Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf morgen een blauwe Samsung S3 :). Omgeruild voor een iPhone 4S. Hoe zit het met de batterijduur, zijn hier problemen mee?

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2012 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Niet meer problemen als met elke andere smartphone ;)
Is volledig afhankelijk van je gebruik.

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxellaar schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:21:
Niet meer problemen als met elke andere smartphone ;)
Is volledig afhankelijk van je gebruik.
Dacht dat er batterijproblemen mee waren net zoals de iPhone 4S in het begin. Anyway totaal onbekend met Android hopelijk bevalt het. Is er zoiets als iTunes op de Samsung om je muziek gemakkelijk te ordenen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2012 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
vaagisdenaam schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:54:
[...]

Gallerij --> albumweergave --> menutoets --> weergave --> inhoud op apparaat --> Voila!
En dat moet je dan iedere keer doen bij opstarten van de galerij? Is er niet een manier waarop de foon die instelling onthoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:14:
[...]

Stop er even een micro SD kaartje in en zet daar je muziek/foto's of wat er ook zoveel inneemt op.
Heb ik, en daar staat alles op wat ik erop kan zetten, zoals foto, mp3 en video. Op mn telefoon staan alleen apps. Ik heb alleen een paar games van paar gig daar staan, kan ik helaas niet verplaatsen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2012 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
heutsm schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:40:
[...]

En dat moet je dan iedere keer doen bij opstarten van de galerij? Is er niet een manier waarop de foon die instelling onthoudt?
Bij mij onthoudt hij dat... Net ff gereboot om te controleren, maar ik heb het nog steeds zo staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 23:02

VisionMaster

Security!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:24:
Vraag over mn SIII:

Krijg elke keer de melding dat er onvoldoende opslagcapaciteit is, dan daarom niks installeren, updaten of ophalen aan info. En dat terwijl er ruim 500mb vrij is.

Is er een mogelijkheid van die 500mb ook nog gebruikt te maken?
Wees blij dat het van te voren de boot al af houdt. Andere apps kunnen dingen downloaden en die 500MB redelijk vlot vol gooien.

Bij de Android 2.1 versie van een ander toestel heb ik gemerkt dat een Android tot het laatste gaatje vol gegooit aan alle kanten begint te crashen. Trust me, dat wil je niet willen/moeten fixen met developer tools.

Zoals hierboven al geschetst lijkt me een SD chippie erbij de best oplossing.

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:00
Heb ruim anderhalve week naar volle tevredenheid de beschikking over mijn SGS3. Wat mij echter stoort bij het typen van berichten is dat de komma "," niet direct beschikbaar is op het typescherm, waar het bij de SGS1 wel beschikbaar was. Om nu een komma te gebruiken, wat ik erg vaak doe in mijn schrijven, moet ik eerst op de "123 Sym"-toets drukken, de komma aanklikken en weer terug. Omslachtig. Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tapet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-08 15:48
Vads schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 09:34:
Heb ruim anderhalve week naar volle tevredenheid de beschikking over mijn SGS3. Wat mij echter stoort bij het typen van berichten is dat de komma "," niet direct beschikbaar is op het typescherm, waar het bij de SGS1 wel beschikbaar was. Om nu een komma te gebruiken, wat ik erg vaak doe in mijn schrijven, moet ik eerst op de "123 Sym"-toets drukken, de komma aanklikken en weer terug. Omslachtig. Is hier een oplossing voor?
Als je de punt lang ingedrukt houdt, dan verschijnen er andere opties, oa een komma. Dit werkt ook bij sommige andere tekens zoals de 'e' of 'o'.
Succes :)
Ook ik had trouwens liever direct een komma op het eerste scherm gezien....

[ Voor 5% gewijzigd door tapet op 22-08-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 20:49
Ander toetsenbord installeren. Ik gebruik zelf Swype beta naar volle tevredenheid.

PVOutput: VO18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een OTA firmware-update ontvangen, zo te zien niet naar Jellybean. Hebben andere mensen deze update ook ontvangen en weet iemand misschien ook toevallig de veranderingen in deze release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 15:46
Post anders even je provider en nieuwe versie erbij, praat wat makkelijker. Instellingen -> Over de telefoon. De onderste drie graag.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 17:00
Vorige week de Galaxy S3 ontvangen. Had hiervoor een iPhone 4S (van mijn werkgever, maar ik ga binnenkort weg...) en ben tot nu toe erg tevreden.

Snelheid is natuurlijk bij beide telefoons top, en kan niet zeggen dat de een sneller is dan de andere kwa GUI. Wel heb ik hiervoor verscheidene Android phone's gehad (HTC touch en Desire) en voelt het bizar aan om Android zo soepel mee te maken.

Zo even 123 wat ik kan opmerken:

Pluspunten:
- scherm, prachtig, scherp en vooral groot. Verademing na die kleine schermen van de iPhones.
- veel aan te passen, vind ik erg fijn, miste het toch wel op iOS.
- design, prachtig toestel, sowieso...
- duurzaamheid: heb wel het idee dat het toestel makkelijker een val overleeft dan de iPhone doordat de iPhone natuurlijk het kwetsbare glas heeft.

