Klinkt als een oplossing voor mijn probleem. Kun je vertellen waar ik de instelling precies moet veranderen: Is dit media player van windows op de computer of heb je het dan over een mediaplayer op de telefoon? Ik weet dus niet waar ik moet zoeken.gijsvogel schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 00:13:
[...]
Al weer even geleden, maar ik heb de oorzaak inmiddels gevonden.
Ik had voor allshare ofzo een aantal programma's toegang gegeven, waaronder dus ook blijkbaar Media player...
misschien wat dom dat ik het vergeten was, maar dit was dus de oorzaak van deze actie, en misschien kan het iemand anders helpen later.
Instelling in Media Player te vinden onder streaming, daar kun je aan/uitvinken welke apparaten kunnen streamen, en bij meer streamingopties kun je de betreffende apparaten evt. blokkeren.
Anyhow ik ben van mijn probleem af, maar voor iemand anders is het misschien weer wenselijk om dit voor elkaar te krijgen...
[...]
Als ik wil updaten krijg ik de melding:
Toegang tot software-updateservice beschikbaar voor gebruikers in volgorde van verzoek. Probeer het later
Is de update dan nog niet gereed, ik heb zelf KPN?
Toegang tot software-updateservice beschikbaar voor gebruikers in volgorde van verzoek. Probeer het later
Is de update dan nog niet gereed, ik heb zelf KPN?
Dan krijg ik de melding:
Modelnaam GT-I9300
Initialisatie niet ondersteund door GT-I9300
Modelnaam GT-I9300
Initialisatie niet ondersteund door GT-I9300
Is inderdaad voor Media player op de Computer,heutsm schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:52:
[...]
Klinkt als een oplossing voor mijn probleem. Kun je vertellen waar ik de instelling precies moet veranderen: Is dit media player van windows op de computer of heb je het dan over een mediaplayer op de telefoon? Ik weet dus niet waar ik moet zoeken.
Onder de bovenste balk (links) heb je ook 3 knoppen/menu's voor: organiseren, Streamen en afspeellijst maken
Bij streamen kun je wat vinkjes aan en uit zetten, en bij meer streamingopties kun je apparaten toegang geven of blokkeren en bepalen wat gedeeld wordt door WMP en uiteindelijk dus door Windows, want het kwam ook naar voren als WMP nog helemaal niet gestart was geweest bijvoorbeeld.
Hoe dit in combinatie met Allshare zat weet ik verder niet meer, maar misschien ben je zo weer ff op weg geholpen.
Ik heb deze ook maar eens gedownload, leek me wel een aardige en handige app.Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 22:41:
[...]
Of Auto Wifi On
Google Play: WiFi Auto On
Alleen bij mij gaat de telefoon niet automatisch op 3G wanneer ik buiten bereik ben van een bekend WiFi Netwerk.

Kan het niet vinden c.q. oplossen.
Top, bedankt, zal er vanavond eens naar kijken!gijsvogel schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:46:
[...]
Is inderdaad voor Media player op de Computer,
Onder de bovenste balk (links) heb je ook 3 knoppen/menu's voor: organiseren, Streamen en afspeellijst maken
Bij streamen kun je wat vinkjes aan en uit zetten, en bij meer streamingopties kun je apparaten toegang geven of blokkeren en bepalen wat gedeeld wordt door WMP en uiteindelijk dus door Windows, want het kwam ook naar voren als WMP nog helemaal niet gestart was geweest bijvoorbeeld.
Hoe dit in combinatie met Allshare zat weet ik verder niet meer, maar misschien ben je zo weer ff op weg geholpen.
Mij is het gelukt, al stond mijn SIII er niet bij tussen de apparaten. Ik heb streaming maar volledig uitgezet, gebruik ik toch niet..heutsm schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:21:
[...]
Top, bedankt, zal er vanavond eens naar kijken!
Thanks dus. En wat ik eerder zei klopte idd niet, de albums op mijn laptop kwamen wel terug in de gallerij, maar natuurlijk alleen als ik via wifi verbonden ben, dat was mijn vergissing...
Het is toch niet normaal dat ik maar met 3 uur en 20 minuten lang het scherm aan mag hebben. En dat dan al de batterij op is? Ik draai CM9 Stable, maar met stock ROM was het ongeveer het zelfde. Heb de telefoon net 4 dagen.

Dat is zeker niet normaal. Ik haal meestal rond de vijf uur op 3g en rond zes uur op wi-fi.
Schermhelderheid op auto.
Verwijderd
Vergeet niet dat de batterij na 4 dagen nog niet de maximale capaciteit heeft.marek965 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 18:37:
Dat is zeker niet normaal. Ik haal meestal rond de vijf uur op 3g en rond zes uur op wi-fi.
Weet iemand of Jelly Bean 4.1 vandaag nog te downloaden is voor de Samsung Galaxy S3 ?
Vooralsnog volgens mij geen nieuws rondom de update.
Jammer.. zou vet zijn als die nog voor 11 uur er zou zijn
JB gaat denk ik nog wel weekje of 2-3 duren, in de laatste leaks (o.a. leak van gisteren) zitten nog heel wat bugs. Samsung kan het zich niet veroorloven een firmware met grote bugs te releasen, dat zou een PR catastrofe zijn. Ze hebben vanavond tijdens het unpacked event in Berlijn aangegeven dat de JB updates voor Galaxy S3 en Galaxy Note 10.1 very soon komen. Ik ga uit van midden september, alles eerder is mooi meegenomen. Vergeet niet dat 29 augustus maar vage geruchten waren, en Samsung hier zelf nooit een uitspraak over heeft gedaan. Het 29 augustus verhaal is zijn eigen leventje gaan lijden op internet.mprkooij schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 19:28:
Weet iemand of Jelly Bean 4.1 vandaag nog te downloaden is voor de Samsung Galaxy S3 ?
Goede post Roy, niets aan toe te voegen. Misschien iets specifieks morgen tijdens de persconferentie.
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Is de update er dan gelijk in NL of moeten we wachten? Ik heb een los toestel gekocht bij mediamarkt, dus zit in principe niet vast of een provider de update pusht.Razer schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:38:
[...]
Ze hebben vanavond tijdens het unpacked event in Berlijn aangegeven dat de JB updates voor Galaxy S3 en Galaxy Note 10.1 very soon komen. Ik ga uit van midden september, alles eerder is mooi meegenomen.
