Vandaag eens TeamViewer op de mobiel getest, moet zeggen dat het erg makkelijk werkt om even SMSje of WhatsApp berichtje te sturen. Scheelt weer op scherm van de telefoon te priegelen. Of als je telefoon op bureau ligt en je bent net op de PC bezig om naar de telefoon te rijken en te kijken wat voor melding je hebt. Even snel Alt-Tab op de PC naar TeamViewer en voila je telefoon scherm. Heb het tot nu toe wel alleen getest met telefoon in de dock, weet dus niet hoe batterij verbruik is.
Nu een volle dag gedraaid met de nieuwe update, Waanzinnige vooruitgang met accuverbruik. Het is nog te vroeg om te juichen, maar waar ik idle zo`n 2.5 % per uur kwijt was, zat ik vandaag op iets minder dan 1%. Na 3,5 uur stond de accu nog op 97% en dacht dat hij de accuwaardes verkeerd weer gaf.Echter waar ik vaak net de dag doorkom (ben wel een redelijke heavy user ben, alles open heb staan staan en scherm op 100%) met één acculading, heb ik nu nog 58% over, na ruim 15 uur.
Ziet er dus goed uit, vooralsnog.
Ziet er dus goed uit, vooralsnog.
Verwijderd
Even een vraag hoe kun je in de Apex launcher je apps aanpassen zodat ze in de juiste volgorde worden weergegeven. Behoorlijk irritant om je apps door elkaar te zien.
Vanavond eens wat getest met de OTA sectie op SamMobile. Heb eerst via Odin de Nordic LH1 firmware geflashed, daarna onder de OTA sectie de LH3 update gedownload (deze is officieel nog niet uit). En deze ZIP vervolgens via de stock recovery geflashed. Denk dat LH3 de laatste 4.0.4 ROM zal zijn voordat de Jelly Bean updates zullen verschijnen. LH3 voelt wel weer stukje lekkerder aan dan de LH1 ROMs. Ik blijf deze voorlopig stock draaien tot de eerste Jelly Bean update uit is (stabiele).

[ Voor 5% gewijzigd door Razer op 24-08-2012 02:07 ]
En weer een nieuwe leak, XXDLH7, 24-08-2012. Slimme strategie van Samsung om betatesting te laten uitvoeren.
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
sorry dat ik nogal ongeduldig overkom
, maar zo heb ik wel een hele dure muziekspeler
niemand een idee?
niemand een idee?
ronic1 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 20:15:
Hoi,
Ik heb vanmiddag mijn s3 geupdated met kies, alles verliep goed met het downloaden en installeren
de s3 starte opnieuw op zo als gebruikenlijk pin code ingetoetst krijg ik een scherm ontgrendelings-PIN SIM-netwerk!!!!!
Ik heb van alles geprobeerd maar kom er niet meer uit.
Het is/was een engelse versie toen ik hem kocht, Had er gelijk met odin de nederlandse versie opgegooid. En al een keer via ota een update gedaan. Liep allemaal goed niks aan het handje tot vanmiddag dan.
Heb ook al een oudere versie geprobeerd via odin maar nog steeds hetzelfde probleem.
Iemand een idee?
Daar zijn wel programma's voor. Ik heb het gehad met de Galaxy Nexus van een maatje van me!
Ik zal even op zoek gaan naar het programma. Voor de nexus heb ik het toen gedaan met de Galaxy Nexus Toolkit V7
edit: mogelijk heb je hier wat aan: http://rootgalaxys3iii.com/galaxy-s3-sim-unlock/
http://www.xda-developers...sim-unlock-for-i9300-gs3/
http://forum.xda-develope...hlight=sim+unlock+forever
Ik zal even op zoek gaan naar het programma. Voor de nexus heb ik het toen gedaan met de Galaxy Nexus Toolkit V7
edit: mogelijk heb je hier wat aan: http://rootgalaxys3iii.com/galaxy-s3-sim-unlock/
http://www.xda-developers...sim-unlock-for-i9300-gs3/
http://forum.xda-develope...hlight=sim+unlock+forever
[ Voor 37% gewijzigd door maikel_rox op 24-08-2012 09:15 ]
Zo te lezen nog met redelijk wat bugs die ook in de voorgaande zat. Ben benieuwd wanneer stabiele JB update gaat uitkomen, de geruchten van 29ste geloof ik niet zo, dan moet er nog heel wat gebeuren. Waarschijnlijk kun je dan nog beter met een maand doorwerken met een 4.0.4 en daarna eens overstappen op JB.Taigu schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:34:
En weer een nieuwe leak, XXDLH7, 24-08-2012. Slimme strategie van Samsung om betatesting te laten uitvoeren.
Thnx, Ik heb die methodes nog niet geprobeerd.
Ik was alleen niet van plan om te gaan rooten. Ik ga hem gewoon terug brengen en kijken wat ze zeggen.
Ik denk namelijk zelf dat de hardware kapot is, ik heb deze code geprobeerd *#7465625# View Phone Lock Status maar er gebeurd niks.
Nogmaals bedankt voor je antwoord.
Ik was alleen niet van plan om te gaan rooten. Ik ga hem gewoon terug brengen en kijken wat ze zeggen.
Ik denk namelijk zelf dat de hardware kapot is, ik heb deze code geprobeerd *#7465625# View Phone Lock Status maar er gebeurd niks.
Nogmaals bedankt voor je antwoord.
Taigu schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:14:
Ronic1, heb je deze of deze als eens geprobeerd? Zorg voor goede backups van je efs map!
Ik heb een heleboel gedoe bij Tele2 met bellen in het buitenland. Als ik terugkom in NL kan mn Sim niet meer aanmelden op het T-mobile netwerk. Tele2 zegt dat ik mijn netwerk instellingen handmatig opnieuw moet instellen. Als ik probeer een nieuw toegangspunt aan te maken (APN) gaat dat goed totdat ik MCC en MNC verander (res.p 204 en 02). Als ik daarna het APN opsla is het verdwenen? Iemand een idee?
(ik zal natuurlijk Tele2 gaan bellen, maar weinig hoop dat ze me verder kunnen helpen..)
(ik zal natuurlijk Tele2 gaan bellen, maar weinig hoop dat ze me verder kunnen helpen..)
Hoe moet j de browser nou goed afsluiten? Ik weet dat t met de back knop goed is, maar als je dan een pagina of 20 hebt bekekwn is dat heel wat keer de back knop indrukken. Als ik met de startknop in een keer afsluit den heb ik t idee dat de browser op de achtergrond draait. Ook als je deze in de taakbeheer afsluit. Ik heb namelijk google als startpage maar dan krijg ik bij opstarten de laatst gebruikte pagina en niet de startpage. Hoe doen jullie dat?