Minpunten:
- moeilijk met 1 hand te bedienen. Is ook niet de bedoeling bij dit formaat, maar dat was wel weer het voordeel van de kleine iPhone. Raak nu geregeld de back button aan.
- stabiliteit van apps. iOS crashes van apps bijna nooit gehad, hier al meerdere keren in enkele dagen
- gemis van sommige apps. Grootste misser is de volkskrant. Ik heb een webabonnement en kon inloggen met mijn gegevens en de krant online lezen op de iPhone. Voor de android is een dergelijke app er nog niet (enkel voor de headlines, maar niet voor abonnees). Dit gemis zie ik helaas nog altijd bij nieuwe diensten, eerst altijd iPhone, dan pas android en andere besturingssystemen.
- notificatiescherm. Op de iPhone kreeg je altijd mooi in het lockscreen een overzicht en preview van whatsapp messages/SMS. Hier niet. Je kan de 'melding' van whatsapp inschakelen, maar dan krijg je een redelijk onhandige popup op je lockscreen ipv dat dit in het lockscreen zit verwerkt. En ik ben me er van bewust dat het mogelijk is andere lockscreen's te plaatsen, maar ik heb begrepen dat het veranderen van de melding zonder flashen niet mogelijk is, en ik had gehoopt hier juist vanaf te zijn.

Conclusie:

Zeer tevreden :P De pluspunten wegen gewoon zwaarder, en het is altijd even wennen...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 14:08

Leviathan23

I am the proof....

zelfde upgrade hier

Android versie 4.0.4

Basebandversie: I9300CELH1

Kernelversie: 3.0.15-928452-user se.infra@SEP-107 #1
SMP PREEMT Tue Jul 31 19:37:49 KST 2012

Buildnummer: IMM76D.I9300XXBLH1

bij KIES zegt ie firmwareversie: PDA:LH1 / PHONE:LH1 / CSC:LH1 (PHN)

[ Voor 14% gewijzigd door Leviathan23 op 22-08-2012 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
Deze update zou de battery drain bug (cell standby) moeten verhelpen. Ook heb je LH1 nodig om straks naar 4.1(.1) te kunnen updaten. De gelekte versies van 4.1.1 voor de S3 controleren beiden of je de LH1 modem/baseband hebt. Voor meer info google je op XXLH1.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
"Toegang tot software-updateservice beschikbaar voor gebruikers in volgorde van verzoek. Probeer het later"

Grrr...
Zometeen via die kwal van een Kies maar proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Had het zelfde probleem hier, trek hem nu binnen via Kies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
maikel_rox schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:04:
Had het zelfde probleem hier, trek hem nu binnen via Kies
Ik ook. Via kies ook verbazingwekkend goed deze keer, vreemd programma...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
Voor de mensen met T-Mobile die zich afvragen waarom zij geen updatemelding krijgen: T-Mobile heeft LH1 nog niet vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
tapet schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:53:
[...]
Als je de punt lang ingedrukt houdt, dan verschijnen er andere opties, oa een komma. Dit werkt ook bij sommige andere tekens zoals de 'e' of 'o'.
Succes :)
Ook ik had trouwens liever direct een komma op het eerste scherm gezien....
Kijk, inkoppertje... deze had ik zelf nog niet uitgeprobeerd :z
Bandicoot schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:54:
Ander toetsenbord installeren. Ik gebruik zelf Swype beta naar volle tevredenheid.
Ook goede tip. Ik ga het uitproberen, daar ik op de SGS1 niets anders gewend was dan te swypen :)

Dank jullie wel voor deze twee tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-10 14:15
Ik kreeg een foutmelding bij het binnenhalen van de update via OTA, maar via Kies werkte het perfect. Nu met smart wachten op 4.1 Jellybean :D

[...]

Ook goede tip. Ik ga het uitproberen, daar ik op de SGS1 niets anders gewend was dan te swypen :)

Dank jullie wel voor deze twee tips!
[/quote]

Om hierop nog even te reageren, ik gebruik zelf SwiftKey 3 naar volledige tevredenheid. Mijn onnauwkeurige typen wordt foutloos door deze app hersteld. Herkend tevens de spaties, indien je deze vergeten bent

[ Voor 56% gewijzigd door Jochemp op 22-08-2012 12:53 ]

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:05
Twee korte vraagjes: Ik zou graag het volume van de beltoon gekoppeld willen hebben aan het volume van de berichten (als sms). Nu zijn deze niet gekoppeld. Ik zet vaak met de volume knoppen het belvolume lager maar de sms volume blijft dan gewoon voluit staan. Kan dit ?

Verder nog een vraagje. Ik wil graag een backup batterij kopen maar overweeg ook zo'n extended batterij. Dus een dikkere met meer 4300 mAh met extra achterkant. Is er iemand die ervaringen hiermee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
sretlow schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:00:
Twee korte vraagjes: Ik zou graag het volume van de beltoon gekoppeld willen hebben aan het volume van de berichten (als sms). Nu zijn deze niet gekoppeld. Ik zet vaak met de volume knoppen het belvolume lager maar de sms volume blijft dan gewoon voluit staan. Kan dit ?
Dat kan, ik gebruik Extended Controls daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Wachten op beurt voor OTA duurde idd te lang..

Via Kies gaat steeds beter..

