• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:18:
[...]

Nee TMO heeft zijn eigen CSC, dit is XOA dus Open Europe, gewoon een test ROM van Samsung intern.
En niet de moeite waard..gevaarlijk rommetje. Veel FC's en grote kans dat je een mooie onderzetter overhoudt. :+

Tubes....It's what make music music!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 20:51

Flipm0de

geen

hebben jullie ook zoveel moeite met het verbinden van de s3 met een OSX laptop/desktop? De Android Transfer tool heeft het eventjes gedaan maar lijkt nu ook af te haken. Heel irritant om nu troep te syncen

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:18
Ik maak net mijn telefoon eens schoon, kijk eens goed naar het scherm en wat zie ik? Inderdaad, een stof deeltje, iets groter dan een pixel, onder het glas, maar boven het scherm. Dus "trapped". Shit. Dit heb ik in de winkel niet gezien, toen ik dit exemplaar kreeg (nadat ik de eerste had omgeruild vanwege een geel scherm). En de 8 dagen voor ruilen zijn al om. :(

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:52
Flipm0de schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:19:
hebben jullie ook zoveel moeite met het verbinden van de s3 met een OSX laptop/desktop? De Android Transfer tool heeft het eventjes gedaan maar lijkt nu ook af te haken. Heel irritant om nu troep te syncen
Ik heb een iMac en gebruik dit: Google Play: Droid NAS

Werkt perfect. Je telefoon verschijnt in 'Finder' als een server/device welke je gewoon kan mounten, browsen en beschrijven. Ideaal.

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 20:51

Flipm0de

geen

Super! dankje! Toch jammer ook dat ze de standaard die op de s2 zat verwijderd hebben. Opgelost iig zo

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 11:17

nielsvv

100% Afol

Fire69 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:23:
Da's mogelijk.
Daarom dat wij hier in België altijd zo ver achter zitten, Proximus wil hier ook eerst altijd testen. :(
Als je toestel unbranded is heeft proximus of wie dan ook hier toch niets mee te maken?

Bricklink Store - Steam

• Fire69
  • Laatst online: 18:28
Kom je dat even vertellen tegen mijn collega's van Proximus die de tests doen dan? ;)

Verwijderd

Fire69 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 21:23:
Kom je dat even vertellen tegen mijn collega's van Proximus die de tests doen dan? ;)
Welke CSC's hebben de toestellen in kwestie (kun je nagaan door *#1234# te draaien), als de ze een Proximus CSC hebben dan idd moeten ze wachten maar anders kan je updaten als er een update is voor de betreffende CSC.

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Fire69 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 21:23:
Ik ben ook van belgie, om eerlijk te zijn mijn S3 werd bijna direct naar de stock UK rom geflasht daar deze tot op heden de meeste updates heeft genoten. Benelux roms staan helaas niet bovenaan het lijstje van updates, ook niet NL, een non branded UK rom werkt even goed met dezelfde talen beschikbaar als in de BE/NL roms.

Multiple pc builds in progress

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

Mijn S3 geeft dit aan :

AP : I9300XXALF5
CP : I9300XXLF5
CSC : I9300PROALF1

Is een unbranded toestel en ben van Belgie (Proximus). Alhoewel ik wel stilletjes aan begin na te denken om mijn toestel te flashen met een NL stock rom.

Bricklink Store - Steam

Verwijderd

wat is nu straks het grote voordeel van android 4.1 op de mobiel? wat maakt de mobiel dan beter?

• mafiatounes
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 22:05:
wat is nu straks het grote voordeel van android 4.1 op de mobiel? wat maakt de mobiel dan beter?
Dat kan je toch ff makkelijk via Google zoeken...

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:02

Vooral Project Butter en de nieuwe notificaties doen mij veel }:O

[ Voor 37% gewijzigd door maikel_rox op 16-08-2012 22:13 ]

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 12:21

Verwijderd

maikel_rox schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 22:11:
[video]

Vooral Project Butter en de nieuwe notificaties doen mij veel }:O
Ziet er goed uit !

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2012 22:26 ]

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:02
Nope, die zitten daar niet standaard. De video die ik postte is Jelly Bean op een Galaxy Nexus

Verwijderd

maikel_rox schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 22:27:
Nope, die zitten daar niet standaard. De video die ik postte is Jelly Bean op een Galaxy Nexus
Had het ook daarna gezien , daarmee mijn post ge-edit dan ....

JB ziet er netjes uit !!!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
I9300XXBLH4 (JB 4.1.1) OTA dated at 2012.08.14 is vanavond op xda gepost.

Is een build van 2 dagen geleden en is een orginele ota update.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1836802

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

• mafiatounes
  • Niet online
Er is een nieuwere leak uit op XDA, deze dateert van 14-08-12 en is een gewoon update file, ik test hem zo uit.

@ hierboven was net enkele seconden later

[ Voor 16% gewijzigd door mafiatounes op 16-08-2012 22:40 ]

• Fire69
mafiatounes schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 21:57:
[...]

Ik ben ook van belgie, om eerlijk te zijn mijn S3 werd bijna direct naar de stock UK rom geflasht daar deze tot op heden de meeste updates heeft genoten. Benelux roms staan helaas niet bovenaan het lijstje van updates, ook niet NL, een non branded UK rom werkt even goed met dezelfde talen beschikbaar als in de BE/NL roms.
Jammer genoeg kan ik dat niet zomaar doen, ik moet support geven op die toestellen. Als ik dan met een nieuwere versie zit dan mijn klanten, kan dat voor verwarring zorgen :)

Mijn CSC is trouwens LUXBLG1, blijkbaar een andere dan nielsvv hierboven.

• mafiatounes
  • Niet online
Fire69 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 23:13:
[...]

Jammer genoeg kan ik dat niet zomaar doen, ik moet support geven op die toestellen. Als ik dan met een nieuwere versie zit dan mijn klanten, kan dat voor verwarring zorgen :)

Mijn CSC is trouwens LUXBLG1, blijkbaar een andere dan nielsvv hierboven.
In dat geval kan je beter wachten op een officiële update voor de BELUX versie, dit kan wel lang duren.

Jouw CSC is gewoon die van Belgie/Luxemburg die van nielsw is een branded rom van Proximus.

• Slayer741
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-04-2023
ik ben eigenlijk op zoek naar een speler die met het .pst of .asx overweg kan, Streaming radios. iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slayer741 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 23:38:
ik ben eigenlijk op zoek naar een speler die met het .pst of .asx overweg kan, Streaming radios. iemand een idee??
http://lmgtfy.com/?q=android+asx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-10 11:55
jeffkr schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 00:59:
[...]

