Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
We verwachten hier wat meer eigen initiatief dan wat je hier laat zien. Het is niet de bedoeling dat wij alles voor jou uitzoeken.nickdew schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 17:24:
Mijn uphone 4 abo is adgelopen en ik wil eigenlijk de g3. Zijn er meer die deze overstap hebben genaakt? Zoja, hoe bevalt het
Verwijderd
linkkrw schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:39:
[...]
Nee ik heb hier geen last van. Bij mij sluit alles prima en ik heb net als jou de blauwe versie. Maar ik zou inderdaad kijken wat probleem is en anders omruilen want dit hoort natuurlijk niet.
Bedankt voor de reacties!edebee schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:23:
[...]
Bij mijn blauwe sluit het deksel naadloos aan op de chrome rand. Ik zou toch even langs de winkel gaan waar je hem gehaald hebt. Deze spleet die hoort niet daar niet. Kans dat er zo stof onder komt.
Dat heeft geholpen idd!ElmarNieser schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:38:
[...]
Soms moet je best hard drukken he... Al eens geprobeerd 'hard' te drukken?
Als je heeeel goed kijkt zie je dat het klepje rondom nog wel eens niet 100% aan sluit, maar daar kan ik wel mee leven.
Voor de duidelijkheid: kapje was al goed dicht geklikt.JSTA schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:59:
[...]
Ik had hetzelfde probleem met mijn eerste toestel. Bij mij sloot het aan de onderkant in 1 hoek niet goed aan. De achterkant zou er zonder al te veel moeite op moeten klikken, je hoeft dus vrijwel geen kracht te gebruiken.
Ik had de mijne retour gestuurd en ik kreeg gewoon een nieuwe
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Verwijderd
My Backup ProVerwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 18:35:
Kent iemand app waarmee je back-up van het hele toestel kan maken zonder hem te rooten? Met Kies niet gelukt back-up te maken, geeft onbekende fout!
Tubes....It's what make music music!
Dit is werkelijk te bizar voor woorden. Ik ben in twee tmobile winkels voor leugenaar uitgemaakt en van desinformatie voorzien over dode pixels en liegende klanten. In winkel 1 werd een vuiltje in de vorm van een streepje ook als kras aangewezen als bewijs dat er meerdere krassen zitten en de groef ook mijn schuld moet zijn.Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 21:42:
[...]
Weet je zeker dat het geen fabricage fout is? Van mijn S2 weet ik dat je toch flink je best moet doen wil je er krassen op krijgen.
Ik heb de telefoon met zijde handschoentje aangepakt en bewaard in de binnenzak van een Boss colbertje.
De telefonische klantenservice adviseerde mij met de winkel te praten en aanspraak te maken op de 8 dagen regeling.
In de winkel op het Rokin in Amsterdam werd mij door de manager verteld dat het onmogelijk is dat zij een telefoon met schade leveren. Ik vertelde dat ze dat nooit kon weten omdat ik de telefoon met kras heb gekregen omdat ik de beschermfolie er pas thuis af heb gehaald.
Daarna vertelde ze dat het evengoed onmogelijk is dat er een kras op zit omdat die nooit door de controle van Samsung zou komen. Natuurlijk kan dat want mijn telefoon is het bewijs.
Ze had er ook niets mee te maken dat deze telefoon geadverteerd wordt als bijna kogelvrij.
Ze kon hem niet omruilen want dat zou haar namelijk geld kosten. Ik zei hij is kapot. Zij weer, hij is niet kapot, hij is gekrast. Nou zo heb ik hem anders wel gekregen. Dat kon dus niet volgens haar. Uit kamerabeelden van de winkel bleek volgens de manager dat klanten wel vaker dingen vertellen die niet waar zijn.
Verder werd mij veel plezier gewenst met mijn mooie telefoon.
In de winkel heb ik daarom de klantenservice gebeld, die adviseerde mij een klachtenbrief te schrijven maar voordat ik het adres kon krijgen was mijn batterij leeg en viel de verbinding weg.
Ik vertelde tegen de manager over dit advies en dat ik een kapotte telefoon heb en een nieuwe wil.
Het verhaal begon opnieuw. Mij strak aan blijven kijken en zeggen dat ze nooit beschadigde of kapotte telefoons leveren want dat kan niet. Ik liet de mijne weer zien en vertelde dat hij wel degelijk kapot is want kras op nieuw gorillaglas = kapot.
Ondertussen was het zes uur geworden en werd de winkel gesloten waarna er voorzichtig gedreigd werd dat de deur op slot moest, het alarm erop moest en dat daarna de bewaking zou komen.
Wat was ook alweer het voordeel van stenen winkels boven webwinkels? De toegevoegde waarde?
Vmu
Samsung Flip 7
Aantal tips -->Vmu schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 18:47:
[...]
Dit is werkelijk te bizar voor woorden. Ik ben in twee tmobile winkels voor leugenaar uitgemaakt en van desinformatie voorzien over dode pixels en liegende klanten. In winkel 1 werd een vuiltje in de vorm van een streepje ook als kras aangewezen als bewijs dat er meerdere krassen zitten en de groef ook mijn schuld moet zijn.
Ik heb de telefoon met zijde handschoentje aangepakt en bewaard in de binnenzak van een Boss colbertje.
De telefonische klantenservice adviseerde mij met de winkel te praten en aanspraak te maken op de 8 dagen regeling.
In de winkel op het Rokin in Amsterdam werd mij door de manager verteld dat het onmogelijk is dat zij een telefoon met schade leveren. Ik vertelde dat ze dat nooit kon weten omdat ik de telefoon met kras heb gekregen omdat ik de beschermfolie er pas thuis af heb gehaald.
