Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wellicht zie ik iets over het hoofd, maar is het mogelijk om bij je homescreen op de onderste rij het ''Apps'' icoontje te verplaatsen? Als ik die ingedrukt houd gebeurt er niets, maar wordt bij het loslaten m'n appcentre geopend. Ik wil het icoontje graag opschuiven, als dat mogelijk is :) Heb nog niets aangepast aan m'n telefoon trouwens, en wil dat graag zo houden, dus als het zonder externe apps kan, graag.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las Vegas schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:55:
Wellicht zie ik iets over het hoofd, maar is het mogelijk om bij je homescreen op de onderste rij het ''Apps'' icoontje te verplaatsen? Als ik die ingedrukt houd gebeurt er niets, maar wordt bij het loslaten m'n appcentre geopend. Ik wil het icoontje graag opschuiven, als dat mogelijk is :) Heb nog niets aangepast aan m'n telefoon trouwens, en wil dat graag zo houden, dus als het zonder externe apps kan, graag.
De onderste rij icoontjes kan je niet verplaatsen en ook niet met root meen ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 16:51
Je kan ze wel verplaatsen, enkel het Apps-icoontje niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 17:19:
Je kan ze wel verplaatsen, enkel het Apps-icoontje niet :)
Het is dan misschien handig voor Las Vegas dat je er dan bij vertelt hoe je dat voor mekaar krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las Vegas schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:55:
Als je de "Apps" icoon verplaatst, hoe wil je dan nog in het menu komen?
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 18:17:
[...]

Het is dan misschien handig voor Las Vegas dat je er dan bij vertelt hoe je dat voor mekaar krijgt
Precies zoals hij het zegt, niet! Je kan ze allemaal verplaatsen behalve de "Apps" icoon.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2012 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 18:17:
[...]

Volgensmij is Las Vegas daar zelf al achter, afgaande op zijn post. Voor de volledigheid, de andere vier icoontjes kan je verplaatsen door het desbetreffende icoontje langer vast te houden en dan te verplaatsen naar de gewenste plaats. Zoals eerder gezegd, alles is te verplaatsen, behalve het "Apps" icoontje.

@Sizzlorr: Volgensmij wil Las Vegas het icoontje naar links of rechts verplaatsen, maar nog wel op de onderste rij houden.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2012 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 19:35:
[...]
@Sizzlorr: Volgensmij wil Las Vegas het icoontje naar links of rechts verplaatsen, maar nog wel op de onderste rij houden.
Dat zeg ik toch, je kan ze allemaal verplaatsen behalve die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• munck100
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-05 11:59
Duim schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 13:05:
[...]

Hetzelfde hier. Ook in het engels googlen leverde bij mij niets op dan onzin sites met zogenaamde oplossingen.
kijk eens naar mijn bericht op munck100 in "[Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie"
Ik heb dezelfde problemen gehad en me rot gezocht naar een oplossing.
Het blijkt in mijn geval een brakke wifi module te zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
opperbom schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 15:26:
Heb mijn S3 inmiddels 4 keer geroot (moet na iedere update uiteraard weer), en jaag dan meteen Triangle Away erover heen (deze zet de counter weer op nul). Nog geen enkel probleem ondervonden.

Kijk even in `Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware` en dan de tweede of derde post (van Silitek). Kind kan de was doen (en een S3 rooten).
Ik neem aan dat je alleen geroot hebt en niet een costom ROM hebt geflasht?
Want nadat ik alleen geroot had met de stock rom stond de counter op 1.
Toen ik direct daarna naar CM9 ging was de counter compleet verdwenen in de download mode.

Ik ben nu dus benieuwd wat er gebeurt met de counter als ik ooit terug zou gaan naar stock.
Ik heb Triangle away ooit willen gebruiken, maar ben afgehaakt door de vele waarschuwingen over bricken.
En ben ben toch wel wat gewend na twee jaar flashen met mijn sgs1 ;)

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxellaar schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 14:35:
Klopt, voor een Nadroid back-up heb je root toegang nodig.
Is één van de vele voordelen van rooten, je hoeft niet direct een andere rom te flashen.
Alleen al daarom is rooten één van de eerste dingen die ik doe met een android device.

Edit: Titanium back-up heeft trouwens ook root nodig
En dat is de enige mogelijkheid? Is het echt niet mogelijk om een volledige backup te maken zonder rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noopz, anders deed iedereen dat bij voorbaat al natuurlijk :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
Oxellaar schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 21:12:
[...]

Ik neem aan dat je alleen geroot hebt en niet een costom ROM hebt geflasht?
Want nadat ik alleen geroot had met de stock rom stond de counter op 1.
Toen ik direct daarna naar CM9 ging was de counter compleet verdwenen in de download mode.

Ik ben nu dus benieuwd wat er gebeurt met de counter als ik ooit terug zou gaan naar stock.
Ik heb Triangle away ooit willen gebruiken, maar ben afgehaakt door de vele waarschuwingen over bricken.
En ben ben toch wel wat gewend na twee jaar flashen met mijn sgs1 ;)
Inderdaad alleen geroot en geen custom rom. Gaat mij hoofdzakelijk om de reclames in de apps te verwijderen en een image te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakiooo
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-03-2021
Ik heb twee "zenders" thuis draaien:
een router die beide banden zend zowel de 5 Ghz als de 2.4 Ghz
en een accespoint met alleen de 2.4 Ghz

Mijn S3 ziet alleen de 5 Ghz bij de wifi-netwerken.
Ik kan dus de 2.4 Ghz niet "ontvangen"

Op een googlesearch kreeg ik een oplossing waarbij je in de wifi-settngs kan aangeven welke "band" je wilt ontvangen, ik zie dit niet terug in mijn menu.

Mijn vraag is zijn er meer mensen die problemen hebben met de 2.4 Ghz band?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 15:46
Welke versie heb je draaien inclusief baseband? Zie je de netwerken wet wifi analyzer wel?