Signature
Pagina naar onderen vegen, dan verschijnt rechtsboven een knop voor de vensters die open staan. Als je daarop drukt kun je vervolgens op de min drukken. In de applicatie monitor widget kun je de browser eventueel sluiten.BMW_M3 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:41:
Hoe moet j de browser nou goed afsluiten? Ik weet dat t met de back knop goed is, maar als je dan een pagina of 20 hebt bekekwn is dat heel wat keer de back knop indrukken. Als ik met de startknop in een keer afsluit den heb ik t idee dat de browser op de achtergrond draait. Ook als je deze in de taakbeheer afsluit. Ik heb namelijk google als startpage maar dan krijg ik bij opstarten de laatst gebruikte pagina en niet de startpage. Hoe doen jullie dat?
Middelste knop, browser draait even door op de achtergrond. Je kunt instellen dat bij afsluiten programma's direct hard afsluit, misschienn bij ontwikkelaarsopties.BMW_M3 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:41:
Hoe moet j de browser nou goed afsluiten?
vrede in rust
Ik heb een klacht ingediend bij radar over de slechte kwaliteit van de samsung Galaxy SIII. Mijn zoontje liet em vallen van 50cm hoog en bam de rechter onderhoek van mn scherm zit vol barstjes. Zag op internet veel van dit soort berichten. Van een telefoon van 600 euro mag je verwachten dat ie tegen een stootje kan!! Zijn er meer mensen met een kapot scherm meld dit aub bij Radar, samen staan we sterk 
http://www.trosradar.nl/paginas/contact/
Verwijderd
Sorry hoor, maar ik denk dat Radar dit niet eens gaat behandelen, die schermen zijn nu eenmaal van glas en dat kan kapot als je foon ongelukkig valt.M. Bos schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:31:
Ik heb een klacht ingediend bij radar over de slechte kwaliteit van de samsung Galaxy SIII. Mijn zoontje liet em vallen van 50cm hoog en bam de rechter onderhoek van mn scherm zit vol barstjes. Zag op internet veel van dit soort berichten. Van een telefoon van 600 euro mag je verwachten dat ie tegen een stootje kan!! Zijn er meer mensen met een kapot scherm meld dit aub bij Radar, samen staan we sterk
Precies, waarom verwacht je van een flinterdunne telefoon met groot scherm (neemt praktisch de volledige telefoon in beslag) dat deze valbestendig is? Sinds wanneer zijn aanschafprijs en schokbestendigheid gekoppeld?
Vervelend voor je dat je telefoon is gevallen precies op een kwetsbare plek, maar dit kan altijd gebeuren. Volgende keer direct een (beter) hoesje of een schokbestendige telefoon kopen.
Vervelend voor je dat je telefoon is gevallen precies op een kwetsbare plek, maar dit kan altijd gebeuren. Volgende keer direct een (beter) hoesje of een schokbestendige telefoon kopen.
[ Voor 13% gewijzigd door Taigu op 24-08-2012 15:08 ]
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Dit moet je met andere toestellen proberen..... Geen enkele brengt het er goed vanaf. Maar goed, ik begrijp dan ook niet dat mensen hun kinderen zulke dure telefoons geven. Dat vind ik persoonlijk, een hele slechte zet. Kinderen gaan nou eenmaal anders om met spullen dan volwassen.M. Bos schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:31:
Ik vind het dan ook raar dat je hiermee een case denkt te hebben tegen Samsung. Ik zou zeggen koop een old school Dumb Phone. Die zijn veel beter bestand tegen vallen en de batterij gaat ook nog dagen langer mee. Je moet wel erg onder een steen hebben gelegen om niet te weten dat dit soort toestellen een stuk kwetsbaarder zijn.
Veel geluk met je klacht, maar mijn hulp krijg je niet.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Het moet niet gekker worden. Neem eens verantwoordelijkheid in plaats van dingen af te schuiven. Als jij je zoontje toestemming hebt gegeven om aan je telefoon te zitten is het jouw verantwoordelijkheid, anders die van hem. Glas kan nu eenmaal breken bij stoten of vallen, dat weet iedereen. Een halve meter is een behoorlijke smak.M. Bos schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:31:
Verwijderd
Een beetje dom vindt je ook niet??M. Bos schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:31:
Dan moet je zorgen dat de kleine er niet aan kan komen.
Er zullen weinig mensen zijn inclusief Tros radar die je hier gelijk in gaan geven.
Als je een lada van paar duizend euro naast een mercedes van 80.000 euro zet en je schopt er tegen , zit er ook in beide een deuk. Dan ga je toch ook niet naar radar om te zeggen dat een auto van 80.000 euro tegen een stootje moet kunnen?
In deze ligt de verantwoording geheel bij jou zelf sorry...

Typisch zo'n klacht die je ook veel op klacht.nl terugvindtM. Bos schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:31:
Een keertje eigen verantwoordelijkheid nemen zie je steeds minder terug in deze maatschappij.
Je verwacht zeker ook dat je een auto van €60.000 zonder deuk tegen een paaltje kan rijden?
Gezien de reacties van de mede-tweakers is de standpunt wel duidelijk.M. Bos schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:31:
Geen slimme zet om een kind zo'n duur toestel in handen te geven..Afaik het volwassenen ook kan gebeuren.
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Ik denk dat hij na al deze reacties inmiddels wel 'genezen' is.silitek schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:10:
[...]
Gezien de reacties van de mede-tweakers is de standpunt wel duidelijk.![]()
Geen slimme zet om een kind zo'n duur toestel in handen te geven..Afaik het volwassenen ook kan gebeuren.Anyway, klacht indienen heeft geen zin ondanks de hoge prijs blijf het toestel kwetsbaar..
Is het toestel echt zo kwetsbaar?
Niet ivm met de post hierboven, ik wilde dit al langer vragen...
Ik lees hoe dan ook veel over barsten met name... Ik ben eigenlijk niet zo van de hoesje. Mijn desire HD heeft echt gruwelijke valpartijen krasloos overleefd en ik hoopte eigenlijk dat het gorilla glas op de sIII sterker zou zijn dan dat van de DHD
Wie heeft er al krassen/barsten met normaal gebruik?
Ik lees hoe dan ook veel over barsten met name... Ik ben eigenlijk niet zo van de hoesje. Mijn desire HD heeft echt gruwelijke valpartijen krasloos overleefd en ik hoopte eigenlijk dat het gorilla glas op de sIII sterker zou zijn dan dat van de DHD
Ooit wel eens je televisie van 1.000 euro van 50 cm hoog laten vallen...?M. Bos schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:31:
Mijn standpunt is dat er een deugdelijk product afgeleverd dient te worden. Men bewerkt een beeldscherm in de ontwikkelingsfase ook met sleutels e.d. om te kijken of het stevig genoeg is, ook niet echt normaal gebruik. Een telefoon is een apparaat wat gemakkelijk valt in het dagelijks gebruik, en niet alleen doordat kinderen het vast hebben. Daarom zou een beetje telefoon daar tegen moeten kunnen. Een deukje oke, maar met minste geringste een barst in je scherm is m.i. niet in orden.