Waarschijnlijk wachten, Samsung rolt updates per CSC code uit. Normaal staat de Nederlandse CSC code niet vooraan in het lijstje.Jasper schreef op woensdag augustus 2012 @ 21:03:
[...]
Is de update er dan gelijk in NL of moeten we wachten? Ik heb een los toestel gekocht bij mediamarkt, dus zit in principe niet vast of een provider de update pusht.
Verwijderd
Geen probleem je kunt ook vesie van ander land downloaden, in alle versies zit ook standaard nederlands.Razer schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:56:
[...]
Waarschijnlijk wachten, Samsung rolt updates per CSC code uit. Normaal staat de Nederlandse CSC code niet vooraan in het lijstje.
Precies, ODIN to the rescue ;-)Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:59:
[...]
Geen probleem je kunt ook vesie van ander land downloaden, in alle versies zit ook standaard nederlands.
Gelukkig heb ik hele andere ervaringen met CM9.Razer schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 18:48:
En dat CM9 nu niet echt bekend staat om zijn batterij vriendelijkheid

Scherm heeft hier 4:05 uur aangestaan en is veelal voor browsen gebruikt.
Zowel op wifi als 3G
[ Voor 31% gewijzigd door janvanduschoten op 30-08-2012 08:41 . Reden: Plaatje gemaakt ]
Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond
Ik heb voor mijn werk-wifi probleempje maar even een topic aangemaakt op het forum van KPN.
wie weet rolt er wat uit en kan ik er straks weer iemand mee op weg helpen.
Aanvullingen nog steeds welkom.
Verwijderd
Nee, had daar totaal niets mee te maken. Blijkt een bug te zijn waardoor de ander je niet kan horen. Een volledige reset blijkt de oplossing te zijn.Vastloper schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 08:35:
[...]
Ik hoop dat je wel de headphone eruithaalt eerst wil je met je telefoon bellen. Dat is natuurlijk het hele detectiemechanisme welke microfoon en speaker hij moet gebruiken. Soms werkt de detectie bij telefoons niet altijd even lekker, dat had ik bij mijn vorige samsung telefoon ook. Een extra keer erin en eruit doen van de headphone kan soms helpen. Als je het te snel doet leek hij het ook niet altijd te detecteren. Reboot werkte altijd bij mij. Anders kun je overwegen een bluetooth headset te gebruiken.
Hier nog mensen die gamen op hun SIII? Was niet zo voor gamen op een smartphone, veel te kleine besturingsvakken etc totdat ik Shadowgun en death trigger probeerde. Beide games zien er zeer mooi uit en door het grote scherm kun je de deze heel goed bedienen.
Draai de engelse stock rom (csc btu) en haal makkelijk 2 dagen met een accu met wifi, gps en 3g aan.
Draai de engelse stock rom (csc btu) en haal makkelijk 2 dagen met een accu met wifi, gps en 3g aan.
Ik heb/had een vergelijkbaar probleem. Na een OTA firmware update ook opeens een 'Ontgrendelings-PIN SIM-netwerk' scherm terwijl ik mijn S3 begin juli simlock vrij gekocht heb. In eerste instantie naar Vodafone gegaan maar die stuurde mij al snel door Samsung. Telefonisch contact gehad met Samsung maar ook zij wisten zich er geen raad mee. Ik moest maar naar een Samsung Service Point. Daar werd er nieuwe software opgezet maar nog steeds zat er een simlock op mijn telefoon. Uiteindelijk bij de leverancier (Telecomlink) uitgekomen. Zij hebben mijn telefoon een paar dagen in hun bezit gehad om een en ander uit te zoeken. Na een software recovery en het invoeren van de juiste PIN-codes (2) is mijn telefoon weer simlock vrij. Mijn telefoon doet het nu weer goed maar ik kijk wel met wat spanning de eerste OTA update tegemoet...ronic1 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:58:
sorry dat ik nogal ongeduldig overkom, maar zo heb ik wel een hele dure muziekspeler
![]()
niemand een idee?
[...]

Voorzichtige conclusie van Telecomlink was trouwens dat het aan de update van Samsung lag...
[ Voor 4% gewijzigd door ArHoes op 30-08-2012 09:42 ]
Wat er volgens mij gebeurt is dat als de telefoon in deep sleep gaat, de wifi verbinding wordt verbroken. Ik zie het bij mijn beide S3's (stock BLH3 met BLH1 modem en JB DLH6) wel eens gebeuren. Bij de stock overigens vaker dan bij de JB versie. Als de telefoon uit slaap wordt gehaald wordt er weer verbinding gemaakt met wifi. Bij een publiek access point is het dan redelijk normaal dat je weer opnieuw moet authenticeren.gijsvogel schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 02:02:
Ik heb voor mijn werk-wifi probleempje maar even een topic aangemaakt op het forum van KPN.
Je kunt proberen om Wifi power save uit te zetten, alleen schijnt deze na een reboot weer aan te gaan. Bron:
Ben benieuwd of dit voor je werkt.1. Dial *#0011#
2. Hit the left menu softkey to bring up the menu, and select 'Wifi'
3. Turn OFF the 'Wifi Power Saving'
4. Exit, and Reboot. (Deze stap overslaan)
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Verwijderd
Verwijderd in "[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie"ArHoes schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:38:
[...]
Ik heb/had een vergelijkbaar probleem. Na een OTA firmware update ook opeens een 'Ontgrendelings-PIN SIM-netwerk' scherm terwijl ik mijn S3 begin juli simlock vrij gekocht heb. In eerste instantie naar Vodafone gegaan maar die stuurde mij al snel door Samsung. Telefonisch contact gehad met Samsung maar ook zij wisten zich er geen raad mee. Ik moest maar naar een Samsung Service Point. Daar werd er nieuwe software opgezet maar nog steeds zat er een simlock op mijn telefoon. Uiteindelijk bij de leverancier (Telecomlink) uitgekomen. Zij hebben mijn telefoon een paar dagen in hun bezit gehad om een en ander uit te zoeken. Na een software recovery en het invoeren van de juiste PIN-codes (2) is mijn telefoon weer simlock vrij. Mijn telefoon doet het nu weer goed maar ik kijk wel met wat spanning de eerste OTA update tegemoet...