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakiooo
Ik zie inderdaad alleen de 5 Ghz in de wifi-analyzer.

de versies zijn:
baseband I9300CELH1
Build IMM76D.I9300XXBLH1

twee dagen geleden geupdate, maar het probleem deed zich daarvoor ook voor.
Zou mijn hardware wifi gedeelte niet lekker zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
sjakiooo schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:24:
Ik zie inderdaad alleen de 5 Ghz in de wifi-analyzer.

de versies zijn:
baseband I9300CELH1
Build IMM76D.I9300XXBLH1

twee dagen geleden geupdate, maar het probleem deed zich daarvoor ook voor.
Zou mijn hardware wifi gedeelte niet lekker zijn?
Ik zie beide netwerken, als je op het 2.4 icoontje klikt zie je de 5ghz

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-09 08:34
sjakiooo schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 22:46:
Ik heb twee "zenders" thuis draaien:
een router die beide banden zend zowel de 5 Ghz als de 2.4 Ghz
en een accespoint met alleen de 2.4 Ghz

Mijn S3 ziet alleen de 5 Ghz bij de wifi-netwerken.
Ik kan dus de 2.4 Ghz niet "ontvangen"

Op een googlesearch kreeg ik een oplossing waarbij je in de wifi-settngs kan aangeven welke "band" je wilt ontvangen, ik zie dit niet terug in mijn menu.

Mijn vraag is zijn er meer mensen die problemen hebben met de 2.4 Ghz band?
In dit topic heb ik al eerder aangegeven probs te hebben met de 2.4GHz band. Mijn S3 is nu voor de 2e keer weg ter reparatie i.v.m. dit probleem. Mijn S3 "ziet" overigens wel de 2.4GHz band, maar kan er nauwelijks mee connecten. Zie mijn eerdere post voor bevindingen die ik ermee heb.

[ Voor 4% gewijzigd door ttb_82 op 27-08-2012 09:01 . Reden: Linkje toegevoegd van eerdere post ]

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:14
warlock1984 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 15:28:
[...]

Ik heb ook een renault Megane (van december 2011) en heb inderdaad dezelfde problemen. telkens resette de hele radio-unit na ongeveer 30 seconden. het maakte niet uit of ik op dat moment radio, cd of via bluetooth naar muziek luisterde. De reset ging ook telkens gepaard met een doffe klik door alle luidsprekers.
de ingebouwde GPS bleef echter wel werken.

je lost dit (gedeeltelijk) op door de toegang van de auto tot het adresboek niet toe te staan.
Ok, je kan dan niet meer aan je adresboek, maar je bent tenminste terug bereikbaar...

Ik hoop wel dat dit opnieuw van de baan is met de volgende firmwareupdate of dat Renault ook eens met een nieuwe BT-firmware op de proppen komt.
Ik heb zelf ongeveer dezelfde issues met mijn Nissan Qashqai met connect-module. Blijkt idd aan de 4.0.4 update te liggen, even afwachten of JB dit gaat oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Mensen met carkit-problemen:

zelf had ik ook problemen met de standaard-carkit van de auto..

deze principiële "strijd" heb ik laten varen na de aanschaf van een Parrot Minikit Plus..

gemiddelde een keer in de twee weken opladen en verder niet meer naar kijken en perfecte belkwaliteit voor rond de vijftig euri..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:14
_Nick__ schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:37:
Mensen met carkit-problemen:

zelf had ik ook problemen met de standaard-carkit van de auto..

deze principiële "strijd" heb ik laten varen na de aanschaf van een Parrot Minikit Plus..

gemiddelde een keer in de twee weken opladen en verder niet meer naar kijken en perfecte belkwaliteit voor rond de vijftig euri..
In mijn vorige leasert heb ik een Parrot MKI9200 gehad. Nu is alles mooi geintegreerd in één totaalmodule. Dat telefoonboek-sync het niet doet, maakt mij niet uit. Dat Bluetooth niet correspondeert in zo'n totaalmodule daarentegen wel, ik ga daarvoor niet nog een aparte Carkit installeren als er al één inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-09 20:18
dnhelle schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 09:05:
[...]

Ik heb zelf ongeveer dezelfde issues met mijn Nissan Qashqai met connect-module. Blijkt idd aan de 4.0.4 update te liggen, even afwachten of JB dit gaat oplossen.
Hier ook dezelfde problemen met een Megane 2011. Echter het uitzetten van de adresboel lost het idd op. Voor mij niet zo'n probleem aangezien ik altijd vanaf de telefoon mijn contacten selecteer.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warlock1984
  • Laatst online: 30-09 08:52
renzo4000 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:48:
[...]

Hier ook dezelfde problemen met een Megane 2011. Echter het uitzetten van de adresboel lost het idd op. Voor mij niet zo'n probleem aangezien ik altijd vanaf de telefoon mijn contacten selecteer.
dat is natuurlijk ook weer niet echt hands-free hé :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ttb_82 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 08:58:
[...]

In dit topic heb ik al eerder aangegeven probs te hebben met de 2.4GHz band. Mijn S3 is nu voor de 2e keer weg ter reparatie i.v.m. dit probleem. Mijn S3 "ziet" overigens wel de 2.4GHz band, maar kan er nauwelijks mee connecten. Zie mijn eerdere post voor bevindingen die ik ermee heb.
Misschien eens tijd om een andere router te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-09 08:34
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:09:
[...]

Misschien eens tijd om een andere router te proberen?
Als je mijn vorige post, waarin ik verwijs naar de post ervoor, had gelezen, dan had je kunnen zien dat ik 3 verschillende typen routers heb geprobeerd. Voor mij is het onacceptabel om niet op een 2.4GHz WIFI router te kunnen connecten.

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
Le_Freak ! schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 08:50:
[...]

Ik zie beide netwerken, als je op het 2.4 icoontje klikt zie je de 5ghz
Zie de post over het knopje (linksboven dacht ik) in Wifi analyzer. Als je daar 2.4 Ghz selecteer en je ziet nog niets dan lijkt de hardware mij niet helemaal lekker. Zie ook de posts van ttb en mock.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakiooo
Ik zie als ik in de wifi-analyzer alleen de 5Ghz netwerken. (en als ik naar 2,4 schakel niets)
Vandaag op de werkplek ook gekeken naar een accespoint, deze is door mij niet te zien en mijn collega's allen wel.
Moet ik hier mee bij T-Mobile of een Samsung servicecenter aan de bel trekken en zo ja heeft iemand een link cq tfn nummer.