Verwijderd
Ik heb mijn SGS3 sinds juni, ik ben er redelijk voorzichtig mee geweest en er is nog geen enkel krasje te zien bij mij.
Wel heb ik er sinds een week of 3 een heel dun hoesje omheen zitten, een originele van Samsung (EFC-1G6S). Dit ondanks dat ik er eigenlijk ook geen hoesje omheen wilde (ik vond 'm al zo groot). Misschien is het een tip voor andere niet-zo-van-de-hoesjes-zijnden
Wel heb ik er sinds een week of 3 een heel dun hoesje omheen zitten, een originele van Samsung (EFC-1G6S). Dit ondanks dat ik er eigenlijk ook geen hoesje omheen wilde (ik vond 'm al zo groot). Misschien is het een tip voor andere niet-zo-van-de-hoesjes-zijnden
Niet de topic voor maar zelf een Melkco flipcover. Is maar goed ook want hier een bijna fatale actie mijne zijds.Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:44:
Ik heb mijn SGS3 sinds juni, ik ben er redelijk voorzichtig mee geweest en er is nog geen enkel krasje te zien bij mij.
Langs mijn broekzak steken en nog in een ultieme reddingspoging gaf ik het toestel nog een kick na.
schade 0 dat door de cover anders was het klaar geweest. Ben niet kapot van hoesjes in wat voor vorm dan ook. Noem het maar noodzakelijk kwaad!!..
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Sorry hoor maar hou a.u.b op met dat slapgl...l...M. Bos schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:43:
Mijn standpunt is dat er een deugdelijk product afgeleverd dient te worden. Men bewerkt een beeldscherm in de ontwikkelingsfase ook met sleutels e.d. om te kijken of het stevig genoeg is, ook niet echt normaal gebruik. Een telefoon is een apparaat wat gemakkelijk valt in het dagelijks gebruik, en niet alleen doordat kinderen het vast hebben. Daarom zou een beetje telefoon daar tegen moeten kunnen. Een deukje oke, maar met minste geringste een barst in je scherm is m.i. niet in orden.
Je bent gewoon zelf fout daarmee uit.
Ps koop een prepaid van 20 euro dan kan je hem gewoon laten vallen en koop je weer een nieuwe.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 16:59 ]
Laat ik het afkloppen, maar ik heb hem sinds begin juni en er zit nog niks op. Geen hoesje (ben ik ook niet zo van). Ik ben altijd erg zuinig op me foons, maar de vorige (Samsung i8910) is me in 3 jaar ook wel 5x uit me handen geglipt. Die heeft er niks aan overgehouden, maar was ook niet compleet glas aan de voorkant zoals de S3. Met deze zal ik dus extra moeten oppassen.vaagisdenaam schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:20:
Is het toestel echt zo kwetsbaar?
Voor de poster M.Bos: lol, ding kost 600 euro voor alle techniek die erin zit en dus niet om het een stuiterbal te laten zijn voor die kleine. Dan moet je zoals andere posters al aangeven een andere foon kopen die niet een glasplaat heeft aan de voorkant.
Mensen die Modern Combat 3 willen op hun S3, hij is exclusief beschikbaar en GRATIS!
Multiple pc builds in progress
Sorry hoor, maar kan of wil je het niet begrijpen. Glas is breekbaar, ook gehad en versterkt glas. De verwachting dat iets dat voor een groot deel uit glas bestaat een willekeurige val van een halve meter moet kunnen overleven is zeer onredelijk. Het is gewoon een gevalletje eigen schuld dikke bult.M. Bos schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:43:
Verwijderd
Kijk eindelijk weer een leuk en positief berichtmafiatounes schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:42:
Mensen die Modern Combat 3 willen op hun S3, hij is exclusief beschikbaar en GRATIS!
Hmmm, vandaag mijn Samsung Galaxy S3 14 dagen in bezit, waarvan 10 dagen in gebruik, ontdek ik opeens een scheurtje aan de binnenkant van de zilveren rand 4 á 5 cm onder de Power knop. Vanaf het begin een origineel Samsung Pouch hoesje eromheen gehad, niet gevallen en verder geen krasjes te zien. Ik ben benieuwd of ik hier nog wat mee kan bij T-Mobile. Iemand ervaring?HellBeast schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 10:05:
Ik was een van de personen die scheurtjes had in de rand van de S3. Nu heb ik een omruiling gehad van Tmobile en het valt mij op dat de zijrand totaal anders is dan de rand van mijn eerste toestel. Hij is een stuk donkerder grijs en hij lijkt van een ander materiaal te zijn. Ook zie ik niet meer de 4 microscopisch kleine rechte scheurtjes op elke hoek van het toestel.
Dit houdt in dat Samsung al wist van dit probleem. Anders hadden ze niet het ontwerp veranderd. Aangezien de meldingen van de scheurtjes in de toestellen niet zo oud is, moesten ze het al veel eerder hebben geweten, aangezien er nu al versies zijn van de S3 met een compleet andere rand. Waarschijnlijk hebben ze een eerste lading met de andere randen gewoon door laten gaan voor verkoop, met het idee om die te laten repareren als de klanten gaan zeuren.
Dit baseer ik ook op het feit dat samsung al heel vroegtijdig concludeerde dat het om een gering aantal toestellen gaat, terwijl net de storingsaanmeldingen een klein beetje op gang kwamen.
Ik zou in ieder geval je toestel even checken op die 4 rechte scheurtjes op elke hoek. Als je dat type hebt, is de kans groot dat je problemen kan krijgen.
Edit: Ik het alle artikelen en posts gelezen. Maar ik ontdek dit nu dus pas na 14 dagen, en niet binnen een aannemekijke termijn van toestelcontrole, vandaar mijn vraag hoe T-Mobile hier mee om gaat.
[ Voor 6% gewijzigd door Jumpman op 24-08-2012 18:11 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Uhm dit heeft op Nu.nl gestaan, Tweakers, is hier 10 pagina's lang aan bod gekomen iets meer eigen initiatief lijkt me wel op zijn plaats. Misschien Google en dan eens zoekterm Galaxy S3 haarscheurtjes? Die zoekterm levert slechts 505 resultaten bij Google op.Jumpman schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:07:
[...]
Hmmm, vandaag mijn Samsung Galaxy S3 14 dagen, waarvan 10 dagen in gebruik, ontdek ik opeens een scheurtje aan de binnenkant van de zilveren rand. Vanaf het begin een origineel Samsung Pouch hoesje eromheen gehad, niet gevallen en verder geen krasje te zien. Ik ben benieuwd of ik hier nog wat mee kan bij T-Mobile. Iemand ervaring?