Voorzichtige conclusie van Telecomlink was trouwens dat het aan de update van Samsung lag...
Voornamelijk asphalt 7, the need to be fed en voor de 14e keer where's my water..nielsvv schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 07:58:
Hier nog mensen die gamen op hun SIII? Was niet zo voor gamen op een smartphone, veel te kleine besturingsvakken etc totdat ik Shadowgun en death trigger probeerde. Beide games zien er zeer mooi uit en door het grote scherm kun je de deze heel goed bedienen.
Iemand nog een aanrader op puzzelgebied? Mag gerust een betaalde app zijn..?
Verwijderd
Had hetzelfde probleem! Bij mij was hij simlock op Bouygues. Heb gelijk de unlock code gehad van de verkoper.ArHoes schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:38:
[...]
Ik heb/had een vergelijkbaar probleem. Na een OTA firmware update ook opeens een 'Ontgrendelings-PIN SIM-netwerk' scherm terwijl ik mijn S3 begin juli simlock vrij gekocht heb. In eerste instantie naar Vodafone gegaan maar die stuurde mij al snel door Samsung. Telefonisch contact gehad met Samsung maar ook zij wisten zich er geen raad mee. Ik moest maar naar een Samsung Service Point. Daar werd er nieuwe software opgezet maar nog steeds zat er een simlock op mijn telefoon. Uiteindelijk bij de leverancier (Telecomlink) uitgekomen. Zij hebben mijn telefoon een paar dagen in hun bezit gehad om een en ander uit te zoeken. Na een software recovery en het invoeren van de juiste PIN-codes (2) is mijn telefoon weer simlock vrij. Mijn telefoon doet het nu weer goed maar ik kijk wel met wat spanning de eerste OTA update tegemoet...
Dat je 'm los gekocht hebt bij de Mediamarkt biedt tegenwoordig geen enkele garantie dat het toestel ook daadwerkelijk unbranded is en dus niet voorzien is van provider software.Jasper schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:03:
[...]
Is de update er dan gelijk in NL of moeten we wachten? Ik heb een los toestel gekocht bij mediamarkt, dus zit in principe niet vast of een provider de update pusht.
Controleren welke firmware versie erop staat geeft wel uitsluitsel.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Verwijderd
Hoi ik zie dat jij asphalt7 hebt, ik heb hem hier ook een super mooie game.vaagisdenaam schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 10:43:
[...]
Voornamelijk asphalt 7, the need to be fed en voor de 14e keer where's my water..
Iemand nog een aanrader op puzzelgebied? Mag gerust een betaalde app zijn..?
Alleen heb ik een groot probleem met de besturing van de auto's.
Ik speel game op de automatische modus ( sturen met scherm naar rects en links.
Nu is mijn probleem als ik telefoon recht houdt gaat de auto gewoon naar rechts, en is heel moeilijk terug te krijgen. Kalibratie opnieuw uitgevoerd maar geen resultaat.
Heb jij hier ook last van?
Sorry voor oftopic vraag.
Ah, Thanks voor dat.
Ik heb het nu uitgezet, ben ook erg benieuwd of hij t nu weer blijft doen.
[ Voor 54% gewijzigd door gijsvogel op 30-08-2012 13:31 ]
Nee, ik want ik gebruik controle schemering D, onscreen controlsVerwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:00:
[...]
Hoi ik zie dat jij asphalt7 hebt, ik heb hem hier ook een super mooie game.
Alleen heb ik een groot probleem met de besturing van de auto's.
Ik speel game op de automatische modus ( sturen met scherm naar rects en links.
Nu is mijn probleem als ik telefoon recht houdt gaat de auto gewoon naar rechts, en is heel moeilijk terug te krijgen. Kalibratie opnieuw uitgevoerd maar geen resultaat.
Heb jij hier ook last van?
Sorry voor oftopic vraag.
Ontopic: krijg de laatste tijd veel gekraakt tijdens bellen en klachten dat de andere kant mij niet verstaat..
Nieuwste firmware, PHN, en ruisonderdrukking uit... Meteen terugbellen of gebeld worden lost het op..
Iemand? Google levert niks op...
Top, gelukt, bedankt voor de tips!gijsvogel schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:46:
[...]
Is inderdaad voor Media player op de Computer,
Verwijderd
vaagisdenaam schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:14:
[...]
Nee, ik want ik gebruik controle schemering D, onscreen controls
Ontopic: krijg de laatste tijd veel gekraakt tijdens bellen en klachten dat de andere kant mij niet verstaat..
Nieuwste firmware, PHN, en ruisonderdrukking uit... Meteen terugbellen of gebeld worden lost het op..
vaagisdenaam schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:14:
[...]
Okay thanks ga ik dat eens proberen.
Leonmm moet even zijn quotes goed zetten 
Tekst staat nu in het quoteveld.
Verwijderd
Sorry heren ging even wat fout hier.Arjant2 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 16:23:
Leonmm moet even zijn quotes goed zetten
Kan het zijn doordat ik cwm 5.5 nog had een korte batterijduur had? Want ik heb net cwm 6 geïnstalleerd en ik hoop dat dit verbetering brengt.kahraman11 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 18:11:
Het is toch niet normaal dat ik maar met 3 uur en 20 minuten lang het scherm aan mag hebben. En dat dan al de batterij op is? Ik draai CM9 Stable, maar met stock ROM was het ongeveer het zelfde. Heb de telefoon net 4 dagen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke provider heb je want ik heb hier ook vaak last van maar had dit ook bij mijn desire zowel stock als custom rom. Ik zit zelf bij vodafonevaagisdenaam schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 14:14:
[...]
Mijn S3 staat in het Engels.sjouwer schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 06:33:
wie heeft er ook last van dit probleem.
als ik een foto wil maken doet de camera het niet ,dan krijg ik de volgende melding.
Onbekende netwerkfout opgetreden.
hebben meer mensen hier last van en wat is de oplossing hier voor?
Sinds een week of 2 heb ik bij het starten van de camera 'Unknown error'.
Heb hem nu als test even in het NL gezet en inderdaad krijg ik nu ook 'Onbekende netwerkfout'
Heel vreemd dat ze in het Engels niks over het netwerk zeggen!?