OK :) deze methode werkt voor Sygic, echter is invoeren van een tweede adres een probleem?. Sygic pakt de 2de adres niet. Of ik ga tzt verder uitzoeken met deze methode.

ik mag dus van uitgaan dat Myphoneexplorer niet ' goed genoeg' is? want outlook neem het nogsteeds niet goed over.. Ken jij een goede outlook sync programma? Geen KIES aub
Oh 2e adres niet? Naja ik heb voor een klein deel je probleem opgelost.

Ik denk dat Sygic voor de S3 denk niet zo geweldig werkt met die labels. Ik weet ook zo niet ene oplossing 1 2 3 aangezien ik Sygic niet heb (heb geen auto dus tsja lol) en maak niet echt gebruik van adres functie. Ik bewaar namelijk liever geen gegevens van een persoon in mijn telefoon. Nummer en de naam die ik geef is meer dan zat :)

Als ik kijk op internet lees ik steeds over het programma Companionlink, weet niet als jij die al geprobeerd hebt? Je kan die 2 weken gratis proberen maar denk dat een Tweaker ook wel manier vinden om langer dan 2 weken te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-07-2024

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Ik heb een technische vraag waar ik geen antwoord op kan vinden in de handleiding of met googelen.

Het gaat om het volgende:
Onlangs heb ik geprobeerd om Mobile Iron@Work op mijn telefoon te installeren om zo email van mijn werk binnen te krijgen. De installatie ging op zich goed, ik kon de app installeren en me aanmelden bij de Mobile Iron server van mijn werk. Vervolgens moest de installatie van niet-Marketapps toestaan en Samsung DM installeren. Vervolgens moest ik Mobile Iron en Samsung DM toevoegen als beheerders van het toestel. Als volgende stap moest ik mijn toestel beveiligen met een pincode in plaats van de gebruikelijke swipebeweging. Als laatste stap moest ik mijn toestel coderen. Dat is allemaal gelukt, maar nu blijkt als laatste stap dat de certificaten van mijn werk niet goed zijn voor android en dat het allemaal niet werkt.
Nu heb ik Mobile Iron en Samsung DM verwijderd maar nu heb ik het probleem dat ik alleen maar met de pincode kan unlocken. Sterker nog, ik kon alleen nog maar kiezen tussen pincode en wachtwoord. Nu heb ik geprobeerd om in plaats van de pincode een wachtwoord te gebruiken maar nu is het alleen maar erger want nu kan ik alleen nog maar mijn lockscreen ontgrendelen met mijn wachtwoord!
Alle andere opties zijn nu grijs en er staat onder: 'Uitgeschakeld door beheerder, coderingsbeleid of opslag aanmeldingsgegevens'
Het coderingsbeleid kan het niet zijn want die heb ik weer uitgezet. Aanmeldingsgegevens kan het denk ik niet zijn want er staan geen eigen certificaten op mijn toestel. Het lijkt mij dat het via de beheerder moet. Die Samsung DM agent heb ik inmiddels weer verwijderd en ik kan hem niet weer via mobileiron installeren omdat ik die installatie niet een tweede keer kan doorlopen nu omdat mijn toestel al geactiveerd is waardoor de activatiecode daarbij al gebruikt is.

Weten jullie of op een andere manier het toestel beheerd kan worden zodat ik dit terug kan zetten of dat ik in ieder geval iets hieraan kan doen zonder dat ik mijn toestel moet factory resetten?

Alvast bedankt voor jullie tijd.

Hier had een gevatte opmerking kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Nu online

Gotez

42

Nog steeds geen vodafone firmware updates. Heel jammer. Ik hoop wel dat ze 4.1 snel uitrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Dennis_1987 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:00:
Ik heb een technische vraag waar ik geen antwoord op kan vinden in de handleiding of met googelen.
[...]
Weten jullie of op een andere manier het toestel beheerd kan worden zodat ik dit terug kan zetten of dat ik in ieder geval iets hieraan kan doen zonder dat ik mijn toestel moet factory resetten?

Alvast bedankt voor jullie tijd.
Al gekeken bij Settings - Security - Device Administrators?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
vaagisdenaam schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 18:03:
Weet iemand hoe je in de S Planner widget de kleuren van de agenda's kunt wijzigen?
Deze komen niet overeen met mijn kleuren in Google Agenda. Ik weet dat je ze daar kunt wijzigen, maar dat heeft dus geen zin want de SIII geeft lekker andere kleuren weer.
Nou is dat op zich niet zo'n ramp, maar twee agenda's hebben dezelfde kleur gekregen :S

Iemand een oplossing?
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Fire69 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:54:
[...]

Al gekeken bij Settings - Security - Device Administrators?
Ja dat heb ik, ik heb mobileiron hier weer aan toegevoegd maar deel van het protocol van mobileiron is dat alleen pincode en wachtwoord toegestaan zijn, ook met deze aan lukt het niet. Er staan nu twee beheerders, Samsung Kies en MobileIron. Alleen MobileIron heeft de machtiging om het het 'Wachtwoord schermontgendeling wijzigen'. Samsung Kies heeft dat niet. Nu MobileIron zelf die andere opties uitsluit als gevolg van zijn protocol krijg ik dat niet gewijzigd. Kent iemand een ander soort beheerder die ik kan gebruiken om dit toch terug te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtige telefoon O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Dennis_1987 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:41:
[...]

Ja dat heb ik, ik heb mobileiron hier weer aan toegevoegd maar deel van het protocol van mobileiron is dat alleen pincode en wachtwoord toegestaan zijn, ook met deze aan lukt het niet. Er staan nu twee beheerders, Samsung Kies en MobileIron. Alleen MobileIron heeft de machtiging om het het 'Wachtwoord schermontgendeling wijzigen'. Samsung Kies heeft dat niet. Nu MobileIron zelf die andere opties uitsluit als gevolg van zijn protocol krijg ik dat niet gewijzigd. Kent iemand een ander soort beheerder die ik kan gebruiken om dit toch terug te zetten?
Da's vreemd.
Bij de applicaties die wij gebruiken voor Exchange moeten we ook een pin instellen.
Maar als we die applicaties in Beheerders deactiveren, kon je daarna gewoon het lockscreen terug op Swipe zetten.
Misschien omdat je telefoon ook geencrypteerd moest worden.
Wipe zal dan wel de enige oplossing zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers
mijn vriendin heeft mijn s3 laten vallen, nu is de lens van de S3 gebarsten (of iig het glas/plastic wat daar overheen zit)

heeft iemand idee waar ik dat kan vervangen met behoud van de garantie en wat dat ong. gaat kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Via Samsung, en via de WA verzekering van je vriendin :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_1987

Dennis_1987

Level 29 Humanoid

Fire69 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 16:08:
[...]