[ Voor 4% gewijzigd door Razer op 24-08-2012 18:09 ]
Linkje?mafiatounes schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:42:
Reactie op je edit:Jumpman schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:07:
[...]
Edit: Ik het alle artikelen en posts gelezen. Maar ik ontdek dit nu dus pas na 14 dagen, en niet binnen een aannemekijke termijn van toestelcontrole, vandaar mijn vraag hoe T-Mobile hier mee om gaat.
In Tweakers artikel staat dat deze toestellen kosteloos door Samsung gerepareerd zullen worden.
Sorry jongens was te snel met posten, hij is beschikbaar via Samsung Apps niet de Play Store.
http://www.samsungapps.co...as?productId=G00009279625
[ Voor 29% gewijzigd door mafiatounes op 24-08-2012 18:21 ]
Multiple pc builds in progress
Samsung Gamehub op je foon staat die erbij onder Gameloft.
edit: too slow
edit2: Hmm eerste spel dat ik installeer dat niet wil opstarten, geen idee wat er mis is gegaan. Gameloft logo in beeld, laadschermpje en daarna terug naar S3 homescreen.
[ Voor 32% gewijzigd door AppieNL op 24-08-2012 19:31 ]
Verwijderd
Ik zit nog op een oude firmware namelijk pda:lg8 kan ik kies anders installeren zodat ik ook na de nieuwere versie ga.. dit kon namelijk met de sony x10 wel... of moet ik het anders aan pakken..
krijg namelijk nog niet de nieuwste firmware via kies... of moet ik helemaal iets anders doen?
krijg namelijk nog niet de nieuwste firmware via kies... of moet ik helemaal iets anders doen?
vanmorgen via kies naar LH1 ge-update. ik ben woonachtig in limburg en heb Vodafone. dagelijks rijdt ik een stukje door Duitsland naar mijn werk. soms krijg ik dan wel eens een " welkom in duitsland bla bla" smsje.. vanmiddag kreeg ik plotseling tijdens de rit 5 cb messages met 13 cijfers per sms, verder niets. wie weet wat dit is? ik heb cb messages bij berichten instellingen maar uitgevinkt, want ik kan hier volgens mij niks mee.. voor de update heb ik dit nooit gehad...
Heb helaas nog geen Samsung account. Als ik via de site probeer te registreren krijg ik:mafiatounes schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:19:
Sorry jongens was te snel met posten, hij is beschikbaar via Samsung Apps niet de Play Store.
Er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van de pagina die u hebt aangevraagd.
Probeer het later opnieuw.
Via de Galaxy registreren lukt ook niet :l
Dus omdat de fabrikant test op een specifieke, niet normale gebruiksmethode (krassen met sleutels) moet het toestel maar bestand zijn tegen alle niet normale gebruiksmethoden? Buiten dat een telefoon waarschijnlijk vaker in contact zal komen met sleutels dan vallen, is dit nogal een kromme redenering.M. Bos schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:43:
Je hanteert ook een ruime definitie van een deugdelijk product. Volgens mij is een deugdelijk product een product wat compleet, niet beschadigd, niet kapot, goed werkend is en doet wat de verkoper (fabrikant) belooft. Nergens lees ik een belofte van Samsung dat de S3 bestand is tegen vallen van 50cm hoogte, ik lees geen andere klachten van je dus volgens mij heb je een deugdelijk product gekocht.
Dat het product niet voldoet aan jouw verwachtingen is niet het probleem van Samung, dat ligt toch meer aan jouw verwachtingen. Je hebt een fout gemaakt en probeert dit nu af te schuiven op de leverancier. Accepteer je schade en bijbehorende kosten voor reparatie (€ ca 200,-) of de aanschaf van een Defy+, Galaxy Xcover (en zelfs die kunnen in 1x kapot vallen) of een echt schokbestendige MIL-STD-810G telefoon. De laatste categorie is getest op 26 keer vallen vanaf 1m22 op beton terwijl het apparaat uitstaat. Als je ziet hoe die laatste categorie telefoons eruit ziet, dan kun je zelf wel bedenken hoe schokbestendig een S3 is.
Voor wat betreft het minpunt van het notificatiescherm, dat is straks opgelost zodra de S3 op Jelly Bean draait, daarbij is het namelijk wel mogelijk een preview te zien in het notificatiescherm.Boobybandit schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:20:
Vorige week de Galaxy S3 ontvangen. Had hiervoor een iPhone 4S (van mijn werkgever, maar ik ga binnenkort weg...) en ben tot nu toe erg tevreden.
Snelheid is natuurlijk bij beide telefoons top, en kan niet zeggen dat de een sneller is dan de andere kwa GUI. Wel heb ik hiervoor verscheidene Android phone's gehad (HTC touch en Desire) en voelt het bizar aan om Android zo soepel mee te maken.
Zo even 123 wat ik kan opmerken:
Pluspunten:
- scherm, prachtig, scherp en vooral groot. Verademing na die kleine schermen van de iPhones.
- veel aan te passen, vind ik erg fijn, miste het toch wel op iOS.
- design, prachtig toestel, sowieso...
- duurzaamheid: heb wel het idee dat het toestel makkelijker een val overleeft dan de iPhone doordat de iPhone natuurlijk het kwetsbare glas heeft.
Minpunten:
- moeilijk met 1 hand te bedienen. Is ook niet de bedoeling bij dit formaat, maar dat was wel weer het voordeel van de kleine iPhone. Raak nu geregeld de back button aan.
- stabiliteit van apps. iOS crashes van apps bijna nooit gehad, hier al meerdere keren in enkele dagen
- gemis van sommige apps. Grootste misser is de volkskrant. Ik heb een webabonnement en kon inloggen met mijn gegevens en de krant online lezen op de iPhone. Voor de android is een dergelijke app er nog niet (enkel voor de headlines, maar niet voor abonnees). Dit gemis zie ik helaas nog altijd bij nieuwe diensten, eerst altijd iPhone, dan pas android en andere besturingssystemen.
- notificatiescherm. Op de iPhone kreeg je altijd mooi in het lockscreen een overzicht en preview van whatsapp messages/SMS. Hier niet. Je kan de 'melding' van whatsapp inschakelen, maar dan krijg je een redelijk onhandige popup op je lockscreen ipv dat dit in het lockscreen zit verwerkt. En ik ben me er van bewust dat het mogelijk is andere lockscreen's te plaatsen, maar ik heb begrepen dat het veranderen van de melding zonder flashen niet mogelijk is, en ik had gehoopt hier juist vanaf te zijn.
Conclusie:
Zeer tevredenDe pluspunten wegen gewoon zwaarder, en het is altijd even wennen...
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Volgens mij bedoeld hij niet de notificatie balk/scherm.Laguna schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 02:49:
[...]
