Vanaf morgen een blauwe Samsung S3
. Omgeruild voor een iPhone 4S. Hoe zit het met de batterijduur, zijn hier problemen mee?
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2012 23:09 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2012 23:09 ]
Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond
Verwijderd
Dacht dat er batterijproblemen mee waren net zoals de iPhone 4S in het begin. Anyway totaal onbekend met Android hopelijk bevalt het. Is er zoiets als iTunes op de Samsung om je muziek gemakkelijk te ordenen?Oxellaar schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:21:
Niet meer problemen als met elke andere smartphone![]()
Is volledig afhankelijk van je gebruik.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2012 23:31 ]
En dat moet je dan iedere keer doen bij opstarten van de galerij? Is er niet een manier waarop de foon die instelling onthoudt?vaagisdenaam schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:54:
[...]
Gallerij --> albumweergave --> menutoets --> weergave --> inhoud op apparaat --> Voila!
Verwijderd
Heb ik, en daar staat alles op wat ik erop kan zetten, zoals foto, mp3 en video. Op mn telefoon staan alleen apps. Ik heb alleen een paar games van paar gig daar staan, kan ik helaas niet verplaatsen.PilatuS schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:14:
[...]
Stop er even een micro SD kaartje in en zet daar je muziek/foto's of wat er ook zoveel inneemt op.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2012 08:23 ]
Bij mij onthoudt hij dat... Net ff gereboot om te controleren, maar ik heb het nog steeds zo staan...heutsm schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:40:
[...]
En dat moet je dan iedere keer doen bij opstarten van de galerij? Is er niet een manier waarop de foon die instelling onthoudt?
Wees blij dat het van te voren de boot al af houdt. Andere apps kunnen dingen downloaden en die 500MB redelijk vlot vol gooien.Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:24:
Vraag over mn SIII:
Krijg elke keer de melding dat er onvoldoende opslagcapaciteit is, dan daarom niks installeren, updaten of ophalen aan info. En dat terwijl er ruim 500mb vrij is.
Is er een mogelijkheid van die 500mb ook nog gebruikt te maken?
I've visited the Mothership @ Cupertino
Als je de punt lang ingedrukt houdt, dan verschijnen er andere opties, oa een komma. Dit werkt ook bij sommige andere tekens zoals de 'e' of 'o'.Vads schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:34:
Heb ruim anderhalve week naar volle tevredenheid de beschikking over mijn SGS3. Wat mij echter stoort bij het typen van berichten is dat de komma "," niet direct beschikbaar is op het typescherm, waar het bij de SGS1 wel beschikbaar was. Om nu een komma te gebruiken, wat ik erg vaak doe in mijn schrijven, moet ik eerst op de "123 Sym"-toets drukken, de komma aanklikken en weer terug. Omslachtig. Is hier een oplossing voor?
[ Voor 5% gewijzigd door tapet op 22-08-2012 10:54 ]
Verwijderd
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
[ Voor 14% gewijzigd door Leviathan23 op 22-08-2012 11:23 ]
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Ik ook. Via kies ook verbazingwekkend goed deze keer, vreemd programma...maikel_rox schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:04:
Had het zelfde probleem hier, trek hem nu binnen via Kies
Kijk, inkoppertje... deze had ik zelf nog niet uitgeprobeerdtapet schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:53:
[...]
Als je de punt lang ingedrukt houdt, dan verschijnen er andere opties, oa een komma. Dit werkt ook bij sommige andere tekens zoals de 'e' of 'o'.
Succes
Ook ik had trouwens liever direct een komma op het eerste scherm gezien....
Ook goede tip. Ik ga het uitproberen, daar ik op de SGS1 niets anders gewend was dan te swypenBandicoot schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:54:
Ander toetsenbord installeren. Ik gebruik zelf Swype beta naar volle tevredenheid.
[ Voor 56% gewijzigd door Jochemp op 22-08-2012 12:53 ]
It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black
Dat kan, ik gebruik Extended Controls daarvoor.sretlow schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:00:
Twee korte vraagjes: Ik zou graag het volume van de beltoon gekoppeld willen hebben aan het volume van de berichten (als sms). Nu zijn deze niet gekoppeld. Ik zet vaak met de volume knoppen het belvolume lager maar de sms volume blijft dan gewoon voluit staan. Kan dit ?