Ik had al wat zitten googlen, meeste mensen met dit probleem hebben hun toestel moeten opsturen ter herstelling
Pfff. Samsung Galaxy SIII (met de bekende haarscheur verschijnselen) vandaag omgeruild gekregen voor een nieuwe Samsung Galaxy S3. Zojuist opgestart blijkt het een door T-Mobile geinstalleerde versie te zijn.
Allemaal iconen van T-Mobile en aangesloten partner bedrijven.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
toch nog even polsen of er mensen zijn met hetzelfde probleem, en nog beter, een oplossing?
Al bedankt,
Al bedankt,
GlennQuirynen schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:05:
Hallo,
ik heb een probleem dat het volume tijdens het bellen zelf veel te laag is.
Dus de spraak van de tegenpartij is zeer laag qua volume en dus slecht verstaanbaar.
Ik weet dat je tijdens het bellen op de volume knoppen op de zijkant kan duwen om het te verhogen, maar dit staat reeds op maximum.
Bijkomend heb ik ook de optie geactiveerd om een volume boost te kunnen doen tijdens het bellen.
YouTube: Samsung Galaxy S3: How to Add Extra Volume to Phone Calls
Maar dit brengt jammer genoeg ook geen oplossing. Het volume is nog steeds te laag.
Apps zoals audio manager hebben geen invloed op het in-call volume.
En volume+ doet ook niet veel (ik heb wel geen root access en heb ook niet de intentie om te rooten).
Is dit een fout in de telefoon, of zijn er zaken die ik over het hoofd zie.
Je moet dan wel je toestel rooten. Http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1722136
[ Voor 4% gewijzigd door Krypt op 30-08-2012 21:44 ]
Bij mij heeft de camera het begeven, er ligt een oranje lijnen waas over alle foto's en video's gemaakt met de front hoofd camera
Zowel op stock als op costom ROM, ook na reset en cash wipe.
Dus terug op stock en flash counter gereset en volgende week even langs de Vodafone winkel.
Gelukkig heb ik nog een prima werkende sgs1 liggen als reserve.
Die draait al op 4.1 dus kan ik alvast gaan wennen aan Project Butter
Zal morgen even een foto met de vage lijnen hier wegzetten.
Dus terug op stock en flash counter gereset en volgende week even langs de Vodafone winkel.
Die draait al op 4.1 dus kan ik alvast gaan wennen aan Project Butter
Ik ook, maar ik heb er eerder nog geen last van gehad, alleen nu met de SIIISmooK schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 18:57:
[...]
Welke provider heb je want ik heb hier ook vaak last van maar had dit ook bij mijn desire zowel stock als custom rom. Ik zit zelf bij vodafone
Hmmm, het zag er hoopgevend uit, maar helaas geen verandering mbt het vasthouden van de authenticatie op kpn hotspot.
Maar alsnog bedankt voor het meedenken.
Zit dus in de FW update iets wat waarschijnlijk de browser niet meer op de achtergrond laat draaien, en ik denk dat daar dan ook de oplossing vandaan moet komen.
Of iets in het wifi-modem van de telefoon wat qua ontvangst minder is geworden waardoor de ontvangst daar is verminderd en dan de aanmelding wordt gezien als buiten bereik geweest en opnieuw aanmelden een vereiste wordt.
Ben ook erg benieuwd of door dit gegeven mijn accuduur sinds de FWupdate ineens achteruit is gehold.
Deed een week geleden probleemloos 2d10h op een lading met veel gebruik, phone hangt nu na 1d10h alweer aan de juice na relatief weinig gebruik.
Dat is een aardige degradatie van het energieverbruik als je het mij vraagt.
Al met al word ik steeds minder enthousiast over de update van afgelopen week.
Is er geen manier om zonder al te veel gedoe en rooten terug te keren naar de vorige firmware?
en, nee ik heb geen backup van daarvoor...
[ Voor 6% gewijzigd door gijsvogel op 31-08-2012 01:00 ]
Als je een branded toestel hebt, ben je dan alle zooi kwijt als je hem root/custom rom erop gooit?
Verwijderd
Er bestaan custom roms waar die zooi is uitgehaald,zoniet kan je die freezen met Titanium Backup,dan staan ze nog op je telefoon maar zijn niet meer actief en kan je ze later indien gewenst terug ontdooien.In de Pro versie kan je je kiezen om meerdere gelijk te freezen,in de gratis versie gaat het 1 per 1.dbzfan schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 05:26:
Als je een branded toestel hebt, ben je dan alle zooi kwijt als je hem root/custom rom erop gooit?
Kijk goed uit wat je freezed,er bestaan lijsten met apps die je veilig kan freezen.Google is je vriend
Verwijderd
Stock rom flashen met Odin?gijsvogel schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 00:56:
[...]
Hmmm, het zag er hoopgevend uit, maar helaas geen verandering mbt het vasthouden van de authenticatie op kpn hotspot.
Zit dus in de FW update iets wat waarschijnlijk de browser niet meer op de achtergrond laat draaien, en ik denk dat daar dan ook de oplossing vandaan moet komen.
Of iets in het wifi-modem van de telefoon wat qua ontvangst minder is geworden waardoor de ontvangst daar is verminderd en dan de aanmelding wordt gezien als buiten bereik geweest en opnieuw aanmelden een vereiste wordt.
Ben ook erg benieuwd of door dit gegeven mijn accuduur sinds de FWupdate ineens achteruit is gehold.
Deed een week geleden probleemloos 2d10h op een lading met veel gebruik, phone hangt nu na 1d10h alweer aan de juice na relatief weinig gebruik.
Is er geen manier om zonder al te veel gedoe en rooten terug te keren naar de vorige firmware?
Verwijderd
Stock rom flashen met Odin?Fire69 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:13:
[...]
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2012 06:15 ]
Verwijderd
GlennQuirynen schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 20:39:
toch nog even polsen of er mensen zijn met hetzelfde probleem, en nog beter, een oplossing?![]()
Al bedankt,
Dat is niet normaal,mijn S3 doet het gewoon goed en die fix van Krypt zal niet werken,wat er niet in zit krijg je er niet uit.Zal hardware matig zijn.
Hoe lang heb je hem en is het altijd zo geweest?
[...]