Het is voor mij ook niet acceptabel dat ik niet alle netwerken kan connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 20:25

Flipm0de

geen

Heeft Samsung een website waar je dmv het serienummer oid de garantie kan controleren? Wil een 2ehands s3 kopen en de verkoper heeft er geen bon bij. Ben er een beetje huiverig voor op deze manier. Iemand nog andere tips?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Volgens mij heb ik nog steeds een batterij probleem.
Geen rare apps.
Geen syncs.
Processor spaarstand aan.
Helderheid op de helft van het schuifbalkje.
Laatste officiele firmware.
Goed netwerksignaal altijd.

Het is in ieder gaval vaag. Hoop dat t opgelost is in Jelly bean.

Afbeeldingslocatie: http://s18.postimage.org/56v1kyo09/Screenshot_2012_08_27_15_20_47.png

[ Voor 44% gewijzigd door BMW_M3 op 27-08-2012 15:33 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 28-09 20:03
BMW_M3 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:27:

[afbeelding]
Volgens mij niet hoor. Je batterij is nog erg vol en je hebt hem volgens mij erg weinig gebruikt. Alleen als je hemin flight mode hebt staan met alle verbindingen uit is dit misschien veel, maar ik zie niks geks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Als jij bij die score een probleem hebt.. Meestal zit ik rond de 4 uur bij 85 %

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik hoor steeds verhalen van mensen en 3 dagen op batterij. Ik moet m elke avond wel aan het sap hangen. Maardat is schijnbaar niet raar. Ik vindt t wel vaag dat die mobiel standby dus zoveel vreet terwijl ik er in die 13 uur haast niets mee heb gedaan.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Als ik 'm redelijk normaal gebruik dan haal ik met een lading de zo'n 36 uur oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

BMW_M3 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:37:
Ik hoor steeds verhalen van mensen en 3 dagen op batterij. Ik moet m elke avond wel aan het sap hangen. Maardat is schijnbaar niet raar. Ik vindt t wel vaag dat die mobiel standby dus zoveel vreet terwijl ik er in die 13 uur haast niets mee heb gedaan.
Ik heb je vorige posts niet gelezen, dus misschien maak ik wel een bijzonder domme opmerking, maar hoe staat je wifi en 3G 's nachts? Als ik de mijne handmatig uitzet wanneer ik ga slapen, loopt m'n accu misschien 10-15% leeg; laat ik 'm aanstaan, dan loopt dat vlot op tot 30-35%.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Brabo-Joossie schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:45:
[...]

Ik heb je vorige posts niet gelezen, dus misschien maak ik wel een bijzonder domme opmerking, maar hoe staat je wifi en 3G 's nachts? Als ik de mijne handmatig uitzet wanneer ik ga slapen, loopt m'n accu misschien 10-15% leeg; laat ik 'm aanstaan, dan loopt dat vlot op tot 30-35%.
Voor ik ga slapen doe ik bij taakbeheer alles afsluiten en de wifi uit. 3G staat wel gewoon aan. Voor whatsapp vooral eigenlijk.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
BMW_M3 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:27:
Geen rare apps.
Geen syncs.
Processor spaarstand aan.
Helderheid op de helft van het schuifbalkje.
Laatste officiele firmware.
Goed netwerksignaal altijd.
Dit is een bug en heeft verder geen invloed op de echte batterijduur. De waarde voor cel standby issue wordt met een factor 10 te hoog aangegeven. Upgraden naar LH1/LH3 zou moeten werken, anders is een fix hier, root en cwm vereist. In JB is dit ook verholpen.

Edit: en na 13u slechts 17% ontladen is prima toch? 3 Dagen klinkt in mijn oren extreem veel, alles langer dan een dag is meegenomen, althans daar ga ik vanuit. Als je telefoon zo blijft qua verbruik, dan haal jij ook gewoon de 3 dagen?

[ Voor 17% gewijzigd door Taigu op 27-08-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Het is slimmer om je WiFi aan te zetten ipv je 3G. WiFi is vriendelijker voor je accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik zit al wel op LH1, maar had hetzelfde ook op de vorige firmware. Misschien dat een full reset zou helpen. Hebhet toestel pas een paar weekjes. Zoveel staat er nog niet op nog.

@ maikel: ik dacht juist dat wifi meer stroom trok. Ik zal t vanavond proberen met wifi aan.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn nieuwe S3 binnen.
Heb meteen de beschikbare update geinstalleerd.
Baseband: i9000XXLFB
Build: I900XXBLG3
Kernel: 3.0.15-782020-user
Is dit de laatste firmware en welke regio krijgt doorgaans de eerste updates,bvb wie gaat eerst Jelly Bean krijgen? Deze versie is blijkbaar een Luxemburgse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakiooo
sjakiooo schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:55:
Ik zie als ik in de wifi-analyzer alleen de 5Ghz netwerken. (en als ik naar 2,4 schakel niets)
Vandaag op de werkplek ook gekeken naar een accespoint, deze is door mij niet te zien en mijn collega's allen wel.
Moet ik hier mee bij T-Mobile of een Samsung servicecenter aan de bel trekken en zo ja heeft iemand een link cq tfn nummer.

Het is voor mij ook niet acceptabel dat ik niet alle netwerken kan connecten.
Via de Samsung servicedesk de taak gekregen om de tfn te resetten met: *2767*3855# en gelukkig is daarmee tot nu toe het probleem opgelost.
Nu nog kijken na de updates of de netwerken zichtbaar blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Laatst online: 06-11-2020
Flipm0de schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:20:
Heeft Samsung een website waar je dmv het serienummer oid de garantie kan controleren? Wil een 2ehands s3 kopen en de verkoper heeft er geen bon bij. Ben er een beetje huiverig voor op deze manier. Iemand nog andere tips?
Garantie zit er zoiezo op, aangezien je twee jaar garantie hebt en het toestel pas enkele maanden op de markt is. Ben niet bekend of men moeilijk gaan doen op het moment je het toestel ter reparatie aan gaat bieden zonder aankoopbon. De ene leverancier zal daar wat soepeler mee omgaan dan de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 10:51
Is er trouwens geen mogenlijkheid dat mijn wifi bij thuiskomst automatisch aangaat?

