-review

De foto's die ik maak zijn wel scherp maar als zeer lage resolutie.
Heeft iemand hier dezelfde ervaring mee en hoe dit opgelost?

[ Voor 8% gewijzigd door Luxicon op 13-09-2012 15:08 ]

...

• DaViDoViTsCh
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Na 3 en halve maand, de juist hoek, wat momentum en dit is het resultaat! :(
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/578551_364568373620837_439492586_n.jpg
Koptelefoon pakt ie niet meer en zelfs aan de onderkant heeft de laderaansluiting een flinke tik gehad, waardoor ie slecht contact maakt... Verzekerd? Nee! :'( Balen? Jaaaaaa!

Ici kann uw Werbung staan

En ook nog is 'n vlek op je broek :(

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• DaViDoViTsCh
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

CLB schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:25:
En ook nog is 'n vlek op je broek :(
Hè, shit! Óók nog! Pffff, zit me niet mee zeg! :+

Ici kann uw Werbung staan

• vaagisdenaam
  • Niet online
DaViDoViTsCh schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:38:
[...]

Hè, shit! Óók nog! Pffff, zit me niet mee zeg! :+
Wacht, ik heb ooit eens een video gezien hoe je de vlek in je broek kan repareren, zal hem even opzoeken ;)

(Beetje) ontopic: Ik ben echt als de dood om hem te laten vallen. Ik ben een hoesje aan het zoeken as we speak..

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:07
Weer een punt waar de iPhone (5) niet beter in is dan een android telefoon: kapot vallen...

balen, maar ja, wat valt eraan te doen...

Anoniem: 467175

Dag tweakers

Ik testte overlaatst een s3 in de winkel maar het leek erop dat hij constant laggs had. Bv. Veel meer dan de one x of iphone. Ervaren jullie dit ook op jullie s3? Of ligt dit gewoon aan het feit dat er veel apps open stonden en hij constant gebruikt werd. Benadert de gs3 ook de soepelheid van een iPhone 4S?

• gozoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 02:24
Weet iemand hoe de delete-snelheid valt in te stellen?
Als ik een tekst aan het typen ben en een deel wil verwijderen, gebruik makend van de delete-toets, dan wordt er eerst langzaam en later met hoge snelheid tekst verwijderd. Ik zie dan ook geen mogelijkheid dit te undoën.
Bij de instellingen voor het toetsenbord zie ik hiervoor geen instelmogelijkheid voor.

• vaagisdenaam
  • Niet online
Anoniem: 467175 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:31:
Dag tweakers

Ik testte overlaatst een s3 in de winkel maar het leek erop dat hij constant laggs had. Bv. Veel meer dan de one x of iphone. Ervaren jullie dit ook op jullie s3? Of ligt dit gewoon aan het feit dat er veel apps open stonden en hij constant gebruikt werd. Benadert de gs3 ook de soepelheid van een iPhone 4S?
In vergelijking vind ik persoonlijk de SIII sneller aanvoelen, maar dat kan zijn doordat ik een beetje subjectief ben omdat ik zelf een SIII heb.
Hoe dan ook ben ik zeer tevreden over de snelheid van de SIII.
vaagisdenaam schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:40:
In vergelijking vind ik persoonlijk de SIII sneller aanvoelen
Sneller wellicht wel, maar hij vroeg om soepel, en daar is de iPhone gewoon heer en meester in.

Nickname does not reflect reality

Anoniem: 467175

Brad Pitt schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:42:
[...]

Sneller wellicht wel, maar hij vroeg om soepel, en daar is de iPhone gewoon heer en meester in.
Ik heb momenteel een iPod touch dus ik ken die apple smoothnessnwel. Daarom wil ik niet teleurgesteld zijn met een gs3. Bij smoothness heb ik het vooral over schokloos scrollen enzo.

• vaagisdenaam
  • Niet online
Anoniem: 467175 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:01:
[...]

Ik heb momenteel een iPod touch dus ik ken die apple smoothnessnwel. Daarom wil ik niet teleurgesteld zijn met een gs3. Bij smoothness heb ik het vooral over schokloos scrollen enzo.
Heb ik nooit echt problemen mee gehad, maar zoek ook eens op project butter want dat schijnt ook heel veel te schelen

• V-rg
Ik heb niet echt last van schokkerige gedoe, maar inderdaad iPhone heeft vrij simpele OS waardoor je met een dual core al erg veel kan. Android is ook stukjes zwaarder (zeker met eigen software erbij), maar goed de S3 is eigenlijk soepel genoeg vind ik. Waar ik bij de S1 nog aan irriteerde deed S2 het stukken beter en de S3 helemaal.

@davido, dat is inderdaad gewoon zonde.. maar goed gewoon even een losse screen kopen. Je hebt een werkbroek dus ga vanuit dat je zoiets wel moet gaan lukken :p Ik liet de mijne gisteren ook donderen van mn bureau, hoorde echt klets geluid.. gelukkig helemaal niks. Maar puur het geluid staat me niet aan, erg oppassen dus.

[ Voor 83% gewijzigd door V-rg op 13-09-2012 19:01 ]

Anoniem: 263632

Eindelijk na 18 mnd stressen met een LG 2x overgestapt op de S3.
Wat een heerlijk toestel.
Wat me echter na een middagje spielerij niet lukt is om een contact met foto op het beginscherm te plaatsen.
makkelijk voor mijn dochtertje om met evt spoed haar moeder te bellen.

Verder zoek ik nog een site waar het geluid van een oude telefoon als ringtone op staat.
Van de ringtones van dit toestel ben ik niet zo gecharmeerd.

Anoniem: 374475

wanneer kun je nu eens draadloos opladen.. ik dacht dat ze daar mee bezig waren maar hoor er niks meer van.. iemand

Anoniem: 263632 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:26:
Eindelijk na 18 mnd stressen met een LG 2x overgestapt op de S3.
Wat een heerlijk toestel.
Wat me echter na een middagje spielerij niet lukt is om een contact met foto op het beginscherm te plaatsen.
makkelijk voor mijn dochtertje om met evt spoed haar moeder te bellen.

Verder zoek ik nog een site waar het geluid van een oude telefoon als ringtone op staat.
Van de ringtones van dit toestel ben ik niet zo gecharmeerd.
Via de Play Store kan je Old Phone Ringtones app downloaden,keuze genoeg
Pagina: 1 ... 70 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.