Da's vreemd.
Bij de applicaties die wij gebruiken voor Exchange moeten we ook een pin instellen.
Maar als we die applicaties in Beheerders deactiveren, kon je daarna gewoon het lockscreen terug op Swipe zetten.
Misschien omdat je telefoon ook geencrypteerd moest worden.
Wipe zal dan wel de enige oplossing zijn...
De encryption is er in ieder geval af maar ik kan het nog steeds niet aanpassen. Weet je misschien een app die ik kan gebruiken om als superuser/admin weer zelf alle machtigingen te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Tja, daarvoor zal je waarschijnlijk eerst je toestel moeten rooten denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
Dennis_1987 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:11:
[...]

De encryption is er in ieder geval af maar ik kan het nog steeds niet aanpassen. Weet je misschien een app die ik kan gebruiken om als superuser/admin weer zelf alle machtigingen te hebben?
Ik adviseer je om een back-up te maken met Kies. Dan je telefoon een hard-reset te geven via de recovery menu. Aangezien bijna niemand hier ervaring mee heeft met wat jij beschrijft.

Tsja ik wil je gerust helpen maar dan moet ik de telefoon zelf in mijn handen hebben xD Kan lastig mijn eigen S3 gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sretlow
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:05
Als je de S3 alleen root (dus geen andere ROM) krijg je dan wel de toekomstige originele jellybean update binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 11:35
Heeft iemand hier problemen met de battery cover van de GS3, en dan met name de Pebble Blue uitvoering? Onlangs viel me op dat de cover niet helemaal goed sluit bij de volumeknop, waarna ik het toestel geruild heb.

Mijn tweede unit heeft echter hetzelfde probleem, alleen wel in mindere mate. Ik ben er nu op gaan letten en het viel me op dat de toestellen (beide pebble blue) van twee kennissen dit probleem ook hebben. Bij de witte lijkt het klepje echter wel goed te sluiten.

Heeft het nut om te blijven ruilen tot ik een unit ontvang met een goed sluitende battery cover? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chippu schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 00:21:
Heeft iemand hier problemen met de battery cover van de GS3, en dan met name de Pebble Blue uitvoering? Onlangs viel me op de cover niet helemaal goed sluit bij de volumeknop waarna ik het toestel geruild heb.

Mijn tweede unit heeft echter hetzelfde probleem, alleen wel in mindere mate. Ik ben er nu op gaan letten en het viel me op dat de toestellen (beide pebble blue) van twee kennissen dit probleem ook hebben. Bij de witte lijkt het klepje echter wel goed te sluiten.

Heeft het nut om te blijven ruilen tot ik een unit ontvang met een goed sluitende battery cover? :/
inderdaad. ik heb ook een pebble blue versie en als ik op het achterkandje bij de volume knop druk zit er een heel klein beetje beweging in(je voelt ook een kleine klik als je er op drukt?). ik zit er zelf niet zo mee, ik heb der echt geen last van en ik vind de blauwe toch wel echt mooier :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Bij mijn pebble blue geen enkele speling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
sretlow schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 00:18:
Als je de S3 alleen root (dus geen andere ROM) krijg je dan wel de toekomstige originele jellybean update binnen?
Ja, je kan gewoon updaten via Kies en OTA. Na de update moet je natuurlijk wel weer opnieuw rooten.
Heeft iemand hier problemen met de battery cover van de GS3, en dan met name de Pebble Blue uitvoering? Onlangs viel me op dat de cover niet helemaal goed sluit bij de volumeknop, waarna ik het toestel geruild heb.

Nee ik heb er niet echt last van. Als ik echt heel dicht bij mijn ogen houd en ga drukken zie ik dat ie echt heeeeeel klein beetje naar beneden gaat, maar dat doet ie bij de andere kant ook. Maar ik zie niet bepaald speling er tussen, ja de speling die hoort bij de batterycover. Kan jij misschien foto maken van wat je bedoelt? Niet persoonlijk hoor maar misschien zie je ook iets meer dan dat er is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vaagisdenaam schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 01:36:
Bij mijn pebble blue geen enkele speling...
Idem , cover zit er netjes overal op en nergens speling te merken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chippu schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 00:21:

Had ook dit probleem met mijn Pebble blue SIII. Maar ik stoorde er mij niet aan.
Sowieso wou ik een andere battery cover, omdat de originele achterkant van de SIII veel te glad is (zeker als je iemand bent met zweethanden). Vandaar deze battery cover gekocht: klik
Zeer mooie batterij cover, ook mooie blauwe kleur :-). Sluit nog beter dan de originele :X . Je SIII voelt ook beter in de hand. Er is nagenoeg geen verschil in dikte van je telefoon, tenzij je wil muggeziften over 0,1mm ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi , als ik een sms wil verzenden dan zie ik bij het toevoegen van een ontvanger een andere lijst contacten , dan wanneer je uw contacten lijst opvraagt via "contacten" ... Is ook helemaal dooréén gegooid .

Dit krijg ik meestaal doordat skype , gmail contacten sync heb aanstaan ? Iemand die me raad kan geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-10 09:39

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 18:38:
Hoi , als ik een sms wil verzenden dan zie ik bij het toevoegen van een ontvanger een andere lijst contacten , dan wanneer je uw contacten lijst opvraagt via "contacten" ... Is ook helemaal dooréén gegooid .

Dit krijg ik meestaal doordat skype , gmail contacten sync heb aanstaan ? Iemand die me raad kan geven ?
Oef, ja, heel herkenbaar. Erg vervelend, opeens komen contacten dan dubbel tevoorschijn, of staan er 'contacten' met slechts een e-mailadres in. Het is heel vervelend omdat het het zoeken niet echt vergemakkelijkt. Als je vervolgens gewoon in de 'Contacten'-app kijkt ziet alles er goed uit.

Ik hoop dat er iemand weet waardoor dit komt en of er überhaupt iets aan te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patriot schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:01:
[...]

Oef, ja, heel herkenbaar. Erg vervelend, opeens komen contacten dan dubbel tevoorschijn, of staan er 'contacten' met slechts een e-mailadres in. Het is heel vervelend omdat het het zoeken niet echt vergemakkelijkt. Als je vervolgens gewoon in de 'Contacten'-app kijkt ziet alles er goed uit.

Ik hoop dat er iemand weet waardoor dit komt en of er überhaupt iets aan te doen is.
Voila , namen die tot 4x dubbel staan , namen zonder achternaam , etc ... Beetje vervelend om zaken op orde te houden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 11:35
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 16:18:
[...]Vandaar deze battery cover gekocht: klik
Bedankt voor de tip. Kan geen foto's maken van de speling op mijn oude toestel, heb hem helaas al omgeruild. Bij het nieuwe toestel sluit de cover naar verhouding een stuk beter. Ik kan wel leven met een klein beetje speling, ik was voornamelijk benieuwd of het een veel voorkomend probleem is.