Ik heb dat ook al gevraagd en veel gezocht op internet, maar helemaal niets kunnen vinden tot op heden.Count_B schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:13:
Ik heb verschillende agenda's die worden gesynchroniseerd en mijn S3 wijst aan elke agenda een andere kleur toe. Is het mogelijk om handmatig de kleur voor elke agenda te veranderen?
Dat is des Google's Agenda; daar kun je het veranderen.Count_B schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:13:
Ik heb verschillende agenda's die worden gesynchroniseerd en mijn S3 wijst aan elke agenda een andere kleur toe. Is het mogelijk om handmatig de kleur voor elke agenda te veranderen?
Dat klopt, maar de samsung widget neemt die kleuren niet over...Vads schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:44:
[...]
Dat is des Google's Agenda; daar kun je het veranderen.
Ik gebruik die widget niet, ik gebruik Pure Calendar widget.vaagisdenaam schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:45:
[...]
Dat klopt, maar de samsung widget neemt die kleuren niet over...
Ik gebruik Business Calendar en daar kun je het instellen. Teven zeer uitgebreide app met widgets. Aanrader.vaagisdenaam schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:45:
[...]
Dat klopt, maar de samsung widget neemt die kleuren niet over...
Gebruik een eigen foto. Wel eerst even naar de juiste resolutie omzetten.CarbonFibeR schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 14:20:
Wat zijn die standaard wallpapers en tonen toch saai.
Iemand nog suggesties waar ik mooie wallpapers kan vinden?
De meeste wallpapers die ik vind zijn horizontaal ipv verticaal, wat jammer is.
Gewoon in bijvoorbeeld paint.net even een mooie gradient van je twee favoriete kleuren maken of zo?sretlow schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 14:33:
Ik zoek juist gewone egale kleuren. Lekker strak. Het mijn screen vol iconen. Een "plaatje" is dan erg storend.
Maar dit moet je wel elke keer doen als je naar de gallerij gaat. kun je dit niet standaard in stellen.vaagisdenaam schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:54:
[...]
Gallerij --> albumweergave --> menutoets --> weergave --> inhoud op apparaat --> Voila!
[ Voor 0% gewijzigd door DrakeNL op 22-08-2012 15:20 . Reden: typo ]
Verwijderd
Dank je, dit is nuttige info!Taigu schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:24:
Voor de mensen met T-Mobile die zich afvragen waarom zij geen upddatemelding krijgen: T-Mobile heeft LH1 nog niet vrijgegeven.
Is idd geen tmobile branded rom, telefoon heb ik zelf los gekocht.Taigu schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:31:
Met een T-Mobile branded ROM? Zowel OTA als Kies werkt niet, laatste versie PDA:LFB / PHONE:LF1 / CSC:LF2 (TNL). Volgens bronnen op internet (zowel samsung-updates.com als sammobile.com) is de PHN versie uitgekomen, dat is een unbranded versie. De laatste Tmobile NL branded ROM is volgens beide sites I9300XXBLFB.
Flauwe vraag, maar jij hebt een S3 met T-Mobile opstartanimatie, Groupon app, HRS Hotel app etc? Zo ja, wil je de info onder instellingen -> Toestel-Info -> Baseband en Build nummer online zetten? Ben erg benieuwd...CarbonFibeR schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:34:
Ik heb hier een T-Mobile branded Galaxy S3 met Android 4.0.4?
En ik kreeg net weer een melding van een nieuwe update.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Heb je inmiddels al een oplossing gevonden? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem!Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 23:06:
Als ik een agenda item wil maken staat erboven links Agenda samsung Calendar en rechts daarvan een peiltje voor de optie: Agenda mijn agenda,Samsung calendar en mijn gmail adres. Elke keer als ik een agenda item maak, moet ik dus aanvinken gmail..Standaard staat hij op samsung calendar. Het moet toch mogelijk zijn dat standaard op gmail te zetten. Ik wil helemaal niets met dat samsung calendar gebeuren.
https://www.booksformanagers.nl
Open S-planner (ik neem aan dat je via die app werkt)>linker menu toets>instellingen>agenda's> kies daar welke agenda's van toepassing zijn op de items die zichtbaar zijn in je weergave.GuitarJJ schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 00:50:
[...]
Heb je inmiddels al een oplossing gevonden? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem!
Erg irritant!
Als ik dat instel dan blijft de pc en de telefoon op de achtergrond nog steeds de foto's binnenhalen die op de pc staan, dit is dus slechts een weergave optie, en wat je noemt helpt jammer genoeg niet.vaagisdenaam schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:54:
[...]