Tot nu alleen gemerkt dat automatische lichtinstelling agressiever en dus donkerder lijkt en dat de browser sneller lijkt (met een iets andere lay-out lijkt het)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:15
Ik heb verschillende agenda's die worden gesynchroniseerd en mijn S3 wijst aan elke agenda een andere kleur toe. Is het mogelijk om handmatig de kleur voor elke agenda te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Count_B schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:13:
Ik heb verschillende agenda's die worden gesynchroniseerd en mijn S3 wijst aan elke agenda een andere kleur toe. Is het mogelijk om handmatig de kleur voor elke agenda te veranderen?
Ik heb dat ook al gevraagd en veel gezocht op internet, maar helemaal niets kunnen vinden tot op heden.
Mocht je wel een oplossing vinden, laat je me dat dan a.u.b. weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://pic.twitter.com/nLFETiTI

Net cover ontvangen, waardoor kleine krasjes op de achterkant tot de verleden tijd horen en het apparaat geen mm dikker wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Count_B schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:13:
Dat is des Google's Agenda; daar kun je het veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Vads schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:44:
[...]

Dat is des Google's Agenda; daar kun je het veranderen.
Dat klopt, maar de samsung widget neemt die kleuren niet over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
vaagisdenaam schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:45:
[...]
Ik gebruik die widget niet, ik gebruik Pure Calendar widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
vaagisdenaam schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 13:45:
[...]

Ik gebruik Business Calendar en daar kun je het instellen. Teven zeer uitgebreide app met widgets. Aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonFibeR
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-07 18:23
Wat zijn die standaard wallpapers en tonen toch saai.
Iemand nog suggesties waar ik mooie wallpapers kan vinden?
De meeste wallpapers die ik vind zijn horizontaal ipv verticaal, wat jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tapet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-08 15:48
CarbonFibeR schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 14:20:
Wat zijn die standaard wallpapers en tonen toch saai.
Iemand nog suggesties waar ik mooie wallpapers kan vinden?
De meeste wallpapers die ik vind zijn horizontaal ipv verticaal, wat jammer is.
Gebruik een eigen foto. Wel eerst even naar de juiste resolutie omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
Ik zoek juist gewone egale kleuren. Lekker strak. Het mijn screen vol iconen. Een "plaatje" is dan erg storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
sretlow schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 14:33:
Ik zoek juist gewone egale kleuren. Lekker strak. Het mijn screen vol iconen. Een "plaatje" is dan erg storend.
Gewoon in bijvoorbeeld paint.net even een mooie gradient van je twee favoriete kleuren maken of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
  • Laatst online: 25-09 17:10
[...]

Gallerij --> albumweergave --> menutoets --> weergave --> inhoud op apparaat --> Voila!
Maar dit moet je wel elke keer doen als je naar de gallerij gaat. kun je dit niet standaard in stellen.

[ Voor 0% gewijzigd door DrakeNL op 22-08-2012 15:20 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn probleem met de s3 is dat je dezelfde berichttoon krijgt voor een SMS als voor een facebook bericht. Kan dit niet gewijzigt worden, zodat je voor SMS een andere toon krijgt als voor facebook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
Dat moet je per applicatie instellen; in de applicatie zelf.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke applicatie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Geluidje van facebook aanpassen: instellingen facebook aanpassen
Geluidje van Whatsapp aanpassen: instellingen whatsapp aanpassen
Geluidje van Gmail aanpassen: instellingen gmail aanpassen
Geluidje van whatever aanpassen: instellingen whatever aanpassen

Wat in je instellingen van je telefoon aanpast is de "default" notification tone.. die hoor je dus als je in je app geen aanpassing hebt gedaan mbt. notification sound.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:39
Taigu schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:24:
Voor de mensen met T-Mobile die zich afvragen waarom zij geen upddatemelding krijgen: T-Mobile heeft LH1 nog niet vrijgegeven.
Dank je, dit is nuttige info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MB-
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:38
Hier op T-mobile, heb gewoon de update naar 4.0.4 gehad hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
Met een T-Mobile branded ROM? Zowel OTA als Kies werkt niet, laatste versie PDA:LFB / PHONE:LF1 / CSC:LF2 (TNL). Volgens bronnen op internet (zowel samsung-updates.com als sammobile.com) is de PHN versie uitgekomen, dat is een unbranded versie. De laatste Tmobile NL branded ROM is volgens beide sites I9300XXBLFB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonFibeR
Ik heb hier een T-Mobile branded Galaxy S3 met Android 4.0.4?
En ik kreeg net weer een melding van een nieuwe update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MB-
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:38
Taigu schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:31:
Met een T-Mobile branded ROM? Zowel OTA als Kies werkt niet, laatste versie PDA:LFB / PHONE:LF1 / CSC:LF2 (TNL). Volgens bronnen op internet (zowel samsung-updates.com als sammobile.com) is de PHN versie uitgekomen, dat is een unbranded versie. De laatste Tmobile NL branded ROM is volgens beide sites I9300XXBLFB.
Is idd geen tmobile branded rom, telefoon heb ik zelf los gekocht.
Dat zal het wel verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
Bedankt voor de opheldering!
CarbonFibeR schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:34:
Ik heb hier een T-Mobile branded Galaxy S3 met Android 4.0.4?
En ik kreeg net weer een melding van een nieuwe update.
Flauwe vraag, maar jij hebt een S3 met T-Mobile opstartanimatie, Groupon app, HRS Hotel app etc? Zo ja, wil je de info onder instellingen -> Toestel-Info -> Baseband en Build nummer online zetten? Ben erg benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Laatst online: 02-10 14:26
Laat ik em toch net uit mn handen vallen... rechtsbovenin scheurtjes en 1 grote over heel het scherm heen... gelukkig doet alles het nog en is het niet heel hinderlijk.. maar toch met mijn s2 heb ik em ook wel es laten vallen... too bad...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bioflap
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 12:33
Ik heb sinds gisteren opeens rare scheuren over me achterklep heen..
Het zit onder de laklaag, want je voelt ze niet..
Meer mensen van dit probleem? Ik kan hem wel opsturen voor garantie, maar dan ben ik me toestel kwijt.. Misschien dat je ze bij Samsung meteen kan omruilen?