Nu vergeet ik het vaak en draait 3G hele dag door, is er een applicatie of een instelling voor toevallig?

Bij mijn vriendin z,n telefoon *HTC Desire* gaat dit automatisch .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

^^^

Y5 battery saver even installeren.

[ Voor 9% gewijzigd door NaN op 27-08-2012 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Sangroid schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:16:
^^^

Y5 battery saver even installeren.
Ik ga hem even installeren ! Super bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En anders Auto WiFi Enabler (die gebruik ikzelf) (en die is uit de Market verwijderd :s)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
CLB schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:21:
En anders Auto WiFi Enabler (die gebruik ikzelf) (en die is uit de Market verwijderd :s)
Is deze applicatie nog ergens te krijgen? was al wezen zoeken met geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zorg ik ervoor dat ik push berichten van Gmail en Twitter uitschakel.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2012 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
Kun je vinden onder Accounts en synchronisatie in het instellingen menu.
Volgens mij kun je dan handmatig in je inbox van Gmail syncen.
Twitter heb ik geen ervaring mee, maar is wel daar uit te schakelen ga ik vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de nieuwe update voor hi kpn al uit? las dat vodafone hem al wel heeft uitgebracht paar posten hierboven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn24 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:15:
Is er trouwens geen mogenlijkheid dat mijn wifi bij thuiskomst automatisch aangaat?

Nu vergeet ik het vaak en draait 3G hele dag door, is er een applicatie of een instelling voor toevallig?

Of Auto Wifi On
Google Play: WiFi Auto On

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 12:26
ik zoek al aardig rond op allerlei sites maar geen enkele heeft een echt antwoord. Het probleem waarmee ik zit is als volgt. Ik wil graag, als ik het screen in lock mode heb gezet, een klok + datum zien en dit voor uren achter elkaar. Zonder dat ik het toestel elke keer moet aanraken oid. Wat er namelijk gebeurd is dat als je de knop aan de zijkant aanraakt het scherm zwart wordt?? en de tweede keer je de locked scherm ziet echter zelfs deze valt na enkele seconden / minuten uit en het scherm blijft zwart.

Simpel gezegt: ik zou graag een S3 nacht alarm clock (screensaver) willen instellen waarop ik de hete nacht een klok kan zien zonder de S3 te moeten unlocken / aanraken.

Als ik de instellingen van de S3 naloop en instel dan gaat het scherm alsnog uit na dus de ingestelde seconden / minuten. Mijn oudere Nokia N8 doet dit niet. Deze toont in locked mode de hele nacht het locked mode scherm ( zwarte achtergrond + gedimde cijfers en letters om de accu te sparen).

Ik vraag me af of het mogelijk is en met wel programma.

[ Voor 24% gewijzigd door freedzed6 op 27-08-2012 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freedzed6 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 23:38:
ik zoek al aardig rond op allerlei sites maar geen enkele heeft een echt antwoord. Het probleem waarmee ik zit is als volgt. Ik wil graag, als ik het screen in lock mode heb gezet, een klok + datum zien en dit voor uren achter elkaar. Zonder dat ik het toestel elke keer moet aanraken oid. Wat er namelijk gebeurd is dat als je de knop aan de zijkant aanraakt het scherm zwart wordt?? en de tweede keer je de locked scherm ziet echter zelfs deze valt na enkele seconden / minuten uit en het scherm blijft zwart.

Simpel gezegt: ik zou graag een S3 nacht alarm clock (screensaver) willen instellen waarop ik de hete nacht een klok kan zien zonder de S3 te moeten unlocken / aanraken.

Als ik de instellingen van de S3 naloop en instel dan gaat het scherm alsnog uit na dus de ingestelde seconden / minuten. Mijn oudere Nokia N8 doet dit niet. Deze toont in locked mode de hele nacht het locked mode scherm ( zwarte achtergrond + gedimde cijfers en letters om de accu te sparen).

Ik vraag me af of het mogelijk is en met wel programma.
Yanc Pro doet dit allemaal. De niet betaalde versie deed het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 12:26
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:06:
[...]

Yanc Pro doet dit allemaal. De niet betaalde versie deed het niet.
bedankt voor de tip. Ik ga het uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:23

alienfruit

the alien you never expected

Hmm, een firmware update voor de S3. Updaten maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-10 20:18
alienfruit schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 07:54:
Welke versie? JB?

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhosYaDaddy
  • Laatst online: 20-09 00:29
ronic1 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:58:
sorry dat ik nogal ongeduldig overkom :'( , maar zo heb ik wel een hele dure muziekspeler :P
niemand een idee?

[...]
Ronic1, ik heb hetzelfde aan de hand.
Nu heb ik mijn tel gewoon op een normale webshop gekocht, maar ik blijk wel een oostenrijkse firmware te hebben (ATO). Dat neemt niet weg dat hij simlockvrij zou moeten blijven na een update, maar goed.

Heb jij iets soortgelijks toevallig? Wie weet ligt daar ergens een oorzaak...
Ik wacht ongeduldig op Jelly Bean (gerucht is 29 augustus)...
If not, dan ga ik denk ik Odinnen.
Samsung zelf zegt me dat de telefoon "binnen moet voor onderzoek", wat "enkele weken kan duren".

Daar heb ik dus geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
alienfruit schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 07:54:
Hier geen update te bekeken. Heb je mis wat meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:08
Flipm0de schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:20:
Heeft Samsung een website waar je dmv het serienummer oid de garantie kan controleren?
Wil een 2ehands s3 kopen en de verkoper heeft er geen bon bij. Ben er een beetje huiverig voor op deze manier. Iemand nog andere tips?
Tweedehands altijd: www.telefooncheck.nu

En doe aangifte als het onzuivere koffie is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhosYaDaddy schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:03:
[...]

Ronic1, ik heb hetzelfde aan de hand.
Nu heb ik mijn tel gewoon op een normale webshop gekocht, maar ik blijk wel een oostenrijkse firmware te hebben (ATO). Dat neemt niet weg dat hij simlockvrij zou moeten blijven na een update, maar goed.