Dus eigenlijk weet je zelfs het antwoord al: mogelijke koppelingen verwijderen totdat je degene gevonden hebt...gijsvogel schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 02:14:
[...]
Dit is ontstaan na een bepaalde koppeling tussen mijn telefoon, wifi-router en pc maar ik zou bij god niet meer weten welke... en ik wil er dus gaarne van af...
Any help is welcome.
vrede in rust
Volgens mij zorgt de update bij mij in ieder geval voor verbeteringTaigu schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:40:
Deze update zou de battery drain bug (cell standby) moeten verhelpen. Ook heb je LH1 nodig om straks naar 4.1(.1) te kunnen updaten. De gelekte versies van 4.1.1 voor de S3 controleren beiden of je de LH1 modem/baseband hebt. Voor meer info google je op XXLH1.
En dat is nou jammer van Android, ik zou dit liever andersom willen zien. Namelijk dat je in de instellingen voor bel geluidjes daar de applicaties ziet en daar ieder zijn eigen geluid kan geven. Dat mis ik van BB, meerdere profielen voor geluidjes.Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 16:11:
Welke applicatie ?
Als je zoekt op outlook.com dan krijg je betere resultaten: Outlook Live instellen op Android ? Hier NL info over outlook.com accountinstellingen voor Android of hier een mooie post over de instellingen op een HTC One X met 4.0.3. De laatste zou ik als eerste proberen.Toppertje schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:55:
Sinds kort heb ik van mijn hotmail een outlook account gemaakt. Nu wil ik ook weer graag met mijn S3 mijn mail willen bekijken etc. alleen met hotmail werden alle instellingen automatisch ingevoerd. Nu met outlook niet, en ik kan ook nergens vinden hoe dit ingesteld zou moeten worden, weet iemand toevallig wat de instellingen moeten zijn?
Google geeft bij mij alleen maar de insellingen van de microsft outlook accounts.
[ Voor 29% gewijzigd door Taigu op 23-08-2012 10:31 ]
Afgelopen week ook een outlook account aangemaakt, ben er over te spreken. Alleen nu nog een goede ondersteuning op mijn Android, vooral voor het Agenda.Taigu schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:14:
[...]
Als je zoekt op outlook.com dan krijg je betere resultaten: Outlook Live instellen op Android ? Hier NL info over outlook.com accountinstellingen voor Android of hier een mooie post over de instellingen op een HTC One X met 4.0.3. De laatste zou ik als eerste proberen.
Edit: de laatste methode werkt op mijn SGS3 met 4.1.1
Respectfully, TTB.
Helaas, dat werkt niet. De Samsung kalender komt nog steeds (boven) in de lijst te staan, bij het toevoegen van een item.gijsvogel schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 02:02:
[...]
Open S-planner (ik neem aan dat je via die app werkt)>linker menu toets>instellingen>agenda's> kies daar welke agenda's van toepassing zijn op de items die zichtbaar zijn in je weergave.
lost dat jullie probleem op?
Heeft even geduurd maar ik heb 'm werkend. Je moet m handmatig toevoegen.Toppertje schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:55:
Sinds kort heb ik van mijn hotmail een outlook account gemaakt. Nu wil ik ook weer graag met mijn S3 mijn mail willen bekijken etc. alleen met hotmail werden alle instellingen automatisch ingevoerd. Nu met outlook niet, en ik kan ook nergens vinden hoe dit ingesteld zou moeten worden, weet iemand toevallig wat de instellingen moeten zijn?
Google geeft bij mij alleen maar de insellingen van de microsft outlook accounts.
Klopt.Taigu schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:52:
Bedankt voor de opheldering!
[...]
Flauwe vraag, maar jij hebt een S3 met T-Mobile opstartanimatie, Groupon app, HRS Hotel app etc? Zo ja, wil je de info onder instellingen -> Toestel-Info -> Baseband en Build nummer online zetten? Ben erg benieuwd...
Nee niet dus, vandaar de vraag...Nas T schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 05:58:
[...]
Dus eigenlijk weet je zelfs het antwoord al: mogelijke koppelingen verwijderen totdat je degene gevonden hebt...
Je kunt trouwens ook je post aanpassen en een nieuwe quote plaatsen ipv een volledige nieuwe post hiervoor te gebruiken
Ik vind het niet raar dat jij een updatemelding krijgt, I9300XXALE8 is van mei 2012, terwijl in juni 2012 al I9300XXBLFB is uitgekomen. Dat heeft niet zoveel met de laatste update te maken (I9300XXBLH1).CarbonFibeR schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:00:
[...]