http://twitpic.com/amgj4f

• GuitarJJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-05-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 23:06:
Als ik een agenda item wil maken staat erboven links Agenda samsung Calendar en rechts daarvan een peiltje voor de optie: Agenda mijn agenda,Samsung calendar en mijn gmail adres. Elke keer als ik een agenda item maak, moet ik dus aanvinken gmail..Standaard staat hij op samsung calendar. Het moet toch mogelijk zijn dat standaard op gmail te zetten. Ik wil helemaal niets met dat samsung calendar gebeuren.
Heb je inmiddels al een oplossing gevonden? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem!

Erg irritant!

https://www.booksformanagers.nl

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
GuitarJJ schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 00:50:
[...]

Heb je inmiddels al een oplossing gevonden? Ik zit namelijk met hetzelfde probleem!

Erg irritant!
Open S-planner (ik neem aan dat je via die app werkt)>linker menu toets>instellingen>agenda's> kies daar welke agenda's van toepassing zijn op de items die zichtbaar zijn in je weergave.

lost dat jullie probleem op?

• gijsvogel
[...]

Als ik dat instel dan blijft de pc en de telefoon op de achtergrond nog steeds de foto's binnenhalen die op de pc staan, dit is dus slechts een weergave optie, en wat je noemt helpt jammer genoeg niet.
Daarnaast verdwijnen er in die weergave ook andere albums die ik wel op andere momenten zou willen blijven zien zoals bijvoorbeeld de inhoud op Picasa/google/etc.
Simpel gezegd wil ik dat in de algemene weergave mijn telefoon en PC niet de inhoud van foto's op mijn PC probeert in te laden.

Dit is ontstaan na een bepaalde koppeling tussen mijn telefoon, wifi-router en pc maar ik zou bij god niet meer weten welke... en ik wil er dus gaarne van af...
Any help is welcome.

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 10:09
gijsvogel schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 02:14:
[...]

Dit is ontstaan na een bepaalde koppeling tussen mijn telefoon, wifi-router en pc maar ik zou bij god niet meer weten welke... en ik wil er dus gaarne van af...
Any help is welcome.
Dus eigenlijk weet je zelfs het antwoord al: mogelijke koppelingen verwijderen totdat je degene gevonden hebt...

Je kunt trouwens ook je post aanpassen en een nieuwe quote plaatsen ipv een volledige nieuwe post hiervoor te gebruiken

vrede in rust

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Taigu schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:40:
Deze update zou de battery drain bug (cell standby) moeten verhelpen. Ook heb je LH1 nodig om straks naar 4.1(.1) te kunnen updaten. De gelekte versies van 4.1.1 voor de S3 controleren beiden of je de LH1 modem/baseband hebt. Voor meer info google je op XXLH1.
Volgens mij zorgt de update bij mij in ieder geval voor verbetering :)
Batterij is slechts een procent of 5 gedaald afgelopen nacht (uur of 8/9)

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:24

Toppertje

www.davideografie.nl

Sinds kort heb ik van mijn hotmail een outlook account gemaakt. Nu wil ik ook weer graag met mijn S3 mijn mail willen bekijken etc. alleen met hotmail werden alle instellingen automatisch ingevoerd. Nu met outlook niet, en ik kan ook nergens vinden hoe dit ingesteld zou moeten worden, weet iemand toevallig wat de instellingen moeten zijn?

Google geeft bij mij alleen maar de insellingen van de microsft outlook accounts.

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 22:25
En dat is nou jammer van Android, ik zou dit liever andersom willen zien. Namelijk dat je in de instellingen voor bel geluidjes daar de applicaties ziet en daar ieder zijn eigen geluid kan geven. Dat mis ik van BB, meerdere profielen voor geluidjes.

• Taigu
Toppertje schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:55:
Sinds kort heb ik van mijn hotmail een outlook account gemaakt. Nu wil ik ook weer graag met mijn S3 mijn mail willen bekijken etc. alleen met hotmail werden alle instellingen automatisch ingevoerd. Nu met outlook niet, en ik kan ook nergens vinden hoe dit ingesteld zou moeten worden, weet iemand toevallig wat de instellingen moeten zijn?

Google geeft bij mij alleen maar de insellingen van de microsft outlook accounts.
Als je zoekt op outlook.com dan krijg je betere resultaten: Outlook Live instellen op Android ? Hier NL info over outlook.com accountinstellingen voor Android of hier een mooie post over de instellingen op een HTC One X met 4.0.3. De laatste zou ik als eerste proberen.

Edit: de laatste methode werkt op mijn SGS3 met 4.1.1

[ Voor 29% gewijzigd door Taigu op 23-08-2012 10:31 ]

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-09 22:25
Taigu schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:14:
[...]