Heb jij iets soortgelijks toevallig? Wie weet ligt daar ergens een oorzaak...
Ik wacht ongeduldig op Jelly Bean (gerucht is 29 augustus)...
If not, dan ga ik denk ik Odinnen.
Samsung zelf zegt me dat de telefoon "binnen moet voor onderzoek", wat "enkele weken kan duren".

Daar heb ik dus geen zin in.
Als je toestel bedoelt was voor de Oostenrijkse markt dan kan het kloppen dat het een simlock heeft (gehad) want in Oostenrijk hanteren alle providers simlocks. Waarschijnlijk heeft je webshop het toestel daar gehaald omdat ze daar goedkoper zijn en daarna simlock vrij gemaakt. De OTA doet een baseband update waarna je simlock weer terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Laatst online: 05-02 09:19
martijn24 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:15:

Ik gebruik hier een NFC tag voor,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:23

alienfruit

the alien you never expected

Nou ja, de firmware update was voor 4.0.4... Geen flauw idee wat ie heeft geüpdatet. Het is iig niet 4.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alienfruit schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:50:
Nou ja, de firmware update was voor 4.0.4... Geen flauw idee wat ie heeft geüpdatet. Het is iig niet 4.1
Volg jij het nieuws? Of deze thread?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2012 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ook update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Willen jullie dan even informatie als buildnummer/baseband ed even posten? Dit zal de juiste opheldering geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
Zal wel de update voor T-Mobile SIII's zijn.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/6842352/Got/SamsungI9300/Kies_Update.JPG
Zo te zien alleen een nieuwe CSC?

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-10 14:23
deze heb ik ook gehad volgens mij... ik heb een vrije S3

ik heb een vraagje: heeft iemand hier ervaringen met Avast mobile security?
ben namelijk op zoek naar een goede beveiligings app.... ;)

[ Voor 55% gewijzigd door frank.. op 28-08-2012 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8x4
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

8x4

Ik heb sinds een aantal weken avast mobile security geinstalleerd op m'n S3. De app heeft op play store een goede rating en is veel gedownload.

De app heeft naar mijn mening relatief weinig instelmogelijkheden (vergeleken met de desktop variant). Als je de app opent (na 'm geinstalleerd te hebben) kun je de volgende 'tabbladen' selecteren:

- virus scanner (je kunt selecteren om apps te scannen als ook de SD-card. Tevens kun je een atomatische scan instellen met door jouw opgegeven dagen/tijden)
- privacy advisor (hele handige feature waarmee je kunt zien welke rechten apps hebben, zoals welke apps je locatie tracken, toegang hebben tot je contacten, toegang hebben tot je mobiele gegevens als serial number, etc. etc.)
- application management (je ziet een lijst staan met de applicaties die je geinstalleerd hebt en deze kun je force closen of de system info ervan lezen. Ook kun je zien hoeveel geheugen etc. een app verbruikt en kun je ook zien wat de rechten van die app zijn)
- web shield (optie om aan/uit te zetten van de webshield. Geen overige instellingen mogelijk)
- sms and call filter (je kunt filters aanzetten om bijv. sms en/of telefoontjes te blokkeren op bepaalde dagen en/of tussen bepaalde tijden. Handige ervan is, is dat je meerdere filters kunt aanzetten)
- firewall (werkt helaas alleen bij gerootte devices. Ik heb mijn S3 nog niet geroot en dat doe ik pas nadat de garantie verlopen is. Helaas kan ik over deze functie dan ook niet oordelen)
- anti-theft (persoonlijk geen ervaring mee)
- settings (je kunt hier instellen of je automatische updates wilt, de connectie type instellen, PUP-detectie in/uit schakelen, CPU-wakelock aan/uitzetten, password protectie aan/itzetten en nog wat andere opties)

Bij het installeren van apps zie je in je notificatiebalk (bij het 'omlaag trekken hiervan') mooi de melding dat avast de te installeren app aan het scannen is.
Al met al ben ik tevreden over de app, maar één punt vind ik mateloos irritant, en dat is dat je links in je notification balk het avast pictogram ziet. Als je je notification balk omlaag trekt, zie je bij "Doorlopende notificaties" het Avast Mobile security pictogram staan en de melding 'avast is protecting you...'.

Dit pictogram in de notificatiebalk kun je uitzetten, maar dan krijg je de melding dat het Belangrijk is om dit pictogram NIET uit te zetten, aangezien het essentieel is voor een goede werking van Avast :S.

Daarnaast vind ik het aantal instellingen veel te beperkt. Dit mocht naar mijn mening wel een stuk uitgebreider.

Conclusie: Goede app, helaas wat te weinig instellingen mogelijk en het is irritant dat je het pictogram aan dient te houden voor een 'goede werking' van de app.

[ Voor 3% gewijzigd door 8x4 op 28-08-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-10 14:23
ok! bedankt voor je uitgebreide reactie!!
klinkt wel goed allemaal...ben hem nu aan het installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Niet online
" firewall (werkt helaas alleen bij gerootte devices. Ik heb mijn S3 nog niet geroot en dat doe ik pas nadat de garantie verlopen is. Helaas kan ik over deze functie dan ook niet oordelen) "

Je garantie verloopt over twee jaar, kun jij zo lang wachten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waarom kies zegt dat ik nu op laatste firmwareversie PDA:LG8/ PHONE:LG8 / CSC:LG6 (DBT)

Hoe oud is deze? En waarom kan ik niet verder update?

Misschien handig dat die gene die dit forum onderhoud dit gaat aangeven in de inleiding alle update's voor de telefoon zodat iedereen meteen kan zien als ze de laatste firmware hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:20
Gezien ik mijn Samsung Galaxy SIII moet wisselen, heb ik gezocht naar een manier om alles te verwijderen, dat moet hiermee lukken: Back-up maken en terugzetten -> Standaardgegevens herstellen (Alle instellingen terugzetten en alle gegevens op het apparaat wissen).

Maar is dit wel afdoende? Ik lees meer van dit soort verhalen: http://www.mobilecowboys.nl/android/16355.