Daarna vertelde ze dat het evengoed onmogelijk is dat er een kras op zit omdat die nooit door de controle van Samsung zou komen. Natuurlijk kan dat want mijn telefoon is het bewijs.
Ze had er ook niets mee te maken dat deze telefoon geadverteerd wordt als bijna kogelvrij.
Ze kon hem niet omruilen want dat zou haar namelijk geld kosten. Ik zei hij is kapot. Zij weer, hij is niet kapot, hij is gekrast. Nou zo heb ik hem anders wel gekregen. Dat kon dus niet volgens haar. Uit kamerabeelden van de winkel bleek volgens de manager dat klanten wel vaker dingen vertellen die niet waar zijn.
Verder werd mij veel plezier gewenst met mijn mooie telefoon.
In de winkel heb ik daarom de klantenservice gebeld, die adviseerde mij een klachtenbrief te schrijven maar voordat ik het adres kon krijgen was mijn batterij leeg en viel de verbinding weg.
Ik vertelde tegen de manager over dit advies en dat ik een kapotte telefoon heb en een nieuwe wil.
Het verhaal begon opnieuw. Mij strak aan blijven kijken en zeggen dat ze nooit beschadigde of kapotte telefoons leveren want dat kan niet. Ik liet de mijne weer zien en vertelde dat hij wel degelijk kapot is want kras op nieuw gorillaglas = kapot.
Ondertussen was het zes uur geworden en werd de winkel gesloten waarna er voorzichtig gedreigd werd dat de deur op slot moest, het alarm erop moest en dat daarna de bewaking zou komen.
Wat was ook alweer het voordeel van stenen winkels boven webwinkels? De toegevoegde waarde?
Ga naar een andere T-Mobile winkel, (heb goede ervaringen met r'dam t-shops, adam te kalverstraat), je kan ook aangeven dat je toestel gewoon constant vastloopt, dat je je toestel net nieuw hebt, en gewoon een nieuwe wilt. Ik zou je adviseren om iig niet naar dezelfde winkel als voorheen te gaan, gaat weer hoop discussie enz opleveren. Terwijl bij een ander het een piece of cake is..
Toestel mag inderdaad binnen 8 dagen geruild worden..maar bij een welles / nietes verhaal.. kan je het toestel gewoon laten opsturen en wordt het probleem hoe dan ook wel opgelost (je bent hem wel even kwijt).
'' Ik heb de telefoon met zijde handschoentje aangepakt en bewaard in de binnenzak van een Boss colbertje.'' -
[ Voor 0% gewijzigd door ri0ta op 26-06-2012 18:58 . Reden: typo ]
Ik werd echt gek van dat mens. Ik gaf aan dat ik een klacht in wilde dienen maar op een gegeven moment deed ze gewoon de winkeldeur dicht en vertelde dat het slot en het alarm erop moest en dat daarna de beveiliging zou komen. En veel plezier met uw mooie nieuwe telefoon.
[ Voor 10% gewijzigd door Vmu op 26-06-2012 19:01 ]
Vmu
Iig weet je voor de volgende x ; doos openmaken in de winkel en je tel checken;)
Verwijderd
APK+data alleen met root toegang of niet?:
Google Play: MyBackup Pro:
MyBackup Pro werkt op alle Android toestellen, ongeacht root toegang, of niet.
Gebruikers met root toegang kunnen zowel APK+Data als Market links back-uppen
MERK OP: Data/instellingen van applicaties zijn enkel ondersteund indien root toegang, of indien de applicatie geïntegreerd is met de onze.
Dat heb ik al geprobeerd, ik ben bij de winkel in Hoofddorp al weggestuurd.ri0ta schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:03:
Klacht indienen is allemaal leuk en aardig, maar in die tussentijd kan je je toestel al 10 x hebben omgeruild door simpelweg even naar een andere winkel te gaan (en proberen rustig te blijven). Vervolgens kan je via je nieuwe s3 rustig een klacht indienen:).
Iig weet je voor de volgende x ; doos openmaken in de winkel en je tel checken;)
"Ik kan verder niets voor je doen en ga terug waar je hem gekocht hebt."
Vmu
Samsung Flip 7
Dit is onzin..bij alle providers kan je in alle winkels je toestel omruilen of voor service, en absoluut niet in die specifieke winkel waar je hem toevallig heb gekocht haha.Vmu schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:06:
[...]
Dat heb ik al geprobeerd, ik ben bij de winkel in Hoofddorp al weggestuurd.
"Ik kan verder niets voor je doen en ga terug waar je hem gekocht hebt."
Als ik jou was zou ik desnoods naar utrecht ofzo gaan (geen id waar je vandaan komt, maar zal vast ongeveer 3 kwartier zijn;) ), en als iemand je daar durft weg te sturen, naar de manager vragen.
Desnoods geef je aan dat je vrouw / vriendin (of vriend), er vorige week was, zelfde situatie, en hem hier wel mocht omruilen. In ieder geval, het mag, sterker nog --> moet kunnen.
Mocht het DAN nog niet mee zitten zou ik er direct zwaar werk van maken, schriftelijk klacht indienen, om vervolgens een juridisch stappen te ondernemen.
KLANT = KONING
Vmu
Nou, nee..krijg je een nieuwe batterijVmu schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:13:
Idd heb ik wel aan gedacht, klacht verzinnen dat de batterij supersnel leeg is of zo. Maar ja... Wel een beetje raar hoor.
om 0815 vertelde klantenservice (na intern overleg) mij telefonisch dat ik heb gewoon om kon ruilen en dat er geen probleem zou zijn.
De man in de winkel in Hoofddorp zei gewoon dat ze bij klantenservice geen idee hebben waar ze het over hebben en de mevrouw in de winkel op het Rokin in Amsterdam zei letterlijk "Ik ben hoger dan klantenservice" en eindigde haar verhaal steeds met mij zwijgend strak aan blijven kijken.