Als je zoekt op outlook.com dan krijg je betere resultaten: Outlook Live instellen op Android ? Hier NL info over outlook.com accountinstellingen voor Android of hier een mooie post over de instellingen op een HTC One X met 4.0.3. De laatste zou ik als eerste proberen.

Edit: de laatste methode werkt op mijn SGS3 met 4.1.1
Afgelopen week ook een outlook account aangemaakt, ben er over te spreken. Alleen nu nog een goede ondersteuning op mijn Android, vooral voor het Agenda.

• ttb_82
  • Laatst online: 20-09 08:34
Voor de 2e keer ga ik mijn S3 ter reparatie aanbieden.... begin er een beetje klaar mee te worden. Dan heeft mijn S3 vaker bij de reparateur gelegen dan dat ik hem in bezit heb. Mogelijk dat anderen ook met Wifi problemen kampen. Voor hun heb ik hieronder even een stukje van mijn bevindingenmail aan de verkoper geplaatst:

Wifi probleem bestaat nog steeds. Kenmerken:
- Connecten op 5GHz gaat goed (getest op 1 xs point). Verbinding lijkt stabiel
* Netgear WNDR3700 op 5GHz, WPA2-PSK.
- Connecten op 2.4GHz gaat fout. Getest op de volgende 3 xs points/routers:
* Netgear WNDR3700 op 2,4GHz, WPA2-PSK
* Linksys WRT54G op 2,4GHz, WPA2-PSK
* UBEE (Ziggo) op 2,4GHz, WPA2-PSK
- Connecten gaat vaak (+-90% van de keren) fout, en krijg de melding: "Verificatie fout"
- Soms (+-10% van de keren) gaat het connecten goed, maar:
* Bijna altijd is er dan geen dataverkeer mogelijk, waardoor de connectie zich binnen enkele minuten reset
* Zelden is er connectie dat er daadwerkelijk data kan worden gedownload/upload. Meestal reset de verbinding zich daarna in 10 minuten
+ Om het Wifi probleem TEVERGEEFS zelf te verhelpen, heb ik de volgende acties uitgevoerd:
- Instelling: continu in stand houden van Wifi (dus ook als het scherm uit is)
- Instelling: Niet zoeken naar xs points in de buurt (vinkje uitgezet)
- Instelling: *#0011# -> menu toets -> wifi -> schakel powersafestand wifi uit
Zoals aangegeven, bovenstaande instellingen hebben er niet toe geleidt het probleem op te lossen.

Respectfully, TTB.

• GuitarJJ
gijsvogel schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 02:02:
[...]

Open S-planner (ik neem aan dat je via die app werkt)>linker menu toets>instellingen>agenda's> kies daar welke agenda's van toepassing zijn op de items die zichtbaar zijn in je weergave.

lost dat jullie probleem op?
Helaas, dat werkt niet. De Samsung kalender komt nog steeds (boven) in de lijst te staan, bij het toevoegen van een item.

• Krypt
Toppertje schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:55:

Heeft even geduurd maar ik heb 'm werkend. Je moet m handmatig toevoegen.

Email: email@outlook.com
Domain\Username: \email@outlook.com
Server: snt-m.hotmail.com

Pvouput live

• CarbonFibeR
Taigu schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 21:52:
Bedankt voor de opheldering!

[...]

Flauwe vraag, maar jij hebt een S3 met T-Mobile opstartanimatie, Groupon app, HRS Hotel app etc? Zo ja, wil je de info onder instellingen -> Toestel-Info -> Baseband en Build nummer online zetten? Ben erg benieuwd...
Klopt.

Buildnummer bij mij is I9300XXALE8.

Kan die T-Mobile opstartanimatie weggehaalt worden?
Vind het geluidje bij het opstarten en afsluiten nou niet echt heel geweldig.
Staan standaard ook duitse apps zoals top apps en top games op die je niet kan verwijderen, maar wel kan uitschakelen. Beetje jammer.

• Krypt
Die troep kan enkel verwijderd worden door het image van de europe versie te flashen met odin lijkt me.

Pvouput live

• gijsvogel
Nas T schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 05:58:
[...]

Dus eigenlijk weet je zelfs het antwoord al: mogelijke koppelingen verwijderen totdat je degene gevonden hebt...

Je kunt trouwens ook je post aanpassen en een nieuwe quote plaatsen ipv een volledige nieuwe post hiervoor te gebruiken
Nee niet dus, vandaar de vraag...
Ik heb voor zover ik kan bedenken alle mogelijk koppelingen al verwijderd, maar de juiste nog niet gevonden.

• -TYPHOON-
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:17
Weet iemand wat die nieuwe update zoal veranderd heeft?
Ik vind em toch wel iets soepeler lopen...

• Taigu
@hierboven, battery drain bug moet verholpen zijn, verder een voorbereiding (imho) voor de JB update.
CarbonFibeR schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:00:
[...]

Klopt.

Buildnummer bij mij is I9300XXALE8.
Ik vind het niet raar dat jij een updatemelding krijgt, I9300XXALE8 is van mei 2012, terwijl in juni 2012 al I9300XXBLFB is uitgekomen. Dat heeft niet zoveel met de laatste update te maken (I9300XXBLH1).

Overigens staat op sammobile.com nu een OTA update van T-Mobile in meerdere landen (ook in NL) naar I9300XXBLH3. Ben benieuwd of dit klopt en deze ook echt doorkomt.