Verwijderd
Zo zie je maar,nieuwer is niet beter,ik heb ook nog een S1 liggen en heb ondertussen een S2 en een Note gehad en nu heb ik de S3.Oxellaar schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 23:14:
Bij mij heeft de camera het begeven, er ligt een oranje lijnen waas over alle foto's en video's gemaakt met de front cam![]()
Die draait al op 4.1 dus kan ik alvast gaan wennen aan Project Butter![]()
Afgezien het grotere scherm doet die

Nieuw is idd niet altijd beter, maar er zaten ook slechte S1-series tussen.Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 06:38:
[...]
Zo zie je maar,nieuwer is niet beter,ik heb ook nog een S1 liggen en heb ondertussen een S2 en een Note gehad en nu heb ik de S3.
Afgezien het grotere scherm doet dieS1 het verdomd goed en vraag ik me af...waarom heb ik die lieve centen uitgegeven voor de S3
En waarschijnlijk heb ik een slechte S3....
Neemt niet weg dat het een waanzinnig toestel is

Dit zie ik op foto's die in het donker genomen zijn, bij daglicht is het iets minder zichtbaar.
[ Voor 3% gewijzigd door Oxellaar op 31-08-2012 07:36 ]
ik schijn en engelse versie te hebben, is niet erg maar hij moet natuurlijk wel simlock vrij blijven.
samsung zei bij mij het zelfde, dat ze hem eerst moet onderzoeken.
samsung zei bij mij het zelfde, dat ze hem eerst moet onderzoeken.
WhosYaDaddy schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:03:
[...]
Ronic1, ik heb hetzelfde aan de hand.
Nu heb ik mijn tel gewoon op een normale webshop gekocht, maar ik blijk wel een oostenrijkse firmware te hebben (ATO). Dat neemt niet weg dat hij simlockvrij zou moeten blijven na een update, maar goed.
Heb jij iets soortgelijks toevallig? Wie weet ligt daar ergens een oorzaak...
Ik wacht ongeduldig op Jelly Bean (gerucht is 29 augustus)...
If not, dan ga ik denk ik Odinnen.
Samsung zelf zegt me dat de telefoon "binnen moet voor onderzoek", wat "enkele weken kan duren".
Daar heb ik dus geen zin in.
Net even getest, de mijne maakt bij weinig licht nog steeds mooie foto's met, zeker voor een frontcam, weinig ruis...Oxellaar schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 07:35:
[...]
Nieuw is idd niet altijd beter, maar er zaten ook slechte S1-series tussen.
En waarschijnlijk heb ik een slechte S3....
Neemt niet weg dat het een waanzinnig toestel is![]()
Dit zie ik op foto's die in het donker genomen zijn, bij daglicht is het iets minder zichtbaar.
Lijkt me een gevalletje garantie..?
Foutje van mijn kant....
De front camera doet het nog goed, de hoofd camera is defect.
De front camera doet het nog goed, de hoofd camera is defect.
Sinds het installeren van de nieuwste firmware 4.0.4 XXBLH1 blijft de vermelding van het aantal sms bericht in mijn home screen staan, ook nadat ik alle berichten heb verwijderd. Alleen een herstart lost dit op. Weet iemand de oorzaak/hoe dit te verhelpen?
Zoals sommigen nog wel zullen weten had ik zo'n streep (vooral zichtbaar bij rood) in m'n scherm.
hiervoor is het scherm vervangen en t probleem was weg.
Helaas zit nu op precies de zelfde plek precies de zelfde fout.
Heb ik gewoon pech met de displays of zit er een fout in de telefoon welke het display sloopt?
hiervoor is het scherm vervangen en t probleem was weg.
Helaas zit nu op precies de zelfde plek precies de zelfde fout.
Heb ik gewoon pech met de displays of zit er een fout in de telefoon welke het display sloopt?
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Verwijderd
Goedemorgen,
Ik ben sinds kort in het bezit van een Galaxy S3. Nu heb ik alleen 1 vraag waar ik niet uitkom.. Bij opstarten en afsluiten van telefoon hoor ik steeds die irritante T Mobile muziek/intro etc. Die wil ik graag uitschakelen, maar ik kan nergens vinden hoe ik dat moet doen.
Vraag 2; Betekent bovenstaande dat ik een branded toestel heb?
Als ik *#1234# toets staat er het volgende:
AP: I9300XXBLFB
CP: I9300BOLF1
CSC: I9300TNLLG1
Ik heb al een tijdje gegoogled, maar kwam daar helaas niet verder.. Hoop dat iemand me hier kan helpen
Ik ben sinds kort in het bezit van een Galaxy S3. Nu heb ik alleen 1 vraag waar ik niet uitkom.. Bij opstarten en afsluiten van telefoon hoor ik steeds die irritante T Mobile muziek/intro etc. Die wil ik graag uitschakelen, maar ik kan nergens vinden hoe ik dat moet doen.
Ik heb al een tijdje gegoogled, maar kwam daar helaas niet verder.. Hoop dat iemand me hier kan helpen
Je hebt inderdaad branded rom, dit zie je aan de CSC code met TNL, de officieel Nederlandse CSC code is PHN. Die kun je veranderen met Odin, hoe? Dat is al meermalen in dit topic aangegeven.Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 10:43:
Goedemorgen,
Verwijderd
Bedankt!
Nee, ok.. Dat zoek ik idd wel even uit.. Is niet helemaal zonder risico's neem ik aan?
Dat van die T Mobile tune bij opstart en afsluit weet je niet toevallig?
Nee, ok.. Dat zoek ik idd wel even uit.. Is niet helemaal zonder risico's neem ik aan?
Verwijderd
Dat van T mobile komt omdat de telefoon branded is, dit is niet uit te zetten.Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 10:54:
Bedankt!
Dus even met odin nieuwe firmware erop zetten, en je bent van alle troep af van T mobile.
Er zijn altijd risico's, maar bij flashen zijn die minimaal...Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 10:54:
Bedankt!
Verwijderd
Mensen ik zit met een vraag. Ik heb per ongeluk mijn blauwe S3 verkocht zonder deze te resetten. Dit gebeurde in een moment van onoplettendheid. De koper wilde namelijk de S3 werkend testen alvorens het te kopen. Toen de koop beklonken was het echter te laat. Hij nam de S3 mee. Nu is mijn vraag echter, als ik mijn wachtwoord voor Google Mail en Twitter verander, zou hij dan nog de oudere berichten kunnen lezen, en mijn oude e-mails kunnen opzoeken?