Ze vergeleek mijn geval met iemand die een nieuwe auto kocht en de volgende dag terug naar de garage ging om te laten zien dat er een kras op zit.
Vmu
Ik ga even afkoelen, en bezin mij daarna wel weer op wat ik ga doen. tnx.
Vmu
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1732722
Het is dus een reporting error, en geen daadwerkelijk hoge drain.
Gelezen, en lijkt me idd zinvol om te flashen...voor de mensen die een s3 hebben, ik heb nog f dopRazer schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:05:
Interessant stuk over de hoge "Cell-Standby" usage:
Samsung Flip 7
Verwijderd
Hallo iedereen,Furrr schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:40:
[...]
Heel erg bedankt!!
Met succes un-branded
Was wel erg verbaasd over het feit dat al mn apps en instellingen ongewijzigd bleven..
Was in de veronderstelling dat alles weer opnieuw geinstalleerd moest worden.
Ik ben nieuw hier, mijn naam is Martijn en ik heb sinds vorige week zaterdag ook een Samsung Galaxy S3 in mijn bezit! Ik ben er blij mee, vooral vanwege de snelheid. IK ben zeer bekend met android en na een tijdlang een chinese telefoon te hebben gebruikt (huawei) weer terug bij Samsung met meteen het nieuwste model.
Ik kreeg mijn S3 bij mijn abonnement van T-mobile. Aangeschaft in een T-mobile shop. Na 5 dagen liep de telefoon soms vast, en ik belde de klantenservice, en meteen kreeg ik een nieuwe toegestuurd. Ik heb wel gevraagd of ik een unbranded versie toegestuurd kon krijgen, maar helaas, dit was niet mogelijk. Dat is echt wel een nadeel bij deze provider, bij andere providers heb ik hier in het verleden nooit last van gehad. Ik heb er ook totaal niet bij nagedacht dat ik nu een branded versie zou krijgen en daar irriteer ik me nogal aan, het is rotzooi die je er niet af krijgt. Bij het speuren naar tips over deze irritatie kwam ik hier terecht, en ik begrijp dat je het er dus wel af kunt krijgen door hem te flashen naar een stock-rom.
Zoveel verstand heb ik niet van deze technische zaken, maar ik wil er graag van leren en mijn telefoon unbranden:-) zo kom ik dus hier terecht: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1671969
Mijn engels is redelijk goed, maar toch snap ik het niet.
Welk bestandje moet ik nou downloaden om een originele nederlandse rom te bemachtigen???
Ik heb er meerdere gedownload onderaan die pagina, PHN netherlands bijvoorbeeld, maar als ik die opsla in mijn documenten zie ik nergens een .Tar bestandje hoor! Het is een 7Z-bestand??!! Wat moet ik daar nou mee? Met de andere bestanden precies hetzelfde.
Het zou erg fijn zijn als iemand mij kan helpen door het stap voor stap uit te leggen maar dan niet in het Engels, maar gewoon in het Nederlands. Ik denk dat dat ook voor andere mensen beter te begrijpen is. Ik wil het graag in één keer goed doen;-) Ik heb Odin al geinstalleerd. Wat moet ik doen om die branded zooi van mijn telefoon af te krijgen?
Alvast bedankt!!
Verwijderd
Zolang hij zich keizerlijk gedraagdri0ta schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:13:
[...]
Dit is onzin..bij alle providers kan je in alle winkels je toestel omruilen of voor service, en absoluut niet in die specifieke winkel waar je hem toevallig heb gekocht haha.
Als ik jou was zou ik desnoods naar utrecht ofzo gaan (geen id waar je vandaan komt, maar zal vast ongeveer 3 kwartier zijn;) ), en als iemand je daar durft weg te sturen, naar de manager vragen.
Desnoods geef je aan dat je vrouw / vriendin (of vriend), er vorige week was, zelfde situatie, en hem hier wel mocht omruilen. In ieder geval, het mag, sterker nog --> moet kunnen.
Mocht het DAN nog niet mee zitten zou ik er direct zwaar werk van maken, schriftelijk klacht indienen, om vervolgens een juridisch stappen te ondernemen.
KLANT = KONING
Ik zou dat bestand even uitpakken met bijvoorbeeld WinRAR dan heb je de bestanden die je zoekt.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:21:
[...]
Hallo iedereen,
Ik ben nieuw hier, mijn naam is Martijn en ik heb sinds vorige week zaterdag ook een Samsung Galaxy S3 in mijn bezit! Ik ben er blij mee, vooral vanwege de snelheid. IK ben zeer bekend met android en na een tijdlang een chinese telefoon te hebben gebruikt (huawei) weer terug bij Samsung met meteen het nieuwste model.
Ik kreeg mijn S3 bij mijn abonnement van T-mobile. Aangeschaft in een T-mobile shop. Na 5 dagen liep de telefoon soms vast, en ik belde de klantenservice, en meteen kreeg ik een nieuwe toegestuurd. Ik heb wel gevraagd of ik een unbranded versie toegestuurd kon krijgen, maar helaas, dit was niet mogelijk. Dat is echt wel een nadeel bij deze provider, bij andere providers heb ik hier in het verleden nooit last van gehad. Ik heb er ook totaal niet bij nagedacht dat ik nu een branded versie zou krijgen en daar irriteer ik me nogal aan, het is rotzooi die je er niet af krijgt. Bij het speuren naar tips over deze irritatie kwam ik hier terecht, en ik begrijp dat je het er dus wel af kunt krijgen door hem te flashen naar een stock-rom.