Voor wat betreft het minpunt van het notificatiescherm, dat is straks opgelost zodra de S3 op Jelly Bean draait, daarbij is het namelijk wel mogelijk een preview te zien in het notificatiescherm.
Maar de echte lockscreen, dus met vergrendeling erop.
Boodybandit: "stabiliteit van apps. iOS crashes van apps bijna nooit gehad, hier al meerdere keren in enkele dagen"
Weet niet welke apps jij draait, maar ik heb mijn S3 nu een paar weken en nog nooit één crash gehad.
Zal over het algemeen bij iOS iets minder zijn, maar een paar keer in de paar dagen is absoluut niet normaal.
Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond
Verwijderd
Zojuist mijn Galaxy SIII upgedatet naar de laatste firmwire met KIES. Maar mijn SIM-card is nu geblokkeerd! Ik ben bij mobile vikings. Weet iemand een oplossing?

Verwijderd
Hier blijft het nochtans werken en ben ook MV ! PIC van mijn update details staat hier een beetje hoger ..Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:38:
Zojuist mijn Galaxy SIII upgedatet naar de laatste firmwire met KIES. Maar mijn SIM-card is nu geblokkeerd! Ik ben bij mobile vikings. Weet iemand een oplossing?![]()
Verwijderd
Heb juist dezelfde software als jij nu. Ben erachter gekomen dat mijn gsm nu niet meer simlock vrij is! Ik zit nu zogezegd vast aan Bouygues. Toen ik mijn gsm kocht, was dit een simlock vrije versie die Bouygues vrijgaf. De doos van gsm was nog nooit opengedaan, daar ben ik zeker van! Tegen vanavond heb ik de unlock codes.Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:36:
[...]
Hier blijft het nochtans werken en ben ook MV ! PIC van mijn update details staat hier een beetje hoger ..
Maar mijn vraag is dan: moet ik dan iedere keer na een update mijn gsm weer simlock vrij maken?
En krijg ik dan later updates omdat ik zogezegd Bouygues ben?

Verwijderd
Met odin kun je elke firmware flashen, dus helemaal geen last van simlockVerwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:43:
[...]
Heb juist dezelfde software als jij nu. Ben erachter gekomen dat mijn gsm nu niet meer simlock vrij is! Ik zit nu zogezegd vast aan Bouygues. Toen ik mijn gsm kocht, was dit een simlock vrije versie die Bouygues vrijgaf. De doos van gsm was nog nooit opengedaan, daar ben ik zeker van! Tegen vanavond heb ik de unlock codes.
Maar mijn vraag is dan: moet ik dan iedere keer na een update mijn gsm weer simlock vrij maken?![]()
En krijg ik dan later updates omdat ik zogezegd Bouygues ben?Nee zeker, omdat ik de internationale software heb?
Verwijderd
Maar via KIES zal dit niet lukken...Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:49:
[...]
Met odin kun je elke firmware flashen, dus helemaal geen last van simlock

Met odin moet mijn gsm dan geroot zijn?
Verwijderd
In Odin kan je flashen zonder rootVerwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:51:
[...]
Maar via KIES zal dit niet lukken...![]()
Met odin moet mijn gsm dan geroot zijn?Heb helaas nog geen kaas gegeten van root enzo...
Vandaag mijn USB OTG kabel ontvangen. Fantastich om te zien dat een wireless RF keyboard + touchpad direct werkt na aansluiten. Voor dat bedrag ($ 0,99) een aanrader!
Welk keyboard / touchpad raad je hiervoor aan? Ebay, prachtige site. Free shipping en voor 1 of een paar euro heb je de leukste tools.Taigu schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:51:
Vandaag mijn USB OTG kabel ontvangen. Fantastich om te zien dat een wireless RF keyboard + touchpad direct werkt na aansluiten. Voor dat bedrag ($ 0,99) een aanrader!
edit: zoiets waarschijnlijk? http://www.ebay.nl/itm/Le...oards&hash=item27ca7859bb
[ Voor 20% gewijzigd door Elboo op 25-08-2012 16:41 . Reden: ebay link ]
Risico komt voor uit niet weten wat je doet
Daar ben ik het ook mee eens. Vooral irritant met Whatsapp. Je kan dus niet zien van wie je berichten hebt en je ziet ook geen previews. Zou wel handig zijn in notification screen en lockscreen. Zelfde geld voor sms.Laguna schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 02:49:
[...]
Voor wat betreft het minpunt van het notificatiescherm, dat is straks opgelost zodra de S3 op Jelly Bean draait, daarbij is het namelijk wel mogelijk een preview te zien in het notificatiescherm.
Met de app widgetlocker + MissedIt kun je notificaties van alle apps op je lockscreen plaatsen..Boobybandit schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:20:
Vorige week de Galaxy S3 ontvangen. Had hiervoor een iPhone 4S (van mijn werkgever, maar ik ga binnenkort weg...) en ben tot nu toe erg tevreden.
Snelheid is natuurlijk bij beide telefoons top, en kan niet zeggen dat de een sneller is dan de andere kwa GUI. Wel heb ik hiervoor verscheidene Android phone's gehad (HTC touch en Desire) en voelt het bizar aan om Android zo soepel mee te maken.
Zo even 123 wat ik kan opmerken:
Pluspunten:
- scherm, prachtig, scherp en vooral groot. Verademing na die kleine schermen van de iPhones.
- veel aan te passen, vind ik erg fijn, miste het toch wel op iOS.
- design, prachtig toestel, sowieso...
- duurzaamheid: heb wel het idee dat het toestel makkelijker een val overleeft dan de iPhone doordat de iPhone natuurlijk het kwetsbare glas heeft.
Minpunten:
- moeilijk met 1 hand te bedienen. Is ook niet de bedoeling bij dit formaat, maar dat was wel weer het voordeel van de kleine iPhone. Raak nu geregeld de back button aan.
- stabiliteit van apps. iOS crashes van apps bijna nooit gehad, hier al meerdere keren in enkele dagen
- gemis van sommige apps. Grootste misser is de volkskrant. Ik heb een webabonnement en kon inloggen met mijn gegevens en de krant online lezen op de iPhone. Voor de android is een dergelijke app er nog niet (enkel voor de headlines, maar niet voor abonnees). Dit gemis zie ik helaas nog altijd bij nieuwe diensten, eerst altijd iPhone, dan pas android en andere besturingssystemen.
- notificatiescherm. Op de iPhone kreeg je altijd mooi in het lockscreen een overzicht en preview van whatsapp messages/SMS. Hier niet. Je kan de 'melding' van whatsapp inschakelen, maar dan krijg je een redelijk onhandige popup op je lockscreen ipv dat dit in het lockscreen zit verwerkt. En ik ben me er van bewust dat het mogelijk is andere lockscreen's te plaatsen, maar ik heb begrepen dat het veranderen van de melding zonder flashen niet mogelijk is, en ik had gehoopt hier juist vanaf te zijn.