Is er een betere manier bij jullie bekend? En kan dit OTA (Over The Air)?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds enkele maanden de Samsung Galaxy S3 en hiervoor had ik de Samsung Galaxy S2. Na 9 maanden mijn Galaxy S2 gebruikt te hebben ging de micro-USB aansluiting van het toestel kapot. Met als gevolg dat ik mijn Galaxy S2 niet meer kon opladen (met een andere batterij erin deed hij het wel, en met een andere kabel niet; het lag dus echt aan de aansluiting). Ik ken ook meerdere mensen die daarvan last hadden bij hun S2 en S. Had mijn S2 vervolgens opgestuurd en hij werd gratis gerepareerd. Nu heb ik dus enkele maanden de S3 en nu is wederom mijn micro-USB aansluiting kapot.. Ga hem dus weer opsturen.

Het is niet zo dat ik mijn kabel er steeds ruw in doe volgens mij. Hebben hier meer mensen last van? Of zijn die micro-USB aansluitingen zo gevoelig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:41
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:48:
Ik heb sinds enkele maanden de Samsung Galaxy S3 en hiervoor had ik de Samsung Galaxy S2. Na 9 maanden mijn Galaxy S2 gebruikt te hebben ging de micro-USB aansluiting van het toestel kapot. Met als gevolg dat ik mijn Galaxy S2 niet meer kon opladen (met een andere batterij erin deed hij het wel, en met een andere kabel niet; het lag dus echt aan de aansluiting). Ik ken ook meerdere mensen die daarvan last hadden bij hun S2 en S. Had mijn S2 vervolgens opgestuurd en hij werd gratis gerepareerd. Nu heb ik dus enkele maanden de S3 en nu is wederom mijn micro-USB aansluiting kapot.. Ga hem dus weer opsturen.

Het is niet zo dat ik mijn kabel er steeds ruw in doe volgens mij. Hebben hier meer mensen last van? Of zijn die micro-USB aansluitingen zo gevoelig?
Pure pech? Ik heb ook de S2, nu mijn vriendin. En zelf nu de S3, maar echt nog geen enkel probleem mee gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:48:

Mijn desire HD wilde op een gegeven moment ook niet meer, bleek dat de aansluiting vol stof zat zodat de kabel er niet ver genoeg meer in kon. Toen heb ik deze schoongemaakt met een tandenstoker, waarna hij er wel weer in wilde en dus ook weer wilde opladen...
Mischien is dat bij jou ook het geval en heb je broeken met superstoffige broekzakken? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8x4 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:00:
Dit pictogram in de notificatiebalk kun je uitzetten, maar dan krijg je de melding dat het Belangrijk is om dit pictogram NIET uit te zetten, aangezien het essentieel is voor een goede werking van Avast :S.
Apps met zo'n notificatie-icon worden niet automatisch uit het geheugen gegooid indien Android dat eventueel nodig zou vinden. Met dat icoontje "forceer" je dus dat de app sowieso blijft draaien, hetgeen bij een virus scanner wel zo handig is :) Je zou het kunnen disablen en kijken of de app alsnog blijft draaien natuurlijk :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik zit met een groot probleem. Deze Samsung Galaxy S3 blijkt een defect te hebben. Wanneer ik naar iemand bel via de headphone dan kan de andere persoon mij verstaan. Wanneer ik echter iemand bel via de smartphone niet. Niemand kan me dan nog verstaan. Zet ik het echter op de luidspreker dan blijkt het wel te werken. Ik heb vandaag met kies de Galaxy S3 geüpdatet. Dit blijkt echter niets uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:30
@Brad Pitt: Dat is niet helemaal waar. Zo had ik NLRadio op mijn S3 op de achtergrond draaien (dus ook een icoontje in de balk) en toch werd deze app gekilled als ik bv Waze opstartte. Icoontje blijft dan wel staan, maar radio stopte met spelen en zodra je op het icoontje klikte, werd NLRadio weer geladen en moest ik zelf weer op play drukken.

Zo ook met Waze. Waze heeft ook een icoontje als je deze opstart. Ik ging naar mijn homescreen om vervolgens flitsmeister op te starten. Daarna ging ik terug naar Waze middels icoontje en Waze werd opnieuw geladen.

Verder vind ik de S3 een leuk ding, maar qua multi-tasking toch nog vrij beroerd hoor. Android kan multi-tasken, maar de S3 killed veel te snel apps. Maak het dagelijks mee. Switchen van Waze en weer terug kan ervoor zorgen dat Waze gekilled wordt. Nu.nl, play store, browser, enz. Soms merk je het minder omdat de app laad en vervolgens weer in de oude toestand staat, maar dat neemt niet weg dat ze wel gekilled worden. Uiteraard moeten het wel wat grotere apps zijn.

Nee, dat valt me nog steeds erg tegen van de S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkt dus een bekend probleem te zijn maar zou een factory reset echt werken?
www.thenewstribe.com/2012...one-malfunctions-problem/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anteros schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:18:
@Brad Pitt: Dat is niet helemaal waar. Zo had ik NLRadio op mijn S3 op de achtergrond draaien (dus ook een icoontje in de balk) en toch werd deze app gekilled als ik bv Waze opstartte. Icoontje blijft dan wel staan, maar radio stopte met spelen en zodra je op het icoontje klikte, werd NLRadio weer geladen en moest ik zelf weer op play drukken.
Dat zou niet mogen moeten en is dan wel heel vaag. Op de SGS2 werkt het sowieso prima. Dan heeft de SGS3 blijkbaar een heel/te agressief c.q. brak geheugenbeheer.

Zie ook hier dat het eigenlijk zo "moet" met dat notificatie-icoon: http://developer.android....droid.app.Notification%29

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:30
@Brad: Het is sowieso vrij bekent dat de S3 een nogal agressieve manier heeft van geheugen management. Zo wordt de launcher nog steeds af en toe gekilled (ik merk dit dagelijks).

De link die je geeft gaat over services welke Android zo lang mogelijk in memory houdt. Bepaalde services kunnen vrij probleemloos gekilled worden en als Android geheugen nodig heeft, dan zal hij dat ook doen. Middels de "startForground"-method kan je aangeven dat je liever niet hebt dat de service gekilled wordt omdat gebruikers er last van kunnen krijgen. Echter wil dat dus niet zeggen dat Android de service/app niet killed als hij geheugen nodig heeft.