Zoveel verstand heb ik niet van deze technische zaken, maar ik wil er graag van leren en mijn telefoon unbranden:-) zo kom ik dus hier terecht: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1671969
Welk bestandje moet ik nou downloaden om een originele nederlandse rom te bemachtigen???
Ik heb er meerdere gedownload onderaan die pagina, PHN netherlands bijvoorbeeld, maar als ik die opsla in mijn documenten zie ik nergens een .Tar bestandje hoor! Het is een 7Z-bestand??!! Wat moet ik daar nou mee? Met de andere bestanden precies hetzelfde.
Het zou erg fijn zijn als iemand mij kan helpen door het stap voor stap uit te leggen maar dan niet in het Engels, maar gewoon in het Nederlands. Ik denk dat dat ook voor andere mensen beter te begrijpen is. Ik wil het graag in één keer goed doen;-) Ik heb Odin al geinstalleerd. Wat moet ik doen om die branded zooi van mijn telefoon af te krijgen?
Alvast bedankt!!
Hm, ik heb het geprobeerd maar kom er niet uit, bij punt 1 loop ik al vast:Razer schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:05:
Interessant stuk over de hoge "Cell-Standby" usage:
1.Open you framework-res.apk file via 7zip or winrar.
Hoe ik die bereik: \system\framework\framework-res.apk\res\xml\power_profile.xml
Maar hoe kom ik bij die system folder...?
Heb je root-acces? Werkt alleen met root...Toppertje schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:44:
[...]
Hm, ik heb het geprobeerd maar kom er niet uit, bij punt 1 loop ik al vast:
1.Open you framework-res.apk file via 7zip or winrar.
Hoe ik die bereik: \system\framework\framework-res.apk\res\xml\power_profile.xml
Maar hoe kom ik bij die system folder...?
En als je root hebt, kun je beter de CWM flashable ZIP flashen.
Ehm, niet dat ik weet. (eerste android toestel).Razer schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:48:
[...]
Heb je root-acces? Werkt alleen met root...
En als je root hebt, kun je beter de CWM flashable ZIP flashen.
Dus het zal dan wel niet
Samsung Flip 7
Ik wacht misschien dan liever eerst totdat samsung en daarna vodafone een nieuwe firmware uitbrengendave1972 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:52:
Als je op xda f goed leest en kijkt kom je al een heel eind, YouTube is bv ook een goeie bron, tik maar is in stock rom on Samsung galaxy s3 en als je hem wil rooten...how to get root on my Samsung galaxy s3 ...goed kijken en lezen dan kom je een heel eind
Ik heb zelf ook met mijn eerste problemen gehad. En ik krijg ook een tweede maar die is ook gewoon unbranded, aan de telefoon nog gevraagd. En als je eerste bestelling unbranded is dan heb je RECHT op precies dezelfde bestelling. Dus als ik jou was zou ik T-Mobile toch maar even bellen, vaak heb je ongeluk en heb je net de verkeerde/chagrijnige persoon aan de lijn. Gewoon even bellen en zeggen dat je eerste bestelling ook een unbranded telefoon was en dat je ook verwacht van ze dat je 2e ook zo MOET zijn aangezien je er recht op heb. Geloof me hier kom je een heel eind mee. SUCCES!
Hallo iedereen,
Alvast bedankt!!
Verwijderd
Hey, Nou dan heb ik vanaf het eerste moment ongeluk gehad, want mijn eerste S3 was ook branded hoor, daar kreeg ik problemen mee. Nu heb ik een tweede toestel per post gekregen, nog helemaal gesealed in de originele verpakking, maar toch wéér branded!! Het zou dus kloppen wat jij zegt over dat recht over het ontvangen van precies hetzelfde toestel, weer branded dus, maar dat vind ik niet fijn. Voor mij had dit een reden geweest om niet met deze provider in zee te gaan als ik van te voren had geweten dat ik een branded toestel zou krijgen. Ik heb wel begrepen in de winkel dat ze dit tegenwoordig geen branded meer noemen, omdat de branded telefoons vroeger ook getatoeëerd waren met de provider-naam aan de buitenkant en ze waren niet simlock-vrij. Mijn toestel is gewoon wel simlock-vrij en er staat geen naam van de T-Mobile op gedrukt. Toch vind ik het niet prettig, ik wil gewoon een originele samsung telefoon, en nu heb ik toch een beetje het gevoel dat ik een telefoon heb waar al mee gerotzooid is door dat ze die troep erin stoppen die niemand gebruikt..en nota bene kun je het niet eens verwijderen! Als ik iets wil hebben download ik het wel uit de market! Ik vind dat ze een abonnee gewoon een unbranded telefoon moeten geven, je zit toch al aan een contract vast? Waarom dan al die troep erin, als mijn vrouw dit toestel wil gebruiken met haar Hi kaartje dan staat er welkom bij T-mobile, en als ik hem zou willen verkopen willen ze hem niet hebben omdat ie branded is! Maar goed, het maakt niet zo veel uit, want ik kan hem zelf wel unbranden. Alleen nog even uitvogelen hoe het moet, in het Nederlands zijn er weinig how-to's te vinden terwijl er zoveel forums over zijn, maar alles is bijna gebaseerd op engelse taal maar het zou fijn zijn als iemand het in het simpele Hollands op youtube gooit met een duidelijk filmpje zodat je het in no-time zelf kan doen zonder dat er iets mis gaat. Ik herinner me mijn oude samsung wave nog wel, die bleef hangen tijdens het downloaden, dat scherm ging niet meer weg, toen kon ik hem opsturen, daar heb ik nu geen zin in!Husy schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 22:07:
Hey Martijn,
Ik heb zelf ook met mijn eerste problemen gehad. En ik krijg ook een tweede maar die is ook gewoon unbranded, aan de telefoon nog gevraagd. En als je eerste bestelling unbranded is dan heb je RECHT op precies dezelfde bestelling. Dus als ik jou was zou ik T-Mobile toch maar even bellen, vaak heb je ongeluk en heb je net de verkeerde/chagrijnige persoon aan de lijn. Gewoon even bellen en zeggen dat je eerste bestelling ook een unbranded telefoon was en dat je ook verwacht van ze dat je 2e ook zo MOET zijn aangezien je er recht op heb. Geloof me hier kom je een heel eind mee. SUCCES!