Conclusie:
Zeer tevredenDe pluspunten wegen gewoon zwaarder, en het is altijd even wennen...
Durf ik echt niet te zeggen, die otg is meer voor de lol. Ik heb getest met mn ac ryan goetsenbord, maar die is qua indeling niet zo handig. Toetsen zoals q en a zitten onder elkaar.Elboo schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:31:
[...]
Welk keyboard / touchpad raad je hiervoor aan?
Klopt, maar niet van Whatsapp berichten;)Laguna schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 02:49:
[...]
Verwijderd
Hoelang zou een Samsung Galaxy S3 mee moeten gaan. De mijne is na 5 uur display leeg. Is dat oke?
Dat is wel normaal ja. Veel meer zul je er niet uit krijgen.
Waar slaat dit op?
[ Voor 10% gewijzigd door janvanduschoten op 25-08-2012 23:02 ]
Waarschijnlijk stelt Hugo z'n eigen voor?
Maar 5uur, is een nette score dacht ik zo.
Even kort: van de 24uur ben je er ongeveer 16 wakker.
Dus 5uur met het scherm aan is ongeveer 1/3 van de tijd dat je wakker bent.
Kan me niet herinneren dat ik daar ooit behoefte aan heb gehad.
Ik heb exact hetzelfde probleem. Geen idee om het op te lossen...AppieNL schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:20:
[...]
Samsung Gamehub op je foon staat die erbij onder Gameloft.
edit: too slow
edit2: Hmm eerste spel dat ik installeer dat niet wil opstarten, geen idee wat er mis is gegaan. Gameloft logo in beeld, laadschermpje en daarna terug naar S3 homescreen.
Ik heb sinds de OTA-update van afgelopen week problemen met de bluetooth connectie met de carkit van mijn Renault Megane. Hij connect voor een aantal seconden en gooit m dr dan weer uit.
Voor de update werkte het perfect.
Meer mensen Bluetooth-connectie problemen sinds de update?
Verwijderd
Nee je hebt het fout, ik had het over jou Oxellaar. Overigens was het bericht niet bedoeld voor het forum. Vandaar ook de directe edit. Kunnen we meteen weer on-topic.Oxellaar schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:14:
Waarschijnlijk stelt Hugo z'n eigen voor?
Zijn er al meer ervaringen met de update van deze week?
de LH1 dan?
Ik ervaar enigszins beter accuverbruik/duur, maar heb sindsdien een wat problematischer wifi verbinding op het werk. (Gratis KPN-hotspot)
Normaal bij aankomst op werk 1 keer inloggen en dan de rest van de dag continue verbinding. (moet je dan via de browser accoord gaan met de voorwaarden en dan inloggen)
Momenteel moet ik iedere zoveel tijd weer opnieuw aanmelden bij KPN, het lijkt alsof hij de aanmelding vergeet ineens dus. Voorheen moest ik me ook wel eens opnieuw aanmelden, maar dat kwam dan doordat ik tussendoor even de deur uit was geweest o.i.d.
Lease tijd van de hotspot is 24 uur, dus dat is het punt niet...
Heb nooit echt op het ontvangstbereik van wifi gelet op mijn werk maar ik sta praktisch onder 1 van de 3 'zenders' en haal nu 1 streepje in de wifi bereik meter in de taakbalk bovenaan.
Maar evengoed, het valt me op dat dit zich voordoet sinds de update van 2-3 dagen geleden.
Meer mensen ervaring met verminderd wifi bereik op de telefoon? of ligt het aan mij?
de LH1 dan?
Ik ervaar enigszins beter accuverbruik/duur, maar heb sindsdien een wat problematischer wifi verbinding op het werk. (Gratis KPN-hotspot)
Normaal bij aankomst op werk 1 keer inloggen en dan de rest van de dag continue verbinding. (moet je dan via de browser accoord gaan met de voorwaarden en dan inloggen)
Momenteel moet ik iedere zoveel tijd weer opnieuw aanmelden bij KPN, het lijkt alsof hij de aanmelding vergeet ineens dus. Voorheen moest ik me ook wel eens opnieuw aanmelden, maar dat kwam dan doordat ik tussendoor even de deur uit was geweest o.i.d.
Lease tijd van de hotspot is 24 uur, dus dat is het punt niet...
Heb nooit echt op het ontvangstbereik van wifi gelet op mijn werk maar ik sta praktisch onder 1 van de 3 'zenders' en haal nu 1 streepje in de wifi bereik meter in de taakbalk bovenaan.
Maar evengoed, het valt me op dat dit zich voordoet sinds de update van 2-3 dagen geleden.
Meer mensen ervaring met verminderd wifi bereik op de telefoon? of ligt het aan mij?
Verwijderd
Ik heb sinds 2 dagen batterij problemen.
Mijn telelfoon verliest snachts als hij uitstaat 10% batterij per uur. Als ik dan ga kijken valt het op dat ik op een hele dag slechats 14% in deep sleep batterij mode sta. Maar dat de phone 45% in 200Mhz mode draait. Bij batterij verbruik zie ik ook dat de phone op een dag van 24 uur 59% batterij verbruikt aan phone idle stand. Ik heb easy battery saver geinstalleerd, tot voor kort werkte dit programma dus perfect.
Hoe ga ik ontdekken welke App mijn batterij killt en ervoor zorgt dat de phone niet in deep sleep mode komt?
Mijn telelfoon verliest snachts als hij uitstaat 10% batterij per uur. Als ik dan ga kijken valt het op dat ik op een hele dag slechats 14% in deep sleep batterij mode sta. Maar dat de phone 45% in 200Mhz mode draait. Bij batterij verbruik zie ik ook dat de phone op een dag van 24 uur 59% batterij verbruikt aan phone idle stand. Ik heb easy battery saver geinstalleerd, tot voor kort werkte dit programma dus perfect.
Hoe ga ik ontdekken welke App mijn batterij killt en ervoor zorgt dat de phone niet in deep sleep mode komt?
Nou rustig maar, toch niet zo heel vreemd dat iemand jou even niet kon volgen?Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 23:57:
[...]
Nee je hebt het fout, ik had het over jou Oxellaar. Overigens was het bericht niet bedoeld voor het forum. Vandaar ook de directe edit. Kunnen we meteen weer on-topic.
Maar goed, geen ruzie, on topic idd.
Verwijderd
Ik heb een probleem met mijn digitale camera (een Canon IXUS 510HS) en mijn S3. De IXUS 510HS heeft wifi ingebouwd, deze kan in infrastructure of adhoc mode werken.
Infrastructure (dus via mijn wifi router) werkt perfect en de S3 kan verbinden met de 510HS maar als ik mijn camera in adhoc mode zet (dus dat mijn toestel direct moet verbinden met mijn camera) dan ziet mijn S3 de toegangspunt van de Canon niet.