[ Voor 8% gewijzigd door Taigu op 23-08-2012 11:22 ]

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:26
Ik zie dat er een hoop mensen al een update hebben naar LH1.
Ik heb zelf nog geen update via kies.
Ik heb de mijne via een Duitse webshop besteld gezien de CSC code DBT is is het ook een Duitse firmware.
Via sammobile gekeken en lg8 is tot nu toe de nieuwste voor germany (DBT).
Wat kan ik nu het beste doen gewoon wachten op een update of andere firmware flashen via odin?
Wat zijn daar de risico's als ik dat doe?
Wil wel graag volgende week de jellybean update.
Zie de bui al hangen dat landcode DBT veel later de update krijgt.

• Taigu
Wacht anders rustig af tot de JB update echt uitkomt en beslis dan wat je doet. Misschien dat er voor een DBT versie direct een update komt. Use at own risk: Een andere stock rom flashen zou moeten kunnen zonder dat de flash counter omhoog gaat (zie bron 1 en bron 2). Wil je echt vooraan de rij staan, dan flash je nu de laatste PHN versie I9300XXBLH1 :)
ttb_82 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:51:
Voor de 2e keer ga ik mijn S3 ter reparatie aanbieden.... begin er een beetje klaar mee te worden. Dan heeft mijn S3 vaker bij de reparateur gelegen dan dat ik hem in bezit heb. Mogelijk dat anderen ook met Wifi problemen kampen. Voor hun heb ik hieronder even een stukje van mijn bevindingenmail aan de verkoper geplaatst:
Wat heeft de reparateur gedaan? Is de wifi module of de telefoon in zijn geheel al vervangen? Er zijn veel softwaregerelateerde wifi problemen gemeld met nieuwe softwareversies. Jouw probleem is wel extreem, je kunt als tijdelijke workaround op je routers: 5Ghz uitschakelen, 802.11n uitschakelen, alleen WPA-PSK gebruiken ipv WPA-PSK2.

[ Voor 23% gewijzigd door Taigu op 23-08-2012 11:56 ]

• Taigu
Ik heb de T-Mobile OTA van samunpdates.com bekeken en handmatig geinstalleerd. Het is een flinke update (80MB) met een nieuwe modem (I9300BOLH1) kernel (3.0.15-9528452) en build (I9300XXBLH3). Verder zijn er veel applicaties bijgewerkt, al zijn de laatste versies van 22-06-2012. Na installeren worden Groupon, My-T-Mobile en HRS Hotel apps via de play store dus weer bijgewerkt. De bloatware van T-Mobile zit er nog steeds in, net zoals de bootanimatie.

• ttb_82
  • Laatst online: 20-09 08:34
Taigu schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:49:
Wat heeft de reparateur gedaan? Is de wifi module of de telefoon in zijn geheel al vervangen? Er zijn veel softwaregerelateerde wifi problemen gemeld met nieuwe softwareversies. Jouw probleem is wel extreem, je kunt als tijdelijke workaround op je routers: 5Ghz uitschakelen, 802.11n uitschakelen, alleen WPA-PSK gebruiken ipv WPA-PSK2.
De reparateur heeft alleen andere software geplaatst. Er is een zeer magere beschrijving gegeven. Zelf denk ik dat hij een radio update heeft doorgevoerd. Hierdoor is trouwens wel een ander probleem opgelost, namelijk een battery drain.

Ik kan wel work arounds gaan toepassen,... maar dat is voor mij geen oplossing. Op mijn werk kan ik moeilijk zeggen: "Pas even het wifi protocol aan", aangezien ze vervolgens weet ik hoeveel xs points kunnen aanpassen. Nee..., mijn good old Desire werkt prima met allerlei Wifi protocollen, waarom zou de S3 dat niet kunnen. Desnoods ben ik bereid om van de S3 af te stappen (sinds kort databundel in abbo, en dus zoveel mogelijk op Wifi).

Overigens heb ik thuis wel mijn router op 5GHz gezet, dat werkte dus wel. Maar nogmaals, allerlei work arounds toepassen omdat mijn huidige S3 niet met standaard Wifi connecties overweg kan is voor mij geen optie.

Respectfully, TTB.

• B-Bandit
GuitarJJ schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 10:55:
[...]

Helaas, dat werkt niet. De Samsung kalender komt nog steeds (boven) in de lijst te staan, bij het toevoegen van een item.
Is volgens mij al eerder langsgekomen, want ik had er ook last van.

De oplossing:
- Verwijder de samsung account bij de instellingen van je agenda (dus echt verwijderen, niet deactiveren).
Dit zou het probleem moeten oplossen.

Vervolgens kan je, indien gewenst, je samsung account bij synchronisatieinstellingen weer toevoegen. Werkte bij mij zonder problemen, account staat nu helemaal onderaan ;)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Taigu
Vandaar ook dat ik het tijdelijke workarounds noem, puur bedoeld om de tijd te overbruggen totdat je weer langs de reparateur kunt. Als ik het verder zo lees en hebt een volledige stock-rom dan lijkt het meer een hardware probleem. Aansturen op een vervangend apparaat bij de reparateur dus. Succes, altijd vervelend als een nieuw (en duur) apparaat niet det wat het moet doen.