Al met al denk ik dat de S# een te agressieve manier heeft en tevens de prioriteiten niet goed heeft. Ik vind het iig erg vervelend en twijfel soms om de S3 te houden. Of ik houd hem en hoop dat Jelly Bean het probleem oplost, of ik houd hem en zet er CM10 op als deze stabiel is, of ik verkoop hem en ga voor de iPhone 5 (en ja, ik weet hoe en wat vwb multi-tasking, memory management, etc op de iPhone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlennQuirynen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-05 23:16
Hallo,

ik heb een probleem dat het volume tijdens het bellen zelf veel te laag is.
Dus de spraak van de tegenpartij is zeer laag qua volume en dus slecht verstaanbaar.

Ik weet dat je tijdens het bellen op de volume knoppen op de zijkant kan duwen om het te verhogen, maar dit staat reeds op maximum.
Bijkomend heb ik ook de optie geactiveerd om een volume boost te kunnen doen tijdens het bellen.
YouTube: Samsung Galaxy S3: How to Add Extra Volume to Phone Calls
Maar dit brengt jammer genoeg ook geen oplossing. Het volume is nog steeds te laag.

Apps zoals audio manager hebben geen invloed op het in-call volume.
En volume+ doet ook niet veel (ik heb wel geen root access en heb ook niet de intentie om te rooten).

Is dit een fout in de telefoon, of zijn er zaken die ik over het hoofd zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
De Galaxy S3 komt in 3 kleuren extra: http://www.gsmarena.com/g...rey_and_red-news-4709.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:13:
Kan iemand mij vertellen waarom kies zegt dat ik nu op laatste firmwareversie PDA:LG8/ PHONE:LG8 / CSC:LG6 (DBT)

Hoe oud is deze? En waarom kan ik niet verder update?

Misschien handig dat die gene die dit forum onderhoud dit gaat aangeven in de inleiding alle update's voor de telefoon zodat iedereen meteen kan zien als ze de laatste firmware hebben..
Zelf wat onderzoek doen kan ook geen kwaad hoor,google is je grootste vrien.ddd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:18:
Mensen ik zit met een groot probleem. Deze Samsung Galaxy S3 blijkt een defect te hebben. Wanneer ik naar iemand bel via de headphone dan kan de andere persoon mij verstaan. Wanneer ik echter iemand bel via de smartphone niet. Niemand kan me dan nog verstaan. Zet ik het echter op de luidspreker dan blijkt het wel te werken. Ik heb vandaag met kies de Galaxy S3 geüpdatet. Dit blijkt echter niets uit te halen.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quote binnen 24 uur wordt niet op prijs gesteld. Wat heb jezelf al gedaan om het probleem op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, sinds kort heb ik iets vreemds opgemerkt met het internet op mijn telefoon. Als ik mobiele data, nadat het een tijdje heeft afgestaan, weer opzet geraak ik geregeld alleen maar met mijn Browser (firefox) op het internet, geen enkele app maakt verbindingen. Bij de google play store krijg ik dan een time out melding. Maar andere apps werken ook niet. Als ik even in vliegtuigmodus ben gegaan lijkt het meestal wel weer te werken. Googlelen hierop leverd niet veel nuttigs op. Iemand hier last van en/of een idee wat er loos kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 21:32

Hoe oud is deze? En waarom kan ik niet verder
Je hebt een Duitse versie (DBT) net zoals ik.
Ik zit ook op dezelfde versie en kan ook nog niet updaten
Je kan of wachten tot er een update komt of via samfirmware de nieuwste versie flashen met odin.
Op samfirmware kun je ook zien welke versie voor duitsland (DBT) de nieuwste versie is.

Waar heb je je telefoon gekocht als ik vagen mag? Toevallig ook bij redcoon webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:50

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:03:
Hallo, sinds kort heb ik iets vreemds opgemerkt met het internet op mijn telefoon. Als ik mobiele data, nadat het een tijdje heeft afgestaan, weer opzet geraak ik geregeld alleen maar met mijn Browser (firefox) op het internet, geen enkele app maakt verbindingen. Bij de google play store krijg ik dan een time out melding. Maar andere apps werken ook niet. Als ik even in vliegtuigmodus ben gegaan lijkt het meestal wel weer te werken. Googlelen hierop leverd niet veel nuttigs op. Iemand hier last van en/of een idee wat er loos kan zijn?
Heb je soms T-Mobile?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neen, mobile vikings, de firmware is gewoon stock (LUX -versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel dat ik twee nieuwe mails en twee nieuwe sms-jes heb. Voor het lezen verschijnt in beide pictogrammen dan een 2. Maar als ik ze gelezen heb, blijft die gewoon op 2 staan, zelfs na handmatig synchroniseren. Iemand een idee waarom dat niet ververst wordt naar blanco (0)? Misschien een instelling die ik per ongeluk heb aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja heb een duitse telefoon ik heb deze omdat ik de telefoon goedkoper kon krijgen op deze manier... Maar vraagje als je hem flash via odin ben ik dan helemaal van dat duitse gebeuren af? En welke versie moet ik dan pakken zodat ik ook snel de JB update mag ontvangen? die van T-mobile http://www.sammobile.com/firmware/
ComTech schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:07:
[...]

Je hebt een Duitse versie (DBT) net zoals ik.
Ik zit ook op dezelfde versie en kan ook nog niet updaten
Je kan of wachten tot er een update komt of via samfirmware de nieuwste versie flashen met odin.
Op samfirmware kun je ook zien welke versie voor duitsland (DBT) de nieuwste versie is.

Waar heb je je telefoon gekocht als ik vagen mag? Toevallig ook bij redcoon webshop?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2012 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
Pak de PHN versie, die is zonder provider bloatware. Verder is het niet te doen en tegelijkterijd zinloos om alle FW's bij te houden. Niet te doen omdat er zoveel uitkomen, helemaal als je de internationale en providerversies meeneemt. Zinloos omdat je op XDA, sammobile.com en samsung-updates.com heel makkelijk dit zelf op kunt zoeken.

@Hugo; misschien dat contact zoeken met Samsung raadzaam is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
gijsvogel schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:12:
Ik heb een klein probleempje/vraag waarbij ik niet weet wat er nou nog aan staat wat dit veroorzaakt.