Klopt.
Buildnummer bij mij is I9300XXALE8.
[ Voor 8% gewijzigd door Taigu op 23-08-2012 11:22 ]
Wat heeft de reparateur gedaan? Is de wifi module of de telefoon in zijn geheel al vervangen? Er zijn veel softwaregerelateerde wifi problemen gemeld met nieuwe softwareversies. Jouw probleem is wel extreem, je kunt als tijdelijke workaround op je routers: 5Ghz uitschakelen, 802.11n uitschakelen, alleen WPA-PSK gebruiken ipv WPA-PSK2.ttb_82 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:51:
Voor de 2e keer ga ik mijn S3 ter reparatie aanbieden.... begin er een beetje klaar mee te worden. Dan heeft mijn S3 vaker bij de reparateur gelegen dan dat ik hem in bezit heb. Mogelijk dat anderen ook met Wifi problemen kampen. Voor hun heb ik hieronder even een stukje van mijn bevindingenmail aan de verkoper geplaatst:
[ Voor 23% gewijzigd door Taigu op 23-08-2012 11:56 ]
De reparateur heeft alleen andere software geplaatst. Er is een zeer magere beschrijving gegeven. Zelf denk ik dat hij een radio update heeft doorgevoerd. Hierdoor is trouwens wel een ander probleem opgelost, namelijk een battery drain.Taigu schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:49:
Wat heeft de reparateur gedaan? Is de wifi module of de telefoon in zijn geheel al vervangen? Er zijn veel softwaregerelateerde wifi problemen gemeld met nieuwe softwareversies. Jouw probleem is wel extreem, je kunt als tijdelijke workaround op je routers: 5Ghz uitschakelen, 802.11n uitschakelen, alleen WPA-PSK gebruiken ipv WPA-PSK2.
Respectfully, TTB.
Is volgens mij al eerder langsgekomen, want ik had er ook last van.GuitarJJ schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:55:
[...]
Helaas, dat werkt niet. De Samsung kalender komt nog steeds (boven) in de lijst te staan, bij het toevoegen van een item.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Vandaar ook dat ik het tijdelijke workarounds noem, puur bedoeld om de tijd te overbruggen totdat je weer langs de reparateur kunt. Als ik het verder zo lees en hebt een volledige stock-rom dan lijkt het meer een hardware probleem. Aansturen op een vervangend apparaat bij de reparateur dus. Succes, altijd vervelend als een nieuw (en duur) apparaat niet det wat het moet doen.
Dit komt door een van de apps die je geïnstalleerd hebt. Ik had dat met VLC Player...timskiej schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:00:
Heb de SIII pas een aantal dagen, maar ik krijg onder mijn meldingen af en toe reclameoa dat ik een iPad gewonnen hebben en dat soort fratsen. Is dit tegen te houden
Kan ik dat op een manier achterhalen?Vads schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:15:
[...]
Dit komt door een van de apps die je geïnstalleerd hebt. Ik had dat met VLC Player...
Ik heb zelf ook een S3 maar dan van Vodafone.Krypt schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:03:
Die troep kan enkel verwijderd worden door het image van de europe versie te flashen met odin lijkt me.
Misschien een domme vraag, maar hoe verwijder ik dat Samsung account dan? Ik kan hem alleen maar deactiveren. De menuknop geeft niets weer en lang indrukken van het account geeft ook geen pop-up met mogelijkheden.Boobybandit schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:20:
[...]
Is volgens mij al eerder langsgekomen, want ik had er ook last van.
De oplossing:
- Verwijder de samsung account bij de instellingen van je agenda (dus echt verwijderen, niet deactiveren).
Dit zou het probleem moeten oplossen.
Vervolgens kan je, indien gewenst, je samsung account bij synchronisatieinstellingen weer toevoegen. Werkte bij mij zonder problemen, account staat nu helemaal onderaan
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door janvanduschoten op 23-08-2012 16:04 ]
Open S planner -> instellingen > Agenda-items/taken synchroniseren -> klik op je samsung account -> rechtsonder staat "account wissen"GuitarJJ schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:56:
[...]
Misschien een domme vraag, maar hoe verwijder ik dat Samsung account dan? Ik kan hem alleen maar deactiveren. De menuknop geeft niets weer en lang indrukken van het account geeft ook geen pop-up met mogelijkheden.