Ik heb het al geprobeerd met 2 laptops een iphone en een Symbian toestel en ze zien allemaal het toegangspunt van mijn camera maar mijn S3 ziet hem niet. Ik heb het idee dat de S3 iets heeft tegen Adhoc netwerken... weet iemand hier iets meer van?
/edit:
Laat maar, is blijkbaar een issue met Android. Android ondersteunt standaard geen adhoc netwerken, waarschijnlijk om tethering tegen te gaan. Toch maar rooten.
Infrastructure (dus via mijn wifi router) werkt perfect en de S3 kan verbinden met de 510HS maar als ik mijn camera in adhoc mode zet (dus dat mijn toestel direct moet verbinden met mijn camera) dan ziet mijn S3 de toegangspunt van de Canon niet.
Ik heb het al geprobeerd met 2 laptops een iphone en een Symbian toestel en ze zien allemaal het toegangspunt van mijn camera maar mijn S3 ziet hem niet. Ik heb het idee dat de S3 iets heeft tegen Adhoc netwerken... weet iemand hier iets meer van?
/edit:
Laat maar, is blijkbaar een issue met Android. Android ondersteunt standaard geen adhoc netwerken, waarschijnlijk om tethering tegen te gaan. Toch maar rooten.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2012 10:04 ]
Krijg net de update binnen,jullie ook toevallig?
Hetzelfde hier. Ook in het engels googlen leverde bij mij niets op dan onzin sites met zogenaamde oplossingen.MMaster23 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 22:29:
Ik blijf maar problemen hebben met de wifi op de S3. Continu Verificatiefout opgetreden bij het connecten. Zowat iedere wifi instelling op de router (DIR-655) al geprobeerd, geen effect. Wifi werkt prima op de S2, ipad, notebooks, htc desire, hd2 etc etc. Ook wifi van schoonouders geeft problemen waar geen enkel ander apparaat last van heeft.
Nieuwste KIES firmware; I9300XXBLFB met modem I9300XXLFB.
Complete wipe al geprobeerd, 2x zelfs, geen effect.
Ook modem I9300XXLG6 wil niet baten.
Toen we de telefoon ontvingen 3 weken terug deed wifi het keurig en meteen.
Een week daarna begon dit. Wifi weigert te verbinden naar verschillende hotspots dus.
Te bizar en ik word er een beetje knetter van.
Als ik nu wifi aanlaat, probeert hij steeds te connecten en draint wifi behoorlijk.
ps: Ik heb de power save truuk van *#0011# al meedere malen geprobeerd, geen effect.
Wanneer ik heeeeel incidenteel toch een IP krijg en connectie heb, werkt de verbinding echt stervens sloom of niet.
BettereBatteryStats installeren. Kan je precies zien welk proces je telefoon wakker houd.Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 07:14:
Ik heb sinds 2 dagen batterij problemen.
Wel root voor nodig
Verwijderd
Bij mijn weten heb je daar geen root voor nodig.TripleQ schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 13:21:
[...]
BettereBatteryStats installeren. Kan je precies zien welk proces je telefoon wakker houd.
Wel root voor nodig
Inderdaad geen root voor nodig. Werkt perfect zonder root toegang.
Voor bepaalde functies (o.a. alarms) heb je inderdaad root toegang nodig.TripleQ schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 13:38:
Hmm, en toch vraagt die bij mij altijd om root toegang...(cm10 draai ik op)
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Heb het pas nog nog bij iemand op een Nexus geïnstalleerd met stock rom, geen root nodig.TripleQ schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 13:38:
Hmm, en toch vraagt die bij mij altijd om root toegang...(cm10 draai ik op)
Lijkt mij ook vreemd omdat het progje alleen maar monitort.
Verwijderd
Totaal onbekend met Android, altijd een iOS gebruiker geweest, maar is er een manier om een volledige backup te maken van je apps en launchers? Ik heb namelijk een blue S3 en wil deze omruilen voor een white S3.
Nandroid backup maken.Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 13:45:
Totaal onbekend met Android, altijd een iOS gebruiker geweest, maar is er een manier om een volledige backup te maken van je apps en launchers? Ik heb namelijk een blue S3 en wil deze omruilen voor een white S3.
Nickname does not reflect reality
Zorg ervoor dat je de LH1 of LH3 PDA en de LH1 modem erop krijgt.Duim schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 13:05:
[...]
Hetzelfde hier. Ook in het engels googlen leverde bij mij niets op dan onzin sites met zogenaamde oplossingen.
Verwijderd
Inderdaad, blijkbaar ging het niet snel genoeg..Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 13:51:
[...]
Hier stond hetzelfde als die hij 21 min later nog eens postte, raaaaaaarrrrrrrr.
Verwijderd
Ik kan mis zijn maar ik denk dat Nandroid back up niet mogelijk is zonder root.Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 13:59:
[...]
Kun je dat wel gebruiken als je Samsung niet gerooted is?
Enige mogelijkheid is volgens mij rooten en Nandroid doen en voor de zekerheid ook via Titanium Backup of My backup pro.
Apps die je aangekocht hebt kun je altijd terug krijgen via je Google account
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2012 14:32 ]
Klopt, voor een Nadroid back-up heb je root toegang nodig.
Is één van de vele voordelen van rooten, je hoeft niet direct een andere rom te flashen.
Alleen al daarom is rooten één van de eerste dingen die ik doe met een android device.
Edit: Titanium back-up heeft trouwens ook root nodig
Is één van de vele voordelen van rooten, je hoeft niet direct een andere rom te flashen.
Alleen al daarom is rooten één van de eerste dingen die ik doe met een android device.
[ Voor 10% gewijzigd door Oxellaar op 26-08-2012 14:36 ]
Verwijderd
Oxellaar schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 14:35:
Ja, heb ik toch ook gezegdOxellaar schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 14:35:
Verwijderd
Mijn nieuwe S3 ligt op het postkantoor klaar om morgen af te halen(is vrijdag aangeboden maar was niet thuis,had een leuk speel weekend geweest grrr)
Heb op diverse fora gelezen dat héél veel mensen problemen hadden met de wifi verbinding.
Is er iemand die weet of dat opgelost is in de toestellen die nu aangeleverd worden(ik heb drie weken moeten wachten omdat de voorraad op was),dus hoop ik dat ik een toestel krijg van de laatste badge.
Zal nog draaien op 4.0.4 wss.
Als het nog het geval is ,is het dan op te lossen met de custom of stock Jelly Bean er op te zetten en die wifi fix te flashen?
Iemand?
Heb op diverse fora gelezen dat héél veel mensen problemen hadden met de wifi verbinding.