Verwijderd
Via uw samsung account kan je toch een resset vanop afstand doen ?Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:08:
Mensen ik zit met een vraag. Ik heb per ongeluk mijn blauwe S3 verkocht zonder deze te resetten. Dit gebeurde in een moment van onoplettendheid. De koper wilde namelijk de S3 werkend testen alvorens het te kopen. Toen de koop beklonken was het echter te laat. Hij nam de S3 mee. Nu is mijn vraag echter, als ik mijn wachtwoord voor Google Mail en Twitter verander, zou hij dan nog de oudere berichten kunnen lezen, en in mijn oude e-mails kunnen opzoeken?
https://account.samsung.c...vice/getServieInfoList.do
Verwijderd
Dat kan toch alleen als je simkaart getraceerd wordt?Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:16:
[...]
Via uw samsung account kan je toch een resset vanop afstand doen ?
https://account.samsung.c...vice/getServieInfoList.do
Verwijderd
Als je het toestel registreerd bij Samsung moet je toch je IMEI nr. opgeven?Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:11:
[...]
Dat kan toch alleen als je simkaart getraceerd wordt?
Als de dief slim is voert hij een factory reset uit, dan is de koppeling met Dive weg. Daarom gebruik ik een geroote ROM met Cerberus, dan blijft de trace actief. Kun je wat meer mee ook, zoals auyomatisch foto's laten maken bij een verkeerde unlock code. Cerberus kost eenmalig € 3 en dan mag je meerdere telefoons registreren.Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 15:18:
Ik vraag mij eigenlijk af in hoever de traceer functie die je kan gebruiken op uw phone veilig is bij diefstal ?
Hoe kan een dief dit omzeilen ( zodat uw phone niet meer kan getraceerd worden ) ? En nee ik heb geen gestolen S3 !
[ Voor 13% gewijzigd door Taigu op 01-09-2012 17:35 ]
Ha luitjes,
Sinds gisterenavond is mijn GS1, op mijn Nokia 3310 na de eerste telefoon waar ik écht tevreden mee was opgevolgd door de Galaxy S3.
Ik was bij mijn oude telefoon continu aan het "rommelen" (met roms) maar heb besloten dit bij mijn nieuwe toestel nog even te laten. Simpelweg omdat 'ie meer dan fantastisch werkt.
Een klein ergernisje echter: De email notificaties.
Bij elke email sync geeft 'ie aan dat ik twee nieuwe emails heb terwijl ik deze al lang en breed gelezen heb en deze ook als zo in mijn email lijst staan.
Iemand dit ook aan de hand gehad, en naast het installeren van een alternatieve email client al een oplossing kunnen vinden?
Hoor het graag!
Sinds gisterenavond is mijn GS1, op mijn Nokia 3310 na de eerste telefoon waar ik écht tevreden mee was opgevolgd door de Galaxy S3.
Ik was bij mijn oude telefoon continu aan het "rommelen" (met roms) maar heb besloten dit bij mijn nieuwe toestel nog even te laten. Simpelweg omdat 'ie meer dan fantastisch werkt.
Een klein ergernisje echter: De email notificaties.
Bij elke email sync geeft 'ie aan dat ik twee nieuwe emails heb terwijl ik deze al lang en breed gelezen heb en deze ook als zo in mijn email lijst staan.
Iemand dit ook aan de hand gehad, en naast het installeren van een alternatieve email client al een oplossing kunnen vinden?
Hoor het graag!
Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer
Verwijderd
Wat ik mij afvraag, zou hij nog berichten kunnen inzien op Twitter als je wachtwoord gewijzigd is, logt een device dan automatisch dan ook uit als je er gebruik van wilt maken? En krijgt hij nog nieuwe ''push'' notifications te zien op Google wanneer je wachtwoord gewijzigd is.
Dit heeft niets met de Galaxy S III te maken. Graag ontopic. Voor problemen aub een eigen topic openen.Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 18:18:
Wat ik mij afvraag, zou hij nog berichten kunnen inzien op Twitter als je wachtwoord gewijzigd is, logt een device dan automatisch dan ook uit als je er gebruik van wilt maken? En krijgt hij nog nieuwe ''push'' notifications te zien op Google wanneer je wachtwoord gewijzigd is.
Voor wie het wifi avontuur volgt (weet ik veel hoeveel pagina's terug), de S3 is deze week terug gekomen van reparatie door Dynafix/Vodafone. Viel volkomen binnen garantie en is gewoon netjes en gratis gefixed. De gehele wifi module is vervangen (nieuw MAC adres en alles). Software staat ook weer netjes op PHN (S3 NL).
Voor wie het niet meer kan herinneren: de S3 gaf verificatie fouten op wifi. Andere (Vodafone branded) software deed het beter maar alleen op lachbaar korte afstanden. Bereik volgens router was dan 1% op 1mbit.
Nu gewoon netjes 75%+ bereik op 6 tot 11 mbit (zal de power saving zijn). Downloaden van de store gaat met megabytes/seconde. Conclusie: S3 was hardwarematig defect echter netjes gefixed. Vriendin = happy.
Voor wie het niet meer kan herinneren: de S3 gaf verificatie fouten op wifi. Andere (Vodafone branded) software deed het beter maar alleen op lachbaar korte afstanden. Bereik volgens router was dan 1% op 1mbit.
Nu gewoon netjes 75%+ bereik op 6 tot 11 mbit (zal de power saving zijn). Downloaden van de store gaat met megabytes/seconde. Conclusie: S3 was hardwarematig defect echter netjes gefixed. Vriendin = happy.
Ik zou deze nemen...Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 19:19:
Heb recent een S3 aangeschaf. Nu ben ik op zoek naar microSD. Welke raden jullie mij aan? Het liefst zo groot en snel mogelijk. Alvast bedankt!
Edit: Tweaker herstel het netjes
[ Voor 6% gewijzigd door silitek op 01-09-2012 19:35 . Reden: toevoeging ]
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
De grappenmaker heeft wél gelijk,dit heeft niks met de S3 te maken en is vervuiling van het forumVerwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 19:23:
[...]
Jij bent zeker een grappenmaker. Ik zoek gewoon bij de ervaren gebruikers.