• timskiej
  • Laatst online: 09-09 19:30
Heb de SIII pas een aantal dagen, maar ik krijg onder mijn meldingen af en toe reclame :? oa dat ik een iPad gewonnen hebben en dat soort fratsen. Is dit tegen te houden :?

• Vads
timskiej schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:00:
Heb de SIII pas een aantal dagen, maar ik krijg onder mijn meldingen af en toe reclame :? oa dat ik een iPad gewonnen hebben en dat soort fratsen. Is dit tegen te houden :?
Dit komt door een van de apps die je geïnstalleerd hebt. Ik had dat met VLC Player...

• timskiej
Vads schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:15:
[...]

Dit komt door een van de apps die je geïnstalleerd hebt. Ik had dat met VLC Player...
Kan ik dat op een manier achterhalen?

• vaagisdenaam
  • Niet online
timskiej schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 14:18:
[...]

Kan ik dat op een manier achterhalen?
Deze app kan dat

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-10 14:21

Wurtul

simon says.....

Krypt schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:03:
Die troep kan enkel verwijderd worden door het image van de europe versie te flashen met odin lijkt me.
Ik heb zelf ook een S3 maar dan van Vodafone.
Als ik de Europese versie flash wordt dan de telefoon ook gewiped?

• timskiej
U bent bedankt :) Het werkt

• GuitarJJ
Boobybandit schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 13:20:
[...]

Is volgens mij al eerder langsgekomen, want ik had er ook last van.

De oplossing:
- Verwijder de samsung account bij de instellingen van je agenda (dus echt verwijderen, niet deactiveren).
Dit zou het probleem moeten oplossen.

Vervolgens kan je, indien gewenst, je samsung account bij synchronisatieinstellingen weer toevoegen. Werkte bij mij zonder problemen, account staat nu helemaal onderaan ;)
Misschien een domme vraag, maar hoe verwijder ik dat Samsung account dan? Ik kan hem alleen maar deactiveren. De menuknop geeft niets weer en lang indrukken van het account geeft ook geen pop-up met mogelijkheden.

Verwijderd

Offtopic, dus weg. Vervang de url van je link in [Samsung Galaxy SIII] Ervaringen en Discussie

[ Voor 91% gewijzigd door janvanduschoten op 23-08-2012 16:04 ]

• B-Bandit
GuitarJJ schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:56:
[...]

Misschien een domme vraag, maar hoe verwijder ik dat Samsung account dan? Ik kan hem alleen maar deactiveren. De menuknop geeft niets weer en lang indrukken van het account geeft ook geen pop-up met mogelijkheden.
Open S planner -> instellingen > Agenda-items/taken synchroniseren -> klik op je samsung account -> rechtsonder staat "account wissen"

• GuitarJJ
Boobybandit schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 16:04:
[...]

Open S planner -> instellingen > Agenda-items/taken synchroniseren -> klik op je samsung account -> rechtsonder staat "account wissen"
Bedankt, het werkt!

Verwijderd

Kritiek op de moderatie per dm of het feedback topic, niet hier.

[ Voor 84% gewijzigd door janvanduschoten op 23-08-2012 16:26 ]

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 10:54
Vraagje, ik heb er net een 16GB SD kaartje in gedaan, maar hoe zorg ik ervoor dat alleen alle foto's en filmpjes die ik maak daar naartoe geschreven worden ?

Specs

• manmad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 19:53
Le_Freak ! schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 18:36:
Vraagje, ik heb er net een 16GB SD kaartje in gedaan, maar hoe zorg ik ervoor dat alleen alle foto's en filmpjes die ik maak daar naartoe geschreven worden ?
Bij de galaxy SII die ik heb moet je naar de camera app gaan. Vervolgens moet je op het instellingen knopje op het scherm duwen (zo een tandwieldje waar je ook megapixels en flitser enzo kunt instellen) en daar kan je dan kiezen waar je wil opslaan

• vaagisdenaam
  • Niet online
Klopt, alleen voor de burststand is dan nog wel het interne geheugen nodig

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:26
Wacht anders rustig af tot de JB update echt uitkomt en beslis dan wat je doet. Misschien dat er voor een DBT versie direct een update komt. Use at own risk: Een andere stock rom flashen zou moeten kunnen zonder dat de flash counter omhoog gaat (zie bron 1 en bron 2). Wil je echt vooraan de rij staan, dan flash je nu de laatste PHN versie I9300XXBLH1
Denk dat ik maar even afwacht.
Maar ik snap 1 ding nog niet. Bij de 2 links die je geeft staat bij 1 hoe je de app triangel away moet gebruiken om de flashcounter te resetten.
Dus als ik firmware via odin flash van samfirmware dan gaat de flashcounter wel omhoog?
Of is dat nu alleen bij een custom rom?

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
ComTech schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:41:
[...]

Denk dat ik maar even afwacht.
Maar ik snap 1 ding nog niet. Bij de 2 links die je geeft staat bij 1 hoe je de app triangel away moet gebruiken om de flashcounter te resetten.
Dus als ik firmware via odin flash van samfirmware dan gaat de flashcounter wel omhoog?
Of is dat nu alleen bij een custom rom?
Alleen bij een custom ROM.

• CarbonFibeR
Elke keer dat ik een mail krijg denk ik dat ik gebeld wordt, omdat de Galaxy S3 zolang trilt. Is dit nergens aan te passen?