Helaas is de power knop net uit mijn nieuwe toestel gevallen.. :+

'tis ook altijd wat he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Laatst online: 10:45
Om maar even terug te komen op mijn post van een aantal dagen geleden, waarbij ik het raar vond dat ik wake locks had met Exchange activesync op Push.

Ik kreeg een aantal reacties waarbij mij werd verteld dat ik niet mocht verwachten dat de S3 geen constante wake locks zou hebben met Push aan en dat het normaal is dat de batterij nogal snel leeg gaat. Bij mij staan ook Gmail en Twitter op Push ingesteld. Deze apps zorgen echter voor geen enkele wake lock en drainen ook absoluut de batterij niet. Waarom zou ik dan met Exchange ActiveSync niet mogen verwachten dat het niet mijn batterij draint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:30
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:06:
[...]

Voila , namen die tot 4x dubbel staan , namen zonder achternaam , etc ... Beetje vervelend om zaken op orde te houden !
Dit heb ik ook gemerkt. Wat je kunt doen om hier omheen te werken: binnen de SMS applicatie in het veld waar je een nummer in kunt voeren tikken. Hier begin je dan met het schrijven van de naam van de contact die je moet hebben. Dan verschijnt de contact vanzelf waarna je hem aan kunt klikken. Ik hoop dat dit een beetje begrijpelijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Wat ik doe is tabblad groepen - >mijn contactpersonen. Dan krijg ik dezelfde weergave als normaal en krijg ik een keuze of ik ze wil mailen of naar welk nummer ik wil SMS en.. Misschien werkt dat bij jullie ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Hallo Allemaal,

Ik heb 2 weken geleden een Samsung Galaxy s3 Gekocht...

Maar nu heb ik vaak het probleem dat ik geen wifi heb!? Zelfs als ik naast mijn wifi kastje zit heb ik hele slechte ontvangst? En hij valt dan ook de heletijd weg!

Ligt dit aan mijn Sofware? 4.0.4? En zal dit met de Release van Jelly bean zijn gefixed?

Ik heb ook vaak het probleem dat wanneer ik mijn screen wil unlocken en ik swipe dat hij het dan niet doet! Dan moet ik eerst ook nog eens hem uitzetten en dan pas kan ik mijn screen weer unlocken!

EDIT:

Ik hoor net dat het waarschijnlijk een productie fout is ! Waarschijnlijk breng ik hem dan even terug bij een Walk in servicecenter van Samsung !

[ Voor 13% gewijzigd door mprkooij op 19-08-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• munck100
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-05 11:59
MMaster23 schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 10:18:
[...]
Ik heb de sg3 sinds vorige week donderdag en wifi werkte perfect.
Vandaag kan ik ineens niet meer via wifi verbinden en krijg dezelfde melding (verificatiefout opgetreden)
Ik heb alles geprobeerd inq. hard reset/statisch ip/bat. eruit/wpa beveiliging uit/ander kanaal gekozen/modem reset enz.
Alle andere devices kunnen probleemloos verbinden via wifi waaronder 4 smartphones en 1 tablet.
Ik word er 8)7 van.
Iemand nog tips hier want ik weet het niet meer.

Gisteren naar de Vodafone winkel gegaan (officieel Samsung center), zij hebben er I9300BUALF1 met modem I9300BULF1 opgezet (Vodafone branded :\). Spontaan waren de WiFi issues weg. Ook in de winkel, met de hotspot van de tester, werkte het voor de flash niet en erna wel. Naar buiten gelopen en verbinding gemaakt met de Bijenkorf, meteen connected met IP en alles.

Effin, wij naar huis.. voor de zekerheid nog even de DHCP lijst van mijn router leeggegooid en een reboot gegeven. SGS3 ziet alle netwerken, inclusief ons netwerk. Wanneer ik verbinding wil maken met ons Wifi, vraagt hij netjes om de WPA2 PSK. Hierna gaat hij eeuwig op Verbinden staan zonder ook maar ooit een foutmelding te geven. Het mislukt officieel dus niet echter connectie komt er niet. Op de router is niets terug te vinden dat de SGS3 iets aanvraagt (een DHCP lease of wat dan ook).

Verbinding met een android hotspot (mijn SGS2) werkt binnen 0.1 seconden en draait als een trein. Het probleem lijkt nu dus, na de flash van Vodafone, geisoleerd tussen de SGS3 en ons Wifi. Het betreft een D-Link DIR-655 (fw: 1.35EU) en heb ik eigenlijk nog nooit last van gehad (op wat SGS2 wifi sleep issues na). Diverse wifi authenticatie instellingen geprobeerd (wel/niet AES / TKIP, WPA 1 of 2, WEP, geen beveiliging etc). Zelfs als hij compleet open staat, ziet hij hem netjes, gaat hij "Verbinden..." maar gebeurt er helemaal niets. Ieder ander wifi signaal lijkt prima te werken.

Andere apparaten op de DIR-655 slikken iedere vorm van authenticatie meteen en direct. iPad, SGS2, WP7, laptops en netbook slikken het netwerk als een trein. Ook het wisselen van Wifi Channel maakt niets uit dus laat ik lekker op Auto. Klinkt dit voor iemand bekend? Begin ondertussen lichtelijk knetter te worden van de befaamde SGS3 |:( (en Samsung in het algemeen met zijn prachtige producten met inherente fouten in de meest basale functies zoals Wifi. Het lijkt wel of ze iedere keer het wiel opnieuw moeten uitvinden omdat functies die voorheen in de SGS1 en 2 prima hebben gewerkt, nu zoveel gedonder geven op de 3. Snap dat ongeveer 5% van alle electronica op een of andere manier DOA zijn maar dit begint IMHO op te vallen bij Samsung.

P.s.: *#0011# haalt ook hier weer niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien even langs een service center van Samsung ipv Vodafone??
Hier totaal geen problemen met wifi zowel de S2 Als de S3 werken probleemloos (Sitecom)
Dus het afkraken van Samsung op dit vlak lijkt me een beetje raar.
Dan zouden er veel meer mensen met dit probleem zijn.
Het zou of de hardware van je S3 kunnen zijn en anders een andere router proberen.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2012 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-09 13:31
Meh, sinds gisteren een diepe kras in het scherm. Goed voelbaar ook. Suggesties om het enigszins weg te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• munck100
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 20:21:
[...]