Offtopic en valt onder Accessoires voor de Samsung Galaxy SIIIVerwijderd schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 19:23:
[...]
Jij bent zeker een grappenmaker. Ik zoek gewoon hulp bij de ervaren gebruikers.
Tubes....It's what make music music!
Nu was ik van plan om een witte Galaxy S3 te kopen, maar nadat ik de rode versie zag was ik al meteen verliefd. is er al iets bekend over een Nederlandse release? Een quick Google search leverde niets op.
Misschien Samsung NL even mailen/twitteren. Ik heb eigenlijk speciaal een Twitter account aangemaakt om vragen te stellen aan bedrijven zoals Samsung.Silversin schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 22:32:
Nu was ik van plan om een witte Galaxy S3 te kopen, maar nadat ik de rode versie zag was ik al meteen verliefd. is er al iets bekend over een Nederlandse release? Een quick Google search leverde niets op.
Ter info voor degenen die ook een 64 Gb geheugenkaart in de S3 willen gebruiken
Ik heb een 64Gb SDXC geheugenkaart gekocht. Deze kaart lijkt in eerste instantie prima te werken in de S3, maar bij nader inzien worden niet alle bestanden die op de SD kaart zijn gezet, zichtbaar in de S3.
Na wat zoekwerk op het internet blijkt dat de S3 wel compatibel is met SDXC, maar niet de 64Gb variant.
In andere fora op het internet zag ik dat vele anderen tegen dit probleem zijn op gelopen. De enige oplossing hiervoor zou zijn de kaart te formatteren naar fat32. Formatteren in de S3 lost het probleem echter niet op. Via de standaard tools in Windows Vista, Windows 7 lukt dit ook niet.
Uiteindelijk blijkt het heel makkelijk om de 64 Gb kaart naar fat32 te formatteren in een oude Samsung S2.
Na deze actie werkt de 64 Gb kaart wel als een zonnetje in de S3.
Ik heb een 64Gb SDXC geheugenkaart gekocht. Deze kaart lijkt in eerste instantie prima te werken in de S3, maar bij nader inzien worden niet alle bestanden die op de SD kaart zijn gezet, zichtbaar in de S3.
Na wat zoekwerk op het internet blijkt dat de S3 wel compatibel is met SDXC, maar niet de 64Gb variant.
In andere fora op het internet zag ik dat vele anderen tegen dit probleem zijn op gelopen. De enige oplossing hiervoor zou zijn de kaart te formatteren naar fat32. Formatteren in de S3 lost het probleem echter niet op. Via de standaard tools in Windows Vista, Windows 7 lukt dit ook niet.
Uiteindelijk blijkt het heel makkelijk om de 64 Gb kaart naar fat32 te formatteren in een oude Samsung S2.
Met dit tooltje gaat het ook/wel goed, overigens: http://www.ridgecrop.demon.co.uk/index.htm?guiformat.htmtapet schreef op zondag 02 september 2012 @ 13:53:
Ter info voor degenen die ook een 64 Gb geheugenkaart in de S3 willen gebruiken
Ook ik kwam achter de nadelen van een exfat formatted 64GB sdcard. Wat vooral het grootste probleem is, is dat Samsung zelf de virtuele sdcard anders heeft geformateerd, en dat mede daardoor de meeste roms incompatibiliteit tonen richting de 64 GB exfat. Sowieso is exfat eigenlijk alleen interessant als je files groter dan 4 GB op je S3 wil plaatsen. Verder zijn de verschillen onbelangrijk (en onmerkbaar voor de controller in de S3). Met FAT32 gaat het ook een stuk lekkerder voor CyanogenMod 10, die 'm dan gewoon laat zien via MTP/USB.
In navolging van de 64GB sd-kaart, hebben mensen al eens hun kaartje gepartitioneerd in 2 partities van ieder 32GB. Wat doet een S3 daarmee?
I've visited the Mothership @ Cupertino
Ben hier nog even aan het uitvogelen wanneer ik het beste kan laden. Ik laat 'm regelmatig uitvallen alvorens ik 'm oplaadt, dit schijnt goed te zijn voor de batterij (mits je het niet te vaak doet). Maar zoals nu istie op 38%, en morgen heb ik 'm de hele dag nodig, dus eigenlijk zou ik 'm wel willen opladen. Alleen is nu opladen niet zo goed voor de batterij gok ik, dus neem m'n lader maar mee morgen
Tesla M3LR '21
Mij heeft men verteld dat het juist beter voor de accu is om zo vaak mogelijk bij te laden indien mogelijk. Ben ik thuis en al heeft hij nog 70% over, laad ik hem op.
Weet iemand hoe ik de SDcard kan accessen dmv de usb-kabel via een macbook pro (snow leopard)?
Ik heb reeds Android File Transfer geinstalleerd op m'n macbook, maar dat werkt niet; de S3 verschijnt maar niet in Finder (de file explorer).
MTP werkt simpelweg dus niet. PTP werkt ook half. De S3 wordt wel in iPhoto gezien, maar de foto's zijn dan weer niet zichtbaar.
Ik wil dmv MTP bestanden overbrengen naar de S3. Ik weet dat het ook met dropbox oid kan, maar dat kost allemaal data en ik wil het expliciet via de kabel kunnen.
Alle hulp is welkom.
Ik heb reeds Android File Transfer geinstalleerd op m'n macbook, maar dat werkt niet; de S3 verschijnt maar niet in Finder (de file explorer).
MTP werkt simpelweg dus niet. PTP werkt ook half. De S3 wordt wel in iPhoto gezien, maar de foto's zijn dan weer niet zichtbaar.
Ik wil dmv MTP bestanden overbrengen naar de S3. Ik weet dat het ook met dropbox oid kan, maar dat kost allemaal data en ik wil het expliciet via de kabel kunnen.
Alle hulp is welkom.
Een Li-ion accu kun je idd het beste vaak aan de lader leggen.
Helemaal leegtrekken tot hij uitvalt moet je niet te vaak doen, eigenlijk nooit.
Bij een % of 10 aan de lader en lager niet, een te laag voltage geeft blijvende schade.
Accu's zijn hier wel op beveiligd, maar beter voorkomen dan genezen.
Verder zijn hoge temperaturen funest, zeker tijdens het laden, er komt dan nog extra warmte vrij.