• ronic1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-02 16:34
Hoi,

Ik heb vanmiddag mijn s3 geupdated met kies, alles verliep goed met het downloaden en installeren
de s3 starte opnieuw op zo als gebruikenlijk pin code ingetoetst krijg ik een scherm ontgrendelings-PIN SIM-netwerk!!!!!

Ik heb van alles geprobeerd maar kom er niet meer uit.

Het is/was een engelse versie toen ik hem kocht, Had er gelijk met odin de nederlandse versie opgegooid. En al een keer via ota een update gedaan. Liep allemaal goed niks aan het handje tot vanmiddag dan.
Heb ook al een oudere versie geprobeerd via odin maar nog steeds hetzelfde probleem.

Iemand een idee?

Verwijderd

Ik heb per ongeluk de optie uitgeschakeld om van launchers te wisselen, hoe activeer ik dit.

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 11:55
ronic1 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 20:15:
Hoi,

Ik heb vanmiddag mijn s3 geupdated met kies, alles verliep goed met het downloaden en installeren
de s3 starte opnieuw op zo als gebruikenlijk pin code ingetoetst krijg ik een scherm ontgrendelings-PIN SIM-netwerk!!!!!

Ik heb van alles geprobeerd maar kom er niet meer uit.

Het is/was een engelse versie toen ik hem kocht, Had er gelijk met odin de nederlandse versie opgegooid. En al een keer via ota een update gedaan. Liep allemaal goed niks aan het handje tot vanmiddag dan.
Heb ook al een oudere versie geprobeerd via odin maar nog steeds hetzelfde probleem.

Iemand een idee?
Dat is de melding dat je Galaxy S3 een sim-lock heeft :P. Heb je software erop gezet die je telefoon sim-lock maakt? :9

Dus kan wel kloppen dat je die niet weg kan drukken.

• Taigu
CarbonFibeR schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 20:15:
Elke keer dat ik een mail krijg denk ik dat ik gebeld wordt, omdat de Galaxy S3 zolang trilt. Is dit nergens aan te passen?
Onder Instellingen -> Geluid -> Trilstand apparaat
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 20:24:
Ik heb per ongeluk de optie uitgeschakeld om van launchers te wisselen, hoe activeer ik dit.
Onder Instellingen -> Applicatiebeheer -> Alle -> Touchwiz -start -> Settings wissen of anders deze app

• ronic1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-02 16:34
linkkrw schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 20:46:
[...]

Dat is de melding dat je Galaxy S3 een sim-lock heeft :P. Heb je software erop gezet die je telefoon sim-lock maakt? :9

Dus kan wel kloppen dat je die niet weg kan drukken.
[quote][b][message=38798647,noline]linkkrw schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 20:46[/

Oke, maar hoe kan het zijn dat hij ineens gesimlocked is? Heb gewoon via kies die update gedaan.
Ik heb ook nog met deze code (*#7465625*) gekeken wat voor locks erop zitten maar er gebeurd niks.

• CarbonFibeR
Taigu schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:00:
[...]

Onder Instellingen -> Geluid -> Trilstand apparaat
Thnx!!

Trilfunctie blijft een ramp, omdat sms, mail en bellen geen aparte tril hebben. Lees dat de S2 dit wel had, jammer dat ze het weg hebben gehaald.

Verwijderd

Zojuist een update binnengehaald via KIES ! Moest nog aardig wat MB's downloaden en dit is het resultaat :

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/20zekw0.jpg

Iemand die kan zeggen of dit de allerlaatste is ?

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:22
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 22:06:
Zojuist een update binnengehaald via KIES ! Moest nog aardig wat MB's downloaden en dit is het resultaat :

Iemand die kan zeggen of dit de allerlaatste is ?
Dit is de laatste Nederlandse versie.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Verwijderd

Megapaul schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 22:35:
[...]

Dit is de laatste Nederlandse versie.
Thx!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:02

L0g0ff

omg

Ik heb een redelijk strak hoesje gekocht voor mijn SGS3. Nu drukt deze de power knop in wanneer ik mijn telefoon in het hoesje schuif en het resultaat is dat de telefoon uitgezet wordt :( Is er een methode op die powerknop te blokken als de telefoon gelockt is? Hij mag best uit de standby springen maar helemaal uit of resetten lijkt me niet echt de bedoeling ;)

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• gijsvogel
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 22:06:
Deze lukte mij ook via Kies.
Bij OTA aanvraag kreeg ik een melding dat er een update beschikbaar was maar dat het op volgorde van aanvraag ging en ik het later moest proberen.

Nog geen idee wat de update doet, we zullen het merken...

Verwijderd

gijsvogel schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 23:05:
[...]

Deze lukte mij ook via Kies.
Bij OTA aanvraag kreeg ik een melding dat er een update beschikbaar was maar dat het op volgorde van aanvraag ging en ik het later moest proberen.

Nog geen idee wat de update doet, we zullen het merken...
Idem , zelfde melding gehad via OTA ! Beetje raar dat je via OTA moet "wachten in rij" terwijl via KIES hij wel direct beschikbaar is :P ...

Browser is aangepast allesinds met terugkeer en volgende knop ... Hij is naar mijn gevoel ook iets sneller !
Anders nog geen drastische wijzigingen gezien ...

Tenzij anderen meer weten hier ?
Pagina: 1 ... 65 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.