Misschien even langs een service center van Samsung ipv Vodafone??
Hier totaal geen problemen met wifi zowel de S2 Als de S3 werken probleemloos (Sitecom)
Dus het afkraken van Samsung op dit vlak lijkt me een beetje raar.
Dan zouden er veel meer mensen met dit probleem zijn.
Het zou of de hardware van je S3 kunnen zijn en anders een andere router proberen.
Ik heb hier drie draadloze routers aan mijn netwerk hangen en kan met de sg3 sinds vandaag geen verbinding mee maken. (verificatiefout opgetreden)
Ik ben net bij mijn broer langs geweest en heb daar geen problemen om via wifi te verbinden.
Ik snap er helemaal niks meer van, het lijkt wel of het mac adres van de sg3 geblokkeerd wordt.
Ook dit heb ik op de routers nagekeken.
Is het mischien mogenlijk om het mac adres van de sg3 te veranderen?
Ps. Ik heb Samsung niet afgekraakt maar heb gequote op een eerder bericht van mmaster23 die dezelfde problemen ondervindt. (No hard feelings.)

[ Voor 3% gewijzigd door munck100 op 19-08-2012 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

munck100 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:49:
[...]

Ik heb hier drie draadloze routers aan mijn netwerk hangen en kan met de sg3 sinds vandaag geen verbinding mee maken. (verificatiefout opgetreden)
Ik ben net bij mijn broer langs geweest en heb daar geen problemen om via wifi te verbinden.
Ik snap er helemaal niks meer van, het lijkt wel of het mac adres van de sg3 geblokkeerd wordt.
Ook dit heb ik op de routers nagekeken.
Is het mischien mogenlijk om het mac adres van de sg3 te veranderen?
Ps. Ik heb Samsung niet afgekraakt maar heb gequote op een eerder bericht van mmaster23 die dezelfde problemen ondervindt. (No hard feelings.)
Je zou bijna zeggen dat het een hardware fout is.
Ik denk dat het verstandig is om toch contact op te nemen met samsung zelf.
Heb zelf een keer problemen gehad met een Nokia N97 hiervan was de ontvangst zo beroerd, daar hhadden ze van alles mee geprobeerd. Maar bij ontvangst in een nokia service centum bleek het ontvangst gedeelte verrot te zijn. Dus het het zou zo maar in de hardware kunnen zitten. In ieder geval succes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:22
Jasper schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:48:
Meh, sinds gisteren een diepe kras in het scherm. Goed voelbaar ook. Suggesties om het enigszins weg te krijgen?
Er is wel van dat polijst spul maar dat is voor gewone display's niet voor touchscreens.

Denk dat het display vervangen de enige andere optie is.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 22:13:
[...]

Er is wel van dat polijst spul maar dat is voor gewone display's niet voor touchscreens.

Denk dat het display vervangen de enige andere optie is.
Polijsten moet je nooit doen met een capacitief scherm. Er zit een geleidende coating op je scherm wat het makkelijker maakt om aanrakingen te detecteren, als die coaiting weg is werkt je touch niet meer zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• munck100
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 22:06:
[...]

Je zou bijna zeggen dat het een hardware fout is.
Ik denk dat het verstandig is om toch contact op te nemen met samsung zelf.
Heb zelf een keer problemen gehad met een Nokia N97 hiervan was de ontvangst zo beroerd, daar hhadden ze van alles mee geprobeerd. Maar bij ontvangst in een nokia service centum bleek het ontvangst gedeelte verrot te zijn. Dus het het zou zo maar in de hardware kunnen zitten. In ieder geval succes. ;)
Ik ben weer wat wijzer geworden
Als ik binnen 2 tot 4 mtr van een van de routers ben krijg ik wel verbinding en kan ik pagina''s laden op het www.
Loop ik vervolgens 10 mtr. van de router af, heb ik nog wel verbinding maar laden de pagina''s niet meer.
De verbinding valt vervolgens weg. Als ik op die afstand de verbinding wil herstellen krijg ik de foutmelding "verificatiefout opgetreden".
Ik kan dus alleen verbinding krijgen als ik dicht bij de router ben.
Dat is denk ik ook de reden waarom ik bij mijn broer wel verbinding kreeg vanwege dat zijn router op korte afstand geplaatst was vanwaar ik de verbinding gemaakt heb.
Mijn conclusie "wifi module brak en defect"
Pffffffffff, ik ga er maar vanuit dat ik een maandagmorgen toestel heb want dit is behoorlijk teleurstellend voor zo'n duur toestel. Ik heb hem dus nog maar 4 dagen.
Nou maar hopen dat coolblue dit snel en naar tevredenheid oplost.
Weet iemand of ik recht heb op een nieuw toestel ? en of ik mischien beter met samsung contact kan opnemen i.p.v. coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

munck100 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 00:09:
[...]

Als ik binnen 2 tot 4 mtr van een van de routers ben krijg ik wel verbinding en kan ik pagina''s laden op het www.
Loop ik vervolgens 10 mtr. van de router af, heb ik nog wel verbinding maar laden de pagina''s niet meer.
De verbinding valt vervolgens weg. Als ik op die afstand de verbinding wil herstellen krijg ik de foutmelding "verificatiefout opgetreden".
Dat is denk ik ook de reden waarom ik bij mijn broer wel verbinding kreeg vanwege dat zijn router op korte afstand geplaatst was vanwaar ik de verbinding gemaakt heb.
Pffffffffff, ik ga er maar vanuit dat ik een maandagmorgen toestel heb want dit is behoorlijk teleurstellend voor zo'n duur toestel. Ik heb hem dus nog maar 4 dagen.
Weet iemand of ik recht heb op een nieuw toestel ? en of ik mischien beter met samsung contact kan opnemen i.p.v. coolblue.
Volgens mij hoor je een nieuw toestel te krijgen, zeker nu het toestel pas 4 dagen oud is. Wat betreft Coolblue, daar heb ik tot nu toe prima ervaringen mee. Koop wel eens wat in de winkel in Eindhoven en bestel regelmatig via hun site, en tot nu toe prima service en fijn personeel in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-09 19:52

Fordman

Fordman

munck100 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 00:09:
[...]

Erg vervelend, hopelijk wordt het goed opgelost. Laat je het weten hoe het afgelopen is?

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Heel vreemd. Ik heb dat probleem ook opeens. Ik las het net op mijn pc, en toen kon ik het gevoel dat het toch aan de router lag niet onderdrukken, pak ik mijn s3 erbij en zet ik de wifi aan, ook een verificatiefout bij een netwerk dat het prima deed. Er ligt hier nog een ander netwerk, met andere beveiliging, die het nog wel doet.. Heel vreemd allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 15:46

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Bedankt voor het zoekwerk, maar volgens mij heeft hij het over de algemene kleur, dat beige/geel/bruine van de achtergrond... Hier stoor ik me niet aan.
Ik heb het over de kleurlabels bij mijn agenda's, die ik in mijn browservenster bij google calendar wel kan veranderen, waarna de samsung app/widget er niets mee doet.