Is er iemand die weet of dat opgelost is in de toestellen die nu aangeleverd worden(ik heb drie weken moeten wachten omdat de voorraad op was),dus hoop ik dat ik een toestel krijg van de laatste badge.
Als het nog het geval is ,is het dan op te lossen met de custom of stock Jelly Bean er op te zetten en die wifi fix te flashen?
Iemand?
Verwijderd
Ongeveer zelfde verhaal hier, al is hij nog niet aangeboden geweest. Momenteel ligt hij volgens track&trace stof te vangen in een depot in Belgie, dit sinds zaterdagochtend 1u14. Normaal(hopelijk) heb ik hem ook morgen. Vraag me nu af of het beter is van hem stock te laten of direct de laatste updates binnen te halen..Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 14:54:
Mijn nieuwe S3 ligt op het postkantoor klaar om morgen af te halen(is vrijdag aangeboden maar was niet thuis,had een leuk speel weekend geweest grrr)
Iemand?
Rooten is (nu toch nog niet) geen optie.. Ben nogal wantrouwig tov die jig's en dergelijke.. Of is er geen reden om wantrouwig te zijn?
Verwijderd
En jig is heel handig om je phone in download mode te zetten maar op de Note en ook op de S3 reset hij de counter niet wat hij bij vorige versies wél deedt.Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 15:12:
[...]
Ongeveer zelfde verhaal hier, al is hij nog niet aangeboden geweest. Momenteel ligt hij volgens track&trace stof te vangen in een depot in Belgie, dit sinds zaterdagochtend 1u14. Normaal(hopelijk) heb ik hem ook morgen. Vraag me nu af of het beter is van hem stock te laten of direct de laatste updates binnen te halen..
Rooten is (nu toch nog niet) geen optie.. Ben nogal wantrouwig tov die jig's en dergelijke.. Of is er geen reden om wantrouwig te zijn?
Rooten is veilig als je stipt de instructies volgt
Net op mijn Note mijn counter gereset met Triangle Away,was simpeler dan ik dacht en deze werkt ook op de S3.
TriangleAway-v1.90.apk
http://forum.xda-develope...hp?p=22462960&postcount=1
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2012 17:07 ]
Verwijderd
Is het dan (veilig) mogelijk om de counter te resetten? Heb al manieren gezien, maar stel me toch altijd vragen bij de veiligheid. Overal is altijd wel te lezen dat het op eigen verantwoordelijkheid is en dat een brick mogelijk is (akkoord, moest ik zoiets online zetten zou ik het er voor mijn eigen verantwoordelijkheid af te schuiven ook bijzetten) maar hoe groot is de kans dat hij ook effectief brickt? Zijn er al gevallen bekend?Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 15:17:
[...]
En jig is heel handig om je phone in download mode te zetten maar op de Note en ook op de S3 reset hij de counter niet wat hij bij vorige versies wél deedt.
Rooten is veilig als je stipt de instructies volgt
Heb mijn S3 inmiddels 4 keer geroot (moet na iedere update uiteraard weer), en jaag dan meteen Triangle Away erover heen (deze zet de counter weer op nul). Nog geen enkel probleem ondervonden.
Kijk even in `Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware` en dan de tweede of derde post (van Silitek). Kind kan de was doen (en een S3 rooten).
Kijk even in `Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware` en dan de tweede of derde post (van Silitek). Kind kan de was doen (en een S3 rooten).
Ik heb ook een renault Megane (van december 2011) en heb inderdaad dezelfde problemen. telkens resette de hele radio-unit na ongeveer 30 seconden. het maakte niet uit of ik op dat moment radio, cd of via bluetooth naar muziek luisterde. De reset ging ook telkens gepaard met een doffe klik door alle luidsprekers.MadBear schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 23:34:
Ik heb sinds de OTA-update van afgelopen week problemen met de bluetooth connectie met de carkit van mijn Renault Megane. Hij connect voor een aantal seconden en gooit m dr dan weer uit.
de ingebouwde GPS bleef echter wel werken.
je lost dit (gedeeltelijk) op door de toegang van de auto tot het adresboek niet toe te staan.
Ok, je kan dan niet meer aan je adresboek, maar je bent tenminste terug bereikbaar...
Ik hoop wel dat dit opnieuw van de baan is met de volgende firmwareupdate of dat Renault ook eens met een nieuwe BT-firmware op de proppen komt.
Verwijderd
Of de counter op de S3 en de Note te resetten is weet ik niet ,maar bij flashen en rooten is het risico klein dat er wat mis gaat zolang je de JUISTE bestanden zoals firmware hebt en zoals ik al zei STIPT en in goeie volgorde de instructies volgen.Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 15:22:
[...]
Is het dan (veilig) mogelijk om de counter te resetten? Heb al manieren gezien, maar stel me toch altijd vragen bij de veiligheid. Overal is altijd wel te lezen dat het op eigen verantwoordelijkheid is en dat een brick mogelijk is (akkoord, moest ik zoiets online zetten zou ik het er voor mijn eigen verantwoordelijkheid af te schuiven ook bijzetten) maar hoe groot is de kans dat hij ook effectief brickt? Zijn er al gevallen bekend?
Ik heb eens op mijn S1 een verkeerde firmware geflasht,bedoeld voor een ander toestel en ja ,complete brick,niks aan te doen. Maar ja,dat was mijn eigen stomme fout.
Sedertdien let ik altijd goed op of de juiste dingen te pakken heb e een complete brick is zeldzaam,daarom is een jig handig om in probleemgevallen in downloadmode te komen wat in mijn geval zelfs ook niet meer mogelijk was.
Ik heb al vele android toestellen geroot en custom firmware opgezet en weinig problemen gehad,ik heb ook al diverse Iphones en Ipads gejailbreakt.
Edit: Terwijl ik aan het typen was is je antwoord op counter reset hierboven gepost
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2012 15:40 ]
Verwijderd
Zijn er mensen die problemen hebben met sms'en naar hun contacten?
Zo kan ik niet naar iedereen sms'en, krijg dan gelijk de melding verzenden mislukt.
Vodafone zegt dat dit aan het toestel ligt.
Zo kan ik niet naar iedereen sms'en, krijg dan gelijk de melding verzenden mislukt.
Verwijderd
Toen ik bij Vodafone zat met mijn S2 had ik wel vaker van dat soort problemen. Niemand weet waarom maar het gebeurd gewoon.Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:47:
Zijn er mensen die problemen hebben met sms'en naar hun contacten?
Verwijderd
Het rare is wel, afgelopen week een nieuw contact opgeslagen deze een sms verstuurd om te kijken of dit werkte.
Sms is verzonden, degene reageert terug per sms, en wil ik erop reageren krijg ik weer verzenden mislukt.
Sms is verzonden, degene reageert terug per sms, en wil ik erop reageren krijg ik weer verzenden mislukt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!
Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.
Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware
Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!
Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.
Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware
Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.