Bij mij gaat hij elke nacht aan de lader op het nachtkastje, ongeacht het %
Maar met een éénjarig abonnement zou ik mij niet te veel zorgen maken.
Ook zijn nieuwe OEM accu's niet echt duur meer
Helemaal leegtrekken tot hij uitvalt moet je niet te vaak doen, eigenlijk nooit.
Bij een % of 10 aan de lader en lager niet, een te laag voltage geeft blijvende schade.
Accu's zijn hier wel op beveiligd, maar beter voorkomen dan genezen.
Verder zijn hoge temperaturen funest, zeker tijdens het laden, er komt dan nog extra warmte vrij.
Bij mij gaat hij elke nacht aan de lader op het nachtkastje, ongeacht het %
Maar met een éénjarig abonnement zou ik mij niet te veel zorgen maken.
Ook zijn nieuwe OEM accu's niet echt duur meer
[ Voor 6% gewijzigd door Oxellaar op 02-09-2012 20:58 ]
Verwijderd
Kent iemand een app waarmee je bookmarks als een app kan laten verschijnen op een homescreen?
Zeg maar ik wil mijn bookmark fok op mijn homescherm, krijg ik het fok icoontje. Zoals het gaat lijken op een app.
Raar verwoord maar okee. Dit bedoel ik dus.
Wat ik wil krijgen is dit:
Maar wat ik krijg is dit:
Terwijl hij eerst ook zo voluit en scherp als dat fok icoontje.
Zelfde probleem bij zowel Chrome als de stock browser.
Zeg maar ik wil mijn bookmark fok op mijn homescherm, krijg ik het fok icoontje. Zoals het gaat lijken op een app.
Raar verwoord maar okee. Dit bedoel ik dus.
Wat ik wil krijgen is dit:
spoiler:

Maar wat ik krijg is dit:
spoiler:

Terwijl hij eerst ook zo voluit en scherp als dat fok icoontje.
Zelfde probleem bij zowel Chrome als de stock browser.
Ik ben toch wel benieuwd wanneer samsung de officiele update de wereld in slingerd..
Het lekt nu keer op keer nieuwe versies. Ook vanmorgen weer
Verwijderd
maikel_rox schreef op maandag 03 september 2012 @ 08:21:
Ik ben toch wel benieuwd wanneer samsung de officiele update de wereld in slingerd..

Ik heb ook zoveel problemen met me wifi ook een vodafone branded,
Het probleem bij mij is dat wifi slecht bereik heeft en na een tijd wifi gewoon aan staat maar kan niks laden
Ik heb ook alles geprobeerd ook me router aangepast ook *#0011# werkt af en toe maar vaak ook niet.
Moet ik me telefoon nu ook opsturen of niet?
Het probleem bij mij is dat wifi slecht bereik heeft en na een tijd wifi gewoon aan staat maar kan niks laden
Ik heb ook alles geprobeerd ook me router aangepast ook *#0011# werkt af en toe maar vaak ook niet.
Moet ik me telefoon nu ook opsturen of niet?
Mijn vrouw heeft sinds kort ook die update geïnstalleerd en kan sinds die update ook niet meer connecten met de geïntegreerde carkit van haar Ford Focus. Voor de update geen enkel probleem.MadBear schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 23:34:
Ik heb sinds de OTA-update van afgelopen week problemen met de bluetooth connectie met de carkit van mijn Renault Megane. Hij connect voor een aantal seconden en gooit m dr dan weer uit.
Voor de update werkte het perfect.
Meer mensen Bluetooth-connectie problemen sinds de update?
Het lijkt erop dat ze alleen nog maar handmatig kan connecten, maar niet meer automatisch.
Heeft iemand al een oplossing hiervoor? Ik zag in een post iets over een telefoonboek waar je geen toegang tot zou hebben??
Net mijn S3 bij de Vodafone winkel ingeleverd voor garantie.
Duurt 3 tot 4 weken voor hij terug is:-(
Nu dus weer even terug naar mijn S1,werkt toch ook erg lekker.
Is alleen wat minder snel.
Duurt 3 tot 4 weken voor hij terug is:-(
Nu dus weer even terug naar mijn S1,werkt toch ook erg lekker.
Is alleen wat minder snel.
Zojuist heb ik even gebeld met een Samsung service-center over de "inktvlekken" op mijn scherm.
Er is gelijk een nieuw scherm besteld, die morgen wellicht al binnen is. Als het scherm binnen is gekomen wordt ik gebeld en kan ik langs komen. Vijftien minuten later loop ik als het goed is weer naar buiten met een mooi egaal scherm.
Goeie service! Aanrader voor de mensen die ook met deze schermproblemen rondlopen.
Er is gelijk een nieuw scherm besteld, die morgen wellicht al binnen is. Als het scherm binnen is gekomen wordt ik gebeld en kan ik langs komen. Vijftien minuten later loop ik als het goed is weer naar buiten met een mooi egaal scherm.
Goeie service! Aanrader voor de mensen die ook met deze schermproblemen rondlopen.
Hallo weet niet of het in dit topic mag maar:
Heeft iemand dit al gezien:
http://flb-mode.com/samsung-galaxy-s-3-16-gb-wit
Eindigt vanavond om 00:00 voor deze prijs. Ben hard aan het twijfelen voor deze prijs.
Heeft iemand dit al gezien:
http://flb-mode.com/samsung-galaxy-s-3-16-gb-wit
Eindigt vanavond om 00:00 voor deze prijs. Ben hard aan het twijfelen voor deze prijs.
Gaat dit over de vlekken die je enkel in't helemaal donker "soms" kan zien op een zwarte ondergrond? Ik heb dit namelijk ook onderaan het scherm... Vervangen ze dit gratis?jurriendijkstra schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:15:
Zojuist heb ik even gebeld met een Samsung service-center over de "inktvlekken" op mijn scherm.
Die vlekken heb ik ook.
Zit nu aan m'n 2e scherm. Alle 2 vlekken, alle 2 een streep door het scherm bij een egaal rood scherm.
Zit nu aan m'n 2e scherm. Alle 2 vlekken, alle 2 een streep door het scherm bij een egaal rood scherm.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Dit topic is gesloten.
Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!
Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.
Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware
Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!
Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.
Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware
Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.