[...]
Is een branded versie trouwens ook langzamer dan een unbranded versie??? Of maakt dat geen verschil?
Als ik lang op de home-knop druk, en dan naar taakbeheer ga en mijn geheugen wis, en dan weer op de home-knop druk om terug te gaan naar het normale scherm dan duurt het wel 1 of 2 tellen voordat alle apps geladen zijn.
Zou S-voice ook nog in de Nederlandse taal komen in de toekomst?
Verwijderd
PDA Android Date CSC Country/Carrier Download link / Info Kies Unlock
I9300ZNALF2 4.0.4 2012 June I9300CHUALF2
Elke rom heeft alles het goed is toch alle talen. Dit is een goede threadVerwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 23:46:
Ben net even aan het kijken bij de laatste firmwares, zie deze maar staat geen land bij. Iemand een idee?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1671969
Ik draai zelf deze, is echt perfect.
https://androidfirmwares.net/PhoneFirmware3/Download/27
vervolgens even rooten en cwm recovery installeren en dan deze theme
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1730397
succes!
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Okay dank je ga eens even speuren.NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 00:39:
[...]
Elke rom heeft alles het goed is toch alle talen. Dit is een goede thread
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1671969
Ik draai zelf deze, is echt perfect.
https://androidfirmwares.net/PhoneFirmware3/Download/27
vervolgens even rooten en cwm recovery installeren en dan deze theme
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1730397
succes!
Ik was alleen nieuwschierig geworden omdat bij samfirmware altijd het land erbij staat, behalve deze.
Kon hem zo snel niet thuisbrengen.
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:31:
[...]
Ik heb JD ook gebruikt, maar nu gebruik ik GreenPower Premium. Deze bevalt veel beter.
Ja, ik heb deze nu ook op mijn toetsel staan, gisteren erop gezet, om 23:00 uur nog 48% batterij. Vanochtend om 08:00 uur telefoon uit, geen prik meer.
Voordat ik deze app had was dat probleem er niet.
Nu de standaard instellingen weer terug gezet, afwachten.
Een andere tip is het kopen van een batterij met een grotere capaciteit. Op dit moment heb ik er een met 2850 Mah (€ 17,- incl. oplader) en ik heb er een met 4800 (€ 10,-) in bestelling (beide via E-bay). Dan heb je ook direct een reserve batterij.
Heeft iemand al een afdoende oplossing om geïnstaleerde apps te verplaatsen naar de SDkaart?
Ik heb op de telefoon nu nog 6.62 Gb aan ruimte dus het is nog geen probleem.
Op mijn SDkaart heb ik nog zoveel ruimte (60.03 Gb) dat ik het liefst de minst gebruikte apps daar naar toe wil zetten. Op de Galaxy Ace van mijn vrouw gaat dat zo simpel, maar waarom zit het niet in de S3???

Misschien alle andere troep juist verplaatsen? Alsof je voor 11.5GB aan app data gaat krijgen, dat is namelijk de totale grote van de ruimte op het toestel...Barock schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:47:
Het is al een aantal keer voorbij gekomen;
Heeft iemand al een afdoende oplossing om geïnstaleerde apps te verplaatsen naar de SDkaart?
Ik heb op de telefoon nu nog 6.62 Gb aan ruimte dus het is nog geen probleem.
Op mijn SDkaart heb ik nog zoveel ruimte (60.03 Gb) dat ik het liefst de minst gebruikte apps daar naar toe wil zetten. Op de Galaxy Ace van mijn vrouw gaat dat zo simpel, maar waarom zit het niet in de S3???
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Verwijderd
Dat is trouwens niet de laatste firmware, je moet kijken naar de laatste 3 cijfers en letters om de versie te achterhalen, in dit geval LF2.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 23:46:
Ben net even aan het kijken bij de laatste firmwares, zie deze maar staat geen land bij. Iemand een idee?
Eerste letter is het jaar.
J 2010
K 2011
L 2012
En zo verder en terug...
Tweede letter is de maand
A January
B February
C March
D April
E May
F June
G July
H August
I September
J October
K November
L December
En als laatste 1 t/m Z zegt iets over de revisie.
Dus LF2 zegt dat het in 2012 Juni is gemaakt en de 2de firmware is van die maand. Als je verder kijkt dan zie je dat er een LF6 beschikbaar is, dus een 6de revisie.
Ik heb wel een klein probleempje.
Uit gewoonte laat ik de gsm altijd op stil staan waardoor bij bellen de telefoon trilt.
Nu heb ik gemerkt dat bij een ontvangen sms hier geen trilling gegeven wordt. Alleen de knipperende led toont me dat ik een bericht ontvangen heb. Niet echt handig als het in je broekzak zit...
Telefoon op trillen zetten? ;-)-TYPHOON- schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:12:
Ben ook sinds een aantal dagen de gelukkige eigenaar van een S3.
Uit gewoonte laat ik de gsm altijd op stil staan waardoor bij bellen de telefoon trilt.
Nu heb ik gemerkt dat bij een ontvangen sms hier geen trilling gegeven wordt. Alleen de knipperende led toont me dat ik een bericht ontvangen heb. Niet echt handig als het in je broekzak zit...
Dan bij apps als Whatapp instellen dat je geen tril notificatie wenst
Verwijderd
Okay je ziet wel je bent nooit te oud om wat bij te lerenVerwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:58:
[...]