Als jullie me op weg kunnen helpen zou dat fijn zijn, iemand moet hier toch de widget gebruiken?

Komen bij jullie de kleurcoderingen van de agenda's wel overeen met die van google calendar?
Zitten er dubbele kleuren bij, zoals bij mij het geval is?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
-Edwin- schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 00:42:
Om maar even terug te komen op mijn post van een aantal dagen geleden, waarbij ik het raar vond dat ik wake locks had met Exchange activesync op Push.

Ik kreeg een aantal reacties waarbij mij werd verteld dat ik niet mocht verwachten dat de S3 geen constante wake locks zou hebben met Push aan en dat het normaal is dat de batterij nogal snel leeg gaat. Bij mij staan ook Gmail en Twitter op Push ingesteld. Deze apps zorgen echter voor geen enkele wake lock en drainen ook absoluut de batterij niet. Waarom zou ik dan met Exchange ActiveSync niet mogen verwachten dat het niet mijn batterij draint?
Dat van die wakelocks heeft volgens mij niemand verteld, de discussie ging meer over push. Ik had zelf over de wakelocks heen gelezen. Met 1 minuut op Google kom je erachter dat het een bekend probleem is. Ook bij de SII met 4.0.x en de Nexus met 4.1..

Mogelijke oplossing:
I found removing the account and then reinstating it but NOT using exchange activesync settings fixed it for me. I let it set up the account itself and I still get push email. I think where hotmail is concerned the problem occurs when polling m.hotmail.com, whereas it works fine if its just using hotmail.com
Anders de diverse berichten in de gaten houden en voor de time being push uitzetten en elke vijf minuten laten controleren. Of dit zien als een mooie kans om over te stappen op gmail ;)

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv

nielsvv

100% Afol

Hier iemand die de standaard weer widget gebruikt? Bij mij update deze niet automatisch ondanks hij ingesteld staat op elk uur updaten en hij steeds H/E of 3G bereik heeft.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-09 13:31
Bestaat er een automatische switcher om van 3G naar 2G te wisselen zodra je scherm uit staat? Lijkt me een aardige batterij saver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 10:09
Jasper schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:48:
Een nieuwe kopen, je scherm vervangen. Een andere optie is "displex touch", maar dat werkt alleen voor ondiepe oneffenheden. En voorzichtig zijn/screenfolie kan ook wonderen doen.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Nu online

Gotez

42

Sinds vanochtend dit:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/57084890/2012-08-20%2012.45.26.png

Batterij loopt razendsnel leeg. Normaal nooit last van. Vanochtend batterij eruit gehaald en opnieuw opgestart. Nu heb ik dit.

Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• munck100
Fordman schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 03:04:
[...]

Erg vervelend, hopelijk wordt het goed opgelost. Laat je het weten hoe het afgelopen is?
Ik heb het toestel vanmorgen kunnen ruilen. ( hulde aan coolblue _/-\o_ )
Het verbinden met hun netwerk verliep in eerste instantie goed maar toen ik de cervice medewerker vroeg om eens 15 mtr. van de router te gaan staan vertoonde de sg3 gelukkig dezelfde problemen als bij mij thuis.
conclusie : hardware defect, brakke wifi module!
Daarna was het snel geregeld en heb een nieuw toestel gekregen.
Tot nu toe werkt wifi weer als een speer. :)

[ Voor 3% gewijzigd door munck100 op 20-08-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

munck100 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:51:
[...]

Het verbinden met hun netwerk verliep in eerste instantie goed maar toen ik de cervice medewerker vroeg om eens 15 mtr. van de router te gaan staan vertoonde de sg3 gelukkig dezelfde problemen als bij mij thuis.
Inderdaad keurig opgelost, nu maar hopen dat die nieuwe niet toevallig andere probleempjes heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-09 19:52

Fordman

Fordman

[...]

Goed dat je keurig geholpen bent en dat je weer volop gebruik kunt maken van een goede wifi verbinding. Mag sinds kort overstappen naar een nieuwe provider en wacht even tot de zwarte S3 bisschikbaar is en dan snel een nieuw abbo afsluiten. Dat is nou de reden dat ik dan naar Coolblue ga, want de service is er erg goed. Misschien niet altijd de goedkoopste maar wel top.

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
@Gotez

Waarschijnlijk heb jij synchronisatie van verzonden mails op alle staan ipv bijvoorbeeld een week of twee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
Gotez schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:49:
Sinds vanochtend dit:

Iemand ideeën?
Als het Hotmail is, zie een paar posts boven je. Anders controleren of je sync wel goed gaat bij je accountstatus. Als er iets migaat dan blijft de telefoon het continu opnieuw proberen. Anders de account verwijderen en opnieuw toevoegen. Verder staan hier voldoende tips, vooral het aanzetten van loggen zou je veel info moeten verschaffen.

[ Voor 6% gewijzigd door Taigu op 20-08-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Nu online

Gotez

42

_Nick__ schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:31:
@Gotez

Waarschijnlijk heb jij synchronisatie van verzonden mails op alle staan ipv bijvoorbeeld een week of twee..
Ik heb 'period to sync' op 1 maand staan. Kan in verzonden items ook niet verder terug. Het is pas sinds vandaag, hiervoor deed hij het prima, met ongeveer 2 mb per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-09 08:34
Ik heb een apart probleempje met de S3. Als ik tijdens een gesprek (bv voicemail), het toetsenblok wil laten tonen dan druk ik op het icoontje toetseblok. Vervolgens type ik mijn code in voor mijn voicemail, waar ook een "1" in zit. Als ik op de 1 druk, dan gaat het scherm uit en wordt dit niet gepakt. Ik kan zo onmogelijk de code invoeren.

Nu is er wel een vinkje die ik kan uitzetten:
[Oproepinstellingen] -> [Scherm automatisch uit tijdens oproep]
Maar als ik dit doe, dan gaat mijn wang met het toestel aan de haal ;-)

Hebben anderen ook dit probleem? Dus tijdens een gesprek:
- Toetsenblok
- Druk op de [1]
- Scherm vliegt direct uit

Tips voor een oplossing (muv het scherm aan laten tijdens het bellen)?

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goechel
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
ttb_82 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 17:12:
Hebben anderen ook dit probleem? Dus tijdens een gesprek:
- Toetsenblok
- Druk op de \[1]
- Scherm vliegt direct uit
Heb even getest met Vodafone klantenservice 1200. Beltegoed opvragen optie 1, 1 en heb nergens last van.

Correctie:
Als ik het gesprek op de speaker zet is er geen probleem.
Op het oorspeakertje reageert de proximity sensor erg gevoelig. Het gevolg is dat het scherm te snel uit gaat.

[ Voor 21% gewijzigd door goechel op 20-08-2012 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
goechel schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 17:46:
[...]

Heb even getest met Vodafone klantenservice 1200. Beltegoed opvragen optie 1, 1 en heb nergens last van.
Het gaat niet om het intoetsen van een 1 in het algemeen, maar bij het invoerern van je pincode van de voicemail. Dat heb ik namelijk ook heb ik vandaag gemerkt. Ik wist alleen niet of het bij het vierde nummer of bij de 1 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 23:00
[...]

Hm ik heb precies hetzelfde probleem. Laat ik dan maar ook eens langs T-Mobile gaan. Nooit gedacht dat het aan de mobiel lag dacht gewoon dat het netwerksignaal niet sterk genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-09 08:34
Sigis schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 17:51:
[...]

Het gaat niet om het intoetsen van een 1 in het algemeen, maar bij het invoerern van je pincode van de voicemail. Dat heb ik namelijk ook heb ik vandaag gemerkt. Ik wist alleen niet of het bij het vierde nummer of bij de 1 is.
Dat zou ook kunnen. Je begrijpt dat in mijn geval de [1] het vierde getal is inderdaad.
Ik zou eens kunnen testen met een alternatieve dialer. Er zijn er genoeg.

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 19:09
Wekko306 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 17:45:
[...]

Ik heb dit sinds de update ook, behoorlijk irritant! Ik heb 234 contacten in mijn telefoonboek staan (en dat aantal groeit flink) en het openen van mijn contactlist duurt nu minimaal 2 seconden, terwijl dat voor de update binnen een fractie van een seconde gebeurde. Geen idee waar het aan ligt of wat er aan te doen is, kan er op internet ook bijna niks over vinden.

EDIT:
Voor m'n gevoel gaat het iets sneller wanneer ik ervoor kies geen SIM contacten weer te geven, maar nog steeds niet zo snel als voor de update.
Ik heb dit inmiddels opgelost door exDialer en exContacts te installeren. Deze kan ik ook direct starten zodat hij m'n call-log laat zien, dit gebruik ik toch het meest omdat ik mensen terug bel of mensen die ik onlangs gebeld heb.

Voor het daadwerkelijk bellen wordt nu nog wel de orginele applicatie gebruikt. Hiervoor zoek ik ook nog een alternatief. Ik bel vaak naar het buitenland via 0900 toegangsnummer. Hier moet je tijdens het gesprek het internationale nummer in toetsen. Wat ik nu mis is de backspace op het toetsenbord tijdens een gesprek. Ook zou ik hier graag een nummer in kunnen kopieren (copy-paste), maar dat lukt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-10 11:33
nielsvv schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 12:17:
Hier iemand die de standaard weer widget gebruikt? Bij mij update deze niet automatisch ondanks hij ingesteld staat op elk uur updaten en hij steeds H/E of 3G bereik heeft.
Je moet je GPS aanzetten, dan doet hij het wel.
Of anders in de instellingen uitzetten dat hij je huidige locatie gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waarom mijn galaxy s3 mijn micro sd kaart niet kan lezen en eerst wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Laatst online: 03-10 18:27

Creesch

bla bla!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:47:
weet iemand waarom mijn galaxy s3 mijn micro sd kaart niet kan lezen en eerst wel?
* Creesch kijkt in zijn glazen bol...nee die werkt niet vandaag...

Iets meer informatie zou handig zijn. Wanneer werkte het nog wel, Wanneer niet meer? Heb je in de tussentijd apps geinstalleerd, de telefoon gereboot, etc, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 10:47:
Leest je pc/een ander apparaat hem nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Laatst online: 09-09 19:30
Gisteren heb ik de S3 binnen gekregen.
Simkaartje bijgeknipt en geplaatst, en vervolgens nummers overgezet vanaf mijn SIM naar de S3.
Nu heb ik vandaag het probleem dat ik geen netwerk heb, ook geen mobiel internet.
Als ik een nummer wil bellen krijg ik "Uitgaande oproepen zijn beperkt tot FDN". Maar volgens mij heb ik überhaupt geen netwerk (KPN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
timskiej schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:01:
Gisteren heb ik de S3 binnen gekregen.
Simkaartje bijgeknipt en geplaatst, en vervolgens nummers overgezet vanaf mijn SIM naar de S3.
Nu heb ik vandaag het probleem dat ik geen netwerk heb, ook geen mobiel internet.
Als ik een nummer wil bellen krijg ik "Uitgaande oproepen zijn beperkt tot FDN". Maar volgens mij heb ik überhaupt geen netwerk (KPN).
Hoe bijgeknipt? Met een speciale tang, of met een schaar? Anders is misschien het formaat niet goed. Probeer het even in een ander microSIM toestel, als je daaraan kunt komen. Of even opnieuw er in stoppen, kan ook helpen...
Hoe dan ook, probeer er achter te komen of het aan de SIM of het toestel ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
vaagisdenaam schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:04:
[...]

Hoe bijgeknipt? Met een speciale tang, of met een schaar? Anders is misschien het formaat niet goed. Probeer het even in een ander microSIM toestel, als je daaraan kunt komen. Of even opnieuw er in stoppen, kan ook helpen...
Hoe dan ook, probeer er achter te komen of het aan de SIM of het toestel ligt...
Bedankt voor je reactie.
Dat had ik al geprobeerd, maar maakte helaas niets uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
timskiej schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:08:
[...]

Bedankt voor je reactie.
Dat had ik al geprobeerd, maar maakte helaas niets uit :)
Dan zou ik even een nieuwe SIM aanvragen als ik jou was, in mijn ervaring is dat gratis. Bij vodafone is dat. Meestal kun je deze uitdrukken, dus kiezen voor normaal of microSIM. Druk eerst de normale uit, probeer in je oude toestel. Daarna druk je hem helemaal uit, en probeer in je SIII. Doet die het niet, dan ligt het aan je toestel... In het ergste geval kost zo'n SIM je 5 euro of zo, maar dan ben je er wel op tijd bij om je toestel nog om te ruilen (meestal binnen 8 dagen o.i.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
vaagisdenaam schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:15:
[...]

Dan zou ik even een nieuwe SIM aanvragen als ik jou was, in mijn ervaring is dat gratis. Bij vodafone is dat. Meestal kun je deze uitdrukken, dus kiezen voor normaal of microSIM. Druk eerst de normale uit, probeer in je oude toestel. Daarna druk je hem helemaal uit, en probeer in je SIII. Doet die het niet, dan ligt het aan je toestel... In het ergste geval kost zo'n SIM je 5 euro of zo, maar dan ben je er wel op tijd bij om je toestel nog om te ruilen (meestal binnen 8 dagen o.i.d.).
Ik heb het al opgelost :)
Microsim met wat geluk goed geplaatst gekregen in mijn Nokia.
Daar kon ik ook niet bellen en het mobiele netwerk gebruiken.
Maar hier kreeg ik echter een andere foutmelding. Nu bleek dat je de vaste SIM nummers moet deactiveren.
Toen kon ik gewoon bellen zonder problemen. Vervolgens het kaartje in mijn SIII gedaan en die werkt ook perfect nu :)
Bron: http://www.gsmhelpdesk.nl/forum/viewtopic.php?t=16176

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvDorp
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:39
Op vakantie kon ik vaak niet connecten naar WiFi-netwerken van hotels, en daarvoor had ik alleen thuis de WiFi gebruikt. Binnenkort maar 'ns wat afstand nemen en kijken of die het volhoudt, want ook thuis connect deze niet altijd goed .. spannend!

Andere vraag: door het synchroniseren van contacten worden veel contacten nog niet automagisch gekoppeld. Gebruikt iemand een automatische oplossing om contacten te matchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Patriot schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 06:40:
Heel vreemd. Ik heb dat probleem ook opeens. Ik las het net op mijn pc, en toen kon ik het gevoel dat het toch aan de router lag niet onderdrukken, pak ik mijn s3 erbij en zet ik de wifi aan, ook een verificatiefout bij een netwerk dat het prima deed. Er ligt hier nog een ander netwerk, met andere beveiliging, die het nog wel doet.. Heel vreemd allemaal.
Blijkbaar vals alarm. Router moest even gereset worden, nu doet alles het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-10 11:33
Ik moet zeggen dat ik de WIFI ontvangst van mijn SIII ook vind tegenvallen.
Daar waar mijn Ipad thuis op balkon prima ontvangst heeft, heeft mijn SIII zeer zwak bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Arjant2 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:52:
Ik moet zeggen dat ik de WIFI ontvangst van mijn SIII ook vind tegenvallen.
Daar waar mijn Ipad thuis op balkon prima ontvangst heeft, heeft mijn SIII zeer zwak bereik.
Mja, het gekke is dat die van mij juist veel beter bereik heeft dan mijn vorige telefoon (Desire HD). Ik heb een extra wifi-router neergezet in huis, speciaal voor die Desire HD, nu met mijn S3 is die extra router eigenlijk niet nodig.

EDIT: Ik denk dat ik te maken heb met een softwarematige fout. Het probleem was weer even terug, maar nu is het wederom verdwenen na een router reset. Ik heb het uitzetten van wifi in sleep mode even uitgezet. Wifi gebruik ik over het algemeen toch alleen thuis, verder zet ik het uit. Als ik thuis ben kan hij ook aan de lader, dus om energieverbruik maak ik me niet zoveel zorgen.

[ Voor 27% gewijzigd door Patriot op 21-08-2012 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
Patriot schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:00:
[...]

Mja, het gekke is dat die van mij juist veel beter bereik heeft dan mijn vorige telefoon (Desire HD). Ik heb een extra wifi-router neergezet in huis, speciaal voor die Desire HD, nu met mijn S3 is die extra router eigenlijk niet nodig.
Ik sta ook echt te kijken van het verschrikkelijk goede bereik van de SIII, ook tov andere apparaten en eerdere telefoons. Gewoon op 2,4Ghz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Laatst online: 17-09 00:52
Ik heb een klein probleempje/vraag waarbij ik niet weet wat er nou nog aan staat wat dit veroorzaakt.

Als ik de galerij op de telefoon open dan laadt er na een seconde of 2 nog een extra map met foto's die op mijn PC staan, ik hoor dan ook aan de schijf van mijn pc dat er gezocht wordt naar foto's.

Ik heb inmiddels al software van Samsung verwijderd, zoals PC share manager, Allshare en Allshare play.
daardoor verdween er wel een map in de galerij (er stonden dus eerst 2 gedeelde mappen) maar deze 2e is dus wat hardnekkiger.
de gedeelde mappen heb ik via netwerk in de verkenner al op niet meer gedeeld gezet.

Blijkbaar maakt de te telefoon dus een netwerkverbinding met de pc en laadt hij dan de foto's in als ik de galerij bekijk.

Weet iemand hoe ik óf de galerij niet meer kan laten zoeken naar de foto's, óf ik vanuit de pc kan instellen dat de telefoon niet naar de foto's kan zoeken.

Hieronder nog het icoontje wat bij de map in de galerij staat.
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/153bq6x.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

gijsvogel schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:12:
Weet iemand hoe ik óf de galerij niet meer kan laten zoeken naar de foto's, óf ik vanuit de pc kan instellen dat de telefoon niet naar de foto's kan zoeken.
Volgens mij deelt je PC standaard alleen foto's die in de map My Pictures van de public-'user' staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag over mn SIII:

Krijg elke keer de melding dat er onvoldoende opslagcapaciteit is, dan daarom niks installeren, updaten of ophalen aan info. En dat terwijl er ruim 500mb vrij is.

Is er een mogelijkheid van die 500mb ook nog gebruikt te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
gijsvogel schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:12:
Ik heb een klein probleempje/vraag waarbij ik niet weet wat er nou nog aan staat wat dit veroorzaakt.

Als ik de galerij op de telefoon open dan laadt er na een seconde of 2 nog een extra map met foto's die op mijn PC staan, ik hoor dan ook aan de schijf van mijn pc dat er gezocht wordt naar foto's.

Ik heb inmiddels al software van Samsung verwijderd, zoals PC share manager, Allshare en Allshare play.
daardoor verdween er wel een map in de galerij (er stonden dus eerst 2 gedeelde mappen) maar deze 2e is dus wat hardnekkiger.
de gedeelde mappen heb ik via netwerk in de verkenner al op niet meer gedeeld gezet.

Blijkbaar maakt de te telefoon dus een netwerkverbinding met de pc en laadt hij dan de foto's in als ik de galerij bekijk.

Hieronder nog het icoontje wat bij de map in de galerij staat.
[afbeelding]
Gallerij --> albumweergave --> menutoets --> weergave --> inhoud op apparaat --> Voila!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:24:
Vraag over mn SIII:

Krijg elke keer de melding dat er onvoldoende opslagcapaciteit is, dan daarom niks installeren, updaten of ophalen aan info. En dat terwijl er ruim 500mb vrij is.

Is er een mogelijkheid van die 500mb ook nog gebruikt te maken?
Stop er even een micro SD kaartje in en zet daar je muziek/foto's of wat er ook zoveel inneemt op.
Pagina: 1 ... 64 ... 113 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!

Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.

Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware

Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.