Als ik de galerij op de telefoon open dan laadt er na een seconde of 2 nog een extra map met foto's die op mijn PC staan, ik hoor dan ook aan de schijf van mijn pc dat er gezocht wordt naar foto's.
...
Blijkbaar maakt de te telefoon dus een netwerkverbinding met de pc en laadt hij dan de foto's in als ik de galerij bekijk.

Weet iemand hoe ik óf de galerij niet meer kan laten zoeken naar de foto's, óf ik vanuit de pc kan instellen dat de telefoon niet naar de foto's kan zoeken.
Al weer even geleden, maar ik heb de oorzaak inmiddels gevonden.
Ik had voor allshare ofzo een aantal programma's toegang gegeven, waaronder dus ook blijkbaar Media player...
misschien wat dom dat ik het vergeten was, maar dit was dus de oorzaak van deze actie, en misschien kan het iemand anders helpen later.
Instelling in Media Player te vinden onder streaming, daar kun je aan/uitvinken welke apparaten kunnen streamen, en bij meer streamingopties kun je de betreffende apparaten evt. blokkeren.
Anyhow ik ben van mijn probleem af, maar voor iemand anders is het misschien weer wenselijk om dit voor elkaar te krijgen...
gijsvogel schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 00:11:
Zijn er al meer ervaringen met de update van deze week?
de LH1 dan?

Ik ervaar enigszins beter accuverbruik/duur, maar heb sindsdien een wat problematischer wifi verbinding op het werk. (Gratis KPN-hotspot)
Normaal bij aankomst op werk 1 keer inloggen en dan de rest van de dag continue verbinding. (moet je dan via de browser accoord gaan met de voorwaarden en dan inloggen)
Momenteel moet ik iedere zoveel tijd weer opnieuw aanmelden bij KPN, het lijkt alsof hij de aanmelding vergeet ineens dus. Voorheen moest ik me ook wel eens opnieuw aanmelden, maar dat kwam dan doordat ik tussendoor even de deur uit was geweest o.i.d.
Lease tijd van de hotspot is 24 uur, dus dat is het punt niet...
Heb nooit echt op het ontvangstbereik van wifi gelet op mijn werk maar ik sta praktisch onder 1 van de 3 'zenders' en haal nu 1 streepje in de wifi bereik meter in de taakbalk bovenaan.
Verder ben ik nog benieuwd naar ervaringen van anderen met de update van afgelopen week.
Mijn bevinding over betere accuduur moet ik toch wat aanpassen, ik heb de telefoon de afgelopen dagen relatief gezien wat minder intensief gebruikt, en naar mijn beleving doe ik toch wat korter met de accu.
Hiervoor haalde ik makkelijk 2,5-3 dagen (2d+10u) met de accu, momenteel zit ik op 1d+10u en heb nog 22% over.
Wellicht komt dit door de issue die ik ondervind met de hotspots op het werk waarvan de aanmelding (via browser) vergeten wordt of hikt door verminderde ontvangst van het wifi signaal.
Dus mochten daar ervaringen mee zijn dan ben ik ook wel benieuwd.
Persoonlijk vind ik dit laatste toch wel vrij irritant, want met zo'n hotspot heb je wel een wifi verbinding op het eerste gezicht (waardoor de telefoon niet vanzelf schakelt naar 3G) maar komt er via dat wifi dus helemaal niets binnen als de aanmelding vergeten wordt door de browser.
3G verbinding continue aan op het werk is wel een optie, maar vanwege een oud pand met vele dikke muren en een rieten dak komt dat ook zeer slecht binnen op de meeste plekken, ik was dus eigenlijk erg blij dat de hotspots werden aangelegd, en het werkte voor de update echt perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjouwer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-06 15:57
wie heeft er ook last van dit probleem.
als ik een foto wil maken doet de camera het niet ,dan krijg ik de volgende melding.
Onbekende netwerkfout opgetreden.
hebben meer mensen hier last van en wat is de oplossing hier voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vastloper
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:18:
Ik hoop dat je wel de headphone eruithaalt eerst wil je met je telefoon bellen. Dat is natuurlijk het hele detectiemechanisme welke microfoon en speaker hij moet gebruiken. Soms werkt de detectie bij telefoons niet altijd even lekker, dat had ik bij mijn vorige samsung telefoon ook. Een extra keer erin en eruit doen van de headphone kan soms helpen. Als je het te snel doet leek hij het ook niet altijd te detecteren. Reboot werkte altijd bij mij. Anders kun je overwegen een bluetooth headset te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhosYaDaddy
  • Laatst online: 20-09 00:29
maikel_rox schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:22:
Willen jullie dan even informatie als buildnummer/baseband ed even posten? Dit zal de juiste opheldering geven.
Als dat op mij sloeg:

AP: I9300XXBLH1, CP: XXLH1, CSC: ATOBLH1 ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mip
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 15:21

Mip

Ik probeer de update via Kies binnen te halen.
De voortgang blijft echter echter zeker al een kwartier hangen op 0%..

Afbeeldingslocatie: http://www3.picturepush.com/photo/a/9092381/640/9092381.png

Op het toestel staat enkel 'Downloading, do not turn off target'.
What to do..? :'(

[ Voor 48% gewijzigd door Mip op 29-08-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:48
Hmm jammer dat ze nu toch met een zwarte en grijze variant komen, die zien er toch wel net wat mooier uit.

http://nl.hardware.info/n...nten-samsung-galaxy-s-iii

[ Voor 28% gewijzigd door Phusebox op 29-08-2012 10:10 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mip schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:04:

[afbeelding]

De download is nog niet begonnen,ik zou gewoon het toestel weer opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mip schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:04:

[afbeelding]

Je toestel wordt waarschijnlijk niet goed herkent door windows. Installeer de drivers opnieuw en probeer het nogmaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:39:
[...]

Je toestel wordt waarschijnlijk niet goed herkent door windows. Installeer de drivers opnieuw en probeer het nogmaals.
Ik heb exact hetzelfde probleem. Kies download alles en daarna zou hij het naar me toestel
moeten kopieren. Dit doet hij niet en na verloop van tijd krijg ik een melding dat me toestel
niet herkent wordt. :?

Toestel moet ik dan resetten, door de baterij eruit te halen.
Pagina: 1 ... 67 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.