Dat is trouwens niet de laatste firmware, je moet kijken naar de laatste 3 cijfers en letters om de versie te achterhalen, in dit geval LF2.
J 2010
K 2011
L 2012
En zo verder en terug...
A January
B February
C March
D April
E May
F June
G July
H August
I September
J October
K November
L December
Dus LF2 zegt dat het in 2012 Juni is gemaakt en de 2de firmware is van die maand. Als je verder kijkt dan zie je dat er een LF6 beschikbaar is, dus een 6de revisie.
Begrijp ik t nu goed dat er een LF6 nederlandse originele samsung firmware beschikbaar is?Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:58:
[...]
Dat is trouwens niet de laatste firmware, je moet kijken naar de laatste 3 cijfers en letters om de versie te achterhalen, in dit geval LF2.
J 2010
K 2011
L 2012
En zo verder en terug...
A January
B February
C March
D April
E May
F June
G July
H August
I September
J October
K November
L December
Waar kan ik deze vinden dan..?
Er is geen Nederlandse LF6 rom. de nieuwste Nederlandse rom is LEF.Furrr schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:29:
[...]
Begrijp ik t nu goed dat er een LF6 nederlandse originele samsung firmware beschikbaar is?
Sommige mensen hebben deze standaard op hun telefoon staan, echter deze Rom staat nog niet op de server van Samsung. Is dus nog niet te downloaden.
[ Voor 5% gewijzigd door Megapaul op 27-06-2012 11:45 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Verwijderd
Nee, dat begrijp je niet goed.Furrr schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:29:
[...]
Begrijp ik t nu goed dat er een LF6 nederlandse originele samsung firmware beschikbaar is?
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:04:
[...]
onder "instellingen>apparaat>geluid" staat onder "intensiteit terilsignaal" de trillingsreactie wel aan ?-TYPHOON- schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:12:
Ben ook sinds een aantal dagen de gelukkige eigenaar van een S3.
Nu loop ik er tegenaan, dat van sommige binnengekomen mails alleen de header wordst getoond en de rest van het scherm blijft wit met soms een link naar een mailadres of url in het blauw (afbeeldingen tonen staat aan).
Als ik het bericht wil beantoorden, dan verschijnt het berciht opeens wel, maar dan onder het kopje 'oorspronkelijk bericht'. In mijn gmail account op de S3 komt wel het volledige bericht (incl. de body) binnen. En dat is ook het geval op mijn HTC Desire en bij Outlook op de PC. Het probleem doet zich alleen voor bij sommige mails, niet bij alle.
Ik heb geen idee wat de oorzaak zou kunnen zijn en ook de mobile crew van Vodafone weet geen antwoord, maar wellicht een tweaker wel?
Opgelost??
Ik zie nu, dat als ik bij de instellingen 'Batterijbesparing' uitzet, ik wel het hele mailbericht direct te zien krijg (dus ook de body). Maarik blijf het vreemd vinden dat deze instelling hier iets mee te maken heeft...
[ Voor 13% gewijzigd door golf1025 op 28-06-2012 10:25 . Reden: Opgelost? ]
Wat zoek resultaten leveren natuurlijk wel allerlei hoesjes op, maar ben gewoon benieuwd naar gebruikers ervaringen
Accessoires voor de Samsung Galaxy SIIIdemokert schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:51:
Heeft iemand een fatsoenlijke beschermhoes voor zijn of haar S3?
Nickname does not reflect reality
Ik kan echter nog geen app vinden welke de led notificatie ook daadwerkelijk op bepaalde uren uitschakelt. Iemand al zoiets tegen gekomen?
Wellicht GreenPower Premium wat voor je?jeroen210 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:00:
Ik heb de S3 nu ongeveer een week en ik word soms wakker snachts van die felle LED als er bijv. een nieuwe mail binnen komt. Nu heb ik al Silent Time geïnstalleerd zodat het geluid e.d. gedempt is.
Ik kan echter nog geen app vinden welke de led notificatie ook daadwerkelijk op bepaalde uren uitschakelt. Iemand al zoiets tegen gekomen?
Wellicht telefoon op de kop leggen?
Edit: Serotonine was mij voor
[ Voor 8% gewijzigd door RomanII op 27-06-2012 13:08 ]
Verwijderd
Ik gebruik overigens Enhanced Email i.c.m. iPhone Notification.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Verwijderd
Ik denk dat je even onder instellingen van je mail programma moet kijken. Daar zal wel een optie zijn die je kunt uitzetten.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:19:
Hebben jullie er ook last van dat als je een mail verstuurt, je een bericht krijgt na het versturen met 'E-mail versturen'? Heel irritant. Dat hij verstuurd is hoef ik echt niet te weten.
Ik gebruik overigens Enhanced Email i.c.m. iPhone Notification.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 96% gewijzigd door Ted038 op 27-06-2012 13:22 ]
Thanks helemaal overheen gekeken ! Ga ik even bestuderen
Dus is mijn vraag, die ik hier een aantal dagen geleden stelde, beantwoordt.
Echter kan ik niet vinden hoe dit moet.
Graag heb ik het Samsung Go vlak weer zoals die was. Hoe log je out in de app?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ken Samsung Go verder niet, maar kijk eens bij Instellingen > Accounts en Synchronisatie. Anders gewoon Go stoppen en data verwijderen via Instellingen > Apps.Mars18 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:48:
Ik heb van de week Samsung Go geactiveerd. Echter vind ik het onprettig werken, en wil mij weer afmelden.
Echter kan ik niet vinden hoe dit moet.
Graag heb ik het Samsung Go vlak weer zoals die was. Hoe log je out in de app?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Edit;
Je kan emoticons toevoegen via je menu knop..
[ Voor 23% gewijzigd door BigF25 op 27-06-2012 15:48 ]
Is het zo'n Valenta hoes want die gaan in het begin altijd heel stroef maar die gaat vanzelf over en dan heb je er gewoon een goede hoes aan.demokert schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:51:
Heeft iemand een fatsoenlijke beschermhoes voor zijn of haar S3? Ik heb gister een beschermhoes bij de Media Markt gekocht, maar daar gaat de telefoon heel stroef in en uit (misschien dat het materiaal nog moet rekken).
Wat zoek resultaten leveren natuurlijk wel allerlei hoesjes op, maar ben gewoon benieuwd naar gebruikers ervaringen
Verwijderd
Helaas niet..Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:20:
[...]
Ik denk dat je even onder instellingen van je mail programma moet kijken. Daar zal wel een optie zijn die je kunt uitzetten.
Alles wat ik kan zeggen is:
en dat voor iemand die al heel lang Apple gebruikt
[ Voor 3% gewijzigd door Tjebakka op 27-06-2012 15:58 ]
If it aint fixed, it's broken.
Met Lightflow ook te regelen. Kun alle kleuren voor alle notificaties instellen en ook een periode aangeven waarin je geen led notificatie wilt. I.c.m silent time: briljant!
Evolutionair Geneticus
Verwijderd
Ik heb hem geroot dus zou het moeten lukken.
Adfree downloaden of Adaway.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:48:
Is er ergens een beschrijving hoe ik die reclametroep bij games en apps van mijn telefoon krijg?
Ik heb hem geroot dus zou het moeten lukken.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Ah geweldig! ik wist niet dat die app dat ook kon. Ik zag hem al eerder voorbij komen, maar nog niet gedownload aangezien hij bij iedereen de map namen op de home screen zou uitspreken.Nebula M31 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 16:22:
[...]
Met Lightflow ook te regelen. Kun alle kleuren voor alle notificaties instellen en ook een periode aangeven waarin je geen led notificatie wilt. I.c.m silent time: briljant!
Dan toch maar even testen of deze doet wat ik wil
Verwijderd
Dank je voor de snelle reactie
Heb adaway gedownload werkt prima.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 17:32 ]
Al geprobeerd op een ander wifi netwerk ? Dan weet je gelijk waar het probleem zit.commandguy schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 18:23:
Sinds kort ben ik ook in het bezit van een Samsung Galaxy S III. Als ik via wifi probeer te verbinden met mijn thuisnetwerk (D-link DIR-615; N only kanaal 11, WPA 2 AES) blijft de telefoon hangen op verbinden/scannen. De status van het netwerk waamee ik probeer te verbinden blijft onveranderd op "Opgeslagen, Beveiligd" staan.
[ Voor 5% gewijzigd door commandguy op 27-06-2012 18:40 ]
Weet je zeker dat je het juiste wachtwoord hebt ingetyped?PilatuS schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 18:32:
[...]
Al geprobeerd op een ander wifi netwerk ? Dan weet je gelijk waar het probleem zit.
Light Flow geïnstalleerd en hij doet tot nu toe wat hij hoort te doen. Vannacht zal ik wel merken of de rest van de instellingen werken.jeroen210 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:13:
[...]
Ah geweldig! ik wist niet dat die app dat ook kon. Ik zag hem al eerder voorbij komen, maar nog niet gedownload aangezien hij bij iedereen de map namen op de home screen zou uitspreken.
Dan toch maar even testen of deze doet wat ik wil
Helaas alleen ook op de Vodafone software waar ik al wel een update voor heb gehad (improve stability) het probleem dat er een vrouw gaat praten bij het openen van mapjes..
Ps, los hiervan heb ik nog steeds dat af en toe mijn widgets opnieuw geladen worden. Welke stability ze verbeterd hebben blijft mij een raadsel.
Ja, omdat gebeurt wat je verwacht als je een fout wachtwoord opgegeven hebt.commandguy schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 18:52:
Daar ben ik zeker van. Maar zelfs als ik voor de grap een fout wachtwoord ingeef, gebeurt er precies hetzelfde.
Ik lees veel over pratende vrouwenstem bij mapjes maar ik heb het nog niet meegemaakt. Is een mapje gewoon meerdere iconen over elkaar heen slepen? Zo ja, daar heb ik er zes van en ik heb geen gepraat erbij. Ik heb wel Apex launcher...jeroen210 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:22:
[...]
Light Flow geïnstalleerd en hij doet tot nu toe wat hij hoort te doen. Vannacht zal ik wel merken of de rest van de instellingen werken.
Helaas alleen ook op de Vodafone software waar ik al wel een update voor heb gehad (improve stability) het probleem dat er een vrouw gaat praten bij het openen van mapjes..
Ps, los hiervan heb ik nog steeds dat af en toe mijn widgets opnieuw geladen worden. Welke stability ze verbeterd hebben blijft mij een raadsel.
Evolutionair Geneticus
Ik heb de mapjes handmatig aangemaakt door lang in gedrukt te houden en te kiezen wat je wilt toevoegen. In ieder geval zal het wel hetzelfde zijn. Je kunt er meerder snelkoppelingen in kwijt.Nebula M31 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 23:16:
[...]
Ik lees veel over pratende vrouwenstem bij mapjes maar ik heb het nog niet meegemaakt. Is een mapje gewoon meerdere iconen over elkaar heen slepen? Zo ja, daar heb ik er zes van en ik heb geen gepraat erbij. Ik heb wel Apex launcher...
Het probleem doet zich ook bij mij pas voor na het installeren van Light Flow. Dus er zit of in de samsung software of in de die van Light Flow een bug.
Op dit moment de standaard browser en opera, omdat deze de pagina's mooi kan aanpassen net zoals met sense op mijn HTC.-Edwin- schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 23:40:
Ik was benieuwd naar welke browser jullie gebruiken op de S3? Het lijkt voor mij alsof Chrome iets sneller pagina's laadt, maar dat de standaard browser iets smoother werkt. Wat gebruiken jullie?
Op mijn HTC Desire ook regelmatig de Dolphin browser gebruikt. Chrome heb ik nog niet getest.
[ Voor 15% gewijzigd door AppieNL op 28-06-2012 00:16 ]
Is dit hetzelfde zoals bij de iphone? Snelkoppelingen in zon vierkant icoontje.jeroen210 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 23:29:
[...]
Ik heb de mapjes handmatig aangemaakt door lang in gedrukt te houden en te kiezen wat je wilt toevoegen. In ieder geval zal het wel hetzelfde zijn. Je kunt er meerder snelkoppelingen in kwijt.
Op de iphone sleepte je dan de snelkoppeling naar de andere toe, maar hoe doe je dit bij de s3 en kan het eigenlijk wel?
Als je op de startscherm met een vinger op het scherm houdt verschijnt er een menu. Klik op Toevoegen aan startscherm, dan klik je op Map. Je kan het een leuke naam geven en zo kan je apps slepen naar die map toeLe_Freak ! schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 00:29:
[...]
Is dit hetzelfde zoals bij de iphone? Snelkoppelingen in zon vierkant icoontje.
Op de iphone sleepte je dan de snelkoppeling naar de andere toe, maar hoe doe je dit bij de s3 en kan het eigenlijk wel?
Daar staat Samsung Go helaas niet bij.jelmervos schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:26:
[...]
Ken Samsung Go verder niet, maar kijk eens bij Instellingen > Accounts en Synchronisatie. Anders gewoon Go stoppen en data verwijderen via Instellingen > Apps.
Andere nog een optie?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
In Applicatiebeheer ff zoals hij al zij stoppen en wissen. Verder kan je in Go zelf via menu bij instellingen komen en daar meldingen uitschakelen.Mars18 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 07:57:
[...]
Daar staat Samsung Go helaas niet bij.
Andere nog een optie?
Het is gelukt.Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:04:
[...]
In Applicatiebeheer ff zoals hij al zij stoppen en wissen. Verder kan je in Go zelf via menu bij instellingen komen en daar meldingen uitschakelen.
Verwijderd
In apllication drawer op menu en dan verbergen, dan zie je het iig niet. Als je het helemaal wil verwijderen moet je je toestel rooten,Mars18 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:08:
[...]
Het is gelukt.Helemaal verwijderen gaat denk ik niet.
Mijn vriendin vroeg daar ook naar. Volgens mij kun je (standaard) geen font installeren die de Emoji emoticons laat zien. Enkel als je ge-root hebt. Er is wel een app waarmee je ze zelf kunt sturen, maar dan zie je ze niet in de berichten.BigF25 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:30:
Heb mijn s3 nu bijna 2 weken in bezit, top toestel. Alleen mis ik de mogelijkheid om emoticons te gebruiken tijdens het smsen.. Kan daar niet de optie voor vinden namelijk.. misschien een app die de functionaliteit daar van toevoegd?
Op zich ook wel weer fijn, want ik kreeg vaak SMS'jes van iPhone gebruikers met alleen maar blokjes
Gebruik dan een andere SMS app, bijvoorbeeld Go SMSeborn schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:07:
[...]
Mijn vriendin vroeg daar ook naar. Volgens mij kun je (standaard) geen font installeren die de Emoji emoticons laat zien. Enkel als je ge-root hebt. Er is wel een app waarmee je ze zelf kunt sturen, maar dan zie je ze niet in de berichten.
Op zich ook wel weer fijn, want ik kreeg vaak SMS'jes van iPhone gebruikers met alleen maar blokjes
Moeten wel beide partijen die app gebruiken dan wel heel toevallig een compatibele emoticon character set hebben.Koen87 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:12:
Gebruik dan een andere SMS app, bijvoorbeeld Go SMS
Nickname does not reflect reality
If it aint fixed, it's broken.
Verwijderd
Heb hem er met rooten afgegooid, wil hem toch wel terug.
waar vind ik dit? de play store?Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:17:
[...]
Dank je voor de snelle reactie
Heb adaway gedownload werkt prima.
In Light Flow zelf bij Volume de slider van Music and Media helemaal omlaag brengen. Als je een mp3 of filmpje kijkt moet je natuurlijk wel het geluid weer even omhoog gooien.
Kan, zelf nu LED-indicator. Kan elke kleur instellen nu. Dus van de vervelende witte af nu in whatsapp, beter.jeroen210 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:58:
Ik heb een oplossing / workaround gevonden voor Light Flow die gaat spreken bij mapjes. Ik heb hem nog niet eerder voorbij zien komen dus ik deel hem even met jullie.
In Light Flow zelf bij Volume de slider van Music and Media helemaal omlaag brengen. Als je een mp3 of filmpje kijkt moet je natuurlijk wel het geluid weer even omhoog gooien.
Light Flow was bij mij trouwens een battery-drainer eerste klas!!..
Dit topic is gesloten.
Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic; (Samsung Galaxy SIII - Levertijden en Prijzen.) en horen niet in dit topic!
Discussie over het scherm graag in dit topic : Samsung Galaxy SIII: Het scherm. Is Pentile goed of slecht? want de meerderheid krijgt gezien het aantal topic reports ondertussen een punthoofd van dit onderwerp.
Samsung Galaxy SIII: Accessoires
Samsung Galaxy SIII] Custom ROM's & Custom Firmware
Lees ook eerst eens de gebruiksaanwijzing voor je een vraag stelt.