Bedankt, het werkt!Boobybandit schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:04:
[...]
Open S planner -> instellingen > Agenda-items/taken synchroniseren -> klik op je samsung account -> rechtsonder staat "account wissen"
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door janvanduschoten op 23-08-2012 16:26 ]
Bij de galaxy SII die ik heb moet je naar de camera app gaan. Vervolgens moet je op het instellingen knopje op het scherm duwen (zo een tandwieldje waar je ook megapixels en flitser enzo kunt instellen) en daar kan je dan kiezen waar je wil opslaanLe_Freak ! schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 18:36:
Vraagje, ik heb er net een 16GB SD kaartje in gedaan, maar hoe zorg ik ervoor dat alleen alle foto's en filmpjes die ik maak daar naartoe geschreven worden ?
Denk dat ik maar even afwacht.Wacht anders rustig af tot de JB update echt uitkomt en beslis dan wat je doet. Misschien dat er voor een DBT versie direct een update komt. Use at own risk: Een andere stock rom flashen zou moeten kunnen zonder dat de flash counter omhoog gaat (zie bron 1 en bron 2). Wil je echt vooraan de rij staan, dan flash je nu de laatste PHN versie I9300XXBLH1
Alleen bij een custom ROM.ComTech schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:41:
[...]
Denk dat ik maar even afwacht.
Maar ik snap 1 ding nog niet. Bij de 2 links die je geeft staat bij 1 hoe je de app triangel away moet gebruiken om de flashcounter te resetten.
Dus als ik firmware via odin flash van samfirmware dan gaat de flashcounter wel omhoog?
Of is dat nu alleen bij een custom rom?
Verwijderd
Dat is de melding dat je Galaxy S3 een sim-lock heeftronic1 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 20:15:
Hoi,
Ik heb vanmiddag mijn s3 geupdated met kies, alles verliep goed met het downloaden en installeren
de s3 starte opnieuw op zo als gebruikenlijk pin code ingetoetst krijg ik een scherm ontgrendelings-PIN SIM-netwerk!!!!!
Ik heb van alles geprobeerd maar kom er niet meer uit.
Het is/was een engelse versie toen ik hem kocht, Had er gelijk met odin de nederlandse versie opgegooid. En al een keer via ota een update gedaan. Liep allemaal goed niks aan het handje tot vanmiddag dan.
Heb ook al een oudere versie geprobeerd via odin maar nog steeds hetzelfde probleem.
Iemand een idee?
Onder Instellingen -> Geluid -> Trilstand apparaatCarbonFibeR schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 20:15:
Elke keer dat ik een mail krijg denk ik dat ik gebeld wordt, omdat de Galaxy S3 zolang trilt. Is dit nergens aan te passen?
Onder Instellingen -> Applicatiebeheer -> Alle -> Touchwiz -start -> Settings wissen of anders deze appVerwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 20:24:
Ik heb per ongeluk de optie uitgeschakeld om van launchers te wisselen, hoe activeer ik dit.
[quote][b][message=38798647,noline]linkkrw schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 20:46[/linkkrw schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 20:46:
[...]
Dat is de melding dat je Galaxy S3 een sim-lock heeft. Heb je software erop gezet die je telefoon sim-lock maakt?
![]()
Dus kan wel kloppen dat je die niet weg kan drukken.
Thnx!!Taigu schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:00:
[...]
Onder Instellingen -> Geluid -> Trilstand apparaat
Verwijderd
Dit is de laatste Nederlandse versie.Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 22:06:
Zojuist een update binnengehaald via KIES ! Moest nog aardig wat MB's downloaden en dit is het resultaat :
Iemand die kan zeggen of dit de allerlaatste is ?
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Deze lukte mij ook via Kies.Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 22:06:
Zojuist een update binnengehaald via KIES ! Moest nog aardig wat MB's downloaden en dit is het resultaat :
Verwijderd
Idem , zelfde melding gehad via OTA ! Beetje raar dat je via OTA moet "wachten in rij" terwijl via KIES hij wel direct beschikbaar isgijsvogel schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 23:05:
[...]
Deze lukte mij ook via Kies.
Bij OTA aanvraag kreeg ik een melding dat er een update beschikbaar was maar dat het op volgorde van aanvraag ging en ik het later moest proberen.
Nog geen idee wat de update doet, we zullen het merken...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq